* Gaius herrinnert zich nog een discussie over Elemental-specced Mages....Hydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:20:
Mond houden, als je geen priest speelt heb je IMHO weinig recht van spreken.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
* Gaius herrinnert zich nog een discussie over Elemental-specced Mages....Hydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:20:
Verwijderd
Wat heel belangrijk is dat je moet kijken naar stabiele (WHQL) drivers. Meestal pompen mensen met dit soort problemen direct de nieuwste (beta) driver erop (ben ik ook schuldig aan).MaTr1x schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:08:
[...]
Ja ik dacht ook al dat het aan de drivers zou kunnen liggen. Totnutoe heeft hij alleen nieuwe VGA drivers geïnstalleerd, maar dat heeft ook niet mogen baten. De rest moet hij nog doen. Het grappige is dat ècht al zijn andere games perfect draaien, alleen WoW niet. Ook qua koeling zit het wel goed met z'n PC, daar heeft deze tweaker wel voor gezorgd
MrVegeta schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:37:
Priest krijgt ook wat nieuwe spells.
1 maand geleden was iedereen "jeej! priest buff in 1.10!!" nu is iedereen "Shit!! Priest nerf in 1.10!!!!" Sorry shadow priests, maar een priest is om mee te healen maak een lock alt ofzo. Ik begin me er langzaam aan te ergeren dat shadow priests altijd wat te zeuren hebben terwijl ze de beste pvp build hebben onder de casters.
Nou ja, we zien wel wat er komt. Hopelijk meer mana efficente heals, dan grotere heals. En betere talents in de holy tree natuurlijk.
[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 19-01-2006 13:39 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
en dan gepakt worden en klagen bij blizzard dat je account suspended is... wordt leukDinX schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:44:
[...]
Doordat jij die addon gebruikt komen andere mensen ook in de queue terwijl je niet eens aan het spelen bent. Stel je vor dat er een queue van 100 mensen is normaal. Beeldt je nu in dat er 100 mensen nigelogd zijn dmv die addon maar niet spelen. Dan heb je dus een queue van 100 man voor niks. Daardoor kunnen andere nodeloos wachten.
Wat als de halve server die addon gaat gebruiken eens die een beetje bekend wordt ?
Elemental pwnd, simpel:)Miles Teg schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:26:
[...]
* Routed herrinnert zich nog een discussie over Elemental-specced Mages....
Ik heb niemand verteld dat 'ie maar een andere class moest gaan spelen ofwel? Nou dan. Bovendien speel ik een mage dus ik zie je punt niet zo.Miles Teg schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:26:
* Hydra herrinnert zich nog een discussie over Elemental-specced Mages....
Holy ongewtijfeld...-=BoKKiE=- schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:25:
Hij is een priest ^^
[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 19-01-2006 14:02 ]
https://niels.nu
Waarom zou ik me er druk over maken als ik geen priest speel? Anyway, shadow priests, je kan er weinig mee op high end pvp, mss als je guild MC al onder knie hebt kun je mee dmg doen whoohoo, maar wie healt er dan? Je komt er niet onder uit man, je mag van mij best shadow zijn ik zou het liever ook zijn soms maar de shadow tree is top! en waar de priest voor gemaakt is (healen) is juist helemaal niet goed.Hydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:20:
Mond houden, als je geen priest speelt heb je IMHO weinig recht van spreken. Het enige waar Shadowpriests goed in zijn is 1v1 PvP, BGs absoluut niet. Bovendien is een talent overhaul al een lange tijd overdue. Holy tree bijvoorbeeld is praktisch waardeloos.
Bovendien krijgen shadowpriests de shaft als het gaat om de nieuwe skill levels. Praktisch elke class krijgt voor elke talent set een skill. Wat krijgen wij? Een nieuwe Renew. Een nieuwe GHeal. Een nieuwe PoH. Hoezo "kop houden je bent een healbot". Geef dan tenminste een nieuwe rank mindblast.
Dat "roll een warlock" gezeik begint me de neusgaten uit te komen...
[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 19-01-2006 14:06 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb het geprobeerd, fire/frost spec. Leuk voor pvp maar voor MC/ONY/BWL gaat er imo niets boven een arcane/frost build. Dus alle mana besparende talents en "gratis" extra dmg zoals de +crit% en +dmg% talents.
[ Voor 13% gewijzigd door ImdaMned op 19-01-2006 14:11 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat is idd vervelend maar dat is op onze server nog niet, onze population is nog te laag (The Venture Co)DinX schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:42:
[...]
Ik doel op de server queue, niet de BG queue.
Je blijft gewoon ingelogd waardoor de server queue langer wordt.
Je weet wel "Realm is full. You are number 500 in queue"
leuk verhaal ik zit er inmiddels midden in. mijn guild heeft het bugs farming nu af , eindelijk alliance verslagen en een server first.. maar we zijn nog niet zover dat we even vael-nef in 5 uur doen. we zijn pas 3 weken geleden voor het eerst met Nef begonnen. Vael -Chrommachus is nu appeltje eitje, maar we wipen nog op his Lordship .Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:49:
Laat ik maar weer eens post wagen
[...]
Inmiddels al een week geleden heeft m'n guild de quest line afgemaakt voor het openen van de gate ( nog niet de war effort dus)
Voor wie tijd genoeg heeft is het misschien aardig om te zoeken naar de verschillende onderdelen van de questline. Persoonlijk vond ik het leuk om te doen, buiten het grinden dan. Aardige was dus dat er waarschijnlijk maar weinig spelers de hele questline zullen meemaken...
Mag gelukkig ook wel, dps is zo'n beetje het enige waar we goed voor zijn in raidsRaseriaN schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:11:
[...]
Ligt eraan wat voor Rogue's je hebt en wat voor equip ze hebben. Ik kon met mn 3/8 NS en DalRend set en Combat Build er standaard al 240DPS sustained uitpersen. Als ik dan ook nog Imp SnD kan ophouden (geen probleem want het duurt +/- 40/45 sec) kun je hem tot 280 opvoeren hoor! En als je nog meer Crit%/AP hebt is het helemaal geen probleem om zonder enige moeite tot 300DPS te komen.. Zelfs ik kon voor korte tijd tot 380DPS "sustained" komen..
Het leuke is, Mages zijn 2 minute wonders.. Arcane Power cooldown en manabar leeg
Combat Rogues blijven damage eruit pompen alsof het niks kost.
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Die van de Warrior zijn ook niet al te best hoor.... Niewe Revenge (tanks) Nieuwe Heroic strike (wederom tanks, en misschien iets voor Fury). Nieuwe Battleshout (ok, deze is helpt Arms/fury ook iets) Ik had toch echt liever een nieuwe Mortalstrike (voor Arms Tree) nieuwe Whirlwind ofzo of voor Fury en iets leuks voor prot warriors, Shield slam ofzo. Nieuwe spells zijn volgens mij alleen maar weer voor instance raids uitgebracht en niet met PVP en Instances beide in het achterhoofd.Hydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:20:
[...]
Inderdaad. Sowieso heb je voor de meeste dingen tijd zat. En als je langer weg moet dan log je toch gewoon alvast weer in? Tegen de tijd dat je terug bent, ben je al door de queue heen.
[...]
En terecht.
[...]
Mond houden, als je geen priest speelt heb je IMHO weinig recht van spreken. Het enige waar Shadowpriests goed in zijn is 1v1 PvP, BGs absoluut niet. Bovendien is een talent overhaul al een lange tijd overdue. Holy tree bijvoorbeeld is praktisch waardeloos.
Bovendien krijgen shadowpriests de shaft als het gaat om de nieuwe skill levels. Praktisch elke class krijgt voor elke talent set een skill. Wat krijgen wij? Een nieuwe Renew. Een nieuwe GHeal. Een nieuwe PoH. Hoezo "kop houden je bent een healbot". Geef dan tenminste een nieuwe rank mindblast.
Daarnaast snap ik het hele gezeur over de holy tree van de priest niet zo. Wie heeft ooit gezegd dat de holy tree de heal tree is? De combinatie disc/holy nu is gewoon perfect. Who cares dat je meer punten in disc hebt zitten dan holy? De priest healt nog altijd gewoon erg goed en dankzij discipline houd je het nog eens lekker lang uit.Priest Basics
Want to Discuss the Priest?
Visit the Priest Forum.
The Priest class is the master of healing, crowd control, and hate control. Other classes such as the Shaman, Druid, and Paladin can heal, but not as well as the Priest. The Priest can also resurrect dead players along with the Shaman and Paladin. The Warlock also has the ability to resurrect, through the use of soul stones. The Priest has some buffs that can help party members. The Priest can even take control of humanoid monsters at higher character levels.
Strengths:
Most powerful Healing class
Can resurrect other players
Has powerful buffs
Can Charm humanoid monsters
Other players love playing with Priests
Weaknesses:
Can only wear cloth armor
Very fragile and easily killed in certain situations
[ Voor 15% gewijzigd door MrVegeta op 19-01-2006 14:57 ]
Mjah ik kom heel MC door met het gewone gebruik van me huidige manabar (7100mana buffed) en de ruby's (ik gebruik geen pots, iig geen mana pots).ImdaMned schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:09:
[...]
Ik heb het geprobeerd, fire/frost spec. Leuk voor pvp maar voor MC/ONY/BWL gaat er imo niets boven een arcane/frost build. Dus alle mana besparende talents en "gratis" extra dmg zoals de +crit% en +dmg% talents.
Voor PvP is burst dmg van fire natuurlijk heerlijk in combinatie met de verdedigende frost talents.
@ MrVegeta:
Goede healslet, alleen jammer dat z'n aandacht verslapt als ie tegen Rend aan het schreeuwen is
Je moet toch alleen wel toegeven dat het triest is dat je "holy tree" (welke toch wel healing suggereert) met slechts 15 punten zijn maximale capaciteit heeft behaalt?GoodspeeD schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:44:
Daarnaast snap ik het hele gezeur over de holy tree van de priest niet zo. Wie heeft ooit gezegd dat de holy tree de heal tree is? De combinatie disc/holy nu is gewoon perfect. Who cares dat je meer punten in disc hebt zitten dan holy? De priest healt nog altijd gewoon erg goed en dankzij discipline houd je het nog eens lekker lang uit.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Hij speelt priestHydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:20:
[...]
Correct! Voor BG neemt men een disc/holy priest! Geloof me, als je in een team speelt (met teamspeak/ventrilo/...) dan ben je als holy priest gewoon EXTREEM nuttig.Het enige waar Shadowpriests goed in zijn is 1v1 PvP, BGs absoluut niet.
Inderdaad. Losten ze dat nou maar eens opBovendien is een talent overhaul al een lange tijd overdue. Holy tree bijvoorbeeld is praktisch waardeloos.
Juist. Gelukkig gebruiken we GH & PoH bijna nooit (bij vael PoH, en GH als ik IF aanzet). Alleen de renew is echt nuttig.Bovendien krijgen shadowpriests de shaft als het gaat om de nieuwe skill levels. Praktisch elke class krijgt voor elke talent set een skill. Wat krijgen wij? Een nieuwe Renew. Een nieuwe GHeal. Een nieuwe PoH.
Warlocks krijgen wel een nieuwe rank shadowbolt denk ik zo...Hoezo "kop houden je bent een healbot". Geef dan tenminste een nieuwe rank mindblast.
-niks-
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 19-01-2006 15:06 ]
Als je veel +healing hebt dan kan Master healer nog best nuttig zijn. Spam een wat lager level heal voor 2,5 seconden cast tijd, heal voor 1000 en geef veel minder mana uit dan voor een flash heal nodig zou zijn..Ryceck schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:00:
[...]
Je moet toch alleen wel toegeven dat het triest is dat je "holy tree" (welke toch wel healing suggereert) met slechts 15 punten zijn maximale capaciteit heeft behaalt?
Of wou je me nu gaan vertellen dat:
* Spirit of Redemtpion
* Improved Smite (lol)
* Master Healer
* Holy Nova
Nu echt nuttige talents zijn?
Dat is waar het gezeik over gaat, het feit dat je met 15 punten (mss 25 voor inspiration+holyspec) et maximale al uit je tree hebt gehaald omdat de rest van de punten gewoon completely uselesszijn.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ach ja, als mage zijnde had ik liever "jullie" shield gehad ipv de 2 halve shields die ik nu heb.MrVegeta schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:06:
Die renew ben ik wel blij mee maar dat is het ook, ik had lieverd een nieuwe flash heal gehad en een spell die je mana use wat toe komt dus sneller regenen (innervate of die van de mages) maar dan natuurlijk slechter.
//edit, hoi zolol.
Er staat dat ze Renew, Greater Heal en PoH aan het bekijken zijn. Je weet dus nog niet wat ermee gaan doen. Misschien maken ze ze juist dusdanig dat ze wel nuttig worden in endgame content.MrVegeta schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:06:
"Een nieuwe Renew. Een nieuwe GHeal. Een nieuwe PoH." Deze dingen zijn zo en zo gay. PoH is een instant agro spell vooral als die ook nog crit bij 3 mensen dan heb je een nieuwe GHeal, whoohoo geweldig nog langere cast time meer mana en meer overheal.
Die renew ben ik wel blij mee maar dat is het ook, ik had lieverd een nieuwe flash heal gehad en een spell die je mana use wat toe komt dus sneller regenen (innervate of die van de mages) maar dan natuurlijk slechter.
//edit, hoi zolol.
Miles Teg schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:13:
[...]
Ach ja, als mage zijnde had ik liever "jullie" shield gehad ipv de 2 halve shields die ik nu heb.
Dat is ook waarGoodspeeD schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:13:
[...]
Er staat dat ze Renew, Greater Heal en PoH aan het bekijken zijn. Je weet dus nog niet wat ermee gaan doen. Misschien maken ze ze juist dusdanig dat ze wel nuttig worden in endgame content.
En paladinsMrVegeta schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:12:
2.5 sec dat is te lang, 1.5 sec lijkt soms al een eeuwigheid. Spelers met grotere heals zijn er al druides die hebben geen effectiefe snelle heals, die heben de priests wel alleen wordt dat niet altijd optimaal benut.
-niks-
Verwijderd
Nou speel ik zelf geen priest (k tel mn 22 priest alt niet meeMLM schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:01:
[...]
1) Je kan (in WSG) de flagcarrier shielden, elke 15 secs, renewen voor 300+ HP/tick, magic dispellen (root/slow/dmg), achtervolgers fearen (let op, allemaal INSTANTCAST!
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 15:48 ]
De liefde druipt er weer van af he? Ik kan mijn kont ook niet keren hierHydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:20:
Warlocks zijn anders zeer enerverend om te spelen, en een welkome afwisseling door de mate van controle die je kan uitoefenenHet enige waar Shadowpriests goed in zijn is 1v1 PvP, BGs absoluut niet. Bovendien is een talent overhaul al een lange tijd overdue. Holy tree bijvoorbeeld is vind ik praktisch waardeloos.
Wij hebben een paladin op de server die ik weet niet hoeveel heals eraf krijgt. Hij deed een blessing of light (dat je dus meer healing ontvangt zeg maar) en ik heb geen mod om exacte getallen te zien, maar voor elke 1000 hp heal die hij erop gooide (ik speelde even voor testsubject) raakte hij denk ik nog niet 1% van zijn mana kwijt. Hij is 10 minuten bezig geweest met heals casten voordat hij eindelijk /oom raakte, en dat zijn allemaal heals van minimaal 1000hp geweest, met een aantal leuke crits, sommigen zo hoog als wel 4000hp. Aardige healer ben je dan, en een stuk minder kwetsbaar als een priestLiche schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:01:
Om het vuurtje priests vs. druids / shamans / pala's op te wakkeren ken ik uit eigen ervaring vertellen dat de priests lang niet altijd de beste healers zijn. Ik speel een druid in high-end raiding guild en heal net zo goed, wellicht beter dan priests. In 1.10 zal dat gerust hersteld worden en de priests een flinke buff geven, zoals de druids in 1.8 hebben gehad.
Enige voordeel op dit moment van een priest is hun flash heal die snel en veel healed. Maar ach een rank 6 regrowth healed ook 1.2k met een aardige HoT erachteraan. Ding is dat de priests best een reden mogen hebben om te whinen, want ze horen gewoon de beste healing class te zijn, en dat zijn ze niet. (Druid ftw
)
LOL, hoe kan je nou zeggen dat je beter healt dan priests?Liche schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:01:
Om het vuurtje priests vs. druids / shamans / pala's op te wakkeren ken ik uit eigen ervaring vertellen dat de priests lang niet altijd de beste healers zijn. Ik speel een druid in high-end raiding guild en heal net zo goed, wellicht beter dan priests. In 1.10 zal dat gerust hersteld worden en de priests een flinke buff geven, zoals de druids in 1.8 hebben gehad.
Enige voordeel op dit moment van een priest is hun flash heal die snel en veel healed. Maar ach een rank 6 regrowth healed ook 1.2k met een aardige HoT erachteraan. Ding is dat de priests best een reden mogen hebben om te whinen, want ze horen gewoon de beste healing class te zijn, en dat zijn ze niet. (Druid ftw
)
Paladins nemen gewoon imba veel + healing, samen met die Light blessing erbij en dan maar lage ranks spammen, kost geen drol. En als je tank ff in de nood komt, doe je een paar ranks hoger. Wij hebben er ook zo 1 in de guild.HTT-Thalan schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:10:
[...]
Wij hebben een paladin op de server die ik weet niet hoeveel heals eraf krijgt. Hij deed een blessing of light (dat je dus meer healing ontvangt zeg maar) en ik heb geen mod om exacte getallen te zien, maar voor elke 1000 hp heal die hij erop gooide (ik speelde even voor testsubject) raakte hij denk ik nog niet 1% van zijn mana kwijt. Hij is 10 minuten bezig geweest met heals casten voordat hij eindelijk /oom raakte, en dat zijn allemaal heals van minimaal 1000hp geweest, met een aantal leuke crits, sommigen zo hoog als wel 4000hp. Aardige healer ben je dan, en een stuk minder kwetsbaar als een priest
[ Voor 35% gewijzigd door Thijs op 19-01-2006 16:14 ]
lekker vriendelijk...Hydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:20:
is natuurlijk niet helemaal waar natuurlijk bijna iedere class kan met de juiste spec en gear leuke damage doen, je kan gewoon meerdere kanten op met iedere class. Pala kan ook helemaal holy of juist reti, net als druids feral en resto. Tis juist leuk dat je meerdere dingen kan doen.addictive schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:16:
[...]
lekker vriendelijk...
priest is nu eenmaal een heal-class en geen damage do-class...
damage dealers krijgen een extra damage deal ding in hun talent, healers een heal ding... lijkt me niet meer dan logisch
Ik vind priest zelf een hele leuke class om mee te spelen (tot lvl 21 gekomen, dus verder weet ik het niet)
Vind het jammer dat er altijd gezeur is over classes, dan zijn die weer overpowered, dan is de nieuwe talent build niet goed, er is altijd wel iets...
[ Voor 55% gewijzigd door MantaMania op 19-01-2006 16:27 ]
Heb je mij horen zeggen dat we 2 sets moeten hebben?MrVegeta schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:03:
En dat er geen set is met shadow dmg dat komt omdat blizzard ook vindt dat een priest een supporting class is met healen, dus waarom zouden wij als enige class 2 sets moeten krijgen?
Hoezo wat ze 'altijd' doen? Het enige probleem met priests is PvP survivability, maar dat is vooral vanwege de assist trains. Ik vind zelf dat het grootste probleem Disc/Holy spec damage is. Grinden als Disc/holy is een PITA.Nou ja dit wordt toch weer een zinlose discussie dus hou er maar over op, ik wou alleen zeggen dat shadow priests echt niets te klagen tegenover disc/holy priests, wat ze wel altijd doen.
En waarom moeten shadow priests dan gaan rerollen?Nog 1 ps'je, ik speel al langer op een priest dan jou, heb ook meer ervaring en heb ook lang shadow gespeeld dus ik weet wel waar ik het over heb, en waar ik het nu over heb is dat de shadow priests goed genoeg zijn en de disc/holy niet, daarom worden die hopelijk nu gebuffed.
En als Shadow kun je niet healen? Ik heb een full shadow spec, maar dat betekent niet automagisch dat ik altijd in SF sta. Ik ben 60% van de tijd bezig te healen. Volgens mij heb ik dat ook al een paar keer gemeld. Alleen heb je aan een aantal Shadow Talents een hele hoop. Holy talents zijn waardeloos voor PvP.//edit, disc speccen pvp uitsluiten? Haha.. wat doe jij in WSG? Dmg? zal je team leuk vinden. Als disc priest ben je de bom in teamplay pvp. Wat voor nuttige shadow talents heb je om jou team levend te houden? Juist geen. Terwijl je disc/holy toch echt wel genoeg dingen hebt om je team levend te houden, dus die opmerking sloeg echt nergens op.
Die 10% meer mana kun je met een shadow spec ook hebben hoor. Maar nogmaals, mij hoor je niet klagen over shadow (PvP survivability is absoluut kut, maar op mijn server kun je pratkisch niet PvPen als je level 60 bent). Ik heb er alleen een pokke hekel aan als mensen gaan roepen dat je maar een 'lock moet rollen. De laatste keer dat ik een lock speelde had die toch echt geen healing spells.Heb trouwens een 26/25 build en ben er blij mee, omdat als ik speel dan doe ik MC/BWL oid en daar wordt het wel gewaardeerd om bijvoorbeeld inner focus te hebben zodat je nog een 4800 heal er uit kan gooien als iedereen oom is en de tank bijna dood is. Of dat je 10% meer mana hebt en voor 10% meer healt.
Ga maar eens je mount money grinden als holy priest. Holy damage is brak en de end-talent is waardeloos.GoodspeeD schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:44:
Priest is fine. Zowel shadow als disc/holy.
No shit. Kijk, dat bedoel ik nou. Meneer heeft een priest tot level 21 gekregen, zich er verder niet in verdiept, en roept dus maar dat een priest geen damage dealer is.addictive schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:16:
priest is nu eenmaal een heal-class en geen damage do-class...
damage dealers krijgen een extra damage deal ding in hun talent, healers een heal ding... lijkt me niet meer dan logisch
Ik vind priest zelf een hele leuke class om mee te spelen (tot lvl 21 gekomen, dus verder weet ik het niet)
Oh, ik ook, absoluut. Ik heb in de eerste plaats een priest gerolled omdat ik support classes nou eenmaal leuk vindt. Ik vind healen leuk, als je m'n gear checked zie je daar eigenlijk alleen maar healing gear tussen zitten. Ik switch alleen wel tussen healen en damage in instances omdat een beetje uit m'n neus gaan zitten eten op zonetrash compleet nutteloos is.MantaMania schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:25:
is natuurlijk niet helemaal waar natuurlijk bijna iedere class kan met de juiste spec en gear leuke damage doen, je kan gewoon meerdere kanten op met iedere class. Pala kan ook helemaal holy of juist reti, net als druids feral en resto. Tis juist leuk dat je meerdere dingen kan doen.
Ik ben ook dik tevreden met mn priest.
Ik heb nog nooit een 4k paladin crit gezien, vraag em af of dat ubderhaupt mogelijk is. Je hebt wel gelijk dat paladins hele efficiente healers zijn, daar worden ze ook voor gebruikt. Wij hebben standaard healing rotations met 1 pally, 1 druid en 1 priest. Geen van de drie raakt OOM. Sowieso zijn paladins goeie MT healers, priests zijn daarentegen weer stukken beter in 't redden van een Cloth caster. Ik zie een paladin of druid niet zo snel een clothy shielden. Daarnaast kun je een 2.5sec cast heal niet helemaal vergelijken met een 1.5 sec heal. Flash Heals zijn veel minder mana efficient dan Greater Heal. Probleem alleen met Greater Heal is dat de cast tijd te lang is voor de meeste encounters.HTT-Thalan schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:10:
Wij hebben een paladin op de server die ik weet niet hoeveel heals eraf krijgt. Hij deed een blessing of light (dat je dus meer healing ontvangt zeg maar) en ik heb geen mod om exacte getallen te zien, maar voor elke 1000 hp heal die hij erop gooide (ik speelde even voor testsubject) raakte hij denk ik nog niet 1% van zijn mana kwijt. Hij is 10 minuten bezig geweest met heals casten voordat hij eindelijk /oom raakte, en dat zijn allemaal heals van minimaal 1000hp geweest, met een aantal leuke crits, sommigen zo hoog als wel 4000hp. Aardige healer ben je dan, en een stuk minder kwetsbaar als een priest
[ Voor 47% gewijzigd door Hydra op 19-01-2006 16:52 ]
Knul (klinkt lekker minachtend niet?), jij hebt geen flauw idee waarover je praat, no way dat jij een mage outdamaged op de lange termijn.Hydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:27:
Kijk, dit is dus waarom ik ietwat allergisch reageer op zulke mensen. Je hebt geen flauw idee knul. Een PvE specced shadowpriest outdamaged single target een mage. En dan kunnen we ook nog silencen, healen, undead CCen en dispellen.
Who cares? De meeste classes kunnen een mage tegenwoordig singletarget nog wel outdamagen.Hydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:27:
No shit. Kijk, dat bedoel ik nou. Meneer heeft een priest tot level 21 gekregen, zich er verder niet in verdiept, en roept dus maar dat een priest geen damage dealer is.
Dus, omdat een priest louter en alleen een healslet is hebben wij talents die:
-Onze DoT met 2 ticks (6 sec) verlengen
-De resist kans tot 10% verlagen
-De range verlengen
-Cooldown van onze high damage spell verlagen
-Ons een channeled shadow damage spell geven.
-Shadow damage met 10% verhogen
-Targets tot 15% extra damage geven
-Ons een shadowform geven die onze damage nog eens met 15% verhoogt.
Kijk, dit is dus waarom ik ietwat allergisch reageer op zulke mensen. Je hebt geen flauw idee knul. Een PvE specced shadowpriest outdamaged single target een mage. En dan kunnen we ook nog silencen, healen, undead CCen en dispellen.
Priests zijn niet alleen healbots, ook niet in de end-game instances.
crystal water ftw!, heerlijk een lekker stackie mee voor een run en gewoon continue drinken als je zelfs maar een paar seconden hebt. Zelfs voor een pull shield ik ff 2-3 mensen en gelijk een slokkie erachteraan.Miles Teg schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:06:
[...]
Who cares? De meeste classes kunnen een mage tegenwoordig singletarget nog wel outdamagen.
Mage is juist AoE koning, Priest mag dan lekker healbotje spelen om de mage in leven te houden.
En jij kunt lekker geen water maken, puh!
Ik kan niet zeggen dat het me veel kan schelen dat het 'minachtend' overkomt als ik iemand die vindt dat priests geen damage dealers zijn 'knul' noem. En wat is lange termijn? Ik heb een flinke mana pool, mana regen gear, en ik krijg 59 mana terug op bijna elke tick van m'n mindflay. Het duurt heel lang voordat ik zonder mana zit. Daarnaast is die 15% vunerability iets waar Warlocks nog eens grondig van profiteren. Een shadowpriest kan schakelen tussen damage en healing, dat is waar z'n nut zit.ImdaMned schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:55:
Knul (klinkt lekker minachtend niet?), jij hebt geen flauw idee waarover je praat, no way dat jij een mage outdamaged op de lange termijn.
Open jij in MC met een AP + PoM + PB?De 1e burst dmg is nog altijd voor een mage: Arcane power & presence of mind icm pyroblast/een ander spell + fireblast + cone of cold is een gigantische bak dmg waar je als priest echt niet tegenop kan. Daarna kan je het als priest misschien inhalen, maar in de long run heeft een mage nog steeds mana over en loop jij als shadow priest te wanden.
"Oh sorry, shield was on cooldown!"Miles Teg schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:06:
Who cares? De meeste classes kunnen een mage tegenwoordig singletarget nog wel outdamagen.
Mage is juist AoE koning, Priest mag dan lekker healbotje spelen om de mage in leven te houden.
Gelukkig niet, dat laat ik aan 't voetvolk over terwijl ik op m'n gouden healertroon zit en op m'n wenken wordt bediendEn jij kunt lekker geen water maken, puh!
Hah, ik ben juist zuinig op m'n water. Weet niet waarom. Ik drink alleen als ik daadwerkelijk 'low' ben. Behalve voor bossfights natuurlijk. Preshielden is trouwens een beetje verspilling van mana IMHO, bovendien krijgen die mages dan van die vervelende AoE neigingenMantaMania schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:11:
crystal water ftw!, heerlijk een lekker stackie mee voor een run en gewoon continue drinken als je zelfs maar een paar seconden hebt. Zelfs voor een pull shield ik ff 2-3 mensen en gelijk een slokkie erachteraan.
[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 19-01-2006 17:22 ]
Ik heb het over een volle MC run. Een gevecht zoals Ragnaros, waarbij een mage nonstop frostbolt kan spammen en waarbij de melee elke 25 seconden uit range moet gaan vanwege knockback is uiteraard in het voordeel van mages. Als ik nonstop door kon blijven rammen was dat wel anders.Mojo schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 00:58:
[...]
Das niet helemaal waar zeg maar. Ik weet er als mage meer dan 300 DPS uit te pompen. Dat zie ik rogues niet zomaar sustained doen.Stond de laatste Ragnaros met 8% damage dealt 3e ofzo.. boven me nog 2 mages (ik ging dood
)
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Sowieso is elke situatie anders. In super korte gevechten doen locks niet veel damage. Maar als hun DoTs eenmaal allemaal gestacked zijn en ze kunnen gaan shadowbolten gaat 't hard. Helemaal met CoS en Shadowweaving op de mob.Imodium schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:20:
Ik heb het over een volle MC run. Een gevecht zoals Ragnaros, waarbij een mage nonstop frostbolt kan spammen en waarbij de melee elke 25 seconden uit range moet gaan vanwege knockback is uiteraard in het voordeel van mages. Als ik nonstop door kon blijven rammen was dat wel anders.
[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 19-01-2006 17:26 ]
Jaja, 1-vs-1 damage, maar wat heb je aan een priest die perse 1-vs-1 damage wil gaan doen? Zet er mage neer, en je hebt AoE als extra, zet een rogue neer en je hebt meer 1-vs-1 damage. Prima dat je shadowpriest leuk vind, maar tis niet het beste van het beste.Hydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:20:
[...]
Open jij in MC met een AP + PoM + PB?
Dat zeggen dus een hoop mensen, maar ze hebben horen roepen dat shadow priests mana inefficient zijn, en denken dat een priest na 5 min ofzo zonder mana zit, en dat is dus gewoon niet zo. Ik bedoel helemaal niet dat je als shadowpriest mages moet gaan vervangen ofzo, je bent en blijft een healer, en hebt als zodanig in bossfights meer nut, maar op zonetrash kan je gewoon DPSen. het gaat er hier dus alleen om dat 't statement dat een priest geen DPS class onzin is, priests kunnen met de juiste spec reteveel damage doen.
Water? Nee, sorry, uitverkocht...."Oh sorry, shield was on cooldown!"
Die jouw shadowpriest (en iedereen for that matter) er vervolgens vierkant met gemak uit-dps'en.Hah, ik ben juist zuinig op m'n water. Weet niet waarom. Ik drink alleen als ik daadwerkelijk 'low' ben. Behalve voor bossfights natuurlijk. Preshielden is trouwens een beetje verspilling van mana IMHO, bovendien krijgen die mages dan van die vervelende AoE neigingen
Je kan het welHydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:23:
[...]
Oh een ding:
MrVegeta; m'n excuses voor het "mond houden", dat was te lomp.
[ Voor 38% gewijzigd door ImdaMned op 19-01-2006 17:41 ]
Elke situatie is wel anders, maar zoveel situaties zijn er niet. Warlocks kunnen inderdaad wel flinke DPS doen ja.Hydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:23:
[...]
Sowieso is elke situatie anders. In super korte gevechten doen locks niet veel damage. Maar als hun DoTs eenmaal allemaal gestacked zijn en ze kunnen gaan shadowbolten gaat 't hard. Helemaal met CoS en Shadowweaving op de mob.
Oh een ding:
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Ok, gezien de huidige omschrijving van shadowburn (alleen een shard bij dood door shadowburn) en het ontbreken van deze verandering in de release notes van de laatste patches nam ik aan dat het een bug was, natuurlijk heb ik liever dat dit geen bug blijkt te zijn: heb echt mn shadowburn hervonden na deze verandering + shardbagvolgens mij is het geen bug, maar een opzettelijk iets. Je ziet namelijk voor 3-5 sec bij de mob een debuff staan dat je er een shard van krijgt als hij doodgaat. Je kan nu dus zelfs 2 shards krijgen, dots + shadowburn en drainsoul= 2shards
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Je maakt je druk om niets. Kekeke.Hydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:23:
[...]
Sowieso is elke situatie anders. In super korte gevechten doen locks niet veel damage. Maar als hun DoTs eenmaal allemaal gestacked zijn en ze kunnen gaan shadowbolten gaat 't hard. Helemaal met CoS en Shadowweaving op de mob.
Oh een ding:
Verwijderd
Heb op m'n pally als ik ga healen (Whitesoul Helm en Magister's Mantle ipv m'n standaard armor en een ander schild) iets meer dan 4700 mana unbuffed. Pas even wat geprobeerd met een priest guildie van me, het spammen van flash heals. De priest spamde 14 heals voor pakweg 15k healing als ik het me goed herinner, deed ze qua casting time 21 sec over. Ik spamde zonder gebruik van m'n manaregen trinket die me nog eens drie heals op zou leveren 40 heals voor zo'n 20k healing, alleen deed ik er dus 60 sec over. Dit was ook zonder BoL (in MC altijd iedereen mee gebuffed ofcHydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:27:
Ik heb nog nooit een 4k paladin crit gezien, vraag em af of dat ubderhaupt mogelijk is. Je hebt wel gelijk dat paladins hele efficiente healers zijn, daar worden ze ook voor gebruikt. Wij hebben standaard healing rotations met 1 pally, 1 druid en 1 priest. Geen van de drie raakt OOM. Sowieso zijn paladins goeie MT healers, priests zijn daarentegen weer stukken beter in 't redden van een Cloth caster. Ik zie een paladin of druid niet zo snel een clothy shielden. Daarnaast kun je een 2.5sec cast heal niet helemaal vergelijken met een 1.5 sec heal. Flash Heals zijn veel minder mana efficient dan Greater Heal. Probleem alleen met Greater Heal is dat de cast tijd te lang is voor de meeste encounters.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
+400 van mijn gearVerwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:36:
[...]
/edit
heb t even uitgerekend, zonder talents heb je hier +690 healing voor nodig
-niks-
Verwijderd
Probeer marktplaats.nlAleXnl schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:57:
Ik probeer nu sinds een paar dagen de 10 dagen trial versie, en dat bevalt me erg goed, er zitten wel nadelen aan, je kunt niet traden, max lvl 20, max 10 gold enz.
Heeft iemand een idee waar je WoW het goedkoopst nieuw kan kopen?liefst in NL. Gcshop heeft hem voor €37,-, verder niet veel interessants gezien.
vandaag dropte de belt voor mij maar ben nu pas op 1/8GoodspeeD schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:59:
Wooha. Vanavond Prophecy Robe en Mantle of Prophecy geloot in MC. Brengt het totaal op 6/8 Prophecy na vijf weken MC.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?313246
Iseci
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik haal de 3800, en dat is met pure +int equip (6800 unbuffed), met wat meer healing items zou ik de 4200 kunnen halenHydra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:27:
Ik heb nog nooit een 4k paladin crit gezien, vraag em af of dat ubderhaupt mogelijk is. Je hebt wel gelijk dat paladins hele efficiente healers zijn, daar worden ze ook voor gebruikt..
of zoals ik al eerder posteMaegrim schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 07:47:
[...]
Ik haal de 3800, en dat is met pure +int equip (6800 unbuffed), met wat meer healing items zou ik de 4200 kunnen halen
[ Voor 21% gewijzigd door TomSmit82 op 20-01-2006 08:22 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Jay-v op 20-01-2006 08:54 ]
Van mij werd verlangd dat ik MD/Ruin ging voor MC (jaja, ben gisteravond 60 geworden met lock) en was daarvoorn SM/Ruin.Imodium schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 18:01:
[...]
Elke situatie is wel anders, maar zoveel situaties zijn er niet. Warlocks kunnen inderdaad wel flinke DPS doen ja.
gast wij hebben 4 locks in bijna full/full tier 1 met een MD/ruin of MD/xx build en zelfs met hun 10% aggro reducting imp en hun gear trekken ze nog regelmatig aggro als ze niet op hun dps blijven lettenHTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:08:
[...]
Van mij werd verlangd dat ik MD/Ruin ging voor MC (jaja, ben gisteravond 60 geworden met lock) en was daarvoorn SM/Ruin.
BAAAAAAAAAAH wat is dat sloom zeg. Met SM ruin: Dikke crits, snelle kills, dotten en fearen en tegen de tijd dat de mob terugkwam - keertje niezen en hij lag er. Mijn drains zijn kut nu, mijn range is weg (36 yards is écht lekker) en in return krijg ik dan 200 magic res op mijn felhunter -_-
Ze willen dat vanwege de lagere dps en de 20% threat reduction die dan op de imp zit.
Ik voel me gimped
Gratz met 60!HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:08:
[...]
Van mij werd verlangd dat ik MD/Ruin ging voor MC (jaja, ben gisteravond 60 geworden met lock) en was daarvoorn SM/Ruin.
BAAAAAAAAAAH wat is dat sloom zeg. Met SM ruin: Dikke crits, snelle kills, dotten en fearen en tegen de tijd dat de mob terugkwam - keertje niezen en hij lag er. Mijn drains zijn kut nu, mijn range is weg (36 yards is écht lekker) en in return krijg ik dan 200 magic res op mijn felhunter -_-
Ze willen dat vanwege de lagere dps en de 20% threat reduction die dan op de imp zit.
Ik voel me gimped
Dank KoeiMadKow schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:17:
[...]
Gratz met 60!
Binnenkort maar eens wat DM runs doen voor wat leuke gear enzo
Verwijderd
Gratz Blackraven-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 07:20:
gisteravond was het eindelijk zover
de rooie rotzak is dood
van het weekend eerst zg en mc even clearen, maandag beginnen we als het goed is aan de suppression roomVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:28:
[...]
Gratz Blackraven, nu een makkie tot nef ?
Verwijderd
Hoeveel tries, heeft het gekost gisteren om Vaelestraz neer te krijgen-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 07:20:
gisteravond was het eindelijk zover
de rooie rotzak is dood
De loot:
Belt of Transcendence
Helm of Endless Rage
Nemesis Belt
screenshots op onze frontpage
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
'Verlangd' dat je MD/Ruin ging? Jemig.HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:08:
Nurf!Maegrim schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 07:47:
Ik haal de 3800, en dat is met pure +int equip (6800 unbuffed), met wat meer healing items zou ik de 4200 kunnen halen
NopeI.R. Butcher schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:50:
Dan toch nog maar even een vraag: ik ben nu nog de ongelukkige eigenaar van shell launcher shotgun (lvl53, ik ben lvl60 hunter), en ik heb een misschance van rond de 26% (volgens recap), wat natuurlijk gruwelijk hoog is. Nu doe ik zo'n 200dps standaard, 300 als ik me boos maak, maar dit kan ik nog flink verbeteren als ik m'n misskans omlaag krijg (samen met een nieuwe boog/gun). Is dit miss-percentage te verklaren doordat m'n huidige gun lvl53 is?
[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 20-01-2006 10:04 ]
3 uuur zijn ook wel de behoorlijk betere guilds hoor, maar gaat uiteraard steeds sneller op een gegeven moment.I.R. Butcher schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:50:
Sinds twee weken hebben we met mijn guild MC op de kalender staan, de eerste keer dat we er waren hebben we met 32 man Luci in de eerste poging neer gekregen met 1 death. Hoewel iedereen in vrijwel geheel blauwe gear was, ging het toch best soepel.
Maggy ging helaas niet, maar goed, we waren ook met 25 man. Eergisteren Maggy voor de 2e keer neergekregen met 29 man, dus nu maar op weg naar baasje nr 3.
We hadden dit weekend ook onze vriendin Onyxia voor het eerst ontmoet, onze beste try was 12% met 26 man, dus komend weekend gaat ze neer. In zul'gurub hebben we de bazen tot Thekal op farm status op dit moment.
Wat ik alleen niet snap is dat ik zo af en toe hier zie dat MC efkes gecleared wordt in een uur of 3, wij doen al iets minder dan 2 uur om Luci en Maggy neer te krijgen, ik weet wel dat dit met rond de 30 man is, en het epix gehalte is ook nog niet echt hoog, maar toch
dan was het wel een hele slechte rogue want een beetje rogue maakt je helemaal gek met zijn stuns zeker als ie duel geil is en epics heeft. En vanuit stealth krijg je volgens mij meestal snel een cheap shot of iets zodat jij niet kan beginnen met je fear.Hydra schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:02:
[...]
Gisteren voor onze Ony run nog een beetje aan 't duellen geweest met een paar mensen uit de groep, onderandere een rogue (uit m'n oude guild, toffe peer maar compleet duel geil). De eerste keer versloeg 'ie me nipt, maar daarvoor moest 'ie dus z'n trinket gebruiken. Daarna versloeg ik hem omdat 'ie geen trinket gebruikte. Daarna wou hij een andere taktiek gebruiken, me proberen te stunlocken, maar dat werkte dus ook niet. Dit alles verbaasde me nogal omdat ik A) niet erg goed ben in PvP enop dat moment gewoon m'n blue damage gear droeg. Hij heeft een zooi epics, o.a. een CHT.
Andere rogue wou ook een keer proberen. Die maakte de fout te laat te stealthen en die fearde ik meteen weg. SW:Pain, shielden, MB, MF, MF, Fear, MB, MF. Dood. Die had slechtere equipment dan de andere rogue, en ik eindigde op 100%.
Shadowpriests zijn wel een beetje overpoweredAls een rogue niet vanuit stealth kan ambushen moet je 'em sowieso kunnen verslaan. Kan 'ie dat wel dan kom je met een fear > DoT > bandage een heel eind.
[...]
Nope26% is wel erg veel trouwens.
[ Voor 35% gewijzigd door MantaMania op 20-01-2006 10:07 ]
Maar rogue's zijn echt overpowered volgens jou toch?[b]Hydra schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:02:Gisteren voor onze Ony run nog een beetje aan 't duellen geweest met een paar mensen uit de groep, onderandere een rogue (uit m'n oude guild, toffe peer maar compleet duel geil). De eerste keer versloeg 'ie me nipt, maar daarvoor moest 'ie dus z'n trinket gebruiken. Daarna versloeg ik hem omdat 'ie geen trinket gebruikte. Daarna wou hij een andere taktiek gebruiken, me proberen te stunlocken, maar dat werkte dus ook niet. Dit alles verbaasde me nogal omdat ik A) niet erg goed ben in PvP enop dat moment gewoon m'n blue damage gear droeg. Hij heeft een zooi epics, o.a. een CHT.
Andere rogue wou ook een keer proberen. Die maakte de fout te laat te stealthen en die fearde ik meteen weg. SW:Pain, shielden, MB, MF, MF, Fear, MB, MF. Dood. Die had slechtere equipment dan de andere rogue, en ik eindigde op 100%.
Ik dacht dat ie bij de 6de try neerging. Paar domme wipes zaten er natuurlijk ook bij (Mage gaat ice-blocken als ie perongeluk Vael aggroed >< , dan wipe je zeker jaVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:45:
[...]
Hoeveel tries, heeft het gekost gisteren om Vaelestraz neer te krijgen
Gratz in ieder gevalWeer een mijlpaal voor BR
[ Voor 5% gewijzigd door Wouter185 op 20-01-2006 10:08 ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
best veel, iig 2 minder dan het totaal aantal corpseruns, omdat er 2x gepulled werd omdat er iemand van het balkon viel en te vroeg agro'deVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:45:
[...]
Hoeveel tries, heeft het gekost gisteren om Vaelestraz neer te krijgen
Gratz in ieder gevalWeer een mijlpaal voor BR
Dat deed 'ie dus ook. Maar ik zit dan als een gek op m'n fear knop te meppen, en er komt een moment dat ik even uit stun ben, en dan is het dus fear + bandage. Als hij dan de cooldown van de trinket up heeft ben ik het haasje. Zonder is het een close call. Die gozer was echt niet 'slecht'. Zou sowieso wel suf zijn dat een shadow specced priest per definitie van een rogue zou verliezen.MantaMania schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:04:
dan was het wel een hele slechte rogue want een beetje rogue maakt je helemaal gek met zijn stuns zeker als ie duel geil is en epics heeft. En vanuit stealth krijg je volgens mij meestal snel een cheap shot of iets zodat jij niet kan beginnen met je fear.
Huh? Ik vind ze irritant, maar heb ze nooit overpowered gevonden?RaseriaN schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:06:
Maar rogue's zijn echt overpowered volgens jou toch?![]()
Hey, ik heb behoorlijk wat gePvPed hoor, ik doe het nu niet meer omdat de queues op AD te lang zijn. Vooral niet-healing classes zoals rogues en warriors besprong ik met plezier. Probleem is alleen dat als je probeert te doen wat je group 't meest help; healen, je door 3 rogues tegelijkertijd wordt besprongen. En dat is een beetje vervelendShadowpriests zijn gewoon viessterk in PvP en ook in group PvP (Hydra, trust me zodra je het leert weet je wel wat ik bedoel)
[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 20-01-2006 10:24 ]
Wat moet ik daar nou weer mee
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Old school gamer
lol wat een bull ....HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:20:
[...]
Wat moet ik daar nou weer mee![]()
Ze waren bang dat mijn crits aggro zouden trekken, dus ik moest SM laten vallen en 20% aggro reduction nemen
There is no art to find the minds construction in the face
Idd, wij hebben Nefarian gekilled en onze locks hebben echt geen verplichte build ofzo. Als ze slim spelen is er nix aan de hand. BWL is qua agro nog ff wat moeilijker dan MC, vind het altijd wel mooi om te zien, warlock die zichzelf killen met hellfire om agro te resettenMuppet schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:26:
[...]
lol wat een bull ....
ze waren bang dat .... dus nog niet eens geprobeerd? Ooit gedacht dat het ook een stukje skill is... Skill van de MT en skill van de lock om geen aggro te trekken. Als je dikke crit hebt gedaan gewoon ff rustig houden daarna,
[ Voor 13% gewijzigd door SouLmaN op 20-01-2006 10:31 ]
Nou, ten eerste verbaast het me dat jij daar mee accoord gaatHTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:20:
Ze waren bang dat mijn crits aggro zouden trekken, dus ik moest SM laten vallen en 20% aggro reduction nemen
Idd. Als er nou een spec was met die de cooldown van je soulstone verlaagt naar 15 min ofzo kon ik me d'r nog wat bij voorstellen, maar DPS is DPS, spec boeit niet extreem veel.SouLmaN schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:30:
Idd, wij hebben Nefarian gekilled en onze locks hebben echt geen verplichte build ofzo. Als ze slim spelen is er nix aan de hand.
[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 20-01-2006 10:33 ]
Verwijderd
Als je in MC staat en je loopt te critten dan ga je dus vaak dood... Als je vaak dood zou gaan, zou je het ook niet leuk vinden en loop je daar weer over te mieren (kan me iets herinneren van je rogue).HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:20:
als je meerdere keren achter elkaar staat te critten en je gaat lekker door doe je zelf ook wat verkeerd. In de meeste gevallen kan je het best een beetje inschatten lijkt me.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:37:
[...]
Als je in MC staat en je loopt te critten dan ga je dus vaak dood... Als je vaak dood zou gaan, zou je het ook niet leuk vinden en loop je daar weer over te mieren (kan me iets herinneren van je rogue).
Als je als guild nog niet ver bent in MC, dan maakt het wel degelijk uit wat voor built iemand heeft, vooral als een lock de heletijd loopt te critten, is het lastig. Later lopen tig mensen met goede gear en hebben de tanks de boel goed onder controle en kan je gaan critten :-)
Precies. Als we in Zul een Zerker tegenkomen en ik dan meteen vol DPS ga en ook nog eens een keer VE op die mob zet heb ik ook zo aggro. Weten hoe ver je kunt gaan is ook een 'skill'. In onze raid hebben we een 'lock die ook een beetje damage geil is, vooral op zone trash trekt ze vaak aggro. De healer group doet al lang niet meer heel erg haar best om die 'lock te redden.MantaMania schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:45:
als je meerdere keren achter elkaar staat te critten en je gaat lekker door doe je zelf ook wat verkeerd. In de meeste gevallen kan je het best een beetje inschatten lijkt me.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
je bent ook met ze tweeenFragNeck schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:06:
Ik had nooit gedacht dat er een class overpowered zou zijn, maar nu weet ik het zeker
Gisteren met mijn huntertje (55) een lvl58 elite gemold, dat is me met mijn warrior nog nooit gelukt.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 11:24 ]
Verwijderd
Lucifron en Magmadar doen we ongeveer 45 minuten over. En gister complete clear van precies 4 uur, kan nog wel wat vanaf. Het scheelt ook wel dat we ervaren zijn en dat we gewoon weer verder gaan met killen als er al wel loot is gedropt en alleen de Master Looter niets doetI.R. Butcher schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:50:
Sinds twee weken hebben we met mijn guild MC op de kalender staan, de eerste keer dat we er waren hebben we met 32 man Luci in de eerste poging neer gekregen met 1 death. Hoewel iedereen in vrijwel geheel blauwe gear was, ging het toch best soepel.
Maggy ging helaas niet, maar goed, we waren ook met 25 man. Eergisteren Maggy voor de 2e keer neergekregen met 29 man, dus nu maar op weg naar baasje nr 3.
We hadden dit weekend ook onze vriendin Onyxia voor het eerst ontmoet, onze beste try was 12% met 26 man, dus komend weekend gaat ze neer. In zul'gurub hebben we de bazen tot Thekal op farm status op dit moment.
Wat ik alleen niet snap is dat ik zo af en toe hier zie dat MC efkes gecleared wordt in een uur of 3, wij doen al iets minder dan 2 uur om Luci en Maggy neer te krijgen, ik weet wel dat dit met rond de 30 man is, en het epix gehalte is ook nog niet echt hoog, maar toch
BTW, ik zit in Aegis / Thunderhorn, het kleine broertje van Caelum (veel RL friends van de officers van Aegis zitten in Caelum, we werken er ook mee samen)
Ik ben sinds een maandje MA; het is best grappig om te zien dat 30-40 man massaal aanvalt zodra jij je <ASSIST> roept
Dan toch nog maar even een vraag: ik ben nu nog de ongelukkige eigenaar van shell launcher shotgun (lvl53, ik ben lvl60 hunter), en ik heb een misschance van rond de 26% (volgens recap), wat natuurlijk gruwelijk hoog is. Nu doe ik zo'n 200dps standaard, 300 als ik me boos maak, maar dit kan ik nog flink verbeteren als ik m'n misskans omlaag krijg (samen met een nieuwe boog/gun). Is dit miss-percentage te verklaren doordat m'n huidige gun lvl53 is?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ik ben tot level 44 demo lock geweest, en ik was altijd al ontevreden over mijn dps.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:17:
leuke discussie, maar het is gewoon weer Thalan die aandacht wil omdat hij dit keer gedwongen is om een build te nemen. Ten eerste is de build heel divers en super voor mc/ bwl, zelfs pvp en solo grinden gaat beter dan sm/ ruin als je ermee leert spelen, lees bokkie zijn post maar terug waar je niet op reageerde. Gedwongen een build nemen is niet leuk nee, maar het blijft jou keus om de build te nemen om mee te mogen raiden, en jou keus om bij de guild te blijven. Imo zal je over een week posten hoe vet de build niet is, en waarom je er niet eerder mee speelde als je alle voordelen eruit haalt (buffs van demonic sac. buffs van elke keer andere pet uit, meer hp etc.)
en Hydra, crit trekt geen aggro, maar dmg wel? Wat een ****, een crit trekt 150% aggro tegenover een HIT van dezelfde dmg. En white dmg in fase 1 van ony is gewoon een veel toegepaste en vertrouwde tactiek. Boeiend dat het 2 minuten langer duurt, het zorgt voor clean 1try kills.
[ Voor 38% gewijzigd door HTT-Thalan op 20-01-2006 11:48 ]
Old school gamer
Hoe vaak ik deze wel niet gepost heb. Het word tijd dat ie in de TS komt te staan (als dat al niet het geval is).Dirk IJntema schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:46:
Laatst is er een link gepost met de drops per instance en welke nuttig zijn voor een bepaalde class (was een website uiteraard).
Alles afgezocht, zal er wel overheen lezen.. kan em niet vinden..
iemand?
/gquit man, 30 punten in Demonology gaan voor Jan Lul.HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:20:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 20-01-2006 11:55 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
sure, iedereen weet hoe hij moet spelen, de aggro of wipes zijn bugs van blizzard, ik ben eigenwijs, jij eigenwijzerHTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:32:
Ik ben van mening dat ik als SM/Ruin lock ook meekan, omdat ik best wel weet hoe ik moet spelen
PVE: felhunter is voor jou +60 ALL resistances, daar doe je het voor, als hij doodgaat sta je te dichtbij de mob. PVP, casters kunnen hem bijna niet fearen/ banishen of sheepen en jij hebt hogere resistances. Komt er een melee aan? 0,5 sec nieuwe pet, succi seduce.Die felhunter is met 200 resist op magic nog steeds best snel dood, itt tot de voidwalker welke juist weer shite is tegen casters
Ten eerste gebruik je endgame misschien 10% van de tijd dots, wordt altijd om CoS/ CoE gevraagd en ten tweede doe je juist 15% MEER dmg met je shadowspells, kijk eens goed naar de buff van de succi sacrificenDaar komt bij dat ik ineens geen 1500 dmg meer kan doen met een CoA en dan ik 10% dmg kwijt ben op al mijn shadow spells
ik kan niet..... je kan wel een andere manier proberen zoals VW sacrifce grinden ipv klagen. Het enige, maar dan ook het enige waar je gelijk in hebt is dat je dots nu range missen, so what? Sorry hoor, maar kom aub niet hier medelijden zoeken dat je gedwongen bent een bepaalde build te nemen die je niet wilt terwijl je de build niet 'begrijpt'. De build is wat intensiever spelen, maar veel diverser dan de standaardmode SM/ RUIN waar je dot en af en toe een SB afschiet.Ik kan niet meer draintanken, niet meer souldrain tanken, ik krijg constant 'out of range' omdat ik 36 yards gewend ben.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 12:02 ]
Dat issie niet, maar wordt wel tijd idd..Hooli-gan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:51:
[...]
Hoe vaak ik deze wel niet gepost heb. Het word tijd dat ie in de TS komt te staan (als dat al niet het geval is).
Lootlist
Old school gamer
War .... War Never Changes!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq