Het World of Warcraft topic - Deel 131 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.582 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

UTwizard schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:50:
[...]

Dus je test een Threatmeter op net die ene boss zonder aggro list? :P
roflol nee :P
Maar met de trash merk je het wel ;)
Vooral die ghostpacks net voor Aran, tenminste daar merkte ik wel degelijk verschil.

[ Voor 7% gewijzigd door chromeeh op 24-09-2007 14:45 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
RaseriaN schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:11:
[...]

Toch wel jammer dat je niet sneller dan een 1.0 speed kan gaan :Y)
Ja het kan wel, maar WoW doet er niks mee ;)
Auto attack toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:13:
[...]

Rogues kun je ook goed naaien trouwens als druid. in AB wist ik dat er een rogue op de stable flag staat te campen. Dus ik shift bij de flag van cat naar bearform en ga de flag taggen, hoppa, cheapshot. Als ik uit stun kom cast ik faerie fire op em, bash hem, en sprint er vandoor in catform. 5s later zit ik in stealth. Staat daar naast de flag een rogue te balen dat 'ie niet terug in stealth kan komen :D
Late reactie, maar Faerie Fire kan je gewoon verwijderen met Cloak of Shadows ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:47:
[...]

Late reactie, maar Faerie Fire kan je gewoon verwijderen met Cloak of Shadows ;)
niet in de 3x bracket :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, daar was een mooie omschrijving voor...
"Haste has no cap for classes who's primary attack is auto-attack. Unlike all other attacks investigated, auto-attack appears to have no internal cast time or cooldown, and thus adding more haste will always increase your actual rate of attack. Additionally, melee using instant attacks and "on next attack" specials only do not push back their swing timer. As long as you limit yourself to those type of attacks, haste provides full value (or better) for each additional point. Note that some gear/enchanting/talent decisions (see above about procs) may make haste more or less effective for specific melee classes."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:22:
Over hoe goed ik wil kunnen healen? Heel goed. ;) We hebben twee Healadins en een Holy Priest, verder ben ik dan de enige healer. Ik zou het leuk vinden om (één van de) main healers te zijn in onze casual guild. :)

.......

Mijn idee is dan om een full Resto build te doen, maar die op wowwiki staat, heeft geen Natural Shapeshifter, maar wel Imp. Tranquility. Lijkt mij juist andersom handig, dus voorlopig gaat mijn buils net als Marilyn van Nihilum worden. :)
Ikzelf heb een resto druid. Geloof me, imp tranquility is een zegen, ik gebruik het heel vaak. Waar het vroegen een recipe voor disaster was vanwege de aggro, gebruik ik het nu extreem vaak, vooral in 5 man groups waar de hele party geraakt wordt. Natural shapeshifter is vrij pointless. Je hoort niet te shiften als healer. hooguit 1 of 2 keer naar tree form in bepaalde situaties, maar die zijn zeldzaam. Ikzelf begin graag in tree form, heal wat ik kan, en shift naar normal form als ik Healing touches moet gaan spammen. Verder shift ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:50:
[...]

Ja, daar was een mooie omschrijving voor...
"Haste has no cap for classes who's primary attack is auto-attack. Unlike all other attacks investigated, auto-attack appears to have no internal cast time or cooldown, and thus adding more haste will always increase your actual rate of attack. Additionally, melee using instant attacks and "on next attack" specials only do not push back their swing timer. As long as you limit yourself to those type of attacks, haste provides full value (or better) for each additional point. Note that some gear/enchanting/talent decisions (see above about procs) may make haste more or less effective for specific melee classes."
Ik weet voor 99% zeker dat ik ergens gelezen heb over een 1.0 attack speed cap :/
Kan alleen die link weer niet meer vinden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
RaseriaN schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:55:
[...]

Ik weet voor 99% zeker dat ik ergens gelezen heb over een 1.0 attack speed cap :/
Kan alleen die link weer niet meer vinden ;(
Ja dat klopt, special attacks zitten op de Global CoolDown van 1.0 secondes voor rogues (en 1,5 voor alle andere classes)

Je auto attack echter is gewoon je attack speed :D
Dus als rogue kan ik lekker super snel met mijn saté prikker prikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:52:
[...]

Ikzelf heb een resto druid. Geloof me, imp tranquility is een zegen, ik gebruik het heel vaak. Waar het vroegen een recipe voor disaster was vanwege de aggro, gebruik ik het nu extreem vaak, vooral in 5 man groups waar de hele party geraakt wordt. Natural shapeshifter is vrij pointless. Je hoort niet te shiften als healer. hooguit 1 of 2 keer naar tree form in bepaalde situaties, maar die zijn zeldzaam. Ikzelf begin graag in tree form, heal wat ik kan, en shift naar normal form als ik Healing touches moet gaan spammen. Verder shift ik niet.
Hmm. Sja ik weet het niet, tot nu toe heb ik vaker HT gebruikt als Tranq. tijdens het healen. En op de momenten dat ik Tranq. deed, was het toch al paniek genoeg. Over het algemeen doe ik een (low rank) Rejuv. op spelers die geraakt worden; Tranq. healt eigenlijk vaak te veel... Maar wel bedankt voor de tip, ik ga er nog eens over denken. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:47:
Joh, maar dat heb je niet op level 39 :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Zoals eerder vermeld had ik ooit eens een Belf Pally gerolled zoals de rest van de wereld toen TBC uitkwam maar doordat ik met WoW was gestopt was die op level 32 blijven steken. Nu ik mijn WoW account weer heb gereanimeerd leek het me leuker de pally te gaan levelen ipv weer met mijn main aan de slag te gaan (een 70 priest).

En oh wat heb ik een lol :*)
Echt, een paladin is zo een verademing om te levelen vergeleken met mijn ervaringen als een priest. In ieder geval op deze levels. Na kort levelen in 1k Needles ben ik wat te vroeg naar STV gegaan (lvl 35 geloof ik) en op mijn lvl 37 ding daar ben ik naar Badlands gerend om rock elementals te gaan grinden.
Dus ik heb daar een paar uurtjes rondgehuppeld met Bubblicious (ja inderdaad Female Belf) en ik moet zeggen het gaat als een trein. Ik vindt deze grind zo ie zo wel lekker maar op een paladin gaat dat echt als een trein!
Door Seal of Wisdom krijg je genoeg mana terug (door melee hits) om gewoon non-stop door te grinden. Af en toe een bandage om wat damage te healen na een zwaar gevecht en hop weer door. Zo goed als geen downtime en met Blessing of Might en Seal of Command ramt ze vrolijk de rock elementals tot kattengrit.. O+

De DPS van een paladin valt me overigens reuze mee, mijn meisje is retribution spec en ga toch redelijk vlot door de mobs heen hoewel ik nou niet echt ultieme gear heb op dit moment. Die nare verhalen dat het eeuwen duurt om een mob te killen schijnen dus op dit level nog wel mee te vallen.

Vanavond staat dingen tot level 40 op de planning, Mount ophalen (nou ja krijgen bij pally) en vervolgens wil ik mijn blacksmithing serieus gaan levelen. Dat wordt dus zwaar minen :'( maar dat gaat weer een stuk fijner op een Mount.

PS. Pallies are easy mode _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:10:
Hey,

Zoals eerder vermeld had ik ooit eens een Belf Pally gerolled zoals de rest van de wereld toen TBC uitkwam maar doordat ik met WoW was gestopt was die op level 32 blijven steken. Nu ik mijn WoW account weer heb gereanimeerd leek het me leuker de pally te gaan levelen ipv weer met mijn main aan de slag te gaan (een 70 priest).

En oh wat heb ik een lol :*)
Echt, een paladin is zo een verademing om te levelen vergeleken met mijn ervaringen als een priest. In ieder geval op deze levels. Na kort levelen in 1k Needles ben ik wat te vroeg naar STV gegaan (lvl 35 geloof ik) en op mijn lvl 37 ding daar ben ik naar Badlands gerend om rock elementals te gaan grinden.
Dus ik heb daar een paar uurtjes rondgehuppeld met Bubblicious (ja inderdaad Female Belf) en ik moet zeggen het gaat als een trein. Ik vindt deze grind zo ie zo wel lekker maar op een paladin gaat dat echt als een trein!
Door Seal of Wisdom krijg je genoeg mana terug (door melee hits) om gewoon non-stop door te grinden. Af en toe een bandage om wat damage te healen na een zwaar gevecht en hop weer door. Zo goed als geen downtime en met Blessing of Might en Seal of Command ramt ze vrolijk de rock elementals tot kattengrit.. O+

De DPS van een paladin valt me overigens reuze mee, mijn meisje is retribution spec en ga toch redelijk vlot door de mobs heen hoewel ik nou niet echt ultieme gear heb op dit moment. Die nare verhalen dat het eeuwen duurt om een mob te killen schijnen dus op dit level nog wel mee te vallen.

Vanavond staat dingen tot level 40 op de planning, Mount ophalen (nou ja krijgen bij pally) en vervolgens wil ik mijn blacksmithing serieus gaan levelen. Dat wordt dus zwaar minen :'( maar dat gaat weer een stuk fijner op een Mount.

PS. Pallies are easy mode _/-\o_
Ik vond het ook wel lekker gaan met retri. Totdat ik op 32 prot probeerde. In de tijd dat ik met mn retrinoobje er 2 neerhaalde, doe ik er nu 6-8 :P Shield spikeje + crusader en rammen maar.

Op 42 holy shield, 5/5 reckoning en mn flurry axe met crusader en het wordt helemaal gekkenwerk :+

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 24-09-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb even wat holy / aoe grinding geprobeerd met een shield spike inderdaad.
Met een club melee mobs is dat wel fijn, tegen single en caster mobs eens stuk minder.

Ik merkte voornamelijk dat ik met mijn retri build op dit moment ongeveer 10-20% meer xp/hour dan ik op die holy/aoe build deed. Wellicht ligt dat ook aan mijn speelstijl. Ik had het idee dat de damage erg langzaam was, tenzij ik consecration gebruikte maar dan kom je weer niet op full mana na een pack, wat wel de bedoelings is van die build.
Zo ie zo is het in die build wel leuk om al die getallen over je scherm te zien lopen, vooral met 4+ mobs en een consecration. >:)

Enfin. Ik zal ergens in de level 40's weer eens holy respeccen en het nog eens proberen als ik zelf thorium spikes kan maken met BS.\

Edit: ah, ik zie dat je een crusader enchant gebruikt. Wellicht is dat het verschil.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn allereerste karakter was een paladin. Het begin ging echt super, je dps blijft bij (voor) op andere classes, maar dat verandert vanaf level 40. Het lijkt dan alsof iedereen in steen is verandert en het duurde steeds langer voor mobs doodgingen. Moet er wel bij zeggen dat dat uit de tijd is dat paladins nog HEEL anders waren. Seals/judgement was nog niet echt hét battlesysteem, seals moest je om de 15 seconde judgen omdat ze niet op mobs bleven zitten met hitten. Dat was ook uit de tijd dat autowanden niet bestond trouwens... vroegâh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:23:
Ja ik heb even wat holy / aoe grinding geprobeerd met een shield spike inderdaad.
Met een club melee mobs is dat wel fijn, tegen single en caster mobs eens stuk minder.
Dat is het probleem een beetje met die spec, niet erg optimaal voor questen, en grinden vind ik zelf echt te saai om helemaal tot level 70 te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:26:
Mijn allereerste karakter was een paladin. Het begin ging echt super, je dps blijft bij (voor) op andere classes, maar dat verandert vanaf level 40. Het lijkt dan alsof iedereen in steen is verandert en het duurde steeds langer voor mobs doodgingen. Moet er wel bij zeggen dat dat uit de tijd is dat paladins nog HEEL anders waren. Seals/judgement was nog niet echt hét battlesysteem, seals moest je om de 15 seconde judgen omdat ze niet op mobs bleven zitten met hitten. Dat was ook uit de tijd dat autowanden niet bestond trouwens... vroegâh...
Yep die tijd kan ik me ook herinneren :D Toen ging dat echter een stuk langzamer vanaf lvl 40 indeed. Maar dan speelde je ook een hele andere paladin. Ik kan me de oude SoC nog wel herinneren. Damn dat was pas imba dmg! Maar helaas imho zwaar generfed. Daarom heb ik mijn paladin ook maar holy geleveld van 60-70. Alleen maar wat instances doen en daar de exp mee verzamelen. Hij is van 60-70 helemaal rested geleveld.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:28:
[...]

Dat is het probleem een beetje met die spec, niet erg optimaal voor questen, en grinden vind ik zelf echt te saai om helemaal tot level 70 te doen.
1 on 1 is mn prot nog steeds sneller dan retri, dat is het leuke. Met Seal of the crusader en alle extra weapon procs uit reckoning en flurry vliegen de hits je om de oren. En omdat je nauwelijks damage krijgt heb je 0,0 downtime.

Daarnaast ging ik met retri nog redelijk vaak dood, omdat ik moeite had met mobs hoger level of meerdere tegelijk. Met prot verwelkom ik iedere add en doodgaan werd echte en zeldzaamheid.

Het irritante aan retri vond ik ook de onvoorspelbaarheid. Met de trage weaponspeed en het feitelijke wachten op crits en SoC procs was het soms extreem frustrerend om 10 seconden lang naar een gevecht te kijken waar je nauwelijks vooruit kwam.

Maar goed, ieder z'n meuk. Ik heb de Pally als fun char, als counter op mn warlock. De Pally is alles wat mn warlock niet is (potentiele tank, healer, melee, melee aoe). Ik twink hem ook wel een beetje met leuke items uit de AH en enchants e.d. Soort hobby projectje, want mn warlock heeft geld zat en alle quests gedaan. Enige wat ik daar nog mee doe is raiden eigenlijk.

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 24-09-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:58
KillGhost schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:12:
[...]
pfff onze gm is een female dwarf.
Hmm, ik dacht bijna dat je het over mij had, maar je zit op een andere realm :P Anyway, i r hawt en sexeh als female dwarf. Dreigen naakt te gaan is altijd een goede motivator voor de raid om een stapje harder te lopen though ;)

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

I.R. Butcher schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:43:
[...]
Dreigen naakt te gaan is altijd een goede motivator voor de raid om een stapje harder te lopen though ;)
I rest my case! heh

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:36:
[...]

1 on 1 is mn prot nog steeds sneller dan retri, dat is het leuke. Met Seal of the crusader en alle extra weapon procs uit reckoning en flurry vliegen de hits je om de oren. En omdat je nauwelijks damage krijgt heb je 0,0 downtime.

Daarnaast ging ik met retri nog redelijk vaak dood, omdat ik moeite had met mobs hoger level of meerdere tegelijk. Met prot verwelkom ik iedere add en doodgaan werd echte en zeldzaamheid.

Het irritante aan retri vond ik ook de onvoorspelbaarheid. Met de trage weaponspeed en het feitelijke wachten op crits en SoC procs was het soms extreem frustrerend om 10 seconden lang naar een gevecht te kijken waar je nauwelijks vooruit kwam.

Maar goed, ieder z'n meuk. Ik heb de Pally als fun char, als counter op mn warlock. [b]De Pally is alles wat mn warlock niet is (potentiele tank, healer, melee, melee aoe)[/b. Ik twink hem ook wel een beetje met leuke items uit de AH en enchants e.d.
Gevaarlijk in pvp.... :P

Een warlock en een paladin! Je wilde gewoon gratis mounts, geef het maar toe!

Overigens is retri met de huidige talenttree een stuk beter dan toen jij je paladin levelde (ik neem aan dat dat even geleden is), dus ik kan me voorstellen dat het nu iets interactiever is dan vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:44:
[...]

Gevaarlijk in pvp.... :P

Een warlock en een paladin! Je wilde gewoon gratis mounts, geef het maar toe!

Overigens is retri met de huidige talenttree een stuk beter dan toen jij je paladin levelde (ik neem aan dat dat even geleden is), dus ik kan me voorstellen dat het nu iets interactiever is dan vroeger.
Ben nog steeds bezig met mn Pally :)

Ik hou denk ik niet zo van trage wapens, want dat was mn grootste irritatie :P

parry
3.6 seconde later
parry
3.6 seconde later
regular hit
3.6 seconde later
miss
3.6 seconde later
regular hit
3.6 seconde later
regular hit met SoC proc *wooooot*
etc..

Ik hou toch van iets meer actie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:47:
[...]

parry
3.6 seconde later
parry
3.6 seconde later
regular hit
3.6 seconde later
miss
3.6 seconde later
regular hit
3.6 seconde later
etc..
Je kunt tegenwoordig druk judgen en crusaderstriken hé :) Ik ben het overigens wel met je eens, retri is het niet voor mij, ik level lekker prot (en mijn warlock is ook blij met zijn gratis mount, en heeft nu zelfs de epic mount gehaald!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

[...]

parry
3.6 seconde later
parry
3.6 seconde later
regular hit
3.6 seconde later
miss
3.6 seconde later
regular hit
3.6 seconde later
etc..

hahaha inderdaad ja. Tering wat gaat dat dan traag. Daarom heb ik het maar opgegeven als retri te lvl'en :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

parry
3.6 seconde later
parry
3.6 seconde later
regular hit
3.6 seconde later
miss
3.6 seconde later
regular hit
3.6 seconde later
etc..

Hahahaha ik ken het idee mn shaman twink (39) heeft die pedulum of doom (of zo iets) das een 4.00 wapen dan loop je echt echt achter iemand aan te wachten tot ie een klap geeft en als het dan geen WF is dan is het oook niet spectaculair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

parry
3.6 seconde later
parry
3.6 seconde later
regular hit
3.6 seconde later
miss
3.6 seconde later
regular hit
3.6 seconde later
etc..

Volgens mij is dat nu precies waarom ik nooit verder ben gekomen met m'n warrior, paladin en shaman. Je hebt vaak dat je met een hit de mob op 1% health ofzo krijgt, maar dan moet je nog 3.2 seconden ofzo gaan wachten op de volgende hit. Irritant! Ik vind die attackspeed van m'n druid leuk, 1s :P Ik zie m'n Puss in Boots ook een beetje als een DoT effect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:49:
[...]

Je kunt tegenwoordig druk judgen en crusaderstriken hé :) Ik ben het overigens wel met je eens, retri is het niet voor mij, ik level lekker prot (en mijn warlock is ook blij met zijn gratis mount, en heeft nu zelfs de epic mount gehaald!)
Ik ben benieuwd hoe zoiets zou werken:

http://www.wowhead.com/?talent=sxZxhuhx00xZVbxt0rhVo

Ik ben geen Pally expert, maar dit lijkt me nog wel grappig met Reckoning en gewoon HEUL VEUL strength stacken. (2x +10% str). Zou geinige SoC procs op moeten leveren.

edit: ietsje aangepast dan

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 24-09-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:57:
[...]

Volgens mij is dat nu precies waarom ik nooit verder ben gekomen met m'n warrior, paladin en shaman. Je hebt vaak dat je met een hit de mob op 1% health ofzo krijgt, maar dan moet je nog 3.2 seconden ofzo gaan wachten op de volgende hit. Irritant! Ik vind die attackspeed van m'n druid leuk, 1s :P Ik zie m'n Puss in Boots ook een beetje als een DoT effect :P
1% health:
Warrior: thunderclap, execute
Shaman: Shock / totem
Paladin: consecration
er zijn genoeg dingen die je kan doen bij die 1% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pala tanks zijn echt grappig nu, guildie had fimpje gemaakt terwijl ie SM Armory ging boosten

http://www.youtube.com/watch?v=L_iqZToXLQM

Oww en ja, female dwarf pala =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben als holy paladin geleveld en het ergste is niet eens je DPS, maar eerder je gebrek aan interupts of harde finishing moves. Als je een mob moet killen die kan healen, een paladin :-), dan baal je echt. Het gebrek aan interupt mogelijkheden gecombineerd met de lage DPS maken dat ik m'n pala nooit meer solo gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:47
Ultieme farm combo: prot pally + SoC spuitende lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Ik ben van plan om binnenkort eens te gaan tanken met mijn paladin om dat te proberen. Wat zijn dan dingen waar ik op moet letten, en voor wat voor soort gear zou ik dan moeten gaan. Is het dan net als met warriors gewoon + def + stamina etc? Of moet ik ook proberen voor spelldmg te gaan. Ik heb me er nog totaal niet in verdiept en ben benieuwd. En wat zou dan een goeie rotatie zijn om te tanken in een instance als karazhan.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:21:
Ultieme farm combo: prot pally + SoC spuitende lock.
Kweetniet. Ik heb destijds op m'n priest tijdens de Naxx opening event samen met een mage undead gegrind, en dat ging echt enorm hard. Maar dat was voor de AoE nerf, pullde je per keer zo'n 50 mobs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:22:
[...]

Kweetniet. Ik heb destijds op m'n priest tijdens de Naxx opening event samen met een mage undead gegrind, en dat ging echt enorm hard. Maar dat was voor de AoE nerf, pullde je per keer zo'n 50 mobs :)
ja, dat was idd belachelijk overpowered... waren mages erg happy mee, andere classes wat minder :{ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:15:
Ik ben als holy paladin geleveld en het ergste is niet eens je DPS, maar eerder je gebrek aan interupts of harde finishing moves. Als je een mob moet killen die kan healen, een paladin :-), dan baal je echt. Het gebrek aan interupt mogelijkheden gecombineerd met de lage DPS maken dat ik m'n pala nooit meer solo gebruik.
stun? finishing die hammer die je kan gooien of is dat een talent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee het zijn geen talents, iedere pala heeft ze. Alleen zijn ze zelden voldoende en zal de mob alsnog healen waardoor je "opnieuw" kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:53
Weet iemand trouwens wat dat harp-riedeltje is wat soms bij de AH (bij mij dan) klinkt? Is dat iets van een player ofzo? Kon geen buff of iets in de (combat)logs vinden.
Zodra dat riedeltje klinkt begint iedereen spontaan te dansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001

NoTimeRemains

I know

w000t straks lekker Kara in :)
even die Prince downen :P en dan hoop ik zo dat deze dropt Blabla mindblad
en als deze dropt dan is die voor mij.
Andere lock moest en zou Black Stalk hebben tijdens een heroic run. Nou goed, jij deze ik die, deal? OK!!!
Mages hebben betere spullen.

Gief!! en duim maar voor me :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 18:40

On_E

Housemusic

cannibal schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:39:
Weet iemand trouwens wat dat harp-riedeltje is wat soms bij de AH (bij mij dan) klinkt? Is dat iets van een player ofzo? Kon geen buff of iets in de (combat)logs vinden.
Zodra dat riedeltje klinkt begint iedereen spontaan te dansen :)
http://www.wowhead.com/?item=13379

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
Wel grappig zo'n hok vol dansende toons :)
Jammer dat het BoP is, anders nog leuk voor mijn bankchar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:59
Als je nog op prince zit lijkt het me sterk dat die mages betere mainhands hebben. Het enige dat erbij in de buurt komt is exalted Honor Hold wapen en zelfs die mist nog 40 spelldamage op deze.
Gief!! en duim maar voor me :)
*duimt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

cannibal schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:53:
Wel grappig zo'n hok vol dansende toons :)
Jammer dat het BoP is, anders nog leuk voor mijn bankchar.
nou ja kan nog steeds wel, gewoon even een lock + 2 andere regelen, en via de Strat baron entrance naar binnen gaan. dat piccolo ding dropt zo vaak. (althans bij mij)

toen ik bezig was voor mijn mage tier0.5 best vaak hem moeten killen voordat ik eindelijk mijn magister ding had.
ik heb alles nog bewaard en moet alleen nog de magister chest hebben, al een paar UBRS runnen gedaan. en telkens maar niet (in de pre-tbc helemaal scheel gerund UBRS |:( )

ga ik gister even mee met mijn alt priestje voor de exp (62) bij drakki aangekomen helemaal niet meer aan die chest gedacht, en dropt dat hoeren ding! echt niet te geloven.
wil eignelijk die tier0.5 nog een keer afmaken om die summon boss te zien, en omdat ik er zoveel tijd/gold ingepompt heb :( (destijds)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:03:
Lief dagboek,

Gisteravond nog even een paar potjes AB en WSG gedaan met een paar guildies; wat zijn druids daar gaaf zeg! Sowieso is het leuk om het nu eens van de andere kant te zien. Na steeds casters gespeeld te hebben die iedere keer door stealthers te grazen genomen worden ben ik nu zelf een stealther die fijn casters kan pakken. Loop je in WSG richting de andere base, zie je een mage voor de damage powerup gaan en dan een pyroblast op je gaan casten. *Stealth* en je ziet gewoon een erg zenuwachtige mage. Pounce > Shred > Claw > Claw > Bite: dooie mage. Teehee :)

In de 3x bracket ben je ook nog eens enorm in het voordeel omdat je gewoon by far de snelste class bent, die ook nog eens erg moeilijk te slowen is. Je kunt iedereen inhalen en een druid is een ideale flagrunner. Ben er helemaal happy mee. Ik zie even wat ik ga doen, blijf nog even in de 30ies hangen omdat een flink aantal guildies ook PvP alts hebben, maar ik denk wel dat ik m'n druid naar 70 ga levellen en dan eens ga kijken of ik misschien eens wat Arena's kan gaan doen.

Kusjes, Niels
Pounce tegen een mage is dom want een goeie mage blinkt dan :) Doe maar ravage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:29:
Pounce tegen een mage is dom want een goeie mage blinkt dan :) Doe maar ravage ;)
Ja, opzich, maar het interrupt de spellcast sowieso, ze hebben een 18s DoT te pakken, en bovendien duurt het ff voordat ze het doorhebben en dan heb je ook een shred te pakken. Op iemand die zit te drinken ravage ik wel altijd natuurlijk :) Als ik merk dat mages beter worden (want in de 3x bracket zijn ze vaak best wel slecht) en te snel wegblinken ga ik wel ravagen.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 24-09-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:33:
[...]

Ja, opzich, maar het interrupt de spellcast sowieso, ze hebben een 18s DoT te pakken, en bovendien duurt het ff voordat ze het doorhebben en dan heb je ook een shred te pakken. Op iemand die zit te drinken ravage ik wel altijd natuurlijk :) Als ik merk dat mages beter worden (want in de 3x bracket zijn ze vaak best wel slecht) en te snel wegblinken ga ik wel ravagen.
Zo probeer ik op lvl 70 wel is bij mages dit : Ravage - Mangle - Shred. Is me een keer gelukt mage te 3 hitten op lvl 70 \o/

OT: Hoe maak je in je Sig. 2 regeltjes voor 2 chars en de link clickable? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:59
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:57:
[...]

Zo probeer ik op lvl 70 wel is bij mages dit : Ravage - Mangle - Shred. Is me een keer gelukt mage te 3 hitten op lvl 70 \o/

[ url = je link ] naam [ / url ] [ br ] [ url = je tweede link ] je tweede naam [ / url ]

zonder spaties duh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:00:
[...]

Ik ben geen Pally expert, maar dit lijkt me nog wel grappig met Reckoning en gewoon HEUL VEUL strength stacken. (2x +10% str). Zou geinige SoC procs op moeten leveren.

edit: ietsje aangepast dan
Ik heb het nooit geprobeerd, maar vermoed dat reckoning met trage 2handers nagenoeg niets doet.
En je moet wel erg veel strength hebben eer BoK meer attack power geeft dan BoM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:11:
[...]

Ik heb het nooit geprobeerd, maar vermoed dat reckoning met trage 2handers nagenoeg niets doet.
En je moet wel erg veel strength hebben eer BoK meer attack power geeft dan BoM.
Yeps, reckoning proct maar één keer per attack (dus max één extra attack per attack) binnen de 8 sec. Dus als reckoning up is, en je hebt een wapen van 2 speed, dan kan het zijn dat je alle reckoning charges (4) gebruikt. Met een 3.6 wapen zal je max twee extra attacks krijgen. Redelijk waardeloos dus. (vooral aangezien SoC een vaste ppm heeft, en je dus veel chance zal moeten hebben dat die twee extra attacks daar veel aan veranderen).

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij net dus ff die bug gedaan in UB, werkt perfect en dropte gelijk die epic wand voor me :D haha ! Daarna ff de "druid" boss gedaan, easy kill. Toen nog ff de 1e boss gedaan door over het "dak" van UB te lopen /o\. In totaal 10 mobs gekilled en 3 bosses gedaan :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:29:
[...]

pounce -> Blink, Summon water elemental, WE frost nova, frostbolt + ice lance = 4400 damage en ice block. etc etc :) Monstertje blijft doorhitten cold snap en ritueel herhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

eindelijk!

wild fury greatstaff is mine! all mine!
alleen nog steeds geen 2de nether vortex... TK gecleared tot aan VR, SSC tot aan die waterdorf met z'n murlocks en geen vortex.. :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:57:
[...]

Blink> water elemantel > weg rennen fire blast hele tijd ice lance totdat je dicht bij genoeg bent
frost nova > 2x lance ( meestal criti die voor 2k per stuk ) = dood druid _/-\o_

Mooiste vind ik fire/arcane mage ( omg 8k criti pyroblost who care ? )
Zie je daar de mage als zijn CD te burnen om een dodelijke pyroblast uit te delen
Ice blockk mieschien ? terwijl jou pet hem voor 800 per keer hit :D
frost nova > ice lance ( hopen dat frost nog niet over is ) silence > frost bolt : dood omg 8k criti pyroblast

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik ben momenteel aan het twijfelen tussen een Dwarf Warrior en Human Warrior.
Voordelen Dwarf: Stoneform (=rogue pwnage en een plus voor tanken), gemiddeld hogere base stamina en strength, frost resistance.
Voordelen Human: +5 mace/sword skill, Perception, Reputation Bonus.

Ik weet alleen niet welke van de twee ik nu moet kiezen. Dit wordt inmiddels mijn vierde alt, dus reputatie vind ik niet zo boeiend, eigenlijk wordt het vooral een PvP-char het gaat me er vooral om dat ik de andere overpowerde PvP-classes kan pakken: rogues, hunters, warlocks, shamans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MysticSnake
Ten eerste rogue is niet overpowered eerder underpowered :9 maarjah dat is een andere verhaal

Geloof mij een dwarf in het andere arena team kan soms het verschil tussen winnen en verliezen maken als er tenminste een rogue in de andere team is .
Het word een totale andere gameplay vergeet niet dat blind ook een poison is en met die dwarf skil kun je het gewoon weg halen :S
Laat staan 8 sec imu voor cripeling poison als je dan hamstring op hem hebt kun je gewoon wegrennen en voor 4 sec bandage :)
Het word vooral leuk met een dwarf priest in arena ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 00:28:
@MysticSnake
Ten eerste rogue is niet overpowered eerder underpowered :9 maarjah dat is een andere verhaal

Geloof mij een dwarf in het andere arena team kan soms het verschil tussen winnen en verliezen maken als er tenminste een rogue in de andere team is .
Het word een totale andere gameplay vergeet niet dat blind ook een poison is en met die dwarf skil kun je het gewoon weg halen :S
Laat staan 8 sec imu voor cripeling poison als je dan hamstring op hem hebt kun je gewoon wegrennen en voor 4 sec bandage :)
Het word vooral leuk met een dwarf priest in arena ><
Rogues waren underpowered, maar zijn nu de koning tegen casters...ik geef toe, een status die ze op een goedkope manier hebben verkregen maar toch. Een beetje hetzelfde als, warlocks die moeite hebben met MS warriors/rogues/enhancement shamans vanwege hun low armor etc. en dan warlocks een skill geven die hun dodge rating verhoogt naar 90% voor 5 seconden en alle bleed en movement impairing effects verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Bosmonster schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:00:
[...]

Werkt niet.
Voor SoC wil je een zo'n traag mogelijk wapen hebben omdat SoC PPM based is. En reckoning kan geen SoC proccen.

En voordat Kings meer dan BoM opleverd ben je ook al weer even verder, dat doet kings namelijk pas als je meer dan 132 strength van die buff krijgt, oftewel 1320 str zonder kings. Nu kan ik wel 1320 stamina krijgen, maar 1320 strength lopen volgens mij nog weinig mensen mee rond. Verder wil je Sanc aura hebben voor de 10% extra holy damage, en dan heb je niets aan imp devotion aura. Nu is tier-1 prot zowiezo niet heel aantrekkelijk voor ret paladins (een van de meest gehoorde kritieken op een ret spec). Anyway, de cookiecutter ret build zal toch meer richting dit gaan:
http://www.wowhead.com/?talent=sZxhZEfxt0cuiIot

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:15:
[...]

Blink> water elemantel > weg rennen fire blast hele tijd ice lance totdat je dicht bij genoeg bent
frost nova > 2x lance ( meestal criti die voor 2k per stuk ) = dood druid _/-\o_

Mooiste vind ik fire/arcane mage ( omg 8k criti pyroblost who care ? )
Zie je daar de mage als zijn CD te burnen om een dodelijke pyroblast uit te delen
Ice blockk mieschien ? terwijl jou pet hem voor 800 per keer hit :D
frost nova > ice lance ( hopen dat frost nog niet over is ) silence > frost bolt : dood omg 8k criti pyroblast
Mwah, gewoon na openen naar bearform gaan: die blink haal je wel in met feral charge, die elemental doet niet zoveel schade meer, en welke druid laat zich tegen houden door frost nova? (shift caster, rennen + insta heal op jezelf of instant cast op mage, shift naar bear).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
MysticSnake schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 02:14:
[...]

Rogues waren underpowered, maar zijn nu de koning tegen casters...ik geef toe, een status die ze op een goedkope manier hebben verkregen maar toch. Een beetje hetzelfde als, warlocks die moeite hebben met MS warriors/rogues/enhancement shamans vanwege hun low armor etc. en dan warlocks een skill geven die hun dodge rating verhoogt naar 90% voor 5 seconden en alle bleed en movement impairing effects verwijderd.
Rogues zijn niet overpowered / koning tegen casters.
Een goede rogue pwnd een slechte caster, een goede caster pwnd een slechte rogue. Beide goed? Dan is het een erg interessant duel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

MysticSnake schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 00:15:
Voordelen Dwarf: Stoneform (=rogue pwnage en een plus voor tanken), gemiddeld hogere base stamina en strength, frost resistance.

Ik weet alleen niet welke van de twee ik nu moet kiezen. Dit wordt inmiddels mijn vierde alt, dus reputatie vind ik niet zo boeiend, eigenlijk wordt het vooral een PvP-char het gaat me er vooral om dat ik de andere overpowerde PvP-classes kan pakken: rogues, hunters, warlocks, shamans.
Eigenlijk geef je het antwoord zelf al. Je hoeft geen reputatie te krijgen. Je wilt meer pvp doen (dus meer stamina is handig) en je wilt rogues pwnen met (stoneform). D0rf it is! Heb je ook meer aan dan alleen perception wat handig is voor rogues, maar stoneskin voor meerdere classes. Maar doe aub geen female! ^^

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Heeft iemand tips voor multi target tanken? Als ik eerst de skull pak, en er daarna nog een of meerdere targets los lopen, vind ik het erg lastig ze op te pikken en daar ook aggro op te bouwen. Of zou het zo moeten zijn dat als er 1 los loopt, ik die een paar keer moet shield slammen en dat het dan genoeg is? Ligt het dan aan anderen in de groep dat ik daar op verlies?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MysticSnake schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 00:15:

Orc warrior > rogue
Orc demo lock > rogue
Orc resto shammie > rogue
Orc BM hunter > rogue

hoezo zijn rogues overpowered?

[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 25-09-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Scrummie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:08:
Heeft iemand tips voor multi target tanken? Als ik eerst de skull pak, en er daarna nog een of meerdere targets los lopen, vind ik het erg lastig ze op te pikken en daar ook aggro op te bouwen. Of zou het zo moeten zijn dat als er 1 los loopt, ik die een paar keer moet shield slammen en dat het dan genoeg is? Ligt het dan aan anderen in de groep dat ik daar op verlies?
Het eerste wat je moet leren als tank is dat het altijd de schuld van de dps'ers is als jij agro verliest op multiple targets... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

QuarK schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:13:
[...]

Het eerste wat je moet leren als tank is dat het altijd de schuld van de dps'ers is als jij agro verliest op multiple targets... ;)
Zeg ze inderdaad maar geen multishot of frost nova of blade flurry etc te gebruiken :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er een beetje aan waar je mee te maken hebt. Ikzelf begin vaak met demo shout in het geval van veel mobs en doe een sunder op de secondary target. Dan taunt ik de primary target en doe ik een aantal sunders waar ik comfortabel mee ben op dit target, voordat ik de andere mobs begin te sunderen. Als het echt veel mobs zijn, pak ik het heel anders aan, dan gebruik ik iedere aoe aggro skill in het boekje en hoop ik dat het voldoende is. anders heb je altijd nog challenging shout (word vaak vergeten).

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Zelf gebruik ik bij multiple targets altijd (improved) thunderclap.
Zorg er voor dat bij de pull er geen HoT op je zit, earthshield (shamans) en prayer of Mending (priests) zijn wel handig omdat bij damage deze spells jouw healen en daarbij de healingagro ook voor jouw is en niet voor de healer.
Zelf gooi ik 2-3x een thunderclap in mijn rotatie om multiple targets op mij te houden, en op 15% health op skull alvast omschakelen naar cross om agro op te bouwen. Met improved thunderclap gaat dit perfect, weet niet ofdit goed werkt als je geen improved thunderclap hebt.

Als laatste idd challanging shout, maar gebruik deze in noodsituaties omdat het een 10min cooldown heeft.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Meestal plaats ik een shield slam + sunder op de skull mob, daarna plaats ik minimaal 1 sunder op de rest van de targets + thunderclap (anders zitten ze zo op de healer ;)). De DPS zal wel ondertussen begonnen zijn op de skull en die pak ik dan meestal snel op met nog een shield slam + sunders (of taunt).
Je moet ervoor zorgen dat de DPS-ers wel allemaal op de skull zitten. Als iemand niet op de skull zit dan probeer ik het eerst nog wel te fixen met taunt/shield slam/etc, maar als ze dan nog op die mob zitten dan is het laat maar gaan. Dan probeer ik diegene die wel het goede target hebben te helpen ;). Daar leren ze snel genoeg van als ze elke keer dood gaan bij een groep van mobs :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 25-09-2007 09:33 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

gisteren een paar tries op morogrim gehad en mannn wat ging dat kut.. best try 85% ofzo... Op onze forums staat voor zo'n beetje elke boss de tactics. VNL van boskillers gehaald. Goede raidy die ik ben heb ik dat natuurlijk gelezen. Komen we bij Morogrim word de tactics uitgelegd door een nieuw figuur (lang verhaal kort: raider in high end guild is getransfered, maatje van GM dus mag hij gelijk raids leaden zonder dat de rest em kent) en dat ging als volgt:

okwetankheremeleedpsthereandmageswarlocksthereohyeahalsopaladinthereandhealingmaybesomethingthenmurlrocs aoeveryeazyretardsifyoucantdoitready?go!

niemand begreep er dus ene fluit van.. handig was ook dat de tactics compleet anders waren dan die van bosskillers.. dus iedereen die ook maar een beetje tactics gelezen had wist het ook niet meer.

nou ja we gingen dus wat proberen en dat ging werkelijk helemaal prut. Murloks bleven gewoon niet bij de paladin.. gingen steeds voor de MT healers en zorgde dus voor een whipe.. het is welgeteld 1x goed gedaan maar de earthquake daarna was het weer helemaal kut...

nu is die gast dus een beetje een die hard raider. vind zichzelf erg goed en mensen die doodgaan aan bijvoorbeeld een sprout op je aller(!!!!!) eerste try gelijk retards. erg fijne en motiverende manier dus om te raiden. GM is vanaf vandaag op vakantie en gaat hij een week lang de raids leiden... vraag me af of er nog wel een guild is na die week..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Sorry, maar als je dood gaat aan de spout dan ben je idd een retard. Ook als het de 1e keer is.

Nu ging ik zelf ook dood bij lurker. Maar als je ziet hoe easy hij is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:21:
[...]
Ligt er een beetje aan waar je mee te maken hebt. Ikzelf begin vaak met demo shout in het geval van veel mobs en doe een sunder op de secondary target. Dan taunt ik de primary target en doe ik een aantal sunders waar ik comfortabel mee ben op dit target, voordat ik de andere mobs begin te sunderen. Als het echt veel mobs zijn, pak ik het heel anders aan, dan gebruik ik iedere aoe aggro skill in het boekje en hoop ik dat het voldoende is. anders heb je altijd nog challenging shout (word vaak vergeten).
Waar ik als mage vaak last van heb in instances zijn vooral warriors die bij meerdere mobs niet de skull flink pakken. Ik ben gewend om pas vanaf 5 sunders te gaan dps'en anders pak ik makkelijk agro. Als een tank dan geen sunders gaat lopen plaatsen sta ik daar te wachten.

Pak ik de volgende pull wel agro krijg ik van de warrior te horen -> wait for my sunders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Altijd leuk dat soort gasten.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:15:
[...]

Beetje nub druid die zich in frozen toestand laat icelancen :/

Blink>water elemental OMGHORRIBLE-druid-feral-charge-bashstun, shift to cat, elemental raped, cycloned, dancing around dumb mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lekker toch, ook een week vakantie voor jullie ! :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Jammer dat ik gekapt ben met WoW anders zou ik mijn pallie eens gaan trakteren op:
http://thottbot.com/i11684
http://thottbot.com/i11815

Dat wordt echt te grappig als prot builed pallie :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief dagboek

Gister bijna in me broek gezeken van het lachen.
Ik was in AB met mijn rogue en we stonden op verliezende hand (zoals zo vaak, in BG's alli = sux :P )
Op een gegeven moment had horde de mine te pakken en ik d8 "laat ik daar eens een kijkje nemen" dus ik er heen geslopen, stond er een female tauren warrior (sjeesus wat zijn die lelijk zeg) ik stealth achter hem en op het moment dat ik hem wilde sappen hoorde ik een stealth geluidje vlakbij.
Ik stealth een klein rondje om de warrior en zie een prowling drood (horde) stil zitten aan de andere kant van de warrior. :)
Ik d8 bij mezelf "dit wordt leuk" >:) ik sap de warrior en op dat moment komt de drood in beweging.
Ik blind de drood en begin de vlag te pakken die op dat moment horde was, toen de castingbar klaar was en de vlag grijs werd brak de drood uit zijn blind, ik was net klaar met de vlag dus ik doe een vanish.
Ik open op de drood met een cheap shot en sta vrolijk op hem in te hakken, komt de warrior uit de sap..maar gelukkig kwam hulp eraan, een warrior en een shadow priest en dus bleef de vlag voor ons. :)

Hahaha wat zullen de drood en de warrior zich kapot hebben geergerd toen ik daar kwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:12:
[...]

Orc warrior > rogue
Orc demo lock > rogue
Orc BM hunter > rogue

Voor elke build is er een tegen build. Je specialiseren tegen de ene build verzwakt je tegen een andere. Dat is ook de hele opzet van het pvp gedeelte. Dat maakt je niet over of underpowered. Je kunt nou eenmaal niet van iedereen en alles winnen. Verlies hoort erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
barfieldmv schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:41:
[...]
Waar ik als mage vaak last van heb in instances zijn vooral warriors die bij meerdere mobs niet de skull flink pakken. Ik ben gewend om pas vanaf 5 sunders te gaan dps'en anders pak ik makkelijk agro. Als een tank dan geen sunders gaat lopen plaatsen sta ik daar te wachten.

Pak ik de volgende pull wel agro krijg ik van de warrior te horen -> wait for my sunders....
Ligt totaal aan de groep. Ik speel vaak met een warlock/mage combinatie die er een sport van maken om zo hoog mogelijk op de damagemeters te komen en mij tot het uiterste te testen. Dan bedoel ik dus dat je de fireballs al ziet vliegen terwijl je de mob nog moet aanraken. Gaat vaak goed, en mocht het eens niet lukken dan klagen ze ook niet dat ze dood gaan :)

Voor de rest, wachten op 5 sunders is iets wat volgens mij pre-TBC aan de orde was.
Na thunderclap, shieldslam en sunder mag de warrior eigenlijk geen agro meer verliezen, en als je het verliest heeft mob dan nog 10% health over en ga ik daar niet eens meer achterna omdat hij dood is voordat hij de lock/mage bereikt.

[ Voor 3% gewijzigd door sabriel op 25-09-2007 09:58 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Bah, ik zit nu wel met een dillema. Van het zomer ging het gewoon erg klote met de guild. We stonden echt op het punt van disbanden. Ik heb toen bij de top guild op onze server geapplied, maar die hadden geen rogue meer nodig. Toen maar alle energie in de guild gestoken en dankzij een ware marathon van mij aan recruiten weer alles op de rails kunnen krijgen. In de tussentijd toch leuk VR + Maggy down. Verder ben ik sinds het begin van de guild al een member (sinds het begin van wow dan ook). Ik ben er een RL en een Classofficer. Het gaat nu wel redelijk okay, maar nu blijkt dat die high end guild nu dringend een rogue nodig heeft. Wat nu te doen :/ Bij de huidige guild blijven in de wetenschap dat je dan waarschijnlijk geen BT/MH zal zien of bij de huidige guild blijven en maar hopen dat we TK/SSC kunnen clearen. Verder zal ik in de nieuwe guild natuurlijk onderaan de DKP ladder beginnen, terwijl ik bij de huidige guild ver bovenaan sta.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

KillGhost schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:04:
Bah, ik zit nu wel met een dillema. Van het zomer ging het gewoon erg klote met de guild. We stonden echt op het punt van disbanden. Ik heb toen bij de top guild op onze server geapplied, maar die hadden geen rogue meer nodig. Toen maar alle energie in de guild gestoken en dankzij een ware marathon van mij aan recruiten weer alles op de rails kunnen krijgen. In de tussentijd toch leuk VR + Maggy down. Verder ben ik sinds het begin van de guild al een member (sinds het begin van wow dan ook). Ik ben er een RL en een Classofficer. Het gaat nu wel redelijk okay, maar nu blijkt dat die high end guild nu dringend een rogue nodig heeft. Wat nu te doen :/ Bij de huidige guild blijven in de wetenschap dat je dan waarschijnlijk geen BT/MH zal zien of bij de huidige guild blijven en maar hopen dat we TK/SSC kunnen clearen. Verder zal ik in de nieuwe guild natuurlijk onderaan de DKP ladder beginnen, terwijl ik bij de huidige guild ver bovenaan sta.
Ik zou blijven, beetje zonde om na al die tijd je guild alsnog te verlaten om mee te liften met een guild die verder is.

Maar ik moet er wel bij zeggen dat het mij niet boeit of ik ooit in BT/Hyjal kom of niet. ;)

Gisteravond zelf 68 gedinged, wederom met vrijwel alleen maar quests, zit nu dan ook al in Netherstorm, dat wordt dus Dailies doen voor gold @ 70.

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 25-09-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

On_E schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:06:
[...]

Ik zou blijven, beetje zonde om na al die tijd je guild alsnog te verlaten om mee te liften met een guild die verder is.

Maar ik moet er wel bij zeggen dat het mij niet boeit of ik ooit in BT/Hyjal kom of niet. ;)
Ik doe het niet om mee te liften. Ik heb ook wel wat vrienden (waaronder oud guildies) in die guild zitten. Ik wil gewoon alle content meemaken en dat zal gewoon niet lukken waarschijnlijk op deze manier. Maar ja, om na die tijd te leaven is gewoon kut ;) Ik heb natuurlijk veel vrienden nu ook in de guild etc. Maar toch, het blijft knagen.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

KillGhost schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:08:
[...]
Ik doe het niet om mee te liften. Ik heb ook wel wat vrienden (waaronder oud guildies) in die guild zitten. Ik wil gewoon alle content meemaken en dat zal gewoon niet lukken waarschijnlijk op deze manier. Maar ja, om na die tijd te leaven is gewoon kut ;) Ik heb natuurlijk veel vrienden nu ook in de guild etc. Maar toch, het blijft knagen.
Als je percee alle content wil zien dan zit er weinig anders op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ImdaMned schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:41:
Sorry, maar als je dood gaat aan de spout dan ben je idd een retard. Ook als het de 1e keer is.

Nu ging ik zelf ook dood bij lurker. Maar als je ziet hoe easy hij is...
ja als je ziet hoe eazy die is.. dan moet je hem wel eerst zien! ik heb natuurlijk ook gelezen over die sprout en ja in ging tijdens 1 van de eerste tries ook dood door te laat het water in de crossen.. dat is gewoon niets retards dat is gewoon een encounter leren.. je mag pas van retards spreken als hij op farm is (en je zelf niet nieuw bent zoals onze mage laatst.. die kreeg een guildinvite, werd gelijk meegesleept naar lurker (waar die natuurlijk nooit is geweest) en zonder tactics gelijk neergezet op een eiland met de mededeling "nuke like hell" )

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:12:
[...]

Orc warrior > rogue
Orc demo lock > rogue
Orc BM hunter > rogue

KK, horde rogues zijn overpowered dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

On_E schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:06:
[...]

Gisteravond zelf 68 gedinged, wederom met vrijwel alleen maar quests, zit nu dan ook al in Netherstorm, dat wordt dus Dailies doen voor gold @ 70.
hmm, doe je toch iets niet goed. ik zat met lvl58 in outland. ik heb in totaal 3 instances gedaan (bloodfurnace, ramparts en shadow labs) en de rest alleen maar quests. ik ben nu bijna klaar in nagrand en zit op lvl68.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

eendje schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:14:
[...]

hmm, doe je toch iets niet goed. ik zat met lvl58 in outland. ik heb in totaal 3 instances gedaan (bloodfurnace, ramparts en shadow labs) en de rest alleen maar quests. ik ben nu bijna klaar in nagrand en zit op lvl68.
Ik heb 0 instances gedaan en 0 keer puur gegrind.

En ZO erg is het nou ook weer niet, ik ga toch alleen maar PvPen over 2 levels, dus ik heb niet eens een flying mount nodig. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door On_E op 25-09-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm. mischien toch maar een instance een x doen dan? :) je hebt daar vaak ook 2/3 quests in en dat levert zo weer lekker veel XP op

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Dagboek, gister mijn eerste dag als Resto spec...

Gister heb ik dus de sprong genomen, en ben full Resto gegaan. Als eerste nog even een paar Spiders in Terrok geprobeerd, maar het viel vies tegen. Mijn dps is eigenlijk gewoon om te huilen vergeleken bij de Feral build, maar goed.

Daarna gelijk met een bijzondere groep Steamvaults gedaan. Een Bear tank, 3 Hunters en ik. De tank en twee Hunters hadden al een hele tijd niet op die char gespeeld, dus moesten even weer inkomen. Ik was net Resto, dus moest uiteraard ook wennen...

Totaal twee keer dood, vond het best mee vallen. Bij de laatste boss (die met die water tanks) niet een keer, terwijl dat best nog lastig schijnt te zijn; de eerste keer. Al met al ging het bij mij wel aardig: volgens Recap 5% over healing.

Gelijk flink geluk gehad; dropte Cloak of Whispering Shells en Serpentcrest Life-Staff, waarmee ik totaal op +600 healing zit, atm. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Seth_Chaos schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:51:
[...]

Voor elke build is er een tegen build. Je specialiseren tegen de ene build verzwakt je tegen een andere. Dat is ook de hele opzet van het pvp gedeelte. Dat maakt je niet over of underpowered. Je kunt nou eenmaal niet van iedereen en alles winnen. Verlies hoort erbij.
Hij zegt dat rogues overpowered zijn. Ik betwist dat door voorbeelden te geven van een aantal classes met een veel voorkomende pvp spec die een rogue ownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

slacker! kzit op 1300 en ik ben full feral :X

[ Voor 8% gewijzigd door Bezulba op 25-09-2007 10:20 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

eendje schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:14:
[...]

Aardig wat keer een instance gedaan, nu level 69,6 en nog niet eens klaar met de quests in Tarrok. :)
eendje schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:20:
slacker! kzit op 1300 en ik ben full feral :X
+1300 healing op level 68? Dat doe je erg netjes dan. :) Heb je armory linkje?

Btw; jij zit volgens mij ook wel in een iets meer hardcore guild als mij, scheelt ook wel qua gear mogelijkheden. :P Maar ik geef gelijk toe dat ik er nog lang niet ben.

[ Voor 32% gewijzigd door OkkE op 25-09-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Slacker, ik zit op 1700 en ben full balance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

OkkE schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:21:
[...]

Aardig wat keer een instance gedaan, nu level 69,6 en nog niet eens klaar met de quests in Tarrok. :)

[...]

+1300 healing op level 68? Dat doe je erg netjes dan. :) Heb je armory linkje?

Btw; jij zit volgens mij ook wel in een iets meer hardcore guild als mij, scheelt ook wel qua gear mogelijkheden. :P Maar ik geef gelijk toe dat ik er nog lang niet ben.
main is 70 he :P en m'n healing gear is zo'n beetje all epic atm

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

SMulTiE schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:23:
Slacker, ik zit op 1700 en ben full balance!
aangezien alle balance stuff +dmg en +healing is vind ik dat niet gek :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Carnagy schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:36:
pounce -> Blink, Summon water elemental, WE frost nova, frostbolt + ice lance = 4400 damage en ice block. etc etc :) Monstertje blijft doorhitten cold snap en ritueel herhalen
Shiften breekt frost nova, je bent wel erg dom als druid om in een FN te blijven zitten :) Anyway, gister exalted geworden met de skyguard dus ik heb nu zo'ng rappig vliegend beest als mount. Kan ik me nu fijn toespitsen op Ogri'la rep (3k naar exalted) en netherwing rep. Die repgrinds leveren een hoop cash op, en het is prima te doen om 's ochtends ff een uurtje eerder uit m'n nest te komen om de dailies te doen.

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 25-09-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:29:
[...]

Die opmerking klopt niet :) 1700 + damage en healing zou ik persoonlijk erg knap vinden! Smultie bedoeld waarschijnlijk dat hij in healing gear +1700 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

eendje schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:29:
[...]

is 1.7k dmg niet een beetje veel dan?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Klopt dat bedoel ik. Dmg maar 1177 ;'((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

eendje schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:28:
[...]

main is 70 he :P en m'n healing gear is zo'n beetje all epic atm
Vandaar. Ik loop nog half in greens... ;)

Maar +600 op level 69, met 1/2 greens vond ik toch helemaal niet zo slecht. Uiteraard ben ik nu wel aan het kijken naar waar goede upgrades zijn te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
OkkE schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:37:
Vandaar. Ik loop nog half in greens... ;)

Maar +600 op level 69, met 1/2 greens vond ik toch helemaal niet zo slecht. Uiteraard ben ik nu wel aan het kijken naar waar goede upgrades zijn te halen.
Je gaat nog flink vooruit met blue questdrops enzo. Ik heb zelf geen raidgear en zit op 680 +dam/healing op m'n mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:38:
[...]

Je gaat nog flink vooruit met blue questdrops enzo. Ik heb zelf geen raidgear en zit op 680 +dam/healing op m'n mage.
Meh zit op 14xx healing in bijna compleet epic...vind ik persoonlijk weinig of ligt dat aan mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik had btw 1100-nogwat healing @ lvl60 :P

Vroegâh, toen ik met rank3 of 4 HT alle healing meters zowat won ;(

[ Voor 46% gewijzigd door Smultie op 25-09-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk die morogrim down. Ongelovelijk, wat begon ik er de pest in te krijgen zeg. :)
Was de 3e week op hem. Gister hadden goede raid.

5 locks, 3 mages, 4 paladins.

We zeiden ook van te voren, als ie vanavond niet neergaat kunnen we er net zo goed meestoppen. :)

1e try op 30% tank dood door unlucky crushings
2e try down.

Afbeeldingslocatie: http://upload3.postimage.org/250333/morogrim.jpg

Nu op naar Fathom-Lord, wat me een stuk makkelijekr lijkt
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.