Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 145 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.197 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Routed schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:59:
[...]

nee, nee en nee..

Zelfs met de insane prijzen atm (4/5g voor een primal earth) en 2/3g voor een eternium bar kost het maken van een braided eternium neck me nu aan mats 20/22g (maar dat gebeurd zelden, meestal ben ik 15g aan mats kwijt).
Als je dat ding dissed wordt het 99,7% van de keren een large prismatic.
Atm verkopen die op trollbane voor tussen de 30/35g. en dat zijn alleen lps (en ik kan me niet voorstellen dat er een server is waar de LPS onder de 20g zitten tbh).
Da's grappig ... voor een Braided Eternium Chain heb je in totaal 4 Eternium Ore nodig, 60 Adamantite Ore (voor de dusts) en 3 Primal Earth.

Dat is bij elkaar, bij een prijs van 30G per stack Adamantite alleen al 90G voor de Adamantite ores, ongeveer 5G voor de Eternium Ores/bars en 5G per Primal Earth kom ik op 110G ....

Large Prismatic Shards verkopen voor ong 35G. Dan moet je dus nog 75G terug verdienen met de eventuele gems die je erbij gekregen hebt.

Reken het zelf maar eens goed na :) Het zal je nog vies tegenvallen bij stijgende prijzen van het belangrijkste wat je nodig hebt, ores.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

ImdaMned schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:29:
Onzin, Gecutte gems verkopen sowieso sneller dan raw gems.
Onzin ;) op mijn realm verkopen raw gems minstens net zo snel als de gecutte en zijn de gecutte bijna net zo duur als de raw gems (marge van gemiddeld 5k).

Een stackje Adamantite Ore was tussen de 18 en 20k, waardoor je er dik winst op kon halen door de goede raw gems te verkopen (maximale tijd op AH een half uur) en de rest via de ring/necklace disenchant route op AH te zetten.

Laatst nog bij toeval een stackje Ore voor 15g gekocht. Daar kwam een Nightseye en een Star of Elune uit. Totale verkoopprijs op AH 62g. Dat zijn tenminste leuke marges ...

Echter zijn nu meer mensen achter die truuk gekomen en is de Ore erg schaars en daarmee ook schreeuwend duur aan het worden. Oftewel: er valt even niets of niet veel meer te verdienen. Gaat wel weer veranderen als niemand nog Ore koopt.
57000g and counting : )
Holy crap! Ben nog nooit verder dan 1800g gekomen :')

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Rudi schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:29:
Hmm ik blijf maar dubben tussen of ik mijn 'Ethereum Life-Staff", blijf gebruiken, of toch de "Staff of Dark Mending" ga gemmen.
Wat is jullie mening? Oh voor een holy-priest trouwens :)
Ik zou denk ik voor "Staff of Dark Mending" gaan. Met name vanwege de mp5. Ik heb echter alleen een resto druid gespeeld en daarbij was mp5 veel beter dan spirit. Ik weet alleen nu niet hoe bij priests spirit zich verhoud tov mp5. Behalve dat mp5 altidj werkt en spirit geloof ik pas als je een aantal seconde niets gecast hebt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Rudi schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:29:
Hmm ik blijf maar dubben tussen of ik mijn 'Ethereum Life-Staff", blijf gebruiken, of toch de "Staff of Dark Mending" ga gemmen.
Wat is jullie mening? Oh voor een holy-priest trouwens :)
Zou bij de Life-Staff blijven, vanwegen de hoge spirit.

Uitleg: Als je talentpoints goed staan, is als het goed is 2spirit gelijk aan 1mp5, waarbij je dus veel hoger uitkomt: 31mp5. In het geval dat 4spirit==1mp5 (wat geloof ik normaal is - zonder talentpoints), zit je nog aan evenveel mp5, nml 15. Maar spirit heeft daarbij meer nut als alleen mana regen. :)
Maar moet zeggen dat ik dit vanuit mijn eigen Resto druid bereken, weet niet precies hoe het zit met de Priest talents etc. Ik dacht dat dit ongeveer gelijk was.
Phydomir schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:39:
Ik heb echter alleen een resto druid gespeeld en daarbij was mp5 veel beter dan spirit.
Hangt van je spec af. Maar in ToL is die 62 spirit stukken beter als de 16mp5.

[ Voor 47% gewijzigd door OkkE op 10-01-2008 14:51 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Phydomir schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:39:
[...]

Ik zou denk ik voor "Staff of Dark Mending" gaan. Met name vanwege de mp5. Ik heb echter alleen een resto druid gespeeld en daarbij was mp5 veel beter dan spirit. Ik weet alleen nu niet hoe bij priests spirit zich verhoud tov mp5. Behalve dat mp5 altidj werkt en spirit geloof ik pas als je een aantal seconde niets gecast hebt.
Nouja dat is een beetje het lastige, 62 spirit geeft je (als ik het goed heb) 38.5 mana per 5 buiten de 5-second rule, en door Meditation-talent 30% hiervan als mp5, dus 12.8 mp5. Dus volgens krijg je met de life-staff betere regen buiten de 5-second-rule, en met de dark-mender betere regen als je veel aan het chain-casten bent.. hmmm. Blifjt lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
redfoxert schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:33:
[...]

Da's grappig ... voor een Braided Eternium Chain heb je in totaal 4 Eternium Ore nodig, 60 Adamantite Ore (voor de dusts) en 3 Primal Earth.

Dat is bij elkaar, bij een prijs van 30G per stack Adamantite alleen al 90G voor de Adamantite ores, ongeveer 5G voor de Eternium Ores/bars en 5G per Primal Earth kom ik op 110G ....

Large Prismatic Shards verkopen voor ong 35G. Dan moet je dus nog 75G terug verdienen met de eventuele gems die je erbij gekregen hebt.

Reken het zelf maar eens goed na :) Het zal je nog vies tegenvallen bij stijgende prijzen van het belangrijkste wat je nodig hebt, ores.
Naja, ik doe hetzelfde, en vrijwel altijd heb ik al winst van alleen de blue gems die ik uit de ore haal. Dus de dusts/planars/lps's van de 'bijproducten' zijn alleen maar nog meer winst.
Ik heb JC op een alt genomen, die heeft nu alle rare designs al (gewoon van ah gekocht), afgezien van een paar meta en rep recipes (consortium :r ). Het kost wat tijd/gold om het op te starten, maar daarna pluk je er wel de vruchten van. Ik heb geen gold zorgen meer iig 8)

Edit: stack adamantite ore koop ik nooit voor meer dan 23g btw (Trollbane (A))

[ Voor 3% gewijzigd door HolyCorn op 10-01-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:26
Zijn er nog mensen op Trollbane die mijn 2 HoDs willen kopen voor 1499 G totaal (koopje dus) :D Helemaal legaal, niet gestolen uit de gbank of zo :P Met 2 HoDs kun je (spell)haste shoulders maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Shady15 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:02:
Zijn er nog mensen op Trollbane die mijn 2 HoDs willen kopen voor 1499 G totaal (koopje dus) :D Helemaal legaal, niet gestolen uit de gbank of zo :P Met 2 HoDs kun je (spell)haste shoulders maken :D
Las op Bloodscalp realm forum (waar mijn rogue alt op zit) dat een guild "beroofd" is van 118 HOD's :X
dmv een of andere gast die zich voordeed als "alt van"

Zelf zit ik te twijfelen om voor haste te gaan, maar het is voor mij meer een fun stat dan echt iets waar ik mezelf op zou richten nogal duur namelijk tov van crit en hit qua statpoints

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:23:

Maar het is altijd een lastige keuze; wanneer breng je een uitbreiding uit? Te vroeg en nog te veel mensen hebben maar net een klein deel gezien, te laat en er is een grote groep mensen afgehaakt omdat ze alles al gezien hebben en het saai is geworden.
Tja en dat is nu net de kunst van een bedrijf of dat nou Blizzard is of een ander om zo,n produkt op het juiste moment op de markt te zetten. Tot op heden vermaak ik mij nog prima in Outland en Azeroth. Daarnaast komt er eerst toch nog een grote patch met nieuwe content en voor dat je daar klaar mee bent ben je alweer een paar maanden verder. Mischien dat er ook nog wel een season 4 Arena voor die tijd komt. Hebben de PvP-ers ook weer een nieuw doel om naar uit te kijken.

Aan de andere kant ben ik wel nieuwsgierig naar de expansion en weer nieuwe uitdagingen en bijbehorende doelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
addictive schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:00:
[...]

dat is acht januari tweeduizendenacht, en niet een augustus tweeduizendenacht.
Dus dat is niet "ff lang geleden", dat is afgelopen dinsdag gepost :)
hahaha, je hebt gelijk, ik dacht dat daar 2007 stond :$ maar wel terecht gebeurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Bokkie schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:04:
[...]

Las op Bloodscalp realm forum (waar mijn rogue alt op zit) dat een guild "beroofd" is van 118 HOD's :X
dmv een of andere gast die zich voordeed als "alt van"

Zelf zit ik te twijfelen om voor haste te gaan, maar het is voor mij meer een fun stat dan echt iets waar ik mezelf op zou richten nogal duur namelijk tov van crit en hit qua statpoints
Lol das apart bij ons kan alleen de GM gold en de officers Items van de bank halen de rest kan alleen storten als ze wat willen hebben kunnen ze het aanvragen. Het is bij ons wel gebeurt dat een Officer gehacked werd en de bank bijna leeg was, gold konden ze gelukkig niet bij er staat intussen bijna 10k op onze guild bank

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
HolyCorn schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:54:
[...]

Naja, ik doe hetzelfde, en vrijwel altijd heb ik al winst van alleen de blue gems die ik uit de ore haal. Dus de dusts/planars/lps's van de 'bijproducten' zijn alleen maar nog meer winst.
Ik heb JC op een alt genomen, die heeft nu alle rare designs al (gewoon van ah gekocht), afgezien van een paar meta en rep recipes (consortium :r ). Het kost wat tijd/gold om het op te starten, maar daarna pluk je er wel de vruchten van. Ik heb geen gold zorgen meer iig 8)

Edit: stack adamantite ore koop ik nooit voor meer dan 23g btw (Trollbane (A))
Yup, adamantite varieerd van 20 tot 25g atm. Ik gooi er elke dag 150 gems ongeveer op. Gaat heerlijk snel met auctioneer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:14:
[...]

Tja en dat is nu net de kunst van een bedrijf of dat nou Blizzard is of een ander om zo,n produkt op het juiste moment op de markt te zetten. Tot op heden vermaak ik mij nog prima in Outland en Azeroth. Daarnaast komt er eerst toch nog een grote patch met nieuwe content en voor dat je daar klaar mee bent ben je alweer een paar maanden verder. Mischien dat er ook nog wel een season 4 Arena voor die tijd komt. Hebben de PvP-ers ook weer een nieuw doel om naar uit te kijken.

Aan de andere kant ben ik wel nieuwsgierig naar de expansion en weer nieuwe uitdagingen en bijbehorende doelen. :)
Tja die nieuwe content gaat cker wel ff duren voordat iedereen daar door heen is, het word ongeveer hetzelfde idee als AQ items en quests doen door horde en Alliance kant om de laatste 3 bosses te unlocken op sunwell platue ik weet niet precies meer hoe lang het bij ons duurde voordat AQ open ging maar iig heeft het wel een paar weken gekost.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudi schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:51:
[...]

Nouja dat is een beetje het lastige, 62 spirit geeft je (als ik het goed heb) 38.5 mana per 5 buiten de 5-second rule, en door Meditation-talent 30% hiervan als mp5, dus 12.8 mp5. Dus volgens krijg je met de life-staff betere regen buiten de 5-second-rule, en met de dark-mender betere regen als je veel aan het chain-casten bent.. hmmm. Blifjt lastig :)
Met die staff uit Zul Aman, heb je ook nog is 37 healing meer, om het nog lastiger te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErwienO schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:20:
[...]

Lol das apart bij ons kan alleen de GM gold en de officers Items van de bank halen de rest kan alleen storten als ze wat willen hebben kunnen ze het aanvragen. Het is bij ons wel gebeurt dat een Officer gehacked werd en de bank bijna leeg was, gold konden ze gelukkig niet bij er staat intussen bijna 10k op onze guild bank
Er is/was ?? een bug dat iemand zijn rechten mee neemt uit zijn vorige guild.
Als je in Guild x trial was en 10000g van de Gbank mocht halen, en je gaat naar Guild Y en komt daar binnen als Trial, dan mag/mocht je nog steeds 10000g van de Gbank halen.
De gm moet dus de verschillende rangen iedere keer, als er nieuwe trials de guild in komen, verversen.

edit:
kan nergens de newspost meer vinden.

Edit2:
toch wel
http://boards.worldofraid...p=topic&p_id=75547#p75547

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:32:
[...]

Met die staff uit Zul Aman, heb je ook nog is 37 healing meer, om het nog lastiger te maken. :)
Iets minder, want de spirit geeft ook weer 1/4 aan healing via talents :) en spirit scaled weer beter met raid-buffs. Oftewel.. ik hou het wel bij de life-staff voorlopig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:32:
[...]

8 minder, als je de gems niet mee telt.

Dan hangt het er vanaf welke gems je er in stopt, maar met epic gems en socket bonus kan je op de 26+11+11+9 = 57 extra healing komen, is dus 49 healing meer. Maar dan zit je met epic pure healing gems; wat misschien niet optimaal is.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Tijdje geleden dat ik gepost heb
Inmiddels Shammy level 64 in Outlands ( erg gaaf daar )
Mining eindelijk 300+ en JC 200+

Hmm die underbolg blijft lastig..
Gisteren paar keer goed gewhiped in tegenstelling tot ramps das gewoon een heerlijke XP run :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:41:
[...]

Er is/was ?? een bug dat iemand zijn rechten mee neemt uit zijn vorige guild.
Als je in Guild x trial was en 10000g van de Gbank mocht halen, en je gaat naar Guild Y en komt daar binnen als Trial, dan mag/mocht je nog steeds 10000g van de Gbank halen.
De gm moet dus de verschillende rangen iedere keer, als er nieuwe trials de guild in komen, verversen.

edit:
kan nergens de newspost meer vinden.
Ja, ben ook wel benieuwd of dit al is opgelost..
Wij hebben nu eigenlijk ook de regel (al sinds dat dat bericht uitkwam) dat alleen de GM mensen invite naar guild, of het nou alts zijn of wat. Zodat ie gelijk de rechten kan controleren.

Nou hebben wij niet zoiets waardevols als 114 HoD's in bank :X
Dan mag je in ieder geval wel hopen dat het door die bug was, en niet door een officer ofzo. Denk bij een bug dat Blizzard het spul misschien wel voor je terug gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien je net te snel quote.
Ik heb de link gevonden;
http://boards.worldofraid...p=topic&p_id=75547#p75547

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar heb net dat topic is gelezen, lijkt er meer op dat iemand zich gewoon heeft voorgedaan als een alt van een officer, en daarna is geinvite en gepromote. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:01:
Maar heb net dat topic is gelezen, lijkt er meer op dat iemand zich gewoon heeft voorgedaan als een alt van een officer, en daarna is geinvite en gepromote. :)
Zelf het topic niet gelezen, maar dan is het gewoon eigen schuld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een HOD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heart of Darkness, dropt in BT.
Das zo'n 600 tot 1000 gold per stuk waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErwienO schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:22:
[...]

Tja die nieuwe content gaat cker wel ff duren voordat iedereen daar door heen is, het word ongeveer hetzelfde idee als AQ items en quests doen door horde en Alliance kant om de laatste 3 bosses te unlocken op sunwell platue ik weet niet precies meer hoe lang het bij ons duurde voordat AQ open ging maar iig heeft het wel een paar weken gekost.
Tja, dat lijkt ook alweer eeuwen geleden. Ik heb het zelf niet echt van dichtbij meegemaakt. D.w.z. WoW stond opdat moment even op een laag pitje. Maar ik weet nog wel dat het op Trollbane een tijdje heeft geduurd voordat ze die pre-quest om de poorten te openen hadden afgerond. Maar Blizzard kennende zal er wel weer een timer op die pre-quest worden gezet, zodat die bosses toch unlockt worden na verloop van tijd. Dat hadden ze immers ook gedaan bij de poorten van Ahn Qiraj om te voorkomen dat low populated servers of servers waar guilds nog vol in BwL bezig waren nooit die contend konden unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
redfoxert schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:33:
[...]

Mijn bank rekening zegt het tegenovergestelde (en die van elke high lvl jewelcrafter ingame).

Ow en wat je schijnbaar voor het gemak over het hoofd ziet is dat je uit die 3 stacks adamantite ook nog 4/8 common gems haalt en je moet wel hele dikke vette pech hebben als je niet 1 of 2 rare gems eruit haalt.

Maargoed, jij gelooft wat je wilt, ik weet dat ik er winst op maak omdat ik anders minder gold heb na dat ik klaar ben dan dat ik mee begon.
En dat is dus niet zo:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zontar schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:54:
Hoe kom je bij het idee dat AV in het voordeel is van alliance? :? ( toch niet die brug he? want dat is al zo oud en doodgediscussieerd )
Als beide zijden puur rushen is alliance sneller. Op zich is het geen probleem als Horde weet hoe ze het spelletje moeten spelen. Probleem is dat Horde in onze BG denkt te kunnen rushen zonder enige vorm van verdediging, en dat verliezen we gewoon per definitie.
OkkE schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:00:
Gister een paar potjes AV gedaan, maar sjeez wat is dat ez-epixx... heb iets van 5 potjes gedaan, gelijk 4200 estimated honor en 15 van die marks. En dan kan je zo'n item al kopen voor 10'000 honor en 20 marks?!
Mag je mij uit gaan leggen hoe je 4200 honour krijgt in 5 potjes buiten AV weekend.
batsma schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:07:
Ah dus daarom is horde altijd sneller bij balinda en bij snowfall dan dat wij bij galvangangster kunnen komen. Dat komt omdat het terrein in het voordel is van ally :s. tevens hebben jullie ook een mooie chokepoint die jullie altijd verzaken te gebruiken, namelijk de toren voor dat je bij drek'thar's huisje komt, je kunt daar heel simpel AoE-en vanaf een hoogte verschil nuken etc etc.
Wie er sneller bij Galv of Balinda is boeit niet, AV rushen draait erom wie als eerste aid station / relief hut in bezit heeft.
Wootlock schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:12:
Dit is idd irritant, zit je lekker op je mount op weg naar galv, zie je de horde zerg al @ Balinda terwijl jezelf nog heel het meer over moet. :X
Als de eerste van ons in het midden zijn kom je daar de eerste allies tegen, dus dat is gewoon niet waar. Het is onzin dat we balinda beginnen te killen als jullie daar net voorbij komen. De enige die je daar eerder ziet zijn pallies met hun speed increase, maar die heb je daar net zo goed.
batsma schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:52:
ach jah en whiners heb je net zo hard aan horde kant, kijk maar eens met welke "zijde" dit weer is begonnen :P
Zeur niet zo man. Alliance heeft altijd sneller relief hut dan horde aid station heeft, en dat komt gewoon omdat jullie niet aan gort geschoten worden door de archers EN de NPCs verder van de flag afstaan. Dat is op zich geen probleem, maar omdat tegenwoordig AV 11 minute rush games geworden zijn wint alliance 9 van de 10 keer. En dat is niet overdreven. Horde in onze BG is gewoon retarded, denken dat ze rush games kunnen winnen. En dat KAN gewoon niet. Die imbalance boeit me op zich niet zo erg (wij kunnen makkelijker galv defenden) maar ik zou willen dat die irritante dombo's die denken dat ze kunnen rushen zonder enige defense eens op zouden zouten uit onze BG.
Routed schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:52:
Mijn bank rekening zegt het tegenovergestelde (en die van elke high lvl jewelcrafter ingame).

Ow en wat je schijnbaar voor het gemak over het hoofd ziet is dat je uit die 3 stacks adamantite ook nog 4/8 common gems haalt en je moet wel hele dikke vette pech hebben als je niet 1 of 2 rare gems eruit haalt.

Maargoed, jij gelooft wat je wilt, ik weet dat ik er winst op maak omdat ik anders minder gold heb na dat ik klaar ben dan dat ik mee begon.
En dat is dus niet zo:)
Wat veel mensen missen met die kijk-mij-eens-geld-verdienen verhalen is dat dat werkt todat de vraag van ore het aanbod gaat overstijgen. Op heel veel servers zijn dit soort dingen ook niet of nauwelijks rendabel omdat je als JC niet bepaald de enige bent die dit soort dingen probeert. Net zoals de AH 'bespelen', je bent niet bepaald de enige die het doet. Op een gegeven moment zijn er zo veel mensen bezig te proberen hier winst op te maken dat de marges weer zo klein worden dat gewoon raw materials grinden weer veel efficienter wordt. En dat is hoe dan ook een golfbeweging.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
800 Honor per AV rondje moet makkelijk lukken :) , x 5 = 4k honor :) is niet veel van wat hij zegt maar dat is echt een Eitje maar je moet wel Winnen Natuurlijk ;) en veel doen Flags Overnemen all die Horde Dingen killen tis niet meer zo snel verdiend als vroeger maar het gaat nog steeds rap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mektheb schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:09:
800 Honor per AV rondje moet makkelijk lukken :) , x 5 = 4k honor :) is niet veel van wat hij zegt maar dat is echt een Eitje maar je moet wel Winnen Natuurlijk ;) en veel doen Flags Overnemen all die Horde Dingen killen tis niet meer zo snel verdiend als vroeger maar het gaat nog steeds rap :)
Een full win geeft je 600 bonus honour, geen 800, en dan moet ALLES nog staan. En no way dat je een AV doet zonder premade die geen rush game wordt. En dan krijg je echt 2-400 honour, echt geen 840.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:09:
Mmm vreemd :? ...hoe komt het dan dat als ik op mijn rogue in AV ben, dat ik maar rond de 500 honor krijg..en dan hebben we alle towers gecapped :X
En die honor is nog estimated ook.. :|

Klopt niet zo veel van je verhaal...en voor alle duidelijkheid we hebben het hier over een normaal weekend.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:06:

Wat veel mensen missen met die kijk-mij-eens-geld-verdienen verhalen is dat dat werkt todat de vraag van ore het aanbod gaat overstijgen. Op heel veel servers zijn dit soort dingen ook niet of nauwelijks rendabel omdat je als JC niet bepaald de enige bent die dit soort dingen probeert. Net zoals de AH 'bespelen', je bent niet bepaald de enige die het doet. Op een gegeven moment zijn er zo veel mensen bezig te proberen hier winst op te maken dat de marges weer zo klein worden dat gewoon raw materials grinden weer veel efficienter wordt. En dat is hoe dan ook een golfbeweging.
Klopt, het valt mij ook wel eens op dat bepaalde items soms qua prijs de pan uit reizen als er schaarste is van een bepaald item en dan weer relatief goedkoop zijn als er overkill is van een bepaald item. Maar sommige items zijn daarentegen ook heel lang waardevast. Het blijft gewoon een kwestie van vraag en aanbod en dan toeslaan wanneer het juiste moment daar is. Dat geld zowel voor inkoop als verkoop. (ik kan het weten ben zelf inkoper van beroep en moet letten op prijs/kwaliteitsverhouding). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:27:
Dat geld zowel voor inkoop als verkoop. (ik kan het weten ben zelf inkoper van beroep en moet letten op prijs/kwaliteitsverhouding). :)
Iedereen moet letten op de prijs/kwaliteitverhouding als 'ie geen dief van z'n eigen portomonnaie wil zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb opeens allemaal balkjes boven alles staan wat in mijn buurt komt met daarin welk level iets heeft enz, dit had ik eerst niet, weet iemand of en hoe je dit uit kunt zetten? Ik heb verder alleen tomtom en lightheaded als addon dus denk niet dat het daar aan ligt, misschien door de nieuwe patch?

Afbeeldingslocatie: http://xs123.xs.to/xs123/08024/wowscrnshot_011008_173125501.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just for those that look in awe at beautiful interfaces, this mess works just as well :)

And takes only 5 minutes to set up from scratch. I had to reinstall to get WoW to work again and had to rebuild my interface fast to make it for the raid.

@bibo: ctrl-V toggles die instelling.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaah oke dan! wist ik niet, thanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:51:
Ik heb opeens allemaal balkjes boven alles staan wat in mijn buurt komt met daarin welk level iets heeft enz, dit had ik eerst niet, weet iemand of en hoe je dit uit kunt zetten? Ik heb verder alleen tomtom en lightheaded als addon dus denk niet dat het daar aan ligt, misschien door de nieuwe patch?

[afbeelding]
Druk in-game eens op "V"

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Een aantal mensen hier vroegen hoelang WoW nog speelbaar is aangezien het spel al sinds 2005 wordt gespeeld.
Nou, hier heb ik een antwoord op geloof ik.

Hoelang je de game wil spelen ligt aan jezelf, het kan zijn dat je halverwege stoppen wilt omdat je het niet meer leuk vindt natuurlijk maar ik ga er even van uit dat je tot het eind der einde door blijft spelen.

Een feit is dat Blizzard binnenkort weer een add-on uit gaat brengen die zo'n jaar nieuwe speeltijd met zich meebrengt. Dat wil zeggen dat de servers vanaf dan nog zeker een jaar zullen draaien.

Wat gebeurt er als er veel spelers stoppen?
Dan gaat Blizzard leeggelopen servers samenvoegen zodat ze eentje kunnen sluiten. Dit proces gaat zolang door totdat er te weinig mensen zijn die met hun maandelijkse bijdrage de kosten van de allerlaatste server kunnen dekken.

Wel zal ondertussen natuurlijk de service per server kunnen afnemen (de ingame hulp die nu perfect is) aangezien er minder te verdienen is, hoewel, Blizzard kennende brengen ze patches uit untill the end. (referentiemateriaal voor deze bewering: Starcraft I waarvoor jaren na release van de laaste expansion nog patches uitkwamen.)

Dit stuk is puur gebasseerd op mijn eigen verwachting, het is pure speculatie en ik heb dus geen bron.

Groetjes RMB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:59:
Een aantal mensen hier vroegen hoelang WoW nog speelbaar is aangezien het spel al sinds 2005 wordt gespeeld.
Nou, hier heb ik een antwoord op geloof ik.

Hoelang je de game wil spelen ligt aan jezelf, het kan zijn dat je halverwege stoppen wilt omdat je het niet meer leuk vindt natuurlijk maar ik ga er even van uit dat je tot het eind der einde door blijft spelen.

Een feit is dat Blizzard binnenkort weer een add-on uit gaat brengen die zo'n jaar nieuwe speeltijd met zich meebrengt. Dat wil zeggen dat de servers vanaf dan nog zeker een jaar zullen draaien.

Wat gebeurt er als er veel spelers stoppen?
Dan gaat Blizzard leeggelopen servers samenvoegen zodat ze eentje kunnen sluiten. Dit proces gaat zolang door totdat er te weinig mensen zijn die met hun maandelijkse bijdrage de kosten van de allerlaatste server kunnen dekken.

Wel zal ondertussen natuurlijk de service per server kunnen afnemen (de ingame hulp die nu perfect is) aangezien er minder te verdienen is, hoewel, Blizzard kennende brengen ze patches uit untill the end. (referentiemateriaal voor deze bewering: Starcraft I waarvoor jaren na release van de laaste expansion nog patches uitkwamen.)

Dit stuk is puur gebasseerd op mijn eigen verwachting, het is pure speculatie en ik heb dus geen bron.

Groetjes RMB :)
Niet alleen dat, Blizzard is een developer met hart voor z''n games. zie ook Diablo 2, met Battle.net. Dat draait nog steeds, ondanks dat waarschijnlijk er al lang verlies op word gedraait. Echter, de kosten zijn maar een fractie van wat de huidige games aan ontwikkelkosten hebben, en 1 topgame zoals blizzard maakt kan zo jaren en jaren de kosten van oudere spellen financieren

edit: Zucht.. de worldserver van Dunemaul is down, had eerst gigantische lag (elk item oppakken duurde een minuut). natuurlijk net wanneer ik ff tijd heb om te spelen..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ImdaMned schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:29:
[...]

Onzin, Gecutte gems verkopen sowieso sneller dan raw gems. Daarnaast maak je ook een hoop winst door ringen / necklaces te maken en die te disenchanten.

Gisteren voor rond de 3k en 500g aan enchanting mats.

57000g and counting : )

[...]

http://img84.imageshack.u...rnshot121307225255gz1.jpg hoi : )
Je speelt niet op Shadowsong en veegt, zonder enige kennis van "onze" economie, mijn ervaringen van tafel met de onbeschofte dooddoener "onzin". Rot een eind op in plaats van te reageren, niemand vraagt om dit soort commentaar. Ga ergens anders de sfeer verzieken. :r

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:02:
edit: Zucht.. de worldserver van Dunemaul is down, had eerst gigantische lag (elk item oppakken duurde een minuut). natuurlijk net wanneer ik ff tijd heb om te spelen..
Argent Dawn zit in dezelfde BG, en is ook down. Lijkt alsof de cluster problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:14:
[...]

Je speelt niet op Shadowsong en veegt, zonder enige kennis van "onze" economie, mijn ervaringen van tafel met de onbeschofte dooddoener "onzin". Rot een eind op in plaats van te reageren, niemand vraagt om dit soort commentaar. Ga ergens anders de sfeer verzieken. :r
Mja, je kunt ook te snel op je teentjes getrapt zijn Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Iemand Crank Dat Druid Boy al gehoord ? :D

http://www.youtube.com/watch?v=Qh_xBO96hJs

Geen idee hoe oud het is, maar ik vond 'm leuk.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SnoeiKoei schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:14:
[...]

Buy:
Stack Adamantite Ore 27g
Stack Fel Iron Bar 13g
Stack Primal Earth 55g
Stack Eternium Bar 40g

Sell:
Cutted gems:
Living 63g+
Dawnstone 28g+ (thick tel ik niet mee omdat die crap zijn)
Solid Star of Elune 48g+ (rest van blauw zuigt)
Noble Topaz 45g+
Nightesye 39g+ (en dit was crappy infused nighteye)
Talasite 11g (zoals verwacht)
Stack Arcane Dust 27g+
Greater Planar 6g
Large Prismatic Shard 25g+

prijsverschil trollbane horde met shadowsong alliance
adamantite is 4g goedkoper
fel iron 7g duurder
primal earth 25g duurder
eternium ore 10g goedkoper
rubies 10g goedkoper
dawnstones gelijk
solid star of elune 10g goedkoper
noble topaz 15g goedkoper
nightseye 5g goedkoper
arcane dust / planar essence / large prismati is ongeveer gelijk

Goh, zonder te kijken had ik dus gelijk. Misschien dat het jou aan handelsgeest ontbreekt. Maar hier kan je wel zeker goede winst draaien

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 10-01-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, wat er vandaag weer in AV gebeurde. Rechterchatpanel.

Afbeeldingslocatie: http://xs123.xs.to/xs123/08024/wowscrnshot_011008_170008235.jpg

Weet je waar ik trouwens een gigantische gruuwlijke ********hekel aan heb :(
Ik merk dat steeds vaker. Ik zie iemand, en ik maak hem helemaal zo klaar dat ik hem kan afslachten. Vandaag weer.

In bg's gank ik altijd rogues en hunters omdat ik ze niet kan uitstaan. Dus ik zag een rogue aankomen en denk die is van mij. Hij ook in stealth, maar doordat ik diep sub heb gespecced krijg je 9/10 wel de opener.

Ik sap en hij cheapshot mij. Niks aan de hand denk je. Na de cheapshot, die minder lang duurt als de sap, lekker restealthen.

Komt er een of andere debiel aanlopen van lvl 66. Een shadowpriest. Dot die rogue, rogue doet clos en vanished. NET als ik WIL shadowsteppen :X

En dit gebeurt zo vaak :/

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Heb je wel gelezen dat ik het niet over verschil had tussen jouw server en de mijne? Ik moet een dawnstone kopen, cutten en verkopen en oe ik maak 1 of 2G winst, jottem. Living rubies net zo. Moet je wel eerst een paar honderd G besteden aan designs die je dus met casual play pas na 2 jaar terug verdient. DAT zei ik en DAT is geen onzin. Ik heb het NIET over fel iron gehad of primal earth of eternium ore of driekwart van de rest van je lijst en ik heb NIET beweerd dat je met AH geen winst kunt maken. Misschien ontbreekt het mij aan handelsgeest en misschien niet maar begrijpend lezen kan IK wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow relax gast. Imdamned probeert je alleen advies te geven. Doe ermee wat je wilt, maar het is niet netjes om zo een toon aan te slaan tegen iemand die wilt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SnoeiKoei schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:02:
Heb je wel gelezen dat ik het niet over verschil had tussen jouw server en de mijne? Ik moet een dawnstone kopen, cutten en verkopen en oe ik maak 1 of 2G winst, jottem. Living rubies net zo. Moet je wel eerst een paar honderd G besteden aan designs die je dus met casual play pas na 2 jaar terug verdient. DAT zei ik en DAT is geen onzin. Ik heb het NIET over fel iron gehad of primal earth of eternium ore of driekwart van de rest van je lijst en ik heb NIET beweerd dat je met AH geen winst kunt maken. Misschien ontbreekt het mij aan handelsgeest en misschien niet maar begrijpend lezen kan IK wel.
Koop adamantite ore op en prospect het spul ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:58

Wmm

Zijn er nog andere mensen die xs4all als ISP hebben en last hebben van vreselijke lag in WoW? Ik speel met een maat op Burning Steppes, beiden hebben we xs4all en beiden vreselijke lag. Andere spelers zeggen geen last te hebben. Als ik inlog op m'n chars op Trollbane heb ik dezelfde lag, het zal dus niet aan de realm liggen.

Ik heb nog geen contact gehad met xs4all ofzo, nam ook aan dat het wel snel weer over zou zijn. Maar dit houdt nu al 1.5 week aan ofzo. Overdag is de lag minder, maar niet normaal. 's Avonds is het eigenlijk haast onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 15-09 15:32
ImdaMned schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:33:
[...]

Buy:
Stack Adamantite Ore 27g
Stack Fel Iron Bar 13g
Stack Primal Earth 55g
Stack Eternium Bar 40g

Sell:
Cutted gems:
Living 63g+
Dawnstone 28g+ (thick tel ik niet mee omdat die crap zijn)
Solid Star of Elune 48g+ (rest van blauw zuigt)
Noble Topaz 45g+
Nightesye 39g+ (en dit was crappy infused nighteye)
Talasite 11g (zoals verwacht)
Stack Arcane Dust 27g+
Greater Planar 6g
Large Prismatic Shard 25g+

prijsverschil trollbane horde met shadowsong alliance
adamantite is 4g goedkoper
fel iron 7g duurder
primal earth 25g duurder
eternium ore 10g goedkoper
rubies 10g goedkoper
dawnstones gelijk
solid star of elune 10g goedkoper
noble topaz 15g goedkoper
nightseye 5g goedkoper
arcane dust / planar essence / large prismati is ongeveer gelijk

Goh, zonder te kijken had ik dus gelijk. Misschien dat het jou aan handelsgeest ontbreekt. Maar hier kan je wel zeker goede winst draaien
speel het aub niet op de man..

hoe duur kostte het +12 sta recipe bij jou.? bij ons 1200G, en imo te gek voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:46:
[...]

speel het aub niet op de man..

hoe duur kostte het +12 sta recipe bij jou.? bij ons 1200G, en imo te gek voor woorden.
Het op de man spelen? Ik zeg alleen dat het hem aan handelsgeest onbreekt. Lees zijn post eens door.

Die 12 sta had ik volgens mij voor 50g op de AH ofzo. Maar 1200g is het ook wel waard. Is de enige manier om star of elunes te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:37
mijn druid is atm lvl 67
nu moet ik toegeven dat ik wat problemen met tanken heb. het lijkt erop dat healers problemen hebben met het bijhouden van m'n hp.
ik heb vooral DPS gear aan omdat ik natuurlijk level in catform.
maar heb aardig wat stamina en agi....agi zorgt immers voor meer armor
superveel STR heb ik overigens niet
voor info klik ff op mijn armory linkje onder...daarbij heb ik +/- 10.3khp
maar is deze gear dan echt zo slecht om mee te tanken of doe ik gewoon wat fout?

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

Dinosys schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:31:
afgelopen dinsdag voor een nieuwe shadowpriest kael'thas gekilld voor de attunementen toen is voor ons Ashes of al'ar gedropt! en ik ben de gelukkige eigenaar! nu vroeg ik me eigenlijk af of er verder eigenlijk al iemand hier is met phoenix mount?

[afbeelding]

Dinosys
lvl 70 mage
Paparazzi
Balnazzar
Hoi Dino :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ImdaMned schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:01:
[...]
Het op de man spelen? Ik zeg alleen dat het hem aan handelsgeest onbreekt. Lees zijn post eens door.
Doe dat zelf eens. Ik beaamde alleen maar Tom's verhaal dat niet op iedere server 15G winst gemaakt kan worden op Dawnstones en dan reageer jij met "onzin". Nawin, ik wil best relaxen maar "onzin" roepen terwijl je een post niet eens leest is een beetje aso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

uber imba warlocks ....
NoTimeRemains heeft weer eens spec perikelen!
ik wil graag een aff. lock blijven dus 41/x/x is min of meer een must...

ik heb op dit moment een hit rating van 131, ook heb ik 5/5 in Suppression...
dus kan ik daar een aantal punten in droppen?

bijv. 41/x/x ik twijfel hierover of deze goed is en kan ik deze punten missen in Suppression?

vanuit deze build kan ik een aantal dingen doen.
ik kan een aff / demo build maken
bijv. 42/19/0
30 % extra op mijn Fel Armor, extra stam (van Blood Pact / Demonic Embrace) voor Life Tap, ik kan mijn raids meer ondersteunen met extra stam. en met meerdere Healthstones...

ook kan ik natuurlijk een aff / destro build maken..
41/3/17
toch nog die extra HSjes voor de raid. beetje extra stam door Blood Pact. extra range + minder threat + extra crit chance voor de SBs die wat dan ook weer een rol spelen in I.SB.

of een mooie combinatie van deze :
41/5/15
hier mee toch de extra crit chance voor I.SB en een mooie raid ondersteuning..

wat vinden jullie een lekkere build of wat kan je me aanraden? ik blijf hiermee spelen...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 15-09 15:32
41/0/20 vind ik een heerlijke build. heb 2 punten nog steeds in suppression (moet nog een keer respeccen) en die 20 punten in destro geven je een leuke boost...

mik op hit-rating voor spelldmg, maar niet zwaar ten koste van teveel spelldmg..

4 spellhit 5 spelldmg zijn dé gems voor jou (en mij)..

zoek me maar evt. op op Xavius (armory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Yay, warlock builds! :P

Mijn alt heeft een 43/0/18 build, voor solo en af en toe een raid. Werkt erg lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SnoeiKoei schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:56:
[...]

Doe dat zelf eens. Ik beaamde alleen maar Tom's verhaal dat niet op iedere server 15G winst gemaakt kan worden op Dawnstones en dan reageer jij met "onzin". Nawin, ik wil best relaxen maar "onzin" roepen terwijl je een post niet eens leest is een beetje aso.
SnoeiKoei schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:28:
[...]

Idd :'( Op mijn realm (Shadowsong allies kant) gaan ruwe Dawnstones voor 28-30G per stuk het AH uit en gecut zijn ze met wat mazzel nog evenveel waard :( En daar koop je dan een design voor van 250-500G voor (afhankelijk van welke Dawnstone je wilt kunnen cutten). Designs voor living rubies zijn nog veel duurder, ik zag gisteren het design voor Runed Living Ruby (spell dmg) te koop voor 700G buyout, en ook daar is nauwelijks verschil tussen de ruwe en gecutte gems qua AH prijs (beiden rond 60G). Als je ores moet kopen om te prospecten levert dat gemiddeld genomen ook al geen winst op want een stack Adamantite ore ligt meestal rond de 25G en vaak zelfs boven de 30. Alleen zelf minen levert dus echt wat op maar dat kost dan weer veel tijd (zeker als je zoveel wilt hebben dat er ook echt wat te prospecten valt). Meta gems leveren alleen wat op als het echt om de zeer gewilde designs gaat (design kost dan zelf tot 2K gold), de algemenere of rep reward designs leveren weer niks op omdat de gecutte stenen tegen kostprijs op AH staan.
Ik reageerde dus op het dik gedrukte deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanavond die tip met braided eternium chains maken en disenchanten geprobeerd. 120g geinvesteerd in spullen van de AH. Voor dat ik vanavond uitlogde had ik alles verkocht voor 330g.

Ondertussen had ik ook nog 40 ringen gemaakt, ik had toch nog een bank vol met groene gems. Even 80 fel iron ore gekocht voor 40g, heb nu al arcane dust en planar essences verkocht voor 80g. En er staat nog zat op de AH.

Een gouden tip wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:22:
Van mij hoeft die expansion ook nog niet. Zie het helemaal niet zitten om weer te gaan levelen en vooral niet in de drukte die onstaat zo vlak na de expansion.

Heb WotLK wel al een hele lange tijd geleden ge-pre-ordered.
Die drukte zal er ook niet komen. Per side heb je 2 starting points. Ze hebben gekeken naar TBC en dat is dus niet goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:14:
Ik heb vanavond die tip met braided eternium chains maken en disenchanten geprobeerd. 120g geinvesteerd in spullen van de AH. Voor dat ik vanavond uitlogde had ik alles verkocht voor 330g.

Ondertussen had ik ook nog 40 ringen gemaakt, ik had toch nog een bank vol met groene gems. Even 80 fel iron ore gekocht voor 40g, heb nu al arcane dust en planar essences verkocht voor 80g. En er staat nog zat op de AH.

Een gouden tip wat mij betreft.
succes : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Hoe kan het toch dat er tussen battlegroups zulke grote verschillen zitten? (althans, dat gevoel heb ik).
Sinds de patch is uitgekomen heb ik eerlijk waar nog geen potje AV gewonnen. Ik speel horde, en ik was al niet gewend veel te winnen (denk zo'n 20% van de totale potjes) maar ik heb sinds gister toch zeker 20 AV's gespeeld, en gewoon geen 1(!!!) gewonnen. Alliance walst werkelijk waar over ons heen telkens.

Wat dat betreft ben ik blij dat ik binnenkort lekker door kan gaan met alleen arena, maar echt geruststellend is het niet zegmaar...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Ik speel alliance en de laatste tijd walsen we idd gewoon over de horde heen in AV. *O*

Maar dan ook enkel daar -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:52
Bartjeuhz schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:42:
mijn druid is atm lvl 67
nu moet ik toegeven dat ik wat problemen met tanken heb. het lijkt erop dat healers problemen hebben met het bijhouden van m'n hp.
maar is deze gear dan echt zo slecht om mee te tanken of doe ik gewoon wat fout?
Tja je mist NOGAL wat Defense... je zit atm op 329 met de gear die je aan hebt. Dit is op lvl 66 veel te weinig. Ik weet niet hoeveel je op 66 prcs nodig hebt, maar ik gok zo dat je minimaal 425 moet hebben.... Snap ook wel waarom de healers het zwaar hebben bij jou dan ;). Dus je zult je ook wat moeten focussen op +defense gear... beter nog, richt je eerst op defense (op lvl 70 heb je minimaal 490 nodig als tank) en ga daarna aan je gear sleutelen wat betreft +sta / dodge / agi etc... ;)

succes

@Wmm:

Ik zit ook bij Xs4all en speel op Emerald Dream, heb gelukkig geen last van lag... misschien dat jullie allebei iets in de achtergrond hebben draaien? (wilde gok)

[ Voor 7% gewijzigd door StupidMonkey op 11-01-2008 01:49 ]

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een druid is uncrittable met 415 defense door talents, dus heb je niet 490 nodig zoals een warrior of een pally tank. Dus gewoon voor die 415 defense gaan en daarna stam, en daarna je andere primaire stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Wmm schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:44:
Zijn er nog andere mensen die xs4all als ISP hebben en last hebben van vreselijke lag in WoW? Ik speel met een maat op Burning Steppes, beiden hebben we xs4all en beiden vreselijke lag. Andere spelers zeggen geen last te hebben. Als ik inlog op m'n chars op Trollbane heb ik dezelfde lag, het zal dus niet aan de realm liggen.

Ik heb nog geen contact gehad met xs4all ofzo, nam ook aan dat het wel snel weer over zou zijn. Maar dit houdt nu al 1.5 week aan ofzo. Overdag is de lag minder, maar niet normaal. 's Avonds is het eigenlijk haast onspeelbaar.
Heb je misschien een torrent lopen of een ander downloadprogramma naast WoW ?

Ik heb zelf xs4all basic, en totaal geen lag. ping zo rond 100ms (helaas niet meer de 25ms anno 2005 :'( ). De enigste lag is als ik een torrent aan heb staan omdat die bijna de gehele upload opvreet, en daardoor lag veroorzaakt.
ImdaMned schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:33:
[...]
Stack Adamantite Ore 27g
Stack Fel Iron Bar 13g
Stack Primal Earth 55g
Stack Eternium Bar 40g
Ik vote "YES" voor cross-realm AH, ik wil ook deze goedkope ores. Als voorbeeld : Stack Adamantite ore gaat voor 32-35G. Prijzen van rond de 26G vindt je alleen op zaterdag avond en zondag omdat de AH dan volgestort wordt en mensen onder de prijs gaan zitten.

Maar indamned zei hetzelfde verhaal een maand of 2 geleden ook al, en maak nu leuke winsten daardoor. En de arcane dust uit mijn disenchants gebruik ik weer om imbued netherweave to maken voor mijn alt. Bedankt indamned _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door sabriel op 11-01-2008 08:34 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:10:
uber imba warlocks ....
NoTimeRemains heeft weer eens spec perikelen!
ik wil graag een aff. lock blijven dus 41/x/x is min of meer een must...

ik heb op dit moment een hit rating van 131, ook heb ik 5/5 in Suppression...
dus kan ik daar een aantal punten in droppen?

bijv. 41/x/x ik twijfel hierover of deze goed is en kan ik deze punten missen in Suppression?

vanuit deze build kan ik een aantal dingen doen.
ik kan een aff / demo build maken
bijv. 42/19/0
30 % extra op mijn Fel Armor, extra stam (van Blood Pact / Demonic Embrace) voor Life Tap, ik kan mijn raids meer ondersteunen met extra stam. en met meerdere Healthstones...

ook kan ik natuurlijk een aff / destro build maken..
41/3/17
toch nog die extra HSjes voor de raid. beetje extra stam door Blood Pact. extra range + minder threat + extra crit chance voor de SBs die wat dan ook weer een rol spelen in I.SB.

of een mooie combinatie van deze :
41/5/15
hier mee toch de extra crit chance voor I.SB en een mooie raid ondersteuning..

wat vinden jullie een lekkere build of wat kan je me aanraden? ik blijf hiermee spelen...
een en ander hangt ook af van:
* jullie raidprogress
* hoeveelheid andere locks er meestal meegaan en welke spec zij ijn

Qua full raid spec als affliction is imho deze een van de beste, je mist wat handige dingen voor pvp maar zoals gezegd is dit een puur raid afflic spec

Suppression kan je punten uit halen om in fel concentration te stoppen naarmate je meer hit van gear krijgt. met meerdere locks kan je de imp healthstone beter door de destro/demon locks laten nemen omdat het voor hun zowieso filler punten zijn die ze 95% van de tijd wel daarin moeten stoppen of in improved imp.

Wij hebben op dit moment 3 raidlocks, met meestal maar 2 spots, 1 is affliction en heeft 0/0 imp hs, ik en de andere destro lock hebben 1/2 en 2/2 zodat er met 2 locks altijd 2 verschillende healthstones zijn.
Exitium schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:56:
Yay, warlock builds! :P

Mijn alt heeft een 43/0/18 build, voor solo en af en toe een raid. Werkt erg lekker. :)
die build is pro voor soloplay :Y) die heb ik ook heel lang gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Maarja, dan moet je wel weer JC hebben he om te kunnen prospecten. En enchanting om de overige zooi te kunnen disenchanten. En ik heb geen zin om elke keer een guildy lastig te vallen om 100 items te DE of te prospecten.
Wat dat betreft ben ik echt een slacker met het verdienen van geld via de AH. Ik zet er eigenlijk alleen maar primals op. Ik heb wel alchemy/herba, maar ik ben te lui om zelf herbs te farmen die ik vervolgens op de AH gooi. Nee, met patch 2.4 heb je de mogelijkheid om 25 daily quests per dag te doen, dus het geld komt dan wel via een andere manier binnen.

(overigens heb ik mijn epic flying mount wel verdient met het AH traden..dus het kan wel)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 01:12:
Hoe kan het toch dat er tussen battlegroups zulke grote verschillen zitten? (althans, dat gevoel heb ik).
Sinds de patch is uitgekomen heb ik eerlijk waar nog geen potje AV gewonnen. Ik speel horde, en ik was al niet gewend veel te winnen (denk zo'n 20% van de totale potjes) maar ik heb sinds gister toch zeker 20 AV's gespeeld, en gewoon geen 1(!!!) gewonnen. Alliance walst werkelijk waar over ons heen telkens.

Wat dat betreft ben ik blij dat ik binnenkort lekker door kan gaan met alleen arena, maar echt geruststellend is het niet zegmaar...
Inderdaad. Ben sinds kort aan het pvp'en met mn Lock YAY , en heb van de 6 potjes AV maar 1 verloren :/

Dat was ik dus niet gewend. Moet eerlijk toegeven dat pvp me steeds meer aantrekt gezien ik het raiden behoorlijk beu ben a.t.m. :+ Ben nog diverse talenten aan het testen met mn lock , maar zal binnenkort samenvatten hoe ik alles heb ingedeeld. Heb niet naar andere locks gekeken gezien ik gewoonweg zelf een build wil hebben, die bij mij past. En AV is zo leuk nu. Niet aleen als we winnen, want horde kan zeker wel winnen en sommige killen me in a sec 8) Maar dat hoort bij het spel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Is er voor de tip met het DE'en van de JC necklaces niet ook zoiets met tailoring?
Ik heb Herb/Skinning op max op mijn hunter en Alch/Tailor op mijn priest. Gisteren ben ik ook begonnen met mining op mijn druid om op te levelen.

Makkelijkste is rondvliegen op de hunter voor de herbs maar dat is niet echt spannend/leuk om te doen. Wat op de AH neuzen is makkelijker/leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
deadsy33 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:43:
Maarja, dan moet je wel weer JC hebben he om te kunnen prospecten. En enchanting om de overige zooi te kunnen disenchanten. En ik heb geen zin om elke keer een guildy lastig te vallen om 100 items te DE of te prospecten.
Dat is nu het voordeel hebben van alts.
Hetgene wat ik niet heb is enchanting, en laat dat nu net mijn vriendin zijn die het wel heeft.
Ze geeft me de wind van voren :P als ik het gewoon verkoop ipv laten disenchanten, is gewoon verlies want disenchanten en mats verkopen is zo veel lucratiefer.
TiMMieJ schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:57:
Is er voor de tip met het DE'en van de JC necklaces niet ook zoiets met tailoring?
Gewoon kijken naar level 61/62 (groene) gear. Vaak makkelijk te maken voor lage kosten, dit laten disenchanten voor arcane dust en andere essences.

[ Voor 21% gewijzigd door sabriel op 11-01-2008 09:08 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woot....LEO DOWN!!!.. *O* *O* *O*

Na veel wipe avondjes hebben we hem eindelijk neer gekregen, wel is waar met ik geloof 4 mensen levend, maar hij heeft het loodje gelegd! :P

Ook gelijk maar ff een paar pogingen op vashj gedaan..beste try 65% niet erg boeiend dus.
Wat een leuk gevecht is dat zeg, alleen wel lastig maar dat gaan we wel redden :)

Mmm nu vashj, solarian en keal nog en dan...MH *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hydra schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:06:
Mag je mij uit gaan leggen hoe je 4200 honour krijgt in 5 potjes buiten AV weekend.
Het was uiteraard estimated, en misschien waren het er 6, maar verder heb ik geen idee. Ik heb een paar potjes AV gedaan, wat heals lopen spammen en een paar spelers gekilled, that's it. :)

Nu ik er trouwens over nadenk, heb ik ook nog 2 potjes EotS gedaan; dus mijn post klopte inderdaad niet helemaal. Sorry voor de verwarring. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:04:
woot....LEO DOWN!!!.. *O* *O* *O*

Na veel wipe avondjes hebben we hem eindelijk neer gekregen, wel is waar met ik geloof 4 mensen levend, maar hij heeft het loodje gelegd! :P

Ook gelijk maar ff een paar pogingen op vashj gedaan..beste try 65% niet erg boeiend dus.
Wat een leuk gevecht is dat zeg, alleen wel lastig maar dat gaan we wel redden :)

Mmm nu vashj, solarian en keal nog en dan...MH *O*
al'ar hebben jullie dus al gekilled en VR ook, waarom is sol dan nog up? die is nog makkelijker dan lootreaver :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:10:
[...]

Het was uiteraard estimated, en misschien waren het er 6, maar verder heb ik geen idee. Ik heb een paar potjes AV gedaan, wat heals lopen spammen en een paar spelers gekilled, that's it. :)

Nu ik er trouwens over nadenk, heb ik ook nog 2 potjes EotS gedaan; dus mijn post klopte inderdaad niet helemaal. Sorry voor de verwarring. :P
"Daar komt de aap uit de mouw"... ;)
eendje schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:13:
[...]

al'ar hebben jullie dus al gekilled en VR ook, waarom is sol dan nog up? die is nog makkelijker dan lootreaver :P
We wilden eerst focussen op SSC en het gewoon bij 1 instance tegelijk houden.
We zullen vashj ook wel vrij rap neerkrijgen, en dan gaan we ons weer op TK focussen :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

don't count on it :P alle ssc bosses en tk bosses zijn een stuk makkelijker dan Vashj

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:19:
don't count on it :P alle ssc bosses en tk bosses zijn een stuk makkelijker dan Vashj
Ik weet...maar dat gevoel heb ik gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ka'el is niet makkelijker dan Vashj hoor Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:20:
Geen idee van maar ik ben een very gappy dorf priest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Gisteravond nog even kunnen spelen op m'n rogue en in 2 uurtje van 54 naar 55 gedinged. Die exp boost is echt heerlijk. Als je zoals ik eigenlijk alles wel in Azaroth gezien hebt wil je zo snel mogelijk weer Outland in en dat gaat nu toch wel heel fijn. Denk dat ik dit weekend wel de dark portal weer door kan stappen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gister trouwens nog een PUG naar Shadow Labs gedaan voor de Lower City reputation.

Werd helaas niet altijd even goed op de healer (me) gelet, dus het was een aantal keer bijna-wipe door dat ik wat mobs op me had. Maar al met al tot Murmur geen probleem; bij Murmur zelf een wipe omdat ik 2x achter elkaar de bom was, en een warrior niet weg rende. Ach ja.

Uiteindelijk echt net genoeg reputatuin voor Revered, 7 minder en ik had het niet gehaald. Dus ik heb nog mooi even Lower City Prayerbook kunnen kopen. Nu alleen nog Primals farmen voor mijn gloves en chest enchant, en Scry rep voor de shoulder enchant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Ka'el is niet makkelijker dan Vashj hoor Oo"

DUDEEE nog aan het whipen op kael.. damnnn zijn all 200+ clans die kael op farm hebben net als BT/MHJ enz... te easypeasy boring enz... blijven whipen op kael is zo nep.. dan moet je duidelijk de slackers uit je guild kicken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:58
TiMMieJ schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:57:
Ik heb Herb/Skinning op max op mijn hunter en Alch/Tailor op mijn priest. Gisteren ben ik ook begonnen met mining op mijn druid om op te levelen.

Makkelijkste is rondvliegen op de hunter voor de herbs maar dat is niet echt spannend/leuk om te doen. Wat op de AH neuzen is makkelijker/leuker.
weet niet of ik het van dit topic of ergens anders vandaan heb gehaald maar goed. als je van tailoring een soortgelijks wil doen, moet je arcanoweave bracers maken. Met disenchanting levert die een large prismatic shard op en je hebt er 6 bolts netherweave, 12 arcane dust, en 2 runethread voor nodig. Gister even uitgerekend of daar winst mee te behalen was op de dunemaul server: 6bolts = 36 netherweave, per stuk gaan die ong voor 17S bij ons. das dus 6,12g. 1 arcane dust was 1g40s. 12 daarvan is dus 16,8G 1 runethread 50s dus daar ook1g kwijt.

6,12g+16,8g+1g=23,92 Prismatics gaan bij ons voor ongeveer 30-31G als laagste bod ( alleen prijzen gezien van gister dus kan misschien wat hoger/lager liggen ). Nou weet ik niet meer precies hoeveel de AH van je winst afschaaft als AH cut... maar aangezien je 6-7G overhoud, en geen fee betaalt om enchant mats op ah te zetten, zou je goede winst kunnen maken, vooral als je standaard onder de prijs gaat zitten ( wordt bij ons meestal al na een uur weggekocht door mensen die het vervolgens weer hoger aanbieden)

Enige minpunt van dit plan: pattern is een 1% droprate in normal en 4% in heroic van een mob in arcatraz.
DenMan schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 01:12:

*O* *O* Gister ook weer, Galv en IB toren, en meteen terug naar SH bunker met 3 guildies. meestal 1-2 daar op guard. nu zijn we boons maar als er niet op tijd reinforcements komen is het GG Alliance win. hele AV draait nuhelemaal alleen maar om wie de torens van de ander als eerste kapot heeft zodat je drek/vandar kan bestormen.

[ Voor 24% gewijzigd door Zontar op 11-01-2008 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:27

Maduth

Probeersel

Weet een van jullie een modje om de standaard frames van blizzerd te moven? Als ik met mijn muis op een object/mob/friendly klik, zie je rechtsonder bij mij wat het is... bv. NPC etc etc. Nu wil dat venster iets naar boven plaatsen.

Ten tweede wil ik mijn questlog verplaatsen naar het midden van het scherm (zit nu gestickt links van het scherm).

Heb al even gezocht maar MoveAnything en MoveFrames werken niet met 2.3. Iemand een andere optie?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:20:
Gisteren weer naar Kael geweest, en in beste try toch het meeste down, 2 adds nog up toen we phase 4 in gingen. En goed, nou moet ik nog zien hoe phase 4/5 gaat, maar wat ik tot nu toe heb gezien, is het een stuk beter te doen als Vashj.

Toegegeven, KT veel meer dingen leren, oefenen, maar als je dat eenmaal door hebt gaat het ook niet meer fout, terwijl bij Vashj het maar afwachtten is wat er weer gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
OkkE schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:27:

Uiteindelijk echt net genoeg reputatuin voor Revered, 7 minder en ik had het niet gehaald. Dus ik heb nog mooi even Lower City Prayerbook kunnen kopen. Nu alleen nog Primals farmen voor mijn gloves en chest enchant, en Scry rep voor de shoulder enchant.
Ik hoop at je 2 prayer books hebt gekocht : )

We hadden ook een paar guildies niet niet beseften dat het geen unique item is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:17:
"Daar komt de aap uit de mouw"... ;)
I'm busted. :'(

Hehe, nee ik was gewoon iets te enthousiast tijdens het posten van mijn vorige reply. Was namelijk na één avondje pvp en aangezien de honor me mee viel, heb ik niet echt nagedacht over hoeveel ik nu precies gedaan had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ImdaMned schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:32:
[...]

Ik hoop at je 2 prayer books hebt gekocht : )

We hadden ook een paar guildies niet niet beseften dat het geen unique item is.
Nee, heb er maar één.

Aangezien ik ook Scarab of the Infinite Cycle heb, die ook 70 +healing heeft, en daarnaast een kans op spellhaste. Niet dat ik veel aan die haste heb, maar de Prayerbooks zouden schijnbaar beide toch de zelfde cooldown delen, waardoor het voor de Use niet zinvol is er 2 te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Bartjeuhz schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:42:
mijn druid is atm lvl 67
Ja, deze gear is slecht om mee te tanken, zoals aangegeven ;)
Zoals aangegeven, door talents heeft een druid in bearform 415 defense nodig om uncrittable te zijn. Is in normal instances niet nodig, maar als je heroics of raids gaat doen op 70 is het een must. Zodra je 70 bent, zorg er sowieso voor dat je zo snel mogelijk de Strength of the Clefthoof set regelt. Da's gewoon een must. Kijk hier bijvoorbeeld eens voor solo tank gear.

Anyway, als tank ga je voor gear met Armor en Stamina, om te beginnen. Zodra je genoeg HP hebt, kan je Agi gems gaan plaatsten in plaats van Sta gems. Zoals al gezegd, 415 defense is een must. dodge rating is ook belangrijk, die moet toch minimaal naar 25%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
OkkE schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:39:
[...]

Nee, heb er maar één.

Aangezien ik ook Scarab of the Infinite Cycle heb, die ook 70 +healing heeft, en daarnaast een kans op spellhaste. Niet dat ik veel aan die haste heb, maar de Prayerbooks zouden schijnbaar beide toch de zelfde cooldown delen, waardoor het voor de Use niet zinvol is er 2 te hebben. :)
Check, heeft weinig nut om er dan 2 te hebben, helemaal omdat je een andere trinket hebt met dezelfde healing done : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Kwam net toch iets tegen op armory :')
http://www.wowarmory.com/...ml?r=Lightbringer&n=Durus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
spl3ndr schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 01:37:
Ik speel alliance en de laatste tijd walsen we idd gewoon over de horde heen in AV. *O*

Maar dan ook enkel daar -O-
In vindication is het net omgekeerd:
Volgens mij hebben we AV de laatste maanden nog nooit verloren (Horde), terwijl de andere BG's meestal een pain zijn.
EoTS & WSG is constant premade en verliezen we bijna gegarandeerd.
AB begint altijd erbarmelijk (Allies rukken op in groepjes van een 5tal man, horde met een groep van 10 en 5 groepjes van 1 enzo |:( ) Maar na wat geschreeuw in /bg dat ze niet als een kudde schapen van de ene node naar de andere node moeten lopen, maar gewoon de huidige nodes defenden, hebben ik toch al een aantal keren een 1400/600 achterstand om zien slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Blackout , WSG / EOT/AB Horde wint altijd premades van Al Akir tegen over ons , AV walzen we over de horde heen Raar maar waar
Is dat zo bijzonder dan t6 ? enzo ?

Moet je op mijn server is komen kijken naar Bad News die guild , half hun members heeft de hele set all een tijd ...jammer genoeg zijn het hordes :P , maar dat is wel de enige guild die gewoon smile and wave doet

[ Voor 65% gewijzigd door Mektheb op 11-01-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:58
ik kan echt niet wachten op AV weekend, lekker met stuk of 5 RL maten zelfde AV in, en knallen met die hap ( 5 mensen die goed samenwerken kan een AV kraken of maken ), alhoewel ik dan wss wel met priest kom, aangezien geen van die b00ns de healer wil zijn van de "commando crack unit" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ja en?

ze hebben 3 mainhand glaives in die guild, 2 ervan zijn in handen van een rogue
als die 2 mee zijn op een raid waar maar 2 rogue spots in zijn, en er dropt weer een glaive gaat die naar een warrior, alle andere 'kandiaten' hebben of een dikke 2 hander of PvP wapens

met maar iets van 3 warriors in een raid (2x prot 1x 2h gezien de cataclysm edge van een van de warriors) zal dat inderdaad een prot warrior worden, leuk voor hem voor zijn weekend pvp spec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gister eigenlijk de [Corpsemaker] drop uit RFK voor me shaman, kleine 15 runs voor nodig maar ik heb hem. aangezien hij nog geen 29 is kan die hem nog niet gebruiken :+

maar damn, wat zijn shamans sterk in pvp. gister een potje WSG gespeeld en letterlijk alles wat bij me totems kwam ging dood :*) . nadat ik de vlag gepakt had en de 1 - 0 scoorde besloot ik me te focussen op defense, en dat als enige. totems up en hopen dat er niet meer als 4 man komen.

Ging goed en easy met 3-1 gewonnen
Shamans are imba :9~

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:30:
"Ka'el is niet makkelijker dan Vashj hoor Oo"

DUDEEE nog aan het whipen op kael.. damnnn zijn all 200+ clans die kael op farm hebben net als BT/MHJ enz... te easypeasy boring enz... blijven whipen op kael is zo nep.. dan moet je duidelijk de slackers uit je guild kicken..
1) Smultie's guild (de mijne) heeft KT al lang op farm.
2) Clans? DUDEEE, ga is terug naar je CS topic, dat past ongetwijfeld een stuk beter bij je.
3) Andere mensen/guilds de grond in trappen omdat ze nog niet zo OMGWTFUBERPRO zijn als jouw guild is zo zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
HolyCorn schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:12:
[...]

2) Clans? DUDEEE, ga is terug naar je CS topic, dat past ongetwijfeld een stuk beter bij je.
3) Andere mensen/guilds de grond in trappen omdat ze nog niet zo OMGWTFUBERPRO zijn als jouw guild is zo zielig.
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2053/1596168518_53e41e2c8d_m.jpg

200% mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

HolyCorn schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:12:
[...]

Hopelijk heb je het in de gaten dat Ramon19840 een forumtroll is ;)

"Don't let your dreams be memes"

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.