Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 135 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.242 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236017

http://wow-guides.co.uk/professions/cooking-fishing/

Even scrolled naar je skill level en dan vind je details hoe je precies verder gaat met je fishing skill. Veel success.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:23
Sorry, ik kan het niet laten, maar je blijft er om vragen.
BootVluchteling schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:33:
[...]

nofi hoor.. maaruh, ga nou niet vragen stellen die je op kan zoeken, en die dermate basis zijn, dat je er zelf wel achter kan komen..
http://www.wowwiki.com/Fishing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:00
FireAge schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:54:
[...]

Booty Bay, onderaan ergens waar je uit het water kunt komen.
dat is 150-225..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:54:
[...]

De enige reden die ik zou kunnen bedenken om bij die Guild te aplyen is misschien omdat er nog wat oude strijdmakkers in zitten. Maar dat is ook maar een handje vol wat er over gebleven is.

[...]

Was je weer opstandig Rashann ;)
Wat is die jongen toch baldaadig he :D, puyol ook niet meer aan het spelen dus? Zit er steeds weer aan te denken om te gamen maar dan denk ik aan alle drama en ... ach nvm.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:41

On_E

Housemusic

ImdaMned schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:57:
[...]

[...]

Afbeeldingslocatie: http://louisville.edu/~hgnage01/pwned-18345.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

[...]

laat het de volgende keer maar. je wordt nu zielig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:00:
[...]

Wat is die jongen toch baldaadig he :D, puyol ook niet meer aan het spelen dus? Zit er steeds weer aan te denken om te gamen maar dan denk ik aan alle drama en ... ach nvm.
Je mist de drama Alu, geef toe!

@RainmanX
wat zoek je nu in een guild? wat zou je willen etc?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

MrVegeta schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:00:
[...]

Ja ik speel nog wel een paar uurtjes per week op Salma, als ik zin heb en om het goede gevoel te houden. Ga ik gewoon een beetje verder met rep verzamelen. Tenslotte wil ik Salma in Full epix hebben voor the Lich King komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

[...]

[...]

pwned ;D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

BootVluchteling schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:00:
[...]

Nee hij heeft gewoon een goed punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Hoe handlen jullie de adds op morogrim? De murlocks? kan iemand daar wat meer informatie over geven? Wij blijven namelijk wipen daarop :(

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
KillGhost schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:11:
Hoe handlen jullie de adds op morogrim? De murlocks? kan iemand daar wat meer informatie over geven? Wij blijven namelijk wipen daarop :(
Pally in het water
na earthquake healed hij iedereen up en alleen hij zodat hij lekkere healing aggro krijgt, overige adds worden door eventuele warrior opgepakt en naar pally gebracht

vastzetten met mages frostnova, en aoe'en die handel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

nvm..

[ Voor 98% gewijzigd door liledevil op 26-10-2007 15:26 ]

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Je bent gewoon enorm pwnt, geef nu maar gewoon toe :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Anoniem: 232504 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:41:
[...]

Je kan ook makkelijk een distract shot afvuren en dan heb je als je de groep net pulled altijd aggro of lekker mis-direct op jezelf (weet niet meer of dat wel kan trouwens) werkt volgens mij ook wel..
misdirect op jezelf, vooropgesteld dat dat mogelijk is, is toch wel de meest nutteloze actie die ik kan bedenken.
Misdirection zorgt ervoor dat je target de aggro krijgt van jouw volgende 3 schoten...

dus zelf aggro krijgen van je volgende 3 schoten is niet zo héél erg speciaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Wij zetten een warrior in het noorden en 1 in het zuiden ( soms 2 noord en 2 zuid ).
De pakken gewoon alle murlocs en slepen die naar de aoe pit.

Frostnova gebruiken is niet zo slim omdat de murlocs dan de persoon die in melee ranged gigantisch hard rapen.
Hunter(s) leggen gewoon een frost trap neer en klaar is kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Anoniem: 10456 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:11:
[...]

Inderdaad :D Je hebt het zelf ooit aangegeven dat mensen moeten kijken voordat ze zulke dingen gaan vragen. Er dan zelf naar vragen is gewoon een beetje dom en dan krijg je dit soort opmerkingen welke volkomen terecht zijn :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

Evil_Kroki schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:16:
[...]

misdirect op jezelf, vooropgesteld dat dat mogelijk is, is toch wel de meest nutteloze actie die ik kan bedenken.
Misdirection zorgt ervoor dat je target de aggro krijgt van jouw volgende 3 schoten...

dus zelf aggro krijgen van je volgende 3 schoten is niet zo héél erg speciaal ;)
Uiteraard als je zelf nog geen aggro heb van de mob...maar de tank of healer.
Maar meestal is een arcane of steady shot ook wel genoeg...

edit: speel al een hele tijd niet meer met m'n huntard dus het fijne weet ik er ook nie echt van.. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 26-10-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 41017 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:17:
[...]

Wij zetten een warrior in het noorden en 1 in het zuiden ( soms 2 noord en 2 zuid ).
De pakken gewoon alle murlocs en slepen die naar de aoe pit.

Frostnova gebruiken is niet zo slim omdat de murlocs dan de persoon die in melee ranged gigantisch hard rapen.
Hunter(s) leggen gewoon een frost trap neer en klaar is kees
hmmz kan me niet de laatste keer herinneren dat de tankende pally doodging eigenlijk :P
hebben wel een paar keer een druid tank gebruikt omdat we geen pally meehadden dat was wel even wennen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-06 22:37
Bij ons : 2 warriors picken de zuidelijke murlocs op, de noordelijke murlocs krijgen een frost-trap en worden dan door de paladin-tank opgepakt, en zo komen alle murlocks ongeveer gelijktijdig aan op de AoE plek, direct achter Tidewalker. Paladin consecrate 2 keer ofzo, en vervolgens is het Seed-spam en ze liggen :) Alle healers staan bij ons samenn met de melee dicht achter Tidewalker, zodat als ze healing-aggro krijgen, de murlocs wel op de goede plaats terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

hmm, dat zijn al 3 verschillende methodes :D Zondag maar weer even proberen, en het even aan de RL die dan gaat leiden.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Je zou dit soort dingen misschien kunnen voorkomen door daadwerkelijk zelf iets op te zoeken ipv dit soort simpele vragen te stellen die echt iedereen incl. de allergrootste newbie kan weten of te weten kan komen. De fishingtrainer zegt nl. waar je naartoe moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Bokkie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:23:
[...]

hmmz kan me niet de laatste keer herinneren dat de tankende pally doodging eigenlijk :P
hebben wel een paar keer een druid tank gebruikt omdat we geen pally meehadden dat was wel even wennen O-)
Nadeel van een paladin tank is dat je compleet afhankelijk bent van die persoon.
Wij deden dat ook eerst maar daarna geswitched naar normale tanks en dat werkt net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 10456 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:11:
[...]

na 10 keer? nee, dat noem ik zielig.. breng wat nieuws..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 41017 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:33:
[...]

Nadeel van een paladin tank is dat je compleet afhankelijk bent van die persoon.
Wij deden dat ook eerst maar daarna geswitched naar normale tanks en dat werkt net zo goed.
meestal is het gewoon een healadin :X

hadden vroeger een prot pally die het deed maar die is niet mee getransfered dus nu gebruiken we een holy :D

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 26-10-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-05 08:20

Rashann

Zoek de hond...

Ja :P Als er 2 officers raidleiding doen, maar beide hebben geen microfoon en spreken mensen niet aan op hun fouten, dan doe ik dat wel hoor, moet je alleen niet als officer daarna zeggen dat ik nie tzo moet uitvallen naar bepaalde mensen :+

(En daarna nog een persoonlijke aanvaring gehad met Bam, ach ja ;) )
Bokkie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:02:
[...]

Je mist de drama Alu, geef toe!

@RainmanX
wat zoek je nu in een guild? wat zou je willen etc?
Alu = drama, niet dan? :>

En wat ik zoek? nog steeds wat ik bij BR ook had, gewoon een gezellige kern die aardig meekan met raiden, en goede leiding heeft (dus geen Bam of Kussol, want die doen niks, maar eerder een Skullflame/Doomcaller (hoewel Doom wat mij betreft ook net te ver kon gaan))

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

BootVluchteling schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:34:
[...]

Dan stel je 10x dus een domme vraag. Zelfs een ezel....

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Beartank in het noorden om morogrim te tanken

Pally (eerst gebruikten we holydin omdat we geen protadin hadden) in het zuiden bij de eerste waterval die je tegenkomt als je vanaf lurker naar morogrim gaat.

Op het moment dat morogrim de murlocs roept gaat de pally healen op een lifetappende warlock. De zuidelijke groep mulrocs word eerst gefrostnovaad zodat de paladin nog wat heals eruit kan persen voor meer threat. Op het moment dat de noordelijke murloc groep bij hem is gaat hij naar de zuidelijke murlocs, gooit consecation neer en gaan de mages en locks los. Alle melee / hunters / spriests blijven hakken op morogrim.

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 26-10-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

En als je er nu even lekker over ophoud dan hoor je er ook niets meer van, je gooit zelf steeds olie op het vuur... Je hebt nu enkele links gekregen, lekker je fishing skill gaan levelen en verder het praten aan volwassenen overlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RainManX schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:36:
[...]

En wat ik zoek? nog steeds wat ik bij BR ook had, gewoon een gezellige kern die aardig meekan met raiden, en goede leiding heeft (dus geen Bam of Kussol, want die doen niks, maar eerder een Skullflame/Doomcaller (hoewel Doom wat mij betreft ook net te ver kon gaan))
Tja de tijden dat Eyahan, Prom, Chrno en Agnax nog die job hadden is allang voorbij :| Maar gezellig was het wel ook al hadden we toen discussies over de wel en wee van de toenmalige guilds RB en BR. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RainManX schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:36:
[...]

Ja :P Als er 2 officers raidleiding doen, maar beide hebben geen microfoon en spreken mensen niet aan op hun fouten, dan doe ik dat wel hoor, moet je alleen niet als officer daarna zeggen dat ik nie tzo moet uitvallen naar bepaalde mensen :+

(En daarna nog een persoonlijke aanvaring gehad met Bam, ach ja ;) )

[...]

Alu = drama, niet dan? :>

Mijn oude guild was en is nog steeds erg gezellig (zit er nog met mijn rogue) wel internationaal maar denk net wat te casual voor je

heb zelf ook tijd lang gezocht maar wat in br was is eigenlijk niet meer te vinden, daarom ben ik toch weer meer hardcore gaan raiden >_< omdat mijn oude guild me dus net te casual was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 16:10
Nog een optie: warlock lifetapped zichzelf naar 5 hp - zodra de murloc emote voorbij komt healed de prot paladin die warlock naar vol: 10-12k hp heal aggro, en alle murclos wandelen braaf de goede kant op. De warlock, paladin en healer van de paladin staan wel ver genoeg van Morogrim af zodat hij nooit water-tombed wordt.

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Het probleem bij ons is dus dat of er gaat een healer ofzo dood of een aoe'er.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:43:
[...]

Tja de tijden dat Eyahan, Prom, Chrno en Agnax nog die job hadden is allang voorbij :| Maar gezellig was het wel ook al hadden we toen discussies over de wel en wee van de toenmalige guilds RB en BR. :')
true, maar met uitzondering van Chrno na z'n GM schap zag je bovenstaande mensen niet alleen tijdens raids, en ze zaten ook nog voor de fun op Ventrilo enzo. Dat lijkt met Bam en Notarin als officers helaas niet het geval (die zijn dus echt vaak een half uur voor een raid pas online, en na een raid weer evensnel verdwenen).

ach ja, ik ga gewoon nog even door met het guildloos levelen van #4, en zie wel weer wat er allemaal gaat komen...
Bokkie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:43:
[...]

Mijn oude guild was en is nog steeds erg gezellig (zit er nog met mijn rogue) wel internationaal maar denk net wat te casual voor je

heb zelf ook tijd lang gezocht maar wat in br was is eigenlijk niet meer te vinden, daarom ben ik toch weer meer hardcore gaan raiden >_< omdat mijn oude guild me dus net te casual was
Mja, zo'n guild heb je op Trollbane ook nog in Instance51, internationale guild, zijn semi-hardcore, met een aardige, niet al te slechte (nederlandse) kern, maar ja, ik ben echt bang dat ik in zo'n guild snel mensen moet gaan ignoren omdat ik gewoon gek van ze word... (zoals nu bv. Veertje)

[ Voor 32% gewijzigd door Rashann op 26-10-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
KillGhost schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:46:
Het probleem bij ons is dus dat of er gaat een healer ofzo dood of een aoe'er.
met welke tactiek?

kan zijn dat die AOE'er te vroeg begint, of dat die healer te lang doorhealed/te veel healing aggro krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RainManX schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:47:

ach ja, ik ga gewoon nog even door met het guildloos levelen van #4, en zie wel weer wat er allemaal gaat komen...
Misschien kunnen we met onze chars een eigen guild beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Bokkie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:48:
[...]

met welke tactiek?

kan zijn dat die AOE'er te vroeg begint, of dat die healer te lang doorhealed/te veel healing aggro krijgt
Om heel eerlijk te zijn is me dat nog wat te onduidelijk. Ik ben rogue, dus gewoon hakken op boss en klaar :D Wij hebben alles nu wel een keer gedaan. Dus of warriors laten pullen, of healadin of protadin. Maar niks helpt eigenlijk. Ik heb zelf ook het idee dat misschien de aoe te vroeg begint, maar ik denk ook dat onze tankingtactics van de murlocks gewoon nog niet optimaal is.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:50:
[...]

Misschien kunnen we met onze chars een eigen guild beginnen :+
Ik heb al een Ventrilo server! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 15:50

Neelon

FOR PONY!!!

Anoniem: 236948 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:47:
Lief Dagboek,

Gisteren eindelijk lvl 10 op mijn hunter gehaald...... Nu kan ik alleen niet beslissen wat ik voor pet wil nemen...... pfff wat een lastige keuze of een wolf of een cat of een bear........ vind dat ze alle drie hun voordelen hebben, maar denk toch dat ik dan maar voor de cat ga... die zien er zo cool uit :) (ps mocht iemand mij een goede tip kunnen geven, graag hoor)

Ik merk nu al dat je een stuk sneller speelt met een pet aan je zijde... wordt er zelfs een beetje lui van, want je pet doet tegen veel beesten al je werk en je kunt gewoon lekker achterover leunen en wat mining doen....

Toch 's wat hogere level beesten gaan zoeken.. vind het wel een enorm leuke klasse die hunter (nooit gedacht)

Morgen vast meer nieuws over mijn wilde belevenissen als beginnend dwarf huntertje (en om maar ff te reageren op een eerdere opmerking.... de meeste alliance zijn niet gay.... gnomes wel)
Alles wat je wil weten over WoW pets.

http://petopia.brashendeavors.net/

Ben zelf een erg grote fan van boars, heb er een vanaf level 28 (heb zo'n zwarte razorfang boar, eenje met beplating), en het is met mijn Beastmastery spec echt een moordmachine. Vreet zo ongeveer alles wat je kan vinden, en charge en gore zijn echt super om te hebben op je pet. Heb nu ook een cat (zo'n half doorzichtige ghost saber) sinds kort, en ook die zijn super. In outlands ga ik ook ergens een keer een Ravager temmen, dan heb ik naar mijn mening de 3 beste pets in gebruik.

Allee, ik wil meer stable ruimte voor pets.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik heb tot 40 ofzo een boar gehad, toen een rare pet.. broken tooth, alleen werd die generfed (1.0 attackspeed was té imba :( ) en nu na lvl 60 een ravager.. alleen heb ik em puur voor de stats/skills.. niet voor de looks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

BootVluchteling schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:06:
ik heb tot 40 ofzo een boar gehad, toen een rare pet.. broken tooth, alleen werd die generfed (1.0 attackspeed was té imba :( ) en nu na lvl 60 een ravager.. alleen heb ik em puur voor de stats/skills.. niet voor de looks
Ah, ja die kon je in blasted lands krijgen toch?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
[...]

BootVluchteling schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:26:
[...]
moeten wij moeite voor jou doen? joh, ik heb het antwoord al, maar ik heb geen eens zin om je te helpen..

doe eerst eens MOEITE als je dat ook verwacht van ons 8)7 |:(
:>
offtopic:
kan het ook niet laten

[ Voor 7% gewijzigd door HolyCorn op 26-10-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
KillGhost schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:11:
[...]

Ah, ja die kon je in blasted lands krijgen toch?
Badlands

**edit**

Badlands, home of grinding shadowpriest and affliction warlocks. Look them struggle to lvl from 38 till 45 by killing unending amounts of stone elementals.

[ Voor 32% gewijzigd door ImdaMned op 26-10-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Ah, ja die haal ik altijd, maar dan ook ALTIJD door elkaar :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik verveel me vandaag echt helemaal de pleuris op het werk. Zat te doen, heb er alleen totaal geen zin in en heb zat teamleden onder mij om onderuit te zakken en geen ruk te doen. Heb helaas alle elitistjerks / arenajunkies threads alweer versleten... Suggesties? Kan weinig leuks doen want mijn schermen zijn gewoon te zien. Forums is prima want daar ben ik voor mijn werk ook veel mee bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171

Ik ben wat op de testserver aan het spelen geweest, vooral om te zien wat voor DPS/DPM je met een retribution paladin kan doen. M'n DPS van white attacks en SoC kloppen aardig met wat ik berekend heb, crusader strike echter valt veel lager uit. Als ik het even goed heb zou deze attack weapon damage doen (genormaliseerd naar 3.3 speed bij 2 hander) + 20% van je spellpower. De attack doet echter zo'n 20% minder damage. Heeft iemand een goede formule om de damage uit te rekenen die je van crusader strike mag verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Waarom maak je na 10x dan nog steeds dezelfde fout, helemaal omdat je zelf zo arrogant was, waar je terecht op wordt gewezen na je zoveelste simpele vraag die je binnen de minuut via 1 van de bekende sites kan vinden. Misschien is het handig om enkele van die sites op te slaan in je favorieten ipv dit forum, en anders heb je google nog. No way dat je daar geen antwoord kan vinden op elk van je vragen met de meest simpele zoektermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:01

Seraphin

Meep?

Anoniem: 236017 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:31:
Ik verveel me vandaag echt helemaal de pleuris op het werk. Zat te doen, heb er alleen totaal geen zin in en heb zat teamleden onder mij om onderuit te zakken en geen ruk te doen. Heb helaas alle elitistjerks / arenajunkies threads alweer versleten... Suggesties? Kan weinig leuks doen want mijn schermen zijn gewoon te zien. Forums is prima want daar ben ik voor mijn werk ook veel mee bezig. :)
Volg de nsfw-link van tomvdburg, print de "application form" uit, plak er een paar nelf-oren op, en ga "in vergadering" naar het toilet. O-)

[edit]
hmmm, mensen kunnen je schermen zien.... be prepared for fireworks :X

[ Voor 5% gewijzigd door Seraphin op 26-10-2007 16:51 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

Anoniem: 236017 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:31:
bekijk je nog een kwartiertje een willekeurig threadje in gathering
en dan is het toch wel weer mooi weekend toch ? :D

editje .. ik zo'n dagje
kan geen details geven maar 'het' werkte niet meer toen ik binnenkwam vanmorgen
7 uur later , ontiegelijk veel resets , complete herinstallatie van besturingssysteem en alles
samen met mij 3 anderen die er meerdere uren naar gekeken hebben om het weer op de rit te krijgen

om er uiteindelijk achter te komen, het is allllltijd 1 lullig stapje waar je even met zijn allen niet aan denkt ... en het daarna binnen 10 minuten overeind hebt..

beetje zinloos dagje maar wel leerzaam :D
Seraphin schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:46:
Volg de nsfw-link van tomvdburg, print de "application form" uit, plak er een paar nelf-oren op, en ga "in vergadering" naar het toilet. O-)
:| :o

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 26-10-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Lief dagboek,

Gisteren nog even kort aan het spelen geweest met mijn nieuwe Warlock Magicgut. Het ging best redelijk maar ik had helaas maar weinig tijd. Ben in ieder geval nu wel de Dead Scar overgestoken, waar het zo af en toe echt waanzinnig druk is met skeletjes die daar mij naar het leven stonden. Daar in ieder geval een quest persoontje gevonden die mij nodig had om zijn apprentices op hun falie te geven. En terecht die idioten hadden een boek van hem in de plomp laten keilen...

Dus ik "gewapend" met zijn staf terug naar die mennekes om ze vervolgens in zwijnen te veranderen. Nu dacht ik bij mezelf...leuk om te doen...maar zal ik nu wel of niet meteen teruggaan? Ik besloot om het niet te doen en heb...just for fun...de mennekes meerdere keren veranderd in een zwijn..dat zal ze leren..

Daarnaast Skinning als de eerste profession gekozen en leatherworking als tweede. Inmiddels ook al op pak hem beet 30 met skinning, alleen nog geen progressie gemaakt met Leatherworking, maar dat vogel ik later wel weer uit.

In ieder geval was het vandaag weer een lange saaie dag op het werk, waar ik vanaf het begin af aan al geen zin in had. Nog een beetje meegelezen hier, maar weinig want ze zijn hier nogal eens moeilijk over kijken op forums. Nu ben ik website programmeur dus ik zit natuurlijk regelmatig op andere websites, maar hier hebben ze dus een probleem mee. Misschien ook wel terecht...ach ja...ik doe het gewoon maar niet te vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:50:
[...]

bekijk je nog een kwartiertje een willekeurig threadje in gathering
en dan is het toch wel weer mooi weekend toch ? :D

[...]

:| :o
Nee ik moet nog 1,5 uur, ik woon/werk permanent in Engeland & wij werken tot 5:30pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:52:
Lief dagboek,

Gisteren nog even kort aan het spelen geweest met mijn nieuwe Warlock Magicgut. Het ging best redelijk maar ik had helaas maar weinig tijd. Ben in ieder geval nu wel de Dead Scar overgestoken, waar het zo af en toe echt waanzinnig druk is met skeletjes die daar mij naar het leven stonden. Daar in ieder geval een quest persoontje gevonden die mij nodig had om zijn apprentices op hun falie te geven. En terecht die idioten hadden een boek van hem in de plomp laten keilen...

Dus ik "gewapend" met zijn staf terug naar die mennekes om ze vervolgens in zwijnen te veranderen. Nu dacht ik bij mezelf...leuk om te doen...maar zal ik nu wel of niet meteen teruggaan? Ik besloot om het niet te doen en heb...just for fun...de mennekes meerdere keren veranderd in een zwijn..dat zal ze leren..

Daarnaast Skinning als de eerste profession gekozen en leatherworking als tweede. Inmiddels ook al op pak hem beet 30 met skinning, alleen nog geen progressie gemaakt met Leatherworking, maar dat vogel ik later wel weer uit.

In ieder geval was het vandaag weer een lange saaie dag op het werk, waar ik vanaf het begin af aan al geen zin in had. Nog een beetje meegelezen hier, maar weinig want ze zijn hier nogal eens moeilijk over kijken op forums. Nu ben ik website programmeur dus ik zit natuurlijk regelmatig op andere websites, maar hier hebben ze dus een probleem mee. Misschien ook wel terecht...ach ja...ik doe het gewoon maar niet te vaak.
Even als advies; op een Warlock heeft het weinig zin om Leartherworking te nemen en zoiezo is dit niet een echt profitabele profession. Tailoring if voor een Warlock toch een uitstekende manier om makkelijk goede gear op te pakken voor als je 70 bent (Frozen Shadoweave set).

Als 2e profession kun je net nemen waar je zin in hebt, herbalism, skinning, mining als je goud wilt verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zul je altijd zin...kies ik weer een niet zo snuggere profession.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236017 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:53:
Nee ik moet nog 1,5 uur, ik woon/werk permanent in Engeland & wij werken tot 5:30pm
sterkte ;(
hehe .. leuk geschreven
en wat daarna gezegd werd ..
warlock + leatherworking is pointless
leatherworking is ook niet echt een moneymaker .. behalve die paar paterns waar veel mee te verdienen valt (o.a. deviate scale belt (maar die mats zijn bagger te krijgen) en iets met 'leather something' (belt?) waar je o.a. raptor hide en large fang voor nodig hebt (makkelijk te krijgen)
de moneymakers zijn echt duidelijk herbing/mining/skinning

overigens .. neem je tijd voor het inleveren van quests ...
behalve als je 5 of 10 levels later terug komt .. dan ga je het merken in de xp die je krijgt

zo heb je tussen dat gebied van silvernogwat en ghostlands ook een poppetje liggen naast het pad met een apotheker ernaast die wat mats nodig heeft o.i.d. en of je die even wil zoeken...
maar wel snel graag voordat ie dood is ..

partymember "want to return to the dying blood elf and save him"
me >:) "well .. we could say hi when walking to <subzone for quest x>. but lets test his endurance and do <quest x> first"

Enige uitzondering op de regel is als er een tijdbalkje in beeld is (eerste keer waar je dat tegen komt (nouja .. jij niet meer als blood elf) is in crossroads als je naar thunder bluff moet , krijg je 45 minuten tijd ..

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 26-10-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 13:43
Een Tauren Shaman gestard op een PvP server als alt, op Kazzak

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:04:
[...]
hehe .. leuk geschreven
en wat daarna gezegd werd ..
warlock + leatherworking is pointless
Da's nou jammer! Kun je dat nog veranderen? Het is niet dat ik verwacht rijk te worden als Warlock...maar een beetje geld is wel meegenomen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 10:26

Darkasantion

Just keep swimming!

Ben op een vriends server Tauren Druid gestart, met de bedoeling deze tank te laten worden.
Wat is dan beter, staff of onehanded+shield? Denk laatste maar wou even navragen

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkasantion schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:20:
Ben op een vriends server Tauren Druid gestart, met de bedoeling deze tank te laten worden.
Wat is dan beter, staff of onehanded+shield? Denk laatste maar wou even navragen
Ben geen drood expert maar een drood kan geen 1h en shield wielden...2h maces en staff's voor zover ik weet en ik zou toch echt naar de stats kijken van de mace / staff..

Over het algemeen zie ik een drood met de 2h eggsalted mace van CE lopen en zijn er ook in de end-game content alleen maar mace's te vinden met de stats voor een feral-tank drood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 232504 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:27:
[...]

Ben geen drood expert maar een drood kan geen 1h en shield wielden...2h maces en staff's voor zover ik weet en ik zou toch echt naar de stats kijken van de mace / staff..

Over het algemeen zie ik een drood met de 2h eggsalted mace van CE lopen en zijn er ook in de end-game content alleen maar mace's te vinden met de stats voor een feral-tank drood :)
exhalted..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet ik....aaah nvm.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
sorry, heb honger.. (ten minste, zo lijkt het, ben half misselijk van mn snoepjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:47:
[...]

sorry, heb honger.. (ten minste, zo lijkt het, ben half misselijk van mn snoepjes)
maakt niet uit het is al laat..ik lijk trouwens wel een beetje op mijn avatar met T5 schouders op mijn priest.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 00:13

DizzyWeb

Ondertiteld

Als je verbetert, doe het dan goed.... exalted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
DizzyWeb schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:06:
[...]

Als je verbetert, doe het dan goed.... exalted ;)
shit. zoals hierboven vermeld, tis al laat.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:13:
[...]

Da's nou jammer! Kun je dat nog veranderen? Het is niet dat ik verwacht rijk te worden als Warlock...maar een beetje geld is wel meegenomen.. :P
ohya .. Doh! ,had ik er meteen bij kunnen zeggen

je character skill tabblad (k - dacht ik,en anders via c)
en dan kun je op een profession klikken en krijg je onderaan een knop om het op te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:43:
[...]

ohya .. Doh! ,had ik er meteen bij kunnen zeggen

je character skill tabblad (k - dacht ik,en anders via c)
en dan kun je op een profession klikken en krijg je onderaan een knop om het op te geven :)
Mooi heb er toch nog geen experience in opgedaan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
lady vashj down!! de tering. 3 weken wipen ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221967

Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:11:
[...]

Mooi heb er toch nog geen experience in opgedaan.. ;)
tailoring en enchanting zijn 2 professions die je mooi naast elkaar kan levelen. lekker alle crap q rewards disenchanten en alle groene tailor leveling items ook disenchanten die je dan weer kan gebruiken om enchanting te levelen. en persoonlijk vind ik het 2 hele leuke professions waar je op level 70 veel profijt van zult hebben. imba epics voor je hoofd, schouders, chest, broek en schoenen slots+ enchants op je ringen, mja, is misschien nog iets te ver vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

RainManX schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:52:
[...]

Ik heb al een Ventrilo server! >:)
Dont tempt me!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gogo get gamecard en ook 1 voor prom :P hij verdient nu toch genoeg met poker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:13:
lady vashj down!! de tering. 3 weken wipen ofzo :|
Big GZ tom...nog wat leuks gekregen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148405

vandaag epic flying gekocht + respec resto, valt niet mee als resto om te killen... na elk gevecht verlies ik zeker 90% van HP (in me dps gear).. ben ook de epic flight form quest aan het doen.. dies een pain in de ass nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912

Hm na weken lurken heb ik mij ook maar eens geregistreerd. Na maanden gestopt te zijn komen de kriebels toch wel weer terug nu :)

Even een korte introductie! Ik speel een BE Fire Mage op Lightning's Blade (Meer GoT'ers hier?). Ben al geruime tijd 70. Heb mijn enchanting en tailoring op 375 en ben nu dus vooral bezig met endgame.

Gisteren kwam ik erachter dat mijn oude guild gedisband is en ben nu dus op zoek naar een nieuwe. Eventueel ook op een andere realm aangezien ik het wel gezien heb op Lightning's Blade. Weet iemand er toevallig nog 1 in need of a mage? Ik ben attuned voor mt. Hyjal maar weet eerlijk gezegd niet of ik daar mee zal komen. Zou iemand met ervaring eens naar mijn gear kunnen kijken?

Nou nu maar weer eens aan het werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Anoniem: 148405 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 03:17:
vandaag epic flying gekocht + respec resto, valt niet mee als resto om te killen... na elk gevecht verlies ik zeker 90% van HP (in me dps gear).. ben ook de epic flight form quest aan het doen.. dies een pain in de ass nu
Kheb em zelf eergister gehaald, zo gek moeilijk is het niet. Waar zit je vast?

En nog ff een vraagje van mijn kant... Ik wil dus met season 3 resto gaan. Ik ging er al helemaal van uit dat er gewoon mp/5 op de vengeful delen zou komen, maar nee, blizzard maakt er opeens +spi van. Ik had eerste deze build in gedachten: http://www.worldofwarcraf...05053330031500501350#none

Maar doordat het nu +spi is geworden denk ik dat het toch handig is om 3/3 living spirit te nemen. Heb ik hier gelijk in? Zo ja, hoe kan ik em dan aanpassen? Wat kan ik het best er voor droppen. Onthoud wel dat ik die punten in balance en feral zo houd, het is namelijk voor 2vs2 en 3vs3!

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 27-10-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:48

NoTimeRemains

I know

kan iemand eens naar mijn gear kijken en zeggen wat ik er aan kan doen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 08:09
NoTimeRemains schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:29:
Als je je muis op een item houdt komt er vanzelf een optie naast, genaamd "Find upgrade".
Zo kan je makkelijk zien welk item beter is en hoe je het kan verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NoTimeRemains schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:29:
Waar we wat aan kunnen doen?

Zou mss handig zijn als je er een vraag bij zet of wat je probleem is.. :/

mss heb ik je vraag gemist...zou ook kunnen btw...tis nog vroeg ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 27-10-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:48

NoTimeRemains

I know

sorry het zal mijn fout zijn we beginnen opnieuw!

zou iemand van jullie naar mijn armory kunnen kijken en kunnen zeggen wat ik het beste kan upgrade aan gems/ench/etc?

http://armory.wow-europe.....xml?r=Darkspear&n=Normaj

[ Voor 18% gewijzigd door NoTimeRemains op 27-10-2007 12:39 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 23:12
NoTimeRemains schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:18:

zou iemand van jullie naar mijn armory kunnen kijken en kunnen zeggen wat ik het beste kan upgrade aan gems/ench/etc?
Kan je een linkje posten naar je armory dan ik zie nl. geen sigs en ga het niet voor je aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mjja zou wel willen maar zit op het moment op mijn werk (nog 30 min en dan weeeekkeennndd *O* ) en ik kan hier geen armory bekijken en het zou idd handig zijn als je een linkje plaatst ;)

Maar ik kijk strax als ik thuis ben wel ff... :)

(ben trouwens nie echt bekend met lock gems / enchantments maar ik zal me best doen.. :))

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 27-10-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 21:13
Anoniem: 237912 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:06:
Hm na weken lurken heb ik mij ook maar eens geregistreerd. Na maanden gestopt te zijn komen de kriebels toch wel weer terug nu :)

Even een korte introductie! Ik speel een BE Fire Mage op Lightning's Blade (Meer GoT'ers hier?). Ben al geruime tijd 70. Heb mijn enchanting en tailoring op 375 en ben nu dus vooral bezig met endgame.

Gisteren kwam ik erachter dat mijn oude guild gedisband is en ben nu dus op zoek naar een nieuwe. Eventueel ook op een andere realm aangezien ik het wel gezien heb op Lightning's Blade. Weet iemand er toevallig nog 1 in need of a mage? Ik ben attuned voor mt. Hyjal maar weet eerlijk gezegd niet of ik daar mee zal komen. Zou iemand met ervaring eens naar mijn gear kunnen kijken?

Nou nu maar weer eens aan het werk!
Vraagje, wat doet een nederlander in een guild genaamd Swedish Gents?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den85
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:08
Goeiemorgen,

Zit er over te denken om bij me prot warrior de accenten in de build iets te verleggen om zo meer rage te genereren.

Dit is mijn huidige build:

http://www.wow-europe.com...0000355511333022123031351

en zit over onderstaande build te denken:

http://www.wow-europe.com...0000055511330020123031051

Vooral voor improved thunderclap en unbridled wrath omdat je daar meer rage van krijgt.

Hebben jullie misshien nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912

Kaap schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:07:
[...]

Vraagje, wat doet een nederlander in een guild genaamd Swedish Gents?
Vroegâh... Woonden mijn papa en mama niet in Nederland :) Ben na het disbanden van mijn guild heb ik deze gejoind samen met een zweedse kammeraad. Die is ook gestopt met spelen en ik heb gisteren de guild verlaten. Zal wel een vertraging in de armory zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:57

Valkyre

Kitesurf FTW!

William/Ax3 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:30:
[afbeelding]

Lol? >:) Staat op mmo-champion benieuwd od ze dat zo laten. Dis is dus op testrealm voor 2.3
hmm dit plaatje niet eerder gezien (proxy @ werk :P) maar geez echt debiel hoor, in ieder geval dat de deadzone weg is. en arcane shot dispelled ook nog een magic buff. echt retarded.

gg blizz, laat ik het zo zeggen vanuit een mage perspectief word het steeds minder leuk om te pvpen.
(ik moet bekken ik ben 10/48/3 specced, en niet full frost voor arena) maar dit gaat weer nergens over. net also hunters problemen hebben met casters.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

tis een foutje in de tooltip, tis 5y

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:40

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Gohan-san schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:28:
[...]

hmm dit plaatje niet eerder gezien (proxy @ werk :P) maar geez echt debiel hoor, in ieder geval dat de deadzone weg is. en arcane shot dispelled ook nog een magic buff. echt retarded.

gg blizz, laat ik het zo zeggen vanuit een mage perspectief word het steeds minder leuk om te pvpen.
(ik moet bekken ik ben 10/48/3 specced, en niet full frost voor arena) maar dit gaat weer nergens over. net also hunters problemen hebben met casters.
twas niet alsof heeeel erg goed mee konden komen in de arena...
nu doe ik zelf vrijwel geen pvp, spreek dus niet uit ervaring :P (van horen zeggen)
Ben er zelf wel blij mee, kan gewoon dichtbij iedereen gaan staan zonder gelul.
arcane shot boeit niet zo heel veel in PVE denk ik, dus dat boeit me niet zo veel. aimed shot kan misschien grappig zijn, maar net als bij mortal strike zijn er denk ik veel mobs/bosses immune voor...

ben zelf blijer met de engineering changes, het word weer een klein beetje leuker om engineering te hebben...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

http://armory.wow-europe.....xml?r=Darkspear&n=Normaj
Hmm ok.

* 15 spell hit rating op gloves
* +6 all stats op chest
* -2% threath op cloak
* Alle gems (iig degene in een rode of gele socket): Veiled Noble Topaz
* Alle overige slots waar mogelijk +spell damage
* Alle dan nog resterende slots +stamina
* En je hebt nog niet de beste spellthread in je broek zitten.

En Als je wat meer hit hebt, kan je wat punten uit suppression halen. Bij 202 spell hit rating kan je ze er allemaal uit houden. Tussen 0 en 202 naar verhouding. Met bovenstaande enchants op je items zou ik er 3 uithalen en elders stoppen.

Probeer eens iets als dit (ben ervanuit gegaan dat je affliction blijft en dat je door gaat naar 25 mans raids)

Die spec kan nog wel wat gefinetuned worden. Maar CoEx is heerlijk als er adds gekite moeten worden. Shadowburn is een extra instant als er burst damage moet worden gedaan. (Waar een affliction lock imho slecht in is). Een affliction build zonder empowered corruption????? Heel erg fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221967

Anoniem: 63072 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:03:
[...]

Hmm ok.

* 15 spell hit rating op gloves
* +6 all stats op chest
* -2% threath op cloak
* Alle gems (iig degene in een rode of gele socket): Veiled Noble Topaz
* Alle overige slots waar mogelijk +spell damage
* Alle dan nog resterende slots +stamina
* En je hebt nog niet de beste spellthread in je broek zitten.

En Als je wat meer hit hebt, kan je wat punten uit suppression halen. Bij 202 spell hit rating kan je ze er allemaal uit houden. Tussen 0 en 202 naar verhouding. Met bovenstaande enchants op je items zou ik er 3 uithalen en elders stoppen.

Probeer eens iets als dit (ben ervanuit gegaan dat je affliction blijft en dat je door gaat naar 25 mans raids)

Die spec kan nog wel wat gefinetuned worden. Maar CoEx is heerlijk als er adds gekite moeten worden. Shadowburn is een extra instant als er burst damage moet worden gedaan. (Waar een affliction lock imho slecht in is). Een affliction build zonder empowered corruption????? Heel erg fout ;)
+15 spelldamage op je bracers, maar misschien is het verstandiger om eerst ff de veteran silk wave cuffs (oid) te halen.
+rep enchant op je schouders zetten.
+je oculus of the hidden eye trinket is niet echt nodig, ga ff wat heroics doen en koop die epic trinket.
+150hp op chest ipv 6 all stats, ivm life tap, 120vs150 mana
+die punten in imp imp zijn niet echt usefull, 1 in shadow embrace(voor life drain) en 1 in imp life tap is imo beter besteed. (gebasseerd op de build die Omega voorstelde, die verder imo top is)
+zag dat je bijna exalted bent met CE, die hebben leuke ring met+hit

succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Gohan-san schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:28:
[...]

Blizz heeft gezegd dat het een bug was :9

Alleen had ik gehoord dat een hunter bubbel kon dispellen van een pally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lief dagboek,

Na nog wat rond te hebben gestoeid rondom de dead scar heb ik inmiddels level 12 bereikt met mijn blood elf warlock magicgut. Ik mis volgens mij nog wat skills, maar heb ook soms best moeite om de warlock trainers te vinden.

Mijn impje doet braaf mee en zorgt ervoor dat ik in lastige situaties nog net even weg kan komen voor ik het spreekwoordelijke loodje zou leggen. Wat me wel opvalt is dat ik nog vrij makkelijk ten onder kan gaan tegen een level 10 karakter, als het er meer dan 1 is. Ik moet dan ook altijd goed eraan denken om de spell te casten die me een half uur lang van sterkere armor voorziet.

Heb inmiddels ook de addons doublewide en tomtom geinstalleerd. Dank de goden voor TomTom...de helft van de tijd had ik geen idee waar ik heen moest, nu weet ik in ieder geval meestal de plek wel te vinden, dan komt daarna de rest vanzelf.. :)

Ik ga zo nog even lekker verder en kijken waar ik kan komen qua level. Mochten er GoTters op de server Arathor zitten die ook horde zijn, roep maar een keer...wie weet kunnen we een keer wat samen rond banjeren. Ik heb nog verder geen vrienden in mijn lijstje staan of wat dan ook en heb 1x in een groepje gezeten...

Wat me opvalt, misschien is dat heel normaal in WoW, is dat er niet gevraagd wordt of je in een groep wil...ook wordt er niets gezegd in een groep...of ik tref de verkeerde natuurlijk...ik vind het altijd wel even tof om te weten waarvoor iemand me uitnodigd en wat er eventueel van mij verwacht wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 16-04 09:08
Anoniem: 218701 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:41:
...

Wat me opvalt, misschien is dat heel normaal in WoW, is dat er niet gevraagd wordt of je in een groep wil...ook wordt er niets gezegd in een groep...of ik tref de verkeerde natuurlijk...ik vind het altijd wel even tof om te weten waarvoor iemand me uitnodigd en wat er eventueel van mij verwacht wordt...
Als je wat hoger level bent dan wordt het wel beter hoor. Degenen die een alt levelen zijn jouw level erg snel voorbij, die zul je in groepen niet tegenkomen.
De mensen die wel lang rond jouw level zitten zijn mensen die net als jij nieuw zijn, die weten ook nog niet allemaal hoe het gaat.

Gewoon beetje geduldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237981

den85 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:17:
Goeiemorgen,

Zit er over te denken om bij me prot warrior de accenten in de build iets te verleggen om zo meer rage te genereren.

Dit is mijn huidige build:

http://www.wow-europe.com...0000355511333022123031351

en zit over onderstaande build te denken:

http://www.wow-europe.com...0000055511330020123031051

Vooral voor improved thunderclap en unbridled wrath omdat je daar meer rage van krijgt.

Hebben jullie misshien nog tips?
Als je meer rage wilt moet je juist niet talents zoals focused rage droppen dat scheelt 3 rage op een sunder ,devastate ,shield slam etc. dus die moet je vooral nemen.
Ik weet niet hoe het met je gear zit of op welke instances je richt maar als je karazhan en hoger doet zou ik imp revenge niet nemen meeste mobs zijn immune voor stuns , voor heroics kan het best handig zijn .
En blood craze is ook niet echt goed voor tanken omdat je toch voor de 490 defence gaat en na 490 defence heb je een hele kleine kans dat je een crit krijgt.
Unbridled wrath is het niet echt waard je moet teveel andere talents laten liggen die gewoon belangrijk zijn zoals focused rage en one-handed weapon specialization .

Voor heroics zou ik zo een built nemen http://www.wowhead.com/?talent=LV0cZVZ0EtkIMzcest

En als je voor karazhan en hoger dan neem je zoiets http://www.wowhead.com/?talent=Li0cZVZ0EtohMdcest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 218701 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:41:
Lief dagboek,

Na nog wat rond te hebben gestoeid rondom de dead scar heb ik inmiddels level 12 bereikt met mijn blood elf warlock magicgut. Ik mis volgens mij nog wat skills, maar heb ook soms best moeite om de warlock trainers te vinden.
Vraag een willekeurige guard in de stad naar de warlock trainer :) 't vlaggetje op de map is dan waar je moet wezen.
Zo rond lvl 12 is er nog erg weinig noodzaak om te groepen, uitgezonderd een elite quest. Als je tegen de lvl 18 bent, en je gaat naar Westfall (daar kun je overigens vanaf lvl12 al terecht) dan zul je veel makkelijker groepen vinden vanwege de Deadmines, een lvl18-23 instance daar.

* Anoniem: 26351 denkt weemoedig terug aan zijn eerste westfall avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:19

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Als BE warlock? ;)

Denk dat als je dan naar westfall gaat als groep, het niet waarschijnlijk is dat je dat doet om de deadmines te doen ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den85
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:08
Anoniem: 237981 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:26:
[...]

Als je meer rage wilt moet je juist niet talents zoals focused rage droppen dat scheelt 3 rage op een sunder ,devastate ,shield slam etc. dus die moet je vooral nemen.
Ik weet niet hoe het met je gear zit of op welke instances je richt maar als je karazhan en hoger doet zou ik imp revenge niet nemen meeste mobs zijn immune voor stuns , voor heroics kan het best handig zijn .
En blood craze is ook niet echt goed voor tanken omdat je toch voor de 490 defence gaat en na 490 defence heb je een hele kleine kans dat je een crit krijgt.
Unbridled wrath is het niet echt waard je moet teveel andere talents laten liggen die gewoon belangrijk zijn zoals focused rage en one-handed weapon specialization .

Voor heroics zou ik zo een built nemen http://www.wowhead.com/?talent=LV0cZVZ0EtkIMzcest

En als je voor karazhan en hoger dan neem je zoiets http://www.wowhead.com/?talent=Li0cZVZ0EtohMdcest
Dank u voor deze tips, ik zal ze meenemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Anoniem: 218701 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:41:Ik ga zo nog even lekker verder en kijken waar ik kan komen qua level. Mochten er GoTters op de server Arathor zitten die ook horde zijn, roep maar een keer...wie weet kunnen we een keer wat samen rond banjeren. Ik heb nog verder geen vrienden in mijn lijstje staan of wat dan ook en heb 1x in een groepje gezeten...
M'n alt shaman zit aan horde kant op Arathor, main en andere alts op ally maar ben 2 weken geleden begonnen m'n shaman te lvl'n 60->70. Zo laag is t idd lastig grps vinden, meeste vliegen daar doorheen met alts. Hogerop is dat wel iets beter maar dan nog, Arathor is niet de drukste horde server imo, zelfs in Outland is t lastig om grps te vinden. ;(

Vanavond ook nog n zielig figuur tegengekomen btw, ik dus op m'n shaman in Nagrand aan t questen en steeds maar n ally hunter die mobs op me trainde, FD en mij dus royaal probeerde te killen. 1e Keer had ik m nieteens aan zien komen en dus dood, daarna zelfde truc op n BE pala die ik hielp en nog meerdere keren op ons 2'n, lukte niet om on neer te krijgen. Bleef zo maar aan de gang en na 10-15mins kwam er blijkbaar n nieuwe manier, pvp'd in mijn mobs gaan staan hopen dat ik m zou hitten. Gebeurde niet en huntertje ging weer terug naar de train optie, wel nog pvp'd. Toevallig had ik m'n mob al neer, wel nog in combat, maar werd zijn FD resisted op n pull van 6 mobs. >:) Hij dus nog steeds 6 mobs achter zich aan, low'ish hp en wel al n paar mobs neer mbv pet en kiten maar tja dan is t toch erg lastig om de Stormstrike in te houden nadat hij me al 15mins t leven zuur heeft gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148405

Anoniem: 158967 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:28:
[...]

Kheb em zelf eergister gehaald, zo gek moeilijk is het niet. Waar zit je vast?
Bij de quest Eagle Essences, zit niet bepaald vast, maar meer van dat ik echt wel wat hulp nodig zal moeten hebben qua dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Anoniem: 148405 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 03:24:
[...]

Bij de quest Eagle Essences, zit niet bepaald vast, maar meer van dat ik echt wel wat hulp nodig zal moeten hebben qua dps.
Is dat die je moet afmaken met nature spells? Als je het hebt, pak je +dmg gear en anders je +healing gear voor meer mana. Hou em constant geroot met rank 1 en doe moonfire en starfire. Kill wel eerst die 3 mobs om hem heen, zodat je genoeg ruimte hebt om te kiten.

Dagboekitem:
Ik heb gister besloten te stoppen met mijn druid. Hij zit nu in full merc gladiator gear en heb nog 3,5k arena punten die ik alleen nog ga besteden aan de season 3 feral staff. Ik zou eerst resto gaan in het volgende seizoen, maar dat zie ik niet zitten. Ben nog nooit iets anders geweest dan feral, dus dat hou ik dan ook maar zo. Alleen zo af en toe Halaa zal ik nog doen en minen en daily's voor me alt mage die ook al level 23 is. Dat is tenminste een class die word gerespecteerd in de arena's :) Ook met mijn mage zal ik vanaf het begin tot het einde met de spec gaan spelen die ik ook in PvP ga gebruiken om er helemaal aan te wennen, net zoals ik dat met mijn druid deed. Dat houd dus in levelen als frost :) Zal me een snars schelen hoe lang het duurt, zo kun je mooi al je spells indelen en kun je er snel aan wennen. Ik hoop dat het verhaal mage me weer wat meer plezier in WoW zal geven :)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 28-10-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 16:13
O, Damn

Volgens mmo-champion!
Die nieuwe daily BG quests 4k Honor op PTR, dat is toch niet normaal!
Dan kan je zo 4X 4khonor halen 16k op een dag! beetje apart heb je zo hele s1 set bij elkaar gespaart in een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 00:13

DizzyWeb

Ondertiteld

BraX schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:19:
O, Damn

Volgens mmo-champion!
Die nieuwe daily BG quests 4k Honor op PTR, dat is toch niet normaal!
Dan kan je zo 4X 4khonor halen 16k op een dag! beetje apart heb je zo hele s1 set bij elkaar gespaart in een week
4k is wel heel erg veel, maar ik heb altijd de grootste moeite om honor te verzamelen, dus kan niet zeggen dat ik het heel erg vind.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic en vriendelijk!
Geen slow-chat en geen offtopic replies!