Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.013 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166281

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:32:
[...]

Ik ben tot level 44 demo lock geweest, en ik was altijd al ontevreden over mijn dps.

Ik ben van mening dat ik als SM/Ruin lock ook meekan, omdat ik best wel weet hoe ik moet spelen, en Sirda is samen met Kounamouta (GM) onze MT in MC, en een betere heb ik nog nooit gezien. Ik ben dus niet bang voor aggro, maar onze lock class leader hamerde erop. En ik wil toch ook wel graag wat felheart hebben ...

Demonic sacrifice is overrrated. Om de buff te krijgen moet je diep in de demo tree, waarbij je dus pet's gaat buffen ten koste van je eigen dps. Die 30 minuten extra mana of hp zijn dus compleet waardeloos imo, omdat je pet nu juist je sterke punt is als Demo lock. Alleen handig wanneer je een demon enslaved, wat je meestal niet langer dan 5 min volhoud. Die felhunter is met 200 resist op magic nog steeds best snel dood, itt tot de voidwalker welke juist weer shite is tegen casters. Daar komt bij dat ik ineens geen 1500 dmg meer kan doen met een CoA en dan ik 10% dmg kwijt ben op al mijn shadow spells. Ik kan niet meer draintanken, niet meer souldrain tanken, ik krijg constant 'out of range' omdat ik 36 yards gewend ben.

Nee, ik ben niet zo enthousiast nee.
Ik ben bang dat je de verkeerde talents heb gepakt.
Ik heb zelf ook MD/ruin, maar heb ook een grotere range en ik heb minder kans om gestoort te worden tijdens AoE.
Ik zou zeggen, kijk eens naar mijn build op mijn profile en probeer het eens uit.

Qua damage gaat het nu snel vooruit. 3/8 nemesis en Band of Forced Concentration hebben mij nogal geboost. Met full Felheart raakte ik nog steeds voor 630+ ... nu is dit 700 geworden.

Ow ... en als je een beetje skilled warlock bent, je lang in leven bent en ook nog eens je imp op de juiste plek zet, willen bijna alle tanks jou in de groep hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:55:
sure, iedereen weet hoe hij moet spelen, de aggro of wipes zijn bugs van blizzard, ik ben eigenwijs, jij eigenwijzer
Heb jij wel eens met mij gespeeld? Nee. Laat je dus absoluut niet uit over of ik al dan niet een goede speler ben.
PVE: felhunter is voor jou +60 ALL resistances, daar doe je het voor, als hij doodgaat sta je te dichtbij de mob. PVP, casters kunnen hem bijna niet fearen/ banishen of sheepen en jij hebt hogere resistances. Komt er een melee aan? 0,5 sec nieuwe pet, succi seduce.
Je mag alleen je imp gebruiken in instances vanwege de stamina buff en de threat reduce. Die felhunter is dus compleet nutteloos in MC, en buiten MC wanneer ik mobs grind is hij té snel dood. In pvp is hij handig maar is die Demo buff niet belangrijk, want zonder MD buff heeft de felhunter óók 120 resist to all STANDAARD.
Ten eerste gebruik je endgame misschien 10% van de tijd dots, wordt altijd om CoS/ CoE gevraagd en ten tweede doe je juist 15% MEER dmg met je shadowspells, kijk eens goed naar de buff van de succi sacrificen
Nogmaals: In MC gebruik je je IMP. Geen sacrifice dus. Geen +15% Dmg dus. En je succy bij hebben is sowieso +10% dmg op all magic, en de 77 dps die mijn succy doet wanneer ze leeft is écht wel beter (zeker omdat ze seduce heeft) dan nog een 5% extra shadow dmg.
ik kan niet..... je kan wel een andere manier proberen zoals VW sacrifce grinden ipv klagen. Het enige, maar dan ook het enige waar je gelijk in hebt is dat je dots nu range missen, so what? Sorry hoor, maar kom aub niet hier medelijden zoeken dat je gedwongen bent een bepaalde build te nemen die je niet wilt terwijl je de build niet 'begrijpt'. De build is wat intensiever spelen, maar veel diverser dan de standaardmode SM/ RUIN waar je dot en af en toe een SB afschiet.
Je pet's zijn als warlock je grote kracht. Die demonic sacrifice heeft voor mij alleen nut als ik een enslaved demon gebruik of als ik BG's doe waar een pet soms gewoon te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:56
Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:17:
en Hydra, crit trekt geen aggro, maar dmg wel? Wat een ****, een crit trekt 150% aggro tegenover een HIT van dezelfde dmg.
Nee hoor, dat is net zo'n bakerpraatje als dat je exhalted rep bij AD nodig hebt voor de baron mount. Een crit is gewoon extra damage, en de aggro is gewoon op die damage gebaseerd.
En white dmg in fase 1 van ony is gewoon een veel toegepaste en vertrouwde tactiek. Boeiend dat het 2 minuten langer duurt, het zorgt voor clean 1try kills.
<shrugs> In phase 1 kun je gewoon DPSen, zolang je maar onder de tank blijft kwa aggro. Net zoals bij alle andere mobs. Als je wacht tot de tank een paar sunders heeft en rustig aan doet als je een paar keer crit is er niks aan de hand. Mensen bedenken de meest complexe strategieen alleen maar omdat een paar mensen zich niet in kunnen houden. Je kunt duidelijk zien wie aggro van de tank af trekt in phase 1, zorg dan dat die persoon beter oplet.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hom3r schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:16:
[...]

je bent ook met ze tweeen :P

Bij ons in de guild heeft een Hunter een Schildpad als pet, en ik moet zeggen dat het heel fijn is die er bij tehebben in een instance. Gekke beest heeft meer dan 3300 armor })
UHHH ik mag hopen dat ie meer heeft als 3300 armor want das niet echt veel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:03:
[...]

Heb jij wel eens met mij gespeeld? Nee. Laat je dus absoluut niet uit over of ik al dan niet een goede speler ben.

[...]

Je mag alleen je imp gebruiken in instances vanwege de stamina buff en de threat reduce. Die felhunter is dus compleet nutteloos in MC, en buiten MC wanneer ik mobs grind is hij té snel dood. In pvp is hij handig maar is die Demo buff niet belangrijk, want zonder MD buff heeft de felhunter óók 120 resist to all STANDAARD.

[...]

Nogmaals: In MC gebruik je je IMP. Geen sacrifice dus. Geen +15% Dmg dus. En je succy bij hebben is sowieso +10% dmg op all magic, en de 77 dps die mijn succy doet wanneer ze leeft is écht wel beter (zeker omdat ze seduce heeft) dan nog een 5% extra shadow dmg.

[...]

Je pet's zijn als warlock je grote kracht. Die demonic sacrifice heeft voor mij alleen nut als ik een enslaved demon gebruik of als ik BG's doe waar een pet soms gewoon te lang duurt.
geen zin in discussie de hele dag, ik praat wel verder als je met deze build leert spelen. Ik zeg btw niet dat je een slechte speler bent, maar iemand die zoveel klaagt over de kleinste dingen wil ik niet eens mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:03:

Volgens mij hoef je je imp alleen te gebruiken als je in een Tank groep zit :P
Nogmaals: In MC gebruik je je IMP. Geen sacrifice dus. Geen +15% Dmg dus.
Je kan hem toch even summonnen en dan sacrifice doen?

Je moet die build maar eerst eens proberen in MC. Er zijn genoeg warlocks die het een heerlijke build vinden :o

Bovendien, alle 5 man instances die je gedaan hebt, zijn niet te vergelijken met MC. De kans is gewoon aanwezig dat met een zware crit build, je aggro trekt bij het begin. Leren je damage te beperken is nog niet zo gemakkelijk en vereist wat ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:11:
[...]
volgens mij verschilt het per groep ik vind een imp in de 2e tank groep en de backup tank groep ook wel lekker.

En laat hem toch lekker man snap niet waarom je zo persoonlijk word die gozer vertelt toch ook gewoon zijn verhaal net als dat we dat allemaal doen.
Dit was dan tegen conundrum gericht ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 20-01-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MantaMania schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:08:
[...]

UHHH ik mag hopen dat ie meer heeft als 3300 armor want das niet echt veel hoor.
Niet alles en iedereen is lvl60 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]MantaMania schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:14:

[...]

volgens mij verschilt het per groep ik vind een imp in de 2e tank groep en de backup tank groep ook wel lekker.

En laat hem toch lekker man snap niet waarom je zo persoonlijk word die gozer vertelt toch ook gewoon zijn verhaal net als dat we dat allemaal doen.
wij doen meestal tanks in zelfde groep :P

En heb je die laatste zin tegen mij? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:15:
[...]

En heb je die laatste zin tegen mij? :o
Wij zetten altijd de tanks bij de besbetrefende healers in de groep zodat dat duidelijk is zo zetten we ook altijd per tank groep een pala erbij voor de aura's.

nee die laatste zin was niet tegen jou ;) is geedit nu.
Miles Teg schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:15:
[...]

das waar maar dat had ie er ff bij moeten zetten dan ;)

[ Voor 27% gewijzigd door MantaMania op 20-01-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:50
MantaMania schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:14:
[...]

Dit was dan tegen conundrum gericht ;)
Ik weet niet hoe lang je deze topics al volgt, maar thalan is redelijk bekend als zijnde een eigenwijs ventje, en de meeste van zijn uitspraken heeft ie na ervaring weer terug moeten trekken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ImdaMned schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:25:
[...]

Ik weet niet hoe lang je deze topics al volgt, maar thalan is redelijk bekend als zijnde een eigenwijs ventje, en de meeste van zijn uitspraken heeft ie na ervaring weer terug moeten trekken >:)
als je een beetje hebt opgelet zie je dat ik al een paar maanden mee draai in het topic en ik ook thalan zijn verhalen ken maar ik vond zo een reactie echt niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:15:
Alle tanks in 1 group? Beetje onhandig. Heb je geen ruimte meer voor een pally en lock.
MantaMania schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:27:
als je een beetje hebt opgelet zie je dat ik al een paar maanden mee draai in het topic en ik ook thalan zijn verhalen ken maar ik vond zo een reactie echt niet nodig.
Ik vond de reactie van conendrum onnodig, en ik vind het suf dat hij gedwongen wordt te respeccen. gewoon terug speccen, ze hebben toch niet door welke build je hebt.

[ Voor 48% gewijzigd door Hydra op 20-01-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Miles Teg schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:15:
[...]

Ik gebruik een blackrock wolf als pet, BM specced, ding doet best wat dmg, rond de 140 gemiddeld waarvan 250+ crits.
Zelf doe ik ongeveer 140dmg, en rond de 1000 crits (aimed shot) (lvl55)

Pet heeft zo'n 5000 armor, en 3500HP en 90FR

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:25:
[...]
Maar je moet ook beseffen dat ook hij een speler is en een normaal mens en niet altijd hoeft afgezeken te worden. Soms issie eigenwijs dat klopt.. maar dat is iedereen tbh!

Tevens, niet iedereen vind elke build net zo fijn spelen als een ander. Idem met rogues, ik deed bergen damage met een combat build, maar een ander kan er niet mee uit de voeten. Die klaagt en vind het een rot build, logisch toch? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:35

On_E

Housemusic

Ik vind MD/Ruin iig de meest saaie warlock build die er is, en in PvP zou ik het nog geen 5 minuten uithouden.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

[...]

Je kan hem toch even summonnen en dan sacrifice doen?

Je moet die build maar eerst eens proberen in MC. Er zijn genoeg warlocks die het een heerlijke build vinden :o

Bovendien, alle 5 man instances die je gedaan hebt, zijn niet te vergelijken met MC. De kans is gewoon aanwezig dat met een zware crit build, je aggro trekt bij het begin. Leren je damage te beperken is nog niet zo gemakkelijk en vereist wat ervaring
Tuurlijk kan je sacrifice doen, maar dan kun je geen andere pet meer summonen want dan raak je die sacrifice buff weer kwijt. En het nut van je pet is meestal groter dan het nut van die sacrifice buff, zeker buiten een instance. Daar is die buff gewoon onbruikbaar omdat je je pet zo hard nodig hebt. Het kan wél als je een Infernal of Doomguard gebruikt, maar die zijn weer zo onbetrouwbaar :)

Als ik mijn felhunter mocht gebruiken in MC e.d., tuurlijk, dan zou het nut hebben, want dan healt hij zichzelf, hij dispellt debuffs en hij doet counterspell. De imp is alleen maar goed voor stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:28:
[...]

Alle tanks in 1 group? Beetje onhandig. Heb je geen ruimte meer voor een pally en lock.

[...]

Ik vond de reactie van conendrum onnodig, en ik vind het suf dat hij gedwongen wordt te respeccen. gewoon terug speccen, ze hebben toch niet door welke build je hebt.
Nouuuuu, ik denk dat het best opvalt als Ragnaros mij als MT aanziet hoor :')

Ik weet dat ik kan critten, en goed kan critten, daar heb ik ook expres op gespecced. Ik heb veel +dmg items, ik haal 1000k shadowbolts en vanwege mijn Destruc. talents haal ik die ook nog best vaak. Ik kan me indenken dat ze bank zijn voor aggro, maar ik weet hoe Sirda speelt, en als je langzaam opbouwt met dot's en wands, dan kan je zodra je echt los mag gaan echt geweldig veel meer dmg doen dan met MD/Ruin. 5000 Mana aan shadowbolts, 300 per stuk, als 25% daarvan crit... Reken maar uit :P

[ Voor 36% gewijzigd door HTT-Thalan op 20-01-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:35:
[...]

Tuurlijk kan je sacrifice doen, maar dan kun je geen andere pet meer summonen want dan raak je die sacrifice buff weer kwijt. En het nut van je pet is meestal groter dan het nut van die sacrifice buff, zeker buiten een instance. Daar is die buff gewoon onbruikbaar omdat je je pet zo hard nodig hebt. Het kan wél als je een Infernal of Doomguard gebruikt, maar die zijn weer zo onbetrouwbaar :)

Als ik mijn felhunter mocht gebruiken in MC e.d., tuurlijk, dan zou het nut hebben, want dan healt hij zichzelf, hij dispellt debuffs en hij doet counterspell. De imp is alleen maar goed voor stamina.
Een voidwalker Demonic saccen is voor boss-fights echt wel goed hoor, dan kun je maar blijven life tappen en dus blijven nuken, terwijl andere casters staan te wanden omdat hun mana op is.

Maar goed, ik vind de meeste demo talents het niet waard, en Soul Link boring, dus ik hou het lekker bij full destro met een killer Imp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:38:
[...]

Een voidwalker Demonic saccen is voor boss-fights echt wel goed hoor, dan kun je maar blijven life tappen en dus blijven nuken, terwijl andere casters staan te wanden omdat hun mana op is.

Maar goed, ik vind de meeste demo talents het niet waard, en Soul Link boring, dus ik hou het lekker bij full destro met een killer Imp.
Ik zei ook 'meestal' ;)

Die 100 regen per tick is geweldig veel, maar je moet er ook iets voor opgeven en dan vind ik het toch weer minder. Full destro zou voor mij dom zijn, ik moet niet teveel op fire leunen als ik naar MC wil. Daarom heb ik zowel shadow als fire een dikke douw gegeven, om zowel instance als pvp weerbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:36:
[...]

Oplossing is simpel hoor, beetje schreeuwen in chat: "Sirdalord keep aggro FFS", "OMFG I got no healing". Dat doet de halve WoW populatie, zal toch wel helpen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:40:
[...]

Ik zei ook 'meestal' ;)

Die 100 regen per tick is geweldig veel, maar je moet er ook iets voor opgeven en dan vind ik het toch weer minder. Full destro zou voor mij dom zijn, ik moet niet teveel op fire leunen als ik naar MC wil. Daarom heb ik zowel shadow als fire een dikke douw gegeven, om zowel instance als pvp weerbaar te zijn.
Er zijn maar liefst 2 bosses en 3 soorten mobs immune to fire in MC, de rest krijgt ook gewoon 2k Conflagrate crits op hun hoofd als ik geluk heb. Dat fire is useless in MC gelul is een fabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

[...]

sorry, was onduidelijk :P

We maken meestal 1 mt groep: 2 mt's, warlock, paladin en een priest. Voor de rest wordt alles een beetje verdeeld. Natuurlijk zoveel mogelijk warriors bij warlocks doen voor het geval dat ze moeten tanken.

Over dat terugrespeccen: ik vind dat thalan het eerst moet uitproberen. Er zijn genoeg warlocks enthousiast over geworden.

In deze guild hebben ze een aantal standaard builds waaraan je moet voldoen. Je hoeft ze niet te hebben, maar dan word je ook niet als eerste uitgenodigd voor mc enzo. Ik heb er weinig problemen mee dat ze dat doen. Het is een uitermate vriendelijke guild met mensen die voor elkaar willen werken en elkaar ook gewoon dingen gunt. Ik zelf vind het een kleine opoffering een build te kiezen waarvan zij zeggen: we willen graag dat je die hebt. Heb je hem niet? geen probleem. Maar dan krijgen andere warlocks voorrang op invites
Azqi schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:40:
[...]

Oplossing is simpel hoor, beetje schreeuwen in chat: "Sirdalord keep aggro FFS", "OMFG I got no healing". Dat doet de halve WoW populatie, zal toch wel helpen dan ;)
:P
Als iemand aggro van mij afpakt is dat zijn eigen schuld en dat weten ze ook meestal ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 20-01-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:50:
[...]

In deze guild hebben ze een aantal standaard builds waaraan je moet voldoen. Je hoeft ze niet te hebben, maar dan word je ook niet als eerste uitgenodigd voor mc enzo. Ik heb er weinig problemen mee dat ze dat doen. Het is een uitermate vriendelijke guild met mensen die voor elkaar willen werken en elkaar ook gewoon dingen gunt. Ik zelf vind het een kleine opoffering een build te kiezen waarvan zij zeggen: we willen graag dat je die hebt. Heb je hem niet? geen probleem. Maar dan krijgen andere warlocks voorrang op invites
Er is geen special PvE spec voor Warlocks, elke gangbare build kan, ik vind het vrij kortzichtig om te zeggen dat Locks met MD/Ruin voorrang krijgen op andere build Locks, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-06 12:57
1000k? Daarmee oneshot je Nef man. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

[...]

Een aantal guilds gebruiken Roster en dan is het uitstekend te zien. Bij ons moet je voor de priest spot disc/holy zijn en degene die eronderuit probeerde te draaien viel dus door de mand.

Kijk bv eens bij Exitium in zijn sig. Talent verdeling is daar b.v. zo uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 22:35
jeej \o/ Gisteren eindelijk Vael dat tuintje op zijn buik gegeven :P

en ik ben mijn 4e nemesis stukje rijker en sta nog steeds bovenaan =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Exitium schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:02:
[...]

1000k? Daarmee oneshot je Nef man. :D
Jaja, typo, je snapt me wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:50
Jaguar645 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:17:
jeej \o/ Gisteren eindelijk Vael dat tuintje op zijn buik gegeven :P

en ik ben mijn 4e nemesis stukje rijker en sta nog steeds bovenaan =D
Grats @ blackraven btw : )

damn, weer 2 bazen verschil tussen exomna en blackraven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

[...]

hoeveel tanks heb je nodig? 2-3 max dus ruimte genoeg. En mijn reactie onnodig vinden nadat jullie de helft van alle topics hebben gevuld met discussies vind ik raar. Hydra heeft geen lock, ik zou zeggen dat van alle classes een lock zijn buffs en spells het snelst verraden welke build die heeft. De guild werkt eenmaal zo, niet mee eens zijn is dus of geen voorrang of andere guild zoeken. Iemand een spec door zijn strot duwen is natuurlijk niet leuk, maar er bestaat wel degelijk iets als een pve spec voor bijna elke class. Het maakt jezelf niet altijd beter, maar het maakt het voor de RAID zoveel makkelijker in pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:53:
[...]

Er is geen special PvE spec voor Warlocks, elke gangbare build kan, ik vind het vrij kortzichtig om te zeggen dat Locks met MD/Ruin voorrang krijgen op andere build Locks, maar goed.
In mijn vorige guild hadden we niet echt specifieke pve builds. voor geen enkele class btw. Dat werkte behoorlijk goed en de damage meters werd ook vaak geleid door een warlock. Deze guild heeft dus besloten dat wel te doen, net als priest, druids, etc. Ik vind ook niet dat elke druid innervate moet hebben, maar goed. Zij kiezen voor dit en het is voor de guildies om te kiezen of we het willen of niet. Zoja, heb je een leuke tijd, zo nee, kan je kiezen "2e keus"te zijn of gewoon een andere guild te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:31:
[...]

hoeveel tanks heb je nodig? 2-3 max dus ruimte genoeg. En mijn reactie onnodig vinden nadat jullie de helft van alle topics hebben gevuld met discussies vind ik raar. Hydra heeft geen lock, ik zou zeggen dat van alle classes een lock zijn buffs en spells het snelst verraden welke build die heeft. De guild werkt eenmaal zo, niet mee eens zijn is dus of geen voorrang of andere guild zoeken. Iemand een spec door zijn strot duwen is natuurlijk niet leuk, maar er bestaat wel degelijk iets als een pve spec voor bijna elke class. Het maakt jezelf niet altijd beter, maar het maakt het voor de RAID zoveel makkelijker in pve.
Misschien sta ik op /ignore ofzo, maar voor Warlocks is er toch echt geen definitieve PvE/Raid-build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

ImdaMned schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:31:
[...]

Grats @ blackraven btw : )

damn, weer 2 bazen verschil tussen exomna en blackraven :o
En wat is het dan jammer dat het niet zomaar 2 bazen zijn ;)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:34:
[...]

Misschien sta ik op /ignore ofzo, maar voor Warlocks is er toch echt geen definitieve PvE/Raid-build.
Dat niet, maar je word wel lichtelijk overstemd door onze Warlock goeroe conundrum geloof ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:33:
[...]

In mijn vorige guild hadden we niet echt specifieke pve builds. voor geen enkele class btw. Dat werkte behoorlijk goed en de damage meters werd ook vaak geleid door een warlock. Deze guild heeft dus besloten dat wel te doen, net als priest, druids, etc. Ik vind ook niet dat elke druid innervate moet hebben, maar goed. Zij kiezen voor dit en het is voor de guildies om te kiezen of we het willen of niet. Zoja, heb je een leuke tijd, zo nee, kan je kiezen "2e keus"te zijn of gewoon een andere guild te zoeken
En dat vind ik dus jammer. Zoals ik over de split van WN ook gelijk kreeg, zal het ook hier even duren voordat mensen inzien dat het op een andere manier ook kan. Helaas moet ik eerst een tijdje als gimplock rondlopen voordat hij er blijkbaar op vertrouwt dat ik het écht wel beheers. Alsof je je eerste 10 zwaardgevechten met een houten stok moet uitvechten voordat je écht tot ridder benoemd word :{

Hey, ik heb de zware taak op me om 2 level 60 chars in 1 guild te spelen, en te onderhouden, dat is ook wat waard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:47:
[...]

En dat vind ik dus jammer. Zoals ik over de split van WN ook gelijk kreeg, zal het ook hier even duren voordat mensen inzien dat het op een andere manier ook kan. Helaas moet ik eerst een tijdje als gimplock rondlopen voordat hij er blijkbaar op vertrouwt dat ik het écht wel beheers. Alsof je je eerste 10 zwaardgevechten met een houten stok moet uitvechten voordat je écht tot ridder benoemd word :{

Hey, ik heb de zware taak op me om 2 level 60 chars in 1 guild te spelen, en te onderhouden, dat is ook wat waard 8)
Ik weet niet of je al eens in Molten Core bent geweest, maar je aggro leren te beheersen duurt echt wel even hoor, ik kan me mijn eerste runs nog goed herinneren, en die Molten Giants enzo lachen zich vast nog kapot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:47:
[...]

sigh

je krijgt geen gelijk. En de split van WN was noodzakelijk. Waarom denk je dat ze weg zijn gegaan? juist, door gebrek aan High end instances. Denk je dat dat wel mogelijk was geweest met de eerste groep? Nee, want weinig lvl 60's willen een guild joinen waarin lowbies rondlopen. Dat is nu eenmaal de simpele waarheid.

En deze warlocks hebben veel meer ervaring dan jou. Jij bent maar 1 keer in Molten Core geweest met je rogue en je was nog 50% van de tijd dood ook. Als jij bv tijdens onyxia maar 1 keer aggro krijgt, is het afgelopen. Een gevecht duurt minimaal 50 seconden. Bij bosses veel langer. Shadowdamage is de grootste aggro magnet. Het zijn nooit mages of rogues die aggro pakken, het zijn altijd de warlocks

Ik pak je nu wat harder aan, omdat je laatste tijd wat begint te zeuren op de guildchat. Je bent een aardige kerel, een goede speler, maar je werkt in teamverband in een guild en dat moet je eens leren inzien :o
Anoniem: 55165 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:58:
Uhm ik zit in een guild die Nefarion heeft gekilled en alles ongeveer ( op Nefje na dan ) op Farm status hebben en we zijn Vrij Diehard. Niemand van onze classes word gedwongen een build te hebben ( onze warrior dual wield tanked onyxia met gemak ).

Ik zelf ben een 60 warlock met 8/8 Fellheart en met build: 7/31/13 dus met soul link ed. Dat dit een shit build zou zijn is kant en klare onzin en ik doe genoeg dmg en in PVP doe ik het ook niet slecht. Ik vind het zon onzin als iemand anders de build van een ander afkraakt! Je speelt met de build die JIJzelf fijn vind en waar je goed mee presteert. Basta!
leuk, maar elke guild werkt anders. Het is aan jou om te bepalen of je die regels wilt volgen. Wil je dat niet? Begrijpelijk, maar dan is een andere guild iets voor jou.

Deze guild is juist zo goed door het teamwork. Er zijn maar weinig spelers die er echt bovenuit springen, maar iedereen werkt goed samen, er is geen gezeur (zelfs niet na een wipe).

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 20-01-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Uhm ik zit in een guild die Nefarion heeft gekilled en alles ongeveer ( op Nefje na dan ) op Farm status hebben en we zijn Vrij Diehard. Niemand van onze classes word gedwongen een build te hebben ( onze warrior dual wield tanked onyxia met gemak ), 2 van onze shamans hebben maar manatide.

Ik zelf ben een 60 warlock met 8/8 Fellheart en met build: 7/31/13 dus met soul link ed. Dat dit een shit build zou zijn is kant en klare onzin en ik doe genoeg dmg en in PVP doe ik het ook niet slecht. Ik vind het zon onzin als iemand anders de build van een ander afkraakt! Je speelt met de build die JIJzelf fijn vind en waar je goed mee presteert. Basta!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 55165 op 20-01-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:54:
[...]

En deze warlocks hebben veel meer ervaring dan jou. Jij bent maar 1 keer in Molten Core geweest met je rogue en je was nog 50% van de tijd dood ook. Als jij bv tijdens onyxia maar 1 keer aggro krijgt, is het afgelopen. Een gevecht duurt minimaal 50 seconden. Bij bosses veel langer. Shadowdamage is de grootste aggro magnet. Het zijn nooit mages of rogues die aggro pakken, het zijn altijd de warlocks
Heeft niets met shadow-dmg te maken maar met het feit dat wij geen ice block/feint/vanish etc hebben.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7865

Vanavond ga ik weer zg doen met mijn guild,

Nu doen we dit bijna iedere vrijdag. Venoxis, mandokir, bat priest en spider priest krijgen we meestal wel in 1 try neer. Maar de panther priest arlok maakt ons leven behoorlijk zuur :( Hebben jullie nog goeie tips? We hebben een redelijk goede groep maar zitten niet bepaald vol in de mc/bwl epics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:18
HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:36:
[...]

.........:P
En Ragnaros is nu juist een baas die jouw niet als MT zal gaan zien als caster zijnde. Nuke him to hell, zolang je maar op voldoende aftstand bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 7865 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:04:
Vanavond ga ik weer zg doen met mijn guild,

Nu doen we dit bijna iedere vrijdag. Venoxis, mandokir, bat priest en spider priest krijgen we meestal wel in 1 try neer. Maar de panther priest arlok maakt ons leven behoorlijk zuur :( Hebben jullie nog goeie tips? We hebben een redelijk goede groep maar zitten niet bepaald vol in de mc/bwl epics.
Tot aan 1.10 :

Druids met green whelp armor in die hokken aan de zijkant laten tanken, een shaman ze laten healen.

Die panthers vallen bij bosjes in slaap, en blijven achter de hekken staan terwijl de rest van de raid zware DPS moet doen op die panther baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Arlok is gewoon een kwestie van veel dps.
Je kan 2x vanish prima hebben, maar daarna is het meestal zuur bij ons... Dan redden de offtanks (die de panters bezig houden met Green Whelp Armor + Flash Bombs) het niet meer.

Dusse, dps dps dps.

Enne, idd bij 1.10 wordt Green Whelp Armor generfd, maar Flash Bombs werken nog steeds.

[ Voor 16% gewijzigd door QuarK op 20-01-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:09:
[...]

Tot aan 1.10 :

Druids met green whelp armor in die hokken aan de zijkant laten tanken, een shaman ze laten healen.

Die panthers vallen bij bosjes in slaap, en blijven achter de hekken staan terwijl de rest van de raid zware DPS moet doen op die panther baas.
Toch jammer dat zie green whelp armor gaan vervangen. Ik vond het wel een slimme oplossing :P

Ben benieuwd naar de nieuwe tactiek. Het maakt de encounter wel een stuk lastiger. Nu nog hakkar lastiger maken en je ZG is daadwerkelijk nog een beetje uitdagend (afgezien van hexxer natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 55165 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:58:
Uhm ik zit in een guild die Nefarion heeft gekilled en alles ongeveer ( op Nefje na dan ) op Farm status hebben en we zijn Vrij Diehard. Niemand van onze classes word gedwongen een build te hebben ( onze warrior dual wield tanked onyxia met gemak ), 2 van onze shamans hebben maar manatide.

Das dan misschien het verschil he een "die hard groep" vergelijk met mensen die nog in mc bezig zijn.
Bij ons is ook niemand iets verplicht maar bepaalde mensen met bepaalde builds krijgen wel voorang ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:13:
[...]

Das dan misschien het verschil he een "die hard groep" vergelijk met mensen die nog in mc bezig zijn.
Bij ons is ook niemand iets verplicht maar bepaalde mensen met bepaalde builds krijgen wel voorang ja.
en waar denk je dat wij zijn begonnen ? juist MC .. dus beetje nutteloos je argument.

en ja we zijn wel goed gegeared en ja tuurlijk krijgt een Holy priest voorang op shadow maar bij een lock... of een mage ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 55165 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:18:
[...]

en waar denk je dat wij zijn begonnen ? juist MC .. dus beetje nutteloos je argument.

en ja we zijn wel goed gegeared en ja tuurlijk krijgt een Holy priest voorang op shadow maar bij een lock... of een mage ?
ff geedit.

Maare toen jij begon in mc kon je waarschijnlijk ook alle extra hulp gebruiken kwa builds daar zal je ook niet met een dual wieldende main tank zijn begonnen. En zal de main tank ook "verplicht" zijn geweest om minimaal defiance te halen.

[ Voor 43% gewijzigd door MantaMania op 20-01-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

sigh

je krijgt geen gelijk. En de split van WN was noodzakelijk. Waarom denk je dat ze weg zijn gegaan? juist, door gebrek aan High end instances. Denk je dat dat wel mogelijk was geweest met de eerste groep? Nee, want weinig lvl 60's willen een guild joinen waarin lowbies rondlopen. Dat is nu eenmaal de simpele waarheid.

Ik pak je nu wat harder aan, omdat je laatste tijd wat begint te zeuren op de guildchat. Je bent een aardige kerel, een goede speler, maar je werkt in teamverband in een guild en dat moet je eens leren inzien :o

[...]

leuk, maar elke guild werkt anders. Het is aan jou om te bepalen of je die regels wilt volgen. Wil je dat niet? Begrijpelijk, maar dan is een andere guild iets voor jou.

Deze guild is juist zo goed door het teamwork. Er zijn maar weinig spelers die er echt bovenuit springen, maar iedereen werkt goed samen, er is geen gezeur (zelfs niet na een wipe).
Ik had geen fire res en was er nooit geweest. Ben 3X doodgegaan, waarvan 2X zelfs totaal random zonder dat ik een poot uitstak :P

Shadow damage is niet per definitie de grootste aggro magnet. Wel de gene die het vaakst van pas komt en welke mij de grootste potentiele crits geeft met de juiste build.

Dat ik ontevreden was is ook logisch, als je constant buiten de raids gehouden word. Ik speel voor mijn lol, niet om naar andermans grillen te dansen. Jij joinde Aunans met reeds full epic gear, voor jou zit er geen haast achter. 99 van de 100 PUG's op vashj zitten vol met eikels die zo n00b spelen dat het lijkt alsof ze het erom dóen. Ik kom maar niet aan gear. Het lukt gewoon niet. En elke poging om met de guild een run richting mijn gear instances te doen geeft nul op rekest, zelfs als ze geen fuck aan het doen zijn. Vervolgens is men wel heel snel met eisen stellen als ik een instance run mee wil doen. Build dit, loot dat, dkp zus, inschrijven zo. Iemand die niet inschrijft heeft zelfs nog voorrang op iemand die wel inschrijft, als hij betere gear heeft, terwijl ik JUIST MEEGA VOOR DE GEAR.

Hun hele handelen straalt uit dat het een godsgeschenk moet zijn om met ze te mogen spelen. Als er vervolgens een guildie een item van mij ninjaloot en zegt dat ik mijn bek erover dicht moet houden, word er niks over gezegd in de guild chat. Word verzwegen. Als ik online kom, word er altijd verwacht dat ik maar ga grinden. En men vind het vreemd dat ik het grinden beu ben na 2 weken non stop grinden zonder party of instance runs. Iedereen wil een extra lock hebben, maar dat ik NOG STEEDS mijn BRD quests moet doen voor de Ony chain daar reageert geen hond op, terwijl ik niet eens meekan naar Ony zonder die key.

Jullie hebben al je gear al voor elkaar, ik moet nog helemaal beginnen en voeg me absoluut niet naar een dergelijke omgang van zaken, dat weet jij al heel lang, ik ken je langer dan vandaag. Ze moeten dan ook rekening houden met het feit dat ik keihard mijn best doe, en dat ik ook voor mijn lol speel, en niet voor de stats. Het is en blijft een spel, en op de manier waar ik soms op behandelijk word, lijkt het daar niet meer op. Ik ben al akkoord gegaan met de rare manier waarop de dkp soms gebruikt word, akkoord met een respec, min of meer met dwang akkoord met het feit dat jullie mijn rogue gewoon buitensluiten van raids 'omdat het niet eerlijk zou zijn' voor de andere rogues (die maar 1 char hebben) en dan ik blijkbaar geacht word alles in mijn eentje op te lossen als er voor de ander niks te halen valt.

Want dat is ook nog wat: Men eist alle drops op voor de guild bank, maar als ik om een instance run vraag wil men alleen mee als ze er zelf ook wat kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ik heb me er zelf ook een beetje schuldig aangemaakt door te gaan wijzen enzo maar kunnen jullie dit niet lekker prive doen ipv op een forum.

dan maar iets heel anders:
Shazzrah tacktiek welke gebruiken jullie voor het terug brengen na een blink.
Wij hebben de vorige keer een paar versies geprobeerd
1. gewoon de gene met agro te laten terug rennen.

2. De warriors te verdelen en die te laten taunten en hem terug te brengen naar de mt.

Nu las ik ook dat je de hunter techniek kan proberen en dat is 2 hunters toe wijzen die beiden aan een kant staan en shazzrah pullen na een blink, zodat ie in een lijn langs de mt loopt die dan weer agro over kan nemen (er stond met concussive shot maar ik neem aan dat ie daar toch immune voor is maar dat terzijde).
Uiteindelijke kregen we hem wel neer maar ging niet echt geweldig.
Uiteraard stoppen met damage dealen na een blink.
En gebruiken jullie wel of geen dots?

[ Voor 60% gewijzigd door MantaMania op 20-01-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Err. De magic school heeft echt geen enkel effect op de hoeveelheid aggro. Mages en vooral rogues kunnen ook prima aggro stelen. Het is een kwestie van jezelf beheersen, niet van een bepaalde spec.
Als jullie teamwork zo goed was, hoefden jullie mensen niet tot een bepaalde spec te dwingen. Mijn raid alliance (die overigens BWL tot en met Vael dood heeft) doet niet moeilijk juist omdat we een leuk team zijn die samen kunnen spelen.

En zoals ik al zei; voor priests, warriors, paladins etc. kan ik me nog enigzins voorstellen dat je een voorkeur hebt voor een bepaalde spec. Als je moeite hebt met de healing kan het nuttig zijn het voor holy spec priests extra aantrekkelijk te maken. Maar een DPS class tot een bepaalde spec dwingen is gewoon vreemd.
HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:21:
Hun hele handelen straalt uit dat het een godsgeschenk moet zijn om met ze te mogen spelen. Als er vervolgens een guildie een item van mij ninjaloot en zegt dat ik mijn bek erover dicht moet houden, word er niks over gezegd in de guild chat. Word verzwegen. Als ik online kom, word er altijd verwacht dat ik maar ga grinden. En men vind het vreemd dat ik het grinden beu ben na 2 weken non stop grinden zonder party of instance runs. Iedereen wil een extra lock hebben, maar dat ik NOG STEEDS mijn BRD quests moet doen voor de Ony chain daar reageert geen hond op, terwijl ik niet eens meekan naar Ony zonder die key.
Klinkt alsof je beter af bent in een andere guild. Ik weet niet of het je eigen gedrag is, of dat het een 'prutsguild' is (klinkt niet als een 'plezierig' 'teamwork' guild in ieder geval), maar dit klinkt niet erg gezellig. Jailbreak duurt niet bijzonder lang en behalve het BRD stuk kun je alles solo doen.
MantaMania schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:26:
1. gewoon de gene met agro te laten terug rennen.
Dat doen wij. Als je aggro hebt naar de MT rennen.

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 20-01-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lees jezelf je teksten ook? er staat niks raars in mijn post: mijn guild is ook begonnen met MC en daar hebben ze toch ook geen builds verplicht of voorang gegeven.

en deze discussie was begonnen omdat er schijnbaar een bepaalde build beter was voor een lock in MC/BWL en dit is dus onzin.

Overigens: Ja wij doen eerst Onyxia en BWL en tussendoor doen we een keer MC. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:26:
[...]

ik heb me er zelf ook een beetje schuldig aangemaakt door te gaan wijzen enzo maar kunnen jullie dit niet lekker prive doen ipv op een forum.

Het is niet helemaal prive. Thalan snapt niet helemaal hoe een high level guild werkt :P

Ik wilde alleen even laten weten dat de guild helemaal niet zo slecht is als thalan het laat overkomen
Anoniem: 55165 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:18:
[...]

Waar het om draait is dat jij in een hardcore guild zit, terwijl wij in een guild zitten die ongeveer 2 tot 3x per week een raid hebben georganiseerd. Dus je kan jouw situatie niet vergelijken met die van ons. Wij gaan niet elke dag naar BWL om de encounters te leren.

Edit:
Punt is gemaakt maar was niet nodig zo aggressief te reageren van mijn kant. Daarom verwijderd

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 20-01-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129603

/gquit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137424

Joepie Migration denk ik!!!!!!!!
Bladefist --> ...-server

Ik mijn lvl 47 warlock horde overgeplaatst, dacht ik dat eindelijk een alliance char kon maken op bladefist is er een blok voor nieuwe chars :-S
Kan ik nog niet met mijn vrienden spelen, gvd 47 eenzame lvls gespeelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:28:
[...]

Err. De magic school heeft echt geen enkel effect op de hoeveelheid aggro. Mages en vooral rogues kunnen ook prima aggro stelen. Het is een kwestie van jezelf beheersen, niet van een bepaalde spec.
Inderdaad wat betreft magic school en beheersen, maar Rogues en Mages die aggro stelen zijn IMO gewoon n00bs die hun Feint/Vanish/Ice Block niet kunnen vinden.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-06 15:21
bij ons zijn druid's shammy's en priest gemaakt om te healen. Sommige warriors DPS maar we komen nu def specced te kort in Molten core. Vooral als we er meer als 2 nodig hebben is het soms lastig. Majordomo was niet te doen, onze OT gingen te snel dood. Terwijl ik gehealed werd door 2 shammy's en dat ging goed.

Wel hebben we nog een probleem dat we vaak nieuwe mages/rogues hebben. Die willen nogwel eens vol dps gaan, en dat vanaf het begin op een giant. Gelukkig veraden ze zichzelf vrij snel want ze gaan dan dood :P. Alleen als warrior zou je ook increased runspeed moeten hebben bij aggroloss ofzo. Zou een leuke optie zijn.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:35

Thermometer

Whoop Whoop!

omg? http://www.wow-europe.com...ons/cenarion/rewards.html check bij hunter :S
(3) Set: Your finishing moves now refund 30 energy on a Miss, Dodge, Parry or Block
Like WTF?

EDIT: Lol, der is een fout :p die van hunter is t zelfde als van druid. alleen andere plaatjes.

[ Voor 19% gewijzigd door Thermometer op 20-01-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166281

Anoniem: 55165 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:30:
lees jezelf je teksten ook? er staat niks raars in mijn post: mijn guild is ook begonnen met MC en daar hebben ze toch ook geen builds verplicht of voorang gegeven.

en deze discussie was begonnen omdat er schijnbaar een bepaalde build beter was voor een lock in MC/BWL en dit is dus onzin.

Overigens: Ja wij doen eerst Onyxia en BWL en tussendoor doen we een keer MC. ;)
Yup hier ook.
Voorheen deden we MC op woensdag. Doordat MC gewoon een korte run van 4 uur is geworden en je er ook uitstekend door kan raggen met 30man is het verplaatst naar de zaterdag.
Vorige week Firemaw, Ebonroc en Flamegor neergehaald, dus deze week staat vooral in het teken van Chromaggus. ( Hoera ... onze eerste encounter met Chromaggus is: Timelaps + fire. Ook hadden we veel geluk met die wyrmguards ... 5 van de 7 waren Green :X )

Alleen jammer dat er steeds meer mensen mee willen met BWL, nu we eindelijk bij Chromaggus zijn. Damn leechers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
MantaMania schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:08:
[...]

ehhh vergeet niet dat wij pas in de lvl 40 zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:02

SkyStreaker

Move on up!

Kan een druid (moonkin form) met de goeie build en de juiste gear een warrior bovenklasseren wat betreft "tanken" ?

Ik snap helaas die wow-loot.com niet zo heel goed Oo

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

SkyStreaker schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:54:
Kan een druid (moonkin form) met de goeie build en de juiste gear een warrior bovenklasseren wat betreft "tanken" ?
Nee. Zelfs in feral form gaat je dat niet lukken. Alle druid-fanbooi's die beweren dat ze wel net zo goed of beter kunnen tanken als/dan warriors hebben nooit serieus MC/BWL gedaan.

[ Voor 29% gewijzigd door Wouter185 op 20-01-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

SkyStreaker schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:54:

Ik snap helaas die wow-loot.com niet zo heel goed Oo
ben bang van niet warriors zijn toch wel DE tanks

en wat snap je niet aan wow-loot?

[ Voor 8% gewijzigd door MantaMania op 20-01-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:58:
[...]

ben bang van niet warriors zijn toch wel DE tanks

en wat snap je niet aan wow-loot?
gehoord dat er encounters in AQ zijn dat een druid tank aan te raden is ivm Polymorph. Tenminste, dat heeft een druid tegen mij vertelt in zijn uren durende redenatie waarom druids maintanks moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:30:

jaja, jij bent god en bij jou is alles zoals het hoort..

Houd toch eens je kop man. Je bent een irritante betweter die even vertelt hoe alles in elkaar steekt. Heb ik jou in The aunans gezien? nee? Hoe kan je er dan over oordelen?. Ga maar lekker naar je 'raid alliance' wat mind blast afvuren en stop eens met zo vervelend betweterig over te komen.
Grasmaaier, voeten :P

Ik probeer wel hard te snappen hoe een 'high level guild' werkt hoor :P Ik ben heel eigenwijs, dat weet ik, maar ik raak soms gefrustreerd van bepaalde mensen, hun houding, hun attitude, en hun grote bek. Noir heeft heel netjes met mij overlegd, me niks opgedrongen, en daarom heb ik gezegd, vooruit, ik probeer die build wel even. Misschien is het wel gewenst in MC, maar buiten MC kan ik je nu al vertellen dat ik een complete kutbuild vind :+

Daarom probeer ik nu een balans te vinden tussen de vereisten van de guild (imp.imp en MD) en pvp geweld ( dikke crits ) en dat is niet makkelijk :)

Als ik straks mijn felheart heb word de balans iets makkelijker, en ik hoop dat ze me genoeg gaan vertrouwen om mijn eigen build weer terug te mogen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:00:
[...]

gehoord dat er encounters in AQ zijn dat een druid tank aan te raden is ivm Polymorph. Tenminste, dat heeft een druid tegen mij vertelt in zijn uren durende redenatie waarom druids maintanks moet zijn
Singel target maybe

maar het arsenaal van een warrior om aggro te krijgen/houden is vele malen groter dan dat van een druid

@Thalan

Gewoon even snel 8/8 nemesis regelen, heb je ook die threat reduction en kan je gewoon terug naar je oude build :P

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 20-01-2006 15:07 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:03:
[...]

Grasmaaier, voeten :P

Ik probeer wel hard te snappen hoe een 'high level guild' werkt hoor :P Ik ben heel eigenwijs, dat weet ik, maar ik raak soms gefrustreerd van bepaalde mensen, hun houding, hun attitude, en hun grote bek. Noir heeft heel netjes met mij overlegd, me niks opgedrongen, en daarom heb ik gezegd, vooruit, ik probeer die build wel even. Misschien is het wel gewenst in MC, maar buiten MC kan ik je nu al vertellen dat ik een complete kutbuild vind :+

Daarom probeer ik nu een balans te vinden tussen de vereisten van de guild (imp.imp en MD) en pvp geweld ( dikke crits ) en dat is niet makkelijk :)

Als ik straks mijn felheart heb word de balans iets makkelijker, en ik hoop dat ze me genoeg gaan vertrouwen om mijn eigen build weer terug te mogen nemen.
Echt belachelijk dat Master Demonologist een vereiste is bij jullie, kan er niet over uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37006

Lang verhaal van HTT
En jij zit daar nog steeds bij?

kheb ook in een guild gezeten waar sommige mensen naast hun schoen gingen lopen. Zo snel mogelijk wegwezen.

Ben helemaal geen fan van je (discussiestijl :o ), maar dit verhaal is gewoon zielig :|

helemaal als iemand hier ook nog gaat roepen " Dattie jou wat harder aanpakt" :r

Tis een game waar je lol aan moet beleven!! ( Schijnen een hoop mensen te vergeten trouwens)

EDIT: Staat weer 8 kilometer van de originel teks, maar dat krijg je, als je ook nog probeert te werken tijdens het lurken

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 37006 op 20-01-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Laatst online: 24-05 14:12
Vraagje, zijn er hier veel mensen die WoW spelen over een inet verbinding via BBned?
Ikzelf ben pas naar TweakDSL en ik heb veel disconnects, volgens hun is dit een bekend probleem op bbned en ligt het probleem bij BBned en Cisco. (speeld al vanaf juli en eind is nog niet in zicht)
Als dit zo is heb ik dus de komende 2 jaar een probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Of een druid beter kan tanken als een warrior... denk wel als hij de echte endgame tankgear heeft (Malfurions Blessed Bulwark etc, in totaal kan een druid echt ziekelijk veel armor halen, ong 17k)
De normale mens kan echter amper die gear bijelkaar sprokkelen :P Eén ding weet ik wel, een druid moet op een andere manier tanken dan een warrior

Maar als we alles bijelkaar op tellen, in normale gear zal en druid nooit de warrior outtanken, nooit de rogue outDPSen, nooit een mage outcasten... en nooit een priest outhealen.

Heb nu een paar keer MC als feraldruid (0/46/5 :P) mogen doen, wat echt prima te doen is, een druid moet zelf gewoon uitvogelen wat wanneer gewenst is, bij de bosses gewoon mee healen en eventueel in normale gevechten mee healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37006 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:08:
[...]

En jij zit daar nog steeds bij?

kheb ook in een guild gezeten waar sommige mensen naast hun schoen gingen lopen. Zo snel mogelijk wegwezen.

Ben helemaal geen fan van je (discussiestijl :o ), maar dit verhaal is gewoon zielig :|

helemaal als iemand hier ook nog gaat roepen " Dattie jou wat harder aanpakt" :r

Tis een game waar je lol aan moet beleven!! ( Schijnen een hoop mensen te vergeten trouwens)
blabla, als je wat langer meeloopt weet je dat thalan en ik irl vrienden zjin.

En hier was ik al bang voor. Onze guild is 1 van de aardigste guilds die er is. Ik heb zelf in 3 highlevel guilds gezeten, ben guildmaster geweest van 1 van de beste en populairste guilds van de realm, dus ik weet waar ik over praat.

Thalan heeft aparte idieeen over hoe een guild moet zijn. Volkomen onrealistisch, maar goed, dat krijg ik niet uit zijn hoofd gepraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

@Pindakaasman

Onbekend probleem voor mij, disconnects met een internetverbinding over BBNed.

Als ISP heb ik SpeedXS, welke ook over het BBNed-netwerk loopt.
Is wel een draadje aanwezig op het SpeedXS forum aangaande hoge pings in combinatie met WoW, alleen ook hier heb ik niet of nauwelijks last van.

Wat betreft de disconnects, hooguit 1 a 2 keer in een week spelen en dit heeft meer te maken met m'n brakke router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:14:
[...]
Thalan heeft aparte idieeen over hoe een guild moet zijn. Volkomen onrealistisch, maar goed, dat krijg ik niet uit zijn hoofd gepraat.
Misschien moet je andere dingen met z'n hoofd doen om het eruit te krijgen 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

En hier was ik al bang voor. Onze guild is 1 van de aardigste guilds die er is. Ik heb zelf in 3 highlevel guilds gezeten, ben guildmaster geweest van 1 van de beste en populairste guilds van de realm, dus ik weet waar ik over praat.

Ja, de hele guild zou mij eigenlijk als leader moeten kiezen, ik moet voorrang krijgen op alle purplix, en ik moet de raids zelf kunnen samenstellen, maarja, krijgt dat die heikneuters maar eens aan hun verstand 8)

Sirda is een goede MT maar ook het schoolvoorbeeld van 'hij de spieren, ik het verstand' :P

De guild is absoluut leuk en we hebben veel lol, maar sommige mensen 'posei, kelthuzar, blanc' (fyi dalord) kunnen zich als een zak gedragen. De rest maakt veel goed. Raids zijn een discussiepunt omdat er veel gevraagd word, maar mijn ogen relatief weinig teruggedaan word. Ik stuit op veel weerstand als ik met mijn rogue wil spelen, en mijn lock is lastig levelen in mijn eentje. Ik doe het voor de instances, en alles wat ik de laatste weken heb gezien zijn satyrs en ogre's, ashzara en Deadwind pass. Dat word saai ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37006

@sirda: Klees al mee vanaf deel 10...

kreeg het id dat dat een beetje over was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
[...]

Ga mekaar dan lekker in RL afbekken ipv hier.

Ik ben het gedeeltelijk eens met Thalan en als ik hem was had ik die guild allang verlaten.
Dat stuk over "ben guildmaster geweest van 1 van de beste en populairste guilds van de realm" lijkt me overduidelijk iets te overdreven :O. Wil dit zeggen dat je alles kan maken en kapsones moet krijgen?

[ Voor 8% gewijzigd door Bulligan op 20-01-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

[...]

Errm, verplichte builds aan je DPS'ers hangen is niet goed! Dat is mensen dwingen in specs te spelen die ze niet willen. Healers en Warriors is nog te begrijpen omdat die talents je echt helpen om een encounter/boss te nemen. Maar als ik als rogue word geforceerd om een Hemo Spec te nemen dan pass ik daarvoor. Ik ben groot en wijs zat om met mn huidige build genoeg damage te doen en geen aggro te krijgen. Zelf geloof ik dat Thalan zich ook verkijkt op de aggro die je kan krijgen in MC. En Thalan, nee dat weet je niet na 2 a 3x meegaan ;)

En wat is highlvl in jouw oogpunt? omdat je MC in kan? En omdat mensen verplichte builds moeten hebben? Als je als guild door MC heen jaagt en op boerderij status hebt staan en in BWL rondhobbelt, DAN ben je in mijn ogen HIGH end.. en zelfs dan nog niet... de gewone mensen is nu in BWL bezig, en die Highend is bezig met AQ op en te krijgen..

My 2 cents over dit geneuk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Wouter schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:19:
[...]

Misschien moet je andere dingen met z'n hoofd doen om het eruit te krijgen 8)7 ;)
als je hier sommige dingen dingen lees lijkt het wel een militaire operatie :P Ik speel Wow nu al weer een tijdje maar veel afkortingen zijn abrakadabra voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hooli-gan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:21:
[...]

Ik ben het gedeeltelijk eens met Thalan en als ik hem was had ik die guild allang verlaten.
Dat stuk over "ben guildmaster geweest van 1 van de beste en populairste guilds van de realm" lijkt me overduidelijk iets te overdreven :O. Wil dit zeggen dat je alles kan maken en kapsones moet krijgen?
Disclaimer:

Alle opmerkingen tussen op mij berusten niet op waarheid, tenzij het over zijn zus, of over mijn kaalheid gaat.

[/disclaimer]

We bekken mekaar voor de lol af en toe een beetje af, moet toch kunnen? :P
Hom3r schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:25:
[...]

als je hier sommige dingen dingen lees lijkt het wel een militaire operatie :P Ik speel Wow nu al weer een tijdje maar veel afkortingen zijn abrakadabra voor mij :)
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/glossary.html

8)

[ Voor 21% gewijzigd door HTT-Thalan op 20-01-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hooli-gan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:21:
[...]

Ik ben het gedeeltelijk eens met Thalan en had als ik hem was had ik die guild allang verlaten. Dat stuk over "ben guildmaster geweest van 1 van de beste en populairste guilds van de realm" lijkt me overduidelijk iets te overdreven :O
Nouja, het is gewoon niet waar wat Thalan zegt, dat is het hele eieren zoeken :P

En het is niet overdreven. Ik heb gewoon ervaring met verschillende guilds en dit is de meeste vriendelijke guild waarin ik heb gezeten. Ik kom met plezier online, leuke guildchat, mensen die elkaar helpen, etc. En omdat ik wat ervaring heb, kan ik er dus over oordelen.

Ik moet misschien idd sommige dingen met thalan irl bespreken, maar ik verdedig iets nou eenmaal snel en dus wilde ik graag even benadrukken dat de guild niet zo ellendig is als thalan laat overkomen.
RaseriaN schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:23:
[...]

Errm, verplichte builds aan je DPS'ers hangen is niet goed! Dat is mensen dwingen in specs te spelen die ze niet willen. Healers en Warriors is nog te begrijpen omdat die talents je echt helpen om een encounter/boss te nemen. Maar als ik als rogue word geforceerd om een Hemo Spec te nemen dan pass ik daarvoor. Ik ben groot en wijs zat om met mn huidige build genoeg damage te doen en geen aggro te krijgen. Zelf geloof ik dat Thalan zich ook verkijkt op de aggro die je kan krijgen in MC. En Thalan, nee dat weet je niet na 2 a 3x meegaan ;)

En wat is highlvl in jouw oogpunt? omdat je MC in kan? En omdat mensen verplichte builds moeten hebben? Als je als guild door MC heen jaagt en op boerderij status hebt staan en in BWL rondhobbelt, DAN ben je in mijn ogen HIGH end.. en zelfs dan nog niet... de gewone mensen is nu in BWL bezig, en die Highend is bezig met AQ op en te krijgen..

My 2 cents over dit geneuk :/
Ja, maar wat is er zo erg aan? Als het je niet aanstaat, kan je gewoon weg gaan. Je krijgt geen gezeur daarover, niks. Het is iets wat de guild doet. Of je het er mee eens bent of niet, daar draait het mij ook niet om. Ze stellen die eis van: deze build preferen wij in MC.

sigh, ik zit nu ook al veel te veel te zeggen. Ik houd erover op, aangezien het idd een beetje vervelend gaat worden voor de rest. Nogmaals: zo slecht als thalan de guild voorstelt is het echt niet

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 20-01-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Laatst online: 24-05 14:12
Het is echt heel extreem, vaak meerdere malen per uur. Tweakdsl zegt dat het een bekend probleem is. Ik begin te denken dat ik een ander probleem heb en dat ze het ook gewoon niet meer weten daar ik me splitter/kabels/modem/pc al uigesloten door het gewoon simpelweg te vervangen (ik heb me PC niet vervangen maar ik heb 2 pc's waarop ik wow kan spelen) Maar die helpdesk is niet echt lekker soepel dus het schiet niet zo op op deze manier. Downloaden gaat wel met 10 mbit (ook dan zie ik af en toe disconnects) maar als ik WoW speel is het echt vaak, zeer vervelens als je net Hakkar hebt neergehaald en je wordt gedisconnect en je bent net te laat terug om te rollen op een item :(
Anoniem: 87300 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:18:
@Pindakaasman

Onbekend probleem voor mij, disconnects met een internetverbinding over BBNed.

Als ISP heb ik SpeedXS, welke ook over het BBNed-netwerk loopt.
Is wel een draadje aanwezig op het SpeedXS forum aangaande hoge pings in combinatie met WoW, alleen ook hier heb ik niet of nauwelijks last van.

Wat betreft de disconnects, hooguit 1 a 2 keer in een week spelen en dit heeft meer te maken met m'n brakke router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik lees hier allemaal leuke verhalen over guilds hoe de members elkaar helpen met questen, instances, PvP, etc. Ben het zelf alleen nog niet tegen gekomen.
Heb nu in vier verschillende guilds gezeten en overal komt het op hetzelfde neer: solo.

Toch jammer, vindt het samen questen / grinden wel iets hebben, dus zoek ik het telkens buiten het guild én vindt het daar ook.

Wellicht toch weer eens tijd voor /gquit.

Weet iemand toevallig nog een team-building guild op The Maelstrom, Horde side?

@Pindakaasman .

Wellicht dat het probleem daadwerkelijk aanwezig is, waardoor er disconnects optreden.
In mijn geval ben ik in het bezit van een ADSL verbinding, waar het, voor mij gelukkig, niet op optreedt.
Wat ik zo snel in jouw verhaal lees, is een 10 MBit verbinding, en volgens mij is dat ADSL2.
Deze loopt over andere hardware en heeft een totaal andere overboeking.

Binnenkort, hoop ik, ook in het bezit te zijn van een 10 MBit verbinding, ADSL2. Wellicht dan hetzelfde probleem wat jou treft, ook mij zal treffen.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 87300 op 20-01-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:28:
[...]

Nouja, het is gewoon niet waar wat Thalan zegt, dat is het hele eieren zoeken :P

En het is niet overdreven. Ik heb gewoon ervaring met verschillende guilds en dit is de meeste vriendelijke guild waarin ik heb gezeten. Ik kom met plezier online, leuke guildchat, mensen die elkaar helpen, etc. En omdat ik wat ervaring heb, kan ik er dus over oordelen.

Ik moet misschien idd sommige dingen met thalan irl bespreken, maar ik verdedig iets nou eenmaal snel en dus wilde ik graag even benadrukken dat de guild niet zo ellendig is als thalan laat overkomen.
Ik zeg ook niet (hierboven ook aangegeven) dat de guild ellendig is, het kan zeker grote lol zijn, maar men is nogal strak en streng over de instance runs die er gebeuren. We hebben genoeg members voor wel 2 MC raid groups, echter, we hebben er steeds maar 1 en ik ben elke keer degene die naast de pot pist. De laatste keer had ik een geldige reden om mee te mogen, en toen werd het toch qyn, 'want zijn gear was beter'. Ik had me ingeschreven, en hij niet, punt. Op deze manier moedigt men inschrijven ook niet aan. Ik kom niet aan gear als ik niet meega, en zonder gear mag ik niet mee. Dat hetzelfde als een club niet binnenmogen zonder pasje, maar de pasjes zijn alleen binnen te krijgen ...

Mijn lock gaat hetzelfde probleem krijgen. "je gear is niet goed genoeg". Ik heb blue gear en ik heb zelfs een behoorlijke fire res. Als men hier weer over gaat emmeren en weer andere om vage redenen prefereert ook al heb ik reeds aan de verplichte respec voldaan, is het echt 'gquit' ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:30:
Punt is gemaakt maar was niet nodig zo aggressief te reageren van mijn kant. Daarom verwijderd
Goh, maar in de reactie van Thalan was 'ie nog wel te lezen, en volgens mij aan mij gericht.

Als je niet tegen de hitte kunt, moet je niet in de keuken komen. Jij verdedigt de keuzes van je guild, prima, maar het is ons goed recht om daar tegenin te gaan. En zoals je misschien wel gelezen hebt zijn er meer mensen die de gang van zaken wat vreemd vinden.
Starchild schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:11:
Of een druid beter kan tanken als een warrior... denk wel als hij de echte endgame tankgear heeft (Malfurions Blessed Bulwark etc, in totaal kan een druid echt ziekelijk veel armor halen, ong 17k)
De normale mens kan echter amper die gear bijelkaar sprokkelen :P Eén ding weet ik wel, een druid moet op een andere manier tanken dan een warrior
Armour alleen is niet alles, warriors hebben gewoon meer tanking skills en kunnen bovendien een shield dragen waar ze damage mee kunnen blocken. Geen idee of het mogelijk is raggy ofzo te tanken met een Druid, maar ik denk niet dat veel mensen daar tijd in gaan stoppen als Warriors het waarschijnlijk beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hom3r schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:25:
[...]

dingen als mc of bwl zijn ook een soort van militaire operatie, zeker als je dan ook nog eens op ventrilo aanwijzingen zit te schreeuwen.

Het grote verschil is dat er in dit geval alleen maar dikke luie vreetzakken achter de computer de oorlog uitvechten ipv mannetje die echt de hele dag moeten rond rennen.
BTW guild leiders/raidleiders zijn idd net de militaire leiders veel schreeuwen tegen iedereen zodat het minder opvalt hoe weinig ze zelf eigenlijk doen en kunnen.
Hydra schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:35:
[...]

Goh, maar in de reactie van Thalan was 'ie nog wel te lezen, en volgens mij aan mij gericht.

Als je niet tegen de hitte kunt, moet je niet in de keuken komen. Jij verdedigt de keuzes van je guild, prima, maar het is ons goed recht om daar tegenin te gaan. En zoals je misschien wel gelezen hebt zijn er meer mensen die de gang van zaken wat vreemd vinden.
zijn reactie was wat overdreven fel idd maar op sommige punten had ie toch wel behoorlijk gelijk ;)

[ Voor 28% gewijzigd door MantaMania op 20-01-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:37:
Het grote verschil is dat er in dit geval alleen maar dikke luie vreetzakken achter de computer de oorlog uitvechten ipv mannetje die echt de hele dag moeten rond rennen.
Ghehe :) Ja, soms is het maar beter dat je de mensen niet kunt zien, zitten aardige wierdo's/nerds tussen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BTW guild leiders/raidleiders zijn idd net de militaire leiders veel schreeuwen tegen iedereen zodat het minder opvalt hoe weinig ze zelf eigenlijk doen en kunnen.
Met andere woorden: De beste stuurlui staan aan wal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

daarom reactie ook verwijderd. Was onnodig agressief van mijn kant, al vind ik wel dat ik gelijk had btw. Maar laat ik het zo zeggen:
Als je in een guild zit waarin je het goed naar je zin hebt, dan worden die guildmembers 'vrienden' van je. Natuurlijk, het is maar een game, maar wel een verslavende game met veel sociale aspecten. Vooral dat laatste is waarom ik het zoveel speel: ik vind het heerlijk om met meerdere mensen iets te bereiken en daarbij ook nog eens vrolijk te lullen over van alles en nog wat.

Dan is het vervelend dat een echte vriend van je het niet zo naar je zin heeft in die guild en ook wat 'onzin' zit te verkondigen. Ik wordt dat dat betreft altijd wat te 'persoonlijk'. Dus mijn excuses dat ik zo reageerde

Het probleem met zijn rogue was: hij was niet gerecruit voor zijn rogue en desbetreffende heeft een enorm sucky gear. Zijn rogue is zijn alt en daarom krijgen mains voorrang. Lijkt me logisch.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 20-01-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:33:
[...]

Ik zeg ook niet (hierboven ook aangegeven) dat de guild ellendig is, het kan zeker grote lol zijn, maar men is nogal strak en streng over de instance runs die er gebeuren. We hebben genoeg members voor wel 2 MC raid groups, echter, we hebben er steeds maar 1 en ik ben elke keer degene die naast de pot pist. De laatste keer had ik een geldige reden om mee te mogen, en toen werd het toch qyn, 'want zijn gear was beter'. Ik had me ingeschreven, en hij niet, punt. Op deze manier moedigt men inschrijven ook niet aan. Ik kom niet aan gear als ik niet meega, en zonder gear mag ik niet mee. Dat hetzelfde als een club niet binnenmogen zonder pasje, maar de pasjes zijn alleen binnen te krijgen ...

Mijn lock gaat hetzelfde probleem krijgen. "je gear is niet goed genoeg". Ik heb blue gear en ik heb zelfs een behoorlijke fire res. Als men hier weer over gaat emmeren en weer andere om vage redenen prefereert ook al heb ik reeds aan de verplichte respec voldaan, is het echt 'gquit' ja.
Klinkt idd niet als een "eerlijke" guild. Meer als een "epic whore" guild, vol met kids die ff snel door MC willen rennen om nog meer epics binnen te halen.

Bij ons is ook niet alles koek en ei, in sommige gevallen is het ook lastig om hulp te krijgen voor eventuele quests of andere zaken. Desalniettemin is het een onwijs goede guild met duidelijke regels maar zonder "extreme" verplichtingen. Het zal ongetwijfeld niet lang meer duren voordat wij ook met 2 groepen MC in gaan, maar tot die tijd is het nog gewoon inschrijven. Wie het eerst komt,wie het eerst maalt. Ongeacht hoelang je in guild zit,welke build en/of gear je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Pindakaasman schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:11:
Vraagje, zijn er hier veel mensen die WoW spelen over een inet verbinding via BBned?
Ikzelf ben pas naar TweakDSL en ik heb veel disconnects, volgens hun is dit een bekend probleem op bbned en ligt het probleem bij BBned en Cisco. (speeld al vanaf juli en eind is nog niet in zicht)
Als dit zo is heb ik dus de komende 2 jaar een probleem :(
Ik speel sinds eind februari via Tweakdsl en disconnect zelden.(ADSL1)
Lijkt me broodje aap verhaal. Maar misschien is het voor ADSL2 anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Dalord is gewoon iets netter dan ik ben, mij boeit het vrij weinig :P Het is nu eenmaal waar dat je wel eens betweterig overkomt, dat weet je zelf ook, net zoals ik weet dat ik vaak (te) eigenwijs ben :>

Dat de gang van zaken raar is, kan zijn, dit is mijn eerste echte MC guild, dus heb nog niet heel veel vergelijkingsmateriaal. Ik ben het met je eens dat het perfecte team geen build-eisen hoeft te stellen, maar gezien het feit dat ze MC nog niet op farmstatus hebben zijn ze dus ook nog geen 'perfect' team. Er zijn enkele mensen die met epics rondlopen en ze gaan min of meer ook naar de mensen toe die zij het belangrijkst vinden. Ik ben er pas later bijgekomen, dus ik maak min of meer nergens kan op. Mijn vriendin speelt ook mee in de guild, heeft slechts 2 mc runs gedaan, maar heeft reeds 2 epics ;( Maar die is dan ook druid, veel meer gewild dus. Ik heb een rogue, niemand wil een rogue, dus ik krijg geen gear. Ik heb al die tijd al keihard aan mijn warlock gewerkt, maar men ziet mij blijkbaar als 2 personen. Mijn rogue verdient geen klap, terwijl mijn warlock constant gemaand word 60 te worden omdat ik dan meekan om mijn felheart op te halen.

Ik had liever een paar weken langer over die warlock gedaan, als ik dan wat leuke gear op mijn rogue had kunnen verdienen.

Maar dat ging niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 87300 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:39:
[...]

Met andere woorden: De beste stuurlui staan aan wal.
Da's ook zwaar aan te raden, want niemand ligt graag in de lava ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 87300 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:32:
Ik lees hier allemaal leuke verhalen over guilds hoe de members elkaar helpen met questen, instances, PvP, etc. Ben het zelf alleen nog niet tegen gekomen.
Heb nu in vier verschillende guilds gezeten en overal komt het op hetzelfde neer: solo.

Toch jammer, vindt het samen questen / grinden wel iets hebben, dus zoek ik het telkens buiten het guild én vindt het daar ook.

Wellicht toch weer eens tijd voor /gquit.

Weet iemand toevallig nog een team-building guild op The Maelstrom, Horde side?
Ken het probleem... Het guild waar ik nu bijzit zegt dat het een vriendelijke guild is die elkaar graag helpt. Als je in /g een keer vraagt of er iemand zin heeft om mee te gaan naar scholo/strat/etc blijft het akelig stil. Ze doen zeer regelmatig guildraids.... Ja, alleen ZG momenteel. :P

Afgezien daarvan vraag ik me af of dit guild het gaat redden, de leiding lijkt redelijk.... amateuristisch. Een priest gaat weg (wil meer MC), komt toch weer terug (hij mistte het guild zo :P ), gaat weer weg, komt weer terug, en is nu weer weg. Dat alles binnen 3 weken. Misschien ligt het aan mij, ik vind het getuigen van een gebrek aan mentaliteit, van beide kanten, bij mij had ie er na de 2e keer weggaan voor voorlopig niet meer ingekomen. :P

Alleen is het probleem dat ik graag een keer MC in ga (serieuze pogingen) en de guilds die dat nu al echt kunnen recruiten niet meer. Dus moet je het zoeken bij een in MC beginned guild, waar ik op zich geen problemen mee heb. Iets opbouwen is leuker dan gewoon meerennen met de rest imho.
Probleem is, waar vind je het goeie guild? Zelf opzetten heb ik geen tijd voor, en ik mis de juiste organisatorische skills. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:41:
[...]

daarom reactie ook verwijderd. Was onnodig agressief van mijn kant, al vind ik wel dat ik gelijk had btw. Maar laat ik het zo zeggen:
Als je in een guild zit waarin je het goed naar je zin hebt, dan worden die guildmembers 'vrienden' van je. Natuurlijk, het is maar een game, maar wel een verslavende game met veel sociale aspecten. Vooral dat laatste is waarom ik het zoveel speel: ik vind het heerlijk om met meerdere mensen iets te bereiken en daarbij ook nog eens vrolijk te lullen over van alles en nog wat.

Dan is het vervelend dat een echte vriend van je het niet zo naar je zin heeft in die guild en ook wat 'onzin' zit te verkondigen. Ik wordt dat dat betreft altijd wat te 'persoonlijk'. Dus mijn excuses dat ik zo reageerde

Het probleem met zijn rogue was: hij was niet gerecruit voor zijn rogue en desbetreffende heeft een enorm sucky gear. Zijn rogue is zijn alt en daarom krijgen mains voorrang. Lijkt me logisch.
Mijn rogue is niet mijn alt, dat weet je zelf donders goed .... Toen ik joinde, heb ik zeer zeker heeeeel erg duidelijk verteld:

Mijn rogue is mijn main, ik heb een warlock alt. Ik ben zeer zeker bereid om die lock naar 60 te levelen voor de guild, maar dan wil ik tot die tijd wél met mijn rogue 'meedoen'. Daar zijn de desbetreffende class leaders, EN kounamouta (GM) mee akkoord gegaan.

Naderhand was het meer 'kom nou maar op met die lock, die rogue hebben we niet nodig'

Resultaat is dat mijn rogue min of meer uitgerangeerd is, en mijn lock nu 60 is. Dat heeft me 3 zwaar frustrerende weken gekost en ik verwacht nu wel even voor de lol te kunnen gaan spelen. Als men nu verwacht dat ik nog eens 3 weken ga opofferen aan instance farming omdat ik anders niet 'MC geschikt ben', dan is het einde oefening. Er zijn zat guilds die warlock tekort hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

@ Thalan; het lijkt alsof je het nogal een zware opgave vind om een character (solo) te levelen. Is't echt zo? Just curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miles Teg schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:46:
[...]

Ken het probleem... Het guild waar ik nu bijzit zegt dat het een vriendelijke guild is die elkaar graag helpt. Als je in /g een keer vraagt of er iemand zin heeft om mee te gaan naar scholo/strat/etc blijft het akelig stil. Ze doen zeer regelmatig guildraids.... Ja, alleen ZG momenteel. :P

Afgezien daarvan vraag ik me af of dit guild het gaat redden, de leiding lijkt redelijk.... amateuristisch. Een priest gaat weg (wil meer MC), komt toch weer terug (hij mistte het guild zo :P ), gaat weer weg, komt weer terug, en is nu weer weg. Dat alles binnen 3 weken. Misschien ligt het aan mij, ik vind het getuigen van een gebrek aan mentaliteit, van beide kanten, bij mij had ie er na de 2e keer weggaan voor voorlopig niet meer ingekomen. :P

Alleen is het probleem dat ik graag een keer MC in ga (serieuze pogingen) en de guilds die dat nu al echt kunnen recruiten niet meer. Dus moet je het zoeken bij een in MC beginned guild, waar ik op zich geen problemen mee heb. Iets opbouwen is leuker dan gewoon meerennen met de rest imho.
Probleem is, waar vind je het goeie guild? Zelf opzetten heb ik geen tijd voor, en ik mis de juiste organisatorische skills. :P
het probleem meestal is: die spelers van die guilds hebben zo vaak scholo/strat gedaan dat het ze strot uitkomt. Ik ben halverwege exalted met AD, dus ik ken strat/scholo nu wel. Ik wil nog wel eens helpen, maar niet elke dag. Dire maul doe ik tegenwoordig alleen nog met vrienden, omdat ik de instance leuk vind, maar ook erg vaak gezien heb.

Het beste is natuurlijk om in een guild te zitten waarin 60 man van lvl 1 tot 60 bij elkaar zitten en ook nog redelijk gelijktijdig levelen. Maar ja, dat is haast onmogelijk

@thalan
ze verwachten niet dat je eerst +200 damage gear gaat verzamelen. Ze verwachten wel dat je wel je gear update en niet na 3 weken met lvl 50 green items komt aanzeulen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 20-01-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66753

Wouter schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:58:
[...]

Nee. Zelfs in feral form gaat je dat niet lukken. Alle druid-fanbooi's die beweren dat ze wel net zo goed of beter kunnen tanken als/dan warriors hebben nooit serieus MC/BWL gedaan.
Helaas moet ik je hier ongelijk in geven. Ik heb een druid in mijn guild volledig feral specced, en ook z'n gear daarop aangepast. En hij outtanked warriors.
Sterker nog, laatste MC run heeft hij alle (behalve Rag zelf) getanked. Ook onyxia draaitie z'n hand/klauw niet voor om. :)
We wachten op BWL reset, maar ik denk dat hij zich daar ook aardig red.

Zelfde AC als warriors... Dus druids kunnen wel tanken net zoals warriors. (Mits feral specced, moonkin kan dat niet)

Edit: owja, BWL, MC en Onyx op farmstatus btw :) En mocht je het niet geloven, stuur me ff mailtje, dan heb ik 2 gefrapste filmpjes voor je ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 66753 op 20-01-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:50:
[...]

het probleem meestal is: die spelers van die guilds hebben zo vaak scholo/strat gedaan dat het ze strot uitkomt. Ik ben halverwege exalted met AD, dus ik ken strat/scholo nu wel. Ik wil nog wel eens helpen, maar niet elke dag. Dire maul doe ik tegenwoordig alleen nog met vrienden, omdat ik de instance leuk vind, maar ook erg vaak gezien heb.

Het beste is natuurlijk om in een guild te zitten waarin 60 man van lvl 1 tot 60 bij elkaar zitten en ook nog redelijk gelijktijdig levelen. Maar ja, dat is haast onmogelijk

@thalan
ze verwachten niet dat je eerst +200 damage gear gaat verzamelen. Ze verwachten wel dat je wel je gear update en niet na 3 weken met lvl 50 green items komt aanzeulen.
Het is heel simpel, ik geef de guild niet 1, maar 2 chars om nuttig mee uit de voeten te kunnen, ik steek er 2 keer zo veel tijd en geld in, dus ik verwacht ook 2 keer zoveel armor te kunnen verdienen, das heel simpel. Op een run waarbij ze op zich wel een rogue kunnen gebruiken, speel ik rogue, en waar de warlock nodig is, speel ik de warlock. Ik wil de warlock best wel tot nemesis spelen en een goede warlock zijn waar ze écht wat aan hebben, maar ik vind dat ik geen idiote dingen vraag als ik verwacht mijn SC set ook eens compleet te mogen hebben. En dat vereist een aantal Scholo/Strat runs ja.

Ik heb geen green items meer op mijn warlock, behalve mijn shoulders en mijn boots (die overigens wel +28 stamina hebben) dus dat valt wel mee. Verder heb ik hele goede blue's en ik heb 3/8 dreadmist. Mijn rogue heeft 3/8 SC en 2 best goede blue daggers met beide +4 enchants, en ik heb de skinner. (pristine hide anyone)

[ Voor 11% gewijzigd door HTT-Thalan op 20-01-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:50:
[...]

True, maar er zitten nu een behoorlijk aantal spelers in die of net 60 geworden zijn, of bijna 60 worden. De guildleiders verwachten nu dus van deze spelers dat die zo meegaan naar ZG en binnenkort MC, terwijl ze nog in crapgear rondlopen. En dan verbaasd zijn dat er gewhiped wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 66753 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:51:
[...]

Helaas moet ik je hier ongelijk in geven. Ik heb een druid in mijn guild volledig feral specced, en ook z'n gear daarop aangepast. En hij outtanked warriors.
Sterker nog, laatste MC run heeft hij alle (behalve Rag zelf) getanked. Ook onyxia draaitie z'n hand/klauw niet voor om. :)
We wachten op BWL reset, maar ik denk dat hij zich daar ook aardig red.

Zelfde AC als warriors... Dus druids kunnen wel tanken net zoals warriors. (Mits feral specced, moonkin kan dat niet)
Och, je mag me best ongelijk geven. En dat zal ook zo blijven. Maar laat ik het anders benaderen: een druid is beter in healen dan een warrior, dus waarom zou je een druid laten tanken als je warrior-tanks bij je hebt? Misschien voor de afwisseling, kan ik me voorstellen. Misschien voor de uitdaging, kan ik me ook voorstellen. Maar echt efficiënt is het niet, aangezien een Tank-specced warrior buiten Execute niet echt veel dmg kan doen (dan heb ik het over een gegimpte def-spec).

Ikzelf moet nog de eerste druid tegenkomen die de aggro van mij af kan pakken en van me af kan houden ;)

Edit: ik heb geen filmpjes nodig om het aan te nemen. Het zal vast wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Wouter185 op 20-01-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miles Teg schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:55:
[...]

True, maar er zitten nu een behoorlijk aantal spelers in die of net 60 geworden zijn, of bijna 60 worden. De guildleiders verwachten nu dus van deze spelers dat die zo meegaan naar ZG en binnenkort MC, terwijl ze nog in crapgear rondlopen. En dan verbaasd zijn dat er gewhiped wordt. :P
dat blijf je houden inderdaad. Zodra men 60 wordt in een MC guild verwachten ze meteen mee te kunnen. 1 van de beste guilds van de realm had daar veel last van. 1 van de mages daar liep rond met illusionary rod totdat zijn beurt was om SoD te looten. Dat duurde 5 weken ofzo.

@thalan
De kans dat je rogue meegaat is erg klein omdat we 13 active 60 rogues hebben met blue armor :P
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.