Brutusqdf, een ex-hunter van Denial (Trollbane) en tevens ook compleet gestoorde kerel, heeft dat gedaan!cannibal schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:32:
Om eens een andere discussie aan te zwengelen dan de verhoudingen (letterlijk en figuurlijk) tussen Alliance en Horde, iemand hier al eens (voor de lol) zich friendly of hoger opgewerkt in rep met de Bloodsail Buccaneers?
Ben het eens wat aan het uitzoeken geweest, het grindfest. Maar het lijkt me wel grappig om op 1 van mijn toons te doen.
Verwijderd
zijn verhoogt, en ook de goblins in outlands gaan je niet leuk vinden ._.Spooof schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:42:
[...]
zijn die goblin bruisers lvl 60 gebleven?
Zou je je Arena gear dan wel kunnen halen >?Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:52:
[...]
zijn verhoogt, en ook de goblins in outlands gaan je niet leuk vinden ._.
Ow, en -d
[ Voor 3% gewijzigd door Smultie op 21-09-2007 13:53 ]
Die bestonden niet op 11 februari 2005Spooof schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:44:
[...]
Had je niet beter op een RPPVP realm kunnen gaan zitten?
Heeft hij dan ergens gezegt dat hij toen is begonnen? Het lijkt me nogal sterk dat hij in 2.5 jaar maar 34 levels omhoog is gegaan

Vreemd, ik ben nog niet aangevallen door goblins in outlands.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:52:
[...]
zijn verhoogt, en ook de goblins in outlands gaan je niet leuk vinden ._.
[ Voor 30% gewijzigd door Spooof op 21-09-2007 13:58 ]
Tuurlijk, wel wat onderzoek gedaanImdaMned schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:36:
[...]
Je weet dat je dan hostile/at war met alle goblin factions word? Zeppelin zit er dan niet meer in : )
Het is ook mogelijk om met beide gewoon friendly of hoger te zijn.
Al is dat wel de lastige weg.
Je moet friendly Bloodsail zijn en hated met BB dan kun je de quest doen.
Verder dan niets spannends meer te halen.
Kunt zodra je tevreden bent met je Bloodsail rep met bepaalde kills (wastelander mobs) heel langzaam weer rep opbouwen met BB en Steamweedle zonder dat je Bloodsail rep verliest (geen quests gaan doen van BB..)
Zie:
http://www.wowwiki.com/Bloodsail_Buccanneers_reputation_guide
[ Voor 9% gewijzigd door cannibal op 21-09-2007 14:00 ]
Die zat er al in pre tbc, was toen gestopt en is nu net terug. Ben ook niet echt van hem onder de indruk trouwens.Zjanzjak schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:47:
Lief dagboek:
(Dennism, hoe is OOIT Reggish bij jullie in de guild gekomen!?)
Heb je zijn sig gezien ?Spooof schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:57:
[...]
Heeft hij dan ergens gezegt dat hij toen is begonnen? Het lijkt me nogal sterk dat hij in 2.5 jaar maar 34 levels omhoog is gegaan
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Paar guildies hadden het maand of 2 geleden gedaan en die hadden problemen in netherstorm met Area51 en Cosmowrench goblins dacht ik .. nahja zal ik wel weer gedroomt hebbenSpooof schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:57:
[...]
Vreemd, ik ben nog niet aangevallen door goblins in outlands.

Verwijderd
Dat is wel leuk ik heb nu op me rogue admiral's hat(geloof dat hij zo heet) is ook wel leuk maar meer een scheepvaart ding hoed, was wel op zoek naar een piratenhoed.Spooof schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:42:
[...]
Een stoere piratenhoed (http://www.wowhead.com/?item=12185).
Is het niet zo dat er een craftable piratenhoed is?
Daar had je geloof ik 12 elegant long feathers voor nodig..
DOH!!...kan natuurlijk ook "savory deviate delight" gebruiken

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 14:12 ]
Spooof schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:57:
[...]
I rest my case
Ben jij dan unfriendly of erger met de goblins (ratchet / steamweedle etc)?[...]
Vreemd, ik ben nog niet aangevallen door goblins in outlands.
Je hebt gelijk, ik had z`n sig niet bekekenImdaMned schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:12:
[...]
[...]
I rest my case
[...]
Ben jij dan unfriendly of erger met de goblins (ratchet / steamweedle etc)?
En volgens mij wel ja, ik zal het straks even nakijken
Die waren er niet op 12 Feb 2005Spooof schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:44:
Had je niet beter op een RPPVP realm kunnen gaan zitten?
Bij nader inzien was ik daar liever begonnen idd, maar ik ga niet overnieuw beginnen (je kunt niet van PvE naar PvP transferren) en ik laat liever m'n Horde guild ook niet achter. M'n alliance chars kunnen me gestolen worden, zit er hard over te denken deze tte transferren naar een ander account en ze dan te verkopen, maar dat kost me waarschijnlijk meer geld dan het oplevert.
Idd, hallooo, beejte obvious als je 't mij vraagt
[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 21-09-2007 14:20 ]
https://niels.nu
Verwijderd
Hydra schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:19:
[...]
M'n alliance chars kunnen me gestolen worden, zit er hard over te denken deze tte transferren naar een ander account en ze dan te verkopen, maar dat kost me waarschijnlijk meer geld dan het oplevert.
[...]
Idd, hallooo, beejte obvious als je 't mij vraagt
Ga je gang met het verkopen...Rakkerzero schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:39:
Vond dit nieuws bericht wel opmerkelijk betreffende WoW:
[...]
Erg dom van die gast. EN 7500 euro kwijt en ook nog eens zijn pas gekochte account.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 14:28 ]
idd.... verklaart wel een hoop nuImdaMned schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:28:
[...]
amagawd !
begonnen op 12 feb 2005
newb !
; )
Als wij raiden is dat ook maar tot ongeveer 22.30 (vanaf 19.30), want daarna moeten de eerste kinderen al naar bed. We gaan soms dan nog wel even door met replacements, maar meestal houden de raids doordeweeks dan wel op.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:33:
De enige keer dat ik het écht laat heb gemaakt (naast de eerder genoemde ZG of AQ20 runs na de mainraids) is die keer dat de AQ gates op onze server werden geopend.
Dat was echt een leuke happening waardoor ik tot een uur of 5 ben doorgegaan.
Over laat maken gesproken, tijd geleden hadden ik en sommige Engelsen uit de guild vakantie... 's Avonds naar Kara geweest en daarna hadden we nog zin om wat te doen... Eerst twee keer SteamVaults, daarna nog even Shadow Labs gedaan, twee keer Black Morass en daarna nog een instance, Sethekk ofzo, uiteindelijk iets van 7 instances achter elkaar
In diezelfde week deden we veel SV runs, want een dr00d alt uit de guild wilde heel graag de Moonglade shoulders voor zijn resto gear. En ik kon toen de rep goed gebruiken voor de EW mace. Ons record was toen drie SV runs in één uur
Gast je kiest er zelf voor om aangevallen te worden hoe dan ook. Dat het niet altijd even leuk is snap ik maar zet dan lekker je pvp uit ipv hier te klagen. Als er bij ons op de pve server een horde loopt met pvp bij bv karazhan dan pak ik hem ook, ook al staan er 10x meer alliance. Als je pvp aan hebt vraag je erom in mijn ogen.Hydra schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:41:
[...]
Gast. Het gaat er helemaal niet om dat ik aangevallen wordt, daar kies ik idd zelf voor, duhHet gaat me er om dat ik de afgelopen dagen tientallen keren aangevallen ben en dat het niet een keer een eerlijk gevecht was, of ook maar in de buurt van een eerlijk gevecht kwam, en dat ze daarnaast ook nog eens fijn bij je uit de buurt blijven zolang ze enabled zijn. Ik verbaas me erover dat mensen zo enorm sneu kunnen zijn.
Ik klaag NIET over het aangevallen worden, daar kies ik idd zelf voor, als extra uitdaging, maar hoe mensen daarop reageren is gewoon triest. Ik had gehoopt dat op een RP server mensen iets volwassener zouden zijn.
En, voor mij, is het nu gewoon feit dat de meeste "lolz horde pyry lolz"types gewoon op Alliance rollen, gewoon omdat ze dan lekker veilig in de meerderheid zijn. De meeste die ik teruggepakt hebben zogen echt compleet kwa PvP. Gaan ze voor een feral druid wegrennen op level 33. Ja, ik heb ook echt niet die +30% speed talent ofzo, en met je rug naar me toestaan is ook heus niet onverstandig. Als je dit allemaal niet begrijpt enzo nodig ik je van harte uit een char op AD te rollen, naar level 30 te levellen en dan PvP enabled in STV te gaan questen. Kijken hoe lang het duurt voordat jij de neiging krijgt die alliance n00bs door hun monitor te sleuren
Trouwens je vind het een uitdaging als je aangevallen kan worden (misschien voegt het zelfs wat spanning toe) maar je wilt wel dat ze eerst even /ready doen en /pvp aanzetten. Eigenlijk zou nog iemand moeten aftellen ook zeker? Wat is dan de uitdaging?
Dat je meer verwacht op een rp server snap ik dat had ik ook gehoopt toen ik er starten maar bij lvl 15 ben ik gestopt omdat de echt rp gewoon niet bestaat binnen wow geloof ik.
Het maakt volgens mij niet uit op welke server je pvp aan hebt want overal word je geganked/corpsecamped/vanuit stealth aangevallen etc etc. Op mn char op een pvp server ben ik er bij de 39 mee gestopt omdat ik het gewoon spuugzat was.
Wat een bullsh*t. Je vraagt er gewoon om als je PvP enabled ben op PvE server. Ga dan gewoon op PvP spelen als je hier vanaf wilt zijn. Mensen die janken omdat ze aangevallen worden op een PvE server waar ze PvP enabled zijn is gewoon kansloos.Hydra schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:58:
...blablabla PvP wine on PvE server.
En gezeik van Horde doet dit en Alliance zijn kids is echt triest. Dit was misschien ooit zo, maar nu echt niet meer. Tenminste in mindere mate en het hangt ook af van je server ratio.
-edit-. Oh..btw..Ik heb een level 70 priest, level 70 mage, level 60 hunter bij Alliance (waren voor TBC allemaal 60) en 60 mage en 60 priest bij Horde (ook pre-TBC)
[ Voor 12% gewijzigd door Bulligan op 21-09-2007 14:45 ]
Verwijderd
Sjeesus.....en ik dacht dat ik niks te doen had en te veel chars hadHooli-gan schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:42:
[...]
-edit-. Oh..btw..Ik heb een level 70 priest, level 70 mage, level 60 hunter bij Alliance (waren voor TBC allemaal 60) en 60 mage en 60 priest bij Horde (ook pre-TBC)
Oud guildie heeft dat gedaan -> http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Stormrage&n=Truebloodcannibal schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:32:
Om eens een andere discussie aan te zwengelen dan de verhoudingen (letterlijk en figuurlijk) tussen Alliance en Horde, iemand hier al eens (voor de lol) zich friendly of hoger opgewerkt in rep met de Bloodsail Buccaneers?
Ben het eens wat aan het uitzoeken geweest, het grindfest. Maar het lijkt me wel grappig om op 1 van mijn toons te doen.
Ach valt wel mee. Met mage op horde en priest op alliance heb ik alleen maar geraid destijds (beide full Tier 2 of in ieder geval dichtbij full Tier 2. Er zijn gasten die veel meer chars hebben en nogwel op 70 ook. Zelfs bij GoT.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:49:
[...]
Sjeesus.....en ik dacht dat ik niks te doen had en te veel chars had
[ Voor 27% gewijzigd door Bulligan op 21-09-2007 14:51 ]
Hey, het is niet mijn probleem als iemand gebanned wordt
Je snapt er niks van geloof ikMantaMania schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:42:
Gast je kiest er zelf voor om aangevallen te worden hoe dan ook. Dat het niet altijd even leuk is snap ik maar zet dan lekker je pvp uit ipv hier te klagen. Als er bij ons op de pve server een horde loopt met pvp bij bv karazhan dan pak ik hem ook, ook al staan er 10x meer alliance. Als je pvp aan hebt vraag je erom in mijn ogen.
Aangezien je niet op een RP server speelt weet je daar gewoon niks over. Het is onzin dat RP niet bestaat. Het probleem is vooral dat er niks door Blizzard gedaan wordt aan types die overduidelijk niet op de juiste server zitten.Trouwens je vind het een uitdaging als je aangevallen kan worden (misschien voegt het zelfs wat spanning toe) maar je wilt wel dat ze eerst even /ready doen en /pvp aanzetten. Eigenlijk zou nog iemand moeten aftellen ook zeker? Wat is dan de uitdaging?
Dat je meer verwacht op een rp server snap ik dat had ik ook gehoopt toen ik er starten maar bij lvl 15 ben ik gestopt omdat de echt rp gewoon niet bestaat binnen wow geloof ik.
Oh, dat zal best, maar dan kun je mensen nog terugpakken. Hier gaan ze rustig wachten met ressen totdat ze blauw zijn, en het dan nog een keer kunnen doen. Het gaat me niet om het geganked worden, het verbaast me gewoon dat mensen zo sneu zijn onlineHet maakt volgens mij niet uit op welke server je pvp aan hebt want overal word je geganked/corpsecamped/vanuit stealth aangevallen etc etc. Op mn char op een pvp server ben ik er bij de 39 mee gestopt omdat ik het gewoon spuugzat was.
Nog zo'n iemand die 't punt niet helemaal snapt, ondanks dat ik aangeef hier inderdaad zelf voor te kiezen. /shoo.Hooli-gan schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:42:
Wat een bullsh*t. Je vraagt er gewoon om als je PvP enabled ben op PvE server. Ga dan gewoon op PvP spelen als je hier vanaf wilt zijn. Mensen die janken omdat ze aangevallen worden op een PvE server waar ze PvP enabled zijn is gewoon kansloos.
Komop zeg, ik snap je punt wel. Je wilt niet aangevallen worden of in ieder geval niet onverwachts. Very simple, don't put PvP on on a PvE server. Dan hoef je het ook niet te verwachten. En als je zo graag wilt vechten daag je iemand uit tot duel.Hydra schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:57:
.....
Nog zo'n iemand die 't punt niet helemaal snapt, ondanks dat ik aangeef hier inderdaad zelf voor te kiezen. /shoo.
Ik zou precies hetzelfde doen op mijn PvE server (en ja ik speel daar alliance, dus bespaar me het gejank over die faction), KoS when it's red (well yellow on PvE server). Dan ga ik echt niet wachten tot je me ziet en dan dat ik netjes /salute doe en /pvp type voor ik je aanval. Heeft niets met "kids" of "alliance" te maken, alleen maar het feit dat je enabled ben om aangevallen te worden.
Blijven doorhameren, misschien dat je het ooit begrijpt.Hooli-gan schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:03:
[...]
Komop zeg, ik snap je punt wel. Je wilt niet aangevallen worden of in ieder geval niet onverwachts. Very simple, don't put PvP on on a PvE server. Dan hoef je het ook niet te verwachten. En als je zo graag wilt vechten daag je iemand uit tot duel.
Ik zou precies hetzelfde doen op mijn PvE server (en ja ik speel daar alliance, dus bespaar me het gejank over die faction), KoS when it's red (well yellow on PvE server). Dan ga ik echt niet wachten tot je me ziet en dan dat ik netjes /salute doe en /pvp type voor ik je aanval. Heeft niets met "kids" of "alliance" te maken, alleen maar het feit dat je enabled ben om aangevallen te worden.
RP PvE server
RP RP RP RP RP
Dat ZOU anders moeten zijn dan een PvE server.
Iets met in een rol spelen ofzo. Dat blizz daar niets aan doet slaat nergens op. Geef dit soort personen een paar waarschuwingen en als ze het na een aantal gele kaarten nog niet begrijpen dan gewoon een forced transfer naar een normale pve server. Ga daar klootzakken ofzo.
[ Voor 13% gewijzigd door ImdaMned op 21-09-2007 15:25 ]
Wat is er niet RP aan het vermoorden van iemand van de andere faction dan? Boeken al eens gelezen? Daar gaan de bijlen ook in de hoofden van de vijand zonder een /salute of iets. Ligt puur aan de persoon, het is gewoon onderdeel van de RP.
Nee, ik wil aangevallen worden, daarom ben ik PvP enabled. Sjezus. Is dat zo moeilijk te snappen? Jij begrijpt het dus niet. Ik wil ook best onverwacht aangevallen worden. Heck, ik vind het helemaal geen ramp om af en toe door een level 70 ge-one-shot te worden, hoort er bij. Waar ik me over VERBAAS is dat je ALLEEN maar kansloze ventjes tegenkomt die je vanuit blue pyroblasten terwijl je met een mob bezig bent, en als je terug komt om wraak te nemen, ze al weer blue zijn en /chicken naar je doen. Dat soort kinderachtig gedrag hoort niet op een RP server mijns inziens. Heb dan het lef om PvP aan te houden zodat ik wraak kan nemen, maar nee, stel je voor dat ze zelf eens moeten corpserunnen.Hooli-gan schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:03:
Komop zeg, ik snap je punt wel. Je wilt niet aangevallen worden of in ieder geval niet onverwachts.
Waar het me om gaat is dat er een hoop "lalz" types op de RP server zitten die daar niet thuishoren en op moeten zouten naar een gewone server.
Ah, blueboyend alliance ventje dus, geen wonder dat je je aangesproken voeltIk zou precies hetzelfde doen op mijn PvE server (en ja ik speel daar alliance, dus bespaar me het gejank over die faction), KoS when it's red (well yellow on PvE server). Dan ga ik echt niet wachten tot je me ziet en dan dat ik netjes /salute doe en /pvp type voor ik je aanval. Heeft niets met "kids" of "alliance" te maken, alleen maar het feit dat je enabled ben om aangevallen te worden.
Leren lezen is ook een vak geloof ik, nog afgezien van het feit dat er een 'uneasy piece' bestaat tussen de beide facties.UTwizard schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:30:
Wat is er niet RP aan het vermoorden van iemand van de andere faction dan? Boeken al eens gelezen? Daar gaan de bijlen ook in de hoofden van de vijand zonder een /salute of iets. Ligt puur aan de persoon, het is gewoon onderdeel van de RP.
[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 21-09-2007 15:35 ]
Je hebt het erover dat dat niet 'thuishoort' op een server (RP, PvE, maakt niet uit) en dat het sneu is. Het punt is dat het wel degelijk daar thuishoort, het gaat toch niet altijd even eerlijk, dat is toch al lang bekend? Ja, er zitten eikeltjes tussen, Horde, Alliance, level 10, level 70, hoort er gewoon bij.
Hostile met Booty Bay, Unfriendly met Everlook en Ratchet, neutral met Gadgetzan.ImdaMned schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:12:
[...]
Ben jij dan unfriendly of erger met de goblins (ratchet / steamweedle etc)?
Dit was wel voor TBC, en aangezien je rep met alle goblin`s achteruit gaat, zal ik de (outlandse) goblins nog wel neutral hebben.
Het punt is dat het nooit eerlijk gaat, maar altijd extreem oneerlijk. Dus blueboying EN met z'n 2en zijn of blueboying EN ook nog eens level 58 zijn, dat soort dingen. Het is echt ongelovelijk hoeveel moeite sommige highlevels doen om een level 30 druid om zeep te helpen, ik vind dat gewoon triest. Ik heb er geen moeite mee, anders was ik wel disabled, maar ik snap gewoon niet dat zoveel mensen zo sneu kunnen zijn.UTwizard schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:43:
Je hebt het erover dat dat niet 'thuishoort' op een server (RP, PvE, maakt niet uit) en dat het sneu is. Het punt is dat het wel degelijk daar thuishoort, het gaat toch niet altijd even eerlijk, dat is toch al lang bekend? Ja, er zitten eikeltjes tussen, Horde, Alliance, level 10, level 70, hoort er gewoon bij.
Uneasy piece??? Ga er even vanuit dat je hier "peace" bedoelt.Hydra schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:33:
Nee, ik wil aangevallen worden, daarom ben ik PvP enabled. Sjezus. Is dat zo moeilijk te snappen? Jij begrijpt het dus niet. Ik wil ook best onverwacht aangevallen worden. Heck, ik vind het helemaal geen ramp om af en toe door een level 70 ge-one-shot te worden, hoort er bij. Waar ik me over VERBAAS is dat je ALLEEN maar kansloze ventjes tegenkomt die je vanuit blue pyroblasten terwijl je met een mob bezig bent, en als je terug komt om wraak te nemen, ze al weer blue zijn en /chicken naar je doen. Dat soort kinderachtig gedrag hoort niet op een RP server mijns inziens. Heb dan het lef om PvP aan te houden zodat ik wraak kan nemen, maar nee, stel je voor dat ze zelf eens moeten corpserunnen.
Waar het me om gaat is dat er een hoop "lalz" types op de RP server zitten die daar niet thuishoren en op moeten zouten naar een gewone server.[/qoute]
Of jij moet naar een PvP server. Je vraagt er gewoon om, RP of niet. Het is en blijft PvE.
[...]
Tja, misschien wel. Moet je maar niet PvP enabled zijn op PvE server.![]()
Leren lezen is ook een vak geloof ik, nog afgezien van het feit dat er een 'uneasy piece' bestaat tussen de beide facties.
Of jij moet naar een PvP server. Je vraagt er gewoon om, RP of niet. Het is en blijft PvE.Hydra schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:33:
Nee, ik wil aangevallen worden, daarom ben ik PvP enabled. Sjezus. Is dat zo moeilijk te snappen? Jij begrijpt het dus niet. Ik wil ook best onverwacht aangevallen worden. Heck, ik vind het helemaal geen ramp om af en toe door een level 70 ge-one-shot te worden, hoort er bij. Waar ik me over VERBAAS is dat je ALLEEN maar kansloze ventjes tegenkomt die je vanuit blue pyroblasten terwijl je met een mob bezig bent, en als je terug komt om wraak te nemen, ze al weer blue zijn en /chicken naar je doen. Dat soort kinderachtig gedrag hoort niet op een RP server mijns inziens. Heb dan het lef om PvP aan te houden zodat ik wraak kan nemen, maar nee, stel je voor dat ze zelf eens moeten corpserunnen.
Waar het me om gaat is dat er een hoop "lalz" types op de RP server zitten die daar niet thuishoren en op moeten zouten naar een gewone server.
Tja, misschien wel. Moet je maar niet PvP enabled zijn op PvE server.Hydra schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:33:
Ah, blueboyend alliance ventje dus, geen wonder dat je je aangesproken voelt
Uneasy piece??? Ga er even vanuit dat je hier "peace" bedoelt.Hydra schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:33:
Leren lezen is ook een vak geloof ik, nog afgezien van het feit dat er een 'uneasy piece' bestaat tussen de beide facties.
Nee, heb de boeken niet gelezen. [sarcasm] Maar als jij zegt dat in die boeken /chicken naar je overleden vijanden word ge-emote, je in 6 seconden een pyroblast kan laden zonder aangevallen te worden dan geloof ik je gelijk en moet hydra niet zeuren ! [/sarcasm]UTwizard schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:30:
extra note:
Gaan al die boeken over de huidige periode van "koude oorlog" of over vroegere perioden.
(iets met massaal de spanjaarden afmaken. Op één of andere manier doen we dat tegenwoordig niet meer)
Als jij daarentegen een heel mooi verhaal als orc warrior die wraak moet nemen op alle gnomes omdat gnome zijn familie hebben uitgemoord dan hoort dat er imo wel bij. (iet met farc vs diddle ofzo?)
[ Voor 24% gewijzigd door ImdaMned op 21-09-2007 15:54 ]
Maar ik denk dat we we ons daar allemaal weleens over verbazen, ik kan me nog herinneren dat ik een keer als level 3x bij SM stond te wachten op een kameraad (stond per ongeluk op PvP omdat er een flagged iemand in de buurt kwam die ik wou buffen) en er komt een level 70 Tauren Shaman aan om me eens ff flink te lopen verkrachten. Ik overleef omdat mijn kameraad op dat moment er was, level 70 Paladin. De Tauren rent een van de instances in om 10 seconden later weer met full hp / mp naar buiten te komen. Probeert mij te pakken maar merkt dat ik harder heal dan dat hij dps'ed. De Paladin heeft hem toen vermoord met veel moeite. Dus zelfs als er een level 70 in de buurt staat proberen ze alsnog iemand te pakken die zo'n 30 tot 40 levels lager is, zielige mensen lopen er rond en zullen er blijven rondlopen. Zal wel goed zijn voor hun ego ofzo, ik weet het niet.
Verwijderd
Ach het hele probleem kan gewoon opgelost worden met een redelijk triviale aanpassing: Start van een damage spel op een pvp enabled player = zelf pvp enabled. Zodat de ander meteen kan counterspellen, stunnen, kicken whatever.
Druk je perongeluk een verkeerde knop en raak je pvp enabled, dan heb je gewoon pech. Ik zit zelf op een pvp server, maar als ik lees hoe dat op PvE servers gaat dan doet Blizzard daar toch wat fout.
Druk je perongeluk een verkeerde knop en raak je pvp enabled, dan heb je gewoon pech. Ik zit zelf op een pvp server, maar als ik lees hoe dat op PvE servers gaat dan doet Blizzard daar toch wat fout.
dan moet je wel erg snel zijn want vaak ben je zelf met van alles bezig en gebeurt het vanaf range. Die 3 sec cast tijd maken dan ook niet veel meer uit.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:03:
Ach het hele probleem kan gewoon opgelost worden met een redelijk triviale aanpassing: Start van een damage spel op een pvp enabled player = zelf pvp enabled. Zodat de ander meteen kan counterspellen, stunnen, kicken whatever.
en toch blijf je maar hammeren op dat vanuit blauw aanvallen. En dat zeggen we al 10x dat je daar zelf voor kiest. Als je hier een lange post maakt met woorden als lamballen en kinderachtig laat dat zie dat je je er aan ergert en dan zeg ik zet dan die pvp uit. Je weet nu dat het gebeurt zeur er dan niet over en life with it of zet die pvp uit. En probeer eens een klein beetje tegen commentaar te kunnen, de keren dat iemand iets terug zegt tegen jou komen er altijd hele verhalen uit waarom je wel niet gelijk hebt. Zeker dingen als je speelt geen rp dus je weet het niet of ken je de lore niet komen wat flauw over.Hydra schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:46:
[...]
Het punt is dat het nooit eerlijk gaat, maar altijd extreem oneerlijk. Dus blueboying EN met z'n 2en zijn of blueboying EN ook nog eens level 58 zijn, dat soort dingen. Het is echt ongelovelijk hoeveel moeite sommige highlevels doen om een level 30 druid om zeep te helpen, ik vind dat gewoon triest. Ik heb er geen moeite mee, anders was ik wel disabled, maar ik snap gewoon niet dat zoveel mensen zo sneu kunnen zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door MantaMania op 21-09-2007 16:10 ]
Ben ik niet met je eens. Je kiest voor PvP en op PvE weet je dat je op die manier aangevallen kunt worden. Je moet het bewust enablen (ok, je kan een keer pech hebben met buffen) en je weet de consequenties. Als je bewust 24/7 PvP enabled wilt lopen moet je op een PvP server spelen imo en anders niet janken dat je op deze manier word aangevallen, ongeacht het RP gebeuren.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:03:
[ Voor 4% gewijzigd door Bulligan op 21-09-2007 16:10 ]
Mijn toon waar ik mee zou willen beginnen om wat Bloodsail rep te vergaren zit voorlopig nog lang niet in outland, dus daar geen last van. Wel natuurlijk van (voorlopig) geen quests doen in Tanaris enzo en geen cooking kunnen doen.
Deze rogue is momenteel 34 dus zou binnen een paar levels aan de eerste rep vergarende mobs kunnen beginnen.
Heeft ook nog geen hele grote hate opgebouwd met bloodsail, nog niet zo veel quests uit BB gedaan.
Deze rogue is momenteel 34 dus zou binnen een paar levels aan de eerste rep vergarende mobs kunnen beginnen.
Heeft ook nog geen hele grote hate opgebouwd met bloodsail, nog niet zo veel quests uit BB gedaan.
Mwja, het moet voor Blizz toch wel te coden zijn dat players met x levels verschil elkaar gewoon niet aan kunnen vallen?
Heb een keer meegemaakt dat ik iemand's alt (lvl 18 o.i.d.) een boost ging geven in WC. Om een of andere reden was hij nog PVP enabled, en in de cave vlak voor de instance bleek een lvl 50+ alliance hunter rond te lopen. Die vond het wel grappig een lvl 18 aan te vallen.
Jammer genoeg voor hem had ie mij niet aan zien komen..... ik was zo pissig dat ik hem bij z'n res meteen weer heb gekilled (daar verder bij gelaten, wilde mezelf ook weer niet te ver verlagen).
Wat ik altijd wel humor vind als ik een pvp-enabled ally spot die me niet in de gaten heeft (werkt vooral goed bij lvl 60-66 allies in Outland terwijl je langsvliegt):
stukje verderop landen, cat form, stealth, *sneak* * sneak* *sneak*, achter hem gaan staan, in stealth een paar keer /grin, en vlak achter hem vanuit stealth naar caster form shiften. /hi
Daarna /wave en weer verder vliegen....
Heb een keer meegemaakt dat ik iemand's alt (lvl 18 o.i.d.) een boost ging geven in WC. Om een of andere reden was hij nog PVP enabled, en in de cave vlak voor de instance bleek een lvl 50+ alliance hunter rond te lopen. Die vond het wel grappig een lvl 18 aan te vallen.
Jammer genoeg voor hem had ie mij niet aan zien komen..... ik was zo pissig dat ik hem bij z'n res meteen weer heb gekilled (daar verder bij gelaten, wilde mezelf ook weer niet te ver verlagen).
Wat ik altijd wel humor vind als ik een pvp-enabled ally spot die me niet in de gaten heeft (werkt vooral goed bij lvl 60-66 allies in Outland terwijl je langsvliegt):
stukje verderop landen, cat form, stealth, *sneak* * sneak* *sneak*, achter hem gaan staan, in stealth een paar keer /grin, en vlak achter hem vanuit stealth naar caster form shiften. /hi
Daarna /wave en weer verder vliegen....
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Hahah, Farq the Orc!ImdaMned schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:50:
(iets met farc vs diddle ofzo?)
Goddamn die strip was komisch en legendarisch tegelijk
Verwijderd
Niet? Ai... ik ben voorlopig even niet meer online te vinden! (ImdaMned schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:50:
(iets met massaal de spanjaarden afmaken. Op één of andere manier doen we dat tegenwoordig niet meer)
Want gnomes zijn van die hatelijk mannekesImdaMned schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:50:
Als jij daarentegen een heel mooi verhaal als orc warrior die wraak moet nemen op alle gnomes omdat gnome zijn familie hebben uitgemoord dan hoort dat er imo wel bij. (iet met farc vs diddle ofzo?)
Als jij leert quoten leer ik geen typefouten te maken, deal?Hooli-gan schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:49:
Uneasy piece??? Ga er even vanuit dat je hier "peace" bedoelt.
Yup, dat heb ik gister dus ook gehad. Een level 70 Hunter uit m'n guild zat zich een beetje te vervelen en heeft toen als 'bodyguard' opgetreden omdat een warlock die ik omzeep had geholpen z'n level 65 gelogged had. Die paladin dood, ressed ie, gaat 'ie meteen achter mij aan om te proberen mij om zeep te helpen. Moet er grappig uitgezien hebben, een level 65 die achter een level 32 aanzat en zelf achtervolgd werd door een level 70. Werd ik even later gewhispered door iemand dat ik een scheiterd was omdat ik een level 70 bodyguard nodig had. HALLOOO. Even later kwam er nog een level 70 bij, kennelijk vond hij het nodig om met 2 man een level 70 en een level 30 te corpsecampen. Toen dus maar ff m'n main gelogged. Level 70 (mage) door, gaat de paladin er vandoor. Komt 'ie even later blue terug en gaat /chicken spammen. Dat bedoel ik dus, hoe triest kun je zijnUTwizard schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:54:
Maar ik denk dat we we ons daar allemaal weleens over verbazen, ik kan me nog herinneren dat ik een keer als level 3x bij SM stond te wachten op een kameraad (stond per ongeluk op PvP omdat er een flagged iemand in de buurt kwam die ik wou buffen) en er komt een level 70 Tauren Shaman aan om me eens ff flink te lopen verkrachten. Ik overleef omdat mijn kameraad op dat moment er was, level 70 Paladin. De Tauren rent een van de instances in om 10 seconden later weer met full hp / mp naar buiten te komen. Probeert mij te pakken maar merkt dat ik harder heal dan dat hij dps'ed. De Paladin heeft hem toen vermoord met veel moeite. Dus zelfs als er een level 70 in de buurt staat proberen ze alsnog iemand te pakken die zo'n 30 tot 40 levels lager is, zielige mensen lopen er rond en zullen er blijven rondlopen. Zal wel goed zijn voor hun ego ofzo, ik weet het niet.
Eensch.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:03:
Je hebt een level 15 op een RP server en daarna ben je met RP gestopt, maar je geeft commentaar op RP servers omdat dat niet zou 'kunnen' Grote onzin en je weet niet waar je het over hebt. Heb daarnet nog leuk IC met een binnenkort guildy zitten chatten.MantaMania schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:04:
en toch blijf je maar hammeren op dat vanuit blauw aanvallen. En dat zeggen we al 10x dat je daar zelf voor kiest. Als je hier een lange post maakt met woorden als lamballen en kinderachtig laat dat zie dat je je er aan ergert en dan zeg ik zet dan die pvp uit. Je weet nu dat het gebeurt zeur er dan niet over en life with it of zet die pvp uit. En probeer eens een klein beetje tegen commentaar te kunnen, de keren dat iemand iets terug zegt tegen jou komen er altijd hele verhalen uit waarom je wel niet gelijk hebt. Zeker dingen als je speelt geen rp dus je weet het niet of ken je de lore niet komen wat flauw over.
En of ik me er aan erger: ik erger me niet aan het gekilled worden, hoort erbij en ik PvP graag, ik verbaas me er alleen over dat die mensen zulke scheiterds zijn.
hoe kan ik chars eigenlijk transferren naar een nieuw account?
This is the Way.
Verwijderd
Ach, niet iedereen is bang om dood te gaan. Gisteren voor SFK met 5 man (moesten instance resetten), komt er 1 ud rogue, lvl3x naar buiten. Ziet ons staan en begint gelijk op de healer in te hakken. Tja, lef of death wish?
www.wow-europe.com > account management > paid character transfer ...NoTimeRemains schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:25:
hoe kan ik chars eigenlijk transferren naar een nieuw account?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
http://www.farqtheorc.com/main.html check dit : )Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:14:
[...]
Want gnomes zijn van die hatelijk mannekesKan me wel weer voorstellen dat je als gnome de rest wil uitmoorden, kalimero-effect.
diddle = jarnotjuh op dit forum
diddle = 1 van de vele dode gnomes op de screenies : )
nvm
[ Voor 99% gewijzigd door MantaMania op 21-09-2007 16:39 ]
Ze doen het om dit soort reacties ;> niks meer niks minderUTwizard schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:54:
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Op PvE servers zitten gewoon veel meer zielige types dan op PvP servers. Iedereen op PvP is het onderhand wel gewend om eens geganked te worden en cc-en wordt nauwelijks gedaan. Op PvE heb je zelden de kans om iemand ff lekker te pakken dus als je die dan wel hebt dan snap ik wel dat je em dan grijpt. 9 van de 10 alliance die ik tegenkom op mijn PvP server doet geen vlieg kwaad (of helpt zelfs). Da's op een PvE server wel anders als je je tagje aanzet.
Bnet pindle#2913
QFT!ImdaMned schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:31:
[...]
http://www.farqtheorc.com/main.html check dit : )
diddle = jarnotjuh op dit forum
diddle = 1 van de vele dode gnomes op de screenies : )

Idd...
Toen IFA nog The Ironforge Alliance was..

Had het zelf nog niet eens door ook..
Is wel jammer, want deze screen HAD ik ook, alleen dan van mijn PoV, die heb ik weggegooid ooit..
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Ik heb ook wel eens 1x een hunter echt ziek gegankt hoezo ?
Ik liep met mijn alt beetje te levelen zag ik een level 31 druid dus ik val hem aan ( ik was level 29 )
had ik hem bijna afgemaakt komt er een level 35 huntard eraan boem pats bam .
Ik ben dood loopt die naar mij toe /spit /lol./chicken FFS ? wtf men /spit ?
En dan kan ik echt pissed worden maar dan ook goed pissed .
Heb die gast voor meer dan 4 uur zieten ganken /opwachten dat geeft mij dan een heerlijk gevoel
tjah klinkt zielig maar hij moest gewoon niet /spit
Ik liep met mijn alt beetje te levelen zag ik een level 31 druid dus ik val hem aan ( ik was level 29 )
Heb die gast voor meer dan 4 uur zieten ganken /opwachten dat geeft mij dan een heerlijk gevoel
Dat je je daarom druk kan maken, het zou mij niet eens 4 uur van mijn tijd waard zijn.laatst ook had ik een gnome rogue en een shaman te pakken in nagrand en toen is een groep van 5 man constant achter me aan gegaanVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:58:
Ik heb ook wel eens 1x een hunter echt ziek gegankt hoezo ?
InderdaadRaz- schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:56:
Dat je je daarom druk kan maken, het zou mij niet eens 4 uur van mijn tijd waard zijn.

Zojuist trouwens nog: ik was in Desolace centaurs aan het killen voor een van de quests (0.25 centaur oren per centaur droprate FTW), werd ik out of the blue geaimedshot door een level 36 Hunter. Vind ik dat er? Nee hoor, helemaal niet. Ressen > Healen > Stealth en hoppa die Hunter 2 keer te grazen genomen. Dat is dus waarom ik met veel plezier PvP enabled rond loop, om dat soort types te laten merken dat dergelijke acties gevolgen hebben.
Het zijn trouwens meestal mensen die enorm slecht zijn in PvP. De enige die me geraakt heeft was de pet van de Hunter.
Verwijderd
Waar ik niet tegen is 2vs1
Eerst was het ik vs de druid maar toen kwam die hunter erbij dus werd ik pissed meestal negeer ik dat gewoon maar ik verveelde me het regenden buiten en had nieks te doen
En hunter is ook mijn standaard target ik kan ze gewoon niet acepteren vooral dwarfs
Eerst was het ik vs de druid maar toen kwam die hunter erbij dus werd ik pissed meestal negeer ik dat gewoon maar ik verveelde me het regenden buiten en had nieks te doen
En hunter is ook mijn standaard target ik kan ze gewoon niet acepteren vooral dwarfs
Dwarf's Bah!
Ik heb echt een hekel aan die ranzige dikke gasten, die zichzelf helemaal geweldig vinden.
Ik heb echt een hekel aan die ranzige dikke gasten, die zichzelf helemaal geweldig vinden.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
I lol'd.T!m0n schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 09:30:
Dwarf's Bah!
Verwijderd
Heyhey let ff op je woordenT!m0n schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 09:30:
Dwarf's Bah!
Er zijn hier mensen die dorfs juist leuk vinden zoals moi
@ het blue/pvp verhaal
Ik zou het juist leuk vinden om aangevallen te worden uit het niks haalt weer een beetje de dagelijkse sleur weg van WoW
En als je het vervelend vind dan kan je altijd nog een altje loggen en na een half uurtje weer terug gaan op dat desbetreffende char
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 10:25 ]
ik bedoel meer zo van in-game, dat ze zich geweldig vinden.
Bijvoorbeeld die quest in Brill : Moet je zo'n gevangen Dwarf (gnagna) een drankje geven dat hij sterft.
Dan zegt hij ook iets van : Haha, stelletje verrote gasten, jullie kunnen me niets doen ik kom hier toch wel vandaan, en dan laat ie z'n reet zien, Bah! vreselijk
Bijvoorbeeld die quest in Brill : Moet je zo'n gevangen Dwarf (gnagna) een drankje geven dat hij sterft.
Dan zegt hij ook iets van : Haha, stelletje verrote gasten, jullie kunnen me niets doen ik kom hier toch wel vandaan, en dan laat ie z'n reet zien, Bah! vreselijk
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
LOL..T!m0n schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 10:30:
ik bedoel meer zo van in-game, dat ze zich geweldig vinden.
Zie je dan ook zijn naadspin? nee maar ff serious...dorfs vind ik persoonlijk de leukste ras wat er rond dwarrelt in WoW, het lachje, zijn /rude ook is toch GEWELDIG!!
Gnomes
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Nah veeeeeels te klein, bijna irritant klein
Ze hebben niet eens een eigen start area
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 10:56 ]
Verwijderd
Gnomes zijn net als Trolls, een beetje spijtig
Doe mij maar mijn d0rf priest and NE druid 
En ik ben ff benieuwd, wie vind hier PvP nou leuker dan PvE net als ik?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 11:18 ]
pve > pvp by far voor mij. Ik zit wel op een pvp server.Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 11:17:
Gnomes zijn net als Trolls, een beetje spijtigDoe mij maar mijn d0rf priest and NE druid
No guts, no glory!
NE's hebben geen karakter 
Daar zijn er al teveel van
Daar zijn er al teveel van
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
x2
Over pvp, gister heb ik wat worldpvp gedaan. Vriend van mij kwam online die door rl (nieuw huisje) heel weinig wow heeft gespeeld afgelopen maanden.
Vroeger lvlden wij altijd samen. Heel vet was dat. Hij is een Troll Warrior. Ik weet nog die tijd, dat wij altijd samen op pad gingen, om de boze World of Warcraft te ontdekken.
Zo waren we ook een keer in Desolace. Bij dat trollenkampje in de buurt, loopt er een elite rond. Oekel, zo heet mijn maat, is een zelfverzekerde Troll. Eigenlijk precies zoals een warrior moet zijn. Hij deinst nergens voor terug, en pakt elke uitdaging met 2 handen aan.
Zo ook de elite. Voordat hij aanviel vroeg hij wel: Nawa? Zou dit lukken?
Ik wist het niet, ik was nog een beginner, oekel was een hoger level, dus liet ik het aan hem over. En hop, daar charged hij, waar ik op mijn beurt de elite ambush.
Heel dit geintje duurde niet langer dan, pakweg, 5 seconden. Daarna zaten we naar onze corpses te kijken. Oekel is ook een persoon, die op het vreemdste moment met de droogste opmerkingen kan komen. Zo vond ik deze ook erg goed:
"Hey, dat ging niet zo goed he? Zullen we weer verder gaan?"
"No shit, captain obvious!
Nou ik lag toen helemaal in een scheur.
Naast zulke tragische momenten, hebben we ook veel overwinningen geboekt. Ja, we hebben echt lief en leed gedeeld.
Maar anyways.
Hij kwam dus online, en is atm lvl65. Hij wilde dus wat world pvpen in Halaa. Ik vond het allemaal wel best en ging hem achterna. Ik had wel zo een vermoeden dat hij flink geganked zou worden dus ik zat alvast in stealth.
En ja hoor een lvl70 warrior die opent op oekel. Gelukkig zat ik echt zowat naast hem, dus hebben we hem samen doodgemaakt.
Hij wilde toen wat bommen gooien, dus we hadden afgesproken dat ik op hem zou wachten. Nou zo gezegd, zo gedaan. Hij komt terug, niks aan de hand.
Ik was unstealthed en er kwamen allies aan. 2 lvl 70's, en wij maakten ons klaar voor de strijd. Maar wat doet die ally nu? Hij zwaait naar ons en deed ons niks. Ik ging dus ff naar Garadar voor vendortrash, want ja, blijkbaar hebben ze toch geen zin.
En wat doen ze? Ze pakken die vriend van mij meteen. Niet 1x, nee wel 3x !
Ik was inmiddels wel terug, en samen hebben we ze wel verdreven, maar toch he. Dat is wel die laffe stijl.
Een mage had mij ook een keer zo gelamed. Ik was bij dat pirate gebeuren in Tanaris, waarvoor je eerst door een tunnel moet. Probeerde op lvl70 wat q's weg te werken.
Ik pull dus een grote groep mobs, en ga die te lijf. Uiteindelijk had ik iets van 47% leven over. Maar, wat zie ik nu uit mijn ooghoek? Dat lijkt wel een vuurbal.. en hij komt mijn kant op

Na wat rondkijken zag ik al snel een mage, die waarschijnlijk in zijn knuistje lachte. Helaas kon ik hem niet te baas. Maar na snel corpserunnen ging ik hem zoeken.
Ik zag hem maar niet. Gelukkig zag ik hem iets later helemaal bij het water. Het was trouwens die kleine opdonder, ja we hebben het hier over een gnome mage.
Dus ik heb hem 1 keer dood gemaakt. Waarschijnlijk dacht hij dat ik het daarbij niet, want hij kwam al vrij snel tot leven. Jammer genoeg voor hem, was ik vrij pissig. Ik hou niet van die gemene geintjes.
Na hem 5x te hebben vermoord, was voor mij de lol eraf, en had hij zijn lesje wel geleerd.
@Hydra
Ik speel dus ook op een PVE server. Geen RP, maar wel PVE. Ik zet tegenwoordig ook mijn pvp aan, maar in Outland zijn er geen allies die lamen.
Ik ben nooit aangevallen, en als het gebeurde. Was het echt eerlijk. Dus @ full hp.
Ook als er meerdere allies zijn, zwaaien ze en smilen ze. Ik word zelfs wel eens geholpen.
Daarom help ik allies ook wel.
Verwijderd
Ik had het gister nog bij BT was ik Belf's aan het killen op mijn rogue voor scryer rep, komt er een tauren hunter (PvP enabled) aan, hij pult een mob maar er liep tegelijkertijd zo'n officer mob langs, en als je die pult roept hij versterking and als je niet uitkijkt kan dat oplopen tot totaal iets van 6 mobs..Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 11:37:
[...]
Ik ben nooit aangevallen, en als het gebeurde. Was het echt eerlijk. Dus @ full hp.
Ook als er meerdere allies zijn, zwaaien ze en smilen ze. Ik word zelfs wel eens geholpen.
Ik zag het gebeuren en ik zag dat hij er moeite mee had...dus ik had de keuze of de hunter killen en dan /spit maar nee...ik kilde alle mobs samen met hem (ik zag hem wel erg snel dalen qua HP).
Als ik hem niet had geholpen had hij absoluut kunnen gaan corpserunnen
Volgende keer gaat hij gewoon de dood vinden
Er kon daarna geen /wave of /thanks vanaf

Dat was dus ook de laatste keer dat ik een horde help als hij dood gaat...fijn voor hem maar geen hulp meer van mij...
Verwijderd
Ja das mss het verschil. Ik ben altijd heel dankbaar als ik geholpen word. Dat laat ik ook zien met emotes. Ik probeer diegene ook te onthouden voor als ik eens iets kan terugdoen.Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:04:
[...]
Ik had het gister nog bij BT was ik Belf's aan het killen op mijn rogue voor scryer rep, komt er een tauren hunter (PvP enabled) aan, hij pult een mob maar er liep tegelijkertijd zo'n officer mob langs, en als je die pult roept hij versterking and als je niet uitkijkt kan dat oplopen tot totaal iets van 6 mobs..
Ik zag het gebeuren en ik zag dat hij er moeite mee had...dus ik had de keuze of de hunter killen en dan /spit maar nee...ik kilde alle mobs samen met hem (ik zag hem wel erg snel dalen qua HP).
Als ik hem niet had geholpen had hij absoluut kunnen gaan corpserunnen![]()
Volgende keer gaat hij gewoon de dood vinden![]()
Er kon daarna geen /wave of /thanks vanaf![]()
Dat was dus ook de laatste keer dat ik een horde help als hij dood gaat...fijn voor hem maar geen hulp meer van mij...
Vind het altijd wel lullig om iemand dood te zien gaan als hij iets teveel pulled. Maarja, als er geen bedankje van af kan, dan houdt het snel op ja.
Onze guild ging naar SCC, ik was sitout, maar der waren wat allie problemen bij de summon stone, dus ik was toch even die kant op te gaan om te assisteren. Op gegeven moment is iedereen gesummoned op 1 no show na. Iedereeen SCC in, en ik nog even buiten rondsluipen (kitty). Na 5 minuten komt er een allied mage en 2 rogues van hetzelfde guild, blijkbaar vast om zich voor te bereiden op het summonen van hun eigen raid grp.
Enfin, mage staat bij de steen, en die rogues wachten er in stealth bij. Komt een shaman van onze raid naar buiten met een rogue om de no show vervanger te summonen. De shaman doet /wave naar de mage ne begint te summonen. De rogue wacht tot de summon klaar is en de shaman en de gesummonde priest weer naar binnen zijn en begint dan die mage te ambushen. (hij wachtte omdat de RLs(shaman is officer) er een enorme hekel aan hebben als mensen gaan pvp-en tijdens raid time.
Dus ik doe /bye naar hem terwijl die twee gestealthe rogues hem uit beginnen te benen >:-). Heeft daarna flink op zijn kop gehad omdat hij zo toch weer 5 minuten de raid ophoud met corpse runs. Onderwijl mij chagarijnig preken over hoe ik hem moest helpen
.
Die mage en rogues vielen de shaman niet aan toen ie alleen naar buiten kwam, dus dan is het een beetje lam om het toch te proberen, ik heb dan ook gewacht tot ze die rogue afgemaakt hadden, ben toen uit stealth gegaan en /cheer gedaan
. Er werd toen een hoop gelol-ed
Enfin, mage staat bij de steen, en die rogues wachten er in stealth bij. Komt een shaman van onze raid naar buiten met een rogue om de no show vervanger te summonen. De shaman doet /wave naar de mage ne begint te summonen. De rogue wacht tot de summon klaar is en de shaman en de gesummonde priest weer naar binnen zijn en begint dan die mage te ambushen. (hij wachtte omdat de RLs(shaman is officer) er een enorme hekel aan hebben als mensen gaan pvp-en tijdens raid time.
Dus ik doe /bye naar hem terwijl die twee gestealthe rogues hem uit beginnen te benen >:-). Heeft daarna flink op zijn kop gehad omdat hij zo toch weer 5 minuten de raid ophoud met corpse runs. Onderwijl mij chagarijnig preken over hoe ik hem moest helpen
Die mage en rogues vielen de shaman niet aan toen ie alleen naar buiten kwam, dus dan is het een beetje lam om het toch te proberen, ik heb dan ook gewacht tot ze die rogue afgemaakt hadden, ben toen uit stealth gegaan en /cheer gedaan
Gister in SS was ik een maatje aant helpen , ik zelf lvl 70 mage full frost, hielp hem vrolijk mee
3 min later word ik gegankt door een 70 pala 70 roque , die vervolgens dit een uurtje lekker volhouden , not that i care CBA ( ze mogen mij niet omdat ik bekend sta om " oorlog met sommige guilds " ze ook wel is te ganken , maar deze dudes waren toch wel het toppunt na 1 uur me gegankt te hebben met /spit / laugh / lol / rofl etc te doen kwam er een 70 lock bij die deed ook nog is vrolijk mee , en elke x als ik tot leven kwam kilde ik de pala maar verloor ik het van de lock en roque ( ofc ) maar die roque had een Ally player gemaakt en wishperde dus heletijd NUBMAGE Allygay etc etc en zo ging het dus nog even door, totdat ik dus door het lint ging ( matter of speaking ) en een paar guildies liet komen en toen hebben we de Roque gegankt zo vaak tot die uitlogde , de Pala bubblde en lachde en deed HS , en toen moest de lock het ontgelden voor de Pala en hebben we hun ook 45 min maar in mekaar getrapt ,
Vervolgens kwam ik later op de avond een lower lvl horde tegen die 3 allies op ze dak had met hem speelde frost nova , slow etc toen heb ik ook gezegt laat hem gewoon gaan jullie zijn 70 hijs 50 , hij maakt niets en ze lieten hem gaan
Moraal van het Verhaal ik ben niet onredelijk voor de Horde als hun het ook voor mij niet zijn
3 min later word ik gegankt door een 70 pala 70 roque , die vervolgens dit een uurtje lekker volhouden , not that i care CBA ( ze mogen mij niet omdat ik bekend sta om " oorlog met sommige guilds " ze ook wel is te ganken , maar deze dudes waren toch wel het toppunt na 1 uur me gegankt te hebben met /spit / laugh / lol / rofl etc te doen kwam er een 70 lock bij die deed ook nog is vrolijk mee , en elke x als ik tot leven kwam kilde ik de pala maar verloor ik het van de lock en roque ( ofc ) maar die roque had een Ally player gemaakt en wishperde dus heletijd NUBMAGE Allygay etc etc en zo ging het dus nog even door, totdat ik dus door het lint ging ( matter of speaking ) en een paar guildies liet komen en toen hebben we de Roque gegankt zo vaak tot die uitlogde , de Pala bubblde en lachde en deed HS , en toen moest de lock het ontgelden voor de Pala en hebben we hun ook 45 min maar in mekaar getrapt ,
Vervolgens kwam ik later op de avond een lower lvl horde tegen die 3 allies op ze dak had met hem speelde frost nova , slow etc toen heb ik ook gezegt laat hem gewoon gaan jullie zijn 70 hijs 50 , hij maakt niets en ze lieten hem gaan
Moraal van het Verhaal ik ben niet onredelijk voor de Horde als hun het ook voor mij niet zijn
Het was een hunter....Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:04:
[...]
Ik had het gister nog bij BT was ik Belf's aan het killen op mijn rogue voor scryer rep, komt er een tauren hunter (PvP enabled) aan, hij pult een mob maar er liep tegelijkertijd zo'n officer mob langs, en als je die pult roept hij versterking and als je niet uitkijkt kan dat oplopen tot totaal iets van 6 mobs..
Als ik hem niet had geholpen had hij absoluut kunnen gaan corpserunnen![]()
Volgende keer gaat hij gewoon de dood vinden![]()
Er kon daarna geen /wave of /thanks vanaf![]()
FD?
Ik geloof niet dat hij zich zorgen hoeft te maken
Maar het is wel herkenbaar de meeste mensen zijn blij als je ze helpt, sommingen hebben een of ander "horde vs alliance" syndroom en vinden het dus vervelen als de andere kant vriendelijk doet
Moet zeggen dat ik ook wel eens per ongeluk een ally af heb gemaakt door hem te helpen. ZIe je hem bijna dood zijn, mangle je zijn mob neer, en druk je net 1x te veel op dat knoppie

Verwijderd
Ja hij had wel kunnen FD'en maar ik dacht laat ik ff aardig zijn en hem helpen..maar volgende keer als ik hem zie of een andere horde (PvP enabled) zal ik niet twijfelen hem te "shadowsteppen, ambush, etc etcFireAge schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:14:
[...]
Het was een hunter....
FD?
Ik geloof niet dat hij zich zorgen hoeft te maken
Maar het is wel herkenbaar de meeste mensen zijn blij als je ze helpt, sommingen hebben een of ander "horde vs alliance" syndroom en vinden het dus vervelen als de andere kant vriendelijk doet
Ik kan helaas niet van alle classes winnen, maar ik zal zoiezo niet twijfelen alleen om hun het geiriteerde gevoel te geven
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 12:51 ]
gister naar kara geweest, voor de eerste keer met de guild shade gedowned
voor jullie met gruul, scc, etc. zal het wel niet zo veel voorstellen, maar met ons casual guildje is dat toch een overwinning...
vooral omdat er een aantal kern guildees weggegaan zijn na een slappe zomer.
voor jullie met gruul, scc, etc. zal het wel niet zo veel voorstellen, maar met ons casual guildje is dat toch een overwinning...
This is the Way.
Gz Aran is best irritant vind ik zelf vind bv netherspite prince enz veel simpeler , met ze Sheep Pyro + Elementals gaat het vaak wel is mis , gelukkig combat res enzo en pakke nwe hem altijd met gemak , maar tis vaak best een irritant gevecht zoals prince met ze neerkomende elementals kan je ook pech hebbenNoTimeRemains schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:35:
gister naar kara geweest, voor de eerste keer met de guild shade gedowned![]()
Tuurlijk niet, wij waren ook hartstikke blij toen we shade neer kregen. Shade is de belangrijkste baas uit Karazahn, omdat hij ervoor zorgt dat je geen 10 minuten moet lopen als je ergens wiped ^^NoTimeRemains schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:35:
gister naar kara geweest, voor de eerste keer met de guild shade gedowned![]()
thnx
we zijn een keer gewhiped omdat we neit zo goed door hadden wat er aan de hand was.
maar na dat plaatje op wowwiki.com bekeken te hebben, was het eigk vrij simpel.
gewoon volop DPSen en een beetje uitkijken wat je doet!
op een gegeven moment was hij nog maar 3% en iedereen op ventrillo echt zo van:
come on! go on! echt zo te gek!
daarna hebben we even chess event gedaan.
en nog prince geprobeerd, die de rest van de guild wel al een aantal keren hadden gedowned. maar we hadden elke keer pech, 2x ge probeerd, eerste keer krijgt de tank 4 crits op zn hoofd achter elkaar en de tweede keer hadden we pech met de elemental drop.
mgoed vanavond is weer een avond!
heb er zin in!
we zijn een keer gewhiped omdat we neit zo goed door hadden wat er aan de hand was.
maar na dat plaatje op wowwiki.com bekeken te hebben, was het eigk vrij simpel.
gewoon volop DPSen en een beetje uitkijken wat je doet!
op een gegeven moment was hij nog maar 3% en iedereen op ventrillo echt zo van:
come on! go on! echt zo te gek!
daarna hebben we even chess event gedaan.
en nog prince geprobeerd, die de rest van de guild wel al een aantal keren hadden gedowned. maar we hadden elke keer pech, 2x ge probeerd, eerste keer krijgt de tank 4 crits op zn hoofd achter elkaar en de tweede keer hadden we pech met de elemental drop.
mgoed vanavond is weer een avond!
heb er zin in!
This is the Way.
Verwijderd
Aran in de "early days" was gewoonweg horror. Alles ok tot die ene flame wreath waarbij persoon xxx toch nog ff wilde bewegen. Uiteindelijk maar n macro "/rw Don't freaking move" in caps gemaakt om te spammen en scheen dat dat hielp.Mektheb schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:36:
[...]
Gz Aran is best irritant vind ik zelf vind bv netherspite prince enz veel simpeler , met ze Sheep Pyro + Elementals gaat het vaak wel is mis , gelukkig combat res enzo en pakke nwe hem altijd met gemak , maar tis vaak best een irritant gevecht zoals prince met ze neerkomende elementals kan je ook pech hebben
Gisteren eindelijk Vashj n beetje beter onder controle gekregen na n slacking zomer van 2 maanden.
Verwijderd
Ben ik de enigste die zo lagt? Heb er de hele ochtend al last van, en andere programma's/internet werken prima.
^ planet internet trouwens
^ planet internet trouwens
Kan het me inderdaad Herrineren dat wij op TS ook tekeer gingen de 1e x we Gruul Mulgar , Kazzak , Aran , Prince Downende hahaah 10 / 25 man WOOOT wuhaaa !!!!
Dat is het voor mij waard
Dat is het voor mij waard
Verwijderd
Nu we het toch over Kara hebben, ik kreeg na een SV groep laatst een whisper of ik een beginnende Kara guild wou joinen. (Beginnend als in de Guild moest nog van start gaan.)
Woensdag is de eerste try, en ik ben schijnbaar de OT. Iets wat ik eigenlijk helemaal niet leuk vind. Je pompt niet drie weken van grinden en een paar honderd G aan gems en enchants in een set om vervolgens fijn mobjes gaat te OT'en.
Anyway, genoeg gezeur. Heb mijn gear laten enchanten, en was benieuwd of mijn set goed genoeg is om in Kara te beginnen. Kan helaas geen directe Armory Link geven aangezien het netwerk hier geblokkeerd is, maar het betreft Rowann @ Earthen Ring EU.
Zit nog een foutje in mijn prot build, heb maar 1/5th Toughness, respec vanaaf effe om dit naar 5/5 te krijgen en wat Def te droppen. In normals en heroics pomp ik er meestal tussen de 400-500TPS uit op bazen met constant Shield Block ertussen.
Dus, denkt men dat ik het in Kara zou overleven met mijn gear, of moet ik nog even wat gear van instances vissen? Bij voorbaat dank
Woensdag is de eerste try, en ik ben schijnbaar de OT. Iets wat ik eigenlijk helemaal niet leuk vind. Je pompt niet drie weken van grinden en een paar honderd G aan gems en enchants in een set om vervolgens fijn mobjes gaat te OT'en.
Anyway, genoeg gezeur. Heb mijn gear laten enchanten, en was benieuwd of mijn set goed genoeg is om in Kara te beginnen. Kan helaas geen directe Armory Link geven aangezien het netwerk hier geblokkeerd is, maar het betreft Rowann @ Earthen Ring EU.
Zit nog een foutje in mijn prot build, heb maar 1/5th Toughness, respec vanaaf effe om dit naar 5/5 te krijgen en wat Def te droppen. In normals en heroics pomp ik er meestal tussen de 400-500TPS uit op bazen met constant Shield Block ertussen.
Dus, denkt men dat ik het in Kara zou overleven met mijn gear, of moet ik nog even wat gear van instances vissen? Bij voorbaat dank
Ja hoor je bent prima klaar voor Kara
[11:37]Wall of text crits for 9567 damage [3456 resisted]
[11:37] You died.
maar ik lees ze met plezier hoor
Verwijderd
ROFLdeadsy33 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 13:17:
[...]
[11:37]Wall of text crits for 9567 damage [3456 resisted]
[11:37] You died.
maar ik lees ze met plezier hoor
Even tussendoor...is er nog iets wat ik absoluut moet hebben voor kara op mijn rogue?
Ik heb niet echt de beste gear en wapens maar ik kan wel redelijke, constante dps ophouden maar ik weet niet of dat genoeg is voor kara.
Ben nu sub specced omdat ik 2 verschillende wapens heb kan ik dat blijven voor kara of is het toch verstandig om te respeccen?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 13:19 ]
IK heb echt geeeeem verstand van rogues, sorry
Verwijderd
Dat kan Nawintjuh me vast vertellen...kan ook geen link sturen voor de armory vanwege werk maar het gaat om Lithae @ nordrassil
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 13:24 ]
Verwijderd
sub is GEEN raid spec, respec combat, flikker een shaman in je groep, en je merkt het verschilVerwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 13:17:
[...]
ROFL![]()
[...]
Even tussendoor...is er nog iets wat ik absoluut moet hebben voor kara op mijn rogue?
Ik heb niet echt de beste gear en wapens maar ik kan wel redelijke, constante dps ophouden maar ik weet niet of dat genoeg is voor kara.
Ben nu sub specced omdat ik 2 verschillende wapens heb kan ik dat blijven voor kara of is het toch verstandig om te respeccen?
Verwijderd
Vind Trolls juist geweldig..Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 11:17:
Gnomes zijn net als Trolls, een beetje spijtigDoe mij maar mijn d0rf priest and NE druid
Ik als ally haat ze
Verwijderd
Haha geweldig toch..Als horde is het dan weer irritant als een gnome je uitlacht en gankt.
Verwijderd
Haha ja kan me dat wel heeel goed voorstellen jaVerwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:08:
Haha geweldig toch..Als horde is het dan weer irritant als een gnome je uitlacht en gankt.
Door een gnome geganked worden en dan dat irritante, bijna panische lachje erbij...doet me rillen

En dat dansje dan...moet toegeven dat ik een gnumz /dance wel leuk vind...maar zelf een gnum char beginnen....nee dank je
DORF FTW!!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 15:25 ]
eigk zou je als je lvl 70 bent moeten kunnen lullen met horde. ook met de nieuwe uitbreiding eigk.
je bent eigk met beide factions aan het vechten tegen Illidan of Arthas. dus als bondgenoten tegen elkaar lullen.
[wel lore technisch goed]
ik zou het persoonlijk wel koel vinden om met horde te groupen tegen illidan ofzo. je hebt een extra pool met lui waarmee je kan spelen.
[niet lore technisch goed]
of het evt. zelfs zo maken dat je je bij een faction kan aansluiten als je daar tegen zou zijn en zo je PVP enablen ofzo.
lijkt mij wel leuk
je bent eigk met beide factions aan het vechten tegen Illidan of Arthas. dus als bondgenoten tegen elkaar lullen.
ik zou het persoonlijk wel koel vinden om met horde te groupen tegen illidan ofzo. je hebt een extra pool met lui waarmee je kan spelen.
of het evt. zelfs zo maken dat je je bij een faction kan aansluiten als je daar tegen zou zijn en zo je PVP enablen ofzo.
lijkt mij wel leuk
This is the Way.
Ik hoop nog steeds op een instance waarbij een horde raid met een alliance raid moet samen werken om gezamenlijk een boss neer te krijgen. Dit zou bij Arthas behoorlijk toepasselijk kunnen zijn.NoTimeRemains schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:38:
eigk zou je als je lvl 70 bent moeten kunnen lullen met horde. ook met de nieuwe uitbreiding eigk.
lijkt mij wel leuk
Verwijderd
Ja dat zou leuk zijn maar het communiceren met horde is en blijft lastig (niet zo gek natuurlijk want het zijn "vijanden van elkaarHitmanWVU schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:42:
[...]
Ik hoop nog steeds op een instance waarbij een horde raid met een alliance raid moet samen werken om gezamenlijk een boss neer te krijgen. Dit zou bij Arthas behoorlijk toepasselijk kunnen zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 15:51 ]
Eigenlijk heel raar want er is niks aan de hand als maar niemand last heeft van die adds. Omdat wij regelmatig zonder lock zitten ben ik ze de laatste tijd maar aan 't tanken, en sindsdien is het eigenlijk nooit meer fout gegaan.Mektheb schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:36:
[...]
Gz Aran is best irritant vind ik zelf vind bv netherspite prince enz veel simpeler , met ze Sheep Pyro + Elementals gaat het vaak wel is mis , gelukkig combat res enzo en pakke nwe hem altijd met gemak , maar tis vaak best een irritant gevecht zoals prince met ze neerkomende elementals kan je ook pech hebben
@Nawa leuk verhaaltje maarre... "Lief dagboek" vergeet het nou eens niet! Lees het ook nog steeds graag hoor
[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 22-09-2007 15:53 ]
Bnet pindle#2913
gewoon een skill kopen voor 100g waar bij je de horde verstaat.
languagal skill [375] - 100G
zug zug
languagal skill [375] - 100G
zug zug
This is the Way.
Ja die elems zijn flink generfed. Wij maken ze nu altijd dood tegenwoordig. Kost je misschien 30 seconden. Tevens is die sheep ook niet zo'n ramp, je weet die ie gaat komen. Gewoon je pot en stone klaar hebben en innemen, en druids even op tranq rammen. Kun je daarna weer rustig verder.porn* schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:53:
[...]
Eigenlijk heel raar want er is niks aan de hand als maar niemand last heeft van die adds. Omdat wij regelmatig zonder lock zitten ben ik ze de laatste tijd maar aan 't tanken, en sindsdien is het eigenlijk nooit meer fout gegaan.
@Nawa leuk verhaaltje maarre... "Lief dagboek" vergeet het nou eens niet! Lees het ook nog steeds graag hoor
Mja druids hebben we ook maar zeldenFireAge schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:06:
[...]
Ja die elems zijn flink generfed. Wij maken ze nu altijd dood tegenwoordig. Kost je misschien 30 seconden. Tevens is die sheep ook niet zo'n ramp, je weet die ie gaat komen. Gewoon je pot en stone klaar hebben en innemen, en druids even op tranq rammen. Kun je daarna weer rustig verder.
Meestal tank ik ze gewoon terwijl de rest Aran neernuked
En weer drama! Ik zit pas 1.5 jaar (of hoelang bestaat Kara nou?) te wachten op Aran's cloak en de chess shoulders (voor m'n rogue), droppen ze EINDELIJK, zit ik natuurlijk weer op m'n warrior omdat er verder geen tank was. /cry
Wel Despair kunnen oprapen ondanks dat ik em vorige week won, toen werd ie per ongeluk aan iemand anders gegeven
En dus... al 2x geen Ozz gehad! /cheer
[ Voor 26% gewijzigd door porn* op 22-09-2007 16:21 ]
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Mmjja kon die persoon hem ook gebruiken?porn* schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:14:
[...]
Wel Despair kunnen oprapen ondanks dat ik em vorige week won, toen werd ie per ongeluk aan iemand anders gegeven
Ik heb het tot nu toe 3 keer gehad dat onze RL / ML een item aan de verkeerde persoon gaf

Ticket laten maken door de RL / ML, de persoon die hem kreeg en ik, die hem eigenlijk zou moeten krijgen.
Het ging om de healing wand en robe van opera in kara en de healing boots van aran.
De volgende morgen vond ik ze in de mail (wel 3 verschillende run's btw, maar wel 3 keer dezelfde RL/ML)
Hoe krijg je het voor elkaar om aran sheep/pyro te laten castenMektheb schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:36:
[...]
Prince is trouwens ook niet echt luck based, in princiepe kan je alleen ingesloten raken als of je spotter loopt te slacken met het aangeven van wanneer prince tank/caster groep zich dient te verplaatsten of wanneer je dps loopt te slacken.
Gewoon een goede spotter meenemen en geen slackende dps en al je cd's bewaren tot prince op 30% is en je zal geen problemen hebben in princiepe.
Bij ons wel hoor. Ik was in Skettis bezig met die prisoner escort. Poef, rogue in m'n reet. Was ik vergeten dat ik na een raid enabled was.Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 11:37:
@Hydra
Ik speel dus ook op een PVE server. Geen RP, maar wel PVE. Ik zet tegenwoordig ook mijn pvp aan, maar in Outland zijn er geen allies die lamen.
Blueboyers hebben gewonnen trouwens, na vandaag weer 2 keer door een ?? en 1 keer door 3 level 40ers geblueboyed te zijn heb ik het idee van levellen met PvP aan maar opgegeven. Kost me nu toch iets te veel tijd, en de kans dat je ze in STV nog terugvindt is toch 0.
Op PvE servers als je iemand op pvp enabled ziet staan, dan vanuit je blue mode (neutral) hun aanvalt als ze een mob aan het aanvallen zijn, en als ze terugkomen voor wraak weer op blue (neutral) mode zitten zodat ze niks terug kunnen doen
Dit topic is gesloten.