Het Grote World of Warcraft MOD topic

Pagina: 1
Acties:
  • 21.107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Reden voor deze topic:
De andere WoW topic is nogal groot met minstens 21 delen. De reply's over mod is overal goed weggestopt en daardoor niet zo fijn om alle pagina's door te nemen. En omdat modden een klusje is dat iedereen zelf kan devven, kan het heel goed zijn dat iemand hier zelf paar mods heeft gemaakt. Die wil men graag zichtbaar houden. Bovendien is mod gebied op WoW al flink gegroeid. Ik maak dus hier aparte topic, net als anderen ook doen met eigen topic voor Battlefield modding.
GUI pakketten:
- Ultimate UI (http://wowbattle.net/)
Waarschijnlijk 1 van de beste GUI pakketten. Wordt continu bijgewerkt, maar het kent minder prettige punten.
- Cosmos (http://www.cosmosui.org/)
Bekendste pakket. Let op US en EU verschillen! Dus voor EU spelers: neem EU versie.
- Insommiax GUI (http://www.insomniax.net/)
Schijnt goed gewaardeerd te zijn, maar lijdt aan bugs en staat beetje stil in devving
- Tenvans COSMOS Corp. (http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=355)
Ook goed gewaardeerd en continu bijgewerkt. 1 van de grote pakketten
- .A UO Legend=Peons WOW UI-mod (http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=538)
Een apart pakket. Deze keer minder 'rommel' en is geheugenvriendelijker. Maar of dat goed is?
- CT mod (http://www.ctmod.net/)
Andere pakket dat steeds meer populair is, en is vrij gebruikersvriendelijk t.o.v. andere GUI's.
Diverse mod verzamel sites:
http://www.curse-gaming.com/mod.php
http://ui.worldofwar.net/
(meer volgen hier)
Eigen mods of pakketten:
Hier kan je eigen mod laten linken.
Mod informatie:
De interface is opgebouwd in XML taal.
(meer info volgt)

[ Voor 10% gewijzigd door MrDummy op 12-03-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
Nu mijn eigen commentaar.

Ik speel al geruime tijd WoW en iedereen wil dus graag een fijne GUI hebben om lekker te kunnen spelen. Echter er zijn al zoveel mod pakketten dat men niet meer weet welke goed is. De beroemde modpakket is natuurlijk Cosmos.

Echter het heeft bij mij nodige problemen veroorzaakt. De knoppenbalken onder zijn al aantal keren in rep en roer gekomen en aantal andere mods weigeren hun dienst of werken maar half in Cosmos.
Ik weet dat er al 'Cosmoshaters' zijn, omdat Cosmos buggy is. Zij gooien Cosmos dan eraf en bouwen eigen modpakket op, of kiezen zelf goede modjes uit.

Uiteraard kan het zijn dat je niet eens mee bent dat Cosmos slecht werkt. In dat geval mag je aantonen dat problemen opgelost kunnen worden.

Ik heb nu Ultimate UI mod genomen en deze werkt verrassend meteen perfect.
Er zijn nu geen problemen meer en aantal mods, zoals Gatherer in worldmap overzicht werkt prima.
Verder heb ik extra mods toegevoegd:
- Location Coords
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=235
- bag status meters
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=174

Dat is wel genoeg zo. Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/WoWScrnShot_031105_231405_tn.jpg
Mijn GUI indeling op dit moment.

P.S.: voor mods: als deze topic goed idee is, mag je de tabel boven natuurlijk mooier maken als je wilt. Het is niet gelukt om tabelbreedte op volle breedte te zetten. Ik heb hier slechts de boot laten maken, maar ik kan niet steeds aan roer blijven hangen. Ik vraag dus iemand de roer over te nemen die meer ervaring heeft met modden in WoW (mag dus ook meer over XML taal) en deze topic even mooi maken.
Deze stukje P.S. mag straks weer verwijderd worden.

[ Voor 8% gewijzigd door MrDummy op 12-03-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 14:42
http://www.ctmod.net/

ook een leuke mod, alhoewel een klein deel van de functionaliteit vanwege de nieuwe aankomende patch verloren zal gaan. (extra bars enzo)

edit: Ik vindt dit topic trouwens een goed initiatief

[ Voor 15% gewijzigd door D-Raven op 12-03-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:12
ewh, er was toch al zon topic hierover, waaronder ook macro's werden besproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21-08 18:44
UUI mod perfect? Ik draai het nu al een tijdje en het is zo buggy als de pest. Sure, alle functies die je wilt hebben zitten erin, maar of ze ook goed werken... nee. Problemen die ik nu heb:

• de gatherer wilt bij mij niet uit, ik BLIJF van die irritante icoontjes op m'n map hebben (dat wil ik gewoon niet)
• m'n chatlog heb ik ondertussen wel 100x resized omdat ik 'per ongeluk' op het randje klikte (nee, locken en unlocken werkt hier schijnbaar niet op)
• ik heb m'n All-In-One-Inventory uitgezet, maar als ik meerdere zakjes open heb staan en ik wil m'n backpack wegdoen, dan verdwijnen ze allemaal
• en het ALLERergelijkste aan deze mod: hij geeft de hp en mana van m'n party-leden niet goed weer... ik kan wel getalletjes erover heen doen, maar dat is lang niet zo fijn als een balkje, gezien je dan niet in 1 oogopslag kan zien wie er het meest dood is (ben druid dus moet vaak healen)... zwaar irritant, de balkjes blijven bij mij gewoon altijd vol staan.

Ik ga hem vandaag eraf gooien en CTmod proberen, volgens mij is die een stuk stabieler. 70% van die functies van UUI gebruik ik toch niet (MonkeySpeed enzo is echt nutteloos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
DarkShadow schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:14:
ewh, er was toch al zon topic hierover, waaronder ook macro's werden besproken?
World Of Warcraft Macro's -- Post en/of vraag hier
Deze dus. Maar MOD is anders dan Macro's. Macro's zijn je eigen opgemaakte spell/actions en hebben niks met GUI modificatie te maken, toch?

Van MOD topic zie ik echter nog nergens in zoekfunctie. Dus mijn mening staat vast: er is nog geen aparte mod topic gemaakt.
Thijs schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:26:
UUI mod perfect? Ik draai het nu al een tijdje en het is zo buggy als de pest. Sure, alle functies die je wilt hebben zitten erin, maar of ze ook goed werken... nee. Problemen die ik nu heb:
...
Ik ga hem vandaag eraf gooien en CTmod proberen, volgens mij is die een stuk stabieler. 70% van die functies van UUI gebruik ik toch niet (MonkeySpeed enzo is echt nutteloos).
Ik ben benieuwd. Ik kan dat voorstellen dat iconen niet uit kunnen, heb eerlijk gezegd beetje last van.
MonkeySpeed is beslist meest vreemde mod ooit. Wie heeft zoiets bedacht..., het is volkomen nutteloos.
CTmod ff toevoegen in de tabel.

[ Voor 41% gewijzigd door MrDummy op 12-03-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 07-07 14:42
Bij CTmod mag je ook best wel bijzetten dat het vrij gebruikersvriendelijk is:
Er zit naast de minimap een knopje waarmee je de CTmod opties panel opend, daarme kun je alle onderdelen van de mod met 1 simpele muisklik aanpassen.

Zeker voor de mensen die de standaard modificaties willen hebben (en meer), maar niet teveel willen gaan klooien is CTmod een aanrader.

Installeren en hoppa t werkt. Ik gebruik t zelf al een tijdje en ben tot nu toe nog geen bugs tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Ik maak zelf ook gebruik van CT_mod (v. 1.76) nadat ik altijd cosmos heb gebruikt. CT_mod bevalt me veel beter en ik had nog wel eens crashes en dergelijke.

Ik gebruik verder ook gatherer, die staat behoorlijk vol met herb locaties door deze website: http://gather.reet.org Aanrader !
CTmod heeft wel wat handigheidjes maar niet alles dus ik heb hem uitgebreid met o.a. bagstatusmeter, atlas, autopotion, selfcast, AH-on-the-go, monkeyquest, Defend Yourself, combatsound, Lootlink.

[ Voor 7% gewijzigd door Stealth2000 op 12-03-2005 16:51 . Reden: mods toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 11:55

Ace

Happy Happy Joy Joy

Mijn verwachting is dat na de aankomende patch complete UI pakketen sowieso een beetje overbodig worden. Volgens mij kan je het dan af met de standaard UI + 2-3 losse addons (playerframe, auctioneer etc).

Tot nu toe draai ik de oude Nurfed en die bevalt me prima. Met Cosmos had ik alleen maar problemen en ook in /g lees ik constant Cosmos problemen, zeker afgelopen week met die nieuwe release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Ik heb nu CTmod en het werkt PERFECT, echt, heerlijke mod. Nu mis ik alleen de map-coords nog en een soort van Quest Minion. Maar die kan ik ws ook wel uit UUI 'extracten' (betreffende folders in AddOns map zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
Thijs schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 19:43:
Ik heb nu CTmod en het werkt PERFECT, echt, heerlijke mod. Nu mis ik alleen de map-coords nog en een soort van Quest Minion. Maar die kan ik ws ook wel uit UUI 'extracten' (betreffende folders in AddOns map zetten).
Deze addons kan je ook apart downloaden hoor :P
Gewoon rondsnuffelen in 2 sites die alle addons en mods bijeen houdt.

Het is soms wel frustrerend dat sommige addons Cosmos vereist, welke sommigen niet erop wil hebben...

Ik zal straks kijken naar CTmod :)

[ Voor 16% gewijzigd door MrDummy op 12-03-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mod die health bars boven opposing players zet net zoals ze boven mobs staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:54
Dat klinkt een beetje als een cheat, want op die manier weet je precies hoeveel HP de tegenstander heeft en of je een gevecht kan winnen of niet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:40:
Dat klinkt een beetje als een cheat, want op die manier weet je precies hoeveel HP de tegenstander heeft en of je een gevecht kan winnen of niet.
Nee, normaal kan je ook zien hoeveel hij heeft, Als je je tegenstander geselecteerd hebt staat het balkje met zn smoel naast het jouwe.
Alleen ik wil het boven zijn hoofd hebben staan zodat ik niet op een andere plaats hoef te kijken en zodat ik makkelijk een speler kan selecteren door op het balkje te klikken (think mass pvp) net zoals ik op de balkjes klik van de mobs die ik aan het tanken ben.

Jou comment klinkt een beetje alsof je WoW helemaal niet gespeeld hebt, je kan nu ook al zien hoeveel hp hij heeft. Precies zien of je gaat winnen of niet kan ook niet, in het begin achterstand betekend helemaal geen verloren battle. En weglopen uit een verliezende battle kunnen de meeste classes ook niet erg in WoW, dus weten dat je gaat verliezen maakt niet erg veel uit. :p

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Nurfed UI: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=298
de UI van de bekende Nurfed clan :)
Ik gebruik hem zelf nu, je moet em even de tijd geven.. er aan gewend raken enzo, maar als je dat dan eindelijk ben is er niets beter :)
Hier een screenie van hoe het er uit ziet:
http://www.harley2002.cistron.nl/nurfedUI.jpg

deze mag zeker niet ontbreken in de startpost, want imo is het van alle mods die ik heb geprobeerd toch de beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

In hoeverre is het (il)legaal om het LUA-environment uit te breiden met eigen functies?
bv. Sleep() is niet ingebouwd, geen WinAmp-mod e.d.

Ik heb nl. een progje dat het mogelijk maakt om alles* te doen met LUA, dus wat ik eigenlijk vraag: valt LUA-uitbreiding onder 3rd party programs?

*) that is, alles wat je zou kunnen proggen met C++

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Kent iemand nog een goeie mod, voor een grotere Quest Log die ook werkt in versie 1.4.0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 11:27
Ik wil alleen dat tloc van cosmo in me wow. Dus ook dat je coordinaten kan instellen!!!

Losse addon van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Voor de LUA scripters: er is een Alpha release van een Lua IDE die gefocussed is op het scripten voor WoW :)

http://blua.sourceforge.net/

Thuis maar eens even uitproberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
PacinoAllstars schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:34:
Ik wil alleen dat tloc van cosmo in me wow. Dus ook dat je coordinaten kan instellen!!!

Losse addon van?
Gewoon even Cosmo downloaden (www.cosmoui.org). En dan de release versie zip downloaden. Daarvan moet je alleen even de WorldMapInfo folder naar je WoW\Interface\AddOns slepen (aanmaken als die niet bestaat). Vervolgens als je WoW weer opstart ff op dat AddOns knopje drukken en hem aan vinken. :p Als je dan ingame bent kan je met /wmi on en /wmi off de coords aan en uitzetten (op de map). Works for me. :Y) Enige irritante is dat je hem dus elke keer als je opnieuw de game in gaat weer aan moet zetten (met /wmi on dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-08 10:09

mbooij

De Mosselman

Kun je Cosmos (of een andere ui) ook op gratis servers gebruiken?
Ik speel namelijk op beide (op die gratis server lvl je veel sneller en ik kan daar een hoop mensen)
Ik krijg namelijk allemaal foutmeldingen naar me toe geslingert als ik cosmos gebruik op de gratis servers (misschien komt dat omdat ik de verkeerde versie heb)
Bijvoorbeeld bij het refreshen van de lijst met online spelers.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
mbooij schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:38:
Kun je Cosmos (of een andere ui) ook op gratis servers gebruiken?
Ik speel namelijk op beide (op die gratis server lvl je veel sneller en ik kan daar een hoop mensen)
Ik krijg namelijk allemaal foutmeldingen naar me toe geslingert als ik cosmos gebruik op de gratis servers (misschien komt dat omdat ik de verkeerde versie heb)
Bijvoorbeeld bij het refreshen van de lijst met online spelers.
logisch.

Cosmos zorgt ook voor updates op jouw client.
Omdat de source van cosmos verandert na de updates van WOW, die op officiele servers plaatsvindt, en geschikt wordt gemaakt voor het spel.

Wat jij dus hebt, is een goede cosmos voor legale servers, en een te nieuwe voor oude illegale servers... hic!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Kun je dan ook een cosmos downloaden voor een oudere versie? Of zou dat dan per server verschillen? Ik vind de tool erg handig (vooral die autoloot) maar vind die foutmeldingen (vooral die bij het refrehen van de online spelers) erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Speel gewoon op een legale server, dan heb je helemaal geen problemen meer.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 11:27
Thijs schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:56:
[...]

Gewoon even Cosmo downloaden (www.cosmoui.org). En dan de release versie zip downloaden. Daarvan moet je alleen even de WorldMapInfo folder naar je WoW\Interface\AddOns slepen (aanmaken als die niet bestaat). Vervolgens als je WoW weer opstart ff op dat AddOns knopje drukken en hem aan vinken. :p Als je dan ingame bent kan je met /wmi on en /wmi off de coords aan en uitzetten (op de map). Works for me. :Y) Enige irritante is dat je hem dus elke keer als je opnieuw de game in gaat weer aan moet zetten (met /wmi on dus).
thx het werkt. Kan je ook met een commando een positie instellen op de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 12:36
PacinoAllstars schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:02:
[...]

thx het werkt. Kan je ook met een commando een positie instellen op de map?
Moet je cosmos zelf ook nog installeren , want ik zie nergens een knop op die addons aan te vinken ?

//edit, laat maar, bij het extracted had ie een aantal verkeerde sub dirs gemaakt

[ Voor 13% gewijzigd door rico_fxp op 09-06-2005 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 13:04
Ikzelf gebruik de Nolby Pride UI (www.nolbypride.se).

Deze is van een Guild op de Stormscale server (waar ik zelf ook speel). Een erg fijne UI, met veel opties en onderdelen. Je kan onder andere alle balken verplaatsen en neerzetten waar je wilt. (ook je bags en je balk met opties). Daarnaast heb je 7x een balk met 12 knoppen die volledig in te stellen zijn qua plaats, opstelling en zo. Je kan dus bijvoorbeeld zeggen dat zo een balk een rechthoek wordt met 3 rijen van 4 knoppen. Ik zou zeggen, kijk zelf maar eens. Download het exe bestand, laat hem daarmee updaten en installeren (save wel eerst je map interface en WTF omdat hij daar wat dingen in kan vervanderen, als je andere UI's hebt geinstalleerd, zijn ze weg).
Daarnaast geeft hij ook damage of healing weer die jij krijgt in het midden van het scherm net boven je character (erg handig).

Daarnaast heb ik zelf dan wel nog wat addons toegevoegd zoals:
- Atlas 0.94 (een musthave voor instances)
- zorlen (hunter addon)
- Petdefend (hunter addon, een soort van automatisering van je pet)
- petskills (hunter addon, geeft weer welke beasts welke skills hebben en waar ze rondrennen)
- lootlink (musthave, zelflerende item database)
- ctraid (musthave voor raidgroepen, overigens standaard onderdeel van deze UI)
- Titan panel (een balk boven in je beeld met verschillende dingen erin zoals latency, ammo, coord, geld, vrije bagplaatsen, pvp points)
- WoWpm (om je build en je items te kunnen bekijken zonder wow op te starten)

Heb helaas ff geen screenie van het geheel. als ik er een heb, post ik hem gelijk mee (zit op mijn werk, vandaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Denk dat de originele post aangepast moet worden... Insomniax is de enige die telkens voor de patch klaar is met een nieuwe versie.. de bugs die er af en toe inzitten zijn door CT-mod die gebruikt wordt voor raid weergave.. Omdat CT zijn mod niet optijd af heeft zit er alleen een bug in CT-health..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 14:23
is er een mod waarmee je de bg que kan zien?

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-08 14:10
Die zie je toch als je bg joined? Estimated time left: Blabla minutes.

Ik denk dat het specifieker niet kan, omdat er daarvoor te weinig mensen bg spelen, en een portje duurt niet altijd even lang...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 14:23
jarnotjuh schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:42:
Die zie je toch als je bg joined? Estimated time left: Blabla minutes.

Ik denk dat het specifieker niet kan, omdat er daarvoor te weinig mensen bg spelen, en een portje duurt niet altijd even lang...
maar volgens mij heb ik ooit een mod gezien waarmee je ook de que lengte kon zien, dus av: 40 ofzo. Maar ja natuurlijk niet onthouden of verder gekeken.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
weet iemand een mod waarmee ik me health xp enzo ongeveer zoals dit zie:
http://ui.worldofwar.net/images/ui/00205.PvPCooldown.jpg

tevens wil ik zoiets voor party members en tegenstanders waarbij ik harde nummers zie als health en mana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 15:28
rico_fxp schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:51:
weet iemand een mod waarmee ik me health xp enzo ongeveer zoals dit zie:
http://ui.worldofwar.net/images/ui/00205.PvPCooldown.jpg

tevens wil ik zoiets voor party members en tegenstanders waarbij ik harde nummers zie als health en mana
Ja, ik zou ook graag willen weten wat voor mod dat is. Bij de vorrige Ultimate UI zag je wel de HP en MANA punten staan in de groene en blauwe balk. zoals dit:
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/WoWScrnShot_031105_231405.jpg

Dit vind ik fijn. zeker als je een healer bent.

iemand?

[ Voor 30% gewijzigd door whiteclear op 16-09-2005 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-07 06:10
Healers moeten gewoon nurfed hebben IMO. Geen fratsen, gewoon precies wat je wilt zien. In plaats van voor hp de persoon nog heeft zie je hoeveel hij of zij verloren heeft, precies wat je wilt zien als healer. Hoef je ook geen ruwe schatting te maken of je wel of niet gaat overhealen of wat de beste healing spell is om te gebruiken.

Ook heb je die hoofdjes niet meer, gewoon een duidelijke en overzichtelijke bar.

Afbeeldingslocatie: http://www.wcborstel.nl/gallery/albums/WorldofWarcraft/WoWScrnShot_070605_235841.sized.jpg

Let niet op de standaard WoW bars die niet meer functioneren. ik wist in die tijd nog niet hoe je die dingen weg moest halen (check CTraid opties als je hetzelfde probleem heb). Het gaat dus om het onderste party venstertje. Overgens is dit een redelijk oude versie, het ziet er met de nieuwe versie een stuk gelikter uit allemaal.

Screenie is trouwens genomen bij Tyr's Hand, Eastern Plaguelands @ Burning Blade.

[ Voor 7% gewijzigd door silentsnake op 16-09-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Dat kan met CTMod en dan UnitFrames (voor jezelf) en PartyHealth (voor de party).

www.ctmod.net

Edit: LOL, zit je bij Ibus in de guild ja? EVT zeker? :) (D'oh, ik zie nu ook de guildnaam op de screenie zelf. :P)

[ Voor 40% gewijzigd door Thijs op 16-09-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-07 06:10
Yep, ik heb Ibus nog in RL gezien ook :)

En ik weet dat ctmod dat ook kan hoor, alleen gaat het meer om het duidelijke overzicht dat nurfed geeft tegen het (IMO) onduidelijke overzicht van de standaard ui.

• rico_fxp
Ik had ooit een mod package waarbij ik als warrior iets had waarmee ik in instances niet automatisch gepolymorphde of stunned targets aanviel als ik ze aanklikte...

weet iemand hoe deze mod heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de xp counter uitzet? Ik ben nu lvl 60 en heb er niks meer aan. Hangt nu op 91/217400. Ik heb rondgekeken en gezocht, maar zie het volgens mij over het hoofd. Alvast bedankt.

Edit: Ik gebruik Cosmos UI

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Ik gebruik Cosmos icm Gatherer en Tinan. Ik kan echter de optie om de percentages bij health en mana niet uitzetten. Dit is inderdaad zeer irritant voor healing. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
dit is mijn UI atm:

URL=http://imageshack.us]Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/6808/ownage4yv.jpg[/URL]

Afbeeldingslocatie: http://img515.imageshack.us/img515/3535/druidiumownage2sc.jpg

het is de Druidium mod. Naast deze mod gebruik ik nog auctioneer monkey quest en enkele titan bar submods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
nu geinstalleerd staan:

- Atlas
- MobInfo (voor HP / mana / etc. van mobs)
- Sheepwatch (polymorph ftw!)
- Gypsymod bars
- All in one Inventory
- Enhanced Flightpaths (zelflerend, kan je ook de ETA zien terwijl je vliegt)
- Waterboy (onmisbaar voor McMages :P)
- CT_RA (O RLY?)
- Cooldown timers
- Decursive
- WhisperCast (niet zo nuttig voor mages, gaat er binnenkort af denk ik)
- Titanpanel + een bak plug-ins

:)

oh, Radakast = lvl 57 mage @ Aszune trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
ik ben op zoek naar een mod die in de tooltip de aantal items in me tas en op me bank laat zien, de addon enchantsell heeft zoiets maar werkt niet als je geen enchanter bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-08 17:40
Ik gebruik eigenlijk al sinds een hele tijd de onderstaande mods;

- Titanbar
- Auctioneer
- Autobuff
- Scrolling Combat Text
- Mobinfo
- Damage Meters
- Atlas

Wat doet trouwens de mod decursive? Lijkt me wel intressant.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:07:
Reden voor deze topic:
De andere WoW topic is nogal groot met minstens 21 delen. De reply's over mod is overal goed weggestopt en daardoor niet zo fijn om alle pagina's door te nemen. En omdat modden een klusje is dat iedereen zelf kan devven, kan het heel goed zijn dat iemand hier zelf paar mods heeft gemaakt. Die wil men graag zichtbaar houden. Bovendien is mod gebied op WoW al flink gegroeid. Ik maak dus hier aparte topic, net als anderen ook doen met eigen topic voor Battlefield modding.
GUI pakketten:
- Ultimate UI (http://wowbattle.net/)
Waarschijnlijk 1 van de beste GUI pakketten. Wordt continu bijgewerkt, maar het kent minder prettige punten.
- Cosmos (http://www.cosmosui.org/)
Bekendste pakket. Let op US en EU verschillen! Dus voor EU spelers: neem EU versie.
- Insommiax GUI (http://www.insomniax.net/)
Schijnt goed gewaardeerd te zijn, maar lijdt aan bugs en staat beetje stil in devving
- Tenvans COSMOS Corp. (http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=355)
Ook goed gewaardeerd en continu bijgewerkt. 1 van de grote pakketten
- .A UO Legend=Peons WOW UI-mod (http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=538)
Een apart pakket. Deze keer minder 'rommel' en is geheugenvriendelijker. Maar of dat goed is?
- CT mod (http://www.ctmod.net/)
Andere pakket dat steeds meer populair is, en is vrij gebruikersvriendelijk t.o.v. andere GUI's.
Diverse mod verzamel sites:
http://www.curse-gaming.com/mod.php
http://ui.worldofwar.net/
(meer volgen hier)
Eigen mods of pakketten:
Hier kan je eigen mod laten linken.
Mod informatie:
De interface is opgebouwd in XML taal.
(meer info volgt)
OMG ga jij eens gauw alle grammatica en zinsconstructiefouten eruit halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 11:25
DorunZ, wat is het nut van je post? Deze post staat er al sinds 12 maart, en nu kom je ermee dat er grammaticaal niets van klopt, dat was wel al duidelijk ;)

Ik ben overigens nog steeds op zoek naar een damagemeter, ik had recap, maar aangezien de support gestopt is en ik steeds foutmeldingen krijg, wil ik eigenlijk een soortgelijk uitgebreid programmaatje.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Hier nog een SS van mijn UI. Hij is een beetje oud, maar het geheel ziet er nog steeds zo uit.

http://members.home.nl/remondo.broekman/NewUI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:23:
dit is mijn UI atm:

URL=http://imageshack.us][afbeelding][/URL]

[afbeelding]

het is de Druidium mod. Naast deze mod gebruik ik nog auctioneer monkey quest en enkele titan bar submods.
moet zeggen dat dat er eigenlijk best vet uitziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ik ben op zoek naar een mod en wat is de naam er van

dat is een die spell en mana live het is dat met die vier kleuren geel rood blauw en groen

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=13724

Crow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:33
Dat is ArcHUD.

Edit: Screenshot in plaats van een filmpje van 120 MB zou wel leuk zijn de volgende keer. ;)

[ Voor 38% gewijzigd door The Will op 12-06-2006 00:23 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah al die mods schijnen wel leuk te zijn en iedereen spreekt er boekdelen over maar ik vind het eigenlijk allemaal nutteloze poep.

ik bedoel ik zit al sinds world of warcraft uit is op een mod te wachten die quest locations laat zien en waar je moet wezen om je hinderlijk verstopte npc`s te vinden. ik loop af en toe serieus uren door het spel me af vragend waarom ze die klote npc`s niet gewoon naast de quest giver kunnen zetten.

wat de funk heb ik nou aan een quest meter die mijn history bij houdt? en al die leuke quest guides die niet ingame bruikbaar zijn.

weten jullie of iemand er ook zo over heeft gedacht en een mod heeft gemaakt die quests doen 90% makkelijker maakt?

en kom alsjeblieft niet aanzetten met het gezeik "dat maakt het spel minder leuk" of dat soort crap want de hele wereld weet net als ik dat je te langzaam lvld en dat het spel pas begint op lvl 60...
plus dat voor je lvl 60 bent je altijd wel achterna gezeten wordt door een knoop die denkt dat hij alles is omdat hij 10 lvls hoger is aangezien ik wel ook een privé leven heb en die knoop niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-08 11:48
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:01:
jah al die mods schijnen wel leuk te zijn en iedereen spreekt er boekdelen over maar ik vind het eigenlijk allemaal nutteloze poep.

ik bedoel ik zit al sinds world of warcraft uit is op een mod te wachten die quest locations laat zien en waar je moet wezen om je hinderlijk verstopte npc`s te vinden. ik loop af en toe serieus uren door het spel me af vragend waarom ze die klote npc`s niet gewoon naast de quest giver kunnen zetten.

wat de funk heb ik nou aan een quest meter die mijn history bij houdt? en al die leuke quest guides die niet ingame bruikbaar zijn.

weten jullie of iemand er ook zo over heeft gedacht en een mod heeft gemaakt die quests doen 90% makkelijker maakt?

en kom alsjeblieft niet aanzetten met het gezeik "dat maakt het spel minder leuk" of dat soort crap want de hele wereld weet net als ik dat je te langzaam lvld en dat het spel pas begint op lvl 60...
plus dat voor je lvl 60 bent je altijd wel achterna gezeten wordt door een knoop die denkt dat hij alles is omdat hij 10 lvls hoger is aangezien ik wel ook een privé leven heb en die knoop niet...
Nou kameraad.
Sla je slag! Maak er dan zelf maar 1!

je kunt ongetwijfeld alle quest locations vinden op Thottbott.
Dus kom niet aanzetten met je gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-08 11:34
:X De oplossing: Alt+Tab => www.thottbot.com => Alt+Tab... ik vind het trouwens wel vrij kansloos dat je iedereen op lvl 60 geen sociaal leven vind hebben ;) Want volgens mij heeft iedereen op GoT minstens een lvl 60 char.. behalve jij :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08 11:34
DIt is mijn ui op het moment (op mijn alt):

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/i/49TL37YA7901/512
klikbaar

Basis is Ultimate UI, maar ik heb hem zelf wat getweaked en wat addons toegevoegd.

Is op mijn alt, daarom zijn de bars nog wat leeg :P
vraag maar als je wil weten welke addons welke is.

[ Voor 16% gewijzigd door TiBoD op 21-07-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-08 11:48
Groever schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:05:
:X De oplossing: Alt+Tab => www.thottbot.com => Alt+Tab... ik vind het trouwens wel vrij kansloos dat je iedereen op lvl 60 geen sociaal leven vind hebben ;) Want volgens mij heeft iedereen op GoT minstens een lvl 60 char.. behalve jij :O
En ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

Ik gebruik op het moment Reborn ui
Dit samen met Discord Unit Frames. En confab voor de chatwindow.

Afbeeldingslocatie: http://brazza.nl/pics/reborn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

kent iemand de mod waarbij je kan zien hoeveel raid mana/hp er nog hoeveel mensen afk en hoeveel doden er zijn. Ik dacht dat het iets was met raid status maar curse heeft geen dingen die zo heette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

MantaMania schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:52:
kent iemand de mod waarbij je kan zien hoeveel raid mana/hp er nog hoeveel mensen afk en hoeveel doden er zijn. Ik dacht dat het iets was met raid status maar curse heeft geen dingen die zo heette.
Zit bij CTraid erbij, Raidstatus. Idd erg handig, vooral voor degene die pullt.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

Bij mij post zie je hem ook links bovenin zitten. Je kan HP/Mana per classes zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 22:58
Aangezien ik niet echt wijs wordt of het nu in dit topic of in het andere topic dient te worden gevraagd :P

Hoi mensen,

ik heb de prog script draad maar weer eens opgepakt en ben vol goede moet begonnen met een simpele addon. Deze addon heeft een framepje waar een aantal mouselisteners aan gehangen moeten worden. Nu had ik gelezen op wowwiki dat je daarvoor registerforclicks voor moet gebruiken in de onload van je XML.

Naar aanleiding van wat pseudocode die ik ergens had gevonden heb ik dat eens in mijn addon gezet en ik krijg nu constant een foutmelding:

code:
1
2
3
4
<OnLoad>
                Anycounter_OnLoad();
                this:RegisterForClicks("LeftButtonUp", "RightButtonUp", "MiddleButtonUp");
            </OnLoad>

dat is het onload gedeelte van mijn addon xml. Zoals het daar staat is de registerforclicks goed of mist er nog iets?

p.s. ik zal zo even de error hier neer dumpen

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf gebruik lazyscript voor mijn verschillende characters.
Daarbij koppel ik een script aan een macro. Met 1 knop voerd mijn character dan de juiste actie achter elkaar uit. Ik moet wel iedere keer op dezelfde knop drukken.

Mijn ervaring is dat het krachtiger en makkelijker is in gebruik dan macro's.

Iemand hiermee ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
zulke scripts zijn echt nep..

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 09:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.bouman86/shamangui.jpg

Gebruik discord mods. Kost je wel een dag om het allemaal op te zetten, maar dan heb je ook wat.

Probeer nu iets te creeren waarmee ik automatisch hotbars wissel afhankelijk van mijn range (als hunter: mijn ranged bar switched voor een melee bar als ik binnen melee range kom van target)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09-2024
Weet iemand hoe je in lua een system command kan uitvoeren ?

in de standaard lua doe je dat met os.execute("echo hello")
maar dat werkt in WoW niet, weet iemand hoe ik dat wel kan doen ??

Ik wil de output van een VBS script uitlezen in WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat hier niet zoveel gereageerd wordt... Ik speel WoW ongeveer 2 maanden en heb dus nog niet extreem veel spells. Ik kan op zich wel vooruit met de standaard GUI, maar ik zie hier ook wel toffe dingen. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe GUI. Ik heb in de startpost gekeken, maar ik ben gewoon op zoek naar een GUI die ik binnen een uur geconf'd heb, omdat ik er niet belachelijk veel mee wil gaan doen. Ik zat naar CTMod te kijken en zag er leuk uit, zou dit geschikt voor mij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Welk level ben je dan? Want je heb niet veel aan een gemodde interface tot level 40, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met monkey quest.
Telkens als ik begin te questen en ik pik een quest item op of kill een monster verchijnt automatisch de quest waarmee ik bezig ben. Dit is niet door monkey quest, en dat is verwarrend want dan staan er 2 (of meerdere) questen op mn UI, die van monkey quest en die van WoW zelf.

EDIT: Ik heb nog een probleem met CT mod.
Normaal heb je aan je mini map zo een button waar je alles kunt instellen, die heb ik sinds kort niet meer. Weet iemand nog een manier hoe je CT mod kunt loaden ofzo?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 23-08 18:19

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 21:43:
Ik heb een probleempje met monkey quest.
Telkens als ik begin te questen en ik pik een quest item op of kill een monster verchijnt automatisch de quest waarmee ik bezig ben. Dit is niet door monkey quest, en dat is verwarrend want dan staan er 2 (of meerdere) questen op mn UI, die van monkey quest en die van WoW zelf.
Denk dat je je automatic quest bla bla in je interface options ff uit moet zetten.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-08 23:01
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een goeie UI voor m'n warlock. heb al verscheidene dingen geprobeerd.

Op dit moment gebruik ik

Necrosis
Fubar
Gatherer
Atlas
Atlasloot Enhanced
Phanxbar

Ik heb nog geen lekkere opzet kunnen maken, dat zal voornamelijk komen omdat ik er gewoon niet aan kan wennen.

Kunnen jullie mij misschien een hint geven hoe ik hetvolgende aan kan pakken?

Ik heb besloten de originele GUI zo veel mogelijk intact te houden met een paar aanpassingen.

chatpanel verhogen, de onderste bar verbreden, necrosis toevoegen, threatmeter en dps meter. een coord systeem en een mod die automatisch notes maakt op mn map van reagents (mines/herbs) die ik gebruikt heb.

qua UI komt dit het meest in de buurt (sorry dat het geen img is, zit op mn werk en kan ff niet een filmpje openen en een ss maken. vage programma beveiligingen hiero)

http://www.youtube.com/watch?v=bY86OZqEVPo

Ik zie sowieso al iets van Fubar of titan, necrosis. maar hoe krijg ik het voor elkaar dat m'n interface zo staat?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChriX
  • Laatst online: 19-08 17:14
Dikke bump ineens. >:)

Wat ik nog niet voorbij zag komen is " Quest Helper". Deze addon tekent waypoints op je map en minimap naar quests/npc's met de tijd hoe lang je erover loopt/vliegt/zwemt.

Scheelt gigantisch zoeken en dus levelt het sneller. Het is een soort TomTom voor Wow of ingebouwde Thottbott. Geweldige addon!!!!

http://www.curse.com/downloads/details/9924/

De screenshots zijn wel gigantisch verouderd. Het is veel mooier en overzichtelijker geworden dan op de site te zien is.

Hij wordt bijna wekelijks geupdate. Wegens wijzigingen van quests of toevoegingen van quests omdat niet alles erin staat.

Wel is het handig om daarna /qh filter level in te tikken omdat het de waypoints van quests 5 levels lager allemaal op hidden zet.

[ Voor 15% gewijzigd door ChriX op 10-01-2008 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 20:52

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik gebruik zelf cartographer+lightheaded+tomtom, doet hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 22-08 10:11

Damian

Insane Obtrusion

Schop ;)

Ik heb zelf ook een heel bak plugins, die ik tot volle tevredenheid draai:

- Cartographer
- Mobinfo2
- Metahud
- Auctioneer
- TitanPanel
- MonkeyQuest
- MonkeySpeed
- CompareAll (geniale plugin, klein detail, maar erg onmisbaar nu)
- WHDB
- AtlasLoot

Deze gebruik ik voor eigenlijk al mijn chars, human warrior en een draenei Hunter.

Nog tips?? of plugins die ik echt MOET hebben?

trouwens een vraagje. Ik heb Auctioneer alleen maar actief nadat ik een AH bezoek, dan laad ie pas de bekende bedragen, en zie ik deze ook bij mijn mouse popups. Is er een manier om deze gewoon via een command of een knoppie aan te zetten. Dus ik moet nu eerst elke keer naar een AH wandelen, en dan pas zie ik wat de prijzen van de items in de AH zijn in mijn inventory bijvoorbeeld.

[ Voor 32% gewijzigd door Damian op 01-02-2008 15:37 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-08 03:04
/auctioneer load always

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Ik gebruik zelf sinds een maandje of drie All Deuce UI (kortweg ook wel ADUI genoemd)

Liep eerst altijd te kloten met verschillende mods, dus zonder pakketten. 3 maanden geleden weer begonnen met WoW en ik had geen zin om te gaan verzinnen wat voor mods ik nu weer wilde. Binnen 5 minuten liep ik op Curse gaming tegen deze UI aan en sindsdien ben ik verkocht. Er zitten zo uit m'n hoofd iets van 50 mods in, maar de meesten op Ace2, dus het neemt weinig geheugen in beslag en dat betekent weinig vertraging in de game.

Verder is het (imo) een erg rustige, degelijke UI, met alle mods die je maar wensen kan. Er zit zelfs een auto-update functie bij, die alle mods voor je gaat updaten. Maar dat heb ik nog niet kunnen proberen dus ik weet niet of dat echt werkt :P

Het mooie is ook dat je kan kiezen uit 3 gangbare resoluties, en als je 1 van die resoluties hebt, dat ie panklaar is als je 'm opstart :)

Hier een screenshotje:

Afbeeldingslocatie: http://media6.curse-gaming.com/images/previews/103245/2.3.jpg

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:57

NoTimeRemains

I know

ik heb dit op het moment:
http://members.home.nl/isjwang/WoWScrnShot_012908_125809.jpg
Bartender
Minimap
Omen
Quartz
AG_Unitframes

[ Voor 23% gewijzigd door NoTimeRemains op 01-02-2008 17:26 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-08 03:04
Mijn huidige GUI: Afbeeldingslocatie: http://www.matr1x.nl/wow2008/wowgui2008thumb.jpgAddons: http://www.matr1x.nl/wow2008/addons.txt

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-08 01:50
http://img264.imageshack.us/img264/8747/bearsvh4.jpg

Mn huidige ui, wat je ziet is voornamelijk:

skinner/eepanel
bartender 3
elkano's buffbars
prat
fubar + diverse plugins
pitbull
grid
fortewarlock (handige warlock mod)

etc, diverse andere natuurlijk waaronder:

parrot
gatherer
ora2 + bigwigs + dbm
equipcompare
drdamage
onebank etc

[ Voor 15% gewijzigd door blouweKip op 02-02-2008 05:45 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:57

NoTimeRemains

I know

mooie cleane UI blouwekip.... hoe heb je dat gedaan dat die balk waar je spells in staan etc zon donkere kleur heeft?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-08 01:50
eepanels voor achergronden en kleurverschillen ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Even een kick.

Sinds een week speel ik WoW, nu heb ik de vraag of er ook een plugin is waarmee je kan zien welke quests je al gedaan hebt, zodat je per provincie/gemeente/region/area alle quests kan afstrepen en zien hoever je bent.

Een voorbeeld van een lijstje van 'the barrens' http://www.wowhead.com/?quests=1.17
Die print je uit, kopieer je naar excel oid en dan zet je er achter (of er voor) een vinkje als je hem completed hebt. Zo weet je hoe ver je bent in een area en kan je elke area helemaal 'uitspelen'.

Ik gebruik al QuestHelper, maar deze zou ook heel prettig zijn mocht ie beschikbaar zijn. Om em zelf te gaan schrijven heb ik te weinig (eigenlijk nul) verstand van XML.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 22-08 10:11

Damian

Insane Obtrusion

sch0p ;)

ik heb met de nieuwe patch toch redelijk wat problemen om mijn mods weer werkend te krijgen.

welk mods hebben jullie goed werken onder 3.0.2 ??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-08 15:05
Damian schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:47:
sch0p ;)

ik heb met de nieuwe patch toch redelijk wat problemen om mijn mods weer werkend te krijgen.

welk mods hebben jullie goed werken onder 3.0.2 ??
Dit had ook wel in het normale topic gepast aangezien daar toch iedereen over alles en niks praat
maar hier een lijstje -> http://s.wowinterface.com/the_list.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Weet iemand hoe ik in godsnaam weer mijn questlog uitgebreid in twee windows kan zien? Voorheen had ik netjes een uitgebreide questlog die zich verdeelde over twee windows (door toedoen van een onderdeel van de addon 'questhelper'). Het eerste window was de lange questlog (zonder scrollbar) en het tweede window was de informatie over de evt. quest die ik in het eerste window aanklikte.
Vandaag heb ik bartender4 geinstalleerd en alle nieuwe versies van mijn eerder geinstalleerde addons (questhelper, cartographer, auctioneer) en nu krijg ik met geen mogelijkheid een lange- en over twee windows verdeelde questlog.

Wat ik heb al geprobeerd:
-WoW-repair en reset.
-alle addons zijn netjes geladen.
-/qh hardreset.
-questhelper standalone gedraaid (dus zonder alle andere addons).
-de addon questlonglist.
-oude versies geprobeerd.

Als ik questlonglist gebruik, krijg ik in ieder geval weer een lange quest list, maar wordt zowel de lijst als de info nog steeds in één scherm weergegeven zodra ik een quest aanklik.

Screenshot over wat ik bedoel:
http://members.chello.nl/d.verlinde9/kut.jpg

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 22:19:
Weet iemand hoe ik in godsnaam weer mijn questlog uitgebreid in twee windows kan zien? Voorheen had ik netjes een uitgebreide questlog die zich verdeelde over twee windows (door toedoen van een onderdeel van de addon 'questhelper'). Het eerste window was de lange questlog (zonder scrollbar) en het tweede window was de informatie over de evt. quest die ik in het eerste window aanklikte.
Vandaag heb ik bartender4 geinstalleerd en alle nieuwe versies van mijn eerder geinstalleerde addons (questhelper, cartographer, auctioneer) en nu krijg ik met geen mogelijkheid een lange- en over twee windows verdeelde questlog.

Wat ik heb al geprobeerd:
-WoW-repair en reset.
-alle addons zijn netjes geladen.
-/qh hardreset.
-questhelper standalone gedraaid (dus zonder alle andere addons).
-de addon questlonglist.
-oude versies geprobeerd.

Als ik questlonglist gebruik, krijg in ieder geval weer een lange quest list, maar wordt zowel de lijst als de info nog steeds in één scherm weergegeven zodra ik een quest aanklik.

Screenshot over wat ik bedoel:
http://members.chello.nl/d.verlinde9/kut.jpg
Doublewide addon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Thanks Lenn89! Dat is inderdaad wat ik bedoel. Ik begrijp er alleen nog geen pepernoot van waarom QH het niet goed doet. Ik mis nu ook nog steeds bepaalde QH-functies in dat rechterscherm die ik normaal kan aanklikken (qst start coords, qst end coords, het direct openen van de map en het op de map weergeven van de bij de qst behorende mobs ed).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 22-08 19:06

Local Host

Het forum is om te leren.

ik denk dat jij voorheen de add-on LightHeaded gebruikte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
cartographer_questinfo doet dat ook
Pagina: 1