Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.804 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 09:10
Miles Teg schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:07:
Hehe, gister na een (guild-)trip naar BRD netjes portal gemaakt, en vervolgens hoor je op TS "this isn't Ironforge?" gevolgd door "where the hell am I?" :+
Nou, waar waren ze dan? :)

[ Voor 7% gewijzigd door GoodspeeD op 26-01-2006 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Snappie88 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:03:
Moet zeggen dat als ik ooit Mage zou rollen, ik eerder voor PoM zou gaan dan voor IB.
Als je een pvp build hebt wel, maar als je pve doet en dan vooral in mc/zg/bwl enzo rondhangt, dan is pom betrekkelijk nutteloos. Ice Block red genoeg je leven, doordat je een tijdje niet geraakt kan worden.
Erg prettig met de Surgers in MC.
Ook verwijderd IB veel debuffs, zoals de bom bij Geddon, maar ook de Impending Doom bij Luci.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-05 22:44
Ik heb dus gisteravond mijn eerste potje AV gedaan. Ik moet zeggen dat het me tegenviel. We hadden een grote raid, maar van samenwerking was geen sprake. Ik had ook geen idee wat nou precies de bedoeling was. Uiteindelijk kwam het er op neer dat we ongeveer 2 uur tegen een hele grote groep horde hebben gevochten, waarbij soms wij en soms de horde een stukje opschoof. Soms kreeg je de melding dat er ergens een graveyard was ingenomen, maar ik weet het niet, ik vond het allemaal erg rommelig. Het feit dat ik erg vaak dood ging hielp natuurlijk ook niet in mijn plezier :D Als je als lvl 51 mage een of andere grote dikke epic warrior op je af krijgt dan kun je weinig anders dan doodgaan :p Al met al wel leuk, maar niet wat ik ervan had verwacht. Wel mijn HK's in een avond verdubbeld, ook niet verkeerd.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Jeej! Gisteren voor de verandering weer eens MC gedaan. Beetje te laat begonnen, dus t/m Sulfuron. En ik heb EINDELIJK mijn Pauldrons of Might. Ook de Sabatons van Gehennas gejat dus zit nu op 7/8 Might. M'n laatste item, de belt, moet maar gauw eens droppen!

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Darnassus :P

Trouwens wel de eerste keer dat ik een Priest heb gezien die gedurende de hele trip in BRD maar 2 keer een mana-break heeft hoeven te doen. En nee, dat was niet omdat ie zo goed healde, maar omdat ie alleen maar greater heals gebruikte "want die zijn het efficientst. Flash Heal? Nee, die gebruik ik niet". |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

@ Black-Hole

Even inhaken op het onderwerp mage van een tweetal blijdzijdes terug.

Ik heb een troll mage, slechte keus, weet het, had beter undead kunnen nemen.
Dit daarbuiten gelaten.

Op het moment level 46 en eigenlijk pas vanaf level 30+ gekeken naar een eventuele goede besteding van mijn talents points.
Ik ben gegaan voor Arcane & Fire, omdat ik dit wel een prettige combi vindt voor zowel PvP alswel grinden. Arcane = PoM en Fire = Pyroblast. Deze combi heeft dan ook menig keer een ghost-walk voorkomen.

Wat betreft Ice, ben de naam kwijt van de talent, maar bedoel die omhulsel als je low-health bent heel misschien een ghost-walk zou kunnen voorkomen eventueel. Vele zweren hier bij, alleen voor PvP is het niets. (Mijn mening, jullie mening daarbuiten gelaten).
Wanneer ik PvP in AB en een ally mage zit in een zo'n cone, houdt ik hem getarget en zodra de cone weg is, zie je hem/haar rennen. Fireball erachteraan, alsnog dood.

Met mijn Arcane & Fire built ga ik gerust mobs van 4 levels hoger te lijf en ben ik degeen die als laatste nog staat.
Behalve als mijn spells 3 keer achter elkaar geresist worden, dan moet ik rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Miles Teg schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:39:
[...]

Darnassus :P

Trouwens wel de eerste keer dat ik een Priest heb gezien die gedurende de hele trip in BRD maar 2 keer een mana-break heeft hoeven te doen. En nee, dat was niet omdat ie zo goed healde, maar omdat ie alleen maar greater heals gebruikte "want die zijn het efficientst. Flash Heal? Nee, die gebruik ik niet". |:(
Was je gewhiped dan? Ik als druid gebruik alleen maar mn trage heals, want mn 2sec heal kost teveel mana :P In een goede groep kun je als healer op je gemak een trage heal casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Hey Buzz heb jij ook zo'n last van Lag op de Maelstrom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Hehe, gister na een (guild-)trip naar BRD netjes portal gemaakt, en vervolgens hoor je op TS "this isn't Ironforge?" gevolgd door "where the hell am I?" :+
Nog veel leuker is om een portal naar Thunder Bluff of Darnassus te maken als je in BWL of MC zit "Please help summon x and click the portal!".

Altijd wel een drol die op het portaaltje klikt. Goeie humor ;p Ook vaak genoeg een mage gehad die zichzelf teleport ipv een portal te maken "Oops wrong button".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Anoniem: 87300 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:50:
@ Black-Hole

Even inhaken op het onderwerp mage van een tweetal blijdzijdes terug.

Ik heb een troll mage, slechte keus, weet het, had beter undead kunnen nemen.
Dit daarbuiten gelaten.

Op het moment level 46 en eigenlijk pas vanaf level 30+ gekeken naar een eventuele goede besteding van mijn talents points.
Ik ben gegaan voor Arcane & Fire, omdat ik dit wel een prettige combi vindt voor zowel PvP alswel grinden. Arcane = PoM en Fire = Pyroblast. Deze combi heeft dan ook menig keer een ghost-walk voorkomen.

Wat betreft Ice, ben de naam kwijt van de talent, maar bedoel die omhulsel als je low-health bent heel misschien een ghost-walk zou kunnen voorkomen eventueel. Vele zweren hier bij, alleen voor PvP is het niets. (Mijn mening, jullie mening daarbuiten gelaten).
Wanneer ik PvP in AB en een ally mage zit in een zo'n cone, houdt ik hem getarget en zodra de cone weg is, zie je hem/haar rennen. Fireball erachteraan, alsnog dood.

Met mijn Arcane & Fire built ga ik gerust mobs van 4 levels hoger te lijf en ben ik degeen die als laatste nog staat.
Behalve als mijn spells 3 keer achter elkaar geresist worden, dan moet ik rennen.
Ik heb met mijn mage een verglijkbare takent tree als deze persoon. Vooral de instant AoE, Precense of mind en Evocuation uit de Arcane Tree en PoM uit de fire tree zou ik nu moeilijk vinden om te missen. Ik zal straks wel een keer moeten/ willen respeccen indien ik mee ga naar MC, maar voor dit moment ben ik zeer tevreden met mijn arcane/ fire spec.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:56:
[...]
Nog veel leuker is om een portal naar Thunder Bluff of Darnassus te maken als je in BWL of MC zit "Please help summon x and click the portal!".

Altijd wel een drol die op het portaaltje klikt. Goeie humor ;p Ook vaak genoeg een mage gehad die zichzelf teleport ipv een portal te maken "Oops wrong button".
Klinkt als erg leuk, ga ik wel een keer proberen. :P
En dan hopen dat niet de hele raid massaal dat portal aanklikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 114195 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:56:
[...]

Dat soort grappemakers krijgen van mij gelijk een raidkick. Tuurlijk, 1x is leuk, maar het zal niet de eerste keer zijn dat er door een dergelijke grap meer dan 15-20 minuten vertraging opgelopen wordt en dat zuigt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:45
Zo slecht is een troll mage niet...

Berserking (10% tot 30% sneller casten, ligt aan de mate hoe erg je gewond bent)
5% meer dmg op beasts (leuk in ZG of op de hondjes in MC)

ow, en regeneration heeft een keer mijn leven gered bij lucifron, na bandages / pots etc kwam ik op 1995 health uit, met regen naar net boven de 2000 gekropen en toen kreeg ik impending doom op m'n dak (2k dmg) yay !

En trolls hebben natuurlijk de coolste uitspraken van alle races (rasta ftw)

[ Voor 12% gewijzigd door ImdaMned op 26-01-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Wouter schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:03:
[...]

Dat soort grappemakers krijgen van mij gelijk een raidkick. Tuurlijk, 1x is leuk, maar het zal niet de eerste keer zijn dat er door een dergelijke grap meer dan 15-20 minuten vertraging opgelopen wordt en dat zuigt ;)
Ach nog zo een ;) Wij hebben nog weleens van die no-brainers die elke portal aanklikken die ze zien.
Zien ze een summon message, klikken ze meteen op alles wat ovaal is :Y)

Meteen raidkick? Mag er geen lol gemaakt worden tijdens het spelen? Wij hebben ook zon officers/raidleader af en toe die wil doodse stilte op Ventrilo terwijl we MC aan het zergen zijn, een grapje op zn tijd moet toch wel kunnen? Net zoals Mario/Captain Planet/Zelda/Jazz tunes op Vent :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Wouter schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:03:
[...]

inderdaad een geintje is leuk maar als de raid groep dan 10 minuten moet gaan wachten kan ik er ook niet om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
MantaMania schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:08:
[...]

inderdaad een geintje is leuk maar als de raid groep dan 10 minuten moet gaan wachten kan ik er ook niet om lachen.
Ach, ik ga der gewoon een keertje snel naar toe (moet toch nog water maken :P ), en als er dan een stuk of 10 zijn, dan kan ik dat geintje wel proberen, duurt toch nog een kwartier voordat de rest er is bij ons. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Hé Hom3r

Gisteravond weinig tot geen 'lag' gehad op The Maelstrom.
Wel last gehad van high level ally gankers. Mijn tijd komt nog wel. >:)

Overdags kan ik er weinig over zeggen, daar ik dan op het werk zit.

Quote of the day:

Ik ben geen luxe-paardje, ik ben een werkpaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 87300 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:13:
Hé Hom3r

Gisteravond weinig tot geen 'lag' gehad op The Maelstrom.
Wel last gehad van high level ally gankers. Mijn tijd komt nog wel. >:)

Overdags kan ik er weinig over zeggen, daar ik dan op het werk zit.

Quote of the day:

Ik ben geen luxe-paardje, ik ben een werkpaard.
Vreemd sinds de Server op Full staat is het echt slecht te spelen, en ook ik speel alleen s'avonds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

RaseriaN schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:07:
[...]

Ach nog zo een ;) Wij hebben nog weleens van die no-brainers die elke portal aanklikken die ze zien.
Zien ze een summon message, klikken ze meteen op alles wat ovaal is :Y)

Meteen raidkick? Mag er geen lol gemaakt worden tijdens het spelen? Wij hebben ook zon officers/raidleader af en toe die wil doodse stilte op Ventrilo terwijl we MC aan het zergen zijn, een grapje op zn tijd moet toch wel kunnen? Net zoals Mario/Captain Planet/Zelda/Jazz tunes op Vent :9
Ja, meteen raidkick :) Daar denk ik niet eens bij na. Gezelligheid mag. Want gezelligheid en thrash clearen gaat goed samen. Maar doorgaan in een instance terwijl je een aantal mensen mist door een ultra lamme grap van een ander werkt niet. Gesprekken over gewenste penislengte > portalmakende clown-mage om maar een zijweg aan te geven ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter185 op 26-01-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 26-04 16:12
Haha! Dat heeft een mage van ons ook onlangs gedaan, stonden we opeens met 20 man in Darnassus :) Gelukkig was ze wel zo vriendelijk zelf ook de portal te nemen en achter ons aan te komen :)
Miles Teg schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:39:
En wat is daar mis mee? Ging je dood?

[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 26-01-2006 10:30 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Wij hebben ook een keer zo'n grapjas gehad in MC die een portal maakte terwijl er ook werd gesummoned. Enkele mensen klikten en kwamen in TB uit. Vertraging van 20 mins... Een grapje ben ik absoluut voor maar een 40 man 20 mins laten wachten vond ik genoeg reden voor een raidkick.

@Mage talents discussie. Wat betreft lvling kan je beter voor arcane fire gaan ipv frost. De damage op lower level weegt wat mij betreft zwaarder dan de geringe extra downtime die je met fire hebt. Ikzelf ben sinds lvl40 frost specced, kheb IB en PoM afgewisselend geprobeerd. Uiteindelijk komt het neer op IB = PvE lifesaver en PoM = PvP.
Ga je op lvl60 PvPen dan zou ik fire gaan, MC & BWL = frost nuttiger.

En wat betreft regen, spirit en mana etc. imho zijn mages om in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk damage te kunnen bursten. Meer mana is leuk maar niet het belangrijkst bij een mage. (en anders heb je altijd evo nog, toch? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wouter schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:25:
[...]

Ja, meteen raidkick :) Daar denk ik niet eens bij na. Gezelligheid mag. Want gezelligheid en thrash clearen gaat goed samen. Maar doorgaan in een instance terwijl je een aantal mensen mist door een ultra lamme grap van een ander werkt niet. Gesprekken over gewenste penislengte > portalmakende clown-mage om maar een zijweg aan te geven ;)
ach hoorde laatst het verhaal dat Rashann in UBRS wilde looten maar dat er precies op dat moment ook een portal gemaakt werd 8)7 3x raden waar Rashann dus op klikte ipv te looten :+

mwoa qua pvp voor fire gaan nee liever niet, als ik pure pvp zou doen zou ik voor elementalis gaan

reden in pvp gaat het om burst damag, mana conserve, minder thread, iae etc boeit allemaal veel minder in pvp

plus dat je vaak ook pvpéd tegen gasten die mc/blw farmen, die gasten hebben vaak ook redelijke fire resist, frost resist ook wel, maar in mindere mate

pvp = elementalist ftw

[ Voor 24% gewijzigd door Bokkie op 26-01-2006 10:42 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:29:
[...]
En wat is daar mis mee? Ging je dood?
Ach, slechts 2 keer, en puur omdat ik frost-specced ben en veelvuldig gebruik gemaakt heb van mn iceblock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

Doom Portals in MC > Teleport Portals in MC.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Stealth2000 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:38:
Wij hebben ook een keer zo'n grapjas gehad in MC die een portal maakte terwijl er ook werd gesummoned. Enkele mensen klikten en kwamen in TB uit. Vertraging van 20 mins... Een grapje ben ik absoluut voor maar een 40 man 20 mins laten wachten vond ik genoeg reden voor een raidkick
lol :D Die vond ik dan wel weer grappig (maarja, ik heb niet hoeven wachten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Dinsdag Chromaggus afgemaakt :)...

Deze week gaan we beginnen met nefarian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 09:10
Wouter schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:25:
[...]

Zo hadden wij ook een grappenmaker in de raid afgelopen week. Wilden Razorgore gaan proberen. Allemaal extra omgevlogen via Stormwind om daar de Onyxia buff te halen. Black Wing Lair in. Raidleader zegt extra dat we allemaal in de gang moeten wachten. Een rogue meent grappig te zijn en aggro't Razorgore en denkt het even op te lossen met vanish. Dit lukt niet en de hele raid wipet. Dat was dus de eerste keer dat de raidleader iemand uit de raid kickte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik zie trouwens dat Priests hier ook staffs kunnen gebruiken, maar bij mij geeft hij aan dat ik daar nog niet genoeg proficiancy voor heb? Terwijl die staff voor een paar levels lager is dan mij, dus daar ligt het niet aan. Wat heb je nodig om als priest een staff te kunnen gebruiken :? Ik kom er zelf niet echt uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:41
LifeTecH schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:25:
Ik zie trouwens dat Priests hier ook staffs kunnen gebruiken, maar bij mij geeft hij aan dat ik daar nog niet genoeg proficiancy voor heb? Terwijl die staff voor een paar levels lager is dan mij, dus daar ligt het niet aan. Wat heb je nodig om als priest een staff te kunnen gebruiken :? Ik kom er zelf niet echt uit :P
Kan je leren bij een "weapon master".

En portals maken in MC is niet leuk. Zo hadden wij een keer zo'n Aqual Quintessence te kort om die flames te doven. Iemand maakte dus een portal zodat 1 aangewezen persoon er 1 kon ophalen. 3x raden wat er gebeurde.......

idd halve raid klikte op de portal en stonden ze allemaal in Ogri :(

[ Voor 27% gewijzigd door Bulligan op 26-01-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
LifeTecH schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:25:
Je kunt dit leren bij weaponmasters. Deze zitten in elke hoodstad voor een aantal wapens. Volgens mij moet je diegene voor de staffs in SW zoeken. Deze zit vlak bij de AH, vraag maar aan een guard.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Hooli-gan schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:26:
[...]

Kan je leren bij een "weapon master".
Masch schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:27:
[...]

Je kunt dit leren bij weaponmasters. Deze zitten in elke hoodstad voor een aantal wapens. Volgens mij moet je diegene voor de staffs in SW zoeken. Deze zit vlak bij de AH, vraag maar aan een guard.
Thx _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Miles Teg schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:47:
Ach, slechts 2 keer, en puur omdat ik frost-specced ben en veelvuldig gebruik gemaakt heb van mn iceblock.
Aggro ninja :)

GHeal is perfect voor dergelijke instances omdat het erg mana efficient is, maar niet om clothies te healen.Die zijn binnen 4 sec dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ff een noobvraagje tussendoor:

Was een epic mount nu 800G met of zonder kortingen (dus eik: wat kost een epic mount met sergeant en honoured korting?)

Ja, bijna 5 level 60's en geen 1 epic mount :< Gelukkig is dat na vanavond ook opgelost, dan hebben we iig 1 epic mount op me 7/8 Might MT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 03-05 12:18
800g met korting.

1000g zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Crap, dat wordt 100G grinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wouter schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:32:
Ff een noobvraagje tussendoor:

Was een epic mount nu 800G met of zonder kortingen (dus eik: wat kost een epic mount met sergeant en honoured korting?)

Ja, bijna 5 level 60's en geen 1 epic mount :< Gelukkig is dat na vanavond ook opgelost, dan hebben we iig 1 epic mount op me 7/8 Might MT :P
E-Bay ALERT!!!!! :+

mja ik moet ook nog steeds een epic mount, naja eerst maar een raptor voor me mage dan mischien mag me shaman ook een epic mount :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Heb een tijdje terug een paar pally's geholpen met hun epic mount quest, waren een priest en mage bij. We verslaan de deathknight, een pally probeert te looten en een mage maakt een portal. Pally dus plots in IF zonder z'n quest afgerond te hebben. Als een gek teruggevlogen en gelukkig nog gehaald, maar scheelde weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:52:
[...]

E-Bay ALERT!!!!! :+

mja ik moet ook nog steeds een epic mount, naja eerst maar een raptor voor me mage dan mischien mag me shaman ook een epic mount :P
Ach joh, anderhalf a 2 weken even lekker grinden een paar uurtjes elke avond en je hebt je epic mount :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Laatst online: 02-05 09:33
Jumpiefox schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 03:35:
Yo prox! ook lang niet meer gezien =) ^^
<<< Jih
En vincent Ex dikke dwarf paly =) beetje ne priest nu tssk :P
rofl jihan!? :D
spijt van dat ik met me sham niet in nihi ben gegaan, ik heb die sham nog steeds wel dus kan die altijd nog pimpen als jullie shams nodig hebben :p
Succes met AQ man, wel ff KR inpakken heh en worldfirst even regelen?

Ik speel nu een rook op Twilight´s Hammer, heb bijna me lobo binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Brummetje schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:07:
Dinsdag Chromaggus afgemaakt :)...

Deze week gaan we beginnen met nefarian :)
gz nef is een koekje die heb je binnen 2a3 avonden ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Krijg je ook korting op je normale mount als je Revered in SW bent?

En waar koop je in godsnaam je paard in SW?

[ Voor 5% gewijzigd door Dirk IJntema op 26-01-2006 14:09 ]

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gimbooze schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:58:
[...]

Ach joh, anderhalf a 2 weken even lekker grinden een paar uurtjes elke avond en je hebt je epic mount :P
kan em ook gewoon kopen :+ maar dat gold is eerst voor andere dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dirk IJntema schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:09:

Nee. En je paard koop je in Menethil of Eastvale Logging camp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-04 00:52
Weet het niet zeker, maar volgens mij is er een stable in menethil harbor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Niet in SW geloof ik maar in North Shire Abby geloof ik.
(Ik heb overigens nog nooit een paard gekocht dus ik weet t niet zeker ;) )

Wat hierboven staat zou ook kunnen :+

[ Voor 6% gewijzigd door itsme op 26-01-2006 14:16 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-04 19:34
Mjah wij hebben Vael vorige week ook neergehaald, daarna na broodlord toe...
Wat is die supression room cool om te doen, lekker tempo erin houden en gaan met die banaan.
2x Bl op 45% gekregen, daarna werd het een zooitje met foute pulls en ander geneuzel dus zijn we niet verder gegaan.
Vrijdag wrschijnlijk weer opnieuw starten bij Raz, kijken of hij deze keer weer een http://www.thottbot.com/?i=40736 (Mantle of the Blackwing Cabal) wil droppen en ik en mee ben en genoeg dkp heb om hem te looten:)

En ik snap de mensen niet die voor MC respeccen naar frost, er zijn maar 2/3 mobs die volledig Fire resstst zijn in MC, Ragnaros zelf en die fire elementals.
Wij hebben 2 firemages die mee runnen naar MC en die staan regelmatig boven de frostmages.
Zelf ben ik een elemental (frost/fire (arcane=bah;) )) en cast net waar ik zin in heb, mana is in MC nooit een probleem.

En de paarden boer voor Ally zit en in Menethil harbour (maar alleen de normale mounts) en de andere zit bij het Eastvale lumber Camp (wat langs de weg zit van Goldshire naar Redridge Mountains)

[ Voor 11% gewijzigd door Routed op 26-01-2006 14:52 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Ik ben me bij AV naar exhalted aan het werken en koop daar dan mijn (coole) epic mount voor 720G.
Aanrader dat, 1,5 a 2 weekjes flink werken en je hebt exhalted daar = nice rewards + goedkope en mooie epic mount voor minder! :)

En ja je rep maakt wel uit voor de prijs van je epic mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Routed schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:25:
Mjah wij hebben Vael vorige week ook neergehaald, daarna na broodlord toe...
Wat is die supression room cool om te doen, lekker tempo erin houden en gaan met die banaan.
2x Bl op 45% gekregen, daarna werd het een zooitje met foute pulls en ander geneuzel dus zijn we niet verder gegaan.
Vrijdag wrschijnlijk weer opnieuw starten bij Raz, kijken of hij deze keer weer een http://www.thottbot.com/?i=40736 (Mantle of the Blackwing Cabal) wil droppen en ik en mee ben en genoeg dkp heb om hem te looten:)

En ik snap de mensen niet die voor MC respeccen naar frost, er zijn maar 2/3 mobs die volledig Fire resstst zijn in MC, Ragnaros zelf en die fire elementals.
Wij hebben 2 firemages die mee runnen naar MC en die staan regelmatig boven de frostmages.
Zelf ben ik een elemental (frost/fire (arcane=bah;) )) en cast net waar ik zin in heb, mana is in MC nooit een probleem.

En de paarden boer voor Ally zit en in Menethil harbour (maar alleen de normale mounts) en de andere zit bij het Eastvale lumber Camp (wat langs de weg zit van Goldshire naar Redridge Mountains)
firelord/fireimps/firewalker/flameguard/geddon/ragnaros. Zijn er toch aardig wat en als je bijna alleen mc nog maar doet waarom zou je dan niet respeccen.

In menethil kan je wel een black stallion kopen en in eastvale weer niet daar kan je 3 soorten bruin kopen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Je kan ook een paardje kopen in Southshore :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

PROximity schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:00:
Ik ben me bij AV naar exhalted aan het werken en koop daar dan mijn (coole) epic mount voor 720G.
Aanrader dat, 1,5 a 2 weekjes flink werken en je hebt exhalted daar = nice rewards + goedkope en mooie epic mount voor minder! :)

En ja je rep maakt wel uit voor de prijs van je epic mount
huh, hebben ze dat duurder gemaakt, ik meen me te herinneren dat het 640g was voor de av mount? Als lock heb ik geluk met mounts, lvl40 gratis, epic 400g, en ook nog de rank 11 gehaald voor 90g :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Jumpiefox schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 03:35:
Yo prox! ook lang niet meer gezien =) ^^
<<< Jih
En vincent Ex dikke dwarf paly =) beetje ne priest nu tssk :P
Ik heb ook een Gnome Rogue lvl 60 genaamd Veccie voor grinden en pvp. :)

En Proxi, we willen dit keer met PC de firsts halen :<
Vorige keer 2 weken later begonnen met BWL en op zelfde tijdstip bij Nefarian phase 2, helaas door wat overmacht hem alsnog pas 2 weken later gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Okay, dus Methenil harbor (ik dacht dat dat dwarven was, wel paarden magoed)
Southshore
Northshire abbey / Eastvale Logging camp

zijn overal dezelfde paarden te koop?

d.w.z. overal dezelfde keus & prijs?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:15:
[...]

firelord/fireimps/firewalker/flameguard/geddon/ragnaros. Zijn er toch aardig wat en als je bijna alleen mc nog maar doet waarom zou je dan niet respeccen.

In menethil kan je wel een black stallion kopen en in eastvale weer niet daar kan je 3 soorten bruin kopen geloof ik.
Fire imps zijn zeker niet immune, mijn hellfire raakt ze altijd :P

Denk trouwens eerder dat een mage Frost moet speccen voor Ice Block.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024

Stallen waar ze paarden verkopen:
-Eastvale logging camp (Elwynn forrest)
-Menethil Harbor (enige plek waar ze ook het zwarte paard verkopen!)
-Southshore (Hillsbrad foothills)
-Theramore Isle (Dustwallow Marsh)

Dus overal verkopen ze dezelfde 3 paarden (donkerbruin, lichtbruin, bruin met wit) voor dezelfde prijs. Alleen in Menethil verkopen ze ook nog het zwarte paard, ook voor dezelfde prijs als de andere paarden btw.

[ Voor 20% gewijzigd door UltraR-pc op 26-01-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Hoe zit dat met de epic mounts voor gnomes? Ik wil natuurlijk wel zo'n mooie tijger als gnome straks. Aan welke voorwaarden moet ik voldoen en wat ben ik ervoor kwijt om dit te doen?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Vincentio schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:32:
[...]

Ik heb ook een Gnome Rogue lvl 60 genaamd Veccie voor grinden en pvp. :)

En Proxi, we willen dit keer met PC de firsts halen :<
Vorige keer 2 weken later begonnen met BWL en op zelfde tijdstip bij Nefarian phase 2, helaas door wat overmacht hem alsnog pas 2 weken later gekilled.
weet je nog hoe tof nihi dat had gedaan in BWL?
Die had in ongeveer 4 dagen tijd, broodlord/firemaw/ebonroc/flamegor/chrom/nef dood :) (conspiracy met dac en de tacs van KR) :P:P
Ze waren blijven hangen op vael en razor tho, maar hadden nef 1 dag voor KR down, server first ;D

Ik ben nu met me rook meer pvp gericht, misschien dat ik weer es actie moet ondernemen met me sjam.

Mag is wel echt de elite server ;|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Masch schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:54:
Hoe zit dat met de epic mounts voor gnomes? Ik wil natuurlijk wel zo'n mooie tijger als gnome straks. Aan welke voorwaarden moet ik voldoen en wat ben ik ervoor kwijt om dit te doen?
Je moet dan tigerriding leren, dat kost je 18g en een exhalted status met Darnassus. Daarna dien
je nog eens een mount te kopen.

Dit thread moeten we overigens wel een beetje lopend houden, is samen met NU.nl de enige site waar ik kan komen tijdens werkuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Masch schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:54:
Alles wat je moet doen is Exalted worden met Darnassus.
Dit doe je door:
1. Quests voor jouw lvl in NE gebieden te doen.
2. Enorme hoeveelheden Runecloth inleveren bij de daarvoor bedoelde npc in Darnassus (bij de tailorers).
3. Nieuwe manier, enorm veel spullen inleveren voor de Ahn'Qiraj war-effort en dan die beloningen inleveren bij de Darnassus npc.

Zodra je exalted bereikt (wat heel veel tijd / geld / moeite kost) kan je voor 900g (of voor 800g als je rank 3 in pvp of hoger bent) je mount gaan kopen in Darnassus + tigerriding voor 18g / 16g (rank 3).

[ Voor 4% gewijzigd door UltraR-pc op 26-01-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Dirk IJntema schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:38:
Okay, dus Methenil harbor (ik dacht dat dat dwarven was, wel paarden magoed)
Southshore
Northshire abbey / Eastvale Logging camp

zijn overal dezelfde paarden te koop?

d.w.z. overal dezelfde keus & prijs?
zelde prijs maar het verschilt wel met kleur.. IK wou een zwart paard en die was alleen te koop in Menethil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verbastering! My.....eye's.....hurt.....bleeding! :/
jk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-04 19:34
MantaMania schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:15:
[...]

Mjah omdat 2 van de 11 bosses fire imune zijn en 1,5 soort thrashmob een beetje FR heeft ga je respeccen? Vind ik van niet, frost specced word je meer omdat je dan meer controle hebt op de mobs die je grind op lvl55+.

In instances nuke ik er lusitg op los met me firebolts en alle dmg verhogende talents die ik daarin heb, als ik aan het solo grinden ben is het frost wat de klok slaat.

Iedereen gaat maar voor de cookiecutter builds (arc/fire arc/frost) maar de build die het meeste dmg kan doen zowel sustained als op korte tijd blijft de elemental build. Arcane blijft imho een support tree met evocation/clearcasting, enige nuttig in arcane is IAM en Arc.sub maar dan alleen bij 2 specifieke bosses in BWL (Vael>IAM, sub is wel handing bij Broodlord ivm zijn aggro cap).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
RaseriaN schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:06:
[...]

Verbastering! My.....eye's.....hurt.....bleeding! :/
jk ;)
Wat dacht je van rouge? :D

LF ROUGE TO STARTHMLE!1!!11 plx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Routed schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:11:
[...]

Mjah omdat 2 van de 11 bosses fire imune zijn en 1,5 soort thrashmob een beetje FR heeft ga je respeccen? Vind ik van niet, frost specced word je meer omdat je dan meer controle hebt op de mobs die je grind op lvl55+.

In instances nuke ik er lusitg op los met me firebolts en alle dmg verhogende talents die ik daarin heb, als ik aan het solo grinden ben is het frost wat de klok slaat.

Iedereen gaat maar voor de cookiecutter builds (arc/fire arc/frost) maar de build die het meeste dmg kan doen zowel sustained als op korte tijd blijft de elemental build. Arcane blijft imho een support tree met evocation/clearcasting, enige nuttig in arcane is IAM en Arc.sub maar dan alleen bij 2 specifieke bosses in BWL (Vael>IAM, sub is wel handing bij Broodlord ivm zijn aggro cap).
Imo fire is iets dat je moet vergeten these days! Hieronder waarom:

PVP melee = Frost kiting all the way
PVP ranged = Fire voor max DPS en stuns
PVE grinding = Fire voor max DPS en stuns
PVE AOEgrinding = Frost kiting / Arcane aoeing
PVE Instances = Maakt niet zoveel uit, JA frost is veel beter vs ragnaros, maar die ene mage met een fire spec maakt het verschil niet.

en het meest belangrijke:
Je moet in acht nemen dat de meest common resistance in PVP fire resistance is. Dus heel
leuk en aardig dat max dps fire, maar 9 van de 10 players heeft +30/40/50/60/70/80 of meer fire resistance en 0 frost/arcane resistance.
Met Frost heb je meer controle over het gevecht, dat geldt voor mobs en voor (melee) players, ik zou alleen al voor Ice block frost worden :D
PVP je veel? Dan zou ik zeggen ga frost!
is je mage meer een grindbot neem dan voor solo grinding Fire en voor AOE arcane/frost.

Dit is ongeveer hoe ik er tegenaan kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
FF een vraagje tussendoor. Weet iemand waar al die chuck Norris shit opeens vandaan komt? Op alle servers waar ik kom word de general chat ermee vol gespammed, en ik snap echt absoluut de grap niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

"According to Einstein's theory of relativity, Chuck Norris can actually roundhouse kick you yesterday."
"Wo hu cang long. The translation from Mandarin Chinese reads: 'Crouching Chuck, Hidden Norris'"

Lang leven mijn Chuck Norris Random Fact Spam Mod :Y)

[ Voor 26% gewijzigd door RaseriaN op 26-01-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Fire imps zijn zeker niet immune, mijn hellfire raakt ze altijd
Idd, we maken ze altjd rap af met ook fire aoe en dat doet heel wat schade ;) (die imps zijn de makkelijkste mob imho)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

blouweKip schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:16:
[...]

Idd, we maken ze altjd rap af met ook fire aoe en dat doet heel wat schade ;) (die imps zijn de makkelijkste mob imho)
ja na een paar keer oefenen en de juiste tactiek wel maar toen wij net begonnen was het een hel altijd 1 wipe bij die eerste groep imps . Tegenwoordig rennen we er gewoon doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-05 08:42

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik ben het zat dat m'n professions (meestal 5 buttons, primary & secondary) een hele hotbar in beslag nemen. Nu heb ik hier wel eens gezien dat mensen een mod hadden die iets heette als "profession bar" ofzo, waar men op kon klikken, waarna er alsnog een hele bar opende.

Als je er niet op klikte, was het gewoon 1 los icoontje.

Weet iemand hoe deze mod precies heet of nog beter: waar ik 'm vinden kan.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148782

Vandaag WoW aangeschaft ben erg benieuwd. Maar aan het aantal topics te zien is het spel zeer bruut :D:D. Heb jarenlang diablo 2 gespeeld ben daar een tijdje terug mee gestopt.

Omdat ik een beetje te veel speelde. Denk dat die verslaving wel zwaar gaat terugkomen nu.
Overigens denk ik dat ik alliance/human/warrior kies. Ben nu nog aan het instaleren duurt nog wel ff dus......kannie wachten :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
PROximity schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:56:
[...]

weet je nog hoe tof nihi dat had gedaan in BWL?
Die had in ongeveer 4 dagen tijd, broodlord/firemaw/ebonroc/flamegor/chrom/nef dood :) (conspiracy met dac en de tacs van KR) :P:P
Ze waren blijven hangen op vael en razor tho, maar hadden nef 1 dag voor KR down, server first ;D

Ik ben nu met me rook meer pvp gericht, misschien dat ik weer es actie moet ondernemen met me sjam.

Mag is wel echt de elite server ;|
Yup dat was echt een klap in het gezicht bij KR.
Hun tanks hebben alleen al meer NR dan de onze, al is dat dan via Leather items. Dus we zullen wel zien wat AQ brengt. Denk dat het zeker een race gaat worden, wat wil je dan met 15 guilds die Nef op farm status hebben op 1 server. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 02-05 16:25
Anoniem: 148782 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:06:
Vandaag WoW aangeschaft ben erg benieuwd. Maar aan het aantal topics te zien is het spel zeer bruut :D:D. Heb jarenlang diablo 2 gespeeld ben daar een tijdje terug mee gestopt.

Omdat ik een beetje te veel speelde. Denk dat die verslaving wel zwaar gaat terugkomen nu.
Overigens denk ik dat ik alliance/human/warrior kies. Ben nu nog aan het instaleren duurt nog wel ff dus......kannie wachten :D:D
hehe nou zal toch wel ff moeten, je moet nog aanmelden account en dan nog die patch.
maar hier heb ik snelle link voor je ftp://ftp.snt.utwente.nl/...dofwarcraft/patches/enGB/
beter dan die neppe blizzard torrent troep. :)

maja weet iemand waar ik als lvl 38 troll mage goed geld kan verdienen? ik moet sparen voor mijn mount maar ik heb maar 25g :'(

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

Die bosses lijken best easy tho, Prophet ging gelijk neer @ medivh, Nog niemand heeft battle guard satura gekilled dus hebben ze haar maar geskipped...
De bosses daarna ook neer Emps volgens mij ook maar weet ut niet zeker.

Best lame eik, dat ze nu al bij c'thun zijn, had stiekem gehoopt dat het lekker veel tijd zou kosten :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148782

YoshiBignose schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:17:
[...]

hehe nou zal toch wel ff moeten, je moet nog aanmelden account en dan nog die patch.
maar hier heb ik snelle link voor je ftp://ftp.snt.utwente.nl/...dofwarcraft/patches/enGB/

maja weet iemand waar ik als lvl 38 troll mage goed geld kan verdienen? ik moet sparen voor mijn mount maar ik heb maar 25g :'(
Ow thnx voor die link maar ben al bezig met die stomme WoW upgrade...maja iig bedankt voor de moeite :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Vincentio schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:15:
[...]

Yup dat was echt een klap in het gezicht bij KR.
Hun tanks hebben alleen al meer NR dan de onze, al is dat dan via Leather items. Dus we zullen wel zien wat AQ brengt. Denk dat het zeker een race gaat worden, wat wil je dan met 15 guilds die Nef op farm status hebben op 1 server. 8)7
Ik was 6 maanden lang de MT in KR :(
Echt humor, eerste Ragnaros kill van ons had ik maar 20 Fire res van me gear, das nog es pro :D
Maar dat was nog de oude versie waarin je de splashes niet kon resisten, Jihan weet dat ook nog wel :P
Maar jullie server is idd nu echt de beste in de wereld. 15x nef down, je bent gewoon 24-7 gebufft in IF/Orgrimmar :p

Btw (lol) Marloc is gekickt uit KR gister? DRAMA DRAMA DRAMA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Jumpiefox schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:25:
Die bosses lijken best easy tho, Prophet ging gelijk neer @ medivh, Nog niemand heeft battle guard satura gekilled dus hebben ze haar maar geskipped...
De bosses daarna ook neer Emps volgens mij ook maar weet ut niet zeker.

Best lame eik, dat ze nu al bij c'thun zijn, had stiekem gehoopt dat het lekker veel tijd zou kosten :P
Kunnen jullie al naar binnen dan? Wat gebeurd er nadat je alle mats hebt ingeleverD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

YoshiBignose schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:17:
[...]

Gewoon super veel SM doen, verdien je erg veel gold mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Je moet die level 36/37 troggs gaan farmen in south-center bad lands. Ergens een beetje zuidoost, daar heb je een groep troggs lopen die zijn erg makkelijk te killen en geven redelijk wat silver. Ook de quests in STV geven veel cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

PROximity schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:46:
[...]

Kunnen jullie al naar binnen dan? Wat gebeurd er nadat je alle mats hebt ingeleverD?
Neuh =( 5 dagen cooldown, de "army" moet naar silithus LOPEN!! L2getfp's imo =)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
PromWarMachine schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:28:
Ik ben het zat dat m'n professions (meestal 5 buttons, primary & secondary) een hele hotbar in beslag nemen. Nu heb ik hier wel eens gezien dat mensen een mod hadden die iets heette als "profession bar" ofzo, waar men op kon klikken, waarna er alsnog een hele bar opende.

Als je er niet op klikte, was het gewoon 1 los icoontje.

Weet iemand hoe deze mod precies heet of nog beter: waar ik 'm vinden kan.
dat was mijn interface volgens mij prom :P
gewoon gedaan met flexbar

je kan mijn interface ook op ons guildforum vinden (looks) flexbar is easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Anoniem: 41820 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:50:
[...]

Gewoon super veel SM doen, verdien je erg veel gold mee :)
Dat is te lang wachten bij het zoeken naar groups. Met mn lvl 60 hunter en lvl 60 mage ging ik op lvl 38/39/40 naar SM gy, daar solo leverde echt bergen met goud op. Maar de graveyard is extreem generfed, niet meer de moeite nu :(.
Nu lijkt badlands me idd de beste plek, troggs en elementals daar zijn niet onaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151413

ey mensen, ik denk er ook over om wow aan te schaffen maar ik zit een beetje te twijfelen tussen de volgende classes: mage, hunter en warlock.

Ik heb al wat gelezen over die classes en de hunter spreekt mij wel erg aan, omdat je dan zo'n pet bij je hebt en de hunter heeft ook een pijl en boog, dat vind ik ook wel leuk. Warlock is ook best leuk, maar kan die wel veel damage aandoen? Nou ja, wat vinden jullie ervan?

Natuurlijk is dit erg persoonlijk, maar toch wil ik graag een beetje een goed beeld krijgen van de classes.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Anoniem: 151413 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:30:
ey mensen, ik denk er ook over om wow aan te schaffen maar ik zit een beetje te twijfelen tussen de volgende classes: mage, hunter en warlock.

Ik heb al wat gelezen over die classes en de hunter spreekt mij wel erg aan, omdat je dan zo'n pet bij je hebt en de hunter heeft ook een pijl en boog, dat vind ik ook wel leuk. Warlock is ook best leuk, maar kan die wel veel damage aandoen? Nou ja, wat vinden jullie ervan?

Natuurlijk is dit erg persoonlijk, maar toch wil ik graag een beetje een goed beeld krijgen van de classes.

alvast bedankt
Warlock schijnt na een aantal revamps een van de leukste classes te zijn. Die heeft ook een pet he!
Ik denk dat je Warlock en Hunter zowieso wel leuk vindt, probeer ze gewoon allebij tot level 15~20 (op level 10 krijg je een pet) en bepaal dan welke je main character wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Die opening is wel een of ander groot event of niet? Ben wel erg benieuwd eigenlijk, moet je dan zo´n huge beest mollen? Zou vrij tof zijn als er dan een item dropt die maar 1x in het hele spel dropt en dat die automatisch wordt gerandomt over alle spelers in silithus :p

[ Voor 18% gewijzigd door PROximity op 26-01-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
PROximity schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:42:
[...]

Ik was 6 maanden lang de MT in KR :(
Echt humor, eerste Ragnaros kill van ons had ik maar 20 Fire res van me gear, das nog es pro :D
Maar dat was nog de oude versie waarin je de splashes niet kon resisten, Jihan weet dat ook nog wel :P
Maar jullie server is idd nu echt de beste in de wereld. 15x nef down, je bent gewoon 24-7 gebufft in IF/Orgrimmar :p

Btw (lol) Marloc is gekickt uit KR gister? DRAMA DRAMA DRAMA :D
Ja hij had niet genoeg gefarmed en was gedemote naar inactive en was toen opgestapt. Nu zit ie alweer in KR hoor.

Overigens US hebben ze met hun main chars al BWL kunnen doen en de eerste bazen schijnen MC niveau te zijn, alleen de laatste schijnt extreem lastig te zijn volgens Blizzard. Hopelijk niet de imba unable to kill versie van Ragnaros :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-04 23:56
Zo, heb vandaag dan eindelijk World of Warcraft gekocht...Ik zit nog te twijfelen over wat mijn main zal worden, zit te twijfelen tussen Druid/Warlock/Rogue (waarschijnlijk wordt het een Warlock). Ik zal eens de eerdere topics doorlezen want ik snap helemaal niets van waar jullie over praten (waarschijnlijk high lvl raids en stuff ;))

Welke server adviseren jullie mij trouwens? Ik las dat er tientallen servers waren maar ik weet niet welke ik moet kiezen...Ik wil graag beginnen op een normale non-pvp server :)

[ Voor 22% gewijzigd door Hi-Sintar op 26-01-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Start een UD lock op Quel'Thalas dan, vrij nieuwe realm dus veel mensen die nog niet al te hoog zijn (makkelijker om groepen te vinden) en ik zit er ook met één van m'n alts. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 23:54
Warlock of Hunter? 't Is maar net wat je wilt he :)

Ik vind Warlock leuker, meer verscheidenheid en behoorlijk über ook in PvP met wat goeie equip. Hunter vind ik iets saaier, maar de damage die een hunter uit kan pompen is echt niet normaal tegenwoordig... Ik ben toch wel van plan mijn hunter nog even zijn epic boog/staff te geven en kijken hoe het dan gaat, want volgens mij heb je dan echt een gruwelijke PvP moordmachine.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Hi-Sintar schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:00:
Zo, heb vandaag dan eindelijk World of Warcraft gekocht...Ik zit nog te twijfelen over wat mijn main zal worden, zit te twijfelen tussen Druid/Warlock/Rogue (waarschijnlijk wordt het een Warlock). Ik zal eens de eerdere topics doorlezen want ik snap helemaal niets van waar jullie over praten (waarschijnlijk high lvl raids en stuff ;))

Welke server adviseren jullie mij trouwens? Ik las dat er tientallen servers waren maar ik weet niet welke ik moet kiezen...Ik wil graag beginnen op een normale non-pvp server :)
Ik zou geen rogue adviseren, dat gaat je niet ten goede komen end game. Warlock of Druid zou het dan worden. (Een mage is ook erg cool trouwens :D)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ik heb een Gnome Warlock aangemaakt op Quel'Thalas, wou toch liever Alliance spelen, vandaar geen Undead ;)

Maar als je mij kan overtuigen dat Undead & Horde een veel en veel beter keus zouden zijn, kom maar op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
mjum! heb nu crits van 719 @ lvl 40 met m'n mage! Vind het wel erg lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

lekker hoor kom je met je Horde guild helpen in moonglade voor AQ quest, dus vewacht je geen gegank. Zijn er wat &%&$ noobs guild like Via crucis en Master brewers die het het verpesten.
doe dat lekker in AB/WSG/AV.

Volgende keer is Exomna iig weer bereid om te helpen

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 85278 op 26-01-2006 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

JEEEEJ, zonet m'n Belt of Might geloot. Helemaal niet verwacht dat ik m'n laatste stukje Might zo snel zou looten. Met dank natuurlijk aan alle guildies die em wel nodig hadden, meer (N)DKP hadden, maar toch niet boden!!!

Lekkere setbonus nu :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wouterscholtens/fullmight.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
je hoofd zit nogal ingesloten he :D

dit is mijn char nu:
Afbeeldingslocatie: http://www.uni-log.nl/zooi/Kroepoek.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130868

Ik snap niet hoe ik serieus naar een gnome kan kijken. De gank gevoelens komen alleen naar boven bij mij :9 no offence :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 12:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

IPH

duidelijk

:P

ik krijg onweerstaanbare neigingen om ze op het hoofdje te patten en zeggen "ahhh aint (s)he cute" :P

[ Voor 71% gewijzigd door Bezulba op 26-01-2006 23:16 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
"Hi, you're a tall one!" :+

nja, gisteravond fun gehad in Ogrimmar:
klik 1 klik 2 klik 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
addictive schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 23:44:
"Hi, you're a tall one!" :+

nja, gisteravond fun gehad in Ogrimmar:
klik 1 klik 2 klik 3
Zou je mij kunnen vertellen hoe ik die bar helemaal bovenaan je scherm kan krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Hi-Sintar schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:08:
[...]

Zou je mij kunnen vertellen hoe ik die bar helemaal bovenaan je scherm kan krijgen? :)
jazeker, dat is Titan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:05:
"According to Einstein's theory of relativity, Chuck Norris can actually roundhouse kick you yesterday."
"Wo hu cang long. The translation from Mandarin Chinese reads: 'Crouching Chuck, Hidden Norris'"

Lang leven mijn Chuck Norris Random Fact Spam Mod :Y)
Hulde _O_

Deze mod gauw voor MC vanavond effe gedownload, en echt met tranen in mijn ogen van het lachen geraid !

Ongelooflijk goed zijn sommige facts zeg, en aangezien MC general chat bij ons toch al vaak slap ge-ouwehoer is, kwam ie heel goed uit.

Sommigen geloofden ook niet dat het een add-on is.

''Chuck Norris is the reason Waldo is hiding''

Leukste MC ooit. _/-\o_

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.