Het hele gedoe met plotseling een auto/kind/fietser achter de auto is sowieso een non-issue. Die zijn groot genoeg om door de camera opgepikt te worden. Sterker nog, de camera kan verder zien dan de sensoren achterop kunnen. Alleen echt dichtbij is een issue. (wat overigens met sommige kleine kinderen wel eens voorkomt...)
Ik ben het overigens niet mee eens dat ze de overige sensoren achter eruit doen. Die zijn zeker wel handig voor dichtbij, precies waarvoor je ze "nodig" hebt bij achteruit inparkeren, maar zonder zou ook best wel kunnen werken. Als ze dus de occupancy network activeren. Tot die tijd is Vision-only sowieso kansloos en ik wacht zelf nog even af totdat jullie de eerste versie met dat netwerk geactiveerd voor mij hebben getest
Ik ben het overigens niet mee eens dat ze de overige sensoren achter eruit doen. Die zijn zeker wel handig voor dichtbij, precies waarvoor je ze "nodig" hebt bij achteruit inparkeren, maar zonder zou ook best wel kunnen werken. Als ze dus de occupancy network activeren. Tot die tijd is Vision-only sowieso kansloos en ik wacht zelf nog even af totdat jullie de eerste versie met dat netwerk geactiveerd voor mij hebben getest
[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 20-10-2022 14:45 ]
:strip_exif()/f/image/LoLWDu9WcpwCnVXkO6wBT1BH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Og5cPIgJGovBk7lAHYlEFWY3.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hdbrj84fAc7WvVS53nveJp3u.jpg?f=user_large)

/f/image/4QeMuU8KHi6ugfHjHkxTsuae.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GwKgaUULhguLP7XNv9cIWjIT.png?f=fotoalbum_large)