MantaMania schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:53:
wij hebben vanvond weer mc maar we moeten flink sneller worden we hebben nu op vrijdag luci magmadar gehennas en garr neer in 4 uur. En de vorige keer hadden we geddon shazzrah en sulfuron neer maar we verliezen zo ontzettend veel tijd aan die flamepacks.
Zijn er ook zoveel naar sulfuron, opzich gaat het wel goed (max 3 doden ofzo) maar gaat gewoon te langzaam.
Iemand nog tips om dingen wat te versnellen tactics en loot kost altijd veel tijd. Uiteraard na een tijdje weet iedereen de tactics wel maar we zijn nog niet zo heel lang bezig.
We gaan in ieder geval de 2e mc dag proberen om een warlock te laten staan met 2 maatjes zodat ie kan summoneen en we dan vanaf garr's cave verder kunnen scheelt al weer een hoop tijd.
Hmm, hoeveel tijd win je daarmee? niet al teveel schat ik zo, Hoop mobs zijn dan al niet gerepopped (hounds en surgers geloof ik). dus ik denk dat je max 45min wint, waar tegenoverstaat dat je minder cores, DI, BoE epics pakt. Lava packs zelf zijn niet al te lastig hoor, echter ze kosten wel wat tijd ja.
Wij doen altijd Lucy t/m shazz in ong 5 uur op vrijdag, ook niet echt snel, maar wel foutloos altijd. En dan Sulfuron en Golemag op zaterdag, en dan wat tries op domo. 2x gewhiped nu op hem.
Tips om het sneller te laten gaan, Wij denken ook aan een aantal dingen nu.
1 Sneller achter elkaar pullen. Tank let op mama levels and pulled daarna als er nog voldoende mana is.
2 Dubbele pulls doen, 2 firelords bijv tegelijk pullen ipv afzonderlijk.
3 Niet te lang treuzelen bij loot (standaard bij alle raids die nog niet alles dissen).
Maar ik denk dat de meeste tijd te winnen is met chain pullen. En uiteraard meer looten. hoe beter de gear, hoe hoger de DPS en hoe beter de healers, dus kun je meer pulls doen dan met slechtere gear voordat er gedronken ed moet worden.