Mijn Model 3 wordt in de week van 6 juli gewrapped, kleur is nog te kiezen, mochten er nog suggesties zijn, kom maar door
Vandaag wezen kijken bij hem in Dordrecht voor een kennismaking en bak koffie. Hij liet een paar projecten zien die hij gedaan heeft en ik kon meekijken hoe hij het doet. Keurig afgewerkt, ook aan de binnenkant van de portieren, iets wat je helaas wel eens anders ziet. Gast met verstand van zijn vak, plezier erin heeft en ook nog eens een aardige kerel is (nee, ik ben geen bekende/vriend van hem). Het wrappen zelf duurt ongeveer 4 dagen voor het helemaal klaar is, wel iets langer dan ik verwacht had.
Voor 1895 euro ex btw doet hij de hele M3, een schappelijke prijs vond ik. En in verband met corona heeft hij deze maand nog een 15% kortingsactie lopen omdat het rustig is nu, met andere woorden, ongeveer 1600 ex btw totaal, 1 jaar garantie op de montage en 5-7 jaar op de folie zelf, afhankelijk welk merk/kleur het wordt. Dat viel me alles mee, gezien ik prijzen van minimaal 2k voorbij zag komen.
Hij doet ook XPEL coating, iets waar ik enthousiast van werd gezien de resultaten die te zien zijn met de Stealth variant voor een matte kleur. Daar zie ik nu vanaf gezien zijn verhaal hierover. Het is fantastisch spul, echter is het materiaal erg stug en moeilijk om hoekjes heen te vouwen. Dat betekend dat de folie bij bijvoorbeeld portieren zo strak mogelijk langs het lijntje wordt afgesneden, en nite wordt omgevouwen voor een nette afwerking. Daarnaast ligt de prijs van XPEL ook een stuk hoger.
Wilde deze post zo onafhankelijk mogelijk houden en vooral informatie geven. Kon zelf niet heel veel vinden over mogelijkheden en kosten in regio Zuid Holland. Mocht je meer info willen, pm dan gerust. Resultaat van de wrapping volgt in de week van 6 juli
[
Voor 16% gewijzigd door
NeoPhire op 20-06-2020 20:30
]