Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 150 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Anoniem: 232504 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:12:
[...]

Mja het kan mss een principe kwestie zijn, maar is dat een reden om zijn WoW (en mss zijn RL) leven zo zuur te maken?
Heeft hij het bij meerdere mensen gedaan? En weet jij dat dan ook?

Ik verdedig hem niet hoor maar het is maar 100g.. :X
Misschien handiger om vannavond de hele link die ik gepost heb door te lezen :D

Hij doet het dus ook bij andere mensen ja. en door gewoon even te linken in elke app die hij maakt kan hij dus nu niet meer met zijn warlock spelen (totdat de 3 maanden cooldown weer voorbij is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

werkelijk, op onze server (Darkspear) vind een uitloop plaats, de nummer 1 en 3 zijn weg van de server volledig getransferred naar een ander realm.
nu wilde ik dit weekend een andere guild joinen omdat deze me helemaal de strot uit komt. loot systeem is stront en men is echt veels te lui om een fatsoenlijke raid uit de grond te stampen. nu hoor ik net dat de guild die ik wilde joinen ook al gedisbanned is om vervolgens te transferren.

ik weet het niet maar mijn server is nu echt dood.

RIP Darkspear :'(
gief server transfer en nieuwe guild plox

[ Voor 6% gewijzigd door NoTimeRemains op 19-02-2008 15:23 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Nivado schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:20:
[...]

Hoe zou Blizz hier iets aan moeten doen? Je kan het niet bewijzen en dan wordt het jouw woord tegen het zijne.
Ik vind dat Darkangel hem aardig te pakken heeft gehad (flink wat stalk werk). En zag dat hij het o.a. bij ons voorkomen heeft (Apocalypse-Kor'gall). Voor 100g zou ik mijn verlies nemen en niet eens de moeite doen.
Ik ben het daar mee eens het is makkelijker om 1 dag wat dailys te doen en 100g te verdienen dan veel tijd investeren om hem terug te vinden.
Daarom leen ik nooit dingen uit aan mensen die geen irl vriend van me zijn, dan weet je zeker dat je het terugkrijgt.

Ik denk dat ik binnenkort mijn paladin maar weer is onder het stof vandaan ga trekken, aangezien we een ernstig tekort hebben aan paladins in ons guild/op onze server. Enige nadeel is dat ik een class speel die ook heel slecht vertegenwoordigd is namelijk Resto shammy ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:18:
[...]

zoiets heb ik ook een keer gehad. op runescape kwam een keer iemand tegen (ingame) of ik in zijn clan wilde. hij voegde me toe op msn om makkelijker te chatten. ik moest me registreren op een forum en deed dat met het zelfde wachtwoord als van runescape. heel me account was toen leeg gehaalt. ik heb hem toen weer gesproken op internet en gezegt dat als ik mijn mijn spullen niet terug zou krijgen dat ik hem aan zou klagen wegens fraude. binnen 5 mins stond alles er weer op =)
Hhahaah, die is wel meester.

Ik speel nu resto druid, lock, warrior met 3vs3. We zijn gister begonnen en iets van 18-5 gespeeld en zitten nu op 1707 rating dacht ik. Nu wou ik wel is wat movies van deze combo willen zien om er wat van te leren. Of iets waar uitgelegd word hoe je moet spelen met deze combo tegen anderen standaard combo's, zoals: Mage, rogue, priest of druid, rogue, lock of druid lock hunter etc. Dus als iemand wat weet dat me kan helpen = <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:26
DaRKaNGLe694 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:22:
[...]

Misschien handiger om vannavond de hele link die ik gepost heb door te lezen :D

Hij doet het dus ook bij andere mensen ja. en door gewoon even te linken in elke app die hij maakt kan hij dus nu niet meer met zijn warlock spelen (totdat de 3 maanden cooldown weer voorbij is).
ps hij zit in 2 guilds op trollbane? ;) Nerf

ik heb besloten maar weerl lock te gaan spelen het is toch veruit het leukste om te spelen,

[ Voor 8% gewijzigd door Wognummer op 19-02-2008 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252070

NoTimeRemains schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:22:
werkelijk, op onze server (Darkspear) vind een uitloop plaats, de nummer 1 en 3 zijn weg van de server volledig getransferred naar een ander realm.
nu wilde ik dit weekend een andere guild joinen omdat deze me helemaal de strot uit komt. loot systeem is stront en men is echt veels te lui om een fatsoenlijke raid uit de grond te stampen. nu hoor ik net dat de guild die ik wilde joinen ook al gedisbanned is om vervolgens te transferren.

ik neem aan dat dit gevolg is van gratis transfer. als dat zo is snel ook doen voor de trasfer geclosed word! =P want ik neem aan dat al die guilds weer nieuwe zullen neer zetten daar =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Locks schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:25:
[...]

ps hij zit in 2 guilds op trollbane? ;) Nerf

ik heb besloten maar weerl lock te gaan spelen het is toch veruit het leukste om te spelen,
Nerf is voor zover ik kan zien geen serieze raid guild, ze hebben geen website enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

NoTimeRemains schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:22:

Wat ben je gewend qua progress?
Speel je nu op een pve of pvp server?

Wij kunnen wel een lock gebruiken, en we zijn nu op vashj en keal... ;)
We zijn een redelijke "casual" guild en doen niet moeilijk over specs, attendance of wat dan ook.
Wel dat je DBM, omen (of iets dergelijks) hebt en redelijk gegeared bent voor SSC/TK.

Interesse? :)
Laat het me ff weten, dan kan ik ff met de andere officers praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252297

haha ik zoek idd ook een nieuwe server :< talnivarr is niet alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:49
Killion schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:26:
[...]

op PvE mag je niet een out door raid encounter 'verneuken' als er een tegen factie mee bezig is.
Op PvP echter wel, dit is sinds TBC aangepast. ^^

Naakt kazak invliegen wooh.
Tja, als je dat echt leuk vind....... beetje triest.
Speel zelf ook op PVP server, en heb niets tegen pvp tijdens world boss fights (dus gewoon spelers aanvallen en killen/dan wel zelf gekilled worden).

Echter al dan niet naakt in combat met de boss gaan en je zelf door hem laten killen zodat de anderen whipen is wel erg triest. Heeft ook niets met PVP te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennism schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:37:
[...]

Speel zelf ook op PVP server, en heb niets tegen pvp tijdens world boss fights (dus gewoon spelers aanvallen en killen/dan wel zelf gekilled worden).

Echter al dan niet naakt in combat met de boss gaan en je zelf door hem laten killen zodat de anderen whipen is wel erg triest. Heeft ook niets met PVP te maken.
Dat is inderdaad op doomlord kazzak =D zo . maarja . op een gegevenmoment houdt er toch 1 van de 2 op |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 252297 op 19-02-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246170

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:00:
[...]

Tja, na verloop van tijd relog ik inderdaad naar mijn warlock or druid. Echt niet als ik een keer verlies, maar om een voorbeeld te geven. Was met mijn level 60 warrior de eerste outland quests in hellfire aan het doen. Een level 62 hunter vond het leuk om mij te volgen met zijn harlopen steeds buiten mijn bereik te blijven en als ik dan een mob aanviel viel hij mijn meteen aan. ij had twee levels op me en durfde dus geen eerlijk gevecht aan. Ik wil gewoon verder met questen en ben het op een gegeven moment zat. Sowieso een gruwelijke hekel aan die mensen die je alleen pakken als je in combat/low health bent. Die heb ik dus met mijn lock net zo lang ge corpse camped tot hij uitlogde.

Leuk dat jij vind dat ik het gevecht met hem moet aangaan, maar zeg hem dan even zijn aspect uit te zetten en in de buurt te komen. Ik heb absoluut geen trek om niets te doen omdat ik weet dat als ik wat doe ik in de rug wordt aangevallen.
rofl ik log me main altijd als ik meer dan 1x gekilled word door dezelfde :> op low lvl al hashaha ik zzette me priest ook in tarrenmill toen ik daar aan het queste was :> is gewoon nodig! onze server is oorlog! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
En daarom laat ik niks maken door mensen ik niet ken , en alleen door guildies want die ken ik vanaf lvl 10 tot 70 al , en mochten ze me dan scammen sjaaaah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Mektheb schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:42:
En daarom laat ik niks maken door mensen ik niet ken , en alleen door guildies want die ken ik vanaf lvl 10 tot 70 al , en mochten ze me dan scammen sjaaaah :)
Ja, dit was dus een guildy,

Dus clarify je sjaaaah even, zodat ik een beter idee heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:32
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:00:
[...]

Tja, na verloop van tijd relog ik inderdaad naar mijn warlock or druid. Echt niet als ik een keer verlies, maar om een voorbeeld te geven. Was met mijn level 60 warrior de eerste outland quests in hellfire aan het doen. Een level 62 hunter vond het leuk om mij te volgen met zijn harlopen steeds buiten mijn bereik te blijven en als ik dan een mob aanviel viel hij mijn meteen aan. ij had twee levels op me en durfde dus geen eerlijk gevecht aan. Ik wil gewoon verder met questen en ben het op een gegeven moment zat. Sowieso een gruwelijke hekel aan die mensen die je alleen pakken als je in combat/low health bent. Die heb ik dus met mijn lock net zo lang ge corpse camped tot hij uitlogde.

Leuk dat jij vind dat ik het gevecht met hem moet aangaan, maar zeg hem dan even zijn aspect uit te zetten en in de buurt te komen. Ik heb absoluut geen trek om niets te doen omdat ik weet dat als ik wat doe ik in de rug wordt aangevallen.
Zo'n situatie had ik van de week ook. Ik was toen nog lvl 49 (spriest) en in Searing Gorge een beetje aan het questen. Kwam ik op een gegeven moment een lvl 46 druid tegen. Die was daar ook aan het questen. En ook al kon ik 'm makkelijk pakken, ik deed het niet. Ten eerste omdat ik ipv PvPen lekker door wilde gaan met levelen. Ten tweede omdat ik het (nog steeds) lame vind om iemand te pakken als ie in gevecht zit met mobs.

Ik zag dat ie me af en toe targette, maar ik was steeds full health en hij durfde het niet aan. Prima dacht ik, kunnen we allebei lekker doorquesten. Op een gegeven moment pullde ik 2 mobs. Kon ik prima aan, maar ik kwam wel op 20% health te zitten. En ja hoor, op dat moment doet die eikel vanuit stealth een ambush op me, en ik was met 3 klappen dood. Daar kan ik dus ECHT niet tegen, dat slappe gedoe.

Ik heb toen 10 minuten naar 'm gezocht in Searing Gorge, uiteindelijk gevonden en net zo lang geganked en gecorpse camped tot ie het maar opgaf en z'n lichaam liet liggen. Point made lijkt me :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennism schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:37:
[...]

Wat deden Jappen dan in WO2 (No Offense). Die vlogen ook met vliegtuig en al de enemy base in. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Met hulp van Terr en wat creativiteit van mij wordt dit gehele deel een aangepaste achtergrond weergegeven. Zoals de achtergrond je al doet vermoeden bestaat het WoW topic al 5 jaar op GoT en met de huidige topic deel, deel 150. Vonden Terr en ik wel dat de aagepaste achtergrond vervroegt geplaatst kon worden. Ik zeg vervroegt, want de WoW verjaardag op GoT is pas op 25 februari.

Gefeliciteerd alvast dat we zover gekomen zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 19-02-2008 16:02 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 18:37

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Om even in te gaan op de 'PVP drama verhaaltjes' Ik was lvl ~55 en bezig in Winterspring op een non-pvp server (silvermoon) met m'n Spriest en moest daar spookjes afmaken bij dat bevroren meer, niet vermoedend gewoon alles afgemaakt dat op een spookje leek, ben ik bezig met een spookje, HP op ~30% ofzo ineens in m'n rug een lvl 60 rogue.. stun hak stun hak dood... bleek dat 1 van die spookjes daar 'pvp enabled' was... Weer terug, met me stomme kop gelijk res gedaan en vergeten dat pvp nog aanstond en ja hoor hij weer.... Ondertussen zat ik op TS en vertelde dit aan mijn guildies, binnen 10 minuten 4 rogues en 3 druids om me heen, en ja hoor hij kwam weer terug, allemaal /chicken enzo maar had pvp uit, dus ik pvp aan, en ja hoor hij aanvallen, mjah toen had hij hele meuk rogues en druids op z'n nek, die hebben em voor de halve dag gecorpse camped, bleek dat precies hij dat eerder bij een guildie gedaan had met zijn guild. Misschien triest, maar het is ook _ALTIJD_ hetzelfde met die 'stealth classes'. opgegeven moment liet hij z'n body liggen, en kreeg ik een PM van een lvl1 en hij schelden, ging me reporten enzo. Later die dag kreeg ik een GM aan de deur ging helemaal nergens over.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
DaRKaNGLe694 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:44:
[...]

Ja, dit was dus een guildy,

Dus clarify je sjaaaah even, zodat ik een beter idee heb :P
Sjaah van je had er niks aan kunnen doen je denkt het iemand is die je vertrouwd omdat hij in je "team" zit ,

een willekeurig persoon in WOW vertrouw ik niet iemand in me guild sneller vandaar de sjaah gewoon misbruik maken van een ander vind ik....

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 19-02-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 19:55

On_E

Housemusic

Hoe kan je in hemelsnaam een halve dag gecamped worden als stealth class ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:09:
Volgens mij word er ook wat overdreven, je ressed, drukt op stealth en doei. :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Das niet zo moeilijk hoor :)

1 ) je neemt een warlock
2 ) Human ratial Perception
3 ) greater invisib detection
4 ) neemt meer dan 4 man en ga in een straal van zover van ze lijk staan

Wedden die er niet langs komt ? ik hoor dat soort dingen gelijk wanneer iemand in een vanish of iets loopt w/e

5) of je zet je horde char aan invite hem en kijkt waar die is op map :P en gaat met je main er heen >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 19-02-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Mjah halve guild kwam kijken later, hunters/locks/mages etc ik ben gewoon m'n gangetje gegaan met m'n quests, hoorde een hoop gebrul van TS, maar waarom ik een pm kreeg na een aantal uren is me nogsteeds een raadsel :X

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Mektheb schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:10:
[...]

1 ) je neemt een warlock

Wedden die er niet langs komt ? ik hoor dat soort dingen gelijk wanneer iemand in een vanish of iets loopt w/e

5) of je zet je horde char aan invite hem en kijkt waar die is op map :P en gaat met je main er heen >:)
_O-

stealth != invisibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Invisible != Stealth, dus wat je nu stelt kan dus helemaal niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246170

Hou het nuttig

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-02-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
RaseriaN schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:13:
[...]

Invisible != Stealth, dus wat je nu stelt kan dus helemaal niet ;)
Of ik moet dus heel dom zijn , maar met zo'n pot zie je toch druids Rogues etc of ben ik nou gek Oo ? ( blijkbaar :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:15
Mektheb schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:10:
[...]

1 ) je neemt een warlock

Nou echt niet hoor, 2 jaar rogue gespeeld, nog NOOIT heeft iemand mij kunnen campen. (Kan het geen corpse campen noemen want dan moet je een keer dood zijn gegaan /arrogance mode :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
sn0x0r schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:19:
[...]

Nou echt niet hoor, 2 jaar rogue gespeeld, nog NOOIT heeft iemand mij kunnen campen. (Kan het geen corpse campen noemen want dan moet je een keer dood zijn gegaan /arrogance mode :P)
hahaha nee ok maar we hadden het er over het wel MOET kunnen toch ? het is inderdaad een stuk lastiger als een Lock / Priest / Pala Kampe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115939

Gisteren ook erg gelachen om een flauwe grap die we hebben uitgehaald met een horde. Was samen met een aantal guildies in Westfall onze pallies aan het levellen. Komt er een lvl 70 female warlock die alle NPC's begint te killen. Ik begon een beetje te geinen met de lock middels de bekende emotes /dance, /bow, /sexy, /shy etc. In tussentijd dat ik de lock bezig hield, een van de guildies met zijn lvl 70 Gnome Rogue aangelogd. De rogue stealted naar de lock (die nog niets doorhad) en deed de standaard stun, hit, hit, hit, stun acties. Lock dood en wij wat leuke emotes op zijn lijk gedaan. Kwam niet meer terug helaas... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:58
Rakkerzero schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:01:
Met hulp van Terr en wat creativiteit van mij wordt dit gehele deel een aangepaste achtergrond weergegeven. Zoals de achtergrond je al doet vermoeden bestaat het WoW topic al 5 jaar op GoT en met de huidige topic deel, deel 150. Vonden Terr en ik wel dat de aagepaste achtergrond vervroegt geplaatst kon worden. Ik zeg vervroegt, want de WoW verjaardag op GoT is pas op 25 februari.

Gefeliciteerd alvast dat we zover gekomen zijn :)
Doet het hier niet in FireFox, alleen als ik een reply post zie ik de achtergrond, in het reguliere topic niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Same hier met IE, zal met Opera vanavond ook wel zo zijn dan. :P
prutser001 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:04:
Later die dag kreeg ik een GM aan de deur ging helemaal nergens over.
Wat had die GM te vertellen dan? o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:15
Bij mij werkt de achtergrond perfect hoor. ^^ (Firefox 2.0.0.12)

[ Voor 17% gewijzigd door sn0x0r op 19-02-2008 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:31:
Same hier met IE, zal met Opera vanavond ook wel zo zijn dan. :P

[...]

Wat had die GM te vertellen dan? o.O
corpse campen is verboden =( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Hmm, nou speel ik toch al bijna drie jaar en dit is de eerste keer dat ik dat hoor. :P Weet wel dat er met betrekking tot het verknoeien van pogingen op outdoor bosses aanpassingen geweest waren, maar heb dus echt nooit meegekregen dat corpsecampen officieel tegen de regels is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Het klopt corpsecampen is officieel verboden. Als je niet alleen op accept had geclicked na elke patch dan had je het kunnen lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
TroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:59:
Het klopt corpsecampen is officieel verboden. Als je niet alleen op accept had geclicked na elke patch dan had je het kunnen lezen :P
Maar weetje hoeveel je moetlezen dan Oo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Idd, er staat nergens dat het niet mag corpse-campen, alleen vervelend is het wel.

Maar dat is weer another story. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Mektheb schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:00:
[...]

Maar weetje hoeveel je moetlezen dan Oo _/-\o_
Had het zelf blijkbaar ook meer moeten doen.
Ze hebben dit veranderd ik weet dat het eerder niet zo was, maar volgens de huidige Terms of use geldt het volgende:

C. Rules Related to Game Play. Game play is what World of Warcraft is all about. Accordingly, the rules that govern game play in World of Warcraft are taken very seriously by Blizzard Entertainment. Note that Blizzard Entertainment considers all valid play styles in World of Warcraft to be part of the game, and not harassment, so player-killing the enemies of your race and/or alliance, including gravestone and/or corpse camping, is considered a part of the game. Because World of Warcraft is a "player vs. player" game, you should always remember to protect yourself in areas where the members of hostile races can attack you, rather than contacting Blizzard Entertainment’s in-game customer service representatives, referred to herein as "Game Masters," for help when you have been killed by an enemy of your race. Nonetheless, certain acts go beyond what is "fair" and are considered serious violations of these Terms of Use. Those acts include, but are not necessarily limited to, the following:

Go Go Corpsecamp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 07-05 15:51
Vanochtend voor de lunch even een heroic SV run gedaan als daily.

setup:

Warlock (41/1/18 moi)
Spriest
Hpriest
Feral druid (tank)
mage (fire)

deze mage kroop pas na de helft van de instance over de damage van de tank heen |:(

uiteindelijk, aan het eind van de instance met 1 wipe en 2x dooie healer mooie loot, alleen nutteloos voor iedereen.. :P

damagemeter aan het eind

1) warlock
2) Spriest
3) mage
4) tank
5) healer

dat de Spriest iets van 200K minder dmg deed, kwam doordat hij veel zat te MCen wat wel lekker werkte.

ik deed alleen meer dan 2x de damage van de mage.. ik snap er echt geen zak van. die snapte er de ballen van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
TroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:20:
[...]

Had het zelf blijkbaar ook meer moeten doen.
Ze hebben dit veranderd ik weet dat het eerder niet zo was, maar volgens de huidige Terms of use geldt het volgende:

C. Rules Related to Game Play. Game play is what World of Warcraft is all about. Accordingly, the rules that govern game play in World of Warcraft are taken very seriously by Blizzard Entertainment. Note that Blizzard Entertainment considers all valid play styles in World of Warcraft to be part of the game, and not harassment, so player-killing the enemies of your race and/or alliance, including gravestone and/or corpse camping, is considered a part of the game. Because World of Warcraft is a "player vs. player" game, you should always remember to protect yourself in areas where the members of hostile races can attack you, rather than contacting Blizzard Entertainment’s in-game customer service representatives, referred to herein as "Game Masters," for help when you have been killed by an enemy of your race. Nonetheless, certain acts go beyond what is "fair" and are considered serious violations of these Terms of Use. Those acts include, but are not necessarily limited to, the following:

Go Go Corpsecamp!
Quote to myself do not read it :X

thanks for clearing that up ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
BootVluchteling schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:27:
Vanochtend voor de lunch even een heroic SV run gedaan als daily.

setup:

Warlock (41/1/18 moi)
Spriest
Hpriest
Feral druid (tank)
mage (fire)

deze mage kroop pas na de helft van de instance over de damage van de tank heen |:(

uiteindelijk, aan het eind van de instance met 1 wipe en 2x dooie healer mooie loot, alleen nutteloos voor iedereen.. :P

damagemeter aan het eind

1) warlock
2) Spriest
3) mage
4) tank
5) healer

dat de Spriest iets van 200K minder dmg deed, kwam doordat hij veel zat te MCen wat wel lekker werkte.

ik deed alleen meer dan 2x de damage van de mage.. ik snap er echt geen zak van. die snapte er de ballen van..
2x de damage van de mage is idd teveel. Echter het valt niet te verwachten dat de mage enigzins dichtbij komt bij deze group setup.

jij profiteerd van SP buffs waar de mage niet van profiteerd. Mage heeft waarschijnlijk ook meer CC moeten doen dan jij etc dus het is echt niet raar als de mage een stuk minder damage doet dan jij. Heb zelf dit soort runs vaak gehad met een ~35% - ~25% - ~25% verhouding tussen de dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 07-05 23:30
Dennism schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:47:
[...]

2x de damage van de mage is idd teveel. Echter het valt niet te verwachten dat de mage enigzins dichtbij komt bij deze group setup.

jij profiteerd van SP buffs waar de mage niet van profiteerd. Mage heeft waarschijnlijk ook meer CC moeten doen dan jij etc dus het is echt niet raar als de mage een stuk minder damage doet dan jij. Heb zelf dit soort runs vaak gehad met een ~35% - ~25% - ~25% verhouding tussen de dps.
Lulkoek uitgaande van gelijke gear moet een mage die enigsinds gangbaar gespecced is dat echt wel een beetje bijhouden. Die twee keer sheep dat je moet casten op een pack komop zeg, 100en mages die er geen enkele moeite mee hebben. Typisch voorbeeld van slacken of compleet undergeared zijn (of andersom, lock outgeared hem enorm).

Edit - komt misschien bot over dus even ter verduidelijking: natuurlijk profiteert de lock van een beetje meer dmg, maar het is echt niet zoveel dat 2x de dmg van een andere dps gerechtvaardigd is.

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 19-02-2008 17:56 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76287

Is er een manier om sneller aan de update te komen? Ik heb de hele middag zitten downloaden, nu heb ik het geinstalleerd en binnen, moet ik ook nog eens een keer een of andere patch van 694 MB downloaden. Duurt wéér 2 uur, terwijl ik het met 8 Mbit met een kwartiertje binnen zou moeten hebben :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 76287 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 18:21:
Is er een manier om sneller aan de update te komen? Ik heb de hele middag zitten downloaden, nu heb ik het geinstalleerd en binnen, moet ik ook nog eens een keer een of andere patch van 694 MB downloaden. Duurt wéér 2 uur, terwijl ik het met 8 Mbit met een kwartiertje binnen zou moeten hebben :S.
Kijk eens in de openingspost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Excuseer, ik zocht op 'update', maar na de openingspost met overweldigend veel informatie nog eens bestudeerd te hebben, bleek het onder 'patch' te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
porn* schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:55:
[...]

Lulkoek uitgaande van gelijke gear moet een mage die enigsinds gangbaar gespecced is dat echt wel een beetje bijhouden. Die twee keer sheep dat je moet casten op een pack komop zeg, 100en mages die er geen enkele moeite mee hebben. Typisch voorbeeld van slacken of compleet undergeared zijn (of andersom, lock outgeared hem enorm).

Edit - komt misschien bot over dus even ter verduidelijking: natuurlijk profiteert de lock van een beetje meer dmg, maar het is echt niet zoveel dat 2x de dmg van een andere dps gerechtvaardigd is.
dat is toch ook wat ik zeg, als verduidelijking ik vind een ~10% tussen verschillende dps acceptabel. uitgaande uiteraard van gelijk gegeared. ik zeg ook al in mijn post dat 2x zo weinig damage gewoon niet klopt. Heb zelf SH ook vaak genoeg gedaan en ben weinig mages tegen gekomen die binnen 5% bleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:59
Ik zit er na een break van ongeveer een half jaar weer aan te denken om weer te beginnen....

kan iemand mij vertellen of mijn gear nog een beetje prima is om mee te komen in arena's 3v3 en 5v5? ik ben net na season 1 gestopt (augustus 2007) en heb dus full season 1 en 4 season 2 pieces.

armory: http://armory.wow-europe.....xml?r=Outland&n=Crysania

een beetje meekomen is dus rond de 2000 rating halen tot dat ik weer wat betere gear heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

THE_CR0SS schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 18:51:
Ik zit er na een break van ongeveer een half jaar weer aan te denken om weer te beginnen....

kan iemand mij vertellen of mijn gear nog een beetje prima is om mee te komen in arena's 3v3 en 5v5? ik ben net na season 1 gestopt (augustus 2007) en heb dus full season 1 en 4 season 2 pieces.

armory: http://armory.wow-europe.....xml?r=Outland&n=Crysania

een beetje meekomen is dus rond de 2000 rating halen tot dat ik weer wat betere gear heb :)
Jup, met redeljke setup en skill is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 17:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb wat tankin guides gelezen, maar ik begrijp dat als ik prot spec als warrior, ik sunder nooit hoef te gebruiken omdat ik devastation heb... of klopt dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:06
Niet helemaal, eerst 5x sunder armor om de debuff op de mob te krijgen. Daarna kan je met devastation de debuff refreshen.

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

ok dankje! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klepmans
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-04 16:00
Klopt toch niet helemaal. Je hebt sunder zelf niet nodig om ze te apply-en. Gebruikt gewoon direkt 5x devastate en and apply je ook sunders. Kost netzoveel rage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RMB schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:10:
Ik heb wat tankin guides gelezen, maar ik begrijp dat als ik prot spec als warrior, ik sunder nooit hoef te gebruiken omdat ik devastation heb... of klopt dit niet?
Ben zelf dan geen warrior, maar volgens mij klopt dat. Want dat devastate is een soort van upgrade van sunder. Net zoals hemo dat is voor sinister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
klopt je kunt gewoon alleen devastate gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Cool! :D

Kan iemand mij ook uitleggen of in Intervene/spellreflection/shieldbash/shieldslam/concussionblow/disarm moet gebruiken en wanneer? dit vind ik ook nergens in terug.

[ Voor 6% gewijzigd door RMB op 19-02-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RMB schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:32:

Kan iemand mij ook uitleggen of in Intervene/spellreflection/shieldbash/shieldslam/concussionblow/disarm moet gebruiken en wanneer? dit vind ik ook nergens in terug.
lees eens op thottbot/wowhead wat de skill precies doet..

spellreflect lijkt me wel redelijk basisch. dat zegt de naam al, wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

BootVluchteling schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:36:
[...]

lees eens op thottbot/wowhead wat de skill precies doet..

spellreflect lijkt me wel redelijk basisch. dat zegt de naam al, wat het doet.
Ja maar hoor je het te gebruiken? of moet ik in plaats daarvan shieldbashen of gewoon op me af laten komen? ik denk niet dat ik al deze skills moet gebruiken, daarom vraag ik het! ik weet wat ze doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 15:28
Als ik die regels lees maak ik er juist uit op dat corpse camping níet verboden is. Want:
Note that Blizzard Entertainment considers all valid play styles in World of Warcraft to be part of the game, and not harassment, so player-killing the enemies of your race and/or alliance, including gravestone and/or corpse camping, is considered a part of the game.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Jongens, ik ga het erop wagen! LFG LvL70 instance ;) !

Hééél Erg bedankt voor al jullie hulp! Ik ben heel lastig geweest want veel dingen kon ik zelf niet vinden/begrijpen. Echt 1000 maal dank! jullie zullen snel van mij horen als het weer niet lukt ;)

zou iemand mij mijn vorige vraag uit kunnen leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Idd maar ik was niet aanwezig toen dat gebeurde :), wel triest als hij het doet dan 'negeren' we dat gewoon, en als 'wij' het doen report hij ons :P wie is er dan zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Hoppa heb een group voor SL, helaas heb ik de shoulderguards of the bold van daar al (heb em ooit succesvol getanked dus ;) ), ik kan het schild van daar gebruiken maar ik doe het meer voor de ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 01-05 11:38
Met Spell Reflect Reflecteer je de Spell die de enemy op jouw cast,
Hij kaatst dan af op je schild, terug naar de caster, en doet die schade dus meestal aan de caster,
Heel erg handig dus :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:59
RMB schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:32:

je weet wat de spells doen. dan zou je ook kunnen bedenken wanneer je ze kan gebruiken.

disarm bijvoorbeeld op mobs die je aan het tanken bent zodat ze minder schade doen omdat ze geen wapen meer hebben. spellreflection net voordat een mob een spell cast etc.

het leuke is.. ja je hebt ze allemaal nodig wil je het goed doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Zo, SL is afgelopen en het was MEESTERLIJK! :D zooooooveeeeeel leuker dan PvP BG grinden ;)!

Tot de 1e boss was het even stoeien met me nieuwe built en het nieuwe tanken... even wennen aan de knoppen, en aan het selecteren van spells..... Boss down, ging heel goed allemaal. Helaas dropte het schild niet (het enige item dat in nodig had) en de 2e boss ging ook lekker.

Bij de 3e boss zijn we 1x gewhiped omdat een paar voids doorkwamen, op murmur 2x gewhiped omdat de rogue in ons team niet wegrende van de explosion... 3e keer hebben we em gewoon dood laten liggen en niet gehealed, en murmur platgeslagen met ons 4tjes.

Al met al was het echt een geweldige ervaring! Ik heb gigantisch veel geleerd over het tanken en ik weet zeker dat ik nog heel veel kan leren en veel beter zal worden. Het belangrijkste wat ik vandaag heb geleerd is dat dit tanken echt wat voor mij is, niet omdat ik er zo goed ik ben maar omdat ik het geweldig vind. Je betekend zo veel voor je party! Echt mooi als je dan je rol goed vervult!:)

Dat het een aardig succes was heb ik niet in de minste plaats aan jullie te danken, Bedankt jongens! Ik ga nu even uitzoeken waar ik welke gear moet verzamelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RMB schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:43:
Zo, SL is afgelopen en het was MEESTERLIJK! :D zooooooveeeeeel leuker dan PvP BG grinden ;)!

Tot de 1e boss was het even stoeien met me nieuwe built en het nieuwe tanken... even wennen aan de knoppen, en aan het selecteren van spells..... Boss down, ging heel goed allemaal. Helaas dropte het schild niet (het enige item dat in nodig had) en de 2e boss ging ook lekker.

Bij de 3e boss zijn we 1x gewhiped omdat een paar voids doorkwamen, op murmur 2x gewhiped omdat de rogue in ons team niet wegrende van de explosion... 3e keer hebben we em gewoon dood laten liggen en niet gehealed, en murmur platgeslagen met ons 4tjes.

Al met al was het echt een geweldige ervaring! Ik heb gigantisch veel geleerd over het tanken en ik weet zeker dat ik nog heel veel kan leren en veel beter zal worden. Het belangrijkste wat ik vandaag heb geleerd is dat dit tanken echt wat voor mij is, niet omdat ik er zo goed ik ben maar omdat ik het geweldig vind. Je betekend zo veel voor je party! Echt mooi als je dan je rol goed vervult!:)

Dat het een aardig succes was heb ik niet in de minste plaats aan jullie te danken, Bedankt jongens! Ik ga nu even uitzoeken waar ik welke gear moet verzamelen :)
als de rogue na 2x wipen nog steeds niet doorheeft dat je moet wegrennen bij de explosie, gok ik dat hij waarschijnlijk alleen pvpgear had?

en hoe kan je dan wipen als er maar 1 rogue dood is..? met 4 man moet het nog lukken...

de meeste pvpgeared mensen op mijn realm zijn noob..

half groen, half pvp epics. dan weet ik genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Alle 5 mensen hadden verkeerde gear. Ik heb nog een groot deel van mijn (fury) lvling gear... de rest had PvP Epics en 1tje was nog 69 (frostmage).

Ik was een n00b tank (ging overigens wel goed! :D) en de Priest was heel erg goed.... de rogue klootte maar wat aan, luisterde niet naar de tactics enzo. De Priest probeerde de rogue in leven te houden, lukte niet, mana op... whipe!

Maar het is goed gegaan ;) ik heb zojuist even alle spullen van de Normal Instances opgezocht die ik ga halen. Daar ben ik wel even zoet mee, daarna karaguildje zoeken ;)

Ik zoek nog een goede Trinket, Waist en iets waarmee ik kan schieten (thrown/gun/bow) met Stamina/Defenense/Shieldblock. In de Normal Dungeons vind ik nuttigs op de lijst, iemand een idee?

[ Voor 14% gewijzigd door RMB op 19-02-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

'k Heb de boel dus aan de praat gekregen, kom ik ineens iemand in bikini tegen :P Wist niet dat je kleding kon wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
Vandaag de moeite genomen om mij Hunter naar 37 te lvlen. Dat schiet toch echt heerlijk op moet ik zeggen. Tevens met een guildie een gesprek gehad over een Warlock en deze heb ik vanavond even aangemaakt. Deze heb ik in iets meer dan 3 uurtjes op lvl 10 gekregen. Tot nu toe een leuke class om te spelen maar ik ga er toch wel wat vaker mee dood dan met m'n Hunter. Misschien komt er verrandering in als ik een Voidwalker krijg.

Iemand nog speciale tips of aanbevelingen voor een Warlock, welke professions bijv? Ik zat te denken aan tailoring en enchanting.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

RMB schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:33:
Maar het is goed gegaan ;) ik heb zojuist even alle spullen van de Normal Instances opgezocht die ik ga halen. Daar ben ik wel even zoet mee, daarna karaguildje zoeken ;)

Ik zoek nog een goede Trinket, Waist en iets waarmee ik kan schieten (thrown/gun/bow) met Stamina/Defenense/Shieldblock. In de Normal Dungeons vind ik nuttigs op de lijst, iemand een idee?
Als gun gebruik ik http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=32756
Ik weet niet of je deze kunt krijgen, maar hij is craftable, dus ook farmable... :)
Als trinket http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=31858
van de Darkmoon faire, dus ook te koop/farmable.

Zijn misschien ook andere te verkrijgen inmiddels want ik raid al een maar maanden niet meer ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:58
BootVluchteling schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:05:
Kam en scheren...

Nederlandse WoW'ers met non-creatieve namen voor hun characters, zoals domblondje, sletje, wietje, frikandel etc, zijn allen simpele zielen die nederlands in /1 en /2 praten, hutjemutje spelen in een NL only guild en zijn allen n00b en MMO-vreemd :+

Heej! Daar val jij ook onder Tom >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:26
OMG nice ;) 40 man premades AV

Alterac Valley
- There is now a Join as Party option

- Arcane Fortitude now increases your armor by an amount equal to 100% of your Intellect, up from 50%.
- Blink, Slow, and Spellsteal have all had their mana cost reduced.
- Icy Veins no longer stacks with Bloodlust/Heroism.
- Improved FireWard has become Molten Shields.
- New Talent: Molten Shields will cause your Fire Ward to have a 10/20% chance to reflect Fire spells while active. In addition, your Molten Armor has a 50/100% chance to affect ranged and spell attacks.

www.worldofraids.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236948

daroy schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:53:
Vandaag de moeite genomen om mij Hunter naar 37 te lvlen. Dat schiet toch echt heerlijk op moet ik zeggen. Tevens met een guildie een gesprek gehad over een Warlock en deze heb ik vanavond even aangemaakt. Deze heb ik in iets meer dan 3 uurtjes op lvl 10 gekregen. Tot nu toe een leuke class om te spelen maar ik ga er toch wel wat vaker mee dood dan met m'n Hunter. Misschien komt er verrandering in als ik een Voidwalker krijg.

Iemand nog speciale tips of aanbevelingen voor een Warlock, welke professions bijv? Ik zat te denken aan tailoring en enchanting.
Tailoring en Enchanting zijn super! Heb ik nu ook op mijn Priest.

Ben nu ook een altje begonnen warlock, maar ik ga niet vaak dood hoor. Alleen altijd zorgen, dat je als eerste je Imp overal op af stuurt! dan blijf je redelijk goed in leven... en inderdaad als je eenmaal je voidwalker hebt ga je minder vaak dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Lijkt me persoonlijk wel OK, kan je eindelijk eens een team (al is het maar 5 man) opzetten en iig iets van samenwerking voor elkaar krijgen. :)

De aanpassingen voor Druids:
Druids
- Lifebloom healing coefficient has been reduced.
- Many shapeshift form tooltips have been updated to be consistent with each other.
- Nurturing Instinct increases your healing spells by up to 50/100% of your Agility, and increases healing done to you by 10/20% of your Attack Power while in Cat form.
Ben benieuwd hoeveel Lifebloom reduced wordt, hoop niet al te veel, dan hoor je mij niet klagen. Verder een lekkere Druid tank buff met die Nurturing Instinct Zoals eendje aangaf, het gaat alleen om Cat, niet voor tanks dus. :)

[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 20-02-2008 09:13 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 236948 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 08:07:
[...]

Tailoring en Enchanting zijn super! Heb ik nu ook op mijn Priest.

Ben nu ook een altje begonnen warlock, maar ik ga niet vaak dood hoor. Alleen altijd zorgen, dat je als eerste je Imp overal op af stuurt! dan blijf je redelijk goed in leven... en inderdaad als je eenmaal je voidwalker hebt ga je minder vaak dood.
Als ik nu nog een lock zou moeten levellen zou ik Herb/Alch pakken en potmaster worden.

Voor de FSW gear hoef je het niet meer perse te doen gezien de badge rewards, en het feit dat als je gaat raiden, je Mad Alchemist pots kan slikken als een crackjunk icm met super mana/super rejuv/destruction pots die je zelf maakt je vele malen beter af bent dan met die enkele tailor meuk die je kan maken :P

Twijfel er zelfs aan om op mijn huidige lock tailoring te droppen en alsnog alchemist te worden.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nvm.

goede morgen tho!

[ Voor 91% gewijzigd door Smultie op 20-02-2008 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 08:24:
[...]

Als ik nu nog een lock zou moeten levellen zou ik Herb/Alch pakken en potmaster worden.

Voor de FSW gear hoef je het niet meer perse te doen gezien de badge rewards, en het feit dat als je gaat raiden, je Mad Alchemist pots kan slikken als een crackjunk icm met super mana/super rejuv/destruction pots die je zelf maakt je vele malen beter af bent dan met die enkele tailor meuk die je kan maken :P

Twijfel er zelfs aan om op mijn huidige lock tailoring te droppen en alsnog alchemist te worden.
Kan je dan niet beter alleen herbalism nemen voor de herbs en een potmaster de pots laten maken?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021

Ik gebruik atlasloot om items op te zoeken voor zowel normale als heroic instances.

Spell-reflect gebruik ik altijd als er een caster in de buurt is. Alleen met de start soms moeilijk te gebruiken omdat ik te weinig rage heb om meteen vanaf start spell-reflect te poppen. Reflect 1 keer een spell terug en je hebt genoeg agro om hem op je te houden (healer is veilig :p)

Disarm vooral gebruiken als je zware melee-mobs op je hebt (en 1ste boss karazhan)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Leuk topic op de US forums, These are the People in your Raid. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

OkkE schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 08:24:
[...]

Lijkt me persoonlijk wel OK, kan je eindelijk eens een team (al is het maar 5 man) opzetten en iig iets van samenwerking voor elkaar krijgen. :)

De aanpassingen voor Druids:

[...]

Ben benieuwd hoeveel Lifebloom reduced wordt, hoop niet al te veel, dan hoor je mij niet klagen. Verder een lekkere Druid tank buff met die Nurturing Instinct. :)
lezen is lastig he? alleen in cat krijg je meer healing, ik moet de eerste durid tank nog tegen komen die in cat tankt

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
redfoxert schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 08:51:
[...]

Kan je dan niet beter alleen herbalism nemen voor de herbs en een potmaster de pots laten maken?
nope :) grote voordeel namelijk zijn de mad alchemist pots

Mad Alchemist's Potion
Requires Level 60
Requires Alchemy (315)
Use: Restores 1650 to 2750 mana and health. Sometimes has side effects. (2 Min Cooldown)

2x ragveil en een crystal vial, uber cheap en gratis elixir effect on use :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

eendje schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 08:59:
[...]

lezen is lastig he? alleen in cat krijg je meer healing, ik moet de eerste durid tank nog tegen komen die in cat tankt
Niet gelijk trollen is lastig he? Maar je hebt inderdaad gelijk, foutje van mij, alleen in Cat heb je er vrij weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Bokkie schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:00:
[...]

Mad Alchemist's Potion
Requires Level 60
Requires Alchemy (315)
Use: Restores 1650 to 2750 mana and health. Sometimes has side effects. (2 Min Cooldown)

Ik las op het wow-forum onder professions dat alchemy helemaal niet meer zo goed is, en zeker de Mad Alchemy potion niet. Ik las dat als je een mad potion neemt en je hebt een flask genomen, hij de extra "ability" potions niet doet.Tevens geeft het minder mana terug dan een reguliere mana pot.

Ik geef toe dat het in een algemene whinepost was, echter hij bracht dit ter sprake omdat hij vond dat je als alchemist niets anders kreeg dan een trinket (die hij waardeloos vond als je geen healer bent/na SSC/TK), een BoP potion die niet werkt met een flask en generfde inkomsten als flask of death/light ook gewoon gekocht kunnen worden met .... mark.

Ik zie bovenstaande problemen niet maar ik heb dan ook nooit meer geraid dan Karazhan. Gelden deze problemen idd voor Alchemy als je in BT/MH zit ?

dit is de link op wow-forums : http://forums.wow-europe....?topicId=2843525834&sid=1

[ Voor 9% gewijzigd door sabriel op 20-02-2008 09:23 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Hey, ik was gister in de FRS om wat dvdtjes te scoren en toen zag ik dit

Afbeeldingslocatie: http://www.hcw.be/artikel/artpics/G8673.jpg

Het boek was alleen in het Nederlands (Strijdheer thrall ofzo iets :X )

Kent iemand dit boek? Zal het niet frustrerend zijn om in het Nederlands te lezen? Ziet er opzich best leuk uit. Kon helaas niet even het boek doorbladeren want het was dichtgesealed :(

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 20-02-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

We hebben besloten om maandag de 25e een PUG naar Gruul te organiseren, om te kijken hoe het gaat, en hopelijk om op die manier nieuwe spelers van ongeveer ons niveau te vinden. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan, maar verwacht aardig wat wipes. :)

Verder langzaam opweg naar alle mats voor die Alchemist Stone, wil um toch wel hebben. En verder nogsteeds opzoek naar het volledige Deck of Beasts, voor dat Trinket. Lijkt er alleen op dat ik die niet zo snel bij elkaar zal hebben, ze staan (bijna) niet op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
sabriel schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:17:
[...]

Ik las op het wow-forum onder professions dat alchemy helemaal niet meer zo goed is, en zeker de Mad Alchemy potion niet. Ik las dat als je een mad potion neemt en je hebt een flask genomen, hij de extra "ability" potions niet doet.Tevens geeft het minder mana terug dan een reguliere mana pot.

Ik geef toe dat het in een algemene whinepost was, echter hij bracht dit ter sprake omdat hij vond dat je als alchemist niets anders kreeg dan een trinket (die hij waardeloos vond als je geen healer bent/na SSC/TK), een BoP potion die niet werkt met een flask en generfde inkomsten als flask of death/light ook gewoon gekocht kunnen worden met .... mark.

Ik zie bovenstaande problemen niet maar ik heb dan ook nooit meer geraid dan Karazhan. Gelden deze problemen idd voor Alchemy als je in BT/MH zit ?
whinepost inderdaad.

De bijwerkingen van de mad alch posts zjin 'elixir' procs als je een flask hebt flask > elixir qua buff, dus krijg je inderdaad het effect niet, neem maar eens een flask als je een elixir hebt, de elixir buff verdwijnt en de flask buff verschijnt in de plaats.

1650 to 2750 ja hij geeft minder mana terug dan een reguliere pot, maar hij geeft wel een random elixir buff, en hij is vet veel goedkoper , 2x ragveil + Crystal Vial tegenover 2 dreamnig glory + 1 felweed + imbued vial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
OkkE schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:29:
We hebben besloten om maandag de 25e een PUG naar Gruul te organiseren, om te kijken hoe het gaat, en hopelijk om op die manier nieuwe spelers van ongeveer ons niveau te vinden. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan, maar verwacht aardig wat wipes. :)

Verder langzaam opweg naar alle mats voor die Alchemist Stone, wil um toch wel hebben. En verder nogsteeds opzoek naar het volledige Deck of Beasts, voor dat Trinket. Lijkt er alleen op dat ik die niet zo snel bij elkaar zal hebben, ze staan (bijna) niet op de AH.
Veel UBRS doen om de beast the killen (dropped de ace) succes : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:o er zijn seriues mensen die het lezen :D net als de gebruiksaanwijzing van je strijkijzer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ImdaMned schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:33:
Veel UBRS doen om de beast the killen (dropped de ace) succes : P
Ja weet het... en dan moet ik ook 5, 6 en 7 nog, de rest al wel op AH gevonden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 19:55

On_E

Housemusic

- Puncturing Wounds increases your critical strike chance with Backstab by 10/20/30%, and the critical strike chance with your Mutilate ability by 5/10/15%.
Niet slecht.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

Lol
Gisteren BB down, met 9 healers gaat het een stuk makelijker.
Op naar RoS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

porn* schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:55:
[...]

je ziet bijvoorbeeld is ssc dat mages aanzienlijk lagere dps hebben dan andere classes dan bijvoorbeeld gruul. maar daar moet ook vaak geresheeped worden. maar 2x zoveel moet echt niet kunnen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

Anoniem: 252070 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:35:
[...]

:o er zijn seriues mensen die het lezen :D net als de gebruiksaanwijzing van je strijkijzer :P
De meeste mensen die ik ken lezen de hele patchnotes/ regels, waaronder ik.
Wil gewoon weten wat er allemaal verandert en wat wel mag en niet mag :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 169084 op 20-02-2008 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Afbeeldingslocatie: http://www.wowbash.com//images/1203289914.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:31
BootVluchteling schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:05:
[...]

de meeste pvpgeared mensen op mijn realm zijn noob..

Ik zeg niet snel noob, nee ik lieg, ik zeg nooit noob (guildies en goede vrienden daargelaten uiteraard) maar ik begin vrij vaak te huiveren als ik een heroic doe met dat soort mensen, gelukkig zijn er de uitzonderingen op de regel maar soms kom je van die knapen tegen... maar ja, dan ben ik gewoon eerlijk en zeg ik, dat ik denk, dat we het op deze manier niet gaan redden en dan of leave ik of kick ik.
Kom wel enigzins voorbereid aan in Kara, haal je def.cap (490) of probeer er flink in de buurt te komen, dat scheelt al een stuk en dan nog eens je health rond de 12k en het komt wel goed. Check ook eens je Omen of KTM om te kijken wat je tps is met 6 a 700 red je het wel int begin, tenzij je in een ubergroup terecht komt en ze lopen te zeuren dat het omhoog moet. ;)
OkkE schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:29:
Dacht ik ook toen ik in die Gruul-pug zat, 2 wipes dus maar (1x HKM, 1x Gruul). We zaten wel met een paar op vent maar merendeel ging gewoon via raidchat, moet er wel bij zeggen dat zeker de helft het gevecht al kon, maar toch, het was een pug, dikke lol ook nog eens en gewoon netjes rollen voor de loot. Snel weer een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
^Die is cool

IK ben nu zelf een paladin aan het lvlen voor wat tanking of waarschijnlijker raid healing |:( maar damn wat duurt het nog steeds lang om te lvl'en.

[ Voor 28% gewijzigd door barfieldmv op 20-02-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:42:
[...]

je ziet bijvoorbeeld is ssc dat mages aanzienlijk lagere dps hebben dan andere classes dan bijvoorbeeld gruul. maar daar moet ook vaak geresheeped worden. maar 2x zoveel moet echt niet kunnen. :|
Op trash doet iedereen [insert infinite symbooltje] meer dmg dan ik. Enige wat ik doe is chainsheepen : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 06:33:
[...]

Kam en scheren...

Nederlandse WoW'ers met non-creatieve namen voor hun characters, zoals domblondje, sletje, wietje, frikandel etc, zijn allen simpele zielen die nederlands in /1 en /2 praten, hutjemutje spelen in een NL only guild en zijn allen n00b en MMO-vreemd :+

Heej! Daar val jij ook onder Tom >:)
ik moet zeggen dat die namen idd nergens op slaan maar de naamen wolkje, ikbenluek, koekje kan ik wel om lachen. eerst zat ik in een gemengde guild en hadf het erg naar me zin maar de progress was heel laag. toen heb ik besloten na 3 jaar die guild te verlaten en een (toevallig) nederlands raiding guild te joinen (casual). ik moet zeggen het bevalt me prima en met vent werkt het een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Locks schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 07:26:
OMG nice ;) 40 man premades AV

Alterac Valley
- There is now a Join as Party option

- Arcane Fortitude now increases your armor by an amount equal to 100% of your Intellect, up from 50%.
- Blink, Slow, and Spellsteal have all had their mana cost reduced.
- Icy Veins no longer stacks with Bloodlust/Heroism.
- Improved FireWard has become Molten Shields.
- New Talent: Molten Shields will cause your Fire Ward to have a 10/20% chance to reflect Fire spells while active. In addition, your Molten Armor has a 50/100% chance to affect ranged and spell attacks.

www.worldofraids.com
=O heb op nieuwjaars avond een keer een guild run Av gedaan (de oude) was heel erg fun. horde had geen kans. (allemaal bij batilda ga staan horde komt binnen en overheen lopen en door naar galv. voordat horde batilda weer neer heeft zit jij al op drek =))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:00:
[...]

Mad Alchemist's Potion
Requires Level 60
Requires Alchemy (315)

ik ben dan wel elixer master maar die mad alch pots zijn echt zalig zowel in raids als bij lvlen. 30 mins rond vliegen in zanger en je hebt er weer 40
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Oneliners en slowchatten is niet de bedoeling hier. Voor kleine mededelingen en algemeen tijdverdrijf kun je terecht op IRC / MSN / ICQ / WoW / etc.