Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:54:
[...]
sigh
je krijgt geen gelijk. En de split van WN was noodzakelijk. Waarom denk je dat ze weg zijn gegaan? juist, door gebrek aan High end instances. Denk je dat dat wel mogelijk was geweest met de eerste groep? Nee, want weinig lvl 60's willen een guild joinen waarin lowbies rondlopen. Dat is nu eenmaal de simpele waarheid.
En deze warlocks hebben veel meer ervaring dan jou. Jij bent maar 1 keer in Molten Core geweest met je rogue en je was nog 50% van de tijd dood ook. Als jij bv tijdens onyxia maar 1 keer aggro krijgt, is het afgelopen. Een gevecht duurt minimaal 50 seconden. Bij bosses veel langer. Shadowdamage is de grootste aggro magnet. Het zijn nooit mages of rogues die aggro pakken, het zijn altijd de warlocks
Ik pak je nu wat harder aan, omdat je laatste tijd wat begint te zeuren op de guildchat. Je bent een aardige kerel, een goede speler, maar je werkt in teamverband in een guild en dat moet je eens leren inzien
[...]
leuk, maar elke guild werkt anders. Het is aan jou om te bepalen of je die regels wilt volgen. Wil je dat niet? Begrijpelijk, maar dan is een andere guild iets voor jou.
Deze guild is juist zo goed door het teamwork. Er zijn maar weinig spelers die er echt bovenuit springen, maar iedereen werkt goed samen, er is geen gezeur (zelfs niet na een wipe).
Ik had geen fire res en was er nooit geweest. Ben 3X doodgegaan, waarvan 2X zelfs totaal random zonder dat ik een poot uitstak
Shadow damage is niet per definitie de grootste aggro magnet. Wel de gene die het vaakst van pas komt en welke mij de grootste potentiele crits geeft met de juiste build.
Dat ik ontevreden was is ook logisch, als je constant buiten de raids gehouden word. Ik speel voor mijn lol, niet om naar andermans grillen te dansen. Jij joinde Aunans met reeds full epic gear, voor jou zit er geen haast achter. 99 van de 100 PUG's op vashj zitten vol met eikels die zo n00b spelen dat het lijkt alsof ze het erom dóen. Ik kom maar niet aan gear. Het lukt gewoon niet. En elke poging om met de guild een run richting mijn gear instances te doen geeft nul op rekest, zelfs als ze geen fuck aan het doen zijn. Vervolgens is men wel heel snel met eisen stellen als ik een instance run mee wil doen. Build dit, loot dat, dkp zus, inschrijven zo. Iemand die niet inschrijft heeft zelfs nog voorrang op iemand die wel inschrijft, als hij betere gear heeft, terwijl ik JUIST MEEGA VOOR DE GEAR.
Hun hele handelen straalt uit dat het een godsgeschenk moet zijn om met ze te mogen spelen. Als er vervolgens een guildie een item van mij ninjaloot en zegt dat ik mijn bek erover dicht moet houden, word er niks over gezegd in de guild chat. Word verzwegen. Als ik online kom, word er altijd verwacht dat ik maar ga grinden. En men vind het vreemd dat ik het grinden beu ben na 2 weken non stop grinden zonder party of instance runs. Iedereen wil een extra lock hebben, maar dat ik NOG STEEDS mijn BRD quests moet doen voor de Ony chain daar reageert geen hond op, terwijl ik niet eens meekan naar Ony zonder die key.
Jullie hebben al je gear al voor elkaar, ik moet nog helemaal beginnen en voeg me absoluut niet naar een dergelijke omgang van zaken, dat weet jij al heel lang, ik ken je langer dan vandaag. Ze moeten dan ook rekening houden met het feit dat ik keihard mijn best doe, en dat ik ook voor mijn lol speel, en niet voor de stats. Het is en blijft een spel, en op de manier waar ik soms op behandelijk word, lijkt het daar niet meer op. Ik ben al akkoord gegaan met de rare manier waarop de dkp soms gebruikt word, akkoord met een respec, min of meer met dwang akkoord met het feit dat jullie mijn rogue gewoon buitensluiten van raids 'omdat het niet eerlijk zou zijn' voor de andere rogues (die maar 1 char hebben) en dan ik blijkbaar geacht word alles in mijn eentje op te lossen als er voor de ander niks te halen valt.
Want dat is ook nog wat: Men eist alle drops op voor de guild bank, maar als ik om een instance run vraag wil men alleen mee als ze er zelf ook wat kunnen krijgen.