SkyStreaker schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:43:
Ik speel al bijna 13 jaar lang allerhande RPG's, daarom moet ik, helaas, in mijn bescheidenheid zeggen dat WoW te vaak, wat dat betreft, van het "RPG-gevoel" afdoet in mijn belevingswereld. Het is dan ook mijn hoop dat met de toekomstige expansion veel meer solo gedaan kan worden. Anders houd ik WoW niet heel lang meer vol...
Euh, het is een MMORPG. Van alle MMORGPS die ik gespeeld heb, heeft WoW toch wel de meeste solo content.
Yup. Priests grinden net zo snel als Hunters, en zijn bovendien veel meer gewild end-game dan Rogues en Hunters. Daar zijn er meestal te veel van.
Exitium schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:26:
Shadow priest speelt erg lekker, kan ook leuk soloen op zich alleen ben je breekbaar. Je gaat iets sneller neer dan bijvoorbeeld een hunter. Mobs van 3/4 lvls hoger soloen moet op zich geen probleem zijn though.
Waarom zou je dat willen? Grinden is zo snel mogelijk zo veel mogelijk yellow mobs om zeep helpen. Veel mensen noemen Druids ook goeie soloers omdat elite spul om zeep kunnen helpen. Dat is IMHO dus compleet besides the point, het gaat er om dat je veel damage doet met weinig downtime.
sjaak88 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 23:49:
Shadow priests zijn heel fijn.
Ze levelen heel goed en snel, dankzij spirit tab, en zijn imo de beste pvpers ( vooral Undead priest dankzij devouring plague) maaar, als je lvl 60 bent en je wilt MC enzo gaan doen dan wordt je idd disc/holy en dan is priest opeens niet meer zo leuk
Dat ligt dus compleet aan je guild. Ik ben ook nog gewoon shadow en blijf shadow totdat ik m'n epic mount heb (schiet niet echt op, progression in BWL kost bakken met geld

).
RaseriaN schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:06:
En gisteravond nog een Shadowcraft Tunic verloren tegen een of andere alt van een kerel.
Was LvL57 en kon hem het komende lvl nog niet eens dragen, op een of andere manier schoot dat toch verkeerd in mn keelgat toen hij die won

Tja, knap kut, maar in een paar levels kan 'ie 'em wel dragen. Het zuigt inderdaad wel dat je iedere keer je drops aan zo'n prutser kwijtraakt.
Van 't weekend ook een UBRS run gedaan (vooral voor die MC questdrop van de Emberseer, maar ik had het niet vervelend gevonden als Drakk Devout Chest gedropped had, maar helaas), en ja hoor, WEER een rogue die na Rend 'opeens' RL issues heeft. Kom je na Drakk gekilled te hebben in IF terug, staat 'ie in 't LFG channel te jengelen om een UBRS groep.
HTT-Thalan schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:07:
Voor het levelen is affliction het makkelijkste. Het geeft je krachtige dots en Dark Pact geeft je oneindig mana in instance runs, wat je leven daar wel heel makkelijk maakt.
Je kunt eventueel 5 punten in Demonology steken voor Vamp.Embrace, wat je meer Stamina geeft.
Full destruction is meer een PvP tree. Demonology is meer defense, je leeft veel langer, maar je dps is lager, affliction is een beetje ertussen in, maar wel een hele fijne tree. Warlock tree's zijn de meest veelzijdige die er zijn imo.
.
Thanks, ook nuttig voor mij, zie dat ik niet de verkeerde keuze heb gemaakt voor m'n (nu level 22) affliction lock

Stealth2000 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:23:
bleh, gisteravond weer wipefest op razorgore... Onze laatste tactic is simpelweg alle lego's en mages dps-en (met hier en daar een sheep) terwijl de rest wordt rondgekite. We blijven elke keer steken op 3-4 eggs. Blijkt toch moeilijker te zijn dan gedacht.
Killen van Legionaires heeft absoluut 0.0% zin. Die hele encounter is een kitefest. Die room heeft een limitiet van X orcs. Zolang die limiet niet bereikt is blijven ze spawnen. Gewoon de mages killen en de legionaires en dragons kitens / sleepen. Na een tijdje houdt 't spawnen op, kunnen de mensen die niet aan 't kiten zijn mana regennen, en kun je daarna Razorgore omzeep helpen. Als je de legionaires gaat killen ben je veel te veel aan 't healen enzo.
[
Voor 44% gewijzigd door
Hydra op 23-01-2006 10:24
]