RaseriaN schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:01:
[...]
Zal vanavond eens wat screens uploaden anders en hier posten en/of eventjes naar je PM'en.
Kun je ongeveer zien wat mijn stats waren (weet het niet meer uit mn hoofd

)
[...]
Tjah, ik geloof wel dat we meer DPS gaan doen, maar dat zal niet door de gear komen maar meer door de toevoeging van Haste en Armor ignore proc/stats. In feite blijven we hetzelfde alleen stijgt onze AP linear mee met onze gear. Dubbele DPS lijkt me een beetje overdreven, maargoed.. beetje koffiedik kijken nog

Ah leuk man dat je dat doet. Post trouwens ook maar hier, is beter denk ik. Hebben anderen er ook wat aan.
Ik denk er trouwens wel hetzelfde over als jij ongeveer. Dubbele dps zwaar overdreven, maar iets meer mag wel toch?

Anoniem: 200262 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:03:
[...]
Je moest gewoon even mutilate respeccen ( ja ik weet het kost 50g maar eer gaat voor )
dan zou ik hem non stop afmaken en steeds uitlachen en spits
Wat jij hebt gedaan is ook wel mooi /wave dat is alsof hij nieks betekent
Maar waarom zou iemand nu nog voor spiteblade gaan ? ja 2.7 is wel nice maar je kunt beter voor S1 wapens gaan die sword ervan is erg goed omdat die minimaal 189 is en spiteblade 165 waardoor je white damage wat lager is

.
Trouwens weet iemand hoeveel Drakefist Hammer
kost ? want in 2.3 krijg je niet alleen stuns van mace in combat tree maar ook nog eens 5% criti
even kijken : mace haste >212+ gruul trinket : 325 +Assassination set 160 =687 haste
dat is toch ziek en dan heb ben je nog bij gruul laat staan als je troll bent 30% atackspeed en slice en dice nog 30%

Hehe, een respec had wel gekund. Zou in mijn geval ook niet duur zijn. Ik speel al vrij lang combat. Probleem was meer dat ik niet speciaal voor iemand ga respeccen. Ik moet dan namelijk ook nog terugspeccen en dat vond ik wel zonde.
Maar wat jij zegt was wel het idee achter mijn smile. Eerst heel groot praten, maar achteraf als een hond met de staart tussen de benen afdruipen. Ik ben niet iemand die zegt: LOL NOOB HAHA

, ik doe het liever wat subtieler. Voordeel daarvan is dat je niet kinderlijk overkomt, en zo een subtiele opmerking komt veel harder aan
Over die arenawapens heb je gelijk, maar ik heb er iets tegen. Ik heb natuurlijk wel die s2 shiv gehaald, maar toch steekt het mij een beetje. Het is veel te makkelijk om te krijgen. Ik ben er blij mee, maar ik ben er niet trots op.
Op mijn Malchazeen ben ik trots. Daar moet je toch net wat meer moeite voor doen (kort door de bocht, ik weet het, maar uiteindelijk komt het daar wel op neer).
Ik veroordeel overigens niemand. Ik heb zelf ook die shiv en das in principe ook easymode. Maargoed, het zou te dom zijn om zoiets te laten liggen.
Omdat swords altijd 2e of 3e keus blijft, hoef ik het allemaal niet zo snel te hebben (misschien gebruik ik het zelfs niet eens), dus wacht ik liever op de Spiteblade.
Ondanks het wat minder dps doet, heb ik dat wapen toch liever als nog zo een "easy mode" wapen.
De tandjes ! Zonde als je er zoveel geslikt had en door een stomiteit doodging
[
Voor 61% gewijzigd door
Anoniem: 85443 op 29-10-2007 15:15
]