Toon posts:

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 61 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.406 views sinds 30-01-2008

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:02
http://www.mmorpg.nl/images/wow/got/wow1.gif
World of Warcraft - MMORPG

World Of Warcraft is Blizzard's eerste Massive Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG), dit betekent dat er duizenden mensen met en tegen elkaar tegelijk op een server spelen. De game speelt zich af 4 jaar na Warcraft III: Reign of Chaos, in een totaal verwoest Azeroth.

World of Warcraft heeft een volledige 3D wereld met een real life dag/nacht cycle, compleet met dungeons en grote steden. Zoals bij elke MMORPG betaal je een maandelijks bedrag zodat Blizzard de game continu kan blijven bijwerken en uiteraard omdat je dataverkeer genereert.

World of Warcraft - Features

http://www.worldofwarcraft.com/shared/wow-com/images/smallcaps/plain/f.gifour years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

http://www.worldofwarcraft.com/shared/wow-com/images/smallcaps/plain/w.giforld of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

http://www.worldofwarcraft.com/shared/wow-com/images/smallcaps/plain/a.gifdedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

http://www.mmorpg.nl/images/wow/got/fansite_kit/artwork/announcement-t.jpg

http://www.blizzard.com/wow/images/arrow.gif Adventure together with thousands of other players simultaneously.
http://www.blizzard.com/wow/images/arrow.gif Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
http://www.blizzard.com/wow/images/arrow.gif Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and exotic lands.
http://www.blizzard.com/wow/images/arrow.gif Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
http://www.blizzard.com/wow/images/arrow.gif Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month.

World of Warcraft - (mini) FAQ (Frequently Asked Questions)

De WoW FAQ op de Blizzard site is zeer uitgebreid en behandelt verschillende aspecten van de game. Verplicht leesvoer voor startende spelers!

:? Welke Rassen zijn er?

Alliance

Horde

:? Welke Classes zijn er?

Klik hier voor een overzicht. Let op! Niet ieder ras kan iedere class spelen.

:? Welke keuzes zijn er dan?
  • Alliance (20 mogelijkheden)
    • Dwarves {Hunter, Paladin, Priest, Rogue, Warrior}
    • Gnomes {Mage, Rogue, Warlock, Warrior}
    • Humans {Mage, Rogue, Paladin, Priest, Warlock, Warrior}
    • Night Elves {Druid, Hunter, Rogue, Priest, Warrior}
  • Horde (20 mogelijkheden)
    • Orcs {Hunter, Rogue, Shaman, Warlock, Warrior}
    • Tauren {Druid, Hunter, Shaman, Warrior}
    • Trolls {Hunter, Mage, Rogue, Priest, Shaman, Warrior}
    • Undead {Mage, Priest, Rogue, Warlock, Warrior}
:? Hoeveel Characters kan ik per account maken?
Tien characters per server met een maximum van 50 characters in totaal. Op een PVP server mag je niet een alliance en een horde character hebben.

:? Wat zijn de system requirements?

Anandtech heeft een uitgebreid artikel over de performance in WoW.

System Requirements
[list]
Windows System/OS
[list]
• 800 MHz or higher CPU.
• 256 megabytes or more of RAM.
• GeForce 2 graphics card or better.
• 3 gigabytes or more of available hard drive space.
• DirectX® 9.0 or above.

Mac System/OS
  • 1.0 GHz or higher G4 or G5 processor.
  • 512 megabytes RAM or higher. DDR RAM recommended.
  • ATI or NVIDIA video hardware with 64 MB VRAM or more.
  • 3 gigabytes or more of available hard drive space.
  • MacOS X 10.3 ("Panther") or better.
World of Warcraft - PvP Info

:? Het honor-systeem, wat houdt dit nu precies in?
Je verkrijgt door middel van Honourable Kills (HK's) een PvP rank, deze loopt van 0-14. Naarmate je hoger komt in ranking krijg je ook toegang tot nieuwe items, die bij selecte vendors gekocht kunnen worden. Het systeem is echter wat ingewikkelder dan alleen maar HK's vergaren aangezien je ranking berekend wordt aan de hand van Contribution Points. En die zijn weer gebaseerd op de damage die je doet.

Honourable Kills krijg je van "strategic NPC's" en van PC's (Player Characters), zolang deze tenminste "green" zijn (wat effectief betekent dat alle players tot maximaal 12 levels lager HK's zijn, alleen dan zijn het aantal HK punten wat je ervoor krijgt verwaarloosbaar).

Voor meer informatie kun je kijken op de officiële site:

Honor systeem en beloningen
Overleven op een PvP Server
Battlegrounds Part 1
Battlegrounds Part 2

Voor het verschil tussen PvE (normal) en PvP bevat dit linkje nuttige info.

Meer informatie over de op dit moment aanwezige Battlegrounds vind je door 1 van de onderstaande links te volgen.

World of Warcraft - Burning Crusade Info

Op 28 oktober 2005 is de expansion aangekondigd voor World of Warcraft. Meer informatie is hier te vinden. De FAQ van de Burning Crusade kan je hier nalezen.
  • [url=http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/movies.html]Movie Burning Crusade[/url] [url=http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/wallpapers.html]Wallpapers[/url] [url=http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/artwork.html]Art Work[/url] [url=http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/screenshots.html]Screenshots[/url] [url=http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/townhall/index.html]Town Hall[/url]

Several years have passed since the Burning Legion's defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?
World of Warcraft: The Burning Crusade is the exciting new expansion to Blizzard's award-winning massively multiplayer online role-playing game. It expands the game by tremendous bounds, adding new races, lands, Battlegrounds, professions and items, and more. Here is just a partial list of what you can expect from the World of Warcraft expansion:
  • An increase in the level cap to 70
  • Two new playable races, including the magical Blood Elves
  • New starting zones in Quel'Thalas and beyond
  • The entire new continent of Outland, reachable through the
  • Dark Portal
  • Many new high-level dungeons to explore in Azeroth,
  • Outland, and elsewhere
  • New flying mounts in Outland
  • Many new and dangerous monsters, including epic world
  • bosses
  • Hundreds of new quests
  • Hundreds of new items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Socketed items
  • And much, much more...
World of Warcraft - DKP Info

DKP staat voor Dragon Kill Points. Dit is een systeem dat er voor zorgt dat de loot in high level instances/dungeons een beetje "eerlijk" verdeeld wordt. Wanneer je meedoet aan een 'raid' verdien je punten (bv per boss kill of per uur). Wanneer er een item dropped dat meerdere mensen graag willen hebben dan kan men op dat item DKP punten bieden. De hoogste bieder wint. Een aantal handige links vind je hier:

EQDKP, Een site waar je het DKP systeem kan downloaden, en naar eigen wens aan kan passen.
Klik hier voor wat voorbeeldjes op sites die het al gebruiken.

DKP voorbeelden:
Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Voorbeeld 3
Voorbeeld 4

World of Warcraft - Handige links

Enkele handige sites:Sites voor tijdens het spelen in volgorde van handigheid:De User Interface van World of Warcraft kan worden aangepast d.m.v. XML. De twee belangrijkste sites voor add-ons;Vorige & gerelateerde Topics:World Of Warcraft Macro's -- Post en/of vraag hier
Het Grote World of Warcraft MOD topic

World of Warcraft - Retail Info

Europe:
- Over 290,000 account creations and 180,000 peak concurrency in its first weekend.
- Over 500,000 active subscribers, and 230,000 peak concurrency to date.

Korea:
- The most successful 100-day launch of any MMORPG in Korean history since its commercial release on January 18, 2005.
- World of Warcraft is currently played in 75% of Korean Internet Game Rooms (IGRs), the primary venue for playing games in Korea. IGRs subscribe directly to MMORPGs and then players buy blocks of time from the IGRs for game time.

North America:
- Over 200,000 subscribers and 100,000 peak concurrency achieved in the game's first 24 hours.
- Current subscriber base of over 800,000 players.

http://www.mmorpg.nl/images/wow/got/fansite_kit/artwork/darkportal-t.jpg

:? Waar kan ik zien welk lvl iedereen op GoT is en welke class enzo?
Selachii's playerbase is speciaal voor GoT gemaakt, en hier kan je je (nieuwe) character reggen, zodat we een beetje in de gaten kunnen houden wie waar zit en hoever iedereen is :)

Ook kan je op Allakhazam je profile uploaden en vergelijken met andere mensen die dit ook doen op je server. Thottbot biedt dezelfde mogelijkheid ook maar loopt erg achter met het updaten van profiles, bij Allakhazam is dit niet het geval.

:? Is er ook een IRC chan voor gezelligheid en n00b vragen?
Yup. We hebben een erg gezellig en druk bezocht IRC channel. We zitten op irc.tweakers.net #wow (of klik hier om te joinen).

:? Ik heb last van lag, is hier een oplossing voor?
WoW lust graag een extra reepje geheugen, vooral in drukke gebieden (Raids, Auction House), 1024MB wordt hierom sterk aanbevolen, en is de upgrade vanaf 512MB dik waard.
Ook een snelle (gedefragmenteerde) harde schijf draagt bij aan het speelplezier.

World of Warcraft - Betalingsmogelijkheden

Maandelijkse Kosten
1 maand3 maanden6 maanden
US$15$14$13
EU€13€12€11

Om een account aan te maken moet je -altijd- een creditcard of gamecard nummer invoeren!

Do I need to enter credit card information to register an account?

When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option.

:? Waarom is WoW niet gratis?
Zoals bij elke MMORPG gebruikelijk is zal dit maandelijkse bedrag gebruikt worden voor het onderhoud van de servers en het spel zelf. Het heeft geen zin om daar in dit topic over te gaan discussieren, die discussie is al vele malen gevoerd en het maandelijkse bedrag verdwijnt er echt niet mee. Wordt er zelfs niet eens lager van.

:? Dan ga ik wel lekker op een private server spelen!
Heel veel plezier (met z'n vieren) maar begin er niet over in dit topic aangezien dit niet gewenst is en Blizzard deze servers als illegaal ziet. http://www.gotwow.net

World of Warcraft - Nederlandse Guilds @ EU Retail

Hier zullen zoveel mogelijk grote Nederlandse guilds verspreid over de Europese servers geplaatst worden. Tevens zal je extra informatie kunnen vinden over de guild (indien voorradig). Als je wilt dat jouw guild in dit lijstje terrecht komt, kan je het beste de topicstarter een mailtje sturen met de gegevens (guildnaam, server, horde / alliance, hoeveelheid leden, of er een ledenstop is, GM of persoon om te contacten voor invite, website, etc).

Aggramar
The Dutch Council (Alliance / ca. 200 leden (310 inc. alts) / Min lvl 10 / Whisper Mysterie, Alemcbooze of Mcscotch voor info)

Arathor
Identity Unknown (Alliance / 100 leden / GM Ikkie of Diska )

Argent Dawn
Sacred Flame (Alliance / ca. 85 leden / GM Releah / Whisper Hannelore, Katte, Zyrkom, Cimager, Wyts en Greenwize voor invite)

Azune
Cantonium Elites (Alliance / 150+ leden / Min lvl req: 15 / )

Bladefist
Medivh's Chosen (Alliance / 82 leden / ledenstop atm / GM Tantalus)

Bloodscalp
Wrath of God (Alliance / ca. 80 leden)
Exomna (Horde / ca. 160 leden)
Passerend Wild (Horde / ca. 90 leden / GM sarai)

Dragonmaw
The Ironforge Alliance (Alliance / ca 230 leden / GM Vorn, Bytes, Lileth of Mattie)

Emerald Dream
Black thorns (Alliance / ca 55 leden / GM illiona, Blondje)

Kor'Gall
The Happy Horde (Horde / ca 150 leden / Min lvl20 / GM Loknor)

Stormreaver
Dead By Dutch (Horde / GM Jackster & Rubix)

Skullcrusher
<AO> (Horde / ca 65 members / Min lvl60 /GM Thancor, Firestorm of Heal)
Vliegende Hollanders (Alliance / ca 65 members / Min lvl60 /GM Thancor, Firestorm of Heal)

Silvermoon
Soldaten van Oranje (Horde / ca 100 members / GM Beastyboy en Epicurus)

Stormrage
Low Landers (Alliance / ca 100 leden / GM Sjado)
Nightcrawlers (Alliance / ca 70 members / lvl 60 req / GM Kitana of Selina)

Sunstrider
Infernal Crew (Horde / ca. 90 leden / GM ???)
Rode Ridders (Alliance / leden onbekend / GM ???)
Team Holland (Horde / ca.55 leden / GM ???)

The Maelstrom
Royal Dutchmen (Alliance / ca. 90 leden / GM Cenedrah of Lama)

Trollbane
Disorder (Alliance / ca. 80 leden / GM Veredus)
Blackraven (Horde / ca. +150 leden (ledenstop) / GM Eyahan/Savanno)

Twilight's Hammer
Beyond Oblivion (Horde / ca. 115 leden / Whisper Deurmat voor info)
Lowlands Legion (Alliance / ca. 200 leden / Whisper Gildor, Mainframe of Odeanatus voor info)

Turalyon
Dutch Inc (Alliance / Min. lvl 40 en nederlands / 170 leden / GM Chase)

Mochten er veranderingen optreden mbt het lijstje hierboven, post dit dan niet in het topic, maar stuur de TS een mailtje. Omdat wij ook niet 24/7 aan het gotten zijn, lopen we deze info in het topic zelf nog wel eens mis.

Maintenance

Er is elke Woensdag maintenance, deze duurt in principe van 05:00u tot 11:00u, op patch days is dit van 03:00u tot 11:00u, echter loopt dit nog wel eens uit, of zijn er opstartproblemen. Het heeft echter geen enkele zin om hier 100 posts te hebben met "OMFG ik kan nog steed niet spelen, AAAARGH!". Dit is nu eenmaal zo, en zal het elke woensdag zijn, en hierover klagen heeft geen enkele zin!

Ga daarom op woensdag er ook niet over lopen te klagen, over de downtime!

Overige dingen

In elk topic komt het weer voor, en ik denk dat we er met zijn allen wel genoeg van hebben zo ondertussen: De flames op een bepaald persoon, het in de grond stampen van een bepaalde class, of juist iets anders. Probeer dit ook zoveel mogelijk te vermijden, het is niet leuk als een modje het hier recht moet komen zetten. Wij tweakers zijn oud(en hopelijk wijs) genoeg om dit zelf wel in de hand te kunnen houden. Dus houd het een beetje netjes.

Deze openingspost is tot stand gebracht met hulp van Switch, Roet, Elander, Keldon, Silk_dude, Wouter, Snappie, Zion, Jarnotjuh en We_are_Borg.

[Voor 5% gewijzigd door enira op 18-01-2006 22:29]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-03 15:17
61 alweer, wat een master spel nog steeds :)

Facts don't care about your feelings

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:03

SkyStreaker

Move on up!

Krijg ik toch net wat leuks in mijn /w :

"Get cheap gold starting at $0.07 per gold at http://www.*****.com with safe gold, fast delivery and courteous service"

LOL

**** = het adres, maar ff weg gehaald to be sure ^^

[Voor 42% gewijzigd door SkyStreaker op 18-01-2006 22:48]

MSI Gaming X570 Plus | AMD 5900x | G.Skill Ripjaws V 4x8GB 3600 (3733 OC, B-Die) CL14-14-14-34 | Sapphire Nitro+ 6900XT SE (XTXH Pre-bin)

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-03 16:59
lvl 61? o.O

oh wacht.. topic nummer :P

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Waar blijft die bug dat iemand lvl 61 is :)

Anoniem: 116867

Net level 44 geworden met m'n troll hunter. Questen gaat nu een stuk trager langzamerhand :)

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:02
daandegoeiste schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:51:
Waar blijft die bug dat iemand lvl 61 is :)
dat was ooit een * beetje * mogelijk. Warriors die respecten, konden 52 talentpoints kwijt. Dat is wel snel gehotfixed ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:04
De link naar 60 verwijst naar topic 61

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-03 14:02

Snappie88

Mr. Hollywood

zOMG!

Zojuist heeft Craftwerk Vaelastrasz the Corrupt ge-one-shot! Leuk feitje, vorige week zondag hebben we er zes (!) uur over gedaan om hem neer te krijgen.

/blij ^^

Surfin' paradise!

Anoniem: 148304

* Anoniem: 148304 heeft zich vandaag ook maar eens wow gehaald :)

ik wil me een night elf druid gaan maken. weet iemand of zo een poppetje een beetje leuk is om mee te spelen?

[Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 148304 op 18-01-2006 23:29]

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-03 22:31
Snappie88 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:23:
zOMG!

Zojuist heeft Craftwerk Vaelastrasz the Corrupt ge-one-shot! Leuk feitje, vorige week zondag hebben we er zes (!) uur over gedaan om hem neer te krijgen.

/blij ^^
Razorgore en Broodlord ook ge-oneshot :P

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

• yade
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-03 22:19
Ik ben er een Night Elf Druid en ik vermaak me er prima mee.

Anoniem: 41820

Anoniem: 148304 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:28:

ik wil me een night elf druid gaan maken. weet iemand of zo een poppetje een beetje leuk is om mee te spelen?
Druid is imo een van de leukste classes. Ik heb er echt spijt van dat ik mijn druid op een andere server, en dan wel horde gemaakt heb, terwijl mijn main alliance is.

Ik wou echt dat mijn 40 Tauren druid op Chromaggus een 40 NE druid was op Shattered hand :/

Magoed, als verstokt alliance speler is horde spelen ook wel eens leuk :+

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Ik heb een lvl60NE druid. Imo erg leuk om mee te spelen. Je kunt van alles wel een beetje :) Let er wel op dat je niet met een druid moet gaan spelen als je snel wilt levelen. Je moet er geduld voor hebben :)

Verder even een reactie op de TS, daar staat:
Ik heb last van lag, is hier een oplossing voor?
WoW lust graag een extra reepje geheugen, vooral in drukke gebieden (Raids, Auction House), 1024MB wordt hierom sterk aanbevolen, en is de upgrade vanaf 512MB dik waard.
Ook een snelle (gedefragmenteerde) harde schijf draagt bij aan het speelplezier.
Dit is natuurlijk onzin :P Een extra reepje helpt tegen lage fps en HD geratel enzo. Dit zorgt er echt niet voor dat de WoW servers opeens een hoger bandbreedte krijgen waardoor jij geen lag meer hebt :p

[Voor 3% gewijzigd door Chester op 18-01-2006 23:50]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-03 20:03

DinX

Motormuis

SkyStreaker schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:46:
Krijg ik toch net wat leuks in mijn /w :

"Get cheap gold starting at $0.07 per gold at http://www.*****.com with safe gold, fast delivery and courteous service"

LOL

**** = het adres, maar ff weg gehaald to be sure ^^
Heb ik ook eens gehad en meteen een ticket voor aangemaakt. Had binnen een paar minuten al reactie van een GM. Ze proberen er toch wat aan te doen, als je ziet hoe lang het normaal duurt eer je reactie krijgt op een ticket

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Chester schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:49:
[...]

Ik heb een lvl60NE druid. Imo erg leuk om mee te spelen. Je kunt van alles wel een beetje :) Let er wel op dat je niet met een druid moet gaan spelen als je snel wilt levelen. Je moet er geduld voor hebben :)

Verder even een reactie op de TS, daar staat:

[...]

Dit is natuurlijk onzin :P Een extra reepje helpt tegen lage fps en HD geratel enzo. Dit zorgt er echt niet voor dat de WoW servers opeens een hoger bandbreedte krijgen waardoor jij geen lag meer hebt :p
Probleem is dat lag vaak niet veroorzaakt word door de servers, maar idd wel omdat je eigen pc te traag is.

Servers die data niet snel genoeg kunnen versturen, of je pc die het niet snel genoeg kan binnenhalen, dat komt uiteindelijk op hetzelfde neer, lag.

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-03 09:59
vandaag weer een aantal Scarlet Monastery runs gehad met 2 guildies. Weer lekker vel exp en mooie loot binenngehaald. Nu heb ik ~50g (en staat nog een berg @ AH wat zeker vekocht wordt)

dus het geld voor mn mount krijg ik wel voor elkaar :)

MickBenjamins.com | Twitter

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:55

Mojo

The Power Within

Imodium schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 19:05:
[...]

Hieruit blijkt maar weer dat je vrij weinig van class verdeling afweet. Als de mages boven je rogues staan moet je nieuwe gaan zoeken ja. Als je druids beter tanken dan je warriors moet je nieuwe warriors zoeken. Als je shamans beter healen dan je priests moet je nieuwe priests zoeken. Als je druids meer damage doen dan hunters, moet je nieuwe hunters zoeken.

Snap je het een beetje?
Das niet helemaal waar zeg maar. Ik weet er als mage meer dan 300 DPS uit te pompen. Dat zie ik rogues niet zomaar sustained doen. :) Stond de laatste Ragnaros met 8% damage dealt 3e ofzo.. boven me nog 2 mages (ik ging dood :'( )

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:05

jjwa

CZ3 tentmuis

Jullie zijn allemaal verslaafd aan WoW en hier posten, deze topics gaan veel te hard!

Ik ben zelf trouwens aan het voorbereiden om naar Deadmines te gaan, moet nog een paar leveltjes en ben alvast wat quests aan het starten om daar te doen :).

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:51
Mojo schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 00:58:
[...]

Das niet helemaal waar zeg maar. Ik weet er als mage meer dan 300 DPS uit te pompen. Dat zie ik rogues niet zomaar sustained doen. :) Stond de laatste Ragnaros met 8% damage dealt 3e ofzo.. boven me nog 2 mages (ik ging dood :'( )
300 dps sustained (ie: in een langer gevecht zoals Ragnaros, zodat de uitkomst niet teveel wordt bepaald door een talent zoals AR) is verre van onmogelijk voor een beetje redelijk gegearde rogue.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-03 18:15

Is leuk. Had er ooit één maar heb op een gegeven moment al m'n alts verwijderd tot ik m'n main weer op 60 had. Vanavond toch maar weer een NE druid aangemaakt en gelijk gelvled tot 10. (en bearform gehaald) Blijft een erg leuke class, maar redt 't niet bij m'n pally IMO. :)

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mijn lieve resto specced NE druid begint nu toch, met vrijwel alles epic, erg bruut te worden. Er is maar 1 klasse die vrijwel alles kan soloen, en dat is een druid. Alleen je moet geduld hebben, want hoewel je gigantisch lang overeind kan blijven staan duurt het ook enorm lang om de gemiddelde mob neer te krijgen.

Overigens kan je dat wel behoorlijk verhelpen door een feral spec te nemen en op rogue items te rollen, maar dan lever je weer erg in op dat lang blijven staan. Keuzes, keuzes :)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-03 20:44
Servers die data niet snel genoeg kunnen versturen, of je pc die het niet snel genoeg kan binnenhalen, dat komt uiteindelijk op hetzelfde neer, lag.
Helaas komt het eerste vele malen vaker voor, maw de lag zit toch echt bij blizzard's servers/hoster
Persoonlijk vind ik de lag (op mn realm iig) best meevallen, vind het irritanter dat het spel nog zo buggy is @ 1.9 (nog nooit een game gehad die zo vaak vastloopt, tel daarbij op dat ik t ook nog eens op windows moet draaien en ik kan mn lol op ;( )

net wel gemerkt dat er een leuk bugje in 1.9 zit (voor de locks), shadowburn levert nu ook een shard op als de mob niet doodgaat erdoor (iig zolang er een niet al te groot interval tussen zit), dus eigenlijk "gratis" shadowburn gebruiken ongeacht of de target erna dood is (aangezien shadowburn hit tussen de 600 en 1900 bij mij wel handig om shards te behouden) ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Anoniem: 108648

blouweKip schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 04:28:

net wel gemerkt dat er een leuk bugje in 1.9 zit (voor de locks), shadowburn levert nu ook een shard op als de mob niet doodgaat erdoor (iig zolang er een niet al te groot interval tussen zit), dus eigenlijk "gratis" shadowburn gebruiken ongeacht of de target erna dood is (aangezien shadowburn hit tussen de 600 en 1900 bij mij wel handig om shards te behouden) ;)
volgens mij is het geen bug, maar een opzettelijk iets. Je ziet namelijk voor 3-5 sec bij de mob een debuff staan dat je er een shard van krijgt als hij doodgaat. Je kan nu dus zelfs 2 shards krijgen, dots + shadowburn en drainsoul= 2shards >:)

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:17
Anoniem: 108648 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 04:59:
[...]

volgens mij is het geen bug, maar een opzettelijk iets. Je ziet namelijk voor 3-5 sec bij de mob een debuff staan dat je er een shard van krijgt als hij doodgaat. Je kan nu dus zelfs 2 shards krijgen, dots + shadowburn en drainsoul= 2shards >:)
Inderdaad, je hebt nu een window van 5 sec. Stealthbuff!
ERG sterk is die Shadowburn nu, zeker icm een fikse shardbag ben ik na deze "nerf" (ivm CoE/CoS) patch een sterkere warlock geworden :)

Net ook nog onze eerste Claw of Chromaggus in de wacht gesleept \o/

Ryzen 3700X, EVGA RTX 3080, 32GB PC3200 DDR4, 2TB NVMe, LG48CX 120HZ OLED & 165Hz IPS 1440p

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

rodie83 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 04:27:
Mijn lieve resto specced NE druid begint nu toch, met vrijwel alles epic, erg bruut te worden. Er is maar 1 klasse die vrijwel alles kan soloen, en dat is een druid. Alleen je moet geduld hebben, want hoewel je gigantisch lang overeind kan blijven staan duurt het ook enorm lang om de gemiddelde mob neer te krijgen.

Overigens kan je dat wel behoorlijk verhelpen door een feral spec te nemen en op rogue items te rollen, maar dan lever je weer erg in op dat lang blijven staan. Keuzes, keuzes :)
Hoe moet ik mij een NE druid voorstellen?

MSI Gaming X570 Plus | AMD 5900x | G.Skill Ripjaws V 4x8GB 3600 (3733 OC, B-Die) CL14-14-14-34 | Sapphire Nitro+ 6900XT SE (XTXH Pre-bin)

Anoniem: 131394

Ja ik weet dit is een noob vraag, maar ik zal het toch een keer vragen moeten, ik ben ook met wow begonnen te spelen, dus was ik gisteren in wow met een groep aan het vechten tegen een grote monster, toen zegt onze groepleider dat ik tanken moet, nou weet ik bij god niet wat tanken is, en ik durfde het ook niet te vragen omdat ik weer stoer moest doen en net te doen dat ik het wist, maar ik weet het dus niet, daarom mijn vraag aan jullie hardcore wow spelers wat tanken is.

Anoniem: 131394 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 07:35:
Ja ik weet dit is een noob vraag, maar ik zal het toch een keer vragen moeten, ik ben ook met wow begonnen te spelen, dus was ik gisteren in wow met een groep aan het vechten tegen een grote monster, toen zegt onze groepleider dat ik tanken moet, nou weet ik bij god niet wat tanken is, en ik durfde het ook niet te vragen omdat ik weer stoer moest doen en net te doen dat ik het wist, maar ik weet het dus niet, daarom mijn vraag aan jullie hardcore wow spelers wat tanken is.
Tanken is zorgen dat de mob jou aanvalt, en niemand anders, omdat jij (als warrior hoogstwaarschijnlijk) het meeste klappen kan krijgen voor je dood gaat.

Anoniem: 90915

Anoniem: 131394 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 07:35:
Het er voor zorgen dat het monster waar jij tegen moet vechten jou blijft aanvallen. Dit doe je onder andere door abilities te gebruiken die aggro geven, bijvoorbeeld revenge en heroic strike.

Dit moet je doen omdat jij het meeste armor en het meeste HP hebt als warrior. Jij bent zeg maar een spons die de damage moet opnemen, zodat een mage ongestoord heel veel damage kan doen zonder dat hij in 2 klappen dood is.

https://forums-en.wow-eur...11832&p=1&tmp=1#post11832

Hier een basic tanking guide.

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:54

Thermometer

Whoop Whoop!

Anoniem: 41820 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:52:
[...]

Probleem is dat lag vaak niet veroorzaakt word door de servers, maar idd wel omdat je eigen pc te traag is.

idd want vaak heb ik erge last van "PC lag" (deze week is t anders, heel erge "Server lag" op onze realm, maar dat hebben ze al gezegt dat ze dat gaan maken ofzow) en haast nooit van "server lag" ik denk dat ik mijn 512mb ff ga upgraden tot 1024mb, is dit een goede keuze?

Anoniem: 131394

Anoniem: 41820 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 07:42:
[...]

Tanken is zorgen dat de mob jou aanvalt, en niemand anders, omdat jij (als warrior hoogstwaarschijnlijk) het meeste klappen kan krijgen voor je dood gaat.
Anoniem: 90915 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 07:43:
[...]

Het er voor zorgen dat het monster waar jij tegen moet vechten jou blijft aanvallen. Dit doe je onder andere door abilities te gebruiken die aggro geven, bijvoorbeeld revenge en heroic strike.

Dit moet je doen omdat jij het meeste armor en het meeste HP hebt als warrior. Jij bent zeg maar een spons die de damage moet opnemen, zodat een mage ongestoord heel veel damage kan doen zonder dat hij in 2 klappen dood is.

https://forums-en.wow-eur...11832&p=1&tmp=1#post11832

Hier een basic tanking guide.
Mensen heel erg bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag, en ook bedankt voor de link, hier heb ik heel veel aan, ik weet nu tenminste wat tanken is, nogmaals bedankt.

_/-\o_ _/-\o_

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-02 23:15
addictive schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 00:29:
vandaag weer een aantal Scarlet Monastery runs gehad met 2 guildies. Weer lekker vel exp en mooie loot binenngehaald. Nu heb ik ~50g (en staat nog een berg @ AH wat zeker vekocht wordt)

dus het geld voor mn mount krijg ik wel voor elkaar :)
Sm blijft leuk om tedoen. Ik heb die axe nog van die boss in de Armory, kan alleen soms iritant zijn dat wapen. Hij doet uitzich zelf namelijk een spin attack, das leuk in een instance met veel mobs om je heen maar in Pvp zuigt het, je kan het namelijk niet annuleren :)

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-03 13:59
gisteren maar weer is m'n shaman op talnivarr gespeeld samen met een vriend (hunter, beide 43). Wat blijven die rogues toch grappig ;-) Helft snapt niet dat ze door mark niet kunnen vanishen en andere helft snapt flare niet...
Zie je een rogue in de verte vanishen, plaatst de hunter een frost trap, ga je samen ervoor zitten drinken en wachten totdat ie erin stapt en dan rustig opstaan en dan hakken. Probeert ie te vanishen na mark, wij hard lachen >:)

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou liep ik gister met mn Hunter weer 's door Burning Steppes, in de hoop om wat thorium te kunnen vinden en toen kwam ik 1 of andere named mob (Humanoid of Demon) tegen. Nooit eerder daar gezien, geen zorgen over gemaakt en ik loop langs 'm heen, dus dat figuur agro'd mij. Ik ben erg blij dat ie m'n pet aanviel en niet mij, want hij raakte m'n arme pet voor ruim 23000 damage. :P

Ben trouwens ook maar een NE-druid begonnen, nu ik bearform heb is het wel leuk, daarvoor ging ik wel erg snel dood (kan ook aan mij liggen hoor :P ).

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-03 15:17

RaseriaN

So much choices..

fw schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 01:26:
[...]

300 dps sustained (ie: in een langer gevecht zoals Ragnaros, zodat de uitkomst niet teveel wordt bepaald door een talent zoals AR) is verre van onmogelijk voor een beetje redelijk gegearde rogue.
Ligt eraan wat voor Rogue's je hebt en wat voor equip ze hebben. Ik kon met mn 3/8 NS en DalRend set en Combat Build er standaard al 240DPS sustained uitpersen. Als ik dan ook nog Imp SnD kan ophouden (geen probleem want het duurt +/- 40/45 sec) kun je hem tot 280 opvoeren hoor! En als je nog meer Crit%/AP hebt is het helemaal geen probleem om zonder enige moeite tot 300DPS te komen.. Zelfs ik kon voor korte tijd tot 380DPS "sustained" komen..

Het leuke is, Mages zijn 2 minute wonders.. Arcane Power cooldown en manabar leeg :Y)
Combat Rogues blijven damage eruit pompen alsof het niks kost.

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-03 15:17

RaseriaN

So much choices..

reddevil schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 08:41:
gisteren maar weer is m'n shaman op talnivarr gespeeld samen met een vriend (hunter, beide 43). Wat blijven die rogues toch grappig ;-) Helft snapt niet dat ze door mark niet kunnen vanishen en andere helft snapt flare niet...
Zie je een rogue in de verte vanishen, plaatst de hunter een frost trap, ga je samen ervoor zitten drinken en wachten totdat ie erin stapt en dan rustig opstaan en dan hakken. Probeert ie te vanishen na mark, wij hard lachen >:)
Ik wil niet vervelend doen, maar je kan wel vanishen... alleen ziet de hele wereld en zn broer dat je er nog bent door die grote pijl op je harses. En ik meen dat je dan ook nog in de party van de hunter moet zitten om hem te zien. Ach op lvl43 zijn ze nog easy voor je.. Als je ze op LvL60 tegen komt met leuke gear en een goede dagger ben je zo plat hoor ;)

• Hom3r
  • Laatst online: 02-02 23:15
Miles Teg schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:09:
Nou liep ik gister met mn Hunter weer 's door Burning Steppes, in de hoop om wat thorium te kunnen vinden en toen kwam ik 1 of andere named mob (Humanoid of Demon) tegen. Nooit eerder daar gezien, geen zorgen over gemaakt en ik loop langs 'm heen, dus dat figuur agro'd mij. Ik ben erg blij dat ie m'n pet aanviel en niet mij, want hij raakte m'n arme pet voor ruim 23000 damage. :P

Ben trouwens ook maar een NE-druid begonnen, nu ik bearform heb is het wel leuk, daarvoor ging ik wel erg snel dood (kan ook aan mij liggen hoor :P ).
Wow das veel Damage das 1 klap en kassie wijle, of bleef je pet na die klap nog overeind ?

• Gaius
  • Niet online
Hom3r schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:14:
[...]

Wow das veel Damage das 1 klap en kassie wijle, of bleef je pet na die klap nog overeind ?
Gok 's? :P

Ik las op allakhazam dat het 1 van de demons is voor de hunter epicquest, dus met wat mazzel kom ik 'm nog wel een keertje tegen (hoop doet leven ^_^ ).

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-03 15:26
Gisteren met mijn warrior eindelijk de 10k hp barriere gehaald :P

http://www.dutchsecurity.net/~marc/wow/10k_hp.jpg

Dit is zonder flask of titans en zonder die blasted lands longjuice pot. Met die erbij zou dat zo'n 12k zijn.

[Voor 32% gewijzigd door Mior op 19-01-2006 09:23]

• reddevil
RaseriaN schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:13:
[...]

Ik wil niet vervelend doen, maar je kan wel vanishen... alleen ziet de hele wereld en zn broer dat je er nog bent door die grote pijl op je harses. En ik meen dat je dan ook nog in de party van de hunter moet zitten om hem te zien. Ach op lvl43 zijn ze nog easy voor je.. Als je ze op LvL60 tegen komt met leuke gear en een goede dagger ben je zo plat hoor ;)
Natuurlijk kunnen ze proberen te vanishen, maar met zo'n pijl is dat idd nutteloos ;)

2x lvl 43 tegen een lvl 52 rogue is nie gek en op lvl 60 zijn er ook genoeg die in de trap lopen >:)

locks imba??? http://files.filefront.com/Carmywmv/;4520389;;/fileinfo.html

[Voor 7% gewijzigd door reddevil op 19-01-2006 09:26]

• tomvdburg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:01
Is er een mod of iets dergelijks die er voor zorgt dat je niet automatish gedisconnect word? Als ik bijvoorbeeld in de qeue sta voor AV wil ik graag eens gaan sporten, maar als ik dan terug ben ben ik altijd gedisconnect......
ik werk met ometh pack. hierin zit een of andere mod verwerkt, waardoor je niet meer gedisconnect word.. je ziet wel continu "you're now afk" en direct erna "you're not longer afk"..

werkt dus wel.. welke mod het is, geen idee.. zit dus in ometh pack

btw @ TS.. emerald dream --> black thorns is nu ongeveer 110 members..

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Phantom schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:21:

[afbeelding]

Dit is zonder flask of titans en zonder die blasted lands longjuice pot. Met die erbij zou dat zo'n 12k zijn.
Da's 1K ;)

Anoniem: 114195

Hom3r schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 08:39:
[...]

Sm blijft leuk om tedoen. Ik heb die axe nog van die boss in de Armory, kan alleen soms iritant zijn dat wapen. Hij doet uitzich zelf namelijk een spin attack, das leuk in een instance met veel mobs om je heen maar in Pvp zuigt het, je kan het namelijk niet annuleren :)
Ik kon het annuleren door me Hearthstone aan te spreken, heeeeel lang geleden op m'n Shaman. Of een andere castbare spell, Slam voor een Warrior bijv. Was idd wel irri bij ... runs in fear mobs en dat kreng procte dan soms :)
Phantom schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:21:

[afbeelding]

Last Stand en Lifegiving Gem :) Onze MT haalt bijna 10k met alleen die buffs, 8/8 Wrath, Bulwark, Spineshatter en 2x ZG enchants.

Zijn profiel: http://wow.allakhazam.com/profile.html?515718

[Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 19-01-2006 09:45]

• Mior
Lees eens goed.. er staat 10047.. de 1049 in het groen was een flash heal ;)

En idd, met last stand, maar geen lifegiving gem of wrath, ben nog niet in bwl geweest.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?173315

[Voor 40% gewijzigd door Mior op 19-01-2006 09:40]

Anoniem: 108648

Miles Teg schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:16:
[...]

Ik las op allakhazam dat het 1 van de demons is voor de hunter epicquest, dus met wat mazzel kom ik 'm nog wel een keertje tegen (hoop doet leven ^_^ ).
verbaast me dat je niet wist dat het een hunterdemon was, en als je goed hebt gelezen zal je zien dat 1. je hem vast niet kan killen, 2. hij niets dropt behalve questitem

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

reddevil schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:21:
[...]

Natuurlijk kunnen ze proberen te vanishen, maar met zo'n pijl is dat idd nutteloos ;)

2x lvl 43 tegen een lvl 52 rogue is nie gek en op lvl 60 zijn er ook genoeg die in de trap lopen >:)

locks imba??? http://files.filefront.com/Carmywmv/;4520389;;/fileinfo.html
Nee, je vergeet iets, de rogue vanished dus wel alleen je ziet hem in zijn stealth. Maar voor de rogue zelf is hij gewoon nog in stealth. UNstealthing abilities als fearie fire en Flare laten de rogue UIT stealth komen. dus de rogue vanished nog steeds ;)

Volgens mij is het zelfs zo dat huntersmark alleen jou de mogelijkheid geeft om de rogue in zijn stealth te zien. (en dus niet alle party members)
Places the Hunter's Mark on the target, increasing the Ranged Attack Power of all attackers against that target by 20. In addition, the target of this ability can always be seen by the hunter whether it stealths or turns invisible. The target also appears on the mini-map. Lasts for 2 minutes.
Phantom schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:38:
[...]

En idd, met last stand, maar geen lifegiving gem of wrath, ben nog niet in bwl geweest.

wow jij tanked met een 2h? ^_^
dan heb je die 10k wel nodig ja ;)

[Voor 17% gewijzigd door Wiebbe op 19-01-2006 09:43]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Miles Teg schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:09:
Da's een van de Hunter quest demons :) Daar moet je van af blijven ja :P van 't weekend nog een guildy bezig gehad met die quest, en die had dus keer op keer dat andere mensen zich ermee gingen bemoeien. Kun je weer 3 uur wachten...Zucht.
Wiebbe schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:41:
Volgens mij is het zelfs zo dat huntersmark alleen jou de mogelijkheid geeft om de rogue in zijn stealth te zien. (en dus niet alle party members)
Boeiend. Met een HM op je knar vanishen heeft gewoon geen zin. Verspilde cooldown.

[Voor 22% gewijzigd door Hydra op 19-01-2006 09:42]

https://niels.nu

• DinX

DinX

Motormuis

tomvdburg schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:28:
[...]

ik werk met ometh pack. hierin zit een of andere mod verwerkt, waardoor je niet meer gedisconnect word.. je ziet wel continu "you're now afk" en direct erna "you're not longer afk"..

werkt dus wel.. welke mod het is, geen idee.. zit dus in ometh pack
En dan zijn mensen verbaasd dat er queues zijn :{

Leker als iedereen zo'n ding installeerd en nigelogd blijft terwijl ze weg gaan.

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

tuurlijk heeft dat nog wel zin.. als hij vanished kan alleen jij achter hem aanrennen. Hij kan nog steeds backstab of weet veel hoe ik stealth abilities heten gebruiken op iedereen.

Dus of hij kan kiezen dat hij geraped word door 3 andere mensen of 1 die eerst nog in de buurt moet komen ;)

Vanish + sprint werkt dan nog steeds erg goed!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gister 40 stacks runecloth bandages ingeleverd, daarna die Signets per 30 ingeleverd.
Goed, alle boxes geopend, en gewoon geen leuk blauw spul, alleen maar groene overbodige meuk (leather boot met +def, yeah right).
Alles gedisenchant, voornamelijk alleen maar dusts.
Laatste keer dat ik iets aan die war effort doe ;(

Anoniem: 114195

Hydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:41:

Boeiend. Met een HM op je knar vanishen heeft gewoon geen zin. Verspilde cooldown.
Nee hoor, gewoon Huntertje omleggen en je kan rustig vanishen. De graphic is er nog wel, maar niemand anders kan je zien :)

Zoek maar es naar Perkulator 2 movie, daar zit zo'n gevecht in met een Hunter en Warrior.

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-03 09:45
Miles Teg schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:16:
[...]

Die gasten moet je killen zodra je de Ancient Petrified Leaf uit de kist van Majordomo haalt. Ik heb die in de Burning Steppes en Winterspring gekilld voor een vriend van me met zijn hunter character. Je kunt ze niet killen door simpelweg te schieten en te slaan. Elke demon vereist een andere tactiek. In ieder geval moet je ze niet pullen door er in de buurt te komen, want dan doen ze die AOE. :)

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:41:
[...]

Da's een van de Hunter quest demons :) Daar moet je van af blijven ja :P van 't weekend nog een guildy bezig gehad met die quest, en die had dus keer op keer dat andere mensen zich ermee gingen bemoeien. Kun je weer 3 uur wachten...Zucht.
Gelukkig agro'de een pally hem nog voor mij, en was er geen hunter (behalve mij dus :P) in velden of wegen te bekennen, anders zou ik vervelend gevonden hebben.

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:04
RaseriaN schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:11:
[...]

Ligt eraan wat voor Rogue's je hebt en wat voor equip ze hebben. Ik kon met mn 3/8 NS en DalRend set en Combat Build er standaard al 240DPS sustained uitpersen. Als ik dan ook nog Imp SnD kan ophouden (geen probleem want het duurt +/- 40/45 sec) kun je hem tot 280 opvoeren hoor! En als je nog meer Crit%/AP hebt is het helemaal geen probleem om zonder enige moeite tot 300DPS te komen.. Zelfs ik kon voor korte tijd tot 380DPS "sustained" komen..

Het leuke is, Mages zijn 2 minute wonders.. Arcane Power cooldown en manabar leeg :Y)
Combat Rogues blijven damage eruit pompen alsof het niks kost.
Valt best mee, dat 2 min. wonder.
7000 mana
40 mana regen tijdens casten
10% kans op gratis cast
221 mana kostende frost bolts

Na 105 seconden ben ik leeg, evocation en ik zit weer op 5k/6k mana, daarna nog een mana ruby met 1100 mana en dan kan je nog een mana potion pakken. Dit is dan zonder mana spring / mana tide / andere extra's. DPS is dan 800/2.5s 320 dps zonder crits. Magmaddar gaat down zonder evocation maar met mana ruby

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[...]

Pff k heb 15k gehaald 8)

:)

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-04-2022

MantaMania

Pray Hard

heeft iemand toevallig een lijstje met leuke gear voor pvp shadow priest. ik heb zelf al het nodige verzamelt maar volgens mij is er veel meer tevinden.

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

DinX schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:44:
[...]

En dan zijn mensen verbaasd dat er queues zijn :{

Leker als iedereen zo'n ding installeerd en nigelogd blijft terwijl ze weg gaan.
Tja, ik kom nou eenmaal om 17.30 thuis als ik in de queu stap voor AV moet ik meestal ruim 3uur wachten op AV, als ik een keer wil gaan sporten of misschien gaan eten ofzo kan dat niet. Enja na het sporten in de queu gaan staan heeft geen zin... want tegen de tijd dat ik erin mag moet ik alweer naar bed :/

• DinX

DinX

Motormuis

spydoggie schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:31:
[...]

Tja, ik kom nou eenmaal om 17.30 thuis als ik in de queu stap voor AV moet ik meestal ruim 3uur wachten op AV, als ik een keer wil gaan sporten of misschien gaan eten ofzo kan dat niet. Enja na het sporten in de queu gaan staan heeft geen zin... want tegen de tijd dat ik erin mag moet ik alweer naar bed :/
Sja, en er zijn ook mensen zoals mij die de hele dag weg zijn van 7 tot 20 uur :)
Dan kan ik ook zo'n addon installeren zodat ik de hele nacht en dag ingelogd blijf.

[Voor 8% gewijzigd door DinX op 19-01-2006 11:04]

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-03 09:45
Miles Teg schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:02:
[...]

Gelukkig agro'de een pally hem nog voor mij, en was er geen hunter (behalve mij dus :P) in velden of wegen te bekennen, anders zou ik vervelend gevonden hebben.
Dat had die huntermaat van me dus. Die demon in de Burning Steppes is opzicht niet zo moeilijk, maar hij duurt zo ontzettend lang. Maat van mij had em op 5% en toen kwam er een paladin langs die hem een blessing gaf. Weg demon. Kun je weer drie uur wachten.
Wiebbe schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:45:
tuurlijk heeft dat nog wel zin.. als hij vanished kan alleen jij achter hem aanrennen. Hij kan nog steeds backstab of weet veel hoe ik stealth abilities heten gebruiken op iedereen.

Dus of hij kan kiezen dat hij geraped word door 3 andere mensen of 1 die eerst nog in de buurt moet komen ;)
Je zult eerst uit die 41yd range moeten komen, en de genmiddelde niet-n00b Hunter schiet je met een instant zo je stealth uit. Heb het zelf wel eens meegemaakt in die PvP Arena in DM (een soloende rogue vond het leuk onze attempt op dat draakbeest te verknallen). Hij stealthte, ik stealth detection aan, vond 'em, Markte 'em, deed net alsof ik 'em toch niet zag (hij liep gewoon van me weg en gooide een aimed shot op z'n knijter. Hij vanished omdat er 4 bloeddorstige party members op 'em af komen lopen :D Jammerrr... :)
Anoniem: 114195 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:48:
Nee hoor, gewoon Huntertje omleggen en je kan rustig vanishen. De graphic is er nog wel, maar niemand anders kan je zien :)
.
*zucht* goed dan. vanishen met een LEVENDE Hunter die jou kan zien en je weer uit stealth kan knallen is een slecht idee. Zo goed? :)
GoodspeeD schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:54:
[...]

Dat had die huntermaat van me dus. Die demon in de Burning Steppes is opzicht niet zo moeilijk, maar hij duurt zo ontzettend lang. Maat van mij had em op 5% en toen kwam er een paladin langs die hem een blessing gaf. Weg demon. Kun je weer drie uur wachten.
Ik heb een Hunter uit m'n vorige guild nog geholpen in Silithus (Nelson the not so Nice), samen met een andere priest en een mage. We hadden al uitgelegd dat hij tijdens het gevecht op geen enkele manier geholpen mocht worden. Wat doet die priest: midden in de 3e poging die shadow resist buff casten |:(

[Voor 38% gewijzigd door Hydra op 19-01-2006 11:11]

Anoniem: 27963

GoodspeeD schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:54:
[...]

Ik had een lvl59 hunter daar die me ging "helpen"... een hunter ffs...

btw, zorg er ook voor dat je niet in een raid-party zit ;) >.<

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 19-01-2006 11:10]

• Bulligan
spydoggie schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:31:
[...]

Ik hoop dat die mod snel gebanned word. Er bestaan namelijk ook mods om automatish een BG te joinen. Die 2 mods gecombineerd is dus heel makkelijk HK's elke week terwijl ik op werk zit..... 8)7

Anoniem: 42783

Wat zijn de prijzen van "libram of protection" bij jullie? Bij ons (magtheridon) al gauw 400g !

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 42783 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:14:
Wat zijn de prijzen van "libram of protection" bij jullie? Bij ons (magtheridon) al gauw 400g !
op turalyon rond de 250 denk ik.
Wel leuk ik heb er lang geleden 1 gekocht voor 5G toen ze nog goedkoop waren.
En waarom is deze nou zo duur die 1% dodge is geinig maar is die 100 hp niet beter?

Anoniem: 129603

MantaMania schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:22:
heeft iemand toevallig een lijstje met leuke gear voor pvp shadow priest. ik heb zelf al het nodige verzamelt maar volgens mij is er veel meer tevinden.
Kijk hier een keer

http://www.wow-loot.com/index.htm

• Mior
MantaMania schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:20:
[...]
op turalyon rond de 250 denk ik.
Wel leuk ik heb er lang geleden 1 gekocht voor 5G toen ze nog goedkoop waren.
En waarom is deze nou zo duur die 1% dodge is geinig maar is die 100 hp niet beter?
Je hebt die nodig voor de ZG enchant, en die is zeker beter dan 100 hp.

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Phantom schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:23:
[...]

Je hebt die nodig voor de ZG enchant, en die is zeker beter dan 100 hp.
ahhh oke dan moet ik eens voor die zg enchant gaan kijken wat die inhoudt.

• Mior
MantaMania schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:24:
[...]

ahhh oke dan moet ik eens voor die zg enchant gaan kijken wat die inhoudt.
Voor warriors is het Presence of Might, en voor priests het is Prophetic Aura.

Alleen heb je voor de priest enchant dan wel Libram of Focus nodig.

[Voor 9% gewijzigd door Mior op 19-01-2006 11:27]

Anoniem: 87300

Ik ben het helemaal eens met Hooli-gan.

De IDLE time die momenteel gehanteerd wordt door Blizzard is niet voor niets ingesteld.
Hoe ververelend dit ook mag zijn.

Even koffie drinken en er vervolgens achter komen dat je gedisconnect bent, jammer dan.

Op The Maelstrom is het nu s'avonds soms zo dat er een wachttijd is om uberhaupt in te kunnen loggen. Stel je nu eens voor dat drie kwart van de server populatie een dergelijke mod gaan gebruiken en dus niet meer vanzelf uitloggen?
Gevolg, een ieder die probeert in te loggen kan dit niet meer omdat de connecties worden vastgehouden.

En wat HK farming betreft, zoals Hooli-gan dit stelt, da's alleen maar lame.

• MaTr1x
  • Laatst online: 18-03 09:33
Sander1991 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 07:57:
[...]

idd want vaak heb ik erge last van "PC lag" (deze week is t anders, heel erge "Server lag" op onze realm, maar dat hebben ze al gezegt dat ze dat gaan maken ofzow) en haast nooit van "server lag" ik denk dat ik mijn 512mb ff ga upgraden tot 1024mb, is dit een goede keuze?
Ik zal ook maar eens hier posten. Eind november begonnen met WoW en alhoewel ik eigenlijk alleen FPS en race sims speel, maar bijvoorbeeld wel Diablo II grijs gespeeld heb, had ik ff de trial van een vriend geïnstalleerd. Nou na een paar dagen had ik WoW gekocht :D M'n NE Repelsteel is alweer bijna 37, een andere vriend van mij die tegelijkertijd begon met z'n NE is alweer 43 en heeft z'n mount ook al. Hoe bedoel je het is verslavend ;)

Wat betreft geheugen, die lvl43 vriend van mij had eerst 2x256MB. Als hij in IF was, dan was het een complete diavoorstelling, soms zelfs crashes. Ik heb hem toen 512MB gegeven, aangezien zijn mobo maar twee slots heeft, heeft die dus een 256 voor die 512 vervangen en dat ging al een stuk beter, nu heeft hij van de week die andere 256 voor een 1GB module vervangen en nu heeft dus geen problemen meer.

Zelf gelukkig helemaal geen problemen met WoW, behalve dus dat de server vaak te vol zit. Nu heeft mijn broer wel eens BSOD's met WoW, is hier toevallig iets over bekend waar dat aan kan liggen?

π MW finishers

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

[...]

Ik ben een beetje ziek, keek teveel naar het groene getal... woepserdepoeps...

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

OMG... Zojuist een ZEER ZELDZAME epic broek gewonnen :D

Damn ik ben zo blij:
Check http://www.flevolan.nl/pants2.htm

Zijn jullie al jaloers? ;)

• Mior
Hey Virax.. zit je nog steeds bij IL? :P

Anoniem: 31660

ViRaX schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:34:
OMG... Zojuist een ZEER ZELDZAME epic broek gewonnen :D

Damn ik ben zo blij:
Check http://www.flevolan.nl/pants2.htm

Zijn jullie al jaloers? ;)
ja jaloers dat jij kan WoWen en ik niet, want ik ben @ work :(

Leuk gemod hoor btw :D

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 31660 op 19-01-2006 11:39]

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-01 18:44

luppien

All u have R Belong To Me

Hooli-gan schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:11:
[...]

Ik hoop dat die mod snel gebanned word. Er bestaan namelijk ook mods om automatish een BG te joinen. Die 2 mods gecombineerd is dus heel makkelijk HK's elke week terwijl ik op werk zit..... 8)7
nah die mod afkd automatisch om je onlie te houden en /afk = weg in battleground + 15 min deserter debuff nu

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

Tranzity schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:48:
Gister 40 stacks runecloth bandages ingeleverd, daarna die Signets per 30 ingeleverd.
Goed, alle boxes geopend, en gewoon geen leuk blauw spul, alleen maar groene overbodige meuk (leather boot met +def, yeah right).
Alles gedisenchant, voornamelijk alleen maar dusts.
Laatste keer dat ik iets aan die war effort doe ;(
wtf? doe jij het voor items in het doosje?
nou doe dan niet aan war effort, het is de bedoeling om AQ te helpen en reputatitie op te bouwen met andere factions!

dus ga beter grinden ;)

War .... War Never Changes!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hooli-gan schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:11:
[...]

Daar ben ik het mee-eens... Ik speel werkelijk zelf natuurlijk :) Maar of ik die 3uur dat ik in de queu sta nou aan het chatten ben of dat ik ff wat ga eten dat maakt toch ook geen verschil ofwel?

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

se7en schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:41:
[...]

nou doe dan niet aan war effort, het is de bedoeling om AQ te helpen en reputatitie op te bouwen met andere factions!

dus ga beter grinden ;)
de meeste mensen doen het voor de items hoor ;)
en tis toch juist goed dat mensen het ook daarvoor doen anders krijg je die aq nooit open.
De bedoeling?? waarom kan je dan ook items krijgen als dat volgens jou niet de bedoeling is?

Anoniem: 139886

MaTr1x schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:31:
[...]

Zelf gelukkig helemaal geen problemen met WoW, behalve dus dat de server vaak te vol zit. Nu heeft mijn broer wel eens BSOD's met WoW, is hier toevallig iets over bekend waar dat aan kan liggen?
BSOD met wow geeft (vermoedelijk!) aan dat er een appraat in die PC wordt aangesproken op een manier die de PC niet zo lekker vind.

Paar mogelijkheden:

1. Driver probleem > neem van alle drivers de recente non-beta versie (dus WHQL als het kan)
2. Hardware probleem > Draai 12 uur sessies Prime, memtest en een grafische benchmark (3dmark of zo). Zon stresstest is redelijk indicatief. Als hij die dingen overleeft zal de hardware wel ok zijn. > 3. Hou er ook rekening mee dat WoW je Mem, CPU en GPU verschrikkelijk opwarmt. Verschillende mensen hebben ondervonden dat Wow veel zwaarder is dan andere spellen. Je coolers uitblazen (stof wegblazen) en evt een nieuwe, koelere kast kan helpen.

Als de problemen blijven en een hardware error lijkt uitgesloten raad ik je broer aan een nieuwe windows installatie te proberen.

• DinX

DinX

Motormuis

spydoggie schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:42:
[...]

Daar ben ik het mee-eens... Ik speel werkelijk zelf natuurlijk :) Maar of ik die 3uur dat ik in de queu sta nou aan het chatten ben of dat ik ff wat ga eten dat maakt toch ook geen verschil ofwel?
Doordat jij die addon gebruikt komen andere mensen ook in de queue terwijl je niet eens aan het spelen bent. Stel je vor dat er een queue van 100 mensen is normaal. Beeldt je nu in dat er 100 mensen nigelogd zijn dmv die addon maar niet spelen. Dan heb je dus een queue van 100 man voor niks. Daardoor kunnen andere nodeloos wachten.

Wat als de halve server die addon gaat gebruiken eens die een beetje bekend wordt ?
[...]

dus ga beter grinden ;)
Een low level heeft niks aan het feit dat AQ snellerof later open gaat. Na een bepaalde periode gaat het vanzelf open. Tegen die tijd zijn veel mensen niet eens level 60.

[Voor 25% gewijzigd door DinX op 19-01-2006 11:46]

• Virax

Virax

Phantom schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:37:
Hey Virax.. zit je nog steeds bij IL? :P
Hey,

Nee, ben er uitgegaan nadat we ragnaros hadden gekillt. Toen begon BWL (die ze nu ook al helemaal gedaan hebben), alleen ik heb het vet druk met school dus geen tijd om 5 avonden in de week te spelen (zelfs niet 2 avonden zo lang). En BWL is weer hetzelfde, vallen en op staan totdat je hem ook gedaan hebt net als MC :). Toen ben ik 2 maanden gestopt met WoW, en nu ben ik een nieuw char begonnen op deathwing (undead mage, level 34 inmiddels).

Bevalt zeer goed, geen verplichtingen van 4 avonden tussen 19:00 en 23:00 uur online, en je kan nog lekker in je eentje prutsen EN de battlegrounds zijn 1000x toffer als met mn priest waar ik altijd meteen werd gekillt. Nu kill ik juist mensen en kan ik vlaggen pakken enzo :), bevalt me echt veel beter. (heb nu, op level 34 al net zoveel kills als mn priest op level 60).

Uiteindelijk wil ik rond mei wel level 60 zijn met mn mage, en dan scholo/strat/lbrs/ubrs enzo doen voor goeie gear en FR gear zodat ik rond de zomervakantie misschien wel weer in een guild kan om ff MC te doen, heb toch al redelijk wat ervaring nu en in de zomervakantie heb ik tijd zat en zijn er veel mensen uit guilds op vakantie... (goh wat een planning heb ik he ;)).

Ow ja, en over die broek: ik zit ook op mn werk :(, maar vond hem zo leuk dat ik hem wilde posten.

• se7en

se7en

hungry scav

MantaMania schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:44:
[...]

de meeste mensen doen het voor de items hoor ;)
en tis toch juist goed dat mensen het ook daarvoor doen anders krijg je die aq nooit open.
De bedoeling?? waarom kan je dan ook items krijgen als dat volgens jou niet de bedoeling is?
ik zie die items als extra, ik doe het lieverd voor reputatie dan de groene itemtje doe je in doosje krijgt

btw ik las over die quest om die sceptor of the shifting sand gelezen (nou snel door chekken)
maar waar krijg je die quest? het is vast eind van een LANGE questchain maar waar begint het?
en op thottbot kijken naar "newste items" dan zie je dat nieuwe faction is + veeeel nieuwe items vast van AQ of the prequests daarvan ...

ik ben erg blij dat het spel GROOTER wordt!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

dus ga beter grinden ;)
Ach, Rep, waarom zal ik op een Ram willen rijden?
Maar goed, ik had beter eerst op thottbot kunnen checken en wat anders met die stacks kunnen doen.
AQ, leuk, ben wel benieuwd naar die quest content en die 20 man zooi, maar ik kan best wel een tijdje wachten :)

• MaTr1x
  • Laatst online: 18-03 09:33
Anoniem: 139886 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:44:
BSOD met wow geeft (vermoedelijk!) aan dat er een appraat in die PC wordt aangesproken op een manier die de PC niet zo lekker vind.
Ja ik dacht ook al dat het aan de drivers zou kunnen liggen. Totnutoe heeft hij alleen nieuwe VGA drivers geïnstalleerd, maar dat heeft ook niet mogen baten. De rest moet hij nog doen. Het grappige is dat ècht al zijn andere games perfect draaien, alleen WoW niet. Ook qua koeling zit het wel goed met z'n PC, daar heeft deze tweaker wel voor gezorgd ;)

π MW finishers

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:09
MaTr1x schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:08:
[...]

Ja ik dacht ook al dat het aan de drivers zou kunnen liggen. Totnutoe heeft hij alleen nieuwe VGA drivers geïnstalleerd, maar dat heeft ook niet mogen baten. De rest moet hij nog doen. Het grappige is dat ècht al zijn andere games perfect draaien, alleen WoW niet. Ook qua koeling zit het wel goed met z'n PC, daar heeft deze tweaker wel voor gezorgd ;)
Als ie meerdere geheugen reepjes erin heeft zitten kan je proberen er 1 uit te halen, hielp bij mij iig.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tranzity schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:56:
[...]

Ach, Rep, waarom zal ik op een Ram willen rijden?
mischien omdat de Ram samen met de Raptor (en de zul gurub tijer) de coolse mount in het spel is :P

damn in 1.10 wordt green welp armor HARD generfed :/ sleep werkt niet meer op targets met een lvl hoger dan 50 en de sleep gaat van 30 sec terug naar 10 :| hoezo fubared

[Voor 25% gewijzigd door Bokkie op 19-01-2006 12:24]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:50
Nou, post ze dan maar even, die patchnotes :D

• reddevil
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:23:
[...]

mischien omdat de Ram samen met de Raptor (en de zul gurub tijer) de coolse mount in het spel is :P

damn in 1.10 wordt green welp armor HARD generfed :/ sleep werkt niet meer op targets met een lvl hoger dan 50 en de sleep gaat van 30 sec terug naar 10 :| hoezo fubared
coolste vinnik de winterspring tijger :)

• Virax

Virax

Yes, ik ben ook benieuwd naar de patchnotes :)

• Bokkie
  • Niet online
Qoriox schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:27:
Nou, post ze dan maar even, die patchnotes :D
geen patchnotes, wel een blue confirmation

http://forums.worldofwarc...s=blizzard&tmp=1#blizzard

• se7en

se7en

hungry scav

[...]

wtf nu all informatie over 1.10??

link?

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Priest krijgt ook wat nieuwe spells.
1 maand geleden was iedereen "jeej! priest buff in 1.10!!" nu is iedereen "Shit!! Priest nerf in 1.10!!!!" Sorry shadow priests, maar een priest is om mee te healen maak een lock alt ofzo. Ik begin me er langzaam aan te ergeren dat shadow priests altijd wat te zeuren hebben terwijl ze de beste pvp build hebben onder de casters.

Nou ja, we zien wel wat er komt. Hopelijk meer mana efficente heals, dan grotere heals. En betere talents in de holy tree natuurlijk.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

DinX schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:44:
[...]

Doordat jij die addon gebruikt komen andere mensen ook in de queue terwijl je niet eens aan het spelen bent. Stel je vor dat er een queue van 100 mensen is normaal. Beeldt je nu in dat er 100 mensen nigelogd zijn dmv die addon maar niet spelen. Dan heb je dus een queue van 100 man voor niks. Daardoor kunnen andere nodeloos wachten.

Wat als de halve server die addon gaat gebruiken eens die een beetje bekend wordt ?
Geen probleem, als je aan de beurt bent krijg je de vraag of je nu wilt joinen... Doe je niks dan gaat de vraag weg en is de volgende aan de beurt..

• DinX

DinX

Motormuis

spydoggie schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:39:
[...]

Geen probleem, als je aan de beurt bent krijg je de vraag of je nu wilt joinen... Doe je niks dan gaat de vraag weg en is de volgende aan de beurt..
Ik doel op de server queue, niet de BG queue.
Je blijft gewoon ingelogd waardoor de server queue langer wordt.

Je weet wel "Realm is full. You are number 500 in queue"

[Voor 18% gewijzigd door DinX op 19-01-2006 12:43]

Anoniem: 94706

Laat ik maar weer eens post wagen :>
btw ik las over die quest om die sceptor of the shifting sand gelezen (nou snel door chekken)
maar waar krijg je die quest? het is vast eind van een LANGE questchain maar waar begint het?
en op thottbot kijken naar "newste items" dan zie je dat nieuwe faction is + veeeel nieuwe items vast van AQ of the prequests daarvan ...
Inmiddels al een week geleden heeft m'n guild de quest line afgemaakt voor het openen van de gate ( nog niet de war effort dus)
Voor wie tijd genoeg heeft is het misschien aardig om te zoeken naar de verschillende onderdelen van de questline. Persoonlijk vond ik het leuk om te doen, buiten het grinden dan. Aardige was dus dat er waarschijnlijk maar weinig spelers de hele questline zullen meemaken...

Even een overzicht van wat ik mee gekregen heb wat er precies allemaal gebeurd is... ( correct me if im wrong, ik heb tussendoor ook nog wel eens geslapen :P)

Het begint min of meer om de Broodlord om te leggen in BWL, die laat z'n hoofdje achter en dit is het begin van de "bug-grind" . Dit houd in dat de persoon die et hoofd heeft zijn reputation met de "brood of nozdarmu" ( of iets in die richting:P) op neutral moet krijgen. Dit gebeurt door in silithus de silithid die voornamelijk ondergronds zitten uit te roeien .... per kill droppen er ongeveer 1-4 ( zoiets) carapaces die gevormd worden tot stacks van 200......
per stack kan diegene die et hoofd van de broodlord heeft de stack inleveren en vervolgens een zogenaamde deputy benoemen .
Deputy houd in dat deze persoon ook de carapaces van de bugs kan looten...
Grinden kort samengevat, kwam er op neer dat er na vele alliance-horde veldslagen, ongeveer 30.000 of misschien wel meer bugs zijn gekilled.... ( 3 dagen hersendood grinden dus, met de vele mede-hordies)

Anyways degene met neutral rep voor nozdarmu gaat naar anachronox ( bronze dragon, voor caverns of time)
die dan vervolgens een gigantische questline opgeeft, namelijk dat er 4 delen van scepters verzameld moeten worden ( d8 dat et scepter delen waren iig).
Namelijk van Vaelastrasz ( bwl) - Azuregos - Eranikus en Anachronox zelf

Klinkt makkelijker dan et is daar deze een hele questline op zich hebben.

Vael - HAD de scepter, maar werd door de corruption van nefarian hiervan bestolen. Dit is in principe de eenvoudigste aangezien je enkel bwl moet doen. Het komt er dus op neer dat je nefarian om zeep mag helpen, klinkt makkelijk... Word iets moeilijker aangezien je na het gesprek met vael ( moet je hem dus nog killen) 5 uur de tijd hebt om nefarian te killen.....
pretty straight forward....

Azuregos - Voor wat ik gehoord hebt is het niet zozeer azuregos die je moet omleggen maar eerder een ghost ( ofzo) die er rondloopt.... dees heeft een hele fijne lange questline waarvan ik niet meer precies weet wat er allemaal gebeurd is... ik zal een paar punten noemen

Dr. weavil lokken met een valse pot goud, leuke roleplay komt ie met helikopter en al aanvliegen in winterspring. Daar versla je een zwakke aap, genaamd Number Two ( jaja referentie naar Austin powers) .
Dan zoeken naar de secret hide out om dr weavil op te zoeken, deze werd voorheen GM island genoemd geloof ik... deze dr weavil was niet bepaald zwak... 40 man raid gebruikt om em neer te leggen .. deze gebruikt Mindcontrol op de maintank en heeft een vrij sterke LOS ( line of sight) AoE

goed en wel.. nog wat dingen gedaan geloof ik.. het einde van de blauwe questline ( ging dus om de verschillende dragon aspecten vael = rood , azuregos = blauw, eranikus = groen)
kwam er op neer om de "minnow" die azuregos had " aangepast" met zijn magie om te leggen daar deze het deel van de begeerde scepter heeft...
DAM DAM DAM DAM... mja zoiets kwam er bij me op toen ie aan kwam zwemmen, want er kwam een joekel van een haai aan genaamd Maws :>:>
toevallig een filmpje van op ( http://tinyurl.com/7d4ha )

laatste deel was dus groen en hier kwam dus weer een eindeloze grind bij kijken... want het kwam er op neer dat eranikus gesummoned moet worden met behulp van 4 delen ( ben even de naam kwijt, fragmented nog iets) afkomstig uit de emerald dream.. Je kan en hoeft dus niet de emerald dream in MAAR je mag fijn de draakjes om de 4 portals ( emerald dream dragons) grinden, deze hebben dan vervolgens een drop kans van <1% ofzo.. dus dat was vervelend en vooral het ashenvale deel was vervelend omdat daar de respawn nogal laag lag

anyways... 4 delen gefarmed... roleplay draak genaamd Eranikus gesummoned in Moonglade ( gepaard met enkele realm messages, waardoor dus de halve server er stond), gedood in samenwerking met tyrande ( heal night elf ofzo, mass heal spell die healed voor 4000 ofzo... lachen dus :P)

Alles inleveren bij anachronox en de scepter word gevormd.. weinig spectaculairs bij het vormen.. maar hopelijk maakt de opening van de gate iets goed... maar dat duurt nog wel iets korter dan een maandje op Ravencrest :(

Dus... lang verhaal geworden, hoop dat het te lezen is ;)

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:02
Voor degene die het bovenste verhaal niet helemaal kan volgen:
http://macabreguild.com/aq/

^^
En ja, je hebt het goed gezien, macabre guild is ook de guild van fratley en darkhammer, warrior + paladin die brd en lbrs doen....

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Anoniem: 94706

argh.. nette guide :>

• Viper2k1
  • Laatst online: 18-12-2022
MaTr1x schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:08:
[...]

Ik neem aan dat je al gezocht hebt op de stop-error-code die de BSOD geeft? Staat ook een topic hier op got.tweakers.net over BSOD codes en wat ze inhouden. Meestal zijn ze vaag. Kan inderdaad drivers zijn, irq-conflicten (vooral in het verleden, XP meestal niet), vage drivers dat soort dingen. Maar ook brakke hardware. Stukken geheugen die worden aangesproken door WoW en niet door andere applicaties bijvoorbeeld. Memtest in dos is een manier om te testen of je brakke modules hebt. Zelfs als er geen fouten zijn kan het zijn dat het toch aan je modules ligt. nForce 2 bijvoorbeeld. Mocht je moederbord nForce 2 zijn dan zou ik je aanraden je geheugen op 333 MHz te laten lopen en niet op 400 MHz.
AGP fast writes uitzetten in de bios en in de configuratie van je videokaart in windows. Nieuwste drivers voor je mainbord installeren, dus de VIA-Hyperion of nForce drivers bijvoorbeeld.

Meer tips heb ik zo even niet. Ohh ja, deze ook even: http://forums.worldofwarc....aspx?fn=wow-tech-support

Staat misschien ook wat tussen.

Succes!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Anoniem: 87300 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:28:
Even koffie drinken en er vervolgens achter komen dat je gedisconnect bent, jammer dan.
Inderdaad. Sowieso heb je voor de meeste dingen tijd zat. En als je langer weg moet dan log je toch gewoon alvast weer in? Tegen de tijd dat je terug bent, ben je al door de queue heen.
En terecht.
MrVegeta schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:37:
Priest krijgt ook wat nieuwe spells.
1 maand geleden was iedereen "jeej! priest buff in 1.10!!" nu is iedereen "Shit!! Priest nerf in 1.10!!!!" Sorry shadow priests, maar een priest is om mee te healen maak een lock alt ofzo. Ik begin me er langzaam aan te ergeren dat shadow priests altijd wat te zeuren hebben terwijl ze de beste pvp build hebben onder de casters.
Mond houden, als je geen priest speelt heb je IMHO weinig recht van spreken. Het enige waar Shadowpriests goed in zijn is 1v1 PvP, BGs absoluut niet. Bovendien is een talent overhaul al een lange tijd overdue. Holy tree bijvoorbeeld is praktisch waardeloos.

Bovendien krijgen shadowpriests de shaft als het gaat om de nieuwe skill levels. Praktisch elke class krijgt voor elke talent set een skill. Wat krijgen wij? Een nieuwe Renew. Een nieuwe GHeal. Een nieuwe PoH. Hoezo "kop houden je bent een healbot". Geef dan tenminste een nieuwe rank mindblast.

Dat "roll een warlock" gezeik begint me de neusgaten uit te komen...

• Bokkie
  • Niet online
mowah ik vind een nerf op gwa niet erg, maar dat ding is na 1.10 gewoon net als de admirals hat waardeloos geworden
[...]

Mond houden, als je geen priest speelt heb je IMHO weinig recht van spreken....
Hij is een priest ^^

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee