![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 201% gewijzigd door Zeror op 30-08-2007 11:16 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 201% gewijzigd door Zeror op 30-08-2007 11:16 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Misschien heel simpel, maar linkje naar the armory!Rakkerzero schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:31:
De eerste reply is van mij dit keer,
Ik vroeg het aan het einde van het vorige topic al, maar had nog geen antwoord gekregen.
Zijn er nog opmerkingen/suggesties om de startpost nog verder te verbeteren??
Je zou kunnen zeggen dat TBC bij CD WOW! maar 24 euro kost?Rakkerzero schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:31:
Ik vroeg het aan het einde van het vorige topic al, maar had nog geen antwoord gekregen.
[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 23-08-2007 10:41 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
misschien een stukje over nuttige addons (evt. per class)Rakkerzero schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:31:
CD WOW is dat niet dat bedrijf dat binnenkort failliet gaat?-NMe- schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:40:
[...]
Je zou kunnen zeggen dat TBC bij CD WOW! maar 24 euro kost?
Praat warlocks nou alsjeblieft niet in het gebruik van Necrosis... dalijk gaan ze het nog gebruiken...BootVluchteling schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:42:
[...]
misschien een stukje over nuttige addons (evt. per class)
dus bijvoorbeeld necrosis voor de warlock, holyhope voor de paladin, Zhunter voor de hunter (ff paar voorbeeldjes)
en dan non-class addons; bigwigs, deadly boss mods, Threath, aggro, omen, SWstats etc
Anoniem: 214579
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ok zal der is naar kijken als ik vanaaf thuis benMacadoshis schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:44:
[...]
Volgens mij kan je deze button weg halen met Prat (ace2 chat addon)
[ Voor 45% gewijzigd door William/Ax3 op 23-08-2007 12:04 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Nee hij bedoelt het miniscule knopje bij je chatvenster. Ik moest daadwerkelijk een screenshot opzoeken om te kijken waar dat ding stond.ImdaMned schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:07:
escape
interface
advanced interface
remove chat bubbles
ofzo : P
Opmerking, er staat Dreanei i.p.v. Draenei bij het Races&Classes plaatje.Rakkerzero schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:31:
Naar aanleiding van grind'en, grind dan vooral mobs die rep. danwel nuttige (verkoopbare) dingen opleveren. Ik heb een heel level die giants in Dead Mire, Zangarmarsh staan meppen, unidentified plants (rep.) en mote of life (primal life gaat nu bij ons voor rond de 20g). Dan snijdt het mes aan 3 kanten.Patvs schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:15:
Sinds 1 jaar ben ik begonnen aan wow. the burning crusade!
ben nu lvl 63 in 4 dagen (casual play)
Wat is het efficienst nu om te lvlen?
eerst mobs grinden voor exp en rep tot honored daarna quests inleveren.
of questen questen questen en rep is wel een zorg voor als ik lvl 70 ben?
Bosmonster schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:43:
[...]
CD WOW is dat niet dat bedrijf dat binnenkort failliet gaat?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
fixed.Zjanzjak schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:11:
[...]
Opmerking, er staat Dreanei i.p.v. Draenei bij het Races&Classes plaatje.
Ik ben al jaren een tevreden rok.. eh gebruiker.Bosmonster schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:45:
[...]
Praat warlocks nou alsjeblieft niet in het gebruik van Necrosis... dalijk gaan ze het nog gebruiken...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 104748
Wow blijft mooi en de sfeer blijft prachtig, maar toch ben ik niet onder de indruk van de filpjes. Het is allemaal zo bekend, en veel dingen herken je gewoon uit huidige WoW versie:Pedr0 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:51:
Blizzcon 2007 Lich King Footage #1
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/91154.html
Blizzcon 2007 Lich King Footage #2
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/91162.html
Blizzcon 2007 Lich King Footage #3
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/91262.html
Anoniem: 142494
Linkje naar bosskillers.com?Rakkerzero schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:31:
Hey, halverwege dit filmpje zie je die dwarven vliegtuigjes weerPedr0 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:51:
Blizzcon 2007 Lich King Footage #3
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/91262.html
Volgens mij kan je deze button weg halen met Prat (ace2 chat addon)William/Ax3 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:01:
Iemand een idee hoe ik die chat ballon button kan verwijderen? Word gek van dat ding.
Deze dus.
[afbeelding]
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
geief engineer mount plxRakkerzero schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:31:
[...]
Hey, halverwege dit filmpje zie je die dwarven vliegtuigjes weer
Zouden ze nu dan eindelijk eens iets met die dwarven vliegtuigjes daar bij Ironforge gaan doen? Bijv. dat de vliegtuigjes van Ironforge naar Northrend vliegen en weer terug. Zou wel cool zijn iig
@ hierboven,
DONE
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Wat is er zo slecht aan die tool dan? Ik heb zelf geen warlock maar mijn broer speelt met één. Als ik het goed heb gebruikt hij necrosis.Bosmonster schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:45:
[...]
Praat warlocks nou alsjeblieft niet in het gebruik van Necrosis... dalijk gaan ze het nog gebruiken...
- Inflexibel (kunt niks zelf instellen, waardoor alle ergernissen ook niet op te lossen zijn)Thomson schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:50:
[...]
Wat is er zo slecht aan die tool dan? Ik heb zelf geen warlock maar mijn broer speelt met één. Als ik het goed heb gebruikt hij necrosis.
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 23-08-2007 11:58 ]
Niets efficienter dan een /castsequence Arcane Blast, Arcane Blast, Arcane Blast, Frostbolt, Frostbolt bij bijvoorbeeld al'ar. (2 frostbolts vervangen door 4 scorches bij een andere boss). Ik switch gewoon macro's.Bosmonster schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:56:
[...]
- Inflexibel (kunt niks zelf instellen, waardoor alle ergernissen ook niet op te lossen zijn)
- Knoppen onlogisch ingedeeld
- Balken kun je maar beperkte richtingen uit laten klappen (nooit zo als ik het wil)
- 2x moeten klikken voor acties die soms snel uitgevoerd moeten worden (resummon/banish/enslave/etc). Anders moet je de hele tijd die irritante balkjes openhouden en kun je net zo goed gewoon een button-mod gebruiken.
- Er zitten allerlei ongewenste macro's achter de knopjes, die vaak conflicteren met eigen macro's. Wederom kun je daar natuurlijk niks aan aanpassen. Voorbeeld is Banish die standaard /focus gebruikt en dus bijvoorbeeld conflicteert met een Seduce macro.
Ik kan me weinig bedenken waarom ik het eerlijk gezegd wel zou gebruiken. Alles is op te lossen met een simpele barmod als Bartender3.
Het is net als met spell-sequence macro's. Het is een aanslag op je flexibiliteit en dus efficiency.
Anders bump je je eigen vraag binnen 24 uur eventjes nog een keer.Anoniem: 158967 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:07:
Nogmaals een vraag dan maar... Sinds wanneer is SW:D generfed qua cooldown?
Vorige patch of daarvoor toch? Spriests deden gewoon teveel dps konden gewoon te goed burstenAnoniem: 158967 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:07:
Nogmaals een vraag dan maar... Sinds wanneer is SW:D generfed qua cooldown?
Bnet pindle#2913
Anoniem: 158967
Eeeh, volgens mij ben ik niet de enige die dit doet als er een nieuw topic geopend word hoor..RaseriaN schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:09:
[...]
Anders bump je je eigen vraag binnen 24 uur eventjes nog een keer.
Of je kan zelf even op www.WoWWiki.com kijken voor alle patchnotes en daar evt. kijken voor je antwoord.
Omdat jij altijd je posts bumped en vragen stelt die je zelf kan vinden.Anoniem: 158967 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:17:
[...]
Eeeh, volgens mij ben ik niet de enige die dit doet als er een nieuw topic geopend word hoor..
Alhoewel ik het met je eens ben dat Necrosis niet een mod is die je moet gebruiken als totale vervanger voor al je buttons vind ik toch dat het pluspunten heeft.Bosmonster schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:56:
post over necrosis = bad
I want to live forever, so far.. so good.
A dead heealer can't heal you.
Engineers zouden toch een vliegtuig achtig iets krijgen?
Welke mod geeft die damage op je buttons en die gloss?Warbringer schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:43:
[...]
Alhoewel ik het met je eens ben dat Necrosis niet een mod is die je moet gebruiken als totale vervanger voor al je buttons vind ik toch dat het pluspunten heeft.
[afbeelding]
DrDamage voor de damage numbers en Bartender3 + cycycled voor de gloss.Tranzity schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:06:
[...]
Welke mod geeft die damage op je buttons en die gloss?
Anoniem: 86703
kan je een screenshot posten van hoe dat er bij jou uitziet? op het forum van moongaze kon ik dat niet vinden.Anoniem: 86703 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:21:
Ik ben sinds kort helemaal verliefd op lunarsphere.
http://moongazeaddons.pro...dex.cgi?board=lunarsphere
Dit is een necrosislike addon maar dan helemaal zelf in te delen en te bepalen. Is zeer flexibel in het gebruik en er word met veel liefde aan gewerkt.
Een toppertje onder de addons imo, zeker waard om even te checken.
Ok dat is het key verhaal, maar dan heb ik nog steeds een Amerikaanse installatie... oftewel als ik BC zou kopen kan ik deze niet instaleren want dat is niet compatible... of kun je ook gewoon de europese client downloaden??quote:
Kees schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:17:
[...]
Die key moet je om laten zetten naar een europese key, maar dan mag je hem nog niet gebruikt hebben om een amerikaans account te maken.
- Squeeek !!!
Gewoon een Trial downloaden dacht ik van de EU site. Dat werkt ook.Ekitch schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:09:
[...]
Ok dat is het key verhaal, maar dan heb ik nog steeds een Amerikaanse installatie... oftewel als ik BC zou kopen kan ik deze niet instaleren want dat is niet compatible... of kun je ook gewoon de europese client downloaden??
Anoniem: 86703
Kan als je een paar uur de tijd hebt, zit nu nog ff op m'n werk ;pHanH schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:36:
[...]
kan je een screenshot posten van hoe dat er bij jou uitziet? op het forum van moongaze kon ik dat niet vinden.
screenshot topicHanH schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:36:
[...]
kan je een screenshot posten van hoe dat er bij jou uitziet? op het forum van moongaze kon ik dat niet vinden.
Mn shards staan ook gewoon op mn soulbag. En traden kan ikzelf ook nog wel, daar heb ik echt geen mod voor nodigWarbringer schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:43:
[...]
Alhoewel ik het met je eens ben dat Necrosis niet een mod is die je moet gebruiken als totale vervanger voor al je buttons vind ik toch dat het pluspunten heeft.
[afbeelding]
Hij staat hier redelijk uit de weg, makkelijk te zien hoeveel soulshards ik nog heb en als ik een healthstone maak dan trade hij deze aan de geselecteerde persoon door met de middle-mouse button erop te klikken. Nogal handig in 2v2 arena vind ik..
[ Voor 78% gewijzigd door ImdaMned op 23-08-2007 14:44 ]
Ik heb m'n bagsbar hidden (shift+b ftw) dus die zie ik nietBosmonster schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:33:
[...]
Mn shards staan ook gewoon op mn soulbag. En traden kan ikzelf ook nog wel, daar heb ik echt geen mod voor nodigJe kunt hem ook gewoon naar de persoon slepen namelijk.. het verschil tussen een klik en een sleep is nou ook niet bijster groot
Ok je bevestigt dus dat Necrosis eigenlijk niet handig is, want je gebruikt het maar voor een paar kleine dingetjes, die je ook makkelijk in een veel minder bloated manier kunt oplossen.Warbringer schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:44:
[...]
Ik heb m'n bagsbar hidden (shift+b ftw) dus die zie ik nietEn ja, slepen kan ook maar op deze manier kan ik klikken en direct weer klikken om te craften en dan te traden. De geluidsnotificatie dat je soulstone op is vind ik ook wel makkelijk en verder zorgt Necrosis voor mijn custom comments als ik mensen summon en die zijn op zich altijd wel leuk irritant
Zoals je ziet blijven er nog maar 3 knoppen over en de summon dreadsteed button kan eigenlijk ook wel weg dus het is meer een novelty als iets anders
Ik ga die eens bekijken inderdaad, al ben ik momenteel ook best blij met mn minimalistische Bartender3 indelingAnoniem: 86703 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:21:
Dit is een necrosislike addon maar dan helemaal zelf in te delen en te bepalen. Is zeer flexibel in het gebruik en er word met veel liefde aan gewerkt.
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 23-08-2007 14:55 ]
ach ken wel een paar mensen die endgame raiden en default ui gebruiken hoorImdaMned schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:42:
Je raid niet neem ik aan?
En een UI die jezelf hebt samengesteld werkt iets prettiger dan de standaard blizzard UI. En up to date houden valt wel mee. Daar hebben ze bij wowace.com een heel handig proggie voor.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nooit gezocht naar alternatieven aangezien ik gewoon alles uitvink in necrosis wat ik niet gebruik en dus overhoud wat ik wel nodig heb.Bosmonster schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:51:
[...]
Ok je bevestigt dus dat Necrosis eigenlijk niet handig is, want je gebruikt het maar voor een paar kleine dingetjes, die je ook makkelijk in een veel minder bloated manier kunt oplossen.
DamageMetersBosmonster schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:54:
Ik ga die eens bekijken inderdaad, al ben ik momenteel ook best blij met mn minimalistische Bartender3 indeling(Veel minimalistischer kan het niet denk ik)
Bij mij is altijd praktisch > mooi.
Knoppen moet ik eens opnieuw indelen, beetje zooitje geworden. KTM is inmiddels vervangen door Omen, dat ziet er toch weer een stuk strakker uit ook
Thanks, zocht nog een alternatief. DM is zo'n dinosaurus die al 2 jaar onderdeel van mn interface uitmaaktRaseriaN schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:56:
[...]
DamageMeters![]()
Pak daar dan op zn minst SWStats voor, veel uitgebreider, veel acurater en veel minder memory gebruik
Dat moeten dan wel rogues / warriors zijn. iig geen buffers/healers. En anders: Restecpa !Bokkie schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:55:
[...]
ach ken wel een paar mensen die endgame raiden en default ui gebruiken hoor
Anoniem: 36188
Wat ik dan niet erg praktisch vind is dat je maar 1 chat window hebt. Sinds ik meerdere chat windows heb wil ik niet meer anders. Zo veel makkelijker om de chat te volgen. Kan er ook niet bij dat er mensen dan ook alles in 1 window gooien. Krijg je constant shit als "blah blah receives loot: fishy scales" of "blah blah has gone offline" door belangrijke raid/whisper/party chat heen.Bosmonster schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:54:
[...]
Ik ga die eens bekijken inderdaad, al ben ik momenteel ook best blij met mn minimalistische Bartender3 indeling(Veel minimalistischer kan het niet denk ik)
Bij mij is altijd praktisch > mooi.
[afbeelding]
Knoppen moet ik eens opnieuw indelen, beetje zooitje geworden. KTM is inmiddels vervangen door Omen, dat ziet er toch weer een stuk strakker uit ook
Ben een Warrior, maar zonder mijn aangepaste UI zou ik knetter gek worden.ImdaMned schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:07:
Dat moeten dan wel rogues / warriors zijn. iig geen buffers/healers. En anders: Restecpa !
Dan ga je blij worden van SWStatsBosmonster schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:04:
Thanks, zocht nog een alternatief. DM is zo'n dinosaurus die al 2 jaar onderdeel van mn interface uitmaakt
Ik heb 2 "chatwindows". Eentje voor combat messages en eentje voor chat. Voor het geval je het nog niet wist, ook standaard in WoW kun je kiezen waar welke berichten waar terecht komen en of je ze uberhaupt weer wil gevenAnoniem: 36188 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:08:
[...]
Wat ik dan niet erg praktisch vind is dat je maar 1 chat window hebt. Sinds ik meerdere chat windows heb wil ik niet meer anders. Zo veel makkelijker om de chat te volgen. Kan er ook niet bij dat er mensen dan ook alles in 1 window gooien. Krijg je constant shit als "blah blah receives loot: fishy scales" of "blah blah has gone offline" door belangrijke raid/whisper/party chat heen.
hmm.. das wel mooi aan Omen, die kan de syncdata van KTM uitlezen en gebruiken.. zouden ze bij SWstats ook eens moeten implementeren dan.cannibal schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:25:
Had laatst toch nogal wat problemen (kan goed mijn fout zijn verder) met SWStats.
Gaf altijd wat anders aan als bij andere (damagemeters) personen, als ik dm er naast draaide miste deze een groot deel van de damage van anderen. Kan een instelling zijn of het feit dat niet veel andere in de guild/mijn parties swstats draaide. Maar nu ik weer terug ben op dm only klopt het weer een stuk vaker.
Had je wel aangezet dat swstats dmg van pets moet meetellen? Dat vergeten veel mensen.cannibal schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:33:
Het leek net of SWStats bepaalde damage-waarden opat, die dus gewoon verdween en DM er niet meer bij kon.
Omen (ook naast ktm) werkt geweldig, ook het syncen enzo.
Nu DM ook autosync aangezet en meestal niet te veel afwijkingen met partymembers.
Maar als iemand ideeën heeft over waarom het bij mij fout gaat met swstats hoor ik het ook graag. Had iig wel wat meer leuke opties om te kijken hoe je damage opgebouwd was.
Anoniem: 36188
Ja dat is ook zoiets, combat log. Lekker boeiend?Bosmonster schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:14:
[...]
Ik heb 2 "chatwindows". Eentje voor combat messages en eentje voor chat. Voor het geval je het nog niet wist, ook standaard in WoW kun je kiezen waar welke berichten waar terecht komen en of je ze uberhaupt weer wil geven
De chat heb ik juist graag in 1 scherm, ga geen ruimte verspillen met tig schermen voor alle verschillende kanalen.
Zou kunnen liggen aan overkills: mob heeft 500 hp, je doet 1000 dmg. Mob is dood en je DM geeft dan 1000 dmg ipv 500. Een andere verklaring zou pet damage kunnen zijn, maar je gaf aan die al mee te tellen. Reden #3 zou LoS kunnen zijn: volgens mij registreer je geen damage meer buiten een bepaalde range. Is wel weer lastig te testen in een raid setting, aangezien je daar niet even vlak naast de tank gaat staan gedurende alle encounterscannibal schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:33:
Het leek net of SWStats bepaalde damage-waarden opat, die dus gewoon verdween en DM er niet meer bij kon.
Omen (ook naast ktm) werkt geweldig, ook het syncen enzo.
Nu DM ook autosync aangezet en meestal niet te veel afwijkingen met partymembers.
Maar als iemand ideeën heeft over waarom het bij mij fout gaat met swstats hoor ik het ook graag. Had iig wel wat meer leuke opties om te kijken hoe je damage opgebouwd was.
Had em ook altijd aan staan, handig om soms snel te zien wat voor type dmg je krijgt. Dacht op een gegeven moment als jij, dus deed hem weg, en bleek hem toch harder te missen dan ik dachtAnoniem: 36188 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:55:
[...]
Ja dat is ook zoiets, combat log. Lekker boeiend?Ik heb dat in een tab achter m'n main window. Als ik wil zien waar ik uiteindelijk aan dood ging kijk ik dat wel even terug, maar is echt niet iets waar ik real-time naar ga lopen kijken. Maar goed, smaken verschillen dus duidelijk.
Bnet pindle#2913
Ik heb hetzelfde het is een voor een soort korte history van events, waar ik snel even naar kan kijken of in terug kan zoeken.porn* schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:26:
[...]
Had em ook altijd aan staan, handig om soms snel te zien wat voor type dmg je krijgt. Dacht op een gegeven moment als jij, dus deed hem weg, en bleek hem toch harder te missen dan ik dacht
respect dusImdaMned schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:07:
[...]
Dat moeten dan wel rogues / warriors zijn. iig geen buffers/healers. En anders: Restecpa !
Is die ook te gebruiken voor andere classes dan warlock?? bijv. hunters.Anoniem: 86703 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:21:
Heeft geen signature.
het is gewoon een button mod voorzover ik weet, niet warlock gerichtRakkerzero schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:09:
[...]
Is die ook te gebruiken voor andere classes dan warlock?? bijv. hunters.
Dan wil ik hem (misschien) wel proberen namelijk
[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 23-08-2007 17:34 ]
Heeft geen signature.
Ik heb er een!Rakkerzero schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:31:
Zo lijkt het alsof DKP's door Blizzard in het spel zijn opgenomen, terwijl het door de spelers zelf is bedacht en alhoewel de meeste guilds voor raids een DKP systeem gebruiken, kunnen de details per guild behoorlijk verschillen. Dat komt er niet helemaal duidelijk uit naar voren.In die raid-instances droppen van elke baas 2 tot 3 epics. Om deze zo eerlijk mogelijk te verdelen - je bent tenslotte met 25 mensen - verdien je per bosskill een aantal DKP punten. Als er een item dropt dat voor jou interessant is kun je je gespaarde DKP punten bieden op dat item. Degene met de meeste DKP wint het item.
Ik heb het stukje tekst een beetje aangepast. Nu moet het wel goed zijn.Sphandor schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:53:
[...]
Ik heb er een!
[...]
Zo lijkt het alsof DKP's door Blizzard in het spel zijn opgenomen, terwijl het door de spelers zelf is bedacht en alhoewel de meeste guilds voor raids een DKP systeem gebruiken, kunnen de details per guild behoorlijk verschillen. Dat komt er niet helemaal duidelijk uit naar voren.
Anoniem: 169084
Nerf Stoneform, mn Rupture weg!BootVluchteling schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:26:
gare tiefus undead warlocks..
echt kansloos man..
zitten ze je te ganken
doe je fear, WotF.. doe je nog een keer fear, trinket.. inmiddels heb je nog maar 5% hp en ben je gedoemd om dood te gaan..
NERF WOTF.. kansloos zooitje.
er is NIETS zóó gemaakt voor PVP als WotF.. escape artist heeft een halve seconde casttime, fearward beschermd maar 1x met een dikke cooldown..Anoniem: 169084 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:36:
[...]
Nerf Stoneform, mn Rupture weg!
Nerf Escape Artist, mn Hamstring weg!
Nerf Fear Ward, Geen Fear!
Nerf Gift of the Naaru, Healing Warriors omg!
Nerf all racials!
Agossie, kun je alleen maar met fear winnen?BootVluchteling schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:26:
gare tiefus undead warlocks..
echt kansloos man..
zitten ze je te ganken
doe je fear, WotF.. doe je nog een keer fear, trinket.. inmiddels heb je nog maar 5% hp en ben je gedoemd om dood te gaan..
NERF WOTF.. kansloos zooitje.
wel als jij anders continu gefeared wordt..Bosmonster schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:22:
[...]
Agossie, kun je alleen maar met fear winnen?
Als we op het WoW forum zaten had ik je post nu gereport voor trollen.QuarK schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:55:
Gelukkig wordt die hele class in 2.2 verder generfed.
Anoniem: 41820
Hoezo worden warlocks generfed dan?QuarK schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:55:
Een warlock die whined over gepwnd worden door een warlock.. waar gaat het heen met WoW?
Gelukkig wordt die hele class in 2.2 verder generfed.
BootVluchteling schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:41:
[...]
er is NIETS zóó gemaakt voor PVP als WotF.. escape artist heeft een halve seconde casttime, fearward beschermd maar 1x met een dikke cooldown..
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 23-08-2007 22:34 ]
Anoniem: 169084
Escape Artist is zoals gezegd Instant, en Fear Ward dikke cooldown? Ja, 30 seconden...BootVluchteling schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:41:
[...]
er is NIETS zóó gemaakt voor PVP als WotF.. escape artist heeft een halve seconde casttime, fearward beschermd maar 1x met een dikke cooldown..
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 169084 op 23-08-2007 23:32 ]
iets met dots en resilience, niet echt intressant voor pve spelersAnoniem: 41820 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:31:
[...]
Hoezo worden warlocks generfed dan?
Anoniem: 41820
Boeiend, pvp doe ik toch niet aan, en als ik toch een rogue in het wild tegenkom doe ik /sit /smile en begin ik te corpserunnenDennism schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:07:
[...]
iets met dots en resilience, niet echt intressant voor pve spelers
ach sit enzo doe ik niet, hij zal minimaal moeten eten als ik dood benAnoniem: 41820 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:41:
[...]
Boeiend, pvp doe ik toch niet aan, en als ik toch een rogue in het wild tegenkom doe ik /sit /smile en begin ik te corpserunnen
Snap niet hoe je als warlock nog een rogue verslaatDots zet je d'r in ieder geval niet op, want hij haalt ze weg met clos, fearen begin ik niet aan, omdat iedereen weet dat elke horde rogue undead is (
) en dus twee maal die fear kan weghalen. Verder wordt je gestunlocked natuurlijk, en als ie dan nog es cooldowns wil gebruiken dan kan hij ook nog es vanishen en van voor af aan beginnen.
Sta je dan als clothie
2gb heltp veel, maar framedrops hou je, mijn systeem is bijna ongeveer gelijk met een mindere videokaart,Black-Hole schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:07:
Gisteravond voor het eerst naar Karazhan geweest, was al erg laat dus veel is het allemaam niet geworden. Ook was attumen bugged, op het moment dat ze samen komen werden ze ineens gedespwanedTicket aangemaakt maar het werd voor mij te laat om de reactie van een GM af te wachten.
Toen maar door naar Moroes en het viel me toen enorm op dat ik last kreeg van framedrops bij de trash. FPS zakte zo in naar 14 terwijl ik normaal tussen de 35 (Shattrath, IF enz) en 60 (quest zones) zit. Nu is mijn PC niet meer de snelste (P4 3Ghz, 1GB intern) al is de GPU nog wel redelijk (GeForce 7800 GS CO 256MB). Zit er nu aan te denken om er 1 gig geheugen bij de prikken zodat dit verdubbeld wordt. Zou dat de oplossing zijn voor de framedrops?
Anoniem: 222170
[ Voor 197% gewijzigd door Anoniem: 222170 op 24-08-2007 08:28 ]
Heb zelf erg weinig addons (Omen, Quartz, CTmod en GEM) die ook maar weinig geheugen gebruiken, dacht iets van 6 MB in totaal.Bokkie schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:14:
wat ook veel scheeld zijn je addons
Felguard er op af, CoA, Corruption en dan maar drain life doen? In AV werkt dat iig erg prettig bij rogues/warriors.Anoniem: 41820 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:41:
[...]
Boeiend, pvp doe ik toch niet aan, en als ik toch een rogue in het wild tegenkom doe ik /sit /smile en begin ik te corpserunnen
Snap niet hoe je als warlock nog een rogue verslaatDots zet je d'r in ieder geval niet op, want hij haalt ze weg met clos, fearen begin ik niet aan, omdat iedereen weet dat elke horde rogue undead is (
) en dus twee maal die fear kan weghalen. Verder wordt je gestunlocked natuurlijk, en als ie dan nog es cooldowns wil gebruiken dan kan hij ook nog es vanishen en van voor af aan beginnen.
Sta je dan als clothie
Goh, het is ook zo erg he, whipen?Bokkie schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:14:
[...]
gisteren 4x gewhiped op ktkwamen wat dps tekort of mensen waren niet echt focused >_< nu kan ik zondag pas Mount Hyjal attunen
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Anoniem: 142494
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 142494 op 24-08-2007 09:02 ]
Heb je nu wel "daring" gedispelled?Anoniem: 222170 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:16:
overigens gecleared tot en met curator... incl. romeo and julianne, kregen we vorige keer niet voor elkaar, nu down op 1e try... vanavond maar weer eens wipen op shade of aran ws....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq