![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
Zijn er trouwens nog meer van die filmpjes zoals Shatner en Mr. T
? Had ze nog nooit gezien dus ben wel benieuwt
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Stel eens een concrete vraag. Of be-a-tweaker en probeer zelf gewoon wat nuttige uit.Anoniem: 236948 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:44:
Instellen van Add-ons. Hoe en wat, wie kan er wat nuttigs over zeggen.
dat is wel een heel algemene vraag...Anoniem: 236948 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:44:
hangt toch af van addon tot addon?
Ik mis wat links voor shamans.. in de TS.
Verder super TS natuurlijk..
Ach mijn shammy heeft nog een lange weg te gaan denk ik.
4 totems nu.. Ik denk dat vanavond Ironforge op de agenda staat ( ik probeer per gebied te questen )
Verder super TS natuurlijk..
Ach mijn shammy heeft nog een lange weg te gaan denk ik.
4 totems nu.. Ik denk dat vanavond Ironforge op de agenda staat ( ik probeer per gebied te questen )
http://www.youtube.com/watch?v=-43Cu_3TQ3g (The Office)ShadowBumble schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:44:
Zijn er trouwens nog meer van die filmpjes zoals Shatner en Mr. T? Had ze nog nooit gezien dus ben wel benieuwt
http://www.youtube.com/watch?v=dDIrbqagEPo (Cola reclame in china)
Verder weet ik ook ff niet
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Anoniem: 121555
Ik zie ze wel staan.Security schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:48:
Ik mis wat links voor shamans.. in de TS.
Voor mij niet echt een probleem.. Ben 3ejaars student Engelse Taal aan de Universiteit Utrecht.Anoniem: 236948 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:44:
Maar dan mag ik toch echt hopen dat iedereen ook engels kan schrijven en spreken, want oh oh oh wat hebben wij Nederlanders daar vaak toch veel moeite mee.... dus voordat je onze eigen taal afschrijft besef wel of je kennis van het Engels goed genoeg is !!!! Voor de meesten onder ons helaas niet!!!!!
Ik krijg regelmatig te horen van mensen uit Engeland dat mijn grammatica en taalgebruik beter is dan het taalgebruik van de gemiddelde Engelstalige.
Mbt Addons: Ik weet er zelf niet veel over (je bedoelt het letterlijk kopieren van de UI van een ander, toch?), ik maak meestal mijn eigen UI zodat ik ook precies weet hoe ik alles moet instellen en werkend krijgen / houden. Ik werk zelf meestal met XPerl Unit Frames, de Basic set van CTMod, Bongos Actionbars en nog een aantal class specifieke mods zoals DiscoDice voor rogue timers.
ACE is een soort van framework waar addons in hangen, daar stel je niks van in. (geloof ikAnoniem: 236948 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:49:
Nou bijvoorbeeld hoe je Pitbull moet instellen en bijvoorbeeld ook ACE2....
Pitbull: /pitbull
Sorry hoor, maar wat moet er uitgelegd worden aan "unzip in je interface/addons dir"?Anoniem: 236948 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:49:
Nou bijvoorbeeld hoe je Pitbull moet instellen en bijvoorbeeld ook ACE2....
Als iemand problemen heeft, prima, maar het lijkt me compleet nutteloos maar gewoon een rijtje addons af te gaan. Ace2 is nieteens een addon, het is meer een platform.
https://niels.nu
woot
insane week gehad
Archimonde, Reliquary of Souls, Mother sharaz en Illidari council down!
En de eerste try op illidan en we waren niet Prepared! tanks hadden nog niet genoeg fr
Maffe is dat we eerste staan qua progression op de server en het is Pve
insane week gehad
Archimonde, Reliquary of Souls, Mother sharaz en Illidari council down!
En de eerste try op illidan en we waren niet Prepared! tanks hadden nog niet genoeg fr
Maffe is dat we eerste staan qua progression op de server en het is Pve
Niet onder indepth info ;-)
Dusss shammy links please
Anoniem: 236948
Kijk voor jullie is dit normaal, maar voor iemand die tot voor kort nog nooit met add-ons werkte is het lastiger.... met name Bongo is enorm groot en ik snap niet echt hoe je nou al die balken goed insteld enzo.... sorry dat ik het vraag, maar ik neem aan dat je dit hier ook kwijt moet kunnen, vooral voor de minder ervarenen onder onsHydra schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:51:
[...]
Sorry hoor, maar wat moet er uitgelegd worden aan "unzip in je interface/addons dir"?
Als iemand problemen heeft, prima, maar het lijkt me compleet nutteloos maar gewoon een rijtje addons af te gaan. Ace2 is nieteens een addon, het is meer een platform.
Denk toch echt dat je dit soort vragen op een "bongo's"forum moet stellen, als die er al is. Ik weet dat de voor de meeste addons van ace een forum is waar je al je vragen kunt stellen.Anoniem: 236948 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:59:
[...]
Kijk voor jullie is dit normaal, maar voor iemand die tot voor kort nog nooit met add-ons werkte is het lastiger.... met name Bongo is enorm groot en ik snap niet echt hoe je nou al die balken goed insteld enzo.... sorry dat ik het vraag, maar ik neem aan dat je dit hier ook kwijt moet kunnen, vooral voor de minder ervarenen onder ons
Voor mij is het gewoon een kwestie geweest van even een middagje geen wow spelen maar addons proberen en configureren. Tegenwoordig hebben de meeste addons een mooie UI om dingen in in te stellen.
tuurlijk kan je dat hier kwijt, maar beperk je dan niet tot een globale vraag, maar probeer iets specifieker te zijn. dat deed je in het bovenstaande wel weer goed btw, namelijk dat je met bongo's loopt te stoeien.
Anoniem: 158967
Hmm jaja, het zal wel. Ik weet wel beter. Maar alsof je na elke mob gaat restealthen, poucen etc etc. Beter ren je gewoon als een gek op die mob af, spam mangle en ferious bite, gaat het snelts imo. En ja, ik ben nu toch wel al 8 maanden leveel 70.Hydra schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:34:toon volledige bericht
[...]
Hahaha
JaJonkie
[...]
Is bij de meeste classes zo hoor, maar je merkt het wel sterk bij druids als je bijvoorbeeld Leader of the Pack krijgt, die extra 5% critrate is erg fijn. Maar bij een shadowpriest krijg je er op level 40 ook 15% damage bij hoor.
En wat dat 'rammen' betreft: dat is dus niet zo. Er zijn altijd dingen die je 'beter' kunt doen, welke skills je wanneer gebruikt. Druids hebben ook het nadeel dat je in catform een beperkte hoeveelheid energy hebt, dus welke skills je in welke sequence gebruikt nogal uitmaken.
Zelf gebruik ik pounce > shred (backstab) > claw > claw > ferocious bite over 't algemeen. Nog een paar leveltjes en dan kan ik claw voor mangle vervangen.
Dat is een kwestie van simpelweg proberen of beginnen met een UI package zoals Photek of MazzleUI. Daar een beetje in de opties snuffelen en langzaam maar zeker dingen proberen aan te passen en toe te voegen. Je krijgt dan vanzelf door wat precies waar ingesteld wordt, en zelfs met behoorlijk wat ervaring zoek je je af en toe nog de rambam.Anoniem: 236948 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:59:
[...]
Kijk voor jullie is dit normaal, maar voor iemand die tot voor kort nog nooit met add-ons werkte is het lastiger.... met name Bongo is enorm groot en ik snap niet echt hoe je nou al die balken goed insteld enzo.... sorry dat ik het vraag, maar ik neem aan dat je dit hier ook kwijt moet kunnen, vooral voor de minder ervarenen onder ons
Depends. M'n druid is nu 33 en tot dit lvl vond ik m'n lock lastiger spelen dan m'n druid. Nu heb ik geen ervaring met high lvl druid (jij waarschijnlijk niet met lock als je nu nog aan het lvlen bent) maar een lock is niet zo easymode als het lijkt. Veel micromanagement met het up houden van je dots, eventueel refearen/rebanishen, tussendoor shadowbolts spammen en ondertussen ook nog zorgen dat je geen aggro pakt. Moet zeggen dat 't allebei wel erg leuk speelt.Anoniem: 158967 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:28:
Bij met is het net andersom, druid houd me juist bezigEn is niet zo easy-mode als bijv. de meeste andere classes (lees: warlock). Toch level ik er nu zelf eentje, haha!
Je hebt gelijk.Security schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:57:
[...]
Niet onder indepth info ;-)
Dusss shammy links please
Aan de slag dus.Voor wijzigingen en/of opmerkingen mbt deze topicstart kun je een DM () of een email sturen naar de topicstarter.
Waarom zou je na een FB als een gek naar de volgende rennen en met 50% energy en geen stealth gaan attacken? Oke, als je zelf level 70 bent en de mobs die je wil killen 66 of iets, sure. Maar tegen 70+ mobs is het imho toch echt beter om eerst te re-stealthen etc. Tenzij je natuurlijk in Kara gear loopt, dan zal ook 70+ geen probleem vormen, maar vooral tijdens het levellen kan je dat niet zo stellen.Anoniem: 158967 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:01:
Hmm jaja, het zal wel. Ik weet wel beter. Maar alsof je na elke mob gaat restealthen, poucen etc etc. Beter ren je gewoon als een gek op die mob af, spam mangle en ferious bite, gaat het snelts imo. En ja, ik ben nu toch wel al 8 maanden leveel 70.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Too slow !
On_E schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:15:
Warlock die Hydross even solo-ed al gezien ?![]()
http://files.filefront.co...v/;9086416;/fileinfo.html
Ruim 2 uur en 40 minuten rondjes rennen.
(filmpje is korter trouwens)
Bongos heeft ook z'n eigen GUI om iets in te stellen, zoek het ronde knopje rond je kompas maar en druk daar maar eens op (met rechts dat ik). Het meeste spreekt wel voor zich. Er is verder niet een 'goede' of 'slechte' manier van configureren, het is gewoon wat je zelf het fijnst vindt. Ik heb op m'n eigen Bongos bijvoorbeelds links in beeld met rijen al m'n action bars, en dan per 'actie' zoals Pet Skills, Marksmanship Skills etc. Zo heb ik op al mijn karakters weer een andere indeling M'n vriendin heeft dan weer op haar main al haar damage spreuken in een klein vierkantje gezet zodat ze alles dicht bij elkaar heeft staan. Is puur persoonlijke smaak. Met Bongos kun je hele leuke dingen doen, het is gewoon veel uitproberen. Probeer anders eens de wat simpelere Addons eerst eens te bekijken zoals TitanPanel.Anoniem: 236948 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:59:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door UTwizard op 21-11-2007 15:13 ]
Ik vind zelf dat 't van de situatie afhangt. net als een rogue in dat opzicht: ga je sneller killen, waardoor je 'risico' loopt dat je binnenkort aangevallen wordt of ga je conservatief spelen en alles stealthen... ik kies meestal voor 3-4 mobs en dan weer stealth (pull met FF ftw)OkkE schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:08:
[...]
Waarom zou je na een FB als een gek naar de volgende rennen en met 50% energy en geen stealth gaan attacken? Oke, als je zelf level 70 bent en de mobs die je wil killen 66 of iets, sure. Maar tegen 70+ mobs is het imho toch echt beter om eerst te re-stealthen etc. Tenzij je natuurlijk in Kara gear loopt natuurlijk, dan zal ook 70+ geen probleem vormen, maar vooral tijdens het levellen kan je dat niet zo stellen.
Iemand nog op Al'Akir (horde) ?
70 Mage (main)
70 Shammy (resto)
70 Druid (feral)
70 Warrior
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Ik loop in full pvp / mercilles gear. Maar ik heb echt niet geleveled met steeds restealthen. Gaat voor mij gevoel trager, en volgens mij gaat het ook trager. Ik pull liever FFF en spam gewoon spells. En dat energy, dat restored imo snel genoeg, is vaak al bijna vol voor die mob er is. En anders doe ik het wel met half engery. Levelen heb ik dus wel degelijk gedaan door van mob naar mob te hobbelen zonder stealth. Kzal wel apart zijn in me class dan ofzo...OkkE schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:08:
[...]
Waarom zou je na een FB als een gek naar de volgende rennen en met 50% energy en geen stealth gaan attacken? Oke, als je zelf level 70 bent en de mobs die je wil killen 66 of iets, sure. Maar tegen 70+ mobs is het imho toch echt beter om eerst te re-stealthen etc. Tenzij je natuurlijk in Kara gear loopt, dan zal ook 70+ geen probleem vormen, maar vooral tijdens het levellen kan je dat niet zo stellen.
Elke keer als ik weer een filmpje zie waarin een speler een boss solo plat legt, krijg ik zin om die class te gaan spelen.
Heel vervelend is dat eigenlijk; vooral om je zo'n char dan toch eerst naar 70 moet levellen en dan nog eens redelijke gear moet verzamelen. Hehe.
True. Het hangt ook vooral van de situatie af. En natuurlijk van de gear die je hebt, etc. Ik heb ook heus niet voor elke mob opnieuw gestealth. Maar ik wilde op die post reageren, omdat het op mij overkwam als een "omg! l2play n00b!" post, terwijl ik het juist het rushen niet de beste manier vind.Strikeman225 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:13:
Ik vind zelf dat 't van de situatie afhangt.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hah typisch. In al mijn ontwetendheid ben ik net achtergekomen dat ik wel degelijk stealth en wacht tot mijn energy vol is met grinden
Ik lette er net even op in Skettis, en verrek, ik doe dat dus wel. Ben benieuwd hoe ik nou toch gelvled heb, haha
Maar ik weet wel zeker als ik zo af en toe grind op Ele. Plateua dat ik niet restealth, omdat pounce toch geen nut heeft tegen elementals.
Eerlijk gezegd denk ik dat een Hunter, Shadowpriest en zelfs Mage dit ook kunnen hoor, het gaat vnl. om de terrain-exploit.OkkE schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:24:
Elke keer als ik weer een filmpje zie waarin een speler een boss solo plat legt, krijg ik zin om die class te gaan spelen.Heel vervelend is dat eigenlijk; vooral om je zo'n char dan toch eerst naar 70 moet levellen en dan nog eens redelijke gear moet verzamelen. Hehe.
Al hebben die andere classes waarschijnlijk een verzameling pots nodig, en duurt het nog langer.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 117763
Pounce werkt wel ei. Alleen het bleedeffect niet de stun wel.Anoniem: 158967 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:27:
Hah typisch. In al mijn ontwetendheid ben ik net achtergekomen dat ik wel degelijk stealth en wacht tot mijn energy vol is met grindenIk lette er net even op in Skettis, en verrek, ik doe dat dus wel. Ben benieuwd hoe ik nou toch gelvled heb, haha
Maar ik weet wel zeker als ik zo af en toe grind op Ele. Plateua dat ik niet restealth, omdat pounce toch geen nut heeft tegen elementals.
Vanavond een cursusje feral dan maar?
Het gaat me juist om de bleed ei! Beter gebruik je dan ravage tegen die elentals. En die bleed tikt toch door. Als ik al een curses feral nodig heb, is het wel heel triest gestelt met feral druids, om onze server helemaal. Ik behoor (ik wil niet opscheppen) tot 2e beste druid van onze realm, iig qua pvp gearAnoniem: 117763 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:33:
[...]
Pounce werkt wel ei. Alleen het bleedeffect niet de stun wel.
Vanavond een cursusje feral dan maar?
En misschien ook wel qua pvp skill, pve weet ik niet, want dat boeit me niet
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 21-11-2007 15:44 ]
Nou gisteravond Azgalor te grazen genomen op poging nr4 ooit. Mijn warrior heeft nu nieuwe t6 gloves
.
Ook een aantal tries op archimonde gedaan maar da is toch verrekte lastig. Da ga wel ff duren voor de die een beetje onder controle hebben
Ook een aantal tries op archimonde gedaan maar da is toch verrekte lastig. Da ga wel ff duren voor de die een beetje onder controle hebben
LOLAnoniem: 158967 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:27:
Hah typisch. In al mijn ontwetendheid ben ik net achtergekomen dat ik wel degelijk stealth en wacht tot mijn energy vol is met grinden
Vandaar ook dat ik het over "een speler" had, en niet een class of iets noemde.On_E schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:28:
Eerlijk gezegd denk ik dat een Hunter, Shadowpriest en zelfs Mage dit ook kunnen hoor, het gaat vnl. om de terrain-exploit.
Al hebben die andere classes waarschijnlijk een verzameling pots nodig, en duurt het nog langer.
Dat bleed-effect is inderdaad erg fijn, maar ik doehet persoonlijk meer voor de stun. Door die stun kon ik (toen ik nog feral was) de mob met een beetje lucky crits al op 50% krijgen, nog voor ik werd gehit.Anoniem: 158967 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:39:
Het gaat me juist om de bleed ei!
Klopt, heb ik nu nog steeds. En soms vind ik de bleed zelfs beter dan de stun, ga maar is tegen een rogue knokkenOkkE schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:45:
Dat bleed-effect is inderdaad erg fijn, maar ik doehet persoonlijk meer voor de stun. Door die stun kon ik (toen ik nog feral was) de mob met een beetje lucky crits al op 50% krijgen, nog voor ik werd gehit.
EDIT: Is die respanw in Elwynn in die kobold grot versneld ofzo?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 21-11-2007 15:51 ]
Anoniem: 240336
btw ff offtopic
als ik een link wil plaatsen krigj ik de hele url te zien hoe maak ik daar een zin van ofzo ?
als ik een link wil plaatsen krigj ik de hele url te zien hoe maak ik daar een zin van ofzo ?
Anoniem: 240336 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:50:
btw ff offtopic
code:
1
| [url=<plaats jouw url hier>]<jouw tekst hier>[/url] |
Anoniem: 240336 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:50:
btw ff offtopic
code:
1
| [url="http://www.slowpoke.nl"]slowpoke[/url] |
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 21-11-2007 15:54 ]
Thx m8 now i can link my armory as my name thxStrikeman225 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:53:
[...]
code:
1 [url=<plaats jouw url hier>]<jouw tekst hier>[/url]
Anoniem: 142494
[ url= http: //blablabla ] zin [ /url]Anoniem: 240336 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:50:
btw ff offtopic
zonder de spaties
hm, iets te laat.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 142494 op 21-11-2007 15:55 ]
btw,
Weet iemand hier een fijne Pally (holy) ui, waar ik niet veel in hoef te kloten, want bv ecb doet het niet meer helemaal, monkeyquest ziet er wel gelikter uit nou. en ik kan gewoon niet meer ZONDER archud!
Weet iemand hier een fijne Pally (holy) ui, waar ik niet veel in hoef te kloten, want bv ecb doet het niet meer helemaal, monkeyquest ziet er wel gelikter uit nou. en ik kan gewoon niet meer ZONDER archud!
Ach, ik durf m'n hele hebben en houden er op te zetten dat een mage hydross nooit kan solo-en.On_E schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:28:
[...]
Eerlijk gezegd denk ik dat een Hunter, Shadowpriest en zelfs Mage dit ook kunnen hoor, het gaat vnl. om de terrain-exploit.
iets met te weinig instants hebben en zichzelf niet kunnen healen. Hunter gaat het waarschijnlijk ook niet redden. Spirit bond zal nooit genoeg healen.
daag mij niet uit jongenImdaMned schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:58:
[...]
Ach, ik durf m'n hele hebben en houden er op te zetten dat een mage hydross nooit kan solo-en.
iets met te weinig instants hebben en zichzelf niet kunnen healen. Hunter gaat het waarschijnlijk ook niet redden. Spirit bond zal nooit genoeg healen.
Hehe, pics/video or it didn't happen.
hihihi naa ze kunnen wel solo'en maar ik doe het ze niet na, zelfde met die priest die ony had gesolo'd knap maar alleen omdat die bugged was
Anoniem: 117763
Tegen een rogue is het toch maar go bear, spppppppppppppppaaaaaaaaam mangle en thorns will do the rest.Anoniem: 158967 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:49:
[...]
Klopt, heb ik nu nog steeds. En soms vind ik de bleed zelfs beter dan de stun, ga maar is tegen een rogue knokkenAls ie dan vanished komt ie alsnog uit stealth.
O wist trouwens niet dat je de druid getransfererd had.
Ik heb mijn druid niet getransferd?Anoniem: 117763 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:35:
[...]
Tegen een rogue is het toch maar go bear, spppppppppppppppaaaaaaaaam mangle en thorns will do the rest.![]()
O wist trouwens niet dat je de druid getransfererd had.
Duidelijk voorbeeld natuurlijk weer dat de Lock=OP en Blizzard's Schoothondje , en nee ik ben geen warlock hater heb er 12 ^^ tussuh de 1 en 60
die tijd die je in die 12 hebt gestoken had je 1 op lvl 70 gehad en full epixx met pvp epixx.. beetje zonde vind je niet ?Mektheb schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:01:
[...]
Duidelijk voorbeeld natuurlijk weer dat de Lock=OP en Blizzard's Schoothondje , en nee ik ben geen warlock hater heb er 12 ^^ tussuh de 1 en 60dus
Inderdaad, en dan had ie ook tot de ontdekking kunnen komen dat het zeker na 2.3 allemaal wel meevalt met dat ''Locks OP'' gebeuren.Anoniem: 240336 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:14:
[...]
die tijd die je in die 12 hebt gestoken had je 1 op lvl 70 gehad en full epixx met pvp epixx.. beetje zonde vind je niet ?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
ik heb zo iets van ok 1 main en 1 alt ok dat kan, maar 1 main en 1000 lvl 70's wat heb je der aan lvl der dan 1, en doe daar wat meeOn_E schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:18:
[...]
Inderdaad, en dan had ie ook tot de ontdekking kunnen komen dat het zeker na 2.3 allemaal wel meevalt met dat ''Locks OP'' gebeuren.
pak er 1 voor pvp en 1 voor pve en als je vol daar zit met die items draai ze om de ander pvp en die andere dan weer pve
Locks zijn niet OP. Er is geen enkele OP class op dit moment...
Elke class heeft zo z'n voordelen, nadelen en pvp counters. Whiners zijn mensen die in pve altijd de beste dps/tps/hps willen hebben en in duels van alle andere classes willen winnen.
Oh en natuurlijk net zo sexy eruit zien als een troll.
Elke class heeft zo z'n voordelen, nadelen en pvp counters. Whiners zijn mensen die in pve altijd de beste dps/tps/hps willen hebben en in duels van alle andere classes willen winnen.
Ik heb 1 main en 2 70 alt's die ik zeer geregeld speel. Kan ze idd niet allemaal gearen (kwestie van tijd) maar vind de afwisseling gewoon leuk, af en toe pewpewp, dan weer tanken, dan weer healen. Daarbij kun je dmv heroics, badges en Kara/ZA pugs makkelijk hele leuke (epic) gear bij elkaar krijgen.Anoniem: 240336 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:24:
[...]
ik heb zo iets van ok 1 main en 1 alt ok dat kan, maar 1 main en 1000 lvl 70's wat heb je der aan lvl der dan 1, en doe daar wat mee
pak er 1 voor pvp en 1 voor pve en als je vol daar zit met die items draai ze om de ander pvp en die andere dan weer pve
Maar er zijn nog steeds sterkere en zwakkere classes, en de lock is zeker een bovengemiddeldeQuarK schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:27:
[ Voor 27% gewijzigd door porn* op 21-11-2007 17:46 ]
Bnet pindle#2913
dat filmpje geeft alleen maar aan dat hydros zou moeten resetten buiten z'n eigen platform... Elke class met instant casts/dots zou hem moeten kunnen kiten. Duurt mischien wat langer, maar het is prima te doen.
buiten dat is het eigenlijk meer een gimmick. Je moet nl een guild hebben die Hydros niet killed maar lurker wel. en die het niet erg vind om trash te clearen zodat jij epics kan looten
buiten dat is het eigenlijk meer een gimmick. Je moet nl een guild hebben die Hydros niet killed maar lurker wel. en die het niet erg vind om trash te clearen zodat jij epics kan looten
blup
Anoniem: 85443
Je was geloofwaardig, TOT de laatste regel.QuarK schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:27:
Serieus gast, een troll en sexy
Als dat het mode beeld van 2008 wordt heb ik wel een probleem
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 21-11-2007 17:53 ]
Nee, trolls zijn niet sexyAnoniem: 85443 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:52:
[...]
Je was geloofwaardig, TOT de laatste regel.
Serieus gast, een troll en sexy
Als dat het mode beeld van 2008 wordt heb ik wel een probleem
Gnomes daarentegen wel!
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
enige echte sexy race in wow is natuurlijk de tauren.
[ Voor 6% gewijzigd door Bezulba op 21-11-2007 19:17 ]
blup
lvlen gaat nu echt té snel. Echt heerlijk om een alt te lvlen nu
Misschien dus toch wel een idee om m'n WoW account eens te reactiveren. Keertje verder met m'n hunter alt. M'n geliefde warlock zal ik wel tot WotLK in de stal laten staan.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Troll rogues zijn echt sexy... Ik zal nooit de full bloodfang looks vergeten... Ah good times.
Anoniem: 85443
Gnomes zijn op zich wel schattig.. ONDER DE GROND !Snuffel schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:45:
[...]
Nee, trolls zijn niet sexy
Gnomes daarentegen wel!
Het enige dat enigzins in de buurt komt van sexy aan een tauren is een DD uier met 4 tepels.eendje schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:17:
enige echte sexy race in wow is natuurlijk de tauren.
Mwah, voor rogues geldt dit natuurlijk.QuarK schreef op woensdag 21 november 2007 @ 20:39:
Troll rogues zijn echt sexy... Ik zal nooit de full bloodfang looks vergeten... Ah good times.
Undead Rogue > Human Rogue > Andere wannabe's
offtopic:
Disclaimer: Neem het vooral niet TE serieus. Wil natuurlijk niemand beledigen
Disclaimer: Neem het vooral niet TE serieus. Wil natuurlijk niemand beledigen
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 21-11-2007 20:54 ]
Anoniem: 104748
Zo ik ben eens de class begonnen waar ik de misnte ervaring mee heb, een pally.:)
Ik heb al verschillende dingen gehoord over een build, de een zegt ga retribution all the way (lvlen), en een ander zegt ga rond de 40 naar prot voor holy shield omdat dat beter lvlen zal opleveren.
Wat is nu waar?
Ik heb al verschillende dingen gehoord over een build, de een zegt ga retribution all the way (lvlen), en een ander zegt ga rond de 40 naar prot voor holy shield omdat dat beter lvlen zal opleveren.
Wat is nu waar?
Nee... Je moet ook nog healing hebbeneendje schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:42:
dat filmpje geeft alleen maar aan dat hydros zou moeten resetten buiten z'n eigen platform... Elke class met instant casts/dots zou hem moeten kunnen kiten. Duurt mischien wat langer, maar het is prima te doen.
Bwahaha, hij is vast al voorbij gekomen, maar die Mr T commercial voor WoW is echt briljant! Nog niet gezien? Hiero dan: http://kotaku.com/gaming/...-t-and-shatner-325030.php
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Anoniem: 171114
muhaha ... heerlijk dat sommige lui geen elite meer zijn
remember die patrol in arathi tussen stromgarde en refuge pointe ??
REEEEVENGEEEEEE!!! ...
remember die patrol in arathi tussen stromgarde en refuge pointe ??
REEEEVENGEEEEEE!!! ...
voor zover ik kon zien gebruikte die eigenlijk alleen maar siphon life, en dat healed nou niet echt veel.
blup
Ik zit ook op AAStrikeman225 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:13:
[...]
Ik vind zelf dat 't van de situatie afhangt. net als een rogue in dat opzicht: ga je sneller killen, waardoor je 'risico' loopt dat je binnenkort aangevallen wordt of ga je conservatief spelen en alles stealthen... ik kies meestal voor 3-4 mobs en dan weer stealth (pull met FF ftw)
Iemand nog op Al'Akir (horde) ?hier zijn de chars waar ik waarschijnlijk op speel. en anders komen jullie allemaal maar op AA wordt 't tenminste weer eens leuk
70 Mage (main)
70 Shammy (resto)
70 Druid (feral)
70 Warrior
Al'Akir is de bom meest trollerige realm forum bijna
Anoniem: 236948
Welke addons heb je gebruikt???? ziet er goed uitAnoniem: 121555 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:12:
Even mijn UI spammen. Ben net weer begonnen met spelen op een nieuwe char, dus geen raidframes en alles kan elk moment veranderen.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Operating Systems, hoe werken die eigenlijk precies?Anoniem: 236948 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:44:
Naar aanleiding van het Warlock filmpje van Hydros, kwam ik op YouTube nog dit filmpje tegen; een level 70 Druid solo Ramparts. Best netjes.
Anoniem: 84969
Ik weet niet of dit hier wel of niet mag, maar ik probeer het gewoon toch. :-)
Ik ga over een week of twee (als ik weer wat tijd heb) weer WoW spelen en ben van plan dan op een andere server een nieuwe char aan te maken op Alliance (heb tot nu toe alleen nog maar Horde gespeeld). Maar voorheen als ik een nieuwe Horde char op dezelfde server startte dan gaf ik die nieuwe char 4 bags en 10 gold, om mee te beginnen. Op een nieuwe server kan ik dit niet doen.
Maar items vinden en die vervolgens niet kwijt kunnen, dat vind ik echt zeer irritant. Ook net die ene skill niet kunnen kopen, is zwaar vervelend. ;-)
Dus ik vroeg mij af of er iemand is die mij een lening voor korte tijd wil geven, het liefste op een vrij nieuwe server, aan de Alliance kant dus. Het gaat dan om 4 16 slot bags (netherweave bag, travelers backpack, mooncloth bag, wat maar op dat moment het goedkoopst is) en 10 gold. Die 10 gold is alleen zodat ik zegmaar 'in het rood' kan komen te staan want over het algemeen ben ik geen grote uitgever. Uiteraard zal ik dan binnen niet al te lange tijd dit terugbetalen. Ik neem zowieso de professions waar het meeste geld mee verdiend kan worden (mining en skinning, geloof ik), dus het geld zou ik snel genoeg moeten hebben.
Is er iemand die mij hierbij dus wil helpen? De details kunnen we dan misschien uitwerken via e-mail of MSN, zodat we het topic niet vol zitten te spammen.
Ik ga over een week of twee (als ik weer wat tijd heb) weer WoW spelen en ben van plan dan op een andere server een nieuwe char aan te maken op Alliance (heb tot nu toe alleen nog maar Horde gespeeld). Maar voorheen als ik een nieuwe Horde char op dezelfde server startte dan gaf ik die nieuwe char 4 bags en 10 gold, om mee te beginnen. Op een nieuwe server kan ik dit niet doen.
Maar items vinden en die vervolgens niet kwijt kunnen, dat vind ik echt zeer irritant. Ook net die ene skill niet kunnen kopen, is zwaar vervelend. ;-)
Dus ik vroeg mij af of er iemand is die mij een lening voor korte tijd wil geven, het liefste op een vrij nieuwe server, aan de Alliance kant dus. Het gaat dan om 4 16 slot bags (netherweave bag, travelers backpack, mooncloth bag, wat maar op dat moment het goedkoopst is) en 10 gold. Die 10 gold is alleen zodat ik zegmaar 'in het rood' kan komen te staan want over het algemeen ben ik geen grote uitgever. Uiteraard zal ik dan binnen niet al te lange tijd dit terugbetalen. Ik neem zowieso de professions waar het meeste geld mee verdiend kan worden (mining en skinning, geloof ik), dus het geld zou ik snel genoeg moeten hebben.
Is er iemand die mij hierbij dus wil helpen? De details kunnen we dan misschien uitwerken via e-mail of MSN, zodat we het topic niet vol zitten te spammen.
Beetje te laat om nog te trollen smultie : PSMulTiE schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:32:
[...]
Operating Systems, hoe werken die eigenlijk precies?
Anoniem: 236827
Mogguh!
Sweet diary,
Na maandag ZA (Bear down, Eagle guild-first down), dinsdag Kara (t/m Prince) geraid te hebben, heb ik gisterenavond maar even m'n farmavond gehouden. In de loop naar Spellstrike Hood en Frozen Shadoweave voor m'n mage wat Primal Fires gefarmed en de resterende benodigdheden voor Primal Might. Die teller staat nu op 4, dus Spellstrike Hood is volgende week binnen (kan 'm maken op m'n priest).
Frozen Shadoweave is nog een langere weg te gaan, teller van Shadowcloth staat nu op 10 en Primal Waters op 9. Vooral die laatste is gewoon op een rustig tijdstip Elementals Plateau leegvissen/farmen. Vanavond gaat de reis alleen weer richting vriendin, die pas in december weer internet heeft.
Laat op de avond nog even de daily heroic gedaan (SV) met warrior, shaman, 2 locks en mage (ik) in hoog tempo. 1 Traditionele wipe omdat 1 van de locks weer zijn faam waarmaakt... hij heet dan ook Deadpool (Deadpull) en 1 wipe op de eindbaas omdat de locks de tanks gingen DoT-en, en je meer burstdamage moet doen. Na die wipe gebruikten ze dan ook Searing Pain en ging de baas neer.
Sweet diary,
Na maandag ZA (Bear down, Eagle guild-first down), dinsdag Kara (t/m Prince) geraid te hebben, heb ik gisterenavond maar even m'n farmavond gehouden. In de loop naar Spellstrike Hood en Frozen Shadoweave voor m'n mage wat Primal Fires gefarmed en de resterende benodigdheden voor Primal Might. Die teller staat nu op 4, dus Spellstrike Hood is volgende week binnen (kan 'm maken op m'n priest).
Frozen Shadoweave is nog een langere weg te gaan, teller van Shadowcloth staat nu op 10 en Primal Waters op 9. Vooral die laatste is gewoon op een rustig tijdstip Elementals Plateau leegvissen/farmen. Vanavond gaat de reis alleen weer richting vriendin, die pas in december weer internet heeft.
Laat op de avond nog even de daily heroic gedaan (SV) met warrior, shaman, 2 locks en mage (ik) in hoog tempo. 1 Traditionele wipe omdat 1 van de locks weer zijn faam waarmaakt... hij heet dan ook Deadpool (Deadpull) en 1 wipe op de eindbaas omdat de locks de tanks gingen DoT-en, en je meer burstdamage moet doen. Na die wipe gebruikten ze dan ook Searing Pain en ging de baas neer.
Gister avond voor het eerst AV gedaan met m'n rogue...
Moet zeggen dat het erg leuk was, er was een goed samenspel in de group
(Ja ally won zelfs
)
Maar wat is dat easy honor farmen
Moet zeggen dat het erg leuk was, er was een goed samenspel in de group
(Ja ally won zelfs
Maar wat is dat easy honor farmen
Doe dit nou niet....Anoniem: 84969 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:43:
*beg verhaal*
[ Voor 28% gewijzigd door chromeeh op 22-11-2007 08:51 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Been there, done that, got the belt.OkkE schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:41:
Naar aanleiding van het Warlock filmpje van Hydros, kwam ik op YouTube nog dit filmpje tegen; een level 70 Druid solo Ramparts. Best netjes.
Ohno, die dropt weer niet

Ramparts is te simpel, ILotP healt je voor meer dan die mobs daar kunnen doen.
Gisteren in de guild van OkkE een invite gekregen. Gelijk 2 Black Morass runs mee mogen doen die op zich best goed gingen. In een nieuwe groep is het natuurlijk altijd weer even wennen maar er zijn geen gekke dingen gebeurd dacht ik. Wel viel me op dat ik met white damage de MT kon over-aggro'en, dat is me nog niet vaak gelukt
Nee, dat mag binnen 24 uur! Net als dat kicken niet binnen 24 uur mag! Soort van omgekeerd evenredig verbandImdaMned schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:43:
[...]
Beetje te laat om nog te trollen smultie : P
Anoniem: 102124
Ik raid niet (meer), wat heb je der aan om per dag 4 uur te raiden, mats te farmen, etc etc om één keer per week (als je geluk hebt) een mooi epic item te krijgen ? Zeker als je weet dat in Wrath of the Lich de greenies / blue op 80 beter zullen zijn...Anoniem: 240336 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:24:
[...]
ik heb zo iets van ok 1 main en 1 alt ok dat kan, maar 1 main en 1000 lvl 70's wat heb je der aan lvl der dan 1, en doe daar wat mee
ik heb 3 lvl 70 chars, 2 lvl 63, 1 lvl 56 en 1 lvl 44
voor mij is het gewoon zeer aangenaam om chars te lvl'en en zoals andere mensen ook zeggen, de afwisseling... de ene week amuseer ik mij rot met m'n paladin, de andere met een shaman of mage etc
ook in 5 man dungeons kan je afwisselen door een ander char mee te nemen
anyway, iedereen speelt hoe ie wilt, maar altjes lvl'en is tof voor mij en zeker na de patch
Nogmaals welkom in de guild.UTwizard schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:52:
Gisteren in de guild van OkkE een invite gekregen. Gelijk 2 Black Morass runs mee mogen doen die op zich best goed gingen. In een nieuwe groep is het natuurlijk altijd weer even wennen maar er zijn geen gekke dingen gebeurd dacht ik. Wel viel me op dat ik met white damage de MT kon over-aggro'en, dat is me nog niet vaak gelukt
Was niet helemaal de bedoeling BM te doen, maar ach, soms gaat dat zo. Hehe. Voor mijn doen ging BM echt super easy, maar ik ben daar dan ook niet vaak geweest, en alleen in echt crappy gear; dat is nu al een stuk beter.
Dat je de MT kon over-aggro'en zou misschien wel kunnen; zit natuurlijk toch een aardig verschil in gear.
Over Powered.
Misschien moet je je minder blind staren op epics? gear is om verder te komen in nieuwe content, als je het als doel gaat zien is de lol er gauw vanaf lijkt me.Ik raid niet (meer), wat heb je der aan om per dag 4 uur te raiden, mats te farmen, etc etc om één keer per week (als je geluk hebt) een mooi epic item te krijgen ? Zeker als je weet dat in Wrath of the Lich de greenies / blue op 80 beter zullen zijn...
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
ach ja als je om omgwtfepixxpurpz!!!!111 speeld heb je in een raid inderdaad niets te zoeken, imho kan je dan zelfs beter teruggaan naar Diablo of HG:L gaan spelen.Anoniem: 102124 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:59:
[...]
Ik raid niet (meer), wat heb je der aan om per dag 4 uur te raiden, mats te farmen, etc etc om één keer per week (als je geluk hebt) een mooi epic item te krijgen ? Zeker als je weet dat in Wrath of the Lich de greenies / blue op 80 beter zullen zijn...
en wat heb je daaraanik heb 3 lvl 70 chars, 2 lvl 63, 1 lvl 56 en 1 lvl 44
voor mij is het gewoon zeer aangenaam om chars te lvl'en en zoals andere mensen ook zeggen, de afwisseling... de ene week amuseer ik mij rot met m'n paladin, de andere met een shaman of mage etc

anyways je snapt em wel denk ikanyway, iedereen speelt hoe ie wilt, maar altjes lvl'en is tof voor mij en zeker na de patch
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 102124
ja tuurlijk, maar ik gaf die gear nu als voorbeeld... maar neem de epics weg uit raids en dungeons, denk je dat veel mensen na 1 of 2 maal nog zouden raiden ? zouden we eigenlijk een pol moeten van maken ...
"Zou jij raiden moesten dungeons geen speciale loot hebben"
"Zou jij raiden moesten dungeons geen speciale loot hebben"
Hehe ja, dat gear verschil is er inderdaad maar dat maakt verder ook niet uit, het was alleen even schrikken toen ik een slok drinken nam, witte damage deed, m'n DBM de randen van m'n scherm deed oplichten en de boss op me af kwam stampenOkkE schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:03:
[...]
Dat je de MT kon over-aggro'en zou misschien wel kunnen; zit natuurlijk toch een aardig verschil in gear.Maar mocht je nog tips hebben dan worden die uiteraard op prijs gesteld, MT is ook nog maar net 70 eigenlijk (ongeveer tegelijk met mij).
Is voor mij natuurlijk ook een indicatie van hoever ik mag gaan met 'all out nuken', is altijd wel belangrijk om te weten vind ik.
Wat betreft de tips, daar kan ik niemand mee helpen denk ik, ik heb nog nooit een Warrior boven de level 20 gehad dus dan houdt het snel op

ieder zijn eigen mening, ik heb zoiets van je wilt het hele spel mee maken dan ook de raids, en dan ook de pvp battle's *persoonlijk* vind ik het zonde van me tijd dat ik 50 alts heb waar ik misschien net 1x per week even op zit.Anoniem: 102124 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:59:
[...]
Ik raid niet (meer), wat heb je der aan om per dag 4 uur te raiden, mats te farmen, etc etc om één keer per week (als je geluk hebt) een mooi epic item te krijgen ? Zeker als je weet dat in Wrath of the Lich de greenies / blue op 80 beter zullen zijn...
ik heb 3 lvl 70 chars, 2 lvl 63, 1 lvl 56 en 1 lvl 44
anyway, iedereen speelt hoe ie wilt, maar altjes lvl'en is tof voor mij en zeker na de patch
Gear is een middel geen doel, als je gear als doel ziet kan je beter stoppen met raiden zoals ik al zei 
Op de chinezen na zie ik geen mensen in T3 illidan killen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gewoon misdirecten en gewoon gelijk beginnen. En al redelijk snel feign dead gebruiken. Is vaak wel voldoende.UTwizard schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:14:
[...]
Hehe ja, dat gear verschil is er inderdaad maar dat maakt verder ook niet uit, het was alleen even schrikken toen ik een slok drinken nam, witte damage deed, m'n DBM de randen van m'n scherm deed oplichten en de boss op me af kwam stampen
Is voor mij natuurlijk ook een indicatie van hoever ik mag gaan met 'all out nuken', is altijd wel belangrijk om te weten vind ik.
Wat betreft de tips, daar kan ik niemand mee helpen denk ik, ik heb nog nooit een Warrior boven de level 20 gehad dus dan houdt het snel op
Mwuah, gear is ook wel een soort van doel. 't Is toch altijd wel erg leuk als je een mooie upgrade krijgt.Bokkie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:15:
Gear is een middel geen doel, als je gear als doel ziet kan je beter stoppen met raiden zoals ik al zei
w00t eindelijk lvl 70, Ook my Kara key gister gehaald. Vrijdag en zondag raiden ^^
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
mijn doel is me vol pompe met gear, ben nou toch al de beste pally van de server (ahum)Anoniem: 142494 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:18:
[...]
Mwuah, gear is ook wel een soort van doel. 't Is toch altijd wel erg leuk als je een mooie upgrade krijgt.
Anoniem: 232504
Goedemorguh dagboekkie
Gister na een lange tijd weer ff SSC ingegaan en hebben we lurker (niet echt heel bijzonder btw) en mororgrim (wel heel bijzonder) ge-oneshot!
Ik kan nu met een gerust hart zeggen dat we hem (mororgrim) op farm hebben
Vanavond gaan we fathomlord weer eens proberen..iemand nog tips?
We hebben al een paar pogingen op hem gehad maar dat ging nog niet echt lekker
Verder met m'n rogue weer ff wat honor gefarmed en m'n daily gedaan in WSG.
Wel leuk dat ze daily's ingevoerd hebben in BG's maar dat is niet zo leuk als je alli bent
Het duurde daarom ook wel een paar pogingen voordat ik de q eindelijk in kon leveren
Toen nog ff me shammy ge-lvled en hij is nu 26 en het gaat idd wel lekker rap na 2.3
Anyway.....spreek je later weer dagboekkie
Toodels
Gister na een lange tijd weer ff SSC ingegaan en hebben we lurker (niet echt heel bijzonder btw) en mororgrim (wel heel bijzonder) ge-oneshot!
Ik kan nu met een gerust hart zeggen dat we hem (mororgrim) op farm hebben
Vanavond gaan we fathomlord weer eens proberen..iemand nog tips?
We hebben al een paar pogingen op hem gehad maar dat ging nog niet echt lekker

Verder met m'n rogue weer ff wat honor gefarmed en m'n daily gedaan in WSG.
Wel leuk dat ze daily's ingevoerd hebben in BG's maar dat is niet zo leuk als je alli bent
Het duurde daarom ook wel een paar pogingen voordat ik de q eindelijk in kon leveren
Toen nog ff me shammy ge-lvled en hij is nu 26 en het gaat idd wel lekker rap na 2.3
Anyway.....spreek je later weer dagboekkie
Toodels
Voor mij is het plezier in raids en dungeons het belangrijkste, maar zonder gear van enig niveau is er toch ook geen lol aan - door dat je wiped, het te lastig is, etc.
Bedoel, het is geweldig om na een aantal wipes een boss eindelijk down te hebben, maar op een gegeven moment begint het wipen toch wel vervelend te worden. 
Bijvoorbeeld BM; de eerste keer dat ik er heen ging waren 2 wipes, toen lukte het allemaal net. Super blij etc. Gister weer BM gedaan, en deze keer was het eigenlijk gewoon super simpel, maar toch heb ik nog steeds veel plezier gehad met de run.
Bijvoorbeeld BM; de eerste keer dat ik er heen ging waren 2 wipes, toen lukte het allemaal net. Super blij etc. Gister weer BM gedaan, en deze keer was het eigenlijk gewoon super simpel, maar toch heb ik nog steeds veel plezier gehad met de run.
[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 22-11-2007 09:26 ]
Klopt, maar als ik bij een een nieuwe tank in de groep zit die ik niet ken wacht ik altijd eerst even af om te kijken hoeveel threat deze zelf genereert. Een tank moet natuurlijk niet afhankelijk zijn van een Hunter om threat te krijgen. Soms is het ook uberhaupt niet mogelijk om MD te gebruiken (cooldowns) en dan moet de tank het toch wel zelf kunnen.Anoniem: 142494 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:16:
[...]
Gewoon misdirecten en gewoon gelijk beginnen. En al redelijk snel feign dead gebruiken. Is vaak wel voldoende.
Nadat ik een indicatie had van de MT threat heb ik ook iedere keer MD op hem gezet als ik zelf meedeed met de dps, opnieuw, het was alleen even nieuwsgierigheid van mijn kant uit.
Idd, ik ben gisteren weer even verder gegaan op mijn alt priest en ben in 1 uur van level 24 naar 26.5 gegaanaddictive schreef op woensdag 21 november 2007 @ 20:03:
lvlen gaat nu echt té snel. Echt heerlijk om een alt te lvlen nu
Hier is trouwens nog een plaatje van al mijn addons:
Screenshot addons
eepanelsAnoniem: 236948 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 07:49:
[...]
Welke addons heb je gebruikt???? ziet er goed uit
Prat
Pitbull
Fubar
SCT
Clearfont