![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Anoniem: 130680
https://niels.nu
murlocs bij morogrim, adds bij solarian, adds bij al'ar, adds bij hydros, priest tank bij maulgar2 aangezien 4 prot warriors meenemen een beetje onzinnig is, dus het is niet 1 boss waar het voordeel heeftElectrowolf schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:58:
[...]
Bedoel meer dat ze in MH ook echte meerwaarde hebben boven andere tanks. Ze kunnen best tanken in SSC en TK, maar persoonlijk vind ik pally's daar niet beter tanken dan andere tanks. Murlocs bij Morogrim daargelaten.
blup
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
We hebben vrijwel altijd een prot pala bij ons, vooral omdat ie veel raid en het wel handig is voor sommige trashpulls/bosses. Maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat buiten morogrim een prot pala op de meeste bosses geen meerwaarde heeft boven een feral druid.eendje schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:17:
[...]
murlocs bij morogrim, adds bij solarian, adds bij al'ar, adds bij hydros, priest tank bij maulgar2 aangezien 4 prot warriors meenemen een beetje onzinnig is, dus het is niet 1 boss waar het voordeel heeft
Ja, automatische incasso gebeurt volledig vanzelf, het enige wat fout kan gaan is dat je niet genoeg geld op je rekening hebt en blizzard je account locked. Enige wat je dan moet doen is weer even automatische incasso aanzetten en je kan gelijk weer inloggen.Ik zag laatst dat je ook voor automatisch incasso kon kiezen bij het betalen. Nou heb ik geen cc en komt dat dus mooi uit.
Ik vraag me nu alleen af of het dus echt automatisch is. Dat als je voor 1 maand kiest dat het een maand later weer word afgeschreven.
1 van mijn vrienden zegt namelijk van wel maar een andere zegt weer van niet en bijde betalen ze via die manier.
[ Voor 34% gewijzigd door Hmzaniac op 09-01-2008 17:25 ]
Ik heb een WOS-post!
Last Updated: January 8, 2008Anoniem: 130680 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:11:
@Jarnotjuh
Tip: kijk es effe op Armory bij Trollimie Trollbane. Dan hoef je ook neit te zoeken in al de replies in vorige delen.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Anoniem: 77857
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 77857 op 09-01-2008 17:47 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
De nieuwe fire build word 44/2/11 +4jarnotjuh schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:01:
Imdamned, kan je even die icy veins build posten van een tijd terug? Kan em zo niet meer vinden tussen al die posts in het vorige topic...
Ik zit nu aardig wat points in fire weg te klikken, maar ik blijf erbij dat ik 44 punten nodig blijf hebben in fire om tot een goede dpsbuild te komen..
-2 in flame throwing zou ook nog kunnen, 42 dus nog. Dan is het wel gedaan met punten wegkapen..
Ik wil er ook 10 in arcane blijven houden voor de clearcast, procced toch wel redelijk vaak.
Sowieso weet ik niet wat het beste is. Na een aantal keer getest te hebben met hasterating ben ik er toch van overtuigd dat het niet werkt, althans, niet hoe ik wil. 10/48/3 all the way met je normale gear.
Misschien TOCH maar arcane speccen en die dan die icy viens erbij pakken, kijken wat het wordt. Maar je mag sowieso je build effe linken als je die nog ergens hebt.
Vandeweek ook mijn blessingsdeck ingeleverd en opgehaald, zeker weten dat die card een boost voor je dps is. Toch maar mijn Neltharions tear gehouden. Aangezien ik Icon of the Silver Crescent toch niet exact elke 2 min gebruik is het een waste van trinket.
Nu alleen de cloak van prince nog..Dat is het enige item waar hit op zit wat een upgrade voor me is, de rest is downgrade..
Zit er diep overna te denken om de blue cloak van sethekk halls te halen, met 12 hit.Scheelt toch geen dmg, maar wel extra hitrating.. Lastig...
Niet helemaal, Als een heal van een pallie gecounterspelled word is zijn hele holy tree onbruikbaar, waaronder zijn bubble, zelfde gebeurd als je een frostbolt cast en je krijgt een CS om je oren van een andere mage. Op dat moment is je frost tree gone en kan je ook niet ice blocken. Dit kan je wel bij een silence.Hydra schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:32:
Als paladin moet je ook gewoon fijn 5v5 gaan doen en je lock de frost mage bezig laten houden. Komt nog eens bij dat frost mages gewoon niet genoeg burst hebben om je in een keer neer te krijgen, en je bubble maakt je ook immune voor CS. Dus zo erg heb je het niet.
Ok, paar puntjes.ImdaMned schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:13:
[...]
De nieuwe fire build word 44/2/11 +4
Als ik jou was zou ik Blessings deck + Icon of the Silver Crescent. Op het moment dat je ice vines up zijn pop je ook gelijk je combustion en je trinket (en in mijn geval berserking erbij) om insane burst dmg te leveren. Indien je problemen zou hebben met mana ivm clearcasting zou ik Serpent-Coil Braid gebruiken. 3k extra mana elke 2 minuten ipv 2500 is ook erg prettig. Maar met een beetje chainpotten zou mana geen problemen moeten zijn.
Ik zou Bonechewer Berserker's Vest kiezen, 30 attack power > 7 agility. De rest van de stats zijn niet zo heel boeiend voor een hunter denk ik.Anoniem: 77857 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:43:
Ik vind die eerste paar quests in Outland zo heerlijk, die geweldige boost die je krijgt
Maar wat moet ik nou kiezen als Hunter?
Feralfen Beastmaster's Hauberk of Bonechewer Berserker's Vest ?
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
WoW is een oneindig spel, TBC(1ste addon) heeft de levensduur van het spel verlengd, en ondertussen staat de 2de addon ook al in de maak; wrath of the lich king. Release date daarvan is nog niet bekend. maar reken maar dat als ze wrath of the lich king een goed product neerzetten dat je weer +1 jaar fun er aan kan hebben.RisingSun schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:30:
Kan iemand mij vertellen hoelang WoW ongeveer nog zal meegaan?
Ben opzich wel beniewd hoelang ik kan verwachten door te kunnen spelen, aangezien een hoop mensen stoppen met WoW, lijkt mij dat Blizzard ermee stopt waneer er te weinig annimo is, maar dit is gewoon een oneindig spel?
[ Voor 21% gewijzigd door Zontar op 09-01-2008 19:04 ]
Anoniem: 158967
Als je je imp CS gebruikt, kan een pala er dan wel uit bubbelen? Zo ja, nooit geweten.[Jawel?
Met een fake heal (heal casten en na 0.5 seconden afbreken) kan je een counterspell uitlokken. Als de mage jou dan counterspelled na het afbreken van de heal ben je 4 seconden gesilenced. Daar kan je als het echt moet uit bubbelen.
Als je inderdaad te laat bent met afbreken van je heal, of de mage is echt snel, dan is inderdaad je holy tree geblocked voor 8 seconden.
Zit dus wel degelijk verschil in.
Laat je deze dan cutten door guildies? Want dan ga ik dat ook eens doen om main en alt te ondersteunenaddictive schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:05:
gems kopen, dan laten cutten en voor 10-15g meer verkopen is mijn nieuwe inkomsten bron
Kan ik mn 39 warlock lekker mee financieren, soulfrost... hier we come!
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
ja een guildie inderdaad, hij heeft nu al meer dan 20 keer een 8res. gem voor me gecut, en hij skillt er nog van ook. Dubbel prijsDarkasantion schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:22:
[...]
Laat je deze dan cutten door guildies? Want dan ga ik dat ook eens doen om main en alt te ondersteunen
[ Voor 7% gewijzigd door addictive op 09-01-2008 19:31 ]
Goed idee, ga ik dan ook eens doen.addictive schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:30:
[...]
ja een guildie inderdaad, hij heeft nu al meer dan 20 keer een 8res. gem voor me gecut, en hij skillt er nog van ook. Dubbel prijs
Koop Dawnstone's op voor 18-22g en verkoop ze voor 30-35g
verschilt per realm he.. bij anderen is het niet winstgevend..
[ Voor 7% gewijzigd door Solid Seal op 09-01-2008 23:03 ]
Aldor shoulder enchant is beter voor spriest: clickSolid Seal schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:43:
Nieuw draadje nieuwe vraag..
Ik heb 2 chars op 70 .. en loladin en een Rogue ..
beide zijn ze Scryer .
Nu heb ik een Priest op .. bijna 61 .. en ik kan nu dus gaan kiezen wat ik ga doen ..
Ik wil eigenlijk Aldor .. maar is dat nuttig heeft het voordelen .. en/of natuurlijk Nadelen.
tnx
p.s. Owja .. ik ben en blijf ShadowSpecced
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Chronometer.Maduth schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:14:
Maar wat ik gisteren miste was nog een goede DOT timer (de dot timer van curse werkt niet echt lekker meer). Iemand een goede optie? Pref. wowace.com addon .. makkelijk updaten
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 232504
Ben nu zelf ClassTimers aan het uittesten, alleen laat die niet de cooldowns van mijn abilities en items zien, wat ik met CoolDowns (in combinatie met DoTimers) wel had, maar die zijn geen ace addon.Maduth schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:14:
Wazaa... eindelijk 62. Kwam er trouwens ook achter dat je vanaf 60 bij elk lvl kan trainen...woeps
Maar wat ik gisteren miste was nog een goede DOT timer (de dot timer van curse werkt niet echt lekker meer). Iemand een goede optie? Pref. wowace.com addon .. makkelijk updaten
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Wat is de buff precies?Hydra schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:15:
Wat vind met hier trouwens van die buff van balinda en vanddar in AV? Ik vind die balinda buff wel terecht, maar Vanndar? We verliezen 90% van de AVs horde side omdat mensen te dom zijn om zich te realiseren dat je een rush game niet kan winnen, en nu wordt het nog lastiger.
Anoniem: 130680
Ik zal hem ook eens proberen, eens kijken hoe dat speelt.On_E schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:05:
Shadowstep Daggers ftw.
Die 70% speed increase is echt super.
"Don't let your dreams be memes"
Ace is geen verplichting maar tis zo handig updateNeelon schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:21:
[...]
Ben nu zelf ClassTimers aan het uittesten, alleen laat die niet de cooldowns van mijn abilities en items zien, wat ik met CoolDowns (in combinatie met DoTimers) wel had, maar die zijn geen ace addon.
haha priceless!!Anoniem: 232504 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:21:
We hadden alle trash gecleared voor mororgrim en onze GM die ging mororgrim wel ff pullen voor die trash groep achterin de kamer (bij de gang naar fathomlord).
Hij loopt naar mororgrim toe, en mororgrim begint op onze GM in te slaan..dodged hij gewoon 8 keer achter elkaar![]()
Wij met z'n allen "cmon guys we are leaving, he can solo it"
Hoe kom je bij het idee dat AV in het voordeel is van alliance?DizzyWeb schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:22:
[...]
Wat is de buff precies?
Viel me wel op dat Belinda gisteren verdomd langzaam ging. Maar potje toch vrij simpel gewonnen. Nouja, konden niet wachten op de towers en aid station, dus Vanndar maar snel neergelegd. Maar begrijp ik nu dat ze het voor Horde *moeilijker* gemaakt hebben?! Alliance was al in het voordeel
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hier ben ik ook behoorlijk benieuwd naar.. in de patchnotes staat namelijk helemaal niets over Balinda / Vanndar changes.Zontar schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:54:
[...]
Hoe kom je bij het idee dat AV in het voordeel is van alliance?( toch niet die brug he? want dat is al zo oud en doodgediscussieerd )
Anoniem: 63072
Voor Z'G? Gewoon plat nuken die zooi. Wij hebben het laatste keer voor de lol plat ge-AOE'dWootlock schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:54:
Net te horen gekregen dat we met de guild onze echte eerste raid gaan doen: Zul gurub
ik heb deze al gecleared met een pug ^^ nu dus met de guild.
Iemand nog goede/handige tips ?
Slowen dmv traps/totems, tanks (warriors/druids) die aoe taunten, jarno laten doodgaan en dan veilig de rest van de aoe erin sturen.dna_fatrabbit schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:51:toon volledige bericht
[...]
haha priceless!!
sinds 17 dec 2007 hebben we een guild merge gemaakt met veel oldschool pre tbc raiders,
1ste avond van de merge kazzak gekilled
Vervolgens meteen kerst stop gehad![]()
Sinds vorige week zondag hebben we al flink wat progress gemaakt,
Gruul, Magtheridon, TK alar, lootreaver & solarian.
Alleen SSC is bij ons een beetje een critisch puntje.
Hydross doen we nog niet omdat we nog niet zeker weten wie te vetrouwen is met met die hele resist sets.
Lurker is een koekje maar die morgrim dat is me toch een rotte appel...
Best try 53% of zo maar toch gaat het ergens fout..
Volgende try gaan we eens een prot paladin mee nemen voor de murlocs schijnt dat dat beter werkt maar we zijn eigenlijk alle strategíes door elkaar aant gooien.
Hoe gaan jullie te werk oaky?
Anoniem: 215492
[ Voor 85% gewijzigd door dna_fatrabbit op 10-01-2008 12:07 ]
Anoniem: 232504
rofl..dna_fatrabbit schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:51:toon volledige bericht
[...]
haha priceless!!
sinds 17 dec 2007 hebben we een guild merge gemaakt met veel oldschool pre tbc raiders,
1ste avond van de merge kazzak gekilled
Vervolgens meteen kerst stop gehad![]()
Sinds vorige week zondag hebben we al flink wat progress gemaakt,
Gruul, Magtheridon, TK alar, lootreaver & solarian.
Alleen SSC is bij ons een beetje een critisch puntje.
Hydross doen we nog niet omdat we nog niet zeker weten wie te vetrouwen is met met die hele resist sets.
Lurker is een koekje maar die morgrim dat is me toch een rotte appel...
Best try 53% of zo maar toch gaat het ergens fout..
Volgende try gaan we eens een prot paladin mee nemen voor de murlocs schijnt dat dat beter werkt maar we zijn eigenlijk alle strategíes door elkaar aant gooien.
Hoe gaan jullie te werk oaky?
Beste tip is inderdaad nuken, ze gaan erg snel plat als je lvl 70 bent, en met 10~11 man.Wootlock schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:54:
Net te horen gekregen dat we met de guild onze echte eerste raid gaan doen: Zul gurub
ik heb deze al gecleared met een pug ^^ nu dus met de guild.
Iemand nog goede/handige tips ?
Vexx schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:01:
[...]
Hier ben ik ook behoorlijk benieuwd naar.. in de patchnotes staat namelijk helemaal niets over Balinda / Vanndar changes.
Please enlighten me..
Bron: http://forums.worldofwarc...ostId=37728868726&sid=1#0We’ve recently applied a hotfix that increases the hitpoints for both Balinda Stonehearth and Vanndar Stormpike in Alterac Valley. This change is being made to help assist in balancing the opposing sides and their ability to compete in the battleground.
We will continue to track the balance of the battleground and the factions as they fight for supremacy in Alterac Valley, and continue to make further changes as needed.
Op korte termijn Scyer ivm hun trinket en recipes, op de lange duur Aldor, omdat zij betere shoulder enchants hebben in mijn ogen.HolyCorn schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:12:
[...]
Aldor shoulder enchant is beter voor spriest: click
Alle verschillen: click
zo doen wij het inderdaad ook, werkt primaTechnicality schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 03:53:
...
Baas 4 in ZA wil nog niet echt down trouwens, maar nu hebben we met onze raid-afterparty group toch wel een goed idee: In het begin aan één kant gewoon 15 eggs hatchen en knallen met die ballen. De eerste hatch-sessie wordt namelijk nooit opgevolgd door een bombspam, waardoor zowel de healers als de mages en de warlock zich goed kunnen concentreren op de AoE. Is er iemand die jana'alai al op die manier gedaan heeft en zoja... werkt het?
Ok dat lijkt veel op de tactiek die wij ook gebruiken allen ipv die prot pally was ik de zak als holy pallyAnoniem: 232504 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:10:
[...]
Meestal ben ik degene die een pally aan het healen is maar het gebeurt vaak zat dat of ik, of de desbetreffende pally in een watery grave komt...en dat is echt super irri![]()
Jullie tanken hem wel in de deuropening naar fathomlord?
IddBootVluchteling schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:19:
[...]
verschilt per realm he.. bij anderen is het niet winstgevend..
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Anoniem: 201730
Nou dat heeft anders niet veel geholpen. Gisteren 5 AV games gedaan en 4 verloren. Dit terwijl Allies in Cyclone normaal gesproken AV makkelijk wint.
[ Voor 0% gewijzigd door NoEinstein op 10-01-2008 12:57 . Reden: Rare haakjes weggehaald en toegevoegd welke set ik nu gebruik ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
post van 0. Balinda and Vanndar Health Increased – Hotfix | 01/08/2008 11:36:23 PM UTC
Ok thanks voor de tipsDarkasantion schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:12:
[...]
Beste tip is inderdaad nuken, ze gaan erg snel plat als je lvl 70 bent, en met 10~11 man.
Eergisteren met 11 man gedaan, was erg leuk, vooral omdat iedereen gewoon ging nuken, en de bosses wel erg snel neer waren. Nog paar leuke drops gehad voor de guildies en de guild zeld.
Wat wel grappig was, was de boss die je in R&J stijl moet afmakken, maar dat haden wij niet helemaal goed begrepen, dus 1e dood, 2e dood, en ineens resurrect van 1 en de 2e, dus toen boss neer, weer op adds gegaan, boss ressurect, dus begon het opnieuw. Zijn zo wel even bezig geweest want het was wel grappig opzich, omdat niemand oom had had of overaggro. Had van mij nog wel even mogen duren, was erg grappig om allemaal te zien
Misschien dat het met resistance gear makkelijker is, maar Curator is goed te doen zonder hoor. Als je je maar aan de tactics houd.NoEinstein schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:52:toon volledige bericht
Ik zit een beetje in dubio. Mijn guild heeft aangegeven deze maand te willen gebruiken om mensen KZ attuned te krijgen, zodat we in februari een 2e poging in KZ kunnen wagen. Het is de bedoeling dat ik daar ga main tanken, een druid zal offtank zijn.
Op dit moment is dit mijn uitrusting: http://eu.wowarmory.com/c...?r=Shadowsong&n=Zweistein
Voor de mensen die vuurmuur technisch hier niet bij kunnen: De 490 def heb ik dus gehaald (494 unbuffed), dodge 14.48, parry 16.65 en block 22.61%, 11775 armor en 11284 hp ook allen unbuffed. Ik heb de felsteel set.
Een aantal alts die op hun main in andere guilds raiden hebben aangegeven dat je eigenlijk wel 2 dungeon set items moet hebben als je KZ wilt doen (of craftable epics, zoals mijn dragonscale set op mijn hunter). Als ik naar de bold set kijk ga ik veel def verliezen en die krijg ik er niet zomaar bij gesocket en ik ga niet mijn swordsmithing omruilen voor armorsmithing, mijn fireguard met mongoos is me te dierbaar.
Mijn dubio puntje is nu dus, heeft het zin om voor die bold set te gaan (geheel of gedeeltelijk ), anders dan dat de bold helm me er niet uit laat zien als een schilpad zoals de felsteel helm wel doet?
Def wise zal ik er heel veel socketable items bij moeten halen om weer op/boven de 490 uit te kunnen komen (boots en belt) en de set bonussen zijn nou ook niet je het. Persoonlijk denk ik dat mijn uitrusting niet slecht is maar goed ik heb mijn tankje pas een half jaartje dus een expert ben ik niet.
Hetzelfde verhaal geldt voor Curator. De een zegt je hebt resistant gear nodig, zeker als beginnende guild de ander zegt van niet. Als ik mijn Scryer recepten gebruik om arcane resistant plate te craften zit er een zeer kleine hoeveelheid def op, waardoor ik onder de 490 ga komen (def gems socketen compenseert het volgens mij niet).
Ik ga in ieder geval nog proberen de trinket "Dabiri's Enigma" te halen van een Netherstorm quest zodat ik mijn groene on use dodge trinket kan vervangen door een +def on equip (en dus wat def gems kan vervangen door sta of str/agi) en block on use. Verder wil ik erg graag het schild van Ogri'la (Ogri'la Aegis) zodat mijn armor en block omhoog gaan en ik 2 extra gems kan socketen, maar goed dan moet ik eerst die Ogri'la dailies even unlocken en naar revered geraken.
Niet alleen die brug, hele terrein. Maar leuk dat jij het oud en doodgedicussieerd vind, dr is niks aan veranderd.Zontar schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:54:
[...]
Hoe kom je bij het idee dat AV in het voordeel is van alliance?( toch niet die brug he? want dat is al zo oud en doodgediscussieerd )
Ah dus daarom is horde altijd sneller bij balinda en bij snowfall dan dat wij bij galvangangster kunnen komen. Dat komt omdat het terrein in het voordel is van allyDizzyWeb schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:03:
[...]
Niet alleen die brug, hele terrein. Maar leuk dat jij het oud en doodgedicussieerd vind, dr is niks aan veranderd.
Ja Imdamned (Aka Trollimmie @ Trollbane EU), hij was de tweede in TiC die hem lootte.Dinosys schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:31:
afgelopen dinsdag voor een nieuwe shadowpriest kael'thas gekilld voor de attunementen toen is voor ons Ashes of al'ar gedropt! en ik ben de gelukkige eigenaar! nu vroeg ik me eigenlijk af of er verder eigenlijk al iemand hier is met phoenix mount?
[afbeelding]
Dinosys
lvl 70 mage
Paparazzi
Balnazzar
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dabriri"s Engima is een goede trinket idd, daarbij kan je ook nog Shadowlab runs doen om Adamantine Figurine en Platinum Shield of the Valorous te grinde de Bold set heb ik zelf helemaal full geahd toen we begonnen met Kara, en ik had ruim de 490 def te pakken en zelfs over al Solid Star of Elune in gegooid, als je die 2 trinkets hebt haal je het vrij simpel.NoEinstein schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:52:toon volledige bericht
Ik zit een beetje in dubio. Mijn guild heeft aangegeven deze maand te willen gebruiken om mensen KZ attuned te krijgen, zodat we in februari een 2e poging in KZ kunnen wagen. Het is de bedoeling dat ik daar ga main tanken, een druid zal offtank zijn.
Op dit moment is dit mijn uitrusting: http://eu.wowarmory.com/c...?r=Shadowsong&n=Zweistein
Voor de mensen die vuurmuur technisch hier niet bij kunnen: De 490 def heb ik dus gehaald (494 unbuffed), dodge 14.48, parry 16.65 en block 22.61%, 11775 armor en 11284 hp ook allen unbuffed. Ik heb de felsteel set.
Een aantal alts die op hun main in andere guilds raiden hebben aangegeven dat je eigenlijk wel 2 dungeon set items moet hebben als je KZ wilt doen (of craftable epics, zoals mijn dragonscale set op mijn hunter). Als ik naar de bold set kijk ga ik veel def verliezen en die krijg ik er niet zomaar bij gesocket en ik ga niet mijn swordsmithing omruilen voor armorsmithing, mijn fireguard met mongoos is me te dierbaar.
Mijn dubio puntje is nu dus, heeft het zin om voor die bold set te gaan (geheel of gedeeltelijk ), anders dan dat de bold helm me er niet uit laat zien als een schilpad zoals de felsteel helm wel doet?
Def wise zal ik er heel veel socketable items bij moeten halen om weer op/boven de 490 uit te kunnen komen (boots en belt) en de set bonussen zijn nou ook niet je het. Persoonlijk denk ik dat mijn uitrusting niet slecht is maar goed ik heb mijn tankje pas een half jaartje dus een expert ben ik niet.
Hetzelfde verhaal geldt voor Curator. De een zegt je hebt resistant gear nodig, zeker als beginnende guild de ander zegt van niet. Als ik mijn Scryer recepten gebruik om arcane resistant plate te craften zit er een zeer kleine hoeveelheid def op, waardoor ik onder de 490 ga komen (def gems socketen compenseert het volgens mij niet).
Ik ga in ieder geval nog proberen de trinket "Dabiri's Enigma" te halen van een Netherstorm quest zodat ik mijn groene on use dodge trinket kan vervangen door een +def on equip (en dus wat def gems kan vervangen door sta of str/agi) en block on use. Verder wil ik erg graag het schild van Ogri'la (Ogri'la Aegis) zodat mijn armor en block omhoog gaan en ik 2 extra gems kan socketen, maar goed dan moet ik eerst die Ogri'la dailies even unlocken en naar revered geraken.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Dit is idd irritant, zit je lekker op je mount op weg naar galv, zie je de horde zerg al @ Balinda terwijl jezelf nog heel het meer over moet.batsma schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:07:
[...]
Ah dus daarom is horde altijd sneller bij balinda en bij snowfall dan dat wij bij galvangangster kunnen komen. Dat komt omdat het terrein in het voordel is van ally. tevens hebben jullie ook een mooie chokepoint die jullie altijd verzaken te gebruiken, namelijk de toren voor dat je bij drek'thar's huisje komt, je kunt daar heel simpel AoE-en vanaf een hoogte verschil nuken etc etc.
zo ver ik weet heb je voor curator geen resistance gear nodig ( heb iig nog nooit mee gemaakt dat een tank 't gebruikt heefti n mijn kz raids en heb hem zelf nog niet getanked op men warrior ) verder zijn van de bold set de shoulders 't ckr wel waard om te halen imo.
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 201730 op 10-01-2008 13:20 ]
Ik kan me eigenlijk al niet meer goed herrinneren wat de stats van onze MT waren toen we begonnen met Kara, maar het gaat volgens mij meer om de juiste tactics als om gear. We hebben een aantal keer gewiped op Moroes en op Maiden, en opeens hadden we de tactics goed, en ging het daarna niet meer fout. Zelfde geld voor Curator; daar is DPS belangrijk, niet zozeer de gear, denk ik.NoEinstein schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:52:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door OkkE op 10-01-2008 13:23 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
torens easier te cappen en defenden , ligging van de gy's en de weg naar de keep aangezien alliance het 'dorp' kan skippen en wij er doorheen moeten ...Zontar schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:54:
[...]
.Quod me nutrit me destruit.
ik heb al sinds 2.3 er last van random dc's tijdens raids vooral maar ook gewoon als ik in IF of SW of zo sta of gwn net op men mount ergens ren moet ik 1st na een andere char loggen zodat de char die gedisconnect werd offline gaat en dan lukt et wel weer.sabriel schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:52:
Heeft iemand anders hier ook weer een oude "bug" ervaren.
Ik kreeg een DC van de server, normaal log je dan gewoon weer in en ga je verder.
Nu werdt ik nog 3 maal gedisconnect omdat mijn charcater met dezelfde naam nog on-line was.
Nu was dit tot patch 2.3 vrij normaal, maar dit hadden ze veranderd. Hebben meer mensen dit weer ervaren ?
Caramonn aka sabriel
Onzin, Gecutte gems verkopen sowieso sneller dan raw gems. Daarnaast maak je ook een hoop winst door ringen / necklaces te maken en die te disenchanten.SnoeiKoei schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:28:
[...]
IddOp mijn realm (Shadowsong allies kant) gaan ruwe Dawnstones voor 28-30G per stuk het AH uit en gecut zijn ze met wat mazzel nog evenveel waard
En daar koop je dan een design voor van 250-500G voor (afhankelijk van welke Dawnstone je wilt kunnen cutten). Designs voor living rubies zijn nog veel duurder, ik zag gisteren het design voor Runed Living Ruby (spell dmg) te koop voor 700G buyout, en ook daar is nauwelijks verschil tussen de ruwe en gecutte gems qua AH prijs (beiden rond 60G). Als je ores moet kopen om te prospecten levert dat gemiddeld genomen ook al geen winst op want een stack Adamantite ore ligt meestal rond de 25G en vaak zelfs boven de 30. Alleen zelf minen levert dus echt wat op maar dat kost dan weer veel tijd (zeker als je zoveel wilt hebben dat er ook echt wat te prospecten valt). Meta gems leveren alleen wat op als het echt om de zeer gewilde designs gaat (design kost dan zelf tot 2K gold), de algemenere of rep reward designs leveren weer niks op omdat de gecutte stenen tegen kostprijs op AH staan.
http://img84.imageshack.u...rnshot121307225255gz1.jpg hoi : )Dinosys schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:31:
afgelopen dinsdag voor een nieuwe shadowpriest kael'thas gekilld voor de attunementen toen is voor ons Ashes of al'ar gedropt! en ik ben de gelukkige eigenaar! nu vroeg ik me eigenlijk af of er verder eigenlijk al iemand hier is met phoenix mount?
[afbeelding]
Dinosys
lvl 70 mage
Paparazzi
Balnazzar
Ik zou resistance gear niet eens aanraden persoonlijk. Waarom? Als bijvoorbeeld caster verlies ik hierdoor gigantisch veel damage output, en als de de Curator niet in 10 minuten plat hebt, wordt ie boos (lees, enrage en wipe).NoEinstein schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:52:
[ Voor 59% gewijzigd door Neelon op 10-01-2008 13:31 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Niet mee eens, de ally torens zijn makkelijker voor horde om te defenden omdat je inkomende allies all vol kunt spammen etc voordat ze bij de vlag in de buurt zijn. tevens zijn de horde torens zo ingericht dat 1 AoE fear voldoende is om de flag terug te pakken.dontcare schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:21:
[...]
torens easier te cappen en defenden , ligging van de gy's en de weg naar de keep aangezien alliance het 'dorp' kan skippen en wij er doorheen moeten ...
niet dat het veel uit maakt maar op zich is het lichtelijk ally favoured
maar goed av zuigt nu helemaal bigtime
Giev 1200g pl0x!ImdaMned schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:29:
Onzin, Gecutte gems verkopen sowieso sneller dan raw gems. Daarnaast maak je ook een hoop winst door ringen / necklaces te maken en die te disenchanten.
Gisteren voor rond de 3k en 500g aan enchanting mats.
57000g and counting : )
Qua gear zit je wel goed voor de beginnende bosses. Daarmee moet je de eerste paar wel mee kunnen tanken.
Bij ons op Outland lopen de Adamantite Ore en Fel Iron Ore stacks op AH behoorlijk uit de hand. 30G en 10-12G per stack zijn al bijna normaal geworden. Daarentegen lopen de prijzen voor gems, al dan niet cut, terug waardoor de winst zo goed als opdroogt.ImdaMned schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:29:
[...]
Onzin, Gecutte gems verkopen sowieso sneller dan raw gems. Daarnaast maak je ook een hoop winst door ringen / necklaces te maken en die te disenchanten.
Gisteren voor rond de 3k en 500g aan enchanting mats.
57000g and counting : )
dontcare schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:21:
[...]
torens easier te cappen en defenden , ligging van de gy's en de weg naar de keep aangezien alliance het 'dorp' kan skippen en wij er doorheen moeten ...
niet dat het veel uit maakt maar op zich is het lichtelijk ally favoured
maar goed av zuigt nu helemaal bigtime
En de allies maar zitten janken op de forums, helemaal in onze battleground, terwijl de allies dankzij lange horde wachttijd alles behalve AV winnen, als wij niet zelf premade.batsma schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:32:
[...]
Niet mee eens, de ally torens zijn makkelijker voor horde om te defenden omdat je inkomende allies all vol kunt spammen etc voordat ze bij de vlag in de buurt zijn. tevens zijn de horde torens zo ingericht dat 1 AoE fear voldoende is om de flag terug te pakken.
(defence begint meestal pas nadat de toren door de opposing faction is gecapped.)
Bold set is imo ook zwaar overrated.NoEinstein schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:45:toon volledige bericht
Bedankt voor alle reacties tot nu, kleine toevoeging.
Ik heb voor alle instances waar een bold set dropt nu minstens 2 keer een run gedaan zonder iets te zien droppen. Ja laatst een heroic bot run met mijn hunter gedaan, toen dropte natuurlijk de helm.
Vandaar mijn vraag, ik zit aan de "heilige" 490 def met mijn huidige volledige blauwe uitrusting (op dei groene trinket na) en een epic zwaard en propjes schieter.
Toen we onze eerste KZ try hadden, zijn we met 2 beren op pad geweest. Attumen ging neer na de 2e try, monroes op de eerste (en die maaide onze holy priest neer na ongeveer 30 seconden). Dus DPS en healing wise zit het wel goed (veel mensen hebben PvP BG en S1 gear, sommige hebben wat KZ gear van pugs). Easy loot mensen zullen er vast tussenzitten, maar de meeste gaan voor het plezier en de prestatie (geen verplichte specs zal wel tot moeizame momenten leiden).
Mijn arcane resistant gear zal ik in eerste instantie dan nog niet gaan socketen. Mocht het een eindeloze wipe worden omdat ik steeds omval, dan regel ik dan wel gems (ik betaal je wel voor het cutten Snoeikoei).
Ik zal in ieder geval proberen de bold set op te pikken, maar ik ga niet alleen bold set instances runnen.
Expension 2 komt in [When it's done] (c) Blizzard
Dat verschilt per battlegroup denk ik dan maar. AV is op misery 50/50, WSG is vooral horde AB is ook 50/50 en EoTs is ook 50/50. maar dit komt uit persoonlijke ervaring.Darkasantion schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:47:
En de allies maar zitten janken op de forums, helemaal in onze battleground, terwijl de allies dankzij lange horde wachttijd alles behalve AV winnen, als wij niet zelf premade.
fixedNoEinstein schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:45:
Ik heb voor alle instances waar een bold set dropt nu minstenspas 2 keer een run gedaan zonder iets te zien droppen. Ja laatst een heroic bot run met mijn hunter gedaan, toen dropte natuurlijk de helm.
Omdat het op een webshop staat is het waar
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
releasedates door resellers zijn van te voren niet te vertrouwen. Eind vorig jaar stond Play op eind februari en amazon op eind november.
Mag ik jou dan vragen welke ringen/necklaces jij voornamelijk craft en d/e?ImdaMned schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:29:
[...]
hangt nogal van je class af , ranged ben je fucked als je in een horde toren zit en een melee komt er aan , weer simpeler dan in de ally towers ....batsma schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:32:
[...]
Niet mee eens, de ally torens zijn makkelijker voor horde om te defenden omdat je inkomende allies all vol kunt spammen etc voordat ze bij de vlag in de buurt zijn. tevens zijn de horde torens zo ingericht dat 1 AoE fear voldoende is om de flag terug te pakken.
(defence begint meestal pas nadat de toren door de opposing faction is gecapped.)
.Quod me nutrit me destruit.
nee, nee en nee..redfoxert schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:38:
[...]
Bij ons op Outland lopen de Adamantite Ore en Fel Iron Ore stacks op AH behoorlijk uit de hand. 30G en 10-12G per stack zijn al bijna normaal geworden. Daarentegen lopen de prijzen voor gems, al dan niet cut, terug waardoor de winst zo goed als opdroogt.
Het hangt echt helemaal af van de server en de faction
dat is acht januari tweeduizendenacht, en niet een augustus tweeduizendenacht.batsma schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:57:
[...]
post van 0. Balinda and Vanndar Health Increased – Hotfix | 01/08/2008 11:36:23 PM UTC
Is dat dus al ff lang geleden. heeft niets met de laatste patch te maken. enige aanpassing in AV is dat de battlemasters nu aura's hebben die stacken en elkaar 20% sterker maken zowel in HP als Damage done. Dus je bent nu min of meer verplicht alle towers te cappen (=<---- PVP-en bij towers)
Ik moet nog een lock naar 70 krijgen van 62 en een Priest van 38 dus nog ff uitstellen aubImdaMned schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:49:
[...]
Expension 2 komt in [When it's done] (c) Blizzard
Hehe, als je de blue post ziet dan heeft hij het niet over een maandBokkie schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:55:
[...]
Omdat het op een webshop staat is het waar![]()
En ja ik heb de blue reply gelezen, maar zolang er geen officiele press release is met een aankondiging, kan je er van uit gaan dat die datum niet klopt
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 201730 op 10-01-2008 14:18 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Bulligan op 10-01-2008 14:23 ]
[ Voor 44% gewijzigd door OkkE op 10-01-2008 14:26 ]
Volgens mij is het verhaal van de nature-resist gear voor iemand anders bedoeld.Vexx schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:20:
@Sabriel: onze Nature resistance tank werd tijdens een Hydross try bij ons ook ge-oneshot. Dat kan nooit aan zijn gear liggen, want hij heeft MH en BT tanking gear. Ook de bug bij het inloggen is bij mij weer terug. Je bent dus niet alleen.
Je kan ook gaan voor craftable epics :NoEinstein schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:45:
Ik heb voor alle instances waar een bold set dropt nu minstens 2 keer een run gedaan zonder iets te zien droppen. Ja laatst een heroic bot run met mijn hunter gedaan, toen dropte natuurlijk de helm.
Ik zal in ieder geval proberen de bold set op te pikken, maar ik ga niet alleen bold set instances runnen.
[ Voor 57% gewijzigd door sabriel op 10-01-2008 14:39 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
sabriel schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:23:
[...]
Volgens mij is het verhaal van de nature-resist gear voor iemand anders bedoeld.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq