en /target black?NoTimeRemains schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:00:
toch nog een vraag over die black stalker...
hoe moet je hem targetten? /target the black stalker werkt niet.
Verwijderd
Wrkt welNoTimeRemains schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:00:
toch nog een vraag over die black stalker...
hoe moet je hem targetten? /target the black stalker werkt niet.
maar waar moet ik dan precies gaan staan?
This is the Way.
Ben nu level 20 http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Aerie+Peak&n=Raveneye
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Grats!
Trouwens, NU is de tijd om te stoppen... voordat je verslaafd raakt
Verwijderd
Moet je ff gaan zoeken op youtube naar the blackstalker bug en je krijgt het filmpje met uitleg.NoTimeRemains schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:31:
maar waar moet ik dan precies gaan staan?
wat is die prince een kutgevecht zeg..
mijn guild zit al dik in SSC, en prince krijgt het voor elkaar om ons 3x achter elkaar te wipen door botte pech van die infernals..
hoe kansloos.. wordt dat ooit gefixt?
/edit gelukkig ging hij de volgende try neer..
resultaat: heal cloak, malchazar (melee dagger) en tier 4 helm, die ging naar mij
mijn guild zit al dik in SSC, en prince krijgt het voor elkaar om ons 3x achter elkaar te wipen door botte pech van die infernals..
resultaat: heal cloak, malchazar (melee dagger) en tier 4 helm, die ging naar mij
[ Voor 24% gewijzigd door BootVluchteling op 26-09-2007 02:00 ]
Verwijderd
Als je al 'dik' in SSC zit kan je toch helemaal niet meer wipen op prince? DPS zal je genoeg hebben, dus dan draait de hele fight om positionering, en lijkt me dat je daar echt geen problemen meer mee kan hebben als je al in SSC zit.
Prima, dan houden we allemaal onze eigen definitie aan van overheal, het liefst niet kwantificeerbaar...Kees schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:31:
[...]
[...]
Kwestie van definitie. In mijn optiek zijn overheals heals die je wel 100% mana hebben gkost, maar waar je niet 100% healing uit krijgt. Een flash of light die voor 3000 crit en voor 2000 healed is dus 1000 overheal, en zo zal dat ook door de meters gezien worden. Een hot die 10x ticked voor een heal van 500 , maar die na 6 ticks niet meer healed, noem ik dus een overheal van 2000.
De heal had de potentie om voor 5000 te healen voor xxx mana, maar hij healde voor slechts 3000 voor dezelfde hoeveelheid mana, dat is dus 2000 healing wasted, aka overheal. Dat de meters het niet oppikken is mijn zorg niet, het laat alleen maar zien dat die meters niet kloppen want het is net zo goed overheal als een crittende Flash of Light.
prince is fine, hoeft niet gefixed te worden, heeft wat oefening nodig thats itBootVluchteling schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:40:
zoals gezegd als je al dik in ssc zit en moeite hebt met positionering

gaan er bij jullie ook nog mensen dood aan spout?
goede spotter en mensen die weten hoe, wanneer en waarheen ze moeten rennen (lees geen retards) en het zou geen probleem moeten zijn
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Yep, sowieso vind ik overhealing niet zo slecht. Als je zelf genoeg mana overhoud dan heb ik ik liever dat iedereen up is en wat meer mana verbruikt dan dat ik probeer totaal geen overheal te krijgen. Het gaat ook om het anticiperen op dmg met bijvoorbeeld hots. Healed een hot voor de volledige ticks dan is dat mooi meegenomen als de target tussentijds weer schade krijgt en als er een aantal ticks ongebruikt zijn dan is dat ook ook niet erg imho, want had ie wel schade gekregen dan was dat weer mooi meegenomen.SMulTiE schreef op woensdag 26 september 2007 @ 07:45:
[...]
Prima, dan houden we allemaal onze eigen definitie aan van overheal, het liefst niet kwantificeerbaar...
Dit is natuurlijk allemaal wel als je gewoon altijd goed in de mana zit. Ik heb regelmatig een SP in mijn groep (als pala) samen met major mageblood, wat mp/5 oil en adepts elixir en een redelijke mp/5 qua gear kan ik lekker blijven spammen. Als iedereen maar up blijft = mission accomplished.
@prince verhaal
Prince is en blijft gewoon een kutgevecht. Je kan nog zo goed zijn in positioneren, de infernals zorgen ervoor dat het te random blijft. De infernals kunnen zo droppen dat je werkelijk geen kant op kan. Als er dan ook net een enfeeble is en je moet dwars door een infernal heen lopen dan hang je al.
[ Voor 16% gewijzigd door KillGhost op 26-09-2007 08:53 ]
No guts, no glory!
iid, wij zijn vorige week gegaan en we zijn niet gewipped ondanks dat 3 van de 10 nog nooit Prince hadden gadaan. We hebben m zelfs nog nooit zo snel down gehadBokkie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 07:53:
[...]
prince is fine, hoeft niet gefixed te worden, heeft wat oefening nodig thats it
zoals gezegd als je al dik in ssc zit en moeite hebt met positionering![]()
gaan er bij jullie ook nog mensen dood aan spout?
goede spotter en mensen die weten hoe, wanneer en waarheen ze moeten rennen (lees geen retards) en het zou geen probleem moeten zijn
prince positioning ? Niks geluk, ik 'gebruik' de shadow nova vaak om mezelf als tank opnieuw te positioneren en vaak hebben we even iemand die op de nieuwe tankspot gaat staan. Intervene en weer threat doen 
Soms moet ik 3x opnieuw positioneren maar het is over het algemeen altijd 1x. En met te weinig DPS heb je vooral in phase3 een probleem, dan komen die spawns echt veel sneller.
Soms moet ik 3x opnieuw positioneren maar het is over het algemeen altijd 1x. En met te weinig DPS heb je vooral in phase3 een probleem, dan komen die spawns echt veel sneller.
Deze plek is te koop.
Helemaal mee eens. Ben een tijd terug ook gestopt terwijl mijn gametime nog doorliep. Die is nu vorige week dan eindelijk ook afgelopen. Alle nuttige zooi die ik nog had heb ik aan mn vriendin gegeven die nog wel speelt. Ook mn gold, zo'n 3.5K is naar haar gegaan. Dan doet ze er maar wat mee wat zij leuk vindAtlas schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:46:
[...]
Face it, het kost teveel tijd, en je krijgt er irl niets voor terug meestal

Anyway ... sinds ik geen WoW meer speel heb ik echt dik veel tijd meer en ook op mn werk gaat het nu stukken beter aangezien ik niet meer zo makkelijk tot 2 uur in de nacht achter mn computer zit terwijl ik om 6 uur alweer in de auto moet zitten
*senses lack of discipline!*redfoxert schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:59:
[...]
Helemaal mee eens. Ben een tijd terug ook gestopt terwijl mijn gametime nog doorliep. Die is nu vorige week dan eindelijk ook afgelopen. Alle nuttige zooi die ik nog had heb ik aan mn vriendin gegeven die nog wel speelt. Ook mn gold, zo'n 3.5K is naar haar gegaan. Dan doet ze er maar wat mee wat zij leuk vindNiet dat ze het nodig heeft want 2 weken terug heeft ze nog een epic rogue-sword ding verkocht voor 5K gold via AH. Ze gebruikte het toch niet op dr rogue en dus heeft ze het maar voor een absurd bedrag op AH gegooid. .. paar uur later kon ze dr 3e epic mount gaan halen
Anyway ... sinds ik geen WoW meer speel heb ik echt dik veel tijd meer en ook op mn werk gaat het nu stukken beter aangezien ik niet meer zo makkelijk tot 2 uur in de nacht achter mn computer zit terwijl ik om 6 uur alweer in de auto moet zitten
Tuurlijk hou je er niets aan over. Maar als het goed is heb je je gedurende die tijd wel vermaakt. Anders ben je inderdaad ERG fout bezig.
[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 26-09-2007 09:07 ]
Verwijderd
Ik ben benieuwd wat je dan nu in de tijd doet die je over hebt. In mijn geval (toen ik even stopte) bleef ik wel gamen (tja, eens een gamer, altijd een gamerredfoxert schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:59:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 09:20 ]
Of je gaat gewoon helemaal links tegen de muur staan. Dan heb je nooit last van infernals. Kan alleen rottig zijn voor de melee omdat er wel een infernal tussen de tank en de healers kan komen.BootVluchteling schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:40:
is dat zo heb je daar geen infernals op je dak? vorige week echt 3 wipes gehad rond de 5% ivm met boxed in door infernalsFireAge schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:26:
[...]
Of je gaat gewoon helemaal links tegen de muur staan. Dan heb je nooit last van infernals. Kan alleen rottig zijn voor de melee omdat er wel een infernal tussen de tank en de healers kan komen.
Inderdaad, net zoals de relic quest, met een beetje pech ben je daar (te) veel tijd aan kwijt. Nu ik exalted ben doe ik die ook niet meer als ik wat tijd over heb om wat daily's te doen, rampzalige droprate. Maar toen ik nog bezig was om exalted te worden en ik wist dat ik de volgende dag niet zo veel tijd zou hebben dan deed ik elf keer die gasten poison'en, dan terug om weer 12 (je kan er nl. maar maximaal 12 in je bags hebben) fel gland te scoren, quest afmaken en zodoende hoef je de volgende dag nog maar 1 fel gland te halen.Hydra schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:28:
Ben ook benieuwdIk ben nog neutral, morgenvroeg ben ik friendly en kan ik meer quests doen. Wat een grindfest is het zeg, ongelovelijk. Scheelt wel dat je vooruit kunt grinden als je weet dat je minder tijd hebt, heb ook gisteravond al wat crystals en dusts enzo gegrind voor vanochtend omdat ik weinig tijd heb dat vandaag te doen. Eens kijken of ik komend weekend gewoon die zooi voor de komende week kan doen
Gisteravond ook m'n eerste egg gevonden in zo'n Netherdust ofzo bosje.
Ik vind trouwens die quest waarbij je peons moetm poisonen zwaar kut. De droprate van die fel glands is gewoon klote, die quest ga ik skippen als ik straks friendly ben.
Heb het ook wel eens meegemaakt, gewoon uit de instance gaan met de rest en hopelijk staat die knakker in the line of fire.Hydra schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:57:
[...]
Die gast ging gewoon vlak voor de 5e portal AFK. Iedereen meteen natuurlijk van "WTF?" en "No you fucking won't" maar dat mocht niet baten. We wipen dus redelijk dramatisch op de boss omdat er nog 2 portals open stonden, je kunt gewoon die DPS niet missen.
Jammer voor de deurbel en de telefoon, zit ik in een instance, dan laat ik het gaan. Als vrouwlief danwel dochterlief iets hebben dan scheld ik keihard 'OPPLEUREN!' Nee hoor,Gohan-san schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:14:
[...]
tsja dan is het wel suck inderdaadhet blijkt maar weer dat iedereen verschillende prioriteiten heeft.
ik zou ook proberen mijn tijdens BM erbij te blijven. maar soms zijn er gewoon externe factoren.
Vriendin/Moeder/Huisgenoot/Deurbel/Telefoon
Heb ik ook, maar jij als mage hebt binnen een half uurtje spelen in dat meertje schuinboven Shat toch ook aardig snel wat primals water bij elkaar. Maar goed, bij gebrek aan tijd is dit een leuke bijverdiener. Bij tijdgebrek doe ik het ook maar dan weer om uiteindelijk mats bij elkaar te hebben voor primal might. Bij echt tijdgebrek (of gewoon geen zin om te grinden) gaat het dan zo, dag 1, van earth naar water, dag 2 van water naar air (dat recipe heb ik namelijk ook). Primal earth en fire levert de main wel aan bij het mine'n op Netherwing Ledge tijdens wat daily's, primal mana de alt tijdens het herb'en op Netherwing Ledge. Die 3 heb ik dus altijd wel op voorraad.Jerry schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:47:
Vanavond ook even lvl 67 dingen met m'n mage. Daarna m'n sporeggar rep upgraden naar revered (nog 4x "Now that we are still friends"-quest doen), zodat ik de Transmute Primal Earth to Water kan doen
. Van het weekend al 10 Primal Earths opgekocht voor maar 5g per stuk. Primal Water gaan voor minimaal 20g op de AH dus dat wordt elke dag even cashen
.
If you find out, let me (us) know too plox.cannibal schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:00:
Patch day today (voor mij dan)
Nu nog eens zien uit te zoeken waar "mijn" ragesteel shoulder plans droppen!!
Verwijderd
Je kan Prince achterin tegen de muur tanken er zit daar ongeveer in het midden een knik in de rand, de ranged dps en healers staan daar en de tank/melee een stuk verderop, op wonderlijke wijze land daar nooit een infernal. Soms land er wel een dichtbij maar nooit op de raid. We staan daar gewoon het hele gevecht die muur te huggen. Wat wel kan gebeuren is dat er net een infernal aura tussen de tank/melee en de ranged terecht komt. Je priest of pala moet dan wel naar voren lopen om te dispellen maar een paar hits van die aura moet iedeeren maar tegen kunnen. Het enige wat er dan veranderd is dat de melee de andere kant op moet rennen bij enfeebleBootVluchteling schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:40:
Hij wil echter ook ondanks dit bij ons nog steeds leuke tricks doen. Soms krijgt de tank terwijl hij ruim top aggro is ineens enfeeble. Ook krijgen we het nog steeds voor elkaar om hem te buggen.
Heb een vraagje over kiting met Curse of Exhaustion in arena's 
Enige tijd geleden van een felguard spec naar SL/SL (ook met CoEx dus) gegaan. Mijn 2v2 maatje is een healadin. Ik dacht zelf dat de optie om felguard te gebruiken (gebruikte sowiezo al vaker het demoon hondje) niet op zou wegen tegen zowel CoEx en SL. Over SL ben ik erg tevreden, tis weer een extra instant cast, duurt lekker lang en ontlast mijn healer wat. Wat betreft CoEx ben ik er nog niet helemaal uit.
--> Welke setups kan je effectief kiten met CoEx?
Warriors vind ik in alle setups lastig omdat ze een intercept cooldown hebben van 15 sec. ofzo met gear en talents.
Bij rogues gaat het soms wat beter, hangt er ook van af wat zijn healer doet.
Een bijkomende uitdaging is dat als ik de dps'er kan kiten maar hij dan vrolijk mijn pet tot moes hakt of de healer een flink pak slaag geeft we er niet per definitie op vooruit gaan.
--> Alle suggesties welkom, helemaal suggesties de meer dan 10 sec. tikwerk kosten
Enige tijd geleden van een felguard spec naar SL/SL (ook met CoEx dus) gegaan. Mijn 2v2 maatje is een healadin. Ik dacht zelf dat de optie om felguard te gebruiken (gebruikte sowiezo al vaker het demoon hondje) niet op zou wegen tegen zowel CoEx en SL. Over SL ben ik erg tevreden, tis weer een extra instant cast, duurt lekker lang en ontlast mijn healer wat. Wat betreft CoEx ben ik er nog niet helemaal uit.
--> Welke setups kan je effectief kiten met CoEx?
Warriors vind ik in alle setups lastig omdat ze een intercept cooldown hebben van 15 sec. ofzo met gear en talents.
Bij rogues gaat het soms wat beter, hangt er ook van af wat zijn healer doet.
Een bijkomende uitdaging is dat als ik de dps'er kan kiten maar hij dan vrolijk mijn pet tot moes hakt of de healer een flink pak slaag geeft we er niet per definitie op vooruit gaan.
--> Alle suggesties welkom, helemaal suggesties de meer dan 10 sec. tikwerk kosten
Dat buggen zal wel komen omdat er nooit een infernal kan komen ofzo
No guts, no glory!
Daar heb ik nog een leuk trucje voor. Een telefoon met RDP en een afgeschermde website met een webcam stream van mn pc scherm. Als iemand zo dom is een primal veel te laag op AH te zetten krijg ik een notificatie via mn rdp sessie op mn foon. Ik log in op mijn website. En kan zo als work arround wow bedienen over RDP. 24 uur per dag 7 dagen in de week. Effectief ben ik er maar 15 minuutjes per dag aan kwijt.OkkE schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:51:
Met BottomScanner moet je toch in (de buurt van) de AH zijn, dat is het vervelende. Ik heb al niet ontzettend veel tijd, dus als ik dan tijd heb voor WoW wil ik niet graag "mijn tijd verdoen".Verder wel een prima tip, vooral "vroeger" regelmatig gedaan.

Dit is hoe het met de prince positionering gaat. Ergste wat kan gebeuren is dat je melee in de problemen komt, maar heb nog maar 1x meegemaakt dat beide infernals landen.
Nah, ik heb die bug nog nooit gehad, en gebruik deze positionering al maanden.KillGhost schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:44:
Dat buggen zal wel komen omdat er nooit een infernal kan komen ofzo
Ik ben toch een aantal maanden in Karazhan geweest en de enige bugs die ik ben tegengekomen zijn:
1) Het trash na Opera / Nightbane wat reset als niet iedereen de trap op rent
2) Iemand ging naakt kijken bij Opera om te kijken welk event het was, ressed, we starten de event (met dezelfde 'aankondiging', doek gaat omhoog en opeens staat een van de andere bosses er.
2) Iemand ging naakt kijken bij Opera om te kijken welk event het was, ressed, we starten de event (met dezelfde 'aankondiging', doek gaat omhoog en opeens staat een van de andere bosses er.
ah gewoon anticiperen wat je hebt tijd zat wanneer het aangekondigd wordUTwizard schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:55:
Ik ben toch een aantal maanden in Karazhan geweest en de enige bugs die ik ben tegengekomen zijn:
Ik snap niet dat je dat dan doet. Ik kan tot 9 uur in m'n nest blijven liggen en kap ook netjes om 12 uur met spelen (omdat ik ff een uurtje nodig heb WoW uit m'n kop te krijgen). Wow is gewoon een spel, het heeft geen voorrang op RL of werk, hoogstens op kutklussen zoals m'n bed opmakenredfoxert schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:59:
Welke bedoel je, die emanation quest waar je dat patroon moet herhalen? da's de simpelste quest die er isZjanzjak schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:35:
Inderdaad, net zoals de relic quest, met een beetje pech ben je daar (te) veel tijd aan kwijt. Nu ik exalted ben doe ik die ook niet meer als ik wat tijd over heb om wat daily's te doen, rampzalige droprate. Maar toen ik nog bezig was om exalted te worden en ik wist dat ik de volgende dag niet zo veel tijd zou hebben dan deed ik elf keer die gasten poison'en, dan terug om weer 12 (je kan er nl. maar maximaal 12 in je bags hebben) fel gland te scoren, quest afmaken en zodoende hoef je de volgende dag nog maar 1 fel gland te halen.
Ik ben nu dus friendly, en de nieuwe quests die ik erbij gekregen heb zijn niet veel beter daar in de mines. Nog steeds flink grinden. Maargoed, ik moet in die mine zo'n 20 beesten ofzo om zeep helpen, en die droppen die crystals weer die je voor die andere quest in moet leveren, dus je gaat er wel iets op vooruit.
Nja, kan wel, maar je kunt hoe dan ook opnieuw beginnen in BM, en dat is gewoon klote. Helemaal als je guildruns gewend bent die iedere keer gewoon prima gaan.Heb het ook wel eens meegemaakt, gewoon uit de instance gaan met de rest en hopelijk staat die knakker in the line of fire.
Ah, nou, ik ga maar niet naar m'n vriendin roepen dat ze op moet pleuren, voorlopig hou ik het bij niet de telefoon beantwoordenJammer voor de deurbel en de telefoon, zit ik in een instance, dan laat ik het gaan. Als vrouwlief danwel dochterlief iets hebben dan scheld ik keihard 'OPPLEUREN!' Nee hoor,, maar ik vraag of het belangrijk is, zo nee dan weten ze wel dat ik er op een geschikter moment op terugkom. 1 blik van de dames op het scherm en ze zien dat ik in een instance zit en begrijpen het dan wel.
Als hij frost is vraag ik me af of 'ie zo makkelijk waters grind, die water elementals zijn immune voor frost namelijk, en zijn voor een frostmage gewoon irritant. Je krijgt ze echt wel dood, maar het duurt te lang en je zit te snel zonder mana.Heb ik ook, maar jij als mage hebt binnen een half uurtje spelen in dat meertje schuinboven Shat toch ook aardig snel wat primals water bij elkaar. Maar goed, bij gebrek aan tijd is dit een leuke bijverdiener. Bij tijdgebrek doe ik het ook maar dan weer om uiteindelijk mats bij elkaar te hebben voor primal might. Bij echt tijdgebrek (of gewoon geen zin om te grinden) gaat het dan zo, dag 1, van earth naar water, dag 2 van water naar air (dat recipe heb ik namelijk ook). Primal earth en fire levert de main wel aan bij het mine'n op Netherwing Ledge tijdens wat daily's, primal mana de alt tijdens het herb'en op Netherwing Ledge. Die 3 heb ik dus altijd wel op voorraad.
Die transmute recipe is gewoon een money maker. Op vrijwel elke server zijn primal earth gewoon retegoedkoop omdat er te veel van zijn. Gister had iemand in 1 klap 10 van die dingen voor 3.90 op de AH gezet, dit terwijl door de week 's avonds Primal Waters enorm goed verkopen, heb er 2 op de AH gezet voor 24g en die waren zo weg.
Ik zit nu trouwens al weer op 1400g, geld haal je echt enorm snel binnen nu, helemaal als je goed bezig bent met die netherwing quests omdat je daar veel mobs moet grinden.
[ Voor 72% gewijzigd door Hydra op 26-09-2007 10:10 ]
https://niels.nu
Sommige bosses (van opera event) kun je zelf ook activeren. Dan heb je dan alsnog tijd om het te bespreken.Gohan-san schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:57:
[...]
ah gewoon anticiperen wat je hebt tijd zat wanneer het aangekondigd word
No guts, no glory!
Verwijderd
Gooi vanochtend even mijn wow aan om me gladiator main hand sword te halen voor me rogueje wat blijkt, gaatie ineens een patch installeren 
Word als ik vanmiddag thuis kom lachen met voicechat
maar ach echt moeilijk zijn die gevechten ook weer niet, en 1 wipe om het gevecht te leren kennen is ook niet ergKillGhost schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:01:
[...]
Sommige bosses (van opera event) kun je zelf ook activeren. Dan heb je dan alsnog tijd om het te bespreken.
ik heb alleen nog nooit de big bad wolf gezien
kan ook iemand de patchnotes hierin plakken?
ik denk zelf dat de voicechat wel weer voor de nodige lag e.d. gaat zorgen
[ Voor 13% gewijzigd door Valkyre op 26-09-2007 10:08 ]
geen bug, works as intendedUTwizard schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:55:
blup
uhm, dat we niet hóren te wipen klopt.. maar het is meer van een casual run..
we hadden ook een non-guildy bij ons, en een zooi alts.. ik zat in full blue, een paar in full epic en een paar er tussenin..
we hadden ook een non-guildy bij ons, en een zooi alts.. ik zat in full blue, een paar in full epic en een paar er tussenin..
Verwijderd
Prince blijft toch altijd nog wel een beetje luck based. Hoor bij veel guilds dat hun tanks op wonderlijke wijze ge 1-shot worden in phase 2. Ik sta als healer daar lomp te spammen en cancel de spel als hij toch full hp is voordat de spell land. En met een shammy met heroism en drums in je group cast je een greater heal best snel
.
Maarja alles kan tegenwoordig bleek gister. Ik verveelde me dus bedacht met een guildy om een PUG Gruul''s Lair te starten. Na 4 wipes op Maulgar ging ie nog neer ook. Gruul kregen we tot +/- 40%. Een nutteloze middag maar heb me uitstekend vermaakt. Gezien het feit dat er nog steeds guilds zijn op onze server die Maulgar niet down krijgen
Maarja alles kan tegenwoordig bleek gister. Ik verveelde me dus bedacht met een guildy om een PUG Gruul''s Lair te starten. Na 4 wipes op Maulgar ging ie nog neer ook. Gruul kregen we tot +/- 40%. Een nutteloze middag maar heb me uitstekend vermaakt. Gezien het feit dat er nog steeds guilds zijn op onze server die Maulgar niet down krijgen
Ik neem aan dat je in kunt stellen dat je het alleen in een instance wil gebruiken? Ik heb 0.0 behoefte al die lui om me heen te horen. Ik hou sowieso niet van TS e.d., maar met guildies vind ik dat nog net gaan omdat die tenminste niet enorm lomp gaan doen.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:04:
Gooi vanochtend even mijn wow aan om me gladiator main hand sword te halen voor me rogueje wat blijkt, gaatie ineens een patch installeren
Verwijderd
Ik heb het helaas nog niet kunnen testen, alle servers lagen nog plat en komen volgens blizzard pas rond een uurtje of 11 online dus we zullen zien.
Denk eerlijk gezegd zelf dat dit een grote vooruitgang word voor de PuGs en kijk er ook naar uit.
Denk dat dit Heroic pugs een stuk toegankelijker maakt
Trouwens een vraagje; ik heb met veel bloed zweet en tranen nu dus genoeg punten om 1 gladiator item te kunnen aanschaffen, nou begrijp ik dat er elk "seizoen" nieuwe gladiator sets uitkomen.
Als ik mijn punten nu bewaar, kan ik deze dan in seizoen 3 gebruiken om er een nog betere item van te kopen? of worden de overgebleven arena punten gedumpt?
Denk eerlijk gezegd zelf dat dit een grote vooruitgang word voor de PuGs en kijk er ook naar uit.
Denk dat dit Heroic pugs een stuk toegankelijker maakt
Trouwens een vraagje; ik heb met veel bloed zweet en tranen nu dus genoeg punten om 1 gladiator item te kunnen aanschaffen, nou begrijp ik dat er elk "seizoen" nieuwe gladiator sets uitkomen.
Als ik mijn punten nu bewaar, kan ik deze dan in seizoen 3 gebruiken om er een nog betere item van te kopen? of worden de overgebleven arena punten gedumpt?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 10:17 ]
Jup, ik ben idd frost met mijn mageHydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:00:
Als hij frost is vraag ik me af of 'ie zo makkelijk waters grind, die water elementals zijn immune voor frost namelijk, en zijn voor een frostmage gewoon irritant. Je krijgt ze echt wel dood, maar het duurt te lang en je zit te snel zonder mana.
Die transmute recipe is gewoon een money maker. Op vrijwel elke server zijn primal earth gewoon retegoedkoop omdat er te veel van zijn. Gister had iemand in 1 klap 10 van die dingen voor 3.90 op de AH gezet, dit terwijl door de week 's avonds Primal Waters enorm goed verkopen, heb er 2 op de AH gezet voor 24g en die waren zo weg.
Wij gebruiken meestal een hunter die zijn pet gebruikt om te checken wat we hebbenGohan-san schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:57:
[...]
ah gewoon anticiperen wat je hebt tijd zat wanneer het aangekondigd word
eerste wat ik uitschakel na installeren van de patch inderdaadHydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:12:
[...]
Ik neem aan dat je in kunt stellen dat je het alleen in een instance wil gebruiken? Ik heb 0.0 behoefte al die lui om me heen te horen. Ik hou sowieso niet van TS e.d., maar met guildies vind ik dat nog net gaan omdat die tenminste niet enorm lomp gaan doen.
mja wij gisteren ook nog een deeltje karazhan gedaan met 1 pug
gast had wel gruul en mag gear enzo maar had volgens mij karazhan weinig gezien
Aran:
* met de blizzard meelopen
* niet weglopen bij arcane explosion
Prince
* te dichtbij staan
* niet met de groep meelopen
Netherspite
* In voidzones blijven staan
* te laat wegrennen voor netherbreath
Naja hij had wat leuke loots (naast een dikke repairbill)
Niet dat het veel uitmaakte
Voicechat staat nog uit en zal langzaam op alle server actief wordenVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:04:
Nothing to see here
Oh my...
Er staat een BM run op de planning voor vanavond, en ik zou mee gaan als healer. Maar... niemand had me verteld dat er voor BM een quest-chain nodig is.
Iemand enig idee hoe lang die BM quest-chain duurt?
Er staat een BM run op de planning voor vanavond, en ik zou mee gaan als healer. Maar... niemand had me verteld dat er voor BM een quest-chain nodig is.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Questchain? je moet eerst Durnholde Keep doen voordat je in BM kan.OkkE schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:34:
Oh my...
Er staat een BM run op de planning voor vanavond, en ik zou mee gaan als healer. Maar... niemand had me verteld dat er voor BM een quest-chain nodig is.![]()
Heb je nog nooit de instance Caverns of Time: Escape from Durnholde gedaan?OkkE schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:34:
Oh my...
Er staat een BM run op de planning voor vanavond, en ik zou mee gaan als healer. Maar... niemand had me verteld dat er voor BM een quest-chain nodig is.![]()
In dat geval ben je er met een groep die klaar is voor BM 45 minuutjes mee bezig denk ik (+5 minuten een vreselijk trage rondleiding door de cave)
nvm
[ Voor 98% gewijzigd door ImdaMned op 26-09-2007 10:45 ]
Haha, doet me denken aan een random die we mee hadden. Die hadden we nog gevraagd of 'ie attuned was. "Ja hoor" was het antwoord. Ja nou, mooi niet dus. Vroeg 'ie of we niet 'even' een Durnholde run konden doen. Nou euh...needeadsy33 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:36:
Questchain? je moet eerst Durnholde Keep doen voordat je in BM kan.
eek.. ik zit al ingelogd op Xavius, maar een zooi addons werken niet zuiver.
ik zie geen itemsinformatie bij items, alle addons heb ik ingeschakeld..
maar goed. wordt weer update-jagen..
ik zie geen itemsinformatie bij items, alle addons heb ik ingeschakeld..
maar goed. wordt weer update-jagen..
Verwijderd
Hey, kan iemand misschien even de patch notes van 2.2 voor me posten, zit op me werk en die flitsende wow pagina kan echt niet door de beugel atm 
bvd
bvd
Mn dochter wat meer aandacht geven, spelletjes spelen, voorlezen.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:19:
[...]
Ik ben benieuwd wat je dan nu in de tijd doet die je over hebt. In mijn geval (toen ik even stopte) bleef ik wel gamen (tja, eens een gamer, altijd een gamer). Dus ja, ik had wel tijd over, maar die vulde ik met andere spellen en misschien een extra filmpje kijken. Al met al ook tijd waar ik irl ook weinig aan overhield
(behalve dan de flinke dosis plezier tijdens het spelen, want daar doe ik het voor)
Daarna een filmpje kijken of wat gamen (Supreme Commander voornamelijk) tegen of met vrienden.
Het voordeel is van deze bezigheden dat er altijd een einde aan zit en dat is bij WoW (bijna) niet zo. Je kan door blijven gaan tot je een ons weegt en nog altijd ben je niet "klaar".
http://www.wowwiki.com/Patch_2.2.0Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:46:
Hey, kan iemand misschien even de patch notes van 2.2 voor me posten, zit op me werk en die flitsende wow pagina kan echt niet door de beugel atm
bvd
Ik betwijfel of men dit zal doen, omdat dit nogal groot is. Wel jammer op zich, want ik wil ze hier op mijn werk ook wel even snel doorsneupenVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:46:
bvd
No guts, no glory!
Voorlopig helemaal niet in europa :itsme schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:23:
[...]
Voicechat staat nog uit en zal langzaam op alle server actief worden
"
We will also be updating to patch 2.2.0 during this maintenance, please note that we are not implementing voice chat in Europe until further testing is completed. "
Nog nooit gedaan nee.sebasgrif schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:37:
[...]
Heb je nog nooit de instance Caverns of Time: Escape from Durnholde gedaan?
In dat geval ben je er met een groep die klaar is voor BM 45 minuutjes mee bezig denk ik (+5 minuten een vreselijk trage rondleiding door de cave)
Maar thanks, hopelijk dat de guild dat wil doen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
* KNIP *
Mensen moeten idd maar op linkje klikken ^_^ -> http://www.wowwiki.com/Patch_2.2.0
* KNIP *
Als het te groot is haal ik het wel weer weg
Mensen moeten idd maar op linkje klikken ^_^ -> http://www.wowwiki.com/Patch_2.2.0
* KNIP *
[ Voor 99% gewijzigd door Local Host op 26-09-2007 11:14 ]
Verwijderd
Probeer Escape from Durnholde eens op heroic, goede uitdaging
, tip neem een rogue mee om de bommen stealth te plaatsen scheelt een hele hoop clearen en de patrols die 2 of 3 mobs spawnen die je niet kan CC die despawnen zodra de 1e baas gesummoned is.
Op normal mode is hij wel leuk, alleen Thrall moest niet zo verdomde hard rennen en aggressief zijn
, het begin is het mooist als je hem bevrijd en hij gaat zijn armor halen. Hij 1shot een guard. "so that's enough of him" doet me denken aan Duke Nukem 3D 
BM gaan we denk ik van de week eens heroic proberen, kijken hoever we kunnen komen. Op normal is hij goed te doen, meestal sparen we de beacons op tot de laatste 5 waves zodat we op het eind lekker rustig aan kunnen doen
Op normal mode is hij wel leuk, alleen Thrall moest niet zo verdomde hard rennen en aggressief zijn
BM gaan we denk ik van de week eens heroic proberen, kijken hoever we kunnen komen. Op normal is hij goed te doen, meestal sparen we de beacons op tot de laatste 5 waves zodat we op het eind lekker rustig aan kunnen doen
Jammer dat er (nog) geen vervolg quest in zit als reward om de TK key te halen.
[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 26-09-2007 11:12 ]
graag... Mensen kunnen best op een linkje klikken (dat overigens al een keer of 30 gepost is denk ik)Local Host schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:06:
Het lijkt net alsof we ineens allemaal hebben geaccepteerd dat rogues de skill "Cloak of Shadows" hebben gekregen...voor mij een net zo onlogisch en belachelijke skill als casters die een stoneform skill krijgen die de dodge rating verhoogd naar 90% voor 5 seconden.QuarK schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 08:12:
[...]
Rogues zijn niet overpowered / koning tegen casters.
Een goede rogue pwnd een slechte caster, een goede caster pwnd een slechte rogue. Beide goed? Dan is het een erg interessant duel.
Waarom doen we daar niet eens een paar tests mee, even zien hoe dat gaat...
Tot de dag van vandaag verbaas ik me over het feit dat die CloS door de testrealms is heengekomen, zal wel vooral een PvE reden zijn geweest. Voor PvP een skill die gewoon niet kan. Als je met 1 skill ineens van loser tegen caster, de oppermachtige winner wordt, zonder dat je daar enige playskill voor nodig hebt dan moet dat al genoeg zeggen. Het blijft voor mij wachten tot CloS generfed wordt.
Ik vind het ook opvallend dat in de eerste maand na TBC iedereen riep Cloak of Shadows kan niet en is overpowered en dat nu iedereen zich er ineens bij heeft neergelegd. Waarschijnlijk omdat casters nu een kans hebben dmv. extreem goede playskill terwijl rogues een beetje de lazy bum uithangen en met CloS alsnog een betere kans hebben. Ik zou zeggen, schaf Cloak of Shadows af en laat rogues maar winnen van die casters op eigen kracht, met hun eigen playskill en niet met dat Sinterklaascadeautje van Blizzard.
Jij bent echt gefrustreerd he?MysticSnake schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:12:
[...]
Het lijkt net alsof we ineens allemaal hebben geaccepteerd dat rogues de skill "Cloak of Shadows" hebben gekregen...voor mij een net zo onlogisch en belachelijke skill als casters die een stoneform skill krijgen die de dodge rating verhoogd naar 90% voor 5 seconden.
Tot de dag van vandaag verbaas ik me over het feit dat die CloS door de testrealms is heengekomen, zal wel vooral een PvE reden zijn geweest. Voor PvP een skill die gewoon niet kan. Als je met 1 skill ineens van loser tegen caster, de oppermachtige winner wordt, zonder dat je daar enige playskill voor nodig hebt dan moet dat al genoeg zeggen. Het blijft voor mij wachten tot CloS generfed wordt.
Ik vind het ook opvallend dat in de eerste maand na TBC iedereen riep Cloak of Shadows kan niet en is overpowered en dat nu iedereen zich er ineens bij heeft neergelegd. Waarschijnlijk omdat casters nu een kans hebben dmv. extreem goede playskill terwijl rogues een beetje de lazy bum uithangen en met CloS alsnog een betere kans hebben. Ik zou zeggen, schaf Cloak of Shadows af en laat rogues maar winnen van die casters op eigen kracht, met hun eigen playskill en niet met dat Sinterklaascadeautje van Blizzard.
snel vang zijn tranen op, dan hoef je de volgende raid minder water te maken
nerf emo healers
gisteren archimonde niet kunnen doen vanwege 2 emo healers

Thanks voor de tip! Ik moet vanavond eerst eens kijken of de guild me wil helpen, of dat er een andere healer mee gaat. Maar als ik die quest doe (nu of ooit..) dan is deze tip zeker handig.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:06:
Probeer Escape from Durnholde eens op heroic, goede uitdaging, tip neem een rogue mee om de bommen stealth te plaatsen scheelt een hele hoop clearen en de patrols die 2 of 3 mobs spawnen die je niet kan CC die despawnen zodra de 1e baas gesummoned is.
Idd. Beetje bandbreedteverspilling als je het mij vraagt.Bosmonster schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:11:
graag... Mensen kunnen best op een linkje klikken (dat overigens al een keer of 30 gepost is denk ik)
Neergelegd ja, omdat het er niet op lijkt dat Blizzard die skill nog gaat veranderen. Ik vind 'em ook ronduit belachelijk. Voordat rogues CloS hadden had ik als mage nog een goeie redelijke kans tegen, maar als ik uit stun blink kan ik gewoon helemaal niks tegen ze doen omdat ze 5s lang immuun zijn voor magic. Een rogue die een opener op me krijgt en bovendien slowing poison heeft, heeft me in de tijd al ongeveer dood terwijl hij nog op full health zit.MysticSnake schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:12:
Het lijkt net alsof we ineens allemaal hebben geaccepteerd dat rogues de skill "Cloak of Shadows" hebben gekregen...voor mij een net zo onlogisch en belachelijke skill als casters die een stoneform skill krijgen die de dodge rating verhoogd naar 90% voor 5 seconden.
Stealth was altijd al een enorme clothy killer omdat een rogue eigenlijk sowieso achter je kan komen zonder dat hij het merkt. Op m'n druid zijn mages ook m'n favoriete target, gewoon omdat ze helemaal niet veel tegen me kunnen doen. Met shadowstep en CloS kan iedere n00b rogue een caster omzeep helpen. Vroegah maakte het nog flink uit of je een goeie of slechte rogue tegenover je had.
Toen ik laatst gepakt werd in Skettis omdat ik perongeluk nog enabled was tijdens de escortquest deed die rogue ook meteen CloS aan. Kun je nagaan, het is gewoon standaard, zelfs als je een mage die het niet verwacht en op 2k health zit pakt poppen ze CloS. bah.
Joh, iemand mag toch gewoon een mening hebben over een skill? Doe ff normaal. Ik vind CloS ook gewoon enorm irritant. Rogues waren nou niet bepaald slecht in PvP...ImdaMned schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:14:
Jij bent echt gefrustreerd he?
[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 26-09-2007 11:23 ]
Verwijderd
Op normal kan je makkelijk clearen, het door een rogue laten doen scheelt wel een stuk tijd
. De boss spawned dan gewoon , je moet 1 pack clearen en je kan de boss naar boven pullen. Misschien kan het zelfs zonder dat pack te pakken maar dat durf ik niet te zeggen.
Op heroic doen we meestal 1 pack om maar zeker te zijn dat ze niet mee komen met de baas. Die slaat betrekkelijk hard. Voor de rest natuurlijk spank & tank. Voor baas 2 , eerst de healer mollen dan de andere add en baas gaat zo dood. Neem je pauzes voordat je met thrall praat. Die gast springt meteen op zijn paard en gaat er als een gek vandoor. Blijft ook doorpullen dus steeds drinken als je kan.
Op heroic doen we meestal 1 pack om maar zeker te zijn dat ze niet mee komen met de baas. Die slaat betrekkelijk hard. Voor de rest natuurlijk spank & tank. Voor baas 2 , eerst de healer mollen dan de andere add en baas gaat zo dood. Neem je pauzes voordat je met thrall praat. Die gast springt meteen op zijn paard en gaat er als een gek vandoor. Blijft ook doorpullen dus steeds drinken als je kan.
is bij jullie ook de interface groter geworden..?
ik heb een paar "bugs", of iig nog foutjes die verbeterd moeten worden..
- iteminformatie over items in mn backpack staat er niet
- totale interface lijkt groter
ik heb een paar "bugs", of iig nog foutjes die verbeterd moeten worden..
- iteminformatie over items in mn backpack staat er niet
- totale interface lijkt groter
Boven shattrah in het meertje zitten visjes die motes of water droppen. Als je een beetje goede gear hebt kan je ze met een crit one-shotten!Jerry schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:17:
[...]
Jup, ik ben idd frost met mijn mage. Dus het gaat idd niet makkelijk om primal water te grinden.
[...]
Wij gebruiken meestal een hunter die zijn pet gebruikt om te checken wat we hebben. Activeren, pet overnemen (hunter ability) en kijken wat er komt. Af en toe komen er wel eens frostbolts door de muur (van Wizard of Oz), maar dat is na een 30 sec weer over
.
vanaf welk lvl kan je met alch transmuten? op mijn alt priest (63) heb ik herb al bijn @ 375 en alch rond de 330 zo uit mijn hoofd.
Oh, dat sloeg niet alleen op deze post hoor. Ook op z'n vorige QQ verhalen over green geared enhancement shammies die meer dmg deden in karazhan dan zijn affliction lock met 1000 shadowdmg unbuffed en dat shammies elke class eruit healen en dpsen tegelijk.Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:21:
[...]
Joh, iemand mag toch gewoon een mening hebben over een skill? Doe ff normaal. Ik vind CloS ook gewoon enorm irritant. Rogues waren nou niet bepaald slecht in PvP...
Ik bedoel; Not so friendly skies.Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:00:
Welke bedoel je, die emanation quest waar je dat patroon moet herhalen? da's de simpelste quest die er is
Ik ben nu dus friendly, en de nieuwe quests die ik erbij gekregen heb zijn niet veel beter daar in de mines. Nog steeds flink grinden. Maargoed, ik moet in die mine zo'n 20 beesten ofzo om zeep helpen, en die droppen die crystals weer die je voor die andere quest in moet leveren, dus je gaat er wel iets op vooruit.
Get 10 Netherwing relics from the Dragonmaw transporters flying between Netherwing ledge and the Dragonmaw Fortress. Ok, fel gland is nog erger maar deze vind ik ook een lage droprate hebben.
Vergeet ook niet die eenmalige, genaamd 'Crazed & Confused', bij die draak in de mijn zit een npc in de buurt, geeft makkelijke quest en je bent weer 350 rep verder.
Op mmo-champion zijn ook de patches te vinden, die kan ik op kantoor wel bekijken wie weet bij sommigen van jullie 'harde' werkers ook: http://www.mmo-champion.com/index.php
Kijk, het hele punt is met PvP dat in de regel geldt: Wie het eerste kan aanvallen, heeft de beste kans om te winnen.
Rogues kunnen door hun stealth en ook nog eens door hun talent shadowstep (vroeger was een skill op achter je tegenstander te komen, nu inmiddels een talent) altijd als eerste aanvallen en dus hebben ze de beste kans om te winnen. Met Cloak of Shadows kan die truc twee keer worden gedaan (CloS + Vanish bijvoorbeeld).
Als je human bent en Perception hebt kun je in Arena dat gebruiken, omdat je daar een rogue of feral druid kan verwachten als je je tegenstanders maar niet ziet. In Battlegrounds / World PvP en op elke andere Contested Area plaats op een PvP-realm is Perception verder nutteloos.
weet iemand wat ze met het AH-systeem gedaan hebben..? ik heb een core of earth verkocht, maar de "sale is pending"
"estimated time of delivery 12.19 pm".. wtf?
Het duurt een uur voor je een item of je geld krijgtBootVluchteling schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:50:
weet iemand wat ze met het AH-systeem gedaan hebben..? ik heb een core of earth verkocht, maar de "sale is pending"
Geld is nu een uur ofzo onderweg, dit maakt het makkelijker tegen gold sellers op te treden.BootVluchteling schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:50:
Hoeveel mensen denk je dat daar bezig zijn dagelijks?TroX schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:33:
Boven shattrah in het meertje zitten visjes die motes of water droppen. Als je een beetje goede gear hebt kan je ze met een crit one-shotten!
Ik heb er zelf een pokkehekel aan als ik moet wachten op spawns en als mensen me in de weg lopen met het grinden. Ik wil gewoon in m'n uppie rondjes kunnen lopen zonder dat er opeens een mob spawned op de plek waar ik sta. Als je in je eentje rondjes loopt spawnen ze netjes in de volgorde dat je ze afgemaakt hebt.
Ah okay, heb niks gezegdImdaMned schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:39:
Oh, dat sloeg niet alleen op deze post hoor. Ook op z'n vorige QQ verhalen over green geared enhancement shammies die meer dmg deden in karazhan dan zijn affliction lock met 1000 shadowdmg unbuffed en dat shammies elke class eruit healen en dpsen tegelijk.
Oh, die, die vind ik kwa droprate wel meevallen. Iets van 66% ofzo. Heb zo die 10 relics bij mekaar. Fel glands zijn veel irritanter, die quest ga ik maar gewoon skippen denk ik. Die transporters zijn voor mij prima, 3 frostbolts > FN > frostbolt + icelance en ze zijn dood. Die felboards bijvoorbeeld die die glands droppen zijn irritant omdat ze chargen.Zjanzjak schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:40:
Ik bedoel; Not so friendly skies.
Get 10 Netherwing relics from the Dragonmaw transporters flying between Netherwing ledge and the Dragonmaw Fortress. Ok, fel gland is nog erger maar deze vind ik ook een lage droprate hebben.
[ Voor 72% gewijzigd door Hydra op 26-09-2007 11:58 ]
Omg 5 pagina's lang patchnotes en jij vraagt wat er gebeurd isBootVluchteling schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:50:
Er is een uur delivery time toegevoegd aan gold zodat gold spammers en sellers makkelijker gepakt kunnen worden. (ze hadden een manier om een goedkoop item duur te verkopen zodat blizzard ze minder makkelijk te pakken had) Dus tegen de goldspammers een uur vertraging (wat wel weer ontzettend zuigt tbh)
Je haalt wel van alles door elkaar. Ik had het over Elemental shamans met dezelfde gear als ik en ja die deden in Karazhan meer damage dan ik (nu weet ik het niet, want ik ben al maanden niet meer in Karazhan geweest omdat dat nu meer een alt-instance is geworden), waar ze zelf plus de rest van de raid ook verbaasd over waren. En het is gewoon een feit dat een Elemental shaman nogsteeds kan healen en ik niet.ImdaMned schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:39:
[...]
Oh, dat sloeg niet alleen op deze post hoor. Ook op z'n vorige QQ verhalen over green geared enhancement shammies die meer dmg deden in karazhan dan zijn affliction lock met 1000 shadowdmg unbuffed en dat shammies elke class eruit healen en dpsen tegelijk.
In mijn ogen mag een hybrid class nooit zoveel damage doen als een pure dps class als ze dezelfde gear hebben, de reden hiervoor is dus omdat ze nog kunnen healen en in dit geval ook nog mail armor hebben.
Bovendien zijn er ook rogues die klagen over het feit dat een feral druid of MS warrior meer damage doen dan hun en ik vind dat dat ook eigenlijk niet kan, maar goed.
Gefrustreerd ben ik trouwens niet hoor. Warlocks zijn onmisbaar bij Magtheridon en tevens de beste dps en zeer krachtig in SSC dat we nu doen. Seed of Corruption is onmisbaar bij Hydross en Morogrim. Bij die 2 bosses en bij Lurker Below zijn onze 3 warlocks (waaronder ik dus) de beste 3 dps-ers van de raid. Bij Leotheras zijn rogues wel beter omdat die vele aggro resets heeft en je dus niet klakkeloos kan dotten.
Lol inderdaad ja. De rest van de spelers heeft zich aangepast, behalve hij blijkbaar. En CoS is niet OP. Zelfs met CoS kan je nog makkelijk verliezen. Als rogue zijnde was het gewoon een frustratie dat je niks tegen b.v een warlock kon beginnen op het moment dat je in de /fear/dot/fear/dot cycle komt. Hell een warlock in onze guild bood altijd aan een duel te houden met een rogue terwijl hij naakt was (ingame dan he ^^.)
No guts, no glory!
Veel instellingen zijn na de patch gereset.
Mijn muziek enzo stond ook op eens weer aan.
+ moet al mijn addons updaten
Lua is weer veranderd.
Op mijn realm (us) ook nog geen voice-chat aan.
Mijn muziek enzo stond ook op eens weer aan.
Lua is weer veranderd.
Op mijn realm (us) ook nog geen voice-chat aan.
Ah komop zeg. Je hebt het specifiek over warlocks, wanneer krijg ik een skill op een 2m timer waarmee ik een warlock gewoon genadeloos te pakken kan nemen? Want als frostmage win ik echt no way van een warlock he. Warlocks zijn op dit moment gewoon kut te bevechten omdat ze reteveel damage doen waar je weinig tegen kunt doen, je goed kunnen CCen terwijl je damage krijgt en ook nog eens erg veel HP hebben. Dat daar iets aan gedaan wordt, prima, maar om nu rogues in een keer imba te maken tegen alle cloth casters vind ik wel erg ver gaan. Geef mij dan een 5s lange dodge-skill.KillGhost schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:54:
Lol inderdaad ja. De rest van de spelers heeft zich aangepast, behalve hij blijkbaar. En CoS is niet OP. Zelfs met CoS kan je nog makkelijk verliezen. Als rogue zijnde was het gewoon een frustratie dat je niks tegen b.v een warlock kon beginnen op het moment dat je in de /fear/dot/fear/dot cycle komt. Hell een warlock in onze guild bood altijd aan een duel te houden met een rogue terwijl hij naakt was (ingame dan he ^^.)
Verwijderd
Super dank u!Local Host schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:06:
* KNIP *
* KNIP *
Kleine bump ( tevens de eerst en laatste aangezien ik niet wil spammenFratti schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:33:
Hey jongens,
Misschien een stomme vraag maar ik stel hem toch maar.
Ik heb een lv 70 UD shadowpriest en een lv 70 UD rogue, beiden epic mount en Kara etc attuned.
Priest is qua gear redelijk. Veel kara en heroic purples. Rogue zit nog in blues en heeft kara amper gezien, laat staan loot gewonnen.
Ik ben van plan te migraten met deze chars naar een PVE server waar ik samen met mensen van GoT kan raiden. Ik speel het spel al sinds de beta en ben gestopt voor een paar maanden nadat we Gruul down hadden. Sinds kort ben ik begonnen met een BE Paladin om PVP server Sunstrider en heb daar veel lol echter mis ik het raiden wel een beetje.
Mocht er een horde guild zijn op een pve ser ver die een van mijn chars kan gebruiken dan hoor ik het graag.
Het is een cd van 1 minuut ^^.Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:02:
wanneer krijg ik een skill op een 2m timer waarmee ik een warlock gewoon genadeloos te pakken kan nemen?
No guts, no glory!
Is er niet zo`n "load out of date addons" optie?cannibal schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:54:
Lua is weer veranderd.
Verwijderd
Gaat niet door proxy, wat ook al een keer of 30 is uitgelegd. (denk ik)Bosmonster schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:11:
[...]
graag... Mensen kunnen best op een linkje klikken (dat overigens al een keer of 30 gepost is denk ik)
Tor.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:16:
[...]
Gaat niet door proxy, wat ook al een keer of 30 is uitgelegd. (denk ik)
Gast, wat klets je nou? Druids, hunters (zonder BM), mages, eigenlijk alles classes zonder een fear-immune talents/skill kunnen in die cycle komen dan, moeten ze zeker allemaal CloS krijgenKillGhost schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:54:
[...]
Nee, zo werkt het natuurlijk niet, fearen kan je niet eindeloos doen, na 3 keer ofzo ben je al immune en fear breekt heel snel en heel makkelijk met dots op de target. Zoals ik al zei, je moet als warlock eerst loskomen van een rogue, dan kun je deathcoil doen en fearen, dan gebruik je als rogue trinket en dan moet je alleen op het juiste moment kicken en stunnen en Blind gebruiken en de warlock is kansloos. Het is een kwestie van playskill. Een goede rogue kan mij verslaan zonder Cloak of Shadows te gebruiken. Dat zijn de echte rogues, die hebben tenminste playskill ontwikkeld in plaats van zich afhankelijk op te stellen van CLoS.
Stel dat CloS generfed zou worden, dat kun je direct de skilled rogues van de noobs scheiden
Het is wel duidelijk dat mensen geen rogues spelen hier, want het is op het moment echt sneu gesteld met de rogue class, ben ook maar van mijn rogue naar mijn warlock geswitcht, na 2 maanden afkoelen van frustraties opgelopen door een rogue te spelen.
Om even aan te geven dat ik weet waar ik het over hebt:
http://eu.wowarmory.com/h...lect=How+to+Name+The+Team
http://eu.wowarmory.com/h...&select=InLoveWithCartier
Ik ben(was) de rogue hier
Om even aan te geven dat ik weet waar ik het over hebt:
http://eu.wowarmory.com/h...lect=How+to+Name+The+Team
http://eu.wowarmory.com/h...&select=InLoveWithCartier
Ik ben(was) de rogue hier
[ Voor 38% gewijzigd door pica op 26-09-2007 12:22 ]
Hmm, prutsers bij Blizzard, onder Vista is er geen manier om de patch te installeren, normaal was het gewoon run as administrator, maar nu weigert ie dat (wow.exe niet gevonden). Zo maar eens zoeken of Blizzard een update gaat uitbrengen (nee, user en installer volledige rechten helpt niet).
[edit] Raar dat andere mensen er geen last van hebben, heb het met 2 verschillende accounts op 2 verschillende vista ultimate bakken.
[edit] Raar dat andere mensen er geen last van hebben, heb het met 2 verschillende accounts op 2 verschillende vista ultimate bakken.
[ Voor 19% gewijzigd door MeNTaL_TO op 26-09-2007 12:23 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Inderdaad. Op mijn werk werken ze met een whitelist. Dus een aantal websites, waaronder dus tweakers.net, kan ik bereiken. Een wowwiki of mm-champion kan ik niet bereiken. Maar geen nood. De 10 seconden dat het wel in de post stond kon ik het net knippen en plakken, dus ik ben geholpenVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:16:
[...]
Gaat niet door proxy, wat ook al een keer of 30 is uitgelegd. (denk ik)
[ Voor 13% gewijzigd door KillGhost op 26-09-2007 12:21 ]
No guts, no glory!
In mijn guild is twee maanden geleden een full epic mage met Nathzerim Mindblade etc overgestapt op zijn rogue alt, die inmiddels nu ook full epic is. De reden is vooral dat rogues pwnen in PvP (volgens hem, gezien zijn hoge Arena rating klopt dat ook) en in PvE zogenoemd 'safe' damage doen, oftewel veel damage zonder aggro-sensitive te zijn.JeanLucPicard schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:17:
Het is wel duidelijk dat mensen geen rogues spelen hier, want het is op het moment echt sneu gesteld met de rogue class, ben ook maar van mijn rogue naar mijn warlock geswitcht, na 2 maanden afkoelen van frustraties opgelopen door een rogue te spelen.
Ik heb er anders geen enkel probleem mee gehad ...MeNTaL_TO schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:17:
Hmm, prutsers bij Blizzard, onder Vista is er geen manier om de patch te installeren, normaal was het gewoon run as administrator, maar nu weigert ie dat (wow.exe niet gevonden). Zo maar eens zoeken of Blizzard een update gaat uitbrengen (nee, user en installer volledige rechten helpt niet).
Geen probleemKillGhost schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:19:
[...]
Inderdaad. Op mijn werk werken ze met een whitelist. Dus een aantal websites, waaronder dus tweakers.net, kan ik bereiken. Een wowwiki of mm-champion kan ik niet bereiken. Maar geen nood. De 10 seconden dat het wel in de post stond kon ik het net knippen en plakken, dus ik ben geholpen
[ Voor 32% gewijzigd door Local Host op 26-09-2007 12:22 ]
Nieuwe patch, en dezelfde probs als op de PTR....f*cked up sound.
Speel nu dus hunter, en 6 vd 10 shots maken gewoon geen geluid meer
Al dingen verandert met channels ed, ook in DXdiag hardware acceleratie uitgezet maar niets helpt.
Ik gebruik WinXP en realtek soundcard (net nieuwe drivers installed, hielp ook niet).
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Speel nu dus hunter, en 6 vd 10 shots maken gewoon geen geluid meer
Al dingen verandert met channels ed, ook in DXdiag hardware acceleratie uitgezet maar niets helpt.
Ik gebruik WinXP en realtek soundcard (net nieuwe drivers installed, hielp ook niet).
Verwijderd
Volgens mij gaat resiliance meer helpen tegen de DoT's van een lock met deze patch.Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:02:
[...]
Ah komop zeg. Je hebt het specifiek over warlocks, wanneer krijg ik een skill op een 2m timer waarmee ik een warlock gewoon genadeloos te pakken kan nemen? Want als frostmage win ik echt no way van een warlock he. Warlocks zijn op dit moment gewoon kut te bevechten omdat ze reteveel damage doen waar je weinig tegen kunt doen, je goed kunnen CCen terwijl je damage krijgt en ook nog eens erg veel HP hebben. Dat daar iets aan gedaan wordt, prima, maar om nu rogues in een keer imba te maken tegen alle cloth casters vind ik wel erg ver gaan. Geef mij dan een 5s lange dodge-skill.
En btw, het gaat het er wel veel over welke class een andere niet kan pakken etc, maar dat is juist het mooie aan Arena, je hebt een team. Dus jou tekortkomingen (als class) tegen een class, kunnen worden opgevangen door je teammember.
dit is al je 2de post met een "bug" wat gewoon een aanpassing in wow is... grotere interface klopt ja de ui scale is aangepast, ah heeft een vertraging met het ontvangen van geld ja en ja je addons zijn nu allemaal borked...BootVluchteling schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:50:
blup
format, reinstall, opgelost, slotje..Nemesizz schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:23:
Nieuwe patch, en dezelfde probs als op de PTR....f*cked up sound.
Speel nu dus hunter, en 6 vd 10 shots maken gewoon geen geluid meer![]()
denk jij nou? er zijn mischien 3 mensen die op dit moment aan het wowen kunnen.. de rest heeft een leven (aka werkt gewoon)
en als je soundchannels hoger gooit moet het gewoon weer werken dus ja jij doet iets fout
blup
dat gedeelte had ik niet gelezen.. lekker fucked up dan.. wat moet je híer nou weer mee. gaan items tussen chars nu instant, kan je je item niet meer instant in je mail vinden? (of dat dan weer wel..?)barfieldmv schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:53:
[...]
Omg 5 pagina's lang patchnotes en jij vraagt wat er gebeurd is
Er is een uur delivery time toegevoegd aan gold zodat gold spammers en sellers makkelijker gepakt kunnen worden. (ze hadden een manier om een goedkoop item duur te verkopen zodat blizzard ze minder makkelijk te pakken had) Dus tegen de goldspammers een uur vertraging (wat wel weer ontzettend zuigt tbh)
QQ more.. niet iedereen werkt overdag.. sommige werken 's-nachts, zijn student, of werkeloos (of een combi ervaneendje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:26:
[...]
format, reinstall, opgelost, slotje..
denk jij nou? er zijn mischien 3 mensen die op dit moment aan het wowen kunnen.. de rest heeft een leven (aka werkt gewoon)
en als je soundchannels hoger gooit moet het gewoon weer werken dus ja jij doet iets fout
PvE doen we inderdaad ietsjes meer damage als bijvoorbeeld warlocks als de encounter het toestaat, maar met encounters als bijvoorbeeld leotheras zit je als rogue de helft van de tijd gewoon uit je neus te vreten terwijl de rest lekker door kan blijven knallen.MysticSnake schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:21:
[...]
In mijn guild is twee maanden geleden een full epic mage met Nathzerim Mindblade etc overgestapt op zijn rogue alt, die inmiddels nu ook full epic is. De reden is vooral dat rogues pwnen in PvP (volgens hem, gezien zijn hoge Arena rating klopt dat ook) en in PvE zogenoemd 'safe' damage doen, oftewel veel damage zonder aggro-sensitive te zijn.
En rogues zijn in battlegrounds alleen goed om undergeared noobs in alterac valley te 2 shotten, daarna gezergd worden en dat was het dan. In 2on2 en 3on3 arena met een healer kan het ook werken, omdat rogues de 1e 30 seconden ietswat efficienter zijn als warriors door de cooldowns. Als gevechten langer duren als 30 seconden ben je beter af als warrior.
Ik weet nog wel de laatste arena match voordat ik WoW installde, ik opende op een gemounte shadowpriest met cheapshot die hem resist, hij rijdt rustig weg, ik blaas mijn sprint, hij wacht tot het over is, feared me en toen was het kiten voor het leven, terwijl mijn healer lekker in sap stond, was gekilled door alleen shadowword pain en death, had geen 1 hp van hem af gekregen dankzij vamp embrace en zijn shields die hij constant omhoog hield en mijn stuns die allemaal geresist waren. Had ik ook nog eens zijn dots van me gecleared met CloS, maar dat was echt uitstel van executie. Gelukkig worden dots nou met de nieuwe patch door res verminderd, maar het stelt nog steeds niet echt heel erg veel voor.
Oke oke, Wat een klote patcj
Hoe kom ik van deze vreselijke iritante grijze puntjes af
ik iriteer me er mateloos aan

en gvd waarom de fear,sheep enz effecte nerven
Hoe kom ik van deze vreselijke iritante grijze puntjes af
Ik ben het wel met eendje eens.BootVluchteling schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:30:
[...]
QQ more.. niet iedereen werkt overdag.. sommige werken 's-nachts, zijn student, of werkeloos (of een combi ervan)
Oke, hij zegt het bot. Maar ik snap soms ook niet helemaal waarom mensen vragen stellen die in de Patch Notes stonden, in 2 tellen op Wowhead of Wowwiki te vinden zijn, of waarom mensen hier een probleem posten terwijl er net vanochtend een update geweest, en misschien net 4 mensen wow hebben kunnen opstarten.
Tuurlijk, dit topic is heus niet alleen voor Warlock builds of Rouge whines. Maar een beetje zelf opzoeken mag toch wel... maar het schijnt dat iedereen (niet alleen in dit topic trouwens) liever zijn vraag neer plempt, en dan wacht tot er een compleet werkend antwoord is.
Verwijderd
Aan de machtige nawa en natuurlijk de andere rogues hier:
Ik heb vandaag als het goed is iets meer dan 2700 arena punten, hiermee kan ik nu dus een arena mainhand weapon gaan ophalen.
Enig probleem ik kan maar niet goed kiezen of ik nou voor die dope dagger of dat gruwelijke zwaard moet gaan
.
Ondersteun mij in deze keuze want ik kom er echt niet uit.
Ik vind zowel combat swords als mutilate vette specs, ik hou van zowel PVP als PVE. what to do
Ik heb vandaag als het goed is iets meer dan 2700 arena punten, hiermee kan ik nu dus een arena mainhand weapon gaan ophalen.
Enig probleem ik kan maar niet goed kiezen of ik nou voor die dope dagger of dat gruwelijke zwaard moet gaan
Ik vind zowel combat swords als mutilate vette specs, ik hou van zowel PVP als PVE. what to do
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 12:43 ]
Ligt er helemaal aan wat je stijl isVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:42:
Aan de machtige nawa en natuurlijk de andere rogues hier:
Enig probleem ik kan maar niet goed kiezen of ik nou voor die dope dagger of dat gruwelijke zwaard moet gaan.
No guts, no glory!
lastig he google gebruiken? echt ontzettend hogere wiskunde dat..HStyles schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:33:
Oke oke, Wat een klote patcj
Hoe kom ik van deze vreselijke iritante grijze puntjes afik iriteer me er mateloos aan
![]()
[afbeelding]
http://www.gamespot.com/p...d=m-1-38475849&pid=534914

oh en iets wat elk persoon met meer dan 2 hersencellen al bedacht zou hebben
it's all so freakin eazyIt has to be one of your barmods. Disable every mod that messes with your actionbars and enable them one by one.
[ Voor 18% gewijzigd door Bezulba op 26-09-2007 12:50 ]
blup
Dit topic is gesloten.