Het World of Warcraft topic - Deel 128 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
Killion schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:34:
[...]

Dat klopt, daarom zeg ik ook dat het in mijn ogen - niet waard is/was.
Inderdaad, Ik ben best bereid wat tijd erin te stoppen maar het zal wel heel erg veel tijd worden. Dat vind ik zo zonde, zoals het nu opgebouwd is, moet je eigenlijk een high level pet nemen (en hoeveel katten lvl 60+ zijn er nu eigenlijk :D ) omdat voor de looks tig dagen te moeten levellen in mijn ogen nog erger is dan rep grinden.

Bliz zou iets moeten doen van: level x hunter wil level y beest hebben die 20 levels lager is, de pet wordt dan automatisch zeg, 5 levels lager dan jij zodat je alleen het laatste stuk zelf moet doen (welk al genoeg tijd inneemt :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Ik zou het iets anders neerzetten...
code:
1
2
3
4
class      melee mitigation   magic mitigation   threat    health   avoidance
warrior    +                  ++                 +         +        +++
paladin    +                  +                  ++        0        ++
druid      +++                0                  +++       ++       +

Overigens is het niet zo dat de optelsom van deze bepaalt welke class de beste tank is.

Om even terug te komen op mijn vraag van 2 pagina's terug (vanochtend): Is de warrior+lock combi goed te doen voor 1800+ in pvp arena 2v2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
TomSmit82 schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:47:
[...]

oke ik was altijd van uitgegaan dat avoidance en mitigation twee totaal aparte dingen waren. Maar druid heeft aan de andere kant wel weer een flink hogere dodge. En dan zou qua mitigation de paladin ++ moeten hebben aangezien ik dezelfde defense stats heb als bijvoorbeeld recreator maar met m'n holy shield well langer crushing van me af weet te houden. Wat hij vervolgens weer goed maakt met z'n lompe health. Of zit ik dan weer verkeerd :+
Dat is interpretatie denk ik. Ik zie avoidance meer als onderdeel van mitigation. Uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer als tank: hoeveel van de potentiele damage van een target komt uiteindelijk op jou terecht. Of dat door armor mitigation is, block mitigation, parry/dodge avoidance maakt dan niet zoveel uit. Uiteindelijk bepaalt dat je incasseringsvermogen van je tank.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.