Hey,
Zoals eerder vermeld had ik ooit eens een Belf Pally gerolled zoals de rest van de wereld toen TBC uitkwam maar doordat ik met WoW was gestopt was die op level 32 blijven steken. Nu ik mijn WoW account weer heb gereanimeerd leek het me leuker de pally te gaan levelen ipv weer met mijn main aan de slag te gaan (een 70 priest).
En oh wat heb ik een lol
Echt, een paladin is zo een verademing om te levelen vergeleken met mijn ervaringen als een priest. In ieder geval op deze levels. Na kort levelen in 1k Needles ben ik wat te vroeg naar STV gegaan (lvl 35 geloof ik) en op mijn lvl 37 ding daar ben ik naar Badlands gerend om rock elementals te gaan grinden.
Dus ik heb daar een paar uurtjes rondgehuppeld met Bubblicious (ja inderdaad Female Belf) en ik moet zeggen het gaat als een trein. Ik vindt deze grind zo ie zo wel lekker maar op een paladin gaat dat echt als een trein!
Door Seal of Wisdom krijg je genoeg mana terug (door melee hits) om gewoon non-stop door te grinden. Af en toe een bandage om wat damage te healen na een zwaar gevecht en hop weer door. Zo goed als geen downtime en met Blessing of Might en Seal of Command ramt ze vrolijk de rock elementals tot kattengrit..
De DPS van een paladin valt me overigens reuze mee, mijn meisje is retribution spec en ga toch redelijk vlot door de mobs heen hoewel ik nou niet echt ultieme gear heb op dit moment. Die nare verhalen dat het eeuwen duurt om een mob te killen schijnen dus op dit level nog wel mee te vallen.
Vanavond staat dingen tot level 40 op de planning, Mount ophalen (nou ja krijgen bij pally) en vervolgens wil ik mijn blacksmithing serieus gaan levelen. Dat wordt dus zwaar minen

maar dat gaat weer een stuk fijner op een Mount.
PS. Pallies are easy mode