Het World of Warcraft topic - Deel 127 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.411 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222170

zo, gisteravond op de laatste avond voor de reset toch nog maar even shade of aran voor het eerst geprobeerd... van het weekend paar mooie first downs (moroes, opera event, curator) en loot opgehaald uit chest event... :z

ik denk persoonlijk dat we wat gear betreft nog niet helemaal het niveau hebben voor shade of aran en prince, etc... maar de komende weken nog een paar keer deze bosses en ze gaan op zeker down, zeker met gear drops van de overige bosses in kara.... >:)

maar goed, shade.... sommige mensen ook gewoon echt niet luisteren hoor.... ;(

de flame debuff, niet bewegen.... maar tot drie keer toe toch weer mensen die net ff moeten lopen, draaien, springen.... *zucht* 8)7

gisteren was ook een van onze twee tanks er niet bij, en een nieuwe druid tank mee, eerste keer in kara, en dan meteen trash tussen curator en shade clearen... de eerste keer met onze vaste tanks liepen we er zo doorheen, maar met deze nieuwe gozer toch paar keer op gewiped.... toch zonde van de tijd en repair costs.... :+

nu ff paar avondjes rust, en vrijdag gaan we weer van voor af aan beginnen... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:49
Tsja, ik snap wel wat hij bedoelt. Bij ons op Boulderfist heerst al een tijd het gevoel dat PVE progress dood is. Er zijn misschien 2 horde en 1 alliance guild die nog beetje (SCC/EYE) progress boeken. En hoe komt dit? Omdat alle players met een beetje skill de "ez way out" nemen, en transferren naar realms waar iedereen en zijn broer al in de BT/MH zit.

Resultaat is dat steeds meer guilds die bezig zijn op te bouwen ophouden met bestaan omdat ze leeglopen. Het zou mooi zijn als deze mensen gewoon eens de handen uit de mouwen steken en er wat meer moeite in steken, zodat we de progressie weer op kunnen vijzelen.

Ik zit zelf in 1 van de 2 horde progress guilds, en zelfs daar merk je hoe moeilijk het is om progress te maken als je geen "doorloop" hebt van goede mensen. Zodra er iemand mee op houd (tank/healer), is dat bijna meteen een week delay in progressie. En hoewel we veel applicaties krijgen zijn dat over het algemeen de lui waar je niet op zit te wachten.

Quote:
Motivation: My guild is currently farming Kara to gear up for SCC, but I already have all Kara gear, so I want to join you since you are working on SCC already.

Tsja, dan kun je het dus echt wel vergeten. Eerst beetje binnenlopen bij je guild in Kara en dan switchen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:22

On_E

Housemusic

Weet niet meer wie de tip gaf om Shadowsworn luitjes te grinden in Blasted Lands, maar dat was een hele goeie !

Als je net klaar bent met de laatste mob van zo’n camp, dan staan de eersten alweer te wachten, precies zoals ik het graag wil. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:23
Anoniem: 85443 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:33:
[...]

aaaah !! ;(

met die 89 denk je nog redelijk safe te zitten, echt te matig :')
ik heb het geluk in mn guild dat ik supersnel gegeared wordt met lucky paladin drops..

zit na 2 weken raiden al half in epics, en 2/5 tier 4.. rollde 99 op de legs en ik was enige paladin/rogue/shaman in de kara-raid..

betreft oomkin.. als ik IETS lekker vind in een raid, dan is het wel een moonkin. die +5% spellcrit op mn paladin, samen met een Spriest, is simpelweg imba. dan raak je amper OOM.

gisteren party Arcatraz gedaan voor kara key. Spriest, Hpriest, Warlock (ik), Feral druid, firemage.

ging erg goed, tegen verwachting. een enkele wipe, maar een full clear..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:39:
[...]

DUH! jij hebt het vorig jaar ook gedaan! of was dat al in 2005 ?

@ bokkie. Is het nog steeds hunscalp? wat ik wel weet is dat er maar heel weinig naar trollbane zijn gegaan.
alliance side is het vooral nog hunscalp
probleem is vooral gewoon de playerbase, teveel kleine guilds die de transitie van 10 naar 25 mans niet halen

Ook veel grote guilds overleden, zoals Infection, Shiver/Ethereal
ook de uitwas die daaruit is voortgekomen is inmiddels alweer overleden enzo

Zat zelf heel lang in een vriendenguild, 10 mans ging prima, veel casuals enzo maar 25 mans kwam niet van de grond alleen daardoor.

Na lang wikken en wegen toch een hc guild gejoind, 2 weken ofzo in gezeten toen we de kans kregen om te mergen met een andere guild die ook flinke klappen had gehad.

Zijn wel verder als wij, maar dan maar 'iz epics', als het enige andere alternatief langzaam doodbloeden is en stuklopen op vashj en je plezier in het spel verliezen is de keuze snel gemaakt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Weet iemand of er een config file is die je kan editten met daarin zaken als drawing distance en LOD(level of detail) settings staan? En kan die zonder meer ge-edit worden, zonder ban. Ik erger me bij WoW aan het feit dat het niet vrij aan te passen is zoals het al wel in games 10 jaar geleden het geval was. Je kunt LOD maar tot enkele meters in stellen. Ik wil gewoon zelf kunnen bepalen of ik gras wil kunnen zien op een berg in de verte. De functionaliteit zit er al wel in maar is gewoon ge-caped. Misschien is het wel met een command ingame te wijzigen, maar kan er niks over terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:56
daroy schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:22:
[...]

Die voidwalker quest, is dat een speciale quest ofzo?

Ik Elwyn forrest ben ik ook ff geweest maar de meeste quests daar waren groen in me quest list dus niet echt bijzonder moeilijk, het moet ook wel een beetje een uitdagen zijn he ;)
Dat is een Warlock quest om de Voidwalker "pet" te krijgen (dat grote blauw paarsige ding).
Elwyn is op lvl10+ wel makkelijk, Maar het gaat dan ook wel lekker snel, 1.5 uur ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:26

Snuffel

Vroem!

Ik ben op zoek naar een mod die alle questgivers laat zien, ook al zijn die quests 30 levels onder je niveau. Bestaat die ook?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-05 22:51
Spooof schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:34:
[...]

Wat is die tooltip addon die je daar gebruikt?
Dat is Mobinfo2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Helox-in-a-box schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:30:
[...]

Kan je wel vertellen dat het met een spriest niet mogelijk is een goeie werkende macro te krijgen ivm verschillende timers (vt, swp, ve) en verschillende cooldowns (swd, mb). Dat is ook de kunst van het dotten ;) ben een lock aant levelen, speelt bijna gelijk als een spriest met dots en mf. Pet is wel leuk, net mn voidy gekregen :)
Ik heb me in het weekend ook maar eens even verdiept in de verschillende macro’s voor Warlocks. Mijn hotbars begonnen namelijk aardig vol te raken en had dus behoefte aan ruimte (ook ivm een wat schonere UI te creëren). Bij mij werkt /castsequence echter niet, zelfs niet de meest simpele “/castsequence Curse of Agony”. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Ik zal vanmiddag even een test draaien zonder addons, om zeker te zijn dat die geen problemen geven, maar in de tussentijd hebben jullie misschien een idee. Google biedt mij overigens geen uitkomst :(

Een interessante toepassing waar ik achter kwam, is het gebruik van zogenaamde “modifiers”. Daarmee heb ik nu leuke macro’s kunnen bouwen die bij een normale druk op de hotkey b.v. Corruption max. rank gebruikt, maar zodra ik ctrl+hotkey indruk, krijg ik Corruption rank 1. Erg handig om zo wat meer ruimte en overzicht te creëren. Hetzelfde idee heb ik toegepast op mijn Drain spells: normale hotkey is Drain Life, ctrl+hotkey geeft mij Drain Mana en alt+hotkey geeft Drain Soul. En dat alles mooi verstopt onder 1 knop met de tooltip van Drain Life. Voorbeeldje voor de geïnteresseerden:

code:
1
2
3
4
#showtooltip Drain Life
/cast [nomodifier] Drain Life
/cast [modifier:ctrl] Drain Mana
/cast [moidifier:alt] Drain Sou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

SMulTiE schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:22:
top5 werk. Afgelopen 3 kills dat ik mee ben geweest:
1e @ highking, 999.7dps Giev 0.3 more!
4e @ gruul
4e @ Lurker, was 9.0%, 8.8%, 8.7%, 8.7%
Vooralsnog raid-viable ;)

Dat is met 15.34% hit, 1080 spelldmg unbuffed en 25% crit. Groepje met ele-shammy en shadowprist + 2 mages.
Zijn ook fights waarin deze groep 1-5 is ^^

(pics kan ik morgen wel posten, heb geen screenies @ work)
Het betere dpswerk :) Maarja, een groep die elkaar buffed zie je bij ons ook regelmatig 1-5 dps staan, alleen is het vaak melee dan: enh shammie, feral drood etc. We hebben namelijk geen oomkins of elemental shamans, dus casters staan alleen hoog bij fights die zwaar antimelee zijn. NIet dat (al) onze casters sucken, maar met zoveel buffs in 1 groep heb je gewoon flink voordeel. Een guildie heeft zelfs als signature een comment van mij dat ik geen dmg doe zonder enh shammie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-05 15:06
Anoniem: 108648 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:14:
[...]

Het betere dpswerk :) Maarja, een groep die elkaar buffed zie je bij ons ook regelmatig 1-5 dps staan, alleen is het vaak melee dan: enh shammie, feral drood etc. We hebben namelijk geen oomkins of elemental shamans, dus casters staan alleen hoog bij fights die zwaar antimelee zijn. NIet dat (al) onze casters sucken, maar met zoveel buffs in 1 groep heb je gewoon flink voordeel. Een guildie heeft zelfs als signature een comment van mij dat ik geen dmg doe zonder enh shammie :(
Gifv oomkin + elemental shammie + spriest + bmhunter. Dan wil ik op elke boss de strijd aan met jou behalve al'ar. Met 4 spriests in de groep durf ik het btw wel aan : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Bokkie schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:46:
[...]

alliance side is het vooral nog hunscalp
probleem is vooral gewoon de playerbase, teveel kleine guilds die de transitie van 10 naar 25 mans niet halen

Ook veel grote guilds overleden, zoals Infection, Shiver/Ethereal
ook de uitwas die daaruit is voortgekomen is inmiddels alweer overleden enzo

Zat zelf heel lang in een vriendenguild, 10 mans ging prima, veel casuals enzo maar 25 mans kwam niet van de grond alleen daardoor.

Na lang wikken en wegen toch een hc guild gejoind, 2 weken ofzo in gezeten toen we de kans kregen om te mergen met een andere guild die ook flinke klappen had gehad.

Zijn wel verder als wij, maar dan maar 'iz epics', als het enige andere alternatief langzaam doodbloeden is en stuklopen op vashj en je plezier in het spel verliezen is de keuze snel gemaakt
De community maakt de community, dat maakt mij dus zo pissed, als mensen vertrekken hebben ze geen zin meer zich in die community te verdiepen.

Ik ben nog 1 van de weinige first loggers op bloodscalp, hoeveel 'ravenblood' zit er nog op bloodscalp bijvoorbeeld.

Zelfde geldt ook voor funshine (aka emolina, archtjer blabla) die nu dus ook gaat t.b.v. content. Uiteraard is dat belangrijk maar ik snap niet waarom dat niet op bloodscalp zou kunnen.

Bouw zelfs eens mee aan die community, overtuig mensen van je gelijk, zorg ervoor dat ze niet meer slacken ! Ik heb een (hele) uitgebreide first raiders guide geschreven (zie www.oreally.info) die toch als resultaat heeft geleid dat we gruul gister op onze 4e attempt neer haalden. Ik ben trots op de mensen die luisteren en dat laat zeker zien dat BS nog steeds potentie heeft. Met of zonder hallucination

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
SiErRa schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:49:
[...]

Dat is een Warlock quest om de Voidwalker "pet" te krijgen (dat grote blauw paarsige ding).
Elwyn is op lvl10+ wel makkelijk, Maar het gaat dan ook wel lekker snel, 1.5 uur ofzo.
Ach ja natuurlijk, ik wist dat Voidwalker me ergens bekend in de oren klonk, kon het alleen niet meer thuis brengen.

Toch nog maar eens naar Ewlyn gaan vandaag dan :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:20:
[...]

Gifv oomkin + elemental shammie + spriest + bmhunter. Dan wil ik op elke boss de strijd aan met jou behalve al'ar. Met 4 spriests in de groep durf ik het btw wel aan : P
giev WF pre-nerf, specc die niet mijn eigen dmg gimped voor raidpurpose buffs/ debuffs and your on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

zijn er nog meer nederlanders van got die op genjuros spelen (iets minder greekjuros de laatste tijd)

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:28

Osxy

Holy crap on a cracker

SMulTiE schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:22:
top5 werk. Afgelopen 3 kills dat ik mee ben geweest:
1e @ highking, 999.7dps Giev 0.3 more!
4e @ gruul
4e @ Lurker, was 9.0%, 8.8%, 8.7%, 8.7%
Vooralsnog raid-viable ;)

Dat is met 15.34% hit, 1080 spelldmg unbuffed en 25% crit. Groepje met ele-shammy en shadowprist + 2 mages.
Zijn ook fights waarin deze groep 1-5 is ^^

(pics kan ik morgen wel posten, heb geen screenies @ work)
Bah, gief ele shammy + BM hunter :P
Sinds gister eindelijk over de +1100 shadow dmg w000t, had dat veel eerder kunnen doen maar ik verlies dan te veel spellhit imo.

Gister goede avond bij VR gehad, 3e keer dat we hem killen en trash gaat al steeds sneller dit keer hadden we heb binnen 50min nadat we starten VR plat.
Daarna nog even snel bij Maggy trash bekijken + phase 1 en start phase 2. En die staat volgende week op het dieet.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
KeeZ schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:27:
[...]

De community maakt de community, dat maakt mij dus zo pissed, als mensen vertrekken hebben ze geen zin meer zich in die community te verdiepen.

Ik ben nog 1 van de weinige first loggers op bloodscalp, hoeveel 'ravenblood' zit er nog op bloodscalp bijvoorbeeld.

Zelfde geldt ook voor funshine (aka emolina, archtjer blabla) die nu dus ook gaat t.b.v. content. Uiteraard is dat belangrijk maar ik snap niet waarom dat niet op bloodscalp zou kunnen.
mooi dat je bij bloodscalp blijft, ik heb meer feeling met spelers dan met een realm,
ravenblood/blackraven is getransfered toendertijd ivm de serverload, niet omdat de playerbase naadje was.

oh ik heb mijzelf in de bs community verdiept hoor keez en ik kwam tot de conclusie dat het ruk is qua progressie en dus verstandiger is om er weg te gaan

http://forums.wow-europe....l?topicId=200420050&sid=1

bloodscalp guild progressie

http://forums.wow-europe....d.html?forumId=1086&sid=1

Bloodscalp realm forum ALLE ssc guilds recruiten mensen, nog steeds, reden waarom het fout gaat? teveel undergeared r-tards op de server, er is geen aanwas meer van nieuwe spelers op de server, alleen maar mensen die weggaan.

Als de guild waarmee we gemerged zijn naar ons was gekomen, wat dan? was het dan minder triest geweest?
Bouw zelfs eens mee aan die community, overtuig mensen van je gelijk, zorg ervoor dat ze niet meer slacken ! Ik heb een (hele) uitgebreide first raiders guide geschreven (zie www.oreally.info) die toch als resultaat heeft geleid dat we gruul gister op onze 4e attempt neer haalden. Ik ben trots op de mensen die luisteren en dat laat zeker zien dat BS nog steeds potentie heeft. Met of zonder hallucination
ik heb genoeg gebouwd aan de community, als jij door wil gaan is een mooi streven.

ik wil content zien, niet 4x in de avond online komen en er om 20:00 achter komen dat ik niet kan raiden omdat er niet genoeg mensen zijn

oh ja tuurlijk heeft bs potentie, zat goede spelers op bs, maar niet al die spelers hoe goed ze ook zijn hebben hetzelfde doel voor ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 108648 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:34:
[...]

giev WF pre-nerf, specc die niet mijn eigen dmg gimped voor raidpurpose buffs/ debuffs and your on!
Oh, gaan we het zo spelen. Weet je wat, fuck die party met spriest / elemental shammie / bmhunter / oomkin .Ik zal het nog iets erger maken. Geef me 51 talents ipv 61 en m'n oude pre-tbc tree terug. Maar WEL de oude ignite. Dan ram ik die ene rogue met z'n lousy 2600 dps er ook easy uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217137

Snuffel schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:52:
Ik ben op zoek naar een mod die alle questgivers laat zien, ook al zijn die quests 30 levels onder je niveau. Bestaat die ook?
deze zoek ik ook al, gewoon lekker alle quests doen. en het liefst ook nog een mod waarbij de questgivers op de minimap worden aangegeven met een dot ofso

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:05:
[...]

Oh, gaan we het zo spelen. Weet je wat, fuck die party met spriest / elemental shammie / bmhunter / oomkin .Ik zal het nog iets erger maken. Geef me 51 talents ipv 61 en m'n oude pre-tbc tree terug. Maar WEL de oude ignite. Dan ram ik die ene rogue met z'n lousy 2600 dps er ook easy uit. :)
low maintenance, enige wat ik nodig heb is een spriest :P liefst 4 zodat ik minimaal hoef te tappen/darkpacten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Bokkie schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:45:
[...]

mooi dat je bij bloodscalp blijft, ik heb meer feeling met spelers dan met een realm,
ravenblood/blackraven is getransfered toendertijd ivm de serverload, niet omdat de playerbase naadje was.

oh ik heb mijzelf in de bs community verdiept hoor keez en ik kwam tot de conclusie dat het ruk is qua progressie en dus verstandiger is om er weg te gaan

Bloodscalp realm forum ALLE ssc guilds recruiten mensen, nog steeds, reden waarom het fout gaat? teveel undergeared r-tards op de server, er is geen aanwas meer van nieuwe spelers op de server, alleen maar mensen die weggaan.

Als de guild waarmee we gemerged zijn naar ons was gekomen, wat dan? was het dan minder triest geweest?

[...]

ik heb genoeg gebouwd aan de community, als jij door wil gaan is een mooi streven.

ik wil content zien, niet 4x in de avond online komen en er om 20:00 achter komen dat ik niet kan raiden omdat er niet genoeg mensen zijn

oh ja tuurlijk heeft bs potentie, zat goede spelers op bs, maar niet al die spelers hoe goed ze ook zijn hebben hetzelfde doel voor ogen
Ik bouw al 2,5 jaar aan de BS community, door guildleading, PUG runs en server wide communiceren met veel mensen. Ik ken veel mensen en ook in de nieuwe guilds die aanstormend zijn weet ik dat er veel potentie zit. Zowel in de lower levels (0-40) als in de midrange zitten veel nieuwe spelers, die niet eens alts zijn.

Ik weet niet hoe het zit met de verdere populatie van de realms, maar bloodscalp is kennelijk een crisiskindje aan het worden, als je ziet hoeveel horde daar wegrent naar andere servers voor de progression / lewt.

Ik hoop zelf als 1 van de MT's van mn huidige guild ook iets te kunnen betekenen wat progression betreft, hier zit in ieder geval de DPS en de non-slacking goed.

Nogmaals, ik vind het punt van transferren niet erg, ben ook niet boos ofzo maar ik heb altijd het idee dat de mensen de 'weg van de mindere weerstand' kiezen.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 09:56
[...]

Ohja? Op die 5 min fights tot je oom bent? ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:50
On_E schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:42:
Weet niet meer wie de tip gaf om Shadowsworn luitjes te grinden in Blasted Lands, maar dat was een hele goeie !

Als je net klaar bent met de laatste mob van zo’n camp, dan staan de eersten alweer te wachten, precies zoals ik het graag wil. :)
Moi. ;-)

Ja hè, ideaal gebied en weinig last van anderen in de regel. En spawnen ze niet snel genoeg kan je je altijd nog een weg in die grot grinden en aan het einde weer terug gaan.

Straks in Outland zijn in Zangarmarsh die Umbrafen Eels wel fijn, vrij makkelijk te kill'en en ze droppen regelmatig Unidentified Plants. Doe dat eerst voordat je aan een enkele quest begint, heb je later weer profijt van als je revered danwel exalted met Cenarion wil worden. Vergeet alleen geen underwaterbreathing potion te scoren. Of noggenfogger alleen... skeletje duurt maar 10 minuten.

Die naga's kan ook, droppen ook centen maar zitten wat dichterop elkaar plus ze roepen die slave's er altijd bij.

Have phunn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
porn* schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:20:
[...]

Ohja? Op die 5 min fights tot je oom bent? ;)
Ach, in die goede oude BWL tijd met MC/BWL gear kwamen al ignite ticks voor van 20.000 dmg. Da's 10.000 dps. Ik durf die strijd wel aan hoor : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-05 11:55

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zo, ik ben net 66 gedinged.

Outland is echt GE-WEL-DIG!

Ik ben van 58 nar 66 gegaan zonder ook maar een minuut te grinden!! ik moet nog 4 lvls en heb nog 3 gebieden onbezocht!! (nether, shadow en nogwat ridge)
wèl was ik van 62-66 rested (ik heb niet achter elkaar gespeeld dus was telkens weer rested)

Geweldig! echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:36

vhal

ಠ_ಠ

ImdaMned schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:25:
[...]

Ach, in die goede oude BWL tijd met MC/BWL gear kwamen al ignite ticks voor van 20.000 dmg. Da's 10.000 dps. Ik durf die strijd wel aan hoor : )
tuurlijk, op die broodlords met fire vulnerability :O Daar deed zelfs die achtelijke hunter poisonsting veel damage als ze nature vulnerable waren

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je regelmatig instances doet gaat het nog sneller.... mijn priest is inmiddels 67 (heb al weekje niet gespeeld ivm raids op main en wat pvp'en en zo) maar heb alleen hellfire, zangamarsh en terrokar gedaan... heb in terrokar zelfs nog heel wat q's... het gaat idd erg hard...

maar is wel lekker, heb je nog veel q's voor als je 70 bent, en dat levert best veel gold op, middagje questen toch zo een paar honderd gold verdiend... en voor iemand als ik, die een hekel heeft aan grinden, is dat ideaal.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

ja rot op met je nerfs van een decade terug! Elke class zou 10k dps doen zonder zulke nerfs :P
Snel uit mijn hoofd: MS 200% weapondmg, enrage 40% ipv 25%, enrage stacken met deathwish, Sweeping strikes execute nerf, Rage gain nerf, Ap normalisation etc!

Maarja, zelfs in huidige staat wil ik best dpsduel aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
KeeZ schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:18:
[...]

Ik bouw al 2,5 jaar aan de BS community, door guildleading, PUG runs en server wide communiceren met veel mensen. Ik ken veel mensen en ook in de nieuwe guilds die aanstormend zijn weet ik dat er veel potentie zit. Zowel in de lower levels (0-40) als in de midrange zitten veel nieuwe spelers, die niet eens alts zijn.

Ik weet niet hoe het zit met de verdere populatie van de realms, maar bloodscalp is kennelijk een crisiskindje aan het worden, als je ziet hoeveel horde daar wegrent naar andere servers voor de progression / lewt.

Ik hoop zelf als 1 van de MT's van mn huidige guild ook iets te kunnen betekenen wat progression betreft, hier zit in ieder geval de DPS en de non-slacking goed.

Nogmaals, ik vind het punt van transferren niet erg, ben ook niet boos ofzo maar ik heb altijd het idee dat de mensen de 'weg van de mindere weerstand' kiezen.
potentie genoeg, maar veel mensen willen daar niet meer op wachten, en dit is niet alleen bs hoor, ook Emeriss heeft problemen, anders zouden we dat aanbod niet gekregen hebben

er is gewoon een tekort aan bepaalde classes, de andere guild is hun MT en een raidleader kwijt geraakt welke een kettingreactie verzoorzaakte, wij hadden een MT en enkele raidleaders en nog wat andere tanks, helaas ook nog wat mensen op cooldown maar die komen later.

en minste weerstand, moet je kijken hoeveel guilds er recruiten en wekelijks opstaan, mensen willen weinig tot geen concessies doen (kleine guilds mergen etc) kijk naar de posts van desdemona en hoe daar op gereageerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Zjanzjak schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:21:
[...]
Straks in Outland zijn in Zangarmarsh die Umbrafen Eels wel fijn, vrij makkelijk te kill'en en ze droppen regelmatig Unidentified Plants.
Ik vond zelf in Zangar de Bog Lords wel fijn. Die droppen ook de Unidentified Plants, en daarnaast ook Mote of Life. En wanneer je Herbalism hebt (zoals ik) kun je ze ook nog eens herben, waarbij je ook regelmatig extra Motes krijgt. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Als ik 3x http://www.thotbott.com/i24054 plaats, werkt dan http://www.thotbott.com/i25896 nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 12:11
Anoniem: 85443 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 08:48:
[...]

Gaaf man, gz. Hoeveel moeten jullie nou nog voordat jullie alle raids gecleared hebben? Jullie komen daar wel aardig in de buurt nou toch?
Dan heb jij mijn post niet goed gelezen? :P
Er staat "op naar de laatste 3 :D", goh, wat zou dat betekenen? ;)

Mother Shahraz, Illidari Council, en dan Illidan.

@smultie, maak eens een keer een WoWwebstats report van je 25man instance, kijken hoe dat bij jullie uitpakt met een oomkin in een group. :)
Gz met de kill! Veel mensen dood door de spout? :P

@akool, ja. Purple wordt gezien als een blue gem, dus dan is het goed he.

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 15-08-2007 11:47 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Bah hoorde van guildies die in kara waren dat shade of aran bugte. Sta je op hem te slaan terwijl hij op 1% is, blijft hij lekker op 1% staan. Zo van ik ga lekker niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-05 19:37
jarnotjuh schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:46:
[...]

Dan heb jij mijn post niet goed gelezen? :P
Er staat "op naar de laatste 3 :D", goh, wat zou dat betekenen? ;)

Mother Shahraz, Illidari Council, en dan Illidan.
Al de hele guild in 300 shadowres ? Wij zijn er nu druk mee bezig nadat we zondag Reliquary of Souls en maandag Gurtog gekilled hadden. Staff of Immaculate Recovery dropte mooi van Gurtog, die ik dus fijn in beslag nam :)
We gaan nu 4 dagen per week Black Temple, omdat we onze horde concurrent ingehaald hebben, en de server first op Illidan willen hebben :)

[ Voor 3% gewijzigd door SouLmaN op 15-08-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:50
OkkE schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:36:
[...]

Ik vond zelf in Zangar de Bog Lords wel fijn. Die droppen ook de Unidentified Plants, en daarnaast ook Mote of Life. En wanneer je Herbalism hebt (zoals ik) kun je ze ook nog eens herben, waarbij je ook regelmatig extra Motes krijgt. :)
True, even over het hoofd gezien, ook een goeie idd. Main kan Oathkeeper's helm maken en met mine'n al wat mats bij elkaar vergaren, alt die idd herbalism heeft doet de rest want man man, wat kom je veel mote of life tegen in Zangarmarsh als herbalist zijnde. Die gaan richting main, 18 primal life voor de helm, de hardened adamantite, nog 1 nethertje en ik ben weer dik 800g rijker met al te weinig inzet. Moet natuurlijk ook op de alt een epic flyer hebben hè. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja die werkt. Meerkleurige gems tellen bij beide kleuren mee. Je hebt hier dus 3 blauwe gems.

en euh sssst over die boglords mensen. Bij ons op de server is het daar altijd uitgestorven. Met andere woorden bergen primal life en gratis herbs erbij (ja, ik ben herbalist) Geweldig zelf na dat de plant parts geen rep meer geven. Life farmen en overschot verkopen overige kopen.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 15-08-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185524

Hey mensen,

Ik heb nadat ik een trial heb gespeeld het volledige spel gekocht. Heb de trial van mijn computer gehaald (had US version gedownload) en nu de Europese versie geinstalleerd. Er zit een activeringscode bij dus ik heb dat ingevoerd. Komt er ineens NOG weer een scherm met een prepaid card nummer, die heb ik dus niet. Nu kan ik nog niet spelen terwijl er op de doos staat dat je 30 dagen kunt spelen.

Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185524 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:58:
Hey mensen,

Ik heb nadat ik een trial heb gespeeld het volledige spel gekocht. Heb de trial van mijn computer gehaald (had US version gedownload) en nu de Europese versie geinstalleerd. Er zit een activeringscode bij dus ik heb dat ingevoerd. Komt er ineens NOG weer een scherm met een prepaid card nummer, die heb ik dus niet. Nu kan ik nog niet spelen terwijl er op de doos staat dat je 30 dagen kunt spelen.

Ik zou zeggen lees de start post. (tipje van de sluier: je moet of al een kaart invoeren of een creditcard om die gratis maand te gebruiken. als er op je kaart 2 maanden staan krijg je de eerste keer dus 3 maanden speeltijd)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 15-08-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 09:56
Bokkie schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:34:
[...]

potentie genoeg, maar veel mensen willen daar niet meer op wachten, en dit is niet alleen bs hoor, ook Emeriss heeft problemen, anders zouden we dat aanbod niet gekregen hebben

er is gewoon een tekort aan bepaalde classes, de andere guild is hun MT en een raidleader kwijt geraakt welke een kettingreactie verzoorzaakte, wij hadden een MT en enkele raidleaders en nog wat andere tanks, helaas ook nog wat mensen op cooldown maar die komen later.

en minste weerstand, moet je kijken hoeveel guilds er recruiten en wekelijks opstaan, mensen willen weinig tot geen concessies doen (kleine guilds mergen etc) kijk naar de posts van desdemona en hoe daar op gereageerd wordt.
Eej zit je ook op Emeriss? Keertje duellen :)

Ach denk dat 't op vrijwel alle realms voorkomt, one minute guilds, mensen die stoppen, nieuwe mensen erbij dat voor 't grootste deel noobs zijn, etc. etc. Vooral in TBC zijn guilds maar een tijdelijk iets, is mijn ervaring. Op een handjevol grote guilds van "de goeie ouwe tijd na" zijn alle guilds op Emeriss inmiddels wel gedisband or opnieuw doorgestart.

Denk eigenlijk dat steeds meer mensen de tijd niet meer willen investeren om (semi-) hardcore te raiden om ver te komen. Ik ga iig geen 4 avonden meer vrijhouden... :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quote][b]Snuffel schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:52:
Ik ben op zoek naar een mod die alle questgivers laat zien, ook al zijn die quests 30 levels onder je niveau. Bestaat die ook?[/quote]
Anoniem: 217137 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:07:
[...]

deze zoek ik ook al, gewoon lekker alle quests doen. en het liefst ook nog een mod waarbij de questgivers op de minimap worden aangegeven met een dot ofso

iemand?
bump

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 217137 op 15-08-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222867

Anoniem: 217137 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:03:
quote][b]Snuffel schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:52:
Ik ben op zoek naar een mod die alle questgivers laat zien, ook al zijn die quests 30 levels onder je niveau. Bestaat die ook?[/quote]

[...]

bump
Wat ik soms doe is gewoon in Thottbot of Wowhead kijken welke quests er allemaal zijn in een bepaald gebied. Daarmee kun je ook gelijk zien of er chain-quests tussen zitten en of deze wel de moeite waard zijn om te volbrengen. Niet dat je van hort naar her vliegt / loopt voor een waardeloze reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222867 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:12:
[...]

Wat ik soms doe is gewoon in Thottbot of Wowhead kijken welke quests er allemaal zijn in een bepaald gebied. Daarmee kun je ook gelijk zien of er chain-quests tussen zitten en of deze wel de moeite waard zijn om te volbrengen. Niet dat je van hort naar her vliegt / loopt voor een waardeloze reward.
het gaat niet om de rewards, het gaat erop om alle quests te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:45:
[...]

[...]

vergelijk jullie BS pve eens met Trollbane:
http://forums.wow-europe....l?topicId=292919807&sid=1

Misschien ligt het aan de instelling en potentie, want die is er op Trolbane wel, maar op 1 guild na verre van goede progress eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
@porn*
neuh ik duel niet :)
Anoniem: 108648 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:17:
[...]

vergelijk jullie BS pve eens met Trollbane:
http://forums.wow-europe....l?topicId=292919807&sid=1

Misschien ligt het aan de instelling en potentie, want die is er op Trolbane wel, maar op 1 guild na verre van goede progress eigenlijk.
zoals ik al zei is het overal hetzelfde 'probleem' op tb is idd zat potentie, heb ook zitten denken om weer terug te transferen naar tb namelijk, btw zijn ook een paar guilds in de progressie lijst van bs die ook alweer dood zijn (die ook al in ssc zaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217137 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:15:
[...]

het gaat niet om de rewards, het gaat erop om alle quests te doen
Oke, dan heb je een zo een overzicht in Thottbot, welke quests er zijn in een bepaald gebied.
Daarbij ook wie de Questgiver is en waar deze zich bevindt. Die kun je dan noteren op een stukje papier en vervolgens kan het Questen beginnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20380

Bokkie schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:23:
@porn*
neuh ik duel niet :)

[...]

zoals ik al zei is het overal hetzelfde 'probleem' op tb is idd zat potentie, heb ook zitten denken om weer terug te transferen naar tb namelijk, btw zijn ook een paar guilds in de progressie lijst van bs die ook alweer dood zijn (die ook al in ssc zaten)
Pfff jullie progess maakt mij jaloers, dragonblight is echt het achterlijke kindje van alle realms.
3 alliance guilds die vashj dood hebben dan heb je nog 1tje die leo down heeft en dan een heel groot gat naar niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222867 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:23:
[...]

Oke, dan heb je een zo een overzicht in Thottbot, welke quests er zijn in een bepaald gebied.
Daarbij ook wie de Questgiver is en waar deze zich bevindt. Die kun je dan noteren op een stukje papier en vervolgens kan het Questen beginnen. ;)
en jij weet aan de hand van die lijst welke quest je al heb gecompelete een half jaar gelden? dat word lachuh de wereld over vliegen en er telkens achter komen dat je hem al hebt gehad.

ik wil gewoon een addon die mij dots laat zien van de lui die quests aan mij kunnen geven, lekker simpel en je hebt alleen de gene die je nog niet hebt gehad.

ik heb het hier al eens eerder over gehad. ma ik denk dat het moet kunnen. dots hebben we al op de minimap bij het inleveren van quests, dus het lokaliseren van npc's zit in de game.

quest lui krijgen (als je niet een te hoog lvl hebt) een uitroep teken boven hun kop. dus er is al iets ingame die iets activeerd als iemand een quest heeft.

Als je deze 2 combineerd en je finetunned hem een beetje, dan heb je toch een geweldige addon? ik denk dat heel veel mensen deze zullen gaan gebruiken. scheeld een hoop zoek werk.

alleen jammer dat ik een programmeer nub ben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217137 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:29:
[...]

en jij weet aan de hand van die lijst welke quest je al heb gecompelete een half jaar gelden? dat word lachuh de wereld over vliegen en er telkens achter komen dat je hem al hebt gehad.
......

alleen jammer dat ik een programmeer nub ben :'(
Tja daar zit ook wat in. Ben zelf nog maar net bezig met het spel. En lang nog niet alle gebieden volledig uitgekamt. Maar zo'n add-on zou wel ideaal zijn. Helaas ben ik ook geen held in het programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222867 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:33:
[...]

Tja daar zit ook wat in. Ben zelf nog maar net bezig met het spel. En lang nog niet alle gebieden volledig uitgekamt. Maar zo'n add-on zou wel ideaal zijn. Helaas ben ik ook geen held in het programmeren.
nou ik studeer wel ict, en hierna gamedesign, dus ik zou wel een poging kunnen wagen. als ik eerst eens tijd zal krijgen want de komende 2 weken ben ik nog wel druk met eerst lowlands, dan verhuizen naar hilversum voor de nieuwe opleiding, dan ff daar beetje gaan wennen, bier drinken en andere dingen doen die leuk zijn........en dan........en dan kan ik wel eens ff onderzoek gaan doen hoe ik een wow addon bouw. want in theorie moet dit niet moeilijk zijn aangezien alle aspecten van de addon al ingame zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
jarnotjuh schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:46:
[...]

@smultie, maak eens een keer een WoWwebstats report van je 25man instance, kijken hoe dat bij jullie uitpakt met een oomkin in een group. :)
Gz met de kill! Veel mensen dood door de spout? :P
Zal ik inderdaad een keertje gaan doen ja!
Weet je toevallig of dat veel Mem/FPS vreet? En werkt dat gewoon zonder je huidige combat-log te fucken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
Anoniem: 185524 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:58:
Hey mensen,

Je had de trial van de EU versie moeten downloaden. Als je daarna de key invoerd die bij je gekochte spel zit kan je wel spelen zonder meteen een gamecard in te voeren.

Nu zul je dus eerst naar de winkel moeten een gamecard kopen of gebruik maken van een creditcard of automatische incasso.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 17:49
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:53:
Bah hoorde van guildies die in kara waren dat shade of aran bugte. Sta je op hem te slaan terwijl hij op 1% is, blijft hij lekker op 1% staan. Zo van ik ga lekker niet dood.
Mobinfo "berekend" de health en het % van een boss. Dit is nooit 100% accuraat. Daarom lijkt het vaak dat hij op 1% blijft hangen. In werkelijkheid kan de boss nog wel 3 a 4 % over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:53:
Harder slaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
FireAge schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:57:
[...]

Mobinfo "berekend" de health en het % van een boss. Dit is nooit 100% accuraat. Daarom lijkt het vaak dat hij op 1% blijft hangen. In werkelijkheid kan de boss nog wel 3 a 4 % over hebben.
Niet helemaal waar. Mobhealth rond altijd af naar beneden. 1 dmg op een boss en je hebt nog maar 99% over. 1.999999999999999^% hp van een boss laat hij dus zien als 1%. Vaak zijn er dan al wat mensen dood in een raid en lijkt het afgrijselijk lang te duren.

Bekend zijn de 1% wipes op vael :Y)

Kan me niet voorstellen dat een guild die ooit vael down heeft gehad geen 1% wipes kent : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
1% wipes in Denial die me het meest zijn bijgebleven!
Ony
Vael
Loatheb ;'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

[...]

No you won't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
En huhuran :( 3x achter elkaar op 1 avond 1%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ow ja, Huhuran natuurlijk!
En natuurlijk Molten Giants !!!!!!1!1

Lap of interesting text incoming:

WoW population analysis

Okoloth came up with a nice project for players who enjoy analyzing World of Warcraft's class composition through armory data; he started his own armory database, he wrote a simple program to automate armory data collection dubbed ‘ArmorySpider’, basically it queries the armory for characters and then feeds the information back in to his local database where he can compile statistics on the overall playerbase.

By doing this Okoloth gives us percentage breakdowns of talent spec, all stats, professions, Aldor/Scryer reputation, and gear.

For now we will only display specs and professions, head to Okoloth's site for more informations.

Druid 5592 level 70 analyzed

* Balance: 10%
* Feral: 59.92%
* Restoration: 30.08%

Most Popular Combination of Professions

* Alchemy & Herbalism 30.23%
* Leatherworking & Skinning 23.82%
* Enchanting & Herbalism 4.72%

Hunter 5752 level 70

* Beast Mastery: 33.83%
* Marksmanship: 58.52%
* Survival: 7.65%

* Leatherworking & Skinning 28.22%
* Engineering & Mining 15.03%
* Alchemy & Herbalism 13.33%

Mage 7704 level 70

* Arcane: 32.57%
* Fire: 38.34%
* Frost: 29.09%

* Enchanting & Tailoring 34.42%
* Alchemy & Herbalism 15.41%
* Herbalism & Tailoring 10.13%

Paladin 4663 level 70

* Holy: 83.4%
* Protection: 7.18%
* Retribution: 9.41%

* Blacksmithing & Mining 30.02%
* Jewelcrafting & Mining 12.83%
* Alchemy & Herbalism 12.46%

Priest 6998 level 70

* Discipline: 7.14%
* Holy: 51.54%
* Shadow: 41.31%

* Enchanting & Tailoring 34.28%
* Alchemy & Herbalism 17.23%
* Herbalism & Tailoring 12.3%

Rogue 6361 level 70

* Assassination: 18.16%
* Combat: 63.26%
* Subtlety: 18.58%

* Alchemy & Herbalism 19.75%
* Leatherworking & Skinning 17.66%
* Engineering & Mining 10.57%

Shaman 4230 level 70

* Elemental: 22.06%
* Enhancement: 27.14%
* Restoration: 50.8%

* Alchemy & Herbalism 22.05%
* Leatherworking & Skinning 14.45%
* Jewelcrafting & Mining 13.59%

Warlock 6066 level 70

* Affliction: 54.52
* Demonology: 25.12%
* Destruction: 20.36%

* Enchanting & Tailoring 33.21%
* Alchemy & Herbalism 13.22%
* Herbalism & Tailoring 9.87%

Warrior 7984 level 70

* Arms: 39.17%
* Fury: 14.88%
* Protection: 45.95%

* Blacksmithing & Mining 54.98%
* Alchemy & Herbalism 8.4%
* Engineering & Mining 4.21%

[ Voor 96% gewijzigd door Smultie op 15-08-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217137 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:37:
[...]

nou ik studeer wel ict, en hierna gamedesign, dus ik zou wel een poging kunnen wagen. als ik eerst eens tijd zal krijgen want de komende 2 weken ben ik nog wel druk met eerst lowlands, dan verhuizen naar hilversum voor de nieuwe opleiding, dan ff daar beetje gaan wennen, bier drinken en andere dingen doen die leuk zijn........en dan........en dan kan ik wel eens ff onderzoek gaan doen hoe ik een wow addon bouw. want in theorie moet dit niet moeilijk zijn aangezien alle aspecten van de addon al ingame zitten.
Ik hoor het al.... druk genoeg. :)
In ieder geval alvast veel plezier op lowlands. Mocht het je gelukt zijn dan neem ik aan dat we het hier wel gaan lezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
SouLmaN schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:54:
[...]
Al de hele guild in 300 shadowres ?
Nah, niet genoeg heart of darkness voor. :P
Natuurlijk hebben de healers al shadowres(kaz'rogal/azgalor) en is het nu voor de rest van de raid ook van belang. We proberen het eerste met iedereen rond de 225, daar hebben we wel genoeg HoD's voor.
We zien wel of het lukt, kom je echt snel genoeg achter.. :P
SMulTiE schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:39:
[...]
Zal ik inderdaad een keertje gaan doen ja!
Weet je toevallig of dat veel Mem/FPS vreet? En werkt dat gewoon zonder je huidige combat-log te fucken?
Je moet alleen effe de range veranderen waarin ie alles opneemt, van 40yd tot 200yd. Bij sommige encounters heb je dat echt wel nodig(Archimonde is een leuk voorbeeld ervan)
Het vreet geen extra fps of memory. Het enige wat ie doet is je combatlog wegschrijven in een TXT file, en die is na 1 avondje raiden ongv 20mb groot. Als je pc dat niet bij kan houden.. :P

Ik wil je best effe uitleggen hoe het zit, mocht je er niet uitkomen. :P
Ony, Vael, Loatheb ;'(
Noes!! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:17:
[...]

[...]

Noes!! ;(
Als jou het lukt ......... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Die mod kan nog wel eens lastig worden, je kan alle quest data vermoedelijk wel verzamelen (via thottbot oid), maar ik vraag me af of je via de api ook te weten kan komen welke quests je al gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 09:13

RaseriaN

So much choices..

SMulTiE schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:05:
Loatheb ;'(
HAHAHAHA! Grappigste filmpje dat ik ooit gezien heb _O-
En dan dat sippe gezicht van Jarnotjuh erbij : priceless })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:22:
[...]

HAHAHAHA! Grappigste filmpje dat ik ooit gezien heb _O-
En dan dat sippe gezicht van Jarnotjuh erbij : priceless })
Hey! Dat is dus alleen grappig als alléén Jarno er de dupe van is hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jarnotjuh schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:17:
[...]

Nah, niet genoeg heart of darkness voor. :P
Natuurlijk hebben de healers al shadowres(kaz'rogal/azgalor) en is het nu voor de rest van de raid ook van belang. We proberen het eerste met iedereen rond de 225, daar hebben we wel genoeg HoD's voor.
We zien wel of het lukt, kom je echt snel genoeg achter.. :P

[...]

Je moet alleen effe de range veranderen waarin ie alles opneemt, van 40yd tot 200yd. Bij sommige encounters heb je dat echt wel nodig(Archimonde is een leuk voorbeeld ervan)
Het vreet geen extra fps of memory. Het enige wat ie doet is je combatlog wegschrijven in een TXT file, en die is na 1 avondje raiden ongv 20mb groot. Als je pc dat niet bij kan houden.. :P

[...]

Noes!! ;(
Er is een patch geweest waardoor alle settings om de range te vergroten niet meer werken. Die opties werken bijvoorbeeld ook niet meer in DBM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
Zjanzjak schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:21:
Straks in Outland zijn in Zangarmarsh die Umbrafen Eels wel fijn, vrij makkelijk te kill'en en ze droppen regelmatig Unidentified Plants. Doe dat eerst voordat je aan een enkele quest begint, heb je later weer profijt van als je revered danwel exalted met Cenarion wil worden. Vergeet alleen geen underwaterbreathing potion te scoren. Of noggenfogger alleen... skeletje duurt maar 10 minuten.
Als je herbalism hebt moet je die bog giants gaan killen. Die droppen die plant parts, en als je ze 'skinned' krijg je ze ook nog (evenals verschillende herbs en grey trash). Gaat erg hard. Helaas had ik niet door dat ik dat beter als eerste kon doen, dus toen kon ik opeens die zooi niet meer inleveren.

Edit: spuit elf |:(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 20380 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:49:
[...]

Er is een patch geweest waardoor alle settings om de range te vergroten niet meer werken. Die opties werken bijvoorbeeld ook niet meer in DBM
Zoiets is gewoon clientside, en ik zou niet weten waarom dat ze dat zouden veranderen...
Toen ik begon met combatlogs recorden(3 weken terug ofzo), stond het nog op 40yd.. Ik kan het nog gewoon naar 200yd zetten hoor.. Zie niet in waarom het niet zou kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuke stats smul, warriors 55% BS + mining, lol (logisch wel natuurlijk). WWS is in het begin puzzelen, maar daarna easymode en in 2 minuten kan je ze posten op je guildforum. En Bommetje afaik kan je wel handmatig de range vergroten van je combatlog.
1% wipes.... zijn gewoon de 1,99% tot 0,00% oneindig lijkend durende momenten, niks bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Maakt het wel spannend though :P Net als de gruul offtank die stierf op 12% en 13 grows... laaaannggggg dat dat duurde :o

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Ik heb even een vraagje, ik ben nu lvl 56 (Bijna 57) en ga straks richting outland. Mijn planning was om met mijn mage lekker te gaan grinden en af en toe te questen. Dit bevalt mij de laatste ruim 20 lvl's al heel goed en ik vindt het leuker dan normaal questen. Geweldig om richting de 10-15 mobs van ongeveer je eigen lvl pullen en het er dan levend vanaf brengen zelfs als er wat mis gaat 8) . Voor mij gaat dit ook het snelst met lvl'en.

Nu loop ik dan wel een hoop reputation mis door die quests, die ik eigenlijk op lvl 70 op mijn gemakkie toch wel wil doen om gold voor mijn epic flying mount te verzamelen. Wordt de reputation gain flink generfed als je op 70 die quests gaat doen of valt dat wel mee? :? En als ik lvl 70 ben zie ik dan nog wel de questsgivers die voor lvl 58 bedoeld zijn? Tot hoever terug kan je die zien?

Ik ga btw nog wel quests doen die leuke mage drops hebben. Ik ben er al een aantal tegengekomen die op de planning staan :)

Bedankt voor het advies alvast!

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:39

Valkyre

Kitesurf FTW!

gister met mijn lvl 55 shadowpriest naar Outland geportaled, naar thrallmar gerend, en damn met double exp krijg ik gewoon 1200exp per kill! ik zat op 50%, moest 50 mobs killen en ik dingde.
aan het einde van de avond was ik lvl 56 @ 49% ofzo. je hebt then oosten van Thrallmar van die imps zitten met zijn 3en wat een lekker 1400 exp is per 3.

ik heb niet eens shadowform nodig gewoon healing gear aan, en alle 3 dotten, renewtje op je zelf en ze vallen dood neer. als je het goed timed met je renews en spirit taps, verlies je nauwelijks HP en Mana.
heb de hele avond met 20 drankjes gedaan, echt super relaxt, vanavond weer even door en hopenlijk binnenkort naar ramparts ofzo :)

wel een paar keer dood gegaan maar boeien die paar gold repair en de GY is like 15 seconden lopen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jarnotjuh schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:12:
[...]

Zoiets is gewoon clientside, en ik zou niet weten waarom dat ze dat zouden veranderen...
Toen ik begon met combatlogs recorden(3 weken terug ofzo), stond het nog op 40yd.. Ik kan het nog gewoon naar 200yd zetten hoor.. Zie niet in waarom het niet zou kunnen. :)
Is het niet zo dat je het gewoon op 200 kan zetten maar dat de data gewoon niet van verder dan de 40y komt?
Ik gebruik (nog) geen wws schrijf alleen wat ik me meen te herinneren gelezen te hebben in een patchnote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GoUdViS schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:25:
Ik heb even een vraagje, ik ben nu lvl 56 (Bijna 57) en ga straks richting outland. Mijn planning was om met mijn mage lekker te gaan grinden en af en toe te questen. Dit bevalt mij de laatste ruim 20 lvl's al heel goed en ik vindt het leuker dan normaal questen. Geweldig om richting de 10-15 mobs van ongeveer je eigen lvl pullen en het er dan levend vanaf brengen zelfs als er wat mis gaat 8) . Voor mij gaat dit ook het snelst met lvl'en.

Nu loop ik dan wel een hoop reputation mis door die quests, die ik eigenlijk op lvl 70 op mijn gemakkie toch wel wil doen om gold voor mijn epic flying mount te verzamelen. Wordt de reputation gain flink generfed als je op 70 die quests gaat doen of valt dat wel mee? :? En als ik lvl 70 ben zie ik dan nog wel de questsgivers die voor lvl 58 bedoeld zijn? Tot hoever terug kan je die zien?

Ik ga btw nog wel quests doen die leuke mage drops hebben. Ik ben er al een aantal tegengekomen die op de planning staan :)

Bedankt voor het advies alvast!
denk dat je wel redelijk wat goede q rewards hierdoor mist en wat gold....

er zijn een aantal q rewards die het echt waard zijn om mee te pakken

ik heb eigenlijk bij beide characters altijd de filosofie aangehouden zoveel mogelijk q's doen en alleen tussendoor wat te grinden.... heb bijvoorbeeld in terrokar een tijdje die basilisks gegrind (skinnen, de meat voor foor voor raids op m'n main, de eyes verkopen goed op AH en natuurlijk exp)....

en ach, dan kom je wellicht halverwege honored uit bij een faction, en moet je op lvl 70 nog een aantal runs in de instances doen voor revered of hoger... dat is nou niet zo'n ramp lijkt me.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20380 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:28:
[...]

Is het niet zo dat je het gewoon op 200 kan zetten maar dat de data gewoon niet van verder dan de 40y komt?
Ik gebruik (nog) geen wws schrijf alleen wat ik me meen te herinneren gelezen te hebben in een patchnote
nee want bij morogrim staat bv de palatank verder dan 40y met wat mensen, en die data heb ik ook altijd in de logs. Wat jij je meent te herinneren ging over inspect distance, die is idd geblocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zal het inderdaad wel zijn geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Anoniem: 222170 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:34:
[...]

denk dat je wel redelijk wat goede q rewards hierdoor mist en wat gold....

er zijn een aantal q rewards die het echt waard zijn om mee te pakken

ik heb eigenlijk bij beide characters altijd de filosofie aangehouden zoveel mogelijk q's doen en alleen tussendoor wat te grinden.... heb bijvoorbeeld in terrokar een tijdje die basilisks gegrind (skinnen, de meat voor foor voor raids op m'n main, de eyes verkopen goed op AH en natuurlijk exp)....

en ach, dan kom je wellicht halverwege honored uit bij een faction, en moet je op lvl 70 nog een aantal runs in de instances doen voor revered of hoger... dat is nou niet zo'n ramp lijkt me.... :+
De quest rewards zoek ik ook wel uit, gewoon beetje rondkijken op thotbott, wow forums en google en je hebt snel een idee welke quest rewards interesant zijn. Kwa gold missen valt dat denk ik mee, eerder het tegenovergestelde. De drops die ik krijgt zet ik altijd op AH en verdien daar een leuk zakcentje mee. Niet genoeg voor mijn epic mount helaas nog :( maar ik ben ondertussen ook aan het pvp'en om de black war tiger mount te regelen als het zover is. Gnome mage op black tiger mount is cool 8)

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je weet toch dat de skill het duurste is om te kopen. De mount heb je tussen gratis en 200g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16-05 11:46
GoUdViS schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:43:
[...]

De quest rewards zoek ik ook wel uit, gewoon beetje rondkijken op thotbott, wow forums en google en je hebt snel een idee welke quest rewards interesant zijn. Kwa gold missen valt dat denk ik mee, eerder het tegenovergestelde. De drops die ik krijgt zet ik altijd op AH en verdien daar een leuk zakcentje mee. Niet genoeg voor mijn epic mount helaas nog :( maar ik ben ondertussen ook aan het pvp'en om de black war tiger mount te regelen als het zover is. Gnome mage op black tiger mount is cool 8)
Questen is altijd beter dan grinden. Naast het feit dat het meer oplevert (xp/gold) uiteindelijk, heb je ook voordelen uit rewards en bijvoorbeeld reputation gains. Beste kun je questen en grinden natuurlijk een beetje combineren.

Wat ikzelf meestal deed was alle quests oppakken in een gebied, en dan gewoon beetje rondlopen en alles killen wat je tegenkomt. Dan kom je er snel genoeg achter dat bepaalde monsters questitems droppen of je de kills nodig hebt voor een quest. Zo was ik nauweljiks tijd kwijt met heen en weer rennen voor quests, maar had ik na een tijdje grinden wel de voordelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 15-08-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117763

[...]

De rep-nerf is er een paar patches terug uitgehaald; je krijgt op 70 net zoveel rep voor een quest als op 60. De xp die je zou krijgen op 60 krijg je op 70 uitbetaald in G's. Het enige wat je echt mist zijn de leuke quest-rewards op de lagere levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar ik ben ondertussen ook aan het pvp'en om de black war tiger mount te regelen als het zover is. Gnome mage op black tiger mount is cool 8)
je weet ook dat je riding skill 150 (voor 100% land mounts) moet kopen voordat je riding skill 225 (flying mounts) en 300 (epic flying mounts) kan kopen he....

die paar gold voor de mount zelf zijn niet zo boeiend.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Anoniem: 20380 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:54:
Je weet toch dat de skill het duurste is om te kopen. De mount heb je tussen gratis en 200g
Yup, 540g hoorde ik laatst. Viel wel tegen, had minder verwacht :(.
Anoniem: 117763 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:08:
[...]

De rep-nerf is er een paar patches terug uitgehaald; je krijgt op 70 net zoveel rep voor een quest als op 60. De xp die je zou krijgen op 60 krijg je op 70 uitbetaald in G's. Het enige wat je echt mist zijn de leuke quest-rewards op de lagere levels.
Dat was het antwoord waar ik al op hoopte :). Dan ga ik wat aandacht besteden aan de quests die echt interesant zijn voor mij kwa drops en lvl ik verder hoe het hef fijnst blijkt te zijn. Bedankt.
Anoniem: 222170 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:17:
[...]

je weet ook dat je riding skill 150 (voor 100% land mounts) moet kopen voordat je riding skill 225 (flying mounts) en 300 (epic flying mounts) kan kopen he....

die paar gold voor de mount zelf zijn niet zo boeiend.... :+
Dat wist ik, maar flying mount zie ik toch wat meer als een end-game doel :). Die 100% land mount lijkt mij gewoon heerlijk. De 1ste flying mount is ook trager dan de 100% ground mount geloof ik? Het gaat mij inderdaad niet om het gold te besparen om een pvp mount te nemen, die gnome mounts zijn bestwel lelijk vindt ik O-) vandaar dat ik als ik dan tegen die tijd wel een coole mount wil :P

[ Voor 30% gewijzigd door Cryonist op 15-08-2007 16:22 ]

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:55:
Wat ikzelf meestal deed was alle quests oppakken in een gebied, en dan gewoon beetje rondlopen en alles killen wat je tegenkomt. Dan kom je er snel genoeg achter dat bepaalde monsters questitems droppen of je de kills nodig hebt voor een quest. Zo was ik nauweljiks tijd kwijt met heen en weer rennen voor quests, maar had ik na een tijdje grinden wel de voordelen.
Ik lees liever eerst de quest tekst zodat ik van locatie naar locatie kan gaan, alle quest items/kills kan pakken, zonder als een kip zonder kop rond te hobbelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GoUdViS schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:17:
Dat wist ik, maar flying mount zie ik toch wat meer als een end-game doel :). Die 100% land mount lijkt mij gewoon heerlijk. De 1ste flying mount is ook trager dan de 100% ground mount geloof ik? Het gaat mij inderdaad niet om het gold te besparen om een pvp mount te nemen, die gnome mounts zijn bestwel lelijk vindt ik O-) vandaar dat ik als ik dan tegen die tijd wel een coole mount wil :P
tja, had je maar een warlock moeten rollen, had je met een geinige en interessante quest chain de allercoolste (non-flying) mount uit het spel gehad.... :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
GoUdViS schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:17:
[...]

Yup, 540g hoorde ik laatst. Viel wel tegen, had minder verwacht :(.

[...]

Dat was het antwoord waar ik al op hoopte :). Dan ga ik wat aandacht besteden aan de quests die echt interesant zijn voor mij kwa drops en lvl ik verder hoe het hef fijnst blijkt te zijn. Bedankt.

[...]

fly mount heb je nodig voor een aantal instances.. waaronder de preQ voor kara.. dus je ben genoodzaakt om em te nemen.. ongeveer iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
BootVluchteling schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:29:
fly mount heb je nodig voor een aantal instances.. waaronder de preQ voor kara.. dus je ben genoodzaakt om em te nemen.. ongeveer iig..
Daarnaast is 'ie retehandig en over het algemeen sneller dan de 100% mount omdat je in een rechte lijn vliegt en bovendien geen last van mobs hebt. Het is ook wel een must-have voor outdoor PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:22:
[...]

Ik lees liever eerst de quest tekst zodat ik van locatie naar locatie kan gaan, alle quest items/kills kan pakken, zonder als een kip zonder kop rond te hobbelen ;)
Daar heb ik nooit zin in, dus doe ik pas als het echt nodig is :P (alsin na alles afgeslacht te hebben zijn die quests nog niet complete :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hydra schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:31:
[...]

Daarnaast is 'ie retehandig en over het algemeen sneller dan de 100% mount omdat je in een rechte lijn vliegt en bovendien geen last van mobs hebt. Het is ook wel een must-have voor outdoor PvP.
true, maar damn, slaapverwekkend zonder crusader aura op mn hunter..

voelt net als vissen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:33:
Daar heb ik nooit zin in, dus doe ik pas als het echt nodig is :P (alsin na alles afgeslacht te hebben zijn die quests nog niet complete :P)
hmmmm ik lees het ook nooit, ff quest naampje bekijken, wowhead opzoeken, kijken wat je waar moet killen en gaan met die banaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

hmmmm ik lees het ook nooit, ff quest naampje bekijken, wowhead opzoeken, kijken wat je waar moet killen en gaan met die banaan :+
Het opzoeken op wowhead duurt ook veel te lang. Om die reden heb ik de addon Lightheaded. Daarin staan vaak al de coördinaten waar je moet zijn. Deze klik je vervolgens aan en je krijgt een pijl op je scherm zodat je nog niet eens hoeft te kijken of je wel de goeie kant op gaat.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey mensen, ik ben vandaag begonnen met WOW en ik heb vanmiddag spel gekocht. Nu staat er bij mijn account:

10 day trial ACTIVE
Free Month: PENDING

Nu snap ik dat k een gratis maand kan spelen maar ondanks dat ik nu 20 euro betaald heb kan ik niet volledig meedoen met het spel op dit moment. Chat, veiling etc is voor mij nu geen optie. Is hier iets aan te doen zodat ik meteen naar een volledige account ga want ik vind dit een beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 185524 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:58:
Hey mensen, ik ben vandaag begonnen met WOW en ik heb vanmiddag spel gekocht. Nu staat er bij mijn account:

10 day trial ACTIVE
Free Month: PENDING

Nu snap ik dat k een gratis maand kan spelen maar ondanks dat ik nu 20 euro betaald heb kan ik niet volledig meedoen met het spel op dit moment. Chat, veiling etc is voor mij nu geen optie. Is hier iets aan te doen zodat ik meteen naar een volledige account ga want ik vind dit een beetje vaag.
Je account activeren met de code die je gekregen hebt? Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat je je trial op moet maken, maar het zou natuurlijk kunnen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 15-08-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:00:
[...]

Je account activeren met de code die je gekregen hebt? Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat je je trial op moet maken, maar het zou natuurlijk kunnen :P
Ik heb mijn account na 1 dag spelen geupgrade naar een volledige account. Ik zal eens kijken of ik het nog een keer moet doen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

cool... dan zie ik je daar wel ;) :+
Anoniem: 185524 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:08:
Ik heb mijn account na 1 dag spelen geupgrade naar een volledige account. Ik zal eens kijken of ik het nog een keer moet doen misschien.
nog een keer gebruiken geeft wellicht aan dat de code al gebruikt is. ;)
mocht je er niet uitkomen. wat natuurlijk altijd mogelijk is, even ingame een ticket aanmaken met deze vraag

ik had hem na een dag of 8 geupgrade en kon meteen hem als volledig account gebruiken - zonder verlies van dagen imho

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 15-08-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 185524 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:08:
[...]

Dan vrees ik toch dat je eerst je trial uit moet zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
same :P ff een paar dagen m'n sociale leven weer wat opfrissen @ lowlands :+

daarna maar es m'n shadowpriest lvl'en, zijn echt imba qua lvl'en / dps (misschien wat minder makkelijk dan hunter maar wel sneller heb ik 't gevoel)

@ 70 ff snel shadoweave setje maken, ben al druk bezig met shadowcloth craften @ 63, valt wel tegen om die te maken @ altar of shadows in shadowmoon valley ;( :P... lvl 70 air elementals en lvl 70 hordes die mij zien als een lekker makkelijk honor-hapje :(

wel handig dat ik nog lvl 70 lock heb waarmee ik ook shadowcloth craft dus ik kan ze wel terugpakken/wegjagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
http://frontpage.fok.nl/nieuws/80367

Online games goed voor je sociale leven

Een groep wetenschappers aan de Nottingham Trent University deed onlangs onderzoek naar het sociale leven van online gamers. Uit dit onderzoek, dat binnenkort gepubliceerd wordt in de US journal CyberPsychology and Behavior, blijkt dat online gamers helemaal geen kansloze, eenzame of in zichzelf gekeerde mensen zijn. Sterker nog, het zijn vaak erg sociale mensen. De universiteit stelde duizend spelers van zogenaamde MMORPGs (games waarin duizenden mensen tegelijk in een wereld rondlopen en met elkaar missies doen) vragen over interactie met hun medespelers.

Driekwart van al deze mensen ontmoet hun online vrienden ook in het echte leven. Bijna 50% van alle MMO-spelers ontwikkelt zelfs goede vriendschappen met de mensen waarmee ze monsters te lijf gaan. Een op de tien gaat nog verder en gaat over tot fysieke relaties.

Professor Mark Griffiths van de Trent University over het onderzoek:

"Dit onderzoek heeft veel aspecten van MMORPGs getoond die voorheen nog niet bekend waren. Oud onderzoek impliceerde dat gamers sociaal niet actief waren, maar MMORPGs zijn eigenlijk erg sociale games. Een hoog percentage van de gamers maakt vrienden voor het leven en soms zelfs partners."

Andere resultaten die uit het onderzoek naar voren kwamen, waren bijvoorbeeld dat meer dan 30% van de spelers zich aangetrokken voelt tot een andere speler. En meer dan 40% praat eerder met online vrienden over problemen dan met mensen die ze dagelijks zien. Dat MMO's goed kunnen zijn voor je relatie bleek ook wel, meer dan tweederde van alle ondervraagden vond dat hun relatie erop vooruit ging als hun partner ook de game speelde. Dat tegen slechts een vijfde die zeggen dat een MMO slecht is voor de relatie als de partner niet speelt.

Opvallend is dat vooral vrouwen geneigd zijn romantische gevoelens te krijgen voor andere spelers. Ze hadden ook veel meer de neiging om daadwerkelijk afspraakjes te maken met hun medespelers. De meeste vrouwen gaven als argument voor het spelen van de MMO dat het therapeutisch zou werken, mannen zeggen dat ze het gewoon doen vanuit interesse in de online wereld.

Mark Griffiths snapt wel waarom veel mensen de MMO-wereld zo comfortabel vinden:

"De virtuele wereld die deze games bieden, verschaft spelers de mogelijkheid om zichzelf te ontplooien op manieren die ze in het echte leven als niet comfortabel zouden zien vanwege hun uiterlijk, geslacht, sexualiteit, leeftijd of andere factoren. Ze bieden ook een plaats waar groepswerk, aanmoediging en plezier samen beleefd kunnen worden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ok, ik blijf wel thuis dan ;) :P

nah, lowlands blijft nice, 5e keer voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
imo een hoop bullshit

irl contact > online contact

en dat je makkelijker je problemen met je guildies/clanners whatever bespreekt lijkt me vrij duidelijk, precies dezelfde reden waarom er zo aso veel geflamed word op fora. Je bent anoniem. Je zal die anders waarschijnlijk nooit zien.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.