Taro schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 20:51:
[...]
Ik ga er wel in mee dat als er specifiek had gestaan: Koop nu een M3P met 82 kWh Panasonic accu, dat men die niet zomaar voor een LG kan vervangen. Maar als de LG de afgegeven kenmerken / specs ook kan waarmaken, dan ligt dat weer anders.
Hetzelfde gaat idd op voor de parkeersensoren. Als er staat: Met parkeersensoren, dan is zonder leveren niet ok. Als er staat: Met technologie om te voorkomen dat je een paaltje over het hoofd ziet, dan mag men dat ook met software goedmaken.
Ps. een ban krijg je niet zomaar. En een goede stevige discussie voeren mag altijd. Maar de manier waarop je het brengt is wel heel erg belangrijk en die verdient niet de schoonheidsprijs...
Is mij duidelijk. Ik denk dat men moeten komen met waardevolle inhoudelijk bijdrage ipv anderen afmaken puur door vooroordelen en ongegronde persoonlijke mening.
Net als onze hall of fame:
- Vraag: Mijn rear defrost werkt niet, Antwoord hier: Wat zeik je toch, je hebt toch camera
- Vraag: Hoe werkt cabin overheat protection, Antwoord hier: Waarom maak je druk, ander auto heeft dat niet
- Vraag: Werkt flitsmeister niet goed in frankrijk, Antwoord hier: Niet zo snel rijden, levensgevaarlijk, gebruik je toch je acc en langzamer rijden
- Stelling: jammer dat AP nu max 140 is ipv 150, Reactie: Rij jij met regelmaat zo snel? In NL is max 100, dus is non-issue joh!
Dus nu nog een erbij:
- Stelling: Als ze het gaat vervangen wil ik Pana door Pana, Reactie: Allemaal zelfde spec en een pot nat, heb je geen poot om te staan!
Maar als dit idd de acceptabele discussie is dan hou ik de volgende keer wel in, laat ik het voorbij gaan. Mss goed ook voor de bloeddruk.
No I am not shying away van een gezonde discussie, maar het wordt wel makkelijk weggeveegd tegenwoordig onder de mom van “zeik niet”.
Ik ben zelf ook niet heilig, toen men klachten over missende parkeersensoren, had ik ook zoiets van “joh als het zo deal breaker is annuleer maar de koop” maar had ik niet op die manier hier opgeschreven. Want bij anderen kan het in de verkeerde keelgat.
(Ik had toen als suggestie zelf prkeersensoren inbouwen wat natuurlijk ook gelijk was afgemaakt door helft tweakers omdat het niet uit zal zien hahah)
[
Voor 13% gewijzigd door
SirLct op 04-01-2023 21:18
]