Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.001 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Hydra schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:04:
Precies. Een maintank in full-green krijg je echt niet door alle MC bosses heen hoor, die pakt gewoon te veel damage. Mana is en blijft gelimiteerd. Ik merkte gisteren in BWL heel sterk het verschil tussen een nieuwe warrior (0 FR) en de goed uitgerustte tanks. Dat merk je in UBRS overigens al.
Zelfs onze blue OTs worden geoneshot door Broodlord en firemaw :P
Vooral leuk bij firemaw wanneer de OT moet taunten ivm wingbuffet, 1 OT ging altijd dood omdat hij elke keer geoneshot werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
zo, toen ik vannacht terug kwam van stappen had ik het geld binnen van de dingen die ik op AH verkocht had, mijn goud kwam toen uit op ~91

Meteen een blue mechanostrider gaan kopen :) Nu wel nog naar lvl 40 lvlen, maar mijn mount heb ik alvast :)

Nu kan ik ook mijn triune amulet en whitemane's chapeau gebruiken, tijd voor battlegrounds nu ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:37

DinX

Motormuis

Grappige head armor heb ik nu

http://tweakers.net/ext/f...2819f00ef70dc90c/full.jpg

Ninja priest :+
Houdt m'n baard ook mooi bij elkaar :p

[ Voor 15% gewijzigd door DinX op 21-01-2006 19:18 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142799

Ik heb vanmiddag ook WoW gekocht, samen met een gamecard.
Maar welke server is een beetje goed? Ik ben nu een nightelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Anoniem: 142799 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 19:32:
Ik heb vanmiddag ook WoW gekocht, samen met een gamecard.
Maar welke server is een beetje goed? Ik ben nu een nightelf.
hangt ervan af.

Ik zou zeggen Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 11:14
ImdaMned schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 13:05:
Vergeet niet dat je mede guildies nu ook betere gear hebben. DPS gebeurd meer, gevecht duurt minder lang, Tank heeft meer armor/def/health en krijgt minder harde klappen waardoor je minder door hoeft te healen.
Mja. Heb je ook wel gelijk in. Maar dan nog merk je het gewoon. Meer mana, meer spirit, meer mana per vijf seconden. Tikt toch allemaal lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142799

Zijn er ook Nederlandse servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130394

Nee, er zjin geen Nederlands talige servers.

Je kan natuurlijk op Earthen Ring komen, rp server :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-06 11:19
Anoniem: 130394 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 20:35:
Je kan natuurlijk op Earthen Ring komen, rp server :p
Op dit moment niet geloof ik, AD is geblocked, ER dacht ik ook?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130394

Hydra schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 20:49:
[...]

Op dit moment niet geloof ik, AD is geblocked, ER dacht ik ook?
Dom van mij, niet aan gedacht. ER is een beetje erg vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:54
Mijn warrior begint ook steeds beter te worden :)

http://wow.allakhazam.com/profile.html?575265

760 attackpower nu unbuffed en 27.85% crit in zeker stance :)

Alleen echt klote dat die warrior pvp set echt totaal zuigt. Bij alles wat ik heb zo'n beetje is een normale drop beter dan de warrior pvp set piece.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:25

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

GoodspeeD schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 10:40:
[...]

Jup, wij zijn Moonlight Agony. :)
Aha, dan moet jij mij ook kennen ;) Mijn nick is Etzpliskin :P

Ik zit nog steeds bij Voice Of Reason (maar niet lang meer :7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Even een Silithus vraagje :)

weet iemand hoe lang het duurt totdat de Greater wind stones respawnen?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Handig t-shirt hebben ze bij Jinx

http://www.jinx.com/scrip...76&catID=-1&affID=-1&n=71

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:18
Afbeeldingslocatie: http://www.jinx.com/images/products/507bgBlack.jpg

Die vind ik dan leuker :P
ik blijf erbij dat 36-43 en 48-53 de meest kromme lvl's van WoW zijn, dat lvl'en van de 55 naar 60 af maakt me geen fuck uit, maar dit zuigt echt.
Eerst een priest naar de 42 gekregen, nu zoek ik die niet meer vanwege die @^quests, en nu met me hunter weer idem, ik zie echt op tegen die quests. Toch moet me hunter naar de 60, ik wil ook iemand 1shotten :P

Hrmbl...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

W00t, vandaag met m'n alt mage mee ZG in en Mar'li drop in plaats van de gebruikelijke blues de epic robe Flowing Ritual Robes Magister byebye en helloooo epic. 8) 8) Daarna nog door naar Bloodlord en die dropte voor de 2 keer in 2 weken Halberd of Smiting Pala won m en was heel tevreden natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
zo, vanavond/vannacht lekker veel verkend, zo heb ik badlands, searing gorge, the burning steppes (inclusief blackrock mountain waar ik nog een horde raid-groep tegen het lijf liep), feralas, tenaris, un'goro crater en silithus verkend... en dat allemaal op lvl 39! :D :*)

was erg leuk om te doen, en zo heb ik weer heel wat vette dingen van WoW gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

jarnotjuh schreef op zondag 22 januari 2006 @ 01:10:
[...]

ik blijf erbij dat 36-43 en 48-53 de meest kromme lvl's van WoW zijn, dat lvl'en van de 55 naar 60 af maakt me geen fuck uit, maar dit zuigt echt.
Eerst een priest naar de 42 gekregen, nu zoek ik die niet meer vanwege die @^quests, en nu met me hunter weer idem, ik zie echt op tegen die quests. Toch moet me hunter naar de 60, ik wil ook iemand 1shotten :P

Hrmbl...
40-49 = grinden grinden en nog eens grinden :r, en mischien nog zul'furrak ertussen of uldaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-06 13:09
Anoniem: 86561 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 10:15:
[...]

40-49 = grinden grinden en nog eens grinden :r, en mischien nog zul'furrak ertussen of uldaman.
rond lvl 50 vind ik juist irritant.. ik speel na 45 ofzo voornamelijk instances.. moeten ze eigenlijk beetje nieuwe Q's voor fixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-06 09:18
Ik vind het uber vervelend om in STV te Questen op een PVP server omdat het daar echt een ganking paradise is( dit komtomdat je elkaar dan daar voor het eerst ontmoet).

zelf ben in dan naar hillbaras foothill en desolace gegaan.
daar kon ik rustig questen zonder een backstap van een roque of een fear van een priest te krijgen.

verder ben ik nu lvl 49 hunter (op magtheridon server)
en ben nu nog bezig in seroring george en tanaris en strax naar die krater naast tanaris:-p

[ Voor 7% gewijzigd door daanski82 op 22-01-2006 12:34 ]

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-06 13:01
[...]

Mwoah. Heb die periode zelf doorgebracht in Badlands, Tanaris, Searing Gorge, Blasted Lands, Uldaman, ZF, Maraudon en Sunken Temple. Niks saais aan hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
[...]

Razorfen Downs, Uldaman (coolste endboss gevecht in het hele spel imo), Zul'Farrak (kan je heel vaak doen want geeft ook prima xp), Maraudon, en vele gebieden met heel veel quests voor deze lvl range. Het enige moment dat je echt moet gaan grinden is imo lvl 57-60. lvl 40-49 is echt helemaal niks mis mee.

[ Voor 10% gewijzigd door UltraR-pc op 22-01-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
jarnotjuh schreef op zondag 22 januari 2006 @ 01:10:
[...]

[afbeelding]

Hrmbl...
36-40 -> SM?
40-43 -> Tanaris?
48-53 -> Un'Goro Crater / Azhara / Felwood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:11

SkyStreaker

Move on up!

BootVluchteling schreef op zondag 22 januari 2006 @ 12:22:
[...]

rond lvl 50 vind ik juist irritant.. ik speel na 45 ofzo voornamelijk instances.. moeten ze eigenlijk beetje nieuwe Q's voor fixen..
Waar Blizzard nog steeds geen rekening mee houdt is spelers zoals mij zelf die graag rondtrekken, questen, SOLO of tenminste met 1 ander iemand, willen doorgaan naar lvl 60 en solo epic gear bij elkaar willen krijgen. Nu heb ik het gevoel alsof Silithus een soort van test hierin is, omdat er nieuwe q's zijn, die je can solo-en voor wrede gear. Natuurlijk speel ik ook wel eens een instance, maar elke keer weer hetzelfde spelen komt je op een gegeven moment ook genadeloos de strot uit.

Ik speel al bijna 13 jaar lang allerhande RPG's, daarom moet ik, helaas, in mijn bescheidenheid zeggen dat WoW te vaak, wat dat betreft, van het "RPG-gevoel" afdoet in mijn belevingswereld. Het is dan ook mijn hoop dat met de toekomstige expansion veel meer solo gedaan kan worden. Anders houd ik WoW niet heel lang meer vol...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35354

SkyStreaker schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:43:
[...]

Waar Blizzard nog steeds geen rekening mee houdt is spelers zoals mij zelf die graag rondtrekken, questen, SOLO of tenminste met 1 ander iemand, willen doorgaan naar lvl 60 en solo epic gear bij elkaar willen krijgen. Nu heb ik het gevoel alsof Silithus een soort van test hierin is, omdat er nieuwe q's zijn, die je can solo-en voor wrede gear. Natuurlijk speel ik ook wel eens een instance, maar elke keer weer hetzelfde spelen komt je op een gegeven moment ook genadeloos de strot uit.

Ik speel al bijna 13 jaar lang allerhande RPG's, daarom moet ik, helaas, in mijn bescheidenheid zeggen dat WoW te vaak, wat dat betreft, van het "RPG-gevoel" afdoet in mijn belevingswereld. Het is dan ook mijn hoop dat met de toekomstige expansion veel meer solo gedaan kan worden. Anders houd ik WoW niet heel lang meer vol...
Herkenbaar, de reden voor mij geweest om te stoppen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
UltraR-pc schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:53:
Het enige moment dat je echt moet gaan grinden is imo lvl 57-60.
Winterspring, EPL, Silithus.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Exitium schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:41:
[...]

Winterspring, EPL, Silithus.. ;)
Had ik alle quests al gedaan en toen was ik met allebei mn lvl 60 chars lvl 58 nog wat. Verder gegrind in EPL. Moest dus 58-60 zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

[...]

In principe was wow ook niet bedoeld voor de diehard rpg'er, ik snap wel wat je bedoelt, maar goed het was meer voor de casual gamer bedoeld. Zo ben ik er ook aan begonnen heb nog nooit hiervoor een rpg gespeeld, alleen omdat ik warcraft zo leuk vond ben ik dit gaan doen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121275

Hi,

Ik heb wow sinds Augustus, maar de laatste twee maanden niet. Ik wil de draad weer oppakken (had druid 60, -> deleted), en ik wou iets totaal anders doen.

Ik ga voor een(sinds ik met m`n druid de meeste quests al gedaan heb) een redelijk vlotte lvl'er. Kom ik dus uit op een Rogue of Shadowpriest (weinig downtime; misschien nog een andere class?). Maar ik zit ongeloofelijk te twijfelen tussen die twee; Ik ben altijd feral druid geweest, en het grote gemis was, als ik andere rogues zag, Vanish en duel-wield. Maar is een Rogue nog wel zo`n geweldige solo'er/grinder? En is de damage-output van een Shadowpriest wel genoeg om echt te grinden? Als jullie ervaringen hebben, of advies kunnen geven, alvast bedankt. :)

Rivo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24527

Yup, ook de reden waarom ik mn lvl 60 priest heb gelaten voor wat het was en mn abbo op heb gezegd. Werd er moe van om elke keer met een pickup UBRS te doen en net voor The Beast uiteen te vallen etc etc. D'r is endgame solo gewoon niets te doen tenzij je veel te veel tijd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 24527 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:35:
Yup, ook de reden waarom ik mn lvl 60 priest heb gelaten voor wat het was en mn abbo op heb gezegd. Werd er moe van om elke keer met een pickup UBRS te doen en net voor The Beast uiteen te vallen etc etc. D'r is endgame solo gewoon niets te doen tenzij je veel te veel tijd hebt.
Het zou geen slecht idee zijn om en masse te reageren in een topic betreffende dit, op de fora van Blizzard...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Anoniem: 121275 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:34:
Hi,

Ik heb wow sinds Augustus, maar de laatste twee maanden niet. Ik wil de draad weer oppakken (had druid 60, -> deleted), en ik wou iets totaal anders doen.

Ik ga voor een(sinds ik met m`n druid de meeste quests al gedaan heb) een redelijk vlotte lvl'er. Kom ik dus uit op een Rogue of Shadowpriest (weinig downtime; misschien nog een andere class?). Maar ik zit ongeloofelijk te twijfelen tussen die twee; Ik ben altijd feral druid geweest, en het grote gemis was, als ik andere rogues zag, Vanish en duel-wield. Maar is een Rogue nog wel zo`n geweldige solo'er/grinder? En is de damage-output van een Shadowpriest wel genoeg om echt te grinden? Als jullie ervaringen hebben, of advies kunnen geven, alvast bedankt. :)

Rivo.
Waarom delete je je char? laat gewoon lekker staan, zit niks in de weg. Deleten is zo definitief.

Rogue en mages zijn de beste lvl'ers imo. Mage door aoe, en rogue door geen downtime.
Edit: hunter is trouwens ook een goede solo pve class. Heel veilig vanwege de pet, kan je zelfs elite quests vaak wel in je eentje aan.

[ Voor 8% gewijzigd door UltraR-pc op 22-01-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Ik ben na 8 maanden geen WoW gedaan te hebben weer begonnen. Ik was aangenam verrast dat al m'n chars nog bestonden (niet dat het echt heel erg boeide, m'n main char is een lvl 24 UD mage :P).
Alleen nu heb ik gemerkt dat er iets nieuws is, namelijk dat hele gebeuren dat je spullen kan inleveren in ruil voor signet's en een doosje met 2 dingen er in. Maar wat is handiger om te doen, die signets voor rep inwisselen, of bij de war effort commander voor material goods in te wissellen?

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-06 15:20

Thermometer

Whoop Whoop!

Ha mensen,

Ik heb altijd met wow erge problemen met lag(niet de "Server lag" maar "PC lag") omdat mijn FPS zo laag is... Ik weet dat iedereen lagged in IF of Orgrimmar, maar bij mij is t echt bar en boos ( :P )
Ik heb beetje zitten te zoeken enzo en ik ga kiezen tussen 2 dingen

OF: een nieuwe video kaart namelijk de Asus N6600/TD, met 256MB geheugen

OF: een hogere MB ram namelijk 512 Mb DDR geheugen erbij dus 1024 samen...

Welk van de 2 raden jullie mij aan?

PS: Mijn pc specs:

- AMD XP 1800 @ 1500 mhz-

- XP 2000 cooler

- 512 mb DDR geheugen

- 120 gb harde schijf

- Nvidea Geforce 4 Ti4200 128 mb ddr

Alvast bedankt...
Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Sander1991 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:14:
Ha mensen,

Ik heb altijd met wow erge problemen met lag(niet de "Server lag" maar "PC lag") omdat mijn FPS zo laag is... Ik weet dat iedereen lagged in IF of Orgrimmar, maar bij mij is t echt bar en boos ( :P )

- XP 2000 cooler

- 512 mb DDR geheugen

- 120 gb harde schijf

Alvast bedankt...
Sander
Je hele sys is wat aan de trage kant om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

instance is full

:/ lekker dan

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 41820 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:16:
[...]

Je hele sys is wat aan de trage kant om eerlijk te zijn.
Wees wat inhoudelijker, daar heeft hij niks aan :>

In feite is 1GB geheugen prima zat. Speel niet op al te hoge specs (lees 800x600, geen Anti aliasing/ Anisotropic filteren) Dan hoor je het prima te kunnen doen. Het geheugen is een goedkopere zet.

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 22-01-2006 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraR-pc schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:57:
[...]

Waarom delete je je char? laat gewoon lekker staan, zit niks in de weg. Deleten is zo definitief.

Rogue en mages zijn de beste lvl'ers imo. Mage door aoe, en rogue door geen downtime.
Edit: hunter is trouwens ook een goede solo pve class. Heel veilig vanwege de pet, kan je zelfs elite quests vaak wel in je eentje aan.
Aangezien Hunters al overal in overvloed zijn (Moet wel nuttig zijn end-game), en mages redelijk fragiel zijn, zat ik te twijfelelen tussen rogue/priest. Maar niemand heeft ervaring met Priest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Shadow priest speelt erg lekker, kan ook leuk soloen op zich alleen ben je breekbaar. Je gaat iets sneller neer dan bijvoorbeeld een hunter. Mobs van 3/4 lvls hoger soloen moet op zich geen probleem zijn though.

Ook al eens aan een warlock gedacht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 121275 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:56:
[...]

Aangezien Hunters al overal in overvloed zijn (Moet wel nuttig zijn end-game), en mages redelijk fragiel zijn, zat ik te twijfelelen tussen rogue/priest. Maar niemand heeft ervaring met Priest?
Shadowpriests ownen, eindigde vandaag in AV met meer dan 30 KB's meer dan de nummer 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:26:
Shadow priest speelt erg lekker, kan ook leuk soloen op zich alleen ben je breekbaar. Je gaat iets sneller neer dan bijvoorbeeld een hunter. Mobs van 3/4 lvls hoger soloen moet op zich geen probleem zijn though.

Ook al eens aan een warlock gedacht? ;)
Breekbaar? Priests zijn uiteindelijk de beste clothies die er zijn (mage/warlock=geen healing). Ik wil graag geen Hunter spelen, hoe leuk dat misschien ook is (puur end-game reasoning).

Warlocks... lijkt me leuk. Alleen die zijn echt fragiel. (Als feral druid zocht ik altijd naar Warlocks, dan mages en dan hunters/shamans. -Priests niet, shield->run )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

warlock kan een stuk meer hebben dan een mage of priest hoor. Naja, als de priest gaat healen geldt dat natuurlijk niet meer, maar in den beginne.

Mages = gemiddeld 3K hp. Dat baseer ik op het feit dat een mage na 1x 1.5K Ambush en 1x 1K Backstab vaak weinig tot niks meer over heeft. Dus 2.5K plus wat standaard hits = 3K hp
Warlocks zitten tegen de 5-6K hp aan te hikken en hebben ook nog eens Soul Link = 33% absorbtie.

resultaat is dat je een mage dood kan hebben voor ie reageert (als ze opgefokt achter hun pc zitten reageren ze natuurlijk wel snel genoeg, maar als je ze toevallig ergens spot), en een warlock lacht je dan nog steeds vrolijk uit :p

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Net voor de eerste keer Majordomo met deze guild geprobeerd: wipe :P
3 adds over :'(

Nu poging #2..

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 22:32
Mijn warlock:
http://www.wowguru.com/db/chars/bugenhagen-id697325/

ik heb alleen 486 spelldamage, hij telt het niet bepaald goed op (enchants en set bonus rekent hij niet mee)

HP enzo kloppen ook niet helemaal, dit is midden in een raid dus behoorlijk buffed :)

Erg fragiel ben ik echter niet :P

[ Voor 7% gewijzigd door DeadKennedy op 22-01-2006 21:00 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 10:21

RaseriaN

So much choices..

GTOfire schreef op zondag 22 januari 2006 @ 20:45:
...1x 1.5K Ambush en 1x 1K Backstab...
Heheheh met mn nieuwe dagger doe ik 1.7-1.8k ambushes en 1.3.-1.4k backstabs ;)
En dat kan nog hoger :P Mages 2 shot je het makkelijkst van de cloth's..daarna Priest (Holy/Disc) daarna Priest (Shadow) en dan pas Warlocks, die krengen zitten tsjokvol HP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125274

Moet je perse een Creditkaart hebben of zijn er ook andere opties om maandelijks te kunnen spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 121275 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:56:
[...]

Breekbaar? Priests zijn uiteindelijk de beste clothies die er zijn (mage/warlock=geen healing). Ik wil graag geen Hunter spelen, hoe leuk dat misschien ook is (puur end-game reasoning).

Warlocks... lijkt me leuk. Alleen die zijn echt fragiel. (Als feral druid zocht ik altijd naar Warlocks, dan mages en dan hunters/shamans. -Priests niet, shield->run )
Catform, dash ^^

voor startpost : " Liever Lui Dan Moe"-guild, Nederlandstalig op Zenedar

[ Voor 9% gewijzigd door SkyStreaker op 22-01-2006 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 01:50
Anoniem: 125274 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:43:
Moet je perse een Creditkaart hebben of zijn er ook andere opties om maandelijks te kunnen spelen??
Je kan op 3 manieren betalen:
-Creditcard (je kan kiezen, betaal je per maand, dacht 2 maanden en dan 6 maanden)
-Gamecards (moet je zien als kraskaart, je betaald dan voor 60 dagen)
-Direct Debit (wordt het geld van je betaalrekening gehaald, bijv. van de Rabobank of ABN Amro bank, voor de rest hetzelfde als bij Creditcard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 22:01
Shadow priests zijn heel fijn.
Ze levelen heel goed en snel, dankzij spirit tab, en zijn imo de beste pvpers ( vooral Undead priest dankzij devouring plague) maaar, als je lvl 60 bent en je wilt MC enzo gaan doen dan wordt je idd disc/holy en dan is priest opeens niet meer zo leuk, nouja in Bwl en hoger is priest spelen wel leuk maar buiten raids om valt er gewoon bar weinig te doen voor een disc/holy priest, ze kunnen niet pvpen in BGs of grinden, daar is een rogue weer betere keuze.
Als je shadow priest blijft dan is het echt een leuke char maja in patch 1.10 wordt de priest onder handen genomen en ik ben er wel van overtuigd dat ze de grote dics/holy priest problemen wel oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Wat voor wapen kan ik het beste gebruiken op mn warlock?

Ik heb nu een 2hands Staff maar das ook niet echt super en ziet eruit als een tandenstoker :Z
Is een zwaard/dagger + evt (fire/spell) stone een betere optie?
Of misschien een wand?

Ik speel voornamelijk PVE en 99% van de tijd met een vriend van me (human paladin).
Wanneer hij niet online is speel ik met mn andere chars. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:16

Mojo

The Power Within

(*&@#%)(^

Zo jammer, 5% wipe op firemaw.. ging allemaal leuk en aardig, totdat OT2 dood ging. Dat ging ook nog een tijdje goed, paar keer close op MT... totdat een lock aggro trok :/ Die dood, firemaw netjes terug naar MT, maar intussen niet meer in range om te healen :( Wipe. Zonde, na weken proberen en langzame vooruitgang vandaag een enorme stap in de goede richting met een nieuwe tactiek :) Morgen gaat ie neer! Als ik er natuurlijk niet ben :/

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
xAndyx schreef op maandag 23 januari 2006 @ 00:10:
Wat voor wapen kan ik het beste gebruiken op mn warlock?

Ik heb nu een 2hands Staff maar das ook niet echt super en ziet eruit als een tandenstoker :Z
Is een zwaard/dagger + evt (fire/spell) stone een betere optie?
Of misschien een wand?

Ik speel voornamelijk PVE en 99% van de tijd met een vriend van me (human paladin).
Wanneer hij niet online is speel ik met mn andere chars. ;)
je kunt een staff + wand samen gebruiken hoor, het is niet een van de twee :)

ook kun je een one-handed sword pakken + iets in je offhand (+ spell damage bijvoorbeeld) en ook daarbij kun je je wand weer gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06 13:08
Vanavond op de allereerste try ooit Ebonroc gekilled. Net een paladin duel zeg, beetje saai. Daarna op de 3e try oid Flamegor. Ze worden met recht lootbags genoemd. Nog even gekeken naar Chromaggus en die heeft Time Lapse/Incinerate als breaths. Dat schijnt een vrij lastige combinatie te zijn. Nou ja, nog 2 dagen voor de reset om hem te proberen. :+

killshot

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:57

Blamm

Niet meer Smart

In onze guild rommelt het een beetje, dus heb net met een stel regulars 2 uur op ts zitten praten over hoe het verder moet/gaat.
Lijkt wel een echt leven joh 8)7

oja.. en die Demons zijn lastig :P (voor de epic hunter q)

[ Voor 17% gewijzigd door Blamm op 23-01-2006 04:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-03 10:03

fw

Razorfist schreef op maandag 23 januari 2006 @ 04:18:
In onze guild rommelt het een beetje, dus heb net met een stel regulars 2 uur op ts zitten praten over hoe het verder moet/gaat.
Lijkt wel een echt leven joh 8)7

oja.. en die Demons zijn lastig :P (voor de epic hunter q)
Die demons waren een v/d leukste dingen in WoW voor mij :). Ik heb ze een tijdje geleden ook met m'n alt gekilled en imho was het net 'raiden in je eentje' :P. Beetje oefenen, meer oefenen en uiteindelijk toch er van winnen, erg leuk. Eigenlijk zou elke class zo'n soort quest moeten hebben.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-06 15:20

Thermometer

Whoop Whoop!

SkyStreaker schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:25:
[...]

Wees wat inhoudelijker, daar heeft hij niks aan :>

In feite is 1GB geheugen prima zat. Speel niet op al te hoge specs (lees 800x600, geen Anti aliasing/ Anisotropic filteren) Dan hoor je het prima te kunnen doen. Het geheugen is een goedkopere zet.
okee bedankt :D (die opties had ik al aan :P, moet je voorstellen wat mijn pc wel niet aankan)
Kga denk ik de ram upgraden, kost maar 55€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-06 16:18
Ik heb besloten om mijn 60 warr op The Venture Co te quitten. PVP is echt te useless op level 60. Ga een alt rollen en die op 49 of 59 stoppen met levelen en in die BG's blijven wonen waar PVP gewoon nog balanced is.

Ik ben de laatste week echt zwaar onder de indruk geraakt van 2 Warlocks die ik ken. De power die erachter zit is echt WoW _/-\o_ Heb een lock gemaakt en de eerste 10 levels gespeelt en het speelt erg relax en krachtig. Fijne class lijkt me.

Alleen na de stickies gelezen te hebben ben ik er nog niet echt uit wat nou een goede build is en wat de builds eigenlijk als doel hebben. Iemand die hier wat licht op kan werpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01:40

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ha mensen,

Ik heb altijd met wow erge problemen met lag(niet de "Server lag" maar "PC lag") omdat mijn FPS zo laag is... Ik weet dat iedereen lagged in IF of Orgrimmar,
Spreek voor jezelf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 10:21

RaseriaN

So much choices..

Afgelopen weekend wat oorlog gevoerd in UBRS tegen wat mensen ;)
Eerst verlies ik een Shadowcraft Tunic tegen een of andere noob rogue die net wist hoe hij zn buttons moest mashen en dat dus ook deed (aggro trekken deed die niet, maar dat had een andere reden dan overdamagen.. :/)

En gisteravond nog een Shadowcraft Tunic verloren tegen een of andere alt van een kerel.
Was LvL57 en kon hem het komende lvl nog niet eens dragen, op een of andere manier schoot dat toch verkeerd in mn keelgat toen hij die won :/

@IF Laggen, nergens last van hoor.. fps dropped wel wat maar geen lag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01:40

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Kaap schreef op maandag 23 januari 2006 @ 08:58:
Ik heb besloten om mijn 60 warr op The Venture Co te quitten. PVP is echt te useless op level 60. Ga een alt rollen en die op 49 of 59 stoppen met levelen en in die BG's blijven wonen waar PVP gewoon nog balanced is.

Ik ben de laatste week echt zwaar onder de indruk geraakt van 2 Warlocks die ik ken. De power die erachter zit is echt WoW _/-\o_ Heb een lock gemaakt en de eerste 10 levels gespeelt en het speelt erg relax en krachtig. Fijne class lijkt me.

Alleen na de stickies gelezen te hebben ben ik er nog niet echt uit wat nou een goede build is en wat de builds eigenlijk als doel hebben. Iemand die hier wat licht op kan werpen :?
Voor het levelen is affliction het makkelijkste. Het geeft je krachtige dots en Dark Pact geeft je oneindig mana in instance runs, wat je leven daar wel heel makkelijk maakt.

Je kunt eventueel 5 punten in Demonology steken voor Vamp.Embrace, wat je meer Stamina geeft.

Full destruction is meer een PvP tree. Demonology is meer defense, je leeft veel langer, maar je dps is lager, affliction is een beetje ertussen in, maar wel een hele fijne tree. Warlock tree's zijn de meest veelzijdige die er zijn imo.

Zorg voor veel +stamina gear, dat helpt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
addictive schreef op maandag 23 januari 2006 @ 00:13:
[...]

je kunt een staff + wand samen gebruiken hoor, het is niet een van de twee :)

ook kun je een one-handed sword pakken + iets in je offhand (+ spell damage bijvoorbeeld) en ook daarbij kun je je wand weer gebruiken :)
Weet je dat zeker? Als ik in mn game manual kijk lees ik dat bij een two handed staff de offhand al bezet is. Dus kan de wand daar niet.

Ook als ik een 1 hand sword zou nemen en dan een wand als ranged weapon is er geen plek meer voor een magic brench/stone etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 06-06 07:59
xAndyx schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:11:
[...]

Weet je dat zeker? Als ik in mn game manual kijk lees ik dat bij een two handed staff de offhand al bezet is. Dus kan de wand daar niet.

Ook als ik een 1 hand sword zou nemen en dan een wand als ranged weapon is er geen plek meer voor een magic brench/stone etc.
je kan een 1h, offhand en ranged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
bleh, gisteravond weer wipefest op razorgore... Onze laatste tactic is simpelweg alle lego's en mages dps-en (met hier en daar een sheep) terwijl de rest wordt rondgekite. We blijven elke keer steken op 3-4 eggs. Blijkt toch moeilijker te zijn dan gedacht.

@xAndyx, addictive heeft gelijk, je kan een sword/dagger, offhand en wand tegelijk equippen. (bij een mage, warlock en priest iig, de rest van de classes weet ik zo niet.)

@topicstarter, wat betreft de guilds op skullcrusher: afaik is vliegende hollanders dood. Verder ontbreekt mijn guild nog! Morbrish Order (Horde PvP/PvE guild) We bestaan sinds dag 1 van WoW en hebben atm 144 leden waarvan 125 lvl60 en een stuk of 40 alts.

[ Voor 3% gewijzigd door Stealth2000 op 23-01-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[...]

Je hebt een offhand slot en een ranged slot :)
Wand is ranged, een magische steen met stats oid is offhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Meh, vrijdag bij Magmadar op 9% gekregen, en zaterdag bugde MC de pan uit. Dogpacks die wel neergingen, maar niet verdwenen... Nadat we weer gewhiped waren op Magmadar (puller vond dat ie wel kon pullen terwijl we nog aan het buffen waren :P ), respawnden de hondjes opeens en renden ze terug naar hun plekje....

Na die raid is er nog een mooie ruzie gekomen in IF aangezien het geen guild-only trip was; Enkele personen vonden dat ze mochten rollen op een 3-tal green items, terwijl de raidleader (tevens GM) vond dat de opbrengst van die items voor het guild zou zijn, om de onkosten van die raid te dekken. :P

Alleen jammer dat de 2 Arcanistitems die dropten (waar dus wel netjes voor werd gerolled) werden gewonnen door mages van buiten het guild. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
Gisteravond met de guild na 3 tries Majordomo neer, eerste try konden we niet echt meerekenen omdat er niet gesheept werdt ^_^' Maargoed na 3 tries vind ik het zeker niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 121275 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:34:

Rivo.
shadow priest is super idd maar je hebt ook met spirit tap nog wel wat downtime je hebt toch mana maar oke over het algemeen kan je lekker door gaan.
Ik vond het begin (naar de 40) wel langzaam hoor maar als je eenmaal die extra damage hebt heerlijk. Heb nu ook een rogue die gaat dus echt wel een stuk sneller echt minimale downtime.
Je kan uiteraard ook voor een warrior met een lekker damage build gaan daar kan je ook aardig mee doorgaan.
Beste solo class is wel de hunter denk ik maar ja net als de rogue zijn er daar wel aardig wat van.
Miles Teg schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:38:
Meh, vrijdag bij Magmadar op 9% gekregen, en zaterdag bugde MC de pan uit. Dogpacks die wel neergingen, maar niet verdwenen... Nadat we weer gewhiped waren op Magmadar (puller vond dat ie wel kon pullen terwijl we nog aan het buffen waren :P ), respawnden de hondjes opeens en renden ze terug naar hun plekje....

Na die raid is er nog een mooie ruzie gekomen in IF aangezien het geen guild-only trip was; Enkele personen vonden dat ze mochten rollen op een 3-tal green items, terwijl de raidleader (tevens GM) vond dat de opbrengst van die items voor het guild zou zijn, om de onkosten van die raid te dekken. :P

Alleen jammer dat de 2 Arcanistitems die dropten (waar dus wel netjes voor werd gerolled) werden gewonnen door mages van buiten het guild. :/
Mensen die gaan lopen zeuren over een paar groene items gaat echt te ver hoor die 2G die je ermee verdient. Als je genoeg mensen hebt gelijk kicken.
Bij ons werd er ook zoveel gezeurt in het begin (over het dkp systeem) maar nu we steeds sneller door mc rennen staan mensen in de rij en houdt iedereen netjes zijn mond.

[ Voor 34% gewijzigd door MantaMania op 23-01-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Euh, het is een MMORPG. Van alle MMORGPS die ik gespeeld heb, heeft WoW toch wel de meeste solo content.
Anoniem: 121275 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:56:
Yup. Priests grinden net zo snel als Hunters, en zijn bovendien veel meer gewild end-game dan Rogues en Hunters. Daar zijn er meestal te veel van.
Exitium schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:26:
Waarom zou je dat willen? Grinden is zo snel mogelijk zo veel mogelijk yellow mobs om zeep helpen. Veel mensen noemen Druids ook goeie soloers omdat elite spul om zeep kunnen helpen. Dat is IMHO dus compleet besides the point, het gaat er om dat je veel damage doet met weinig downtime.
sjaak88 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 23:49:
Shadow priests zijn heel fijn.
Ze levelen heel goed en snel, dankzij spirit tab, en zijn imo de beste pvpers ( vooral Undead priest dankzij devouring plague) maaar, als je lvl 60 bent en je wilt MC enzo gaan doen dan wordt je idd disc/holy en dan is priest opeens niet meer zo leuk
Dat ligt dus compleet aan je guild. Ik ben ook nog gewoon shadow en blijf shadow totdat ik m'n epic mount heb (schiet niet echt op, progression in BWL kost bakken met geld :)).
RaseriaN schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:06:
En gisteravond nog een Shadowcraft Tunic verloren tegen een of andere alt van een kerel.
Was LvL57 en kon hem het komende lvl nog niet eens dragen, op een of andere manier schoot dat toch verkeerd in mn keelgat toen hij die won :/
Tja, knap kut, maar in een paar levels kan 'ie 'em wel dragen. Het zuigt inderdaad wel dat je iedere keer je drops aan zo'n prutser kwijtraakt.

Van 't weekend ook een UBRS run gedaan (vooral voor die MC questdrop van de Emberseer, maar ik had het niet vervelend gevonden als Drakk Devout Chest gedropped had, maar helaas), en ja hoor, WEER een rogue die na Rend 'opeens' RL issues heeft. Kom je na Drakk gekilled te hebben in IF terug, staat 'ie in 't LFG channel te jengelen om een UBRS groep.
HTT-Thalan schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:07:
Voor het levelen is affliction het makkelijkste. Het geeft je krachtige dots en Dark Pact geeft je oneindig mana in instance runs, wat je leven daar wel heel makkelijk maakt.

Je kunt eventueel 5 punten in Demonology steken voor Vamp.Embrace, wat je meer Stamina geeft.

Full destruction is meer een PvP tree. Demonology is meer defense, je leeft veel langer, maar je dps is lager, affliction is een beetje ertussen in, maar wel een hele fijne tree. Warlock tree's zijn de meest veelzijdige die er zijn imo.
.
Thanks, ook nuttig voor mij, zie dat ik niet de verkeerde keuze heb gemaakt voor m'n (nu level 22) affliction lock :)
Stealth2000 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:23:
bleh, gisteravond weer wipefest op razorgore... Onze laatste tactic is simpelweg alle lego's en mages dps-en (met hier en daar een sheep) terwijl de rest wordt rondgekite. We blijven elke keer steken op 3-4 eggs. Blijkt toch moeilijker te zijn dan gedacht.
Killen van Legionaires heeft absoluut 0.0% zin. Die hele encounter is een kitefest. Die room heeft een limitiet van X orcs. Zolang die limiet niet bereikt is blijven ze spawnen. Gewoon de mages killen en de legionaires en dragons kitens / sleepen. Na een tijdje houdt 't spawnen op, kunnen de mensen die niet aan 't kiten zijn mana regennen, en kun je daarna Razorgore omzeep helpen. Als je de legionaires gaat killen ben je veel te veel aan 't healen enzo.

[ Voor 44% gewijzigd door Hydra op 23-01-2006 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waarom zou je dat willen? Grinden is zo snel mogelijk zo veel mogelijk yellow mobs om zeep helpen. Veel mensen noemen Druids ook goeie soloers omdat elite spul om zeep kunnen helpen. Dat is IMHO dus compleet besides the point, het gaat er om dat je veel damage doet met weinig downtime.
Hmm, persoonlijk vind ik groene mobs ook wel lekker; Tis iets minder XP, maar je hakt er veel sneller doorheen, en omdat je er sneller doorheen hakt, lijkt het sneller te gaan, en je hebt meer drops.

Maar goed, elite dragonkins in Burning Steppes solo'en als Hunter voor 1100XP per stuk is ook lekker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 20:56
Even een pic van damagemeter om te bewijzen dat mages bovenin staan in MC volledige run.

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/9936/damagemc8zf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:13:
[..]
Killen van Legionaires heeft absoluut 0.0% zin. Die hele encounter is een kitefest. Die room heeft een limitiet van X orcs. Zolang die limiet niet bereikt is blijven ze spawnen. Gewoon de mages killen en de legionaires en dragons kitens / sleepen. Na een tijdje houdt 't spawnen op, kunnen de mensen die niet aan 't kiten zijn mana regennen, en kun je daarna Razorgore omzeep helpen. Als je de legionaires gaat killen ben je veel te veel aan 't healen enzo.
volgens mij is er een 40 mob limiet ofzo en rond de 12 draakjes max

alles killen behalve de draakje is een optie, mits je daarvoor de dps hebt hierbij zou ik wel zoveel mogelijk sheepen steeds enzo

meerder guild preferen deze methode boven de kiet methode, maar dps is dan heel erg belangrijk, je moet echt veel ervan hebben om snel genoeg alles te slopen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:06:
Afgelopen weekend wat oorlog gevoerd in UBRS tegen wat mensen ;)
Eerst verlies ik een Shadowcraft Tunic tegen een of andere noob rogue die net wist hoe hij zn buttons moest mashen en dat dus ook deed (aggro trekken deed die niet, maar dat had een andere reden dan overdamagen.. :/)

Zelfde hier, LF Chest verloren van een level 56(!) Paladin. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
[...]

weet ik 100% zeker :) kan het zelf namelij ook ;)
kijk maar naar mijn profile: *klik*. Je melee weapon (in mijn geval een staff (altijd 2 handed)) gebruikt beide handen, ik kan nu dus niks meer in mijn offhand plaatsen. Zodra ik over ga op ranged aanvallen (bij mij is dat een wand) gaat de staff mn rug op zodat mijn mage plaats heeft voor de wand. Het is dus niet zo dat ie alle wapens tegelijk meot vasthouden ;)
ook dit kan wel, zo had ik een zealot blade + rod of molten fire (voor melee) en een wand ernaast voor ranged :)

Probeer het zelf maar eens uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
addictive schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:38:
weet ik 100% zeker :) kan het zelf namelij ook ;)
kijk maar naar mijn profile: *klik*. Je melee weapon (in mijn geval een staff (altijd 2 handed)) gebruikt beide handen, ik kan nu dus niks meer in mijn offhand plaatsen. Zodra ik over ga op ranged aanvallen (bij mij is dat een wand) gaat de staff mn rug op zodat mijn mage plaats heeft voor de wand. Het is dus niet zo dat ie alle wapens tegelijk meot vasthouden ;)
Je hebt gewoon 3 weapon slots. Main hand, off hand en ranged. Een wand is een ranged wapen. In mijn profiel kun je ook zien dat ik een staff + wand heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16-06 12:59

On_E

Housemusic

Wat is het toch een fantastisch spel, 3 weken geleden ging onze zwaar gepimpte MT ervandoor, we wezen een nieuwe aan, tientallen mensen gaven gold om hem ook te pimpen, hij kreeg voorrang op tank items, en gisteren stond het er ineens weer : MT has left the guild.

Denk dat ik maar weer gewoon singleplayer games ga spelen....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:13
Yay, gisteren met 34 man Onyxia voor het eerst neer gekregen.

Eerste try op 8 procent, omdat een paar mages en locks het fijn vonden om bij 1 van de 3 priests te
gaan staan tijdens fase 2 (deep breath FTW :P), en het verdere gevecht met 28 man moeten doen.

Tweede poging ging eigenlijk perfect, 4 deaths, en relatief eenvoudig neer, jammer genoeg voor mijn huntertje dropte er geen dragonstalker helm, /cry

Na Ony maar even naar MC gegaan, en Garr voor het eerst neer gekregen (4e poging) met 32 man. Al met al weer een lekkere dag ^^

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Hydra schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:47:
[...]

Je hebt gewoon 3 weapon slots. Main hand, off hand en ranged. Een wand is een ranged wapen. In mijn profiel kun je ook zien dat ik een staff + wand heb.
dat is dus wat ik probeerde te zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-06 16:34

luppien

All u have R Belong To Me

On_E schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:51:
Wat is het toch een fantastisch spel, 3 weken geleden ging onze zwaar gepimpte MT ervandoor, we wezen een nieuwe aan, tientallen mensen gaven gold om hem ook te pimpen, hij kreeg voorrang op tank items, en gisteren stond het er ineens weer : MT has left the guild.

Denk dat ik maar weer gewoon singleplayer games ga spelen....
Das wel erg rot dat jullie dat nu alweer hebben :(
Is deze weer naar mist gegaan dan? Raakt mist nooit vol ofzo :S

toch wel raar dat ze jullie leaven nadat jullie eindelijk ony down hebben. Wij hebben nu 2 mts die al sinds het begin van mc bij ons zijn en het lijkt erop dat ze niet leaven komt denk ik vooral doordat ze heel veel real life vrienden hebben bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

luppien schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:01:
[...]

Das wel erg rot dat jullie dat nu alweer hebben :(
Is deze weer naar mist gegaan dan? Raakt mist nooit vol ofzo :S

toch wel raar dat ze jullie leaven nadat jullie eindelijk ony down hebben. Wij hebben nu 2 mts die al sinds het begin van mc bij ons zijn en het lijkt erop dat ze niet leaven komt denk ik vooral doordat ze heel veel real life vrienden hebben bij ons.
Naar het nieuwe ''Talent'' gegaan, met als reden dat ie Nefarian down wil hebben :o

Eerst 2 weken lang Dark Iron Armor krijgen, Hart van Hakkar, Ring of Bindings etc. aangezien ie beloofd had niet weg te gaan, en nu ie alles had ging ie toch maar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Dit was een fijn weekend voor de progresssion.
Majordomo zaterdagavond voor het eerst gekilled bij de 3e poging. Eerste poging ging best aardig, 6 ads down, toen waren de healers volledig oom. 2e poging was een of andere nugget hunter aan het multishotten Oo.. Niet achtergekomen wie, maar die doet het vast niet meer, dat geschreeuw op ventrilo... Derde poging zo goed als flawless, een paar deaths.
Hunter krijgt z'n leaf.

Natuurlijk Ragnaros geprobeerd om een beetje feeling te krijgen voor het hele encounter, maar we misten wat dps en fireresistance. Paar weekjes en die is wel down.

We voelden ons zo uber dat we zondagmiddag Onyxia voor het eerst hebben geprobeerd. Helaas maar 25 man, tot 44% gekomen. 's Avonds nog maar een poging geprobeerd met 31 man en toen ging ze wel down! Is toch erg netjes vonden we zelf... eerste kill en dat met 31 man.
En ja hoor, sinew dropt en we hebben een stuiterende hunter in de cave ;)

MT heeft gelijk ook z'n Quel'Serrar gemaakt en die MT trinket gehaald.

Goed weekend! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ha mensen,

- XP 2000 cooler

- 512 mb DDR geheugen

- 120 gb harde schijf

Alvast bedankt...
Sander
512mb erbij plaatsen.

Ik draai op PC 2 met een XP 1900+ 1024 en een Ti500 gewoon 30fps in 1024x768 med. detail.

IF iets trager maar niet verschrikkelijk

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-06 16:34

luppien

All u have R Belong To Me

On_E schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:09:
[...]

Naar het nieuwe ''Talent'' gegaan, met als reden dat ie Nefarian down wil hebben :o

Eerst 2 weken lang Dark Iron Armor krijgen, Hart van Hakkar, Ring of Bindings etc. aangezien ie beloofd had niet weg te gaan, en nu ie alles had ging ie toch maar.....
echt zwaar kut dan en dat terwijl talent relatief niet zo heel veel verder is als jullie, Hoop dat jullie er weer bovenopkomen dan want wowrush is al een oude en bekende naam geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

luppien schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:18:
[...]

echt zwaar kut dan en dat terwijl talent relatief niet zo heel veel verder is als jullie, Hoop dat jullie er weer bovenopkomen dan want wowrush is al een oude en bekende naam geworden :)
Ik hoop het ook, maar het wordt moeilijk, want vaak als er 1 gaat, dan volgen er altijd wel wat meer.

En sommige mensen snappen schijnbaar niet dat we in de eerste plaats een casual guild zijn, en niet een hardcore-guild die niets anders doet dan raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:58
Afgelopen week lekker geleveld. Van 45 naar 50 in een weekje is natuurlijk niet slecht. Veel gequest in SG, Taranis, Feralas en Badlands. Verder weinig instances gedaan. Binnenkort maar eens Madauron & Sunken Temple proberen, in beide ben ik nog nooit geweest dus het zal wel leuk worden :P

Verder /gquit gedaan omdat ik er achter kwam dat een andere guild wordt geleid door een irl vriend van mij. Wist niet eens dat hij WOW speelde, laat staan dat hij zoveel speelde (rank 14...), erg grappig.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

dat is dus de reden waarom je gewoon de MT lekker zijn shit moet laten verdienen net als alle andere mensen

dat je hem Dark Iron geeft voor fire res kan ik nog in komen, maar voorrang geven op al het andere is nogo gewoon dkp net als iedereen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:24:
[...]

dat is dus de reden waarom je gewoon de MT lekker zijn shit moet laten verdienen net als alle andere mensen

dat je hem Dark Iron geeft voor fire res kan ik nog in komen, maar voorrang geven op al het andere is nogo gewoon dkp net als iedereen
ZG doen wij zonder DKP, officers beslissen wie loot krijgt. (aan de hand van wat iedereen voor de guild heeft gedaan, hoeveel ZG runs iemand heeft gedaan etc) en Onyxia hadden we voor het eerst neer, en dus ook geen DKP-regels, dus werd toen ook besloten om de Ring of Bindings aan de MT te geven.

Het is gewoon triest van zo'n gast naar mijn mening, er was duidelijk gevraagd aan m of ie de nieuwe MT wilde zijn, en dus ook niet zou leaven, en dan doet ie dat toch na 2 weken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hydra schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:13:
[...]

Euh, het is een MMORPG. Van alle MMORGPS die ik gespeeld heb, heeft WoW toch wel de meeste solo content.
anders interpreteren. Op lvl 60 heb je haast niks anders meer dan endgame instances grinden. Totaal geen mogelijkheid (niet die mij bekend is) om solo echt wreed epic gear te benuttigen. Als een endgamer er een week over doet om bijv. een lawbringer-item te bemachtigen, doe ik er graag 2 weken over om dat zelf in mijn up voor elkaar te krijgen, als voorbeeld. Ja, er is veel solocontent. En ik weet verdorie ook wel dat het een MMORPG is :P Ik vind alleen de wereld in lvl 60 erg teleurstellend, er is alleen maar "echt" BG of (endgame) instance play.
In feite is ELKE klasse met een beetje adequate uitrusting en inventaris een prima "solo-er".

[ Voor 22% gewijzigd door SkyStreaker op 23-01-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37006

Over een fijn weekend gesproken:

2e Ragkill met mn guild dropte The Eye. Blijk ik bovenaan de DKPlijst te staan.

weeks of endless mining in het vooruitzicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

SkyStreaker schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:30:
[...]

anders interpreteren. Op lvl 60 heb je haast niks anders meer dan endgame instances grinden. Totaal geen mogelijkheid (niet die mij bekend is) om solo echt wreed epic gear te benuttigen. Als een endgamer er een week over doet om bijv. een lawbringer-item te bemachtigen, doe ik er graag 2 weken over om dat zelf in mijn up voor elkaar te krijgen, als voorbeeld. Ja, er is veel solocontent. En ik weet verdorie ook wel dat het een MMORPG is :P Ik vind alleen de wereld in lvl 60 erg teleurstellend, er is alleen maar "echt" BG of (endgame) instance play.
Misschien dat dat met de expansion verandert ? Omdat je er dan toch lvl 60-70 gebied bij krijgt. Daar mogen ze dan ook wel "nette" gear aan koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ik ben nu Weaponsmith aan het worden. De eerste binnen de Guild, we hebben reeds 2 Armorsmiths. Is het normaal, dat ik alles zelf moet doen. D.w.z. ik heb de guild om hulp gevraagd voor wat matts omdat ik straks ook de wapens voor hun voor free maak. Krijg het antwoord, ik moest ook geld uitgeven om het te halen, succes!

Nog meer ellende binnen onze guild. Alles boven de lvl 30 is automatisch een Colonel, alles boven 40 een General..

Puur belachelijk.

Zijn er andere guilds op Doomhammer Alliance kant die wel normaal doen tegen een lvl 41 warrior. Casual gamer met wat tank ervaring bij SM.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Heeft jullie GM al gepraat met de GM van dat guild? Bij ons is dat bij de meeste guilds not done, en wordt je dan uit de desbetreffende guild gekicked.
-=BoKKiE=- schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:24:

Mee eens. Ammenooitniet dat ik gold ga geven aan een MT. Onze guild heeft ook best wat geinvesteerd in onze MT, maar dan inderdaad Dark Iron spul. Zie ook niet waar de MT ggeld voor nodig zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 17:38

Wiebbe

<none />

Onze MT kreeg al zen DI stuff gratis en de meeste tank gear. Bijvoorbeeld Drillborer disk kreeg hij als eerste en die Dark Iron Ring. Verder moet hij gewoon op alles rollen en bieden. Onze MT heeft 2 Might items terwijl de eerste OT 6 might items heeft :P

En de eerste AQ gate is eindelijk geopent!

Na, wat is het?, 2 1/2 week ofzo? hebben ze alweer de gate open :P

En de reward voor het luiden van de gong is een legendary epix mount :/

[ Voor 28% gewijzigd door Wiebbe op 23-01-2006 12:02 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Laatst online: 19:27

weebl

YARR!

Hallo,

Ik heb net WoW gekocht. Lijkt me een stuk leuker dan het GW dat ik een hele tijd terug heb gespeeld. Het wordt erg saai naar mate je verder bent.

Alleen ben ik vergeten een time-card te kopen. En ik heb geen credit-card. Dus die moet ik zo nog even gaan halen.

Mij zullen jullie hier vaker zien. Ik heb er zin. Alleen ben ik wel bang dat ik er te erg aan verslaafd ga raken. Maar dan wijzig ik m'n password gewoon in iets randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Dirk IJntema schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:49:
Ik ben nu Weaponsmith aan het worden. De eerste binnen de Guild, we hebben reeds 2 Armorsmiths. Is het normaal, dat ik alles zelf moet doen. D.w.z. ik heb de guild om hulp gevraagd voor wat matts omdat ik straks ook de wapens voor hun voor free maak. Krijg het antwoord, ik moest ook geld uitgeven om het te halen, succes!

Nog meer ellende binnen onze guild. Alles boven de lvl 30 is automatisch een Colonel, alles boven 40 een General..

Puur belachelijk.

Zijn er andere guilds op Doomhammer Alliance kant die wel normaal doen tegen een lvl 41 warrior. Casual gamer met wat tank ervaring bij SM.
uit eindelijk kan de guild je wel helpen om bv hoger te worden bij de thorium brotherhood maar om weaponsmit te worden moet je toch echt wel zelf kunnen das niet echt moeilijk hoor.
En wat dacht je van alle andere mensen met proffesions die hebben toch zelf ook de dingen moeten doen?
En bij ons zijn mensen boven een bepaald level ook hoger dan andere is toch niet gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
weebl schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:04:
Hallo,

Ik heb net WoW gekocht. Lijkt me een stuk leuker dan het GW dat ik een hele tijd terug heb gespeeld. Het wordt erg saai naar mate je verder bent.

Alleen ben ik vergeten een time-card te kopen. En ik heb geen credit-card. Dus die moet ik zo nog even gaan halen.

Mij zullen jullie hier vaker zien. Ik heb er zin. Alleen ben ik wel bang dat ik er te erg aan verslaafd ga raken. Maar dan wijzig ik m'n password gewoon in iets randoms.
Of je activeerd gewoon de parental controls ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:57:

Mee eens. Ammenooitniet dat ik gold ga geven aan een MT. Onze guild heeft ook best wat geinvesteerd in onze MT, maar dan inderdaad Dark Iron spul. Zie ook niet waar de MT ggeld voor nodig zou hebben.
precies daar worden ze alleen verwaand van hoor gewoon iedereen zijn eigen gear laten verdienen je gaat toch ook niet de main tank healer geld geven voor betere gear.
Bij ons mag gewoon iedereen rollen en dkp gebruiken voor spullen echt neit dat de main tank er voorrang op krijgt.
Uiteraard hebben we wel wat dark iron gear ter beschikking gesteld en gaan we nu waarschijnlijk iemand revered of is het exalted? maken bij de thorium brotherhood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:10:
[...]

precies daar worden ze alleen verwaand van hoor gewoon iedereen zijn eigen gear laten verdienen je gaat toch ook niet de main tank healer geld geven voor betere gear.
Bij ons mag gewoon iedereen rollen en dkp gebruiken voor spullen echt neit dat de main tank er voorrang op krijgt.
Uiteraard hebben we wel wat dark iron gear ter beschikking gesteld en gaan we nu waarschijnlijk iemand revered of is het exalted? maken bij de thorium brotherhood.
Zoals al eerder gezegd heeft DKP er niets mee te maken.

Het is een kwestie van vertrouwen, er is uitgebreid met die gast gesproken toen onze eerste MT wegging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:28:
Zoals al eerder gezegd heeft DKP er niets mee te maken.

Het is een kwestie van vertrouwen, er is uitgebreid met die gast gesproken toen onze eerste MT wegging.
Yup, is ook zwaar klote, en er is weinig dat je d'r tegen kunt doen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
[...]

Mijn guild had dat dus ook iets van 6 weken geleden. We waren van plan zaterdag Onyxia te gaan killen (4e try zou dat worden) en die zondag stond de eerste try voor Ragnaros op het programma. Alles liep echt perfect in de guild. Alle MC bosses hadden we tot dan toe down binnen de 1e 3 pogingen. En toen ging onze MT er opeens vandoor (met 6 epics en iets van 500 dark iron). Dat was dus het begin van een ware exodus uit de guild. Echt onbegrijpelijk. En vorige week hadden we eindelijk onze eerste Lucifron try weer die falikant mislukte :(. Echt een beetje jammer van die mensen die zomaar opeens ervandoor gaan terwijl het allemaal perfect loopt. Kan je dus weer helemaal opnieuw beginnen. Daar had ik dus geen zin meer in, dus heb me ff op pvp gericht, heb rank 8 gehaald en heb nu mn account opgezegd. Begin februari heb ik een jaar WoW gespeeld en is het over. Was leuk maar heb het nu wel gehad, jammer dat ik onyxia en Ragnaros niet heb kunnen killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

In hoeverre is het voor een normaal mens (met een sociaal leven) mogelijk om warlord te worden?

Ik heb niet echt door hoe het systeem werkt, is het bijvoorbeeld zo als met experiance dat je steeds hoger komt? Dan bedoel ik dat als je elke een paar spelletjes AB of WSG speelt je er wel komt maar dat het gewoon heel lang duurt?

Wat is er voor nodig om in rank omhoog te gaan....
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.