Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.829 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

@On_E: meeste uit onze guild snappen de meeste grappen niet of weten niet eens wie Chuck Norris is. Ik twijfel dan ook hard aan die mensen :/ ;)
Geweldige mod, je kan het echt overal spammen en die grappen zijn geweldig :P

Vandaag heeft The Ironforge Alliance op Dragonmaw eindelijk Razorgore gedowned!
Waren wel wat whipes/runs voor nodig maar toch uiteindelijk plat met maar 2 doden in beide phases :D
Vael nog geprobeerd maar kwamen niet verder dan 20% hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 10:05

Multensor

wtf

We hebben nu firemaw neer op Ravencrest (ANSI). We hadden hier zo'n 6 tries voor nodig. De meest irri baas om te leren in BWL is toch wel razorgore imo en vael is ook wel lastig vooral voor de eerste keer als je dood gaat in 10 sec. :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

Wouter schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 23:04:
JEEEEJ, zonet m'n Belt of Might geloot. Helemaal niet verwacht dat ik m'n laatste stukje Might zo snel zou looten. Met dank natuurlijk aan alle guildies die em wel nodig hadden, meer (N)DKP hadden, maar toch niet boden!!!

Lekkere setbonus nu :)

[afbeelding]
Wij hadden gisteren eventjes Lucifron en Magmaddar gedaan (we doen MC in twee delen). Er dropte drie keer Belt of Might ACHTER ELKAAR!! Da's dus iets van vier/vijf mobs en drie keer de Might Belt. Leuke was ook de laatste comment van de Masterlooter: '/rs *Sigh* Belt of Might bids to Tsunami AGAIN' :P

Over Chuck Norris gesproken, deze al gezien?

[ Voor 19% gewijzigd door Snappie88 op 27-01-2006 01:31 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Wat is dat toch voor Chuck Norris onzin de laatste tijd? :? :P

edit:
Ik wil ook populair doen!

[ Voor 24% gewijzigd door Mojo op 27-01-2006 01:41 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Mojo schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 01:40:
Wat is dat toch voor Chuck Norris onzin de laatste tijd? :? :P

edit:
Ik wil ook populair doen!
Is weer een nieuwe rage, net als O RLY, YA RLY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-05 00:43
dank je wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:54

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 22297 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 01:53:
[...]

Is weer een nieuwe rage, net als O RLY, YA RLY
Doet me denken aan Zenedar's "Yarrrrr"--fase... :9

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:45
Snappie88 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 01:28:
[...]

Wij hadden gisteren eventjes Lucifron en Magmaddar gedaan (we doen MC in twee delen). Er dropte drie keer Belt of Might ACHTER ELKAAR!! Da's dus iets van vier/vijf mobs en drie keer de Might Belt. Leuke was ook de laatste comment van de Masterlooter: '/rs *Sigh* Belt of Might bids to Tsunami AGAIN' :P
Ween!

Te zeggen dat ik al maanden MC loop en nog altijd maar 2 stuks van de might set heb (gloves en pauldrons) :(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 17:14
En ook voor Volcano Legion op neputon was het zo ver :) . Afbeeldingslocatie: http://www.volcanolegion.com/webcontent/nefdead.jpg
Was er helaas zelf niet bij, maar volgende keer wel :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 16:34
RaseriaN schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 01:06:
@On_E: meeste uit onze guild snappen de meeste grappen niet of weten niet eens wie Chuck Norris is. Ik twijfel dan ook hard aan die mensen :/ ;)
:/

Anyway, gz on the kill!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ik wist wel dat je zou happen Jarno ;)
Anyway, gz on the kill!
Yeah thnx, was een leuk gevecht en voelde echt goed om nu de kop van BWL af te hebben en er echt aan begonnen te zijn :D Its time for some downings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Chuck Norris :/

* Gaius wijst naar sig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:44

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 01:06:
Geweldige mod, je kan het echt overal spammen en die grappen zijn geweldig :P
Inderdaad zijn er genoeg mensen die ineens riepen : ''who is Chuck Norris ?''

Voel me soms best oud dan :D

Maar goed, geweldige addon, en de saai-heid van MC farming was spontaan verdwenen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-05 16:23
JeanLucPicard schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 06:41:
En ook voor Volcano Legion op neputon was het zo ver :) . [afbeelding]
owww ke... een paladin met Thunderfury dat zie je niet iedere dag :P

Vin Diesel fact.

The eternal conundrum "what happens when an unstoppable force meets an immovable object" was finally solved when Vin Diesel punched himself in the face.

[ Voor 19% gewijzigd door TomSmit82 op 27-01-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
TomSmit82 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 09:53:
Uh oh :)
On_E schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 09:41:
Inderdaad zijn er genoeg mensen die ineens riepen : ''who is Chuck Norris ?''
Geweldig :)

Oh trouwens, bewijs dat Chuck Norris niet onverslaanbaar is:
http://uploads.ungrounded...uality=b&uj=0&w=400&h=300

:)

Wij hebben in onze raidgroup de "wtf snowman?", maar die hebben we lekker helemaal zelf bedacht :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Je wilt niet weten hoeveel paladins op onze realm zitten met Thunderfury of een Hand of Ragnaros.
Tbh kan een paladin een Hand of Ragnaros goed gebruiken, maar een TF?! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:57
Pallies begrijpen het ECHT niet, wat nu dmg doen. :|

Gewoon net zo lang blijven healen totdat de tegenstander van boredom in slaap sukkelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Multensor schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 01:25:
We hebben nu firemaw neer op Ravencrest (ANSI). We hadden hier zo'n 6 tries voor nodig. De meest irri baas om te leren in BWL is toch wel razorgore imo en vael is ook wel lastig vooral voor de eerste keer als je dood gaat in 10 sec. :)
woehoe! eindelijk een andere tweaker op Ravencrest :D (Kroepoek van Templari Neri hier :))
graag gedaan :)
omg, catchy tune :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Gisteren zelf ook fun gehad rond Org. Eerst even met vier man (60 warrior, 60 rogue, 53 hunter en ik) Alexi Barov omgelegd in Tirisfal voor de quest en daarna maar richting UC gelopen. Even het binnenplein op waar al een raid aan de gang was en toen maar de zeppelin genomen. Ik en rogue zijn met twee guards bezig als een hunter op ons begint te knallen terwijl ik 50% was. Hunter toen maar twee keer op rij neergelegd. ^^ Daarna met de zeppelin naar Org gegaan, waar we een viermansraid gehouden hebben. 8) Uiteindelijk nog duels gehouden met horde daar, erg gezellig. (lvl 50 druid wist niet dat z'n roots dispellable zijn :P) Uiteindelijk toen ik ging loggen maar even op moutn geklommen, Org binnengereden tot ik geroot werd (tussen AH en bank), LoH gebruikt en toen bubble HS naar IF. Blijft leuk. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Exitium schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:25:
Gisteren zelf ook fun gehad rond Org. Eerst even met vier man (60 warrior, 60 rogue, 53 hunter en ik) Alexi Barov omgelegd in Tirisfal voor de quest en daarna maar richting UC gelopen. Even het binnenplein op waar al een raid aan de gang was en toen maar de zeppelin genomen. Ik en rogue zijn met twee guards bezig als een hunter op ons begint te knallen terwijl ik 50% was. Hunter toen maar twee keer op rij neergelegd. ^^ Daarna met de zeppelin naar Org gegaan, waar we een viermansraid gehouden hebben. 8) Uiteindelijk nog duels gehouden met horde daar, erg gezellig. (lvl 50 druid wist niet dat z'n roots dispellable zijn :P) Uiteindelijk toen ik ging loggen maar even op moutn geklommen, Org binnengereden tot ik geroot werd (tussen AH en bank), LoH gebruikt en toen bubble HS naar IF. Blijft leuk. ^^
jup :) Ik ging al neer iets achter de inn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:46
Heb deze nog niet voorbij zien komen.

New alliance race anounced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:07:
[...]

Je wilt niet weten hoeveel paladins op onze realm zitten met Thunderfury of een Hand of Ragnaros.
Tbh kan een paladin een Hand of Ragnaros goed gebruiken, maar een TF?! :/
Niks mis mee:

Ashkandi hunter weapon, TF pala weapon!

Iedere hunter op de server houd nu van Vána. Maar goed door haar zijn er nu class restrictions gekomen bij DKP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

zo, Bomen zijn relaxed heeft inmiddels ZG baasjes 1 t/m 4 op farmstatus, toch een knappe prestatie van een non-mc guild :) Ook lucifron heeft inmiddels het loodje gelegd, jammer genoeg wel met 2 magere caster drops, de choker en de ring...

Op naar magmadar :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:57
Ring of spell power mager?

wtf?

En feli met Lucifron : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 17:14
TomSmit82 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 09:53:
[...]

Vin Diesel fact.

The eternal conundrum "what happens when an unstoppable force meets an immovable object" was finally solved when Vin Diesel punched himself in the face.
Vind het zelf ook vrij vreemd maar als hij daar de recourses in wil steken moet ie zelf weten, is zijn gold en DKP :) .

Afbeeldingslocatie: http://www.volcanolegion.com/webcontent/nef.jpg
Plaatje van mij toen we chromaggus neer hadden gehaald :P . I ben de dorf female rogue links onderin met de scheve titpads. Ongeloofelijk hoe bliz zon bug erin heeft kunnen laten sluipen trouwens... alle dorf females met schee schouders :P .

[ Voor 27% gewijzigd door pica op 27-01-2006 12:00 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 15:01
Hydra schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 09:59:
Wij hebben in onze raidgroup de "wtf snowman?", maar die hebben we lekker helemaal zelf bedacht :)
Zo heeft iedere guild toch wel iets? Wij hebben bijvoorbeeld 'The Muffin Joke' :)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Monsie schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:54:
[...]

Zo heeft iedere guild toch wel iets? Wij hebben bijvoorbeeld 'The Muffin Joke' :)
precies bij ons blijven ze maar doorgaan over soep.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-05 14:09

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

JeanLucPicard schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 06:41:
En ook voor Volcano Legion op neputon was het zo ver :) . [afbeelding]
Omg jullie mages dragen Arcanist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
:)

Altijd grappig hoe makkelijk priests te spotten zijn op screenshots trouwens. Ik hoop nog steeds dat ze benediction eens aan gaan passen, dat ding is belachelijk top-heavy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 09:33
Ik ben best Anti-Paladin, maar sinds ik een rogue speel ben ik er achter gekomen dat een Pala met TUF of een andere zware 2H echt gevaarlijk is. Soc crits over de 1.5k is niet prettig als je maar 4k hp hebt, en een pala krijg je gewoon niet zo snel dood. In mijn ex-guild kreeg ook een pala een sulfuras en die gast was echt vrij kickass, heb hem wel 1vs3´s zien winnen enzo. Gelukkig kan ik altijd bij een pala 1op1 weg komen :)

In grote groepen is een Pala een support class, dus zou hij 1h+shield moeten hebben
In kleine groepen is een Pala meer de hybrid, dmg-en en healen, een 2h is dan de bom :)

Eerder kon ik me druk maken erom dat palas sulfuras etc. kregen maar tegenwoordig.. ach :p
Doet nog steeds wel pijn om askhandi op een NIET-warrior class te zien. Gelukkig zie je dat amper tot op heden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Anoniem: 106398 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:17:
[...]

Omg jullie mages dragen Arcanist!
Ja, wat moeten ze anders dragen :p Nef was toen pas net de eerste keer down.

Ja ik weet dat er andere robes zijn :p en ja Arcanist is waardeloos :+

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
PROximity schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:56:
In kleine groepen is een Pala meer de hybrid, dmg-en en healen, een 2h is dan de bom :)
Loop in een 5 man liever met 1h shield te OT'en/healen eigenlijk, meer armor en meer stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 10-05 11:16
markclausing schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:28:
kan je niet een nieuwe mac install van de dvd installeren en dan je settingsfile en interface map erheen kopieren?
Waarschijnlijk wel, maar aangezien er dan nog moet worden ge-update na de installatie zal die executable ook nog wel moeten worden ge-update, ach dat komt nog wel.
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:39:
ach hoorde laatst het verhaal dat Rashann in UBRS wilde looten maar dat er precies op dat moment ook een portal gemaakt werd 8)7 3x raden waar Rashann dus op klikte ipv te looten :+
ROFL :D

Even wat andere dingen, het viel me nu pas eigenlijk op toen ik met een oude alt speelde dat de tweede bag in je bank nu al 10 goud kost, was eerst 1 goud, dat is zeker sinds de 1.9 patch zo :S

Iemand die hier de Druid Party Heal mod gebruikt? Want die gebruik ik namelijk als ik in een party zit, gaat erg efficiënt om met mana. Mod is wel outdated maar werkt wel gewoon met de laatste patch: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1384

Nog een vraagje over mounts: Als dr00d wil ik graag een mount kopen alleen geen tijger, ik zou dus graag een paard, gnome-thingy of raptor willen, moet ik daarvoor veel rep creëren ofzo? Of kan bijvoorbeeld een human uit je guild een paard voor je kopen die je dan weer van hem koopt? Kost het dan ook nog steeds 70 goud en 20 goud om te trainen, en kan je überhaupt wel trainen voor een andere mount? Ik zag trouwens gisteren wel een dr00d op een Raptor in IF, zag er wel vet uit. Kan wel een screenshot posten vanavond.

Ï€ MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Exitium schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 13:40:
[...]

Loop in een 5 man liever met 1h shield te OT'en/healen eigenlijk, meer armor en meer stats.
heb het over PVP :) Voor PVE is het uiteraard een ander verhaal en helemaal in het geval van OTen ipv "dmg" dealen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-01-2023
MaTr1x schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 13:59:
....

Nog een vraagje over mounts: Als dr00d wil ik graag een mount kopen alleen geen tijger, ik zou dus graag een paard, gnome-thingy of raptor willen, moet ik daarvoor veel rep creëren ofzo? Of kan bijvoorbeeld een human uit je guild een paard voor je kopen die je dan weer van hem koopt? Kost het dan ook nog steeds 70 goud en 20 goud om te trainen, en kan je überhaupt wel trainen voor een andere mount? Ik zag trouwens gisteren wel een dr00d op een Raptor in IF, zag er wel vet uit. Kan wel een screenshot posten vanavond.
een mount van een ander race kan je altijd kopen, alleen voor het leren van de riding skills moet je exhaulted zijn met die race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 09-05 16:23
PROximity schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:04:
[...]
heb het over PVP :) Voor PVE is het uiteraard een ander verhaal en helemaal in het geval van OTen ipv "dmg" dealen.
in pvp met 5 man loop ik gewoon met 1h/shield. 4300 hp / 5800 mana / 7000 armor unbuffed. Nog altijd grappig om te zien dat de hordes op onze server het niet verwachten dat de paladin aan het healen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Kroeske... niet helemaal... de Gnome kippen kunnen alleen Gnomes en Dwarfs kopen... de raptors zijn van de Trolls, dus voor Allience zal dat moeilijk gaan, of je moet geluk in ZG hebben, dat de raptor daar dropped

Maareh... Emereld Dream is down?!?

[ Voor 37% gewijzigd door White Dust op 27-01-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
kroeske schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:08:
[...]

een mount van een ander race kan je altijd kopen, alleen voor het leren van de riding skills moet je exhaulted zijn met die race...
En een mechanostrider kan je zoiezo vergeten want die zijn alleen mountable door gnomes en dwarves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Lang verhaal
Raptor in IF, das een speciale mount drop uit ZG. Die is zeer zeldzaam, ik heb op mijn accuont ook een oranje/zwarte streepjes tijger gehad, ook uit ZG :)

Verder over het kopen van een mount, dat is geen probleem, het gaat puur om de ridingskill. Die van andere races kun je alleen krijgen als je daar exhalted rep voor hebt bij de betreffende faction.

Ram - dorf
Horse - human
Tiger - NE
Mechstrider - gnomes
Wolf - orc
UDhorse - UD
Kodo - Tauren
Raptor - Troll

Dit geldt niet voor de mounts die kunnen droppen in ZG en in Stratholme, die kun je met je huidige riding skill al bereiden!

edit: dubbel dubbel dubbel post :)

Woei vanavond heb ik me Glacial blade 180rep tot revered met AV!

[ Voor 58% gewijzigd door PROximity op 27-01-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Hmm, dat Lunar gebeuren wat er nu bezig is is wel relaxed. Paar vuurpijltjes afsteken, invitation gebruiken, stukkie lopen, en 5000 exp erbij :P

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Monsie schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:54:
[...]

Bij ons worden de public en officers notes constant aangepast :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Tonio schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:34:
Hmm, dat Lunar gebeuren wat er nu bezig is is wel relaxed. Paar vuurpijltjes afsteken, invitation gebruiken, stukkie lopen, en 5000 exp erbij :P
que? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vincentio schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:24:
En een mechanostrider kan je zoiezo vergeten want die zijn alleen mountable door gnomes en dwarves.
Eeeeuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Als je een van de hoofdsteden binnenwandeld zie je een Lunar Festival Herald staan, met een uitroepteken, die zegt dat waar je heen moet in de stad om een uitnodiging te krijgen. Daar moet je dan 8 normale vuurpijlen kopen en afsteken, plus 2 vuurpijlclusters, en dan krijg je een uitnodiging, moet je met die uitnodiging in 'greater moonbeam' gaan staan die daar aanwezig is, rechtsklikken op de invite, wordt je naar moonglade getransporteert, moet je ff naar nighthaven lopen, daar tegen een elf met vraagteken boven z'n kopf lullen, en je krijgt er een zooi exp bij. En buiten moonglade zie je ook elder ghosts staan in moonbeams, en als je daar tegenaan lult krijg je een ancestral coin, en voor 5 coins kan je bij die ene elf in moonglade of een lunar dress, lunar pantsuit of een candle krijgen. Ook kan je met een 2 koppig hondje genaamd Omen wat daar rondloopt vechten, maar dat is lvl 60 party stuff :+

Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Thanx guys, was dus al bang dat je hoge rep moest hebben voor die andere mounts, exhalted rep is dus wel extreem veel rep :) Ben nu lvl 40 (ding :P ), enig idee hoe ik het voor elkaar krijg om exalted rep te krijgen?

Oh w.b. die ZG Raptor, ik vond op http://www.archive.org/details/BugabooZGRaptorZGRaptorwmv een filmpje die ik nu aan het downen ben. Hier een screenshot die ik ergens vond, wel vet :D
Afbeeldingslocatie: http://www.matr1x.nl/wow/ZG_Raptor.jpg

Oh nog ff een vraag, ik vond laatst een site waar er voor een dr00d werd laten zien waar je het beste je talent points kon insteken als je bijvoorbeeld alleen feral, alleen balance of een combo daarvan wilde zijn, ongeveer soortgelijk zoals je op de wow site zelf (of thottbot) visueel je punten in talents kunt steken, weet alleen de site niet meer :X

Ï€ MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
MaTr1x schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 15:15:
Thanx guys, was dus al bang dat je hoge rep moest hebben voor die andere mounts, exhalted rep is dus wel extreem veel rep :) Ben nu lvl 40 (ding :P ), enig idee hoe ik het voor elkaar krijg om exalted rep te krijgen?

Oh w.b. die ZG Raptor, ik vond op http://www.archive.org/details/BugabooZGRaptorZGRaptorwmv een filmpje die ik nu aan het downen ben. Hier een screenshot die ik ergens vond, wel vet :D
[afbeelding]

Oh nog ff een vraag, ik vond laatst een site waar er voor een dr00d werd laten zien waar je het beste je talent points kon insteken als je bijvoorbeeld alleen feral, alleen balance of een combo daarvan wilde zijn, ongeveer soortgelijk zoals je op de wow site zelf (of thottbot) visueel je punten in talents kunt steken, weet alleen de site niet meer :X
Is dat niet veel leuker om zelf te proberen / uit te zoeken :)
Druid talentpoints zijn wel leuk gerevamped, je kan nu echt of Balance of Feral of Resto gaan en dan merk je ook echt duidelijk verschil tussen beiden. Vooralsnog was de beste talenttree eigenlijk altijd */*/31 voor druids, zover mij bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
nhimf schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:34:
[...]

Bij ons worden de public en officers notes constant aangepast :P
hehe dat is bij iedereen toch zo ik heb nu weer de rank Uberslet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Multensor schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 01:25:
Heej nog meer mensen van ravencrest, Archibald[Ruin] hier :)

Vorige week nefarian neergehaald, gisteren weer tot ebonroc gedaan en hopelijk vandaag weer tot nef (met nef zelf hoop ik :7)

Die migratie naar hakkar is wel erg dom gedaan, kom je lekker tussen 90% italianen van crushridge te spelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

wij hebben vanvond weer mc maar we moeten flink sneller worden we hebben nu op vrijdag luci magmadar gehennas en garr neer in 4 uur. En de vorige keer hadden we geddon shazzrah en sulfuron neer maar we verliezen zo ontzettend veel tijd aan die flamepacks.
Zijn er ook zoveel naar sulfuron, opzich gaat het wel goed (max 3 doden ofzo) maar gaat gewoon te langzaam.
Iemand nog tips om dingen wat te versnellen tactics en loot kost altijd veel tijd. Uiteraard na een tijdje weet iedereen de tactics wel maar we zijn nog niet zo heel lang bezig.
We gaan in ieder geval de 2e mc dag proberen om een warlock te laten staan met 2 maatjes zodat ie kan summoneen en we dan vanaf garr's cave verder kunnen scheelt al weer een hoop tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
MaTr1x schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 13:59:
[...]

Iemand die hier de Druid Party Heal mod gebruikt? Want die gebruik ik namelijk als ik in een party zit, gaat erg efficiënt om met mana. Mod is wel outdated maar werkt wel gewoon met de laatste patch: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1384

[...]
Ik gebruik CastParty, die is ook zuinig, maar ondersteund alle heal classes, dus erg makkelijk als je een Shaman, Priest of Pally alt hebt.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 08:14
Mantamania - gewoon geen pauze tussen packs. Casters moeten hun mana niet opbranden en mana ruby's en mana post enzo meenemen. Gewoon doorrausen. Wij waren eerder ook echt ontiegelijk sloom maar nu doen we een full mc run in 2.5-3 uur ofzo

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
PROximity schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 15:35:
Is dat niet veel leuker om zelf te proberen / uit te zoeken :)
Druid talentpoints zijn wel leuk gerevamped, je kan nu echt of Balance of Feral of Resto gaan en dan merk je ook echt duidelijk verschil tussen beiden. Vooralsnog was de beste talenttree eigenlijk altijd */*/31 voor druids, zover mij bekend is.
Ja ik vond het inderdaad leuk om het zelf uit te zoeken, ik zoek alleen wat vergelijkingsmateriaal :) Een vriend van mij heeft het tot de Moonkin geschopt in talents, maar hij vond het toch niks en heeft ze dus weer opnieuw verdeeld. Ikzelf heb het meeste in Balance:

Ik zit zelf als ik het goed heb nu op 18/5/7:
http://www.worldofwarcraf...0000000000420100000000000
Wel beetje jammer van die 5 points in wrath, maar ja begon toen als n00b dr00d he :P Misschien maar eens opnieuw beginnen.

Maar wat ik zocht vond ik op http://wow.tentonhammer.c...=display&ceid=224&meid=83
3. Talent Builds

14/32/5 (Cat Spec)
http://www.worldofwarcraf...1323202151050000000000000
Cat DPS build. Good for PvP and grinding.

14/32/5* (Bear Spec)
http://www.worldofwarcraf...1303022151050000000000000
Can be adapted for more points in Thick Hide or Imp. Enrage. Generally good for a MT spec. May consider dropping Nat Shift for Imp Thorns for additional damage. May also consider Imp Enrage.

0/30/21 (Hybrid spec)
http://www.worldofwarcraf...1303212150055500104010000
Nature?s Swiftness is key. Geared more for Cat. Can be adapted for IMotW, Reflection, or Thick Hide. Also good for PvP.

*/*/31
http://www.worldofwarcraf...1000000000355500105015001
Not a true Feral build, but this guide was for those who wanted to get some decent talents in Feral before progressing.
toon volledige bericht

Ï€ MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:47
MantaMania schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:53:
wij hebben vanvond weer mc maar we moeten flink sneller worden we hebben nu op vrijdag luci magmadar gehennas en garr neer in 4 uur. En de vorige keer hadden we geddon shazzrah en sulfuron neer maar we verliezen zo ontzettend veel tijd aan die flamepacks.
Zijn er ook zoveel naar sulfuron, opzich gaat het wel goed (max 3 doden ofzo) maar gaat gewoon te langzaam.
Iemand nog tips om dingen wat te versnellen tactics en loot kost altijd veel tijd. Uiteraard na een tijdje weet iedereen de tactics wel maar we zijn nog niet zo heel lang bezig.
We gaan in ieder geval de 2e mc dag proberen om een warlock te laten staan met 2 maatjes zodat ie kan summoneen en we dan vanaf garr's cave verder kunnen scheelt al weer een hoop tijd.
Hmm, hoeveel tijd win je daarmee? niet al teveel schat ik zo, Hoop mobs zijn dan al niet gerepopped (hounds en surgers geloof ik). dus ik denk dat je max 45min wint, waar tegenoverstaat dat je minder cores, DI, BoE epics pakt. Lava packs zelf zijn niet al te lastig hoor, echter ze kosten wel wat tijd ja.
Wij doen altijd Lucy t/m shazz in ong 5 uur op vrijdag, ook niet echt snel, maar wel foutloos altijd. En dan Sulfuron en Golemag op zaterdag, en dan wat tries op domo. 2x gewhiped nu op hem.

Tips om het sneller te laten gaan, Wij denken ook aan een aantal dingen nu.

1 Sneller achter elkaar pullen. Tank let op mama levels and pulled daarna als er nog voldoende mana is.
2 Dubbele pulls doen, 2 firelords bijv tegelijk pullen ipv afzonderlijk.
3 Niet te lang treuzelen bij loot (standaard bij alle raids die nog niet alles dissen).

Maar ik denk dat de meeste tijd te winnen is met chain pullen. En uiteraard meer looten. hoe beter de gear, hoe hoger de DPS en hoe beter de healers, dus kun je meer pulls doen dan met slechtere gear voordat er gedronken ed moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 15:11

ye-roon

knaak

Tonio schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:34:
waar haal je die 4kxp? die heb ik niet gezien namelijk :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Weet iemand waar mcflip uithangt? Hij is al dagen niet online geweest op stormrage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-05 21:39

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ImdaMned schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:12:
Pallies begrijpen het ECHT niet, wat nu dmg doen. :|
Gewoon net zo lang blijven healen totdat de tegenstander van boredom in slaap sukkelt. ;)
ik sla makkelijk 4k hp elke 10 seconden weg (uiteraard als ik bij de target kan en mag swingen ;)), hoezo is dat ineens geen damage? Ok, mijn gear is niet beroerd ook (full tier-2, sulfuras) en ik doe swings up to 3k damage (crits, proc crit, en judgement).

Over pally met TF, voordat BWL uitwas wist niemand waar dat voor was, er waren wel geurchten, maar niemand wist hoe en wat, en die bindings bleven wel vrolijk droppen in MC. Dus wat doe je dan? je kijkt naar de classes die erop staan: warrior, hunter, rogue, paladin en dan laat je die classes bieden / random rollen (waar bied je op als je niet weet wat het is?). Pas in 1.6 is TF ingame gekomen,

[ Voor 4% gewijzigd door Kees op 27-01-2006 18:43 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155702

Ik neem aan dat het sarcastisch bedoeld was... Pallies doen wel degelijk damage, ik heb er vaak genoeg last van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
voordat SOC gebufft was en de laatste revamps (zeg maar sinds 1.5 ofzo stelde Paladins neits voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
marshallq schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:36:
[...]

Heej nog meer mensen van ravencrest, Archibald[Ruin] hier :)

Vorige week nefarian neergehaald, gisteren weer tot ebonroc gedaan en hopelijk vandaag weer tot nef (met nef zelf hoop ik :7)

Die migratie naar hakkar is wel erg dom gedaan, kom je lekker tussen 90% italianen van crushridge te spelen |:(
woei! Nog iemand van Ravencrest, tot gister dacht ik dat ik de enige tweaker was :X :D

Je hebt die migration toch niet gedaan he? :o :D
Ik zit zelf in een italiaanse guild @ ravencrest, maar zelfs die willen niet over om tussen alle italianen te gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141177

Aangezien ik World of Warcraft toch onwijs vindt, ben ik van plan om me het maandag te gaan kopen lol.

Ik twijfel momenteel tussen de Gnome Mage en de Tauren Druid
Omdat ik als noob in iets heel nieuws beland, zou ik graag wat ervaringen horen van spelers.

Liefst enkel over dit soort combinaties, ik weet dat het ook een persoonlijke keuze is, maar ik probeer hiermee mijn keuze wat te vergemakelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Anoniem: 141177 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:21:
Aangezien ik World of Warcraft toch onwijs vindt, ben ik van plan om me het maandag te gaan kopen lol.

Ik twijfel momenteel tussen de Gnome Mage en de Tauren Druid
Omdat ik als noob in iets heel nieuws beland, zou ik graag wat ervaringen horen van spelers.

Liefst enkel over dit soort combinaties, ik weet dat het ook een persoonlijke keuze is, maar ik probeer hiermee mijn keuze wat te vergemakelijken.
Beiden super leuk, en het is erg moeilijk om te zeggen wat je leukst zal vinden om te spelen als je geen ervaring hebt.

Wat je kan doen is beide starten, en met beide een paar uurtjes spelen, en daarna je beslissing maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141177

Ok, zal ik doen! Is het ook mogelijk om te zeggen welke "sterker" is? Dus stel dat ze elk tegen elkaar in combat komen, kan je dan zo'n beetje voorspellen wie gaat winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Anoniem: 141177 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:48:
Ok, zal ik doen! Is het ook mogelijk om te zeggen welke "sterker" is? Dus stel dat ze elk tegen elkaar in combat komen, kan je dan zo'n beetje voorspellen wie gaat winnen?
iedere class heeft z'n voors en tegens, ik speel zelf een gnome mage. Dus ik zou daarvoor gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

addictive schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 21:16:
[...]

iedere class heeft z'n voors en tegens, ik speel zelf een gnome mage. Dus ik zou daarvoor gaan ;)
Druid healt tot jouw mana op is en slaat je dan verrot in cat/bear :p

Ja, ik weet dat het niet zo zwart-wit is, maar dat heb ik zelf toch al enkele keren meegemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:05
Anoniem: 41820 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:41:
[...]

Beiden super leuk, en het is erg moeilijk om te zeggen wat je leukst zal vinden om te spelen als je geen ervaring hebt.

Wat je kan doen is beide starten, en met beide een paar uurtjes spelen, en daarna je beslissing maken.
Hehe nou, dat zou ik dus niet aanraden. Ik heb toen tijdens de beta dat ook gedaan om te kijken wat ik nou precies wou en in principe is het allemaal hetzelfde in het begin. Casters krijgen een bolt (en evt heal) en melee krijgt een 'doe iets meer damage dan normaal' slag. :P

Als je twijfelt tussen mage en druid moet je gaan nadenken over wat voor rol je wilt. Als druid kan je in principe alle kanten op, maar vaak zal je toch de healer moeten uithangen. En als mage kan je je lekker irriteren aan 10 whispers per kwartier of je water /portals wilt maken en zit je voortdurend frostboltjes te schieten (ff heel plat gezegd :P).

Ik speel beide classes toevallig en moet toch zeggen dat ik de druid wat leuker vind, gezien je wat meer variatie hebt dan bij mage en je dus ook wel eens aan het tanken kan of gewoon "van alles wat" doet. AoE'en met een mage is dan wel weer erg cool en grinden is dan ook nog niet zo slaapverwekkend als bij een druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
ye-roon schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 17:50:
[...]

waar haal je die 4kxp? die heb ik niet gezien namelijk :p
Als het goed is heb je een quest gekregen van de npc die je ook de invite heeft gegeven, om met die elf te praten waar je ook je ancestral coins kan inwissellen voor een jurk enz. En als je dan dus met die elf praat, complete je die quest, en krijg je exp :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 09-05 11:55

we_are_borg

You will Comply

Aangezien we weer de 1000 posts naderen maar even een nieuwe topic geopend.

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 62

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:11
Zie ^^^ :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.