KillGhost schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:55:
[...]
No way. Swords/Fists > Daggers. Dagges zijn altijd zo klein. Alhoewel Perdition Blade en Core Hound Tooth toch wel erg coole daggers waren. Ik neem Full T2 + deze 2 wapens ook mee nu voor een toekomstige killshot

Hehe, die daggers die ik heb lijken al op zwaarden. Zal wel komen omdat mijn undead zo klein is
Maargoed je ziet er ook niet zo veel van. Alleen het silluet. De mongoose glow is het enige wat je ziet. Dat maakt het ook zo bruut. Zit er nog steeds vol verbazing na te kijken als ik ga idlen.
Zwaarden staan er echt niet op. Krijg echt medeleden met het mannetje als ik hem zie zeulen met die giga zwaarden
Daggers hebben voor mij de perfecte maat
Nadeel van fists vind ik dat ze er zo lomp uitzien. Big bad wolfs paw, die 2 dingen van Alar, die bionische dingen (

), het ziet er gewoon niet uit.
De coolste fists vind ik de boksbeugels, maar die zuigen echt qua stats.
Felsteel blade vind ik wel een mooi zwaard. Net een Katana
Gisteren was trouwens ook lachen. Tijdens het questen had ik veel marks of sageras verzameld. Voordat ik ga loggen, portal ik altijd ff naar UC en vertel altijd wat ik te koop heb in trade. Even AH checken enzo.
Ik vond iemand die die marks wel wilde, maar hij was in org. Hij vroeg of ik langs wilde komen. Nouja voor een X aantal gold reis ik graag een paar minuutjes. Hij stond dus bij de entrance van Org, waar iedereen altijd duelled.
Ik kom dus op mijn wolfje aanrijden en zeg: Hello
Ik verkoop mijn marks en op dat moment zegt iemand: *insert name*, own that rogue !!
Aangezien ik de enige rogue was, zei ik zo van: Excuse me?

Dus hij zo: You suck, he (points naar lvl 70 hunter) eats rogues for breakfest.
Ik weet niet wat het is, maar dubbel mongoose heeft echt zoveel aantrekkingskracht op "zulke mensen"
Dus ik zeg dat ik PvE specced ben en niet uitblink in duels.
Dit had ik niet moeten zeggen want toen kreeg ik /chicken en nog meer genoob naar me hoofd.
Dus ik zeg zo van: Nouja, 1tje voor de gein, ik zal toch wel verliezen maar dat geeft niet. (als iemand zo tegen mij doet, doe ik heel bescheiden. Alsof ik echt zuig)
Dus hij mij uitdagen en het was al na 10 seconden voorbij, in mijn voordeel wel te verstaan. Het enige wat hij zei was: "Lol".
Ik deed maar een smile en ben toen weggereden. Dat zal ze leren
[
Voor 65% gewijzigd door
Anoniem: 85443 op 29-10-2007 13:17
]