Apple carplay is vij andere auto's gewoon een optie, naast het bestaande infotainment. Ik zie niet in hoe dat een gesloten systeem kan opleveren.DaCoTa schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:18:
[...]
Maar ik wil geen Apple spullen.
En even serieus: de hele auto is vertikaal geÏntegreerd, dan ga je toch niet iemand anders zijn closed system inbouwen? Dan maak je je eigen closed system.
5 punten:ElonDusk schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:06:
[...]
Sinds dat jij je auto hebt ben je aan het klagen (en op sommige punten heb je ook gelijk). Kun je aub 5 punten noemen die je echt goed vindt? Ben gewoon nieuwsgierig.
En ik denk niet dat Tesla zonder Musk hetzelfde is. Plus dan kan je nog lang wachten. Misschien is het beter voor je gemoedsrust dat jij zonder een Tesla leeft? Is dat geen optie? Want ik kan zo 10 auto's opnoemen die precies die punten die jij noemt wel hebben of in ieder geval goed doen.
Win-win for everyone of begrijp ik iets niet?
- Elektrisch rijdt heerlijk rustig
- Hij is super snel
- Muziekinstallatie is echt subliem!
- Wegligging is op lagere snelheid best wel okee door de gewichtsverhouding
- Veel opties die bij eerdere auto's ook wel aanwezig waren (op afstand koelen en verwarmen), maar veel geld kostte zijn hier inbegrepen.
- Binnenruimte is veel beter dan verwacht
- Beeldscherm is lekker groot
- Spellen zijn leuk voor de kinderen
- Bijtelling is lekker laag
- Sinds de eigen laadpaal, nooit meer aan het benzine station en flexibeler i.t.t. het publiek laden voorheen
- Geen stinkende handen meer door het tanken van diesel
- Geen giftige uitlaatgassen meer voor mijn deur als de kinderen instappen
- Stoelverwarming ook achterin
- AP is wel een leuke toevoeging als gadget, maar niet als volledig zelfrijdend systeem. Misschien verbetert dat in de toekomst. Zo lang ik er niet volledig op kan vertrouwen blijft het voor mij een gadget.
- Ruimte in de kofferbak is nog nooit een probleem geweest, al ben ik wel heel benieuwd voor vakanties
- Tot nu toe nooit range problemen gehad met de LR, als valt het wat tegen bij mij persoonlijk.
- Eergisteren een verbruik van 160 in stadsverkeer weten te noteren, met zeer defensief rijden. Temeratuur lijkt een goede impact te krijgen! Maar op de snelweg, ook met warme temperaturen blijf ik 200+ getallen zien. Gewoon met 100-130km/h.
Zijn er meer geworden dan 5
Oh , sinds ik hem heb, ben ik het uiterlijk meer gaan waarderen. Het blijft niet moeders mooiste, maar zo lelijk als ik de voorkant vond, vind ik hem nu niet meer
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2020 10:59 ]