Geef je ook wel gelijk hierin, maar als voor jou de "magie" eraf is komt dat niet gewoon doordat je continu dag en nacht gespeeld hebt? Als je elke dag het zelfde eet dan ben je daar eenmaal snel op uit gekeken. Dat is ook met WoW zo, je kan natuurlijk ook op een andere server rerollen, probeer Horde is voor de verandering (als je dat nog niet gedaan had).HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:07:
[...]
Ik weet het niet. Ik mis de magie van toen WoW nog nieuw en onbekend was. Waar het levelen fun en spannend was, is endgame een strijd om items en een plekje in end-game raid groups. Ik heb me met mijn rogue constant moeten bewijzen en hij was nergens écht gewild. Mijn lock werd aan de lopende band gegankt en gecorpsecamped en ik heb in een game die note bene een MMORPG moet zijn (sámen spelen dus, met andere mensen) mijn 44-60 in mijn eentje moeten grinden omdat de guild 'mijn' instances (eerst Mauradon, toen ZF, ST, BRD, etc) al zat was en alle pug's op vashj vol met noobs ninja's en klootzakken zitten. Dat haalt de MM wel een beetje uit de ORPG.
Hebben dr nog meer mensen last van een rare lag tijdens raids? Ping lijkt in orde, zo rond de 150 ms maar de game lijkt om de 2 a 3 secs een lagspike te krijgen ofzo, volgens mij isset het ook alleen maar in raids (sommigen geven CTRA 1.502 de schuld).
Aan mn hardware ligt het niet, ik haal gewoon 40 fps tijdens het gamen en 25fps in BWL als iedereen in beeld is.
Aan mn hardware ligt het niet, ik haal gewoon 40 fps tijdens het gamen en 25fps in BWL als iedereen in beeld is.
zozo die mage blij met die extra agiImdaMned schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:40:
[...]
band of accuria ging voor 100 dkp naar een mage, have fun met je sta/int/spi ringetje
[ Voor 26% gewijzigd door Helox-in-a-box op 24-01-2006 10:51 ]
5 sec pulse, range is 10 yard om de totem heen, 15 met ef bonusVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:33:
[...]
Die totems zijn zwaar gebugged. Soms duurt het wel 8 seconden om uit de fear te komen.
plaatsing qua tijd en locatie kan soms erg nauw luisteren
maar ben nooit langer dan 5 sec gefeared geweest, tenzij ik uit range van me totem gefeared was
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Meh, horde spelen vind ik niks. Heb wel wat horde karakters, tot level 6 ofzo, maar vond de omgeving niet echt watVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:46:
[...]
Geef je ook wel gelijk hierin, maar als voor jou de "magie" eraf is komt dat niet gewoon doordat je continu dag en nacht gespeeld hebt? Als je elke dag het zelfde eet dan ben je daar eenmaal snel op uit gekeken. Dat is ook met WoW zo, je kan natuurlijk ook op een andere server rerollen, probeer Horde is voor de verandering (als je dat nog niet gedaan had).
Ach, uiteindelijk kom je toch weer in dezelfde gebieden terechtHTT-Thalan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:00:
[...]
Meh, horde spelen vind ik niks. Heb wel wat horde karakters, tot level 6 ofzo, maar vond de omgeving niet echt wat
Verwijderd
MT heeft toch wel wat trukjes om de eerste paar fears te ontwijken.
-trinklet
-totems
-Wotf (als ie undead is)
Wij laten bij de landing iedereen die het kan aggro whipen (vanish/fade/feign death),
als je toch aggro hebt naar de mt positie lopen en niemand zijn fear breken behalve de MT.
als de mt al zijn trukjes heeft gebruikt staat Onxyia echt wel op zijn juiste plek.
10 doden is geen enkel probleem als je eenmaal in phase 3 zit.
-trinklet
-totems
-Wotf (als ie undead is)
Wij laten bij de landing iedereen die het kan aggro whipen (vanish/fade/feign death),
als je toch aggro hebt naar de mt positie lopen en niemand zijn fear breken behalve de MT.
als de mt al zijn trukjes heeft gebruikt staat Onxyia echt wel op zijn juiste plek.
10 doden is geen enkel probleem als je eenmaal in phase 3 zit.
Barrens chat blijft natuurlijk wel een uniek iets
als je het spel goed kent word het ook minder spannend allemaal.Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:46:
[...]
Geef je ook wel gelijk hierin, maar als voor jou de "magie" eraf is komt dat niet gewoon doordat je continu dag en nacht gespeeld hebt? Als je elke dag het zelfde eet dan ben je daar eenmaal snel op uit gekeken. Dat is ook met WoW zo, je kan natuurlijk ook op een andere server rerollen, probeer Horde is voor de verandering (als je dat nog niet gedaan had).
Maar idd horde account kan leuk zijn zeker een tauren, thunder bluff is gewoon erg mooi.
Maar toch de spanning van dingen voor het eerst doen is er wel af. De eerste keer dat ik de deadmines in ging hadden we dat een week vantevoren geplanned en afspraken gemaakt.
En de eerste keer dat ik een horde tegen kwam vond ik ook helemaal te gek.
Maar ja in het begin had je bv ook nog respect voor iemand met een mount laat staan een epic mount.
En nu is dat allemaal maar gewoon dat half if rond loopt in full epic gear met epic mounts.
Verwijderd
Er zijn heel veel mensen met lvl60's. Ik heb zelf een dr00d alt, maar word constant gevraagd om iemand te helpen en voor instances. Er zijn zat andere low lvl's en er zijn veel nederlanders, ook mensen van GoT. Op dit moment is Trollibane Medium populated, dus mensen zat. Wel zijn er vel meer alliance, dus redelijk veel pvp en weing queues voor BG.Tonio schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:05:
[...]
lvl 24 UD mage. En wat ik wil doen, tja, zowel pvp en endgame denk ik, heb wat dat betreft nog niet echt m'n draai gevonden. En wat betreft of ik veel mensen ken op BS, eentje eigelijk, maar dt is meer 'kennen', en niet 'bevriend zijn met'. Dus dat telt niet echt mee met m'n beslissing
.
Mja, minder spannend.
Ik heb ook even zo'n periode gehad. 2 keer eigenlijk.
M'n eerste char was een druid die ik gespeeld heb tot lvl 40. Rond dat level ben ik uit nieuwschierigheid eens een tauren shaman gaan spelen. Die is toen langzaamaan tot m'n nieuwe main uitgegroeid. Die heb ik toen tot level 52 gespeeld en toen had ik ineens totaal geen zin meer in WoW. Van de ene dag op de andere ben ik toen een goede 2 maanden gestopt.
Na die 2 maanden ben ik wat gaan spelen met een lvl 12 priest die ik nog had en die heb ik nu in 1 ruk gespeeld tot lvl 46.
Gisteren dan nog eens m'n druid bovengehaald.
Ik heb nu 3 chars die vrij dicht bij elkaar zitten (40,46,52). Ik ga nu terug die druid proberen te levellen (lastig, al m'n g naar die priest gestuurd, en nog geen mount, ik ga waarschijnlijk wat g van m'n priest en shaman combineren).
Als je die rond hetzelfde level hebt dan heb je toch wat afwisseling. Je doet dan wel dezelfde quests (SM, Ulda, ZF). Maar je kan mooi wisselen van char zodat je toch een totaal andere speelstijl hebt.
Ik vind het wel een klein beetje jammer dat ik nu nog altijd geen lvl 60 heb dordat ik moeilijk bji 1 char kan bljiven, maarja. Ik heb er binnen een paar maanden misschien 3 ineens op 60
M'n eerste char was een druid die ik gespeeld heb tot lvl 40. Rond dat level ben ik uit nieuwschierigheid eens een tauren shaman gaan spelen. Die is toen langzaamaan tot m'n nieuwe main uitgegroeid. Die heb ik toen tot level 52 gespeeld en toen had ik ineens totaal geen zin meer in WoW. Van de ene dag op de andere ben ik toen een goede 2 maanden gestopt.
Na die 2 maanden ben ik wat gaan spelen met een lvl 12 priest die ik nog had en die heb ik nu in 1 ruk gespeeld tot lvl 46.
Ik heb nu 3 chars die vrij dicht bij elkaar zitten (40,46,52). Ik ga nu terug die druid proberen te levellen (lastig, al m'n g naar die priest gestuurd, en nog geen mount, ik ga waarschijnlijk wat g van m'n priest en shaman combineren).
Als je die rond hetzelfde level hebt dan heb je toch wat afwisseling. Je doet dan wel dezelfde quests (SM, Ulda, ZF). Maar je kan mooi wisselen van char zodat je toch een totaal andere speelstijl hebt.
Ik vind het wel een klein beetje jammer dat ik nu nog altijd geen lvl 60 heb dordat ik moeilijk bji 1 char kan bljiven, maarja. Ik heb er binnen een paar maanden misschien 3 ineens op 60
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Het is 100% CTRA. Houd het maar eens in de gaten, iedere keer als er een verandering in de groepen is ( off/online, verplaatsing) hakt ie. In de eerste versie na de patch was het nog veel erger, de 1502 update heeft het wel iets verminderdHelox-in-a-box schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:48:
Hebben dr nog meer mensen last van een rare lag tijdens raids? Ping lijkt in orde, zo rond de 150 ms maar de game lijkt om de 2 a 3 secs een lagspike te krijgen ofzo, volgens mij isset het ook alleen maar in raids (sommigen geven CTRA 1.502 de schuld).
P
Verwijderd
Ik herken dit bij mezelf maar al te goed. Ik begon met de release van het spel met een warrior, maar op lvl48 was ik die zat. Daarna volgde er een hele rits lvl10-20 chars, totdat ik besloot om een druid te gaan lvlen. Rond lvl50 werd ik het weer zat (vind 48-52 saaiste stukje in spel), maar heb doorgezet en druid is inmiddels 60. Al met al heb ik nu 1 main, 1 48 warrior waar ik niks meer mee doen en een hele rits alts, zowel horde als alliance, verspreid over 4 servers, tja...:PDinX schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:31:
Mja, minder spannend.
Mijn probleem met WoW is dat ik niet echt de tijd neem om rustig wat aan site-seeing te doen. Gewoon wat loos rondlopen en dingen bekijken, niet iets productiefs iig. 
Alleen, met mn hunter heb ik nog zoveel te doen voordat ik daar echt "tijd voor heb":
M'n petskills compleet maken.
Wagonlading thorium farmen voor die darkmoonfaire trinket.
Vissen
Cooking leren
Geld verdienen voor mn epic mount
Ben nu bezig met mn pet (witte leeuw uit de barrens) te levellen. 15 Levels in 2 dagen omhoog, nog 29 te gaan.
Nou ja, volgende week een weekje vrij, misschien dan.
Wat ik wel altijd leuk vind om te doen als ik in de buurt ben, is van de great lift te springen, om dan vlak boven de grond mn parachute cloak te gebruiken. Vorige keer zal die horde-warrior wel vreemd hebben staan te kijken toen ik sprong denk ik.
Alleen, met mn hunter heb ik nog zoveel te doen voordat ik daar echt "tijd voor heb":
M'n petskills compleet maken.
Wagonlading thorium farmen voor die darkmoonfaire trinket.
Vissen
Cooking leren
Geld verdienen voor mn epic mount
Ben nu bezig met mn pet (witte leeuw uit de barrens) te levellen. 15 Levels in 2 dagen omhoog, nog 29 te gaan.
Nou ja, volgende week een weekje vrij, misschien dan.
Wat ik wel altijd leuk vind om te doen als ik in de buurt ben, is van de great lift te springen, om dan vlak boven de grond mn parachute cloak te gebruiken. Vorige keer zal die horde-warrior wel vreemd hebben staan te kijken toen ik sprong denk ik.
[ Voor 20% gewijzigd door Gaius op 24-01-2006 11:58 ]
Vond net 40-52 heel erg vermakelijk, als disc/holy priest continue rond hangen in instances: Uldaman, Zul Farrak, Maraudon, Sunken Temple. Ben nu dus 52 en eigelijk net te laag voor BRD (erg veel aggro range daar), maar Sunken Temple en Maraudon nou ook al erg veel gezien...Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:47:
[...]
Ik herken dit bij mezelf maar al te goed. Ik begon met de release van het spel met een warrior, maar op lvl48 was ik die zat. Daarna volgde er een hele rits lvl10-20 chars, totdat ik besloot om een druid te gaan lvlen. Rond lvl50 werd ik het weer zat (vind 48-52 saaiste stukje in spel), maar heb doorgezet en druid is inmiddels 60. Al met al heb ik nu 1 main, 1 48 warrior waar ik niks meer mee doen en een hele rits alts, zowel horde als alliance, verspreid over 4 servers, tja...:P
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Het is gewoon vrij simpel. De damagemeters zijn gesynced met andere members en er was hier laatst zo'n hele "blablabla rogues/warriors zijn IMBA" discussie en dat rogues/warriors bovenin staan in MC. Mocht dit niet het geval zijn dan moest de leader naar nieuwe rogues gaan zoeken.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:02:
[...]
als ik nu nog 4 pictures post waarin per keer een warrior, een rogue, een hunter en een lock bovenaanstaan? Wat maakt het uit welke class bovenaan staat als de raid goed/ snel verloopt.1 pic waarin een mage bovenaan staat (he toevallig dat het de poster is) zegt niets. Al zijn mages wel blij met coe 1.9, vergeet niet te decursen!
Wil nog wel meer pics posten en zelfs de hele rapportage hier neer zetten van meerdere runs waaruit blijkt dat het gewoon niet het geval is.
Hetzelfde geld voor mensen die een aantal topis terug brulde dat ze IMBA damage deden blablabla. Heb toen een screen gemaakt met mijn gemiddelde frostbolt damage en een frostbolt crit, sindsdien nooit meer wat van gehoord van die gasten.
Mij maakt het ook geen ene reet uit wie bovenin staat en ik sta er ook niet mijn best voor te doen om bovenin te komen. De raid liep tenslotte perfect. Alle bosses 1st try, helaas een whipe op trash doordat iemand per ongeluk een paar extra giants pullde.
[ Voor 13% gewijzigd door Bulligan op 24-01-2006 12:09 ]
Verwijderd
Thnx, duurde even maar wel antwoord. thnx againVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 17:55:
[...]
www.wowwiki.com kan je alles vinden!
weet niet of deze al beantwoordt was maar ik heb dit topic 1 week niet gevolgd, meteen paar honderd updates zucht
Verwijderd
Ik ga maar es FFA voor trash voorstellen denk ik... want nee, zeker niet de enige ;p Ik ben een tijdje guildskinner geweest voor die beesten (enige met een Finkle's op mn shaman toendertijd nog, grijns) en het was godsgruwelijk irritant.Hooli-gan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:12:
[...]
Gelukkig, dacht dat dat alleen in onze guild gebeurde
yups ook in ZG is het irritantVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:40:
[...]
Ik ga maar es FFA voor trash voorstellen denk ik... want nee, zeker niet de enige ;p Ik ben een tijdje guildskinner geweest voor die beesten (enige met een Finkle's op mn shaman toendertijd nog, grijns) en het was godsgruwelijk irritant.

gelukkig ben ik niet meer de guildskinner, tenzij onze 2 andere skinners er niet zijn
Bij ons word ie regelmatig op FFA gezet als er niet snel genoeg geloot word. Daarna gaat ie gewoon weer terug op ML.Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:40:
[...]
Ik ga maar es FFA voor trash voorstellen denk ik... want nee, zeker niet de enige ;p Ik ben een tijdje guildskinner geweest voor die beesten (enige met een Finkle's op mn shaman toendertijd nog, grijns) en het was godsgruwelijk irritant.
Heb ik ook last van, en ik heb inderdaad het idee that 't CTRA is.Helox-in-a-box schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:48:
Spelen met betrouwbare medespelers FTWHooli-gan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:53:
Bij ons word ie regelmatig op FFA gezet als er niet snel genoeg geloot word. Daarna gaat ie gewoon weer terug op ML.
https://niels.nu
Wat ook leuk is (als Warlock), is jezelf soulstonen, dan in Orgrimmar op een hoog gebouw gaan staan, zorgen dat je weinig health hebt, dan /y I AM GOING TO KILL MYSELF een paar keer doen, springen, doodgaan, soulstone gebruiken, scheldend weglopen....Miles Teg schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:56:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Te onsubtiel, ik geef de voorkeur aan "/y Farewell cruel world!"On_E schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:12:
Wat ook leuk is (als Warlock), is jezelf soulstonen, dan in Orgrimmar op een hoog gebouw gaan staan, zorgen dat je weinig health hebt, dan /y I AM GOING TO KILL MYSELF een paar keer doen, springen, doodgaan, soulstone gebruiken, scheldend weglopen....
Verwijderd
Ach, ik als clothie, spring altijd van Freewind Post.
Bijna op de grond en dan 'Slow Fall', wel zorgen als mage zijnde dat je de reagents op zak hebt.
Overigens niet aan te raden bij 'lag'.
Een keer gesprongen en door de 'lag' werd 'Slow Fall' pas geactiveerd nadat ik de grond had geraakt: Ghost.
Bijna op de grond en dan 'Slow Fall', wel zorgen als mage zijnde dat je de reagents op zak hebt.
Overigens niet aan te raden bij 'lag'.
Een keer gesprongen en door de 'lag' werd 'Slow Fall' pas geactiveerd nadat ik de grond had geraakt: Ghost.
Toch maar weer gaan spelen tonio? ik ben inmiddels gestoptTonio schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:05:
[...]
lvl 24 UD mage. En wat ik wil doen, tja, zowel pvp en endgame denk ik, heb wat dat betreft nog niet echt m'n draai gevonden. En wat betreft of ik veel mensen ken op BS, eentje eigelijk, maar dt is meer 'kennen', en niet 'bevriend zijn met'. Dus dat telt niet echt mee met m'n beslissing
.
Hmm, als je wilt kan ik je op BL wel helpen met het lvlen van je shaman. Mijn char op BL is Rimbokaas.DinX schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:31:
Mja, minder spannend.
Je weet dat als je gedumpt word door je social life (vriendin/school) je weer gewoon terug kan komen he ;xBertrand schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:02:
[...]
Toch maar weer gaan spelen tonio? ik ben inmiddels gestoptAls ik jou was zou ik migraten naar Trollbane, in dat uurtje dat het nog kan (toch?). Trollbane heeft sowiezo voor horde voordelige pvp, met instaqueues voor de battlegrounds, en ook op low level gebieden begint het wat drukker te worden. Verder is bloodscalp nogal HUNscalp geworden nu veel van de nederlands en engelstalige guilds allemaal gemigrate zijn.
ik kom sowiezo wel terug, moet alleen eerst ff examen halen enzoImdaMned schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:15:
[...]
Je weet dat als je gedumpt word door je social life (vriendin/school) je weer gewoon terug kan komen he ;x
/edit: ga eens ff het idee van clia lezen @ exomna forums
[ Voor 10% gewijzigd door Bernd op 24-01-2006 14:19 ]
Vrij herkenbaar, alleen ben ik later wel met m'n main doorgegaan. Had voor m'n zomervakantie in juli nog even lvl 40 gehaald voor m'n mount (zou maandag weggaan, zondag eind van de middag werd ik 40) zodat ik m'n mount had als ik van vakantie terugkwam. Toen ik uiteindelijk terugkwam had ik totaal geen zin, tot eind september niet meer gespeeld. Tegenwoordig weer in de ban van de alts, heb alles nu tussen 13 en 30 in (op m'n gisteravond gestarte rogue na) en mis alleen nog een mage.DinX schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:31:
Mja, minder spannend.
[ Voor 6% gewijzigd door Exitium op 24-01-2006 14:23 ]
Weet iemand van jullie waar die boeken voor zijn die je in de AH ziet? "Dark runer skitters along" ofzoiets staat er dan bij de beschrijving. Ze zijn allemaal te gebruiken vanaf lvl 50, maar waar zijn ze voor?
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Librams, voor enchants op head/legs slot item.
Verwijderd
wel met nieuwe trial van 4 wekenBertrand schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:17:
[...]
ik kom sowiezo wel terug, moet alleen eerst ff examen halen enzo
/edit: ga eens ff het idee van clia lezen @ exomna forums
M'n shaman ligt al 5 maanden stil. Bljift nog wel even zo. Ik speel op het moment té graag met m'n priestAlpine schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:09:
[...]
Hmm, als je wilt kan ik je op BL wel helpen met het lvlen van je shaman. Mijn char op BL is Rimbokaas.
Maar ik zal er aan denken
[ Voor 7% gewijzigd door DinX op 24-01-2006 15:14 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Uiteraard, tis ook een mage, dus hoe minder dkp, hoe beter
En ik kan exomna fora niet lezen, websense heeft het geblocked (thank god) Systeembeheerder had gechecked of die block door het bedrijf is gekomen waar ik werk, maar dat is niet het geval.
Verwijderd
He?ImdaMned schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:15:
[...]
Uiteraard, tis ook een mage, dus hoe minder dkp, hoe beter![]()
En ik kan exomna fora niet lezen, websense heeft het geblocked (thank god) Systeembeheerder had gechecked of die block door het bedrijf is gekomen waar ik werk, maar dat is niet het geval.
Volgens mij hebben veel mensen af en toe een spelletjes dip, maar als je terug komt heb je ineens veel te doen, OMG need EPIX enzo
Probleem is alleen dat een boel spelers dan het stadium waarin jou char dan verkeerd al voorbij zijn, waardoor dat ook weer lastig wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:31:
[...]
He?![]()
Volgens mij hebben veel mensen af en toe een spelletjes dip, maar als je terug komt heb je ineens veel te doen, OMG need EPIX enzo
maw: volgens jou zijn mensen die nu beginnen met spelen kansloos tegenover mensen die al van het begin spelen?Miles Teg schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:41:
[...]
Probleem is alleen dat een boel spelers dan het stadium waarin jou char dan verkeerd al voorbij zijn, waardoor dat ook weer lastig wordt.
Onzin natuurlijk
Clia's idee is leuk! Ja, ook Blackraven heeft al het een en ander doorgekregen
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
He, een tweaker op moonglade. En nou ga je vast zeggen: HordeVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:10:
Ik speel op moonglade speciaal omdat ik hoop dat daar de roleplaying primeert op de "jij hebt betere gear dus jij mag mee".
RP FTW!
Ik speel daar in ieder geval ook, priest Genda lvl 49, guild Ebon-Flame
En inderdaad, veel minder kiddies op een rp server, dat was de eigenlijke reden om daar te beginnen. Op lagere levels nog wel een keer irritante lui maar eenmaal boven de 30 is het grotendeels over.
En inmiddels vind ik het rp dus ook leuk.
Niet kansloos, maar ik denk wel dat ze een nadeel hebben ja. Hoewel het uiteindelijk allemaal neerkomt in welk guild terechtkomt op PvE gebied. PvP is sowieso niet interessant.addictive schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:50:
[...]
maw: volgens jou zijn mensen die nu beginnen met spelen kansloos tegenover mensen die al van het begin spelen?
Onzin natuurlijk
En op mijn server is er momenteel niet 1 high-end guild die momenteel open plaatsen heeft voor recruitment.
Verwijderd
Ga maar eerst assasination tree in en daarna combat(swords gebruiken) daar level je het hardste mee dacht ik.Exitium schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:22:
[...]
(iemand een goeie rogue PvE lvl build btw?)
Juist eerst Combat:Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:19:
[...]
Ga maar eerst assasination tree in en daarna combat(swords gebruiken) daar level je het hardste mee dacht ik.
Lagere Energy kosten op Sinister Strike
Verwijderd
Yeah my bad, Gooit ff imp. SS vol en ga daarna Assasination tree in ( Extra crit % ftw!RaseriaN schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:21:
[...]
Juist eerst Combat:
Lagere Energy kosten op Sinister Strike
Goh, ik zat net ff op marktplaats te kijken en ik schrik ervan. Er zijn echt veel WOW characters te koop zeg.... Ook zag ik Thalan er volgens mij tussen staan
(lvl 60 rogue en warlock). Ik vind dit dus gewoon cheaten. Ik stop er erg veel tijd in en dan kan het zo zijn dat iemand met een lvl 60 char vol met epics zijn char gewoon heeft gekocht..... Ik hoop dat Blizzard dit soort spelers erg snel banned.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
blizzard wil het ook niet maar ja in hoeveren is het cheaten. Er zijn ook genoeg mensen die nog nooit een instance serieus hebben gedaan en alleen door high levels door instances gelootst worden is dat dan ook cheaten?Masch schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:51:
Goh, ik zat net ff op marktplaats te kijken en ik schrik ervan. Er zijn echt veel WOW characters te koop zeg.... Ook zag ik Thalan er volgens mij tussen staan(lvl 60 rogue en warlock). Ik vind dit dus gewoon cheaten. Ik stop er erg veel tijd in en dan kan het zo zijn dat iemand met een lvl 60 char vol met epics zijn char gewoon heeft gekocht..... Ik hoop dat Blizzard dit soort spelers erg snel banned.
ps als ik hem ooit zat zou zijn zou ik hem ook verkopen zit genoeg tijd in.
Niet dat ik het ooit zat ben
[ Voor 8% gewijzigd door MantaMania op 24-01-2006 16:57 ]
Mjah ik weet niet... Ik vind het wel cheaten (iig oneerlijk). Het voorbeeld wat jij geeft gebeurd waarschijnlijk alleen bij spelers die al een lvl 60 char hebben OF irl vrienden hebben in het spel. Ze zullen echter wel veel tijd in hun char moeten stoppen, want je hebt niet binnen 1 dag een char op lvl 60. Laat staan met epics.
Dit soort spelers (de spelers die chars kopen) pik je er vast ook wel snel tussenuit, want ze zullen vast geen guild hebben en totaal niet om kunnen gaan met hun char.
Dit soort spelers (de spelers die chars kopen) pik je er vast ook wel snel tussenuit, want ze zullen vast geen guild hebben en totaal niet om kunnen gaan met hun char.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Als ze d'r achter komen doen ze het ook, het is gewoon tegen de regels. Maargoed, ik ga m'n menig hier niet over geven want dan loopt 't weer uit op een flamewarMasch schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:51:
Goh, ik zat net ff op marktplaats te kijken en ik schrik ervan. Er zijn echt veel WOW characters te koop zeg.... Ook zag ik Thalan er volgens mij tussen staan(lvl 60 rogue en warlock). Ik vind dit dus gewoon cheaten. Ik stop er erg veel tijd in en dan kan het zo zijn dat iemand met een lvl 60 char vol met epics zijn char gewoon heeft gekocht..... Ik hoop dat Blizzard dit soort spelers erg snel banned.
Ik denk dat een flink aantal classes echt niet zoveel problemen opleveren om de zaken die je in endgame nodig hebt binnen een dag of wat te leren. Veel DPS classes zijn uiteindelijk in endgame gewoon aan het buttonbashen (nou ja, wachten tot je meest dps opleverende spells of abilites beschikbaar zijn). Veel healers gebruiken plugins waardoor ze in feite maar op een karakter hoeven te klikken en automatisch de meest ideale spreuk wordt gebruikt. Kijk, een MT zal al snel door de mand vallen als hij of zij nogal vaak aggro kwijt raakt, maar bij veel andere classes is het gewoon bijna niet te achterhalen.Masch schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:59:
Daarnaast vraag ik me toch echt af hoeveel beter ik met m'n maand+ played ben dan een speler die een week of twee speelt op lvl 60 met z'n ebay char.
toch zijn er een hoop extra dingen die je kan doen hoor. Pas zaten we in dm met een warlock waar tegen we zeiden gebruik anders je seccubus en charm op die giants toen had ie geen idee waar we het over hadden uit eindelijk had ie dr maar totaal ongetraind. Hoe lomp kan je zijn.johnnyv.nl schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:15:
[...]
Ik denk dat een flink aantal classes echt niet zoveel problemen opleveren om de zaken die je in endgame nodig hebt binnen een dag of wat te leren. Veel DPS classes zijn uiteindelijk in endgame gewoon aan het buttonbashen (nou ja, wachten tot je meest dps opleverende spells of abilites beschikbaar zijn). Veel healers gebruiken plugins waardoor ze in feite maar op een karakter hoeven te klikken en automatisch de meest ideale spreuk wordt gebruikt. Kijk, een MT zal al snel door de mand vallen als hij of zij nogal vaak aggro kwijt raakt, maar bij veel andere classes is het gewoon bijna niet te achterhalen.
Daarnaast vraag ik me toch echt af hoeveel beter ik met m'n maand+ played ben dan een speler die een week of twee speelt op lvl 60 met z'n ebay char.
Ps mt is nou ook niet echt moeilijk hoor kwa agro houden sunder armor spammen ftw.
Dingen kwa positie en tactiek zijn uiteraard anders.
Je ziet dus duidelijk het verschil tussen iemand die 2 weken speelt of iemand die een maand play time heeft.
Als ik het goed begrijp is WoW voor de PC hetzelfde als voor de Mac (de installer is ook hybride) met als enig verschil dat de executable uiteraard anders is. Nu heb ik dus tijdelijk een G5 in huis en zou ik WoW ff willen spelen zonder het te installeren. Ik wil dus de installatie vanaf de PC kopiëren naar de Mac zonder het weer compleet te moeten installeren en updaten. Zou er hier iemand zo vriendelijk willen zijn om de laatste versie van zijn .app bestandje ff online te zetten? Bij voorbaat dank.
W.b. addons en 24", ik speel WoW al een aantal maanden op m'n 24" Dell. Ik heb toevallig vannacht al mijn screenshots online gezet sinds dat ik WoW speel. Voor de geïnteresseerden, hier vind je ze: http://matr1x.nl/wow
W.b. addons en 24", ik speel WoW al een aantal maanden op m'n 24" Dell. Ik heb toevallig vannacht al mijn screenshots online gezet sinds dat ik WoW speel. Voor de geïnteresseerden, hier vind je ze: http://matr1x.nl/wow
Wat is de snelste manier om revered met de Argent Dawn te worden?
Ik krijg echt helemaal geen reputation meer van undead kills is EPL (zit om 2585/12000 rep), dus het schiet echt niet op.
Ik krijg echt helemaal geen reputation meer van undead kills is EPL (zit om 2585/12000 rep), dus het schiet echt niet op.
scholomance en strat baronQuarK schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:56:
Wat is de snelste manier om revered met de Argent Dawn te worden?
Ik heb nooit echt gerekend maar hoeveel rep krijg je van een scholo/baron run ongeveer? Ex stones dan.
mischien een beetje offtopic maar een tijdje geleden was er een filmpje gemaakt: De WOW lovesong oid. Als iemand me een linkje kan geven naar dat filmpje of kan zeggen waar ik op moet zoeken bij google zou ik dat heel fijn vinden. Kan 't namelijk niet vinden als ik zoek op wow lovesong
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
deze? http://www.purepwnage.com/episodes.htmlExphy schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:40:
mischien een beetje offtopic maar een tijdje geleden was er een filmpje gemaakt: De WOW lovesong oid. Als iemand me een linkje kan geven naar dat filmpje of kan zeggen waar ik op moet zoeken bij google zou ik dat heel fijn vinden. Kan 't namelijk niet vinden als ik zoek op wow lovesong
Het nummer van PurePwnage heet "World of Warcraft is a feeling".
Maar ik denk dat je misschien een ander filmpje bedoelt en wel "Not just another lovestory"
Maar ik denk dat je misschien een ander filmpje bedoelt en wel "Not just another lovestory"
[ Voor 27% gewijzigd door Okyah op 24-01-2006 19:24 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
ik zocht die van pure pwnage. Bedankt voor de links
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Ik haal er toch een 1000 rep uit bij een volledige run.QuarK schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:02:
Ik heb nooit echt gerekend maar hoeveel rep krijg je van een scholo/baron run ongeveer? Ex stones dan.
*edit* Je zal zien dat je blijft steken op 11999/12000 punten. Dit laatste punt moet je halen door een boss mob te killen.
Een kleine tip: als je bijna revered bent, spaar dan je valor tokens op. Deze zal je hard nodig hebben om de resistance enchants te verkrijgen. Je moet dan 10 tokens inleveren voor deze beschikbaar zijn. Gelukkig is dit maar eenmalig.
[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 24-01-2006 20:17 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Keuze gemaakt, Shadow priest 
Nu nog een realm..Zou kunnen kiezen voor Earthen Ring, en bij mijn oude MC group gaan zitten. Maar ik niet dat die veel meer voor mij voelen toen ik opeens, zonder een bericht, ben gestopt
.
Enige adviezen? (Recommended servers zijn gaar en niet betrouwbaar)
Nu nog een realm..Zou kunnen kiezen voor Earthen Ring, en bij mijn oude MC group gaan zitten. Maar ik niet dat die veel meer voor mij voelen toen ik opeens, zonder een bericht, ben gestopt
Enige adviezen? (Recommended servers zijn gaar en niet betrouwbaar)
Verwijderd
Morgen opent er een nieuwe PvP realm, Xavis. Ik weet niet of je ervan houdt om als pionier op een server te beginnen, maar het is een mogelijkheid
. Ik ga er een gnome mage maken!
Verwijderd
Net met mijn guild voor de eerste keer de Batboss in ZG gekilled 
Eerste serieuze run vandaag, we zijn zondag al geweest, maar toen waren we maar met 16 en hadden we 4 mensen die niet lvl 60 waren, met de laagste 56
Vandaag op de vierde serieuze try neer dus
Loot was niks spannend, Primalists's Band en Primal Hakkari Sash die naar mij ging
Vanavond reset ie al, maar donderdag gaan we terug, en doen we de snakeboss er bij
Eerste serieuze run vandaag, we zijn zondag al geweest, maar toen waren we maar met 16 en hadden we 4 mensen die niet lvl 60 waren, met de laagste 56
Vandaag op de vierde serieuze try neer dus
Loot was niks spannend, Primalists's Band en Primal Hakkari Sash die naar mij ging
Vanavond reset ie al, maar donderdag gaan we terug, en doen we de snakeboss er bij
Zoals de rest van de ZG loot (enkele uitzonderingen daargelaten). Bij onze runs word op de meeste loot zelfs al niet meer gerolled wegens 'waardeloos'. Zelfs de quest items geraken we niet kwijt omdat iedereen al betere items heeft dan hetgeen je kan krijgen met die quests. De meesten gaan nog juist mee om rep te grinden zodanig dat ze dat ene epic item uit hun ZG class set kunnen krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:23:
Enkel mandokir en hakkar doen het goed wat mij betreft. Altijd wel iets te looten voor melee classes.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Waar pullen jullie Flamegor naar toe? Want naar de spot van Firemaw wil niet helemaal zeg maar..
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Kan iemand mij misschien helpen aan een trial key? Ik heb geprobeerd om via fileplanet aan een key te komen maar ik krijg de melding dat het alleen bedoelt is voor mensen in North-America. Ik heb begrepen dat je bij aankoop van de full version keys kan weggeven aan mensen voor een 10-day trial? Ik zou het graag willen proberen, heb het spel namelijk na de beta niet meer gespeeld en wil graag beginnen maar toch ff kijken wat er allemaal is verandert en of het mij nog steeds bevalt
Precies zelfde als EbonrocMojo schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:02:
Waar pullen jullie Flamegor naar toe? Want naar de spot van Firemaw wil niet helemaal zeg maar..
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Verwijderd
Firemaw en Flamegor doen wij altijd op dezelfde plek, dus in t poortje achter BL. Nooit echt problemen mee gehad volgens mij. Hunterpull maar dat lijkt me logisch.Mojo schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:02:
Lol, nu op zelfde plek als Ebonroc.. veel beterMojo schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:02:
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
lol u wish, ik zit op beide, BS en TB. BS > TB met pvp. De hele dag door korte queue AB en AV de hele dag up. TB heeft alleen savonds tot 22:00 AB en AV is al helemaal nooit up. Dus voor PVP moet je toch echt BS blijven. Als je veel wilt pvp-en dan.Bertrand schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:02:
[...]
Toch maar weer gaan spelen tonio? ik ben inmiddels gestoptAls ik jou was zou ik migraten naar Trollbane, in dat uurtje dat het nog kan (toch?). Trollbane heeft sowiezo voor horde voordelige pvp, met instaqueues voor de battlegrounds, en ook op low level gebieden begint het wat drukker te worden. Verder is bloodscalp nogal HUNscalp geworden nu veel van de nederlands en engelstalige guilds allemaal gemigrate zijn.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
K, nu issie downMojo schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:41:
[...]
Lol, nu op zelfde plek als Ebonroc.. veel beter
Verwijderd
zit je op us trollbane ofzo, av is elke dag up, zelfs nu gewoon een wsg, ab en av up, bijna 1 uur, en wat ques betreft is instajoin imo best kort...Flapmo schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 00:08:
lol u wish, ik zit op beide, BS en TB. BS > TB met pvp. De hele dag door korte queue AB en AV de hele dag up. TB heeft alleen savonds tot 22:00 AB en AV is al helemaal nooit up. Dus voor PVP moet je toch echt BS blijven. Als je veel wilt pvp-en dan.
Vanavond eventjes Onyxia geplet en daarna Chromaggus omgelegd voor de eerste keer, vrij makkelijk eigenlijk maar wel een van de leukere gevechten in BWL. Wel leuke loot overigens, Transcendence, Elementium Reinforced Bulwark en nog wat spul..
Nu komt het leuke werk, Nefarian!
Nu komt het leuke werk, Nefarian!
Inderdaad Vertex, blij dat die hond dood is. Hopelijk Stormrage volgende week, Head & Shoulders (let op de woordgrap
) zien er tof uit, vooral tier2!
Surfin' paradise!
Verwijderd
Heren en dames,
ik heb even een snel vraagje. Ik kreeg vandaag een mooie guest account van een maat. Ik testen, op de Emeriss serever, werkt prima.
Dus mijn kamaraad zegt, kom bij ons op Arathor, helpen we je een beetje op weg, kom je bij onze guild etc etc etc. Dus ik inloggen op Arathor, 15 minuten wachten. Wil ik een character aanmaken, zegt ie "Creation or that race and/or class is currently disabled" Dit zegt ie bij alle combinaties die je maar kan maken. Enfin, wij denken dus dat het door die trial account komt. Ik wil zelf graag WoW kopen, maar enkel als ik bij mijn kamaraden op de server kan.
Hoe zit dit, kan iemand die een ful account heeft wellicht even kijken of hij/zij op Arathor wel een nieuwe character kan maken.
Alvast bedankt.
Xeper
ik heb even een snel vraagje. Ik kreeg vandaag een mooie guest account van een maat. Ik testen, op de Emeriss serever, werkt prima.
Dus mijn kamaraad zegt, kom bij ons op Arathor, helpen we je een beetje op weg, kom je bij onze guild etc etc etc. Dus ik inloggen op Arathor, 15 minuten wachten. Wil ik een character aanmaken, zegt ie "Creation or that race and/or class is currently disabled" Dit zegt ie bij alle combinaties die je maar kan maken. Enfin, wij denken dus dat het door die trial account komt. Ik wil zelf graag WoW kopen, maar enkel als ik bij mijn kamaraden op de server kan.
Hoe zit dit, kan iemand die een ful account heeft wellicht even kijken of hij/zij op Arathor wel een nieuwe character kan maken.
Alvast bedankt.
Xeper
Mensen die er nog geen characters hebben kunnen er geen nieuwe maken omdat de server vol is. Helaas pindakaas.
Verwijderd
Kijk daar heb ik wat aanImodium schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 02:43:
Mensen die er nog geen characters hebben kunnen er geen nieuwe maken omdat de server vol is. Helaas pindakaas.
ZG is ook aangegeven als tussen stap na Strst/Ubrs en voor MC/OnyKapoen schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:53:
[...]
Zoals de rest van de ZG loot (enkele uitzonderingen daargelaten). Bij onze runs word op de meeste loot zelfs al niet meer gerolled wegens 'waardeloos'. Zelfs de quest items geraken we niet kwijt omdat iedereen al betere items heeft dan hetgeen je kan krijgen met die quests. De meesten gaan nog juist mee om rep te grinden zodanig dat ze dat ene epic item uit hun ZG class set kunnen krijgen.
Enkel mandokir en hakkar doen het goed wat mij betreft. Altijd wel iets te looten voor melee classes.
als je MC/Ony dus al farmed en je hele guild dus al zowat in tier 1 loopt zijn er niet veel leuke drops in zg te vinden inderdaad
afgezien van een paar uitzonderingen,
veel leuke caster shit en een leuk tankzwaard+schild trouwens dat wel
verder is het een leuke afwisseling,
paar van die craftable rewards zijn wel erg leuk trouwens
Gister in ZG de raptorbaas gesloopt en de Bloodtinged Kilt gekregen. \o/
Weer een mooi +spelldmg item erbij voor mn mage, nog maar een stuk of 10 te gaan.
Weer een mooi +spelldmg item erbij voor mn mage, nog maar een stuk of 10 te gaan.
Verwijderd
is er toevallig een alchemist van BR revered met de zandalar tribe ?
gisteren Hakkar omgelegd.
blije tank met
Heart of Hakkar
Aegis of the Blood God
blije warlock met
Bloodcaller
vanavond serieuze tries op Jindo want die hebben we niet meer omgelegd na 1.9
gisteren Hakkar omgelegd.
blije tank met
Heart of Hakkar
Aegis of the Blood God
blije warlock met
Bloodcaller
vanavond serieuze tries op Jindo want die hebben we niet meer omgelegd na 1.9
GVD! nerf koppijn en verkoudheid
Ik ging dus weg na de derde poging om hem te pullen naar Firemaw-spot, en nu issie neer
Leuke drops gehad btw? En hoe was Chrom?
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
Gisteren Gnomeregan gedaan met 4 dr00ds!
Dat was dus echt zo ontzettend tof
iedereen behalve de main tank moest zichzelf gewoon healen, wat mijn taak als Healer heeel makkelijk maakde 
Dr00ds FTW!
Dr00ds FTW!
Kan iemand mij trouwens het nut en de juiste bedoeling van 'Slam' van een warrior uitleggen ? 
Ik heb het zelf eigenlijk bijna niet gebruikt, aangezien ik het nut er niet echt van in zie
Ik heb het zelf eigenlijk bijna niet gebruikt, aangezien ik het nut er niet echt van in zie
301SQN
Ben nu eindelijk met m'n alt aangekomen in STV, heerlijk dat ganken en geganked worden. Heel anders spelen dan ff met je main naar een flightpoint te gaan en dan asap een instance inrennen.
Ik gok aggro houdenGeforceDDQ schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:18:
Kan iemand mij trouwens het nut en de juiste bedoeling van 'Slam' van een warrior uitleggen ?
[ Voor 48% gewijzigd door ImdaMned op 25-01-2006 09:22 ]
Dat lijkt me sterk aangezien je er voor in battle of berserker-stance moet staan, buiten dat hou je toch het meeste aggro met sunder armor / revenge / shield slam / heroic strike. Het zou dus iets met damage te maken moeten hebben, maar hoe of wat, ben ik dus nog niet achter
301SQN
BR heeft dacht ik geen revered alch's met zandalar
ow ok slam is dus iets anders dan shield slam ?
ow ok slam is dus iets anders dan shield slam ?
[ Voor 56% gewijzigd door Bokkie op 25-01-2006 09:29 ]
Dit dacht ik dus ook, shield slam : P
@ Blackraven
Wat hoorde ik gisteren voor rare roddel, frostfur die naar BR gaat?
@ Blackraven
[ Voor 55% gewijzigd door ImdaMned op 25-01-2006 09:44 ]
Als ik het goed begreep was slam een leuke abilitie om je rage te dumpen als je geen agro hebt (want spell, dus interuptable). Slam casten duurt 1,5 seconde, dus met een trager wapen schijn je daar nog best leuke damage mee te kunnen doen.
Naast het feit of je het wel of niet merkt, snap ik het nut niet zo. Wat is er nou leuk aan een fully epic geared 60 als je die koopt? Wat valt er nog te doen?johnnyv.nl schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:15:
[...]
Ik denk dat een flink aantal classes echt niet zoveel problemen opleveren om de zaken die je in endgame nodig hebt binnen een dag of wat te leren. Veel DPS classes zijn uiteindelijk in endgame gewoon aan het buttonbashen (nou ja, wachten tot je meest dps opleverende spells of abilites beschikbaar zijn). Veel healers gebruiken plugins waardoor ze in feite maar op een karakter hoeven te klikken en automatisch de meest ideale spreuk wordt gebruikt. Kijk, een MT zal al snel door de mand vallen als hij of zij nogal vaak aggro kwijt raakt, maar bij veel andere classes is het gewoon bijna niet te achterhalen.
Ik persoonlijk vind het juist leuk om door MC te rennen en de groep te zien groeien.
Epix vangen is natuurlijk ook wel een doel, maar het geeft wel een extra spanning als je niet weet of je wel of geen Staff of Dominance gaat vangen deze week
Wat wel zo is, is als je al een horde 60 hebt (of 2...
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Gisteravond met een Shammy en een Priest maatje Stratholme Scarlet gedaan.
Ging verrassend goed moet ik zeggen, we hadden wat probleempjes bij die rat-trap, maar na 2 wipes daar, ging mijn Hellfire-frenzy in 1 keer goed en waren we er voorbij.
Toen we vlakbij de Archivist waren : ''server restart in 15 minutes'', en dat kwam goed uit, want we hadden zo'n 5% durability toen.
Toch leuk en zeker voor herhaling vatbaar zo'n 3-man Scarlet
Ging verrassend goed moet ik zeggen, we hadden wat probleempjes bij die rat-trap, maar na 2 wipes daar, ging mijn Hellfire-frenzy in 1 keer goed en waren we er voorbij.
Toen we vlakbij de Archivist waren : ''server restart in 15 minutes'', en dat kwam goed uit, want we hadden zo'n 5% durability toen.
Toch leuk en zeker voor herhaling vatbaar zo'n 3-man Scarlet
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Forstfur? das toch een pvp fanatic?ImdaMned schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:34:
Dit dacht ik dus ook, shield slam : P
@ Blackraven
heb geen app gezien op het forum, enige wat ik gisteren gezien heb is dat Daizze nu ook op trollbane zit voor de rest niet eigenlijk
Welke guild zit ie nu dan?
Talent-=BoKKiE=- schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:52:
[...]
Forstfur? das toch een pvp fanatic?
heb geen app gezien op het forum, enige wat ik gisteren gezien heb is dat Daizze nu ook op trollbane zit voor de rest niet eigenlijk
Welke guild zit ie nu dan?
3 van onze pvp sletjes zijn er ook naartoe gegaan (waarvan een hunter met als enige een lok in de guild) : )
woei! gister mn mount ghehaald (blue mechanostrider) 
Nu is Desolace ineens een stuk makkelijker!
makkelijker of sneller ?addictive schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:01:
woei! gister mn mount ghehaald (blue mechanostrider)
gisteren met m'n hunter (33) ff wat gefarmed in hillsbrad en 2 leuke rare blues en wat greens gevonden... de 2 blues leverden samen 20g op.. niet gek
Ik ben door een vriend overgehaalt weer wow te spelen maar dan op een nieuwe server. Ik had een 60 warrior waar ik erg goed mee was maar dat was nog voor de instant atack en enraged nerf. Met dezelfde gear doe ik nu dus veel minder dmg op papier. Kan iemand me vertellen of een warrior met blue gear nog een beetje kan meekomen in pvp op lvl60? Ik was toen die tijd onverslaanbaar voor mensen met ook blauwe gear, dus ik kan de nerf wel een beetje begrijpen, maar waarom zoveel nerfs dan :<
Troll beserking is wel verbetert zag ik, je krijgt geen extra dmg nu en hoef ook niet te wachten op een crit, maar doet wel over het algemeen wat minder dmg en kost rage
Dan maar een keertje orc spelen met hun stun resist, enigste nadeel is dat ik met een vriend speel en hij health me dan is die bloodfurry alibilitly weer een beetje bout
mijn vraag is dus of mensen die al een tijd warrior speelde en blauwe gear hadden veel veranderingen gemerkt hebben met deze nerfs
Troll beserking is wel verbetert zag ik, je krijgt geen extra dmg nu en hoef ook niet te wachten op een crit, maar doet wel over het algemeen wat minder dmg en kost rage
Dan maar een keertje orc spelen met hun stun resist, enigste nadeel is dat ik met een vriend speel en hij health me dan is die bloodfurry alibilitly weer een beetje bout
mijn vraag is dus of mensen die al een tijd warrior speelde en blauwe gear hadden veel veranderingen gemerkt hebben met deze nerfs
[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 25-01-2006 10:31 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
snellerreddevil schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:10:
[...]
makkelijker of sneller ?
gisteren met m'n hunter (33) ff wat gefarmed in hillsbrad en 2 leuke rare blues en wat greens gevonden... de 2 blues leverden samen 20g op.. niet gek
Normaal loop ik me daar een ongeluk, quest halen, aan de hele andere kant questen, dan weer helemaal terug om de quest te finishen. Gaat sneller nu dus
Helaas zit ik nu in mn tentamen week

nerf valt heel erg mee hoor klinkt allemaal spannender dan dat het is tenmisnte dat was mijn ervaring.evilpin0 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:27:
Ik ben door een vriend overgehaalt weer wow te spelen maar dan op een nieuwe server. Ik had een 60 warrior waar ik erg goed mee was maar dat was nog voor de instant atack en enraged nerf. Met dezelfde gear doe ik nu dus veel minder dmg op papier. Kan iemand me vertellen of een warrior met blue gear nog een beetje kan meekomen in pvp op lvl60? Ik was toen die tijd onverslaanbaar voor mensen met ook blauwe gear, dus ik kan de nerf wel een beetje begrijpen, maar waarom zoveel nerfs dan :<
kMantaMania schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:43:
[...]
nerf valt heel erg mee hoor klinkt allemaal spannender dan dat het is tenmisnte dat was mijn ervaring.
je speelt dus warrior neem ik aan?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Een warrior met reaper/tuf en pvp gear uit DM is nog steeds eng imo : )
Dit topic is gesloten.