Om even in te gaan op de 'PVP drama verhaaltjes' Ik was lvl ~55 en bezig in Winterspring op een non-pvp server (silvermoon) met m'n Spriest en moest daar spookjes afmaken bij dat bevroren meer, niet vermoedend gewoon alles afgemaakt dat op een spookje leek, ben ik bezig met een spookje, HP op ~30% ofzo ineens in m'n rug een lvl 60 rogue.. stun hak stun hak dood... bleek dat 1 van die spookjes daar 'pvp enabled' was... Weer terug, met me stomme kop gelijk res gedaan en vergeten dat pvp nog aanstond en ja hoor hij weer.... Ondertussen zat ik op TS en vertelde dit aan mijn guildies, binnen 10 minuten 4 rogues en 3 druids om me heen, en ja hoor hij kwam weer terug, allemaal /chicken enzo maar had pvp uit, dus ik pvp aan, en ja hoor hij aanvallen, mjah toen had hij hele meuk rogues en druids op z'n nek, die hebben em voor de halve dag gecorpse camped, bleek dat precies hij dat eerder bij een guildie gedaan had met zijn guild. Misschien triest, maar het is ook _ALTIJD_ hetzelfde met die 'stealth classes'. opgegeven moment liet hij z'n body liggen, en kreeg ik een PM van een lvl1 en hij schelden, ging me reporten enzo. Later die dag kreeg ik een GM aan de deur ging helemaal nergens over.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"