![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 135% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 22-10-2007 10:48 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 135% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 22-10-2007 10:48 ]
Anoniem: 10456
Jammer dat ze dat doen, ik ben er zeker voor om het levelen van 20 naar 60 makkelijker te maken, omdat zodat meer mensen high level zijn en zo kunnen meedoen, vooral mensen die af en toe spelen hebben hier baat bij, zij stromen nu sneller door.MantaMania schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:33:
[...]
Ze doen het overal mee toch. Net als de attunement quests dat zijn dingen waarbij je jezelf nog even moet bewijzen door die te completen ipv mee te lopen. Maar dat legt weer een drempel voor sommige en moet het maar weg want ja iedereen moet progress maken. Af en toe is het wel jammer maar oke als je weinig progress maakt is er ook niks aan.
[ Voor 5% gewijzigd door Darkasantion op 22-10-2007 10:50 ]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Tsja, ik denk zelf dat combat nog steeds het beste is. Ik bken trouwens wel benieuwd hoe die nieuwe sub tree het straks gaat doen. Die 20 of 30% extra dmg ofzo wanneer een mob onder een bepaald percentage is, gaat vrij goed worden denk ikFratti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:44:
Goed bezig Nawin, je was mij net voor met het posten van een nieuwe topic ;-)
Even voor de rogues onder ons.
Is combat nogsteeds de beste pve dmg spec? Ik ben nu al een lange tijd combat daggers en zou graag een keer mutilate willen proberen tijdens het raiden.
Iemand die de pro's en con's kan vertellen?
No guts, no glory!
Dual Wield Spec, Sword/Dagger/Fist Spec, Adrenaline Rush, Weapon Expertise, Blade Flurry, Combat Potency, Suprise Attacks, Precision en Riposte.KillGhost schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:49:
Maar vooralsnog combat! pros en cons kan ik dit moment beetje lastig doen ivm het niet voorraadig hebben van de talenttrees etc
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
If nothing is written below, I was the last to reply...
Ik heb een slecht geheugen, dus weet die benamingen zo niet uit mijn hoofdRaseriaN schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:52:
[...]
Dual Wield Spec, Sword/Dagger/Fist Spec, Adrenaline Rush, Weapon Expertise, Blade Flurry, Combat Potency, Suprise Attacks, Precision en Riposte.
Ben benieuwd hoe Hemo gaat worden.. aangezien het nu al best een goede attack is (als je naar de cijfers kijkt outdamaged het Sinister Strike op hogere Attack Power nivo's) dus als het dadelijk en Buff krijgt wordt het weer een lekkere spec
No guts, no glory!
He bah! Ik wil helemaal niet naar Dagger's toeOn_E schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:57:
Combat Daggers wordt in 2.3 DE raid-build denk ik met die Aggression buff. (6% extra damage ook op Backstabs)
Tjah, blijf een Rogue in hart en nieren.. dus die dingen vergeet ik niet snel meerKillGhost schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:58:
Ik heb een slecht geheugen, dus weet die benamingen zo niet uit mijn hoofdMaar ja, dat zijn toch wel de imba talents die je nodig hebt. Behalve riposte is misschien niet zo handig in raids
En ja afaik is hemo nog steeds niet normalised, en hemo zelf krijgt dus ook nog een buff. Het gaat er niet om dat hemo zelf slecht is. Hemo zelf is namelijk vrij goed en boven een bepaald AP zelfs beter dan SS. Het gaat er voornamelijk om dat je de eerder genoemde imba talents uit combat mist.
zonde om te horen dat het zo slecht gaatRainManX schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:57:
Hmm, iemand hier die nog een feral druid, resto shaman, crap hunter, of nog-niet-70-frost-mage nodig heeft in z'n horde guild? Ik heb op dit moment echt genoeg van de groep waarmee ik eigenlijk de laatste 2 jaar heb doorgebracht, de kern is te klein geworden, en de members die daarvoor in de plaats gekomen zijn zijn niet helemaal 'mijn type speler'... we hebben bijv. de laatste 2 raids niet eens meer Magtheridon kunnen downen, en dat terwijl dat soort fights eigenlijk zo easy kunnen/moeten gaan voor ons... Zelfs op de PTR met een volle guild run niet eens de bearboss in Zul'Aman meer down kunnen krijgen
![]()
Grootste probleem op dit moment is het gebrek aan leiding, d'r zijn er te weinig die het op zich willen/durven nemen, en dat kost daadkracht in raids, en dat gaat weer ten koste van de PvE sfeer. (Want iedereen gaat PvPen, en dat is nu net iets wat ik juist niet graag doe).
Dus, ik denk dat ik nu maar eens een poppetje ga server transferen, want op Trollbane zijn eigenlijk geen guilds waar ik nog graag bij zou willen, de enige die een optie zou zijn is TIC, maar ja, daar zitten ook enkele officers bij die ik niet zo erg moet(plus, ik haat TS, giev Ventrilo
), verder nog wel wat guilds als Instance51 enzo, maar om een of andere reden heb ik daar ook niet zo'n hoge pet van op
Ach ja, we zien wel... mocht iemand dus wel interesse hebben, laat maar weten
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Yep, dat wil ik ook niet. Maar 6% is wel netjes
Natuurlijk is riposte een goede attack. Maar moet je dan niet een attack parryen/dodgen oid. Dat zal niet al te vaak gebeuren als je achter een mob staat in een raidsituatie. Dus in raids niet echt superhandig. Leuk voor grinden etc.Tjah, blijf een Rogue in hart en nieren.. dus die dingen vergeet ik niet snel meer
Riposte is echt wel een goede attack, onze beste Energy/Damage attack!
Hemo is niet normalized maar daardoor is het juist zo lekker goed (Helaas zitten in TBC geen 2.8+ wapens, anders was het echt overpowered geweest).
Per attack zal je met Hemo hoger uitkomen, maar je verliest zoveel door het gemis van DW Spec en AR/BF dat je er gewoon niet goed van wordt
No guts, no glory!
Hehe dank je, gewoon zonder fouten ook. Dat was vorige keer wel andersFratti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:44:
Goed bezig Nawin, je was mij net voor met het posten van een nieuwe topic ;-)
Even voor de rogues onder ons.
Is combat nogsteeds de beste pve dmg spec? Ik ben nu al een lange tijd combat daggers en zou graag een keer mutilate willen proberen tijdens het raiden.
Iemand die de pro's en con's kan vertellen?
Bij ons is er altijd plek, ik zou zeggen ‘’read the stickies’’, kijk of de guild wat voor je is, en apply of niet.RainManX schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:57:
Hmm, iemand hier die nog een feral druid, resto shaman, crap hunter, of nog-niet-70-frost-mage nodig heeft in z'n horde guild?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Yep, dat is ook mijn build geweest ongeveer in MC/BWL. Althans de SF/BF build. Lekker met een hoge critrateAnoniem: 85443 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:08:
[...]
Hehe dank je, gewoon zonder fouten ook. Dat was vorige keer wel anders![]()
![]()
Opzich is een 41/20/0 ook wel redelijk. Hier raidde ik eerst mee voordat ik combatdaggers ging. Maar vergeleken met comat was assass altijd iets minder kwa dps.
Maar wil je dit echt precies op de damage na uitrekenen heb je echt talenttree's nodig en daar kan ik van hier niet bij
No guts, no glory!
Ikzelf ben aan het afbouwen met 5CP's SnD.Fratti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:14:
Idd, Dual Wield spec, Adrenaline Rush en Weapon Expertise vind ik geweldig voor raids. Blade Furry is ook super, maar oppassen voor aggro wanneer je 5 cb's SnD gebruikt.
Riposte heb ik wel maar gebruik deze alleen voor grinden en niet in raids.
Nog zo'n vraag, meeste rogues zweren bij combat swords als ultieme dps spec t.o.v. combat daggers. Wat vinden jullie?
Anoniem: 85278
Wat is er mis met de Officers van Tic ?RainManX schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:57:
Dus, ik denk dat ik nu maar eens een poppetje ga server transferen, want op Trollbane zijn eigenlijk geen guilds waar ik nog graag bij zou willen, de enige die een optie zou zijn is TIC, maar ja, daar zitten ook enkele officers bij die ik niet zo erg moet(plus, ik haat TS, giev Ventrilo
), verder nog wel wat guilds als Instance51 enzo, maar om een of andere reden heb ik daar ook niet zo'n hoge pet van op
Ach ja, we zien wel... mocht iemand dus wel interesse hebben, laat maar weten
Daggers zou afaik net wat meer schade moeten doen toch? pre-tbc toen ik af en toe dagger was, was dat wel zo. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik al een hele tijd geen daggers geweest ben, dus het kan dat dat inmiddels is aangepast. Probleem met daggers is dat je altijd achter de mob moet staan. Dus met high mobility trash en/of bosses is het gewoon net iets lastiger. Swords is gewoon ezmodeFratti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:14:
Idd, Dual Wield spec, Adrenaline Rush en Weapon Expertise vind ik geweldig voor raids. Blade Furry is ook super, maar oppassen voor aggro wanneer je 5 cb's SnD gebruikt.
De meeste dmg haal ik uit m'n SnD en white dmg tezamen met 1800 backstabs, Sinister Strike gebruik ik amper in raids.
Vroeger pre-TBC gebruikte ik de Seal Fate build en stond altijd in de top 3 qua dmg done. Wellicht is dit nu nog mogelijk met mutilate alleen twijfel ik nu nog om te respeccen.
Nog zo'n vraag, meeste rogues zweren bij combat swords als ultieme dps spec t.o.v. combat daggers. Wat vinden jullie?
No guts, no glory!
[ Voor 7% gewijzigd door CartmanMMA op 22-10-2007 11:26 ]
Vooral Laeh is ergAnoniem: 85278 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:19:
[...]
Wat is er mis met de Officers van Tic ?
[ Voor 20% gewijzigd door Rashann op 22-10-2007 11:26 ]
Hehe, dat werkte idd heerlijkKillGhost schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:13:
[...]
Yep, dat is ook mijn build geweest ongeveer in MC/BWL. Althans de SF/BF build. Lekker met een hoge critrateCP ahoy!
Riposte vind ik zelf idd niet erg handig. Mijn damage komt voornamelijk ook uit white damage, en nu, na de respec, uit 1800 - 2400 backstabsFratti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:14:
De meeste dmg haal ik uit m'n SnD en white dmg tezamen met 1800 backstabs, Sinister Strike gebruik ik amper in raids.
Vroeger pre-TBC gebruikte ik de Seal Fate build en stond altijd in de top 3 qua dmg done. Wellicht is dit nu nog mogelijk met mutilate alleen twijfel ik nu nog om te respeccen.
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 22-10-2007 11:32 ]
Ik heet dan wel geen Raserian, maar ik hoop dat ik hier ook een antwoord op mag gevenFratti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:25:
Idd dat vind ik dus ook. Swords vind ik persoonlijk een saaie spec omdat je gewoon stil kan blijven staan en SS spammen.
@ Raserian
Ik ben momenteel ook bezig met een andere rotatie, ik start meestal met Garotte dan 1 x BS dan SnD dan weer BS - BS dan Rupture dan weer BS dan SnD etc etc.
Evis gebruik ik weinig en Evenom ook af en toe.
Jij nog ideeen?
No guts, no glory!
Alle ideeen en tips zijn welkom.KillGhost schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:28:
[...]
Ik heet dan wel geen Raserian, maar ik hoop dat ik hier ook een antwoord op mag gevenPrio is gewoon SnD ophouden, daarna rupture, en daarna Evi/Evenom. In die volgorde moet je je CP gebruiken. Ikzelf gebruik Garotte ook als openeren. Ik weet niet hoe dat zit als dagger rogue zijnden though. SnD liefst met 1 Cp gebruiken en rupture met 5 CP.
Dan kan je heel WoWWiki wel gaan copy-pasten in de startpost.Anoniem: 171114 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:29:toon volledige bericht
nu we toch bijna bij een nieuw topic komen
een idee,. wat misschien nog leuk is om toe te voegen
een klein lijstje met handige weetjes/quests/instances/../../
om te doen per levelgroep
voorbeeldjes
horde met tbc
lvl 10 - 20 ghostlands
1) revered met tranquillien -> blue Tranquillien Champion's Cloak
2) questchain The Farstrider Enclave -> The Traitor's Destruction = blue weapon
horde 33-36-ish
Shimmering Flats
groot plat landschap met veel mobs en bijhorende questjes + Rocket Car Parts
https://niels.nu
Met de oude officers helemaal niks! De huidge vallen ook wel mee, alleen is de GM echt een nerd!Anoniem: 85278 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:19:
[...]
Wat is er mis met de Officers van Tic ?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
ook met swords moet je achter de mob staanKillGhost schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:20:
[...]
Daggers zou afaik net wat meer schade moeten doen toch? pre-tbc toen ik af en toe dagger was, was dat wel zo. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik al een hele tijd geen daggers geweest ben, dus het kan dat dat inmiddels is aangepast. Probleem met daggers is dat je altijd achter de mob moet staan. Dus met high mobility trash en/of bosses is het gewoon net iets lastiger. Swords is gewoon ezmode
[ Voor 30% gewijzigd door Bokkie op 22-10-2007 11:35 ]
Begin eigenlijk altijd met Garrote, tenzij de mob immune voor bleeds is.Fratti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:25:
@ Raserian
Ik ben momenteel ook bezig met een andere rotatie, ik start meestal met Garotte dan 1 x BS dan SnD dan weer BS - BS dan Rupture dan weer BS dan SnD etc etc.
Evis gebruik ik weinig en Evenom ook af en toe.
Jij nog ideeen?
Hoe weet je dan dan? Strepen in beeld ofzo? Dan is inderdaad het geheugen stuk, maar als sommige textures in Portal paars zwart gekleurd zijn, dan heeft Portal daar de textures niet van, en of foute.Hydra schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:31:
[...]
Dan kan je heel WoWWiki wel gaan copy-pasten in de startpost.
Moet vandaag eens een nieuwe videokaart gaan regelen. Dacht eerst dat het misschien aan WoW lag, maar ik krijg ook crashes in Portal. Volgens mij is m'n videogeheugen kapot.
[ Voor 34% gewijzigd door Darkasantion op 22-10-2007 11:44 ]
This is the Way.
Ook deze rotatie ga ik vanavond even proberen. Mijn doel is om uiteindelijk amper Evis of Evenom te gebruiken maar puur SnD en Rupture op te houden. Kijk op thrash maakt het niet zoveel uit maar in bossfights vind ik Rupture en SnD gewoon erg belangrijk.RaseriaN schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:32:
[...]
Begin eigenlijk altijd met Garrote, tenzij de mob immune voor bleeds is.
Van die CP start ik een SnD en werk dan naar 2 CP toe (met geluk heb je er 1 van de SnD).
Van die 2CP doe ik een Rupture en werk dan naar 1 CP toe (met geluk heb je er 1 van de Rupture).
Nu heb je dus een degelijke rotatie staan en kun je evt langere Ruptures inzetten en/of Eviscerates doen.
Enige wanneer ik 5 CP SnD doe, is wanneer ik AR en BF + AP trinket pop.
Dan rush ik naar 5 CP toe, doe Rupture en werk naar zo hoog mogelijke CP om met Eviscerate te eindigen. Dan hou je over het algemeen 1 CP over en begin je weer met je normale rotatie.
Envenom.. ik kan er geen fan van worden. Je moet EN CP's EN Deadly Poison Stacks halen.
Sowieso is elke Deadly Poison proc die je krijgt na 5 stacks een waste van DPS tbh.
Natuurlijk, maar op het moment dat dat niet kan. B.v. @ gruul door cave-in ofzo kan ik in front van gruul gewoon nog wel dps'en op een normale manier, maar een dagger rogue is dan toch wel gimped. Zo zijn er meer encounters, en of mobs die gewoon veel bewegen waardoor het bij swords niet zo veel uitmaakt of je nu voor of achter hem staat voor een paar seconden. Tenzij ze cleaven natuurlijkBokkie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:32:
[...]
ook met swords moet je achter de mob staan
er is maar 1 melee persoon die voor de mob staat en dat is de MT de OT staat een kwartslag gedraaid voor de smartasses
No guts, no glory!
Maak je geen zorgen, die blijven totdat je enkele weken op Kael vast zit, daarna hou je de goeien weer overAnoniem: 10456 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:45:
Bah sinds onze guild Vashj down heeft stromen de aplications binnen en imho worden er nu veel te veel mensen geaccept.
We hadden een groep van ongeveer 30 hardcore spelers, dat betekent 5 mensen op standby.
We zitten nu ruim over de 40 man en dat betekent 15 mensen zonder raidspot minimaal. En de apps stromen nog altijd binnen, paar mensen van een andere realm met dikke gear zijn alweer geaccept.
Ik heb het eerder bij een guild op deze manier fout zien gaan en voel het hier ook aankomen. Mensen zullen ontevreden worden en weg gaan.
Jammer hoor.
Fel gekleurde blokjes door je beeld. Een paar keer gehad dat in WoW bijvoorbeeld het water vreemde artefacts had, maar meestal velgekleurde punten door het hele beeld heen, en dan een crash, waarna windows een hele tijd later met de melding komt dat er probleem is met de videokaart en of ik misschien ff wil rebooten (joh).Darkasantion schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:33:
Hoe weet je dan dan? Strepen in beeld ofzo? Dan is inderdaad het geheugen stuk, maar als sommige textures in Portal paars zwart gekleurd zijn, dan heeft Portal daar de textures niet van, en of foute.
Een 7600GS AGP is wel een redelijke kaart, ik weet het budget niet, omdat anders de 7600GT AGP een goede keuze is, deze is veel sterken dan de 7600GS, door beter geheugen en core.
Mijne lijkt hier op:RaseriaN schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:32:
[...]
Begin eigenlijk altijd met Garrote, tenzij de mob immune voor bleeds is.
Van die CP start ik een SnD en werk dan naar 2 CP toe (met geluk heb je er 1 van de SnD).
Van die 2CP doe ik een Rupture en werk dan naar 1 CP toe (met geluk heb je er 1 van de Rupture).
Nu heb je dus een degelijke rotatie staan en kun je evt langere Ruptures inzetten en/of Eviscerates doen.
Enige wanneer ik 5 CP SnD doe, is wanneer ik AR en BF + AP trinket pop.
Dan rush ik naar 5 CP toe, doe Rupture en werk naar zo hoog mogelijke CP om met Eviscerate te eindigen. Dan hou je over het algemeen 1 CP over en begin je weer met je normale rotatie.
Envenom.. ik kan er geen fan van worden. Je moet EN CP's EN Deadly Poison Stacks halen.
Sowieso is elke Deadly Poison proc die je krijgt na 5 stacks een waste van DPS tbh.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 22-10-2007 11:52 ]
Check mijn vorige post even voor een paar optiesHydra schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:46:
[...]
Fel gekleurde blokjes door je beeld. Een paar keer gehad dat in WoW bijvoorbeeld het water vreemde artefacts had, maar meestal velgekleurde punten door het hele beeld heen, en dan een crash, waarna windows een hele tijd later met de melding komt dat er probleem is met de videokaart en of ik misschien ff wil rebooten (joh).
Het is niet zo dat maar 1 spel problemen geeft, zowel WoW als Portal crashen. Best balen, is al de 2e videokaart die kapot gaat, in deze zat wel een heleboel stof in het koellichaam maar kennelijk was ik er te laat bij. Ik heb dat ding uitgezogen maar 't mocht niet baten helaas.
die parry kan je wel je MT kosten als je pech hebtKillGhost schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:42:
[...]
Natuurlijk, maar op het moment dat dat niet kan. B.v. @ gruul door cave-in ofzo kan ik in front van gruul gewoon nog wel dps'en op een normale manier, maar een dagger rogue is dan toch wel gimped. Zo zijn er meer encounters, en of mobs die gewoon veel bewegen waardoor het bij swords niet zo veel uitmaakt of je nu voor of achter hem staat voor een paar seconden. Tenzij ze cleaven natuurlijkEn ja ik weet ook dat er iets meer parry is wanneer je voor een mob staat, maar ik heb het dan ook over die paar seconden. Ik ga ook niet de hele tijd voor een boss naast een MT staan.
Anoniem: 218701
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Een 1 of 2 CP rupture is echt zonde. Je kan de rupture namelijk tussendoor niet verversen. Dus hij blijft ticken voor de lagere dmg. Gewoon SnD na 1 CP doen. Dan heb je vaak 1 of 2 extra CP. Dan meteen SS spam naar 5. Rupture. Dan is SnD net klaar. Dan weer 1 CP SnD doen. Daarna weer Spam van SS en eventueel weer Rupture.RaseriaN schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:32:
No guts, no glory!
ThanksDarkasantion schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:49:
Check mijn vorige post even voor een paar opties. Maar jammer dat hij weer stuk is, maar ik denk dt hij gewoon te vaak te heet is geworden en beschadigt is. Kunt er misschien nog garantie op krijgen wie weet
.
[ Voor 22% gewijzigd door Rexomnium op 22-10-2007 12:12 . Reden: Toevoegingen ]
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Mijn insteek was om zsm. een rotatie op te hebben en dan pas op de effectiviteit te focussen.KillGhost schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:59:
[...]
Een 1 of 2 CP rupture is echt zonde. Je kan de rupture namelijk tussendoor niet verversen. Dus hij blijft ticken voor de lagere dmg. Gewoon SnD na 1 CP doen. Dan heb je vaak 1 of 2 extra CP. Dan meteen SS spam naar 5. Rupture. Dan is SnD net klaar. Dan weer 1 CP SnD doen. Daarna weer Spam van SS en eventueel weer Rupture.
Dat is bij ons iig nooit voorgekomen. Nogmaals ik zeg ook niet dat je constant voor de boss etc moet staanBokkie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:52:
die parry kan je wel je MT kosten als je pech hebt40% meer attackspeed na een parry, geld ook voor NPC's en bosses
No guts, no glory!
blup
Ligt eraan, als de groep goed op elkaar is ingespeeld, ja, dan is het raar... maar als dat niet zo is, heb je als raidleader helaas wel meer te doen dan alleen maar damage, dus echt vreemd hoeft het zeker niet te zijn hooreendje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:10:
guilddrama ftw! Lock RL vind het gek dat mensen over haar performance klagen bij de GM als ze 14de op de dmgmeters staat onder mij.. (OT druid...)
blup
Dan is de 7600GS zeker een leuk kaartje. Veel plezier ermee.Hydra schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:03:
[...]
ThanksEr zit een MyCOM in Utrecht die als het goed is die 7600GS op voorraad heeft, dus ik denk dat ik die ff op ga pikken. Ik ga er geen grote smak geld aan uitgeven, het is een erg oude machine die als het goed is komend jaar sowieso vervangen gaat worden.
Die 850 serie van Ati ziet er op zich ook wle interessant uit, maar het is voor mij nogal een voordeel als ik vanmiddag gewoon een kaartje op kan halen en er even in kan prikken. Ik zag ook erg weinig aanbod wat betreft die 850XT eigenlijk.
blup
Yep, dat klopt. Het grote nadeel van Rupture is dat je het niet kan verversen tussendoor. Daarom kun je beter gewoon eerst doorgaan voor 5 CP en dan pas rupture. Evt langere ruptures is dan niet van toepassing. Het MOET juist langere ruptures zijn en eventueel kortere, alhoewel dat dus absoluut niet de voorkeur heeft.RaseriaN schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:05:
[...]
Mijn insteek was om zsm. een rotatie op te hebben en dan pas op de effectiviteit te focussen.
Sowieso heb je erg weinig Energy na de opening en moet je dus roeien met de riemen die je hebt.
Als het goed is staat het er ook bij'Evt. langere Ruptures'
No guts, no glory!
Ik ben ook RL en sta of 1e of 2e. 14e staan als locks en onder een tank is.... crap ^^RainManX schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:12:
[...]
Ligt eraan, als de groep goed op elkaar is ingespeeld, ja, dan is het raar... maar als dat niet zo is, heb je als raidleader helaas wel meer te doen dan alleen maar damage, dus echt vreemd hoeft het zeker niet te zijn hoor
No guts, no glory!
Ben ik het niet mee eens. Op het moment dat je scheef start, kan je nooit een perfecte cyclus maken. Of je wacht totdat alles afgelopen is, maar dat scheelt je ook bakken met damage.RaseriaN schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:05:
[...]
Mijn insteek was om zsm. een rotatie op te hebben en dan pas op de effectiviteit te focussen.
Sowieso heb je erg weinig Energy na de opening en moet je dus roeien met de riemen die je hebt.
Als het goed is staat het er ook bij'Evt. langere Ruptures'
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 22-10-2007 12:24 ]
Hehe lekkere cynische ondertoonRaseriaN schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:23:
Fijn dat jullie mij vertellen hoe het moet
Anyways, jullie hebben gelijk hoor.. daar niet van, maar jullie lezen/begrijpen mijn post niet goed denk ik.
Anoniem: 234465
Precies! Dat is hoe het het beste is imho.Anoniem: 85443 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:21:
[...]
Ben ik het niet mee eens. Op het moment dat je scheef start, kan je nooit een perfecte cyclus maken. Of je wacht totdat alles afgelopen is, maar dat scheelt je ook bakken met damage.
Je kan beter meteen naar de perfecte cyclus toewerken. Ik start ook altijd heel erg laag met damage. Sta altijd onderin. Dan komt er een 5 cp rupture, en op het moment dat de cyclus start, ga je toppen. Je schiet iedereen voorbij qua dps. Het enige wat je dan moet doen, is die cyclus vast houden om te toppen
Het is niet voor niets pure substained damage. Laat die bursters maar lekker toppen de 1e paar seconden. We praten wel verder na de bossfight/raid.
No guts, no glory!
of je gaat lekker shadowstep (als je al zover bent) en je gaat lekker wat onder je level killen dan zijn ze ook met een paar hits dood.Fratti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:30:
Ik ben het wel met Nawin eens, je start namelijk altijd laag als rogue en zodra je rotatie draait schiet je dps omhoog, dat merk ik ook.
@ Black-Hole, combat swords is het beste om te levelen. De reden is dat je dan Sinister Strike kan spammen en Riposte kan gebruiken etc. Het voordeel van swords is dat je niet hoeft te stunlocken om achter een mob te staan om te backstabben. Je kan gewoon blijven staan en je attacks gebruiken.
[ Voor 46% gewijzigd door MantaMania op 22-10-2007 12:36 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 234465 op 22-10-2007 12:37 ]
het staat in de patchnotes, het staat op het officele forum in de testrealm topicsDarkasantion schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:30:
Ik lees net in een paar 2.3 patchnotes dat 1 derde van de +healing nu ook naar de +spell damage gaat. Klopt dit, en geldt dat dan voor iedereen? Want dan gaat mijn +spelldamage echt flink omhoog.
En 1k evis kost je een paar cb's maar als je pech heb met een boss en je gebruikt 5cb voor evis en je crit niet dan kan het zo zijn dat je evis maar voor 600 hit. Ik gebruik dan liever rupture die ongeveer 1500-2k dmg over time doet.Anoniem: 234465 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:37:
Improved SnD geeft je relatief het "meest waar voor je geld" als je het met 1cp doet omdat er daarna maar 3sec p combopoint bij komen oid.
Nawin waarom rupture ipv evic in het begin?? rupture doet volgens de tooltip bij mij 1000dmg (ja er staat ook improved bij your attack power) maar ik vraag me af hoeveel meer rupture dan daadwerkelijk doet? normale evics geven je al 1k oid. Of doe je het gewoon zodat je treat niet ineens te hard gaat?
Ik heb de exact cijfers zo niet bij mij. Maar 1 CP SnD is iets van 15 seconden ofzo, terwijl een 5 CP 30 seconden ofzo is. 1 CP SnD is qua CP dan veruit de beste manier. Bij 5 CP kan je dan zeg maar 75 seconden SnD krijgen terwijl bij volle 5 CP SnD je maar 30 krijgt. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zoMantaMania schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:34:
Jullie doen allemaal een 1 of 2 cp SnD waarom niet een volle 5 punten dan kost het je toch ivm tot de tijd minder energy? Of vinden jullie die 5 combopunten de extra tijdsduur niet waard en gebruik je die liever voor rupture (of als ie al loopt eviscerate?).
No guts, no glory!
best genaaid eigelijk, kunnen bijv druids of priests in pvp ook ineens aardige harde dmg spells gebruiken bijv: zoals je al zegt een druid heeft +2k healing gear, na de patch heeft hij dus ook ineens +700 spelldmg ofzo waardoor hij best flinke moonfires (oid) kan doenBokkie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:39:
[...]
het staat in de patchnotes, het staat op het officele forum in de testrealm topics
dus nee, het is pure bullshit
healers krijgen het makkelijker om te grnden met hun pure pve healinggear
je 2k healing zorgt nu ook dat je ongeveer +700 spelldmg doet op je dmg spells zonder dat je daarvoor dmg gear hoeft te grinden dit geld dus alleen voor gear met +healing en NIET voor de gear met +dmg en +healing
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 234465 op 22-10-2007 12:45 ]
Ik weet dat het in de patchnotes enzo staat maar vond het raar omdat iedereen met +dmg en +heal dan flinke boost zou krijgen, dus vandaar dat ik vraag is het even duidelijk. Jammer dat het niet met mijn gear werktBokkie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:39:
[...]
het staat in de patchnotes, het staat op het officele forum in de testrealm topics
dus nee, het is pure bullshit
healers krijgen het makkelijker om te grnden met hun pure pve healinggear
je 2k healing zorgt nu ook dat je ongeveer +700 spelldmg doet op je dmg spells zonder dat je daarvoor dmg gear hoeft te grinden dit geld dus alleen voor gear met +healing en NIET voor de gear met +dmg en +healing
Jullie rogues hebben makkelijk pratenAnoniem: 234465 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:42:
[...]
best genaaid eigelijk, kunnen bijv druids of priests in pvp ook ineens aardige harde dmg spells gebruiken bijv: zoals je al zegt een druid heeft +2k healing gear, na de patch heeft hij dus ook ineens +700 spelldmg ofzo waardoor hij best flinke moonfires (oid) kan doen
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Steam: CatBearCow
Anoniem: 63072
Tja, dat is wel jammer. Wij begonnen net in Karazhan voor dat daar generft werd.FireAge schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:46:
[...]
Had je voor de patch er even langs moeten gaan
Jep ik vind zelf muti ook hardstikke leuk voor Kara, heroics en grinden. Combat daggers is wat dat betreft echt gimped. Vandaar dat combat mace/swords zo leuk is, dikke PvE dmg en daarnaast nog lekker kunnen grinden, terwijl je ook in PvP erg goed meekan. Voor daggers heb je eigenlijk alleen muti als PvE/PvP hybridspec, maar voor 25m raids doet muti gewoon onder tov combat.Bartjeuhz schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:53:
combat swords is vast een goede build om te levelen..maar toch blijf ik levelen met daggers leuker vinden. tis gewoon wat meer uitdaging denk ik, meer timing enz.
heb overigens een 70 NE rogue gehad op trollbane met mutilate spec.
vind dat persoonlijk wel de leukste build. best goed voor pvp en ook zeker niet slecht voor kara bijv.
[ Voor 65% gewijzigd door porn* op 22-10-2007 13:00 ]
Bnet pindle#2913
Niet overwogen om Hydross gewoon eerst even links te laten liggen? Wij hebben hem uiteindelijk ook pas na Lurker/Tidewalker/Fathom-Lord gedaan, omdat we nog niet de benodigde resistance-gear hadden.Anoniem: 63072 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:54:
[...]
Voor SSC staan we er redelijk voor. Nog 8 primal fires en 1 resistance set is compleet. De nature resistance set is ook redelijk gereed, maar moet nog iets meer aan gebeuren. En dan gaat het hele gebeuren los.
Zeker overwogen en ook gedaan. Alleen was ons bezoek aan SSC geheel onverwachts. Gruul gaat altijd wel dood. Maar op de een of andere manier kost dat normaal 5 wipes. Gisteren was hij op de tweede poging plat met maar 3 deaths.Rudi schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:01:
[...]
Niet overwogen om Hydross gewoon eerst even links te laten liggen? Wij hebben hem uiteindelijk ook pas na Lurker/Tidewalker/Fathom-Lord gedaan, omdat we nog niet de benodigde resistance-gear hadden.
Werd tijd ook. En dan nog is het relatief zwak, ik zit zelf boven de 700 +dam/healing en heb daar niet echt voor hoeven te raiden.Anoniem: 234465 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:42:
best genaaid eigelijk, kunnen bijv druids of priests in pvp ook ineens aardige harde dmg spells gebruiken bijv: zoals je al zegt een druid heeft +2k healing gear, na de patch heeft hij dus ook ineens +700 spelldmg ofzo waardoor hij best flinke moonfires (oid) kan doen
harde dmg spells met 700 spelldmg? valt nog wel tegen imo zowieso zitten er dan geen talents in dus geen crits / goedkopere / snellere spells. Daarbij is dit alleen mooi zodat de meeste healers geen extra dmg setje te hoeven sparen als ze ook eens een keer een paar mobs willen killen.Anoniem: 234465 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:42:
[...]
*zucht*Anoniem: 234465 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:42:
[...]
[..]
Nou inderdaad. Sowieso zit je al bij het levellen als priest in een onmogelijke spagaat. Shadow is zo ongeveer de enige optie om fatsoenlijk te levellen, maar iedereen wil je als holy voor instances. Uitleggen dat het (op de lagere levels) voor healing doeleinden niets uitmaakt of je shadow of holy specced bent is geen beginnen aan. Even aangenomen dat er +healing gear te vinden is tijdens het levellen, is het met die 2.3 aanpassing in ieder geval weer zinnig om holy te speccen voor lvl70.Atlas schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:50:
... Probeer maar eens als holy priest/ holy pallie te gaan grinden. Succes
Meer dan terecht deze upgrade voor hen
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Daar heb je gelijk in, echter doe ik dit nooit, want iedereen heeft gear nodig om solo te kunnen spelen, dus waarom de healer uitschelden als hij waarschijnlijk voor betere healer gear gaat farmen met dat stukje cloth, achteraf heb jij er ook wat aan. En het is zeker goed dat healers wat meer dmg kunnen doen, kunnen zij ook redelijk solo gaan zonder constant dood te zijn.Bokkie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:15:
[...]
*zucht*
klok en klepel
Die aanpassing komt er niet zodat de healers eens even lekker mee kunnen dps'en op een bossfight, maar om zonder hulp van externen ook zelf eens wat questjes te kunnen doen of te kunnen grinden zonder dat ze hemel en aarde moeten bewegen om bij gods gratie eens een stukje +dmg cloth oid te kunnen looten zonder dat ze voor ninja worden uitgescholden door een of andere knakker in blues die het niet kan hebben dat een healer op dmg gear rolled.
Alleen jammer dat ze hier dus nog steeds de warriors links laten liggen en die laten grinde met een Protection BuildBokkie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:15:
[...]
*zucht*
klok en klepel
Die aanpassing komt er niet zodat de healers eens even lekker mee kunnen dps'en op een bossfight, maar om zonder hulp van externen ook zelf eens wat questjes te kunnen doen of te kunnen grinden zonder dat ze hemel en aarde moeten bewegen om bij gods gratie eens een stukje +dmg cloth oid te kunnen looten zonder dat ze voor ninja worden uitgescholden door een of andere knakker in blues die het niet kan hebben dat een healer op dmg gear rolled.
Als je idd maar 1 char hebt en 't is een prot warrior dan is dat klote ja, ik zou d'r ook nooit mee gaan grinden. Probeer gewoon voor raids de gedropte greens onder tanks te verdelen zodat ze hun repairs kunnen betalen, dat scheelt al een boel.ErwienO schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:23:
[...]
Dus alle healers kunnen na de patch ook wat makkelijker grinde en die gene met de hoogste repair costs mogen lekker met hun prot build dramatisch grinde nu heb ik er zelf niet zo heel veel moeite mee, want als prot ga ik niet eens mobs proberen te grinde ik vlieg dagelijks 3 rondjes over nagrand om daarna alles te laten prospecten en de gems op de ah te gooien, het is alleen weer jammer van blizz dat het weer zo moet gaan.
Bnet pindle#2913
links laten liggen is denk ik een groot woord, het warrior probleem hiermee is gewoon lastiger op te lossen, dan de healers wat +dmg te geven van hun healingErwienO schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:23:
[...]
Alleen jammer dat ze hier dus nog steeds de warriors links laten liggen en die laten grinde met een Protection Build, Ik heb gister toevallig weer eens gerepect naar Arms/Furry wat een verschil is dat in DMG uitput zeg ik heb al aardig wat dps gear bij elkaar gehaald op 2 items na alles epic.
Dus alle healers kunnen na de patch ook wat makkelijker grinde en die gene met de hoogste repair costs mogen lekker met hun prot build dramatisch grinde nu heb ik er zelf niet zo heel veel moeite mee, want als prot ga ik niet eens mobs proberen te grinde ik vlieg dagelijks 3 rondjes over nagrand om daarna alles te laten prospecten en de gems op de ah te gooien, het is alleen weer jammer van blizz dat het weer zo moet gaan.
Wel grappig. Toen ik nog op m'n priest raidde heb ik op de priest forums een topic geopend over dat het tof zou zijn als +healing gear ook een kleine damage component zou krijgen. Dat je op je tier 2 dus ook +damage zou krijgen, maar net wat minder dan mages en locks. Nou, meteen een hoop gezeik van warlock dat als we een DPS class wouden zijn maar een DPS class hadden moeten rollen.Anoniem: 63072 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:14:
Eensch Hydra. Ik zit nu op mijn Holy priest weer zonder gold en questen is een ramp, grinden onmogelijk.
Ja klopt, maar tijd voor een andere char heb ik gewoon niet ik probeer mn warrior zo goed mogelijk te maken voor de guild dus daar inversteer ik mijn tijd in, als Guild Master en Main Tank vind ik dat wel meer dan normaal omdat te doen, alleen ja het grinde is gewoon jammer dan.porn* schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:27:
[...]
Als je idd maar 1 char hebt en 't is een prot warrior dan is dat klote ja, ik zou d'r ook nooit mee gaan grinden. Probeer gewoon voor raids de gedropte greens onder tanks te verdelen zodat ze hun repairs kunnen betalen, dat scheelt al een boel.
Daar heb je ook wel gelijk in idd, een warrior heeft eigenlijk geen over eenkomst met elke class dan ook wat dat aan gaat. Ze hadden misschien iets van een grotere buff kunnen geven in Battel en Beserker stance maar dat zal dan wel weer te ver gaan.Bokkie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:28:
[...]
links laten liggen is denk ik een groot woord, het warrior probleem hiermee is gewoon lastiger op te lossen, dan de healers wat +dmg te geven van hun healing
[ Voor 29% gewijzigd door ErwienO op 22-10-2007 13:35 ]
Kweenie in een raidende guild zou je voor de MT gewoon dingen uit de bank kunnen halen. Enchantjes, craftables, als het voor guild progress is zou dat geen prob moeten zijn lijkt me. Op zich valt het nog wel mee, ik grind zeker 2-3x trager dan op mijn rogue maar heb dan ook vrijwel geen downtime. Maja die ene bandage in de 10 minuten op m'n rogue is dan ook niet echt noemenswaardig... op zich al een leuke buff als straks devastate en deva gemerged worden. Evt misschien voor grinden een shieldje pakken en er een spike op laten zetten, zodat je lekker multimob kunt grinden. Die ene blocktrinket met on use heal per block en gaan met die banaanErwienO schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:33:
[...]
Ja klopt, maar tijd voor een andere char heb ik gewoon niet ik probeer mn warrior zo goed mogelijk te maken voor de guild dus daar inversteer ik mijn tijd in, als Guild Master en Main Tank vind ik dat wel meer dan normaal omdat te doen, alleen ja het grinde is gewoon jammer dan.
Bnet pindle#2913
Doordat ik open met een dot, wordt de damage netjes verspreid over een paar seconden, dus je zit niet in 1x hoog met threat, maar dat wordt langzaam opgebouwd. Doordat ik pas echt dps ga doen als mijn cycle up is, kan ik makkelijk een SnD met bloodlust broach combineren. Plus dat wij ook nog met een threatmodifier zitten van 0.75. Waar voor andere dpsclasses 1 damage gelijkstaat aan 1 threat hebben wij hier ook al een extra voordeeltje.MantaMania schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:34:
Jullie doen allemaal een 1 of 2 cp SnD waarom niet een volle 5 punten dan kost het je toch ivm tot de tijd minder energy? Of vinden jullie die 5 combopunten de extra tijdsduur niet waard en gebruik je die liever voor rupture (of als ie al loopt eviscerate?).
BTW nawintjuh je zegt dat je start met garrote en dan bijna meteen je trinket?? ik neem aan dat je als rogue juist een beetje rustig start?
Omdat rupture erg goed scaled met je AP, erg goed. Je komt op een gegeven moment op een punt dat je meer damage doet met een rupture dan met je evis.Anoniem: 234465 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:37:
Improved SnD geeft je relatief het "meest waar voor je geld" als je het met 1cp doet omdat er daarna maar 3sec p combopoint bij komen oid.
Nawin waarom rupture ipv evic in het begin?? rupture doet volgens de tooltip bij mij 1000dmg (ja er staat ook improved bij your attack power) maar ik vraag me af hoeveel meer rupture dan daadwerkelijk doet? normale evics geven je al 1k oid. Of doe je het gewoon zodat je treat niet ineens te hard gaat?
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 22-10-2007 13:56 ]
Bnet pindle#2913
This is the Way.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Oo enlighten me!NoTimeRemains schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:47:
wat ook wel helpt voor de tanks zijn die LW insoles
Bnet pindle#2913
je zei in je eerdere post:Anoniem: 85443 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:40:
[...]
Doordat ik open met een dot, wordt de damage netjes verspreid over een paar seconden, dus je zit niet in 1x hoog met threat, maar dat wordt langzaam opgebouwd. Doordat ik pas echt dps ga doen als mijn cycle up is, kan ik makkelijk een SnD met bloodlust broach combineren.
Aggro ga ik pas pakken als mijn cycle up is. Dan zie ik dat ik langzaam maar zeker dichter bij de threat van de tank kom. Als ik daar ong 3k onder zit doe ik AR aan, constant backstabben totdat ik bijna aggro heb vanishen -> garrote en opnieuw beginnen.
Voordeel daarvan is dat je de rest van het gevecht echt kan nuken zonder aggro te pakken.
[...]
ik had het over op bosses uiteraard anders hoef je eigenlijk amper of cycles te spreken.porn* schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:46:
Garrote alleen op bosses denk ik? Mobs die niet lang genoeg leven (<10 sec) shiv ik meestal gewoon een keertje, SnD up, dan los gaan. Vind btw 3k threat maar weinig verschil met de MT hoor, moet je wel oppassen als je dan AR aanzet. Ik bedoel paar BS crits en je hebt aggro
@Manta: ik gebruik m'n CDs altijd zo snel mogelijk (indien geen verspilling, bijv mob die max 5 sec leeft, of geen aggro cap), de reden is dat wij altijd nog kunnen vanishen rond de 75-85% en dus weer helemaal opnieuw los kunnen gaan. Op die manier kun je vaak je CD's nog een 2e keer gebruiken (iig de kortere zoals trinkets).
[ Voor 31% gewijzigd door MantaMania op 22-10-2007 13:55 ]
Maar nu hoeft iemand dus niet twee aparte sets bij te houden. Een epic healset kan nu ook lekker meekomen met damage en hoef je alleen nog maar je respec kosten te betalen.Grijze Vos schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:50:
Euhm, die +dmg op je healing gear is zwaar zinloos behalve in PVP. Als ik met mn shadowpriest holy of disc spec en dan wil grinden gaat het nog kut, en dat is met mn dmg gear aan (+1200 shadow dmg, +900 gewone dmg).
Het lijkt leuk, maar je hebt er geen fluit aan hoor. Met 2000 +healing haal je nog steeds maar +600 dmg.
Dat begrijp ik, maar dit is voor protection spec warriors niet anders.Atlas schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:50:
[...]
Jullie rogues hebben makkelijk praten
Probeer maar eens als holy priest/ holy pallie te gaan grinden. Succes
Meer dan terecht deze upgrade voor hen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq