Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 135 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.225 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 11:54
BraX schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:19:
O, Damn

Volgens mmo-champion!
Die nieuwe daily BG quests 4k Honor op PTR, dat is toch niet normaal!
Dan kan je zo 4X 4khonor halen 16k op een dag! beetje apart heb je zo hele s1 set bij elkaar gespaart in een week
Nee, er is per dag toch een daily quest voor EEN van de 4 bgs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

BraX schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:19:
O, Damn

Volgens mmo-champion!
Die nieuwe daily BG quests 4k Honor op PTR, dat is toch niet normaal!
Dan kan je zo 4X 4khonor halen 16k op een dag! beetje apart heb je zo hele s1 set bij elkaar gespaart in een week
Dat is dan wel heel fijn voor rogue dan kun je gewoon die 2 zwaarden nemen dan ziet je goed tot dat je ssc gaat doen :9

Hij zal 18k gaan kosten dusjah in 3 dagen heb je de Mh/Oh

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 28-10-2007 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:07

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 200262 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:50:
[...]

Dat is dan wel heel fijn voor rogue dan kun je gewoon die 2 zwaarden nemen dan ziet je goed tot dat je ssc gaat doen :9

Hij zal 18k gaan kosten dusjah in 3 dagen heb je de Mh/Oh
zwaardje gaat honor kosten??
ben bang dat het toch echt arena points gaat kosten, wat ff duur voor je het bijelkaar hebt.
(of je moet ander zwaardje bedoelen hoor, maar afaik krijg je alleen wapens met arena points)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In 2.3 gaan alle S1 item honor kosten de de main hand zal 18k honor kosten

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 28-10-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Anoniem: 200262 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:55:
En das maar goed ook want de huidige pvp honour rewards zijn echt crap(de wapens dan) vergeleken met de arena gear.

Het is voor de dia hard solo spelers de enigste manier om goede gear te krijgen door te spelen anders dan door items te farmen.

[ Voor 17% gewijzigd door barfieldmv op 28-10-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 16:13
Dat klopt, maar zo kunnen alle casuals vind ik TE makkelijk aan goede end-game gear komen. De manier zoals het nu was kei hard farmen voor een bracer vind ik beter dan had je net 4k op een dag ofzo na paar uur spelen.. Nu zou je dus met 1 questje 4khonor krijgen, daarnaast beetje farmen en je altje zit in een week aan full s1 gear + wapens!!! vind ik beetje overdreven maarja

Mijn alt zal er ook wel van genieten :D kan wel wat arena geaar gebruiken! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 11:11

On_E

Housemusic

Ik ben wel blij met die BG dailies. :)
BraX schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:37:
Nu zou je dus met 1 questje 4khonor krijgen, daarnaast beetje farmen en je altje zit in een week aan full s1 gear + wapens!!! vind ik beetje overdreven maarja
Is het niet zo dat de BG dailies alleen te doen zijn in BG weekenden ?

Dus in AV weekend kun je 4 x een AV daily doen.

[ Voor 83% gewijzigd door On_E op 28-10-2007 18:14 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BraX schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:37:
Dat klopt, maar zo kunnen alle casuals vind ik TE makkelijk aan goede end-game gear komen. De manier zoals het nu was kei hard farmen voor een bracer vind ik beter dan had je net 4k op een dag ofzo na paar uur spelen.. Nu zou je dus met 1 questje 4khonor krijgen, daarnaast beetje farmen en je altje zit in een week aan full s1 gear + wapens!!! vind ik beetje overdreven maarja

Mijn alt zal er ook wel van genieten :D kan wel wat arena geaar gebruiken! >:)
Dat klopt niet want wat wil je met S1 set in een raid ?

En in arena heeft iedereen dan veel meer sta en resi dusjah .
Alleen van dat swords vind ik iets te makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:07

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 200262 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:55:
aaaaah ok, dat wist ik niet!
handig voor men altje om hem wat leuke gear te geven :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
Lief dagboek,

Vanochtend na wat Netherwing dailies maar eens besloten om wat AV games te doen. AV weekend, dus makkelijk honour scoren. Nou, het is maar wat je 'makkelijk' noemt. We wonnen prima, maar het spel was echt ENORM laggy. PvP was het niet, iedereen ging nog erger dan normaal PvEen omdat je gewoon niemand dood kon krijgen. Schijnt elke week zo te zijn met AV weekends.

Nou, zit ik dus in Shatt me een beetje te vervelen, en te bedenken of ik toch weer AV ga doen, of toch maar Portal ga spelen ofzo.

/g So, anyone wants to do 2v2 arena's.

Guildy van me meteen van "Yes, ik wil op m'n lock Arena's gaan doen!"

Vet tof dus, charter gehaald, team met de naam "Treat us nice please" aangemaakt met een scared cat als logo, en aan de arena matches gegaan. De eerste 3 matches kansloos verloren omdat we gewoon niet goed op mekaar ingespeeld waren, maar daarna ging het een stuk beter. We hebben nu dus 16 matches gedaan, 7 wins 9 losses. Als je nagaat dat je een hoop mensen met flink wat gladiator items tegenkomt vind ik dat we het helemaal niet slecht deden! We zitten nu op 1470 rating, viel ons erg mee want we hadden verwacht veel harder naar beneden te zakken!

Goed vermaakt dus, had ik niet zo verwacht aangezien ik oefenpotjes way back niet zo leuk vond, maar dit is toch wel erg grappig. En puntjes sparen door elke week ff 10 potjes te doen is geen probleem, queue van minder dan een minuut en de potjes duren ook max 5m ofzo.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 16:28
zou iemand me kunnen vertellen hoe je als beginnend orc quests kan doen in silvermoon/ghostlands.
of is dit helemaal niet mogelijk?
je begint namelijk neutral maar heb geen idee hoe ik aan rep kom.

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 08:26

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Bartjeuhz schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 07:57:
zou iemand me kunnen vertellen hoe je als beginnend orc quests kan doen in silvermoon/ghostlands.
of is dit helemaal niet mogelijk?
je begint namelijk neutral maar heb geen idee hoe ik aan rep kom.
Pak de zep van Orgri naar UC en vanuit UC kan je middels een orb naar Silvermoon gaan en hup .. questen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

wat je zou kunnen doen om wat extra rep te krijgen is die zombies killen in the dead scar .. daarmee krijg je een rotting heart of .... nogwat. ... en die kun je op 2e verdieping in de inn van tranquillien inleveren
Anoniem: 221967 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:26:
[...]

tailoring en enchanting zijn 2 professions die je mooi naast elkaar kan levelen. lekker alle crap q rewards disenchanten en alle groene tailor leveling items ook disenchanten die je dan weer kan gebruiken om enchanting te levelen. en persoonlijk vind ik het 2 hele leuke professions waar je op level 70 veel profijt van zult hebben. imba epics voor je hoofd, schouders, chest, broek en schoenen slots+ enchants op je ringen, mja, is misschien nog iets te ver vooruit ;)
als je wilt beginnen met enchanting .. doe dat dan pas op level 20 25 30 (of lieftst nog hoger) .. zoiets
en neem tot die tijd een gathering skill (herbing, mining of skinning) .. want met enchanting verdien je over het algemeen geen zak totdat je hoge level enchants kan doen ..daarnaast .. heb je in het begin gewoon je geld nodig .. en klinkt het wel leuk dat je de met tailoring gemaakte items kan verkopen ,... maar . in het begin heb je vooral witte items die je maakt ..

echt .. believe me .. enchanting is een money sink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Anoniem: 158967 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 08:58:
Ik heb gister besloten te stoppen met mijn druid.
Ik zit af en toe ook heel erg te twijfelen met mijn boomkin. Vooral het gebrek aan betere leather gear dan wat ik nu heb (en wat reeel te krijgen is in de huidige situatie) maakt het lastig. Natuurlijk kan ik gaan kijken naar cloth maar dan wordt de concurrentie groter en ik weet dat veel clothies bij ons in de guild die gear ook goed of misschien nog wel beter kunnen gebruiken. Heb dit weekend eens alle heroic loot bekeken voor mijn boomkin en er zit bijna niks tussen. Waarom al die moeite doen als ik er zelf zo weinig aan heb. De badges kan ik nog wel gebruiken voor mijn craftable epic chestpiece maar dat is dan ook alles.

Boomkin is echt heel erg leuk om te spelen en ik ben ook altijd meer dan welkom in parties of raids maar het gebrek aan gear maakt het erg lastig om door te gaan. Kan nu wel continu BG's doen om honour te farmen voor de S1 Arena gear die binnenkort uitkomt maar of dat nou de oplossing moet zijn. Arena vind ik zelf echt niet leuk om te doen, BG's dan weer wel maar PvE blijf ik gewoon leuker vinden.

Ben nu wel een rogue als alt aan het levelen wat wel heer erg goed bevalt. Misschien dat ik daar maar een verder mee moet gaan en mijn druid alleen ga gebruiken voor Karazhan waar nog wel wat leuke loot ligt te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 171114 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 08:17:
wat je zou kunnen doen om wat extra rep te krijgen is die zombies killen in the dead scar .. daarmee krijg je een rotting heart of .... nogwat. ... en die kun je op 2e verdieping in de inn van tranquillien inleveren
Waarom zou je? Je kunt gewoon die quests daar doen, heb je geen rep voor nodig. M'n druid heb ik ook gewoon op level 5 naar silvermoon verscheept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
klopt...ben er weer heengelopen en nu kan ik quests accepteren.
toen ik er gisteravond heenliep (lvl 1) kon het nog niet
ben lvl 9 en nu kan het dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Topicstarter
Ik ben dat geld verdienen goed door aan het krijgen >:)

Volgens mijn addon heb ik sinds vorige week zaterdag 1459 gold verdiend. Dat vind ik niet slecht. Teller staat nu op 1666.

Nu vind ik questen wel leuk. Lightheaded is gewoon te makkelijk :P
Cartographer had ik al, vond ik een zeer mooie vervanger voor de standaard map, maar icm lightheaded is echt echt kinderspel.

Je accepteert een quest. Dan ga je naar je questlog (nu heb ik een EQL op basis van Ace 2), kijkt bij je lightheaded venster naar de info. Je zoekt naar een comment waar coords instaan. Die klik je aan en vervolgens krijg je een pijltje in je scherm die de distance laat zien + het geschatte aantal seconden/minuten _/-\o_

Gelukkig ben ik ook goed gegeared en kan ik alle questen snel afronden. Gisteren zelfs een aantal lvl70 3man questen gesolo'd.

Ik heb trouwens een nieuwe manier van geld verdienen (easy mode) gevonden. Ergens in netherstorm (noord oosten), heb je een kampje met die vage mannetjes. Die humanoids.

Je hebt daar ook etheurium prisons. Die kan je met zo een key, die best veel dropped openen. Uit zo een prison komt een speciale lvl70 mob (immune voor stuns enzo). Ik had 5 sleuteltjes en heb ze allemaal gebruikt om die prison te openen. De loot:

1 lvl 70 green staff met 32agi/32strenght en 333 AP voor bear/cat etc -> 36g op AH
1 lvl 70 green leather head 30agi/30strenght ->19g op AH
1 lvl 70 blue cloak -> 14 sta 18 FR 34AP, helaas bop echt een mooie cloak voor de AH
Nog 2 greenies die ik voor +/-8g per stuk gevendored heb.

Dat wat betreft het geld >:)

Heb ook met wat goeie guildies heroic shattered halls gedaan, maar das echt een eitje. We raceten erdoorheen. 0 keer gewiped en geen 1 prisoner was executed. Was echt gaaf + heroic SH = 5 badges en veeeeel leuker dan heroic mech :/

Helaas dropte die brute fist niet. Die ziet er echt leip uit. Zou ik wel leuk vinden om te hebben.

Wat ook leuk was, was dat ik gevraagd werd voor een heroic Botanica run door een andere, gerespecteerde guild. Ik was de enige non guildie.

Maar wat gingen zij een partij ziek te werk. Volgens de tank waren manabreaks voor girlies, dus daar deden we niet aan. Volgens mij hebben we heel die instance gecleared in 35 min. Die tank was zoooo ziek, hij bleef maar gaan. Het is dat ik energy heb, want ik kon het echt maar net bijhouden.

Daar heb ik de laatste badges verzamelt om die bloodknigt war cloak te halen. Ook een lekkere dpsboost. Ik had echt een gare lvl 70 cloak uit mech (uit dat commander ding)

Wat ik wel leuk vond was dat die 4 man zeer impressed waren over mijn skill en dps. Ik heb dus ook sindsdien iets van 5 whispers gehad of ik meeging "ff een heroicje" doen.

En last but not least -> gisteren maggy gedowned. Het clicken ging helemaal perfect, dus verder alleen een kwestie van hard nuken. En dat deden we >:)

Zeer interessante loot:

T4 Fallen champion, waar het openingsbod gelijk 3395 DKP op was :') (ging weg voor rond de 4k dkp)
T4 Fallen defender (?) ging voor veel minder weg, 2k ofzo
en nog wat leuk casterspul en iets voor een hunter.
Die Head van mag wilde ik wel. Zit atm met een blue lvl67 ring, maar op een gegeven moment bidde ik niet meer omdat een maat hem ook wilde. Wilde zijn dkp niet burnen.

Op dat moment zeer zuur (25Agi/34AP vs 25agi/24Sta/54 AP) maargoed, achteraf toch opgelucht omdat ik hem toch zou vervangen met de ring van Curator (als hij ooit dropped :P )

En aangezien ik aardig wat dkp heb, iets van 4000 nu, kan ik hem altijd nog krijgen (head dropt namelijk altijd), mocht ik woensdag bijv geen geluk hebben met curator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 08:49:
[...]

Waarom zou je? Je kunt gewoon die quests daar doen, heb je geen rep voor nodig. M'n druid heb ik ook gewoon op level 5 naar silvermoon verscheept.
denk dat ik zijn vraag niet goed begreep
maar zo kan je in ieder geval wel extra rep krijgen, mocht je qua quests net niet exalted zijn geworden (-> exalted naar mooie cloak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-05 14:04

DefLite

Why so serious?

ben nu exalted met constortium aant grinden, want die tabard ziet er echt nice uit : D oh ja en gratis blue/meta gems :P
Mag straks 18 keys gaan inleveren lkkr veel mobs killen ^^

[ Voor 20% gewijzigd door DefLite op 29-10-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:13

RaseriaN

So much choices..

Lief dagboek,

Heb dit weekend een goed weekend gehad :Y)
Eerst met mijn Rogue heb ik Leatherworking op 355 gezet en ben druk aan het grinden voor Thick Clefthoof Leather. Ook had ik wat problemen met Arcatraz groepen vormen omdat ik een te laag Lockpicking had, dus heb dat ook direct op 350 gezet zodat ik daar geen problemen meer mee had.
Tevens heb ik eindelijk de DPS ring van Headless Horseman mogen looten, en door een Karazhan run (mijn eerste op mijn rogue :>) heb ik nu ook de friendly Violet Eye ring :)

Op mijn Warrior heb ik lekker Arena gespeeld met nog 2 off-spec personen. Een Holy/Disc Priest en een Feral/Tank specced Druid en ikzelf als Fury Warrior. Hoop lol gehad, veel gelachen en gestopt met een 1541 rating en meer gewonnen dan verloren potjes. Daarna ging ik kijken wat ik al had qua honor points en het bleek dat ik mijn S2 Sword Offhand kon gaan halen voor mijn Warrior *O*
Nu nog een keer Mongoose erop en dan samen met mijn Spiteblade is dat een mooi gezicht :+

Gisteren heb ik voor mijn Rogue een 2e epic pattern gescoord namelijk : Swiftstrike Shoulders! Samen met de Boots of Utter Darkness en Primal Strike set lijkt me dat een mooi setje om mee te DPSen ;)

Ben ook nog druk bezig met het farmen van Mark of Sargeras voor mijn Aldor Reputation maar dat gaat zo kinderlijk makkelijk dat ik dat op een lager pitje heb gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mhja .. heb een korter lief dagboekje

39 1/2 ... getting close .. ;)
met beetje geluk/moeite vanavond 40 en rondrennen op mount

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 29-10-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gaat zuig bij ons >_< gisteren niet eens KT om kunnen leggen :X een van onze rogues (en council leden) gaat er vandoor, en de laatste tijd te weinig healers online om hyjal of BT te kunnen doen :/

Naja in ieder geval gisteren eindelijk me T5 shoulders kunnen looten, voor 4 set bonus, kom alleen 1 hit te kort voor hitcap :+ (die ik had kunnen halen als ik die heroic Mechanar gem niet in me Anetheron's Noose had gestopt, maar gewoon in mijn Belt of Blasting 8)7 )

Hopelijk vanavond weer een goede setup, KT 1-shotten en dan weer Hyjal in.

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 29-10-2007 09:33 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Lief dagboek...

Dit weekend was echt een professions weekend voor mij. Fishing tot 335, Cooking tot 334 en First Aid tot 375. Nu kan ik eindelijk leuke food buffs maken, en zonder veel moeite in Zanga vissen. :)

Verder eindelijk Revered met Cenarion, nu nog Exalted worden. En ik wil ook mijn Sporagger rep omhoog krijgen, aangezien ik dan Primal Earth > Primal Water kan, en dat is goed verdienen bij ons op de server. Al is het Water > Air ook wel aardig. Blijft balen dat transmute maar 1x per dag kan.

-- edit --

En weer een Kara poging. Helaas. Weer niet genoeg members online, dus werd weer afgeblazen. Denk dat het nog wel een tijdje gaat duren voor we genoeg members voor Kara hebben.

Oh, en een guildie is naar Shadow gespecced met zijn Priest. Wow, dat maakt mijn job als healer toch wel makkelijk. :)

[ Voor 23% gewijzigd door OkkE op 29-10-2007 09:35 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-05 08:20

Rashann

Zoek de hond...

Bokkie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:31:
Gaat zuig bij ons >_< gisteren niet eens KT om kunnen leggen :X een van onze rogues (en council leden) gaat er vandoor, en de laatste tijd te weinig healers online om hyjal of BT te kunnen doen :/

Naja in ieder geval gisteren eindelijk me T5 shoulders kunnen looten, voor 4 set bonus, kom alleen 1 hit te kort voor hitcap :+ (die ik had kunnen halen als ik die heroic Mechanar gem niet in me Anetheron's Noose had gestopt, maar gewoon in mijn Belt of Blasting 8)7 )

Hopelijk vanavond weer een goede setup, KT 1-shotten en dan weer Hyjal in.
Shaman nodig? :P

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Mja weet eerlijk gezegd niet of Method wat voor je is eigenlijk, zeker met de huidige stand van zaken zou het denk ik zonde zijn om te transferen naar Emeriss :P In zowel Method als mijn oude guild op Bloodscalp zitten denk ik een paar mensen die je al in de eerste week zal muten/ignoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Little_captain schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:20:
ben nu exalted met constortium aant grinden, want die tabard ziet er echt nice uit : D oh ja en gratis blue/meta gems :P
Mag straks 18 keys gaan inleveren lkkr veel mobs killen ^^
heb mijn rogue ook op exhalted gehad bij consortium...maar toen kreeg je de gems niet in je mail...hoop gezeur om geweest enz
neem aan dat dat nu gefixed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bartjeuhz schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:46:
[...]

heb mijn rogue ook op exhalted gehad bij consortium...maar toen kreeg je de gems niet in je mail...hoop gezeur om geweest enz
neem aan dat dat nu gefixed is?
learntoreadpatchnotes

al vanaf april of mei is het zo dat je die zak gems gewoon in nagrand kan ophalen elke maand.
Het is trouwens puur random, kan zijn dat je exalted bent en 6 groene gems krijgt terwijl iemand die honored is er 2 blauwe uit haald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Bokkie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:48:
[...]

learntoreadpatchnotes

al vanaf april of mei is het zo dat je die zak gems gewoon in nagrand kan ophalen elke maand.
Het is trouwens puur random, kan zijn dat je exalted bent en 6 groene gems krijgt terwijl iemand die honored is er 2 blauwe uit haald
jaja ben er een maand of 5 compleet uit geweest vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Gister met mijn rogue gerespecced naar 20/41/0 met dagger specialisatie, hoorde van een RL vriend dat hij hoorde dat dagger rogues wat meer moeite hadden met grinden, maar op dit moment nog geen last van gehad.
Hetgene waar ik het meeste aanmoest wennen is dat ik dus mijn abilities anderes heb ingedeeld op mijn actionbars, waardoor ik nog wel eens een SnD ipv een Evi deed.
Verder nu leuke weps en gear denk ik, moet vandeweek maar Clefthoofs gaan grinden voor de Heavy Clefthoof gear van Cenarion Enclave. Zijn volgens mij leuke gear setjes voor mij nu.
maar een kleine 100 clefthoof leather is volgens mij een tijdsrovende bezigheid, dus maar even tijd voor inzetten.
Heb met een priest(holy) afgesproken dat we samen de Kara Attunement gaan doen, hij komt er anders in zijn 1tje niet doorheen.
Zodra ik mijn rogue lekker op een niveau heb voor Kara ook maar weer tijd gaan besteden aan mijn lock, genoeg highlevel rogues aanwezig op het moment, maar helaas te weinig(lees geen) 60+ locks, waardoor het levelen van mijn lvl 52 lock volgens mij de moeite waard is.
Al met al, genoeg gedaan, maar nog veel meer te doen :)

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bartjeuhz schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:50:
[...]

jaja ben er een maand of 5 compleet uit geweest vandaar
ah vandaar ^^ maar is inderdaad nog wat gerommel om geweest,
wel jammer dat het zo random is wat je krijgt :P
liledevil schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:50:
Gister met mijn rogue gerespecced naar 20/41/0 met dagger specialisatie, hoorde van een RL vriend dat hij hoorde dat dagger rogues wat meer moeite hadden met grinden, maar op dit moment nog geen last van gehad.
Hetgene waar ik het meeste aanmoest wennen is dat ik dus mijn abilities anderes heb ingedeeld op mijn actionbars, waardoor ik nog wel eens een SnD ipv een Evi deed.
[..]
dagger combat grinden zuigt hard imho >_< als ik ging grinden wisselde ik gewoon terug naar me mace/zwaard in mainhand, niets irritanter dan met grinden steeds achter je mob te moeten komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Lief dagboek, (of doen we dat niet meer? ;))

Woei, toch een maandje of vier geleden dat ik hier voor het laatst gepost heb denk ik. :) Heb toen een break van bijna twee maanden genomen tijdens de zomer en daardoor de first kill op Leotheras gemist. Daarna wegens internetstoring en vakantie ook de kills op Vashj en Solarian, maar sinds die tijd ben ik weer actief aan 't spelen.

Inmiddels m'n lock op 70 gekregen van 't weekend en gelijk m'n spellstrike pants, twee frozen shadoweave items en m'n girdle of ruination aangetrokken. Had ook de ring van horseman al, dus 't gaat lekker wat dat betreft. Paar runs gedaan en moet inmiddels alleen BM nog voor attunement, en heb heel Nagrand, BEM, SMV en Netherstorm nog om te questen voor geld. (wat hard nodig is nu :P)

Daarnaast hebben we de afgelopen drie weken fulltime op Kael'thas gezeten. Paar keer P5 gezien, laatste anderhalve week veel op P4 gehangen. Gisteravond net voor acht uur eerste try van de avond, rond kwart over acht lag 'ie neer. :D Geen flauw idee hoe we het voor elkaar gekregen hebben, maar een kill op de eerste try had niemand verwacht. :)

Daarna dus met 25 man Hyal in om daar eens te kijken. Helft van de raid liep nog buiten toen iemand met Jaina sprak dus dat was al snel een eerste wipe. :P Eerste try op trash ging ook nogal lastig, maar we kregen 't vrij snel door. Casters sheepen en de rest wordt voor het grootste deel geAoE'd. Eerste serieuze try (Rage kwam er één keer bij om ons wat sneller te laten wipen) rond de 40%, tweede try lag 'ie. :) Daarna nog met 18 man BT ingegaan en trash tot de kamer van Naj'entus gecleared tot we er om half één genoeg van hadden. Geweldige avond! :D

Hoe zijn de eerste paar bosses van Hyal/BT vergeleken met Kael trouwens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Bokkie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:55:
[...]

ah vandaar ^^ maar is inderdaad nog wat gerommel om geweest,
wel jammer dat het zo random is wat je krijgt :P

[...]

dagger combat grinden zuigt hard imho >_< als ik ging grinden wisselde ik gewoon terug naar me mace/zwaard in mainhand, niets irritanter dan met grinden steeds achter je mob te moeten komen :P
mutilate grinden is overigens wel prima...
zo heb ik 2500 ogres gekilled in nagrand voor rep
zijn dan wel een aantal levels lager maar dan ook wel dood voor ze uit stunlock komen
overigens nauwelijks goeie loot van die gasten. tot ik in de laatste 10 kills een epic plans vond en verkocht voor 1600gold
dus uiteindelijk meer dan de moeite waard geweest :)

offtopic:
lief dagboek...hebben jullie dat van de viva overgenomen ofzo }:O

[ Voor 5% gewijzigd door Bartjeuhz op 29-10-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Exitium schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:59:
[..]

Hoe zijn de eerste paar bosses van Hyal/BT vergeleken met Kael trouwens? :)
een lachertje eigenlijk, pas bij Bloodboil wordt het wat lastiger imho,

Najentus, supremus, shade en gorefiend zijn allemaal makkelijker dan KT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-05 16:37
Ik mijn eigen ook wel weer vermaakt dit weekend, alhoewel ik ook niet zoveel heb kunnen spelen.

Mijn rep met Kurenai naar exalted geholpen, zodat ik een groot bokkie heb kunnen kopen ipv van mijn oude non-epic ram. En door het grinden nu op 84% in lvl 69, dus dat moet vanavond een lekkere ding zijn en nog even een cheap flying mount halen.

Red ik het dus net om binnen een jaar 2 70's te hebben (niet speciaal op gefocused verder, maar toch).

En dan maar verder verder questen om geld voor minstens 1 epic flyer te regelen. Met al de mounts en skill voor mijn priest toch wel weer dipje in mijn fondsen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-05 07:57
Black-Hole schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 08:33:
[...]

Ik zit af en toe ook heel erg te twijfelen met mijn boomkin. Vooral het gebrek aan betere leather gear dan wat ik nu heb (en wat reeel te krijgen is in de huidige situatie) maakt het lastig. ... alles.
Dude! Je hebt echt wel leuke gear hoor, het gaat misschien niet zo hard of snel als je wilt of hoopt, maar die craftable LW Oomkin/Treekin gear is een hele mooie upgrade voor jou. De spelldmg trinket van badgesrewards is ook nais. Kom je zo in de buurt van 800 spelldmg. Zo zag mijn gear er ook ongeveer uit voordat ik in t4 werd gestoken.

Plus 2.3 kent ook wel wat oomkin-liefde, dus gewoon lekker doorgaan op je druid zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Bokkie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:02:
[...]

een lachertje eigenlijk, pas bij Bloodboil wordt het wat lastiger imho,

Najentus, supremus, shade en gorefiend zijn allemaal makkelijker dan KT
Kael gaan ze ook nerfen toch?

--btw met m'n combat dagger rogue, wat zouden jullie zeggen: ruthnessless of impr. eviscerate?

[ Voor 13% gewijzigd door 170074 op 29-10-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Health van advisors en wapens wordt omlaag gehaald geloof ik, niet zo spannend verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

170074 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:46:
--btw met m'n combat dagger rogue, wat zouden jullie zeggen: ruthnessless of impr. eviscerate?
Als je dat moet vragen da.... laat maar :Y)
Ik zou voor Ruthlessness gaan, vele malen beter dan Imp. Eviscerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51

chromeeh

the Gnome

Bokkie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:55:
[...]
[...]

M'n rogue altje (lvl 37) gebruikt ook daggers (combar build) en kan niet zeggen dat ik moeite heb met grinden. Integendeel zelfs... Maar goed ik vind het uberhaubt leuk spelen...
Beetje sneaken enz 8)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Exitium schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:55:
Health van advisors en wapens wordt omlaag gehaald geloof ik, niet zo spannend verder.
Dat is toch al gedaan?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
http://forums.wow-europe....?topicId=1155755582&sid=1
Kael’Thas
  • All four advisors have had their health reduced by 10%.
  • All of the summoned weapons have had their health reduced by 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-03 21:50

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Ze gaan hem nog een keer nerfen

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Macadoshis schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:10:
[...]

Ze gaan hem nog een keer nerfen
oh :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236948

By the way, wil ff iedereen bedanken voor de Auctioneer tip... geweldige add-on om flink geld te maken, verdien zo behoorlijk met mijn leatherworking en mining

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103431

Misschien iemand zin om een Horde alt beginnen?

Een maat en ik gaan beginnen met het levelen van een alt dmv instances. Hij gaat tanken als paladin (vanwege aoe capaciteiten), en ik ga healen als druid. Nou ben ik opzoek naar mensen die zin hebben om mee te doen omdat een instance 2mannen nogal bagger is :D.

Het liefst hebben we wat dps'ers met aoe capaciteit, dus warlock/mage, maar alle soorten dps is prima als we maar genoeg hebben.

Verder moet je wel weten dat ik wel full time werk heb en daarom alleen in de avond kan spelen.

We zijn alvast begonnen met levelen naar 20 op het realm Talnivarr.

Het leek ons een leuk idee sowieso met het aankomende 2.3 en wat nieuwe alts hebben.

Als je nou interesse hebt lijkt het me handig dat je even ingame een mailtje stuurt aangezien dit topic zo snel gaat dat ik het nauwelijks kan bijhouden tijdens werk.

Stuur naar Dorsath @ Talnivarr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
170074 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:46:
[...]

Kael gaan ze ook nerfen toch?

Ruthlessness, met afstand. Imp evis is een enge talent :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Anoniem: 85443 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:24:
[...]

Ruthlesness, met afstand. Imp evis is een enge talent :/
Wat doet Ruthlesness ook alweer?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
KillGhost schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:27:
[...]

Wat doet Ruthlesness ook alweer?
60% kans op een cp na finishers als je em 3/3 hebt. Dit is uit mijn hoofd, dus er kunnen fouten inzitten, maar dit was hem geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Anoniem: 85443 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:29:
[...]

60% kans op een cp na finishers als je em 3/3 hebt. Dit is uit mijn hoofd, dus er kunnen fouten inzitten, maar dit was hem geloof ik.
Ah, ja. Ruthlesness > Imp. Evi dan ja ;) Werkt ook heerlijk met t4 set van rogues. Vaak 2 CP na een finisher.

[ Voor 10% gewijzigd door KillGhost op 29-10-2007 11:36 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
KillGhost schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:35:
[...]

Ah, ja. Ruthlesness > Imp. Evi dan ja ;) Werkt ook heerlijk met t4 set van rogues. Vaak 2 CP na een finisher.
Ja daarom jaag ik ook op dat laatste stuk. Op die T4 chest ging ik maar niet bidden. Chest of Connivor > T4. Die gloves daarentegen kunnen wel vervangen worden door T4.

Dan heb ik ook die heerlijke setbonus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
quote: Curze
Yup, he's dead. Wasn't pretty, wasn't stylish, and hell there was pain and laughter (both largely at Asana's expense ;)) along the way.

Below please find the obligatory killshot, complete with Heroisms, Avenging Wraths and one confused rogue in moonkin gear. If you want to stare at it, feel free as it'll be a long while until Sunwell kill shots overwrite it :)

Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/485/illidanpwnedgy5.jpg

So, grats to:
Eniac on [item]Shard of Azzinoth[/item]
Bakke on [item]Crystal Spire of Karabor[/item]
Vagos on [item]Chestguard of the Forgotten Conqueror[/item] that got overaggroed into [item]Shroud of Absolution[/item]
and finally Benzedrine on [item]Chestguard of the Forgotten Protector[/item] that got ninjaed into [item]Skyshatter Chestguard[/item]

While the purples may be shiney, the polygons suitably epic, it wasn't all fun and games along the way... When your main tank starts a fight with these immortal words, you know you're in safe hands...

Afbeeldingslocatie: http://img180.imageshack.us/img180/6251/ohcrapsx4.jpg

Do you wipe? Do you flee? No of course not...

Afbeeldingslocatie: http://img180.imageshack.us/img180/7092/repairbotsfc1.jpg

And when that ain't possible? :P

Afbeeldingslocatie: http://img180.imageshack.us/img180/3392/engcommentph8.jpg

Pure genius.

See y'all in patch 2.4.
toon volledige bericht
Tylerlee is de MT om duidelijk te maken :p

W00T!! eindelijk, en zoals ze zeggen zie jullie in 2.4 :p tijd om wat slaap in te halen.

Done en done

http://www.genesis-stormrage.com

10% MT dood, Rogue in evasion aan het tanken, 5% nog 10 man in leven, 2% nog 5 man ping pong agro ^^ 1% kan niet meer targetten "shit wat gebeurd er"

BigWigs: "Illidan has been defeated"

Holy Shit!

..
..
..

en dan wipen op overgebleven parasites :D

[ Voor 9% gewijzigd door Ashrah op 29-10-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

Grats met Illidan kill.

'k Hoop daar toch ook nog een keer aan te komen. :)
Is er btw al een ETA op 2.3? Hoelang is zoiets doorgaans op PTR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Anoniem: 142494 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:56:
Grats met Illidan kill.

'k Hoop daar toch ook nog een keer aan te komen. :)
Is er btw al een ETA op 2.3? Hoelang is zoiets doorgaans op PTR?
Het is wel een vrij grote patch. Ik verwacht zelf nog minimaal 2 weken op PTR. Misschien zelfs nog wel 3.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 10:33
Anoniem: 85443 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 08:58:

Heb ook met wat goeie guildies heroic shattered halls gedaan. Helaas dropte die brute fist niet. Die ziet er echt leip uit. Zou ik wel leuk vinden om te hebben.
Ja vet issie he, heb vant weekend zitten kijken naar Q-loot en instance drops voor mn fury warrior alt en die fist viel wel op ja, lekker veel DPS ook (veel rage regen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 171114 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:15:
denk dat ik zijn vraag niet goed begreep
maar zo kan je in ieder geval wel extra rep krijgen, mocht je qua quests net niet exalted zijn geworden (-> exalted naar mooie cloak)
Je kunt niet NIET exhalted raken met Tranq tenzij je een aantal quests gedropped hebt. Exhalted is gewoon een logisch gevolg van het doen van alle Ghostlands quests :)
OkkE schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:33:
Verder eindelijk Revered met Cenarion, nu nog Exalted worden. En ik wil ook mijn Sporagger rep omhoog krijgen, aangezien ik dan Primal Earth > Primal Water kan, en dat is goed verdienen bij ons op de server. Al is het Water > Air ook wel aardig. Blijft balen dat transmute maar 1x per dag kan.
Balen? Als het onbeperkt was, kon je er sowieso niks aan verdienen. Ik heb trouwens die earth > water transmute, Is lekker 15-20g per dag scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 22:08

Bezulba

Formerly known as Eendje

echt soms word je moe van guilddrama.. mensen die leaven omdat er op posts op het forum gereplied word.. het is een forum! mensen zullen altijd op andere reageren als ze het daar niet mee eens zijn! als je daar niet tegen kan kom dan het forum niet op... shit.. :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dagboekkie,

Vrijdag gingen we kara weer in na een uitstekende run op woensdag (alles t/m Curator neer). Onze MT was een beetje chagerijnig en had eigenlijk geen zin in kara, maar na een goed gesprek met de RL ging hij toch mee.
De RL vond het wel een keer leuk om wat tries op Nightbane te doen om het gevecht een beetje te leren. Onze MT had het stance-dancen nog niet helemaal goed door waardoor we een paar keer wipe-ten. Eén van de keren ging de MT dood en had ik de aggro (als OT) waardoor ik moest stance-dancen. Ging beter dan ik verwacht had en we kregen hem tot 79%. Niet echt spannend voor de meeste guilds hier, maar wij zijn nog aan het oefenen ;).
Na wat tries werd het toch tijd om wat bosses te killen die we al down hebben gehad. We gingen dus naar Shade of Aran. We beginnen het steeds beter te doen hier en kregen hem neer op de 2de try met iedereen nog in leven :).
Daarna natuurlijk door naar Chess Event (easy epics!). Blijft toch een leuk "gevecht" :). Ik was helemaal blij toen de King's Defender dropte :D. Onze MT had hem al dus ik mocht hem looten :). Zondag gelijk even Mongoose erop laten zetten en ik merk gelijk dat ik stukken meer rage tot mijn beschikking heb :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
eendje schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:14:
echt soms word je moe van guilddrama.. mensen die leaven omdat er op posts op het forum gereplied word.. het is een forum! mensen zullen altijd op andere reageren als ze het daar niet mee eens zijn! als je daar niet tegen kan kom dan het forum niet op... shit.. :/
Is dat niet het doel van een forum? :X

[ Voor 83% gewijzigd door Exitium op 29-10-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05

Neelon

FOR PONY!!!

eendje schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:14:
Gaat goed bij jullie de laatste tijd. :/

damn...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:42

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Na driekwart jaar heb ik mezelf weer gesubscribed :)

Nieuwe server, gewoon voor de leuk. Een lockje genaamd Plunky op Thunderhorn.

Als er nog meer mensen zijn die daar spelen en een beetje goud kunnen missen van hun epiced-out lvl 70..... *beg* *beg*

Ben die 6 slot bags echt wel zat. De AH is voor newbies zonder main echt hyperinflated. Simpele level 8 greens kosten soms al 50 silver of meer. De 8 slots bags zijn duurder dan bij de vendor zelf :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-05 19:37
Maranno schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:39:
[...]

Tylerlee is de MT om duidelijk te maken :p

W00T!! eindelijk, en zoals ze zeggen zie jullie in 2.4 :p tijd om wat slaap in te halen.

Done en done

http://www.genesis-stormrage.com

10% MT dood, Rogue in evasion aan het tanken, 5% nog 10 man in leven, 2% nog 5 man ping pong agro ^^ 1% kan niet meer targetten "shit wat gebeurd er"

BigWigs: "Illidan has been defeated"

Holy Shit!

en dan wipen op overgebleven parasites :D
toon volledige bericht
Toevallig, had ik het net ook over met een collega van me (Benzedrine :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Helox-in-a-box schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:03:
[...]

Ja vet issie he, heb vant weekend zitten kijken naar Q-loot en instance drops voor mn fury warrior alt en die fist viel wel op ja, lekker veel DPS ook (veel rage regen).
Yep zeker een mooie fist. Ook eindelijk 1tje waarvan de looks ook goed meekunnen, want zeg nu zelf: Daggers zijn nu eenmaal het moost ;)
Hey wat is dit nou :o :Y)

Gz op de Illidan kill d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Anoniem: 85443 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:51:

Yep zeker een mooie fist. Ook eindelijk 1tje waarvan de looks ook goed meekunnen, want zeg nu zelf: Daggers zijn nu eenmaal het moost ;)
No way. Swords/Fists > Daggers. Dagges zijn altijd zo klein. Alhoewel Perdition Blade en Core Hound Tooth toch wel erg coole daggers waren. Ik neem Full T2 + deze 2 wapens ook mee nu voor een toekomstige killshot :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hydra schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:04:
Balen? Als het onbeperkt was, kon je er sowieso niks aan verdienen. Ik heb trouwens die earth > water transmute, Is lekker 15-20g per dag scoren :)
True. Die onbeperkte transmute zou dan ook alleen voor mij moeten gelden. ;)

Maar inderdaad, Earth > Water is erg winstgevend. Van 3g naar 20g ongeveer. Moet 'm dus alleen nog te pakken zien te krijgen. Maar 't is best makkelijk rep farmen voor Spor.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

OkkE schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:03:
True. Die onbeperkte transmute zou dan ook alleen voor mij moeten gelden. ;)

Maar inderdaad, Earth > Water is erg winstgevend. Van 3g naar 20g ongeveer. Moet 'm dus alleen nog te pakken zien te krijgen. Maar 't is best makkelijk rep farmen voor Spor.
Je kan die mobs farmen, of je kan een repeatable quest doen. Moet je wat Naga's killen!
Die laatste is vele malen makkelijker en geeft veel meer Rep ;)
Moet zelf nog een klein stukje naar Revered voor de Recipe.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:00

Seraphin

Meep?

FunkyTrip schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:47:
Na driekwart jaar heb ik mezelf weer gesubscribed :)

Nieuwe server, gewoon voor de leuk. Een lockje genaamd Plunky op Thunderhorn.

Als er nog meer mensen zijn die daar spelen en een beetje goud kunnen missen van hun epiced-out lvl 70..... *beg* *beg*

Ben die 6 slot bags echt wel zat. De AH is voor newbies zonder main echt hyperinflated. Simpele level 8 greens kosten soms al 50 silver of meer. De 8 slots bags zijn duurder dan bij de vendor zelf :D
Hmmm viel mij afgelopen weekend ook al op: heb een rogue-je gerolled (nu lvl 15 ofzo), en wilde in eerste instantie niet m'n main de gear laten verzorgen. Na een kijkje op AH kwam ik op andere gedachten... damn dat was duur.

Dus maar even heeeeel snel light- & medium leather bij elkaar gesprokkeld op mn 70 druid:
  • Ren als beertje WC in
  • Aggro elke raptor die er is (beginstuk, nog voor je de klif af springt)
  • Zodra je veeeuuulll raptors op je in hebt hakken spring je naar beneden
  • Terwijl de raptors omlopen naar casterform, -> heal (zelfs lvl 17 mobs krijgen me nog op 50% als het er genoeg zijn)
  • Raptors komen beneden: ->AoE teh sheit outta them. Jammer dat de AoE dmg capped is, maar omdat de beestjes zo laag zijn, krijg je ze net neer.
  • Terug naar beertje om de laatste overlevenden (b.v. caster druids) aan puin te hakken
  • Skinnen, naar buiten rennen, instance resetten, rinse & repeat
Had in 30 minuten voldoende perfect deviate scales bij elkaar voor een deviate scale belt, en zo'n beetje alle andere +agi leather gear die je als LW maar kan maken in lvl range 4 - 24 :D

Vervolgens even uitgetest hoe gek de twinks op onze server zijn: de deviate scale belt op AH gegooid voor 50G ( :D ), als iemand hem koopt doe ik het nog een keer, anders is ie voor mn eigen pupke :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
KillGhost schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:55:
[...]

No way. Swords/Fists > Daggers. Dagges zijn altijd zo klein. Alhoewel Perdition Blade en Core Hound Tooth toch wel erg coole daggers waren. Ik neem Full T2 + deze 2 wapens ook mee nu voor een toekomstige killshot :)
Hehe, die daggers die ik heb lijken al op zwaarden. Zal wel komen omdat mijn undead zo klein is :P
Maargoed je ziet er ook niet zo veel van. Alleen het silluet. De mongoose glow is het enige wat je ziet. Dat maakt het ook zo bruut. Zit er nog steeds vol verbazing na te kijken als ik ga idlen.
Zwaarden staan er echt niet op. Krijg echt medeleden met het mannetje als ik hem zie zeulen met die giga zwaarden ;(

Daggers hebben voor mij de perfecte maat ;)

Nadeel van fists vind ik dat ze er zo lomp uitzien. Big bad wolfs paw, die 2 dingen van Alar, die bionische dingen ( :X ), het ziet er gewoon niet uit.

De coolste fists vind ik de boksbeugels, maar die zuigen echt qua stats.

Felsteel blade vind ik wel een mooi zwaard. Net een Katana

Gisteren was trouwens ook lachen. Tijdens het questen had ik veel marks of sageras verzameld. Voordat ik ga loggen, portal ik altijd ff naar UC en vertel altijd wat ik te koop heb in trade. Even AH checken enzo.

Ik vond iemand die die marks wel wilde, maar hij was in org. Hij vroeg of ik langs wilde komen. Nouja voor een X aantal gold reis ik graag een paar minuutjes. Hij stond dus bij de entrance van Org, waar iedereen altijd duelled.

Ik kom dus op mijn wolfje aanrijden en zeg: Hello

Ik verkoop mijn marks en op dat moment zegt iemand: *insert name*, own that rogue !!
Aangezien ik de enige rogue was, zei ik zo van: Excuse me? :)
Dus hij zo: You suck, he (points naar lvl 70 hunter) eats rogues for breakfest.

Ik weet niet wat het is, maar dubbel mongoose heeft echt zoveel aantrekkingskracht op "zulke mensen"

Dus ik zeg dat ik PvE specced ben en niet uitblink in duels.
Dit had ik niet moeten zeggen want toen kreeg ik /chicken en nog meer genoob naar me hoofd.

Dus ik zeg zo van: Nouja, 1tje voor de gein, ik zal toch wel verliezen maar dat geeft niet. (als iemand zo tegen mij doet, doe ik heel bescheiden. Alsof ik echt zuig)

Dus hij mij uitdagen en het was al na 10 seconden voorbij, in mijn voordeel wel te verstaan. Het enige wat hij zei was: "Lol".

Ik deed maar een smile en ben toen weggereden. Dat zal ze leren >:)

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 29-10-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:56
Tbh vind ik die S2 maces het vetst (S1 ook? ken die look zo niet). Lelijk die PvP swords die iedereen heeft blech :|

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 85443 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:06:
Hehe, die daggers die ik heb lijken al op zwaarden. Zal wel komen omdat mijn undead zo klein is :P
Zwaarden staan er echt niet op. Krijg echt medeleden met het mannetje als ik hem zie zeulen met die giga zwaarden ;(

Daggers hebben voor mij de perfecte maat ;)

Nadeel van fists vind ik dat ze er zo lomp uitzien. Big bad wolfs paw, die 2 dingen van Alar, die bionische dingen ( :X ), het ziet er gewoon niet uit.

De coolste fists vind ik de boksbeugels, maar die zuigen echt qua stats.

Felsteel blade vind ik wel een mooi zwaard. Net een Katana
Die Wolfs Paw is gewoon hartstikke lelijk, gewoon een grote ovenhandschoen met wat nagels eraan.
Moet zeggen dat de Demonblood Eviscerator wel weer heel tof er uit ziet net zoals die dingen van Al'ar.
Zelf vind ik die 2 Blue Fists (Reflex Blade en die andere) weer hartstikke lelijk :/

Felsteel Blade.. tjah, de graphics zijn cool.. maar het nut is echt belachelijk laag ;)
porn* schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:06:
Tbh vind ik die S2 maces het vetst (S1 ook? ken die look zo niet). Lelijk die PvP swords die iedereen heeft blech :|
Tjah, die Maces van S2 zien er echt lomp uit en daardoor zijn ze juist tof ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FunkyTrip schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:47:
Neem 2 gathering professions en ga minen/skinnen ofzo. Levert je juist door die hoge prijzen enorm veel geld op.
RaseriaN schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:04:
Je kan die mobs farmen, of je kan een repeatable quest doen. Moet je wat Naga's killen!
Herbalists kunnen beter de mobs farmen. Duurt niet veel langer, ze droppen herbs en motes, en je kunt ze ook nog eens skinnen voor herbs en motes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

RaseriaN schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:04:
[...]

Ja idd. Mobs grinden schiet niet op, je kan ook die Fertile Spores farmen, maar als Resto gaat dat ook niet super hard. Denk dat het een combinatie wordt van Naga's killen en Underbog runs voor die plantjes. :) Heb een paar guildies van 65-68, die willen vast wel mee voor de XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
SouLmaN schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:48:
[...]Toevallig, had ik het net ook over met een collega van me (Benzedrine :D)
Hehe

<- Onaga (hunter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RaseriaN schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:11:
[...]

Die Wolfs Paw is gewoon hartstikke lelijk, gewoon een grote ovenhandschoen met wat nagels eraan.
Moet zeggen dat de Demonblood Eviscerator wel weer heel tof er uit ziet net zoals die dingen van Al'ar.
Zelf vind ik die 2 Blue Fists (Reflex Blade en die andere) weer hartstikke lelijk :/

Felsteel Blade.. tjah, de graphics zijn cool.. maar het nut is echt belachelijk laag ;)
:'), ik had echt PRECIES dezelfde gedachte bij die wolfpaw. Dat demonblood ding is wel ok opzich idd. Ik heb em zelf ook op de bank zodat ik de resterende 5 puntjes kan lvlen van fist. Reflex blade vind ik ook soort van ovenwant. Niet echt mijn ding :/

Ced's Carvers zijn ook geniaal trouwens. Ik had er 2, in elke hand 1. Prachtig was die duistere glow die er omheen hung :9

Overigens doet die Felsteel blade het niet zo slecht toch? Volgens mij kan je er toch wel aardig mee dpsen. Het haalt het niet bij spiteblade, maar toch :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 29-10-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

RaseriaN schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:11:

Klopt. Die is gewoon fokking lelijk :D Is trouwens gewoon een reskin van dat wapen dat dropt van Maggy in Molten Core. Ik vind Claw of the black drake wel cool of die alar fistwapentjes. Ikzelf heb dan nu S2 fistwapens, maar die vind ik zelf niet echt supermooi.

[ Voor 8% gewijzigd door KillGhost op 29-10-2007 13:34 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Idd Ras, zien er gewoon bruut uit :)
Die swords zijn van die lelijke roze tandenstokers...

Felsteel is verreweg slechter vanwege de speed :(
KillGhost schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:29:
[...]
Klopt. Die is gewoon fokking lelijk :D Is trouwens gewoon een reskin van dat wapen dat dropt van Maggy in Molten Core. Ik vind Claw of the black drake wel cool of die alar fistwapentjes. Ikzelf heb dan nu S2 fistwapens, maar die vind ik zelf niet echt supermooi.
Hehe vind ik wel ok, niet super maar zeker niet slecht :)

[ Voor 60% gewijzigd door porn* op 29-10-2007 13:39 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:28
KillGhost schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:29:
[...]
Een fist weapon met hetzelfde model als de Claw of the Black Drake dropped ook van de laatste boss in Shattered Halls. Linkje.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 85443 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:22:
:'), ik had echt PRECIES dezelfde gedachte bij die wolfpaw. Dat demonblood ding is wel ok opzich idd. Ik heb em zelf ook op de bank zodat ik de resterende 5 puntjes kan lvlen van fist. Reflex blade vind ik ook soort van ovenwant. Niet echt mijn ding :/

Overigens doet die Felsteel blade het niet zo slecht toch? Volgens mij kan je er toch wel aardig mee dpsen. Het haalt het niet bij spiteblade, maar toch :)
Toen we MC nog deden, kon van Magmadar (ha! ik weet de naam nog!) ook een wapen met dezelfde skin. Toen die dropte werd de associatie met een ovenhandschoen meteen gemaakt en die is er ook nooit meer uitgekomen ;) Het is mijn smaak niet, Fist Weapons moeten gewoon lomp, pijnlijk en badass er uit zien :)

Fellsteel Blade is te snel voor een Mainhand en te traag voor een Offhand (Rogue wise gezien).
Voor een Warrior is die te snel voor een Mainhand en klote stats voor als Offhand tbh.

@porn*
Ik heb 1 roze tandestoker als Offhand op mijn Warrior ;(
Je herinnert vast die discussies in #rogue nog wel over de skins van Perdition Blade en CHT en alle andere toenmalige Daggers ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RaseriaN op 29-10-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Afbeeldingslocatie: http://wowhead.com/images/screenshots/15887.jpg

vind deze ook wel ok
http://wowhead.com/?item=27747

een van de weinige OHers met deze speed

[ Voor 15% gewijzigd door vhal op 29-10-2007 13:53 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

porn* schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:38:

Hehe vind ik wel ok, niet super maar zeker niet slecht :)
Ik baal ervan dat die paarse glow blijft ook al heb je Mongoose erop zitten. Ze zien er dan nogal "gay" uit. En ik wil natuurlijk de mongoose enchant zien! :D
Kapoen schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:43:
[...]

Een fist weapon met hetzelfde model als de Claw of the Black Drake dropped ook van de laatste boss in Shattered Halls. Linkje.
Ah okay, cool! Wist ik niet :)

[ Voor 41% gewijzigd door KillGhost op 29-10-2007 13:57 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
die felsteel katana is niet eens zo gek moet ik zeggen, als offhand dan voor een warrior zodat het eruit ziet als een kodachi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Helox-in-a-box schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:56:
die felsteel katana is niet eens zo gek moet ik zeggen, als offhand dan voor een warrior zodat het eruit ziet als een kodachi :D
Hey, kijk eens aan. Nog iemand van Executus :D Speel je horde of alliance en welke guild zit je:)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
RaseriaN schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:46:
[...]

Toen we MC nog deden, kon van Magmadar (ha! ik weet de naam nog!) ook een wapen met dezelfde skin. Toen die dropte werd de associatie met een ovenhandschoen meteen gemaakt en die is er ook nooit meer uitgekomen ;) Het is mijn smaak niet, Fist Weapons moeten gewoon lomp, pijnlijk en badass er uit zien :)

Fellsteel Blade is te snel voor een Mainhand en te traag voor een Offhand (Rogue wise gezien).
Voor een Warrior is die te snel voor een Mainhand en klote stats voor als Offhand tbh.

@porn*
Je herinnert vast die discussies in #rogue nog wel over de skins van Perdition Blade en CHT en alle andere toenmalige Daggers ;)
Dat ding was wel cool, maat van me gebruikte hem even om te tanken en hij procte best aardig (speed proc = leuk als tank).

Haha ik weet zelfs de conlcusie nog! DFB = PvE, Perdi = PvP :D

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RaseriaN schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:46:
[...]

@porn*
Hehe had je dat onding toen al :P Naar mijn idee moet een fist subtiel zijn, maar bruut genoeg om iemand snel om te leggen.

En over die Felsteel blade zal je helemaal gelijk hebben. Ik ben meer dagger georienteerd, maar van wat ik me herinner is hij 83dps en iets van 20agi/sta erop. Maargoed als die speed zuigt, tja, dan heb je er niet al te veel aan idd :P

Hoe snel is hij btw, daar ben ik wel benieuwd naar. Spiteblade is 2.70 :9 , als hij dropped is hij ook van mij voor de offset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Dit was em overigens: http://thottbot.com/?i=39995

Coole setbonus, indertijd had een warrior de full set en als mensen in BG's em zagen lopen is de 1e indruk: hunter. Erg grappig :D

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 85443 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:07:
Hehe had je dat onding toen al :P Naar mijn idee moet een fist subtiel zijn, maar bruut genoeg om iemand snel om te leggen.
Voordeel van het ding was, was dat hij 1.50 speed was en een proc had waardoor hij nog sneller werd. Als tank dus ideaal, maarja hij was wel lelijk :Y)
En over die Felsteel blade zal je helemaal gelijk hebben. Ik ben meer dagger georienteerd, maar van wat ik me herinner is hij 83dps en iets van 20agi/sta erop. Maargoed als die speed zuigt, tja, dan heb je er niet al te veel aan idd :P
Stats zijn leuk, maar een Speed van 2.2 is een beetje.. tjah.. klote :Y)
Spiteblade is 2.70 :9 , als hij dropped is hij ook van mij voor de offset.
Een van de weinige wapens met een snelheid van boven de 2.6 dus uitermate geschikt voor Hemo ;)
Daarom koester ik mijn Misplaced Servo Arm nog met zijn speed..denk dat die wel lekker scaled ;)
porn* schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:03:
Haha ik weet zelfs de conlcusie nog! DFB = PvE, Perdi = PvP :D
Hehe, de goede ouwe tijd! Waren wel bere boeiende discussies over het algemeen.
Veel van geleerd toen en heb toen ook een hele andere kijk op de items gekregen ;)
DFB, dat kreng dropte echt zo verdomde weinig he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
KillGhost schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:58:
[...]

Hey, kijk eens aan. Nog iemand van Executus :D Speel je horde of alliance en welke guild zit je:)
Horde! Zit in Outcasts met mn main Gracchus (spriest) en alt Gromnir (warr). Verhuist van Korgall een jaar geleden ofzo omdat toendertijd de lag op korgall niet uit te houden was. Nu is korgall een redelijk dode realm aangezien ze in een gigantische kut BG group zitten... Heb dr nog wel een alt hunter van 60 zitten maar speel dr nooit mee, alleen om met wat vrienden te chatten die nog op korgall zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RaseriaN schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:12:
[...]

Voordeel van het ding was, was dat hij 1.50 speed was en een proc had waardoor hij nog sneller werd. Als tank dus ideaal, maarja hij was wel lelijk :Y)

[...]

[...]

Een van de weinige wapens met een snelheid van boven de 2.6 dus uitermate geschikt voor Hemo ;)
Daarom koester ik mijn Misplaced Servo Arm nog met zijn speed..denk dat die wel lekker scaled ;)
toon volledige bericht
1.50 :D , dan nam je de looks vast maar op de koop toe. En speed van 2.2 is idd, euhm vrij matig :+
Spiteblade is ook 1 van de weinige zwaarden die ik wel graag wil. Hij is lekker traag en mooie stats en dps.

Misplaced Servo zegt me dan weer niet zoveel.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 29-10-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 85443 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:15:
1.50 :D , dan nam je de looks vast maar op de koop toe. En speed van 2.2 is idd, euhm vrij matig :+
Spiteblade is ook 1 van de weinige zwaarden die ik wel graag wil. Hij is lekker traag en mooie stats en dps.

Speed was dan ook het enige waardoor dat wapen ook maar enigzins ergens voor geschikt was.
Zoals ik al zei, die Felsteel Blade is gewoon geen klap waard voor Melee's ;)
Spiteblade.. super wapen en het voordeel is, is dat hij niet Unique is.. wat leuk is voor Warriors :Y)

Misplaced Servo Arm
Binds when picked up
Mace One-Hand
Speed 2.80
128 - 238 Damage
(65.4 damage per second)
Durability 105 / 105
Requires Level 60
Equip: Chance to discharge electricity causing 100 to 150 Nature damage to your target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

[...]

Drop in naxxramas. Imba wapen toendertijd.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
RaseriaN schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:12:
[...]

[...]

[...]

[...]

Hehe, de goede ouwe tijd! Waren wel bere boeiende discussies over het algemeen.
Veel van geleerd toen en heb toen ook een hele andere kijk op de items gekregen ;)
DFB, dat kreng dropte echt zo verdomde weinig he..
toon volledige bericht
Same here ;)
Ik had geluk genoeg om hem op m'n tweede BWL run te krijgen (tenminste, 2e run na 100en keren de 1e boss te hebben geoefend), MAAR dat was wel nadat ik al tevergeefs 6-12 (geen flauw id meer) op Perd's zat te wachten :)
[...]

Dat was HET meest godly weapon na AQ40 dat een random trash drop van Naxx was.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RaseriaN schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:19:
[...]

Speed was dan ook het enige waardoor dat wapen ook maar enigzins ergens voor geschikt was.
Zoals ik al zei, die Felsteel Blade is gewoon geen klap waard voor Melee's ;)
Spiteblade.. super wapen en het voordeel is, is dat hij niet Unique is.. wat leuk is voor Warriors :Y)

Misplaced Servo Arm
Binds when picked up
Mace One-Hand
Speed 2.80
128 - 238 Damage
(65.4 damage per second)
Durability 105 / 105
Requires Level 60
Equip: Chance to discharge electricity causing 100 to 150 Nature damage to your target.
toon volledige bericht
Wow, das nog best goed zeg ! :9 Kan je voorstellen dat je koning was met dit ding pre tbc >:)

Ik dacht trouwens dat die Felsteel Blade goed was, omdat een rogue die ik ken hem ook heeft. Hij doet aardig wat aan theorycrafting, en ondanks ik niet blindelings op hem afga, had ik wel het idee dat hij wist wat hij deed. Blijkbaar valt dat wel mee ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

De speed van felsteel blade is kut. Te traag voor MH, te snel voor OH (als je swords bent heb je mag ik aannemen combat potency). Voor warriors is ie te snel voor MH en zijn de stats zowiezo vrij zouteloos.

Enige waar ie waarschijnlijk nog goed voor is is als surv hunter.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 85443 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:26:
[...]

Wow, das nog best goed zeg ! :9 Kan je voorstellen dat je koning was met dit ding pre tbc >:)

Ik dacht trouwens dat die Felsteel Blade goed was, omdat een rogue die ik ken hem ook heeft. Hij doet aardig wat aan theorycrafting, en ondanks ik niet blindelings op hem afga, had ik wel het idee dat hij wist wat hij deed. Blijkbaar valt dat wel mee ;(
Veel rogues onderschatten de invloed van AP op hun white dps (wat bij combat 50-60% van je totale dps is). Die is niet normalized en profiteert dus nog steeds enorm van een traag wapen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:24:
Same here ;)
Ik had geluk genoeg om hem op m'n tweede BWL run te krijgen (tenminste, 2e run na 100en keren de 1e boss te hebben geoefend), MAAR dat was wel nadat ik al tevergeefs 6-12 (geen flauw id meer) op Perd's zat te wachten :)
Op onze 1 Ragnaros kill hadden we dat 2H Sword van hem en de 2e kill kregen we de 1e Perd :Y)
Heb die toen ook echt direct gepakt maarja.. CHT en DFB dropte nooit wanneer ik er bij was, dus had echt een crappy Offhand erbij ;(
Dat was HET meest godly weapon na AQ40 dat een random trash drop van Naxx was.
Anoniem: 85443 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:26:
Koning is overdreven, maar DPS kon ik er wel mee doen ja ;)
Later ben ik overgegaan naar 2 swords en die deden iets meer damage in totaal door de Sword Spec.
Als een Rogue een Felsteel Blade heeft vind ik dat je hem ter plekke moet afschieten.
Zie Hmzaniac zn reactie maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
porn* schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:31:
[...]

Veel rogues onderschatten de invloed van AP op hun white dps (wat bij combat 50-60% van je totale dps is). Die is niet normalized en profiteert dus nog steeds enorm van een traag wapen.
Ja inderdaad. Om maar even een voorbeeld te geven over die rogue: Hij vond het absoluut geen nerf dat Deadly throw binnenkort niet meer procced op Ruthlesness. Sterker nog, en ik quote: Voor deze ene keer ben ik het eens met Blizzard. Vanuit een logisch perspectief zou deadly throw ruthlesness niet mogen triggeren. Uhuh :')
Hmzaniac schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:29:
De speed van felsteel blade is kut. Te traag voor MH, te snel voor OH (als je swords bent heb je mag ik aannemen combat potency). Voor warriors is ie te snel voor MH en zijn de stats zowiezo vrij zouteloos.

Enige waar ie waarschijnlijk nog goed voor is is als surv hunter.
hehe, ervanuitgaande dat hij 2.20 is, is het eerder andersom. Te snel voor MH, te traag voor OH.
RaseriaN schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:33:
Koning is overdreven, maar DPS kon ik er wel mee doen ja ;)
Later ben ik overgegaan naar 2 swords en die deden iets meer damage in totaal door de Sword Spec.
Hehe, van deze verhalen krijg ik ook zin in pre tbc raids. MOES WIJ HEBBEN WERK TE DOEN !
Brengt mij trouwens op iets wat ik me al langer afvroeg. Naar het schijnt topte jij damagemeters vroeger. Wat was je dps?

De reden dat ik dit vraag is dat ik benieuwd ben naar de verhouding tussen toen en nu.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 29-10-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

eh, ja :D

als het te snel is voor je OH kan het moeilijk te traag zijn voor je MH. Ik ken iig nog geen class die een trage OH snelle MH zou willen hebben :)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik wel :')

Ik zag gisteren een rogue in ogrimmar met in zijn MH een dagger van 1.50 speed en in zijn OH een sword van 2.60.

Toen ik hem goedbedoeld advies wilde geven rende hij weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 85443 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:37:
Hehe, van deze verhalen krijg ik ook zin in pre tbc raids. MOES WIJ HEBBEN WERK TE DOEN !
Brengt mij trouwens op iets wat ik me al langer afvroeg. Naar het schijnt topte jij damagemeters vroeger. Wat was je dps?

De reden dat ik dit vraag is dat ik benieuwd ben naar de verhouding tussen toen en nu.
Heb nog wat screenshots uit de oude tijd.. op een Loatheb try (dus echt helemaal tot de bilnaad gebuffed) kwam ik tot 900+ DPS uit. Over het algemeen zat ik volgens mij op ~400 tot 500 DPS rond te maaien.

Heb nog een screen dat ik met 2000+ AP aan het raiden was, toen was dat veel.. nu hebben mensen dat unbuffed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RaseriaN schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:44:
[...]

Heb nog wat screenshots uit de oude tijd.. op een Loatheb try (dus echt helemaal tot de bilnaad gebuffed) kwam ik tot 900+ DPS uit. Over het algemeen zat ik volgens mij op ~400 tot 500 DPS rond te maaien.
Heb nog een screen dat ik met 2000+ AP aan het raiden was, toen was dat veel.. nu hebben mensen dat unbuffed gewoon ;)
TE-RING :o

Ik begrijp nu wel waarom je dpsmeters topte. Ik zelf heb in raids de 900dps nooit gehaald. Ik zit meestal tussen de 750 - 850.

Vooral dat 2000 AP vind ik behoorlijk ziek. Ik heb unbuffed 1792 AP, gisteren tijdens maggy hadden we 3 pala's en met die buffs zat ik op 2141 ofzo.

Maargoed, als ik het zo aanhoor, is er in principe "niks" veranderd. Nieuwe items, nieuwe dungeons, zelfde dps. Of zie ik dat verkeerd.

Dit is namelijk wat iemand anders die sinds de beta speelt zegt (ook een rogue).

Weer een andere vriend van mij, die na tbc speelt, zegt weer dat we met de uitbreiding dubbele dps gaan doen. Ik vond dit zelf een vrij sterk verhaal omdat ik het idee heb dat we gewoon meescalen met de gear.

Maar ik kan nergens aan refereren, ik raid sinds TBC pas serieus, vandaar dat ik het vroeg dus :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 29-10-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

porn* schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:31:
[...]

Dat is onzin. White dmg maakt niet uit langzaam of snel, snel betekent alleen maar meer hits. Traag wapen is niet voor de snelheid, maar voor de hoge max dmg voor instant attacks (specials dus).

Over de Servo-arm, het imba gedeelte was de max dmg, en de proc, die 1/3 (!) van je totale dmg kon zijn
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic en vriendelijk!
Geen slow-chat en geen offtopic replies!