![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 63072
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Snuffel schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:04:
En ik zie dus ook steeds die 60 fps staan. En aangezien ik gelezen heb dat er een workaround is om deze 'lock' op te heffen heb ik gevraagd hoe deze workaround precies werkt.
Maar ik krijg een discussie terug over het feit dat 60fps meer dan zat is e.d.
Niet interessant voor mij, want het enige dat ik wil weten is hoe dat slot op te heffen is.
VSync uitzetten was een aangegeven optie, echter heb ik deze uit.
Dat het alleen voor DualCore systemen geldt is mij bekend, echter neemt niet weg dat voor dualcore systemen een.... workaround is.
Dus: wie heeft deze workaround nog op zijn netvlies staan?
Hij is ooit gepost in een van deze topics, echter kan ik hem niet meer terugvinden.....
En om je helemaal op je wenken te bedienen (we willen het niet te moeilijk voor je maken natuurlijk) een quote van een "blue"ImdaMned schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:02:
Google is een mooi iets
http://forums.wow-europe....2&postId=2848560514&sid=1
http://www.google.nl/sear...hl=nl&q=fps+cap+wow&meta=
3e link.
Volgens mij worden we hier op GoT aangemoedigt om eerst zelf wat te zoeken (en op een niet al te lompe manier te posten)
[ Voor 26% gewijzigd door ImdaMned op 14-08-2007 13:11 ]
Anoniem: 160970
Hoezo grinden dan?On_E schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:58:
Laat ik maar eens een noob-vraag stellen.
Iemand een goeie grind-plek voor een lvl 56 Rogue ?
Die Ghosts in Winterspring komen me nu echt mijn neus uit nml.
en ja, ik weet dat ik ze niet in mijn neus moet proppen....
Zo, word ik daar even compleet achterover gegooid met goed onderbouwde argumenten!Anoniem: 199546 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:12:
ik vind diablo toch nog steeds leuker
In WPL heb ik vrijwel alle quests al gedaan, of bedoel je EPL ?Anoniem: 160970 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:10:
[...]
Hoezo grinden dan?
Als ik jou was zou ik snel richting WPL gaan en daar easy 2 levels halen voor outlands.
en de constructieve bijdragen van deze post is....?Anoniem: 199546 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:12:
ik vind diablo toch nog steeds leuker
blup
There where some improvements made to better support Dual-Core CPU's
This will require adding the following CVAR to the Config.wtf file located within the WTF folder inside the World of Warcraft install folder.
set timingMethod "1"
[ Voor 73% gewijzigd door Spooof op 14-08-2007 13:21 ]
[ Voor 14% gewijzigd door vhal op 14-08-2007 13:25 ]
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Dat had ik ook met m'n hunter. Er er leek eerst alleen shami en feral druid loot te vallen in the outlands.deadsy33 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:23:
Wat een verademing is het questen met mijn shaman in Outland zeg.![]()
Itt de crap questloot in Azeroth, krijg je in outland tenminste echte loot. Met mijn hunter was ik verwend omdat mijn hunter toendertijd in T2 rondliep en de greenies de eerste paar levels simpelweg niet goed genoeg waren. Gisteravond ff een paar quests gedaan en zit nu weer op 25%
edit: van lv58 naar 60 heb ik gequest in WPL en demons gekilled in Outland. 1100 rested exp per demon tikt lekker aan
Vergeet niet de hunter die zijn pet slechts om zich heen laat lopen en alleen melee't en ten alle tijden aspect of the cheetah heeft aan staan in de instance. Plus de lock die zegt dat hij het hoogste level heeft en dus niet de tank moet pull'en maar hij. De paladin healer die net revered is geworden en aan mij vraagt of ik wel weet hoe ik heroic Mech moet tanken (verdorie nog steeds geen Sun Eater) en vervolgens niet in de instance kan.... oh ja, ik moet de heroic key nog kopen. De andere paladin healer die mij smeekt om ajb (PLX!) te komen tanken in heroic SV terwijl ik daar totaal geen fan van ben, toch maar besluit om mee te gaan (om te gaan voor de badges) en terwijl we net wat trash clearen hij weg moet, want Kara roept. De healer die mij op zo'n robocop in heroic Mech dood laat gaan, oh sorry, ik zat even tv te kijken. Pugs ftw!daaan schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:10:
Trouwens nog even ongegeneerd mijn ongenoegen spuien over PuG's. Grote ergernissen:
- de 'oops' needers
- Healers die mee vechten
- low lvl's die altijd vooraan staan (mob magnets)
- Hebberige spelers (zelfs willen needen bij plate armour, als mage...)(of erger, zeggen dat ze The Shaft of Tsol needen)
- Spelers die nadat ze hun q hebben de groep verlaten.
Blasted Lands niet wat voor je? Die Shadowsworn gasten zitten rond de lvl 53, easy kills, je krijgt centen en er dropt soms het een en ander. Anders die dreadmaul ogres aan de andere kant van BL.On_E schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:58:
Laat ik maar eens een noob-vraag stellen.
Iemand een goeie grind-plek voor een lvl 56 Rogue ?
Die Ghosts in Winterspring komen me nu echt mijn neus uit nml.
en ja, ik weet dat ik ze niet in mijn neus moet proppen....
Anoniem: 61797
Die Shadowsworn lui klinken goed, dus daar ga ik vanavond maar eens kijken dan !Zjanzjak schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:56:
Blasted Lands niet wat voor je? Die Shadowsworn gasten zitten rond de lvl 53, easy kills, je krijgt centen en er dropt soms het een en ander. Anders die dreadmaul ogres aan de andere kant van BL.
Wil je niet slice and dice maar wat meer tegenstand dan kan je Silithus bezoeken, lvl 56 en hoger dacht ik.
Anoniem: 158967
Jaja het is wat allemaal. Gelukkig ben ik druid en kan ik heroics tanken en heb ik een RL maat die holy pala is en ook in heroics kan healenZjanzjak schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:56:
[...]
Vergeet niet de hunter die zijn pet slechts om zich heen laat lopen en alleen melee't en ten alle tijden aspect of the cheetah heeft aan staan in de instance. Plus de lock die zegt dat hij het hoogste level heeft en dus niet de tank moet pull'en maar hij. De paladin healer die net revered is geworden en aan mij vraagt of ik wel weet hoe ik heroic Mech moet tanken (verdorie nog steeds geen Sun Eater) en vervolgens niet in de instance kan.... oh ja, ik moet de heroic key nog kopen. De andere paladin healer die mij smeekt om ajb (PLX!) te komen tanken in heroic SV terwijl ik daar totaal geen fan van ben, toch maar besluit om mee te gaan (om te gaan voor de badges) en terwijl we net wat trash clearen hij weg moet, want Kara roept. De healer die mij op zo'n robocop in heroic Mech dood laat gaan, oh sorry, ik zat even tv te kijken. Pugs ftw!
Wat zijn je ingame video instellingen?lethalnl schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:18:toon volledige bericht
nog ff een vraagje, heb een flink probleem bij gruul
als hij zijn groundslam doet knalt mijn fps van een mooie 55-60 naar 1-5
ik heb nu even geregelt dat ik op een vrij lege plaats sta en zowiezo niet geraakt word door groundslam (die steen in het noorder deel)
maar ik moet snel ff een fix hebben,
mijn systeem: (ja ff een /flex)
asus p5n32-e sli plus
intel C2D E6600
nividia 8800 gtx
2x kington 1gb geheugen
ik zou dat dus nog met me ogen dicht moeten kunnen doen op minimaal 45 fps....maarja
zover ik gezien heb is dit het enige waar dit voorkomt, het is alleen jammer dat ik dit maar een keer in de week kan testen...aangezien het zeldzaam is dat we hem niet oneshotten
iemand anders met dit probleem, of die dit gehad heeft en opgelost
ps. alle drivers up-to-date natuurlijk
Anoniem: 142494
alles al geprobeert, hoog, laag, vsync, muis, etc....
Anoniem: 20380
Ik zou meteen met je mee gaan naar Heroic Ramparts, gaat echt wel lukken. 2x fear 1x MC druid kan makkelijk 2 tanken retridin kan OT'en. Hell zelfs de holydin kan wat klappen vangen als het moet.Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:19:
[...]
Jaja het is wat allemaal. Gelukkig ben ik druid en kan ik heroics tanken en heb ik een RL maat die holy pala is en ook in heroics kan healenDaarbij heb ik nog 4 RL vrienden die kunnen helpen, helaas geen 1 CC, maar op teamspeak wil het meestal nog wel lukken.
Dan nog ff iets leuks. Ik heb ooit eens gepost of het mogelijk was met een holy pala, druidtank, shadowpriest, lock en een retripala heroic ramparts te clearen. Toen kreeg ik veel reacties dat het nooit zou lukken en nooit geprobeert thoMaar ik denk nu wel dat dat anders is en het een eitje wordt
Omdat 2% threat helemaal maar dan ook helemaal NIKS is.Anoniem: 20380 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:35:
het worden steeds meer FPS. 3000 wow dat is geweldig
Om terug te komen op mijn vraag welke glove enchant het beste is voor een prot warrior. Natuurlijk denk ik niet van het is maar 8 stamina dus laat maar zitten, maar als er een (duidelijk) enchant is die beter geschikt is voor dat slot in verhouding met zijn andere enchants/gear/gems. Mijn inziens is namelijk 13k unbuffed goed genoeg voor het niveau waar wij nu spelen (net begonnen in SSC) en vol met raid buffs en consumables haalt die ruim de 16k. Daarom zei ik dat die 8 stamina verwaarloosbaar zijn.
Maar mijn vraag blijft staan waarom agility/stamina verkiezen boven de 2% threat enchant?
Ik zou sowieso nooit een guild joinen die gewoon willekeurig mensen invite.daroy schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:29:
Gisteren weinig gelvled met mijn Warrior. Eigenlijk alleen van 10 naar 11 volgens mij maar heb me bezig gehouden met mijn professions. Werd ook uitgenodigd door een nieuwe Guild. De GM begon meteen te vragen voor het doneren van geld, dat doe ik dus echt niet in het begin bij een nieuwe Guild.
Ik heb op m'n mage ook gewoon tot level 25 ofzo zonder guild gedaan. Het was aanvankelijk een PvP alt horde-side (vroagah was het op Argent Dawn echt belabberd kwa wachttijden alliance-side, 4 uur voor AV bijvoorbeeld), en ik heb wat mensen van m'n huidige guild leren kennen in WSG. Die hebben me toen uitgenodigd. Ik vond het PvPen met hun zo leuk dat ik toen kwa main gewoon naar horde geswitched ben. Je krijgt wel per dag tig invites van lowlevel guilds, maar die decline ik gewoon. Als ze dan gaan spammen /ignore ik ze.daroy schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:28:
Ja daar zat ik ook aan te denken. Gewoon lekker in me eentje spelen en als ik eens een moeilijke quest tegen kom kan je vrijwel altijd iemand vinden om te helpen.
Instances doe je toch nog niet echt in het begin dus een guild is daarvoor ook niet echt noodzakelijk.
https://niels.nu
Nou ja als je als prot warrior 18/19k nodig hebt bij gruul mag je eens wat healers gaan schoppen. Wij gebruiken dan een prot tank van rond de 15/16k en een druid OT met bijna 21k HPRaseriaN schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:52:
[...]
Omdat 2% threat helemaal maar dan ook helemaal NIKS is.
Ik bedoel, 2% van 1000 is 20 hele threat meer! serieus, wat een berg!
En als je daardoor aggro verliest dan moet je je MT gaan vervangen die wel snapt hoe het werkt.
Ikzelf had +8 stamina op mn gloves gedaan omdat ik zelf een beetje de voorkeur aan STA geef.
15 Agility is ook een goede enchant, geeft Armor en Dodge en beetje Critrating, ligt er maar net aan waar je prioriteiten liggen.
En 'ruim' 16k is dus echt werkelijk niks he. Onze MT stond met 18/19k rond te springen @ Gruul.
Dan heb je gewoon ruimte voor een silence, lag spike of ongelukkige reeks hits.
80 hp + 10% van kings he !Anoniem: 20380 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:59:
[...]
Nou ja als je als prot warrior 18/19k nodig hebt bij gruul mag je eens wat healers gaan schoppen. Wij gebruiken dan een prot tank van rond de 15/16k en een druid OT met bijna 21k HP
Wel grappig om te zien dat jij dezelfde gedachtekronkel gebruikt voor 2% threat als wat ik gebruik tegen de +8 stamina (want wat is 80hp op 16-18k).
Ik zal verklaren waarom ik dacht dat 2% threat een betere enchant was/is, bij een agro reduction knockback (Void reaver bijvoorbeeld) waardoor hij weer opnieuw moet beginnen om agro op te bouwen en er vol tegen aan moet om de DPS voor te blijven helpt die 2% meer threatopbouw echt wel. Tenminste dat is wat ik dacht.
Zullen we tot een compromis komen en de agility als beste enchant kiezen
Omdat Kungen van Nihilum ook overal +Sta in heeft...Anoniem: 20380 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:35:
Maar mijn vraag blijft staan waarom agility/stamina verkiezen boven de 2% threat enchant?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Nee dat niet.OkkE schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:06:
Omdat Kungen van Nihilum ook overal +Sta in heeft...
Natuurlijk is dat opzich geen goede reden. Maar mijn redenatie is; die lui zijn toch wel de top van WoW, die hebben alles toch wel redelijk uitgezocht, lijkt me. Die zullen niet voor niets bepaalde Enchants, Stats en Builds kiezen.
Daarnaast, wat hier iets boven al gezegd wordt; 2% threat is gewoon heel weinig.
Ja ik heb geen idee hoe moeilijk het voor een tank is om in de top3 van de agro lijst te blijven, ben maar een domme FoL spammer, daarom dacht ik dat die 2% extra threat wel eens fijn kan zijn om na een knockback snel weer terug te komen in de top3ImdaMned schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:03:
[...]
80 hp + 10% van kings he !
5% van vitality
5% van endurance (tauren racial) alle alliance guilds zouden eigenlijk een tauren moeten kopen : P
En over void reaver met gloves met 2% extra thread.. daar heb je extra tanks voor die vechten voor de aggro plek : )
Eeeh, ik neem aan dat dit sarcasme is? Dan niet... alsof heroics nog zo moeilijk zijn tegenwoordig -,-Anoniem: 20380 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:38:
[...]
Ik zou meteen met je mee gaan naar Heroic Ramparts, gaat echt wel lukken. 2x fear 1x MC druid kan makkelijk 2 tanken retridin kan OT'en. Hell zelfs de holydin kan wat klappen vangen als het moet.
ja toch al snel 92RaseriaN schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:09:
[...]
Nee dat niet.
Maar Stamina is de enige mitagation tegen magical damage (resistance is geen tankstat!).
Voor melee heb je Armor/Defense/Dodge/Parry/Block, maar voor magical.. tjah, dat is maar absorberen.
En zoals ImdaMned al zegt, 80 HP + Kings + Vitality is al direct weer een stukje meer
Nee serieus ik zou direct met deze party meegaan (als holydin dan) en precies omdat heroics niet echt moeilijk meer zijn. Door gear en nerfs (helaas)Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:12:
[...]
Eeeh, ik neem aan dat dit sarcasme is? Dan niet... alsof heroics nog zo moeilijk zijn tegenwoordig -,-
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 20380 op 14-08-2007 15:14 ]
So trueRaseriaN schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:09:
[...]
Nee dat niet.
Maar Stamina is de enige mitagation tegen magical damage (resistance is geen tankstat!).
Voor melee heb je Armor/Defense/Dodge/Parry/Block, maar voor magical.. tjah, dat is maar absorberen.
En zoals ImdaMned al zegt, 80 HP + Kings + Vitality is al direct weer een stukje meer
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
En toch kom je niet serieus op me over en je loopt me hier gewoon te dissenAnoniem: 20380 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:12:
[...]
ja toch al snel 92
[...]
Nee serieus ik zou direct met deze party meegaan (als holydin dan) en precies omdat heroics niet echt moeilijk meer zijn. Door gear en nerfs (helaas)
Ja wat kan ik doen om serieus over te komen. Maar ik heb alle vertrouwen erin dat we volgende week 3 screenshots zien van 3 dode bosses uit rampartsAnoniem: 158967 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:23:
[...]
En toch kom je niet serieus op me over en je loopt me hier gewoon te dissenVan de week maar is proberen he, krijg je screenie als we em clear hebben.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
[ Voor 16% gewijzigd door ImdaMned op 14-08-2007 15:48 ]
Je begint met het maken van Lunar Crescent.RMB schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:48:
Ik wil graag http://www.wowwiki.com/Bloodmoon (Bloodmoon) hebben van blacksmithing, ik heb op wowwiki en thottbot en wowhead gezocht maar ik snap iets niet.
kun je deze axe nou maken door middel van een questline of kan je gewoon de recipes kopen??
'ruim 16K' als je met SSC begint? Hebben jullie Gruul overgeslagen? Onze MT's hebben tegen 18-19K voor Gruul en we moeten nog beginnen met SSCAnoniem: 20380 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:35:
het worden steeds meer FPS. 3000 wow dat is geweldig
Om terug te komen op mijn vraag welke glove enchant het beste is voor een prot warrior. Natuurlijk denk ik niet van het is maar 8 stamina dus laat maar zitten, maar als er een (duidelijk) enchant is die beter geschikt is voor dat slot in verhouding met zijn andere enchants/gear/gems. Mijn inziens is namelijk 13k unbuffed goed genoeg voor het niveau waar wij nu spelen (net begonnen in SSC) en vol met raid buffs en consumables haalt die ruim de 16k. Daarom zei ik dat die 8 stamina verwaarloosbaar zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 14-08-2007 16:46 ]
Dat vroeg ik met ook af. Healing Touch wordt alleen gebruikt in (heroic) instances (als of je daar nog komt als je in BT bent) door de resto druids in onze guild. Ik denk dat Bomen liever +healing en spirit hebben.Anoniem: 142494 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:13:
Btw, nog mede resto druids hier?
Zat me zo af te vragen wat jullie vinden van resto Black Temple gear. Het heeft allemaal Haste rating. Ben ik nou gek? Zo goed is dat niet lijkt mij. Ten eerste heal je toch het meest met instant HoT's, en ook al ga je sneller casten, je global cooldown zit je nog steeds mee. Iemand een idee wat we hier mee moeten?
Anoniem: 171114
Nee Gruul is al 3 weken op farm. (farmstatus bij ons betekend 3 weken lang down zonder dat die een week is blijven staan)Bosmonster schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:42:
[...]
'ruim 16K' als je met SSC begint? Hebben jullie Gruul overgeslagen? Onze MT's hebben tegen 18-19K voor Gruul en we moeten nog beginnen met SSC(redelijk nieuwe guild, streng met apps, vakanties nu eindelijk voorbij).
Mitigation krijg je volgens mij toch wel uit je gear uiteindelijk, ik zou iedere mogelijkheid aangrijpen voor extra sta/hp (gems/enchants)
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 20380 op 14-08-2007 17:19 ]
Er bestaat geen MC Druid.Anoniem: 171114 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:08:
wat is ook alweer een MC druid ? - ik las het hierboven ergens
ik ken feral, balance en resto ? - mis ik iets ..
Dat ligt gewoon aan de manier waarop bommetje het zegt. Het ging over Warlocks, die kunnen 2x Fear doen. Met MC wordt misschien Mind Control bedoeld? Zover ik weet is dat Priest.. Druid kan makkelijk 2 mobs tanken en de Pala kan Offtanken.Anoniem: 20380 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:38:
[...]
Ik zou meteen met je mee gaan naar Heroic Ramparts, gaat echt wel lukken. 2x fear 1x MC druid kan makkelijk 2 tanken retridin kan OT'en. Hell zelfs de holydin kan wat klappen vangen als het moet.
[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 14-08-2007 18:29 ]
Anoniem: 108648
greenies zullen vast dps gear zijn ja (well sortoff danAnoniem: 20380 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:09:
[...]
Nee Gruul is al 3 weken op farm. (farmstatus bij ons betekend 3 weken lang down zonder dat die een week is blijven staan)
Dat is onze MT hij heeft als shield normaal die van Nightbane dropt en hopelijk zijn de groene items wat dps dingetjes die hij aangetrokken heeft
http://armory.wow-europe....r=Dragonblight&n=drakorus
[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 20380 op 14-08-2007 18:03 ]
imp lay on hands is nog een handige filler: 15% extra armor voor 2 minuten is echt imba in sommige fights, + 20 minuten van de cd af, imp shieldwall is 6 sec langer shieldwall, dus 16 sec ipv 10, daar ga je dus 99,99% van de weinige keren dat je sw moet gebruiken geen voordeel van ondervinden.Anoniem: 20380 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:00:
Is die imp shieldwall niet gewoon een oh shit button? Beetje zoals een improved Lay on Hands bij paladins?
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 14-08-2007 18:08 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
laatst voor me drood ook eens geprobeert een oh sh*t button te makenAnoniem: 20380 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:00:
een oh shit button?
Zoiets kan gewoon lag/jouw reactietijd zijnwinkelwagen schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:20:
Ik probeer sinds een tijdje mijn slam + HS tegelijk te laten landen, en heb daarvoor een addon gedownload: Quartz.
Nu weet ik dat mijn Slam 1.5seconde casttime heeft, en dus cast ik op 1.5seconden voor de volgende swing een slam.
In theorie landen ze dan op hetzelfde moment. Maar zoals je kan zien op de afbeelding, krijg ik soms een soort interrupt, waardoor mijn slam wat later land. Soms is dit +.4 of +.8 seconden.
Weet iemand misschien hoe ik zoiets kan voorkomen? En misschien tips van tanks die werken op deze manier?
[afbeelding]
drood met TC, haxAnoniem: 171114 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:02:
[...]
laatst voor me drood ook eens geprobeert een oh sh*t button te maken
1e druk , ga uit oomkin, 2e druk (instant HoT ding (rejuvinate ?)), 3e druk thunderclap, 4e druk (1.5 sec cast heal)
vooral dat ga uit oomkin met 1 toets bevalt me erg goed
Tuurlijk. Hij staat erbij nuAnoniem: 142494 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:23:
Als het nog kan, zou deze link dan voor druids kunnen worden toegevoegd?
http://druid.wikispaces.com/
Ik bedoel dan die rode +0.4 in het balkje, want volgens mij is dit geen lag, maar wordt de 'cast' onderbroken door een hit van de tegenstander.Anoniem: 61797 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:48:
[...]
Zoiets kan gewoon lag/jouw reactietijd zijn
ga ik idd ook vanuit..winkelwagen schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:37:
[...]
Ik bedoel dan die rode +0.4 in het balkje, want volgens mij is dit geen lag, maar wordt de 'cast' onderbroken door een hit van de tegenstander.
Ik krijg het namelijk ook als ik ruim voordat een nieuwe swing begonnen wordt slam cast.
uhm .. thunder..nogwat ... of nogwatclap .. weet ik veel
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 14-08-2007 21:07 ]
warstompAnoniem: 171114 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:56:
[...]
uhm .. thunder..nogwat ... of nogwatclap .. weet ik veel
dat standaard tauren ding
mental note, minder spellnamen gebruiken als je niet met wow open een post aan het typen bent
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 14-08-2007 21:22 ]
/castsequence reset=Target/Spell1, Spell2, Spelll 3Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:08:
[...]
warstomp
En nog ff een moeilijke vraag over me SpriestIk ken een warlock die al zijn dots op 1 knop heeft en dat is gewoon bijv 3x op die knop drukt terwijl dan alle dots op de target komen. Dit wil ik dus ook met SW:P en VE. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik die beiden op 1 knop bind en dat ik 2x op die knop moet drukken voor beide dots. En hoe zit het als de SW:P word geresist. Dan wil ik toch wel graag die SW:P er ook op. Iemand weet hoe die macro gaat?
Stoere guildnaam heeft dat beestwinkelwagen schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:20:
Ik probeer sinds een tijdje mijn slam + HS tegelijk te laten landen, en heb daarvoor een addon gedownload: Quartz.
Nu weet ik dat mijn Slam 1.5seconde casttime heeft, en dus cast ik op 1.5seconden voor de volgende swing een slam.
In theorie landen ze dan op hetzelfde moment. Maar zoals je kan zien op de afbeelding, krijg ik soms een soort interrupt, waardoor mijn slam wat later land. Soms is dit +.4 of +.8 seconden.
Weet iemand misschien hoe ik zoiets kan voorkomen? En misschien tips van tanks die werken op deze manier?
[afbeelding]
Hallo, vraagje:
Ik speel voornamelijk mijn 70 protection warrior, maar wil ook wel eens pvp-en. Nu is het zo dat ik de incidentele rogue en lompe shadow-priest/mage nog wel kan hebben, maar dan houd het ook vrij snel op.
Op zich maakt me dit niet uit, want met name in WSG kan ik, met behulp van alle trucjes die ik tot mijn beschikking heb, nog wel vrij goed de vlag naar de thuisbasis brengen.
Dan nu de vraag; is het in pvp handig om voor defense te gaan, of is het beter om er resilience in te mikken? En heeft er iemand toevallig een leuke link van een prot warrior die aardig is in pvp?
Is er een manier om dat tegen te gaan? Zodat ik mooie rotaties kan maken?BootVluchteling schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:45:
[...]
ga ik idd ook vanuit..
volgens mij de spellpushback door een hit..
Nee, dat heb je met casts, die kunnen onderbroken worden.winkelwagen schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:41:
[...]
Is er een manier om dat tegen te gaan? Zodat ik mooie rotaties kan maken?
er zijn wel items geloof ik die de kans op pushbacks verminderenwinkelwagen schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:41:
[...]
Is er een manier om dat tegen te gaan? Zodat ik mooie rotaties kan maken?
Dat er altijd idioten zijn die dat dus doenBosmonster schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:13:
Mjah, om nou trinkets of paladin aura's te gaan gebruiken voor de warrior zodat zn ene cast-time skill niet interupt wordt
Anoniem: 169084
Hey hey, alleen op mn eerste Maggi try ooit ving ik die Cleave!ImdaMned schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:40:
Ach, via deze topic reeks hebben wij toch een mooie cleave vangende rogue erbij gekregen : ) (doet ie pro btwmagtheridon)
Zo'n lijst van (toen NL only) guilds hebben we al een keer gehad, maar da's redelijk veel administratief werk.
**edit**
Ah, 2 vrijwilligers boven en onder me om het hele zaakje bij te houden : )
ik ga het testen, tyAnoniem: 61797 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:26:
[...]
/castsequence reset=Target/Spell1, Spell2, Spelll 3
Zoiets ?
Anoniem: 185524
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 185524 op 15-08-2007 00:53 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Zeror op 15-08-2007 01:03 ]
Imo resi, puur omdat je daar tegen alle tegenstanders wat aan hebt. En juist de gevaarlijke voor een warrior zijn vaak casters, daar helpt defense niet tegenResistance_NL schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:37:
Omdat het ondergesneeuwd is in de postwars over fps in het vorige topic:
[...]
Bnet pindle#2913
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
[ Voor 13% gewijzigd door junglebeast op 15-08-2007 05:24 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Anoniem: 85443
Gaaf man, gz. Hoeveel moeten jullie nou nog voordat jullie alle raids gecleared hebben? Jullie komen daar wel aardig in de buurt nou toch?jarnotjuh schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 01:25:
Reliquary of Souls down!
Na 1 dag goed whipen en vandaag met vol goede moed terug, neer.
Screenshot or didnt happen:
[afbeelding]
Mensen bleven maar dc'en, mensen konden niet interrupten(of interrupte de verkeerde dingen!), VT server ging down, of mensen die zichzelf suiciden (11k fireball crits,waarvan je 5.5k terugkrijgt op jezelf)...
Al met al, leuke boss, en best wel hoog frustratiegehalte...
Op naar de laatste 3!
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 15-08-2007 08:52 ]
this is
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik ben ook een beetje een alternatieve volgorde voor quests aan het doen.daroy schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 08:50:
Op de PvE server waar ik eerst zat heb ik ook in Loch Modan gequest dus eigenlijk ben ik nu dezelfde quests weer aan het doorlopen. Ik bedenk me nu op dit moment van schrijven dat ik eigenlijk net zo goed naar Westhill kan gaan en daar kan gaan questen, volgens mij liggen de quests daar wel op het zelfde level ofniet?
Anoniem: 190128
[ Voor 8% gewijzigd door Smultie op 15-08-2007 09:25 ]
Die voidwalker quest, is dat een speciale quest ofzo?SiErRa schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:14:
[...]
Ik ben ook een beetje een alternatieve volgorde voor quests aan het doen.
Ben als gnome gewoon gestart, maar toen ik naar Loch Mordan moest ben ik eerst langs stormwind gegaan (om de voidwalker quest te doen) en toen snel door Elwyn forrest en nu ben ik westfall aan het doen.
ja die dropte voor ons ook! ik rolde een hele mooie 89... kreeg ik een 100 om m'n oren van onze rogueAnoniem: 85443 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 08:48:toon volledige bericht
[...]
Gaaf man, gz. Hoeveel moeten jullie nou nog voordat jullie alle raids gecleared hebben? Jullie komen daar wel aardig in de buurt nou toch?
Gister dropte er overigens die zieke leather leggings van netherspite. Zo een hunter ging het er nog inwrijven omdat ik nog meegevraagd werd maar ik liever arena ging doen
Skulker's Greaves
Binds when picked up
Legs Leather
319 Armor
+32 Agility
+28 Stamina
Red Socket
Red Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +4 Dodge Rating
Durability 90 / 90
Requires Level 70
Equip: Improves hit rating by 28 (1.8%).
Equip: Increases attack power by 64.
deze dus. Maargoed, ik krijg vast nog wel leuke legs
![]()
Gisteren trouwens eindelijk die trinket gehaald, die bloodlust brooch, maar wat is dat voor een aggro magnet zegJe merkt echt dat je er veel op vooruit gaat daarmee.
blup
Blijf het toch een beetje triest vinden hoor... Transferren omdat de community op BS zo trash is... naja succes daarzo; iz epix ftwBokkie schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 08:58:
[...]
this is![]()
http://darklegacycomics.com/83.html
maare gratz met de kill
afgelopen week 2x SSC kunnen doen omdat we getransfered zijnhelaas kon ik niet mee gisteren
naja vanavond vashj killen, morgen KT en dan Mount hyjal in hopelijk
merge bevalt goed, eindelijk weer genoeg mensen en stuff ^^
Deze plek is te koop.
Kan je wel vertellen dat het met een spriest niet mogelijk is een goeie werkende macro te krijgen ivm verschillende timers (vt, swp, ve) en verschillende cooldowns (swd, mb). Dat is ook de kunst van het dottenAnoniem: 158967 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:08:
[...]
warstomp
En nog ff een moeilijke vraag over me SpriestIk ken een warlock die al zijn dots op 1 knop heeft en dat is gewoon bijv 3x op die knop drukt terwijl dan alle dots op de target komen. Dit wil ik dus ook met SW:P en VE. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik die beiden op 1 knop bind en dat ik 2x op die knop moet drukken voor beide dots. En hoe zit het als de SW:P word geresist. Dan wil ik toch wel graag die SW:P er ook op. Iemand weet hoe die macro gaat?
Ik ben deze week ook getransferred naar een andere server toeSMulTiE schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:29:
Lijkt me juist een heeeele goede reden.
Anoniem: 85443
aaaah !!eendje schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:24:
[...]
ja die dropte voor ons ook! ik rolde een hele mooie 89... kreeg ik een 100 om m'n oren van onze rogue
De community is niet trash, de playerbase is gewoon zuigendKeeZ schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:26:
[...]
Blijf het toch een beetje triest vinden hoor... Transferren omdat de community op BS zo trash is... naja succes daarzo; iz epix ftw
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
DUH! jij hebt het vorig jaar ook gedaan! of was dat al in 2005 ?SMulTiE schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:29:
Lijkt me juist een heeeele goede reden.
[ Voor 20% gewijzigd door ImdaMned op 15-08-2007 09:40 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq