Het World of Warcraft topic - Deel 131 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.585 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

@JeanLucPicard
Yup de meeste hier raiden en hebben zowat geen resilience als een cloth boven de 450 resi is dan voel je dat je damage kats hard naar achteren gaat een laat staan dat goede locks 12k+ HP hebben .
Ik kan ook wel een mage/priest/lock verslaan zonder CLOS te gebruiken dan hebben ze of bleu gear of raid gear . Mijn mutilate criti dan voor 4k-4.5k terwijl ik op een pvp clothi net bij de 2.5k-3k .
Dan zal ik wel clos/blind/sprint/vanish te moeten gebruiken .
Maar Blizz had ook aangekondigd dat de rogue class in patch 2.3 een andere weg zal op gaan

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
MysticSnake schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:12:
[...]

Het lijkt net alsof we ineens allemaal hebben geaccepteerd dat rogues de skill "Cloak of Shadows" hebben gekregen...voor mij een net zo onlogisch en belachelijke skill als casters die een stoneform skill krijgen die de dodge rating verhoogd naar 90% voor 5 seconden.
Waarom doen we daar niet eens een paar tests mee, even zien hoe dat gaat...

Tot de dag van vandaag verbaas ik me over het feit dat die CloS door de testrealms is heengekomen, zal wel vooral een PvE reden zijn geweest. Voor PvP een skill die gewoon niet kan. Als je met 1 skill ineens van loser tegen caster, de oppermachtige winner wordt, zonder dat je daar enige playskill voor nodig hebt dan moet dat al genoeg zeggen. Het blijft voor mij wachten tot CloS generfed wordt.

Ik vind het ook opvallend dat in de eerste maand na TBC iedereen riep Cloak of Shadows kan niet en is overpowered en dat nu iedereen zich er ineens bij heeft neergelegd. Waarschijnlijk omdat casters nu een kans hebben dmv. extreem goede playskill terwijl rogues een beetje de lazy bum uithangen en met CloS alsnog een betere kans hebben. Ik zou zeggen, schaf Cloak of Shadows af en laat rogues maar winnen van die casters op eigen kracht, met hun eigen playskill en niet met dat Sinterklaascadeautje van Blizzard.
Het is altijd lastig om een zinnige discussie te voeren als het gaat op over- of underpowered. Waar ik het niet met je eens ben is dat rogues overpowered zijn. Misschien zijn ze dat een beetje, maar dat geldt ook voor andere classes, misschien zijn ze wel underpowered, eigenlijk boeit me dat niet zo.

Waar je wel (naar mijn mening) gelijk in hebt is dat het allemaal dankzij 1 skill is. Het was gewoon niet slim om een class 1 skill te geven die alles op z'n kop gooit. Je kan het ook niet een "core skill" (bijv. sheep van mages, fear van locks) noemen, gewoon op een moment extra. Ze hadden beter de totale rogue class in balans kunnen brengen.

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
eendje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:49:
[...]

lastig he google gebruiken? echt ontzettend hogere wiskunde dat..

http://www.gamespot.com/p...d=m-1-38475849&pid=534914

:Z

oh en iets wat elk persoon met meer dan 2 hersencellen al bedacht zou hebben

[...]

it's all so freakin eazy
Wat bedacht? staat anders geen oplossing bij :X

Met alle mods op disabled staat die troep er nog steeds

[ Voor 5% gewijzigd door HStyles op 26-09-2007 13:03 ]

Verwijderd

Sinds de patch staan er bij mij overal rooie vraagtekentjes bij me items 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img167.imageshack.us/img167/8787/wtf1en5.th.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 12:59 ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:57:

[afbeelding]
opnieuw inloggen en/of een ui reload had je al geprobeerd natuurlijk?

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:15
Ze hadden cloak of shadows gewoon in de combat tree moeten gooien zodat rogues nog steeds hun PvE functionaliteit behouden maar niet easy mode tegen casters CloS kunnen doen als ze ook nog pvp (subtlety) gespecced zijn.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
KillGhost schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:13:
[...]
Het is een cd van 1 minuut ^^.
Waarom maken ze er geen 5s van, kennelijk zijn rogues nog in zo'n 'slechte' staat.
JeanLucPicard schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:17:
Het is wel duidelijk dat mensen geen rogues spelen hier, want het is op het moment echt sneu gesteld met de rogue class, ben ook maar van mijn rogue naar mijn warlock geswitcht, na 2 maanden afkoelen van frustraties opgelopen door een rogue te spelen.
Hoezo is het 'sneu gesteld' dan? Daar zeiken zoveel classes over. Rogues zijn in PvP enorm vervelende tegenstanders en in PvE doen ze reteveel damage, dus wat is het probleem?
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:24:
Volgens mij gaat resiliance meer helpen tegen de DoT's van een lock met deze patch.
Klopt.
En btw, het gaat het er wel veel over welke class een andere niet kan pakken etc, maar dat is juist het mooie aan Arena, je hebt een team. Dus jou tekortkomingen (als class) tegen een class, kunnen worden opgevangen door je teammember.
Het punt is dus dat ze in een klap met een skill de balanse gewoon naar een kant hebben door laten slaan. Ik snap die beslissing nog steeds niet.
BootVluchteling schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:27:
dat gedeelte had ik niet gelezen.. lekker fucked up dan.. wat moet je híer nou weer mee. gaan items tussen chars nu instant, kan je je item niet meer instant in je mail vinden? (of dat dan weer wel..?)
Sjezus |:(

je krijg je gold van je AH sales wat later. Dat. is. alles.
JeanLucPicard schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:33:
PvE doen we inderdaad ietsjes meer damage als bijvoorbeeld warlocks als de encounter het toestaat, maar met encounters als bijvoorbeeld leotheras zit je als rogue de helft van de tijd gewoon uit je neus te vreten terwijl de rest lekker door kan blijven knallen.
Goh, en er zijn geen encounters waar andere classes minder nuttig zijn zeker? :X Komop zeg. Je zegt zelf dat rogues meer damage doen dan warlocks als 'de encounter dat toestaat', dan heb je dus weinig te klagen.
En rogues zijn in battlegrounds alleen goed om undergeared noobs in alterac valley te 2 shotten, daarna gezergd worden en dat was het dan. In 2on2 en 3on3 arena met een healer kan het ook werken, omdat rogues de 1e 30 seconden ietswat efficienter zijn als warriors door de cooldowns. Als gevechten langer duren als 30 seconden ben je beter af als warrior.

Ik weet nog wel de laatste arena match voordat ik WoW installde, ik opende op een gemounte shadowpriest met cheapshot die hem resist, hij rijdt rustig weg, ik blaas mijn sprint, hij wacht tot het over is, feared me en toen was het kiten voor het leven, terwijl mijn healer lekker in sap stond, was gekilled door alleen shadowword pain en death, had geen 1 hp van hem af gekregen dankzij vamp embrace en zijn shields die hij constant omhoog hield en mijn stuns die allemaal geresist waren. Had ik ook nog eens zijn dots van me gecleared met CloS, maar dat was echt uitstel van executie. Gelukkig worden dots nou met de nieuwe patch door res verminderd, maar het stelt nog steeds niet echt heel erg veel voor.
Misschien moet je dan iets meer HP zien te regelen, want als je alleen doodging door SW:P en SW:D dan had je minder dan 4k.

Sorry hoor, maar ik kan weinig respect hebben voor typische whiners die met dit soort "ZOMG! IMBA!!!" claims komen die gewoon overduidelijk enorm overdreven zijn.

https://niels.nu

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

cls schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:12:
Ze hadden cloak of shadows gewoon in de combat tree moeten gooien zodat rogues nog steeds hun PvE functionaliteit behouden maar niet easy mode tegen casters CloS kunnen doen als ze ook nog pvp (subtlety) gespecced zijn.
PvP tree Subtlety ?

Alleen gekken zoals ik speccen Sub voor PvP....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:57:

[afbeelding]
Heb ik ook wel eens, wanneer mijn ping/latency heel hoog is. Iets wat vrij logisch is op patch-day. Gewoon even wachten tot het wat rustiger is....

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Tsja, dat geld van auctions een uur later wordt zal me jeuken, maar ik vind het toch wel heel jammer dat het ook een uur duurt voor je een item hebt als je het koopt (als ik het goed begrepen heb tenminste). Niks leuker dan een zojuist gewonnen item direct kunnen gemmen en enchanten.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

nee dat heb je niet goed begrepen..

blup

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik weet nog wel de laatste arena match voordat ik WoW installde, ik opende op een gemounte shadowpriest met cheapshot die hem resist, hij rijdt rustig weg, ik blaas mijn sprint, hij wacht tot het over is, feared me en toen was het kiten voor het leven
CS mist, priest rijd door en jij rent erachteraan? Waarom niet proberen om uit LoS te komen om opnieuw te stealthen?

• Hydra
ImdaMned schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:20:
CS mist, priest rijd door en jij rent erachteraan? Waarom niet proberen om LoS te komen om opnieuw te stealthen?
Omdat priests zo IMBA zijn dat ze vanaf hun peerd kunnen DoTen natuurlijk!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:27:
[...]

Of ze dismounten!
Misschien moet je dan iets meer HP zien te regelen, want als je alleen doodging door SW:P en SW:D dan had je minder dan 4k.

Sorry hoor, maar ik kan weinig respect hebben voor typische whiners die met dit soort "ZOMG! IMBA!!!" claims komen die gewoon overduidelijk enorm overdreven zijn.
Ja want shadowword pain en shadowword death kunnen niet telkens opnieuw worden gecast terwijl ze iemand kiten.

[ Voor 49% gewijzigd door pica op 26-09-2007 13:31 ]

Steam

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
HStyles schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:33:
Oke oke, Wat een klote patcj

Hoe kom ik van deze vreselijke iritante grijze puntjes af :@ ik iriteer me er mateloos aan :@

[afbeelding]

en gvd waarom de fear,sheep enz effecte nerven :@
Omdat IK een hekel heb aan fear natuurlijk :D

@rogue verhaal.

Openen met sap en dan een cheap shot. Werkt dat niet gooi dan een blind, raak ooc en probeer nog eens een cheap shot.

[ Voor 14% gewijzigd door barfieldmv op 26-09-2007 13:35 ]

• Hydra
En mounten daarna weer? je kunt met sprint geen priest inhalen die dismount, je DoT, en daarna op mount verder rijdt?

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 26-09-2007 13:30 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
sebasgrif schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:19:
Tsja, dat geld van auctions een uur later wordt zal me jeuken, maar ik vind het toch wel heel jammer dat het ook een uur duurt voor je een item hebt als je het koopt (als ik het goed begrepen heb tenminste). Niks leuker dan een zojuist gewonnen item direct kunnen gemmen en enchanten.
patchnotes

http://www.wowwiki.com/Patch_2.2.0_(Release_Notes)
http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/

READ FIRST QQ later

kk?

ben benieuwd naar de Kael thas fix
en zie net dat ik van het weekend maar even BM moet farmen voor KoT rep voor dei agi enchant :( wordt even snel 14 runs doen :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

HStyles schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:33:
Oke oke, Wat een klote patcj

Hoe kom ik van deze vreselijke iritante grijze puntjes af :@ ik iriteer me er mateloos aan :@

[afbeelding]

en gvd waarom de fear,sheep enz effecte nerven :@
mag ook allemaal wel iets minder toch??

Fear sheep enzo nerven ze alleen in pvp en dan vind ik 10 seconden nog heel behoorlijk. In arena kan mijn team maat al dood zijn als ik 10 sec gesheeped ben.

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:14
Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:53:
Oh, die, die vind ik kwa droprate wel meevallen. Iets van 66% ofzo. Heb zo die 10 relics bij mekaar. Fel glands zijn veel irritanter, die quest ga ik maar gewoon skippen denk ik. Die transporters zijn voor mij prima, 3 frostbolts > FN > frostbolt + icelance en ze zijn dood. Die felboards bijvoorbeeld die die glands droppen zijn irritant omdat ze chargen.
Ja daarom ging ik voor de Felfire Diemetradon's bij Eclipse Point in de buurt, die kan ik dan weer charge'n danwel intercept'en en voor mijn gevoel ging dat nog iets 'sneller' qua fel gland scoren. Maar goed nu niet meer, als ik de daily's op de Ledge ga doen dan staan beide toons daar geparkeerd, zie ik een khorium of adamantite mijn, log ik even de main, mine'n en herlog ik weer, net zolang ik helemaal klaar ben, dan verder op de main wat daily's en nog wat mine'n en er stroomt weer wat gold naar binnen. Ben namelijk van mening dat er straks bij het uitkomen van WotLK dingen (nieuwe flying mount riding skills bijvoorbeeld) weer flink wat gold gaan kosten dus wil ik wat achter de hand hebben. ;)

• pica
Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:30:
[...]

En mounten daarna weer? je kunt met sprint geen priest inhalen die dismount, je DoT, en daarna op mount verder rijdt?
Nee, je kan met sprint iemand inhalen, die outlast je sprint, hij feared en je gebruikt trinket en hij is weg.

En je kan slappe kutgrapjes maken wat je wilt, maar zo is het nou eenmaal gebeurd. Dan kan je zeggen dat ik alles uit mijn duim zuig, maar dat is dus gewoon niet zo. Rogues zijn dermate afhankelijk van stuns dat als ze geresist worden dat je gewoon de sjaak bent.

Daarnaast zei ik niets over priests, ik had het over een rogue, en in het voorbeeld kwam toevallig een priest voor.

[ Voor 8% gewijzigd door pica op 26-09-2007 13:38 ]

Steam

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:27:
[...]

lol dat kan niet

iRacing Profiel

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Vraagje:
In sommige filmpjes van arena/pvp-teams gebruiken priests een addon die in het midden van het scherm laat zien wanneer de spell weer te gebruiken is (door middel van het icoon van de desbetreffende spell te flashen, wanneer deze van de cooldown af is). Hoe heet deze addon?

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Zjanzjak schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:31:
[...]

Ja daarom ging ik voor de Felfire Diemetradon's bij Eclipse Point in de buurt, die kan ik dan weer charge'n danwel intercept'en en voor mijn gevoel ging dat nog iets 'sneller' qua fel gland scoren. Maar goed nu niet meer, als ik de daily's op de Ledge ga doen dan staan beide toons daar geparkeerd, zie ik een khorium of adamantite mijn, log ik even de main, mine'n en herlog ik weer, net zolang ik helemaal klaar ben, dan verder op de main wat daily's en nog wat mine'n en er stroomt weer wat gold naar binnen. Ben namelijk van mening dat er straks bij het uitkomen van WotLK dingen (nieuwe flying mount riding skills bijvoorbeeld) weer flink wat gold gaan kosten dus wil ik wat achter de hand hebben. ;)
Zorg dat er een mage bij je in de buurt is een pak 10 mobs op. Loop dan richting de mage en laat hem ze allemaal AOE'en terwijl jij zoveel mogelijk damage/agro pakt. Die Fel glands heb je dan zo binnen. Tevens kan je ze goed delen waardoor je er zelf maar 6 nodig hebt (of met z'n drieen 4 of met z'n 5 en 1,66 per stuk)

Als je het trouwens dagelijks op dezelfde tijd doet heb je zo een groepje regulars bij elkaar waardoor die Dragons are the Least of our problems ook een makkie word.

ps. er zit een egg bij de ingang van de mijn zowel links rechts als bij de eerste slimes. Verder zitten er een paar beneden in het midden en aan het einde bij de maddened miners verstopt in mining carts.
Weet je trouwens welke instelling de cooldown in die popup stopt?

Als ik mijn three minute mage speel dan is een pyro resist toch echt wel het einde.

[ Voor 22% gewijzigd door barfieldmv op 26-09-2007 13:46 ]

• pica
Resistance_NL schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:37:
Vraagje:
In sommige filmpjes van arena/pvp-teams gebruiken priests een addon die in het midden van het scherm laat zien wanneer de spell weer te gebruiken is (door middel van het icoon van de desbetreffende spell te flashen, wanneer deze van de cooldown af is). Hoe heet deze addon?
Cooldowncount

Steam

• ImdaMned
  • Nu online
JeanLucPicard schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:33:
[...]

Nee, je kan met sprint iemand inhalen, die outlast je sprint, hij feared en je gebruikt trinket en hij is weg.

En je kan slappe kutgrapjes maken wat je wilt, maar zo is het nou eenmaal gebeurd. Dan kan je zeggen dat ik alles uit mijn duim zuig, maar dat is dus gewoon niet zo. Rogues zijn dermate afhankelijk van stuns dat als ze geresist worden dat je gewoon de sjaak bent.

Daarnaast zei ik niets over priests, ik had het over een rogue, en in het voorbeeld kwam toevallig een priest voor.
mages/locks/priests zijn dermate afhankelijk van spells dat als ze geresist worden dat je gewoon de sjaak bent.

Beetje een non argument he : )

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:06:
BM gaan we denk ik van de week eens heroic proberen, kijken hoever we kunnen komen. Op normal is hij goed te doen, meestal sparen we de beacons op tot de laatste 5 waves zodat we op het eind lekker rustig aan kunnen doen
Ik zou er eventjes mee wachten nog, want BM-heroic schijnt op dit moment bugged te zijn waardoor er geen loot/badges droppen :)

• pica
ImdaMned schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:39:
[...]

mages/locks/priests zijn dermate afhankelijk van spells dat als ze geresist worden dat je gewoon de sjaak bent.

Beetje een non argument he : )
Met priests misschien, maar warlocks en mages hebben zo veel ontsnap mogelijkheden dat dit een stuk minder is.

Steam

• Resistance_NL
Tenzij ik me vreselijk vergis. Die bedoel ik nu juist niet. Ik ken cooldowncount en deze flashed de cooldown op het icoon van een spell.

De addon die ik bedoel laat het icoon zien in het midden van het beeld, op het moment dat deze spell zijn cooldown is afgelopen.

• Sandor Scheffer
JeanLucPicard schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:42:
[...]

Met priests misschien, maar warlocks en mages hebben zo veel ontsnap mogelijkheden dat dit een stuk minder is.
lol, locks escapes?

Je kan alle escapes met een casting time wel schrappen, die worden gewoon geinterrupt, erg nog je hele shadow school ligt lam. Ok, zal "ze" (er zijn geen "ze", want locks hebben nagenoeg geen escapes) even langslopen:
- fear, casting time, dus niet van toepassing
- deathcoil, yup, insta cast, echter CD van 2 mins en kan gebroken worden met trinket
- insta howl of terror, talent, zit erg diep in affliction tree, iedere melee class heeft sowiezo de nodige counters tegen fear
- Curse of Exhaustion, tja kiten zou in theorie kunnen, echter alle melee classes kunnen jou ook vertragen, is dus niet echt een escape
- de shadow AoE stun, 41 punt destro talent, valt af
- zal er vast nog wel wat vergeten zijn

Kortom alle melee classes (rogues en warriors, tel ferals even niet mee) kunnen met een beetje skill makkelijk bij ons in de buurt blijven (blind, intercept, etc.). Daarom hebben locks ook een relatief hoog "tank" gehalte. Ik klaag niet hoor, wij moeten gewoon niet teveel aan escapes hebben, daar zijn mages nou eenmaal veel beter in, mages daarintegen kunnen weer veel mindere damage doorstaan.

--> locks is geen escape class (das de mage), wij moeten het hebben van raw power :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

orly?

mage: blink, frostnova, iceblock (meer uitstel/tijd winnen dan onstnappen)
warlock: deathcoil, howl of terror (mits deze instant specced is)

echt veel hoor :O

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

Rogues ook je bent zo snel out of combat dat je weer lekker kan restealthen. Ik speel arena samen met een rogue maar die ze is echt niet kansloos als dr stuns geresist worden.

• Bosmonster
[...]

Warlocks veel ontsnapmogelijkheden?

Of jij verstaat iets anders onder ontsnapmogelijkheden dan de overige 99%, of er is iets heel erg veranderd deze patch ^^

Als warlocks ergens over klagen dan is het wel het gebrek aan escape options (mages hebben blink, frost nova, etc. warlocks hebben alleen een 2 minuten CD deathcoil standaard)

• On_E

On_E

Housemusic

Resistance_NL schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:52:
[...]

Tenzij ik me vreselijk vergis. Die bedoel ik nu juist niet. Ik ken cooldowncount en deze flashed de cooldown [u]op[/[u] het icoon van een spell.

De addon die ik bedoel laat het icoon zien in het midden van het beeld, op het moment dat deze spell zijn cooldown is afgelopen.
Jim's Cooldownpulse is dat.

http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=4511

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 26-09-2007 13:58 ]

• pica
Bosmonster schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:55:
[...]

Warlocks veel ontsnapmogelijkheden?

Of jij verstaat iets anders onder ontsnapmogelijkheden dan de overige 99%, of er is iets heel erg veranderd deze patch ^^

Als warlocks ergens over klagen dan is het wel het gebrek aan escape options (mages hebben blink, frost nova, etc. warlocks hebben alleen een 2 minuten CD deathcoil standaard)
Daarnaast heb je een instant aoe fear als je aff spect, danwel intercept in demo of shadowfury als destro, daarnaast kan je natuurlijk ook een fear faken om een kick/counterspell/silence uit te lokken om dan doodleuk fear te casten(met de gloves die de interuptie van de cast onderdrukken die elke zelf respecterende PvP warlock hebt), dus ja warlocks hebben zeker een hoop escape opties, zeker gnomes :P .

/edit
mage: blink, frostnova, iceblock (meer uitstel/tijd winnen dan onstnappen)
en nog een frostnova van de pet, en natuurlijk de frostbite die constant procced, daarnaast zijn alle genoemde abilities resetable door cold snap, en sinds frost de PvP spec is heeft zon beetje elke mage in de arena dit alles.

[ Voor 15% gewijzigd door pica op 26-09-2007 14:08 ]

Steam

• Resistance_NL
Dat is hem dus, inderdaad. Bedankt, ben er al een tijdje naar op zoek. Misschien niet zo slim om apart te posten, maar wat is een werkende versie die hetzelfde doet als het oude spell alert?

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Sandor Scheffer schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:54:
[...]
]

P.S.
ik kill ook alles wat PvP enabled is (als ik tijd heb ofc), echter:
- geen corpsecampen
- tegen lagere lvl's geef ik ze een kans (mogen ze het tegen mijn pet proberen, of ik doe alleen melee als lock ofzo), als ze daar doorkomen laat ik ze leven tenzij het om een PvP node gaat uiteraard
- ik open niet vanuit blue, zet eerst PvP aan, begin dan pas met casten (readycheck gaat met te ver)

Gelukkig valt het op Earthen Ring (RP-PVE) allemaal heel erg mee :)
ik kill alles , ik corpse camp als ik daar zin in heb , ik ga rustig in een start gebied rond lopen (orb of deception werkt nog steeds goed daar btw _/-\o_ hoevaak mijn 'gnome' druid dan wel niet wordt aan geklikt met de rechterknop)
maar ik help ook wel eens , eergisteren nog 3 lvl6x ally's geholpen met die vogel quest in Nagrand , daarna wel afgemaakt >:)
en tegen je pet is imo lame ('oh look at me so powerfull i just send in my pet' idee ) , daar had ik een grotere hekel aan als een hoger level die me snel afmaakt en daarna cc.

*pvpserver uiteraard

[ Voor 28% gewijzigd door dontcare op 26-09-2007 14:10 ]

.Quod me nutrit me destruit.

• Hydra
JeanLucPicard schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:33:
Als die je sprint outlast ben je out of combat en kun je dus gewoon opnieuw stealthen.
Slappe kutgrapjes? Ik maak geen grapjes, ik meen heel serieus dat je of uit je nek lult, of gewoon een slechte PvPer bent. Dit afgaande uit je verhaal over sprint-outlastende priests. Iedere rogue weet volgens mij wel dat een epic mount 200% is, en je met sprint op slechts 150% zit, en dus nooit een mount in gaat halen, en dus gewoon restealthen misschien een beter idee is.
Je voorbeeld slaat nergens op, da's het punt.
Sarcasme vrind.
barfieldmv schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:37:
Zorg dat er een mage bij je in de buurt is een pak 10 mobs op. Loop dan richting de mage en laat hem ze allemaal AOE'en terwijl jij zoveel mogelijk damage/agro pakt.
Waar koop ik zo'n pet mage? Die beesten hebben trouwens een ranged fireball en zijn erg moeilijk te AoEen. En doodgaan kost ook weer zo veel tijd.
:X

• Bosmonster
JeanLucPicard schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:05:
[...]

Daarnaast heb je een instant aoe fear als je aff spect, danwel intercept in demo of shadowfury als destro, daarnaast kan je natuurlijk ook een fear faken om een kick/counterspell/silence uit te lokken om dan doodleuk fear te casten(met de gloves die de interuptie van de cast onderdrukken die elke zelf respecterende PvP warlock hebt), dus ja warlocks hebben zeker een hoop escape opties, zeker gnomes :P .

/edit
warlocks hebben er met de talent veranderingen een paar mini-dingen bij gekregen (2 sec stuns). Jammergenoeg allemaal 41-point talents die een zichzelf respecterende warlock niet zal nemen.

Insta HoT is wel ok, maar wederom een talent waar je dus affliction voor gespecd moet zijn en bovendien nogal nutteloos met alle anti-fear nerfs, skills, trinkets, racials en talents.

Nee, warlocks zijn niet best bedeeld als het om escape mogelijkheden gaat.

• 1Mark
  • Laatst online: 15:18
Wat een gezeur zeg. Classes hebben gewoon verschillende strengths en je moet ze creatief gebruiken. Gebruik LoS, gebruik stealth, gebruik je escapes en heb gewoon zoveel mogelijk hp/resilience in arena-fights.

Een rogue met 8k hp's in de arena is erg snel plat. En ja een lock met 13k hp's kan vrij lastig neer te halen zijn. Daar moet je als rogue op interrupten en mindnumben en laat dan je maatje de echte damage doen, zoals twee rake fireballs.

Als spriest fear ik de lock gewoon terug en DoT hem flink. Of ik dispell zijn DoT's gewoon, dan doet ie ook niet heel veel dmg meer op mij en m'n team.

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:11:
[...]

warlocks hebben er met de talent veranderingen een paar mini-dingen bij gekregen (2 sec stuns). Jammergenoeg allemaal 41-point talents die een zichzelf respecterende warlock niet zal nemen.
Eens met het feit dat Locks weinig escape mogelijkheden hebben, maar het dikgedrukte was nou weer niet nodig geweest.

Dat maakt je post nogal sneu naar mijn mening.

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:45
markclausing schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:11:
Wat een gezeur zeg. Classes hebben gewoon verschillende strengths en je moet ze creatief gebruiken. Gebruik LoS, gebruik stealth, gebruik je escapes en heb gewoon zoveel mogelijk hp/resilience in arena-fights.

Een rogue met 8k hp's in de arena is erg snel plat. En ja een lock met 13k hp's kan vrij lastig neer te halen zijn. Daar moet je als rogue op interrupten en mindnumben en laat dan je maatje de echte damage doen, zoals twee rake fireballs.

Als spriest fear ik de lock gewoon terug en DoT hem flink. Of ik dispell zijn DoT's gewoon, dan doet ie ook niet heel veel dmg meer op mij en m'n team.
Pvp balance is gewoon lastig, omdat mensen zelf nooit iets willen inleveren onstaan er eigenlijk altijd zinloze discussies.
Als ik kijk vanuit mijn oogpunt dan zijn rogues en warlock / shadowpriests gewoon vervelend.
Wil niet meteen zeggen dat ze overpowered zijn. Ik speel bijvoorbeeld samen met een frostmage in 2 vs 2, tegen bijna elke healer / dps combo maken we een goede kans en is het wie outlast wie. Maar tegen stun combo's rogue / druid en shadowpriest warlock wordt het al een stuk lastiger....

• Bosmonster
On_E schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:15:
[...]
Eens met het feit dat Locks weinig escape mogelijkheden hebben, maar het dikgedrukte was nou weer niet nodig geweest.

Dat maakt je post nogal sneu naar mijn mening.
Waarom maakt mijn mening de post sneu? Wie spect er 41 destro voor PvP? Dat is verre van ideaal. En Felguard.. dat hoef ik je waarschijnlijk ook niet uit te leggen :P (zie steeds minder FG's trouwens, lijkt een uitstervende spec).

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 26-09-2007 14:21 ]

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:20:
[...]

Waarom maakt mijn mening de post sneu? Wie spect er 41 destro voor PvP? Dat is verre van ideaal. En Felguard.. dat hoef ik je waarschijnlijk ook niet uit te leggen :P
Omdat ieder voor zichzelf mag bepalen welke talent-build ie neemt, en dat verder vrij weinig met ''zelf-respecteren'' te maken heeft. :)

• Bosmonster
On_E schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:22:
[...]
Omdat ieder voor zichzelf mag bepalen welke talent-build ie neemt, en dat verder vrij weinig met ''zelf-respecteren'' te maken heeft. :)
Blijft mijn mening, die verandert helaas niet

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 26-09-2007 14:25 ]

• On_E

On_E

Housemusic

Dat kan, maar het komt zo over als ''non-Affliction locks zijn noobs''

Terwijl Affliction de meest noob-vriendelijke spec is, vind ik.

:P

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

woohoo.
"Tracking Abilities Last Through Death: At Last, tracking abilities such as Find Minerals no longer cancel on death, they remain active until cancelled by the player. "

Daar zat ik me nou al 2 jaar aan te ergeren :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Resistance_NL
Wat pvp betreft, klasses zijn niet dusdanig gebalanceerd dat ze een gelijke kans hebben tegen alle andere klasses. Daarom komt het (zeker 2vs2) voor dat een spelletje in de arena haast beslist is voordat de deuren open gaan.

Volgens mij heeft elke klas zijn favoriete en minder favoriete tegenstander.

Behalve rogues natuurlijk, die zijn overpowered. Absolute ramp voor mijn warrior ;)

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:14
barfieldmv schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:37:
[...]

Zorg dat er een mage bij je in de buurt is een pak 10 mobs op. Loop dan richting de mage en laat hem ze allemaal AOE'en terwijl jij zoveel mogelijk damage/agro pakt. Die Fel glands heb je dan zo binnen. Tevens kan je ze goed delen waardoor je er zelf maar 6 nodig hebt (of met z'n drieen 4 of met z'n 5 en 1,66 per stuk)

Als je het trouwens dagelijks op dezelfde tijd doet heb je zo een groepje regulars bij elkaar waardoor die Dragons are the Least of our problems ook een makkie word.

ps. er zit een egg bij de ingang van de mijn zowel links rechts als bij de eerste slimes. Verder zitten er een paar beneden in het midden en aan het einde bij de maddened miners verstopt in mining carts.
Am exalted on both toons. ;)
Ik doe ze dus sowieso niet meer maar wat je gelijk hebt, met een mage erbij is het makkelijker. Op de main deed ik destijds met een rogue alles samen, ging ook van de rappe en buiten dat, het is wat leuker spelen met 2 dan alleen en werd je op zeker met rust gelaten in de mine's. Ik weet nog goed, we waren nummer 3 en 4 van de allies op de server die exalted werden, bleven we tot 4 uur midden in de nacht wakker totdat de daily's weer openden, iets later exalted en de godganse dag rondgevlogen op dat ding. Good ole times. Voor waar de eggs spawn'en zijn er trouwens op YouTube wat filmpjes te vinden, altijd handig.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

heuveltje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:32:
woohoo.
"Tracking Abilities Last Through Death: At Last, tracking abilities such as Find Minerals no longer cancel on death, they remain active until cancelled by the player. "

Eindelijk _o_. Die had ik zelf nog niet zien staan tussen de patchnotes :X

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Hydra
On_E schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:22:
Euh, dat is een normale uitdrukking hoor? "Zelf respecterende", betekent niet dat je een enorm n00b bent als je die talents hebt ofzo. Ik had op m'n holy priest ook Holy Nova, en we weten allemaal hoe nuttig die talent is.

• Sandor Scheffer
[...]

Waarom maakt mijn mening de post sneu? Wie spect er 41 destro voor PvP? Dat is verre van ideaal. En Felguard.. dat hoef ik je waarschijnlijk ook niet uit te leggen :P (zie steeds minder FG's trouwens, lijkt een uitstervende spec).
yup, ben zelf een hardcore demo fan, maar heb toch de felguard gedropped

het voegt voor een 41 punt talent gewoon veels te weinig toe, iedereen loopt maar te klagen over hoe OP'ed hij wel niet is, ze vergeten even dat hem niet extra krijgt maar in plaats van de standaard pets, mages krijgen die ellemental extra, tja das de moeite waard, voor locks is de FG zwaar underpowered als je eenmaal wat goede gear hebt

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:40:
[...]

Euh, dat is een normale uitdrukking hoor? "Zelf respecterende", betekent niet dat je een enorm n00b bent als je die talents hebt ofzo. Ik had op m'n holy priest ook Holy Nova, en we weten allemaal hoe nuttig die talent is.
‘’iedere zelf-respecterende lock neemt die 41-punt talents niet’’ komt op mij toch echt neerbuigend over als je die talents wel hebt.

Maar misschien ben ik paranoia vandaag !

Verwijderd

markclausing schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:11:
Een rogue met 8k hp's in de arena is erg snel plat.
Nog veel meer uitleg nodig waarom rogues CloS nodig hebben?

• pica
Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:10:
[...]

Als die je sprint outlast ben je out of combat en kun je dus gewoon opnieuw stealthen.
Ik gebruikte mijn sprint om bij de priest die een paar meter verder staat na mijn geresiste cheapshot in te halen, want die dismountte en gooide een swp op mij, dus dan zit ik in combat, en kan hij vrolijk wegrennen, dan ben ik bij hem, dan zit er nog zon 7 sec op mijn sprint, die hij outlastte waarna hij feared en dan gewoon de kite routine volhoud, terwijl hij instant ranged spells op me gooit.
[...]

Slappe kutgrapjes? Ik maak geen grapjes, ik meen heel serieus dat je of uit je nek lult, of gewoon een slechte PvPer bent. Dit afgaande uit je verhaal over sprint-outlastende priests. Iedere rogue weet volgens mij wel dat een epic mount 200% is, en je met sprint op slechts 150% zit, en dus nooit een mount in gaat halen, en dus gewoon restealthen misschien een beter idee is.
Ik heb het nooit gehad over sprint een mount inhalen, dat maak je er zelf van, en als hij 5 meter verder dismount kan hij je in combat houden, dus geen restealth of wat dan ook. En als je de door mij eerder geposte links bekijkt(JeanLucPicard in "Het World of Warcraft topic - Deel 131") zie je dat ik er over het algemeen toch wel weet wat ik doe.
[...]

Je voorbeeld slaat nergens op, da's het punt.
Hoezo niet? Het geeft aan dat je als rogue dermate afhankelijk bent van je stuns en cooldowns en dat ze maar de helft van de tijd werken wat verdomde frustrerend is, op zon niveau dat andere klassen niet kennen.
:X
Emotes zijn niet het beste tegenargument tbh

Steam

• Bosmonster
On_E schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:42:
[...]

‘’iedere zelf-respecterende lock neemt die 41-punt talents niet’’ komt op mij toch echt neerbuigend over als je die talents wel hebt.

Maar misschien ben ik paranoia vandaag !
Ik denk dat je het wat dramatischer opvat dan het bedoeld is. Het is bedoeld als niet zijnde optimaal en dus vaak zonde van de punten.

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Gisteren maar eens Silvermoon, Undercity en Orgrimmar geraid ! Nooit gedacht dat dat zoveel fun zou zijn, vooral de Thrall kill was erg tof :) 40 man die meer dan 100 horde op afstand proberen te houden, genieten was dat. Orgrimmar uitkomen was wel een iets lastiger verhaal :D

• Hydra
heuveltje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:32:
woohoo.

Die change dat zeppelins *honk honk* doen voor ze vertrekken is ook erg fijn, ik alt-tab vaak uit WoW als ik op de zepp sta te wachten :)

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Even over de escape mogelijkheden van een warlock. In feite zijn warlocks in PvP erg deathcoil dependent. Een gevecht met deathcoil op cooldown is al direct een stuk minder veelbelovend. In Arena is het gebruiken van je deathcoil het allerbelangrijkste, als je die gebruikt tegen Cloak of shadows of Grounding totem wordt het bijna onmogelijk om nog te winnen. Bovendien kan Deathcoil ook 'gewoon' geresist worden. De 2 min cooldown maakt het erg lastig, want escape mogelijkheden als blink, dragonsbreath, frost nova, physic scream hebben een veel lagere cooldown.

• ImdaMned
  • Nu online
SouLmaN schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:46:
Gisteren maar eens Silvermoon, Undercity en Orgrimmar geraid ! Nooit gedacht dat dat zoveel fun zou zijn, vooral de Thrall kill was erg tof :) 40 man die meer dan 100 horde op afstand proberen te houden, genieten was dat. Orgrimmar uitkomen was wel een iets lastiger verhaal :D
[rpg]
Dat was thrall niet maar z'n döppelganger. Thrall can't be beaten !

ALL HAIL THE WARCHIEF !!!
[/rpg]

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

[...]

Een lock in onze guild is een er eentje met een Felguard, en hij doet hele goeie dmg in de raid. Vooral als pet dus b.v. bom/bok heeft. Het is best wel een viable raidspec. Hij doet iig meer dmg met deze spec dan affliction ofzo. Het ligt er ook maar net aan wat je speelstijl is, en wat je het meest ligt. Dit is wel voor PVE btw :) PVP geen idee.

No guts, no glory!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:44:
[...]

Ik denk dat je het wat dramatischer opvat dan het bedoeld is. Het is bedoeld als niet zijnde optimaal en dus vaak zonde van de punten.
Ik zal het inderdaad dramatischer opvatten dan, maar ik vind Shadowfury een enorm fijn talent voor in PvP, dus dat ''optimaal'' is denk ik ook vrij persoonlijk.

• OkkE

OkkE

Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:48:
[...]

Die change dat zeppelins *honk honk* doen voor ze vertrekken is ook erg fijn, ik alt-tab vaak uit WoW als ik op de zepp sta te wachten :)
Als mijn WoW geen focus heeft, hoor ik helemaal geen geluid meer van WoW. Maar verder wel een prima aanpassing. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Bosmonster
On_E schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:53:
[...]

Ik zal het inderdaad dramatischer opvatten dan, maar ik vind Shadowfury een enorm fijn talent voor in PvP, dus dat ''optimaal'' is denk ik ook vrij persoonlijk.
Niks mis met Shadowfury, heerlijke talent. Maar full destro is moeilijk in PvP.

• Bosmonster
KillGhost schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:53:
[...]

Een lock in onze guild is een er eentje met een Felguard, en hij doet hele goeie dmg in de raid. Vooral als pet dus b.v. bom/bok heeft. Het is best wel een viable raidspec. Hij doet iig meer dmg met deze spec dan affliction ofzo. Het ligt er ook maar net aan wat je speelstijl is, en wat je het meest ligt. Dit is wel voor PVE btw :) PVP geen idee.
Dan zou ik eerlijk gezegd eens goed kijken naar de affliction locks...

• Hydra
JeanLucPicard schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:43:
Ik gebruikte mijn sprint om bij de priest die een paar meter verder staat na mijn geresiste cheapshot in te halen, want die dismountte en gooide een swp op mij, dus dan zit ik in combat, en kan hij vrolijk wegrennen, dan ben ik bij hem, dan zit er nog zon 7 sec op mijn sprint, die hij outlastte waarna hij feared en dan gewoon de kite routine volhoud, terwijl hij instant ranged spells op me gooit.
Hoe krijg je het dan voormekaar dat een priest, te voet, jou in de beperkte ruimte van een arena onbeperkt kan kiten en je doodkrijgt met alleen SW:Pain en SW:D? SW:D is nog kut ook want doet ook damage op de priest. En heb je geen slowing poison? Waarom ren je als de priest je stun resist niet de andere kant op, CloS > restealth? De tics van SW:P houden je niet in combat nl.
Ik heb het nooit gehad over sprint een mount inhalen, dat maak je er zelf van, en als hij 5 meter verder dismount kan hij je in combat houden, dus geen restealth of wat dan ook. En als je de door mij eerder geposte links bekijkt(JeanLucPicard in "Het World of Warcraft topic - Deel 131") zie je dat ik er over het algemeen toch wel weet wat ik doe.
Ik neem aan dat je armory outfit niet je PvP outfit is?
Hoezo niet? Het geeft aan dat je als rogue dermate afhankelijk bent van je stuns en cooldowns en dat ze maar de helft van de tijd werken wat verdomde frustrerend is, op zon niveau dat andere klassen niet kennen.
Ach komop man, op iemand met flink wat resilience doe je als mage net zo goed vet weinig damage. En je hebt als rogue dankzei CloS gewoon 5 seconden gratis haktijd. Als casters 5s oninterumpeerbare casttijd krijgen praten we verder.
Emotes zijn niet het beste tegenargument tbh
Jij komt aan met dat warlocks escape mogelijkheden hebben, hoef ik helemaal niet op te reageren, dat hebben anderen al gedaan.
OkkE schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:54:
Als mijn WoW geen focus heeft, hoor ik helemaal geen geluid meer van WoW. Maar verder wel een prima aanpassing. :)
Kun je instellen in je sound config, iets van background sounds ofzo. Vind ik erg handig, kan ik horen wat er om me heen aan de hand is als ik WoW geminimaliseerd heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Hydra op 26-09-2007 15:01 ]

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:57:
[...]

Niks mis met Shadowfury, heerlijke talent. Maar full destro is moeilijk in PvP.
Moeilijk, maar niet onmogelijk.

En naar mijn mening zoveel meer voldoening gevend dan Affliction/Demo.

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Gewoon stoppen met zeuren over PvP.
Meeste mensen proberen te gaan PvP-en met een raidspec --> voor meeste classes een kansloze missie. Ik heb een priest waar ik Pre TBC aardig kon overleven in BG, nu wordt ik finaal de pan in gehakt. Komt omdat ik een raidspec heb, en tevens geen resiliance wat nu eenmaal bijna een vereiste is om resiliance 300+ te hebben om bijna niet geoneshot te worden.
Kan je er niet mee leven, reroll dan die uberclass en kom er achter dat niet alles is zoals het lijkt, of speel niet in arena/BG (dus ook geen easy epics).

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:48:
[...]

Als er nog iemand anders staat te wachten doe ik altijd /follow.

• Smultie
  • Niet online
OkkE schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:54:
[...]

Het is al vrij lang mogelijk om wel geluid te horen zonder dat WoW focus heeft. Is gewoon een optie bij Sound.

• OkkE

OkkE

Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:00:
Kun je instellen in je sound config, iets van background sounds ofzo. Vind ik erg handig, kan ik horen wat er om me heen aan de hand is als ik WoW geminimaliseerd heb.
Hmm. Dat wist ik niet eens, vanavond thuis eens bekijken. Want soms vind ik het inderdaad ook wel handig om die geluiden te horen, ook al is WoW geminimaliseerd. Thanks voor de tip.

• Hydra
OkkE schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:06:
Hmm. Dat wist ik niet eens, vanavond thuis eens bekijken. Want soms vind ik het inderdaad ook wel handig om die geluiden te horen, ook al is WoW geminimaliseerd. Thanks voor de tip.
Oh jee, ik heb contructief bijgedragen...da's ff wennen :D

• KillGhost

KillGhost

\o/

Bosmonster schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:59:
[...]

Hij doet met FG meer dmg dan dat hijzelf affliction is :), en toch kan hij affliction ook wel eens voor blijven. Het is echt best een goeie spec, mits goed gegroeped/gebuffed.

No guts, no glory!

Verwijderd

[...]

Als je nog in Karazhan zit, dan is een Felguard spec heel viable hoor. Heb zelf een 7/43/11 build en doe met die spec echt veel meer damage vergeleken met b.v. een 41/0/20 build (Leulier DPS calculator bevestigt dat ook: http://www.leulier.com). Sommige bosses in Karazhan zijn wat tricky, maar dat maakt het voor mij juist alleen maar leuker.

• pica
Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:00:
[...]

Hoe krijg je het dan voormekaar dat een priest, te voet, jou in de beperkte ruimte van een arena onbeperkt kan kiten en je doodkrijgt met alleen SW:Pain en SW:D? SW:D is nog kut ook want doet ook damage op de priest. En heb je geen slowing poison?
Blackouts helpen ook, en als je je shield/swd timed neemt het helemaal geen HP in. Ik gebruik altijd wounding main en crippling offhand, en dus soms kan het zo zijn dat het inderdaad niet procced.
Waarom ren je als de priest je stun resist niet de andere kant op, CloS > restealth? De tics van SW:P houden je niet in combat nl.
Al doet de priest een spell met clos up dan blijf je alsnog in combat hoor, hij kan wat dat betreft rank 1 swp spammen om een blackout te forcen ook bijv.
[...]

Ik neem aan dat je armory outfit niet je PvP outfit is?
Klopt
[...]

Ach komop man, op iemand met flink wat resilience doe je als mage net zo goed vet weinig damage. En je hebt als rogue dankzei CloS gewoon 5 seconden gratis haktijd. Als casters 5s oninterumpeerbare casttijd krijgen praten we verder.
Wie heeft het over damage hier? Daarnaast hoeft een mage niet in melee te zijn en heeft een hele range aan instant spells die uninterruptable zijn en die ze on the move kunnen doen. Nog beter, in arena zie je haast nooit mages channeled spul casten, hooguit een frostbolt hier en daar, maar 99% zijn instant spells.
[...]

Jij komt aan met dat warlocks escape mogelijkheden hebben, hoef ik helemaal niet op te reageren, dat hebben anderen al gedaan.
Mwah enige waar ze op hebben gereageerd zijn de nadelen per spec, maar dat neemt de deathcoil/fake fear/instant aoe(wat wel in een goede pvp spec zit) nog niet weg. Daarnaast was ik ook nog eens curse of exhaustion vergeten :p .

Steam

• Sandor Scheffer
[...]

Heb ook maanden met FG gespeeld en topte de damage meters regelmatig. Niet dat het alleen om dps gaat, maar meer om aan te geven dat het *wel* kan met FG spec. Het grote nadeel is dat het lastiger spelen is en ook wat meer samenwerking met je raidgenoten vereist.

Ik heb de FG geditched, maar gebruik nu vaak de succubus als vervanger. Op de meeste bosses gaat dit nog steeds prima hoor. Ongeveer netzoveel dps met succubus als met FG btw, alleen nog lastiger spelen.

Vergeet niet dat je met een succubus demo spec:
- 15% damage increase (10% van succubus, 5% van SL)
- extra spelldamage (bij mij iets van 130)
- een pet die redelijke melee dps doet (meer dan 100dps)
erbij krijgt.

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Ferreur schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:04:
[...]

Als er nog iemand anders staat te wachten doe ik altijd /follow.
dan hoop ik dat je binnenkort achter mij staat want ik doe altijd maar 1 stap in de zeppelin ;) daarna meteen weer alt tab. Altijd leuk als jij pas begint te lopen als de zeppelin vertrekt ;)
Resistance_NL schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:33:
Wat pvp betreft, klasses zijn niet dusdanig gebalanceerd dat ze een gelijke kans hebben tegen alle andere klasses. Daarom komt het (zeker 2vs2) voor dat een spelletje in de arena haast beslist is voordat de deuren open gaan.

Volgens mij heeft elke klas zijn favoriete en minder favoriete tegenstander.

Behalve rogues natuurlijk, die zijn overpowered. Absolute ramp voor mijn warrior ;)
als warrior heb je imo een behoorlijke kans tegen rogues ;)

[ Voor 43% gewijzigd door MantaMania op 26-09-2007 15:26 ]

Verwijderd

Ik heb weer die bug dat ik steeds een DC krijg in grote steden als ik inlog. Iemand weet hoe ik dit kan fixen?

EDIT: Op mijn alt (die niet in ee ngrote stad zit) heb ik overal vertraging met looten en soms met damage geven, wtf is dit? :S

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 16:48 ]

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

JeanLucPicard schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:20:
[...]

Blackouts helpen ook, en als je je shield/swd timed neemt het helemaal geen HP in. Ik gebruik altijd wounding main en crippling offhand, en dus soms kan het zo zijn dat het inderdaad niet procced.

[...]

Al doet de priest een spell met clos up dan blijf je alsnog in combat hoor, hij kan wat dat betreft rank 1 swp spammen om een blackout te forcen ook bijv.
punt 1 shiv ;)

punt 2 je kan geen shadowword pain rank 1 spammen als er al een shadow word op zit.
Daarbij mag ik aannemen dat jij sneller clos en vanish kan drukken dan dat hij kan spammen ;)

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:16:
Als je nog in Karazhan zit, dan is een Felguard spec heel viable hoor. Heb zelf een 7/43/11 build en doe met die spec echt veel meer damage vergeleken met b.v. een 41/0/20 build (Leulier DPS calculator bevestigt dat ook: http://www.leulier.com). Sommige bosses in Karazhan zijn wat tricky, maar dat maakt het voor mij juist alleen maar leuker.
Oh! Zojuist voor de gein maar eens uitgerekend wat mijn DPS met frostbolts op een boss zou moeten zijn en ik kwam op 667dps, toch eens een keer proberen op Dr. Boom of dit klopt :) Heb level verschillen niet meegenomen overigens, heb wat te weinig +hit voor raid bosses.

• Resistance_NL
MantaMania schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:29:
[...]

punt 1 shiv ;)

punt 2 je kan geen shadowword pain rank 1 spammen als er al een shadow word op zit.
Daarbij mag ik aannemen dat jij sneller clos en vanish kan drukken dan dat hij kan spammen ;)
punt 2... als het dezelfde rank is kan dat volgens mij prma.

• Hydra
JeanLucPicard schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:20:
Ja, en blackout heeft hoeveel kans precies? Zo kan je iedere class wel overpowered. Ja, ik krijg ook op iedere frostbolt een frostbite proc, NOT. Ennuh, heb je Shiv niet getrained?
En dan? rank 1 SWP spammen ga je niet dood aan, en dan heeft hij na een hele tijd (1.5s global cooldown FTL) spammen een blackout proc. Jeuj! Bovendien heb je altijd vanish nog.
Wie heeft het over damage hier? Daarnaast hoeft een mage niet in melee te zijn en heeft een hele range aan instant spells die uninterruptable zijn en die ze on the move kunnen doen. Nog beter, in arena zie je haast nooit mages channeled spul casten, hooguit een frostbolt hier en daar, maar 99% zijn instant spells.
Ja, want fireblast heeft geen cooldown, frost nova heeft nut kwa damage, CoC heeft geen erg beperkt bereik en icelance doet enorm veel damage op iets wat niet frozen is. Niet dat frost mages niet goed meekomen ofzo hoor, maar 't duurt behoorlijk lang 9k health weg te tikken als je niet de kans krijgt frostbolts te gebruiken.
Mwah enige waar ze op hebben gereageerd zijn de nadelen per spec, maar dat neemt de deathcoil/fake fear/instant aoe(wat wel in een goede pvp spec zit) nog niet weg. Daarnaast was ik ook nog eens curse of exhaustion vergeten :p .
Welke je ook kwijt bent na CloS. Rogues kunnen warlocks nu prima aan, PoM pyro mages lukt het met wat geluk ook nog wel, maar als frost mage kun je het wel vergeten.
Resistance_NL schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:34:
Blackout: 10% kans op een 3s stun. 1.5s van die stun kun je vanwege global cooldown niks en de laatste 1.5s heb je met een beetje geluk de tijd om een mindblast te casten. Jeuj!

[ Voor 8% gewijzigd door Hydra op 26-09-2007 15:38 ]

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:30:
[...]

Oh! Zojuist voor de gein maar eens uitgerekend wat mijn DPS met frostbolts op een boss zou moeten zijn en ik kwam op 667dps, toch eens een keer proberen op Dr. Boom of dit klopt :) Heb level verschillen niet meegenomen overigens, heb wat te weinig +hit voor raid bosses.
Ik ga er maar van uit dat je het over shadow bolts hebt. :)
Volgens mij gaat die calculator wel uit van level 73 bosses, dus je zou op Dr. Boom hoger moeten uitkomen qua DPS.

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Resistance_NL schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:34:
[...]

maar niet als ie dood ging van de shadow word: pain ;) dan moet er toch een hoge rank op hebben gezeten. En dan nog kan ie wel een hoge rank spammen maar dan word het wel erg duur qua mana

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:54:
Ik ga er maar van uit dat je het over shadow bolts hebt. :)
Volgens mij gaat die calculator wel uit van level 73 bosses, dus je zou op Dr. Boom hoger moeten uitkomen qua DPS.
Ik heb niet de calculator gebruikt maar 't gewoon met 't handje gedaan, dus ik had het weldegelijk over frostbolts ;)

Wat is dat trouwens toch met die grote getallen die over je scharm dansen. Als ik een frostbolt crit van 3k (boordevol buffs natuurlijk) krijg word ik om een of andere reden toch behoorlijk happy :D

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 26-09-2007 16:17 ]

• ImdaMned
  • Nu online
Wat is het nut om een SW: Pain te spammen met een global cooldown van 1.5s als dat ding ticked per 2 seconden?

Owja, hidden Imda'Mned smiley included !

[ Voor 17% gewijzigd door ImdaMned op 26-09-2007 16:19 ]

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Is er voor een shadow priest ook niet iets van een hybride build voor PVP en PVE.
Ik raid nu karazhan maar ga altijd snel oom dus heb wel het idee om wat meer Disc te speccen.
Voor mijn huidige spec etc check:
http://armory.wow-europe.....xml?r=Khadgar&n=Marathor

Zat zelf aan zoiets te denken:
http://www.wowhead.com/?talent=rxMRzhZZxGxpMLohtEo

• Hydra
ImdaMned schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:16:
Wat is het nut om een SH: Pain te spammen met een global cooldown van 1.5s als dat ding ticked per 2 seconden?
Blackout procs.

• ImdaMned
  • Nu online
Dat het voor de blackout procs gaat begrijp ik. Maar procced blackout alleen op het begin van een spell maar ook op een tick?. Als ie alleen op het begin van een dot kan proccen dan kan ik het begrijpen.

Maar aangezien nightfall (lock affl. ability) ook kan proccen op de dot ticks van corruption en niet het casten ervan...

Verwijderd

Ach ik als Discipline priest kan ik het ook nog redelijk redden. Als een melee class op me staat te rammen dan heb ik een fear paraat, mocht dat niet lukken dan heb ik nog dat mooie shield -60% damage taken voor 15 seconds eer die weer weg is , dan is mijn fear ook wel weer van cooldown af.

Tijdens dat je dat shield kan je jezelf naar 100% vol healen, nog een renew op jezelf en een prayer of mending en een regulier shield erbij en whoppa je kan weer verder. Ook de shadowfiend is zeer nuttig ook als je geen shadowspec bent, de dmg van de pet is namelijk gebaseerd op je +dmg op je gear dat beest van mij crit als ik in dmg gear loop toch nog voor zo'n 400 dat betekend een mana gain van +/- 700 - 800.

Shadowpriest heb ik ook altijd super gevonden, de -20% dmg taken helpt een stuk en als je dan ook rondloopt met een redelijke hoeveelheid HP duurt het lang voordat iemand je dood heeft. Alhoewel ik als DISC priest toch langer kan blijven staan.

Mensen kunnen dood gaan van de dots van een shadowpriest, in shadowspec kan ik 2 dots doen. Als je de talents hebt met shadow weaving dat je target +10% Meer dmg krijgt dan tikken de dots bij elkaar voor zo'n 1000-1300 dmg per tick. Als je dan SWP nog improved hebt blijft ie vrij lang op je target tikken. Meestal geef je dan de persoon nog een SWD mee en hij gaat vervolgens bijna altijd wel dood van de dots.

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
Als je verliest (arena of duel) door de CloS van een rogue ben je wel heel zwak in pvp, beetje jammer dat die discussie nog uberhaupt loopt, dat de helft van de casters dikke noobs zijn en niet goed zijn in pvp zegt niks over CloS van rogues, een skilled lock heeft iets van 12k hp en 200 resilience, die is echt niet neer te halen in die paar seconden van CloS, een beetje shadowpriest gaat uit shadowform en outhealed de damage van een rogue, een beetje mage blinkt de andere kant op en overleeft die 5 seconden dan met gemak. Dus QQ moar.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Oh my god, ouwe koe jongens. Zie mijn signature.

• KillGhost

KillGhost

\o/

stijnislike schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:27:
Als je verliest (arena of duel) door de CloS van een rogue ben je wel heel zwak in pvp, beetje jammer dat die discussie nog uberhaupt loopt, dat de helft van de casters dikke noobs zijn en niet goed zijn in pvp zegt niks over CloS van rogues, een skilled lock heeft iets van 12k hp en 200 resilience, die is echt niet neer te halen in die paar seconden van CloS, een beetje shadowpriest gaat uit shadowform en outhealed de damage van een rogue, een beetje mage blinkt de andere kant op en overleeft die 5 seconden dan met gemak. Dus QQ moar.
Sluit ik me volkomen bij aan.
QuarK schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:37:
Oh my god, ouwe koe jongens. Zie mijn signature.
Sluit ik mij ook volkomen bij aan.

No guts, no glory!

• Hydra
ImdaMned schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:22:
Dat het voor de blackout procs gaat begrijp ik. Maar procced blackout alleen op het begin van een spell maar ook op een tick?. Als ie alleen op het begin van een dot kan proccen dan kan ik het begrijpen.
Blackout van een priest procced alleen op het 'toedienen' van SW:Pain, niet op de ticks. SW:P rank 1 spammen is dus zo oud als de weg naar rome, dat deed ik ook destijds op m'n nelfje :)
stijnislike schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:27:
Ach komop zeg. Rogues hadden het inderdaad erg moeilijk tegen warlocks, maar warlocks zijn nou niet bepaald de enige class die last hebben van CloS. Voor een frostmage is het maar hopen dat je je iceblock hebt, en dan is het nog klote. Je hebt gewoon 5s immuniteit voor spells. Tuurlijk, mages hebben iceblock maar mages zijn een HEEL stuk kwetsbaarder dan rogues.

En een priest die de damage van een rogue outhealed nadat hij uit SF komt? Heeft kennelijk A) een 51/51/51 spec en B) kennelijk heb jij kick niet gekocht. Leuk in theorie maar in tegenstelling tot een rogue wordt een casttimer toch echt behoorlijk beinvloed door een rogue die je elke seconde raakt.

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:46:

En een priest die de damage van een rogue outhealed nadat hij uit SF komt? Heeft kennelijk A) een 51/51/51 spec en B) kennelijk heb jij kick niet gekocht. Leuk in theorie maar in tegenstelling tot een rogue wordt een casttimer toch echt behoorlijk beinvloed door een rogue die je elke seconde raakt.
Sluit ik me volkomen bij aan.

Een beetje rogue zet een 5 punten stun op je houdt zijn kick klaar desnoods een gouge tussendoor. No way dat jij het dan "makkelijk" volhoudt als priest.

(ik ben het nog nooit zo vaak eens met hydra geweest)

[ Voor 14% gewijzigd door MantaMania op 26-09-2007 16:53 ]

• QuarK
Genoeg gezeurd over CloS. De skill is er en blijft er.
Een goede frostmage moet echt geen probleem hebben met een rogue hoor.

De meeste whiners zijn pure pve specced casters, zonder pvp trinket. Tja, dan verlies je het als een rogue het initiatief neemt. En stealth is tegenwoordig echt stealth, geen invisibility... iedereen ziet er zo doorheen.

En je moet natuurlijk wel op het goede moment je pvp trinket gebruiken.. Zorg dat je het initiatief overneemt.

[ Voor 14% gewijzigd door QuarK op 26-09-2007 16:55 ]

• Hydra
QuarK schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:53:
Gast :X

Goed, ik ga hier verder ook niet meer op in. Rogues vinden hun class altijd underpowered. Stealth en CloS is niet genoeg, zoveel is duidelijk.
MantaMania schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:52:
(ik ben het nog nooit zo vaak eens met hydra geweest)
*O*

• QuarK
Kijk, vroeger kon een rogue je gestunlocked houden... maar die tijd is allang voorbij.
CloS is een nuttige tool voor ons, 5sec bijna-immunity per minuut, maar het is geen wondermiddel.

Verwijderd

QuarK schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:53:

De meeste whiners zijn pure pve specced casters, zonder pvp trinket. Tja, dan verlies je het als een rogue het initiatief neemt. En stealth is tegenwoordig echt stealth, geen invisibility... iedereen ziet er zo doorheen.

En je moet natuurlijk wel op het goede moment je pvp trinket gebruiken.. Zorg dat je het initiatief overneemt.
Juist de meeste zijn gewoon pve casters en zieten niet dik onder een pak resilience en een health pool
trouwens snap niet dat mage over clos kan zeuren iceblock ? terwijl jou pet hem elke 2 sec voor 700 damage raakt .
En paar pagina's maakte iemand een opmerking dat clos in de pve tree moet zieten hallo ?
voor rogue is de pvp tree en pve build het zelfde ><
en een sub specced rogue }:O rofl
Ohja en de meeste locks zijn gewoon afli specced :)
http://www.geekboys.org/arena/index/5/all/warlock/all/all/

@Hydra
stealth stelt nieks meer voor bijna in elke arena team ziet tegenwoordig een lock ik kan rogue's zien als ze al 10 meter ofzo van mij zijn .
En ohja als je het hebt over 1 vs 1 tjah dan :'(
want dat noem ik geen pvp en volgens blizz ook niet

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 17:08 ]

• On_E

On_E

Housemusic

Hey !

Sub specced Rogues > All

Begrepen ? :+

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Lol @ die hele rogue discussie de afgelopen 2 pagina's, jammer dat ik het zo druk had want er stond zoveel onzinnige info van mensen die een rogue klaarblijkelijk NOOIT of niet verder dan lvl 30 gespeeld hebben, die het verdienden gebashed te worden. Jammer jammer jammer :P

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.