Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 139 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.537 views sinds 30-01-2008

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:24
den85 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:30:
[...]

Deed je wel mee aan het gevecht? Best een grote afstand tussen boven op temple en onderaan staan. O-)
Niet zo groot dat je het loot venster niet krijgt. Ik heb loot vensters in Shadow Lab gekregen terwijl ze aan de andere kant van de instance zaten. Dat kan het niet zijn.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:06
den85 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:30:
[...]

Deed je wel mee aan het gevecht? Best een grote afstand tussen boven op temple en onderaan staan. O-)
AOE (Blizzard) casting ftw :)

Misschien wel een nieuwe bug, wie weet...........

[ Voor 11% gewijzigd door Pedr0 op 22-11-2007 11:39 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:15

chromeeh

the Gnome

In sommige instances zijn er wat problemen met loot <---> player afstanden.
Het bekende "Working as intended", een ticket aanmaken, situatie uitleggen en hopen dat je een vriendelijke GM treft :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:24:
[...]

jammer dat dit dan een nerf is, paladin heeft dit niet nodig, zeker niet op het gebied van dps (kleine buff zou welkom zijn in de plaats)
en die spells tegen undead (excorsism :P ), tja zoveel undead zie ik niet in outlands... wel een paar demon mobs
Al die spells tegen undeads EN demons zijn juist erg goed om je DPS net wat extra omhoog te halen, of om instant agro bij een healer weg te halen(wanneer taunt geresist wordt). Turn undead werkt helaas alleen tegen undeads, en niet tegen demons(gemiste kans imho). Tevens werken consecration en hammer of wrath tegen alle types mobs/players.

Verwijderd

chromeeh schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:40:
In sommige instances zijn er wat problemen met loot <---> player afstanden.
Het bekende "Working as intended", een ticket aanmaken, situatie uitleggen en hopen dat je een vriendelijke GM treft :)
pff zit te denken om me warrior lvl 39 op xavius weer op te pakken genaamd miniyou maar hoe zit het nou met de verdeling van allie/horde op de server ?

kijk dan heb ik wel heel veel pech..... nooit een vriendelijke gm mee gemaakt en veel items zijn al gefucked doordat ik ze MOEST krijgen als mt en via de gm nooit heb gekregen |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 11:47 ]

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
UTwizard schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:36:
[...]

Niet zo groot dat je het loot venster niet krijgt. Ik heb loot vensters in Shadow Lab gekregen terwijl ze aan de andere kant van de instance zaten. Dat kan het niet zijn.
vroeger was er een grotere max afstand in instances voor loot screens, deze is nu verkleind. Reden: alt vriendje op begin instance dumpen met lvl 70 door dungeon rennen en bosses killen = binnen 15 minuten je alt gear upgraded. niet gedropt wat je wou? reset en go again. op die manier was het heeeeeel makkelijk om je altje te gearen in notime als je aardige vrienden/guildies had. Vooral rogues/druids waren hier goed in. scheelde namelijk soms nog wel een paar mobs die je aggroede.

btw ik vermoed dat max afstand voor loot screens in instances als een bol om je heen zit. sommige instances in outland bv eindigen boven de ingang. stond volgens mij ook nu wat in de patchnotes hierover. zit op werk dus kan niet checken.

[ Voor 6% gewijzigd door Zontar op 22-11-2007 11:47 ]

Verwijderd

Ik vind gewoon, als je in combat geweest ben met de mob. Dan kan zo'n need/greed komen.
Zoals in zo'n instance dat mensen corpse runnen en dat er dan 1tje loot en de rest niet meer kan krijgen.

Die moeten gewoon, ondanks dat ze lopen, buiten de instance, zo'n schermpje krijgen, omdat ze in combat zijn geweest met die mob.

• Pedr0
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:46:
Ik vind gewoon, als je in combat geweest ben met de mob. Dan kan zo'n need/greed komen.
Zoals in zo'n instance dat mensen corpse runnen en dat er dan 1tje loot en de rest niet meer kan krijgen.

Die moeten gewoon, ondanks dat ze lopen, buiten de instance, zo'n schermpje krijgen, omdat ze in combat zijn geweest met die mob.
Dat is helemaal bullshit.....

Dus als je met 5-mans een instance in gaat en 2 man gaat alleen op de boss en de overige op de trash/mobs. Dan krijgen die overige niet een lootscreen als de boss down is??? 8)7

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Pedr0 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:59:
[...]

Dat is helemaal bullshit.....

Dus als je met 5-mans een instance in gaat en 2 man gaat alleen op de boss en de overige op de trash/mobs. Dan krijgen die overige niet een lootscreen als de boss down is??? 8)7
Wat denk je van de healer, die helemaal 0 damage doet? ;)

Verwijderd

batsma schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:44:
[...]

Al die spells tegen undeads EN demons zijn juist erg goed om je DPS net wat extra omhoog te halen, of om instant agro bij een healer weg te halen(wanneer taunt geresist wordt). Turn undead werkt helaas alleen tegen undeads, en niet tegen demons(gemiste kans imho). Tevens werken consecration en hammer of wrath tegen alle types mobs/players.
dat weet ik dat die spells goed zijn (exorcism en die holy bolt spell, weet ff de naam niet) daarom dat ik zeg dat het jammer is dat ze niet tegen alle mobs kunnen worden gebruikt.

hammer of wrath en consecration werken gelukkig op alle mobs :)

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Hey even een ander onderwerp misschien maar ik had een vraag over Heroic Old Hillsbrad Durnholde Keep.

Ik heb deze instance vaak op heroic gedaan ( maanden geleden ) en sinds ik getransferred ben naar m'n nieuwe server merk ik dat mensen nog huiverig zijn voor deze heroic.

Wat is volgens jullie de beste group setup en hoe zit het met nerfs.. is deze instance generfed of niet? Hoor daar namelijk verschillende verhalen over en zou graag wat duidelijkheid willen hebben.

Ik weet dat je veel CC nodig heb voor trash naar de 1e boss ( barracks etc )

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Wij van 't weekend na Hyjal nog even gedaan. Warrior, enh shaman, mage, mage, pala. Errug lekkere setup voor de meeste instances IMO. :)
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:02:
die holy bolt spell, weet ff de naam niet)
Holy wrath. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Exitium op 22-11-2007 12:04 ]

• batsma
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:02:
[...]

dat weet ik dat die spells goed zijn (exorcism en die holy bolt spell, weet ff de naam niet) daarom dat ik zeg dat het jammer is dat ze niet tegen alle mobs kunnen worden gebruikt.

hammer of wrath en consecration werken gelukkig op alle mobs :)
"holy wrath" [te laat :( ]

Het vervelendste van deze aanpassing is nog wel dat judged seal of command nu NOG minder damage gaat doen dan dat ie al deed :(. (say hello to rank1 SoCom)

verder natuurlijk wel een huge buff in mana-efficiency met de talent die 50% mana teruggeeft bij een judgement, deze wordt verhoogt naar 80% *O*

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021

daar kan ik het niet mee eens zijn: als je aan het corpse runnen bent krijg je volgens mij toch wel zo'n loot scherm, omdat je lichaam in de instance zit.

Ik vind het nog steeds de beste optie om iedereen die in de instance zit het lootscherm te laten krijgen, hoe ver je ook van de drop plek af bent.

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

OkkE schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:41:
Naar aanleiding van het Warlock filmpje van Hydros, kwam ik op YouTube nog dit filmpje tegen; een level 70 Druid solo Ramparts. Best netjes. :)
hehe, dat is simpel ik doe BF er vaak ook nog achteraan en aangezien ik het vaak doe voor disenchanten pak ik de meeste mobs ook nog mee :')
ramparts & BF zijn echt simpel om te solo-en voor een druid , enige lastige is die technicians in BF met hun fire damage eigenlijk
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:27:
Hah typisch. In al mijn ontwetendheid ben ik net achtergekomen dat ik wel degelijk stealth en wacht tot mijn energy vol is met grinden :S Ik lette er net even op in Skettis, en verrek, ik doe dat dus wel. Ben benieuwd hoe ik nou toch gelvled heb, haha :D Maar ik weet wel zeker als ik zo af en toe grind op Ele. Plateua dat ik niet restealth, omdat pounce toch geen nut heeft tegen elementals. ;)
Ravage doet vrij behoorlijk damage als de mob bleed en/of stun immune is, grinden gaat het om snel spul halen en dan stealth ik ook niet , maar anders ga ik toch voor max dps :)

[ Voor 37% gewijzigd door dontcare op 22-11-2007 12:34 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Verwijderd

DizzyWeb schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:02:
[...]

Wat denk je van de healer, die helemaal 0 damage doet? ;)
Ik heb het niet over damage. Als je de tank healed, ben je ook in combat met de mob hoor.
En als anderen trash doen, dan ook. Je bent al redelijk snel in combat met een boss.

En nee, als je corpse runned, en iemand loot in de tussentijd, krijg je geen loot venster.

Verwijderd

batsma schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:06:
[...]

"holy wrath" [te laat :( ]

Het vervelendste van deze aanpassing is nog wel dat judged seal of command nu NOG minder damage gaat doen dan dat ie al deed :(. (say hello to rank1 SoCom)

verder natuurlijk wel een huge buff in mana-efficiency met de talent die 50% mana teruggeeft bij een judgement, deze wordt verhoogt naar 80% *O*
die mana mogen ze houden, ik wil meer dsp :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:21:
[...]

wil net zeggen wat meer dps zou ook geen probleem zijn _/-\o_ Make Pally's IMBAH

Verwijderd

geef pala's een holy minion !!!!! soort imp , met mini auraatjes :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:23:
geef pala's een holy minion !!!!! soort imp , met mini auraatjes :9
jah zoals extra crit change :D zo'n klein beestje naast je dan vereenzaam ik ook niet....

• Exitium
HanH schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:08:
[...]

daar kan ik het niet mee eens zijn: als je aan het corpse runnen bent krijg je volgens mij toch wel zo'n loot scherm, omdat je lichaam in de instance zit.
Het gaat niet om je lichaam, het gaat om waar de dode speler is. Bij corpserunnen is dat buiten de instance als ghost, als je blijft liggen wachten op een ress is dat in de instance. In het laatste geval krijg je wél een lootscherm.

Trouwens weer het een en ander mis in de guild. Er is een stel guildies die een private channel hebben. (heb ik ook met wat guildies en non-guildies, maar dat terzijde) Onze MT joinde dat channel gisteren en ging plots na Al'ar afk, vroeg me dus al af waarom. Nu zijn we een keer gewiped op Al'ar (:X) en er schijnt flink gezeken te zijn op de raid en guildies. Nu weet ik wie er in dat channel zitten en kan me wel voorstellen hoe dat geweest is, namelijk een soort van verbale massamoord. Die tank is waarschijnlijk de guildie met de grootste bek (maar wel in je gezicht en niet op de man, topgozer op zich) en als hij het al erg vond, dan is het echt erg. Tank was goed pissig en heeft er een topic over aangemaakt op het forum. Gevolg tot dusver: twee officers afgetreden waarvan er één denkt aan quitten. ;(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:25:
[...]

jah zoals extra crit change :D zo'n klein beestje naast je dan vereenzaam ik ook niet....
nu heb ik enkel lurky, maar behalve dansen (het blijf grappig :P ) doet ie niet veel extra dps :O

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:27:
[...]

nu heb ik enkel lurky, maar behalve dansen (het blijf grappig :P ) doet ie niet veel extra dps :O
hoe heb je da rotte beestje gekregen ?

• Pedr0
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:12:
[...]

En nee, als je corpse runned, en iemand loot in de tussentijd, krijg je geen loot venster.
Ik ben blij dat jij geen WoW programmeur bent :D

Verwijderd

[...]

pff zit te denken om me warrior lvl 39 op xavius weer op te pakken genaamd miniyou maar hoe zit het nou met de verdeling van allie/horde op de server ?

kijk dan heb ik wel heel veel pech..... nooit een vriendelijke gm mee gemaakt en veel items zijn al gefucked doordat ik ze MOEST krijgen als mt en via de gm nooit heb gekregen |:(
ik ben een UD mage aan t lvl-en op xavius en ik vind het 1 van de fijnere realms, goede activity en goede balance

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:30:
[...]

De CE gekocht waarschijnlijk, hij zal ook wel een netherwhelp hebben. :)

Verwijderd

Exitium schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:26:
[...]
Gevolg tot dusver: twee officers afgetreden waarvan er één denkt aan quitten. ;(
Docet Umbra zoekt nog een warlock. :P

Verwijderd

Pedr0 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:31:
[...]

Ik ben blij dat jij geen WoW programmeur bent :D
Leg me eens uit wat er zo gek aan is dan?

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:30:
Heeft iemand nog tips hoe om te gaan met de strider bij Vashj. We hebben al veel geprobeerd. Iemand nog tips hoe em goed rond te kiten, welke classes erop, en wat te doen om hem te slowen?
Warlock of Hunter laten kiten. Shadow Priest laten slowen. En Netherweave Nets erop spammen om hem vast te houden.

EDIT: oops, anders reageer ik even op een post van 4 bladen terug :/

[ Voor 7% gewijzigd door FireAge op 22-11-2007 12:53 ]

Verwijderd

De laatste tijd heb ik ook problemen gehad met loot in instance runs. Veelal ging ik dood bij bepaalde bosses, en deed ik een corpserun (met DONT LOOT!). Toe ik weer bij de boss was, werd er pas geloot, maar ik kreeg toch het venstertje niet te zien. Meerdere keren. Gelukkig was het geen loot voo mij, maar toch lullig

• batsma
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:21:
[...]

mwaah, meer DPS is imho niet eens echt nodig, ik haal nu al met crap gear de 700-800 DPS sustained, zit op hetzelfde nivo als een MS-warrior. Het voordeel is de threatcap van de tank met 2% omhoog halen dmv de aura, waardoor de DPS net even iets harder kan nuken, en de 3% raidwide crit is ook errug lekker. Tevens heb je natuurlijk de standaard buffs, EN het feit dat je judgement of wisdom en light in je eentje op kan houden(mits andere pala's deze eerst ff judgen natuurlijk).

Retribution paladins zijn echt niet meer zo slecht op dit moment.

PS. please GEEN pets voor paladins, geef dan crusader-form oid, netzoiets als shadow priests hebben.

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Pedr0 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:20:
Gisteren wat raars meegemaakt....we deden een ZF run en er dropte een mooie Mask voor m'n Mage. Echter (mss omdat ik te ver stond ofzo) kreeg ik geen loot/vote screen??

Iedereen wist dat ik de enige was die hiervoor ging NEEDEN en dus het resultaat dat ik dus niks heb en onze GL hem nu heeft.

Nu hebben we samen een ticket aangemaakt bij de GM omdit te fixen zodat ik hem alsnog krijg. Iemand dit ooit meegemaakt? Gaan ze dit wel doen?

Ik vind gewoon dat als je in een groep zit je ALTIJD het loot/vote screen moet krijgen, waar je ook bent!!
Wat ook nog zou kunnen is dat het item unique was en je het item al een tijdje geleden bij een eerdere run hebt geloot. Maar het toen nog niet aan kon en in de bank hebt gemikt, en toen bent vergeten.

Want voor unique items die al in je bezit zijn en nog een keer droppen, krijg je geen roll venster te zien.

Heb het zelf ook wel eens gehad, een boss killen en denken hee die dropped normaal toch meerdere blue items. Om dan vervolgens allemaal rolls van anderen voorbij te zien komen en er achter te komen dat je het met een greed roll gewonnen item van een eerder run nog in de bank / bags hebt en vergeten bent te vendoren

Verwijderd

Ik stem voor 1 pet zo'n leuke demon of un puppie of un kikkertje (6)

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
ik vind de crusader form wel een grappig idee :9

iets met een fel verlichte gedaante (met of zonder vleugels/ aureool :) )

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:59:
@ nawa

Welke server zit jij?
Ben namelijk serieus van plan een BE pally te gaan lvlen om ook een keer de horde zijde van wow te ontdekken..ben since ik speel (uit me hoofd 2,8 jaar ofzo :) ) altijd alli geweest en wil nu ook wel een keer de horde kant bekijken en het leek me wel leuk om dat op jouw server te doen :)
Het was toch een pvp server waar je op zat? ik merk het wel.. :)
Ik speel op Qual'Thalas (zo spel he het geloof ik :P )

Is wel een PvE server, maar is wel lekker vol. Moesasji, de user met de IR Baboon ava is er ook naartoe gekomen. Volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin :)

Ik zou het wel gezellig vinden als je langshopt. Ik zou je zelfs wel ff wat boostjes geven in die low lv instances.

Trouwens he Moes, om even terug te komen op die WWS'jes.

Gisteren toen ik online kwam, werd er gevraagd of ik mee wilde naar Al'ar. Nu had ik daar eigenlijk geen zin in, mja, ik ben dan wel zo dat ik ff help (en moet Knight Captain engizins waarmaken :P (voor de outsiders, ik ben gepromote yay!))

en daar zag ik dus Deja. Deja, is inmiddels zowat full epic. Ik had echt zoiets van WTF :X
4/5 T4, dus hij heeft wél die setbonus :( , inmiddels ook al zijn Malchazeen gegoosed.

Hij draagt nog iets van 3 blues.

Respect dat jij er nog ong 100dps bovenzat, goed bezig kerel :*) :D

Ohja :(

Ik was niet bij het begin van de raid, want ik had niet eens gesigned, wilde eigenlijk ook niet raiden. Iets met leren, moe zijn en op tijd naar bed willen, maar het schijnt dus, dat die Dejafu flink tekeer is gegaan op Vent.

Hij boodt namelijk zijn excuses aan. Zijn rant ging over slackers en mensen die het niet goed deden.

Ik pakte recount er even bij:

Nawa = 910dps
Dejave = 450dps

Beide hebben wij vergelijkbare gear. Mijne is wel beter, maar dat scheelt geen 450dps. Mijn handen jeukten echt, maargoed ik ben dan ook weer niet zo een type die iemand afbrand, dus ik hield mijn mond maar.

Mensen die anderen beschuldigen van slacken, terwijl zij zelf de definitie daarvan zijn :r

Had ook even zijn talents bekeken. Nu kan dat he :P

16/40/5. Ik bedoel WTF surprise attacks NIET nemen? :')

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 13:25 ]

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:55:
De laatste tijd heb ik ook problemen gehad met loot in instance runs. Veelal ging ik dood bij bepaalde bosses, en deed ik een corpserun (met DONT LOOT!). Toe ik weer bij de boss was, werd er pas geloot, maar ik kreeg toch het venstertje niet te zien. Meerdere keren. Gelukkig was het geen loot voo mij, maar toch lullig
Misschien heb je al gereleased voordat de baas neer was? Want dan krijg je idd geen lootvenster ook al wacht iedereen met looten.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Pedr0
Hmmmm....dat was gisteren dus ook het geval denk ik....toch wel krom eigenlijk??? 8)7 :?

• fellware
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-08 12:31

fellware

Everything can be archieved!

Ja toch denk ik dat als je hebt meegevochten met het gevecht dat je altijd een lootscherm moet krijgen, ook al ben je op dat moment dood. Of als je geen damage hebt gedaan, kijk maar naar healers die doen toch ook geen damage?

Nothing Is Everything

• Jerry

Jerry

Who?

Pedr0 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:22:
Hmmmm....dat was gisteren dus ook het geval denk ik....toch wel krom eigenlijk??? 8)7 :?
Niet zo heel erg krom, want als je in de instance bent, zit je op een andere server dan als je in ghost-form naar de instance aan het lopen bent ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:40:
[...]

Docet Umbra zoekt nog een warlock. :P
M'n alt is een warlock :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:07:
[...]

Ik speel op Qual'Thalas (zo spel he het geloof ik :P )

Is wel een PvE server, maar is wel lekker vol. Moesasji, de user met de IR Baboon ava is er ook naartoe gekomen. Volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin :)

Ik zou het wel gezellig vinden als je langshopt. Ik zou je zelfs wel ff wat boostjes geven in die low lv instances.
Mja pve vind ik niet erg want dat heb ik nu ook, en ik zal vanavond ff een BE pally aanmaken daarzo :)
Ik /w je vanavond wel ff maar het zal wel na 24:00 worden denk ik aangezien we naar ssc gaan :)
Je ingame char naam is nawa?ik zal wel niet hebben opgelet met het lezen van het forum

• Pedr0
fellware schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:23:
Ja toch denk ik dat als je hebt meegevochten met het gevecht dat je altijd een lootscherm moet krijgen, ook al ben je op dat moment dood. Of als je geen damage hebt gedaan, kijk maar naar healers die doen toch ook geen damage?
Ik ben het hier helemaal mee eens....en zelfs als je aan het corps runnen bent, vindt ik dat je het lootscreen moet krijgen. Uiteraard moet je WEL mee hebben gedaan in de instance!
Jerry schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:29:
[...]

Niet zo heel erg krom, want als je in de instance bent, zit je op een andere server dan als je in ghost-form naar de instance aan het lopen bent ;).
Dus moet Blizzard hier een oplossing voor vinden. Blijkbaar is het dus technisch gezien een beperking op dit moment?

[ Voor 27% gewijzigd door Pedr0 op 22-11-2007 13:32 ]

• fellware

fellware

Jerry schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:29:
[...]

Ik denk dat er dan alsnog wel een mogelijkheid is om dit op te lossen, als ze het nou gewoon niet mogelijk maken om de boss te looten voordat de party kompleet is.

Dit heeft natuurlijk geen goed effect als er iemand om een of andere reden en D/C heeft, maar dan zou de loot gewoon door moeten kunnen gaan.

Naar mijn visie is dit wel mogelijk.

Nothing Is Everything

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
Of je released gewoon niet tot de boss down is.

Is niet heel moeilijk om te begrijpen?

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
Ik vraag me af he:
straks met WotLK, als er veel tweakers op 1 realm zitten, gaat de rest dan een DK maken zodat we met z'n allen op dezelfde server zitten?

Ik weet niet zeker of die 20-25 lvl's lvl'en straks enorm veel wordt gedaan ja dan nee...

Jullie ideeën daarover graag

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

• fellware

fellware

cWaVe1 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:32:
Of je released gewoon niet tot de boss down is.

Is niet heel moeilijk om te begrijpen?
Dat is uiteraard mogelijk maar alleen maar stil staan en niks doen word ook niet altijd op prijs gestelt, als je bijvoorbeeld met een PUG bent met druid als healer die niet constant kan ressen vinden ze het niet fijn als je stil blijft staan.

Nothing Is Everything

• Pedr0
Btw, het is ook wel grappig om telkens dezeflde mensen tegen te komen in bepaalde gebieden tijdens het lvl-en.

Hey, we meet again?
Yeah...lvl guide?
Joanna's?
Yeah...lol

Grappig om te zien hoeveel mensen dezelfde guides gebruiken voor bepaalde zaken!!

Verwijderd

Strikeman225 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:33:
Ik vraag me af he:
straks met WotLK, als er veel tweakers op 1 realm zitten, gaat de rest dan een DK maken zodat we met z'n allen op dezelfde server zitten?

Ik weet niet zeker of die 20-25 lvl's lvl'en straks enorm veel wordt gedaan ja dan nee...

Jullie ideeën daarover graag
wel een goed idee, als er genoeg animo voor is en het duidelijk afgesproken wordt :)

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

We hadden gister ook wel weer een mooie hoor... gruul/mag met een groep met wat nieuwe mensen, en voor onze prot paladin was het zn laatste raid in een lange tijd (verhuizing + ander werk).

Dus had ik zoiets van best, ga maar maulgar + gruul tanken... maulgar wordt ie ge3shot in 4 seconden (en toevallig net geen heal incoming volgens de wws), vervolgens gruul wordt ie ge4shot, geen crushings. Gelukkig dat onze feral tank offtank enigzins zat op te letten op beide fights. Was zowiezo al een beetje tricky, 18 growths (normaal hebben we er 9-10 :x)

En dan vervolgens magtheridon (normaal altijd oneshot)

poging #1: een of andere bosmongool aggro'ed een channeler 5-6 seconden voor de timer afloopt. Pala tank (channeler #1) taunt mob, pulled channeler #2 ook mee, vervolgens loopt de nieuwe tank (die op channeler #2 zat) gewoon doodleuk mee en gaat naast channeler 1 staan proberen te tanken op de boss, maar claimt dat de mob niet mee terug wil lopen, blijkt dat er niet eens een taunt is gebruikt of wat dan ook.. dps valt om, te weinig dps op channelers, wipe.

poging #2 gaat alles goed, 2e banish, iemand staat niet op zn plek.. Onze oomkin (die al vanaf het begin mag doet) stond gewoon doodleuk door te nuken, godzijdankt let er een melee op en pakt de cube net op tijd op.. vervolgens wipe doordat 2 clickers vlak voor een banish dc'en.

Ik had het serieus echt even niet meer op dat moment. Die druid gaat al vanaf het begin met mag mee, heeft iedere keer de uitleg gehoort, iedere keer het klickklickklick horen roepen, 30s clickers get to positions, en vervolgens claimt ie "maar ik heb nog nooit geklicked dus ik wist niet hoe het moest". En vervolgens maakt ie na de wipe ook nog eens een kutopmerking in raidchat en whisper naar degenen die gedc'ed waren over wat voor idioten ze waren dat ze weer eens een wipe hadden veroorzaakt. Ingehouden dat ik me daar heb, vieze dpshoer die alleen maar om grote nummertjes geeft is het, vorige keer op leo presteerde ie het ook al 2x achter elkaar om aggro te trekken na een whirlwind. Nou was het wel de eerste avond tries, maar het begint wel heel erg op te vallen, zuur wordt ik van hem.

En op poging #3 eindelijk neer, met veel pijn en moeite... Sommige dps stond op 250-300 dps op magtheridon en gruul. Leuk hoor, nieuwe mensen meenemen, maar als je normaal op 1 avond gruul->mag->hydross->lurker->morogrim kan oneshotten, en nu tot 11 uur bezig bent met alleen maar gruul en mag hoeft het van mij ook niet.. enige gear die weggegaan is is naar 2 nieuwe mensen gegaan.

Zo.

</Rant>

Ik heb een WOS-post!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:27

Seraphin

Meep?

Pedr0 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:38:
Btw, het is ook wel grappig om telkens dezeflde mensen tegen te komen in bepaalde gebieden tijdens het lvl-en.

Hey, we meet again?
Yeah...lvl guide?
Joanna's?
Yeah...lol

Grappig om te zien hoeveel mensen dezelfde guides gebruiken voor bepaalde zaken!!
Heb het niet zo op het blind volgen van de guide.

Met mn eerste char heb ik me vooral laten leiden door de q's die ik kreeg ("Huppeldepup in Un'goro needs you!"), en met latere toons ben ik expres andere gebieden ingegaan.

[editje]
Wat is trouwens een aardige norm voor feral (kitty) raid-dps in Kara/Gruul gear?

[ Voor 7% gewijzigd door Seraphin op 22-11-2007 13:51 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:30:
[...]

collector's editions hé
ik hoop dat er eentje komt van Lich King ook , wss in een blauwe doos dan

Verwijderd

Die crusador form is een geniaal idee
paladin met een auriooltje boven z'n kop :)
en met kerstmis, pasen en dergelijke doe je nog es dubbele dps :P

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Waarom zoeken jullie een weg rond het loot probleem terwijl er gewoon een oplossing voor is. Pas looten als de gehele groep bij het lijk staat.

Je volgt niet de juiste speelwijze, daar ondervindt je hinder van dus ga je vragen of ze het spel dan maar voor jou gaan aanpassen....

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Seth_Chaos schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:54:
Waarom zoeken jullie een weg rond het loot probleem terwijl er gewoon een oplossing voor is. Pas looten als de gehele groep bij het lijk staat.

Je volgt niet de juiste speelwijze, daar ondervindt je hinder van dus ga je vragen of ze het spel dan maar voor jou gaan aanpassen....
Komt anders geregeld voor dat het is "fuck, I just released, don't loot!" "Ah shit, didn't see that, too late!". Nou, dat vind ik dan echt wel een probleempje, dat zou niet "de juiste speelwijze" moeten zijn.

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
DizzyWeb schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:57:
[...]

Komt anders geregeld voor dat het is "fuck, I just released, don't loot!" "Ah shit, didn't see that, too late!". Nou, dat vind ik dan echt wel een probleempje, dat zou niet "de juiste speelwijze" moeten zijn.
Tja je geeft zelf al aan dat die gene fout zit. Goed kijken of iedereen alive and kicking is, voordat je loot.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Vanavond tweede serieuze try op Moroes met de guild. Heb er wel vertrouwen in, vorige keer hadden we wat unlucky pulls waardoor we een beetje in tijdnood kwamen, en dus respawn - verder ging het wel lekker. Eens zien hoe dat vanavond gaat. :)

[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 22-11-2007 14:03 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Seth_Chaos schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:59:
[...]

Tja je geeft zelf al aan dat die gene fout zit. Goed kijken of iedereen alive and kicking is, voordat je loot.
Lekker makkelijk. Totdat het je zelf overkomt, dan baal je ook goed. Terwijl het relatief simpel te voorkomen moet zijn door Blizzard. Ik geef ook helemaal niet aan dat iemand fout zit :? Ik geef aan dat er iets fout zit: de manier waarop dat werkt. Je hoeft maar 1 klootzak in je groep hebben die toch loot, zodat ie weet dat ie dan meer kans in de rolls heeft, en hoppa, je bent genaaid. Is dat zoals het gespeeld hoort te worden? Lijkt me niet.

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
Hmzaniac schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:43:

En op poging #3 eindelijk neer, met veel pijn en moeite... Sommige dps stond op 250-300 dps op magtheridon en gruul. Leuk hoor, nieuwe mensen meenemen, maar als je normaal op 1 avond gruul->mag->hydross->lurker->morogrim kan oneshotten, en nu tot 11 uur bezig bent met alleen maar gruul en mag hoeft het van mij ook niet.. enige gear die weggegaan is is naar 2 nieuwe mensen gegaan.

Zo.

</Rant>
ROFL! Ik heb nog nooit dps classes <500 dps gezien op Gruul/Mag :X

Maarre de oplossing is een RL die d'r wat van zegt. Kwestie van /rw <naam druid> overaggro first warning.

Na 2 warnings raidkick, blijftie 't doen guildkick. 't Leven kan zo simpel zijn :)

Bnet pindle#2913

Verwijderd

DizzyWeb schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:05:
[...]

Lekker makkelijk. Totdat het je zelf overkomt, dan baal je ook goed. Terwijl het relatief simpel te voorkomen moet zijn door Blizzard. Ik geef ook helemaal niet aan dat iemand fout zit :? Ik geef aan dat er iets fout zit: de manier waarop dat werkt. Je hoeft maar 1 klootzak in je groep hebben die toch loot, zodat ie weet dat ie dan meer kans in de rolls heeft, en hoppa, je bent genaaid. Is dat zoals het gespeeld hoort te worden? Lijkt me niet.
nee is cker niet leuk, daarom doek pugs alleen met mensen die ik ken en als je al bijna 2 jaar speelt op dezelfde server gebeurt dat niet zo snel.

Ok ik heb het 1x gehad was un tauren shaman, ben ff ze naam kwijt heeft hakkar geloot voordat ie net een server transfer deed.

echt niet leuk.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:30:
[...]

Mja pve vind ik niet erg want dat heb ik nu ook, en ik zal vanavond ff een BE pally aanmaken daarzo :)
Ik /w je vanavond wel ff maar het zal wel na 24:00 worden denk ik aangezien we naar ssc gaan :)
Je ingame char naam is nawa?ik zal wel niet hebben opgelet met het lezen van het forum
Ah relaxed :)

Weet niet of ik er vanavond ben, ga namelijk naar de stad dalijk denk ik (koopavond ftw :D ) maar anders wel morgen ofzo :)

Ingame charname is nawa idd. Undead rogue

• Nivado
  • Laatst online: 16:35
[...]

In 9/10 situaties kun je gewoon geressed worden na de fight. in die ene situatie dat je een tree healer en geen dps shamie/priest of pala hebt, heb je 3 opties: wachten met corps runnen tot na de loot, master looter of vertrouwen hebben in je party members. (en ja je kunt wel loot ontvangen als je dood bent, zolang je maar in de instance en in de buurt van de mob bent)

Het is een kwestie van weten dat je in sommige gevallen niet kan rollen, en deze situaties zoveel mogelijk voorkomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Nivado op 22-11-2007 14:13 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Het is ook relatief simpel te voorkomen door de speler(s)

Dus leer je dat je de volgende keer niet released.

Volgens jouw principe moeten er ook 10 bevestigings schermpjes bij de ah komen omdat je misschien wel niet goed oplet en iets voor 1000 gold buyout in plaats van 100 gold.
Sorry, maar je kan niet van blizzard verwachten dat ze iedereen hun hele wow carriere het handje vasthouden. Dit zijn gewoon typische leermomenten zeg maar.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
batsma schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:58:
[...]

mwaah, meer DPS is imho niet eens echt nodig, ik haal nu al met crap gear de 700-800 DPS sustained, zit op hetzelfde nivo als een MS-warrior. Het voordeel is de threatcap van de tank met 2% omhoog halen dmv de aura, waardoor de DPS net even iets harder kan nuken, en de 3% raidwide crit is ook errug lekker. Tevens heb je natuurlijk de standaard buffs, EN het feit dat je judgement of wisdom en light in je eentje op kan houden(mits andere pala's deze eerst ff judgen natuurlijk).

Retribution paladins zijn echt niet meer zo slecht op dit moment.

PS. please GEEN pets voor paladins, geef dan crusader-form oid, netzoiets als shadow priests hebben.
Een personal angel pet die de paladin 20 secondes lang elke 3 seconde voor 500 + 1/3 +healing healt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:11:
[...]

Ah relaxed :)

Weet niet of ik er vanavond ben, ga namelijk naar de stad dalijk denk ik (koopavond ftw :D ) maar anders wel morgen ofzo :)

Ingame charname is nawa idd. Undead rogue
Cool! ben er alleen nog niet zeker van of het een pally wordt btw..maar aangezien dat de enige class is die ik nog niet echt ken leek het me wel leuk :)
Mss wordt het ook wel weer een rogue, UD uiteraard ;)

Verwijderd

barfieldmv schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:14:
[...]

Een personal angel pet die de paladin 20 secondes lang elke 3 seconde voor 500 + 1/3 +healing healt.
jah nee dan zo'n duiveltje die zijn dan pas leuk :D als holy zijnde met een duiveltje lopen

• OkkE

OkkE

En voor je het weet heeft elke class een pet, nee gewoon zo laten, is prima. :{

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
OkkE schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:18:
En voor je het weet heeft elke class een pet, nee gewoon zo laten, is prima. :{
Fire mages Want a fire elemental ! :P , hahaah als dat komt dan rofl

Vanavond Magtheridon weer is bezoeken hoop het nu wat soepeler gaat als laatste x en met 24 man op TS door elkaar heen leuteren en voor de nieuwe mense nde tactics 1 uur duurde "sigh"

En dan gaat hij maar even down en mijn robe droppen ^^

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Bokkie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:13:
[...]

Het is ook relatief simpel te voorkomen door de speler(s)

Dus leer je dat je de volgende keer niet released.

Volgens jouw principe moeten er ook 10 bevestigings schermpjes bij de ah komen omdat je misschien wel niet goed oplet en iets voor 1000 gold buyout in plaats van 100 gold.
Sorry, maar je kan niet van blizzard verwachten dat ze iedereen hun hele wow carriere het handje vasthouden. Dit zijn gewoon typische leermomenten zeg maar.
Neuh. Da's natuurlijk onzin. Een heel bossfight bezig zijn en dan releasen waarna een klootviool toch loot vind ik toch wel een heel andere kaliber als gewoon niet lezen.

• Nivado
[...]

Dat lijkt me meer een protection talent van een warrior, aangezien een paladin zichzelf kan healen. en dan de 1/3 + healing veranderen in iets van block of defense rating of zo.

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

porn* schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:09:
[...]

ROFL! Ik heb nog nooit dps classes <500 dps gezien op Gruul/Mag :X

Maarre de oplossing is een RL die d'r wat van zegt. Kwestie van /rw <naam druid> overaggro first warning.

Na 2 warnings raidkick, blijftie 't doen guildkick. 't Leven kan zo simpel zijn :)
Hehe, ik ben inderdaad even goed boos geworden, maar na die opmerking van hem richting de gedc'de mensen werd ik even goed zuur en moest ik me inhouden. aangezien we samen met 2 andere guilds raiden en geen van deze 3 een puur raiding guild zijn gaat een gkick ook niet heel praktisch worden :)

Maar het blijft een bosmongool, dezelfde persoon die rogues outrolled op het R&J trinket, een tank outrolled op de illhoof cloak terwijl ie oomkin is (met als excuus "ik ga weer feral") en vervolgens nooit meer feral is geweest, en toch wel een van de mooiere acties: de t4 schouders winnen (met DKP) en vervolgens gelijk gratis op de 2e t4 schouders rollen voor offspec (zelfde kill). De week daarna vraagt ie of ie ook weer op de t4 schouders mag rollen voor zn derde offspec.

Zo, heb ik mijn frustraties weer even gelucht :)

Ik heb een WOS-post!

• porn*
Hmzaniac schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:29:
[...]

Hehe, ik ben inderdaad even goed boos geworden, maar na die opmerking van hem richting de gedc'de mensen werd ik even goed zuur en moest ik me inhouden. aangezien we samen met 2 andere guilds raiden en geen van deze 3 een puur raiding guild zijn gaat een gkick ook niet heel praktisch worden :)

Maar het blijft een bosmongool, dezelfde persoon die rogues outrolled op het R&J trinket, een tank outrolled op de illhoof cloak terwijl ie oomkin is (met als excuus "ik ga weer feral") en vervolgens nooit meer feral is geweest, en toch wel een van de mooiere acties: de t4 schouders winnen (met DKP) en vervolgens gelijk gratis op de 2e t4 schouders rollen voor offspec (zelfde kill). De week daarna vraagt ie of ie ook weer op de t4 schouders mag rollen voor zn derde offspec.

Zo, heb ik mijn frustraties weer even gelucht :)
Haha ja ik ken dat soort figuren. Maar als jij dat soort dingen weet, zorg dan dat je samen praat over de lootverdeling. Zeg em dat de volgende x gewoon ("rogues prio over u cuz ur oomkin") want als een oomkin rollt op dat trinket (die ik zelf 1x heb gepassed voor iemand anders en nooit meer gezien sindsdien) zou ik helemaal gek worden (ben zelf rogue op main). Gewoon common sense gebruiken als RL, want een druid kan wat dat betreft de helft van alle items die droppen gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 22-11-2007 14:38 ]

Bnet pindle#2913

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Pedr0 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:37:
[...]

AOE (Blizzard) casting ftw :)

Misschien wel een nieuwe bug, wie weet...........
is geen 'nieuwe' bug.
In ZF heb ik al verscheidene loot bugs meegemaakt (spelers die geen roll-kadertje kregen) maar dan vooral bij die Boss tussen die graven. (ben de naam kwijt)

Verwijderd

[...]

Doet me denken aan de hulpjes die je in Kara krijgt als je zo'n tome gebruikt. Ik schrikt me de eerste keren telkens rot als ze dood vielen, dacht dat een speler me ontglipt was :o

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:15:
[...]

Cool! ben er alleen nog niet zeker van of het een pally wordt btw..maar aangezien dat de enige class is die ik nog niet echt ken leek het me wel leuk :)
Mss wordt het ook wel weer een rogue, UD uiteraard ;)
Ah moet je maar ff kijken inderdaad, maar wat ik zou doen als ik een nieuwe char zou maken is:

Een Druid of een Troll mage/priest.

Druid lijkt mij erg leuk om te spelen. Vrij sterk, en kan met alle 3 de rollen goed meekomen. Daarnaast is zo een beertje erg leuk om te zien. Dat gegrom vind ik ook erg grappig om te horen.

Daarnaast vind je altijd wel een plekje met zo een class

• OkkE

OkkE

DizzyWeb schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:26:
Neuh. Da's natuurlijk onzin. Een heel bossfight bezig zijn en dan releasen waarna een klootviool toch loot vind ik toch wel een heel andere kaliber als gewoon niet lezen.
Gewoon niet meer releasen tot na de roll (of ress), iedergeval niet wanneer je met onbekende speelt. Sim-pel. :)

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

porn* schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:36:
[...]

Haha ja ik ken dat soort figuren. Maar als jij dat soort dingen weet, zorg dan dat je samen praat over de lootverdeling. Zeg em dat de volgende x gewoon ("rogues prio over u cuz ur oomkin") want als een oomkin rollt op dat trinket (die ik zelf 1x heb gepassed voor iemand anders en nooit meer gezien sindsdien) zou ik helemaal gek worden (ben zelf rogue op main). Gewoon common sense gebruiken als RL, want een druid kan wat dat betreft de helft van alle items die droppen gebruiken.
Mjah, toen ie op dat trinket rollde was ie feral, dus hij had nog enigzins een reden, maar alsnog is dat ding gewoon beter voor rogues dan ferals. Was een beetje een dubieuze kwestie dus.

Ik heb een WOS-post!

• Nivado
Hmzaniac schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:29:
[...]

Verhaal over irritante "Vogel"
Is masterlooter niets voor jullie? wij gebruiken het bij alles vanaf 10 man. Je kan goed zien wie er waar op rolled. Vervolgens zouden mensen kunnen passen voor andere in de raid/guild die het harder nodig hebben. (heb ik regelmatig gedaan en zien gebeuren).
Ook kan je dan met Mainspec before offspec prioriteit gaan werken. Een dps druid mag natuurlijk nooit er met een tank cloack vandoor gaan als een tank die nodig heeft, ook al gaat hij "binnenkort"respeccen.
Ook hebben wij een maximum van 1 loot per boss (kara) of per raid (25 mans) ingesteld (in geval van sharden uitgezonderd natuurlijk) zodat de gear gelijkmatiger over de raid/guild verdeeld wordt.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DizzyWeb schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:26:
[...]

zolang je dood op de grond ligt en niet released heb krijg je gewoon je lootvenster
ik heb in ieder geval nog nooit meegemaakt dat ik geen roll venster kreeg terwijl ik kassiewijle alt tabbed zat te wachten tot de boss dood was die laatste paar minuten/seconden van het gevecht

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Nivado schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:44:
[...]

Is masterlooter niets voor jullie? wij gebruiken het bij alles vanaf 10 man. Je kan goed zien wie er waar op rolled. Vervolgens zouden mensen kunnen passen voor andere in de raid/guild die het harder nodig hebben. (heb ik regelmatig gedaan en zien gebeuren).
Ook kan je dan met Mainspec before offspec prioriteit gaan werken. Een dps druid mag natuurlijk nooit er met een tank cloack vandoor gaan als een tank die nodig heeft, ook al gaat hij "binnenkort"respeccen.
Ook hebben wij een maximum van 1 loot per boss (kara) of per raid (25 mans) ingesteld (in geval van sharden uitgezonderd natuurlijk) zodat de gear gelijkmatiger over de raid/guild verdeeld wordt.
Jep, meestal hebben we master loot aan, maar niet iedereen heeft dus dezelfde standaarden als ze ML zijn (in kara/ZA dus, 25 mans wordt gewoon met dkp + lootcouncil gewerkt). Voor 25 mans is het redelijk geregeld, alleen sommige mensen zijn dus vrij goed in de regels buigen. Zo geldt bijvoorbeeld:

als je al een bepaald stuk t4 hebt mag als niemand het wil je er op rollen voor offspec. Dus wat doet onze druid, er droppen 2x de warrior/priest/druid t4 shoulders, hij loot de eerste t4 shoulders en de volgende wil niemand, dus rolt ie er maar gelijk op (en wint). De week daarna droppen weer warrior/druid/priest shoulders, en terwijl er nog 2 druids rondlopen zonder offspec item (die een stuk vaker healen) rolt ie er zonder blikken of blozen op. Toen hebben we toch maar even heel snel de regel "niet rollen op offspec als je al voor dat slot al offspec gear hebt gehad" ingesteld.

De meeste mensen veroorzaken ook niet echt problemen en passen gewoon op 25 man loot als het voor iemand anders beter is, alleen hebben we dus zo heel af en toe van die mensen die pixelgeil zijn en alles willen meenemen wat ze maar ooit kunnen gebruiken, liefst gratis ook nog.

En dan heb je soms ook nog de mensen die zeggen "ja, die mace is leuk als ik ooit retribution ga, maar ik ga er geen 27/54/81 dkp voor betalen, maar ik wil hem wel hebben hoor!". Ons systeem werkt dat je dkp krijgt op basis van geloote items, dus als mensen iets dan willen dan horen ze er ook maar voor te betalen.

Ik moest vooral even mn frustraties luchten, heb gister bijna een pen die ik toevallig in mn handen had doormidden gebroken toen die figuur ging zeuren over "mensen die wipes veroorzaakten door te disconnecten" :+

[ Voor 5% gewijzigd door Hmzaniac op 22-11-2007 14:58 ]

Ik heb een WOS-post!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:42:
[...]

Ah moet je maar ff kijken inderdaad, maar wat ik zou doen als ik een nieuwe char zou maken is:

Een Druid of een Troll mage/priest.

Druid lijkt mij erg leuk om te spelen. Vrij sterk, en kan met alle 3 de rollen goed meekomen. Daarnaast is zo een beertje erg leuk om te zien. Dat gegrom vind ik ook erg grappig om te horen.

Daarnaast vind je altijd wel een plekje met zo een class
Als ik zou kiezen tussen die twee classes wordt het iig een drood omdat ik dat ook wel leuk vind spelen en gewoon erg divers is idd :)
Mmm maar een priest is ook wel weer leuk en dan lekker shadow gaan...klinkt heel aantrekkelijk maar dan wordt het denk ik een BE female priest :)
Ik kijk vanaaf wel ff kan nu nog geen keuze maken iig :)

Verwijderd

Iemand morgen nog op de Gameplay te vinden :P ?

(ik weet off-topic :P)

• Nivado
Hmzaniac schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:54:
[...]

Ik moest vooral even mn frustraties luchten, heb gister bijna een pen die ik toevallig in mn handen had doormidden gebroken toen die figuur ging zeuren over "mensen die wipes veroorzaakten door te disconnecten" :+
Ah op die fiets, dat gaat inderdaad nergens over, alsof ze er iets aan kunnen doen.
Dat whipen op cubes ken ik, dat had ik in mijn oude guild ook af en toe, vooral het overnemen van cubes (als iemand dood gaat /dc) was moeilijk. De "click" tactics die mijn nieuwe guild gebruikt daarintegen zijn echt imba. We wijzen hebben per groep een cube toe, groep 1 op cube1 enz. Dan wordt per groep onderling gekozen wie clicker 1 en clicker 2 is en wie backup1 en 2 is. Dit heeft wel als gevolg dat je een beetje moet schuiven met je raid setup (je healers liever niet laten clicken). Als je dit eenmaal gewend bent werkt het super. Iedereen weet wanneer hij wat moet clicken, en wie er moet invallen als iemand wegvalt.

• porn*
Hmzaniac schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:43:
[...]

Mjah, toen ie op dat trinket rollde was ie feral, dus hij had nog enigzins een reden, maar alsnog is dat ding gewoon beter voor rogues dan ferals. Was een beetje een dubieuze kwestie dus.
Daarom. Tanks willen em bij ons ook, gewoon voor de hit. Leuk allemaal maar zo snel als er een rogue need passen we em daarvoor. Reden = rogue heeft talents die poison dmg uppen, dus meest geschikt. Zo is er voor alles wel een "optimale" class (of classes) te bedenken, en als die needen en het is geen minimale upgrade - rest pech :P
Hmzaniac schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:54:
[...]

Juist daarom moet je meteen ff een RL whispen en die gast er meteen op wijzen. Hoeft niet meteen aggressief enzo maar 't is ook vooral tov de rest van de raid, anders gaan er meer slacken, lootwhoren etc.

[ Voor 29% gewijzigd door porn* op 22-11-2007 15:20 ]

Bnet pindle#2913

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:52:
[...]

collector's editions hé
ik hoop dat er eentje komt van Lich King ook , wss in een blauwe doos dan
Ik heb beide collector's editions. Gisteren zette ik mijn mini panda een keer uit tijdens de Karazhan raid. Gelijk weer een hoop. " Where did you get that!?" over me heen. ^^

Moet mijn alt eens levellen, Warlock met mini diablo. Kijken wat daar voor reacties op komen. ^^

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:59:
[...]

Als ik zou kiezen tussen die twee classes wordt het iig een drood omdat ik dat ook wel leuk vind spelen en gewoon erg divers is idd :)
Mmm maar een priest is ook wel weer leuk en dan lekker shadow gaan...klinkt heel aantrekkelijk maar dan wordt het denk ik een BE female priest :)
Ik kijk vanaaf wel ff kan nu nog geen keuze maken iig :)
Misschien kan je dit in overweging nemen.

Ik heb een troll priest lvl 11 staan. Zou ook ideaal zijn als we af en toe samen zouden kunnen lvlen :)
Dan hebben we samen plezier EN lvlt mijn priest ook nog eens :P

Hij is nu al maanden een ghost. Ik ging ooit eens dood en toen was het meteen alt + F4. Daarna nooit meer aangeraakt.

Ik ben sowieso van plan om holy te worden dus ik denk dat een holy + shadow priest een leuke combi is :)

Wanneer krijgen priests trouwens fear? Lijkt me zooo gaaf om ook eens iemand te fearen >:)

Priest/rogue combo in arena is nu gewoon nóg sterker.

fearwardje op mij en gaan met de banaan. Vooral locks zijn het bokje. Ik had al nooit problemen met locks, alleen fear kon wel eens irritant zijn. Nu ook gewoon immune daarvoor :o

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 15:31 ]

Verwijderd

Nivado schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:29:
[...]Dat lijkt me meer een protection talent van een warrior, aangezien een paladin zichzelf kan healen. en dan de 1/3 + healing veranderen in iets van block of defense rating of zo.
Tanken en healen tegelijk is wat te veel van het goede zelfs voor een protection paladin. Maar ja zo zijn er ook mensen die denken dan een prot pally tijdens een boss gevecht gewoon even kan bubbelen, healen en dan weer door tanken. ;)

Als he trouwens een healing pet wil. Met jewelcrafting kun je van die statues maken die je healen. Jammer alleen dat ze niet erg goed zijn in het healen.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:22:
[...]

Ik heb beide collector's editions. Gisteren zette ik mijn mini panda een keer uit tijdens de Karazhan raid. Gelijk weer een hoop. " Where did you get that!?" over me heen. ^^

Moet mijn alt eens levellen, Warlock met mini diablo. Kijken wat daar voor reacties op komen. ^^
Yeah, heb ook erg lang mijn (main) mini-diablo banked gehad... moet em ook maar weer eens afstoffen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:28:
[...]

Ik heb een troll priest lvl 11 staan. Zou ook ideaal zijn als we af en toe samen zouden kunnen lvlen :)

Hij is nu al maanden een ghost. Ik ging ooit eens dood en toen was het meteen alt + F4. Daarna nooit meer aangeraakt.

Ik ben sowieso van plan om holy te worden dus ik denk dat een holy + shadow priest een leuke combi is :)

Wanneer krijgen priests trouwens fear? Lijkt me zooo gaaf om ook eens iemand te fearen >:)

fearwardje op mij en gaan met de banaan. Vooral locks zijn het bokje. Ik had al nooit problemen met locks, alleen fear kon wel eens irritant zijn. Nu ook gewoon immune daarvoor :o
Mja of ik start een troll rogue...ook wel leuk denk ik.

Het liefst start ik een BE of een tauren btw.. ;)

Priests hebben al fear btw, :) iig ik wel op mijn dorf

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:31:
[...]

Tanken en healen tegelijk is wat te veel van het goede zelfs voor een protection paladin. Maar ja zo zijn er ook mensen die denken dan een prot pally tijdens een boss gevecht gewoon even kan bubbelen, healen en dan weer door tanken. ;)

Als he trouwens een healing pet wil. Met jewelcrafting kun je van die statues maken die je healen. Jammer alleen dat ze niet erg goed zijn in het healen.
blijft maar 30 sec. leven en dan zijn die er geweest. dus dat helpt niet, zijn alleen fijn als je die stenen hebt en jc te lvl'en

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
Fearward is nu compleet nutteloos.

Vroeger was het 30s cooldown, nu 3 min.
Volgens mij heeft een warlock 3 verschillende soorten fear, wat een prestatiewinst nu _/-\o_

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:35:
[...]

Mja of ik start een troll rogue...ook wel leuk denk ik.

Het liefst start ik een BE of een tauren btw.. ;)

Priests hebben al fear btw, :) iig ik wel op mijn dorf
Wat jij wilt :)

Maakt mij niet veel uit. Wat ik eigenlijk meer bedoelde is op welk lvl. Ik weet dat priests fear hebben. Volgens mij krijg je dat rond lvl 20, maar ik weet het niet precies.

Het leuke is denk ik, omdat ik healer ben, eigenlijk alles wel erbij past. Je kan dus vrij kiezen :P
sabriel schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:38:
[...]

Fearward is nu compleet nutteloos.

Vroeger was het 30s cooldown, nu 3 min.
Volgens mij heeft een warlock 3 verschillende soorten fear, wat een prestatiewinst nu _/-\o_
Fear, Howl of Terror en Deathcoil Vs. WOTF, Clos en fearward ;)

Ik speel natuurlijk UD rogue. Dus nutteloos? Neuh, vind ik niet :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 15:43 ]

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
[...]

lvl 14 :p

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
Geen idee of het al gepost was, maar 2.3.2 is nog niet uit of Blizz is al bezig met 2.4 :P
We krijgen weer een nieuwe 5 man dungeon en 25 man raid op een nieuw stukje land genaamd "Sunwell Isle".
En heel leuk voor de hunters, er zou een legandary bow droppen in de raid :)
Bron: wowwiki.com

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
Hmmm ik wil ook wel weer eens een altje levelen maar kan geen keuze maken.
Hunter(lvl 0), Warlock(lvl 19) of Mage(lvl 44)

Tjaa wat ga je kiezen :D

Verwijderd

Fear op lvl 14? :9

Dan ff doorbikkelen, want ik wil ook fearen ! ;(

Doet me denken aan een duel met een warlock. Was erg leuk, hij mij maar fearen, die imp maar fireballs schieten, en ik out of range rennen, healen, dotten, shielden, rennen.

Duurde erg lang, denk iets van 3 min, maar was erg leuk
dna_fatrabbit schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:46:

Lijkt me duidelijk. Ik zou voor ed mage gaan ! Vuurballen of sneeuwballen zal je eten :*)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 15:51 ]

• Jerry

Jerry

Who?

Mage natuurlijk, zie nieuwe patchnotes :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Ik zou persoonlijk gaan voor de Mage....lekker frost en dan knallen!!!!

Verwijderd

Hahah nu kan ik het zeggen :D

L2 Reply faster :>

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:52:
Hahah nu kan ik het zeggen :D

L2 Reply faster :>
Edit telt niet :>

[ontopic]
Vanavond maar even kijken of ik een groep kan krijgen voor BM. Nog steeds niet attuned voor Kara :X. Daarna maar even een guildie schoppen voor gems voor mijn frozen shadoweave setje. En verder maar even kijken of ik vanavond 30 (of meer) kan worden met mijn priest :). Moet niet zo moeilijk zijn met Joana's guide en Lightheaded+Tomtom :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:07:

Trouwens he Moes, om even terug te komen op die WWS'jes.

Gisteren toen ik online kwam, werd er gevraagd of ik mee wilde naar Al'ar. Nu had ik daar eigenlijk geen zin in, mja, ik ben dan wel zo dat ik ff help (en moet Knight Captain engizins waarmaken :P (voor de outsiders, ik ben gepromote yay!))

en daar zag ik dus Deja. Deja, is inmiddels zowat full epic. Ik had echt zoiets van WTF :X
4/5 T4, dus hij heeft wél die setbonus :( , inmiddels ook al zijn Malchazeen gegoosed.

Hij draagt nog iets van 3 blues.

Respect dat jij er nog ong 100dps bovenzat, goed bezig kerel :*) :D

Ohja :(

Ik was niet bij het begin van de raid, want ik had niet eens gesigned, wilde eigenlijk ook niet raiden. Iets met leren, moe zijn en op tijd naar bed willen, maar het schijnt dus, dat die Dejafu flink tekeer is gegaan op Vent.

Hij boodt namelijk zijn excuses aan. Zijn rant ging over slackers en mensen die het niet goed deden.

Ik pakte recount er even bij:

Nawa = 910dps
Dejave = 450dps

Beide hebben wij vergelijkbare gear. Mijne is wel beter, maar dat scheelt geen 450dps. Mijn handen jeukten echt, maargoed ik ben dan ook weer niet zo een type die iemand afbrand, dus ik hield mijn mond maar.

Mensen die anderen beschuldigen van slacken, terwijl zij zelf de definitie daarvan zijn :r

Had ook even zijn talents bekeken. Nu kan dat he :P

16/40/5. Ik bedoel WTF surprise attacks NIET nemen? :')
Hehe ik vond het zelf ook niet slecht, heb maar iets van 4 kara epics tot zo ver en maar 1 T4 item. Maargoed, hij ging ook op hele domme manieren dood ( gebeurd mij ook vaak genoeg ) maar 't viel mij op dat op de TPS meter ik ver boven hem zat terwijl ik veel feint gebruikte en qua dmg op die stats blijkbaar toch een stuk meer dan hem deed.

Vanavond maar ff een heroic pakken??
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.