Toon posts:

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 61 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.901 views sinds 30-01-2008

• M617573
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online
ImdaMned schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:13:
Een warrior met reaper/tuf en pvp gear uit DM is nog steeds eng imo : )
Alleen dat QKKKSSSWWOOEE geluid is al scary.. vaak moet ik dan toch wel eventjes een ommetje om :D

• MantaMania
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13-11 19:27

MantaMania

Pray Hard

evilpin0 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:46:
[...]

k :) ik weet ook niet wat het is maar van alleen al een paar % wordt ik al geil in wow })
je speelt dus warrior neem ik aan?
Ja zien mn sign mn warrior is mn main dus die is al een tijdje 60.

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 29-11 09:58
ik lees dat soort dingen normaal nooit maargoed ik las een hele threahts zeikerds op wow eu forum maar ze waren al aant zeiken toen ik nog ownde met warrior. Groot voordeel van de nieuwe server is toch wel dat er geen epic dudes meer zijn :)

Ik geloof dat het pvp ranking systeem is gebaseert op het gemiddelde van de server ofzo, dus als er weinig mensen pvp doen stijg je een stuk sneller, klopt dit? Dan kan ik mijn tijd besteden aan fulltime pvp enzo wat leuke gear verzamelen :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• DarthRaider
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2015
evilpin0 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:33:
ik lees dat soort dingen normaal nooit maargoed ik las een hele threahts zeikerds op wow eu forum maar ze waren al aant zeiken toen ik nog ownde met warrior. Groot voordeel van de nieuwe server is toch wel dat er geen epic dudes meer zijn :)
Op de wow-europe.com forums en die op worldofwarcraft.com wordt er veel te veel gewhined :Y)
Ik geloof dat het pvp ranking systeem is gebaseert op het gemiddelde van de server ofzo, dus als er weinig mensen pvp doen stijg je een stuk sneller, klopt dit? Dan kan ik mijn tijd besteden aan fulltime pvp enzo wat leuke gear verzamelen :)
Idd, het is gebaseerd op een afweging tussen jouw deelname/bijdrage aan pvp, afgezet tegen de rest van jouw kant (alliance/horde). (simpeler kan ik het niet zeggen)

[Voor 5% gewijzigd door DarthRaider op 25-01-2006 11:42]

• Zoneseek
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 02-08-2008

Zoneseek

Taking a Stand

GeforceDDQ schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:18:
Kan iemand mij trouwens het nut en de juiste bedoeling van 'Slam' van een warrior uitleggen ? :P
Ik heb het zelf eigenlijk bijna niet gebruikt, aangezien ik het nut er niet echt van in zie :?
I'll take this one :)

Slam is een ragedump tijdens DPS-en voor warriors bij wie MS/BT op cooldown zijn en Whirlwind geen (goede) optie is. Even een paar feitjes:

Voordelen
-Slam heeft geen aggro-genererend effect zoals Heroic Strike, sterker nog het is de skill met de laagste aggro voor een warrior.
-Slam maakt van je 3.8 wapen een 1.5 wapen zonder AP normalization.
-Slam is zodoende de perfecte ragedump als je moet dps-en maar weinig aggro wil trekken.

Nadelen
-Slam is een skill waarbij je 1.5 seconden stil moet staan zonder interrupties (damage, doorgaans) en bij veel gevechten is dat erg moeilijk te doen.
-Slam reset je swingtimer naar 0. Je krijgt dus geen normale auto-attacks zolang je aan het Slam-spammen bent, dus ook geen extra rage.

Ik gebruik het nog wel eens tijdens Nefarian gevechten. Met m'n Bonereaver's Edge toch nog kans op een 500 hit/1k+ crit en geen aggro zoals met Heroic Strike. Het is een redelijk waardeloze skill voor PvP omdat je stil moet blijven staan en het onderbroken kan worden, en voor PvE is het dus heel situationeel.
evilpin0 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:27:
Ik ben door een vriend overgehaalt weer wow te spelen maar dan op een nieuwe server. Ik had een 60 warrior waar ik erg goed mee was maar dat was nog voor de instant atack en enraged nerf. Met dezelfde gear doe ik nu dus veel minder dmg op papier. Kan iemand me vertellen of een warrior met blue gear nog een beetje kan meekomen in pvp op lvl60? Ik was toen die tijd onverslaanbaar voor mensen met ook blauwe gear, dus ik kan de nerf wel een beetje begrijpen, maar waarom zoveel nerfs dan :<

Troll beserking is wel verbetert zag ik, je krijgt geen extra dmg nu en hoef ook niet te wachten op een crit, maar doet wel over het algemeen wat minder dmg en kost rage :(
Dan maar een keertje orc spelen met hun stun resist, enigste nadeel is dat ik met een vriend speel en hij health me dan is die bloodfurry alibilitly weer een beetje bout :(

mijn vraag is dus of mensen die al een tijd warrior speelde en blauwe gear hadden veel veranderingen gemerkt hebben met deze nerfs
Ik heb nog een paar blauwe items in m'n equip dus hopelijk tel ik nog mee ;p

Kort gezegd, een warrior met Ashkandi doet nu ongeveer net zoveel damage als een 1.6 warrior met de Arcanite Reaper. Er zijn inderdaad een aantal flinke nerfs geweest, hoewel de meeste in de Fury tree zitten en de Arms tree nog redelijk ongeschonden is gebleven. Persoonlijk merk ik het wel qua damage, maar veel verschil vind ik het niet maken.

Ik kan me voorstellen dat met wat greens en blue gear je het zwaarder hebt. Warriors scalen nogal met hun gear, als je gear en wapen suckt dan merk je dat enorm. Daarom zijn ook veel mensen het oneens met de nerfs die nu zijn; hoewel er vast wel wat nerfs nodig waren hebben ze het nu vooral op de foute plekken generfed.

Daartegenover erger ik me enorm aan mensen die ons beschuldigen van constante 2000 MS crits en 7000 armour met 6k health die als onkwetsbare tanks over het slachtveld scheuren en die arme zielige squishies die heeelemaal niets terug kunnen doen tegen die enorme overmacht. Maar ondertussen wel minimaal 1 gegarandeerde kill elke 3 minuten en enorm veel ontsnappings of cc-mogelijkheden als mogelijke counter-skills hebben. Maar goed, ander verhaal, en die dingen worden vast wel weer ge-"normaliseerd".

[Voor 47% gewijzigd door Zoneseek op 25-01-2006 12:36]

Sindorel <flatline> Profiel: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Magtheridon&n=Sindorel Lvl 70 Belf Huntress op Magtheridon

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 29-11 09:58
DarthRaider schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:41:
[...]

Op de wow-europe.com forums en die op worldofwarcraft.com wordt er veel te veel gewhined :Y)

[...]

Idd, het is gebaseerd op een afweging tussen jouw deelname/bijdrage aan pvp, afgezet tegen de rest van jouw kant (alliance/horde). (simpeler kan ik het niet zeggen)
Dan hoop ik snel te stijging als ik me voornamelijk bezig hou met pvp op de nieuwe realm die vandaag geopent is. RP PVP, lijkt me erg leuk :) Tenminste wat eer in de gevechten iets waar ik erg van hou, wat is er nou leuk iemand te killen met 20% hp? het liefst laat ik ze healen dan maar als het omgedraait is hebben ze eraltijd schijt aan worden. Wie respect toent verwacht respect terug maar helaas dacht iedereen aan ze honor points ofzo :( gank or be ganked :'(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
gisteren tijdens de trash naar Firemaw dropte voor ons trouwens Draconic Avenger :D

loopt nu een shaman mee rond :D

en ook Essence Gatherer een wand met net zoveel dps als hand of ragnaros :X

blije priest :)

[Voor 31% gewijzigd door Bokkie op 25-01-2006 12:01]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• P.P.
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21-10 19:56
Hehe, ook wij eindelijk bat/snake in ZG neer :*). Ons gilde stagneerde doordat langspelende mensen vertrokken naar gildes die wel MC/BWL deden (logisch, maar niet fijn voor ons). Nu we ZG doen zijn er al 3 lv 60 mensen bijgekomen die in kleinere gildes zaten. Dat is natuurlijk wel fijn, maar ik ben zelf vrij 'gilde-trouw' (doe ook de web-site, mss heeft dat er mee te maken hehe). En dan natuurlijk de vraag: hebben langspelende guildies voorrang op de nieuwkomers?
Jeklik kostte ons 2 runs en 8 tries, de snake boss 1ste try 1% en 2e keer neer, dus we worden beter

ZG is idd een fijne tussenstap richting MC, maar welke is (tactisch) gezien de moeilijkste?

WoW - Stampie - Hellscream

• B3aTjUggl3r
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 13-03-2006

B3aTjUggl3r

a.k.a. Yog4Frog!

P.P. schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:04:
Hehe, ook wij eindelijk bat/snake in ZG neer :*). Ons gilde stagneerde doordat langspelende mensen vertrokken naar gildes die wel MC/BWL deden (logisch, maar niet fijn voor ons). Nu we ZG doen zijn er al 3 lv 60 mensen bijgekomen die in kleinere gildes zaten. Dat is natuurlijk wel fijn, maar ik ben zelf vrij 'gilde-trouw' (doe ook de web-site, mss heeft dat er mee te maken hehe). En dan natuurlijk de vraag: hebben langspelende guildies voorrang op de nieuwkomers?
Jeklik kostte ons 2 runs en 8 tries, de snake boss 1ste try 1% en 2e keer neer, dus we worden beter

ZG is idd een fijne tussenstap richting MC, maar welke is (tactisch) gezien de moeilijkste?
Bomen zijn Relaxed @ bs heeft gister ook Mar'li voor het eerst gedowned en dat met redelijk doorsnee pre-MC gear :)

btw. zie onze guild niet meer in de start post staan en dat terwijl we een van de grootste / actiefste horde NL guilds zijn op Bloodscalp!

Site is veranderd naar bzr.d-tek.nl :)

Mehamana 60 UD priest // Shimmy 60 troll rogue

• Niekos
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 29-09-2010

Niekos

jalla jalla

Ik vind ZG atm irritantere (hexxer, panther) bazen hebben dan MC, maar dat komt meer omdat er in ZG niet veel ruimte is om te slacken. Terwijl je het in MC amper merkt als er 5 mensen ofzo afk tijdens een boss.

• Exitium
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 14:49
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:59:
en ook Essence Gatherer een wand met net zoveel dps als hand of ragnaros :X
Vijf DPS meer zelfs, logisch ook op zich natuurlijk. ^^

SWTOR: Vidale (Jedi Sage, Oasis, Hydian Way)

• P.P.
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21-10 19:56
In de TS mogen wij ook niet schijnbaar (hint, hint). Heb al 3 mailtjes gestuurd en hier 2x gepost, maar goed, mss hebben ze het druk. Kan gebeuren, maar toch nog maar 1 keertje:
Server = Hellscream, Horde
Naam = the Fighting Dutchmen (NL-talig alleen)
Baas = Rottevis
Leden = veel te veel, maar ong. 30 lv60-ers actief en 15 man richting 60
Doel = gezelligheid, leuk spelen en ZG clearen atm

WoW - Stampie - Hellscream

• On_E
  • Laatst online: 21:42

On_E

Housemusic

ZG is veel moeilijker dan MC.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Tuschinski
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10-04-2014

MC IS TEH ZERG

Zg is oneindig veel tactischer.

Er zijn in MC echt wel tactieken nodig, maar in the end gaat het om brute force:

1. healing efficiency
2. twee tanks die aggro vasthouden
3. veel DPS

Enige tactisch lastige gevecht is Majordomo, en zelfs dat is op zich een brute force gevecht.

Ik hoor dan ook bij de meerderheid van mensen die vind dat ZG helemaal uit balans is... de moeilijkheidsgraad is veel hoger dan MC. het enige "makkelijke"is dat je minder mensen nodig hebt. Jawel, ik ken de verhalen dat je het met Pre-MC blue ook kan clearen, maar verreweg de meeste guilds hebben minder problemen met MC dan ZG.

Onze ZG progressie is pas gekomen nadat we twee maanden MC hadden lopen farmen. Met name onze DPS krijgt langzamerhand "kritische massa"

30D|18-55efs IS|10-22efs|50F1.8 II ef|70-200F4L|430EX II

• Carnage
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 02-10-2013

Carnage

Super Saiya-Jin 4!

Tuschinski schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:45:
[...]

MC IS TEH ZERG

Zg is oneindig veel tactischer.

Er zijn in MC echt wel tactieken nodig, maar in the end gaat het om brute force:

1. healing efficiency
2. twee tanks die aggro vasthouden
3. veel DPS

Enige tactisch lastige gevecht is Majordomo, en zelfs dat is op zich een brute force gevecht.

Ik hoor dan ook bij de meerderheid van mensen die vind dat ZG helemaal uit balans is... de moeilijkheidsgraad is veel hoger dan MC. het enige "makkelijke"is dat je minder mensen nodig hebt. Jawel, ik ken de verhalen dat je het met Pre-MC blue ook kan clearen, maar verreweg de meeste guilds hebben minder problemen met MC dan ZG.

Onze ZG progressie is pas gekomen nadat we twee maanden MC hadden lopen farmen. Met name onze DPS krijgt langzamerhand "kritische massa"
ZG is idd een stuk moeilijker dan MC.

Ff een voorbeeldje:

Toen ik in mijn oude guild enkele maanden geleden Mc in ging, was het voor echt IEDEREEN de eerste keer, en toen legden we na de 2e try lucifron al.
Bat boss heb ik nu met mijn tegenwoordige guild al 11 keer op gewhiped voor ze neer ging, en het zou me niet verbazen moesten we de volgende run opnieuw enkele keren whipen.

Cisco Certified Network Associate

• MrData
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 01-08-2017
[...]

Ik las vandaag nog een post op de WOW forums over dat ze van plan zijn een aantal bosses in ZG makkelijker te maken en de trashmobs te verminderen.

Heb ZG nu een stuk of 10 keer gedaan schat ik maar ik heb er zo wel even genoeg van. Als je al MC/BWL doet valt er weinig leuks te halen afgezien van wat Hakkar en Jindo droppen. En maar eindeloos die spinnen/tijgers/trollen afmaken... :/

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

ZG is, IMHO, moeilijker dan MC. Of nja, moeilijker is het woord niet, het is alleen niet zo'n zerg-fest als MC. De bosses zijn steeds nogal anders, hebben andere taktieken en ook de zone-trash is interessant. Zul is IMHO ook veel leuker dan MC.

Wij gebruiken overigens een apart DKP (TKP) systeem voor Zul.
Ik hoor dan ook bij de meerderheid van mensen die vind dat ZG helemaal uit balans is... de moeilijkheidsgraad is veel hoger dan MC.
Mwoa, ik vind het niet uit balans. Mensen vinden dat ze te weinig goeie items uit Zul krijgen voor de geinvesteerde tijd, maar als je het zo ziet is het geen spelletje meer. Zul is gewoon een stuk leuker dan MC. je krijgt wel minder epics/uur, maar ik doe liever Zul dan MC.

[Voor 35% gewijzigd door Hydra op 25-01-2006 12:59]

https://niels.nu

• Chilodus
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 28-01 08:17
Wij hadden ook problemen met ZG zelfs toen we al bezig waren met BWL.
Bij ZG ligt de nadruk kei hard op tactics bij MC is dat veel anders.
Kijk maar naar Hakkar die dood je niet met je eigen dps maar met zijn eigen attack :)

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Chilodus schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:59:
Kijk maar naar Hakkar die dood je niet met je eigen dps maar met zijn eigen attack :)
En dat maakt Zul IMHO dus leuk, dat er 'truukjes' zijn die voor elke boss anders zijn. En dat je gewoon goed samen moet werken.

• reddevil
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 11-10 11:06
Chilodus schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:59:
Wij hadden ook problemen met ZG zelfs toen we al bezig waren met BWL.
Bij ZG ligt de nadruk kei hard op tactics bij MC is dat veel anders.
mwah paar keer doen en ZG heb je ook door en gaat alles automatisch, wij zergen nu gewoon door ZG heen zonder problemen... paar bosses moet je ff goed opletten, maar dat is bij MC niet anders (domo bijv).

• Chilodus
Mja ZG is rete saaie Instance vergeleken met BWL.
Neferian is echt de leukste baas om te doen in WoW.
Blijft altijd leuk als die roept Let the games begin!.
Alleen beetje vaag dat er geen mage items droppen :S Terwijl we Neferian al 6x geownd hebben.
Ik zelf ben blije priest met 6/8 Transedence :)
Enige item dat ik van ZG wil is die hearth of hakkar en ben niet echt van plan om ZG nog te gaan doen :r

• Cyberia100
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11-06-2007

Cyberia100

.Mace.<F4F>

Wij hebben nu de 1e 4 bosses van ZG op farm en gaan zondag/maandag voor het eerst Majordomo een bezoekje brengen.
Volgende week woensdag Onyxia voor het eerst proberen, ach zit op 250fr buffed nu, dus moet het wel ff uithouden :)

Guild of the Elderly en The Old Garrison zijn samengegaan deze week.
Ik ben nu dus officieel MT van de grootste guild op Dunemaul 8)
GotE is 'overgebleven' als guild met alts (die wellicht ooit ook nog wel overgaan naar ToG)

WoW: Måce - Officer of The Garrison @ Dunemaul EU

• mdmeijer
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 30-04 11:55
De trash in ZG is net zo vervelend als de trash in MC. De bazen zijn in ZG wel leuker wat betreft dynamiek. Als je in MC een baas strak getankt tegen een muur hebt staan is het voor de rest pure dps en je raid up houden. In ZG zijn er allerlei dynamische effecten die de raidgroep alsmaar scherp moeten houden (aggro wipe, boss-charges, getimede fade in/fade out, etc).

Wij hadden de meeste moeite met het vinden (lees:uitvoeren) van de juiste tactiek bji Mar'Li (spinnenwijf). Dat maakte de eerste kill wel ontzettend leuk. ZG, op Jin'Do na staat verder wel op farm, maar als je met een bossmob het gevecht aangaat weet wel iedereen dat hij/zij zijn/haar werk moet doen, anders is het een stuk lastiger. Ik vind dit verschil ook al duidelijk in het verschil in opbouw tussen Dire Maul en de al eerder geimplementeerde zones.

Ik kijk al met veel plezier tegemoet aan onze echt succesvolle encounters in BWL en naar de aanstormende AQ instances.

Paling Terran & Shaman

• Marcel34
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 18-03-2016
ZG hebben we nu op farmstatus maar het heeft wel even geduurt voor we de perfecte strats te pakken hadden. Als je eenmaal weet hoe/wat alles moet zijn de bosses niet echt moeilijk imo, anders dat wel maar dat is net het leuke eraan. :) Langste zijn we blijven hangen op Spiderboss (Mar'li?) maar nu we die strat ook te pakken hebben is t bijna elke keer 1e try down. Hakkar is gewoon n kwestie van z'n sons snel genoeg naar boven krijgen en Hakkar fijn zelf het werk laten doen. :D Suicide ftw!

iRacing Profiel | Diablo 3

• Dennism
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 21:40
Mijn Guild heeft gister Hakkar omgelegd zonder MC geared te zijn. het max MC epics is 3 voor de degene die de meeste MC items heeft, de rest hebben er 1 of sommiges zelfs geen. ZG is dus imho zeker goed te doen met DM/UBRS drops en een paar epics.

Niet de mooiste drops trouwens (Bloadsoaked legplates, Peacekeeper gauntlets en Heart of Hakkar.)
Maar toch zeer tevreden na 1,5 maand ZG runnen 2 dagen per week :) Echt jammer dat ik bijna nooit mee kan naar ZG ivm school :(

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

• ImdaMned
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20:07
Marcel34 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:33:
ZG hebben we nu op farmstatus maar het heeft wel even geduurt voor we de perfecte strats te pakken hadden. Als je eenmaal weet hoe/wat alles moet zijn de bosses niet echt moeilijk imo, anders dat wel maar dat is net het leuke eraan. :) Langste zijn we blijven hangen op Spiderboss (Mar'li?) maar nu we die strat ook te pakken hebben is t bijna elke keer 1e try down. Hakkar is gewoon n kwestie van z'n sons snel genoeg naar boven krijgen en Hakkar fijn zelf het werk laten doen. :D Suicide ftw!
ZG op farm hebben is imo ook incl. jindo en de andere niet hakkar priests

• Wiebbe
  • Laatst online: 29-11 08:08

Wiebbe

<none />

ja inderdaad..

jin'do is de allermoeilijkste boss in ZG. We hadden hakkar 2 maanden geleden al neer, maar jin'do voor het eerst pas 2 weken geleden. Mar'li was toen we begonnen onze eerste drempel, zijn we 17 op gewhiped ofzo tot we een perfecte strategie kregen waar we haar nu met gemakt de eerste try op killen.

Panther boss was de eerste keer ff uitproberen maar nu een eitje, (hebben haar nooit geprobeerd voor de nerf) en tiger boss duurde ook nog wel ff, we kregen hem wel down, maar meestal met een whipe.

Ik heb gewoon het gevoel dat er bij de Jin'do fight een trucje mist, want de fight is nu zo gebaseerd op luck (wie de curse krijgt) dat het gewoon een rare fight is :P

We kregen jin'do pas neer toen we redelijk in de MC epix zaten, wat ik ook niet zo heel raar vind aangezien Jin'do de beste loot uit ZG heeft :P (zeker pala wise ;P)

[Voor 13% gewijzigd door Wiebbe op 25-01-2006 14:28]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• PROximity
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 24-11 16:41
mdmeijer schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:27:
De trash in ZG is net zo vervelend als de trash in MC. De bazen zijn in ZG wel leuker wat betreft dynamiek. Als je in MC een baas strak getankt tegen een muur hebt staan is het voor de rest pure dps en je raid up houden. In ZG zijn er allerlei dynamische effecten die de raidgroep alsmaar scherp moeten houden (aggro wipe, boss-charges, getimede fade in/fade out, etc).

Wij hadden de meeste moeite met het vinden (lees:uitvoeren) van de juiste tactiek bji Mar'Li (spinnenwijf). Dat maakte de eerste kill wel ontzettend leuk. ZG, op Jin'Do na staat verder wel op farm, maar als je met een bossmob het gevecht aangaat weet wel iedereen dat hij/zij zijn/haar werk moet doen, anders is het een stuk lastiger. Ik vind dit verschil ook al duidelijk in het verschil in opbouw tussen Dire Maul en de al eerder geimplementeerde zones.

Ik kijk al met veel plezier tegemoet aan onze echt succesvolle encounters in BWL en naar de aanstormende AQ instances.
BWL is inderdaad al veel dynamischer, have fun! Wij hadden nefarian 2 a 3 maanden geleden al down, toch wel relaxt als main tank zijnde om 8 wrath te hebben :D

• sanniejj
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 28-12-2006
Marcel34 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:33:
. Hakkar is gewoon n kwestie van z'n sons snel genoeg naar boven krijgen en Hakkar fijn zelf het werk laten doen. :D Suicide ftw!
Hehe, of gewoon tussen de twee spawnpoints in gaan staan van de sons ^^ Tank op de rand van het platform laten tanken (in line of sight van healers)

Het kan zo makkelijk zijn :>

When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

• Galahad|IA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Wiebbe schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:27:
Ik heb gewoon het gevoel dat er bij de Jin'do fight een trucje mist, want de fight is nu zo gebaseerd op luck (wie de curse krijgt) dat het gewoon een rare fight is :P
Wij hebben vorige week eindelijk Zg volledig gecleard inclusief Jin'do. 1e try 70%, 2e try 1%, 3e try dood. Wat erg hielp was thorns en shadow protection, waarschijnlijk de laatste het meest. Daarnast is het gewoon die totems killen zodra je ze ziet en 1 mage bij de pit houden om de skeletons te aoe-en.

[Voor 5% gewijzigd door Galahad|IA op 25-01-2006 15:21]

• Wiebbe
  • Laatst online: 29-11 08:08

Wiebbe

<none />

Tja, dat is precies wat wij doen :P

Helaas is het de ene keer met 0 deaths down in echt 2 minuten ofzo, en de andere keer komen we op 20% met iedereen dood.

De fight is op zich redelijk simpel->

1. Focus Healing totems
2. Focus Shades
3. Focus Mindcontrol totems
4. DPS Jin'do

De mage bij de skellie priest reken ik niet bij de tactics want die rol is niet echt super boeiend :P

Maar als je priests elke keer die curse krijgen ipv je dps warriors/rogues/mages dan is het helaas erg moeilijk omdat je clothies dan erg snel kunnen gaan vallen.

Mana drain doen we niet meer, probeerde dat een keer maar dat ging goed mis. Hij spammed inderdaad geen healing totems meer maar wel alleen maar mind control totems. De MC totems zijn veel sterker qua leven dan de healing en kosten meer tijd om te slopen. In die tijd kan 1 rogue al lang een priest of mage gesloopt hebben.

Maar tis meestal in 2/3 down :/ (en dat voor een "easy" instance")

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Masch
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17:04
Ik ben sinds gisteren lvl 51 geworden met mijn mage en ik kan nu dus eindelijk eens gaan PVP'en. Ik heb dit echter nog nooit eerder gedaan en wil niet als een complete n00b overkomen dus ik ging op de Blizzard site op zoek naar info. Helaas staat hier maar heel summier wat precies de bedoeling is. Weet iemand van jullie een website oid waar duidelijk tactics staan uitgelegd (niet PVP tactics, maar de bedoeling om te winnen) en waar ik mappen kan vinden van de battlegrounds?

Wat is overigens aan te raden op lvl 51? AB, WG of AV? En is alles mogelijk op lvl 51?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Masch schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:38:
Ik ben sinds gisteren lvl 51 geworden met mijn mage en ik kan nu dus eindelijk eens gaan PVP'en. Ik heb dit echter nog nooit eerder gedaan en wil niet als een complete n00b overkomen dus ik ging op de Blizzard site op zoek naar info. Helaas staat hier maar heel summier wat precies de bedoeling is. Weet iemand van jullie een website oid waar duidelijk tactics staan uitgelegd (niet PVP tactics, maar de bedoeling om te winnen) en waar ik mappen kan vinden van de battlegrounds?

Wat is overigens aan te raden op lvl 51? AB, WG of AV? En is alles mogelijk op lvl 51?
51 is natuurlijk wel het 1 na slechtste level om te gaan pvpen omdat het loopt van 50 tot 59.
En je kan alles doen ab wsg en av.
WSg is gewoon capture the flag je moet dus in het fort van de tegenstander de flag pakken en terug brengen naar je eigen fort. En om te scoren moet je eigen vlag daar dus nog staan. Je kan dus blijven verdedigen of aanvallen maar probeer goed samen te werken.

AB is domination een aantal punten kan je capturen en die leveren dan resources op wie het eerst een bepaald aantal resrouces heeft wint. Dit is dus zo snel mogelijk punten veroveren en vast houden.

AV is het meest uitgebreid en vaak ook de langste wachtrijen. Hierbij moet je uit eindelijk het fort van de tegenstanders bereiken en daar een punt vernietigen zeg maar maar hier lopen ook erg veel computer gestuurde guards bij. En er zijn allemaal tussen liggende punten.

Is een behoorlijke basic uitleg en zal vast wel wat op aantemerken zijn.

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Wat vinden jullie van mensen die nog in je guild zitten en dan applyen bij andere guilds en wat doen jullie daar tegen?
Laat je ze bv nog mee gaan naar molten core of kick je ze meteen omdat ze toch al denken dat het gras groener is bij de buren?
En wat doe je als ze afgewezen worden en ze willen toch blijven?

• Masch
Okay! Bedankt voor de info. Natuurlijk zal ik ondertussen ook al wat gaan levellen, maar PVP is op onze server onder de 50 bijna niet mogelijk (lang verhaal), dus ik heb er geen ervaring in. Weet je misschien ook nog een website waar er wat meer indetail op het bovenstaande wordt ingegaan?
MantaMania schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:57:
Wat vinden jullie van mensen die nog in je guild zitten en dan applyen bij andere guilds en wat doen jullie daar tegen?
Laat je ze bv nog mee gaan naar molten core of kick je ze meteen omdat ze toch al denken dat het gras groener is bij de buren?
In mijn oude guild stond er in de regels dat je gelijk werd gekicked als je ging applyen bij een andere guild. Dit gebeurde dan ook wel eens. Ik zit sinds kort in een nieuwe kleinere guild en daar wordt het niet op prijs gesteld (1 x voorgekomen tot nu toe), maar de GM heeft hem later wel meegenomen naar ZG.

[Voor 57% gewijzigd door Masch op 25-01-2006 16:01]

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• ImdaMned
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20:07
Imo moet je ze gruwelijk hard kicken. Als ze worden afgewezen, jammer dan, zoek maar een andere guild. Ik voel het als verraad. Je bent loyaal of je bent het niet. If not, cya [insert wave smiley]

btw. lvl restricties BG zijn toch:

WSG 50-59 / 60 only
AB 50-59 / 60 only
AV 41-50 / 51-60

?

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Interessante vraag aangezien der een Priest in "m'n" guild zit die nu al 3 keer is weg gegaan en is terug gekomen (gelukkig is de GM het nu ook zat :P ). Wat als er nu dat item voor die priestquest (die staff) in MC dropt? Laat je 'm rollen (we hebben nog geen dkp :/ ), of geef je 'm aan een andere priest, om ervoor te zorgen dat dat item het guild ook echt sterker maakt?

• Brummetje
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

ImdaMned schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:06:
[...]

Imo moet je ze gruwelijk hard kicken. Als ze worden afgewezen, jammer dan, zoek maar een andere guild. Ik voel het als verraad. Je bent loyaal of je bent het niet. If not, cya [insert wave smiley]

btw. lvl restricties BG zijn toch:

WSG 50-59 / 60 only
AB 50-59 / 60 only
AV 41-50 / 51-60

?
Na mijn weten is er geen 41-50 AV..

• Masch
Het is wel grappig. Er is dus toch echt weinig info bekend :D

Niemand weet het hier dus precies? Is er dan echt geen website waar dit allemaal mooi wordt uitgelegd?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

precies ik vind het ook lullig / verraad zeker als het zonder waarschuwing is en je het leest op 1 van de betreffende forums. Onze guild was niet zo serieus en stonden we dat wat meer toe maar nu we serieus bezig zijn in molten core en iedereen gewoon leuke drops krijgen en dkp opbouwt zijn we wat strenger geworden en word dit dus ook niet meer toegestaan.

idd

AV is vanaf 51 neit lager.
WSG is wel al vanaf 10 tot 19 etc etc

[Voor 10% gewijzigd door MantaMania op 25-01-2006 16:18]

Miles Teg schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:10:
Interessante vraag aangezien der een Priest in "m'n" guild zit die nu al 3 keer is weg gegaan en is terug gekomen (gelukkig is de GM het nu ook zat :P ). Wat als er nu dat item voor die priestquest (die staff) in MC dropt? Laat je 'm rollen (we hebben nog geen dkp :/ ), of geef je 'm aan een andere priest, om ervoor te zorgen dat dat item het guild ook echt sterker maakt?
Euh, waarom rollen jullie in hemelsnaam nog? Ik raad je aan zo snel mogelijk op een DKP achtig systeem over te stappen, want als je blijft rollen raken mensen pissig en is de kans groot dat 't zaakie uit mekaar gaat vallen.

• Chilodus
Als er bij ons iemand Apply`d voor een andere GUILD wordt ie eruit geschopt.
Ze hebben bij ons alleen wel een 2e kans verneuk je je 2e kans kan je nooit meer terug komen.

• DarthRaider
Masch schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:16:
Het is wel grappig. Er is dus toch echt weinig info bekend :D

Niemand weet het hier dus precies? Is er dan echt geen website waar dit allemaal mooi wordt uitgelegd?
http://www.worldofwarcraft.com/pvp/battlegrounds/
had je al gezocht? :Y)

• Chilodus
Interessante vraag aangezien der een Priest in "m'n" guild zit die nu al 3 keer is weg gegaan en is terug gekomen (gelukkig is de GM het nu ook zat ). Wat als er nu dat item voor die priestquest (die staff) in MC dropt? Laat je 'm rollen (we hebben nog geen dkp ), of geef je 'm aan een andere priest, om ervoor te zorgen dat dat item het guild ook echt sterker maakt?
HAHAHA Rollen in MC WTF?! Dood je ragnaros ninjad iemand alle items :DDD

[Voor 62% gewijzigd door Chilodus op 25-01-2006 16:21]

• RaseriaN
  • Laatst online: 13:07

RaseriaN

So much choices..

Bij ons op de server is het eigenlijk een klein wereldje, en vooral door IRC en Realm forums.
Zodra bekend is dat iemand bij een andere guild apply'ed is het meteen overal bekend.

Bij ons werd/word je ook gewoon gekicked gelukkig, tijdje terug ook had iemand op een ander forum ons belachelijk gemaakt en een application ingevuld. Was dus dezelfde dag nog bij ons bekend, zijn excuus: "Ik was dronken en was als grapje bedoeld" :/

Meteen cya en totziens! :Z

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Chilodus schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:19:
[...]

waarom quote je mij dan?
Ons dkp systeem is al lange tijd in werking ;)

• Chilodus
MantaMania schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:21:
[...]

waarom quote je mij dan?
Ons dkp systeem is al lange tijd in werking ;)
Ja foutje bedankt heb het al veranderd :P

Chilodus schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:19:
Wij gebruiken gewoon FFA, ninjaen is het probleem niet. Het gaat erom dat de group uit mekaar gaat vallen als loot oneerlijk verdeeld wordt.

• Chilodus
Hydra schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:22:
[...]

Wij gebruiken gewoon FFA, ninjaen is het probleem niet. Het gaat erom dat de group uit mekaar gaat vallen als loot oneerlijk verdeeld wordt.
Mja mijn ervaring is dat DKP het eerlijkste is.
Oke misschien niet leuk voor de mensen die niet met alle RAIDS mee kunnen maar toch.

• Masch
Duh, als je mijn andere post had gelezen wist je dus dat ik dit al door had gelezen. Ik zoek dus eigenlijk een site waar je ook maps, tactics e.d. kunt vinden. Dit is niet op de door jou genoemde site te vinden.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• On_E

On_E

Housemusic

Als ze vantevoren aangeven dat ze applyen bij andere guilds is het geen probleem, als ze achter onze rug bij andere guilds apllyen is het /gkick.

• tomvdburg
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20-10 12:53
heeft iemand een copy-paste van alle ZG tax..? kan ik met mn guild wel gebruiken.. we slopen die slangmens al en die panterbaas.. meer niet.. die battboss is irritant.. iemand..?

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:27:
[...]

Als ze vantevoren aangeven dat ze applyen bij andere guilds is het geen probleem, als ze achter onze rug bij andere guilds apllyen is het /gkick.
en als ze dan niet geaccept worden hou je ze dan toch in je guild en laat je ze nog mee gaan naar mc bv?

• Ryack2
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
Chilodus schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:24:
[...]Mja mijn ervaring is dat DKP het eerlijkste is.
Oke misschien niet leuk voor de mensen die niet met alle RAIDS mee kunnen maar toch.
DKP is er niet om de loot eerlijk te verdelen. Het bestaat alleen maar om de loot te verdelen onder diegenen die het meeste raiden.

Het is echt niet lekker raiden als jij een keer mee kan maar 5 raids minder dan de rest hebt gedaan. Je weet dan al vanaf het begin dat je geen kans hebt om epics te winnen.

Daarom hebben we in ons gilde ook een mix van dkp en rollen.

• DeadKennedy
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 12:26
Het grootste deel high level Alliance guilds is vertrokken van onze server, zie het resultaat in PvP:

http://quantumkitten.com/korgallpvp.avi

Ryzen 3700X, EVGA RTX 3080, 32GB PC3200 DDR4, 2TB NVMe, LG48CX 120HZ OLED & 165Hz IPS 1440p

• On_E

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:35:
[...]

en als ze dan niet geaccept worden hou je ze dan toch in je guild en laat je ze nog mee gaan naar mc bv?
Denk dat het eraan ligt wat die persoon in het verleden voor de guild heeft gedaan, hoelang ie al member is enzo.

Maar, onze GM kennende zal ie nu waarschijnlijk diegene alsnog kicken, maar dan op een vriendelijke manier.

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:18:
[...]

Euh, waarom rollen jullie in hemelsnaam nog? Ik raad je aan zo snel mogelijk op een DKP achtig systeem over te stappen, want als je blijft rollen raken mensen pissig en is de kans groot dat 't zaakie uit mekaar gaat vallen.
Wordt al aan gewerkt. :>

• addictive
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 28-11 18:33
DeadKennedy schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:42:
Het grootste deel high level Alliance guilds is vertrokken van onze server, zie het resultaat in PvP:

8)7

goh, loop net door de blasted lands... maar nu weet ik dus ook waar het dark portal is :D hehe

MickBenjamins.com | Twitter

• kroeske
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 03-11 16:19
Masch schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:26:
[...]

Duh, als je mijn andere post had gelezen wist je dus dat ik dit al door had gelezen. Ik zoek dus eigenlijk een site waar je ook maps, tactics e.d. kunt vinden. Dit is niet op de door jou genoemde site te vinden.
denk dat je hier wel wat aan hebt:

http://www.wowwiki.com/Battlegrounds
http://www.worldofwarcraf...grounds/tips-alterac.html

btw, wat betreft maps... bij mij kan ik gewoon op M drukken om de map te zien... lijkt me dat dat bij jou ook zo is dus ;)

[Voor 6% gewijzigd door kroeske op 25-01-2006 16:55]

• Odium840
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14-10-2006
kroeske schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:52:
[...]

denk dat je hier wel wat aan hebt:

http://www.wowwiki.com/Battlegrounds
http://www.worldofwarcraf...grounds/tips-alterac.html

btw, wat betreft maps... bij mij kan ik gewoon op M drukken om de map te zien... lijkt me dat dat bij jou ook zo is dus ;)
Inderdaad met M, zelf moet ik meestal met M de map in en uitgaan en weer erin om de bg map te krijgen.

Trollbane - Mulero Lvl 60 Orc Warrior - Villalobos Lvl 60 Troll Priest

• Blue_Crystal
  • Laatst online: 21-11-2011
Het gilde waar ik bij zit op de Emerald Dream server is vorige week begonnen met BWL. MC is redelijk farmable voor ons (5 uur voor MC luci tot Ragnaros, met 1 wipe).
Gisteren een serieuze poging gedaan bij Razorgore, waar we tot phase 2 zijn gekomen. Helaas niet gelukt, maar we komen er wel.

Mijn vraag is, welke non boss mobs kunnen daar loot droppen. Bijvoorbeeld, kun de orc mages bij Razorgore iets droppen of komen non boss mob drops verder in de instance ?

Alvast bedankt,

Ordah

• R01X0
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 03-05-2017
Wij hebben de Hexxer ook eindelijk down.

na tig wipes hebben we hem uiteindelijk IN de pit getankt.Bleek de oplossing voor ons te zijn.

Twitter

• Helox-in-a-box
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 20:30
tomvdburg schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:31:
heeft iemand een copy-paste van alle ZG tax..? kan ik met mn guild wel gebruiken.. we slopen die slangmens al en die panterbaas.. meer niet.. die battboss is irritant.. iemand..?
raar dat je de batboss niet kapot krijgt en de panterboss wel (die met de zwarte panters, of bedoel je tigerboss?), gisteren ging panterboss pas neer na 3 tries en 2 extra epicly eq-ed hunter en mage erbij, batboss altijd in 1 try (in phase 1 op boss dpsen en bats aoe-en, phase 2 uit elkaar vanwege de bombbats en heel belangrijk:interrupt dr heals en drains)

• Vincentio
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Na gisteren keihard gefarmed te hebben, zijn we op Magtheridon nu eindelijk klaar met AQ war effort. Nog 5 daagjes en dan eindelijk AQ.
2e van Europa en 4e van de Wereld en dat voor een Low pop server. :D

• Tsukasa
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 12-07-2010
Vincentio schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:13:
Na gisteren keihard gefarmed te hebben, zijn we op Magtheridon nu eindelijk klaar met AQ war effort. Nog 5 daagjes en dan eindelijk AQ.
Het gaat niet om de quantiteit, maar om de kwaliteit :)

Peanut butter jelly time!

• MaTr1x
  • Laatst online: 26-11 00:40
DeadKennedy schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:42:

ROFL :D

Niemand die me btw ff kan helpen aan de Mac executable :?

π MW finishers

• blouweKip
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 31-10 04:56
Mja mijn ervaring is dat DKP het eerlijkste is.
Dat dachten wij ook, dus hebben we ipv van dkp een verglijkbaar systeem verzonnen: iedere volledige raid + x aantal bosses down levert een aantal roll points op, zo heb je al non-frequente raider toch kans maken op bepaalde items maar hebben mensen die vaker gaan een betere roll, voordeel is meteen dat je mensen dwingt om strategisch na te denken over wat ze willen, we hebben (voorlopig) ook nog de regel dat als je bijv al een epic in die slot hebt zitten je niet mag rollen op een same slot item (uitgezonderd world drops en pvp epics), gaat alleen natuurlijk wel op als er tier2 dropt en je tier1 of vergelijkbaar draagt.

systeem werkt wonderbaarlijk goed, het is ook eigenlijk meer als ondersteuning van onze gewone sociale loot verdeling gericht.

maar ja, morgen onze 2e try op onyxia, hopelijk komen de laatste 30% er nu wel af ;)

"War does not determine who's right - only who is left"

• Captain_Crais
  • Laatst online: 30-05-2012
Vast al eens gevraagd, maar ik krijg geen response van de search en ik zie het niet zo 1,2,3 in de topicstart staan:

Wat is jullie ervaring met de automatische incasso optie bij het betalen van WoW? Duurt dit lang voordat je daadwerkelijk kan spelen, of wordt de overboeking direct door Blizzard aangevraagd?

• 1Mark
  • Laatst online: 18:27
MaTr1x schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:24:
[...]

ROFL :D

Niemand die me btw ff kan helpen aan de Mac executable :?
kan je niet een nieuwe mac install van de dvd installeren en dan je settingsfile en interface map erheen kopieren?

[Voor 24% gewijzigd door 1Mark op 25-01-2006 19:31]

• PROximity
Vincentio schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:13:
Hey Vincentio! Jij bent toch paladin?
<-- Proximity ex warrior uit KR :p
alles goed op mag? Ik mis Mag wel :(
Speel nu rook op Twilight´s Hammer!

• PROximity
Blue_Crystal schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:14:
Het gilde waar ik bij zit op de Emerald Dream server is vorige week begonnen met BWL. MC is redelijk farmable voor ons (5 uur voor MC luci tot Ragnaros, met 1 wipe).
Gisteren een serieuze poging gedaan bij Razorgore, waar we tot phase 2 zijn gekomen. Helaas niet gelukt, maar we komen er wel.

Mijn vraag is, welke non boss mobs kunnen daar loot droppen. Bijvoorbeeld, kun de orc mages bij Razorgore iets droppen of komen non boss mob drops verder in de instance ?

Alvast bedankt,

Ordah
Die event mobs droppen niets, verderop in de instance NA de 2de boss komen pas de eerste trash
mobs met de phat lewt :p

• Black-Hole
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 18-10 13:47
Ik speel momenteel met een level 20 Gnome mage en ben op zoek naar een goede build. Heb zelf al een en ander gezocht en tot de conclusie gekomen dat een combinatie van Arcane en Frost goed schijnt te werken.

Zelf speel ik nu op een Normal server dus een goede PvP build is (nog) niet nodig. (Solo) questen, PvE, dungeons en vooral goed kunnen grinden vind ik veel belangrijker op dit moment. Is een Arcane/Frost build dan de beste optie en wat zijn hier nou echt goede builds voor? Zie door de bomen het bos niet meer want er zijn zo ontzettend veel builds te vinden en heb geen zin om te blijven respeccen :P

• Zaren
  • Laatst online: 22-04-2010

Zaren

ondertitel

Nope als je solo grind is fire beter :) je moet pas speccen naar frost als je bwl en mc gaat doen :)

veritas, aequitas

• PROximity
Black-Hole schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:32:
Ik speel momenteel met een level 20 Gnome mage en ben op zoek naar een goede build. Heb zelf al een en ander gezocht en tot de conclusie gekomen dat een combinatie van Arcane en Frost goed schijnt te werken.

Zelf speel ik nu op een Normal server dus een goede PvP build is (nog) niet nodig. (Solo) questen, PvE, dungeons en vooral goed kunnen grinden vind ik veel belangrijker op dit moment. Is een Arcane/Frost build dan de beste optie en wat zijn hier nou echt goede builds voor? Zie door de bomen het bos niet meer want er zijn zo ontzettend veel builds te vinden en heb geen zin om te blijven respeccen :P
Ik raad je aan Fire te gaan voor snel PVE grinden en op level 50 ofzo over te gaan op Arcane / Frost voor het betere AOE werk.

• Black-Hole
Zaren schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:52:
Nope als je solo grind is fire beter :) je moet pas speccen naar frost als je bwl en mc gaat doen :)
Ok, maar de veelgehoorde opmerking bij fire is dat je erg snel out of mana bent en agro trekt.

Edit: zie dat Proximity hetzelfde zegt, hebben jullie misschien dan nog een goede PvE Fire build liggen?

[Voor 18% gewijzigd door Black-Hole op 25-01-2006 19:59]

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:53
Een preventieve kick! In mijn guild is de eerste benediction priest gelijk overgestapt
naar een andere in zijn optiek betere guild :( Dus als je 't al weet op voorhand, gewoon er uit flikkeren... want een 'bedankt voor de epics!' vertrek kan je dus missen als kiespijn.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Tonio
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Zaren schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:52:
Mwah, als je een priest (of ander healsletchar :P) maatje hebt kan je erg leuk met arcane icm frost AoE grinden. iig zorgen dat je dan IAE (instant arcane explosion hebt). Dan moet je wel minstens lvl 24 ofzo zijn, maar dan kan je wel lekker gewoon een stuk of 4 mobs pullen, frost nova, en er met je IAE rondjes omheen gaan rennen :P. Als je wat hoger lvl bent kan dat opzich ook zonder healsletje erbij. (dit is niet echt op ervaring gebaseerd (wel een paar keer geprobeerd de AoE grinden, maar ging nog niet echt lekker), maar voornamelijk op het lezen van andermans ervaringen :)
In dit topic staan een boel AoE grind spots plus een zooi tips :)

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

• PROximity
Chilodus schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:10:
Mja ZG is rete saaie Instance vergeleken met BWL.
Neferian is echt de leukste baas om te doen in WoW.
Blijft altijd leuk als die roept Let the games begin!.
Alleen beetje vaag dat er geen mage items droppen :S Terwijl we Neferian al 6x geownd hebben.
Ik zelf ben blije priest met 6/8 Transedence :)
Enige item dat ik van ZG wil is die hearth of hakkar en ben niet echt van plan om ZG nog te gaan doen :r
Vraag me echt af wat je leuk vindt aan nefarian? Vind eerder vael nog steeds leuk of chrom. Nefarian is alleen de zoo van leuk :p

• PROximity
Black-Hole schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:56:
[...]

Ok, maar de veelgehoorde opmerking bij fire is dat je erg snel out of mana bent en agro trekt.

Edit: zie dat Proximity hetzelfde zegt, hebben jullie misschien dan nog een goede PvE Fire build liggen?
Ben nooit mage geweest, dus heb wat dat betreft weinig know-how ervan.
Wat ik zou doen is zoeken naar de tree waar de ability (zoals die bij shamans heet " elemental focus" heet, dan heb je 10% kans na een spellcast om een gratis cast uit te voeren) en verder mana zuinige abilities.
hmm wacht even ik zit op me werk achter een computer met restricted surf mogelijkheden en heb toevallig pauze, even in me pauze een thottbot treetje erbij pakken brb :p

edit: typo

• PROximity
Ok ik kom volledig terug op wat ik net zei; ik zou zeer zeker voor het volgende gaan, en dan beginnend met arcane tot 11 punten (en tot die tijd altijd arcane missiles te gebruiken) en daarna bij frost te beginnen met frost bolts. Vrij handig dat je tot level 21 gewoon arcane missiles kan spammen zonder interruption!

Arcane

Improved Arcane Missiles Rank 5
-Geen interruption = geen delays, handig want je wilt niet hele tijd hoeven blinken, maakt de PVE gevechten alleen maar langer

Arcane Concentration Rank 5
-Zeer mana efficient, maakt over een langere periode je spells 10% goedkoper, omdat je gewoon 10% van de keren gratis mag casten = zeer nice voor PVE

Evocation Rank 1
-Snel regen = ook nice voor PVE

Arcane Total: 11

Frost

Improved Frostbolt Rank 5
- Sneller schieten = sneller dood

Permafrost Rank 5
-houdt mobs langer bij je vandaan = scheelt tijd/hp

Ice Shards Rank 5
Winter's Chill Rank 3
Improved Frost Nova Rank 2
Piercing Ice Rank 3
Cold Snap Rank 1
Frost Channeling Rank 3
Shatter Rank 5

Improved Frost Ward Rank 1
-Mana efficient

Ice Block Rank 1
-Lifesaver!

Frostbite Rank 5
Ice Barrier Rank 1
-Handig voor het AOEen op een hoog level

Frost Total: 40

Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Moet nu afkappen want me pauze is voorbij dus kijk even zelf naar de voordelen voor de rest.
IIG is freeze + extra crit ook nice en frost spells zijn ook 15% goedkoper.
edit: Ik zou overduidelijk voor dit gaan ivm met lagere costen betere regen.

[Voor 8% gewijzigd door PROximity op 25-01-2006 21:24]

• witchdoc
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 24-11 08:51

witchdoc

Dé Belg

Heeft er iemand tips over wat mijn rogue (lvl 36) met z'n talent points moet doen?
Nu heb'k er 24 in de combat tree zitten en 1 ofzo bij assassination maar ik heb eignelijk geen idee wat nu de betere skills zijn op latere levels.

Wie weet raad?

• Zaren
  • Laatst online: 22-04-2010

Zaren

ondertitel

Eeehm ik ga eens voor je kijken

rcane Talents (21 points)

# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.

# Arcane Concentration - 5/5 points
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.

# Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.

# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.

# Improved Counterspell - 2/2 points
Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.

# Arcane Meditation - 2/5 points
Allows 6% of your Mana regeneration to continue while casting.

# Presence of Mind - 1/1 point
When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.

ire Talents (30 points)

# Improved Fireball - 5/5 points
Reduces the casting time of your Fireball by 0.5 seconds.

# Impact - 5/5 points
Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds.

# Improved Fire Blast - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Fire Blast spell by 1.5 seconds.

# Flame Throwing - 2/2 points
Increases the range of your fire spells by 6 yards.

# Ignite - 5/5 points
Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds.

# Improved Flamestrike - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Flamestrike spell by 15%.

# Pyroblast - 1/1 point
Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 fire damage and an additional 56 damage over 12 seconds.

Zoiets ????

veritas, aequitas

• Snappie88
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 16:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Moet zeggen dat als ik ooit Mage zou rollen, ik eerder voor PoM zou gaan dan voor IB.

Surfin' paradise!

• Vincentio
  • Niet online
PROximity schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:29:
[...]

Hey Vincentio! Jij bent toch paladin?
<-- Proximity ex warrior uit KR :p
alles goed op mag? Ik mis Mag wel :(
Speel nu rook op Twilight´s Hammer!
Gaat goed op mag. Ik was er 3 maanden tussen uit.
Ben nu Alaniel NE Priest. ;)

• PROximity
poohbeer schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:54:
Heeft er iemand tips over wat mijn rogue (lvl 36) met z'n talent points moet doen?
Nu heb'k er 24 in de combat tree zitten en 1 ofzo bij assassination maar ik heb eignelijk geen idee wat nu de betere skills zijn op latere levels.

Wie weet raad?
Ik speel sinds ruim een maand nu een rogue, level 60. Heb hem level 60 gemaakt binnen de 7 days played time, dit puur door te questen en af en toe hier en daar te grinden, super efficient dus :p

Aan te raden is het volgende, neem remorseless en de 5% crit uit assasination, ga verder volledig combat tot level 60, dus neem swords en maces (dagger kan wel in offhand). Op deze manier heb je de beste constante dmg, en dat is op de langere duur belangrijk voor pve, burst dmg is beter voor PVE. Daarna (op level 60) schakel je over op daggers voor het betere PVP werk door 21/9/21 oid te gaan.

• PROximity
Vincentio schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:27:
[...]

Gaat goed op mag. Ik was er 3 maanden tussen uit.
Ben nu Alaniel NE Priest. ;)
Ik was er ook 2maanden tussenuit en heb toen meteen mijn account verkocht >_<
Alaniel ken ik ook wel :D
Zat jij niet in Arse invictus ofzo?

• IceQb
  • Laatst online: 16-10 08:56
Euh ik lees er hier niks over.. Er zijn nieuwe realms open in EU :D (http://wow-europe.com) Een RP PVP en een gewone PVP. Altijd fijn om weer met een nieuwe wereld te beginnen, nieuwe economie etc..

• Black-Hole
Bedankt voor je replies PROximity :)

• Vincentio
  • Niet online
PROximity schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:29:
[...]

Ik was er ook 2maanden tussenuit en heb toen meteen mijn account verkocht >_<
Alaniel ken ik ook wel :D
Zat jij niet in Arse invictus ofzo?
Mjah ik had dus ook mijn account Pala van de hand gedaan.
Alaniel is gewoon van PC altijd al. Ook een Nederlander, maar hij is de cs scene weer ingedoken.

• enira
  • Laatst online: 21:43
w00t, specced van fire naar frost, eindelijk :D

Zie link voor build.
Wel crappy dat ik nu mijn eye of flame niet meer echt kan gebruiken, alleen voor de FR. Kut dat ik daar die libram op gegooid heb. Ik heb er nog 1 in de bank, maargoed....
Gister in MC fireproof cloak gepakt, ben er wel tevreden mee. Ik krijg nog als het goed is flarecore mantle, en nog een arcanist bindings die in de guildbank nog een paar of 2 liggen te rotten. :P

Toch maar meer met raids meegaan, Need more items :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• witchdoc

witchdoc

Dé Belg

PROximity schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:28:
[...]

Ik speel sinds ruim een maand nu een rogue, level 60. Heb hem level 60 gemaakt binnen de 7 days played time, dit puur door te questen en af en toe hier en daar te grinden, super efficient dus :p

Aan te raden is het volgende, neem remorseless en de 5% crit uit assasination, ga verder volledig combat tot level 60, dus neem swords en maces (dagger kan wel in offhand). Op deze manier heb je de beste constante dmg, en dat is op de langere duur belangrijk voor pve, burst dmg is beter voor PVE. Daarna (op level 60) schakel je over op daggers voor het betere PVP werk door 21/9/21 oid te gaan.
wat betekend die 21/9/21 nou eignelijk? ik dacht hoeveel talent points in welke tree, maar je zegt net zowat alles in combat te stoppen dus dat klopt niet met die 9 dan.

• Proqzor
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 29-11 16:12
hij zegt dat je eerst om te lvlen alles in combat stopt en daarna op lvl 60 21/9/21 gaat voor betere pvp abilities.

• witchdoc

witchdoc

Dé Belg

DrProctor schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 22:16:
hij zegt dat je eerst om te lvlen alles in combat stopt en daarna op lvl 60 21/9/21 gaat voor betere pvp abilities.
ow, je kan die dingen wisselen ofwat? weer wat bijgeleerd.

nog ene probleempje:; was net een quest aan't doen voor die king die ontvoerd zou zijn. Moest een guard subduen in duswallow marsh.. dat lukte. toen kwam er een elite groepje aanrennen (pve) die me nog wat hielp. was met die prinses aan't babbelen terwijl ze ineens poof weg waren voor'k die quest kon accepteren.. Is er een mogelijkheid voor me om m'n quest verder te zetten?

[Voor 40% gewijzigd door witchdoc op 25-01-2006 22:24]

• On_E

On_E

Housemusic

Yay, met onze 3e nieuwe MT in een maand Onyxia in 3 tries neer. :)

Dropte 2 Netherwind crowns, lucky mages.

[Voor 25% gewijzigd door On_E op 26-01-2006 00:10]

• addictive
  • Laatst online: 28-11 18:33
poohbeer schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 22:21:
[...]

nee, je kunt respeccen dan betaal je (de eerste keer 1g, maar wordt steeds duurder (net zoals het kopen van nieuwe bag-slots op de bank)) dan mag je je talentpoints dus opnieuw verdelen :)

MickBenjamins.com | Twitter

• Jumpiefox
  • Laatst online: 29-11 14:01
Yo prox! ook lang niet meer gezien =) ^^
<<< Jih
En vincent Ex dikke dwarf paly =) beetje ne priest nu tssk :P

On a road of changes....

• Hom3r
  • Laatst online: 06-10 14:26
Zo Gisteren een Nieuwe character begonnen op Scarshield Legion, dat is wel gaaf zeg als je in IF bent en het is leeg. Geen lvl 60 geen mounts een lege Ah met bij armor 10 gevonden items :P. Hoop dat ik daar nu een tijdje kan vertoeven ;). De Maelstrom heeft sinds 2 weken zo veel last van lag omdat hij ineens vol is.

• Dirk IJntema
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31
poohbeer schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 22:21:
[...]

nog ene probleempje:; was net een quest aan't doen voor die king die ontvoerd zou zijn. Moest een guard subduen in duswallow marsh.. dat lukte. toen kwam er een elite groepje aanrennen (pve) die me nog wat hielp. was met die prinses aan't babbelen terwijl ze ineens poof weg waren voor'k die quest kon accepteren.. Is er een mogelijkheid voor me om m'n quest verder te zetten?
The Missing Ambasador, toch?

Het volgende deel komen ze pas later op terug.. je kunt nog een kort gesprek met ze aanknopen in de toren in de haven. Ik ben nu lvl 41 maar heb nog niet terug gecheckt of het volgende deel al beschikbaar is.

Old school gamer

• Gaius
  • Niet online
Hehe, gister na een (guild-)trip naar BRD netjes portal gemaakt, en vervolgens hoor je op TS "this isn't Ironforge?" gevolgd door "where the hell am I?" :+

• DarthRaider
Odium schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:04:
[...]

Inderdaad met M, zelf moet ik meestal met M de map in en uitgaan en weer erin om de bg map te krijgen.
Je kan ook shift-click doen op het pvp queue icon naast je mini-map. Je krijgt dan een minimap van de BG, inclusief posities van de andere spelers :)
Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee