Och wat wordt ik hier toch chagrijnig van. Kon hem gelukkig nog net die 30 meter naar achter om aan de laadpaal te leggen. Had geloof ik iemand anders gezien recent met dit 12V verhaal. Ik ga ze maar weer eens bellen.
UPDATE:
Nou dat ging weer niet super.
1. eCall noodsysteem, moest ik 1x op de SOS knop drukken en dan direct ophangen. Dat lijkt te helpen
2. voor de 12V batterij was het advies, dat ie vervangen moest worden (ja toch al 1700km erop zitten). Dat zou pas 10 Mei bij een SC kunnen. Maar de auto zegt ook "kan onverwacht uitschakelen", daar ga ik niet graag mee de weg op. Advies van callcenter was: "laat hem anders gewoon weer helemaal leeglopen, en vraag dan om road assistance, misschien kunnen die het sneller doen"
Ook zag ik eindelijk 2020.8.3 binnenkomen, dus even blijven zitten op hotspot. Maar na het aftellen van "installeren start in 2 min". Doet ie niks, en moet ik weer opnieuw schedullen..hoopte dat misschien software matig ook wat opgelost was.
Houdt je wel bezig in deze rustige tijden moet ik maar denken ofzo.
Ah..van het Tesla Deel 3 forum. Lijkt dat ik nog ver ben gekomen met 1700KM. Ik grotendeels zelfde errors nu ook
[
Voor 67% gewijzigd door
JohanB op 20-04-2020 16:21
]