![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
[ Voor 31% gewijzigd door sn0x0r op 19-02-2008 11:43 ]
ik loop nu in SSC/TK rond, maar er zijn toch wel wat items die ik graag zou willen hebben als BM hunter zijnde.Kevinp schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:16:
[...]
zo goed is die warrior loot niet.
geen echte upgrades tov van t5 en ZA zooi. Wel wat kleine, maar niet waard om daarvoor te gaan farmen als je al in BT/MH loopt.
Anoniem: 76287
Anoniem: 117763
Misschien is het handig om de topicstart te lezen?Anoniem: 76287 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:44:
Ik heb het wel eens gedownload en een gratis (10?) dagen trial gehad, maar ik snapte er niets van. Een beetje doelloos rondjes lopen. Geen idee wat nou de bedoeling was. Ik heb de trialtijd niet eens opgemaakt.
Anoniem: 85278
Gaan jullie vanavond MH doen ?sn0x0r schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:42:
Man ik heb way more zin in Illidan dan alles wat nu nog up staat (lees: Heel mount hyjal)
Theoretisch zou het mogelijk moeten zijn om MH dusdanig snel te clearen dat we nog wat try's kunnen doen op die kerel, acht het zelf hoogstonwaarschijnlijk
[edit]
Ben zelf Flame tank in Phase 2, wat is dat nog best lastig btw. Als je spell detail op full hebt staan zie je ECHT geen ene ruk. Dat is wel matig. Als je hem op z'n laagst zet zie je weer slecht waar die troep op de grond ligt.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 85278 op 19-02-2008 11:50 ]
Zo komt het in mijn woordenboek vaak wel voor ja , "cough cough Horde dies " /lol
Anoniem: 236948
Het helpt als je je er eerst even in verdiept natuurlijk. En je moet van het genre houden, (MMO)RPG is nu eenmaal veel rennen en allerlei zaken oplossen.Anoniem: 76287 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:44:
Ik heb het wel eens gedownload en een gratis (10?) dagen trial gehad, maar ik snapte er niets van. Een beetje doelloos rondjes lopen. Geen idee wat nou de bedoeling was. Ik heb de trialtijd niet eens opgemaakt.
Funny bij mij is het Death to the Alliance !Mektheb schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:50:
[...]
Zo komt het in mijn woordenboek vaak wel voor ja , "cough cough Horde dies " /lol
[ Voor 21% gewijzigd door danslo op 19-02-2008 11:55 ]
Mobs zijn vaak ook rood (alleen geen tag boven hun hoofd standaard.Mektheb schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:50:
[...]
Volgens mij wel.DizzyWeb schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:54:
kan je migreren van een RP naar een PVE server?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hangt ervan af. Bij mijn weten is er ook op RP servers onderscheid tussen RPPvP en RPPvE, dus daar zullen de normale regels wel voor gelden.DizzyWeb schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:54:
Hmm. Wat is nu een leuke server Horde side? Beetje evenwichtige community (dus niet 70/30 Ally/Horde verhouding), leuke guilds, beetje progress, enz? Oh, trouwens, dr is me verteld dat het wel kan, maar bij Blizz zelf kan ik er geen uitsluitsel over vinden: kan je migreren van een RP naar een PVE server?
Mwah, als we reeel zijn zit een First Kill er nog niet echt helemaal in. Phase 2 gaat redelijk, maar pas als we die standaard foutloos kunnen doen denk ik dat het pas echt rap gaat. Tot dusver zijn we maar 1x soepel en relatief clean (2 dooien) in Phase 3 gekomen, dat gelijk een wipe was door een dooie MTAnoniem: 85278 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:49:
[...]
Gaan jullie vanavond MH doen ?
Daar zou ik ook van balen, als je de kans hebt om Illidan te first killen deze week.
F*ck MH farm content.
Gisteren aantal tries op BB gedaan, alles is nu wel onder controle, behalve het ophouden van Fel rage ppl (zeker als het clothies zijn).
Ik was 2 keer target, maar als SP ga je niet dood.
Hopelijk vanavond nog een keer, alleen dan met 1 healer meer.
PVP server: kan naar alles migrerenDizzyWeb schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:54:
Hmm. Wat is nu een leuke server Horde side? Beetje evenwichtige community (dus niet 70/30 Ally/Horde verhouding), leuke guilds, beetje progress, enz? Oh, trouwens, dr is me verteld dat het wel kan, maar bij Blizz zelf kan ik er geen uitsluitsel over vinden: kan je migreren van een RP naar een PVE server?
Idd, dan zeg je als raidleaders toch van we gaan er vanavond voor voordat morgen de reset komt.Anoniem: 85278 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:49:
[...]
Gaan jullie vanavond MH doen ?
Daar zou ik ook van balen, als je de kans hebt om Illidan te first killen deze week.
F*ck MH farm content.
[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-02-2008 12:09 ]
[ Voor 96% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-02-2008 12:09 . Reden: dubbel ]
Thanks voor de uitlegKaap schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:06:
[...]
PVP server: kan naar alles migreren
RPPVP server: kan naar alles migreren
PVE server: kan alleen naar PVE en RP-PVE migreren
RP-PVE server: kan alleen naar PVE en RP-PVE migreren
[...]
Idd, dan zeg je als raidleaders toch van we gaan er vanavond voor voordat morgen de reset komt.
Anoniem: 85278
We hadden gisteren 8 healers, maar op een 1ste try avond zou 9 healers beter zijn.sn0x0r schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:05:
[...]
Over Bloodboil, geen idee hoeveel healers je nu pakt, maar wij deden de First kill met 9. Enige wat ik wel zeker zou doen voor een first kill is 3 warrior tanks, geen druids pakken. Voor een wat meer ervaren guild is het echt geen probleem, maar het blijft gewoon een feit dat Druids een lagere combined avoidance halen en meer dots op zich krijgen. Ze mogen dan wel grotere mitigation hebben en meer HP, maar dat weegt hier niet tegen op, al met al hebben ze langer healing nodig dan een tank met voldoende avoidance. Als je echt niet anders kan zou ik het bij 1 druid tank houden.
yup gisteravond voor het eerst SW25 in kunnen gaancls schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:54:
Zijn er trouwens nog mensen die in een guild zitten en SW25 op de PTR raiden?
edit:
En jezus, alweer deeltje 150
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Dat PvP uit duurt wel vijf minuten eh. Lange casttijd op je frostbolt heb je dan.Mektheb schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:12:
Mektheb : ziet een horde !!!! er op af !
Horde : PVP UIT
Mektheb : Darn kan ik weer niet knokken.....
[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 19-02-2008 12:24 ]
First kill was toch echt met 9, maar de 2de was idd met 11Anoniem: 85278 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:20:
[...]
We hadden gisteren 8 healers, maar op een 1ste try avond zou 9 healers beter zijn.
Wel leuk, Caes had het over 7 op 1ste kill en 11 op 2de
Ik ben zelf een enorme pve carebear maar op een of andere manier vind ik 't wel leuk om wat spanning naast het normale mobs grinden te hebben... Al vraag ik me na weer wat kansloze ganks door lvl 70's wel eens af waarom ik in vredesnaam op een pvp server moest gaan spelenMektheb schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:12:
[...]
Thanks voor de uitleg,
Snap zoiezo niet waarom ik ooit op een normal zou willen spelen ,
Mektheb : ziet een horde !!!! er op af !
Horde : PVP UIT
Mektheb : Darn kan ik weer niet knokken.....
PVP server
Mektheb: woot horde![]()
Horde : lekker bezig aant grinden what ever
Mektheb : Casting frostbolt ^^
Ja okee uiteraard, maar een persoon als ik die liever PVP speeld als PVE is het juist het geen wat de kick geeftExitium schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:22:
[...]
Dat PvP uit duurt wel vijf minuten eh. Lange casttijd op je frostbolt heb je dan.
Persoonlijk ben ik niet zo'n fanatieke PvP'er en lvl ik liever rustig zonder corpserunnen en gankers. Gisteren gezellig met iemand anders in DWM rondgelopen, beetje questen, beetje gek doen. Als ik wil PvP'en ga ik wel een BG in of stap ik Orgrimmar binnen.
Maar goed, ieder z'n ding.
Ik speel ook op een pvp server, maar waar ik me vooral aan erger zijn alliance rogues die alleen uit stealth durven te komen als je op 25% hp bent en opeens in je rug zitten ;/
Anoniem: 252297
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 252297 op 19-02-2008 12:44 ]
hahaha goh laat ik het nou net is kennen allleen dan horde roguesTroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:38:
[...]
Ik speel ook op een pvp server, maar waar ik me vooral aan erger zijn alliance rogues die alleen uit stealth durven te komen als je op 25% hp bent en opeens in je rug zitten ;/
Verder is het altijd leuk om bij kazzak tries van alliance er in te rennen en een aoe fear te doen tussen de healersJuist kazzak werkt erg goed om mensen te wipen
Maar dat maakt het ook wel weer leuk bij outdoor bosses, ik kan me nog herinneren dat we azuregos gingen tryen (server first) en dat we een raid hadden op azuregos maar ook een pvp raid met guildies en friends die ons beschermden. Was wel mooi toen gingen we met 40 man erna mensen corpsecampen door in een grote cirkel om de mensen heen te gaan staan. Dit leverde een aantal bubble + HS pally screenshots op
Ik moet toegeven ik snap de humorAnoniem: 252297 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:42:
Persoonlijk vind ik , mensen die op een pvp server rollen en lopen te zeiken dat ze continuu geganked worden. op een verkeerde server zitten.
Je moet er gewoon tegen kunnen dat een lvl 70 shadowpriest ( mij) het humor vind om rondjes te rennen in stv en duskwood en mensen te 1 hitten -_- om de pure reden !! OMDAT HET KAN
ik ben zo iemand die het humor vind om in stv :< low lvls te 3 - 4k swd critjes te geven
[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 19-02-2008 12:47 ]
Ik ga er niet voor naar toe, maar mocht ik in de buurt zijn vind ik het ook zeer leuk om te doenAnoniem: 252297 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:42:
ik ben zo iemand die het humor vind om in stv :< low lvls te 3 - 4k swd critjes te geven
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
mijn main staat nooit ver van mijn alt af als ik aan het lvlen ben =p ... als er van die grappenmakers zijn die het leuk vinden om mijn lieve dr00d af te maken ... neem ik wraak . en ik ben ook zo'n persoon die dan minimaal een half uur achter iemand aan rent =pReCreator schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:49:
[...]
Ik ga er niet voor naar toe, maar mocht ik in de buurt zijn vind ik het ook zeer leuk om te doen
Nou ik heb mensen soms om die reden dat ze me alt echt helemaal slopen, zo vaak gecorpsganked en ja ik speel dan valsAnoniem: 252297 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:55:
[...]
mijn main staat nooit ver van mijn alt af als ik aan het lvlen ben =p ... als er van die grappenmakers zijn die het leuk vinden om mijn lieve dr00d af te maken ... neem ik wraak . en ik ben ook zo'n persoon die dan minimaal een half uur achter iemand aan rent =p
Anoniem: 252070
Je kan als andere faction toch nogsteeds zorgen voor wipes op kazzak. Ik weet dat vroeger hiervoor regels waren, maar is dat nu nogsteeds zo?Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:06:
PvE Rules!!
als ik wil pvpen ga ik wel naar halaa of gewoon een bg, verder kan ik in alle rust farmen en dat gaat een stuk sneller zonder geraped te worden. ook als je naar kazzak gaat zijn er geen vage personen die je raid wipen. op PvE heb je de kueze om te pvpen en is het geen noodzaak om te pvpen en dat vind ik heel erg chill. en over dat low lvl 1 shotten; hoe diep kan je zinken? ik vind dat net zo triest als van een baby zijn lolie afpakken....
het heeft niks met triestheid te maken...Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:06:
PvE Rules!!
als ik wil pvpen ga ik wel naar halaa of gewoon een bg, verder kan ik in alle rust farmen en dat gaat een stuk sneller zonder geraped te worden. ook als je naar kazzak gaat zijn er geen vage personen die je raid wipen. op PvE heb je de kueze om te pvpen en is het geen noodzaak om te pvpen en dat vind ik heel erg chill. en over dat low lvl 1 shotten; hoe diep kan je zinken? ik vind dat net zo triest als van een baby zijn lolie afpakken....
Het gaat hier waarschijnlijk om high lvls die in een low lvl area rondlopen, dus lvl 70 vs lvl 40 ofzo.TroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:01:
Mensen die hun "mains" gaan reloggen zijn echt zo triest he. Als je met je char niet kan winnen dan is het gewoon pech. Toen mijn lock nog lvl 62 was had ik een lvl 60 rogue gekilled, ging deze zijn level 70 retardin inloggen, welke ook down ging. Zo mooi als mensen de moeite nemen voor je om te reloggen.
[ Voor 11% gewijzigd door Exitium op 19-02-2008 13:11 ]
humor ja, en een of twee keer ja, maar wanneer iemand dat eindeloos moet doen nee, zelfs niet op een pvp server.Anoniem: 252297 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:42:
Persoonlijk vind ik , mensen die op een pvp server rollen en lopen te zeiken dat ze continuu geganked worden. op een verkeerde server zitten.
Je moet er gewoon tegen kunnen dat een lvl 70 shadowpriest ( mij) het humor vind om rondjes te rennen in stv en duskwood en mensen te 1 hitten -_- om de pure reden !! OMDAT HET KAN
Nr gear van de dragons was ook erg fijn.TroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:09:
[...]
Je kan als andere faction toch nogsteeds zorgen voor wipes op kazzak. Ik weet dat vroeger hiervoor regels waren, maar is dat nu nogsteeds zo?
Zo niet, gogo naakte low level alts die doodgaan
Wel jammer dat de spanning van de outdoor bosses wel een beetje weg is. Vroeger hadden mensen kazzakscouts (level 3 alt) en azuscouts die op de plaatsen van de bosses werden neergelegd om te zien of ze aanwezig waren. Toen had je ook nog echt een reden om ze te killen (betere loot en natuurlijk de priests en de hunters die het graag wilden)
[ Voor 31% gewijzigd door Kevinp op 19-02-2008 13:15 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
https://niels.nu
Ok is dat zo? wist ik helemaal niet, mmm toch maar 's een horde maken op een PVPTroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:01:
Wel lelijk dat je op een PVE server gewoon je horde character kan levellen.
Dat is het nadeel van de PVP server daar kan dat niet
dat klinkt meer als runescape met die scouds xD maar dat is een pvp gericht spel en (als je er niet voor betaalde en de meeste deden dat tog niet) kon je daar ook alle beste gear farmen in wildy (pvp area) en dan is het wel fun. ook zat daar een soort van lvl cap ingebouwt dat als jij als lvl 110'er niet lvl 3's aan kan valen behalve als je heel diep dit gebied in gaat (hoe dieper hoe hoger wildy lvl >> hoe meer lvl verschil)TroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:09:
[...]
Je kan als andere faction toch nogsteeds zorgen voor wipes op kazzak. Ik weet dat vroeger hiervoor regels waren, maar is dat nu nogsteeds zo?
Wel jammer dat de spanning van de outdoor bosses wel een beetje weg is. Vroeger hadden mensen kazzakscouts (level 3 alt) en azuscouts die op de plaatsen van de bosses werden neergelegd om te zien of ze aanwezig waren. Toen had je ook nog echt een reden om ze te killen (betere loot en natuurlijk de priests en de hunters die het graag wilden)
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 19-02-2008 13:25 ]
Ik ken runescape niet, maar je had die alts gewoon daar liggen om te checken of de bosses up waren zodat je asap een raid kon vormen om die bosses te gaan downenAnoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:19:
[...]
dat klinkt meer als runescape met die scouds xD maar dat is een pvp gericht spel en (als je er niet voor betaalde en de meeste deden dat tog niet) kon je daar ook alle beste gear farmen in wildy (pvp area) en dan is het wel fun. ook zat daar een soort van lvl cap ingebouwt dat als jij als lvl 110'er niet lvl 3's aan kan valen behalve als je heel diep dit gebied in gaat (hoe dieper hoe hoger wildy lvl >> hoe meer lvl verschil)
maar daar heb ik ook clan wars meegemaakt van 600 vs 600 SPELERs (en ja je minimap is dan masive)
maar wow vind ik meer pve gericht waar ook een optie is voor pvp. en vind ik het jammer dat er niet gebieden zijn waar je kan lvlen zonder pvp (Q's met green awards) en maar een beperkt aantal pvp area's met blue/epic rewards. dan krijg je pas lueke veldslagen.
ik verheug me dan ook op de "niet instance" battle ground in wotlk
Anoniem: 232504
Ben ik compleet niet met je eens, stel je voor jij loopt met je lvl 35-40 te lvlen in STV en er komt een lvl 60-70 op je af en hij kilt je?TroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:01:
Mensen die hun "mains" gaan reloggen zijn echt zo triest he. Als je met je char niet kan winnen dan is het gewoon pech. Toen mijn lock nog lvl 62 was had ik een lvl 60 rogue gekilled, ging deze zijn level 70 retardin inloggen, welke ook down ging. Zo mooi als mensen de moeite nemen voor je om te reloggen.
Kijk als mensen je quest NPC's aan het killen zijn met lvl 70's enzo ok. Maar hoevaak ik op een pvp server niet tegenkom dat je gewoon lekker aan het spelen bent en een alliance in je eigen level range tegenkomt (lees 1 of 2 levels lager/hoger) en als je deze dan killed, dat ze dan hun main gaan loggen, dat is zo triest he. Als je niet kan winnen in PVP dan heb je gewoon pech en moet je niet zo sneu zijn om een lvl 70 er bij te gaan halen
daar had heb je als (als je goed bent) op verschilende plekken in wildy scouts staan om tekijken of er groepen/pvpers zijn. zoja dan ga je met je pking (people killing zoals ze het daar noemen) heen om ze te killen. hier staat ook dan heel wat meer op het spel want daar verlies je alles wat je bij je hebt. (gear+ invi). maar je gear was ook makkelijker te krijgen. enzo verdien je cash en reputatie daar ^^TroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:23:
[...]
Ik ken runescape niet, maar je had die alts gewoon daar liggen om te checken of de bosses up waren zodat je asap een raid kon vormen om die bosses te gaan downen
Ik ben helaas bang dat die world battleground echt uitgestorven gaat zijn. Net zoals ze hebben geprobeerd in EPL en Halaa. Misschien dat het op een PVE server anders is dat mensen er speciaal naartoe gaan om te pvpen. Maar bij ons zijn die plekken redelijk uitgestorven.
Runescape strategischAnoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:33:
ook had je daar de optie om vele strategische idee uit te werken om dat andere team maar neer te krijgen. (luren, 1 er op af sturen en ze in een hinderlaag pullen. of 1 spot, allemaal op 1 plek staan zodat er maar 1 puntje op je minimap staat en dan kom je om het muurtje en staan er 30/40)
hellaas heb ik deze opties nog niet terug gevonden in wow of andere mmorpg's waar normaal naar te kijken is.
https://niels.nu
Ja ben ik met je eens, en idd als het in je eigen lvl range is en je kan het niet winnen, dan is het dikke vette pech voor die persoon.TroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:32:
[...]
Kijk als mensen je quest NPC's aan het killen zijn met lvl 70's enzo ok. Maar hoevaak ik op een pvp server niet tegenkom dat je gewoon lekker aan het spelen bent en een alliance in je eigen level range tegenkomt (lees 1 of 2 levels lager/hoger) en als je deze dan killed, dat ze dan hun main gaan loggen, dat is zo triest he. Als je niet kan winnen in PVP dan heb je gewoon pech en moet je niet zo sneu zijn om een lvl 70 er bij te gaan halen
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 19-02-2008 13:49 ]
klinkt als iemand die nooit 'egt" goed rs gespeeld heeft. ja het is simpel, en ja de laatste jaren hebben ze dat nog simpeler gemaakt en meer kiddy. dat wil nog niet zeggen dat het ooit kiddy was en dat er nooit complexes "oorlog/widly" strategie'en zijn gemaakt. bijvoorbeeld als je 1 tegenstander neer kreeg won je gear(wat je ook kon verkopen) ter waarde van 1 maand grinden. dus werd dit seriues behandelt en niet de wow pug bg's ik doe maar wat....
Dat is alleen maar leuk, alleen ja, beeetje vechten tegen elkaar kan geen kwaad, wat ik wel vervelend is als 2 level 70's mij als level 66 2 shotten, om me vervolgens ook te corpsecampen. Dan denk ik echt get a life. Ik sta vaak samen met horde gewoon te levelen, was toch ook bedoeling van the burning crusade, wij tegen the burning legion ofzo. Toen het net uit kwam, werd er helemaal niet gepvped, iedereen hielp elkaar met quest, maar goed das logisch, anders lag de server er waarschijnlijk steeds uit vanwege de grote groepen tegenover elkaar.TroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:32:
[...]
Wat ik me ook nog kan herinneren is dat we met de raid op weg waren naar MC. mijn raid was net door de deuren in blackrock mountain gelopen. Ik was iets later en kwam een alliance UBRS party tegen. Dus ik zeg op vent: "Incoming with a UBRS party on my tail". Was iedereen geballed achter de deuren (39 man). Ik kom er door heen en de alliance ubrs party ging hard tegen de vlakte
blup
Kan je aub wat meer aandacht besteden aan je spelling?
[ Voor 8% gewijzigd door Evil_Kroki op 19-02-2008 14:11 ]
Leg uit! Ik heb nog niet echt schokkende dingen gelezen, of is dat juist je punt ?Hydra schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:14:
Ben al een tijdje gestopt met WoW, m'n tijd is van het weekend afgelopen, maar zag zojuist de 2.4 patch notes m.b.t. druids. GG Blizzard. Goeie reden niet voor WotLK terug te komen in ieder geval.
500 van die tarren mill death guards voorbij zien sjokken achter een arme healer aan, pricelessTroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:07:
Legendarische Hillsbrad battle's pre battleground, dat was pas echt PVP.
Als je pc niet al te best was, dan wist je zeker dat je minimaal een uur stond te laggen om 100/200 man te laden die daar stonden te pvpen
ik zal wel wat aandacht gaan schenken aan grammatica en wat minder chat/WoW jargon. maar heb nog altijd dyslexie wat ik niet kan veranderen.Evil_Kroki schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:10:
[...]
Kan je aub wat meer aandacht besteden aan je spelling?
edit:
Wat eendje zei dus...
nou ik weet niet welke notes je dan gelezen hebt maar de grootste verandering zijn een stel bug fixes en de pvp setbonus aanpassing waar je ook nog wat aan hebt als caster.Hydra schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:14:
Ben al een tijdje gestopt met WoW, m'n tijd is van het weekend afgelopen, maar zag zojuist de 2.4 patch notes m.b.t. druids. GG Blizzard. Goeie reden niet voor WotLK terug te komen in ieder geval.
blup
d/t/dt fouten zijn te begrijpen, maar egt niet.. of schrijf jij ook auto ook als oto en deur als duur?Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:19:
[...]
ik zal wel wat aandacht gaan schenken aan grammatica en wat minder chat/WoW jargon. maar heb nog altijd dyslexie wat ik niet kan veranderen.
blup
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
inderdaad dat noem ik ook, echt pvp... dat zie je nu niet meer. WoW pvp is nu vooral AV (alterac valley) npc (no-player-characters) bosses neer halen voor de horde dat doetTroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:07:
Als je pc niet al te best was, dan wist je zeker dat je minimaal een uur stond te laggen om 100/200 man te laden die daar stonden te pvpen
blup
Op Worldofraids.com stond dacht ik de complete lijst (heb geen link zo 1,2,3 bij de handAtlas schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:21:
In het vorige topic zag ik wat voorbij komen over badge rewards in 2.4. Is er al een complete lijst bekend? Ik kan ze zo 123 niet vinden
[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 19-02-2008 14:23 ]
wie houd je tegen om een 200-200 man battle te organiseren op een pvp server? en je veegt de arena spelers even fijn onder de mat maar volgens mij maken die tegenwoordig een heel groot deel uit van pvpAnoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:21:
[...]
inderdaad dat noem ik ook, echt pvp... dat zie je nu niet meer. WoW pvp is nu vooral AV (alterac valley) npc (no-player-characters) bosses neer halen voor de horde dat doet
blup
... zeg jij liever alterac valley battleground liever dan AV? het is gewoon korter nmet als ff= even nix= niks.... *zucht ik zal het wel vooluit gaan schrijven als mensen zich er aan ergeren.eendje schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:21:
[...]
d/t/dt fouten zijn te begrijpen, maar egt niet.. of schrijf jij ook auto ook als oto en deur als duur?
Probeer worldofraids.com eensAtlas schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:21:
In het vorige topic zag ik wat voorbij komen over badge rewards in 2.4. Is er al een complete lijst bekend? Ik kan ze zo 123 niet vinden
Anoniem: 179960
PvP zonder dat het om de punten ging. Dat waren nog eens tijden. De alliance terug dringen tot in south shore en dan moeten rennen omdat er een paar mensen het nodig vonden om te ver te gaan waardoor idioot veel guards spawnden.TroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:07:
Hahaha idd, sjees das al een lange tijd terug zeg.ImdaMned schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:16:
500 van die tarren mill death guards voorbij zien sjokken achter een arme healer aan, priceless
op PvE mag je niet een out door raid encounter 'verneuken' als er een tegen factie mee bezig is.TroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:09:
[...]
volgens mij weet je zelf ook wel dat dit bijna niet tedoen is en mensen weg gaan na 1 keer dood gaan. in een bg zijn nu eenmaal dingen een stuk makkelijker wat het pvpen een stuk leuker maakt. ik vind het jammer dat ze geen plekkenhebben waar ze dit combineren. dit vonden er waarschijnlijk meer sinds er groots niet instance battlegrounds worden gerealiseerd in wotlk (Wrath of the lich king).eendje schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:23:
[...]
wie houd je tegen om een 200-200 man battle te organiseren op een pvp server? en je veegt de arena spelers even fijn onder de mat maar volgens mij maken die tegenwoordig een heel groot deel uit van pvp
klinkt inderdaad erg luek. ik heb, helaas, dat nooit meegemaakt. en door de fasiliteiten en rewards van BG's (battlegrounds) zal je dit niet of nauwlijks meer terug zien denk ik. =(Exitium schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:31:
Trolli is helemaal traag vandaag.
Vroeger was world PvP wel erg leuk ja, lekker chaotische Crossroads raids enzo. ("BACK TO THE TREE!!" "omg, someone pulled Sergra"
Ook nog wel 'ns met tien man (premade WSG, pre x-realm BG's) Org ingestapt omdat we een 20 min queue hadden. Via de voordeur naar binnen en het daar een kwartier volgehouden tegen NPC's en hordies, dat blijven toch de leuke dingen in PvP.
OMG Immie toch, dat had ik nooit achter je gezocht!ImdaMned schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:16:
* ImdaMned was toen nog een arme female dwarf hunter.
Het was een 100% ultieme n00b.Kaap schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:38:
[...]
OMG Immie toch, dat had ik nooit achter je gezocht!
[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 19-02-2008 14:42 ]
omg! eigenlijk ben _jij_ de oorzaak van de slechte naam die hunters dragenImdaMned schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:41:
[...]
Het was een 100% ultieme n00b.
Een lvl 54 pet hebben met bite rank1.... nooit geweten toen dat er betere ranks waren of dat er überhaupt wat anders te leren was aan je pet
Oh oh oh moet je maar geen goud lenen aan jan en alleman..DaRKaNGLe694 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:45:
Misschien dat iemand hier me kan helpen?
Ik ben opzoek naar iemand binnen wow, maar ik kan hem niet meer vinden.
Hij heet Tom irl, uit Breda, is 17, en speelde heel lang warlock onder de Naam Novalife.
Hij is een paar maal van server veranderd, en een paar maal van naam.
Ik weet zijn laatste warlock naam ook, en server, maar hij speelt klaarblijkelijk niet meer op zijn warlock Varthlokkur op Trollbane.
Ik hoorde laatst dat hij nu op een rogue speel, maar ik heb bij god geen idee welke naam + welke server. Iemand die een idee heeft?
Het zou zeer gewaardeerd worden.
Haha we hebben hem, laten we hem kielhalen ofzoEvil_Kroki schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:44:
[...]
omg! eigenlijk ben _jij_ de oorzaak van de slechte naam die hunters dragen
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 19-02-2008 14:51 ]
Evil_Kroki schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:44:
[...]
omg! eigenlijk ben _jij_ de oorzaak van de slechte naam die hunters dragen
Goud is wel de redeAnoniem: 232504 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:48:
[...]
Oh oh oh moet je maar geen goud lenen aan jan en alleman..![]()
Nee grapje, nooit van hem gehoord en weet er verder niks van.![]()
Mss kunnen de mensen van trollbane je verder helpen, en anders blizz zelf, als het echt nood aan de man is?
[ Voor 6% gewijzigd door Darkangle op 19-02-2008 14:55 ]
ik vind het een gewaagte vergelijking... want arena is 5v5 en niet 200v200... en ja ik denk dat arena een groot deel van WoW's pvp bevat. jammer dat je hier erg lang honor voor moet farmen voor gladiator set te halen voor je pas IETS kan winnen. ik vind het voor "niet zo goed gegearede" mensen niet echt goed toegangkelijk (hoe je het ook schrijft =S )eendje schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:23:
[...]
wie houd je tegen om een 200-200 man battle te organiseren op een pvp server? en je veegt de arena spelers even fijn onder de mat maar volgens mij maken die tegenwoordig een heel groot deel uit van pvp
Mja jammer dat alles hier geblokkeerd is en ik niks kan lezen/opzoeken.DaRKaNGLe694 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:52:
[...]
Goud is wel de rede
Als je wilt lachen, en de rede zien waarom ik het vraag, kan je het nalezen hier: http://www.valourgaming.c...=0&postorder=asc&start=60
Het komt er op neer dat ik vannuit de blizz name and shame ruleset niets mag doen op de forums om guilds te waarschuwen voor deze gast, dus loop ik gewoon elke applicatie op elke server van hem afAnoniem: 232504 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:53:
[...]
Mja jammer dat alles hier geblokkeerd is en ik niks kan lezen/opzoeken.![]()
Heb wel zin in een lolletje..
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-02-2008 14:58 ]
=O om heoveel geld gaat het dan, want volgens mij doe je dat niet allemaal als het om 20g gaat =SDaRKaNGLe694 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:56:
[...]
Het komt er op neer dat ik vannuit de blizz name and shame ruleset niets mag doen op de forums om guilds te waarschuwen voor deze gast, dus loop ik gewoon elke applicatie op elke server van hem af
Op een gegevenmoment word ie een beetje aggresief
Anoniem: 63072
Tja, na verloop van tijd relog ik inderdaad naar mijn warlock or druid. Echt niet als ik een keer verlies, maar om een voorbeeld te geven. Was met mijn level 60 warrior de eerste outland quests in hellfire aan het doen. Een level 62 hunter vond het leuk om mij te volgen met zijn harlopen steeds buiten mijn bereik te blijven en als ik dan een mob aanviel viel hij mijn meteen aan. ij had twee levels op me en durfde dus geen eerlijk gevecht aan. Ik wil gewoon verder met questen en ben het op een gegeven moment zat. Sowieso een gruwelijke hekel aan die mensen die je alleen pakken als je in combat/low health bent. Die heb ik dus met mijn lock net zo lang ge corpse camped tot hij uitlogde.TroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:01:
Wel lelijk dat je op een PVE server gewoon je horde character kan levellen.
Dat is het nadeel van de PVP server daar kan dat niet
Het gaat hier om maar 100g, maar het gaat hier wel om het princiepe!Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:58:
[...]
=O om heoveel geld gaat het dan, want volgens mij doe je dat niet allemaal als het om 20g gaat =S
groot gelijk. haat die mensen die je blijven volgen. zelfs in BG's (battlegrounds) blijven ze je soms achter na zitten (meestal rogues of arm war >> ben mage en balen als ze me niet neer krijgen -.-)Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:00:
[...]
Tja, na verloop van tijd relog ik inderdaad naar mijn warlock or druid. Echt niet als ik een keer verlies, maar om een voorbeeld te geven. Was met mijn level 60 warrior de eerste outland quests in hellfire aan het doen. Een level 62 hunter vond het leuk om mij te volgen met zijn harlopen steeds buiten mijn bereik te blijven en als ik dan een mob aanviel viel hij mijn meteen aan. ij had twee levels op me en durfde dus geen eerlijk gevecht aan. Ik wil gewoon verder met questen en ben het op een gegeven moment zat. Sowieso een gruwelijke hekel aan die mensen die je alleen pakken als je in combat/low health bent. Die heb ik dus met mijn lock net zo lang ge corpse camped tot hij uitlogde.
Leuk dat jij vind dat ik het gevecht met hem moet aangaan, maar zeg hem dan even zijn aspect uit te zetten en in de buurt te komen. Ik heb absoluut geen trek om niets te doen omdat ik weet dat als ik wat doe ik in de rug wordt aangevallen.
kan ik begrijpen. erg triest als je zo aan je geld moet komen. maar blizz wil er niets aan doen? ='( had ik wel van ze verwacht aangezien je er wel voor betaald en dit inprinciepe een kwesti is van fraude van (wow) geld.DaRKaNGLe694 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:03:
[...]
Het gaat hier om maar 100g, maar het gaat hier wel om het princiepe!
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 19-02-2008 15:10 ]
whohoo 100g ik ben een tijdje geleden 2k ofzo kwijt geraakt en ik ken de dader IRL maar dat ik hem nou de hele dag ga stalken... nee dat ook weer nietDaRKaNGLe694 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:03:
[...]
Mja het kan mss een principe kwestie zijn, maar is dat een reden om zijn WoW (en mss zijn RL) leven zo zuur te maken?DaRKaNGLe694 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:03:
[...]
Waarom zou Blizzard daar iets aan moeten doen?Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:07:
[...]
kan ik begrijpen. erg triest als je zo aan je geld moet komen. maar blizz wil er niets aan doen? ='( had ik wel van ze verwacht aangezien je er wel voor betaald en dit inprinciepe een kwesti is van fraude van (wow) geld.
Anoniem: 197066
zoiets heb ik ook een keer gehad. op runescape kwam een keer iemand tegen (ingame) of ik in zijn clan wilde. hij voegde me toe op msn om makkelijker te chatten. ik moest me registreren op een forum en deed dat met het zelfde wachtwoord als van runescape. heel me account was toen leeg gehaalt. ik heb hem toen weer gesproken op internet en gezegt dat als ik mijn mijn spullen niet terug zou krijgen dat ik hem aan zou klagen wegens fraude. binnen 5 mins stond alles er weer op =)Locks schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:11:
[...]
whohoo 100g ik ben een tijdje geleden 2k ofzo kwijt geraakt en ik ken de dader IRL maar dat ik hem nou de hele dag ga stalken... nee dat ook weer niet
overigens een kleine update ik heb mijn spulletjes terug gekregen door een zeer aardige GM ben alleen mn gold kwijt
Hoe zou Blizz hier iets aan moeten doen? Je kan het niet bewijzen en dan wordt het jouw woord tegen het zijne.Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:07:
[...]
kan ik begrijpen. erg triest als je zo aan je geld moet komen. maar blizz wil er niets aan doen? ='( had ik wel van ze verwacht aangezien je er wel voor betaald en dit inprinciepe een kwesti is van fraude van (wow) geld.
waar. ik denk (snap me zelf niet meer...) dat ik meer doelde op scammers" zoals ze genoemd worden. mensen die bijvoorbeeld zogenaamd tgc codes verkopen zoals spectral saber. en enchanter/crafters scams (geef me de mat dan maak ik het, trade compleet >> logged out)cannibal schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:13:
[...]
Waarom zou Blizzard daar iets aan moeten doen?
Jij kunt toch willekeurig geld geven aan iedereen. Dat je het dan later op eens terug wilt hebben (als je bijvoorbeeld niet meer zo bevriend bent) kunnen hun ook weinig aan doen.
En ze schijnen soms wel actie te ondernemen als je heel harde afspraken hebt gemaakt (via chat) en het nog niet zo lang geleden is, zodat het niet uit de logs verdwenen is. Maar meestal gaat dit meer over uitgestelde betalingen voor items enzo.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq