Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 145 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.199 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:27
HolyCorn schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:12:
[...]

1) Smultie's guild (de mijne) heeft KT al lang op farm.
2) Clans? DUDEEE, ga is terug naar je CS topic, dat past ongetwijfeld een stuk beter bij je.
3) Andere mensen/guilds de grond in trappen omdat ze nog niet zo OMGWTFUBERPRO zijn als jouw guild is zo zielig.
ik deel volledig jouw frustratie, maar houd het aub vriendelijk, voordat er een modje weer huis komt houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Wootlock schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:16:
[...]

Hopelijk heb je het in de gaten dat Ramon19840 een forumtroll is ;)
evenals de 19839 Ramons voor hem? :Y)

Vanavond eindelijk weer thuis *O*.
Zat deze week voor het werk in Parijs en in mijn hotel was het wifi-signaal gewoon erbarmelijk.
Met latency variërend van 300 tot 29k viel er niet echt iets te doen buiten wat AH-werk verrichten tussen alle d/c's door :)

[ Voor 36% gewijzigd door Evil_Kroki op 11-01-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

helaas wel ja.. :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
HolyCorn schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:12:
[...]

1) Smultie's guild (de mijne) heeft KT al lang op farm.
2) Clans? DUDEEE, ga is terug naar je CS topic, dat past ongetwijfeld een stuk beter bij je.
3) Andere mensen/guilds de grond in trappen omdat ze nog niet zo OMGWTFUBERPRO zijn als jouw guild is zo zielig.
Gz met je imba Vestments nog ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
SMulTiE schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:23:
[...]

Gz met je imba Vestments nog ^^
*;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:43
Kijk, dat is nog eens dkp burnen op een item

grats : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Lief Dagboekje

Ik heb er maar aan moeten geloven had altijd voor PVE de T4 items en de losse drops , nu toch maar de Spellfire Gloves Belt En Robe gaan maken ....wat een drama hoeveel je nodig hebt maar met 8k kom je een eind op AH voor 1k was ik klaar met mats :)

Normaal Gesproken Full PVP , maar PVE begint me steeds meer te trekken ,

PSSSST Stiekem wacht ik toch op volgende week woensdag ik me S3 Robe + Gloves in ontvangst kan nemen , hihiih ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:00

Wmm

StupidMonkey schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 01:47:
@Wmm:

Ik zit ook bij Xs4all en speel op Emerald Dream, heb gelukkig geen last van lag... misschien dat jullie allebei iets in de achtergrond hebben draaien? (wilde gok)
sabriel schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:25:
[...]

Heb je misschien een torrent lopen of een ander downloadprogramma naast WoW ?

Ik heb zelf xs4all basic, en totaal geen lag. ping zo rond 100ms (helaas niet meer de 25ms anno 2005 :'( ). De enigste lag is als ik een torrent aan heb staan omdat die bijna de gehele upload opvreet, en daardoor lag veroorzaakt.
Bedankt voor de reacties, dan is het dus zeer waarschijnlijk toch geen xs4all specifiek probleem.
Nee, we hebben niets in de achtergrond draaien (behalve msn / irc, maar dat doet niets en draaide ook toen het gewoon goed was). Het was gewoon prima op zowel Burning Steppes als Trollbane en we beiden last kregen van die lag, zo'n 2 weken geleden.

Als ik nu inlog zit ik op een ping van 100-140. Ik weet niet hoe het vroeger precies was maar een ping van 100 lijkt me wel te kloppen, 140 vind ik al erg hoog. Maar 's avonds wordt het veel erger en gaat het makkelijk naar 400 en wordt het slachten van mobs dus al typisch werk. Later op de avond neemt het juist weer af en gaat het langzaam terug naar 200 en nog later ongetwijfeld dus weer naar 100-140. Dus het heeft ook wel te maken met het aantal spelers op de server. Andere spelers zeggen geen last te hebben, dus leek het ons een xs4all probleem. Nouja, eens nog een paar dagen afwachten en kijken wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij gaan deze week Kael'Thas proberen, ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat. Excited!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

eindelijk men kara attunement afgemaakt :)

onze epic gegearede palatank en feral druid mee voor het boosten, en wat is het easy met een goede pala tank om gewoon heel de tijd vollen bak de multi-shotten en volley'en :D hij werd nog niet genoeg 'geraakt' volgen hem dus begon hij maar ineens meerdere groepjes tegelijk te pullen. Zo deden we arca, bot (voor iemand zen arca key), oh en bm achtereen op een drietal uurtjes. Dikke fun op de TS server (pala healer die star trek zat te zien en te slacken omdat hij te weinig te doen had, ik die rustig siggie opsteek en op men steady-shot macro bash...)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
BlaSfem0n schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:57:
eindelijk men cara attunement afgemaakt :)

onze epic gegearede palatank en feral druid mee voor het boosten, en wat is het easy met een goede pala tank om gewoon heel de tijd vollen bak de multi-shotten en volley'en :D hij werd nog niet genoeg 'geraakt' volgen hem dus begon hij maar ineens meerdere groepjes tegelijk te pullen. Zo deden we arca, bot (voor iemand zen arca key), oh en bm achtereen op een drietal uurtjes. Dikke fun op de TS server (pala healer die star trek zat te zien en te slacken omdat hij te weinig te doen had, ik die rustig siggie opsteek en op men steady-shot macro bash...)
GZ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:30:
"Ka'el is niet makkelijker dan Vashj hoor Oo"

DUDEEE nog aan het whipen op kael.. damnnn zijn all 200+ clans die kael op farm hebben net als BT/MHJ enz... te easypeasy boring enz... blijven whipen op kael is zo nep.. dan moet je duidelijk de slackers uit je guild kicken..
Ga jij ook altijd naar de basisschool toe om kinderen uit te lachen die pas na jou daar vanaf komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
batsma schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:06:
[...]

Ga jij ook altijd naar de basisschool toe om kinderen uit te lachen die pas na jou daar vanaf komen?
Tbh denk ik niet dat ie daar al vanaf is .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batsma schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:06:
[...]

Nog nooit gedaan, maar dat is eigenlijk wel een goed idee :D

Ik denk dat jullie zijn post veel te serieus nemen. Volgens mij was het semi-grappig bedoeld, misschien kennen die twee elkaar. Als je er niet op ingaat dan ebt dat vanzelf wel weg.

Verder... gisteren een kara run gedaan als (pala)tank deze keer (vorige keer als healer, maar ach, mijn gear is beter als tank). Een hoop gezeur omdat ik ineens doodging (misschien heb ik op bazen meer dan 1 healer nodig... zucht). Een stuk verderop en een hoop irritatie later ben ik nu aan het overwegen om de palatank te stoppen. Je geeft een hoop op door tank te speccen (net als healer), je soloed toch echt een stuk trager, pvp is een ware hel (tenzij die suffe rogues je proberen te ganken) en dan krijg je vervolgens ook nog gezeur over je heen. Een nare nasmaak dus en ik overweeg om maar gewoon weer een dpser te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:19:
Een stuk verderop en een hoop irritatie later ben ik nu aan het overwegen om de palatank te stoppen. Je geeft een hoop op door tank te speccen (net als healer), je soloed toch echt een stuk trager, pvp is een ware hel (tenzij die suffe rogues je proberen te ganken) en dan krijg je vervolgens ook nog gezeur over je heen. Een nare nasmaak dus en ik overweeg om maar gewoon weer een dpser te maken.
Jammer dat je gelijk zoveel gezeik over je heen krijgt. Ik weet natuurlijk niet hoever jullie met de guild zijn, maar ik vind het niet echt een fijne sfeer als ik dat zo hoor. Bij ons in de guild krijg je zelfs met Leeeroy pulls nog geen gezeik over je heen; tenzij het vaak gebeurd ;) Het gaat tenslotte vooral om te fun.

Dat je aardig wat solo power opgeeft is zeker zo, maar het hangt er dan ook vanaf hoeveel je dat doet. Ik ben op dit moment full Resto spec, en ondanks dat ik een Feral setje heb, kan ik ook vrijwel niks solo. Maar dat doe ik toch niet; en bij questen heb ik altijd wel een guildie die kan helpen als het echt niet lukt.

Heeft natuurlijk ook met je voorkeur te maken, ondanks het gezeur kan dps je natuurlijk sowieso gewoon beter liggen qua wat je leuk vindt. Ik vind healen zeker wel leuk, en ben dan ook nogsteeds blij met mijn spec. Wel ben ik een alt (warlock) aan het levellen voor dps en om later mee te grinden.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Wmm schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:43:
Bedankt voor de reacties, dan is het dus zeer waarschijnlijk toch geen xs4all specifiek probleem ... we beiden last kregen van die lag, zo'n 2 weken geleden.

Als ik nu inlog zit ik op een ping van 100-140 ... 's avonds wordt het veel erger en gaat het makkelijk naar 400 ... dus leek het ons een xs4all probleem.
Hier nog een xs4all patient met exact dezelfde ziekteverschijnselen. De latency was altijd erg laag, nooit veel hoger dan 100ms en nu idd sinds een week of twee is het een drama. Eergisteren in mech regelmatig zelfs rond de 600ms en lag spikes waarin ik een seconde of twee niks kon doen. Dus misschien toch wel een xs4all probleem?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:26:
[...]

Jammer dat je gelijk zoveel gezeik over je heen krijgt. Ik weet natuurlijk niet hoever jullie met de guild zijn, maar ik vind het niet echt een fijne sfeer als ik dat zo hoor. Bij ons in de guild krijg je zelfs met Leeeroy pulls nog geen gezeik over je heen; tenzij het vaak gebeurd ;) Het gaat tenslotte vooral om te fun.

Dat je aardig wat solo power opgeeft is zeker zo, maar het hangt er dan ook vanaf hoeveel je dat doet. Ik ben op dit moment full Resto spec, en ondanks dat ik een Feral setje heb, kan ik ook vrijwel niks solo. Maar dat doe ik toch niet; en bij questen heb ik altijd wel een guildie die kan helpen als het echt niet lukt.

Heeft natuurlijk ook met je voorkeur te maken, ondanks het gezeur kan dps je natuurlijk sowieso gewoon beter liggen qua wat je leuk vindt. Ik vind healen zeker wel leuk, en ben dan ook nogsteeds blij met mijn spec. Wel ben ik een alt (warlock) aan het levellen voor dps en om later mee te grinden.
Gezeik is misschien een groot woord, maar wel een hoop irritatie. Ik heb best hard gewerkt voor de huidige gear (unbuffed 14k armor, 12,5k hp, dodge+parry>35% en uncrushable/uncrittable) en vervolgens zeggen ze doodsimpel dat ik te hard doodga en de druid en warrior makkelijker te healen zijn (druid heeft 16,5khp buffed, minder dodge en enkel pvp gear, warrior ongeveer dezelfde gear) en dat frustreert mij dan weer enorm. Zoveel opgeven en dan te horen krijgen dat datgeen waar je alle moeite voor doet niet goed genoeg zou zijn (terwijl mijn gear volgens mij uitstekend is).

En qua guild, ach het is best een aardige guild verder. Punt is dat ik gewoon gewend was hardcore te raiden met mijn mage (een dik jaar gedaan, we waren toendertijd de nr 1 op die server), toen een tijd gestopt en op een andere server uiteindelijk opnieuw begonnen (zaten een paar RL vrienden). In die guild was het gewoon hard werken maar nooit gezeur. Iedereen deed zijn best voor elkaar en issues of wat dan ook was er nooit. Het lijkt tegenwoordig ook wel alsof iedereen danwel superonbeleefd is danwel het spel echt niet kan spelen (of allebei) op een select aantal mensen na. Beetje jammer.... maar misschien als ik terug ga dpsen dat alles weer goed komt ofzo (jammer wel want op zich vind ik het wel fijn om de verantwoordelijkheid voor een deel in eigen handen te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
[...]

Ik denk dat jullie zijn post veel te serieus nemen. Volgens mij was het semi-grappig bedoeld, misschien kennen die twee elkaar. Als je er niet op ingaat dan ebt dat vanzelf wel weg.

Verder... gisteren een kara run gedaan als (pala)tank deze keer (vorige keer als healer, maar ach, mijn gear is beter als tank). Een hoop gezeur omdat ik ineens doodging (misschien heb ik op bazen meer dan 1 healer nodig... zucht). Een stuk verderop en een hoop irritatie later ben ik nu aan het overwegen om de palatank te stoppen. Je geeft een hoop op door tank te speccen (net als healer), je soloed toch echt een stuk trager, pvp is een ware hel (tenzij die suffe rogues je proberen te ganken) en dan krijg je vervolgens ook nog gezeur over je heen. Een nare nasmaak dus en ik overweeg om maar gewoon weer een dpser te maken.
Ik zou dan eerder overweegen om een /gquit te doen en ergens naartoe te gaan waar je als tank wel geappreciëerd wordt.
Bij ons in de clan guild :+ wordt onze pala-tank wel op handen gedragen bvb, al loopt het ook niet altijd vlekkeloos.
Als de tank doodgaat zijn het de healers die gezeik moeten krijgen, niet de tank :Y)
En het gaat idd vooral om fun hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje aan de huidige druid spelers? ik zit ook weer na te denken om mijn orginele 1e char. met dezelfde naam als deze Gotter (spamposter) ;) uit het stof te halen na 2 jaar, ik hoef maar 10 Lvl's gelukkig :O .

Wat is nu de meest logische talentbuild voor een beetje vlot door quest's heen te harken en te levellen. De laatste keer dat ik ooit met die koe gespeeld heb was die full resto. Dat was nog pre-TBC tijdperk.

Ik kan mij nog herrineren dat in de begin periode het LvL-en heel erg traag ging. Stopte toen de meeste punten in de balance tree. Feral stelde toen niet zo veel voor. Is na een partij patches sterk aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:42:
Een vraagje aan de huidige druid spelers? ik zit ook weer na te denken om mijn orginele 1e char. met dezelfde naam als deze Gotter (spamposter) ;) uit het stof te halen na 2 jaar, ik hoef maar 10 Lvl's gelukkig :O .

Wat is nu de meest logische talentbuild voor een beetje vlot door quest's heen te harken en te levellen. De laatste keer dat ik ooit met die koe gespeeld heb was die full resto. Dat was nog pre-TBC tijdperk.

Ik kan mij nog herrineren dat in de begin periode het LvL-en heel erg traag ging. Stopte toen de meeste punten in de balance tree. Feral stelde toen niet zo veel voor. Is na een partij patches sterk aangepast.
Mijn broer is Feral/Resto en is daar zeer tevreden over (check Kalatin @ Auchindoun op armory)

edit:
maar verder weet ik dus geen sikkepit over dr00dz :)

[ Voor 3% gewijzigd door Evil_Kroki op 11-01-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Balaaaaaance! Most fun spec ingame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Lief dagboek…

Laten we ook is wat beschrijven :). Sinds paar weken begonnen met raiden wat een fun is dat. Imho veel leuker als 5mans we zijn een casual guild dus spelen vooral s’avonds tot een uur of 11. We zijn een friendly guild en ach gebeurd er een wipe jammer kan gebeuren uithuilen en weer doorgaan gaat immers om het plezier daar is het een game voor.

Kara hehe alleen die nightbane is a bitch sometimes maar de rest van de bosses zijn gewoon peaunuts. 1e maal moet je gewoon ff wennen aan het hoe en wat en dan word het wel makkelijk. Komt ook omdat de meeste toch al wat aardige gear daarvandaan hebben en dan wals je er echt vrij makkelijk doorheen.

Deze week ook voor het eerst mee naar gruul en hoppa zonder wipes whatever pewpew plat ging die. Leukste fase was nog bij die king samen met een andere hunter die shaman tanken + 1 healer die ons healde. Rest van de raid deed zijn eigen ding en hij en ik legde die mob gewoon neer terwijl er nog twee andere adds +king nog niet neer waren imba ^^.

Za zijn we ook mee begonnen bear is wel easy maar pfoe die thrash mobs richting die 2e wat een geklooi :) uiteindelijk erdoor en de 2e try ging die eagle ook plat. Helaas werd het al laat en hebben we nog wat zitten klooien op de thrash richting de 3e boss met die irri scouts die als een gek naar die drums gingen. Paar keer wipe en werd al laat dus maar gekapt.

Moeten ons nu dus concentreren op za en 25 mans raids en heb zelf nog wel wat dingen nodig van kara. Guild is na een periode van leaves weer langzaam aan het opbouwen. Helaas kunnen we nog niet zelf de 25mans doen maar daarvoor werken we nog samen met een andere guild. Al met al life is good in the wow World having fun and that’s what count’s.

Dagdag life dagboekje. :w

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Weakling schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:29:
Hier nog een xs4all patient met exact dezelfde ziekteverschijnselen. De latency was altijd erg laag, nooit veel hoger dan 100ms en nu idd sinds een week of twee is het een drama. Eergisteren in mech regelmatig zelfs rond de 600ms en lag spikes waarin ik een seconde of twee niks kon doen. Dus misschien toch wel een xs4all probleem?
Hier een xs4all fast (20mbit) en ik heb de laatste tijd weer regelmatig (vooral 's avonds) dat mijn verbinding er even uit valt. Heb dit al vaker gehad, en ze zouden er (weer) naar gaan kijken. Het is bij mij niet alleen in WoW, ook internet radio valt even uit, en mijn hele modem is connectie kwijt.

Hoezo toeval, ik wordt tijdens het typen van dit bericht door KPN gebeld, ze sturen maandag een montuer langs om de lijn te controleren. Woei.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:32:
[...]

Gezeik is misschien een groot woord, maar wel een hoop irritatie. Ik heb best hard gewerkt voor de huidige gear (unbuffed 14k armor, 12,5k hp, dodge+parry>35% en uncrushable/uncrittable) en vervolgens zeggen ze doodsimpel dat ik te hard doodga en de druid en warrior makkelijker te healen zijn (druid heeft 16,5khp buffed, minder dodge en enkel pvp gear, warrior ongeveer dezelfde gear) en dat frustreert mij dan weer enorm. Zoveel opgeven en dan te horen krijgen dat datgeen waar je alle moeite voor doet niet goed genoeg zou zijn (terwijl mijn gear volgens mij uitstekend is).
Kan begrijpen dat dat vervelend is. Nou heb ik totaal geen verstand van tankgear, maar als ik dat zo lees, lijkt het mij prima. Maar ik heb zelf nog maar t/m Chess Event tanks moeten healen, dus verder geen idee. :) Blijft gewoon jammer dat je ondanks de moeite even verteld wordt "dat je te snel dood gaat".
En qua guild, ach het is best een aardige guild verder. Punt is dat ik gewoon gewend was hardcore te raiden met mijn mage (een dik jaar gedaan, we waren toendertijd de nr 1 op die server), toen een tijd gestopt en op een andere server uiteindelijk opnieuw begonnen (zaten een paar RL vrienden). In die guild was het gewoon hard werken maar nooit gezeur. Iedereen deed zijn best voor elkaar en issues of wat dan ook was er nooit. Het lijkt tegenwoordig ook wel alsof iedereen danwel superonbeleefd is danwel het spel echt niet kan spelen (of allebei) op een select aantal mensen na. Beetje jammer.... maar misschien als ik terug ga dpsen dat alles weer goed komt ofzo (jammer wel want op zich vind ik het wel fijn om de verantwoordelijkheid voor een deel in eigen handen te hebben).
Dat bedoelde ik dus met de guild... Bij ons in de guild is iedereen super aardig en je wordt niet afgekraakt of onbeleefd aangesproken als je iets niet optimaal doet. Wij zijn dan ook casual, scheelt natuurlijk ook.

Ben het wel met je eens, misschien valt het me nu pas op, maar het lijk inderdaad of er steeds meer botte, tactloze mensen in WoW komen. Jammer. Gelukkig heb ik genoeg aardige mensen om me heen verzameld om het niet mijn speelplezier te laten bederven.
Een vraagje aan de huidige druid spelers?

Feral is op dit moment een prima spec. Zowel als dps/tank in 5mans als voor solo. Mocht je met een vast groepje (guild ofzo) alles via instances willen doen, dan is ook Resto een prima spec. Maar wil je vooral solo, zou ik je een Feral/Resto spec aanraden.

[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 11-01-2008 11:51 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Pallie tanks zuigen zwaar !!! Althans, dat was mijn mening voordat 1 an onze holy pallies tank gear begon te verzamelen. Sindsdien is er niets prettiger dan een pallie in heroics / MH / BT. Vooraal de trash in MH is lachen. Oizopower (warrior MT) pakt die en die, Andere prot warrior pakt die en die., en de rest word opgepakt door luichiril (pallie tank).

Maar kans om echt uit te blinken gaat jou dus niet lukken als je zegt dat je een casual guild zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Motto van de Guild : Epic's are good for you But Better for All :)

Kortom : Gear is leuk voor je maar voor de Guild is het beter ( TEAMWORK )

Mijn guild is de Vriendelijkste op de server bij ons , we zijn casual farmen Gruul / Kara / Za en gaan beginnen met SSC / TK enzo weer Zondag begint het in The Eye komt helemaal goed , wij laten mensen de keus we hebben Ouders met Kinderen , maar we hebben ook Hardcore Mensen , En wij zijn allemaal zo Volwassen en Aardig genoeg om een X een drop die je wel had kunnen gebruiken te passen voor een ander DKP ? who needs DKP , wij lossen het op op een normale manier zonder mensen gaan QQ

DKP ( trouwens best goed hoor daar niet van maar voor onze guild werkt het niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:48:
[...]
Ben het wel met je eens, misschien valt het me nu pas op, maar het lijk inderdaad of er steeds meer botte, tactloze mensen in WoW komen. Jammer. Gelukkig heb ik genoeg aardige mensen om me heen verzameld om het niet mijn speelplezier te laten bederven.
De ultieme onbeleefdheid/botheid blijf ik toch mensen in PuG's die je niet met je naam aanspreken, maar met je class.

"Mage, do you have water?"
"Warlock, summon"

HE HAS A NAME!

Maar ja, PuG's zijn natuurlijk ook 8 van de 10 keer kut minder plezierig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:54:
[...]

Pallie tanks zuigen zwaar !!! Althans, dat was mijn mening voordat 1 an onze holy pallies tank gear begon te verzamelen. Sindsdien is er niets prettiger dan een pallie in heroics / MH / BT. Vooraal de trash in MH is lachen. Oizopower (warrior MT) pakt die en die, Andere prot warrior pakt die en die., en de rest word opgepakt door luichiril (pallie tank).

Maar kans om echt uit te blinken gaat jou dus niet lukken als je zegt dat je een casual guild zit.
ik ben nu dus ook bezig om protection gear te gaan scoren.. ten minste. heb nu een item of 6 geloof ik die me goed kunnen helpen..

hoe kan je als beginnend prot tank het beste speccen..? de hele prot tree heeft allemaal wel erg lekkere dingen.. wil er minimaal 41 punten in prikken, maar als je er 60 in doet, gimp je jezelf dan té erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Weakling schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:29:
[...]

Ook ik heb XS4All, eigenlijk nooit algemene problemen anders dan een newsserver die sinds een aantal weken traag is (zo'n 40%).

Sinds de week voor kerst heb ik in de hoofdsteden bij tijd en wijlen wel dat het allemaal hort en stoot en in Shatrath is het eigenlijk nooit "normaal". Hier had ik voor kerst weinig/geen last van. Mijn ping is tijdens horten en stoten wel altijd laag (40-100ms, vaak aan de onderkant), dus wat er precies aan de hand is geen idee. Gisteravond heroic Mech gedaan en geen last gehad van lag (spikes).

Wat echt een drama is, zijn de McAfee virusscanner updates (ja dat ding dat je van XS4All gratis ter beschikking krijgt). Tijdens het updaten is het spel gewoon niet fatsoenlijk te spelen. Dit kan ook Fiesta, uhm Vista, gerelateerd zijn.

Het kan natuurlijk een lokaal routeer probleem zijn. Ik woon in ZO Friesland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:48:
Feral is op dit moment een prima spec. Zowel als dps/tank in 5mans als voor solo. Mocht je met een vast groepje (guild ofzo) alles via instances willen doen, dan is ook Resto een prima spec. Maar wil je vooral solo, zou ik je een Feral/Resto spec aanraden.
Nou het zal dan vooral solo zijn en af en toe een paar onbekende slachtoffers zoeken voor group quest's. Het lijkt mij dus duidelijk dat feral/resto de key is om te levellen, maar gaat nou nog een beetje vlot of nog steeds in een slakkegang?
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:56:
[...]

De ultieme onbeleefdheid/botheid blijf ik toch mensen in PuG's die je niet met je naam aanspreken, maar met je class.

"Warlock, summon"

HE HAS A NAME!

Tja, ik ben er helaas van afhankelijk om enigzins leuke items te kunnen krijgen. Dat is het vervelende als je niet in guild zit of kan komen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

"Warlock, summon"

HE HAS A NAME!

Ja inderdaad , erg vervelend ><

Zelfde als ik een goeie bui heb en help een paar lvl 63's in een instance , gaan ze mij vertellen wat ik moet doen , terwijl i kdie instance al kan dromen
en dan noemen ze je inderdaad MAGE this that , en dan denk ik ok daar gaat de joy om iemand te helpen.....

( en het zijn dan geen ALTS mar puur Main's Pug's van 63 tot 67 ik wel is join om mensen te helpen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Ik vind het op mijn Shaman juist geweldig om een Paladin Tank te moeten healen in plaats van een Druid of Warrior. Vaak heb je bij Druids of Warriors een mob of speler ertussen zitten die net op een onhandige plek staat. Bij een Paladin staat alles op een kluitje, mooi in bereik van Chain Heal en de Totems, vaak hoef je bij een (goede) Paladin Tank ook alleen die persoon te healen, bij Warriors / Druids wil het nog weleens gebeuren dat ze aggro verliezen en je 'onnodig' moet gaan group healen.

@ Okke: Viveka is nu een aantal keer de MT geweest voor mij en m'n vriendin en die doet het toch erg goed. Arcatraz, Durnholde en Black Morass zonder ook maar 1 death gedaan. Misschien is het een idee om Viv binnenkort een keer mee te nemen naar Karazhan om te gearen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Snelste levelen is feral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:59:
Nou het zal dan vooral solo zijn en af en toe een paar onbekende slachtoffers zoeken voor group quest's. Het lijkt mij dus duidelijk dat feral/resto de key is om te levellen, maar gaat nou nog een beetje vlot of nog steeds in een slakkegang?
Killen van mobs (en ook Elites) gaat vrij vlot als Feral. Dus wat dat betreft zal ook het levellen vrij vlot gaan. Ik heb alleen een Druid boven level 30, dus geen idee hoe andere classes levellen. Een voordeel is dat wij op 68 flightform krijgen, wat sowieso weer wat helpt bij sneller levellen. :)
UTwizard schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:06:
@ Okke: Viveka is nu een aantal keer de MT geweest voor mij en m'n vriendin en die doet het toch erg goed. Arcatraz, Durnholde en Black Morass zonder ook maar 1 death gedaan. Misschien is het een idee om Viv binnenkort een keer mee te nemen naar Karazhan om te gearen?
Prima plan! Ik heb nog niet (veel) met 'm samen gespeeld, maar ik heb al van meer gehoord dat het erg goed gaat. :) Zal eens kijken, misschien dat ik voor maandag wel de Kara run organiseer. Dat is nu even een beetje het punt; iemand moet de runs opzich nemen nu Djur even afwezig is, maar dan moet er wel iemand mee die Kara goed kent (qua marken etc).

[ Voor 36% gewijzigd door OkkE op 11-01-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik doe alle heroics met protection paladins. Ik merk gewoon dat sinds TBC protection warriors best de mindere tanks zijn geworden vergeleken met druids en paladins.

In raids tegen een boss zijn ze absoluut in een voordeel daar ze uncrushable kunnen worden. Paladins kunnen lange gevechten wel uitzingen maar als de mana op is hebben ze toch wel een probleem. Echter in heroics en ZA en Kara preffereer ik een paladin tank of zelfs een druid boven een warrior. De TPS bouwen ze heel snel op, kunnen makkelijker meerdere targets tanken en mijn inziens gaat het allemaal veel soepeler.

Mooi voorbeeld is Shattered Halls heroics. Neem een paladin tank mee en je heb geen CC meer nodig. Snelste SH run was binnen 25 full clear. Doe dat maar na met een warrior.

Maargoed het is een kwestie van smaak denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:11:
Ik doe alle heroics met protection paladins. Ik merk gewoon dat sinds TBC protection warriors best de mindere tanks zijn geworden vergeleken met druids en paladins.

In raids tegen een boss zijn ze absoluut in een voordeel daar ze uncrushable kunnen worden. Paladins kunnen lange gevechten wel uitzingen maar als de mana op is hebben ze toch wel een probleem. Echter in heroics en ZA en Kara preffereer ik een paladin tank of zelfs een druid boven een warrior. De TPS bouwen ze heel snel op, kunnen makkelijker meerdere targets tanken en mijn inziens gaat het allemaal veel soepeler.

Mooi voorbeeld is Shattered Halls heroics. Neem een paladin tank mee en je heb geen CC meer nodig. Snelste SH run was binnen 25 full clear. Doe dat maar na met een warrior.

Een pala tank die flink gehealed wordt? Die gaat echt niet out of mana. :)
En idd, pala tank heeft veel voordelen, maar werkt lang niet op alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Op onze pala tank tracht ik in in gevechten altijd minimaal 1 hot te hebben lopen. Ook als hij geen healing nodig heeft. In het ergste geval verminderd hij wat prot gear voor spellldamage gear zodat hij sterkere consecrates kan doen en ook wat meer healing nodig heeft wat dus als voordeel heeft dat je als healer niet in slaap valt en hij genoeg mana heeft om snel door te blazen. Heel af en toe gooi ik zelfs mijn innervate op hem om te voorkomen dat we moeten gaan wachten vanwege een manabreak.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
Fratti schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:11:

ik heb nu ook een pally op lvl 61, die nog naar de 70 moet. Omdat ik in een Vriendenguild zit met het staggering aantal mensen van 6 hebben we eigenlijk geen tank voor instances ( wel veel healers ) . Ik dus ook het toppie plan opgenomen om me pally van retribution naar prot om te speccen en zo outlands door te gaan, ook omdat ik had gehoord dat het best makkelijk Aoe Grinden van mobs dan was.

Omgespecced bak ik er echter helemaal niks van. Zou iemand eens naar me specs en talents kunnen kijken, en wat basis tips over heo de skills te gebruiken en welke items te zoeken etc? ( zit op werk nu maar armory --> character: Geenpardon Server: dunemaul lvl 61 dreanei pally ).

Ik denk zelf omdat ik nog veel te weinig +spelldmg heb dat het niet zo vlot verloopt allemaal =(.

En dan nog wat hoe werkt de macro /castsequence nou eigenlijk? al meerdere malen geprobeerd een Shot sequence proberen te maken voor me hunter maar telkens schiet dat ding maar een keer en stopt dan helemaal met werken. Zelfde voor me priest, zou wel leuk zijn om Fort+Inner fire+fear ward+divine inspiration in een knop te kunnen rammen zodat ik mezelf snel kan volbuffen in een BG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak een macro die begint met /castsequence, daarna shfft klik fort buff in je spellbook, Shift klik inner fire, etc etc.
Dan moet je 4 keer op die knop rammen en heb je al je buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: Zontar
En dan nog wat hoe werkt de macro /castsequence nou eigenlijk?
/castsequence <naam van spell>, <naam van spell>, <naam van spell>

bijvoorbeeld:

/castsequence Curse of Agony, Corruption, Unstable Affliction

Wel aan denken om de juiste case te gebruiken. Je moet dan nog wel 3x op de macro drukken om alledrie de spells te casten ;)

ps. Ik weet niet zeker of er nog een ; achter moet, maar dat moet je zelf maar uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Zontar schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:57:
[...]
En dan nog wat hoe werkt de macro /castsequence nou eigenlijk? al meerdere malen geprobeerd een Shot sequence proberen te maken voor me hunter maar telkens schiet dat ding maar een keer en stopt dan helemaal met werken.
tada

Lazy shoot macro
/castrandom [exists,target=pettarget] Kill Command
/castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot
/script UIErrorsFrame:Clear()

[ Voor 14% gewijzigd door William/Ax3 op 11-01-2008 13:11 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:11:In raids tegen een boss zijn ze absoluut in een voordeel daar ze uncrushable kunnen worden. Paladins kunnen lange gevechten wel uitzingen maar als de mana op is hebben ze toch wel een probleem. Echter in heroics en ZA en Kara preffereer ik een paladin tank of zelfs een druid boven een warrior. De TPS bouwen ze heel snel op, kunnen makkelijker meerdere targets tanken en mijn inziens gaat het allemaal veel soepeler.
Ook warriors kunnen uncrushable worden. Alleen zijn ze op bazen die snel slaan eerder hun shield charges kwijt dan paladin.

Ik heb tijdens het tanken van een baas nog nooit problemen gehad met mana. Je wordt zoveel gehealed dat de mana regen prima is. Trash mobs en normale/herioc instances zijn wel een probleem omdat ik daar niet vaak genoeg wordt geraakt. Dat is op te lossen door meer mobs te pullen. :)

[rant]
Ik heb trouwens een grote hekel aan warriors en druids die moeten laten zien dat ze kunnen aoe tanken. Sta je net lekker een groep mobs af te maken. Probeer je rekening te houden met je mana verbruik, zodat je meteen de volgende groep kunt pakken. Gaan ze mobs van je afhalen. Minder damage op mij en dus minder healing en uiteindelijk minder mana voor mij. Kunnen we wachten voor we de volgende groep kunne pullen.
Als ze nou gewoon de volgende groep zouden gaan halen zou het allemaal veel makkelijker en sneller gaan.
[/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:49:
[...]

Tja, dat lijkt ook alweer eeuwen geleden. Ik heb het zelf niet echt van dichtbij meegemaakt. D.w.z. WoW stond opdat moment even op een laag pitje. Maar ik weet nog wel dat het op Trollbane een tijdje heeft geduurd voordat ze die pre-quest om de poorten te openen hadden afgerond. Maar Blizzard kennende zal er wel weer een timer op die pre-quest worden gezet, zodat die bosses toch unlockt worden na verloop van tijd. Dat hadden ze immers ook gedaan bij de poorten van Ahn Qiraj om te voorkomen dat low populated servers of servers waar guilds nog vol in BwL bezig waren nooit die contend konden unlocken.
vorige realm waar ik zat (dmf) waren verschillende guilds bezig met de quest , mage komt op server na transfer , loopt naar aq en opent de gates :') ik hoop dat ze het dit keer wat slimmer aanpakken om dat soort onzin te voorkomen

[ Voor 27% gewijzigd door dontcare op 11-01-2008 13:16 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zontar schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:57:[...] ik heb nu ook een pally op lvl 61, die nog naar de 70 moet. Omdat ik in een Vriendenguild zit met het staggering aantal mensen van 6 hebben we eigenlijk geen tank voor instances ( wel veel healers ) . Ik dus ook het toppie plan opgenomen om me pally van retribution naar prot om te speccen en zo outlands door te gaan, ook omdat ik had gehoord dat het best makkelijk Aoe Grinden van mobs dan was.

Omgespecced bak ik er echter helemaal niks van. Zou iemand eens naar me specs en talents kunnen kijken, en wat basis tips over heo de skills te gebruiken en welke items te zoeken etc? ( zit op werk nu maar armory --> character: Geenpardon Server: dunemaul lvl 61 dreanei pally ).

Ik denk zelf omdat ik nog veel te weinig +spelldmg heb dat het niet zo vlot verloopt allemaal =(.

En dan nog wat hoe werkt de macro /castsequence nou eigenlijk? al meerdere malen geprobeerd een Shot sequence proberen te maken voor me hunter maar telkens schiet dat ding maar een keer en stopt dan helemaal met werken. Zelfde voor me priest, zou wel leuk zijn om Fort+Inner fire+fear ward+divine inspiration in een knop te kunnen rammen zodat ik mezelf snel kan volbuffen in een BG.
Een pally tank is erg afhankelijk van zijn uitrusting. Als je net gerespecced bent dan is je uitrusting waarschijnlijk nog niet goed genoeg om echt aoe te kunnen grinden.

Spelldamage is zeker in het begin nog niet zo belangrijk. Een spelldamage wapen is voorlopig genoeg. Zorg dat je armor hebt die je voldoende defense en stamina geven. Probeer er altijd voor te zorgen dat je genoeg defense hebt zodat de mobs je niet critten. Mocht je wat warrior armor vinden dat beter is dan wat je nu hebt, ben dan niet bang om het te gebruiken.

Begin met kleine groepjes te aoe tanken (2-3 mobs). Zodat je kunt wennen aan hoe het werkt. Zorg er voor dat de mobs altijd voor je staan. Mobs die voor je staan kun je blocken en geven dus minder damage. Bijkomend voordeel, met holy shield actief geeft iedere block leuke damage terug aan de mob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
dontcare schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:15:
[...]

vorige realm waar ik zat (dmf) waren verschillende guilds bezig met de quest , mage komt op server na transfer , loopt naar aq en opent de gates :') ik hoop dat ze het dit keer wat slimmer aanpakken om dat soort onzin te voorkomen
Briljant !

Hoi Black Qiraji Resonating Crystal
Hoi E-bay value : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo ben gestopt met hardcore raiden (4(5) dagen) op me Mage. Die break met kerstmis heeft me ff terug de RL wereld in gegooid. Ben nu een leuke nederlandse casual guild gejoined. Veelal oudere spelers ook, en ze houden af en toe guildmeetings. Veel relaxter allemaal.

Ben ook weer begonnen met een Pally. Level guildje gemaakt met wat vrienden en kijken waar het strand. Wil gewoon een aantal classes richting de 60+ hebben. Ook met het oog op WotLK en wat ze dan gaan doen met de classes en het DK tank verhaal.

Vanavond weer beginnen aan Kara met nieuwe guild. Wel leuk om spelers te introduceren in Kara en 10 man raiding. Denk dat de helft nog nooit daar geweest is.

En met me Druid gaat het ook prima. Ze is echt een blue magnet. Denk al dat ik zo'n 400-500g aan blue's heb verkocht. Had ook snel mijn mount al..zit nu weer op 400g en ben halverwege 63 met nog Zang/Terrok/Nagrand te gaan. Dus:

- 61 worden in Azeroth
- 62 worden door overige quests in Azeroth en Hellfire/Zang instances.
- Dan questen in Hellfire/Zang/Terrok.
- Lange Nagrand grind naar 70. Met LW/Skinning wel lekker dacht ik.
- Lvl 68 flightform
- Met 70 dan BEM/NS/SMV quests doen voor wat G
- Kara attunement
- Exhalted met CE
- Daily quests (gief patch 2.4)
- Einddoel is dan Epic Flyingform..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
BootVluchteling schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:19:
ik deel volledig jouw frustratie, maar houd het aub vriendelijk, voordat er een modje weer huis komt houden...
Frustratie? Aan dergelijke prutsers ga ik geen clocktick hersencapaciteit spenderen...
Feral naar mangle toebouwen en dan in resto tot en met Omen of Clarity nemen. Vooral Mangle is enorm lekker.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:56:
[...]

ik ben nu dus ook bezig om protection gear te gaan scoren.. ten minste. heb nu een item of 6 geloof ik die me goed kunnen helpen..

hoe kan je als beginnend prot tank het beste speccen..? de hele prot tree heeft allemaal wel erg lekkere dingen.. wil er minimaal 41 punten in prikken, maar als je er 60 in doet, gimp je jezelf dan té erg?
nope, je doet alleen iets van 10 punten in retri om parry+5% te pakken, de rest gaat allemaal in de uberbloated prot-tree. pak alle mitigation en stamina talents die je kan krijgen, reckoning is slecht, hoe beter je mitigation wordt hoe minder vaak hij procced namelijk.

paladins kennen geen 41/20 builds, behalve holy. retri en prot zitten teveel belangrijke talents in die je MOET hebben. je gimped jezelf alleen als je niet precies specced wat je voor je taak nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
Verder... gisteren een kara run gedaan als (pala)tank deze keer (vorige keer als healer, maar ach, mijn gear is beter als tank). Een hoop gezeur omdat ik ineens doodging (misschien heb ik op bazen meer dan 1 healer nodig... zucht). Een stuk verderop en een hoop irritatie later ben ik nu aan het overwegen om de palatank te stoppen.
Ik weet niet in welk gedeelte je snel doodging, bij mij was dat in de kamer van moroes.
Ze wouden een pala hebben voor moroes, dus ben ik uitgelogd met mijn warrior en kwam met mijn tankadin (490+ defence en +250 spell-damage).We moesten de kamer voor moroes nog wel cleanen.

Ik ben op de trash 2 keer doodgegaan, en wel om de volgende reden (HP 12k+).
Aan de zijkant van de kamer staan 2 valets, deze worden door de tanks opgepakt.
Echter, als ze laag in HP komen, maken ze je dronken, en kan je "holy shield" niet meer gebruiken, dus veel burst-damage. de druide-healers waren hier niet op ingespeeld dus 2x dood.
Echter, met paladin trash moroes, moroes, trash maiden en maiden zelf geen enkel probleem ondervonden als tank zijnde.

En tankadin zwak ?? Je moet met grinden er voor zorgen dat je alleen melee pakt en geen casters.
Heb nog nooit zo makkelijk consortium rep gefarmed tot exalted in netherstorm. Op je paartje 15-20 mobs verzamelen, en dan killen maar.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Hydra schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:23:

Feral naar mangle toebouwen en dan in resto tot en met Omen of Clarity nemen. Vooral Mangle is enorm lekker.
Ja dat gaat erg lekker. Ik volg zelf deze http://druid.wikispaces.com/Feral_Leveling
Moet alleen nog wel iets meer tank ervaring op doen, maar ben niet ver van Lacerate af. Dan is het Mangle buff ophouden en Lacerate spammen. Met wat FF erin. Ramp/BF gaat me redelijk af.. en heb nog wel wat instances te gaan om te oefenen.

Kan wel zijn dat ik nog een iets andere build neem als ik 70 ben maar weet het nog niet zeker.. Die stun resist is ook wel lekker namelijk.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:19:
[...]

Een pally tank is erg afhankelijk van zijn uitrusting. Als je net gerespecced bent dan is je uitrusting waarschijnlijk nog niet goed genoeg om echt aoe te kunnen grinden.

Spelldamage is zeker in het begin nog niet zo belangrijk. Een spelldamage wapen is voorlopig genoeg. Zorg dat je armor hebt die je voldoende defense en stamina geven. Probeer er altijd voor te zorgen dat je genoeg defense hebt zodat de mobs je niet critten. Mocht je wat warrior armor vinden dat beter is dan wat je nu hebt, ben dan niet bang om het te gebruiken.

Begin met kleine groepjes te aoe tanken (2-3 mobs). Zodat je kunt wennen aan hoe het werkt. Zorg er voor dat de mobs altijd voor je staan. Mobs die voor je staan kun je blocken en geven dus minder damage. Bijkomend voordeel, met holy shield actief geeft iedere block leuke damage terug aan de mob.
ik was al zo slim geweest om niet het eerste beste groepje van 15+ man in te rennen ja :9 . maar dan sta ik daar met 3 mobs en me schildje een beetje te staan, holy shield poppen, en consecration. na 4x dat herhaald te hebben ben ik oom en moet ik nog 50% van de mobs om me heen =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
batsma schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:24:
[...]

nope, je doet alleen iets van 10 punten in retri om parry+5% te pakken, de rest gaat allemaal in de uberbloated prot-tree. pak alle mitigation en stamina talents die je kan krijgen, reckoning is slecht, hoe beter je mitigation wordt hoe minder vaak hij procced namelijk.

paladins kennen geen 41/20 builds, behalve holy. retri en prot zitten teveel belangrijke talents in die je MOET hebben. je gimped jezelf alleen als je niet precies specced wat je voor je taak nodig hebt.
bedankt voor je antwoord! heb je een indicatie hoeveel prot-gear ik nodig heb, voor ik kan tank-speccen..? ik heb nu een item of 6.. moet een main hand scoren.. beetje T0 spul (die 5 setpieces gedoe) en hier en daar een greenie..

de paladintank die heroic ramps tankde, zat practisch full blue. waar ligt de grens wanneer het wel en niet kan..? ik wil allereerst ff dat sword uit heroic mech scoren, en evt. paar gems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godsamme klote bugs, net al 4x dood gegaan, bij die klote Grangol'var paupers. Staan een paar bugged summoners voor dat gebouw waar ik in moet. Aaargh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:34:
[...]

bedankt voor je antwoord! heb je een indicatie hoeveel prot-gear ik nodig heb, voor ik kan tank-speccen..? ik heb nu een item of 6.. moet een main hand scoren.. beetje T0 spul (die 5 setpieces gedoe) en hier en daar een greenie..

de paladintank die heroic ramps tankde, zat practisch full blue. waar ligt de grens wanneer het wel en niet kan..? ik wil allereerst ff dat sword uit heroic mech scoren, en evt. paar gems
de absolute ondergrens is 490 defence, dan kan je namelijk niet meer gecrit worden. ik zou zelf pas echt heroics gaan tanken wanneer je ook niet meer crushing blows kan krijgen, dat is 102.4% mitigation/avoidance. (vanaf 90-95% lukt ook wel) kijk ook eens als je thuis bent op de maintankadin site, die is al eens gepost. hier staat alles op wat je moet/wil weten.

je wilt trouwens een casterzwaard hebben niet een warrior-tank wapen. koop het caverns of time zwaard, zit ook nog eens netjes 30 stamina op. of de merciless gavel voor 2K arena punten ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door batsma op 11-01-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
batsma schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:48:
[...]

de absolute ondergrens is 490 defence, dan kan je namelijk niet meer gecrit worden. ik zou zelf pas echt heroics gaan tanken wanneer je ook niet meer crushing blows kan krijgen, dat is 102.4% mitigation/avoidance. (vanaf 90-95% lukt ook wel) kijk ook eens als je thuis bent op de maintankadin site, die is al eens gepost. hier staat alles op wat je moet/wil weten.
uhm, ik ben eerst van plan om normale instances te tanken.. (Slabs, SV en die dingen..) hoe denk je dat het daarmee zit..? is het verstandig om eerst elke armorslot van je equip in def-gear te krijgen, of is 7/10 items voldoende oid..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:50:
[...]

uhm, ik ben eerst van plan om normale instances te tanken.. (Slabs, SV en die dingen..) hoe denk je dat het daarmee zit..? is het verstandig om eerst elke armorslot van je equip in def-gear te krijgen, of is 7/10 items voldoende oid..?
zolang je de 490 defence haalt geen enkel probleem, probeer daarbij boven de 200 SpellDamage uit te komen, verder is block rating je (agro) vriend samen met SD.

CC hoor je te haten, omdat dat alleen maar een mega mana-drain is :). dus zaak om een goede healer mee te hebben en gewoon volle groepen pullen. Consecration en holy shield + judgement of wisdom en seal of righteousness zijn ook goede gabbers van je.

[ Voor 19% gewijzigd door batsma op 11-01-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

StupidMonkey schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 01:47:
[...]

Tja je mist NOGAL wat Defense... je zit atm op 329 met de gear die je aan hebt. Dit is op lvl 66 veel te weinig. Ik weet niet hoeveel je op 66 prcs nodig hebt, maar ik gok zo dat je minimaal 425 moet hebben.... Snap ook wel waarom de healers het zwaar hebben bij jou dan ;). Dus je zult je ook wat moeten focussen op +defense gear... beter nog, richt je eerst op defense (op lvl 70 heb je minimaal 490 nodig als tank) en ga daarna aan je gear sleutelen wat betreft +sta / dodge / agi etc... ;)

succes

@Wmm:

Ik zit ook bij Xs4all en speel op Emerald Dream, heb gelukkig geen last van lag... misschien dat jullie allebei iets in de achtergrond hebben draaien? (wilde gok)
druids hebben indien 3/3 SoF (survival of the fittest) 'maar' 415 def nodig om uncrittable te worden
zijn probleem is imo dat hij dps gear heeft en geen tank gear , zijn armor is te laag en dus wordt ie hard geraakt.
Dus imo op lvl68 de braxxis staff of slumber halen , volgens mij krijg je rond dit level ook wat tank items (hoog armor dus) van quests , zodra het kan de heavy clefthoof set (nb geen leatherworking nodig om het te dragen , alleen nodig voor de set bonus) , def maakt imo nog niet echt uit (voor lvl70) , een eventuele crit moet nog wel op te vangen zijn , vraag me uberhaubt af of je wel hoog in de +def kan komen als druid voor lvl70 zelf niet gedaan nl en tanken ging mij prima af :)
Armor bonus van agi is trouwens te verwaarlozen imo , zeker in dire bear form gezien het niet gemultiplied wordt door de armor bonus afaik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
dontcare schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:57:
[...]

druids hebben indien 3/3 SoF (survival of the fittest) 'maar' 415 def nodig om uncrittable te worden
zijn probleem is imo dat hij dps gear heeft en geen tank gear , zijn armor is te laag en dus wordt ie hard geraakt.
Dus imo op lvl68 de braxxis staff of slumber halen , volgens mij krijg je rond dit level ook wat tank items (hoog armor dus) van quests , zodra het kan de heavy clefthoof set (nb geen leatherworking nodig om het te dragen , alleen nodig voor de set bonus) , def maakt imo nog niet echt uit (voor lvl70) , een eventuele crit moet nog wel op te vangen zijn , vraag me uberhaubt af of je wel hoog in de +def kan komen als druid voor lvl70 zelf niet gedaan nl en tanken ging mij prima af :)
Armor bonus van agi is trouwens te verwaarlozen imo , zeker in dire bear form gezien het niet gemultiplied wordt door de armor bonus afaik ...
De heals die je krijgt van imp. leader of the pack zijn dan natuurlijk wel supergoed, dus gewoon lekker agi stacken voor dodge, armor en meer crits, dus heals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batsma schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:48:[...]

je wilt trouwens een casterzwaard hebben niet een warrior-tank wapen. koop het caverns of time zwaard, zit ook nog eens netjes 30 stamina op. of de merciless gavel voor 2K arena punten ofzo.
De ondergrens van 490 defense is voor mobs die level 73 zijn. In normale en herioc instances zijn de mobs maximaal level 72, daar heb je 485 defense voor nodig om niet gecrit te worden. Iedere level lager is 5 defense lager.

Alleen mobs die 3 levels hoger zijn kunnen crushen. Dus normaal gesproken als je in een normale of herioc instance bent op level 70, is het niet nodig om uncrushhable te zijn. Maar het kan geen kwaad. Door die grote hoeveelheid avoidance wordt het heel makkelijk om meerdere groepen tegelijk te tanken.

Het cavern of times zwaard is een van de twee beste pre-epic wapens die beschikbaar zijn voor een pally tank. Als je toch naar de caverns of time gaat, kijk dan ook naar de blauwe plate broek die ze daar verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:34:[...]

In eerste instantie moet je er voor zorgen dat je niet gecrit kan worden. Daarna ga je stamina stacken en langzaam naar uncrushable toewerken.

Dat zwaard uit herioc mech is niet de moeite waard voor prot pallies. Ik zou het alleen gebruiken als je grote moeite hebt om uncrittable te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
ImdaMned schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:54:
[...]

Zoals Trollie al zegt, onze protadin heeft gewoon volgehouden. PMs naar ons officership met redenen waarom een prot pala wel werkt, en we hebben het gewoon geprobeerd, ook omdat onze druid tanks het nodig vonden door het groene gras van de buren te gehypnotiseerd te worden. En nu in MH/BT is het ideaal. Low hitting trash mobs worden door de pala tank perfect opgepakt. 8 Fel Beasts in de trashwaves voor Azgalor worden door 1pala opgepakt, vervolgens een shaman gehealde melee groep erop en 6 man CCed en killed 8 trashmobs zonder dat iemand daar naar om hoeft te kijken. Ik ben in elk geval goed te spreken over de huidige protadins. Het enige nadeel, maar dat hebben warriors ook is dat ze ruim minder hps hebben dan een dr00d, wat bij bepaalde fights wel een voordeel zou zijn.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:22:
[...]

De ondergrens van 490 defense is voor mobs die level 73 zijn. In normale en herioc instances zijn de mobs maximaal level 72, daar heb je 485 defense voor nodig om niet gecrit te worden. Iedere level lager is 5 defense lager.

Alleen mobs die 3 levels hoger zijn kunnen crushen. Dus normaal gesproken als je in een normale of herioc instance bent op level 70, is het niet nodig om uncrushhable te zijn. Maar het kan geen kwaad. Door die grote hoeveelheid avoidance wordt het heel makkelijk om meerdere groepen tegelijk te tanken.

Het cavern of times zwaard is een van de twee beste pre-epic wapens die beschikbaar zijn voor een pally tank. Als je toch naar de caverns of time gaat, kijk dan ook naar de blauwe plate broek die ze daar verkopen.
ik sta nu net voor de vendor.. glyph gekocht, sword gekocht, haal ik ook gelijk het broekje..

paar screenies..

Afbeeldingslocatie: http://xs123.xs.to/xs123/08025/def648.jpg.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs123.xs.to/xs123/08025/spell464.jpg.xs.jpg

ik heb in totaal beschikbaar:

1 metagem slot
3 yellow slots
2 blue slots
2 red slots

moet ik ze volprikken met 6 def, 4 sta gems? of 12 sta gems, 8 def gems..? ik ben zelf JC, dus alles behalve 12 sta kan ik zelf slijpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:19
Vraagje aan de andere pally tanks hier. Ik merk op mijn prot-pallie altje regelmatig dat veel spelers het hele idee van pally tanks totaal niet begrijpen.
Mages/Hunters die (melee)mobs blijven CC-en, arms/fury warriors die het nodig vinden om een mob van me af te halen (leuk voor de healer ook :S), etc, etc.
Toppunt was een mage vorige week in SV, die ondanks mijn marks gewoon op de Skull-mark ging sheep-pullen. Vervolgens kwaad werd dat ik daar wat van zei (zijn commentaar "Hey dude, I have 4 lvl70s!").
Bij de volgende pull dus na zijn sheep lekker alles op m af laten lopen en uit de groep gekicked.
Men schijnt te denken dat alle tanks werken zoals een warrior :S
Hebben jullie daar ook last van ?

Ik heb zelf vrij veel +sta gems, ik zit aan 514 defense nu, maar mn stamina blijft wat achter :(

[ Voor 6% gewijzigd door Sleepie op 11-01-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:35:
[...]

moet ik ze volprikken met 6 def, 4 sta gems? of 12 sta gems, 8 def gems..? ik ben zelf JC, dus alles behalve 12 sta kan ik zelf slijpen...
koop ff het epic schild bij de sha'tar vendor, verder ff op AH kijken wat je nog voor andere tank spullen kan kopen. ik denk dat je nu zelf wel weet wat je moet doen
spoiler:
defence
en natuurlijk 12 stamina gems :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

[...]

"Warlock, summon"

HE HAS A NAME!

eerder
trade window opent......
......
......
MAGE! water! FFS!
ik maak batch rank1 water ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
Sleepie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:38:
Vraagje aan de andere pally tanks hier. Ik merk op mijn prot-pallie altje regelmatig dat veel spelers het hele idee van pally tanks totaal niet begrijpen.
Mages/Hunters die (melee)mobs blijven CC-en, arms/fury warriors die het nodig vinden om een mob van me af te halen (leuk voor de healer ook :S), etc, etc.
Toppunt was een mage vorige week in SV, die ondanks mijn marks gewoon op de Skull-mark ging sheep-pullen. Vervolgens kwaad werd dat ik daar wat van zei (zijn commentaar "Hey dude, I have 4 lvl70s!").
Bij de volgende pull dus na zijn sheep lekker alles op m af laten lopen en uit de groep gekicked.

Ik heb zelf vrij veel +sta gems, ik zit aan 514 defense nu, maar mn stamina blijft wat achter :(
Klopt er zijn een heleboel lui die het niet willen begrijpen, ik denk dat je met die mage de correcte oplossing hebt gebruikt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Sleepie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:38:

Casters sheepen is in principe toch niets mis mee met pally tanks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
ImdaMned schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:41:
Casters sheepen is in principe toch niets mis mee met pally tanks ?
Nope, maar gaarne na de pull en hetgeen ik mark om te sheepen.
Niet op eigen houtje iets sheepen wat ik als first target mark en dat ook nog zonder iets te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

ImdaMned schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:21:
[...]

Briljant !

Hoi Black Qiraji Resonating Crystal
Hoi E-bay value : )
en titel en mount :') waarmee hij door de steden ging paraderen om het iedereen nog eens in te wrijven vervolgens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Trouwens, even over marks...

Hoe is bij jullie de verdeling, want ik heb het idee dat het (onbewust?) op onze server bij iedereen gelijk is. Soms bij een PUG vraagt iemand het nog wel eens, maar het is altijd het zelfde. Bij jullie ook?

code:
1
2
3
4
5
Skull           maintank
X               ook maintank of offtank
Moon            sheep
Blue Square     hunter trap
Star            vaak sap of shackle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
OkkE schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:46:

Hoe is bij jullie de verdeling, want ik heb het idee dat het (onbewust?) op onze server bij iedereen gelijk is. Soms bij een PUG vraagt iemand het nog wel eens, maar het is altijd het zelfde. Bij jullie ook?

code:
1
2
3
4
5
Skull           maintank
Moon            sheep
yup, en Diamond is bij ons meestal fear/seduction
Alleen toen ik overlaatst met mijn mage in ramparts was, beweerde de warrior dat Star "normaal gezien" Sheep is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
OkkE schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:46:

code:
1
2
3
4
5
Skull           maintank
Moon            sheep
Is totaal verschillend eigenlijk. Skull is altijd wel main-tank maar verder heb ik al vanalles meegemaakt eigenlijk.
In onze guild is vrij normaal:
Skull -> MT
Moon -> OT
Star -> Sheep
Diamond - Shackle
Cirlce -> Banish
Triangle -> Trap

Als ik mark in een PUG of en guild-group met mensen die dat niet echt gewend zijn, som ik alle marks die ik wil gebruiken aan het begin van de run even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

batsma schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:00:
[...]

De heals die je krijgt van imp. leader of the pack zijn dan natuurlijk wel supergoed, dus gewoon lekker agi stacken voor dodge, armor en meer crits, dus heals.
agi is niet onbelangrijk :) zeker voor crit & dodge niet , hij haalde agi aan als stat voor extra armor.
als je agi stacked voor crit & dodge is dat prima maar eerst zou ik als tank toch echt eerst voor de vitale stats als armor/stam/def gaan en daarna pas agi stacken voor idd de dodge/crits en dan niet eens voor het beetje healing dat ik krijg van lotp (gruul hits you for 12089 , leader of the pack heals you for 617 , njah who cares :p )
Sleepie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:51:

Als ik mark in een PUG of en guild-group met mensen die dat niet echt gewend zijn, som ik alle marks die ik wil gebruiken aan het begin van de run even op.
:') en dan hele discussies krijgen over dat ze een andere mark willen , hoe vaak ik dat wel niet heb meegemaakt en dat ze dan vervolgens toch heel eigenwijs iets anders gaan lopen cc omdat daar het mark staat dat ze willen (insta kick ofc)

[ Voor 26% gewijzigd door dontcare op 11-01-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
batsma schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:39:
[...]

koop ff het epic schild bij de sha'tar vendor, verder ff op AH kijken wat je nog voor andere tank spullen kan kopen. ik denk dat je nu zelf wel weet wat je moet doen
spoiler:
defence
en natuurlijk 12 stamina gems :P
ik heb nog klein beetje rep ervoor nodig.. paar heroic mech runs maar doen dan..

ennuh, betreft marks

skull=nuke
X= 2nd target/offtank
*=sheep
diamond=fear/seduce/banish
shield=sap
triangle=trap ongeveer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
shield = de oranje cirkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verschilt dus toch nog wel aardig (behalve skull & x), dan zal het vooral toeval zijn dat ik vaak de zelfde marks tegen kom. Of op mijn realm is er een standaard ontstaan, die blijkbaar op andere servers totaal anders is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm dat met die marks is toch niet overall gelijk hoor, als caster dus mage krijg ik vaak moon of star toegewezen. Maar ja het kan zomaar weer zijn dat ik bijvoorbeeld de eerst volgende keer als ik in een instance zou zijn weer een andere mark krijg toegewezen.

Dus je kan rustig stellen dat daar eigenlijk geen vaste logica inzit. Er zal bij guildleden onderling wel een vaste logica zijn voor wie welke mark bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:51:
Is totaal verschillend eigenlijk. Skull is altijd wel main-tank maar verder heb ik al vanalles meegemaakt eigenlijk.
Onze MT staat erop dat haar target de moon krijgt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik sta nu net voor de vendor.. glyph gekocht, sword gekocht, haal ik ook gelijk het broekje..

paar screenies..

[afbeelding]
[afbeelding]

ik heb in totaal beschikbaar:

1 metagem slot
3 yellow slots
2 blue slots
2 red slots

Ik ga meestal wel voor de socketbonusses, als ze een beetje zinvol zijn. rood doe ik vaak 8dodge in, blue 12sta yellow 6sta4def. Als de bonussen niet aantrekkelijk zijn, gewoon 12sta. Hangt ook van voorkeur af, ik houd gewoon van een lekkere hoge avoidance (dodge vooral(

Als je genoeg avoidance hebt en 'genoeg' health kun je ook altijd voor 6sta5spelldamage gaan. Lekker voor wat extra threat.

PS: Ik had de screenies nog niet genoeg bekeken, je moet nog heel wat gear veranderen om Heroics en raids en zo te kunnen tanken.

- Als eerste doel: 490 defense
- daarna, 12k health
- daarna, 102,4 avoidance (block+dodge+parry+to-miss+Holyshield) Voor tegen lvl 73 targets

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:03:
Dus je kan rustig stellen dat daar eigenlijk geen vaste logica inzit. Er zal bij guildleden onderling wel een vaste logica zijn voor wie welke mark bedoeld is.
Viel me dus op dat in eigenlijk elke party of raid, waar ik in zit, de zelfde marks gebuikt zie worden voor het zelfde doel. Vandaar mijn vraag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
si..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.wowinsider.com/media/2007/09/telephone-girl-copy.jpg

Verder maakt het mij op zich niet zoveel uit. Zolang het doel van iedere mark maar duidelijk is. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

bij ons op terenas meestal

skull: mt
cross: ot of sap
star: sheep
square: trap
diamond/circle: seduce/banish/shackle

hangt er van af welke classes er mee zijn, en wordt vooraf normaal wel nog eens verteld...

tuurlijk, als er een pala tank is --> no marks needed, just aoe and nuke away :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oranje cirkel is toch de nipple? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Zoals Okke het aangeeft is het op Executus ook standaard. Al hoeft skull niet perse tank te betekenen, maar 1e target en X 2e target, vaak zullen deze ook getanked worden, maar niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
BlaSfem0n schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:08:
bij ons op terenas meestal

skull: mt
cross: ot of sap
star: sheep
square: trap
diamond/circle: seduce/banish/shackle

hangt er van af welke classes er mee zijn, en wordt vooraf normaal wel nog eens verteld...

tuurlijk, als er een pala tank is --> no marks needed, just aoe and nuke away :)
Same on Bladefist only Moon=Sheep , Star = Fear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

is er een addon waarmee je kan zien of je een Shadowflame / Flameshadow (lock T4) proc krijgt? dmv geluid oid?

[ Voor 4% gewijzigd door NoTimeRemains op 11-01-2008 15:15 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

NoTimeRemains schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:14:
is er een addon waarmee je kan zien of je een Shadowflame / Flameshadow (lock T4) proc krijgt? dmv geluid oid?
had vroeger wel een scrolling combat text addon die announcte met geluid en al wanneer er iets proccte... weet wel zo niet meteen de naam ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Zou kunnen met een SCT (scrolling combat text addon) als bijvoorbeeld Parrot (ace) addon, denk ik. Ik zie er ook de procs van mn Spellstrike set mee bijvoorbeeld.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:34

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Je kunt met de vanilla interface (dus wow zonder add-ons) ook scrolling combat texts aanzetten in de interface opties, als je aura's aanzet zie je procs (van bv Nightfall enzo) langskomen in beeld. Denk dat dat voor jouw proc ook geldt maar kan dat niet controleren bij gebrek aan Voidheart gear :/

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:09:
[...]

De oranje cirkel is toch de nipple? :)
Circle of Nipple inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]1 metagem slot
3 yellow slots
2 blue slots
2 red slots

Dit ligt aan welke stats je op dat moment nodig hebt.

Ik persoonlijk ben geen fan van de gems die geen stamina hebben. Als je genoeg avoidance en defense hebt en je hebt de gem bonus niet nodig, ga dan voor stamina. Als je meer avoidance nodig hebt, ga dan voor gems met stamina en iets anders zoals 4def+6stam, 4agi+6stam of toch gewoon 12 stamina.

Kijk anders hoe ik heb gegemmed. Ik wil niet zeggen dat het absoluut zo moet, maar volgens mij heb ik het niet slecht gedaan. Ik kan zo niet bij de armory, zoek even op Chani op Deathwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
UTwizard schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:28:
[...]

En het groene bikinibroekje natuurlijk.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
[...]

Tis dus niet alleen op onze realm dat hij zo genoemt wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Capa schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:37:
[...]

Tis dus niet alleen op onze realm dat hij zo genoemt wordt :+
Volgens mij is dat met de skull zo ongeveer de enige die realm-breed hetzelfde is.

Skull = main tank.
Circle = nipple

:p

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

[...]

Orange :+

althans, zo noemen wij hem

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Bij ons is het ook Nipple. Met sommigen wordt er ook wel eens: "Moon the sheep" geroepen! :9

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:42:
[...]

Orange :+

althans, zo noemen wij hem
In de guild waar ik in zat, noemden we dat ding altijd Pizza. Elke raid was het weer fun om wie dit keer de pizza mocht tanken :D
T!m0n schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:50:
Skull = Main tank
Cross = 2nd target
Moon = Sheep
Square = Trap
Star = Sap
Zo doe ik het altijd
Dat hou ik ook altijd aan, tenzij iemand het anders wilt in de groep.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Skull = Main tank
Cross = 2nd target
Moon = Sheep
Square = Trap
Star = Sap
Zo doe ik het altijd