Raid much ???ImdaMned schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:43:
[...]
Beetje te laat om nog te trollen smultie : P
Nou, voor alle skeptici (over iceblock, weet je nog?) 1 of 2 topics terug een stukje uit de 2.3.2 PTR notes:
PTR 2.3.2 notes
Mooie mage buffs...* Cold Snap (Frost) cooldown reduced. It is now in the Ice Block position in the talent tree. This ability will no longer reset the cooldown on Fire Ward.
* Conjure Mana Gem (Rank 6 - Emerald) now restores 1800 to 3000 mana and has three charges.
* Ice Block (Frost) is now available on the trainer to all mages at level 30.
* Icy Veins (NEW Frost Talent) decreases casting time of all spells by 20% and increases the chance your chilling effects will freeze the target by 25%. Lasts 20 sec. 3 min cooldown. It is now in the Cold Snap position in the talent tree.
PTR 2.3.2 notes
[ Voor 8% gewijzigd door QuarK op 22-11-2007 09:52 . Reden: src voor skeptici ]
Verwijderd
En wie mis ik hierin de Hunters en de DruidsSMulTiE schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:18:
[...]
Warlocks
Warriors
Rogues
Mages
Paladins
Warlocks
Shamans
Warlocks
Priests
Warlocks,
en
Warlocks
Yay bleek genoeg Arena points te hebben om gisteravond de Merciless Gladiator's Shiv te halen.
Dit weekend ff een Mongoose enchant erop, veel AV doen, en dan komende woensdag de Gladiator's Shanker (met +7 weapon dmg) halen, en de Gladiator's Leather Spaulders.
Dit weekend ff een Mongoose enchant erop, veel AV doen, en dan komende woensdag de Gladiator's Shanker (met +7 weapon dmg) halen, en de Gladiator's Leather Spaulders.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik heb gemerkt dat raiding toch wel het tofste is. In die 2,5 jaar heb ik meegedaan aan allerlei dingen in dit spel: van lvl'en in het begin van WoW (tarren mill/southshore battles), tot instancing (UBRS groups en MC attunement) tot (normal) raiding (MC, later BWL/ZG/AQ20), hardcore raiding (BWL/AQ40/NAXX) tot TBC Raiding (KZ in de begindagen, Gruul) tot minder raiding (KZ vanaf scratch, zelf leaden) tot geen raiding (geen guild meer). Natuurlijk ook niet pvp te vergeten waar je dan moeite doet om volgende niveau te halen (bij blood guard gebleven
)
Het voordeel van raiding is, is dat als het goed loopt, je voelt dat de progressie het spel voor JOU beter maakt: je hebt meer content gezien dan >50% van WoW-populatie (guildlozen of mensen die iig niet gaan raiden), je krijgt (waarschijnlijk) betere gear, je gaat mensen leren kennen (zowel goed als slecht) doordat je vaak met ze raid, waardoor de sociale aspecten van de game nog meer worden benadrukt.
Kortom, als je een keer de kans krijgt om wat langduriger te raiden(dus niet KZ PUG's
) is dat wel iets wat je op z'n minst een keer moet meemaken. Ik vind het jammer dat ik niet SSC/TK/MH/BT op een live server heb gezien, maar toen ik de kans ervoor had was het bugged as hell(SSC voornamelijk) + attunement.
RMG is die guild van jou een beetje progressive?
Het voordeel van raiding is, is dat als het goed loopt, je voelt dat de progressie het spel voor JOU beter maakt: je hebt meer content gezien dan >50% van WoW-populatie (guildlozen of mensen die iig niet gaan raiden), je krijgt (waarschijnlijk) betere gear, je gaat mensen leren kennen (zowel goed als slecht) doordat je vaak met ze raid, waardoor de sociale aspecten van de game nog meer worden benadrukt.
Kortom, als je een keer de kans krijgt om wat langduriger te raiden(dus niet KZ PUG's
RMG is die guild van jou een beetje progressive?
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Kon je niet beter ff een weekje wachten? Dan begint season 3 nl en is al die shit goedkoper!
Gisteravond 5on5 gespeeld met retri spec, samen met een arms warrior, resto sham, mm hunter en een holy priest. Ging echt super en we hebben er in 11 potjes bijna 100 pnt bij gespeeld. Daarna even 3on3 gespeeld met die arms warrior en de resto sham om te kijken of dat werkt. Naja dat resulteerde in +150 pnt. De burst was te hoog om bijgehealed te worden..
Gisteravond 5on5 gespeeld met retri spec, samen met een arms warrior, resto sham, mm hunter en een holy priest. Ging echt super en we hebben er in 11 potjes bijna 100 pnt bij gespeeld. Daarna even 3on3 gespeeld met die arms warrior en de resto sham om te kijken of dat werkt. Naja dat resulteerde in +150 pnt. De burst was te hoog om bijgehealed te worden..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Mogge dagboekie,
Gisteraaf mijn shammy naar lvl 33 geholpen.
Wetlands bijna afgelopen, nu aan het sparen begonnen voor mijn mount.
Gisteren flinke slag geslaan op de AH
Haha eergisteren was ik platzak nu ben ik weer aardig op weg
Grinden helpt enorm.
Gisteravond ook begonnen met mijnen en jewelcrafting ( aardig op weg, maar kan beter )
Vanavond WL afronden en dan het gebied rond Ironforge eens gaan verkennen.
Morgen Arathi highlands ( denk ik )
Gisteraaf mijn shammy naar lvl 33 geholpen.
Wetlands bijna afgelopen, nu aan het sparen begonnen voor mijn mount.
Gisteren flinke slag geslaan op de AH
Haha eergisteren was ik platzak nu ben ik weer aardig op weg
Grinden helpt enorm.
Gisteravond ook begonnen met mijnen en jewelcrafting ( aardig op weg, maar kan beter )
Vanavond WL afronden en dan het gebied rond Ironforge eens gaan verkennen.
Morgen Arathi highlands ( denk ik )
Door het spelen van meerdere characters leer je de goede en mider goede punten van een class kennen, zodat je waarschijnlijk het algemene nivo van de WoW-fora overstijgd qua kennis van classes en begin je niet meteen te schreeuwen om een nerf als eens niet gaat zoals verwacht.(PvP)Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:24:
[...]
ik heb zo iets van ok 1 main en 1 alt ok dat kan, maar 1 main en 1000 lvl 70's wat heb je der aan lvl der dan 1, en doe daar wat mee
Tevens speelt niet iedereen om high end content te gaan spelen, het kunnen beheersen van een class met de beschikbare gear geeft mij meer voldoening dan rondlopen in T5 omdat ik toevallig in een guild zit die een bepaalde class kan boosten. (kort samengevat, ze kunnen het met 24 man, je bent gewoon opvulling die de gear goed kan gebruiken).
Levelen van een alt is niet tijdgebonden : Je kan 1, 2 of 5 uur spelen en het is geen dagtaak naast een gewone werkdag geworden om te moeten grinden om daarna voorbereid te kunnen raiden. Geeft je meer tijd voor een sociaal leven naast werk en WoW.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Pitbull, echt een geweldige addon hoor, maar voor mij iets te veel instellingen/opties mogelijk. Ben toen ruim een half uur bezig geweest met alles goed zetten, waarna ik een foutje maakte en alles was weer "default". Toen heb ik 'm uit gezet en ben ik terug gegaan naar ag_UF
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ugh, zo bekend. Heb ook Pitbull een tijdje geprobeerd omdat ag_UF *net* niet bevalt, mis net wat customization opties... maar Pitbull is weer veeeeel teveel.OkkE schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:43:
Pitbull, echt een geweldige addon hoor, maar voor mij iets te veel instellingen/opties mogelijk. Ben toen ruim een half uur bezig geweest met alles goed zetten, waarna ik een foutje maakte en alles was weer "default". Toen heb ik 'm uit gezet en ben ik terug gegaan naar ag_UF
Damn, dat zijn erg leuke buffsQuarK schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:37:
Nou, voor alle skeptici (over iceblock, weet je nog?) 1 of 2 topics terug een stukje uit de 2.3.2 PTR notes:
[...]
Mooie mage buffs...
Vooral de mana gem buff is geweldig, 3 charges a 3k mana en je zit weer bijna vol
Klopt, je bent wel even bezig met pitbull helemaal naar je smaak in te stellen. Heb je je solo frames eindelijk ingesteld, moet je daarna nog je party en raid frames instellenOkkE schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:43:

[ Voor 43% gewijzigd door Jerry op 22-11-2007 09:51 ]
Verwijderd
Klinkt wel erg goed om waar te zijn?!QuarK schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:37:
[...]
Mooie mage buffs...
'k vindt pitbull juist wel vet: vooral die 3d-animaties van de gezichten is wel tof gedaanOkkE schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:43:
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Verwijderd
inderdaad, zo leer je inderdaad alle classes kennensabriel schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:43:
[...]
Door het spelen van meerdere characters leer je de goede en mider goede punten van een class kennen, zodat je waarschijnlijk het algemene nivo van de WoW-fora overstijgd qua kennis van classes en begin je niet meteen te schreeuwen om een nerf als eens niet gaat zoals verwacht.(PvP)
Tevens speelt niet iedereen om high end content te gaan spelen, het kunnen beheersen van een class met de beschikbare gear geeft mij meer voldoening dan rondlopen in T5 omdat ik toevallig in een guild zit die een bepaalde class kan boosten. (kort samengevat, ze kunnen het met 24 man, je bent gewoon opvulling die de gear goed kan gebruiken).
Levelen van een alt is niet tijdgebonden : Je kan 1, 2 of 5 uur spelen en het is geen dagtaak naast een gewone werkdag geworden om te moeten grinden om daarna voorbereid te kunnen raiden. Geeft je meer tijd voor een sociaal leven naast werk en WoW.
Zelfs al moest ik nog willen raiden, ik heb er geen tijd voor en ben er ook niet het type speler voor (ik ga graag es 10 min afk, of kijk halfuurtje tv, of surf wat internet, ik zit niet graag 4u non stop te raiden).. Lvl'en kan je op je eigen tempo doen (soms speel ik een week of zo geen wow ook) en tegen dat al m'n chars 70's zijn en de meeste 70 quests hebben afgewerkt is de Lich King er
BTW , net doordat ik met al die classes heb gespeeld moet ik wel zeggen dat warlock de sterkste is (demonmaster), maar dat ze zoveel sterker zijn dan hunter, mage, shadowpriest... no way
PTR 2.3.2 officiele patchnotesVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:49:
[...]
Klinkt wel erg goed om waar te zijn?!
Ambush buff, Cheat Death fixes, Hemo charges fixes, Ice Block trainable, shaman buffs...
All there.
ik vond evoc v2.0 (in 2.3) al best wel vet: 60% total mana terug, samen met die mana gem ben je gewoon weer op 100% lolJerry schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:49:
[...]
Damn, dat zijn erg leuke buffs![]()
.
Vooral de mana gem buff is geweldig, 3 charges a 3k mana en je zit weer bijna vol.
Nou, dat is het hele punt ook; ik vind Pitbull en alle opties eigenlijk super, maar het is gewoon iets te veel. Het kost me te veel tijd om te configureren, en er zitten aardig wat opties in die heel leuk zijn, maar die ik toch niet gebruik.Strikeman225 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:49:
'k vindt pitbull juist wel vet: vooral die 3d-animaties van de gezichten is wel tof gedaan
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Tnx man, ben gisteren al aan het stoeien geweest met Pitbull, leuke add-on enige wat me nog niet goed lukt is om mijn portrait niet te laten faden, op de een of andere manier krijg ik hem niet solidJerry schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:33:
[...]
Idd, ik ben gisteren weer even verder gegaan op mijn alt priest en ben in 1 uur van level 24 naar 26.5 gegaan. Heerlijk die nieuwe xp boost
.
Hier is trouwens nog een plaatje van al mijn addons:
Screenshot addons
Scheelt maar 150 punten, daar ga ik geen week voor wachten.m0nk schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:41:
Kon je niet beter ff een weekje wachten? Dan begint season 3 nl en is al die shit goedkoper!
Ging van een 56.4 DPS OH naar een 97.5 DPS OH.
Oeh dat word mischien frost speccen voor raidenQuarK schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:37:
[...]
Mooie mage buffs...
of 10/38/11
Met snellere fireballs ^^
Verwijderd
Nou ga ik happen, nou het betreffende mij nl op end raiding dat is nl het doel van WoW op het eind, althans voor mij, jah sow ik kan 1,2 of 5 uur raiden ligt eraan waar ik zin in heb.sabriel schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:43:
[...]
Door het spelen van meerdere characters leer je de goede en mider goede punten van een class kennen, zodat je waarschijnlijk het algemene nivo van de WoW-fora overstijgd qua kennis van classes en begin je niet meteen te schreeuwen om een nerf als eens niet gaat zoals verwacht.(PvP)
Ik speel een class die ik van 1 tot en met 70 heb gelvl'd begrijpen als je dan nog niet je class begrijpt ben je toch wel een hele noob. ik ga ook niet bij 1 guild zitten die alles al gecleared heb.
Begin van einde wil ik zelf vol mee maken, progressie maken, nieuwe tacts uitproberen erbij zijn bij de guild first boss down. Ik zelf als Pally haal geen buffs, daar hebben we de no lifers voor ok ik help ook maar dat is juist de bedoeling van WoW (teamwork).
Als je bij een grote guild gaat booste ze je inderdaad maar dat is omdat ze je nodig hebben op hogere end games en moeilijkere. ze hebben niets voor niets een x aantal van de classes nodig, jah je hebt gewoon goede gear nodig als je verder wilt.
Maar met pvp is het het zelfde je gaat voor de gear omdat je epixx wilt hebben, en upgrades van de armor en wapens. enigste verschil is dat het op je eigen tempo GING, nou moet je ook mee als je nou de s1 gear/wapens pakt en iemand met s3 leg je het nog af. dus daar moet je ook een goede pace mee houden.
Was het dat maar alleenJerry schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:49:
[...]
Klopt, je bent wel even bezig met pitbull helemaal naar je smaak in te stellen. Heb je je solo frames eindelijk ingesteld, moet je daarna nog je party en raid frames instellen.

Klopt, daarmee had ik ook wat moeite, maar je moet gewoon de "Combat fader" disablen ("Enable changing the alpha based on combat status."). Weet niet precies waar het staat, kan het niet op mijn werk bekijkenVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:52:
[...]
Tnx man, ben gisteren al aan het stoeien geweest met Pitbull, leuke add-on enige wat me nog niet goed lukt is om mijn portrait niet te laten faden, op de een of andere manier krijg ik hem niet solid

Verwijderd
Er is niet zoiets als "het doel van WoW".Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:59:
[...]
Nou ga ik happen, nou het betreffende mij nl op end raiding dat is nl het doel van WoW op het eind, althans voor mij, jah sow ik kan 1,2 of 5 uur raiden ligt eraan waar ik zin in heb.
Wel iets als "jouw doel in WoW".
ja want je gaat in die 2 min cooldown zitten wanden om mana te besparenJerry schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:49:
[...]
Damn, dat zijn erg leuke buffs![]()
.
Vooral de mana gem buff is geweldig, 3 charges a 3k mana en je zit weer bijna vol.
[...]
hoop dat die hemo fix snel komt, vond het al raar dat me charges 'zo' snel ogpebruikt werden
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Freezing Trap is no longer limited to one target at a time.QuarK schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:51:
[...]
PTR 2.3.2 officiele patchnotes
Ambush buff, Cheat Death fixes, Hemo charges fixes, Ice Block trainable, shaman buffs...
All there.
Pet leveling speed has been increased.
die twee maken me blij
Oh "het doel van WoW" bestaat wel degelijk. En dat is de kas van Blizzard spekken.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:08:
[...]
Er is niet zoiets als "het doel van WoW".
Verwijderd
op zich is het handig erbij te zeggen welk realm want nu kan helemaal niemand je vraag beantwoorden.. maar ..Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:43:
Ik weet niet of dit hier wel of niet mag, maar ik probeer het gewoon toch. :-)
Ik ga over een week of twee (als ik weer wat tijd heb) weer WoW spelen en ben van plan dan op een andere server een nieuwe char aan te maken op Alliance (heb tot nu toe alleen nog maar Horde gespeeld). Maar voorheen als ik een nieuwe Horde char op dezelfde server startte dan gaf ik die nieuwe char 4 bags en 10 gold, om mee te beginnen. Op een nieuwe server kan ik dit niet doen.
Maar items vinden en die vervolgens niet kwijt kunnen, dat vind ik echt zeer irritant. Ook net die ene skill niet kunnen kopen, is zwaar vervelend. ;-)
Dus ik vroeg mij af of er iemand is die mij een lening voor korte tijd wil geven, het liefste op een vrij nieuwe server, aan de Alliance kant dus. Het gaat dan om 4 16 slot bags (netherweave bag, travelers backpack, mooncloth bag, wat maar op dat moment het goedkoopst is) en 10 gold. Die 10 gold is alleen zodat ik zegmaar 'in het rood' kan komen te staan want over het algemeen ben ik geen grote uitgever. Uiteraard zal ik dan binnen niet al te lange tijd dit terugbetalen. Ik neem zowieso de professions waar het meeste geld mee verdiend kan worden (mining en skinning, geloof ik), dus het geld zou ik snel genoeg moeten hebben.
Is er iemand die mij hierbij dus wil helpen? De details kunnen we dan misschien uitwerken via e-mail of MSN, zodat we het topic niet vol zitten te spammen.
het kan simpeler
het is helemaal niet zo moeilijk om een paar goud te krijgen op low level, zeker niet in een realm waar al veel lvl 70's zijn en weinig low levels
speel tot level 8-ish
neem herbalism profession
neem mining profession
maak deze macro (game menu of via /macro )
code:
1
| /Castsequence Find Minerals, Find Herbs |
(let op de hoofdletters)
pleur de macro op je spellbar , of extra bar
als je het op een extra bar hebt hangen kun je het beste zelf nog even via keybind menu een knopje toewijzen (iets binnen bereik zoals ~ of z
tijdens het rondlopen en questen ros je om de paar meter op dat knopje
zodat je minimap wisselt tussen ores en herbs
copper ore doet op de meeste realms zowieso 2 a 2,5g per stack .. maar op goede dagen 4,5
herbs moet je een beetje geluk mee hebben
dingen als earthroot lopen vaak erg goed, maar ook de low level herbs zijn nodig voor alchemy
je kan natuurlijk ook mining en skinning nemen of herbing en skinning
de animal mobs die je kan skinnen kom je toch overal en nergens tegen , je hoeft dan niet extra te zoeken en vaak te wisselen tussen de zoekmode (dat wisselen dus met die macro , is heel simpel maar je moet het niet vergeten
*waarom verkoopt copper en andere low level spul voor zoveel zou je denken
simpel .. op realms waar veel 70's zitten zijn het vaak de mensen met high levels die even iets anders willen en een alt gaan levelen. .zij hebben dus al een meer dan behoorlijke voorraad geld.
en het is meer lucratief om op je level 70 15 minuten lang rond te lopen en dingen te zoeken/killen dan op je level 7 15 minuten rond te lopen en dingen te zoeken.
dus voor een persoon met een level 70 main is het onzin om zelf te gaan zoeken naar materials, gewoon alles zo snel mogelijk van de ah kopen..
andersom .. tip voor je .. koop NIETS maar dan ook NIETS zelf van de ah ..
totdat je echt een goede geldstroom hebt , maar liefst zelfs dan nog niet
sterker nog .. de eerste 10 a 15 a 20 levels is het sowieso niet/nauwelijks nodig om gear te kopen.. alles via quest rewards upgraden, lucky drops .. instances .. tuurlijk je bent meer tijd kwijt maar je houdt er veel gold door over
(serieus , eerste 10 levels heb je zowieso weinig gear nodig .. vb. ik heb eens tijdens een 6 uur durende film een warior tot level 10 geklikt , alleen maar rechtermuis loop -> rechtermuis attack.. met level 1 gear ! )
Ik zie geen Ambush buff ?QuarK schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:51:
[...]
PTR 2.3.2 officiele patchnotes
All there.
Dan ben je een gelukkig persoon dat je alleen maar speelt met mensen die 100% hun classes kennen. Heb helaas genoeg pugs meegemaakt waar bepaalde personen zelfs de basisbeginselen nog niet eens begrepen die je normaal leert zo rond level 20.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:59:
[...]
Ik speel een class die ik van 1 tot en met 70 heb gelvl'd begrijpen als je dan nog niet je class begrijpt ben je toch wel een hele noob.
En levelen van 1-70 zegt helemaal niets over de skills die je op kan doen, zelfs een kind van 6 kan level 70 halen zonder te veel problemen, je hoeft er zelfs niet eens een instance voor in.
Dit zijn ook wel handige aanpassingen in de nieuwe patch:
- Ready check (/readycheck) will now display a visual display of each party/raid member's status next to their name. This will display in the Party UI, the Raid UI and the Raid pullout UI. A player will get a check mark if they are ready, a question mark if they have not replied and a red X if they are not ready or are afk.
- You can now see raid members on the minimap as dark blue dots in addition to party members which still display as light blue dots.
Verwijderd
Oh ja dat is ook nog zoiets leuks, als je een reload doet van je UI dan gooit hij je portrait terug naar het midden van het scherm, is dat een bug dat je zo weet of doe ik daar ook iets niet goed???Jerry schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:07:
[...]
Klopt, daarmee had ik ook wat moeite, maar je moet gewoon de "Combat fader" disablen ("Enable changing the alpha based on combat status."). Weet niet precies waar het staat, kan het niet op mijn werk bekijken. Als je die optie wel heb aangepast dan moet je even je UI reloaden (/reloadui), want het updaten van dat onderdeel in pitbull doet ie pas na een reload
.
Verwijderd
ok leg dan uit WAT het doel dan WEL is in WoWVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:08:
[...]
Er is niet zoiets als "het doel van WoW".
Voor mij : Plezier hebben.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:18:
[...]
ok leg dan uit WAT het doel dan WEL is in WoW
Simpel eigenlijk he ?
als je dan gemiddeld 2,5K mana per pot/gem pakt heBokkie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:08:
[...]
ja want je gaat in die 2 min cooldown zitten wanden om mana te besparen
na 1 minuut pop je een pot 2,5K mana
na nog 1 minuut pop je een mana gem 2,5K mana
na nog 1 minuut pop je weer een pot 2,5K mana
na nog 1 minuut pop je weer mana gem 2,5K mana
na nog 1 minuut pop je weer mana gem 2,5K mana
En als het echt moet nog ff een evocation erover
Als je dan nog oom gaat
Mmo champion zegt dat de ambush tooltip nu +275% damage is... Staat niet in de officiele notes, dus kan een bug zijn.
Verwijderd
Ik denk dat Nightcore het vanuit het oogpunt van de spelers bekijkt, niet vanuit Blizzard.QuarK schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:12:
[...]
Oh "het doel van WoW" bestaat wel degelijk. En dat is de kas van Blizzard spekken.
Wat zeg ik nou net? Er is, vanuit het oogpunt van de spelers, niet zoiets als "het doel van WoW". Voor iedereen is dat doel anders. Natuurlijk veel spelers richten op highend raiden, maar er zijn ook zat spelers die gewoon plezier willen hebben of die alleen maar willen PvP-en of voldoening halen uit het levellen van verschillende classes.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:18:
[...]
Jij speelt WoW om compleet andere redenen dan ik, dat weet ik zeker.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 10:25 ]
Volgens mij zegt ie dus "Er is niet zoiets als "het doel van WoW"."...Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:18:
[...]
WoW heeft geen specifiek doel, je bepaalt je eigen doel in WoW.
Verwijderd
plezier hebben is breedOn_E schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:20:
[...]
Voor mij : Plezier hebben.
Simpel eigenlijk he ?
zit je toch weer op of
-PvP
of
-PvE
in alle2 je hebt gewoon goede gear nodig om plezier te hebben

je kan niet je eigen doel bepalen want heb je dat doel gehaalt is der wel een ander doel, wat je zowiezo MOET is upgearen op 70, door middel van heroics of pvp dusjah....DizzyWeb schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:23:
[...]
Volgens mij zegt ie dus "Er is niet zoiets als "het doel van WoW"."...
WoW heeft geen specifiek doel, je bepaalt je eigen doel in WoW.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 10:25 ]
Onzin, die link tussen plezier en gear die je legt slaat nergens op. Als je met 4 vrienden leuk arena matches speelt op ventrilo en een gezellige avond hebt, dan maakt gear echt niets uit.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:23:
[...]
plezier hebben is breed
zit je toch weer op of
-PvP
of
-PvE
zonder dit moet je gewoon geen enkele game spelenOn_E schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:20:
[...]
Voor mij : Plezier hebben.
Simpel eigenlijk he ?
No fun = no go
Spelen omdat het anders toch maar geld kost is geen reden imho
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
dat is onzin je gaat je zelf neit laten afslachten voor de fun, en je doet arena niet alleen voor de fun. je bent altijd uit op upgrades van je gear.... Gear = FunSouLmaN schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:25:
[...]
Onzin, die link tussen plezier en gear die je legt slaat nergens op. Als je met 4 vrienden leuk arena matches speelt op ventrilo en een gezellige avond hebt, dan maakt gear echt niets uit.
De meeste mensen hebben binnen een CRPG een primair doel: je (main) karakter steeds blijven verbeteren. Dit kan door je eigen skills te perfectioneren, je talent spec optimaliseren, je arena team te optimaliseren. Maar uiteraard ook door je gear te verbeteren.
Verwijderd
Tenzij je een level 19 twink bent..Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:23:
[.
je kan niet je eigen doel bepalen want heb je dat doel gehaalt is der wel een ander doel, wat je zowiezo MOET is upgearen op 70, door middel van heroics of pvp dusjah....
Verwijderd
Ik raid omdat ik de eindbazen wil zien.
Zoals Kara,AZ,Gruul,SSC etc. Om dat te kunnen zien moet je of je nu wilt of niet redelijker wijs epic gear hebben. Je kan echt niet als blue toon Gruul of SSC in. Want dan wordt je leterlijk ge-ONE-shot
En plezier staat op nr.1 , een baas neerhalen waar je een paar weken mee bezig bent is gewoon geweldig. Dat zal je allemaal missen als je niet raid. En dat je leuke drops krijgt is meegenomen en hoofdzakelijk als je verder wilt.
My point of view
Zoals Kara,AZ,Gruul,SSC etc. Om dat te kunnen zien moet je of je nu wilt of niet redelijker wijs epic gear hebben. Je kan echt niet als blue toon Gruul of SSC in. Want dan wordt je leterlijk ge-ONE-shot
En plezier staat op nr.1 , een baas neerhalen waar je een paar weken mee bezig bent is gewoon geweldig. Dat zal je allemaal missen als je niet raid. En dat je leuke drops krijgt is meegenomen en hoofdzakelijk als je verder wilt.
My point of view
Leuk voor jou, maar dat geldt dus echt niet voor iedereen zo hoor.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:27:
[...]
dat is onzin je gaat je zelf neit laten afslachten voor de fun, en je doet arena niet alleen voor de fun. je bent altijd uit op upgrades van je gear.... Gear = Fun
Verwijderd
@CoZ: thanks voor je tips. Ik heb de realm nog niet genoemd, omdat die nog niet gekozen is! Als iemand mij wil helpen, dan kom ik gewoon naar die realm. ;-)
In de starting area kan je een heleboel items vinden, die je voor een paar copper van vendoren. Geen huge aantallen gold, maar elk klein beetje helpt. Dus die bags die wil ik vrij snel (lees: meteen in het begin) hebben.
In de starting area kan je een heleboel items vinden, die je voor een paar copper van vendoren. Geen huge aantallen gold, maar elk klein beetje helpt. Dus die bags die wil ik vrij snel (lees: meteen in het begin) hebben.
Verwijderd
Heeft iemand nog tips hoe om te gaan met de strider bij Vashj. We hebben al veel geprobeerd. Iemand nog tips hoe em goed rond te kiten, welke classes erop, en wat te doen om hem te slowen?
Verwijderd
Heb pas een complete avond skirmish arena gedaan met een maat van me.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:27:
[...]
dat is onzin je gaat je zelf neit laten afslachten voor de fun, en je doet arena niet alleen voor de fun. je bent altijd uit op upgrades van je gear.... Gear = Fun
Verwijderd
inderdaad, er is geen doel van WoW, behalve fun natuurlijk 
*voor de ene is dit één char spelen en iedere dag raiden
*voor de andere is dit alts lvl'en
*voor de andere is dit pvp
*voor nog een andere kan dit gewoon het sociale aspect zijn van de game (ik ken mensen die al 2 jaar spelen en nog geen 70 zijn, maar gewoon met veel mensen praten en hen helpen met lowbie dungeons etc)
als jij graag veel raid, geen probleem , doe maar, maar voor mij is dat geen fun, dus doe ik het niet, zo simpel is het...
ten tijde van MC en ZG ging ik wel soms raiden, dan was gear en rep niet zo belangrijk en moest je ook niet zoveel mats, potions etc farmen (ik had dan ook wel meer tijd)
*voor de ene is dit één char spelen en iedere dag raiden
*voor de andere is dit alts lvl'en
*voor de andere is dit pvp
*voor nog een andere kan dit gewoon het sociale aspect zijn van de game (ik ken mensen die al 2 jaar spelen en nog geen 70 zijn, maar gewoon met veel mensen praten en hen helpen met lowbie dungeons etc)
als jij graag veel raid, geen probleem , doe maar, maar voor mij is dat geen fun, dus doe ik het niet, zo simpel is het...
ten tijde van MC en ZG ging ik wel soms raiden, dan was gear en rep niet zo belangrijk en moest je ook niet zoveel mats, potions etc farmen (ik had dan ook wel meer tijd)
Ah, dus goede gear staat gelijk aan winnen voor jou? Grappige opvatting, want er zijn 100% zeker spelers die jou kunnen verslaan met slechtere gear. Er bestaat namelijk ook nog zoiets als skill, en sommige mensen zijn nu eenmaal beter in bepaalde dingen dan anderen, en zoiets compenseer je niet alleen maar door gear.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:27:
[...]
Ook vind ik met 4 vrienden tegen 5 andere echte mensen spelen leuker dan tegen computertegenstanders vechten, en gaat het me niet om het winnen of upgearen.
Verwijderd
Tja alts levelen kost ook veel tijd. Zie eigenlijk geen verschil wat betreft tijd. Andere kant snap ik wel dat als je raiden / farmen niet leuk vind iets anders gaat zoeken.
Verwijderd
ff over de nieuwe patchnotes
Crusader Strike (Retribution) now causes 110% of weapon damage and no longer gains any bonus from spell damage.
is dit nou een buff of nerf ? (ok, hangt wss af van je gear)
Crusader Strike (Retribution) now causes 110% of weapon damage and no longer gains any bonus from spell damage.
is dit nou een buff of nerf ? (ok, hangt wss af van je gear)
Verwijderd
ik ken geen een de.... die zich voor de fun laat afslachte in wat dan ook, dus als jij je voor de fun alat afslachten ken je net zo goed ff in if gaan staan en late afmaken de hele avond als je dat fun vindDizzyWeb schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:29:
[...]
Leuk voor jou, maar dat geldt dus echt niet voor iedereen zo hoor.

Verwijderd
maar dit doe je op eigen tempo, wanneer je wilt, wat je wilVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:33:
Tja alts levelen kost ook veel tijd. Zie eigenlijk geen verschil wat betreft tijd. Andere kant snap ik wel dat als je raiden / farmen niet leuk vind iets anders gaat zoeken.
je moet niet op tijdstip X aanwezig zijn bij dungeon Y
je moet niet 3u of langer gefocused blijven
je kan makkelijk stoppen of afk gaan (je gaat me toch niet zeggen dat je bij een raid om het uur 15 min afk kan gaan, of ff 30 min stoppen en dan terug mee gaan raiden)
Nee hoor, heb ook enorm veel plezier gehad toen ik nog half in greens rond liep in BGs, en nu loop ik ook nog steeds met vrijwel alleen maar blues rond, en bevalt het me ook prima.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:23:
[...]
plezier hebben is breed
zit je toch weer op of
-PvP
of
-PvE
En wat PvE betreft, ik doe alleen af en toe en 5-man met vrienden, en daar zou ik in mijn ‘’blote reet’’ nog lol kunnen hebben.
Verwijderd
nog zoiets, ik heb 7 chars dus, maar vraag mij niet om een main te kiezen of met welk een char ik het meeste fun heb, ze zijn gewoon allemaal fun op een verschillende manier...
en in Lich King lekker een deathknight lvl'en
Verwijderd
Ja deathknight = toch pally of niet ?Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:38:
[...]
nog zoiets, ik heb 7 chars dus, maar vraag mij niet om een main te kiezen of met welk een char ik het meeste fun heb, ze zijn gewoon allemaal fun op een verschillende manier...
en in Lich King lekker een deathknight lvl'en
De uil is met alles een beetje traagImdaMned schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:43:
[...]
Beetje te laat om nog te trollen smultie : P
Striders bij vashj => alle ranged
kiten kan door verschillende classes, wij deden altijd een lock
eerst naga neernuken zodat de kiter aggro heeft dan strider, dan weer naga, etc
slowen kan met alles, op onze eerste tries deden we dus ook alles
totems, coex zelfs netherweave nets
slowen kan met alles, op onze eerste tries deden we dus ook alles
[ Voor 23% gewijzigd door Bokkie op 22-11-2007 10:41 ]
hmmm, geen idee. Misschien je frames locken voordat je een reload doetVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:17:
[...]
Oh ja dat is ook nog zoiets leuks, als je een reload doet van je UI dan gooit hij je portrait terug naar het midden van het scherm, is dat een bug dat je zo weet of doe ik daar ook iets niet goed???
Verwijderd
Alle ranged? En wat hou je dan over op de elementals?Bokkie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:40:
Striders bij vashj => alle ranged
slowen kan met alles, op onze eerste tries deden we dus ook allestotems, coex zelfs netherweave nets

Nee? Anders heet het toch geen Deathknight? Een Deathknight loopt inderdaad rond in Plate en kan Spells casten maar deze zijn gebaseerd op dood en verderf. Denk aan het summonen van een aantal skeletjes of zware offensieve spreuken zoals Arthas ook in WC III had.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:39:
[...]
Ja deathknight = toch pally of niet ?
Helemaal mee eens. Een baas neerkrijgen waar je dagen mee bezig is geweest en dan de ontlading die je ziet en tevens hoort op TS is onbetaalbaar.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:28:
En plezier staat op nr.1 , een baas neerhalen waar je een paar weken mee bezig bent is gewoon geweldig. Dat zal je allemaal missen als je niet raid.
Maar als het ten koste gaat van werk en je sociale leven dan moet je zelf de beslissing nemen om te stoppen. Nu doe ik 1 keer per week een karazhan guild (alt)run voor wat betere gear, 2 uurtjes bloempjes plukken om de gebruikte pots aan te vullen en de rest van de week geen stress.
Verwijderd
nou wat ik me nl kan herrineren is dat je met pally, op lvl 58 naar Argent Dawn Fraction moet gaan, daar via een quest line een deathknight kan worden, maar ik weet begod niet meer waar ik het heb gelezenUTwizard schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:50:
[...]
Nee? Anders heet het toch geen Deathknight? Een Deathknight loopt inderdaad rond in Plate en kan Spells casten maar deze zijn gebaseerd op dood en verderf. Denk aan het summonen van een aantal skeletjes of zware offensieve spreuken zoals Arthas ook in WC III had.
Verwijderd
helemaal in het begin is alles dicht bij elkaar, dus gewoon paar keer teruglopen en die grijze troep wegpleurenVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:29:
@CoZ: thanks voor je tips. Ik heb de realm nog niet genoemd, omdat die nog niet gekozen is! Als iemand mij wil helpen, dan kom ik gewoon naar die realm. ;-)
en op de een of andere manier heb ik op elke nieuwe char binnen 10 minuten een 4 slot bag gevonden
en op level 6 mining .. dat gaat gegarandeerd het snelst
en ofwel skinning ofwel herbing
Drugs is bad mmm'kay?Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:54:
[...]
nou wat ik me nl kan herrineren is dat je met pally, op lvl 58 naar Argent Dawn Fraction moet gaan, daar via een quest line een deathknight kan worden, maar ik weet begod niet meer waar ik het heb gelezen
deathknight is er pas in lich king
**edit**
misschien bedoel je dat dan ook : P
[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 22-11-2007 11:03 ]
Verwijderd
Zie daar toch wel naar uit. Denk zelf dat er in het begin te veel deathknights zullen zijn. maar dat is vaak het beginUTwizard schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:50:
[...]
Nee? Anders heet het toch geen Deathknight? Een Deathknight loopt inderdaad rond in Plate en kan Spells casten maar deze zijn gebaseerd op dood en verderf. Denk aan het summonen van een aantal skeletjes of zware offensieve spreuken zoals Arthas ook in WC III had.
Ik meen me toch te herinneren dat een Death Knight op lvl 80 begint en pas speelbaar is als je een ander karakter op lvl 80 hebt... Maargoed, we merken het vanzelf.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:54:
[...]
nou wat ik me nl kan herrineren is dat je met pally, op lvl 58 naar Argent Dawn Fraction moet gaan, daar via een quest line een deathknight kan worden, maar ik weet begod niet meer waar ik het heb gelezen
Verwijderd
Helemaal mee eens.sabriel schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:50:
[...]
Helemaal mee eens. Een baas neerkrijgen waar je dagen mee bezig is geweest en dan de ontlading die je ziet en tevens hoort op TS is onbetaalbaar.
Maar als het ten koste gaat van werk en je sociale leven dan moet je zelf de beslissing nemen om te stoppen. Nu doe ik 1 keer per week een karazhan guild (alt)run voor wat betere gear, 2 uurtjes bloempjes plukken om de gebruikte pots aan te vullen en de rest van de week geen stress.
Verwijderd
dan maar ff me main afstoffen en snel naar 70 halenDizzyWeb schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:56:
[...]
Ik meen me toch te herinneren dat een Death Knight op lvl 80 begint en pas speelbaar is als je een ander karakter op lvl 80 hebt... Maargoed, we merken het vanzelf.
beter mining + skinning. Twee gathering professions die je moet tracken kan wat lastig zijn, mining en skinning is makkelijker te combineren naast elkaar vind ikVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:55:
[...]
helemaal in het begin is alles dicht bij elkaar, dus gewoon paar keer teruglopen en die grijze troep wegpleuren
en op de een of andere manier heb ik op elke nieuwe char binnen 10 minuten een 4 slot bag gevonden
en op level 6 mining .. dat gaat gegarandeerd het snelst
en ofwel skinning ofwel herbing
Verwijderd
goh ondergesneeuwd.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:26:
Zo ik ben eens de class begonnen waar ik de misnte ervaring mee heb, een pally.:)
Ik heb al verschillende dingen gehoord over een build, de een zegt ga retribution all the way (lvlen), en een ander zegt ga rond de 40 naar prot voor holy shield omdat dat beter lvlen zal opleveren.
Wat is nu waar?
Iemand?
ranged casters, my badVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:48:
[...]
Alle ranged? En wat hou je dan over op de elementals?
wij hadden rogues en hunters op de elementals
maar is al zeker 2 maanden geleden dat ik ssc in geweest ben.
je hebt in ieder geval ranged opde striders ivm de pulse fear
er zijn meerdere taktieken, elke afhankelijk van je groepsetup en wat voor jullie werkt
neem aan dat jullie videos gezien hebben, welke erg goed zijn
Dark Ritual (van Tamzin)
Method (alliance)
Verwijderd
@ nawa
Welke server zit jij?
Ben namelijk serieus van plan een BE pally te gaan lvlen om ook een keer de horde zijde van wow te ontdekken..ben since ik speel (uit me hoofd 2,8 jaar ofzo
) altijd alli geweest en wil nu ook wel een keer de horde kant bekijken en het leek me wel leuk om dat op jouw server te doen
Het was toch een pvp server waar je op zat? ik merk het wel..
Welke server zit jij?
Ben namelijk serieus van plan een BE pally te gaan lvlen om ook een keer de horde zijde van wow te ontdekken..ben since ik speel (uit me hoofd 2,8 jaar ofzo
Horde > Alliance Oaky
En verder ga ik zeker weten een deathknight starten
En verder ga ik zeker weten een deathknight starten
Mijn paladin (http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Xavius&n=Fructi) lvl ik holy, al vanaf lvl 10 toen ik mijn eerste talent points had.
Zo ben ik verzekerd van een plaats in groups, en nu je ook spell dmg krijgt van je healing gear doe ik ook hele leuke damage als ik wil solo-en.
Verwijderd
Quel'thalas, wat pve server is.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:59:
@ nawa
Welke server zit jij?
Ben namelijk serieus van plan een BE pally te gaan lvlen om ook een keer de horde zijde van wow te ontdekken..ben since ik speel (uit me hoofd 2,8 jaar ofzo) altijd alli geweest en wil nu ook wel een keer de horde kant bekijken en het leek me wel leuk om dat op jouw server te doen
![]()
Verwijderd
Haha mja op de een of andere manier vind ik alli ook wel erg lekker omdat ik weet waar alles zit enzo (steden, q's, etc etc) maar de horde kant lijkt me ook gewoon een keer leuk.
Heb ooit eens een orc warrior gestart genaamd "crapblizz"
Verder heb ik alle classes wel een keer gespeeld behalve palladin dus vandaar.
Toch wel leuk om horde te spelen en als "newbie" een beetje te worstelen met alle "nieuwe" q's enzo..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 11:12 ]
Verwijderd
Gisteravond Soulfrost op mn dagger laten zetten van prince
whoo that enchant cost alot.... Poing 12 Void Crystals 10 Large blue shards etc
whoo that enchant cost alot.... Poing 12 Void Crystals 10 Large blue shards etc
je bent wel redelijk undergeared als ik het zo zie?addictive schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:03:
[...]
Mijn paladin (http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Xavius&n=Fructi) lvl ik holy, al vanaf lvl 10 toen ik mijn eerste talent points had.
Zo ben ik verzekerd van een plaats in groups, en nu je ook spell dmg krijgt van je healing gear doe ik ook hele leuke damage als ik wil solo-en.
ik speel op dit moment retri (zie mijn sig), dat bevalt op zich wel: faster run (15%), hogere critchance, ik merk wel dat mijn healing achterblijft bij mijn health, maar dat is te verwachten he... Ik heb pas een quest gedaan waarbij ik een level 29 en 30 (zal wel niet meer elite zijn) moest verslaan (in SW Keep) en dat lukte me precies met een bubble en een potion.
Gisteren wat raars meegemaakt....we deden een ZF run en er dropte een mooie Mask voor m'n Mage. Echter (mss omdat ik te ver stond ofzo) kreeg ik geen loot/vote screen??
Iedereen wist dat ik de enige was die hiervoor ging NEEDEN en dus het resultaat dat ik dus niks heb en onze GL hem nu heeft.
Nu hebben we samen een ticket aangemaakt bij de GM omdit te fixen zodat ik hem alsnog krijg. Iemand dit ooit meegemaakt? Gaan ze dit wel doen?
Ik vind gewoon dat als je in een groep zit je ALTIJD het loot/vote screen moet krijgen, waar je ook bent!!
Iedereen wist dat ik de enige was die hiervoor ging NEEDEN en dus het resultaat dat ik dus niks heb en onze GL hem nu heeft.
Nu hebben we samen een ticket aangemaakt bij de GM omdit te fixen zodat ik hem alsnog krijg. Iemand dit ooit meegemaakt? Gaan ze dit wel doen?
Ik vind gewoon dat als je in een groep zit je ALTIJD het loot/vote screen moet krijgen, waar je ook bent!!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
je zat wel in de instance?Pedr0 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:20:
Gisteren wat raars meegemaakt....we deden een ZF run en er dropte een mooie Mask voor m'n Mage. Echter (mss omdat ik te ver stond ofzo) kreeg ik geen loot/vote screen??
Ik vind in de normale wereld dat je geen loot screen moet krijgen als je te ver weg bent, maar als je in een instance zit zeker wel.
Ja, in de instances ja...dat bedoel ik. 
Ik stond bovenaan in de temple en de rest stonden beneden?!
Ik stond bovenaan in de temple en de rest stonden beneden?!
[ Voor 42% gewijzigd door Pedr0 op 22-11-2007 11:24 ]
Als je wil lvl-en door te questen, go retri. als je wilt levelen door te grinden, go prot. als je wilt levelen door instances te doen, go holy.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:08:
[...]
Ik denk dat alle drie nu goed mogelijk is. Het ligt er aan wat je zelf leuk vindt.
Crusader strike geen SD coefficient meer is eigenlijk een nerf, tenzij je minimum weapon damage door AP omhoog gehaald is naar een dikke 900(dus geen DPS, maar weapon damage). Tevens is het mooi klote, wat SoCom(en judged), Hammer of Wrath, excorsism, Holy Wrath en consecration gaan nog steeds WEL van SD. tevens hebben je heals baat bij een beetje SD. Het was mooier geweest wanneer blizzard ervoor had gekozen om retri-pala's net als shamans een AP>SD conversion talent te geven. Deze talent hadden ze mooi in de 2-handed weapon talent onder kunnen brengen.
Dus nerf! tenzij ze wat gaan doen aan de nadelen hiervan.
Verwijderd
ik heb zelf m'n paladin gerespecced naar bijna full retribution gisteren en het is een stuk beter dan m'n vorige build (prot/retr), dus ik zou zeggen , steek zeker 41 punten in retr, die crusader strike is sweet, trouwens, in de nieuwe patch wordt de crusador strike trouwens 110% weapondmg en geen spell dmg meer ...
jammer dat dit dan een nerf is, paladin heeft dit niet nodig, zeker niet op het gebied van dps (kleine buff zou welkom zijn in de plaats)
en die spells tegen undead (excorsism
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 11:28 ]
Nou dat vind ik dus niet! Als je bijvoorbeeld in een groep zit en die gast is ver weg laten we zeggen jij bent in outland en hij in durotar dan zou hij een loot scherm krijgen als er een rare/epic dropt van een random mob. Wat heel zeldzaam gebeurt en dan kan je dat dus verliezen.Pedr0 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:20:
Wat jij zegt is onzin dus. In een instance kunnen ze het wat mij betreft wel aanpassen. Al heb ik daar nog mijn twijfels over. Gewoon de mensen die meedoen met het gevecht.
Haha mee eensHanH schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:22:
[...]
je zat wel in de instance?
Ik vind in de normale wereld dat je geen loot screen moet krijgen als je te ver weg bent, maar als je in een instance zit zeker wel.
[ Voor 11% gewijzigd door den85 op 22-11-2007 11:26 ]
Verwijderd
Pas in Karazhan had iemand een disconnect tijdens Opera event. En zo'n healing wand dropte, maar ik was masterlooter en kon em niet aan die priest geven. Heb em vervolgens aan een Shadowpriest gegeven en een ticket aangemaakt.Pedr0 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:20:
Heeft 2 dagen geduurd, maar later is het item overgeplaatst.
Verwijderd
met macrotje wat ik een pagina geleden er gelijk bijknalde is het zeer goed te doenaddictive schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:58:
[...]
beter mining + skinning. Twee gathering professions die je moet tracken kan wat lastig zijn, mining en skinning is makkelijker te combineren naast elkaar vind ik
alleen moet men niet vergeten op knopje te drukken om de 5 meter, en dat is het enige wat het lastig maakt
(ik weet iig wel dat ik ong. 300g op level 20 had met herbing en mining
Nee nee, ik had het anders moeten formuleren denk ik. ALLEEN in de instance ja.....ik kon de mede groepleden gewoon zien staan. En ze zeiden? "Waar wacht je op - roll?!"
Maar ik kreeg dus geen screen.
Wat betreft een lootscreen buiten instances, dat is inderdaad niet nodig!
ik denk niet dat ik undergeared ben, en anders zijn holy pala's overpoweredHanH schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:20:
[...]
je bent wel redelijk undergeared als ik het zo zie?met veel cloth items...of zijn er gewoon weinig mail armor met +healing?
ik speel op dit moment retri (zie mijn sig), dat bevalt op zich wel: faster run (15%), hogere critchance, ik merk wel dat mijn healing achterblijft bij mijn health, maar dat is te verwachten he... Ik heb pas een quest gedaan waarbij ik een level 29 en 30 (zal wel niet meer elite zijn) moest verslaan (in SW Keep) en dat lukte me precies met een bubble en een potion.
Er is op dit lvl gewoon geen gear met +healing te verkrijgen dat mail is.
Deed je wel mee aan het gevecht? Best een grote afstand tussen boven op temple en onderaan staan.Pedr0 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:28:
Nee nee, ik had het anders moeten formuleren denk ik. ALLEEN in de instance ja.....ik kon de mede groepleden gewoon zien staan. En ze zeiden? "Waar wacht je op - roll?!"

Beste gaat bij ons met een elemental shaman, frostshock erophouden en snelle LBs gooien om threat erbij te zetten (een van onze restos respecced dan om de strider te kiten, die zit in bijna full arena elemental gear), maar met een hunter gaat het op zich ook wel, maar wat moeizamer.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:30:
Heeft iemand nog tips hoe om te gaan met de strider bij Vashj. We hebben al veel geprobeerd. Iemand nog tips hoe em goed rond te kiten, welke classes erop, en wat te doen om hem te slowen?
en Trollie, schrijf je eens in voor vanavond, slacker.
[ Voor 4% gewijzigd door mdmeijer op 22-11-2007 11:34 ]
Paling Terran & Shaman
Paladin undead (damage-)spells werken ook tegen demons. De spell turn-undead heb ik echter nog nooit geprobeerd op een demon, daar kan ik dus niets over zeggen.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:24:
[...]
en die spells tegen undead (excorsism), tja zoveel undead zie ik niet in outlands... wel een paar demon mobs
Olithia, rest speel je toch niet op.
Je moet een quest doen (waarschijnlijk op lvl 70, maar dat is nog onduidelijk) waardoor je de mogelijkheid unlockt om deathknights aan te maken op je account. Anders zou iedereen eerst een paladin moeten lvlen. Deathknight start ook niet op lvl 1, maar ergens 50+ naar alle waarschijnlijkheid.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:54:
Persoonlijk zeg ik retri. Prot is erg leuk voor AoE grinding, maar voor questen (waar veel single target bij zit) ben je met retri beter af IMO.
Dit topic is gesloten.