Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 150 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 43.263 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
sabriel schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:46:
[...]

Tuurlijk niet.
Dan gaat DPS begrijpen dat er bijna niets erger is om dan een healer te zijn.
Dan moeten ze na 2 jaar elke keer een healer verrot te hebben gescholden (heal ffs etc), gaan toegeven dat healing toch moeilijk is en dat ze zelf fout zijn geweest.En dat is natuurlijk slecht voor je e-peen :p
Ik kan je vertellen dat heal whines in onze raids altijd vrij snel afgelopen zijn als er nieuwe mensen joinen ;)
Als er iemand begint te healwhinen dan wordt er altijd in het healers channel geroepen No more heals for X. Als het een tank is dat whisperen we een andere tank om op te letten en de mob op te pakken. Gewoon klaar ik ga ook niet gillen dat warriors hun mob moeten taunten of wat dan ook.
Zo fucking irritant. Als een healer je geen heal geeft dan heeft hij waarschijnlijk een andere prioriteit.
En er is daarnaast nog zoiets als casttime. Na 1/2 deaths heeft bijna iedere speler wel door dat healwhinen niet wordt gewaardeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:46

On_E

Housemusic

ebborazor schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:48:
Zo, vraag van de week maar weer eens stellen. Ben nu L61 met mijn UD priest en heb helemaal genoeg van Xavius. Guild recruits in het turks, oost europees, russisch zijn er aan de orde van de dag. Kan iemand mij nog een leuke medium pop pvp server aanraden waar de voertaal engels is (en dus ook geen nederlands), de queues voor de bgs en arena te doen zijn en mensen nog aan het levelen in de outland zijn zodat je geen 4 uur op een party voor de L60-69 instances hoeft te wachten.

TIA!
Tarren Mill.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 12:48

NoTimeRemains

I know

nou heren zou iemand nog een blik kunnen werpen op mijn gear?
als T4 helm nou zou vallen zou ik deze dan moeten needen? aangezien Spellstrike Hood meer dmg doet heeft. wanneer moet ik nou mijn FSW set vervangen en waarmee? ja volgens de armory moet ik gewoon maar upgraden met T6, nou ja wil ik wel maar ja ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

ebborazor schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:48:
Zo, vraag van de week maar weer eens stellen. Ben nu L61 met mijn UD priest en heb helemaal genoeg van Xavius. Guild recruits in het turks, oost europees, russisch zijn er aan de orde van de dag. Kan iemand mij nog een leuke medium pop pvp server aanraden waar de voertaal engels is (en dus ook geen nederlands), de queues voor de bgs en arena te doen zijn en mensen nog aan het levelen in de outland zijn zodat je geen 4 uur op een party voor de L60-69 instances hoeft te wachten.

TIA!
Als je perse op pvp server wilt blijven... Bij ons geen que's voor horde voor bg, amper voor arena (enkel 2vs2 een beetje), nog genoeg volk die regelmatig op hun alts bezig zijn, zelfs bij ons in de guild genoeg volk van +60-65, en er wordt netjes engels gepraat. Er zitten wel veel nederlandstalige mensen bij ons op de server, moest dat je storen. En het is pve natuurlijk, maar van pvp kan je wel naar pve switchen dacht ik. En we zoeken nog volk dat van plan is te gaan raiden op level 70 :p. Hebben eigenlijk maar zelfs 1 spriest en 3 holy priests die regelmatig raiden in de guild dacht ik :).

En heb ik al verteld dat we in de Cyclone BG zitten :*)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
NoTimeRemains schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:52:
als T4 helm nou zou vallen zou ik deze dan moeten needen? aangezien Spellstrike Hood meer dmg doet heeft. wanneer moet ik nou mijn FSW set vervangen en waarmee? ja volgens de armory moet ik gewoon maar upgraden met T6, nou ja wil ik wel maar ja ...
Spellstrike is beter en Spellfire Set is ook beter als T4 , maar persoonlijk zou ik hem needen tenzij iemand anders hem beter kan gebruiken

Zo heb ik altijd iedereen voor laten gaan met ze T4 , totdat iedereen zowat het had en ik ze dus ook ging neede puur allleen om heel T4 te verzamelen, alleen nu will de bitch Maggy mijn T4 Robe niet droppen om hem compleet te maken ><

EDIT : En je FSW set is beter als T4 inderdaad en Equal aan T5 als ik me niet vergis

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 26-02-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
http://www.lootrank.com
hf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83338

Nadeel is wel low stamina op die crafted items.. en voor sommige bosses heb je hp nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mektheb schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:04:
[...]

EDIT : En je FSW set is beter als T4 inderdaad en Equal aan T5 als ik me niet vergis
hangt van je spec af, en of je nog andere T5 delen hebt, zelf zou ik fsw droppen voor t5 zodra je 2 of meer pieces hebt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:19
Ben nu ook bezig om healer te levelen ja, om maar flexibel te zijn.
Ben begonnen met een warrior, deels als tank, maar voor het questen toch maar dps (fury) gegaan en dat tot nu toe gebleven.
Toen een priest aangepakt welke ik eventueel wilde speccen naar holy maar kwam er niet van doordat shadow toch wel goed beviel en ook redelijk gewenst was.
Omdat ik dus tank miste toen een druid geleveld (welke in kitty en dps gear gewoon prima kan questen) om tank te zijn.
Mis nu dus nog een healer en daarom bezig met een shaman welke resto zal gaan ergens tussen 60 en 70 of als elemental heel goed bevalt op 70.

Maar ondertussen leer je ook aardige de verschillende takken van sport en de classes kennen, dus vindt het nog steeds leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:00

vhal

ಠ_ಠ

Afbeeldingslocatie: http://i210.photobucket.com/albums/bb36/mvhal/smallpetbug.jpg

Small Pets Gezinsuitbreiding :X

tis wel een grappige bug...vraag me af hoelang hij erin blijft zitten :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 30-04 13:33
ff vraagje ik heb een macro voor Natures Swiftness en HT namelijk deze.

/cast Nature's Swiftness
/stopcasting
/cast [help] [target=player] Healing Touch

hij werkt alleen voor geen meter... komt veel te vaak voor dat HT gewoon niet cast en je alleen met je NS opgescheept zit
heeft iemand een betere?

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Even snel vraagje:

welke addon bevat de tooltip wanneer ik over andere spelers/npc hover? Want de tooltip komt nu rechtsonderin mijn scherm, terwijl ik het graag onder mijn cursor heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Anoniem: 77857 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:33:
Even snel vraagje:

welke addon bevat de tooltip wanneer ik over andere spelers/npc hover? Want de tooltip komt nu rechtsonderin mijn scherm, terwijl ik het graag onder mijn cursor heb :)
www.curse.com
en zoek op tooltip ;)

http://www.curse.com/downloads/details/7556/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:57

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bartjeuhz schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:40:

/cast Nature's Swiftness
/stopcasting

hij werkt alleen voor geen meter... komt veel te vaak voor dat HT gewoon niet cast en je alleen met je NS opgescheept zit
heeft iemand een betere?
stop casting is toch niet meer nodig? en waarom doe je niet gewoon /cast Healing Touch dan cast ie automatisch op je target, of moet ie jouw healing?

let btw er ook op dat je HT niet in de GCD zit.. dan werkt ie nl ook niet

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
eendje schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 19:01:
[...]

stop casting is toch niet meer nodig? en waarom doe je niet gewoon /cast Healing Touch dan cast ie automatisch op je target, of moet ie jouw healing?

let btw er ook op dat je HT niet in de GCD zit.. dan werkt ie nl ook niet
moet daarom niet die stopcasting? omdat je met GCD zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Bartjeuhz schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:40:

/cast Nature's Swiftness
/stopcasting

heeft iemand een betere?
Wat wil je er uberhaupt mee berijken?

Ik wou graag nature swiftness op 1e klik en dan HT op 2e klik

/cast Nature's Swiftess
/cast Healing Touch (tank 12:?)

Dit heb ik er van gemaakt, soms cast ie HT met 1 druk op de knop er achterna, soms moet ik ook 2x klikken. Ik wil dus graag 2x klikken, iemand die weet hoe of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:25:
[...]

/cast Nature's Swiftess

Dit heb ik er van gemaakt, soms cast ie HT met 1 druk op de knop er achterna, soms moet ik ook 2x klikken. Ik wil dus graag 2x klikken, iemand die weet hoe of wat?
ik wil gewoon NS+HT in 1 druk op de knop

[ Voor 7% gewijzigd door Bartjeuhz op 26-02-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 16:25
Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:25:
[...]

/cast Nature's Swiftess

Dat je twee keer moet klikken is als je loopt, en één keer als je stilstaat. Tenminste dat was "vroegah" zo, ik gebruik die macro al lang niet meer. Ik denk dat als je een castsequence gebruikt je altijd twee keer moet klikken. Dan krijg je:

/castsequence Nature's Swiftness, Healing Touch(Rank 13)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:56

RMB

Nee, geen right mouse button!

Vandaag 4 nieuwe Blues! :D heb jullie advies gevolgd en Felsteel aangeschaft + ring uit durnholde gehaald. Nu nog BM tot Attuned :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:37
$!$@!$%!@#$ knaken kael, 8% :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
LOL, Erwin kan tanken! Sort of! :D

Maar één wipe in normal SV (met Erwin als lvl 69 tank), en dat was toen we door fear een zut adds kregen die mij in twee sec neer wisten te nuken. Full clear, was mee voor attunement voor een vriendin die een ring won, en die nub warrior ging ervandoor met Bold gloves en een tanking neck. :P

Daarvoor al een boost gehad van diezelfde vriendin op m'n dr00d, die inmiddels weer een level verder is door mobs + quests in ZF. Gaat de goeie kant op dus, inmiddels lvl 47. :)

Oh, en grats @ 70, nubarrior. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Grr ik haat die estimated HK's.. Had er 1000+ hou ik er maar 400 over ofzo.. Net niet genoeg voor die vindicator boots. Nou ja hopelijk heb ik meer geluk in Kara vanavond.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05

Neelon

FOR PONY!!!

deadsy33 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:37:
[afbeelding]

Small Pets Gezinsuitbreiding :X

tis wel een grappige bug...vraag me af hoelang hij erin blijft zitten :P
Dit wordt pas echt leuk vanaf de 150+, of was het 250+? Zelfs chatten ging met lag gister bij de Aldor bank. :+

Waren niet mijn olifantjes trouwens, en behalve door de omstanders werden ze ook niet echt bedreigd ofzo.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

oO gister op de eerste avond al'ar proberen hem toch wel heel makkelijk in een paar tries tot 25% gekregen, nu nog zien dat ik als tank snel genoeg naar beneden spring :p

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Dat 25% phase 1 of phase 2? Je weet dat 'ie na de eerste keer dood weer tot leven komt eh? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Exitium schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 08:39:
Dat 25% phase 1 of phase 2? Je weet dat 'ie na de eerste keer dood weer tot leven komt eh? :P
Hij heeft het over naar beneden springen dus het zal wel fase 1 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Laatst online: 16-02-2023
Wij hebben gisteren ook onze eerste serieuze tries gedaan en tot 25% in phase 2 gekregen.
Phase 2 hebben we nog niet helemaal onder de knie, het is nog een beetje chaotisch en echt een prettige tactic hebben we ook nog niet.

Wat wel scheelt is dat we in phase 1 twee healers op de add tank zetten en alle adds opsparen als ze nog maar 10% hp hebben, waarna ze in phase 2 geaoed worden. Als je dit doet is Alar al meteen op ongeveer 80%.

Iemand nog goede tips voor phase 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
Anoniem: 94605 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 08:45:
[...]

Hij heeft het over naar beneden springen dus het zal wel fase 1 zijn.
euh... ik hoopp het niet want als dat waar is dan ben je nog ver van huis :P. Phase 2 is namelijk het moeilijkst.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
TroX schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:03:
Iemand nog goede tips voor phase 2?
Proberen zo min mogelijk op het glazen middenstuk te komen, omdat flame patches daar lastiger te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

Dagboek...

Gister m'n black battlestrider (PvP) gehaald, ik had iets van 19 AV, 26 WSG en 23 AB marks.

Gister dus ff WsG en AB als eerste gehaald want die zijn het lastigste, ik begon om 21:00 en was pas klaar met de AB en WSG marks om 00:30 8)7

Sjees die twee BG's suxen ook echt voor alli zeg, maargoed daarna dus AV gedaan en ja hoor 4 AV achter elkaar gewonnen, toen de tram naar SW gepakt.

Ziet er wel leuk uit trouwens, op m'n robot kip en dan een kusje geven aan mojo... :D

Dan zie je een enorme Robot kip, met in het midden een klein kikkertje. ;)

Spreek je weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

(Misschien wordt het tijd dat we beginnen aan deeltje 151?)

Weet er iemand trouwens of er een crafted boe set is voor healing shams, dus in mail? Of een equivalent in leather? Of zou ik gewoon men netherfury set regemmen met healing gems?

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
Exitium schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:10:
[...]

Proberen zo min mogelijk op het glazen middenstuk te komen, omdat flame patches daar lastiger te zien zijn.
Paladin tank kan fijn zijn. en goed spreiden enzo zodat die flame patches niet op een kant komen.

Ik weet niet of je nog die vogels nog bugged zijn zodat hij geen 3% verliest. Dus wij kilde nooit volgens als hij in de lucht zat.

verder van de muren weg blijven, hij kan wel eens evaden als hij in de muur komt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:34
Bartjeuhz schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:42:
[...]
ik wil gewoon NS+HT in 1 druk op de knop
Voor zover ik weet werkt dit gewoon:

/cast Nature's Swiftness
/cast [target=player] Healing Touch

target=player weglaten om jezelf te healen.
Het enige probleem is dat deze macro 1 keer klikken is als je stil staat, en 2x klikken als je beweegt.
Maar voor zover ik weet, kun je daar niet om heen.

Imba macros voor mensen die Teron nog moeten doen:

Macro 1 :
/cleartarget
/targetexact Shadowy Construct
/stopmacro [noexists]
/cast Spirit Chains

Macro 2 :
/targetenemy
/stopmacro [noexists]
/in 1 /run RaidNotice_AddMessage(RaidBossEmoteFrame, "CLICK MACRO2 !!", ChatTypeInfo["RAID_WARNING"])
/in 1 /run PlaySound("RaidWarning")
/cast Spirit Lance

Hoe te gebruiken:

Stop deze twee macro's op je castbar (niet je main bar want die wordt vervangen als je ghosts moet doen)
Je krijgt de debuf, ren 20 seconden voor de debuf afloopt weg van de raid. Wacht tot over 2-3 seconden dood gaat.
Spam macro 1 totdat de ghost gechained zijn. Nu heb je macro 1 niet meer nodig.

Ga 10 yards voor de constructs staan en draai naar ze toe.

Klik macro 2 eenmalig.
Wacht 1 seconde, je scherm zal een melding geven om macro2 te klikken. Tevens zul je een geluid horen.
Klik macro 2 eenmalig.
Wacht 1 seconde, je scherm zal een melding geven om macro2 te klikken. Tevens zul je een geluid horen.
...
Profit

Doe dit totdat alle ghosts dood zijn. Je kunt langzaam achteruit bewegen terwijl je dit doet de spell is toch insta-cast. Zorg dat de ghost voor je blijven, en druk NOOIT op de macro terwijl hij nog in cooldown zit (1 sec cooldown). Op deze manier kun je het gewoon niet fout doen, tenzij je dus sneller drukt dan je eigen interface je verteld, in welk geval je beter meteen /gquit kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Exitium schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 08:39:
ja, phase 1, maar moet zeggen dat ik dat naar beneden springen als tank zwaar onderschatte :X 3 hits en dood, zelfs met bijna 19k health bufffed...

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Bah. We hebben nu dus 1 keer TK 3/4 gedaan. Maar dat gaat met veel wipes op Al'ar gepaard. Omdat veel mensen in de guild maximaal twee avonden kunnen raiden (Casual) hebben we grote problemen om een raid naar TK vol te krijgen. Mensen gaan liever naar Gruul en SSC waar we gegarandeerd 4 bosses plat leggen (HKM, Gruul, Hydross en Lurker).

Ik kan ze op zich geen ongelijk geven dat als je maar 1 keer per week kan raiden je liever ergens heen gaat waar loot dropt, maar zo komen we dus niet verder.

Gisteren ook weer. De raid van 19:00 start 20:15 met 22 man in TK. Alle trash naar al'ar gecleared en dan 20 minuten roepen in guildchat voor 3 ranged dps. Uiteindelijk maar een paar pogingen op al'ar kunnen doen omdat er uiteraard respawns komen als je 20 minuten loopt te klootviolen terwijl je wacht op mensen.

Over wachten gesproken. De start van de raid duurde toch al lang omdat een BT guild bij de TK summoning stone stond te ganken. We konden dus niet sumonnen. Niet dat de mensen dan op het idee komen om op een vogel te stappen. Nee, ze gaan ff op de AH kijken wat grinden en vragen af en toe of we al kunnen summonen.

Ik heb dus nu gezegd dat de volgende keer dat een raid start 45 minuten uitloopt ik de raid verlaat en dailies ofzo ga doen of een alt levelen en niet meer terug kom. Ik heb verdomme gisteren tussen 19:00 en 23:30 meer dan de helft van de tijd wachtrend op anderen door gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
FireAge schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:27:
[...]

Voor zover ik weet werkt dit gewoon:

/cast Nature's Swiftness
/cast [target=player] Healing Touch

target=player weglaten om jezelf te healen.
Het enige probleem is dat deze macro 1 keer klikken is als je stil staat, en 2x klikken als je beweegt.
Maar voor zover ik weet, kun je daar niet om heen.

Imba macros voor mensen die Teron nog moeten doen:

Macro 1 :
/cleartarget
/targetexact Shadowy Construct
/stopmacro [noexists]
/cast Spirit Chains

Macro 2 :
/targetenemy
/stopmacro [noexists]
/in 1 /run RaidNotice_AddMessage(RaidBossEmoteFrame, "CLICK MACRO2 !!", ChatTypeInfo["RAID_WARNING"])
/in 1 /run PlaySound("RaidWarning")
/cast Spirit Lance

Hoe te gebruiken:

Stop deze twee macro's op je castbar (niet je main bar want die wordt vervangen als je ghosts moet doen)
Je krijgt de debuf, ren 20 seconden voor de debuf afloopt weg van de raid. Wacht tot over 2-3 seconden dood gaat.
Spam macro 1 totdat de ghost gechained zijn. Nu heb je macro 1 niet meer nodig.

Ga 10 yards voor de constructs staan en draai naar ze toe.

Klik macro 2 eenmalig.
Klik macro 2 eenmalig.
...
Profit

Doe dit totdat alle ghosts dood zijn. Je kunt langzaam achteruit bewegen terwijl je dit doet de spell is toch insta-cast. Zorg dat de ghost voor je blijven, en druk NOOIT op de macro terwijl hij nog in cooldown zit (1 sec cooldown). Op deze manier kun je het gewoon niet fout doen, tenzij je dus sneller drukt dan je eigen interface je verteld, in welk geval je beter meteen /gquit kunt doen.
toon volledige bericht
Als je teron niet zonder dit soort macro's kunt doen kun je al beter gquit doen :')
Je gebruikt de aoe ook niet eens, scheelt ook weer aardig wat damage:
Hoe moeilijk is het om:
-loop naar hoekje
-ghosts spawnen -> volley -> chains
-iets naar voren -> lance -> tab -> lance tot volley van cd is etc
-collect crap epics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-04 19:34
BlaSfem0n schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:20:
(Misschien wordt het tijd dat we beginnen aan deeltje 151?)

Weet er iemand trouwens of er een crafted boe set is voor healing shams, dus in mail? Of een equivalent in leather? Of zou ik gewoon men netherfury set regemmen met healing gems?
Nee die is er niet (althans niet een set zoals in Netherstrike/Netherscale zoals je die voor elemental/enhancment wel heb).
Er zijn wel een aantal losse items (head en gloves) maar die zijn kinda meh.

Wat ik wel beginnende resto's heb zien doen is het volgende.
De shamans die en LW hadden en gold teveel maken de Netherscale chest en steken daar 3x +18 healing in.
Samen met de basis +30 spelldmg/healing kom je dan alsnog tot een acceptabele +healing voor startende raiders (Kara/Gruul/Mag en de eerste bosses van SSC/TK).
Het is zowieso een veel gebruikte truuk van shamans die van spec rerollen, de spelldmg gear volstoppen met +18 healing gems en healing enchants.

Wat wel 2 hele goede items zijn die je als startende of re-rollende resto shaman kan laten maken zijn de Whitemend hood/pants.

Echt super goede stats en je mist alleen wat armor, en die paar honderd armor ga je echt niet missen als er ineens een r25 trashmob/boss op je in slaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Routed op 27-02-2008 09:54 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
FireAge schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:27:
Als je wel op de macro klikt terwijl 'ie nog in CD zit gaat het mis? Dan maak je het eigenlijk alleen maar lastiger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:31:
Bah. We hebben nu dus 1 keer TK 3/4 gedaan. Maar dat gaat met veel wipes op Al'ar gepaard. Omdat veel mensen in de guild maximaal twee avonden kunnen raiden (Casual) hebben we grote problemen om een raid naar TK vol te krijgen. Mensen gaan liever naar Gruul en SSC waar we gegarandeerd 4 bosses plat leggen (HKM, Gruul, Hydross en Lurker).

Ik kan ze op zich geen ongelijk geven dat als je maar 1 keer per week kan raiden je liever ergens heen gaat waar loot dropt, maar zo komen we dus niet verder.

Gisteren ook weer. De raid van 19:00 start 20:15 met 22 man in TK. Alle trash naar al'ar gecleared en dan 20 minuten roepen in guildchat voor 3 ranged dps. Uiteindelijk maar een paar pogingen op al'ar kunnen doen omdat er uiteraard respawns komen als je 20 minuten loopt te klootviolen terwijl je wacht op mensen.

Over wachten gesproken. De start van de raid duurde toch al lang omdat een BT guild bij de TK summoning stone stond te ganken. We konden dus niet sumonnen. Niet dat de mensen dan op het idee komen om op een vogel te stappen. Nee, ze gaan ff op de AH kijken wat grinden en vragen af en toe of we al kunnen summonen.

Ik heb dus nu gezegd dat de volgende keer dat een raid start 45 minuten uitloopt ik de raid verlaat en dailies ofzo ga doen of een alt levelen en niet meer terug kom. Ik heb verdomme gisteren tussen 19:00 en 23:30 meer dan de helft van de tijd wachtrend op anderen door gebracht.
toon volledige bericht
Raidleaders moeten dan elke keer als een progress raid niet doorgaat omdat er te weinig mensen zijn, de raid verplaatsen naar de volgende raiddag ter vervanging van een farmraid. Geen progressraid, dan ook geen farmraid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
HolyCorn schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:48:
[...]

Als je teron niet zonder dit soort macro's kunt doen kun je al beter gquit doen :')
Je gebruikt de aoe ook niet eens, scheelt ook weer aardig wat damage:
Hoe moeilijk is het om:
-loop naar hoekje
-ghosts spawnen -> volley -> chains
-iets naar voren -> lance -> tab lance tot volley van cd is etc
-collect crap epics
Het zal je verbazen hoeveel mensen dit nog fout doen.
Wij wipen daar meestal 3-4 keer totdat je een keer geluk hebt met wie de ghost krijgen.
De enige oplossing die je dan resteerd is om een failsafe methode te ontwikkelen.

En die aoe is gewoon niet nodig. Hiermee gaan ze gegarandeerd neer.
Kun je wel lam gaan blaaten, maar ik zal je de kost geven hoeveel guilds teron niet 1-shotten.

Gisteren nog naar Magtheridon geweest met een andere guild die ook BT op clear hebben. 3 keer wipe voordat ie neer ging. Die RL ging helemaal uit zijn dak, "it's fucking t4 content, you incompetend bastards".

Kun je wel zeggen. Klik die kubus collect crap epix, maar zo werkt het nu eenmaal igl niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

-in het nieuwe topic- :)

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 27-02-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Exitium schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:54:
[...]

Als je wel op de macro klikt terwijl 'ie nog in CD zit gaat het mis? Dan maak je het eigenlijk alleen maar lastiger. :P
Ja, maar daar is die /in 1 dus voor.
Je klikt. Wacht op bericht: "Klik macro 2". Je klikt. Wacht op bericht: "klik macro 2" etc etc.
Dat mag toch niet fout gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 12:48

NoTimeRemains

I know

gisteren Solarian down :) guild first.
na een whipe proberen meteen de tweede keer down. best een makkelijk gevecht.
gewoon wegrennen tijdens de bom, AoEen. rinse en repeat. ik vond het niet zo moeilijk.

daarna naar A'lar toe maar dat was nog een te moeilijk. daarna offline gegaan omdat ik kapot was.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Oneliners en slowchatten is niet de bedoeling hier. Voor kleine mededelingen en algemeen tijdverdrijf kun je terecht op IRC / MSN / ICQ / WoW / etc.