Wat een enorme degradatie. Het lijkt er bijna op alsof die onder de 70% gedoken is. Daar heb je tot 192.000 km garantie op.RichardC79 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 23:53:
[...]
Ja ik ben actief benadert door LP om mijn model 3 LR zonder extra kosten te vervangen voor een Model Y. Mijn contract loopt volgend jaar af
Heb er lang over nagedacht want de bijtelling die ik nu heb is echt extreem laag en gaat dan hiermee wel verdubbelen. Maar ga hem denk ik toch inruilen voor een Model Y RWD omdat ik graag van de lage instap af wil, meer kofferbak ruimte toch wel erg fijn vind en dan meteen een trekhaak kan meebestellen. Liefst had ik weer een LR versie genomen maar die bijtelling word me toch wel teveel. Dus ik heb toch wel enige zorg over de echte range van de RWD van de Y alhoewel de degration van de batterij van mijn LR echt enorm is geweest. Als ik nu tot 90% ga laden kom ik net over de 400km heen. Tot 100% nog max 425km. Maar heel eerlijk stond ik in NL vrijwel nooit bij een SUC. Dus hopelijk heb ik met de Y RWD ongeveer hetzelfde als wat ik nu op de M3 heb. Zijn er mensen die mij dat misschien kunnen vertellen?
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu