Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.135 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
HTT-Thalan schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:07:
[...]

Voor het levelen is affliction het makkelijkste. Het geeft je krachtige dots en Dark Pact geeft je oneindig mana in instance runs, wat je leven daar wel heel makkelijk maakt.

Je kunt eventueel 5 punten in Demonology steken voor Vamp.Embrace, wat je meer Stamina geeft.

Full destruction is meer een PvP tree. Demonology is meer defense, je leeft veel langer, maar je dps is lager, affliction is een beetje ertussen in, maar wel een hele fijne tree. Warlock tree's zijn de meest veelzijdige die er zijn imo.

Zorg voor veel +stamina gear, dat helpt altijd.
Ik heb net even op US forums in de sticky gekeken en daar staan heel wat links naar builds. Maar ik kan nou niet goed uitvogelen welke jij bedoelt. Heb je wellicht een link naar de cookiecutter build :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Met een beetje sociaal leven is het niet te doen om warlord te halen. IMO is rank8+ al een te grote aanslag op je sociale leven. Een paar avonden in de week raiden en een middagje grinden is nog te doen, maar continu in BGs zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 17:51
-=BoKKiE=- schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:24:
[...]

dat is dus de reden waarom je gewoon de MT lekker zijn shit moet laten verdienen net als alle andere mensen

dat je hem Dark Iron geeft voor fire res kan ik nog in komen, maar voorrang geven op al het andere is nogo gewoon dkp net als iedereen
Tja 't is een zwaard dat aan 2 kanten snijdt. Zelf ben ik ook geen voorstander van voorrang geven op items, maar soms is het nodig/handig. Mijn guild trekt binnekort naar BWL en dan wil je je MT's toch niet laten werken met blauw/groen spul? Combineer dit feit met een overvloed aan warriors en een schaarste aan might items en je hebt een reden om de echte tanks voorrang te geven in mijn huidige guild.

Gelukkig word dit beleid gedropped voor BWL, zodanig dat iedereen een kans krijgt om Wrath te bemachtigen. Want het omgekeerde is ook waar: je offtanks moeten ook in leven blijven. Zelf ga ik nog steeds plat bij garr vanwege slechte gear. Als je dan ziet dat een tank met drillborer disk ook nog dat ZG schild krijgt... dat is ff balen :) (dit weekend heb ik dat schild zelf ontvangen, maar alleen omdat er maar 1 MT was en die had het schild al).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
spydoggie schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:00:
In hoeverre is het voor een normaal mens (met een sociaal leven) mogelijk om warlord te worden?

Ik heb niet echt door hoe het systeem werkt, is het bijvoorbeeld zo als met experiance dat je steeds hoger komt? Dan bedoel ik dat als je elke een paar spelletjes AB of WSG speelt je er wel komt maar dat het gewoon heel lang duurt?

Wat is er voor nodig om in rank omhoog te gaan....
Is niet mogelijk. Hoogste rank is pvp-en vanaf 13.00 tot 01.00, gedurende 2 maanden in een goede groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Bij ons zijn ze wat voorzichtiger geworden wat betreft MTs gear geven. We hadden 1 van de MTs een aantal dark iron gear items gegeven en binnen een week was hij weg.
Het duurt nu gewoon langer voordat een MT zijn Dark Iron gear krijgt nu. Iemand die MT wilt zijn, moet zich eerst “bewijzen”, zelf achter zoveel mogelijk fire ress gear aangaan, etc.

Voor de rest krijg ik geen geld als 1 van de MTs, hoef ik ook niet... je hebt zelf gekozen voor de rol als MT, dus moet je zelf ook maar zorgen dat je je repair bills kan betalen.

Ik vind wel dat MTs voorrang moet kunnen krijgen op bepaalde items, want het leven van de healers wordt een stuk makkelijker als de MTs wat meer kunnen hebben.
Erg klote als een Fury/Arms warrior weg loopt met bv een heavy dark iron ring, als een van de MTs deze nog niet heeft, een waste imo.

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Hydra schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:37:
[...]

Yup, is ook zwaar klote, en er is weinig dat je d'r tegen kunt doen, helaas.
Wat betekend Dkp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Dragon Kill Points. Punten die je krijgt in de grote instances (Molten Core enzo) met je guild. Daarmee kan je dan je epic items "kopen".

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:28:
[...]

Zoals al eerder gezegd heeft DKP er niets mee te maken.

Het is een kwestie van vertrouwen, er is uitgebreid met die gast gesproken toen onze eerste MT wegging.
en toch gebeurt het nog ook al heb je uitgebreid met iemand gesproken, daarom moet je gewoon niks extra geven. Bij ons hebben de offtanks gewoon netzoveel kans omdat we alles met dkp doen en dus nooit de main tank voorang geven.

Daarbij kan ik me niet indenken dat onze main tank weg zou gaan tis juist zo gaaf om samen met je guild alle first kills te doen zeker als je main tank bent. Ik zou het gewoon een eer vinden maar oke.

[ Voor 17% gewijzigd door MantaMania op 23-01-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
MantaMania schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:08:
[...]

uit eindelijk kan de guild je wel helpen om bv hoger te worden bij de thorium brotherhood maar om weaponsmit te worden moet je toch echt wel zelf kunnen das niet echt moeilijk hoor.
En wat dacht je van alle andere mensen met proffesions die hebben toch zelf ook de dingen moeten doen?
En bij ons zijn mensen boven een bepaald level ook hoger dan andere is toch niet gek?
Ja, uiteraard, maar om direct zoveel hoge rankings uit te gaan delen vind ik ronduit belachelijk..

Alle active players zijn per definitie officers.. er is geen voetvolk te bekennen bij de guild.. wat voor nut heeft zo'n ranking dan nog.. moet toch iets 'exclusiefs' blijven.. 30 generals in 1 guild van 60man??!?

Dat ik die quest zelf moet doen, okay, maar ondertussen help ik wel de lagere levels aan hun dure recepie's als guildfavor, maar krijg het vervolgens niet terug van hogerhand? Beetje dubbel.

Iig looking for a good guild Doomhammer Alliance.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Dirk IJntema schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:35:
[...]

Ja, uiteraard, maar om direct zoveel hoge rankings uit te gaan delen vind ik ronduit belachelijk..

Alle active players zijn per definitie officers.. er is geen voetvolk te bekennen bij de guild.. wat voor nut heeft zo'n ranking dan nog.. moet toch iets 'exclusiefs' blijven.. 30 generals in 1 guild van 60man??!?

Dat ik die quest zelf moet doen, okay, maar ondertussen help ik wel de lagere levels aan hun dure recepie's als guildfavor, maar krijg het vervolgens niet terug van hogerhand? Beetje dubbel.

Iig looking for a good guild Doomhammer Alliance.
als general de hoogste rang is is dat idd wel vreemd idd.
En ik neem aan dat jij lagere levels helpt uit vrije wil dan kan je niet iemand anders verlplichten om jou te helpen toch?
En dure recipes voor lage levels bestaan die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bij ons:

1 GM
5 Officers
XX Members
x initiate (trials)

Werkt imo goed genoeg. Wel een hoop gezeik wie nu wel of niet EEF is (easy epix farmers) maar over het algemeen werkt het goed : )

Onze tanks hebben gratis DI gear gekregen en een aantal rogues met leather spul met fire ress (degenen met veel dkp) ivm ragnaros. Nu kan je bij ons cores kopen voor 3? dkp om je fire ress te verhogen.

Inmiddels 2 man geboost met thorium brotherhoood naar refered: armorsmith/enchanting tailoring/elemental leatherworking. Bovengenoemde mensen zullen nooit de guild verlaten omdat iedereen elkaar wel via via kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
MantaMania schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:42:
[...]

als general de hoogste rang is is dat idd wel vreemd idd.
En ik neem aan dat jij lagere levels helpt uit vrije wil dan kan je niet iemand anders verlplichten om jou te helpen toch?
En dure recipes voor lage levels bestaan die dan?
Level 30 alchemists die geen cent te makken hebben en wel graag wat geld willen verdienen met bv. Frost Oil potions enzo.

Uiteraard verwacht ik niets terug, maar als ze wel min of meer mij sturen richting weaponsmith en vervolgens niet thuis geven... tja

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
RaseriaN schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:06:
En gisteravond nog een Shadowcraft Tunic verloren tegen een of andere alt van een kerel.
Was LvL57 en kon hem het komende lvl nog niet eens dragen, op een of andere manier schoot dat toch verkeerd in mn keelgat toen hij die won :/
Gisteren bij ons in UBRS iets vergelijkbaars, maar dan met Eye of Rend. Enige druid zei dat 'ie feral was en vroeg om toestemming om te rollen, een van de rogues vond van niet en de rest wel. Druid en twee rogues rollen, druid wint, rogue pissig. :) Won op die run zelf m'n tweede LF chest. Was er voor de spaulders en een andere pally liep al in 8/8 LF rond, dus greedroll. Won met 96, gelijk maar +100 mana op laten zetten, leuk voor de afwisseling. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:51:
Bij ons:

1 GM
5 Officers
XX Members
x initiate (trials)

Werkt imo goed genoeg. Wel een hoop gezeik wie nu wel of niet EEF is (easy epix farmers) maar over het algemeen werkt het goed : )

Onze tanks hebben gratis DI gear gekregen en een aantal rogues met leather spul met fire ress (degenen met veel dkp) ivm ragnaros. Nu kan je bij ons cores kopen voor 3? dkp om je fire ress te verhogen.

Inmiddels 2 man geboost met thorium brotherhoood naar refered: armorsmith/enchanting tailoring/elemental leatherworking. Bovengenoemde mensen zullen nooit de guild verlaten omdat iedereen elkaar wel via via kent.
Bij ons heb je dus ook 1 GM, een handvol Officers (5 -7) en de rest is Member, Freshman of Alt. Het moge duidelijk zijn wat wat is.

Gelukkig is het bij ons een hechte group en weet je zeker wie epic hunters zijn en wie niet. Helaas heb je van zulke mensen maar gelukkig worden die bij ons redelijk kort gehouden nog. Over FR gear voor Rogues, laat ze eerst tot 100FR base fireres komen? Als ze Felhide Cap, Flamescarred Shoulders, Nightbrace Tunic, Ocean's Breeze en Onyxia key hebben komen ze al op een leuk aantal. Nu maak je het ze makkelijk door dure crafted items weg te geven... voorkom luie mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Exitium schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:00:
[...]

Gisteren bij ons in UBRS iets vergelijkbaars, maar dan met Eye of Rend. Enige druid zei dat 'ie feral was en vroeg om toestemming om te rollen, een van de rogues vond van niet en de rest wel. Druid en twee rogues rollen, druid wint, rogue pissig. :) Won op die run zelf m'n tweede LF chest. Was er voor de spaulders en een andere pally liep al in 8/8 LF rond, dus greedroll. Won met 96, gelijk maar +100 mana op laten zetten, leuk voor de afwisseling. :P
OMG!
Tig keer UBRS gedaan, nog steeds geen LF Spaulders en Chest.
Loop nu met Valor Spaulders, en waarschijnlijk ga ik ook rollen op Valor Breastplate (in overleg) :)
Zelfde probleem met die LF Helm, ik weet niet hoeveel keer in Scholo geweest, en geen een keer LF zien droppen.
Nog even en dan heb ik Lawbringer sneller dan Lightforge :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

MantaMania schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:35:
[...]

en toch gebeurt het nog ook al heb je uitgebreid met iemand gesproken, daarom moet je gewoon niks extra geven. Bij ons hebben de offtanks gewoon netzoveel kans omdat we alles met dkp doen en dus nooit de main tank voorang geven.

Daarbij kan ik me niet indenken dat onze main tank weg zou gaan tis juist zo gaaf om samen met je guild alle first kills te doen zeker als je main tank bent. Ik zou het gewoon een eer vinden maar oke.
Daarom werken wij niet met dkp en krijgen mt's geen voorrang.
Principe bij ons is een lootqueue. Als je #1 staat op de warrior lootqueue (elke class zijn eigen lootqueue) en er dropped een warrior epic, dan mag die warrior het item hebben, wilt hij het niet, dan gaat het naar #2, enz. Degene die de epic kreeg komt dan onderin de lootqueue te staan. Hierdoor worden epix goed verdeeld.
Mocht de MT er dan niet zijn dan kan een andere tank het overnemen. Dan zal het ook meer aan de skills dan aan de gear liggen, maar met de skills zit het goed :P

Wel heeft dit systeem een nadeel (vind ik tenminste), dat is als er een bepaald item dropped (bijvoorbeeld staff of dominance) dan kan het zijn dat iemand die weinig mee doet dit item krijgt, doordat ik onderaan de queue sta.
Dus in dit systeem worden epix lekker verdeeld, dus geen voorrang, nadeel is dat er geen extra beloning is voor degenen die altijd meedoen. (als je namelijk er niet bent en je staat 2de in lootqueue en #1 krijgt iets, wordt jij #1 in de queue)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RaseriaN schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:06:
[...]

Bij ons heb je dus ook 1 GM, een handvol Officers (5 -7) en de rest is Member, Freshman of Alt. Het moge duidelijk zijn wat wat is.

Gelukkig is het bij ons een hechte group en weet je zeker wie epic hunters zijn en wie niet. Helaas heb je van zulke mensen maar gelukkig worden die bij ons redelijk kort gehouden nog. Over FR gear voor Rogues, laat ze eerst tot 100FR base fireres komen? Als ze Felhide Cap, Flamescarred Shoulders, Nightbrace Tunic, Ocean's Breeze en Onyxia key hebben komen ze al op een leuk aantal. Nu maak je het ze makkelijk door dure crafted items weg te geven... voorkom luie mensen ;)
Alleen de rogues die boven een bepaalde hoeveelheid DKP zaten hebben een aantal items gekregen ivm ragnaros. Dus ze hebben er moeite genoeg voor gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
nhimf schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:21:
[...]

Principe bij ons is een lootqueue. Als je #1 staat op de warrior lootqueue (elke class zijn eigen lootqueue) en er dropped een warrior epic, dan mag die warrior het item hebben, wilt hij het niet, dan gaat het naar #2, enz. Degene die de epic kreeg komt dan onderin de lootqueue te staan. Hierdoor worden epix goed verdeeld.
Mocht de MT er dan niet zijn dan kan een andere tank het overnemen. Dan zal het ook meer aan de skills dan aan de gear liggen, maar met de skills zit het goed :P

Wel heeft dit systeem een nadeel (vind ik tenminste), dat is als er een bepaald item dropped (bijvoorbeeld staff of dominance) dan kan het zijn dat iemand die weinig mee doet dit item krijgt, doordat ik onderaan de queue sta.
Dus in dit systeem worden epix lekker verdeeld, dus geen voorrang, nadeel is dat er geen extra beloning is voor degenen die altijd meedoen. (als je namelijk er niet bent en je staat 2de in lootqueue en #1 krijgt iets, wordt jij #1 in de queue)
Ongelooflijk dat jullie met zo'n systeem werken. Zo creeer je juiste epix farmers. Je gaat gewoon niet mee tot je boveaan de queue staat, dan ga je mee, loot je wat en wacht je weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

dit is imho echt een super slecht systeem want waarom zou ik mee gaan als ik ergens onderin die lootqueue sta? Als iemand 1 x in de maand mee gaat kan die dus netzoveel epics hebben als iemand die altijd mee gaat?

dkp is gewoon het systeem om te gebruiken je krijgt gewoon epics in verhouding met hoevaak je mee gaat. Daar kan je overzeggen wat je wilt maar het is wel eerlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door MantaMania op 23-01-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 02-09 14:43
Kan je die High Instance's alleen maar met een Guild doen of kan dat ook gewoon met een losse groep ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hom3r schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:27:
Kan je die High Instance's alleen maar met een Guild doen of kan dat ook gewoon met een losse groep ?
molten core word wel eens gedaan met een pickup groep maar het gaat bijna nooit goed, zowieso heb je er eigenlijk wel wat ervaring voor nodig en mensen die kunnen luisteren / samenwerken.
Daarbij heb je 40 man nodig dus het bij elkaar halen van voldoende mensen is al lastig.

Zul gurub word vaker gedaan en daar heb je wel de kans dat je de eeste bosses dood kan krijgen maar ook dat hangt af van hoe goed je groep / leider is

[ Voor 15% gewijzigd door MantaMania op 23-01-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

MantaMania schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:27:
[...]

dit is imho echt een super slecht systeem want waarom zou ik mee gaan als ik ergens onderin die lootqueue sta? Als iemand 1 x in de maand mee gaat kan die dus netzoveel epics hebben als iemand die altijd mee gaat?
Thijs schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:27:
[...]

Ongelooflijk dat jullie met zo'n systeem werken. Zo creeer je juiste epix farmers. Je gaat gewoon niet mee tot je boveaan de queue staat, dan ga je mee, loot je wat en wacht je weer.
Reactie op beiden, hier wordt dus op gelet. Mensen die dit doen krijgen gewoon een schop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Okee de meeste mensen dan? 8)7
Dirk IJntema schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:17:
[...]

512mb erbij plaatsen.

Ik draai op PC 2 met een XP 1900+ 1024 en een Ti500 gewoon 30fps in 1024x768 med. detail.

IF iets trager maar niet verschrikkelijk
k bedankt :o

[ Voor 50% gewijzigd door Thermometer op 23-01-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

nhimf schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:34:
[...]

[...]

Reactie op beiden, hier wordt dus op gelet. Mensen die dit doen krijgen gewoon een schop.
wat is het voordeel van jullie systeem op dat van dkp dan?

@pingkiller
das makkelijker gezegt dan gedaan hoe kan je dat nou goed in de gaten houden ;)
en daarbij met een dkp systeem heb je heel dat gezeur niet.

[ Voor 23% gewijzigd door MantaMania op 23-01-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 21:43
@Mantamania
Als je mensen in je guild hebt die zo denken moet je ze meteen kicken,dan zijn ze het niet waard.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:17
Hom3r schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:27:
Je kan lid worden van een raid-community... die zijn niet guildafhankelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik speel op 1,9 Ghz, 2048 mb DDR-2 Ram en een Geforce 6800-Go kaart. Resolutie 1920*1200 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

MantaMania schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:35:
[...]

wat is het voordeel van jullie systeem op dat van dkp dan?

@pingkiller
das makkelijker gezegt dan gedaan hoe kan je dat nou goed in de gaten houden ;)
en daarbij met een dkp systeem heb je heel dat gezeur niet.
Heel simpel, om mensen die vaak maar niet altijd mee kunnen niet teveel te benadelen. Ook mensen die nieuw zijn hoeven dan ook niet eerst gigantische bergen met dkp te halen om een item te krijgen.
(nieuwen zullen natuurlijk onderin de queue geplaatst worden, dus je moet een run of 3 a 4 mee voordat je een epic krijgt).
Imho heb je meer aan een evenwichtige groep dan een paar die paars gekleed zijn en de rest op groen/blauw hangt. Als er dan 1 persoon wegvalt is de impact minder.
Tuurlijk loop je risico, maar zo voorkom je dat een paar veel hebben en veel mensen weinig hebben.

Je loopt ook risico als je free-for-all in MC gebruikt en toch zijn er genoeg groepen die dat doen...

[ Voor 6% gewijzigd door nhimf op 23-01-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
ImdaMned schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:51:
Ik heb wel cores uit de guildbank gekregen om flarecore van te maken, maar de mooncloth voor de robe bijvoorbeeld mag ik lekker zelf aanleveren. Zie ook niet waarom guildies daar krom voor moeten liggen.
Dit werkt daarom luie mensen in de hand, die gaan vaak alleen mee als ze vooraan in de queue staan. Een bevriende guild alliance is onlangs van dat systeem naar DKP overgestapt.
MantaMania schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:33:
molten core word wel eens gedaan met een pickup groep maar het gaat bijna nooit goed, zowieso heb je er eigenlijk wel wat ervaring voor nodig en mensen die kunnen luisteren / samenwerken.
Daarbij heb je 40 man nodig dus het bij elkaar halen van voldoende mensen is al lastig.

Zul gurub word vaker gedaan en daar heb je wel de kans dat je de eeste bosses dood kan krijgen maar ook dat hangt af van hoe goed je groep / leider is
MC wordt nooit met volledige pickup groues gedaan, hoogstens met 75% guild en 25% friends eventueel aangevuld met pickups. Dit omdat 1 idioot erg gemakkelijk de groep kan wipen en je juist als je voor MC gaat advertisen altijd complete idioten krijgt. Zul is ook te moeilijk voor volledige pickups, kleine niet al te goed georganiseerde guilds hebben er al moeite genoeg mee. I.t.t. bijvoorbeeld UBRS is Zul gebalanceerd op het max aantal spelers. UBRS is een 10-man raid instance die meestal ge15-manned wordt.
nhimf schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:55:
Heel simpel, om mensen die vaak maar niet altijd mee kunnen niet teveel te benadelen. Ook mensen die nieuw zijn hoeven dan ook niet eerst gigantische bergen met dkp te halen om een item te krijgen.
Dat hoeft sowieso niet. De mensen die vaak gaan geven ook meer DKP uit. DKP is een prima systeem. Mensen die menen dat DKP niet 'eerlijk' is voor 'casuals' snappen het gewoon niet helemaal :)
Je loopt ook risico als je free-for-all in MC gebruikt en toch zijn er genoeg groepen die dat doen...
Hah. Wij gebruiken gewoon FFA, er is maar 1 iemand die daar ooit misbruik van gemaakt heeft (die lootte een paar cores en heeft deze op de AH verkocht), en die is niet meer 'met ons' zegmaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 23-01-2006 14:59 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:30:
Even een pic van damagemeter om te bewijzen dat mages bovenin staan in MC volledige run.

[afbeelding]
als ik nu nog 4 pictures post waarin per keer een warrior, een rogue, een hunter en een lock bovenaanstaan? Wat maakt het uit welke class bovenaan staat als de raid goed/ snel verloopt.1 pic waarin een mage bovenaan staat (he toevallig dat het de poster is) zegt niets. Al zijn mages wel blij met coe 1.9, vergeet niet te decursen!

@kaap koop even een lvl 60 lock en kijk naar deze builds + korte uitleg: http://forums-en.wow-euro...9758&p=1&tmp=1#post149758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RaseriaN schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:06:
[...]

...
Als ze Felhide Cap, Flamescarred Shoulders, Nightbrace Tunic, Ocean's Breeze en Onyxia key hebben komen ze al op een leuk aantal. Nu maak je het ze makkelijk door dure crafted items weg te geven... voorkom luie mensen ;)
Bij ons in de guild is het net zo... alleen maar officers, members, initiates en alts.

Voor dark iron items (en andere class related FR gear) te verkrijgen moet je voldoen
aan deze voorwaarden:
- onyxia key hebben
- Ocean's breeze (of tidal loop)
- +7 FR enchant op je cloak
- de DM trinket hebben <-- deze is wel moeilijk/duur te verkrijgen imho
- zelf de dark iron ore/black dragonscales/... aandragen

Lijkt mij een goed systeem om te beletten dat mensen 'lui' worden bij het verzamelen
van FR gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:57:

MC wordt nooit met volledige pickup groues gedaan, hoogstens met 75% guild en 25% friends eventueel aangevuld met pickups. Dit omdat 1 idioot erg gemakkelijk de groep kan wipen en je juist als je voor MC gaat advertisen altijd complete idioten krijgt. Zul is ook te moeilijk voor volledige pickups, kleine niet al te goed georganiseerde guilds hebben er al moeite genoeg mee. I.t.t. bijvoorbeeld UBRS is Zul gebalanceerd op het max aantal spelers. UBRS is een 10-man raid instance die meestal ge15-manned wordt.

Hah. Wij gebruiken gewoon FFA, er is maar 1 iemand die daar ooit misbruik van gemaakt heeft (die lootte een paar cores en heeft deze op de AH verkocht), en die is niet meer 'met ons' zegmaar.
O dus jij weet dat mc nooit door volledige pickups gedaan word dat weet je omdat je toezicht houdt op alles servers ofzo, doe toch niet zo eigenwijs man bij ons op de server is al meerdere malen een complete pickup groep naar mc geweest en zoals ik al zei vaak lukt het ook niet en ze kregen luci dus ook niet neer maar het gebeurt wel!! En zul gebeurt ook als je maar een beetje goeie pickups hebt halen ze zelfs een aantal bosses neer!

En ffa is best wel lomp eigenlijk ik snap niet waarom je geen masterlooter gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:03:
[...]

Bij ons in de guild is het net zo... alleen maar officers, members, initiates en alts.

Voor dark iron items (en andere class related FR gear) te verkrijgen moet je voldoen
aan deze voorwaarden:
- onyxia key hebben
- Ocean's breeze (of tidal loop)
- +7 FR enchant op je cloak
- de DM trinket hebben <-- deze is wel moeilijk/duur te verkrijgen imho
- zelf de dark iron ore/black dragonscales/... aandragen

Lijkt mij een goed systeem om te beletten dat mensen 'lui' worden bij het verzamelen
van FR gear.
slim, veel gear hoeft niet van dark Iron te zij. Wat dacht je van de bracers die droppen van lord incendious(makkelijk om te grinden). Of in de chest in een tribute run kan een fire ress plate waist droppen (maar die heb ik zelf nog niet gezien). Als engineer is het helemaal gemakkelijk om fire ress trinkets te krijgen.

Ik heb zelf dark iron Helm, gloves en leggings. Heb 275 fire res unbuffed en voor ragnaros is momenteel afdoende. Ik zou graag nog die leather shoulders die spawnen in majordomo's chest willen hebben en mijn class trinket in dm (hij dropt niet :( )

Zelf geloof ik wel in een sterke MT, dat maakt het zoveel gemakkelijk. Maar het is altijd erg vervelend als de mt weggaat. In mijn laatste 3 guilds was de mt tevens ook officer, dat scheelt een stuk.
MantaMania schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:06:
[...]

En ffa is best wel lomp eigenlijk ik snap niet waarom je geen masterlooter gebruikt?
"FFS, LOOT THE FREAKING DOGS" :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:06:
O dus jij weet dat mc nooit door volledige pickups gedaan word dat weet je omdat je toezicht houdt op alles servers ofzo, doe toch niet zo eigenwijs man bij ons op de server is al meerdere malen een complete pickup groep naar mc geweest en zoals ik al zei vaak lukt het ook niet en ze kregen luci dus ook niet neer maar het gebeurt wel!! En zul gebeurt ook als je maar een beetje goeie pickups hebt halen ze zelfs een aantal bosses neer!
Alles is relatief lieve schat. Laat ik het zo verwoorden: er wordt PRAKTISCH nooit een MC PuG gedaan omdat dat gewoon niet gaat werken.

En een Zul PuG waarbij je na 4 uur 2 priests down hebt. W00t! 2 blues voor 20 man :) De enige bosses die het echt waard zijn zijn Jin'do en Hakkar, en die ga je niet doen met een PuG.
Ontstaan toen ML nog bugged was, waarom het nu nog gedaan wordt weet ik ook niet precies. Ik maak me geen zorgen over ninja looters. De mensen zijn over het algemeen wel zo verstanding dat ze weten dat een ninja actie het einde van je raid-carriere betekent. En dan loot je 3 epics van rangaros, so what. De volgende run droppen ze wel weer, en daar is de ninja-looter gegarandaard niet bij.
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:10:
Zelf geloof ik wel in een sterke MT, dat maakt het zoveel gemakkelijk. Maar het is altijd erg vervelend als de mt weggaat. In mijn laatste 3 guilds was de mt tevens ook officer, dat scheelt een stuk.
Je kunt een MT wel prioriteit geven op items, maar 'em geld geven is een 2e. Wij hebben geloof ik de MT wel wat voorrang gegeven (ik was druk bezig m'n priest te levellen, dus niet alles meegekregen), maar niet extreem veel, en er in ieder geval geen geld ingestopt.
Oh ja, dat was ook een reden :) Een officer loot en skinned alle dogs, cores en leather enzo gaat in de bank,

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 23-01-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

ja dat moet ik idd wel toegeven zo klinkt het bij ons nog wel eens. Maar dan nog vind ik dat het risico van ffa niet waard, maar dat komt misschien ook omdat wij nog geregeld nieuwe niet guild mensen meenemen.
Hydra schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:12:
[...]

Alles is relatief lieve schat. Laat ik het zo verwoorden: er wordt PRAKTISCH nooit een MC PuG gedaan omdat dat gewoon niet gaat werken.
jij beweerde net stellig dat er nooit een mc pickup run gedaan word en das dus complete bullsh*t ik heb er zeker al 3 voorbij zien komen op onze server. En ookal is het crap toen ik nog noooit mc had gedaan had ik best eens willen kijken met een pickup groep gewoon om het eens te zien.

[ Voor 44% gewijzigd door MantaMania op 23-01-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:14:
ja dat moet ik idd wel toegeven zo klinkt het bij ons nog wel eens. Maar dan nog vind ik dat het risico van ffa niet waard, maar dat komt misschien ook omdat wij nog geregeld nieuwe niet guild mensen meenemen.
Mja. Ik zou daar sowieso zo snel mogelijk van afstappen als het even kan. Je wil toch mensen mee hebben die ook wat teruggeven aan je guild. Werken jullie wel met DKP dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:12:

Je kunt een MT wel prioriteit geven op items, maar 'em geld geven is een 2e. Wij hebben geloof ik de MT wel wat voorrang gegeven (ik was druk bezig m'n priest te levellen, dus niet alles meegekregen), maar niet extreem veel, en er in ieder geval geen geld ingestopt.
geef je ook weer gelijk in. Laatste tijd zie je dat veel guilds quel'serrar opkopen voor hun MT's.. Snap ik het nut niet echt van om eerlijk te zeggen. Ik zal gewoon zorgen dat die bloodlord op 'farm' is en gewoon proberen die bloodlord defender te krijgen, die nog een alleraardigste drop chance heeft ook. Want om nu 2000 gold voor een quel'serrar te betalen (ja, op onze realm zijn ze zoveel waard), vind ik geen enkele tank waard :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:16:
[...]

Mja. Ik zou daar sowieso zo snel mogelijk van afstappen als het even kan. Je wil toch mensen mee hebben die ook wat teruggeven aan je guild. Werken jullie wel met DKP dan?
Wat moeten ze dan terug geven aan mn guild?
Als wij nog open spots hebben mogen er van mij best vrienden van mensen mee en die bouwen dan gewoon dkp op dus ik zie het probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

waarom bouwt Blizzard dat DKP systeem eigenlijk niet in in de Guild module dan? Uiteraard optioneel voor een guild

dat van dat Need/Greed/Pass hebben ze toch ook gedaan...

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EryciusPuteanus schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:35:
waarom bouwt Blizzard dat DKP systeem eigenlijk niet in in de Guild module dan? Uiteraard optioneel voor een guild

dat van dat Need/Greed/Pass hebben ze toch ook gedaan...
Lijkt me erg lastig, er zijn veel varianten van DKP.

Bv, wij berekenen de DKP aan de hand van de items die droppen. Dropt van onyxia bv 2x tier 2 helm en het hoofd dan is het 2x60 + 40 =160 dkp. Die delen we dan door het aantal deelnemers (bv 40) dan krijgen we +4 dkp.

Andere krijgen een vast aantal punten per gekillde boss, etc, etc. Het is erg moeilijk ze allemaal te implementeren lijkt mij
On_E schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:45:
Grappig, die MT die weggegaan is komt nu met redenen als :

- ''In ZG afgelopen weekend was er een priest die SW:P gebruikte GVD''

Let wel, dit was een priest die voor het eerst mee ging raiden (en net lvl 60 was)

- ''Andere guilds downen Onyxia tijdens hun eerste try''

Commentaar overbodig....
kortom, hij krijgt niet genoeg epics imo.

En waarom mogen priests geen SW:P gebruiken? Met 16 debuff slots lijkt me dit juist erg lekker (of zie ik iets over het oog?)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Let wel, dit was een priest die voor het eerst mee ging raiden (en net lvl 60 was)

Commentaar overbodig....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Euh, was 'ie dood dan? Pff. Kansloos. Ik cast altijd SW:pain op de mob als ik mana over heb. En als ik niet aan 't healen ben sta ik te wanden. En dat van Ony is compleet onzin natuurlijk. Ony blijft relatief lastig.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 23-01-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Hydra schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:50:
[...]
En dat van Ony is compleet onzin natuurlijk. Ony blijft relatief lastig.
Ony relatief lastig? Relatief aan wat, Wailing Caverns? Nee serieus, onyxia is echt niet lastig meer als je eenmaal de draai te pakken hebt. Vergelijk Ony met Vael en Ony is ineens relatief free epixx geworden.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Commentaar overbodig....
Wij moeten onze priests soms wakker schudden dat ze heus wel een DOT mogen plaatsen hoor ;)
Wat een klets "Onyxia downen tijdens hun eerste try" dat lukt alleen als je een guild hebt die meteen vanaf dag 1/raid 1 samen spelen en meteen luisteren naar de RaidLeader, en dan nog!
Gewoon laten waaien zo iemand, hopelijk krijgen jullie snel een fatsoenlijke MT!

Gelukkig hebben we nu 3 MT's in de guild, allemaal met nagenoeg dezelfde FR/Def.
We hadden eerst altijd 1 MT en die heeft nog steeds de beste gear, maar de andere 2 doen er niet voor onder. Alle 3 ook Officer btw dus dan gaan ze minder snel/nooit weg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:50:
[...]

Euh, was 'ie dood dan? Pff. Kansloos. Ik cast altijd SW:pain op de mob als ik mana over heb. En als ik niet aan 't healen ben sta ik te wanden. En dat van Ony is compleet onzin natuurlijk. Ony blijft relatief lastig.
als je mana over hebt? hoe weet je dat voordat de mob dood is ;) En je krijgt er extra agro van.
En wanden is leuk maar je kan toch een fractie later healen als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:02:
@kaap koop even een lvl 60 lock en kijk naar deze builds + korte uitleg: http://forums-en.wow-euro...9758&p=1&tmp=1#post149758
Nah hoef er geen te kopen. Level er zelf 1 net zoals mijn 60 rogue en 60 warr. Die geruilde account heb ik al maanden niet meer. Maar toch bedankt voor de nuttige opmerking :+

De builds had ik al wel gezien alleen ik moet zeggen, het zijn wel veel varianten maar als ik het goed begrijp is de PVE spec 31-5-20. Wist niet dat locks zoveel veelzijdige builds hadden in tegenstelling tot andere classes die meestal 2 of 3 nuttige mogelijkheden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:25
Even een pic van damagemeter om te bewijzen dat mages bovenin staan in MC volledige run.

[afbeelding]
Dat zegt meer over de kwaliteit en items van je rogues en hunters.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v430/allinallisallweare/mcrun.jpg

Rogues met nightslayer/bloodfang en perditions etc. Warriors met Bonereavers/OEB en cri gear, hunters met giant/dragonstalker + epic quest bow. Mages met mageblades en dat soort grappen.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:08:
[...]
Nah hoef er geen te kopen. Level er zelf 1 net zoals mijn 60 rogue en 60 warr. Die geruilde account heb ik al maanden niet meer. Maar toch bedankt voor de nuttige opmerking :+

De builds had ik al wel gezien alleen ik moet zeggen, het zijn wel veel varianten maar als ik het goed begrijp is de PVE spec 31-5-20. Wist niet dat locks zoveel veelzijdige builds hadden in tegenstelling tot andere classes die meestal 2 of 3 nuttige mogelijkheden hebben.
eff steek onder water idd :p en ja, imo hebben locks bijna geen slechte builds, wel is de 1 iets makkelijker om mee te lvlen, de ander voor pvp enz. 31-5-20 is de hax spec aangezien je dan 56 talentpunten hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:08:
[...]

Ik ben eventueel voornemens mijn account weg te doen ... mocht je interesse hebben:

thalan underscore dbasics at hetepost dot com.

Zit een 60 rogue en een 60 lock op, 33 pala en 34 mage. Rogue en lock hebben bijna alles blue en 1 epic. Rogue heeft 3/8 SC Heartseeker en Shanker, Lock heeft 3/8 Dreadmist.

Ranks corporal en private, attuned voor Mc en Bwl.

[ Voor 15% gewijzigd door HTT-Thalan op 23-01-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:16:
[...]
eff steek onder water idd :p en ja, imo hebben locks bijna geen slechte builds, wel is de 1 iets makkelijker om mee te lvlen, de ander voor pvp enz. 31-5-20 is de hax spec aangezien je dan 56 talentpunten hebt :P
Whoepsie 31-5-15 maar zag ze ook met 34-5-rest staan. Moet nog es goed uitzoeken welke build de juiste is.

Overigens zal ik denk ik niet lang meer WoW spelen. Het wordt saai.

Helaas zal Mythic's nieuwe game pas Q1 2007 uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

[afbeelding]
LOL, is dat een warrior eronder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:20:
[...]

Ik ben eventueel voornemens mijn account weg te doen ... mocht je interesse hebben:

thalan underscore dbasics at hetepost dot com.

Zit een 60 rogue en een 60 lock op, 33 pala en 34 mage. Rogue en lock hebben bijna alles blue en 1 epic. Rogue heeft 3/8 SC Heartseeker en Shanker, Lock heeft 3/8 Dreadmist.

Ranks corporal en private, attuned voor Mc en Bwl.
ga je dan toch stoppen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
HTT-Thalan schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:55:
[...]

Ik speel op 1,9 Ghz, 2048 mb DDR-2 Ram en een Geforce 6800-Go kaart. Resolutie 1920*1200 :P
Ik speel op 3700+ 2gig intern X850XT met 60fps in 1600x1280.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Thalan stopt elke week/maand wel een keer ;) Ik kijk er niet bepaald van op :Y)
Maar stoppen joh omdat je het niet eens bent met de guild? Ik ben dan zon eikel en ga er dan tegenin als ik zeker weet dat ik gelijk heb/zeker weet dat het anders/beter kan! ;)

Zijn er dan serieus geen leuke/andere guilds op Vashj? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:33:
[...]

Maar stoppen joh omdat je het niet eens bent met de guild? Ik ben dan zon eikel en ga er dan tegenin als ik zeker weet dat ik gelijk heb/zeker weet dat het anders/beter kan! ;)

misschien moeten wij met zn alle dan zijn accounts kopen zodat ie eens echt stop ;)

En alle guilds kennen hem misschien al vandaar de verkoop.
Srry kon het niet laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]
Wat dacht je van de bracers die droppen van lord incendious(makkelijk om te grinden). Of in de chest in een tribute run kan een fire ress plate waist droppen (maar die heb ik zelf nog niet gezien). Als engineer is het helemaal gemakkelijk om fire ress trinkets te krijgen.

In mijn laatste 3 guilds was de mt tevens ook officer, dat scheelt een stuk.
De bracers heb ik uiteraard. En ik zit ook achter die plate belt uit DM.
Eigenlijk steek ik tegenwoordig het grootste deel van mijn tijd in het farmen van FR gear.
(probeer maar es drakonian deflector vast te krijgen door veel UBRS PuGs te doen 8)7 )
Ik ben zelfs zo gek geweest om de UBRS key (seal of ascension dus) bij elkaar te
farmen voor de +10 FR 8)

Onze MT1 is ook een officer, top kerel trouwes :) ik denk/hoop dat hij niet de guild gauw zal verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

HTT-Thalan schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:55:
[...]

slik... :P da bedoel ik, ik ben niet zo rijk hoor (A), heb je screen van je interface? want ik wil die 1920*1200 wel ff zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Mijn vriendin zei heel terecht dat het geen game meer is als het je zoveel frustratie oplevert. Ik was af en toe best pissed sommige (re)acties van mijn guild(members) en van het altijd alleen grinden, en het teamen met PUG's die altijd vol noobs zitten, en het maar niet meekomen in high end content.

Misschien begin ik wel weer overnieuw met een nieuw account, kweenie. Eerst die oude maar es wegdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Sander1991 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:43:
[...]

slik... :P da bedoel ik, ik ben niet zo rijk hoor (A), heb je screen van je interface? want ik wil die 1920*1200 wel ff zien :D
Mijn interface kan beter op dit moment. Ben CTmod kwijt (en dus ook mijn breakable bottom bar) omdat met 1.9 alles overhoop ging. Heb nu alleen titanbar en CTra, SCT en een stunwatch.

Maar je kan idd veel kwijt op zo'n scherm ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:47:
[...]

Mijn vriendin zei heel terecht dat het geen game meer is als het je zoveel frustratie oplevert. Ik was af en toe best pissed sommige (re)acties van mijn guild(members) en van het altijd alleen grinden, en het teamen met PUG's die altijd vol noobs zitten, en het maar niet meekomen in high end content.

Misschien begin ik wel weer overnieuw met een nieuw account, kweenie. Eerst die oude maar es wegdoen.
ja, en opnieuw beginnen geeft geen frustaties meer :>

nu ben je eindelijk 60 en dan ga je stoppen

en guildies willen best meegaan als je wat minder zeurt om gc :o

Ik zit er ook over na te denken om mijn account te verkopen aangezien ik ga verhuizen en de komende maanden geen snel internet heb. Een epic geared warrior zou heus wel wat opleveren denk ik ;)
[...]

Vashj is best wel een fucked up realm. Veel guilds nemen zich veel te serieus en er zitten veel kinderen hier. Ook komt hij maar niet echt op gang . Als ik niet in mijn huidige guild zat was ik al lang weggegaan

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
Er was toch ook een add-on dan kon je de trade waardes zien van alle stuff die je bij je draagt (of iig de vendor price?)

Iig zo is mij verteld.. kan ook een zwetskous zijn van tijd tot tijd.. waarheid?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Dirk IJntema schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:54:
Er was toch ook een add-on dan kon je de trade waardes zien van alle stuff die je bij je draagt (of iig de vendor price?)

Iig zo is mij verteld.. kan ook een zwetskous zijn van tijd tot tijd.. waarheid?
Auctioneer

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t van de week me eerste epic mogen looten en het is gelijk een mooie ook, ik is blije huntard :D
http://www.thottbot.com/?i=37384

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

HTT-Thalan schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:49:
[...]

Mijn interface kan beter op dit moment. Ben CTmod kwijt (en dus ook mijn breakable bottom bar) omdat met 1.9 alles overhoop ging. Heb nu alleen titanbar en CTra, SCT en een stunwatch.

Maar je kan idd veel kwijt op zo'n scherm ja :P
op hoeveel FPS kom jij dan? ik maximaal 20 nu :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wouter schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:55:
Ony relatief lastig? Relatief aan wat, Wailing Caverns? Nee serieus, onyxia is echt niet lastig meer als je eenmaal de draai te pakken hebt. Vergelijk Ony met Vael en Ony is ineens relatief free epixx geworden.
Relatief tot aan de eerste MC mobs bijvoorbeeld, waar de meeste guilds de eerste keer ook wipen. Duh. Waarom neemt iedereen hier toch alles zo ontzettend letterlijk? En ondanks het 'de draai te pakken krijgen', kun je nog best wipen op ony als je een paar vervelende fears krijgt.
MantaMania schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:58:
als je mana over hebt? hoe weet je dat voordat de mob dood is ;) En je krijgt er extra agro van.
En wanden is leuk maar je kan toch een fractie later healen als het nodig is.
Mja. Ik probeer zo nuttig mogelijk te zijn voor m'n groep. En als ik meer mana regen tussen de fights door dan ik uit geef, ben ik niet optimaal nuttig. En over het algemeen kun je vrij aardig inschatten wanneer je healing nodig is, over 't algemeen is je tank niet opeens binnen 1 seconde dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 13:29
Wouter schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:55:
[...]

Relatief aan bijvoorbeeld Domo. Domo hebben we nu vier keer neer en daar wipen we al niet meer op. Althans, de laatste twee keer niet. Onyxia daarentegen killen we al ruim twee maanden en daar willen we toch nog geregeld op wipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Imodium schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:14:
[...]
[afbeelding]

Rogues met nightslayer/bloodfang en perditions etc. Warriors met Bonereavers/OEB en cri gear, hunters met giant/dragonstalker + epic quest bow. Mages met mageblades en dat soort grappen.
Meh, als ik Feral mocht zou ik er ook in staan :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

GoodspeeD schreef op maandag 23 januari 2006 @ 17:21:
[...]

Relatief aan bijvoorbeeld Domo. Domo hebben we nu vier keer neer en daar wipen we al niet meer op. Althans, de laatste twee keer niet. Onyxia daarentegen killen we al ruim twee maanden en daar willen we toch nog geregeld op wipen.
Same here, we konden MC t/m Domo toch vrij gemakkelijk clearen, vaak zonder wipes op bosses.

Maar Onyxia daarintegen was andere koek, minimaal 45 wipes voor ze dan eindelijk down ging.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:20:
Hey WoW mensjes, misschien wel een lekkere newbie 8)7 vraagje maar kon het nergens vinden;

Ik speel voor de duidelijkheid WoW (nog) niet. Speel wel een andere mmprog momenteel. Maar ik zie hier vaak diverse afkortingen en andere speltermen langskomen(voorbeelden: looten, agro, MC en ga zo maar door)
De vraag: Is er ergens een site waar er een mooi soort woordenboekje is gamaakt met wat het allemaal betekent. Dus wel WoW gerelateerd?

thnx already
www.wowwiki.com kan je alles vinden! :)

weet niet of deze al beantwoordt was maar ik heb dit topic 1 week niet gevolgd :S, meteen paar honderd updates zucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Heheh wij zijn in totaal 5x gewiped op Onyxia toen ze gisteren eindelijk neerging.
3x met 25 man, 2x met 31 man en daarna met diezelfde 31 was 't zo ver.

Onyxia lijkt gewoon een kwestie van niet te veel pech hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door QuarK op 23-01-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
sirdalord schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:10:
[...]
Wat dacht je van de bracers die droppen van lord incendious(makkelijk om te grinden). Of in de chest in een tribute run kan een fire ress plate waist droppen (maar die heb ik zelf nog niet gezien). Als engineer is het helemaal gemakkelijk om fire ress trinkets te krijgen.

In mijn laatste 3 guilds was de mt tevens ook officer, dat scheelt een stuk.
Een guildie van mij heeft deze keer pyremail bracers of fire resistance gekregen.

Ziet er dan zo uit

15 fire resistance
+7 stamina (enchant)
+10 fire resistance ;)

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Kapoen schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:37:
(probeer maar es drakonian deflector vast te krijgen door veel UBRS PuGs te doen 8)7 )
Ik ben zelfs zo gek geweest om de UBRS key (seal of ascension dus) bij elkaar te
farmen voor de +10 FR 8)
Guild runs ftw. :P Heb de key bij toeval gekregen. Had de quest (als enige in de guild group naar LBRS toen) en er dropte twee gems en de seal, daarna nog een keer een run gedaan en toen dropte de laatste gem. Daarna met drie guildies Emberstrife even gedaan en toen hadden we plots twee keys. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Helox-in-a-box schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:23:
[...]

LOL, is dat een warrior eronder?
jup.. warriors kunnen sicke dps doen als ze goed gespeccd zijn.. ik zag een keer eentje die nog gekker deed. heb screenie.. hold on

/edit hoe open ik .tga files? :X
probeer maar es drakonian deflector vast te krijgen door veel UBRS PuGs te doen )
farmen voor de +10 FR
gisteren viel er de DD en devout robe.. warrior bij, priest blij.. :D

[ Voor 37% gewijzigd door BootVluchteling op 23-01-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
yay

Broodlord own 2e try ooit
1e try was 32% ^^

10 storms greaves
cenarion boots
black nogwati mail pauldrons

helaas 2e met dkp van shamans dus geen greaves voor mij :/

maar wel 10 storms helm van ony ^^ hoewel het niet veel scheelde

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 23-01-2006 23:22 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Sander1991 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 17:07:
[...]

op hoeveel FPS kom jij dan? ik maximaal 20 nu :'(
In Ironforge gemiddeld 32~34, in rustige gebieden Maximaal 92. In raids kan het teruglopen tot 15/20 fps, het schommelt flink bij mij. Maar ik vind het niet gek voor een laptop 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister vanaf geddon in 1 keer door naar golemagg (en down!) :D
4 bosses down voor de eerste keer op 1 avond vind ik niet echt verkeerd.
De core word een beetje leeg zo.. eens kijken of we domo eens tevoorschijn kunnen toveren ;-)
Zondag ook mn 1e MC epixje, legs of might. daarna kreeg ik ook nog ff dark iron helm en bracers toegestopt.
Nu maar ff wat meer ZG clearen, 4 bosses down daar nu atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 08:29:
[...]

In Ironforge gemiddeld 32~34, in rustige gebieden Maximaal 92. In raids kan het teruglopen tot 15/20 fps, het schommelt flink bij mij. Maar ik vind het niet gek voor een laptop 8)
Sow hee nice hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Sander1991 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:43:
[...]

Sinds donderdag speel ik ook op die reso (24" dell) en screens heb ik wel :p

Afbeeldingslocatie: http://www.d-tek.nl/bzr/images/interfacesmall.jpg

klik om te vergroten...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

ik zie erg vaak mensen met die balken in het midden beneden. Dit lijkt mij ook wel wat waar kan je die mod downlaoden en hoe heet hij? :)

Dus zech maar net als in die laatste screenshots dat je castinbars allemaal bij elkaar staan / kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 08:29:
[...]

Och, zelf haal ik maximaal 60fps, op aan Athlon64 3500+, 1GB RAM en een ATi X800Pro, unlocked. Moet er wel bijzeggen dat ik alle driverinstellingen (AA/FSAA/Temp AA/etc etc etc) op maximaal heb staan, op 1280x1024. Toch leuk als je mensen over raidchat ziet schelden dat iedereen moet nokken met AoE omdat zijn/haar fps dan in elkaar klapt, terwijl je daar zelf totaal geen last van hebt. :+

@Keez, daar zitten een paar leuke dingetjes tussen, ik ga even een paar addons bij elkaar sprokkelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Miles Teg schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 08:56:
[...]

Och, zelf haal ik maximaal 60fps, op aan Athlon64 3500+, 1GB RAM en een ATi X800Pro, unlocked. Moet er wel bijzeggen dat ik alle driverinstellingen (AA/FSAA/Temp AA/etc etc etc) op maximaal heb staan, op 1280x1024. Toch leuk als je mensen over raidchat ziet schelden dat iedereen moet nokken met AoE omdat zijn/haar fps dan in elkaar klapt, terwijl je daar zelf totaal geen last van hebt. :+

@Keez, daar zitten een paar leuke dingetjes tussen, ik ga even een paar addons bij elkaar sprokkelen. :)
[img]Zit in IF rond de 30 FPS, in de buitenwereld rond de 60-70FPS en Molten Core rond de 50.
Dit alles op 1024@768 (Dont blame me, mn 19" is ontploft en hogere reso's zien er verkracht uit op een 17"!) Een P4 2.4, 1GB RAM en een GeForce 6600GT. Heb eigenlijk nooit FPS drops of wat dan ook, alleen in IF merk je gewoon dat je FPS lager ligt door het hoge aantal van mensen wat er loopt ;)

O mijn "anti-spannende" ui:
Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/9279/rasui5ah.jpg
Hij is inderdaad wat bleek, maar dat komt door wat geneuk met een driver en windows. Brightnes reageert niet goed met screenshots... dont ask :/

[ Voor 8% gewijzigd door RaseriaN op 24-01-2006 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:54:
[...]

ja, en opnieuw beginnen geeft geen frustaties meer :>

nu ben je eindelijk 60 en dan ga je stoppen

en guildies willen best meegaan als je wat minder zeurt om gc :o

Ik zit er ook over na te denken om mijn account te verkopen aangezien ik ga verhuizen en de komende maanden geen snel internet heb. Een epic geared warrior zou heus wel wat opleveren denk ik ;)

[...]

Vashj is best wel een fucked up realm. Veel guilds nemen zich veel te serieus en er zitten veel kinderen hier. Ook komt hij maar niet echt op gang . Als ik niet in mijn huidige guild zat was ik al lang weggegaan
Mja, ik hoef je niet uit te leggen waarom ik het af en toe zat ben. Dat raidgezeik en sommige mensen komen me gewoon mn strot uit. Misschien begin ik ooit wel weer overnieuw, met een nieuwe account. Dan wil ik eerst voor deze nog wat opstrijken en de opbrengst komt vast wel van pas. Ondertussen vermaak ik me vast wel met UT2k4 en CS. (miss CSs, als die goedkoop aangeboden worden ergens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Ik zit atm te twijfelen of ik m'n chars wel of niet van bloodscalp naar trollbane zal migreren.
voordelen:
minder vol, dus oggrimmar valt wat beter in rond te lopen
Minder vol, dus niet zo lang te hoeven wachten soms op respawns van named mobs voor een quest.
Ook zullen er minder highlvls rondlopen in de lowlvl contested gebieden.

Nadelen:
minder vol, dus minder spullen in het AH en minder kopers bij het AH.
Lastiger iemand te vinden voor een questje
't is leuk om gewoon vaak mensen te zien als je aan het questen/grinden bent.

Wie kan me helpen met deze keuze? :P

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:12:
Mja, ik hoef je niet uit te leggen waarom ik het af en toe zat ben. Dat raidgezeik en sommige mensen komen me gewoon mn strot uit. Misschien begin ik ooit wel weer overnieuw, met een nieuwe account. Dan wil ik eerst voor deze nog wat opstrijken en de opbrengst komt vast wel van pas. Ondertussen vermaak ik me vast wel met UT2k4 en CS. (miss CSs, als die goedkoop aangeboden worden ergens)
Maar waarom begin je dan in hemelsnaam helemaal overnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
44 pagina's met auctioneer atm in de AH
Pupulation is inmiddels medium
En er word genoeg geganked atm : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Tonio schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:58:
Ik zit atm te twijfelen of ik m'n chars wel of niet van bloodscalp naar trollbane zal migreren.
voordelen:
minder vol, dus oggrimmar valt wat beter in rond te lopen
Minder vol, dus niet zo lang te hoeven wachten soms op respawns van named mobs voor een quest.
Ook zullen er minder highlvls rondlopen in de lowlvl contested gebieden.

Nadelen:
minder vol, dus minder spullen in het AH en minder kopers bij het AH.
Lastiger iemand te vinden voor een questje
't is leuk om gewoon vaak mensen te zien als je aan het questen/grinden bent.

Wie kan me helpen met deze keuze? :P
welk lvl en class ben je ken je mensen op bs en op trollbane

wil je PVP doen of endgame instances?

allemaal dingen die erg zwaar meewegen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:02:
[...]

welk lvl en class ben je ken je mensen op bs en op trollbane

wil je PVP doen of endgame instances?

allemaal dingen die erg zwaar meewegen
lvl 24 UD mage. En wat ik wil doen, tja, zowel pvp en endgame denk ik, heb wat dat betreft nog niet echt m'n draai gevonden. En wat betreft of ik veel mensen ken op BS, eentje eigelijk, maar dt is meer 'kennen', en niet 'bevriend zijn met' :+. Dus dat telt niet echt mee met m'n beslissing :).

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:01:
[...]

Maar waarom begin je dan in hemelsnaam helemaal overnieuw?
Ik weet het niet. Ik mis de magie van toen WoW nog nieuw en onbekend was. Waar het levelen fun en spannend was, is endgame een strijd om items en een plekje in end-game raid groups. Ik heb me met mijn rogue constant moeten bewijzen en hij was nergens écht gewild. Mijn lock werd aan de lopende band gegankt en gecorpsecamped en ik heb in een game die note bene een MMORPG moet zijn (sámen spelen dus, met andere mensen) mijn 44-60 in mijn eentje moeten grinden omdat de guild 'mijn' instances (eerst Mauradon, toen ZF, ST, BRD, etc) al zat was en alle pug's op vashj vol met noobs ninja's en klootzakken zitten. Dat haalt de MM wel een beetje uit de ORPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Ik heb nu (als rogue) een Primal Hakkari Sash in m'n stash liggen. Deze heb ik niet nodig voor mijn ZG quests en enchant, dus is vrij nutteloos voor me. Ik heb deze gekregen dmv een random roll toen echt niemand em nodig had.
Heb ik er nog iets aan of zal ik em gewoon weggooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
QuarK schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:13:
Ik heb nu (als rogue) een Primal Hakkari Sash in m'n stash liggen. Deze heb ik niet nodig voor mijn ZG quests en enchant, dus is vrij nutteloos voor me. Ik heb deze gekregen dmv een random roll toen echt niemand em nodig had.
Heb ik er nog iets aan of zal ik em gewoon weggooien?
Sash: Priest/Warlock/Druid -- Shaman Libram

Gooi maar weg :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren mijn eerste ragnaros kill meegemaakt (voor guild is het de 3de keer).
Deze 2 tries waren de slechtste ooit, maar Dood is dood :P
Ragnaros submeres voor de 2de met 9847 hp, dus werd nog ff spannend.

band of sulfuras
Dragonstalker's legguards
band of accuria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij krijgen Onyxia maar niet neer :(

Phase 1 en 2 gaan meestal wel goed maar in phase 3 sterven meteen als 10 mensen.

als we hem eenmaal stabiel hebben wordt de MT naar de zijkant gefeared en dan wordt 1 groep gewiped. nu al 5 weken bezig en nog steeds geen kill :?

Best try is 6% en een paar keer 7%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
MT gefeared? Gooi eens een shammy in je groep met tremor totem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:32:
MT gefeared? Gooi eens een shammy in je groep met tremor totem.
Die totems zijn zwaar gebugged. Soms duurt het wel 8 seconden om uit de fear te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:25:
gisteren mijn eerste ragnaros kill meegemaakt (voor guild is het de 3de keer).
Deze 2 tries waren de slechtste ooit, maar Dood is dood :P
Ragnaros submeres voor de 2de met 9847 hp, dus werd nog ff spannend.

band of sulfuras
Dragonstalker's legguards
band of accuria
Moet je maar shadowpriest worden (NEED dps)

en je vergeet bloodfang pants en een ring ring met 16 agi / x sta en +2% to hit

band of accuria ging voor 100 dkp naar een mage, have fun met je sta/int/spi ringetje :)

[ Voor 80% gewijzigd door ImdaMned op 24-01-2006 10:47 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.