Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 145 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.201 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Skull - MT
Cross - OT
Moon - Sheep
Square - Trap
Star/Diamond/Circle etc - random CC mogelijkheden, vooraf aan personen toegekend

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Neelon schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:39:
[...]

Volgens mij is dat met de skull zo ongeveer de enige die realm-breed hetzelfde is.

Skull = main tank.
Circle = nipple

:p
niet bij ons.
skull is kill target
Star MT1
Nipple MT2
moon sheep etc etc

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:55:
[...]

niet bij ons.
skull is kill target
Star MT1
Nipple MT2
moon sheep etc etc
Wie tankt je kill target dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skullcrusher, of in ieder geval m'n guild heeft als afwijkend:
Orange = nipple
Purple = gay (worden ook wel raidmembers mee gemarked, fijn :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:33:
[...]

Dit ligt aan welke stats je op dat moment nodig hebt.

Ik persoonlijk ben geen fan van de gems die geen stamina hebben. Als je genoeg avoidance en defense hebt en je hebt de gem bonus niet nodig, ga dan voor stamina. Als je meer avoidance nodig hebt, ga dan voor gems met stamina en iets anders zoals 4def+6stam, 4agi+6stam of toch gewoon 12 stamina.

Kijk anders hoe ik heb gegemmed. Ik wil niet zeggen dat het absoluut zo moet, maar volgens mij heb ik het niet slecht gedaan. Ik kan zo niet bij de armory, zoek even op Chani op Deathwing.
heb je die screenshots gezien..? daarop zie je mn stats namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

dontcare schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:52:
[...]

:') en dan hele discussies krijgen over dat ze een andere mark willen , hoe vaak ik dat wel niet heb meegemaakt en dat ze dan vervolgens toch heel eigenwijs iets anders gaan lopen cc omdat daar het mark staat dat ze willen (insta kick ofc)
Zo herkenbaar, laatst nog in Durnholde met een Mage en een Rogue. Ik snap niet waarom het zo moeilijk is en je een vast mark "moet" hebben. Als jij Cross, Circle, Moon whatever toegewezen krijgt voor sheep/sap whatever is het toch niet zo moeilijk te onthouden? Ik pas mij op mijn mage altijd aan wat de marks zijn die de marker aangeeft. Zo loos om discussie aan te gaan :z

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoUdViS schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:21:

Zo herkenbaar, laatst nog in Durnholde met een Mage en een Rogue. Ik snap niet waarom het zo moeilijk is en je een vast mark "moet" hebben. Als jij Cross, Circle, Moon whatever toegewezen krijgt voor sheep/sap whatever is het toch niet zo moeilijk te onthouden? Ik pas mij op mijn mage altijd aan wat de marks zijn die de marker aangeeft. Zo loos om discussie aan te gaan :z
Idd het boeit niet wat voor mark je krijgt toegewezen, mits er maar duidelijk word aangegeven wie welke mark krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

T!m0n schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:50:
Skull = Main tank
Cross = 2nd target
Moon = Sheep
Square = Trap
Star = Sap
Zo doe ik het altijd
yup zo doen wij het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
GoUdViS schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:21:
[...]

mja, volgens mij zijn er ook macro's die gebruik maken van marks/focus (makkelijk resheepen zonder target te hoeven wisselen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Tis Rustig Vandaag op het Forum @ Wow Section Vrijdag iemand :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/clearfocus [target=focus,dead]
/clearfocus [target=focus,noexists]
/focus [target=focus,noexists]
/script SetRaidTarget("focus", X)
/cast [target=focus] Polymorph
/stopmacro [nogroup]

X = cijfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Zoals wij het in guild doen:
Skull = First Kill/Main tank
Cross = Second Kill/Off tank
Circle = Third Kill/Boss(Bigwigs gebruikt standaard skull om te marken)
Star/Diamond/Triangle/Moon/Square = Sheep/Sap/Trap/Shackle/Banish/Enslave afhankelijk van de aanwezige CC worden die toegewezen aan 1 persoon zodra ze voor de eerste keer nodig zijn.
Ook worden de CC marks soms gebruikt om Patrol's te marken zodat we ze aan zien komen lopen.

Verder progressie deze week, tussen haakje het aantal pogingen:
Woensdag: (Attumen(1st), Moroes(1st), Maiden(3rd), Opera(2nd),
Donderdag:Curator(5th), Chess(2nd).

Curator was echt even een wall dit keer, hadden 3 melee DPS, en 2 van de 3 DPS die duidelijk achterbleef op de meters. waardoor we efficient 2 goede Melee DPS en 1 goede ranged DPS hadden.
Na dus een eerste aantal pogingen waarbij iedereen in een O ging staan en die ranged dan ook nog achteruit liepen als ze een flare op zich hadden, de raid leader maar gevraagd of ik nog wat stratwijzigingen mocht doorvoeren. Kort gezegd:
Tank tegen de muur
Ranged er in een U vorm omheen.
Melee DPS kort bij Curator om ze snel mogelijk flares op te pakken, proberen terug te pullen naar Curator(vooral bij laatste flare op begin van Evocation)

ook onze main healer die er op het healer channel waarschijnlijk flink met de zweep overheen is gegaan droegen toen bij aan een zeer mooi resultaat, Curator down zonder ook maar 1 raid member neer, was wel leuk dus, 4of5 wipes en dan eigenlijk flawless :)

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:03:
Onze MT staat erop dat haar target de moon krijgt. :P
Toen we nog in BWL zaten stond de MT er altijd op dat 'ie zelf een cookie kreeg. Dus skull was target, shield was de tank zelf (shield = cookie). Tank vertikte 't te pullen zonder cookie :)

Elke server heeft zo z'n eigen gebruiken denk ik, skull en cross zijn logisch natuurlijk, en moon zie je om een of andere reden altijd als CC target (moon = nacht = slapen ofzo), maar voor de rest zit er enorm veel variatie in.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Hydra schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 17:50:
[...]

Toen we nog in BWL zaten stond de MT er altijd op dat 'ie zelf een cookie kreeg. Dus skull was target, shield was de tank zelf (shield = cookie). Tank vertikte 't te pullen zonder cookie :)

Elke server heeft zo z'n eigen gebruiken denk ik, skull en cross zijn logisch natuurlijk, en moon zie je om een of andere reden altijd als CC target (moon = nacht = slapen ofzo), maar voor de rest zit er enorm veel variatie in.
soms kan je ook ineens veranderen .. om je guild scherp te houden :P .. weet je meeteen wie er oplet en wie niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:06:
[...]

Ik ga meestal wel voor de socketbonusses, als ze een beetje zinvol zijn. rood doe ik vaak 8dodge in, blue 12sta yellow 6sta4def. Als de bonussen niet aantrekkelijk zijn, gewoon 12sta. Hangt ook van voorkeur af, ik houd gewoon van een lekkere hoge avoidance (dodge vooral(

Als je genoeg avoidance hebt en 'genoeg' health kun je ook altijd voor 6sta5spelldamage gaan. Lekker voor wat extra threat.

PS: Ik had de screenies nog niet genoeg bekeken, je moet nog heel wat gear veranderen om Heroics en raids en zo te kunnen tanken.

- Als eerste doel: 490 defense
- daarna, 12k health
- daarna, 102,4 avoidance (block+dodge+parry+to-miss+Holyshield) Voor tegen lvl 73 targets
uhm, die 490 ga ik denk ik sneller halen dan gedacht.. ik krijg uit de talents een extra 20 def.. daarnaast misschien een shoulderenchant (headenchant heb ik al)

maar iig bedankt voor advies. hier heb ik wel wat aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
BootVluchteling schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:32:
[...]

uhm, die 490 ga ik denk ik sneller halen dan gedacht.. ik krijg uit de talents een extra 20 def.. daarnaast misschien een shoulderenchant (headenchant heb ik al)

maar iig bedankt voor advies. hier heb ik wel wat aan..
defense is makkelijk uit gear te halen. Dan maar wat minder spell dmg. 200-250 was toch voldoende?
Ik zou voor 12 sta gems gaan, je HP nu is echt te weinig, en daarnaast gewoon "warrior tank items" dan zit je ook zo aan je defense :)

Dit is verder wel een handige link voor je: http://maintankadin.failsafedesign.com/

[ Voor 16% gewijzigd door addictive op 11-01-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Heeft iemand een goede link voor een Fury warrior?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
T!m0n schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:36:
Heeft iemand een goede link voor een Fury warrior?
Lekker vage post ..
Anyway hier kun je veel info vinden click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Wmm

OkkE schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:48:
[...]

Hier een xs4all fast (20mbit) en ik heb de laatste tijd weer regelmatig (vooral 's avonds) dat mijn verbinding er even uit valt. Heb dit al vaker gehad, en ze zouden er (weer) naar gaan kijken. Het is bij mij niet alleen in WoW, ook internet radio valt even uit, en mijn hele modem is connectie kwijt.

Hoezo toeval, ik wordt tijdens het typen van dit bericht door KPN gebeld, ze sturen maandag een montuer langs om de lijn te controleren. Woei.
Uitvallen heb ik iig nooit last van.
NoEinstein schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:59:
[...]

Ook ik heb XS4All, eigenlijk nooit algemene problemen anders dan een newsserver die sinds een aantal weken traag is (zo'n 40%).

Sinds de week voor kerst heb ik in de hoofdsteden bij tijd en wijlen wel dat het allemaal hort en stoot en in Shatrath is het eigenlijk nooit "normaal". Hier had ik voor kerst weinig/geen last van. Mijn ping is tijdens horten en stoten wel altijd laag (40-100ms, vaak aan de onderkant), dus wat er precies aan de hand is geen idee. Gisteravond heroic Mech gedaan en geen last gehad van lag (spikes).

Wat echt een drama is, zijn de McAfee virusscanner updates (ja dat ding dat je van XS4All gratis ter beschikking krijgt). Tijdens het updaten is het spel gewoon niet fatsoenlijk te spelen. Dit kan ook Fiesta, uhm Vista, gerelateerd zijn.

Het kan natuurlijk een lokaal routeer probleem zijn. Ik woon in ZO Friesland.
Interessant. Ook mijn newsserver (newszilla van xs4all) is trager dan normaal. Niet zo extreem als bij jou, maar waar ik vroeger steady tussen 620-630 kB/s zat moet ik nu blij zijn als ik 590 kB/s haal.
Ik woon in ZO Drenthe en die maat van mij woont iets ten oosten van het midden, zeker geen randstad of onder de rivieren dus. Ik weet niet waar Weakling woont?
Weakling schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:29:
[...]

Hier nog een xs4all patient met exact dezelfde ziekteverschijnselen. De latency was altijd erg laag, nooit veel hoger dan 100ms en nu idd sinds een week of twee is het een drama. Eergisteren in mech regelmatig zelfs rond de 600ms en lag spikes waarin ik een seconde of twee niks kon doen. Dus misschien toch wel een xs4all probleem?
Check. Vanavond ook weer hetzelfde. Vanmiddag kon ik redelijk normaal spelen. Soms zelfs een ping < 100. Maar er zaten ook enorme spikes in. Morgen misschien xs4all eens bellen, kijken of er een reden voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

Routed schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:59:
*bling bling*
veel geld verdien verhaal
je koopt dus gewoon ziekelijk veel ore en prospect je. dan gems op AH en tada veel geld?
ik snap niet hoe jullie dat doen... ik wou dat ik eens boven de 4K goud uit kwam :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:57:
[...]

Wie tankt je kill target dan? :P
hangt er vanaf, de skull word pas toegewezen als de main assist z'n kill order geeft. Soms moet een MT target eerst neer, soms een OT target. Je hebt meer flexibiliteit hiermee

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 02:15:
[...]

je koopt dus gewoon ziekelijk veel ore en prospect je. dan gems op AH en tada veel geld?
ik snap niet hoe jullie dat doen... ik wou dat ik eens boven de 4K goud uit kwam :(
Dat niet alleen ... van het rest materiaal maak je items die je disenchant en de shards en dusts verkoop je ook.

Helaas zijn op onze server geen ziekelijk veel ores beschikbaar op de AH :/ Don't ask me why maar de lopen er genoeg te minen de hele dag.

Kheb dan ook zelf 2 dagen lopen minen om een redelijke stash aan ores te verzamelen met dit doel. En dan nu maar zien of het ook wat meer oplevert dan wanneer ik de stacks zo los op AH gegooid had :)

[ Voor 29% gewijzigd door redfoxert op 12-01-2008 12:16 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
redfoxert schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:33:
[...]

Dat niet alleen ... van het rest materiaal maak je items die je disenchant en de shards en dusts verkoop je ook.

Helaas zijn op onze server geen ziekelijk veel ores beschikbaar op de AH :/ Don't ask me why maar de lopen er genoeg te minen de hele dag.

Kheb dan ook zelf 2 dagen lopen minen om een redelijke stash aan ores te verzamelen met dit doel. En dan nu maar zien of het ook wat meer oplevert dan wanneer ik de stacks zo los op AH gegooid had :)
/2 WTB [Adamantite Ore] [insert redelijke prijs] CoD please !

wil ook nog wel eens helpen.

Gisteren 120 stacks geprospect. Had nog wat voorraden over en heb naast de 105 rare gems die ik eruit heb gehaald (wel 20 living rubies btw) ook nog 82 large prismatic shards, 60 greater planar essence en 70 stacks arcane dust ofzo gemaakt : P

122 ringen craften duurt iets van 30 minuten.... tijd om wat anders te doen : )

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 12-01-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
ImdaMned schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:23:
[...]

Gisteren 120 stacks geprospect. Had nog wat voorraden over en heb naast de 105 rare gems die ik eruit heb gehaald (wel 20 living rubies btw) ook nog 82 large prismatic shards, 60 greater planar essence en 70 stacks arcane dust ofzo gemaakt : P

Lol :D nieuwe minister van Economische zaken :D , Petje af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

Eerst maar even zien wat dit allemaal opbrengt :)

Fel Iron Ore en bars zijn btw allemaal OP bij ons op de server ... gaat nergens over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
[...]

Had je die shards uit die ringen? Zo ja, welke ringen zijn dat? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Capa schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:00:
[...]

Had je die shards uit die ringen? Zo ja, welke ringen zijn dat? O-)
Shards uit necklaces. Braided Eternium Chain of Thick Felsteel Necklace.

Soms krijg je ook Small Prismatic Shards uit de lowlevel ringetjes die je dan weer naar LPS kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi mense,

kwilde mijn mining skill eens wat omhoog halen vooraleer ik naar outland vertrek. Ksta momenteel nog net niet aan thorium mining dusja, nog niet zo hoog. Daarom dat ik dus eens wat zones wilde afschuimen op zoek naar mithril ,truesilver...
Nu gebruikte ik vroeger de addon gatherer om die nodes te onthouden. Kheb die dus terug geinstalleerd. Nu vond ik op die site ook een GathererDB file, zo te zien en preloaded db van wowhead. Nu is mijn vraag of dit aanvaard wordt door blizzard? Khad die er ook bijgeplaatst, maar nu gaf dat zo een rode tekst als ik bij m'n addons keek, kdurfde niet echt goed op enter world te klikken, uit vrees dat dit msh niet toegelaten is? Als ik op forums kijk gebruiken vele mense deze, maar is het toegelaten, weet iemand hier iets meer over?? Gatherer zelf zal waarschijnlijk wel toegelaten zijn niet? maar die db ,omdat dat zo rood werd, lol prolly maak ik me te veel zorge :p

Edit: Is er btw een manier om meer dan 1 skill"up"point uit een miningvein te halen? Nu haal ik slecht een puntje terwijl ik toch eigenlijk 3-4 keer kan mine op één spawn

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 13:07

Phydomir

Dennis

Rood is toch gewoon dat ie out of date is? Gewoon gebruiken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:10:
Rood is toch gewoon dat ie out of date is? Gewoon gebruiken.
Er staat zo GathererDB: Wowhead
daarom dat ik het zo vaag vind, als die out of date is staat heel de naam normaal in het rood, en nu maar een stukje

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:23:
[...]

Er staat zo GathererDB: Wowhead
daarom dat ik het zo vaag vind, als die out of date is staat heel de naam normaal in het rood, en nu maar een stukje
Dan hebben ze in de naam een stukje tekst rood gemaakt. Niks spannends :)

En je kan maar 1 skillpoint per vein/deposit halen. Daarna krijg je voor die spawn gewoon geen skillup meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

redfoxert schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:30:
[...]

Dan hebben ze in de naam een stukje tekst rood gemaakt. Niks spannends :)

En je kan maar 1 skillpoint per vein/deposit halen. Daarna krijg je voor die spawn gewoon geen skillup meer.
Ik weet bijna zeker dat dit niet zo is. Als ie weer spawned krijg je er gewoon een skill point bij. Of ze moeten dit ergens tussen 2.0 en 2.3 veranderd hebben.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Phydomir schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:58:
[...]

Ik weet bijna zeker dat dit niet zo is. Als ie weer spawned krijg je er gewoon een skill point bij. Of ze moeten dit ergens tussen 2.0 en 2.3 veranderd hebben.
Dat zeg ik toch ook niet? Bij een nieuwe spawn krijg je er inderdaad gewoon weer een punt bij maar voor die specifieke spawn niet. Dus je kan m laten staan en een week later terug komen, voor de server restart en wanneer niemand dat ding heeft gebruikt, krijg je evengoed geen punt.

Tis 1 punt per spawn, niet 1 punt per spawnpoint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

redfoxert schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:04:
[...]

Dat zeg ik toch ook niet? Bij een nieuwe spawn krijg je er inderdaad gewoon weer een punt bij maar voor die specifieke spawn niet. Dus je kan m laten staan en een week later terug komen, voor de server restart en wanneer niemand dat ding heeft gebruikt, krijg je evengoed geen punt.

Handig is dat je met meeredere mensen een skillpoint uit een deposit kan halen ;)
Gewoon om de beurt minen op dezelfde deposit.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

redfoxert schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:04:
[...]

Oh, op die fiets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ipv mijn ores op AH te zetten, besloot ik om deze eens te laten prospecten voor de verandering. Omdat ik veel pvp atm, had ik nog 2 stacks in mijn bag die ik in de loop van de tijd verzameld had.

Ik liet het dus prospecten, en naast iets van 10 groene gems, kwamen er 5 blauwe uit :o

1x Talasite
1x Living Ruby
2x Nightseye
1x Noble Tropaz

Net op de AH gezet voor respectievelijk 10, 50, 35, 40 en 40 g en zijn alweer verkocht (pending).

Normaal gesproken vang ik per stack rond de 20 a 25g.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Hallo,

Mijn eerste reactie, na ongeveer 50 delen meegelezen te hebben :)

Heb een lvl 70 frost mage op Doomhammer (alliance). Ook nog een lvl 17 pally die ik wil gaan gebruiken voor jewelcrafting en dus ook prospecting.
Vanaf welk lvl kun je gaan prospecten?

Zijn er verder nog mensen op Doomhammer, behalve Oaky en Redhat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Er staat een leuk nieuwsbericht op www.nu.nl over WoW!

http://www.nu.nl/news/138...t_zich_ziekenhuis_in.html

Letterlijk word er dit gezegd:

"Hij speelde vooral het gewelddadige spel World of Warcraft."

Briljant zo weinig verstand als de gemiddelde journo persoon heeft van games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:01:
Ipv mijn ores op AH te zetten, besloot ik om deze eens te laten prospecten voor de verandering. Omdat ik veel pvp atm, had ik nog 2 stacks in mijn bag die ik in de loop van de tijd verzameld had.

Ik liet het dus prospecten, en naast iets van 10 groene gems, kwamen er 5 blauwe uit :o

1x Talasite
1x Living Ruby
2x Nightseye
1x Noble Tropaz

Net op de AH gezet voor respectievelijk 10, 50, 35, 40 en 40 g en zijn alweer verkocht (pending).

Normaal gesproken vang ik per stack rond de 20 a 25g.
Lucky fuck ! : P Ik heb ook al eens gehad dat ik 8 stacks had geprospect en toen kwam er 1 lousy talasietje uit.
Ossi schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:09:
Hallo,

Mijn eerste reactie, na ongeveer 50 delen meegelezen te hebben :)

Heb een lvl 70 frost mage op Doomhammer (alliance). Ook nog een lvl 17 pally die ik wil gaan gebruiken voor jewelcrafting en dus ook prospecting.
Vanaf welk lvl kun je gaan prospecten?

Zijn er verder nog mensen op Doomhammer, behalve Oaky en Redhat :)
eigenlijk kan je heel snel prospecten, maar in het begin pas copper - iron etc etc. fel iron ore kan je pas vanaf 300 of 305 doen en daarvoor moet je lvl 50 zijn.
Pandemic schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:16:

Tjah, je kan moeilijk zeggen dat WoW niet geweldadig is, zelden zoveel pixels in elkaar gemept als met dit spel : P

Maarja, met bejeweled ofzo had het ook gekunt. Als je maar fanatiek/verslaafd genoeg bent.

[ Voor 19% gewijzigd door ImdaMned op 12-01-2008 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:10
Iemand die een leuke server weet die prop voll van alliance is en een beetje goede wait time heeft voor de BG's ? (PvP en het liefst zo druk mogelijk dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Pandemic schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:16:

Is het geen typefout dat ze eigenlijk bedoelen: "geweldige spel....."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ImdaMned schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:21:

Tjah, je kan moeilijk zeggen dat WoW niet geweldadig is, zelden zoveel pixels in elkaar gemept als met dit spel : P

Maarja, met bejeweled ofzo had het ook gekunt. Als je maar fanatiek/verslaafd genoeg bent.
Geen bloed, geen afgehakte ledematen, iha redelijk vriendelijke omgevingen, lang niet alles draait om pvp. Oftewel, niet echt 'geweldadig' in de zin alla carmageddon, manhunt, counterstrike, doom etc.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Ossi schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 20:24:
[...]

Is het geen typefout dat ze eigenlijk bedoelen: "geweldige spel....."
Het "gewelddadige" is inmiddels wegge-edit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Hunter, 64 nu, moet ik nou voor Agility, Attack Power of Hit Rating gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 22:27:
Als Hunter, 64 nu, moet ik nou voor Agility, Attack Power of Hit Rating gaan?
Agility en Attack Power imo .. Hit Rating is bonus en zou ik pas op level 70 gaan verzamelen zonder alteveel anders stats te gimpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:42

Osxy

Holy crap on a cracker

Man wat houd ik van de 2.3 quest experience _/-\o_ Had al paar weken niets op me shammy gedaan maar vanavond toch maar weer eens aan de gang.

Begon om 19:00 met me shaman op 54 10%. 3 uur later had ik alle WPL questen die ik kan solo-en af en ben ik 56 en 25% :+ Het is serieus zo makkelijk geworden :D

Morgen door naar 57 en dan ga ik naar Hellfire en dan laat ik me door me broertje wel ff boosten op mobs grinden (krijg ik meer dan in Scholo/strat oid) en dan moet ik binnen paar uur 58 zijn dan kan ik questen.

58-70 word een makkie, met me priest dat in 10 dagen gedaan (tenminste 60-70) en aangezien ik het solo-en veel makkelijker vind op me shammy heb ik er zin in :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Osxy op 12-01-2008 22:36 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

Nou ... zelfs op het realmforum gepost ... En wat is het resultaat? 13 stacks adamantite ore en 3 stacks fel iron ore .... om te huilen :(

Waar de %%%%% blijft al die ore ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, wat was ik gisteren pissed. We waren naar TK gegaan om voor het eerst A'lar te proberen. Eerste fase was niet echt een probleem, tweede fase helaas totale chaos. mensen liepen maar ergens zonder enige coordinatie. Met als gevolg dat mensen na damage door een lokaal brandje opeens out of range van alle healers stonden. Na twee pogingen zaten we de derde zonder doden in fase 2, de twee pogingen daarna weer fase 2 en binnen no time dood.

Helaas een aantal ideeën om de coördinatie te verbeteren door wat betere van te voren afgesproken positionering niet kunnen uittesten omdat mensen om void reaver begonnen te zeuren. De raid leader zwichte hiervoor, waardoor we uiteindelijk 2 pogingen op void reaver (ook nieuw) hebben gedaan. Dit allemaal omdat voidreaver easy epics is :(

We hebben de gear om A'lar te doen dus ik verdom het voortaan om naar VR te gaan voordat die dood is. Ze zoeken maar een ander als ze te lui zijn om een beetje hun best te doen. Heb dat dus ook op ons guild forum geplaatst. Volgende keer is overslaan automatisch /leave /logout en ga ik lekker een film kijken. GVD wat ging ik pissig naar bed vanacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 08:02:
Bah, wat was ik gisteren pissed. We waren naar TK gegaan om voor het eerst A'lar te proberen. Eerste fase was niet echt een probleem, tweede fase helaas totale chaos. mensen liepen maar ergens zonder enige coordinatie. Met als gevolg dat mensen na damage door een lokaal brandje opeens out of range van alle healers stonden. Na twee pogingen zaten we de derde zonder doden in fase 2, de twee pogingen daarna weer fase 2 en binnen no time dood.

Helaas een aantal ideeën om de coördinatie te verbeteren door wat betere van te voren afgesproken positionering niet kunnen uittesten omdat mensen om void reaver begonnen te zeuren. De raid leader zwichte hiervoor, waardoor we uiteindelijk 2 pogingen op void reaver (ook nieuw) hebben gedaan. Dit allemaal omdat voidreaver easy epics is :(

We hebben de gear om A'lar te doen dus ik verdom het voortaan om naar VR te gaan voordat die dood is. Ze zoeken maar een ander als ze te lui zijn om een beetje hun best te doen. Heb dat dus ook op ons guild forum geplaatst. Volgende keer is overslaan automatisch /leave /logout en ga ik lekker een film kijken. GVD wat ging ik pissig naar bed vanacht.
Hier kan ik me dus echt over verbazen, dat je pissig naar bed gaat omdat je een boss niet neer kan halen. Nja, 't zal wel aan mij liggen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Ik denk dat hij bedoelt dat hij sowieso naar bed ging en door het hele gebeuren ook nog is pissig was. Niet dat hij naar bed ging omdat de boss niet neer wilde (dus niet 'opeens' nar bed ofzo ^_^).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Is het verstandig om als lvl 70 warrior BS te trainen als ik wil gaan PvEen? (voor dat one hand sword)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 08:02:

Het is vrij normaal dat een raiding guild eerst Void Reaver doet hoor, vrijwel alle raiding guilds doen dit. Gewoon omdat VR buiten Kael'Thas de enige T5 baas is en vele male makkelijker is dan al'ar.
Die "easy epics" hebben echt wel een voordeel als in dat je gearups krijgt en vervolgens al'ar beter kunt killen. Er zijn zelfs guilds die de volgorde VR > solarian > Al'ar aanhouden (persoonlijk vind ik solarian ook makkelijker dan Al'ar, al is al'ar ook niet echt moeilijk).
Zelfde als dat je in SSC eerst voor the lurker below gaat (makkelijkere loot > snellere progress) ipv eerst voor hydross the unstable (al is hydross ook wel een ubermakkelijke boss als je eenmaal resistance tanks hebt ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een mage aan het levelen en ooit had ik eens een site gevonden waar stond welke spec je het beste kan hebben voor het levelen. Ook gaf hij aan dat je bijvoorbeeld op level 30 moest speccen naar een andere spec. Als iemand weet waar deze te vinden is voor mage dan hoor ik dat graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
RMB schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:09:
Is het verstandig om als lvl 70 warrior BS te trainen als ik wil gaan PvEen? (voor dat one hand sword)
Ik neem aan dat je die dan wil om te tanken, specifiek daarvoor zou ik geen blacksmithing rollen, aangezien king's defender een net zo goed tankwapen is (drop van de chest event in karazhan).
NA king's defender is er afaik niet echt een upgrade tot the unbreakable will van anetheron (2de baas in hyjal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

oke dankje! ik denk dat ik dan aardig wat gold verspilt heb :) (ben al op 255 ofzoiets :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:21:
oke dankje! ik denk dat ik dan aardig wat gold verspilt heb :) (ben al op 255 ofzoiets :( )
Je mag blij zijn dat je nog niet aan de Thorium bent begonnen, ongoddelijk duur op mijn realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:13:
Ik ben een mage aan het levelen en ooit had ik eens een site gevonden waar stond welke spec je het beste kan hebben voor het levelen. Ook gaf hij aan dat je bijvoorbeeld op level 30 moest speccen naar een andere spec. Als iemand weet waar deze te vinden is voor mage dan hoor ik dat graag! :)
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=173227419&sid=1

@RMB: als je toch al op 255 bent, kun je net zo goed doorlevelen :p
Met een fireguard kun je pre-karazhan ook goed tanken, het is alleen dat tegen de tijd dat je kunt upgraden naar blazefury, je waarschijnlijk al een king's defender hebt die net zo goed is. Er zitten echter wel meer vorodelen aan BS dan die wapens alleen dus het is niet zo dat het een verspilling is oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

welke voordelen dan ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:29:
[...]

Je mag blij zijn dat je nog niet aan de Thorium bent begonnen, ongoddelijk duur op mijn realm.
20g per stack bij mij. Dat lijkt echt nergens op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Maken van verschillende resistance sets zoals iceguard, wildguard etc, armor die je kunt maken (er zijn vrij veel goede faction reward patterns in outlands) etc, maar dit had je ook wel zelf uit kunnen vinden eigenlijk :P

Ook in SSC en TK droppen er veel trashmob patterns voor elke crafting proffesion, en die zijn ook niet misselijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Krukar op 13-01-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:37
ik zag net iemand koprollen in de lucht maken met z'n netherdrake...hoe kan dat? :?

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Bartjeuhz schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:48:
ik zag net iemand koprollen in de lucht maken met z'n netherdrake...hoe kan dat? :?
Tijdens vliegen Insert of Delete indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:57:
[...]

Tijdens vliegen Insert of Delete indrukken.
of /console pitchlimit 9999 intypen, 9999 is het aantal graden dat je maximaal kan draaien, 180 is de standaard. Hiermee kan je ook naast koprollen loopings maken en op je kop vliegen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Websnake schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:11:
[...]

Het is vrij normaal dat een raiding guild eerst Void Reaver doet hoor, vrijwel alle raiding guilds doen dit. Gewoon omdat VR buiten Kael'Thas de enige T5 baas is en vele male makkelijker is dan al'ar.
Die "easy epics" hebben echt wel een voordeel als in dat je gearups krijgt en vervolgens al'ar beter kunt killen. Er zijn zelfs guilds die de volgorde VR > solarian > Al'ar aanhouden (persoonlijk vind ik solarian ook makkelijker dan Al'ar, al is al'ar ook niet echt moeilijk).
Zelfde als dat je in SSC eerst voor the lurker below gaat (makkelijkere loot > snellere progress) ipv eerst voor hydross the unstable (al is hydross ook wel een ubermakkelijke boss als je eenmaal resistance tanks hebt ;)).
Dat met Lurker hebben wij ook gedaan omdat we de tanks niet hadden. Vervolgens een avond staan wipen omdat we dachten dat we wel konden compenseren voor de wat mindere nature resistance tank. Dat lukte niet, maar drie dagen later en een gear upgrade erbij en Hydross ging neer, makkelijker als lurker ooit was.

De meeste mensen in de TK raid hebben Kara en Gruul echt helemaal leeg gefarmed, hebben de crafting gear en ZA drops. Gear waarmee A'lar echt plat moet. Toen we fase 1 eenmaal door hadden kwamen we zonder problemen, zonder doden en met ruim voldoende mana in fase 2. Alleen was dat chaos, met mensenn die van de flame patched weglipen naar waar de adds werden getanked. Healers die op een kluitje stonden waardoor de halve raid out of range was (mijn verantwoordelijkheid dus daar heb ik wat te doen). Raid dps in fase 1 en fase 2 tot de eerste doden lag voor de dps op 800-1000+ maar dat stort snel in als er wat locks en mages omvallen. Dat laatste wegens geen healing door boven genoemde chaos. Echt zonde als de healing allemaal ruim boven 50% mana zitten.

Met andere woorden, we moeten A'lar kunnen hebben. Als dat niet zo was had ik geen enkele moeite met overlaan. Maar wat ik ervan heb gezien tot nu zelf en op youtube, is hij zeker niet moeilijker dan Zul'jin. Alleen wat meer coordinatie nodig met 25 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb het gedaan :), na 2 jaar eenzaam en alleen op L60 in het stof te staan bijten is Puyol weer in actie gekomen. Het is wel even weer wennen met mijn druid te spelen na zo,n lange tijd.

Het 1e wat ik gedaan heb is een partij stacks dreamdust op de AH gegooit, ik had geen rooie cent meer op die char. Dat heb ik gisteren gedaan, en wat zag ik vanmorgen toen ik inlogde en even de mailbox chekte, 300 gold in 1 klap gecasht. Direct daarna naar de Druid trainers gevlogen in TB en alle spells gekocht die er te koop waren. Ik had nooit met de druid feral gespeeld dus dat koste nog al wat :P. Mijn talentree ingedeeld op feral specced, dat koste mij niets want de laatste keer dat de talents van druids gewijzigd waren heb ik ze nooit meer opnieuw ingedeeld.

Nou vandaag de 1e groene feral zooi gekregen met questen in Hellfire Peninsula en al 3 kwart van L61 verwijderd. En ik moet zeggen het went alweer aardig. In feite kun je net zo als een Rogue spelen alleen die heeft natuurlijk betere mellee en stun abilities plus dat ie poison op zijn wapens kan zetten. En het neerhalen van een mob gaat sneller dan in het verleden als balanced druid heb ik al gemerkt. Maar het kan natuurlijk nog sneller als ik voledig in de Rogue gear zit zeg maar.

Voor de rest is wel weer fun spelen met mijn allereerste char. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Gz, mooi ressurection verhaal :P have fun!

Het is gigantisch rustig vandaag op dit forum!

Ik vroeg me af, ik ga misschien een Shaman beginnen, maar zijn Shammy's gewild in endgame PvE en PvP? of ben je kansloos?

[ Voor 77% gewijzigd door RMB op 13-01-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Over pvp en shammies kan ik niets zeggen maar in end-game pve is een resto shammy zeker een aanwinst, handige totems, goede (groep) healing ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
addictive schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:15:
[...]

20g per stack bij mij. Dat lijkt echt nergens op :/
jawel
helemaal omdat je tegenwoordig zo in een uur 100+ thorium bijelkaar farmed.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben n paar weken/maanden geleden een enhancement shaman recruit en (wat ik al langer vermoedde ;) ) in PVE hebben die ook zeker hun plek. De buffs aan melee (en dan vooral WF totem) zijn heel lekker en zelf doen ze ook nog eens heel goed mee qua dmg imo. Zelf geen ervaring mee (helaas) maar ik vermoed dat elemental shamans ook zo'n plek in kunnen nemen in caster grps. Resto is gewoon super healing in sommige situaties met chain heal natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

maar maak je met andere classes meer kans op een goed plekje in een raidingguild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:24:
maar maak je met andere classes meer kans op een goed plekje in een raidingguild?
Ligt natuurlijk ook aan de realm. Maar meestal doe je het als tank of healer wel goed en zal het niet moeilijk zijn om een plekje te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Iemand een idee hoe ik de melding cooldown monitor wegkrijg?

nvm found it. Het was ora 2 :D

vermoed dat het van deadly boss mods is maar kan het niet vinden

[ Voor 43% gewijzigd door dommerick op 13-01-2008 20:42 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:21:
We hebben n paar weken/maanden geleden een enhancement shaman recruit en (wat ik al langer vermoedde ;) ) in PVE hebben die ook zeker hun plek. De buffs aan melee (en dan vooral WF totem) zijn heel lekker en zelf doen ze ook nog eens heel goed mee qua dmg imo. Zelf geen ervaring mee (helaas) maar ik vermoed dat elemental shamans ook zo'n plek in kunnen nemen in caster grps. Resto is gewoon super healing in sommige situaties met chain heal natuurlijk.
We lopen nu met drie resto's rond, maar hadden tot voor de kerst altijd een resto (healer group voor mp5 etc), elemental (bij mages) en enhancement (melee group) mee. Laatste week ook een ret pala trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op zondag 13 januari 2008 @ 18:37:
Gz, mooi ressurection verhaal :P have fun!
Ja, maar daar zit ook een ander verhaal achter, zoals je ziet heb ik nog 3 andere chars waarvan 1 al op 70 staat en de Rogue op 67. De Hunter telt niet echt mee, want die zit tegen L50 aan. Ik probeer namelijk weer in een NL guild te komen op Trollbane. En dat is niet zo makkelijk, omdat de 2 enigste guilds waarin ik geintereseerd ben al goed zijn voorzien van die classes. Nou is mij een voorstel gedaan bij 1 van die guilds om mijn Druid weer te gaan levellen naar 70 en wat ie aan het einde van de rit word boeit even niet.

Nou ben ik benieuwd hoe serieus ze daar zijn, want als ze belang hebben geven zij mij gewoon een invite, ook al ben ik nog zeg maar lowlevel. (Want L60 en nogwat is niet echt raid of PvP waardig).

Tenslotte neem ik de moeite om mijn oude char weer uit het stof te halen. Dus voor wat hoort wat, ook al zal ik met dit spreekwoord wat naief zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:50:
[...]

Ja, maar daar zit ook een ander verhaal achter, zoals je ziet heb ik nog 3 andere chars waarvan 1 al op 70 staat en de Rogue op 67. De Hunter telt niet echt mee, want die zit tegen L50 aan. Ik probeer namelijk weer in een NL guild te komen op Trollbane. En dat is niet zo makkelijk, omdat de 2 enigste guilds waarin ik geintereseerd ben al goed zijn voorzien van die classes. Nou is mij een voorstel gedaan bij 1 van die guilds om mijn Druid weer te gaan levellen naar 70 en wat ie aan het einde van de rit word boeit even niet.

Nou ben ik benieuwd hoe serieus ze daar zijn, want als ze belang hebben geven zij mij gewoon een invite, ook al ben ik nog zeg maar lowlevel. (Want L60 en nogwat is niet echt raid of PvP waardig).

Tenslotte neem ik de moeite om mijn oude char weer uit het stof te halen. Dus voor wat hoort wat, ook al zal ik met dit spreekwoord wat naief zijn. ;)
Mits je instances op farm hebt voor een tijd is iemand basic gearen meestal een eitje, als je iemand nodig hebt voor een moeilijk te vullen spot en je weet via via dat die persoon een goede speler is en je doet hem/haar zo'n aanbod test je meteen hoe serieus die persoon is.

Goede druids zijn erg moeilijk te krijgen voor endgame guilds op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die jump-a-tron quest in Nagrand, is die wel te doen of wat, het lukt me echt niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
zorg dat je de debuff hebt van een keer misgesprongen te hebben.
Ga op de berg staan , mount en spring op het nest, als je het zo doet is het een eitje.

Je moet daarna een elite vogeltje slopen, wat redelijk moeilijk is afhankelijk van je class, neem een vriend mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je op youtube de questnaam ff intypen ;) .. is eigenlijk heel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 23:15:
Die jump-a-tron quest in Nagrand, is die wel te doen of wat, het lukt me echt niet :X
Mik zo dat je over het nest heen komt te zweven. Zodra je recht boven het nest bent, verwijder je die zweef-buff en je valt netjes in het nest. Pak het ei, en wacht op de vogel. Appeltje eitje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Eerst Hyjal raid sinds december vandaag, zes nieuwe mensen die sinds vorige week attuned zijn en 4/5 gecleared. Not bad. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

Nou het lijkt er op dat deze methode van geld verdienen niet echt aanslaat op Outland-Horde. Vrijwel alle gems die ik op de AH gemikt had staan er nog op, zowel cut als uncut. Dat terwijl mijn prijzen bij het plaatsen toch echt de laagste waren. Geldt trouwens ook voor bijna alle enchanting zooi zoals shards en dusts. Daarnaast is de voorraad adamantite en fel iron ore bedroevend.

Het meeste geld wat ik verdiend heb dit weekend komt van mijn Primal Water en Air die ik verzameld heb met mijn engineering ding. Paar uurtjes rondjes vliegen in Nagrand en Zangarmarsch en je bent zo een paar 100 gold rijker met minimale effort. Combineer dat met een filmpje kijken ofzo op een scherm er naast en het is eigenlijk nog best relaxed :D Denk dat ik me daarmee maar ga bezig houden in plaats van moeilijk doen en prospecten en craften enzo. Helaas pindakaas. Blijkt maar dat deze methode niet op elke server werkt! :)

Ondanks dat zal ik vanavond als alles van de AH verlopen is gewoon weer alles lekker teruggooien. Ik ben toch wel 1100G opgeschoten terwijl ik ook nog voor 500G ofzo aan ores gekocht heb. Dus effectief 1600G, waarvan het leeuwendeel van de Primals afkomstig is. Het heeft dus wel perspectief en ik wil hiermee niemand afschrikken hetzelfde (op je eigen server! verziek Outland niet nog meer plx plx :P) te proberen :)

[ Voor 12% gewijzigd door redfoxert op 14-01-2008 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

DING 65
Wat is het toch lastig dat jewelcrafting te levelen..
Iedere keer andere mats.. Iemand wat tips ?
Heb mining inmiddels op 294 en jewelcrafting op 228
Veel mats zijn ook niet op AH te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

De prijzen voor adamantite ore op Emerald Dream lagen dit weekend rond de 20-25G per stack. Geen idee of dit gunstige prijzen zijn om te prospecten. De raw blue gems liggen rond de 12 (Talasite) en 50(Ruby) goud. Nou zit ik eraan te denken om BS te droppen met mijn shaman (verlies ik wel mijn wapen, maar die is wel te vervangen voor een andere) en JC te levellen. Nou heb je voor prospecting 325 JCskill nodig, maar ik neem aan dat je voor de eerder genoemde ringen een hogere skill nodig moet hebben?

Gisteren was een fijn raidavondje. Hydross, Lurker, Leo, Karathess vrij simpel neer, alleen Morogrim wil op de een of andere manier niet lukken..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashilh schreef op zondag 13 januari 2008 @ 23:04:
[...]

Mits je instances op farm hebt voor een tijd is iemand basic gearen meestal een eitje, als je iemand nodig hebt voor een moeilijk te vullen spot en je weet via via dat die persoon een goede speler is en je doet hem/haar zo'n aanbod test je meteen hoe serieus die persoon is.

Goede druids zijn erg moeilijk te krijgen voor endgame guilds op dit moment.
Ik snap dat niet want, in die 2 guilds op Trollbane hebben ze druids zat. Of het moeten allemaal casual players zijn. Of PvP freaks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Kees schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:17:
[...]

jawel
helemaal omdat je tegenwoordig zo in een uur 100+ thorium bijelkaar farmed.
Beste moneymaker op mijn realm. Het goud ligt letterlijk voor het oprapen. Adamantite en Fel iron ligt op mijn realm op 10g de stack. Iedereen farmed het. Is dus moeilijk te vinden, moeilijk te verkopen en moet mobs van mijn eigen lvl (65) afweren. Terwijl de mobs rond thorium ore mij gewoon links laten liggen. Kan gewoon langs ze heen lopen en als er 1 het dan in zijn hoofd haalt naar mij uit te halen ligt die in een seconde neer. Heb wel weer 600g in 2 dagen verdiend voor mn main met engineering. Copper modulators en andere engineering stuff maken voor de darkmoonfair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Nou 3de guild waarin ik zit is weer eens ruzie uitgebroken, gisteren wat ruzie ontstaan over een Raid blijkbaar, vorige 2 ook al door ruzie uit elkaar gevallen. GM er met de drops van gisteren er vandoor, vanavond maar eens kijken cq proberen te achterhalen wie nu waar zit en welke guild ik nu ga joinen, word dat gezever wel een beetje erg zat.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak op dit moment 100 G per uur door te questen op level 70 met een Questgide erbij. Dit houdt natuurlijk een keer op...

Zit te bedenken wat ik dan moet gaan doen. Ben wel bezig om mijn leatherworking een beetje te trainen. Weet iemand toevallig wat over het algemeen goed verkoopt met leatherworking? Zat zelf te denken aan Riding Crop en Drums of Battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:29

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 08:53:
Ik maak op dit moment 100 G per uur door te questen op level 70 met een Questgide erbij. Dit houdt natuurlijk een keer op...

Zit te bedenken wat ik dan moet gaan doen. Ben wel bezig om mijn leatherworking een beetje te trainen. Weet iemand toevallig wat over het algemeen goed verkoopt met leatherworking? Zat zelf te denken aan Riding Crop en Drums of Battle.
Geen leatherworker hier maar voor zover ik kan zien wordt riding crop op ons realm vaak verkocht onder de prijs van de materialen, dus dat lijkt me geen vetpot. Misschien is het bij jou anders maar houd het AH eens een paar dagen in de gaten. Ik weet iig dat sommige armor patches gewild zijn.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend EotS gedaan, samen met een guildie. Het opvallende was dat we echt alles wonnen, terwijl EotS meestal zuigt. Echt van de 15 matches maar 1 verloren (net aan) en 1 match gewonnen met 0 tegen 2000 :D

Flink wat honor rijker dus, alleen weet ik niet waaraan ik die punten moet spenderen, ik wil misschien voor Retribution gaan, ik ben nu holy en ik heb wel erg het gevoel mijn team te helpen met winnen, moeilijke keuze dus... Zijn er hier ret paladins die ervaringen hebben in PvP? Kun je een beetje ver komen in Arena's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 08:53:

Stacks heavy knothide leather, cobra scales, thick clefthoof leather (gaat voor 80g per stack bij ons)
het is makkelijker geld verdienen met de raw mats dan blue/epix items te maken imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik vroeg me af, ik ga misschien een Shaman beginnen, maar zijn Shammy's gewild in endgame PvE en PvP? of ben je kansloos?
Verkeerde instelling, je moet de class spelen die je hetzelfde het leukst vindt, niet omdat je "misschien" makkelijker een raidgroep vindt. Niets makkelijker dan een burn-out te krijgen dan een class te spelen die je eigenlijk niet ambieer.

Probeer een goede indruk te maken op spelers zodat ze je naam herkennen, wees geen "dagobert duck" maar spendeer geldt om craftebles te maken/laten maken. En ga in geen geval proberen een raidgroep te joinen met "groene gear". Als mensen zien dat je moeite hebt gedaan om goede gear te krijgen, zijn ze eerder geneigt om mensen aan te nemen, dan iemand die denkt easy epics te farmen.

En zoek naar een beginnende karazhan guild als je lvl70 bent, guild die al in MH/BT zitten zitten niet te wachten om iemand "MH/BT-ready" te maken.

Succes met je keuze.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Hier een enhanced shammy bijna level 70
In PvP zijn we wel gewild :)
Endgame content kan ik nog even niet over meepraten..

Guild wil me wel erg graag als shammy meenemen dus nog even afwachten :)

[ Voor 23% gewijzigd door Security op 14-01-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 08:34:
[...]

Ik snap dat niet want, in die 2 guilds op Trollbane hebben ze druids zat. Of het moeten allemaal casual players zijn. Of PvP freaks. :P
Zoals ik al zei: we hebben 1 hardcore resto druid, 1 casual pewpew en 1 casual feral.

Gifv more resto's en feral's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Yokidrink schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:35:
[...]

Stacks heavy knothide leather, cobra scales, thick clefthoof leather (gaat voor 80g per stack bij ons)
het is makkelijker geld verdienen met de raw mats dan blue/epix items te maken imho
Mijn hunter is leatherworker en die verdient redelijk goed met het craften van clefthide leg armor (ja de blauwe versie). De verkopen gingen na het beschikbaar worden van S1 gear voor PvP tokens als een dolle. Er waren dagen bij dat ik de spullen direct na het plaatsen op AH verkocht. Op dit moment gaat het wat minder snel maar nog steeds niet verkeerd. Ik koop de mats op AH wat ongeveer 30-35g per armor kit kost. Ik verkoop ze voor 70+g.

Riding crop heb ik nooit aan verdient, ik heb zelfs een aantal weggegeven omdat ik die niet verkocht kon krijgen (lager dan 100g wilde ik niet gaan, de primal might was op dat moment 110g waard).

Veel mensen skillen op onze server leatherworking door de riding crop craft in /2 aan te bieden (with your mats). Dat werkt schijnbaar wel, een guildie heeft zo van het weekend genoeg punten vergaard om verder te skillen met het Sha'tar drumstel.

[ Voor 0% gewijzigd door NoEinstein op 14-01-2008 10:00 . Reden: celthide -> clefthide ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:30

Maduth

Probeersel

Is er iemand trouwens een keer geswitched van Alc naar Tailoring?

Ik zit hier over te denken aangezien ik een casual gamer ben en daardoor waarschijnlijk eigenlijk nooit een epic zal verkrijgen (arme ik...<-- slachtofferrol). Dus ik dacht, hup switch naar Tailoring (Gold heb ik er voor over). Iemand zoiets gedaan en zo ja, spijt of niet?

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Vriendin van me is geswitched naar tailoring heeft daar erg veel spijt van..
Maar goed wellicht dat jij een andere ervaring op doet.
Ze was BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:50:
[...]
Nou is mij een voorstel gedaan bij 1 van die guilds om mijn Druid weer te gaan levellen naar 70 en wat ie aan het einde van de rit word boeit even niet.
Door?

Ik ben eindelijk 61 op me lock en heb me build omgegooid en wat ben ik daar bij mee! Heb nu een felguard spec met een gedeelte affliction :D. Echt super! Snap echt niet wat je nou nog moet een VW, dom ding.

Het is nu gewoon FelGuard er op af sturen, 3 dotjes er op, life tap, life drain en meteen door pullen. Zo kan ik er een stuk of 8/9 achter elkaar pakken en dan hoef ik alleen ff Health Tunnel te doen om hem weer op te peppen en dan FA opmezelf en lekker corpses opeten :D.

Im loving it!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Tailoring is leuk om als proffesion te hebben. Geld verdienen doe je niet zo gemakkelijk tenzij je een aantal epic patterns heb van lv 70 craftables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:14:
[...]

Door?

Ik ben eindelijk 61 op me lock en heb me build omgegooid en wat ben ik daar bij mee! Heb nu een felguard spec met een gedeelte affliction :D. Echt super! Snap echt niet wat je nou nog moet een VW, dom ding.

Het is nu gewoon FelGuard er op af sturen, 3 dotjes er op, life tap, life drain en meteen door pullen. Zo kan ik er een stuk of 8/9 achter elkaar pakken en dan hoef ik alleen ff Health Tunnel te doen om hem weer op te peppen en dan FA opmezelf en lekker corpses opeten :D.

Im loving it!
Snap niet wat mensen uberhaupt ooit met een void deden :P
Maare dacht dat je terug op je priest ging? Discipline speccen en PvP'en was toch je plan?

Gisteren met een halve raid die nog arena/offspecced was een slordige Archi kill gemaakt
Koste me meteen me voorraad aan Large Prismatics voor Soulfrost op me Tempest of Chaos (eindijk van de mindblade af :P ), maar dan heb je ook wat ^^

Hoop echt dat ze snel 2.4 op de PTR gooien

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:30

Maduth

Probeersel

Security schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:14:
Vriendin van me is geswitched naar tailoring heeft daar erg veel spijt van..
Maar goed wellicht dat jij een andere ervaring op doet.
Ze was BS.
Was een Cloth/Priest/Mage?

Vraag me nml af als zij 1 van die drie is, wrom ze BS had?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.