Ik heb de koplampen afgelopen week juist afgesteld om ze hoger te krijgen.
Vergeleken de led lampen in mijn 308 zijn ze nog steeds minder, maar het is wel goed nu. Volgens mij kalibreren die van de 308 ook niet elke start up, maar daarbij heeft nog nooit iemand geknipperd.
Volgens mij is bij de tesla de grootlichtassistent vaak de boosdoener
donderdag en vandaag ook voor het eerst echt autopilot geprobeerd. Ja het werkt op zich leuk, maar het gezeur dat je moet sturen soms begint me wel de keel uit te hangen. Als ik op de snelweg rijd rijd ik altijd heel relax. De auto volgt grotendeels toch wel recht, dus stevig sturen doe ik dan niet.
Vandaag bij Zwolle spontaan de mededeling dat automatisch sturen uitgezet was voor de rest van de rit omdat ik het stuur niet vast had volgens de auto. Complete BS, de hoeveelheid sturen wat ik moest doen, was blijkbaar meer dan een klein beetje tegendruk.
Maar goed, wel een rit van 293km gedaan in 1 haal Van 87->20% gereden. 155Wh/km. Prima score iig.
Geeft wel vertrouwen qua range.
Daarna nog een stukje gereden en uiteindelijk bij 6% aan de laadpaal willen hangen in m’n dorp, maar dat ding stond in storing. Dorp verder maar aangesloten en naar huis gelopen. Zojuist bij ophalen toch wel gevonden dat skeeleren en prima manier is als de laadpaal verder weg is. Neemt weinig ruimte in, en is toch relatief snel. Plus best lekkere beweging.
Gisteren ook een knop gevonden in de kofferruimte vooraan. Klonk alsof je hem daarmee van het slot kon halen. Handleiding er even bij: ja hoor..
In de voorbak bevindt zich een verlichte knop waarmee iemand die ingesloten is, zichzelf kan bevrijden.
Echter, behalve een pasgeboren baby weet ik niet wie er in de kofferbak vóór past.
[
Voor 30% gewijzigd door
GAIAjohan op 26-11-2022 21:46
]