![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 158967
[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 20-09-2007 20:45 ]
Anoniem: 148405
http://www.wow-loot.com/gearguide.php - dit komt er een beetje op neer maar je kunt niet gemakkelijk de gear selecterenAnoniem: 158967 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:14:
En ik vraag het nog is, omdat ik er toen niet uitgekomen ben. Is er een site oid waar je gear kan "aantrekken" zodat je je uiteindelijke stats kan zien zoals je het wilt krijgen uiteindelijk?
Anoniem: 158967
Die stelde mij toen ook al voor, maar die snap ik echt nietAnoniem: 148405 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:48:
[...]
http://www.wow-loot.com/gearguide.php - dit komt er een beetje op neer maar je kunt niet gemakkelijk de gear selecteren
X-perlAnoniem: 174443 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:11:
http://xs.to/xs.php?h=xs1...crnShot_092007_194204.jpg
Welke addon is dat met die andere portraits?
Erg dom van die gast. EN 7500 euro kwijt en ook nog eens zijn pas gekochte account.Koper WoW-account krijgt ban
Sommige spelers van World of Warcraft doen alles om hogerop te komen. Dat was al bekend, maar deze keer gaat het wel heel ver. Een speler van de Europese guild Method verkocht zijn rogue, die volledig is uitgerust met de beste gear en wapens, voor 7500 euro. Voor de koper heeft deze koop echter een vervelende nasmaak gekregen. Blizzard had het verboden om accounts door te verkopen en toen de koper werd betrapt op het overtreden van deze regel, werd hij geband. Nu kan hij dus niks meer met de account doen, terwijl de verkoper waarschijnlijk ergens op de Bahama's zit te genieten van een lekkere cocktail.
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 20-09-2007 23:40 ]
Nogal oud, stond 10 pagina's terug in vorige topic oidRakkerzero schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:39:
Vond dit nieuws bericht wel opmerkelijk betreffende WoW:
[...]
Erg dom van die gast. EN 7500 euro kwijt en ook nog eens zijn pas gekochte account.
Ik lees dit topic eigenlijk vrij weinig, omdat de discussie toch altijd weer over hetzelfde gaat en dat heb ik wel gezien zegmaarHolyCorn schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:48:
[...]
Nogal oud, stond 10 pagina's terug in vorige topic oid
Ik denk idd dat je beter kan stoppen. De increased rep gain van humans helpt je misschien niet in de arena, maar spaart je wel veel tijd uit. En wtf alliance warriors (draenei) die zichzelf kunnen healen?Anoniem: 158967 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:14:
En oja, om nog even verder te gaan over dat arena verhaalWe hebben het er op teamspeak over. Vergelijk de racials van horde tov alliance. Die zijn flauw
WotF, "mana-jat" en "nepsilence" van bloodelfs. Beetje jammer, maar ik heb weer genoeg gewhined
Ik zal stoppen
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
blup
Ik zeg: hoax.Rakkerzero schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:39:
Vond dit nieuws bericht wel opmerkelijk betreffende WoW:
[...]
Erg dom van die gast. EN 7500 euro kwijt en ook nog eens zijn pas gekochte account.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Ziet er inderdaad uit als de XP bar van Bongos, klik met je linkermuis knop op het icoontje van Bongos en dan zul je al je actionbars met naam zien verschijnen op je scherm, als je vervolgens met je middelste muis knop (wieltje) op een van de balken klikt kun je hem verbergen of juist laten zien. Je moet niet bij de Interface Options van WoW kijken maar echt bij de Action Bars van Bongos. Je kunt het in het menu van Bongos ook bekijken bij 'Visiblity' dacht ik.BootVluchteling schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:51:
betreft reply van reputation bar uitzetten.. er staat er geeneen aan...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
LIESSSSSjarnotjuh schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:19:
Einde van WoW in zicht..
Na gister mijn guild te hebben geleaved (geen zin in gezeik over pixels aka loot en andere zaken) ga ik WoW toch een stuk minder leuk vinden..
Ik heb de afgelopen maand iets van 5x geraid, en gister "de draad" weer opgepakt bij een andere guild. Can't be bothered, don't want to raid, bla bla.
Dan mag mijn gear wel boven het gemiddelde liggen van de guild waar ik nu in zit, maar als je op een bossfight 10% van de total dmg doet en andere warlocks/mages maar 3-4%, dan is er toch wat mis..
Denk niet dat de raidingmood ooit nog terugkomt, en da's maar beter ook. Ik kan het denk ik niet WEER opbrengen om te whipen op bosses die je voor jezelf op farm had(Kaelthas -> Gurtogg Bloodboil)
I'm cured!![]()
[ Voor 16% gewijzigd door Sypheron op 21-09-2007 09:35 . Reden: Link nog een keer aangepast ]
castsequence heb ik ook geprobeerd maar dan maakt ie altijd het riedeltje af, en dus als bv prayer of mending al van cooldown is gaat ie eerst flash healen omdat dat in de sequence staat.FireAge schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:40:
Lijkt mij een castsequence geval?
Anoniem: 232504
Is in het vorige topic al een keer genoemdSypheron schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:33:
Weet niet of iemand het al een keer naar voren heeft gebracht, maar ik zag net op de Informatique site dat WoW:TBC daar voor € 19,- verkocht wordt tot 31 december.
Misschien een tipje voor mensen die TBC nog willen aanschaffen
Edit, sorry linkje: http://www.informatique.n...p.cgi?M=I&A=635313&FRS=ON
Sinds ik amper tot niet meer raid is WoW juist stukken leuker geworden.jarnotjuh schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:19:
Einde van WoW in zicht..
Na gister mijn guild te hebben geleaved (geen zin in gezeik over pixels aka loot en andere zaken) ga ik WoW toch een stuk minder leuk vinden..
Ik heb de afgelopen maand iets van 5x geraid, en gister "de draad" weer opgepakt bij een andere guild. Can't be bothered, don't want to raid, bla bla.
Dan mag mijn gear wel boven het gemiddelde liggen van de guild waar ik nu in zit, maar als je op een bossfight 10% van de total dmg doet en andere warlocks/mages maar 3-4%, dan is er toch wat mis..
Denk niet dat de raidingmood ooit nog terugkomt, en da's maar beter ook. Ik kan het denk ik niet WEER opbrengen om te whipen op bosses die je voor jezelf op farm had(Kaelthas -> Gurtogg Bloodboil)
I'm cured!![]()
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Mmmja ik ben op het moment ook guildloos maar ik zou toch wel erg graag wel weer willen raiden, maarja all de guilds waar ik op ge-applyed heb zitten of vol of ze hebben gewoon geen healer meer nodigjarnotjuh schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:19:
Einde van WoW in zicht..
I'm cured!![]()
Dat zou balen zijn, maar in castsequence werkt het dus wel maar zoals ik bovenstaande al zei maakt ie altijd het rijtje af dan helaas.UTwizard schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:45:
Manta, als ik het goed heb triggeren die spells de Global Cooldown, daarvan kun je niet meerdere spreuken in 1 macro drukken. Je mag 1 spreuk met Global Cooldown per macro gebruiken in combinatie met verschillende 'non-cooldown' spells.
blup
Anoniem: 26351
Same here, gewoon lekker casual spelen. Ik zou op zich wel weer willen raiden, maar op dit moment is het gewoon weer leuk om questjes te doen, beetje rond te kloten met bekenden, zonder de druk die er is met raiden.On_E schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:59:
[...]
Sinds ik amper tot niet meer raid is WoW juist stukken leuker geworden.
Geloof het wel ja al las in de de patch notes een tijdje terug dat de MD eerst andere beneficial effects verwijdert, en dan pas die met een wat minder resultaat, zoals UA dus. Magoed nooit echt zelf getest ofzoMantaMania schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:08:
[...]
Weet iemand trouwens of mass disspell ook de UA proc proct? Ik haat die spell omdat je dan gelijk niet meer kan disspellen. Eigenlijk zou je doelgericht moeten kunnen disspellen.
Bnet pindle#2913
Inderdaad, veel minder stress nu.Anoniem: 26351 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:23:
[...]
Same here, gewoon lekker casual spelen. Ik zou op zich wel weer willen raiden, maar op dit moment is het gewoon weer leuk om questjes te doen, beetje rond te kloten met bekenden, zonder de druk die er is met raiden.
Maak dan even een reset shift knop oid dan start hij elke keer opnieuw.MantaMania schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:08:
[...]
Dat zou balen zijn, maar in castsequence werkt het dus wel maar zoals ik bovenstaande al zei maakt ie altijd het rijtje af dan helaas.
Weet iemand trouwens of mass disspell ook de UA proc proct? Ik haat die spell omdat je dan gelijk niet meer kan disspellen. Eigenlijk zou je doelgericht moeten kunnen disspellen.
dat heb ik nou ook. Ben nu lekker aan het aanmodderen met mijn shaman en heb af en toe weinig zin om te raiden. Dat wil niet zeggen dat ik niet meer raid, maar het plezier is er toch wel een beetje van af. Misschien dat ik toch maar rerolled naar mijn shamanAnoniem: 26351 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:23:
[...]
Same here, gewoon lekker casual spelen. Ik zou op zich wel weer willen raiden, maar op dit moment is het gewoon weer leuk om questjes te doen, beetje rond te kloten met bekenden, zonder de druk die er is met raiden.
Zodat ik lekker die dmg op me krijg zeker lijkt me geen goed planeendje schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:10:
eh daar heb je je gewone dispell toch voor/
en hoe doe ik dat precies? ik las wel iets dat je hem na zoveel seconden kon laten resetten maar ik begreep niet helemaal hoe.barfieldmv schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:30:
[...]
Maak dan even een reset shift knop oid dan start hij elke keer opnieuw.
Als rogue heb ik een heerlijke ShadowStep PickPocket Ambush castsequence (waarbij ik wel een tel moet wachten anders werkt pickpocket + autoloot te traag
[ Voor 53% gewijzigd door MantaMania op 21-09-2007 10:44 ]
Reset toevoegen?MantaMania schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:43:
[...]
castsequence heb ik ook geprobeerd maar dan maakt ie altijd het riedeltje af, en dus als bv prayer of mending al van cooldown is gaat ie eerst flash healen omdat dat in de sequence staat.
Volgens die uitgebreide macro post op het wowforum zou die van mij met /stopcasting moeten werken. Tenminste voor dmg spells wel ik weet niet of het met healing anders is.
oke ga ik proberen thanks, ik neem aan dat de 5 voor 5 seconden staat?FireAge schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:55:
[...]
Reset toevoegen?
/castsequence reset=5 Spell1, Spell2, Spell3
yepMantaMania schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:15:
[...]
oke ga ik proberen thanks, ik neem aan dat de 5 voor 5 seconden staat?
Ja heb ik ook een keer gehad kon toen nog wel vanishen zonder een wipe, maar dan moet je geluk hebben dat de party niet dichtbij staatViggen schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:07:
Gisteren ook weer wat nieuws meegemaakt (voor mij dan).
Had er al eerder over gehoord, maar ik wist niet dat dat echt nog gebeurde... rogue die pickpocked een mob @ instance, wordt gezien -> wipe![]()
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 21-09-2007 11:33 ]
Dat is een van de eerste dingen die rogues altijd willen doen bij ons, kijken of een nieuwe boss gerolt kan wordenViggen schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:07:
Gisteren ook weer wat nieuws meegemaakt (voor mij dan).
Had er al eerder over gehoord, maar ik wist niet dat dat echt nog gebeurde... rogue die pickpocked een mob @ instance, wordt gezien -> wipe![]()
mja, dat rogues willen pickpocketen prima, maar val mij er niet mee lastigAnoniem: 232504 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:25:
[...]
Ja heb ik ook een keer gehad kon toen nog wel vanishen zonder een wipe, maar dan moet je geluk hebben dat de party niet dichtbij staat
Maar zo heb ik zelf ook een keer een wipe veroorzaakt
Als het bij mij gebeurt(en mijn vanish is ook op CD) probeer ik altijd weg te rennen van de party en dan dood te gaan maarja dat wil ook niet altijd lukkenViggen schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:33:
[...]
en deze rogue had z'n vanish al gebruikt (bij een eerdere mislukte poging)
Alle 3 de dingen kan je perfect met titanbar te zien krijgen. Titan bar is imo bijna een must.Snuffel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:42:
Zo, even een vraag hier over addons.
Ik gebruik nu Cosmos, maar wil eigenlijke een compleet nieuwe setup.
Ben de huidige interface een beetje 'zat' en ik mis nogal wat info op mijn scherm.
Wat doe ik veel:
Questen
PvP -> Battlegrounds
Instances
Ik mis bijvoorbeeld mijn zak geld, mijn verdiende honor, aantal lege bagspaces enzovoorts.
Wat is nu aan te raden om als addons te installeren?
En.. heb je er ook een screenshot van?
BTW: ik kan redelijk veel kwijt, gebruik nl, een 22"breedbeeld...
Klopt als een bus. Je kunt niet meerdere spells achter elkaar casten met een "single-click" als deze onder de global cooldown vallen.UTwizard schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:45:
Manta, als ik het goed heb triggeren die spells de Global Cooldown, daarvan kun je niet meerdere spreuken in 1 macro drukken. Je mag 1 spreuk met Global Cooldown per macro gebruiken in combinatie met verschillende 'non-cooldown' spells.
Autoloot kan je gewoon in je opties enablen. Maar ik zou gewoon "shift click" gebruiken.MantaMania schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:43:
.......
En kan je autoloot ook in een macro zetten?
You'll be back. Dat je niet meer raid wil niet zeggen dat je "cured" bent. Ik ben ook gestopt met raiden en ook weer meerdere keren begonnen met raiden. Toch kan ik WoW niet helemaal lostlaten. Nu ben ik weer gefocussed op PvP bijvoorbeeld en misschien hierna weer is een char levelen ofzo.jarnotjuh schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:19:
Einde van WoW in zicht..
I'm cured!![]()
[ Voor 56% gewijzigd door Bulligan op 21-09-2007 11:52 ]
Zou ik FuBar willen aanraden. Bijna het zelfde als Titan, alleen gebaseed op Ace, waardoor het netter en lichter geprogrammeerd is. Plus dat er volgens mij meer addons voor te krijgen zijn.MantaMania schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:46:
[...]
Alle 3 de dingen kan je perfect met titanbar te zien krijgen. Titan bar is imo bijna een must.
Tis net een windows bar boven of onderin je scherm.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ahhh oke nu word het duidelijker. Mijn bedoeling was eigenlijk om ze niet alle 3 tegelijk te activeren maar 3 x te klikken maar dan blijft ie dus op de eerste hangen.Hooli-gan schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:48:
[...]
Klopt als een bus. Je kunt niet meerdere spells achter elkaar casten met een "single-click" als deze onder de global cooldown vallen.
In een sequence kan het juist weer wel omdat je dan 3 keer op de macro moet klikken. (1e klik -> 1e spell, 2e klik -> 2e spell, etc, etc)
meer addons als voor titanbar? zou kunnen maar er zijn er echt zo ontzettend veel voor titan.OkkE schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:49:
[...]
Zou ik FuBar willen aanraden. Bijna het zelfde als Titan, alleen gebaseed op Ace, waardoor het netter en lichter geprogrammeerd is. Plus dat er volgens mij meer addons voor te krijgen zijn.
Ik weet dat je autoloot kan enablen maar dat wil ik niet, maar bv voor pickpocket is auto loot wel leuk daarom was ik benieuwd of je het in de macro kon verwerken zonder dat het enable is.Hooli-gan schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:48:
[...]
Autoloot kan je gewoon in je opties enablen. Maar ik zou gewoon "shift click" gebruiken.
[ Voor 35% gewijzigd door MantaMania op 21-09-2007 11:52 ]
Ligt er helemaal aan wat je nu heb voor interface en wat voor class je speelt denk ik..Snuffel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:42:
Ben de huidige interface een beetje 'zat' en ik mis nogal wat info op mijn scherm.
Wat doe ik veel:
Questen
PvP -> Battlegrounds
Instances
Ik mis bijvoorbeeld mijn zak geld, mijn verdiende honor, aantal lege bagspaces enzovoorts.
Anoniem: 85443
Voor mutilate wil je het liefst 2 1.80 daggers. Dat werkt erg goed. Ik heb zelf Malchazeen + Emerald Ripper voor mutilate. Das vrij ernstig kan ik je zeggenOn_E schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:29:
Wat wordt aangeraden voor een Mutilate build, een snelle OH Dagger, of juist een OH Dagger met hoge damage ?
Snel lijkt me handig voor poison procs, terwijl hoge damage me weer handig lijkt voor Mutilate zelf ?
Ik heb al een paar keer een blauw item mogen looten van een random mob. Op zich wel lekker. Afgelopen weekend nog veel gekker. Liep al zeker 2 of 3 weken rond met een steel lockbox, maar vergat iedere keer een rogue te vragen om em te openen. Toen ik dat eenmaal wel had geregeld was ik helemaal verbaasd over de inhoud. Twee blauwe items, een blacksmith plan voor een mithril spike op een shield en een blauw zwaardje. Omdat ik deze week nog niet heb kunnen spelen heb ik geen idee wat ze hebben opgebracht op de AHAnoniem: 232504 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:25:
[...]
Edit: Heeft iemand ooit eens een keer een greenie of mss blue item gerolt van een mob of is dat niet mogelijk?![]()
Heb wel eens een paar green JC stenen gerolt ja maar nog nooit iets anders dan een paar s, boxes, etc etc
Time spend gaming is time spend well
Ok dan, dank je.Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:53:
[...]
Voor mutilate wil je het liefst 2 1.80 daggers. Dat werkt erg goed. Ik heb zelf Malchazeen + Emerald Ripper voor mutilate. Das vrij ernstig kan ik je zeggen
Alleen hou ik het voorlopig wel bij mijn combatbuild.
Ik ken zowel FuBar als Titan bar, echter heb ze nooit echt gebruikt. Ooit wel geinstalleerd gehad op mijn PC, maar snel weer verwidjerd vanwege het feit dat het relatief veel tijd kost je addons goed in te stellen.OkkE schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:49:
[...]
Zou ik FuBar willen aanraden. Bijna het zelfde als Titan, alleen gebaseed op Ace, waardoor het netter en lichter geprogrammeerd is. Plus dat er volgens mij meer addons voor te krijgen zijn.
Dit is mijn setup.Snuffel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:42:
Wat doe ik veel:
Questen
PvP -> Battlegrounds
Instances
[ Voor 14% gewijzigd door Bulligan op 21-09-2007 12:05 ]
Het zou ook te imba zijn als je greenies kon rollen... af en toe een steen, wat geld, en verder gewoon mats voor poison te maken. Pots, die vind je ook nog wel eens. Daarom ben je als grindende human rogue in het voordeel, je krijg meer geld, pots, poisons, en ook nog eens 10% rep erbijAnoniem: 232504 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:25:
[...]
Ja heb ik ook een keer gehad kon toen nog wel vanishen zonder een wipe, maar dan moet je geluk hebben dat de party niet dichtbij staat
Maar zo heb ik zelf ook een keer een wipe veroorzaakt
Edit: Heeft iemand ooit eens een keer een greenie of mss blue item gerolt van een mob of is dat niet mogelijk?![]()
Heb wel eens een paar green JC stenen gerolt ja maar nog nooit iets anders dan een paar s, boxes, etc etc
Shift click op pickpocket misschien? Weet niet of dat werkt, maar met minen kan ik bijvoorbeeld shift klikken.MantaMania schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:50:
...
Ik weet dat je autoloot kan enablen maar dat wil ik niet, maar bv voor pickpocket is auto loot wel leuk daarom was ik benieuwd of je het in de macro kon verwerken zonder dat het enable is.
Ace (en dus FuBar) heeft een los programmatje, AceUpdater dacht ik, waarmee je eenvoudig kunt updaten.Snuffel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:55:
[...]
Kennen Fubar/Titan dit fenomeen ook? Danwel is er een ander soortgelijke addon die hierin voorziet? Of.. is het simpelweg zelf te doen dat soort automagische updates?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
mja, als je er optijd mee begint dan valt 't opzich wel mee, ik had mijn setje al klaarliggen @ lvl 68 ofzoHTT-Thalan schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:03:
[...]
Heb nu bijna 2/3 Frozen Shadoweave... wat een geld en tijd kost dat zeg.
Blues is volgens Wowhead niet mogelijk...Anoniem: 232504 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:25:
November 2007 zie ik niet zo snel gebeuren. Vooral omdat het dan minder dan een jaar is sinds TBC uit isLocks schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:18:
Is er nu uberhoubt al bekend wanneer WotLK gaat uitkomen
ik heb 2 datums gezien nl
14 maart en ergens in november
Ik ben ook al lang van te voren begonnen met primal water grinden. Dat leverde gelijk ook ongeveer een level aan XP op namelijkViggen schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:06:
[...]
mja, als je er optijd mee begint dan valt 't opzich wel mee, ik had mijn setje al klaarliggen @ lvl 68 ofzo
Ik doe een fresh install altijd zo, van de WowAce wiki het Ace2 pakket downloaden, daarna via de lijst met addons kiezen wat ik wil. Van zo'n beetje elke addon is er een Ace2 versie.Snuffel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:23:
Ik zit net een en ander van FuBar uit te zoeken.
Nu zie ik op deze site FuBar 2.0. Er staat ook een Patch&AddOn List bij. Zitten die er allemaal in verwerkt? Of moet ik een keuze maken en die addons extra downloaden?
Maar weet jij dan precies welke addon wat doet? Want 25 paginas doorcrossen met addons.. 't is te doen, maar is veel werkOkkE schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:27:
[...]
Ik doe een fresh install altijd zo, van de WowAce wiki het Ace2 pakket downloaden, daarna via de lijst met addons kiezen wat ik wil. Van zo'n beetje elke addon is er een Ace2 versie.
mag hopen van niet in november. ik denk dat ze gokken op een release voor AoC of Warhammer maarja das niet zo ver weg meerJerry schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:19:
[...]
November zie ik niet zo snel gebeuren. Vooral omdat het dan minder dan een jaar is sinds TBC uit is.
Dus ik denk dat maart een betere datum is.
In dat verband WowAceUpdater niet vergeten: auto-updates van AL je ACE addons ineens FTW.OkkE schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:27:
[...]
Ik doe een fresh install altijd zo, van de WowAce wiki het Ace2 pakket downloaden, daarna via de lijst met addons kiezen wat ik wil. Van zo'n beetje elke addon is er een Ace2 versie.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Ondertussen weet ik van de AddOns die ik wil, wel hoe ze heten ja.Snuffel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:33:
[...]
Maar weet jij dan precies welke addon wat doet? Want 25 paginas doorcrossen met addons.. 't is te doen, maar is veel werk
bij "november" dacht ik eigenlijk aan november 2008Jerry schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:19:
[...]
November zie ik niet zo snel gebeuren. Vooral omdat het dan minder dan een jaar is sinds TBC uit is.
Dus ik denk dat maart een betere datum is.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
EditedSeraphin schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:51:
[...]
bij "november" dacht ik eigenlijk aan november 2008
Tis nou niet dat Blizz in het verleden altijd de geplande releasedate heeft gehaald
https://niels.nu
Mwoa, het stealthen en pickpocketen kost ook tijd, en time is moneyHTT-Thalan schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:03:
Het zou ook te imba zijn als je greenies kon rollen... af en toe een steen, wat geld, en verder gewoon mats voor poison te maken. Pots, die vind je ook nog wel eens. Daarom ben je als grindende human rogue in het voordeel, je krijg meer geld, pots, poisons, en ook nog eens 10% rep erbij
En terecht, die items zijn beter dan een hele hoop epics drops. Ik zit er hard over te denken om maar tailoring te gaan levellen op m'n Mage, Alchemy heb je niet enorm veel aan.Ik ben zelf nu gear aan het verzamelen (en rep, om heroics te kunnen doen, voor nog meer/betere gear) om in het SET team te komen van onze guild op Vashj (Stunts Endgame Team) en dan gaan we alle grote endgame instances oefenen. Heb nu bijna 2/3 Frozen Shadoweave... wat een geld en tijd kost dat zeg.
Zal best, maar ik heb dit op de alliance kant lang niet zo erg meegemaakt. Ik was ook continue PvP enabled op m'n priest, en heb daar echt niet gehad dat je 3 keer in een uur aangevallen werd terwijl je met een mob bezig was.Snuffel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:02:
@ Niels: dat doet Horde ook, dat is echt niet Alliance only.
Anoniem: 233600
Dat zal eerder aan de hoeveelheid Horde hebben gelegen dan aan de mensen.Hydra schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:04:
Zal best, maar ik heb dit op de alliance kant lang niet zo erg meegemaakt. Ik was ook continue PvP enabled op m'n priest, en heb daar echt niet gehad dat je 3 keer in een uur aangevallen werd terwijl je met een mob bezig was.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 233600 op 21-09-2007 13:08 ]
Ow tuurlijk, maar wel een stuk minder.Snuffel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:02:
@ Niels: dat doet Horde ook, dat is echt niet Alliance only.
Onzin. Maar ja, wordt toch weer kansloze discussieBosmonster schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:09:
[...]
Ow tuurlijk, maar wel een stuk minder.
[ Voor 151% gewijzigd door HolyCorn op 21-09-2007 13:26 ]
Hey mr Alliance fanboi *zwaai*HolyCorn schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:10:
[...]
Onzin. Maar ja, wordt toch weer kansloze discussie
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 21-09-2007 13:13 ]
Zoals ik al zei, ik heb het aan beide kanten meegemaakt. Ik heb characters op beide factions op AD, en het is aan de alliance kant LANG niet zo erg. Ik weet niet of het aan de hoeveelheid spelers ligt (zou best kunnen) maar je wordt echt continue door niet-enabled mensen gepyroblast enzo.HolyCorn schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:10:
[...]
Onzin. Maar ja, wordt toch weer kansloze discussie
Hey Mr. Horde fanboy *zwaai*Bosmonster schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:13:
[...]
Hey mr Alliance fanboi *zwaai*
Level ff tot 70 aan beide kanten en merk het verschil zelf.
blup
hahaha mag ik even lachen. Veel tijd om titanbar goed te installeren? die staat zo goed als kant en klaar in je scherm.Snuffel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:55:
[...]
Ik ken zowel FuBar als Titan bar, echter heb ze nooit echt gebruikt. Ooit wel geinstalleerd gehad op mijn PC, maar snel weer verwidjerd vanwege het feit dat het relatief veel tijd kost je addons goed in te stellen.
[ Voor 57% gewijzigd door MantaMania op 21-09-2007 13:27 ]
Dat getuigt inderdaad van een volwassen houding, thanks for proving my point!
Ik heb een 54 UD priest, dus kan er aardig over meepratenLevel ff tot 70 aan beide kanten en merk het verschil zelf.
Snelle blik op de A/H verhouding van Argent Dawn zeg een A/H Activity Ratio van 2:1, vind ik het niet zo gek dat je meer last hebt op je horde char dan op je alliance char tbh.Hydra schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:13:
[...]
Zoals ik al zei, ik heb het aan beide kanten meegemaakt. Ik heb characters op beide factions op AD, en het is aan de alliance kant LANG niet zo erg. Ik weet niet of het aan de hoeveelheid spelers ligt (zou best kunnen) maar je wordt echt continue door niet-enabled mensen gepyroblast enzo.
Hydra zit op een rp pve server.eendje schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:20:
het is precies hetzelfde op pvp servers hoor![]()
en als je het zelf aanzet moet je ook maar de gevolgen ervan dragen
iets met blaren en zitten enzo
Je weet dat je dan hostile/at war met alle goblin factions word? Zeppelin zit er dan niet meer in : )cannibal schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:32:
Om eens een andere discussie aan te zwengelen dan de verhoudingen (letterlijk en figuurlijk) tussen Alliance en Horde, iemand hier al eens (voor de lol) zich friendly of hoger opgewerkt in rep met de Bloodsail Buccaneers?
Ben het eens wat aan het uitzoeken geweest, het grindfest. Maar het lijkt me wel grappig om op 1 van mijn toons te doen.
het staat er al sinds dat ik lvl 70 ben, en voordat ik bongos installeerde...UTwizard schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 08:50:
[...]
Ziet er inderdaad uit als de XP bar van Bongos, klik met je linkermuis knop op het icoontje van Bongos en dan zul je al je actionbars met naam zien verschijnen op je scherm, als je vervolgens met je middelste muis knop (wieltje) op een van de balken klikt kun je hem verbergen of juist laten zien. Je moet niet bij de Interface Options van WoW kijken maar echt bij de Action Bars van Bongos. Je kunt het in het menu van Bongos ook bekijken bij 'Visiblity' dacht ik.
Zijn er rep rewards dan met BsB ?cannibal schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:32:
Om eens een andere discussie aan te zwengelen dan de verhoudingen (letterlijk en figuurlijk) tussen Alliance en Horde, iemand hier al eens (voor de lol) zich friendly of hoger opgewerkt in rep met de Bloodsail Buccaneers?
Ben het eens wat aan het uitzoeken geweest, het grindfest. Maar het lijkt me wel grappig om op 1 van mijn toons te doen.
Gast. Het gaat er helemaal niet om dat ik aangevallen wordt, daar kies ik idd zelf voor, duhMantaMania schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:26:
Je gaat lopen zeuren over aangevallen worden omdat je pvp enabled. Doe niet zo moeilijk en zet lekker die pvp uit. Op een pve server pvp aanzetten is gewoon vragen om ellende.
Een stoere piratenhoed (http://www.wowhead.com/?item=12185). Ben er ooit aan begonnen, maar heb het niet afgemaakt. Altijd lachen, als ik mijn natureresist gear weer eens was vergeten, en em niet kon ophalen in tanaris (he-he). Misschien straks nog eens proberen, zijn die goblin bruisers lvl 60 gebleven?Anoniem: 232504 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:37:
[...]
Zijn er rep rewards dan met BsB ?
[ Voor 6% gewijzigd door Spooof op 21-09-2007 13:54 ]
ik had het er niet achter gezet maar het was idd november 2008Seraphin schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:51:
[...]
bij "november" dacht ik eigenlijk aan november 2008
Tis nou niet dat Blizz in het verleden altijd de geplande releasedate heeft gehaald
HolyCorn schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:26:
[...]
Dat getuigt inderdaad van een volwassen houding, thanks for proving my point!
Nee, gelijk.Bosmonster schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:09:
[...]
Ow tuurlijk, maar wel een stuk minder.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq