BootVluchteling schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:45:
[...]
jij heb wel een brok fantasie..
ik zit met mn 2 epic items, de rest blue op mn warlock, rond de 8-9K hp. ik zit in een raid-guild, waarbij een PvP spec, die nutteloos in PvE is, niet echt tof gevonden wordt..
ik doe gewoon NIETS tegen een (undead) warlock.. noem jij eens 1 manier om een rogue op afstand te houden, als je fear niet kan casten (alleen imp HoT met GELUK) daarnaast popt ie direct zn WotF en anders zn trinket. alle dots die je op hem heb gekregen nadat je hem gefeared heb gekregen haalt ie in 1x weg, en het is einde verhaal.
hier valt niet over te discusseren.. rogue's kunnen PvE en PvP-en met dezelfde spec. een warlock kan ook PvE-en met een raid-spec, maar zijn simpelweg kansloos tegen élke rogue die zijn CLoS-knop kan vinden. het is de IWIN-button voor de random kneus..
Ik weet niet wat jij verkeerd doet maar zo doe ik het .
hij cheapshot >hit mij voor ong 3k in 4 sec ( ik heb 12k hp ) daarna doet hij kidney shot ( pvp trinket ) ik zet siphon life/coru/coa/curse of exhaustion > clos dan ziet de hij op 0ng 60%hp en ik op 80% hp nou clos >vanish ik blijf door rennen tel 3 sec en cast howl of terror en de rogue is uit stealth deathcoil > pvp trinket van rogue fear > wotf nou mooi hij rent dus op mij af ik doe life/coru/coa/curse of exhaustion en blijf door rennen totdat hij dood is ?
Hij kan ook sprint gebruiken dan gaat curse of ex weg maar dan amplify curse en weer curse of ex sprint is 70% snelle mijn curse of ex is 80% lang zamer door amplify curse
ik blijf gewoon door rennen terwijl mijn dots hem dood killen en siphon life mij maar steeds health
Maar jah ik kan de meeste rogue's aan met mijn lock en op mijn rogue kan ik de meeste warlocks aan alleen 1 is het meestal 50/50 en sheelt het weinig
Ohja als je nu geen kans tegen een rogue maakt dan zal je dat ook nooit meer doen .
blind word net als cyclone en je hebt geen blinding powder ( imba)
deadly throw word 6 sec is nu 5 sec (

yummie )
Je kunt blind niet weghalen ( yummie nog een extra re-stealth en een full bandage )
sprint 30 sec cooldown alleen je hebt nu sprint alleen voor 5 sec maar in die 5 sec kun je niet worden gestopt door snare en al die dingen

( frost mages here we come

)
patch 2.3
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 27-09-2007 01:31
]