Taro schreef op zondag 29 mei 2022 @ 19:01:
[...]
Dat is wel heel kort door de bocht. Als je die +10% nodig hebt, dan kan je die gewoon benutten en tot 100% laden.
Ik heb hier na 2,5 jaar en 44k kilometers 6% degradatie, jouw situatie hoeft niet per se ook voor anderen op te gaan.
Ja dat hoor ik nu altijd: “als je het nodig hebt”.
Dat weet je nu eens maal niet altijd van tevoren. Zo vaak gehad dat plannen nét iets wijzigden.
Of na een paar dagen rijden kom je thuis en is de laadpaal niet beschikbaar, dan had ik 2 dagen terug toch maar tot 100% moeten laden.
Ik begin wel op een punt te komen dat ik standaard tot 100% ga laden. Nog een jaartje lease te gaan. Probleem van de opkoper…
Dit is exact het amateuristische wat ik van Tesla gewend ben en mij ook steekt.
Ik weet nog wel toen mijn stoelbediening kapot was de medewerker met een schroevendraaier zat te porren tot er weer iets verbogen was en hij het weer deed.
Ik zei nog: dus dit is tijdelijk, totdat de nieuwe unit binnen is? Nee, hij zit nu toch weer goed?
Née, het zit scheef en valt er volgende week weer vanaf, bestel maar gewoon een nieuwe.
Hetzelfde met een lipje van mijn bumper, wat niet goed in de ophanging haakte. Ook met een schroevendraaier zitten porren tussen een bumper. Serieus?!?!
Zelfde antwoord, hij zit nu weer.
Ja en volgende week valt de bumper er zeker af? Nee hoor, hiermee ga ik niet akkoord, er zit een scheurtje in de ophanging van die bumper, dus je bestelt een nieuwe bumper en belt mij maar wanneer hij er is.
Het amateurisme waarmee ze werken is ongekend. Het is een auto van ruim 60k, dan neem ik toch geen genoegen met scheurtjes in bumpers direct na aflevering.
Nee hierna geen Tesla meer voor mij.