• leadingdamage1
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 10:42
Card Nox schreef op maandag 18 mei 2026 @ 07:59:
[...]

Same here, ben benieuwd al heb ik de mijne inmiddels ook al ontvangen... 😖
Op internet staat dat je referralprogram@tesla.com kan mailen, ik heb dat nu gedaan, even kijken wat daaruit komt. Anders kan je eventueel ook je sales manager contacten, dus dat ga ik vandaag ook nog even doen. Niet geschoten is altijd mis

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:39

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Regor schreef op zondag 17 mei 2026 @ 18:59:
[...]

Dat ziet er makkelijker uit inderdaad ! Wat voor caravan heb je? Zit er ook naar te kijken maar dacht aan een vouwwagen vanwege de 1000kg max.
Een Rapido 420 CP Evolution (hefdak) , echt een hele zuinige combinatie met de Model 3
revolution-nl in "Ervaringen caravan / vouwwagen trekken met elektrische auto"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i02YkFfPpu5ujevrpZVyvnsjNhc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PKB4EF0KDasAeVJQ3fy6NTJL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door revolution-nl op 18-05-2026 09:19 ]

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 11:17
leadingdamage1 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:03:
[...]

Op internet staat dat je referralprogram@tesla.com kan mailen, ik heb dat nu gedaan, even kijken wat daaruit komt. Anders kan je eventueel ook je sales manager contacten, dus dat ga ik vandaag ook nog even doen. Niet geschoten is altijd mis
2000 km is een paar tientjes , leuk als ze geven maar ook niet echt een halszaak denk ik

• Tdem
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
karel_G_1981 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:11:
[...]

2000 km is een paar tientjes , leuk als ze geven maar ook niet echt een halszaak denk ik
Het zijn ook nog eens heel niet-zuinige kilometers die je gratis krijgt :)

• Justin0021
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 10:33
Hier even een update over de Model Y Premium Long Range RWD met 4680 batterij.

Vanochtend met 4 personen + hond + bagage vertrokken richting zuid Limburg. Auto volgeladen tot 100% gaf 524 km aan. De totale rit was 227 km wat wij gereden hebben in 2 uur en 30 minuten. Helaas wat file onderweg gehad maar toch een gemiddelde gehaald van: 91 km/u met een verbruik van 146,2 Wh/km.

Accucapaciteit is 75/76 kWh. Zou betekenen dat ik met dit gemiddelde ongeveer 510/520 km kan rijden op een volle accu.

Ook halverwege de rit op de snelweg een reset gedaan. 42 minuten over 72 km gemiddelde van 103 km/u geeft 155 Wh/km.

• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 11:17
Justin0021 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:33:

Vanochtend met 4 personen + hond + bagage vertrokken richting zuid Limburg. Auto volgeladen tot 100% gaf 524 km aan. De totale rit was 227 km wat wij gereden hebben in 2 uur en 30 minuten. Helaas wat file onderweg gehad maar toch een gemiddelde gehaald van: 91 km/u met een verbruik van 146,2 Wh/km.

Accucapaciteit is 75/76 kWh. Zou betekenen dat ik met dit gemiddelde ongeveer 510/520 km kan rijden op een volle accu.

Ook halverwege de rit op de snelweg een reset gedaan. 42 minuten over 72 km gemiddelde van 103 km/u geeft 155 Wh/km.
Ben benieuwd naar de SUC laadcurve of die al verbetert na de laatste tweaking

• CEdS
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:15
daemonix schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 19:03:
[...]

Weet je welke provider in F wordt gebruikt?
Nee eigenlijk niet, kan ik dat ergens zien in de auto of app?

Offgrid sinds 09-24 met SigenStor 20kW/33kWh/30 kWp (+EVDC) || Daikin FTXM60 || Model 3 LR RWD 2026/Inster LR || 50 OEG heatpipes - 500 ltr Buffervat - CV-Houtkachel ||

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Begrijpt iemand waarom er bij een Mobile Service afspraak telkens de melding staat; dat de auto onder een afdak dient te staan. Hoeveel mensen in Nederland hebben een eigen oprit? Laat staan een carport...

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11:25
turkeyhakan schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:51:
Begrijpt iemand waarom er bij een Mobile Service afspraak telkens de melding staat; dat de auto onder een afdak dient te staan. Hoeveel mensen in Nederland hebben een eigen oprit? Laat staan een carport...
Best veel hoor. Maar lang niet iedereen maar ik kan me bij bepaalde werkzaamheden ook wel voorstellen dat hij niet in de regen moet staan.

• Forza11
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Justin0021 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:33:

Benieuwd wat dit was geweest met de 'oude' accu in deze Model Y configuratie, iemand een idee?

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:23
@Forza11, daar is geen zinnig woord over te zeggen; te veel variabelen.
Pagina: 1 ... 249 250 Laatste

Let op:
  • Discussies/uitlatingen over het gedrag of politieke agenda van Elon Musk horen hier niet thuis, zie: Taro in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3"
  • Gebruik de zoekfunctie voordat je een vraag stelt (incl. verzekeringen & alarmsystemen), check daarnaast ook eerst even het vorige topic: Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 2
  • Het vragen om, aanbieden of delen van referrals is niet toegestaan. Ook het subtiel hinten richting referrals of pro-actief aanbieden via DM's is niet toegestaan. Krijg je referrals via DM aangeboden? Meld dat dan hier incl. betreffende username(s): https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/26.
  • Dit topic is niet bedoeld voor het vergelijken van de Model 3 of Y met bijv. de Polestar 2, BMW i4, Enyaq, EV6, Ioniq5, ID4/5, E-Tron etc. Daarvoor zijn andere topics zoals: Elektrische auto's - deel 5, zie ook de lijst hieronder
  • We hebben het hier specifiek over de model 3 & Y, algemene Tesla onderwerpen passen beter in het algemene Tesla topic: Het grote Tesla topic - deel 3.
  • Of je wel of niet de nieuwste update hebt ontvangen voegt voor anderen niets toe. Updates kunnen uiteraard wel inhoudelijk worden besproken.
  • De discussie over welk voertuig energiezuiniger en beter voor het milieu is kan worden gevoerd in de algemene EV topics.
  • Discussies over algemene regels in het verkeer zoals wanneer het knipperlicht wel/niet te gebruiken horen hier niet thuis.
  • Tips/tools om autopilot te misleiden zijn niet toegestaan.
  • Ervaringen en vragen omtrent SEPP kunnen hier gevonden worden: Particuliere EV subsidie (SEPP).

Gerelateerde topics: