Eindelijk! Na weken arena ellende zijn we nu zowaar 6-4 gegaan (eigenlijk 6-5, maar mijn teamgenoot DCde en als feral druid sta je niet echt een goede kans tegen warr+pally, dus ik tel deze niet mee). Ons Feral Druid+MS warrior teampje deed het zowaar een beetje goed!
We hadden de volgende matchups:
Warrior+Pally: Kansloos verloren. Valt verder weinig aan uit te leggen... kiten werkt niet met BoF.
Rogue+Pally (clothadin): Keihard gewonnen. De rogue werd lekker door mij gepest (feral) en kwam nooit bij de warrior in de buurt die enorm hard de paladin kapot aan het maken was. Daarna was het natuurlijk klaar, warrior op full hp charged de rogue en ik ren weg en restealth... ik stun de rogue weer en klaar.
Shaman+Rogue: Keihard gewonnen (3x). De warrior op de shaman (dat was eigenlijk fout, maar het werkte) en ik solode de rogue ondanks dat die een paar heals kreeg.
Mage+Mage: Nipt gewonnen. Een heeele lastige matchup, maar de mages hadden besloten om mij dood te maken terwijl ze de warrior CCen (goed idee). Ik was dus keihard rond aan het rennen en mezelf hotten terwijl ik 2 mages achter me aan had, na 15 rondjes was de ene mage dood (de warrior kon af en toe chargen en een nare MS doen) en toen zat de warrior op de mage en kon ik me uit het LOS weer naar full healen en toen was het wel gebeurd.
Warlock+Shadowpriest: Keihard verloren
Rogue+Priest: 1-1. Eerste pot keihard verloren, de warrior kreeg de priest niet echt dood terwijl ik langzaam doodging aan de rogue. Tweede pot allebei op de rogue en de priest kon het niet bijgehealed houden (feral charge, bash, cyclone helpen hem ook niet

).
Al met al heel tevreden. Conclusie: MS is geweldig.