Ik heb even op het forum rond gekeken, maar helaas niks kunnen vinden voor m’n vragen. Ik heb deze verschrikkelijke auto nou ongeveer 2 maanden, en niks lijkt te werken. Dus ik hoop dat hier misschien wat mensen hulp kunnen bieden.
Iemand hier slimme ervaringen met:
1. De verwarming wel op auto zetten, maar dat hij niet keihard in je gezicht BLIJFT blazen, waardoor je droge ogen krijgt?
2. De “simpele” auto pilot zo instellen dat hij gewoon dezelfde snelheid houdt? Hij doet bij mij twee rare dingen
a) hij remt zo af en toe uit het niets KEIHARD midden op de snelweg. Eerste keren vooral bij afritten, laatst ook toen ik gewoon een vrachtwagen inhaalde
b) hij besluit zelf dat de cruise control snelheid naar beneden moet, gebasseerd op niks
Tesla had aangeraden de AP op “absoluut” te zetten ipv relatief, maar heeft weinig uitgehaald
3. Is er een ECO mode of iets dergelijks? Ik heb net van Groningen naar Amsterdam gereden en 80% van m’n batterij is op! (In chill mode, gewoon aan snelheid gehouden) (heb een M3 performance)
4. Mensen ervaring met een goeie HUD? Ik zou graag weten hoe hard ik rij terwijl ik ook op de weg kan letten
5. Mensen ervaring met de auto te laten geluids-isoleren? Hij is verschrikkelijk gehorig boven de 100km/h, waardoor je de (slechte) speakers heel hard moet zetten en er gewoon heel veel lawaai is.
6. Is er een manier waarmee je de cruise control kan hervatten op laatste snelheid waar hij op stond? (zoals bij alle andere auto merken). Some moet je even remmen of er is een bocht en wil je daarna eeer terug.
Dit zijn momenteel even mijn grootste problemen met deze verrassend matige auto. Vorige week daarom ook maar met andermans auto op wintersport gegaan, wat een verademing was dat weer.
[
Voor 12% gewijzigd door
JohanB op 16-02-2020 16:31
]