No guts, no glory!
Verwijderd
http://files.filefront.co...v/;8633966;/fileinfo.html
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 10:50 ]
Ik kijk altijd wel 3 keer om mij heen als ik land om te mine'n (main) danwel te herb'en (alt), maar dan nog, swiftness potion heeft me al aardig wat keren uit de brand geholpen. Maar zit je onder de 8k health dan wordt het zelfs met swiftness potion erg moeilijk om te overleven, die gasten delen rake klappen uit.Hydra schreef op maandag 24 september 2007 @ 00:05:
Zo, vandaag dus eindelijk die Netherwing quests unlocked, moet wel zeggen dat die netherwing dailies een stuk minder simpel zijn dan de Ogri'la en Skyguard quests, je bent flink aan het grinden. 40+ mobs killen voor de crystals bijvoorbeeld.
Ennuh, welke maloot heeft die Dragonmaw Acendants in hemelsnaam bedacht? Als je daardoor gespot wordt ben je gewoon dood, en het is een pokkeeind vliegen vanaf de GY
Vrijdag (dacht zaterdag maar had wat geluk met eggs) al op de alt de netherdrake, aangezien de main de onyxian heeft, op de alt de purple genomen, ook fraai.
Ik had de questitems voor Master of Elixir binnen anderhalve run binnen, vond het wel meevallen met de droprate. En BM willen er bij ons op de server toch wel veel runnen ivm laatste deel van de Kara-key quest.OkkE schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:56:
Zit ik trouwens met nog een andere vraag; over Alchemy.
4x Primal Might kost aardig wat tijd (of geld..), maar voor Elixirs moet ik in BM zijn, en om daar "even" de mats te halen, zie ik mijn guild nog niet doen; kost aardig wat moeite tijd om een BM raid op te zetten, en de mats droppen niet eens altijd. Hoe moeilijk de andere mats voor Elixirs zijn, weet ik niet...
Heeft er hier iemand ervaring mee? Voor iemand in een casual guild, waarbij BM niet vaak gedaan wordt (sowieso weinig raids). Lijkt me dat gelijk Transm. eigenlijk slimmer is.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Gebruik je een druid tank dan? Dat er een tank dood ging door crushings?Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:43:
Gisteren eindelijk die morogrim down. Ongelovelijk, wat begon ik er de pest in te krijgen zeg.
Was de 3e week op hem. Gister hadden goede raid.
5 locks, 3 mages, 4 paladins.
We zeiden ook van te voren, als ie vanavond niet neergaat kunnen we er net zo goed meestoppen.
1e try op 30% tank dood door unlucky crushings
2e try down.
[afbeelding]
Nu op naar Fathom-Lord, wat me een stuk makkelijekr lijkt
Morogrim attacked zo langzaam dat hij gewoon nooit de charges van een warrior's shieldblock moet kunnen weg hitten
Als ik een warrior bij ons in de guild zie die gecrushed word op een baas die een attack speed heeft van boven de 2.0 dan spam ik hem dood dat hij noob is en beter moet opletten om SB aan te zetten
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Zowiezo denk ik dat je aan elixir mastery meer hebt, als ik kijk naar hoe vaak (of eigenlijk hoe weinig) de trans. mastery proct ben ik blij dat ik zelf elixir gekozen hebt. Voor iedere stack van 20 elixirs heb je er zeker 4-6 extra, soms zelfs meer. En het kan ook (nog, schijnt aangepast te worden) extra flasks proccen..OkkE schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:08:
Heb een event staan met de guild, een BM run. Guildie is al bezig met de Elixirs quest, dus die heeft voorrang, maar daarna kijk ik wel hoeveel er dropt. Beslis ik daarna, maar ik denk dat ik ook Elixirts doe, aangezien Primals farmen nu hell is met Resto spec.
Verwijderd
Mjah, karatrash.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:43:
Gisteren eindelijk die morogrim down. Ongelovelijk, wat begon ik er de pest in te krijgen zeg.
Was de 3e week op hem. Gister hadden goede raid.
5 locks, 3 mages, 4 paladins.
We zeiden ook van te voren, als ie vanavond niet neergaat kunnen we er net zo goed meestoppen.
1e try op 30% tank dood door unlucky crushings
2e try down.
[afbeelding]
Nu op naar Fathom-Lord, wat me een stuk makkelijekr lijkt
Spitfire totem is erg vervelend, die moet asap down.
En stop een shaman in de group van de Shaman tank voor de grounding totem (vreet een frostshock op die die Shaman baas cast, scheelt hoop dmg)..
Dat zijn basicly de 2 dingen die echt fout kunnen gaan.
Verder gewoon goed de tanks door de 3 minibosses heen healen en dan komt het wel goed.
@ killghost.
Eerste wat je jezelf voor ogen moet houden is, waarvoor speel je de game?
Ik wil gewoon zoveel mogelijk endgame doen, 5mans/heroics/questen/grinden boeit me atm helemaal niets meer tenzij er een duidelijke reden voor is (in mijn geval wil ik nog exalted worden bij the Consortium).
PVP/PVE-Endgame is gewoon mijn ding, mijn eerste endgame guild kon daar erg goed in mee komen. Aan het eind slackte ze een beetje met AQ40 (nooit c'thun gezien) en in Naxx 5 bosses down toen de beruchte PVP patch kwam2/ 3maanden voor TBC waardoor het langzaam afstierf (heb toen zelf maar het genadeschot toegedient).
M'n huidige guild doet het nu gewoon erg goed voor de korte periode dat ze weer bestaan.
Een deel van de guild was in de zomer vakantie nog hun (nieuwe) chars aan het lvlen (waaronder 2 de GM en zijn hulpje
2,5 maand later staan we voor Kael (gisteravond de eerste tries) en ik heb dus idd zicht op MH/BT enzow binnen een paar weken..
Maar mocht je idd in een guild zitten waar het allemaal so-so is en je krijgt zo'n aanbod dan is dat cker het overwegen waard.
DKP technisch sta je maybe onderaan maar ik gok ff dat de rogues al een groot deel van hun wannahaves gaan hebben en dan komt de loot toch wel naar jou toe, of je nu weinig dkp heb of niet.
Loyaliteit is een mooi ding hoor (en ze moeten mij Denial uitschoppen wil ik daar ooit weer weggaan als ik ff naar de huidige spelers/progress kijk) maar soms houd het gewoon op en jij bent uiteindelijk degene die die 13euro p/m betaald en niet je guildies.
Komt goedRouted schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:14:
...en ze moeten mij Denial uitschoppen wil ik daar ooit weer weggaan als ik ff naar de huidige spelers/progress kijk

Ik ga maar gewoon zitten, is het sneller over en kan ik sneller terugvliegenZjanzjak schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:56:
Ik kijk altijd wel 3 keer om mij heen als ik land om te mine'n (main) danwel te herb'en (alt), maar dan nog, swiftness potion heeft me al aardig wat keren uit de brand geholpen. Maar zit je onder de 8k health dan wordt het zelfs met swiftness potion erg moeilijk om te overleven, die gasten delen rake klappen uit.
Ben ook benieuwdVrijdag (dacht zaterdag maar had wat geluk met eggs) al op de alt de netherdrake, aangezien de main de onyxian heeft, op de alt de purple genomen, ook fraai.En die vlucht op die HUGE drake naar Shat blijft ook supermooi.
Ik vind trouwens die quest waarbij je peons moetm poisonen zwaar kut. De droprate van die fel glands is gewoon klote, die quest ga ik skippen als ik straks friendly ben.
Lucky bastardZjanzjak schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:56:
Ik had de questitems voor Master of Elixir binnen anderhalve run binnen, vond het wel meevallen met de droprate. En BM willen er bij ons op de server toch wel veel runnen ivm laatste deel van de Kara-key quest.
En dan ook nog een paar PuGs doen waarbij je wiped omdat iemand midden in de run AFK gaat bijvoorbeeld. *zucht* Pugs zijn slecht voor m'n bloeddruk...
[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 25-09-2007 11:31 ]
https://niels.nu
yep i tottally agree, wachten op 5 sunders in normal instances is de mob dan al bijna dood. ben zelf een fire mage.sabriel schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:57:
[...]
Ligt totaal aan de groep. Ik speel vaak met een warlock/mage combinatie die er een sport van maken om zo hoog mogelijk op de damagemeters te komen en mij tot het uiterste te testen. Dan bedoel ik dus dat je de fireballs al ziet vliegen terwijl je de mob nog moet aanraken. Gaat vaak goed, en mocht het eens niet lukken dan klagen ze ook niet dat ze dood gaan![]()
Voor de rest, wachten op 5 sunders is iets wat volgens mij pre-TBC aan de orde was.
Na thunderclap, shieldslam en sunder mag de warrior eigenlijk geen agro meer verliezen, en als je het verliest heeft mob dan nog 10% health over en ga ik daar niet eens meer achterna omdat hij dood is voordat hij de lock/mage bereikt.
meestal begin ik 1 of 2 scorches en dan fireballen. en als de mob dan nog in de buurt komt heb je altijd nog, Dragonsbreath/BLastwave/Frostnova.
gister normal SL geweest (rep run voor wat guildies, en RL 67 shaman buddy
gewoon alles aoen, openem met Blastwave > DragonsBreath > frostnova > flamestrike. en dan rennen voor je leven
maar tsja was ook een sport voor de tank om mij dood te laten gaan.
zijn ook wel een paar keer gewiped maar dat was niet elke keer mijn schiuld, en ook niemand vond het erg. was gewoon vermaak
voor de ogre boss heb je 2van die groepjes van 6 mobs in het midden (Shadowpriest + locks).
onze druid tank dacht dat we ze allemaal in 1 pull konden doen
en als je wilt proberen alleen het midden daar te clearen, en dan de boss. think again die komen gelijk op je af zodra je de ogre aanvalt
all met al een leuke avond gehad
Ik speel de game puur voor de community en PVE. PVP kan mij gestolen worden. Verder zal de loot inderdaad vanzelf wel komen omdat de meeste al aardig wat goeie gear heeft. Dat is ook geen hoofdzaak btw. En ja ik betaal inderdaad die eurotjesRouted schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:14:
@ killghost.
Eerste wat je jezelf voor ogen moet houden is, waarvoor speel je de game?
Maar mocht je idd in een guild zitten waar het allemaal so-so is en je krijgt zo'n aanbod dan is dat cker het overwegen waard.
DKP technisch sta je maybe onderaan maar ik gok ff dat de rogues al een groot deel van hun wannahaves gaan hebben en dan komt de loot toch wel naar jou toe, of je nu weinig dkp heb of niet.
Loyaliteit is een mooi ding hoor (en ze moeten mij Denial uitschoppen wil ik daar ooit weer weggaan als ik ff naar de huidige spelers/progress kijk) maar soms houd het gewoon op en jij bent uiteindelijk degene die die 13euro p/m betaald en niet je guildies.

No guts, no glory!
Gaat er dan iemand ook serieus /afk terwijl een gevecht bezig is? Bij mij gebeurd het ook wel eens dat iemand /afk gaat tijdens een run, maar altijd als het even een manabreak of iets is... als de rest dan verder gaat, sja dan is het vragen om een wipe.Hydra schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:28:
En dan ook nog een paar PuGs doen waarbij je wiped omdat iemand midden in de run AFK gaat bijvoorbeeld. *zucht* Pugs zijn slecht voor m'n bloeddruk...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
BM is een gauntlet heOkkE schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:36:
[...]
Gaat er dan iemand ook serieus /afk terwijl een gevecht bezig is? Bij mij gebeurd het ook wel eens dat iemand /afk gaat tijdens een run, maar altijd als het even een manabreak of iets is... als de rest dan verder gaat, sja dan is het vragen om een wipe.
daartussenin is het drinken voor een paar ticks en weer rennen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Mjah over 2 jaar als de meeste al weer een andere game aan het spelen zijn is er van die community meestal weinig meer over (uitzonderingen daargelaten) wat meestal he geval is met Online gaming communities.KillGhost schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:35:
[...]
Ik speel de game puur voor de community en PVE. PVP kan mij gestolen worden. Verder zal de loot inderdaad vanzelf wel komen omdat de meeste al aardig wat goeie gear heeft. Dat is ook geen hoofdzaak btw. En ja ik betaal inderdaad die eurotjesEn loyaliteit is inderdaad heel mooi, maar het kan dit soort beslissingen heel moeilijk maken.
Heb het met Quake mee gemaakt, met BF en WoW gaat daar geen uitondering op zijn.
SOms houd je er wat goede irc/icq/msn maatjes aaan over, heel soms een goede vriend maar meestal gaat men gewoon verder met de volgende "flavour of the month" game.
En dat is dan een slecht moment om jezelf af te vragen of je uit de game heb gehaald wat je eruit had willen halen (en 70% van de wow community ziet echt End game niet hoor).
Als een kans aanklopt, kan je beter de deur open doen om iig even met hem te praten
Je kent BM toch wel? Daar heb je hele korte mana breaks voordat de volgende portal spawned, en voor en na de bosses een iets langere. Die gast ging gewoon vlak voor de 5e portal AFK. Iedereen meteen natuurlijk van "WTF?" en "No you fucking won't" maar dat mocht niet baten. We wipen dus redelijk dramatisch op de boss omdat er nog 2 portals open stonden, je kunt gewoon die DPS niet missen. Het probleem met PuGs in die instance is ook vaak dat je gewoon mensen hebt die net 70 zijn en aan instances beginnen en geen idee hebben hoe belangrijk DPS is, van die autoshottende hunters enzo.OkkE schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:36:
Gaat er dan iemand ook serieus /afk terwijl een gevecht bezig is? Bij mij gebeurd het ook wel eens dat iemand /afk gaat tijdens een run, maar altijd als het even een manabreak of iets is... als de rest dan verder gaat, sja dan is het vragen om een wipe.
Nouja, die lock kwam dus nadat we kansloos gewiped waren terug met "sorry guys" maar die is gewoon op de ignore geknikkerd. Hij zal wel een tiener geweest zijn die moest helpen afwassen ofzo, maar ik heb geen zin om met dat soort mensen te groupen. Ze moesten een aparte LFG channel hebben voor mensen die gewoon hun eigen tijd indelen
tsja of hij kreeg een telefoontje dat een familielid op sterven ligt who knowsHydra schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:57:
[...]
Je kent BM toch wel? Daar heb je hele korte mana breaks voordat de volgende portal spawned, en voor en na de bosses een iets langere. Die gast ging gewoon vlak voor de 5e portal AFK. Iedereen meteen natuurlijk van "WTF?" en "No you fucking won't" maar dat mocht niet baten. We wipen dus redelijk dramatisch op de boss omdat er nog 2 portals open stonden, je kunt gewoon die DPS niet missen. Het probleem met PuGs in die instance is ook vaak dat je gewoon mensen hebt die net 70 zijn en aan instances beginnen en geen idee hebben hoe belangrijk DPS is, van die autoshottende hunters enzo.
Nouja, die lock kwam dus nadat we kansloos gewiped waren terug met "sorry guys" maar die is gewoon op de ignore geknikkerd. Hij zal wel een tiener geweest zijn die moest helpen afwassen ofzo, maar ik heb geen zin om met dat soort mensen te groupen. Ze moesten een aparte LFG channel hebben voor mensen die gewoon hun eigen tijd indelen

sorry maar beetje raar om gelijk te ignoren.
maar i agree, als het inderdaad gewoon bij wijze van spreken een break was die niet nodig was geweest.
irrintanter is een puger die nadat hij zijn beacon gebruikt heeft, terug rent om er nog 1 op te halen (terwijl je al tig keer gezegd hebt dat dat niet kan). hij tot de zelfde conclusie komt. en tijdens het terug rennen. 15 mobs met zich meeneemt.

Ik neem aan dat 'ie dat wel gezegd had dan, maar hij gaf geen reden waarom hij weg ging. Bovendien bleef hij daarna gewoon online. Daarnaast was het sowieso geen goeie speler, zelfs op de eerste paar portals deed hij voor een lock veel te weinig DPS. Ik gooi helemaal niet snel iemand op ignore hoor.Gohan-san schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:01:
tsja of hij kreeg een telefoontje dat een familielid op sterven ligt who knows![]()
sorry maar beetje raar om gelijk te ignoren.
tsja dan is het wel suck inderdaadHydra schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:07:
[...]
Ik neem aan dat 'ie dat wel gezegd had dan, maar hij gaf geen reden waarom hij weg ging. Bovendien bleef hij daarna gewoon online. Daarnaast was het sowieso geen goeie speler, zelfs op de eerste paar portals deed hij voor een lock veel te weinig DPS. Ik gooi helemaal niet snel iemand op ignore hoor.
ik zou ook proberen mijn tijdens BM erbij te blijven. maar soms zijn er gewoon externe factoren.
Vriendin/Moeder/Huisgenoot/Deurbel/Telefoon
Heerlijk.......Gohan-san schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:01:
[...]
irrintanter is een puger die nadat hij zijn beacon gebruikt heeft, terug rent om er nog 1 op te halen (terwijl je al tig keer gezegd hebt dat dat niet kan). hij tot de zelfde conclusie komt. en tijdens het terug rennen. 15 mobs met zich meeneemt.
Lache al die BM verhalen opeens... Met guild runs veel lol in gehad. Makkelijk te tanken, mage kon zich lekker uitleven, lekker kort..... vond het wel prima altijd.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
yep gister een run in ehm 29 minuten gedaan geloof ik.Seraphin schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:21:
[...]
Heerlijk.......
Lache al die BM verhalen opeens... Met guild runs veel lol in gehad. Makkelijk te tanken, mage kon zich lekker uitleven, lekker kort..... vond het wel prima altijd.
guild run en ik mocht een keer lekker dpsen, er waren 2 mages mee
twee man ziek gemeld, en de derde had geen zin

nou daar ben je dan mooi klaar mee. maar goed niks aan te doen, wel een beetje lullig.
gisteren twee man uit de guild;
eentje komt online doet /gquit en logged uit zonder verklaring te geven.
en de andere (een praatjesmaker) die zegt ergens rond 19.00 dat hij eten ging bestellen. ja np jouw probleem.
krijgt hij rond 19.45 'ineens' een DC en blijft 30 min offline... right. dan ontkennen dat hij eten was en dan ineens vol boos op de officers dat het toch een kut guild was en dat hij niet eens mee mocht naar Kara om de shade te pakken.
zijn character is een Protection Warrior, als ik het op wowwiki toch goed heb gelezen is de shade toch niet tankable of wel?

This is the Way.
Klopt, Shade of Aran heeft geen aggro list en iedereen mag dus voluit DPS'en, tanks doen daar hun DPS kit aan voor extra damage.NoTimeRemains schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:29:
zijn character is een Protection Warrior, als ik het op wowwiki toch goed heb gelezen is de shade toch niet tankable of wel?
[ Voor 23% gewijzigd door UTwizard op 25-09-2007 12:33 ]
Verwijderd
Vraagje hoe moeilijk is Magtheridon's Lair in verhouding met Kara? Weet dat het een 25 mans instance is, dus lastig te vergelijken maar toch.
Of om het anders te stellen, we hebben als guildnu 2 groupen in Kara, nog niet op farm. is het dan mogelijk om al Magtheridon's Lair te gaan doen. Of is dit echt veel te hoog? dacht namelijk zelf dat hij iets makkelijker was dan Grull.
Alvast bedankt
Als je Karazhan nog niet op farm hebt kun je Maghteridon vergeten. Gruul komt na Karazhan, veel guilds slaan Maggi over omdat ie zo moeilijk is.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:32:
Hoi,
Vraagje hoe moeilijk is Magtheridon's Lair in verhouding met Kara? Weet dat het een 25 mans instance is, dus lastig te vergelijken maar toch.
Of om het anders te stellen, we hebben als guildnu 2 groupen in Kara, nog niet op farm. is het dan mogelijk om al Magtheridon's Lair te gaan doen. Of is dit echt veel te hoog? dacht namelijk zelf dat hij iets makkelijker was dan Grull.
Alvast bedankt
Magtheridon is easy als je in phase 2 zit, je hebt alleen genoeg dps nodig om de channelers neer te halen, en met alleen Kara gear kan dat lastig zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door QuarK op 25-09-2007 12:34 ]
Nee. Ga er morgen voor het eerst heen, guild run.
Oke. Ja dat is niet echt netjes, zeker niet omdat hij verder niet verteld wat de reden is/was.Daar heb je hele korte mana breaks voordat de volgende portal spawned, en voor en na de bosses een iets langere. Die gast ging gewoon vlak voor de 5e portal AFK. Iedereen meteen natuurlijk van "WTF?" en "No you fucking won't" maar dat mocht niet baten.
Dat is helaas het gevaar met PUGs. Hoor het ook regelmatig van andere guildies, dat een PUG run mislukt is. Ik doe nooit meer PUGs, alleen met de guild, of met irl vrienden.
Mag is een stuk lastig dan Gruul, Het is ok veel fout gevoeliger, 1 iemand die niet goed op een cube klikt, of dc't is bijna direct een wipe.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:32:
Hoi,
Alvast bedankt
5man tegelijkertijd op een cube laten klikken en dan 60sec later nog een keer door 5anderen (je krijgt een debuff die 90sec duurt vandaar de roulatie) end dat heel fase 2 en 3 door is soms nogal veel gevraagd.
Fase1 is gewoon pure DPS, je moet gewoon 4/ vande 5 adds plat hebben voor maggie spwnt, daarna de mensen leren klikken (staat ergens een goede mod in dit topic die het allemaal voor je kan regelen).
Als je die 2 truukjes door hebt is maggie helemaal niet zo moeilijk.
Je kan het btw goed testen of je er als guild klaar voor bent.
Krijg je niet 4/5 channelers dood voor fase2 begint dan ben je nog niet klaar voor Magtheridon (fase 1 duurt 2min, daarna komt mags onheroepelijk los)
/edit
wat mensen wel eens vergeten is dat Mags zelf geen dps fight is.
Je zit niet op een enrage timer zoals bij VR oid, je kan fase 2 zolang rekken als je wilt zolang je maar 10 man heb die kunnen klikken.
uiteraard wil je geen 30min ervoer doen, meer dps is snellere , maar dat is basicly alles wat het is dan.
[ Voor 17% gewijzigd door Routed op 25-09-2007 12:43 ]
Ik ben gister net over de 3000 healing (buffed, trinketsKillGhost schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:44:
Ik zit tussen de 1600 en 1700 healing met bijna 20% spellcirt (holy) en 103 manaregen while casting op mijn alt paladin. Wel full kara epics (behalve belt dan).
Maar normaal loop ik rond met zo'n 2200 +healing en 26% crit (32% op HL) met ~100 mp5
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
doe eens een armory/roster linkie..Kees schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:40:
[...]
Ik ben gister net over de 3000 healing (buffed, trinkets) heen gegaan, was ook wel een mijlpaal
Maar normaal loop ik rond met zo'n 2200 +healing en 26% crit (32% op HL) met ~100 mp5
ben nml erg benieuwd naar jouw gear:)
is er btw niet meer zowiets als ctprofiles waar je zelf je cahr kon gearen om ea te bekijken qua stats en hoe dat ging samenwerken??
[ Voor 14% gewijzigd door Routed op 25-09-2007 12:45 ]
YupRouted schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:39:
Mags is vooral een retard filter voor de guild.
5man tegelijkertijd op een cube laten klikken en dan 60sec later nog een keer door 5anderen (je krijgt een debuff die 90sec duurt vandaar de roulatie) end dat heel fase 2 en 3 door is soms nogal veel gevraagd.
Fase1 is gewoon pure DPS, je moet gewoon 4/ vande 5 adds plat hebben voor maggie spwnt, daarna de mensen leren klikken (staat ergens een goede mod in dit topic die het allemaal voor je kan regelen).
Als je die 2 truukjes door hebt is maggie helemaal niet zo moeilijk.
Je kan het btw goed testen of je er als guild klaar voor bent.
Krijg je niet 4/5 channelers dood voor fase2 begint dan ben je nog niet klaar voor Magtheridon (fase 1 duurt 2min, daarna komt mags onheroepelijk los)
/edit
wat mensen wel eens vergeten is dat Mags zelf geen dps fight is.
Je zit niet op een enrage timer zoals bij VR oid, je kan fase 2 zolang rekken als je wilt zolang je maar 10 man heb die kunnen klikken.
uiteraard wil je geen 30min ervoer doen, meer dps is snellere , maar dat is basicly alles wat het is dan.
En vervolgens spamt de warrior jou terug dat zn SB charges al opgegeten waren door Morogrim's Earthquake en die daardoor dus altijd crushings gaat eten?Wiebbe schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:11:
[...]
Gebruik je een druid tank dan? Dat er een tank dood ging door crushings?
Morogrim attacked zo langzaam dat hij gewoon nooit de charges van een warrior's shieldblock moet kunnen weg hitten
Als ik een warrior bij ons in de guild zie die gecrushed word op een baas die een attack speed heeft van boven de 2.0 dan spam ik hem dood dat hij noob is en beter moet opletten om SB aan te zetten
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Bloodfeather&n=TrutjeRouted schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:44:
[...]
doe eens een armory/roster linkie..
ben nml erg benieuwd naar jouw gear:)
is er btw niet meer zowiets als ctprofiles waar je zelf je cahr kon gearen om ea te bekijken qua stats en hoe dat ging samenwerken??
De nick 'trutje' komt omdat ik met mijn huisgenoot ooit ben begonnen te spelen, hij tutje, ik trutje - hilarisch, alleen zit ik er nu nog steeds aan vast
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Weinig overhealing zegt niet zoveel over je healkwaliteit, eigenlijk geeft 5% overhealing aan dat je te weinig healpower hebt. Natuurlijk is het sterk afhankelijk van de groep en van de instance. Als de groep niet te vaak ddogaat heb je het goed gedaan, doen ze dat wel hoeft het niet aan de healer te liggenOkkE schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:17:
Al met al ging het bij mij wel aardig: volgens Recap 5% over healing.
Gelijk flink geluk gehad; dropte Cloak of Whispering Shells en Serpentcrest Life-Staff, waarmee ik totaal op +600 healing zit, atm.
Verwijderd
ROFLKees schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:55:
[...]
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Bloodfeather&n=Trutje
De nick 'trutje' komt omdat ik met mijn huisgenoot ooit ben begonnen te spelen, hij tutje, ik trutje - hilarisch, alleen zit ik er nu nog steeds aan vast

helaas wil onze RL/MT daar niet aanRudi schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:51:
[...]
En vervolgens spamt de warrior jou terug dat zn SB charges al opgegeten waren door Morogrim's Earthquake en die daardoor dus altijd crushings gaat eten?En als je ze toch gaat krijgen kan je toch beter een druid laten MTen daar.
blup
Best humor, Jij hebt een naam waar veel mensen op dit forum op neerkijken en zouden je nooit in de pug willen hebben. Jouw naam zou dan een kinderachtig unskilled pubertje moeten voorstellen. Ondertussen al in BT/hyjal zitten.Kees schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:55:
[...]
Dat vind ik dus hilarisch : )
Een beetje zoals deze npc: http://www.wowhead.com/?npc=16574Kees schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:55:
[...]
Regulkut
trutje vind ik gewoon nog kunnen.. kutje zou al over de streep zijn voor mijImdaMned schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:17:
[...]
Best humor, Jij hebt een naam waar veel mensen op dit forum op neerkijken en zouden je nooit in de pug willen hebben. Jouw naam zou dan een kinderachtig unskilled pubertje moeten voorstellen. Ondertussen al in BT/hyjal zitten.
Dat vind ik dus hilarisch : )
blup
Ik geef gelijk toe dat overhealing niet alles zegt over mijn kwaliteiten, naar ik denk dat we het eens zijn, dat over het algemeen gesteld kan worden, dat een overhealing van 15% minder efficient is als van 5%.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:55:
[...]
Weinig overhealing zegt niet zoveel over je healkwaliteit, eigenlijk geeft 5% overhealing aan dat je te weinig healpower hebt. Natuurlijk is het sterk afhankelijk van de groep en van de instance. Als de groep niet te vaak ddogaat heb je het goed gedaan, doen ze dat wel hoeft het niet aan de healer te liggen
Maar waarom geeft dit aan dat ik te weinig healingpower heb? Ik vind 5% toch wel netjes, maar 5% van mijn healing was onnodig. En we zijn 2x gewiped, maar dat kwam omdat ik gekilled werd.
Zoals ik zei; overhealing alleen zegt niets (niet veel iig), maar imo wel iets. Ik kan ook alle stats posten (aantal wipes, hoeveelheid +healing, aantal dode members, totaal gehealed, etc..) maar dat wordt zo'n lijst.
haha de link werkt hiet niet maar de naam, Gok een undead?Jerry schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:20:
[...]
Een beetje zoals deze npc: http://www.wowhead.com/?npc=16574
Regulkut
ik kwam er gister achter toen ik met mijn undead priest aan het spelen(instance) was (crypts) dat het Trollish woord voor Kill vertaald word naar iman, en laat dat nu net mijn voornaam zijn.
Nope, een tauren in ThrallmarGohan-san schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:29:
[...]
haha de link werkt hiet niet maar de naam, Gok een undead?

Ik had hetzelfde probleem, lieten ze een minder gegearde warrior Morogrim tankeneendje schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:07:
[...]
helaas wil onze RL/MT daar niet aanno tanking morogrim fur me

Heb de gelegenheid aangegrepen om mezelfnu compleet op dps te richten.
Alle gems en enchants zijn nu op agi gericht, niks geen stamina meer.
Resultaat: heerlijke dps, en nog steeds prima in staat om sullige dingen als trash/voidreaver te tanken.
Gisteren op Kael trash mijn eerst 4k+ ferocious bite gehaald, waar ik eerder altijd onder de 4k bleef hangen. Kael is inderdaad de eerste keer gaaf, maar na een aantal tries verveeld ie me nu alweer.
Try 1: P1 wipe op 3e add door nub warlocks.
Try 2: P2 zomg weapons, wipe.
Try 3: P2 ow tank staff, niet mace, mijn fout

Try 3: P3 zomg adds are back, wipe.
Try 4: P4 zomg weapons niet down, adds niet down, kael aan het fireballen
Try 5-10: P4
Wel lekkere progress. Hebben op de 2e add geen 2 tanks nodig omdat hij down is voordat hij zijn 2e fear doet, dus dps zit wel goed. Nu alleen nog een kopje l2p en dan kunnen we hem de komende 3 weken farmen voor attunes en dan op naar winterchill.
Als druid, met al je HoT's, kún je bijna niet overhealen.OkkE schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:28:
[...]
Ik geef gelijk toe dat overhealing niet alles zegt over mijn kwaliteiten, naar ik denk dat we het eens zijn, dat over het algemeen gesteld kan worden, dat een overhealing van 15% minder efficient is als van 5%.
Maar waarom geeft dit aan dat ik te weinig healingpower heb? Ik vind 5% toch wel netjes, maar 5% van mijn healing was onnodig. En we zijn 2x gewiped, maar dat kwam omdat ik gekilled werd.
Zoals ik zei; overhealing alleen zegt niets (niet veel iig), maar imo wel iets. Ik kan ook alle stats posten (aantal wipes, hoeveelheid +healing, aantal dode members, totaal gehealed, etc..) maar dat wordt zo'n lijst.
Overhealen boeit trouwens ook geen reet, zolang je maar niet in manaproblemen komt.
met je hots overheal je juist veel meer. als een tank laag is en jij gooit een hot op hem, dan zorgt de rest er wel voor dat hij weer op full komt, en dan moet je maar net het geluk hebben dat je hots tikken als de tank damage krijgt, anders zit er zo een paladin tussen die met een 3k fol zijn hp weer vol gooit.SMulTiE schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:36:
[...]
Als druid, met al je HoT's, kún je bijna niet overhealen.
Overhealen boeit trouwens ook geen reet, zolang je maar niet in manaproblemen komt.
Vanavond ook even lvl 67 dingen met m'n mage. Daarna m'n sporeggar rep upgraden naar revered (nog 4x "Now that we are still friends"-quest doen

Daarna verder met m'n priest (pas lvl 24), want ik wil van alles wat hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 25-09-2007 13:50 ]
Verwijderd
Mjah, maar overbodige heals over time worden niet als overhealing in de meters gezet. Alleen direct overheals.Kees schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:45:
[...]
met je hots overheal je juist veel meer. als een tank laag is en jij gooit een hot op hem, dan zorgt de rest er wel voor dat hij weer op full komt, en dan moet je maar net het geluk hebben dat je hots tikken als de tank damage krijgt, anders zit er zo een paladin tussen die met een 3k fol zijn hp weer vol gooit.
jaja 10x "* Energy. Power. My people are addicted to it. Their dependence made manifest after the Sunwell was destroyed. Welcome to the future...a pity you're too late to stop it. No one can stop me now. Selama ashal'anore.FireAge schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:33:
[...]
Gisteren op Kael trash mijn eerst 4k+ ferocious bite gehaald, waar ik eerder altijd onder de 4k bleef hangen. Kael is inderdaad de eerste keer gaaf, maar na een aantal tries verveeld ie me nu alweer.
[..]
* Let us see how your nerves hold up against the Darkener, Thaladred"
hearsay: schijnt dat zijn advisors generfed worden met minder hp, dus makkelijkere phase 1 en 3
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ja, maar die HoT's die overbodig zijn, tellen niet mee voor de overheal-lijst hè slimpieKees schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:45:
[...]
met je hots overheal je juist veel meer. als een tank laag is en jij gooit een hot op hem, dan zorgt de rest er wel voor dat hij weer op full komt, en dan moet je maar net het geluk hebben dat je hots tikken als de tank damage krijgt, anders zit er zo een paladin tussen die met een 3k fol zijn hp weer vol gooit.
Volgende keer moet ie makkelijk neergaan, zeker als ik bedenk dat we maar 2 warlocks hadden voor de abyssals en 4 tanks.
Hoe heb je dat gedaan dan?Bosmonster schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:52:
Volgende keer moet ie makkelijk neergaan, zeker als ik bedenk dat we maar 2 warlocks hadden voor de abyssals en 4 tanks.
No guts, no glory!
Volgens mij is er juist gezegd dat het alleen p1 en niet p3. Volgens mij zelfs een blue post over, kan hem alleen niet meer vinden.Bokkie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:50:
[...]
jaja 10x "* Energy. Power. My people are addicted to it. Their dependence made manifest after the Sunwell was destroyed. Welcome to the future...a pity you're too late to stop it. No one can stop me now. Selama ashal'anore.
* Let us see how your nerves hold up against the Darkener, Thaladred"
hearsay: schijnt dat zijn advisors generfed worden met minder hp, dus makkelijkere phase 1 en 3
Iedereen is gelukkig attuned bij ons dus hoop ik voorlopig hem niet meer te hoeven tanken.
[ Voor 6% gewijzigd door Macadoshis op 25-09-2007 13:57 ]
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Heb ik eindelijk T4 helm op m'n koe zie je de horens er niet doorheen. Hoe flauw
[/rant]
Bnet pindle#2913
Ik overheal dus wel, en denk dat het daarom ook goed is om er op te letten. Overhealing geeft tenslotte aan dat ik niet de juiste heal, of niet de juiste timing had.SMulTiE schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:36:
[...]
Als druid, met al je HoT's, kún je bijna niet overhealen.
Nu had ik overgens geen mana problemen, maar kan natuurlijk nooit kwaad om zuinig te zijn met je mana.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:49:
Mjah, maar overbodige heals over time worden niet als overhealing in de meters gezet. Alleen direct overheals.
Thanks, dit wist ik niet. Betekend dus dat ik vooral naar mijn HT en die "converts HoT to direct heal" spell moet kijken.SMulTiE schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:52:
Ja, maar die HoT's die overbodig zijn, tellen niet mee voor de overheal-lijst hè slimpie
Verwijderd
Mja die moet je juist wel zien vind ik.porn* schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:59:
[rant]
Heb ik eindelijk T4 helm op m'n koe zie je de horens er niet doorheen. Hoe flauw
[/rant]
Hetzelfde met NE oren die steken normaal ook door een helm en als de T1 of T2 (rogue) helm neemt en dat bekijkt op een human of NE (female uiteraard) vind ik het op een NE zo veel mooier...de oren maken het gewoon af
eerste 2 channelers door 1 tank laten tanken. Warlocks laten chainfearen/banishen en de rest offtanken/fearen.
Chaotisch en foutgevoelig, daarom moet het volgende keer wel goed gaan als we maar een extra lock hebben (helaas is 2 al veel de laatste paar weken...).
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 25-09-2007 14:06 ]
Komt er vooral op neer dat je iets tactischer Regrowth en Swiftmend moet casten. Maar als je niet in mana problemen zit is 5% echt niets om je druk over te maken.OkkE schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:03:
[...]
Ik overheal dus wel, en denk dat het daarom ook goed is om er op te letten. Overhealing geeft tenslotte aan dat ik niet de juiste heal, of niet de juiste timing had.Gaat me er vooral om, dat ik beter wordt.
Nu had ik overgens geen mana problemen, maar kan natuurlijk nooit kwaad om zuinig te zijn met je mana.
Zou zeker terecht zijn! Alle dots zouden eigenlijk minimaal met 50 a 60% in damage moeten worden verminderd omdat het gewoon te suf is in arena (dot dot dot, ga achter t muurtje staan, win). Daarnaast schaalt shadowbolt te goed in vergelijking met mages, maar om de mage damage niet te ziek hoog te maken kunnen ze beter shadowbolt nerfen (10% minder damage en ietsje minder spelldmg coefficient), dat in combinatie met de dot-nerf zorgt ervoor dat locks nog steeds goede damage doen, maar niet meer zo belachelijk veel.
Verder in pvp, demonology, de intercept ability van de felguard is te suf voor woorden. Met cloak of shadows denk je veilig te zijn, komt daar ineens de felguard aan! Ze kunnen beter het interceptidee een 0.5 sec stun maken die op dezelfde diminishing returns zit als fear. En over fear, verkort de duration naar 50% en diminishing returns zouden langer moeten blijven zitten. Je gaat nu dood in 1 fear duration.
Lifedrain moet een veel kortere range hebben, korter duren (zonder meer te drainen), en meer mana kosten. Dat is de enige manier om die te nerfen. Daarnaast moet soullink niet 20% maar 5% worden. Je ziet nu locks met meer mitigation dan shamans! Dat kan echt niet.
Kortom: nerf locks.
eerste reactie was natuurlijk een brede glimlach, meer in de zin van "lol, wat ben ik blij dat spelers er zo over denken", dit zijn over het algemeen ook de spelers er gewoon helemaal niks van bakken en er waarschijnlijk voor zorgen dat ik dit seizoen in de top 0,5% arena blijf staan (in het land der blinden is eenoog koning)
normaal gesproken zou ik er ook niet verder op ingaan, maar ja, ik ben zelf vaak de eerste die roept dat je in een discussieforum met inhoud moet komen itt geblaat of slowtalk, dus toch een poging
om het enigzins in context te plaatsen neem ik mezelf (SL/SL lock) met healing pallie in 2v2 als voorbeeld, neem dan even een dps/healer of dps/dps combo als tegenstander
--- Alle dots zouden eigenlijk minimaal met 50 a 60% in damage moeten worden verminderd omdat het gewoon te suf is in arena (dot dot dot, ga achter t muurtje staan, win).
+++ uhm, en jouw healer laat je gewoon doodgaan ofzo? of als je 2dps bent dan is CC/spelllocken/etc. onzin of zoiets? als ik het alleen van dots moet hebben is de dps al zo laag dat de healer van de tegenpartij zo weinig hoeft te healen dat ie tussendoor rustig kan drinken
--- Daarnaast schaalt shadowbolt te goed in vergelijking met mages, maar om de mage damage niet te ziek hoog te maken kunnen ze beter shadowbolt nerfen (10% minder damage en ietsje minder spelldmg coefficient), dat in combinatie met de dot-nerf zorgt ervoor dat locks nog steeds goede damage doen, maar niet meer zo belachelijk veel.
+++ mages hebben veeeeeeel betere nukes dan locks, geeft op zich ook niet daar zijn mages nou eenmaal goed in, maar ok, hier doel je waarschijnlijk op destro locks, als die voor serieuze problemen zorgen door een SB spam, l2p
--- Verder in pvp, demonology, de intercept ability van de felguard is te suf voor woorden. Met cloak of shadows denk je veilig te zijn, komt daar ineens de felguard aan! Ze kunnen beter het interceptidee een 0.5 sec stun maken die op dezelfde diminishing returns zit als fear.
+++ naast dat felguard meestal minder is dan de fellpuppie: 1. moet je niet denken dat je veilig bent als je CloS popped, denk je dat ook als een warrior op je staat in te meppen? 2. het is 3 seconden of zoiets, poewie 3. stuns (we hebben er precies 2, allebei gekoppeld aan een 41 punt talent) op dezelfde DR als fear? zucht, diepe zucht
--- En over fear, verkort de duration naar 50% en diminishing returns zouden langer moeten blijven zitten. Je gaat nu dood in 1 fear duration.
+++ je zal wel doelen op een dubbel dps setup ofzo (of als je in je uppie ergens rondloopt), fear breekt erg snel als je erop dps'ed, tevens opent het je shadow school voor een niet zo fijne lock, iedereen kan hem minimaal 1x breken met trinket, de meeste classes kunnen er meer tegen doen of zijn zelfs nagenoeg immuun voor fear (warriors ftw), ooooh, fear is echt wel fijn hoor en goede locks gebruiken hem ook zeker, maar ik vind fear op zich niet sterker dan andere CC helemaal ervan uitgaande dat de lock nagenoeg geen escapes heeft (mage kan FN, blink, etc. doen)
--- Lifedrain moet een veel kortere range hebben, korter duren (zonder meer te drainen), en meer mana kosten. Dat is de enige manier om die te nerfen. Daarnaast moet soullink niet 20% maar 5% worden. Je ziet nu locks met meer mitigation dan shamans! Dat kan echt niet.
+++ drainen is een van de core abilities van locks, het heeft voordelen en nadelen (het is in feite een grote pijl, toegegeven zonder de punt, die roept "lock mijn shadow school en maak met compleet nutteloos, hier, nu, hier, nu") wat jij voorstelt is absurd, sorry, zelfde geldt voor SL, waarom zou je een zo diep in een talent tree gaan (waar best veel fillers in zitten die je moet nemen) om dan een 5% SL versie uit te komen? als je iets had geroepen van "15%, of 20% van damage maar ook van healing, of wat dan ook dat niet zo stompzinning was", ok
P.S.
sorry dat ik niet zo genuanceerd ben, alle commentaar is op de post NIET de poster (vast een heel goed en intelligent mens), ik hoop dat ik je vaak tegenkom in arena's (mag je zodra je ons ziet meteen leaven omdat je toch geen kans maakt, free points ftw)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Idd don't feed the Troll(s)
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
De ~10% nerf lijkt me prima voor seizoen 3 eigenlijk, denk niet dat er nog een (grote) nerf achteraan komt in 2.2+
Mja, ik woon niet samen met m'n vriendin, en ik woon op mezelf. Daarnaast neem ik als ik met BM bezig ben gewoon de telefoon niet op, bel wel terug als mij dat uitkomtGohan-san schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:14:
tsja dan is het wel suck inderdaadhet blijkt maar weer dat iedereen verschillende prioriteiten heeft.
ik zou ook proberen mijn tijdens BM erbij te blijven. maar soms zijn er gewoon externe factoren.
Vriendin/Moeder/Huisgenoot/Deurbel/Telefoon
Ah, vandaarOkkE schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:35:
Nee. Ga er morgen voor het eerst heen, guild run.
Sssst! Primal Earths varieren bij ons tussen de 4.20 en de 5.90, primal waters tussen de 19 en 25g. Kwestie van weten welke wanneer goed verkopen en dan elke dag 20g cashenJerry schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:47:
Vanavond ook even lvl 67 dingen met m'n mage. Daarna m'n sporeggar rep upgraden naar revered (nog 4x "Now that we are still friends"-quest doen), zodat ik de Transmute Primal Earth to Water kan doen
. Van het weekend al 10 Primal Earths opgekocht voor maar 5g per stuk. Primal Water gaan voor minimaal 20g op de AH dus dat wordt elke dag even cashen
.
[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 25-09-2007 14:56 ]
wederom, ben achterstand aan het wegwerkenImdaMned schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:22:
[...]
Blijven doorhameren, misschien dat je het ooit begrijpt.
RP PvE server
RP RP RP RP RP
Dat ZOU anders moeten zijn dan een PvE server.
Iets met in een rol spelen ofzo. Dat blizz daar niets aan doet slaat nergens op. Geef dit soort personen een paar waarschuwingen en als ze het na een aantal gele kaarten nog niet begrijpen dan gewoon een forced transfer naar een normale pve server. Ga daar klootzakken ofzo.
ik ben het HELEMAAL met je eens hoor!!!!
ik speel ook wel eens met PvP aan, doe ik uiteraard omdat ik aangevallen willen worden, geeft ook niks, zelfs niet als ze me besluipen ofzo (ik ze niet opgemerkt heb), zelfs met 2 kan ik er nog mee leven, het wordt pas zielig als:
- ze op een PvP node (Halaa bijv) een beetje in blue verzamelen en wachten todat ze met 4x zoveel zijn
- ze openen vanuit een blue (vind het dus geen probleem als iemand met PvP eraan komt lopen en mij aanvalt, had ik maar beter om me heen moeten kijken)
- ze met z'n 30'en corpsecampen, als ik doodga en weer rez doe ik een /bow, dan vind ik het wel sociaal als ze me laten wegvliegen
- etc.
P.S.
ik kill ook alles wat PvP enabled is (als ik tijd heb ofc), echter:
- geen corpsecampen
- tegen lagere lvl's geef ik ze een kans (mogen ze het tegen mijn pet proberen, of ik doe alleen melee als lock ofzo), als ze daar doorkomen laat ik ze leven tenzij het om een PvP node gaat uiteraard
- ik open niet vanuit blue, zet eerst PvP aan, begin dan pas met casten (readycheck gaat met te ver)
Gelukkig valt het op Earthen Ring (RP-PVE) allemaal heel erg mee
Ach met 4 tanks gaat het prima.
Tank 1 gaat op add 1, tank 2 op add 2, en een hunter misdirect add 3 naar de tank 1 (liefst pallie tank), works like a charm
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Jup, dat is idd meestal de truc. Gewoon veel dingen opkopen in het weekend (meestal laagste prijs/veel aanbod) en doordeweeks voor veel meer verkopen (hoge prijs/weinig aanbod)Hydra schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:53:
[...]
Sssst! Primal Earths varieren bij ons tussen de 4.20 en de 5.90, primal waters tussen de 19 en 25g. Kwestie van weten welke wanneer goed verkopen en dan elke dag 20g cashen
Doe ik ook vaak met disenchanten. Ik koop altijd alle groene item van 61-70 op die goedkoper zijn dan 5g (met een disenchant addon kan ik zien hoe de disenchant-ratio is, bv: xx% kans op 3.5x dust) en daar haal ik dan meestal wat stacks met arcane dust uit (of vaak wat Greater Planer Essences, items > lvl66). Deze bewaar ik dan voor doordeweeks en dan verkoop ik de stacks meestal voor 33-35g
Ook alchemy is lekker geld mee te verdienen, rond een uurtje of 7 allerlei pots op de AH zetten (voor raids) en cashen maar
Kijk aan, nog iemand op ER. /waveSandor Scheffer schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:54:
[...]
Gelukkig valt het op Earthen Ring (RP-PVE) allemaal heel erg mee

Deze bv.BootVluchteling schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:19:
is het ergens mogelijk om bijvoorbeeld door Xfire te zien hoeveel uur de #1 persoon aan WoW heeft gespendeerd?
http://eu.wowarmory.com/c...tion.xml?r=Xavius&n=Ziggo
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Toch behoorlijk server afhankelijk. Op Kul Tiras is het: weekend = hoge prijs door veel vraag, doordeweeks = lage prijs door weinig vraag.Jerry schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:24:
[...]
Jup, dat is idd meestal de truc. Gewoon veel dingen opkopen in het weekend (meestal laagste prijs/veel aanbod) en doordeweeks voor veel meer verkopen (hoge prijs/weinig aanbod).
KT @ Horde side is trouwens zowieso veel te overpriced
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Toch maar eens proberen. Wij hebben tot nu toe dan maar 5 tanks maar meegenomen voor maggy. Vaak door het switchen met een tanking alt van iemand in de raid. Maar hier hadden wij nog niet aan gedacht. Toch maar eens proberen. Zijn er btw nog meer encounter waar 5 tanks ook handig is of een must? En hoe doen jullie dat normaal bij raids? Altijd 4 of 5 tanks mee of switchen jullie dat naargelang de encounter?Atlas schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:16:
[...]
Ach met 4 tanks gaat het prima.
Tank 1 gaat op add 1, tank 2 op add 2, en een hunter misdirect add 3 naar de tank 1 (liefst pallie tank), works like a charm
No guts, no glory!
ja mooi.. hij is NL. was de 1e lvl 70 na komst van TBC... ziek joh. maar een dps-adin

die dingen bestaan niet.. ten minste, 9 van de 10 zeggen dat ze het zijn, maar kunnen er geen fuck van..
onder het motto van :

[ Voor 10% gewijzigd door BootVluchteling op 25-09-2007 15:33 ]
Misschien een stomme vraag maar ik stel hem toch maar.
Ik heb een lv 70 UD shadowpriest en een lv 70 UD rogue, beiden epic mount en Kara etc attuned.
Priest is qua gear redelijk. Veel kara en heroic purples. Rogue zit nog in blues en heeft kara amper gezien, laat staan loot gewonnen.
Ik ben van plan te migraten met deze chars naar een PVE server waar ik samen met mensen van GoT kan raiden. Ik speel het spel al sinds de beta en ben gestopt voor een paar maanden nadat we Gruul down hadden. Sinds kort ben ik begonnen met een BE Paladin om PVP server Sunstrider en heb daar veel lol echter mis ik het raiden wel een beetje.
Mocht er een horde guild zijn op een pve ser ver die een van mijn chars kan gebruiken dan hoor ik het graag.
Jawel een DPS'adin kan toch keihard dps'en in low lvl instances en met consecration makkelijk alles vermoordenBootVluchteling schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:31:
[...]
ja mooi.. hij is NL. was de 1e lvl 70 na komst van TBC... ziek joh. maar een dps-adin![]()
die dingen bestaan niet.. ten minste, 9 van de 10 zeggen dat ze het zijn, maar kunnen er geen fuck van..
Jammer trouwens dat ik mijn rogue als DE'er heb gelvled met mijn mage had dat veel beter gegaan
Nog mooier. Een bottomscanner primal waters laten afspeuren en een alert uit laten sturen wanneer er een primal water onder de 1g gepost wordt. Je zult je verbazen hoevaak mensen geen auctioneer gebruiken en dus totaal niet controleren hoeveel een primal water waard is op AH. Geregeld heb ik zo een primal water te pakken voor 40 a 60s. Bij ons wisselen ze voor 25 tot 55g van eigenaar.Hydra schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:53:
[...]
Mja, ik woon niet samen met m'n vriendin, en ik woon op mezelf. Daarnaast neem ik als ik met BM bezig ben gewoon de telefoon niet op, bel wel terug als mij dat uitkomt
[...]
Ah, vandaarBM is echt een leuke instance, alleen het is een continue gevecht met hele korte pauzes, de instance duurt sowieso maar 30 minuten omdat dat gewoon het tempo is. Biobreaks doe je dus absoluut niet tijdens de run omdat als je DPS mist, de volgende portal opengaat voordat je de vorige gesloten hebt. Iemand die midden in de run AFK gaat wiped gewoon de groep.
[...]
Sssst! Primal Earths varieren bij ons tussen de 4.20 en de 5.90, primal waters tussen de 19 en 25g. Kwestie van weten welke wanneer goed verkopen en dan elke dag 20g cashen
Hehe, dat is wel grappig, handige tipSeth_Chaos schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:36:
[...]
Nog mooier. Een bottomscanner primal waters laten afspeuren en een alert uit laten sturen wanneer er een primal water onder de 1g gepost wordt. Je zult je verbazen hoevaak mensen geen auctioneer gebruiken en dus totaal niet controleren hoeveel een primal water waard is op AH. Geregeld heb ik zo een primal water te pakken voor 40 a 60s. Bij ons wisselen ze voor 25 tot 55g van eigenaar.
tja mijn fout ja, ik ben relatief makkelijk op de kast te jagenQuarK schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:40:
Yeah, de 50-60% nerf was toch al een duidelijk teken van hoe serieus die post is?
De ~10% nerf lijkt me prima voor seizoen 3 eigenlijk, denk niet dat er nog een (grote) nerf achteraan komt in 2.2+
het probleem is dat ik het gewoon een heel leuk en ook gebalanceerd spel vind, als mensen dan van die enorme onzin uitkraaien vraag ik me af wat ze bezielen
ik schat zelf in dat ze na de "10% nerf" weer wat anders moeten doen om de boel in balans te brengen, veel mensen hebben niet in de gaten hoeveel 10% is, we hoeven de discussie of locks OP'ed zijn niet nog een keer over te doen, maar een 10% nerf is echt gigantisch, het zal vaak het verschil zijn dat de opposing healer makkelijk tussendoor kan drinken of bijvoorbeeld op maximale efficientie kan healen, ach ja, we zien wel weer
Nu nog eens zien uit te zoeken waar "mijn" ragesteel shoulder plans droppen!!
Dat soort excessen kom ik echt nooit tegen, denk dat als dt al gebeurt dat ding gewoon te snel weg is. Moet wel eens met bottomscanner gaan spelen idd. Ik kom af en toe wel mensen tegen die motes voor te weinig geld op de AH zetten, die koop ik meteen op, maak er later wel primals van.Seth_Chaos schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:36:
Nog mooier. Een bottomscanner primal waters laten afspeuren en een alert uit laten sturen wanneer er een primal water onder de 1g gepost wordt. Je zult je verbazen hoevaak mensen geen auctioneer gebruiken en dus totaal niet controleren hoeveel een primal water waard is op AH. Geregeld heb ik zo een primal water te pakken voor 40 a 60s. Bij ons wisselen ze voor 25 tot 55g van eigenaar.
Uitzondering zijn motes of water en fire, die kosten per 10 meer dan een primal vanwege de elixirs die je er mee kunt maken.
Verwijderd
Hoezo voor jou vandaag patch, US server ofzo?cannibal schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:00:
Patch day today (voor mij dan)
Nu nog eens zien uit te zoeken waar "mijn" ragesteel shoulder plans droppen!!
Waar kan ik ook alweer patchnotes zien?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 16:10 ]
Alle individuele motes zijn bij ons eik relatief duurder dan primals. Is ook normaal (als je 1 mote nodig hebt voor je aller aller allerlaatste primal voor je uberleet gear, dan kijk je niet op 1g meer of minder).Hydra schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:07:
[...]
Dat soort excessen kom ik echt nooit tegen, denk dat als dt al gebeurt dat ding gewoon te snel weg is. Moet wel eens met bottomscanner gaan spelen idd. Ik kom af en toe wel mensen tegen die motes voor te weinig geld op de AH zetten, die koop ik meteen op, maak er later wel primals van.
Uitzondering zijn motes of water en fire, die kosten per 10 meer dan een primal vanwege de elixirs die je er mee kunt maken.
Wat ik vaker tegenkom, is twink-blues die voor belachelijk weinig op AH staan. Feet of the Lynx b.v. voor 80s.... mine en verkopen voor 50g
Redelijk pings meestal nog wel. Enigste nadeel is dat je buiten prime/raid time speelt. Dus raiden komt er niet echt van of het moet weekend zijn
Maar goed, ben ook niet een echt raid-monster, kost me teveel focused (als in teveel tijd verplicht aanwezig) tijd die ik niet altijd heb in verband met vrouw en kinderen.
http://www.worldofwarcraf...est-realm-patchnotes.html
[ Voor 9% gewijzigd door cannibal op 25-09-2007 16:15 ]
Psies mijn idee! Waarom horens niet maar god-weet-wat-er-allemaal-door-kan-steken wel? Op mijn troll steken zelfs mijn oren en tanden op de meest belachelijke plaatsen erdoorheen (ffs laat ze dat ff uitzette dan?!) maar ff wat horens op m'n arme koe... /mooVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:05:
[...]
Mja die moet je juist wel zien vind ik.![]()
Hetzelfde met NE oren die steken normaal ook door een helm en als de T1 of T2 (rogue) helm neemt en dat bekijkt op een human of NE (female uiteraard) vind ik het op een NE zo veel mooier...de oren maken het gewoon af
Ps beter late reply dan nooit he?
Bnet pindle#2913
Vorige week donderdag eindelijk kunnen beginnen met 2 teams in Kara. Team Coconut en Team Chocolate. Team Coconut was voorbij Curator en Chocolate moest ie nog doen. En gisteren dus aan de bovenkant van Kara begonnen met allebei wat tries op Aran, beste was 28% voor Coconut(zit ik in).
Toen maar naar Chess want het begon wat laat te worden. Was wel lache omdat we niet alle trash clearde en nogal wat shade en van die mana seekers op ons dak kregen in de ronde kamer bij corpseruns..volgende keer ook die maar killen, scheelt een hoop. En ook een paar ninja pulls richting Chess. Aggro range people...ahh. Anyways 4 easy epics erbij, en 3 mensen blij.
Volgende target Prince dan maar..Maar dat is toch wel te doen als we Aran nog niet helemaal down kunnen krijgen?s
[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 25-09-2007 16:24 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
Verwijderd
hehehehe wat kan er nog meer door een helm heen steken dan?porn* schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:15:
[...]
Psies mijn idee! Waarom horens niet maar god-weet-wat-er-allemaal-door-kan-steken wel? Op mijn troll steken zelfs mijn oren en tanden op de meest belachelijke plaatsen erdoorheen (ffs laat ze dat ff uitzette dan?!) maar ff wat horens op m'n arme koe... /moo
Ps beter late reply dan nooit he?
Laat ze gewoon door alles heensteken die hoorns en oren en tanden en god-weet-wat..
Als je naar de realistische kant kijkt kan het ook niet dat onder een helm hoorns verborgen zitten
Je kunt niet gemiddelde prijzen op een website zetten, omdat elke realm andere prijzen heeft. Download auctioneer en draai die een week lang elke dag, dan heb je een aardig idee van de prijzen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:26:
Heeft er iemand misschien een link voor me met de gemiddelde prijzen voor potions, aangezien in Alchemy heb en ik totaal niet de prijzen weet en op de AH is niet veel potions te vinden. Dank u!
Inderdaad.HolyCorn schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:28:
[...]
Je kunt niet gemiddelde prijzen op een website zetten, omdat elke realm andere prijzen heeft. Download auctioneer en draai die een week lang elke dag, dan heb je een aardig idee van de prijzen.
En blijf het daarna minimaal 1x per week draaien, anders raken je prijzen achterhaald.
Aan prince beginnen als aran niet down is is niet zo heel handig. Aran is namelijk vrij simpel, en Prince nog best pittig.junglebeast schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:22:
Zo ff wat updaten maar weer, dit keer geen dagboek entry.
Vorige week donderdag eindelijk kunnen beginnen met 2 teams in Kara. Team Coconut en Team Chocolate. Team Coconut was voorbij Curator en Chocolate moest ie nog doen. En gisteren dus aan de bovenkant van Kara begonnen met allebei wat tries op Aran, beste was 28% voor Coconut(zit ik in).
Toen maar naar Chess want het begon wat laat te worden. Was wel lache omdat we niet alle trash clearde en nogal wat shade en van die mana seekers op ons dak kregen in de ronde kamer bij corpseruns..volgende keer ook die maar killen, scheelt een hoop. En ook een paar ninja pulls richting Chess. Aggro range people...ahh. Anyways 4 easy epics erbij, en 3 mensen blij.
Volgende target Prince dan maar..Maar dat is toch wel te doen als we Aran nog niet helemaal down kunnen krijgen?s
Ik zou ook niet weten waarom je dat zou willen uberhaupt. Of zijn jullie het na een avondje wipen al direct zo zat dat je naar een andere boss gaat? Want dan kan de progress nog wel eens moeizaam gaan worden ^^
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 25-09-2007 16:34 ]
Verwijderd
Prince en Aran zijn comleet andere fights. Voor Aran wil je warriors en rogues om te interupten, een lock om te banishen en te fearen en het moet lukken. Bij de Prince heb je juist liever ranged DPS, verder slaat hij in fase 2 best hard dus je tank moet tegen een stootje kunnen.junglebeast schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:22:
Al met al is de prince een moeilijker gevecht, maar je hebt minder kans dat 1 persoon de raid whiped omdat hij niet stil kan blijven staan bij de flamewreath

Waarom komen jullie niet verder bij Aran?
Verwijderd
Ik ga natuurlijk niet zo dom zijn om mijn gear te disenchanten en mijn chars te deleten, je weet immers maar nooit
Hydross is wel handig om 6 tanks te hebben, 1 voor elke add apartKillGhost schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:30:
[...]
Toch maar eens proberen. Wij hebben tot nu toe dan maar 5 tanks maar meegenomen voor maggy. Vaak door het switchen met een tanking alt van iemand in de raid. Maar hier hadden wij nog niet aan gedacht. Toch maar eens proberen. Zijn er btw nog meer encounter waar 5 tanks ook handig is of een must? En hoe doen jullie dat normaal bij raids? Altijd 4 of 5 tanks mee of switchen jullie dat naargelang de encounter?
Verder heb je meestal aan 1 of 2 genoeg
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
SMulTiE schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:52:
Ja, maar die HoT's die overbodig zijn, tellen niet mee voor de overheal-lijst hè slimpie
Kwestie van definitie. In mijn optiek zijn overheals heals die je wel 100% mana hebben gkost, maar waar je niet 100% healing uit krijgt. Een flash of light die voor 3000 crit en voor 2000 healed is dus 1000 overheal, en zo zal dat ook door de meters gezien worden. Een hot die 10x ticked voor een heal van 500 , maar die na 6 ticks niet meer healed, noem ik dus een overheal van 2000.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:49:
Mjah, maar overbodige heals over time worden niet als overhealing in de meters gezet. Alleen direct overheals.
De heal had de potentie om voor 5000 te healen voor xxx mana, maar hij healde voor slechts 3000 voor dezelfde hoeveelheid mana, dat is dus 2000 healing wasted, aka overheal. Dat de meters het niet oppikken is mijn zorg niet, het laat alleen maar zien dat die meters niet kloppen want het is net zo goed overheal als een crittende Flash of Light.
Verwijderd
Op een of andere manier maakt het me elke keer weer sad als ik hoor dat er iemand mee gaat stoppen, ik weet niet hoe het komt maar het zal de verslaving and het "<3 van" zijn.....Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:27:
Na twee en een half jaar WoW heb ik dan toch maar besloten om er een punt achter te zetten. De laatste tijd heb ik toch al niet meer zoveel gespeeld, en al helemaal niet meer geraid, en ik mis het echt niet. Gametime loopt nog tot 2 december, dus tot dan mss nog wat casual spelen, maar dan is het onheroepelijk afgelopen.
Ik ga natuurlijk niet zo dom zijn om mijn gear te disenchanten en mijn chars te deleten, je weet immers maar nooit

Face it, het kost teveel tijd, en je krijgt er irl niets voor terug meestalVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:40:
[...]
Op een of andere manier maakt het me elke keer weer sad als ik hoor dat er iemand mee gaat stoppen, ik weet niet hoe het komt maar het zal de verslaving and het "<3 van" zijn.....
Verwijderd
Dat is niet helemaal waar...je krijgt er een hoop leuke uurtjes speeltijd van, maar iets waar je wat mee kan doen? nee idd maar toch....Atlas schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:46:
[...]
Face it, het kost teveel tijd, en je krijgt er irl niets voor terug meestal
Kijk ik speel ook al bijna drie jaar WoW en ik heb heeeel veel ingame vrienden opgebouwt en op een of andere manier vind ik het persoonlijk gewoon sad als iemand ermee stopt er zijn in die +/- 3 jaar tijd al een paar goede ingame vrienden gestopt waar ik echt vanaf lvl 1 mee heb lopen lvlen en tsja dat doet je toch wel iets (bij mij iig wel)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 17:55 ]
hoe moet je hem targetten? /target the black stalker werkt niet.
This is the Way.
Dit topic is gesloten.