Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 313 ... 517 Laatste
Acties:
  • 3.148.916 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
yeah kan premium kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCasa
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:59
Dino111 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 18:46:
Open nu net de app, nieuwe optie te vinden [Afbeelding]

[Afbeelding]

Let even op de knop abonneren bovenin.
Hier helaas nog niks. Welke Leasemaatschappij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21:15
Ik kan ook premium via de app kopen, maar vandaag werkte het nog in de auto. LM = Athlon

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pgemgoudswaard
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-04 13:35
Bij Leaseplan nog niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino111
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:42
ElCasa schreef op donderdag 28 april 2022 @ 20:00:
[...]

Hier helaas nog niks. Welke Leasemaatschappij?
Hier gaat het om ALD, ik denk niet dat ze aan die kant iets hebben gedaan. Had van de week gebeld om te vragen hoe ik het kon activeren en toen was het bericht dat het niet via LM loopt maar direct via Tesla en dat ik hier nog bericht van zou krijgen via Tesla. Je raad het al, bericht moet nog komen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dino111
ElonDusk schreef op donderdag 28 april 2022 @ 20:49:
Ik kan ook premium via de app kopen, maar vandaag werkte het nog in de auto. LM = Athlon
Loopt het niet tot 1 mei net zoals bij de meeste lease?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElCasa
Ik had een mail gestuurd en Leaseplan meldde dat ik contact op moest nemen met Tesla….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino111
ElCasa schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:18:
[...]

Ik had een mail gestuurd en Leaseplan meldde dat ik contact op moest nemen met Tesla….
Gaat weer lekker k*t zie ik. Hoe moeilijk kan het ook zijn zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:14
ElCasa schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:18:
[...]

Dit kreeg ik ook te horen, leek mij sterk maar toch gebeld eergisteren. Kreeg ik te horen dat het de 28ste geactiveerd werd. Nog niets. Op z'n Tesla's en LP. Geen goede combinatie. Nu moet je alles lastminute gaan doen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElCasa
carpebios schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:27:
[...]

Dit kreeg ik ook te horen, leek mij sterk maar toch gebeld eergisteren. Kreeg ik te horen dat het de 28ste geactiveerd werd. Nog niets. Op z'n Tesla's en LP. Geen goede combinatie. Nu moet je alles lastminute gaan doen.
Precies dat, tuurlijk kan het allemaal met een hotspot via je telefoon. Maar premium werkt zoveel makkelijker. En is makkelijk voor de vrouw des huizes. 😂

En heb er geen probleem om ervoor te betalen, maar dan moet het wel kunnen 😏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nikos_cs
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:31
carpebios schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:27:
[...]

Is 3 seconden werk hoor. Bij mij net pas zichtbaar (ald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino111
nikos_cs schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:37:
[...]

Is 3 seconden werk hoor. Bij mij net pas zichtbaar (ald).
Ergens een typgeit die alle kentekens 1 voor 1 activeert. 7(8)7… just flip the switch boy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexiilex
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-05 22:17
BigSmurf schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:01:
Zijn er meer mensen die sinds de laatste update (2022.8.3) veel meer last hebben van de "rijstrook verlaten gedetecteerd" melding, inclusief keihard gepiep (ook in Joe Mode)?

Ik heb het hele Lane Departure Avoidance verhaal al uit staan in de M3, want holy cow, wat werkt dat slecht. Net als die forward collision warning overigens, die staat nog wel op "laat", maar met name in drukke stadscentra vindt hij geparkeerde auto's en afslaand verkeer maar wat vervelend en zet ik het vaak ook gewoon helemaal uit.

Tot recent was dat prima, maar blijkbaar stond de "in noodgevallen" setting nog wel aan en die lijkt dus sinds kort ook helemaal buggy. Ik heb elke dag wel 2-3x dat hij detecteert dat ik de weg heb verlaten. Soms als ik te dicht (niet eens erop of erover) tegen de streep rij op de linkerrijstrook, maar ook als ik gewoon met knipperlicht van rijstrook wissel en daar iets te lang over doe. BIEP BIEP BIEP. Resultaat: bijrijders in de stress, mensen met wie ik bel die vragen of het goed gaat.

Lijkt me niet de bedoeling dat ik uit ergernis juist alle veiligheidsfeatures uit ga zetten...
Dit probleem had ik ook, eigenlijk niet meer gehad sinds 2022.12.3.1

Preium connectivity is inmiddels beschikbaar in de app. Er zou ook een optie voor 12 maanden komen waardoor je 2 maanden gratis kreeg toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Flexiilex op 28-04-2022 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flexiilex schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:14:
[...]

Preium connectivity is inmiddels beschikbaar in de app. Er zou ook een optie voor 12 maanden komen waardoor je 2 maanden gratis kreeg toch?
Alleen US denk ik? Daar is een jaar USD 99.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:15
Hier een SR+ van juni 2019. Zou nooit premium connectivity moeten hebben gehad, maar sinds de invoering ergens in najaar 2019 het gratis kunnen gebruiken.
Sinds een weekje ofzo ook de melding dat het 1 mei stopt. De LM (VW PFS) reageert nog niet op m’n mailtje om meer info. Ik zie wel of het echt stopt en hoe erg ik het eigenlijk mis…

Toch ruim 2,5 jaar gratis gebruik van kunnen maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram_Ram
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 16-03-2023
Tesla maakt een raar klikkend geluid bij gas geven en gas loslaten, iemand enig idee wat dit is? SC heeft het druk kan pas over 2 weken terecht maar heb volgende week een 1000km trip gepland staan.

https://youtube.com/shorts/16AEjdIER_8?feature=share

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21
Een mededeling dat er nog niks gedaan is door een bepaalde leasemaatschappij voegt niet zoveel toe aan dit topic. Het is duidelijk dat ze ermee bezig zijn, van meerdere mensen dagelijkse updates dat er niks veranderd is, is niet zinnig IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:00
2 vraagjes;

- Worden nieuwe models 3 met nieuwe hardware uitgeleverd of is dat nog steeds 2.5?
- Mijn model 3 maakt een piepend geluid bij de wielophanging, mobiel support wist ervan, bekend probleem, moet in garage vervangen worden, is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 21:27

JoeBlack2k

I Love Hilary

Hek030 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 23:41:
[...]

Ik heb de key-fob meteen gekocht van de eerste bespaarde bijtelling. Beste aankoop voor deze auto geweest _/-\o_ , al was het maar voor het met een druk op de knop openen van de frunk en het op afstand openen van de auto zonder de app te hoeven gebruiken. Dan is de laadpoort ook meteen geunlocked als je de druppel tegen de lader houdt.

Was een tip van degene van wie ik de auto overnam, en kan het iedereen aanraden. Het enige waar ik de app soms nog voor gebruik is het voorverwarmen.
Heel nice! Ik heb hem ook gehaald! Ben benieuwd vooral de charge port unlock lijkt mij chill

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Laatst online: 14:15
The Source schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 00:13:
2 vraagjes;

- Worden nieuwe models 3 met nieuwe hardware uitgeleverd of is dat nog steeds 2.5?
- Mijn model 3 maakt een piepend geluid bij de wielophanging, mobiel support wist ervan, bekend probleem, moet in garage vervangen worden, is dit een bekend probleem?
HW 3.0 wordt al sinds eind 2019 toegepast.

Wielophanging kraakjes hoor je steeds vaker, maar meestal is het alleen een beetje smeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-05 13:57
Hier bij Athlon kan ik hem wel vinden onder de upgrades in de app. Ik heb ze echter gevraagd dit toe te voegen aan mijn lease bedrag. Ik voel er niet veel voor om iedere maand een factuur te boeken en betalen. Het antwoord laat nog op zich wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:45
The Source schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 00:13:
Ja. De ophanging (dempers) is bij veel auto’s niet goed afgedicht, waardoor er vocht in kan komen en daardoor het vet weg spoelt. Gevolg: piepen/kraken.

Oplossing: opnieuw smeren en afdichten. Toevallig gisteren bij mijn Model 3 gebeurt, al had ik nog geen last van kraken en piepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pgemgoudswaard
Zijn er al mensen van Leaseplan waarbij het wel werkt? Vorige week van Leaseplan nav mijn vraag over het hoe en wat eerst een datum van 1 mei gehoord en later per algemene e-mail 28 juni.

Vooralsnog is de optie nog niet toegevoegd. Onder Upgrades staat slechts Accessoires en verder niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgemgoudswaard
28 juni moet uiteraard 28 april zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
PdeBie schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:21:
(En wanneer gaan we nu eens playlists kunnen sorteren op "laatst toegevoegd" :'( )
Tip die ik las op een ander forum:
Use your spotify app on PC or mac to order the playlist in the way you like it, and then create a new playlist and copy the entire list in it .
Copy the playlist by clicking on the first song, then hold shift and click on the last song. From here ctrl+c and ctrl+v.
bron: https://teslamotorsclub.c...ting.167936/#post-4160112

Nog niet getest, maar klinkt als een (wel lichtelijk irritante) mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 10 EUR kun je beter in Spotify steken. De interface in de auto is sowieso knaken. Via de mobiel werkt het allemaal een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Inspired schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:18:
De 10 EUR kun je beter in Spotify steken. De interface in de auto is sowieso knaken. Via de mobiel werkt het allemaal een stuk beter.
Je mag je telefoon niet al rijdend bedienen he ;) Je Tesla wel.

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DennusB schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:19:
[...]

Je mag je telefoon niet al rijdend bedienen he ;) Je Tesla wel.
Je mag je telefoon wel rijdend bedienen, je mag hem alleen niet vasthouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:42

Mx. Alba

hen/die/zij

Ik zit bij ALD en bij mij vervalt per 1 mei ook mijn Premium Connectivity die ik tot nu toe gratis kreeg.

Niets gehoord daarover van Tesla (behalve dan via die melding verstopt in het systeemmenu) of van ALD, en geen mogelijkheid om zelf Premium Connectivity aan te schaffen.

Da's wel weer typisch Tesla dit. :D

Als Elon 44 miljard kan ophoesten om Twitter te kopen, waarom geeft hij ons dan niet gratis Premium Connectivity? _o-

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 21:00
Smobbo schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 06:57:
[...]

HW 3.0 wordt al sinds eind 2019 toegepast.

Wielophanging kraakjes hoor je steeds vaker, maar meestal is het alleen een beetje smeren.
Het gaat inderdaad om een rubber, volgende de Tesla service moet de wielophanging of een paar onderdelen daarvan vervangen worden. Ondanks dat het piept aan de lnker kant zullen ze deze ook rechts voor vervangen. Het duurde lang voordat de onderdelen op voorraad waren, echter heb ik nu eindelijk bevestiging dat het maandag vervangen gaat worden.

Ik heb zelf nog HW2.5. Ik las dat ze overgestapt zijn naar een AMD oplossing die veel sneller is, is dat 3.0? Of komt er binnenkort nog een snellere versie beschikbaar? Of gaat dit enkel gebruikt worden voor de duurdere modellen?
Smobbo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 23:07:
Hier een SR+ van juni 2019. Zou nooit premium connectivity moeten hebben gehad, maar sinds de invoering ergens in najaar 2019 het gratis kunnen gebruiken.
Sinds een weekje ofzo ook de melding dat het 1 mei stopt. De LM (VW PFS) reageert nog niet op m’n mailtje om meer info. Ik zie wel of het echt stopt en hoe erg ik het eigenlijk mis…

Toch ruim 2,5 jaar gratis gebruik van kunnen maken :+
Voor mij hetzelfde, geen premium pakket besteld, wel gekregen stopt ook 1 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Laatst online: 15:50
The Source schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:56:
[...]
Ik heb zelf nog HW2.5. Ik las dat ze overgestapt zijn naar een AMD oplossing die veel sneller is, is dat 3.0? Of komt er binnenkort nog een snellere versie beschikbaar? Of gaat dit enkel gebruikt worden voor de duurdere modellen?
[...]
HW2.5 en 3.0 is niet de multimedia computer die geupgrade is naar AMD hardware. HW is de computer die de rij assistentie etc doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Ik krijg van LeasePlan te horen dat Tesla er nog mee bezig is en dat ik af en toe maar eens moet proberen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nikos_cs
Gisteren via ALD gehoord dat ik het zelf kon activeren (is beschikbaar in de app). Vandaag mail van ALD dat ze bezig zijn met de integratie in de portal, tot die tijd mag ik het declaren bij ALD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 13:15

hmr

Auto terug van service en de helft is niet verholpen. Gedeeltelijk omdat er een onderdeel in backorder is, maar ook een deel wat wel was aangegeven als gerepareerd was bij inspectie niet aangepakt en zag er precies hetzelfde uit. En dat na 3 weken bij het service point… Dit is wel een beetje vermoeiend.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
Tijdens het rijden zit mijn mobiel in mijn broekzak en die gebruik dan verder ook niet.
Het "bakje voor de mobiel" zit te laag om fatsoenlijk je mobiel te kunnen bedienen en ook (soort van) nog op de weg te kunnen letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Hier is mijn auto helemaal niet te zien in m'n Tesla account, wel in de app uiteraard. Dus ook hier kan ik niets aanschaffen. Net Leaseplan maar weer even gecontact om te vragen hoe nu verder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
PdeBie schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:39:
[...]
Het "bakje voor de mobiel" zit te laag om fatsoenlijk je mobiel te kunnen bedienen en ook (soort van) nog op de weg te kunnen letten.
Waarschijnlijk is dat juist de bedoeling dat je dat niet doet..

[ Voor 3% gewijzigd door Deveon op 29-04-2022 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@Deveon nee en daarom doe ik dat dus ook niet ;)

Maar @Inspired gaf aan dat je beter Spotify op je mobiel kan gebruiken, want "betere interface/bediening".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:05

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Net een mail gekregen van Athlon dat de proefperiode inderdaad afloopt. Het had te maken met het feit dat Tesla geen mogelijkheid had om een owner account en berijders account te splitsen, dus tot die mogelijkheid er wel was hebben ze de premium connectivity geactiveerd gelaten. Nu is blijkbaar de mogelijkheid tot splitten er wel, dus nu mogen we gaan betalen.

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:00

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Misschien wordt het voor Tesla gewoon eens tijd om apple car play te integreren, ik wil niet hoeven rommelen op twee schermen, alles moet via het infotainment kunnen.

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
revolution-nl schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:36:
[...]

Misschien wordt het voor Tesla gewoon eens tijd om apple car play te integreren, ik wil niet hoeven rommelen op twee schermen, alles moet via het infotainment kunnen.
Dat gaat ze niet lukken met de huidige setup, want voor CarPlay moet je specifieke hardware inbouwen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Leaseplan hier. Hij staat er nu bij in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexiilex
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-05 22:17
nikos_cs schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:02:
Gisteren via ALD gehoord dat ik het zelf kon activeren (is beschikbaar in de app). Vandaag mail van ALD dat ze bezig zijn met de integratie in de portal, tot die tijd mag ik het declaren bij ALD.
Weet je ook wat ze bedoelen qua integratie in de portal? Als ik het goed begrijp mag je straks Premium Connectivity dus declareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-05 16:10
carpebios schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:31:
Leaseplan hier. Hij staat er nu bij in de app.
Idem. Net abonnement genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikos_cs
Flexiilex schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:03:
[...]

Weet je ook wat ze bedoelen qua integratie in de portal? Als ik het goed begrijp mag je straks Premium Connectivity dus declareren?
Nee, wellicht hetzelfde als de SuC kosten? Die gaan ook automatisch bij mij.

Ik mag het nu al handmatig declareren in de ALD app, misschien dat ze bedoelen dat dat automatisch gaat. Hieronder de mail:

"We zijn aan het onderzoeken of we de betaling van het abonnement via ALD kunnen laten verlopen zonder tussenkomst van de berijder, maar dit zal tijd kosten en voorlopig nog niet beschikbaar zijn. Derhalve dienen alle berijders op dit moment zelf het abonnement via hun Tesla app aan te schaffen en vervolgens via hun MyALD account te declareren. Op deze manier hoeven jullie geen declaraties te verwerken, dat doet ALD via de MyALD applicatie."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:16
Mail van Athlon dat het niet opgenomen kan worden in de leasekosten. Lekker dan.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluuz schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:36:
Mail van Athlon dat het niet opgenomen kan worden in de leasekosten. Lekker dan.
Je kunt het toch gewoon aan de cc hangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:16
Inspired schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:52:
[...]

Je kunt het toch gewoon aan de cc hangen?
Ja. En van wie denk je dat die CC is? :+

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Bij mij in de Tesla app loopt het premium abonnement af op 17 december, exact 1 jaar nadat ik de auto in ontvangst heb genomen. Wel apart, want ik dacht dat tegenwoordig je maar 30 dagen premium op proef krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigSmurf
  • Niet online
Flexiilex schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:14:
[...]

Hele dag zonder gepiep met 2022.12.3.1. Toch leuk dat er ook weleens bugs worden verholpen in plaats van dat het elke update erger wordt! :+

Hier nog geen Premium Connectivity beschikbaar in de app. Ik wacht het rustig af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy588
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:59
Leaseplan kan nu via de app. Op de site is de auto nog niet zichtbaar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:52
Tommy588 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 15:46:
Leaseplan kan nu via de app. Op de site is de auto nog niet zichtbaar.
Nog niet bij iedereen met LP hoor ... Maar aangezien ik geen spotify nodig heb zie ik de toegevoegde waarde van de 10 euro per maand nog niet in.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Kan die leasemaatschappij discussie geen apart topic krijgen? Het is compleet oninteressant voor de mensen die al premium hebben of die er niets om geven.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dino111
BillSpaarbank schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 15:56:
Kan die leasemaatschappij discussie geen apart topic krijgen? Het is compleet oninteressant voor de mensen die al premium hebben of die er niets om geven.
Lol, Dan denk ik dat je de verkeerde auto hebt uitgekozen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansHillen
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07-09-2022
Het is bijna weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgemgoudswaard
nikos_cs schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:24:
[...]

Nee, wellicht hetzelfde als de SuC kosten? Die gaan ook automatisch bij mij.

Ik mag het nu al handmatig declareren in de ALD app, misschien dat ze bedoelen dat dat automatisch gaat. Hieronder de mail:

"We zijn aan het onderzoeken of we de betaling van het abonnement via ALD kunnen laten verlopen zonder tussenkomst van de berijder, maar dit zal tijd kosten en voorlopig nog niet beschikbaar zijn. Derhalve dienen alle berijders op dit moment zelf het abonnement via hun Tesla app aan te schaffen en vervolgens via hun MyALD account te declareren. Op deze manier hoeven jullie geen declaraties te verwerken, dat doet ALD via de MyALD applicatie."
Bij Leaseplan valt er op het gebied van Premium Connectivity weinig te declareren. In de algemene mail stond dat je het zelf kunt afsluiten en that’s it. Nog even nagebeld maar inderdaad voor eigen rekening

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pewill
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-05 13:31
Ben ik wel met je eens, Tweakers is toch een techno platform dus wat mij betreft niet teveel lm / financiële / administratieve discussies hier.

En goed weekend :9B

Model 3 | 2024 Highland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05 09:06
Hansie_P schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 15:53:
[...]

Nog niet bij iedereen met LP hoor ... Maar aangezien ik geen spotify nodig heb zie ik de toegevoegde waarde van de 10 euro per maand nog niet in.
Voor de zaken die hier staan? Niet alles inderdaad maar de kaarten en bewakingsmodus is wel ok toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino111
pewill schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:45:
[...]

Ben ik wel met je eens, Tweakers is toch een techno platform dus wat mij betreft niet teveel lm / financiële / administratieve discussies hier.

En goed weekend :9B
Zo kan je natuurlijk ook zeggen dat het tweakers is en dat we ons zeer druk moeten maken over de manier waarop de koppeling de splitsing van eigenaar en berijders in de app is verwerkt. Het is een beetje een dooddoener om het als administratieve discussie weg te zetten terwijl we maanden lang hebben uitgezocht wat de vaarroute was van diverse schepen.

Tijd voor weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-05 08:45
Zie opeens een verkleuring van de performance spoiler van mijn M3. Het is niet afgebladderd maar je voelt en ziet wel een lichte ribbel. Iemand bekent mee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GBMYcErlLzo18iNDg2sY9i9WYZU=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/GzAjXpu3igVVJv2FeENX5pDd.gif?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Katseviool op 29-04-2022 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino111
Katseviool schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:43:
Zie opeens een verkleuring van de performance spoiler van mijn M3. Het is niet afgebladderd maar je voelt en ziet wel een lichte ribbel. Iemand bekent mee?

[Afbeelding]
Dat lijkt niet helemaal de bedoeling. Zo ziet hij er bij mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Dino111 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:48:
[...]

Dat lijkt niet helemaal de bedoeling. Zo ziet hij er bij mij niet uit.
Nee klopt en zo was hij ook niet 3 jaar geleden. Toevallig opent vandaag een collega de kofferbak en die begint erover.

Heb maar wat foto's geüpload naar Tesla en voor de 10de een serviceafspraak ingepland. Ik hoor het van de week wel als ze afspraak nalopen. Ga ik er namelijk wel vanuit dat ze dit gewoon onder garantie vervangen maar ik hoor het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Dino111 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:17:
[...]

Lol, Dan denk ik dat je de verkeerde auto hebt uitgekozen…
New hoor, ben er erg blij mee. Ik rij hem zakelijk, alleen niet in de lease.

Voor mijn gevoel gaan de laatste pagina’s alleen maar over of het wel of niet zichtbaar is in de app. Ik vergelijk het een beetje met de prijzen en levertijden topics bij bijvoorbeeld smartphones of de garantie afhandeling topics mbt consoles. Ik zal mijn best doen de bloeddruk te laten zakken en er selectief overheen lezen :)

Fijn weekend allemaal 🍺

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:16

[Afbeelding]
Is die ooit voor een tweede keer vastgelijmd?.. Misschien sporen van de (twee componenten) lijm.

[ Voor 3% gewijzigd door Stef87 op 29-04-2022 18:21 ]

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kazuka schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 15:04:
Bij mij in de Tesla app loopt het premium abonnement af op 17 december, exact 1 jaar nadat ik de auto in ontvangst heb genomen. Wel apart, want ik dacht dat tegenwoordig je maar 30 dagen premium op proef krijgt?
Denk dat je hem voor 15-10-2021 besteld hebt? Dan is het gewoon nog 1 jaar bij een LR/P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Electromonkey schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:52:
[...]

Voor de zaken die hier staan? Niet alles inderdaad maar de kaarten en bewakingsmodus is wel ok toch?
Die satellietkaarten gebruik ik eigenlijk nooit en live sentry bekijken doe ik eigenlijk ook nooit. Had liever hotspot voor passagiers gehad in premium en updates via LTE ipv WIFI-only met een module die amper een netwerk vind. Ik sluit het wel af maar eigenlijk vind ik het de tien EUR niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-05 04:18
Inspired schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 19:46:
[...]
. Ik sluit het wel af maar eigenlijk vind ik het de tien EUR niet waard.
Ehm… waarom doe je het dan wel? 😳

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
refused81 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 19:51:
[...]

Ehm… waarom doe je het dan wel? 😳
Omdat ze het gebruik van eigen hotspot te omslachtig maken. Daar ben ik dan weer te lui voor. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-05 04:18
Inspired schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 19:52:
[...]

Omdat ze het gebruik van eigen hotspot te omslachtig maken. Daar ben ik dan weer te lui voor. :)
Dan is het het dus wel waard 🤣

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• revolution-nl

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Blij met 2022.12, shortcuts van de stoelverwarming terug, een snellere UI (met name de browser) en het kompas terug linksboven in de hoek, mijn grootste frustratiepunten van v11 zijn hiermee opgelost :)

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolution-nl

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

[Afbeelding]
Délaminatie van de toplaag op het carbon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ondertussen is er een kleine update 12.3.2 binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Stef87 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:20:
[...]

Is die ooit voor een tweede keer vastgelijmd?.. Misschien sporen van de (twee componenten) lijm.
Hij is inderdaad een keer eerder vastgelijmd omdat hij los liet. Alleen is dat al een jaar of 2 geleden, ik zou verwachten dat het dan wel eerder was ontstaan of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:16
Katseviool schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 23:20:
[...]

Hij is inderdaad een keer eerder vastgelijmd omdat hij los liet. Alleen is dat al een jaar of 2 geleden, ik zou verwachten dat het dan wel eerder was ontstaan of niet?
Dat zou kunnen maar hoeft niet. Misschien is deze bij het ontvetten licht opgeschuurd met een fijne korrel of iets heeft de toplaag aangetast.

Het valt mij op dat het aan de kant “van de lijm” is begonnen (lijkt iig zo)

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:34
Katseviool schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 23:20:
[...]

Heb al twee nieuwe gehad. De laatste is blijven zitten. Heb begrepen van SC destijds dat ze nooit de oude spoiler terug mogen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-05 19:53
Katseviool schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:53:
[...]

Nee klopt en zo was hij ook niet 3 jaar geleden. Toevallig opent vandaag een collega de kofferbak en die begint erover.

Heb maar wat foto's geüpload naar Tesla en voor de 10de een serviceafspraak ingepland. Ik hoor het van de week wel als ze afspraak nalopen. Ga ik er namelijk wel vanuit dat ze dit gewoon onder garantie vervangen maar ik hoor het wel.
3 jaar oud :? Ik hoop het voor je maar lijkt me sterk dat ze dit nog onder garantie gaan oplossen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferi
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 25-05 14:13
Iemand opgemerkt bij 12.3.2 dat het sturen in ‘sport’ lichter is geworden? Echt dramatisch dit… reset helpt ook niet…. Bij ‘standaard’ en ‘comfort’ wordt het allemaal bog lichter, dus het werkt wel lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-05 23:07
Dino111 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:41:
[...]

Zo kan je natuurlijk ook zeggen dat het tweakers is en dat we ons zeer druk moeten maken over de manier waarop de koppeling de splitsing van eigenaar en berijders in de app is verwerkt. Het is een beetje een dooddoener om het als administratieve discussie weg te zetten terwijl we maanden lang hebben uitgezocht wat de vaarroute was van diverse schepen.

Tijd voor weekend!
Als je deze discussie al wilt voeren lijkt me het leasetopic een veel betere plek. Leasers en leasemaatschappijen kiezen er immers zelf voor om eigenaar en berijder te scheiden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Pierz schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 10:36:
[...]

Als je deze discussie al wilt voeren lijkt me het leasetopic een veel betere plek. Leasers en leasemaatschappijen kiezen er immers zelf voor om eigenaar en berijder te scheiden.
Het heeft wel impact op de ervaring met de auto's. Persoonlijk zie ik dit als een slechte ervaring. Omdat Tesla iets op een bepaalde manier in rekening wil gaan brengen, wordt ik als berijder geconfronteerd met extra kosten, ik moet een CC gaan regelen, want via incasso zullen ze als US bedrijf wel weer niet aan doen, en het zorgt gewoon voor onnodige handelingen.

Dit zijn auto's van >50K. Dan kan Tesla toch in ieder geval zorgen dat je auto altijd data heeft? (Overigens weet ik dat andere premiummerken ook dit soort stupide constructies verzinnen met abonnementen, maar two wrongs don't make one right).

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino111
Inferi schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 08:54:
Iemand opgemerkt bij 12.3.2 dat het sturen in ‘sport’ lichter is geworden? Echt dramatisch dit… reset helpt ook niet…. Bij ‘standaard’ en ‘comfort’ wordt het allemaal bog lichter, dus het werkt wel lijkt mij.
Dat heb ik ook gemerkt, dacht in eerste instantie dat ik sterker was geworden :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dino111
Pierz schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 10:36:
[...]

Zo kan je volgens mij wel voor alles terugbrengen tot een apart topic. Een P-velg die al beschadigt als je naar een stoeprand kijkt, kan dan beter in het velgen topic worden besproken en worden vergeleken met andere velgen van hetzelfde formaat. Of de lak waar iets mee is, misschien iets voor een autolak topic.

Blijft op die manier weinig over, alle punten hebben een gemene deler namelijk de ervaring met de auto en Tesla.

Ik zie zelf ook punten voorbij komen die mij minder interesseren en die laat ik dan lekker langs mij heengaan. Overall blij met het topic, kom altijd wel iets tegen wat handig kan zijn. Voor de rest, iedereen geniet van je premium connectivity of niet, je LM of niet maar vooral genieten van het weekend en alle plezier die dan nog wel krijg van je Tesla :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jeroenneman schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 10:41:
[...]

Het heeft wel impact op de ervaring met de auto's. Persoonlijk zie ik dit als een slechte ervaring. Omdat Tesla iets op een bepaalde manier in rekening wil gaan brengen, wordt ik als berijder geconfronteerd met extra kosten, ik moet een CC gaan regelen, want via incasso zullen ze als US bedrijf wel weer niet aan doen, en het zorgt gewoon voor onnodige handelingen.
Kan gewoon via automatische incasso. De slechte ervaring zit er denk ik meer in dat je LM niet duidelijk heeft gemaakt aan jou (de berijder) dat het abonnement niet door hun wordt geregeld en betaald.
Dit zijn auto's van >50K. Dan kan Tesla toch in ieder geval zorgen dat je auto altijd data heeft? (Overigens weet ik dat andere premiummerken ook dit soort stupide constructies verzinnen met abonnementen, maar two wrongs don't make one right).
Wat heeft de prijs van een product nou te maken met additionele abonnementen? Bij een Ring deurbel betaal je ook, vind je daar ook dat dat onzin is omdat je een tig keer meer hebt betaald voor een deurbel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

De auto heeft gewoon altijd verbinding en een fatsoenlijk werkende app. Dat heeft al bijna geen andere auto. (Zonder kosten.) Dat premium geld ging kosten was altijd al bekend. Dat hele abonnementen verhaal voor alles hoeft van mij ook niet maar het is nou eenmaal hoe het is nu. Zonder premium mis je amper wat dus ik vind eigenlijk dat ze nog vrij veel functies aanbieden voor niks.

SuC kosten kunnen ook via incasso dus waarschijnlijk premium ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
ybos schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 08:50:
[...]

3 jaar oud :? Ik hoop het voor je maar lijkt me sterk dat ze dit nog onder garantie gaan oplossen :X
Ik heb nog tot 2023 general coverage. Dit is geen schade die ik zelf als gebruiker heb kunnen veroorzaken.

Maar we gaan het zien in de reactie vooraf van ze :)
STIMPPYYY schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 08:25:
[...]

Heb al twee nieuwe gehad. De laatste is blijven zitten. Heb begrepen van SC destijds dat ze nooit de oude spoiler terug mogen zetten.
Zou goed kunnen dat ze toentertijd die vorige ook helemaal hebben vervangen. Was er niet bij namelijk.

[ Voor 32% gewijzigd door Katseviool op 30-04-2022 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPA
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-05 21:32

TPA

ESET official partner

[...]

Gewoon automatische incasso vanaf je iban kan ook al weer een tijdje bij Tesla. Werkt prima.

ESET software nodig? Let me know 😄

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 21:27

JoeBlack2k

I Love Hilary

Dino111 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 11:10:
[...]

Zo kan je volgens mij wel voor alles terugbrengen tot een apart topic. Een P-velg die al beschadigt als je naar een stoeprand kijkt, kan dan beter in het velgen topic worden besproken en worden vergeleken met andere velgen van hetzelfde formaat. Of de lak waar iets mee is, misschien iets voor een autolak topic.

Blijft op die manier weinig over, alle punten hebben een gemene deler namelijk de ervaring met de auto en Tesla.

Ik zie zelf ook punten voorbij komen die mij minder interesseren en die laat ik dan lekker langs mij heengaan. Overall blij met het topic, kom altijd wel iets tegen wat handig kan zijn. Voor de rest, iedereen geniet van je premium connectivity of niet, je LM of niet maar vooral genieten van het weekend en alle plezier die dan nog wel krijg van je Tesla :9B
Nee ik ben het eens, ik lees nu al 3 pagina's over lease maatschappijen.. who cares volgens mij is dit een Tesla topic

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 28-05 12:16

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Nou, toevallig sta ik dus nu te laden, het is nu 1 mei, heb nog steeds premium connectivity >:)
(Vws)

Maar niet de .2 update.

Wel zie ik dat mijn verlichting in de kofferbak op standje disco is gaan staan. Reset heeft niks geholpen. Kabel zit goed. Iemand dit al s meegemaakt.

Zit serieus te denken om op Ali een nieuwe set te bestellen die daadwerkelijk licht geeft ipv naar t service center te gaan als hier geen slimme oplossing is.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 09:02

Phntm

Tlingelingeling

zwahiel schreef op zondag 1 mei 2022 @ 00:04:
Nou, toevallig sta ik dus nu te laden, het is nu 1 mei, heb nog steeds premium connectivity >:)
(Vws)

Maar niet de .2 update.

Wel zie ik dat mijn verlichting in de kofferbak op standje disco is gaan staan. Reset heeft niks geholpen. Kabel zit goed. Iemand dit al s meegemaakt.

Zit serieus te denken om op Ali een nieuwe set te bestellen die daadwerkelijk licht geeft ipv naar t service center te gaan als hier geen slimme oplossing is.
De aftermarket lampjes zijn ook wel veel feller.

Over premium gesproken, hier ook nog actief. Maar nog geen optie vanuit leaseplan in mijn app. Weliswaar is het contract afgesloten middels een tussenpartij. Wellicht dat dat de vertraging veroorzaakt voor het activeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Die gewone lampjes zijn idd een ramp. Het is dat ik weet dat er een lampje zit. Maar verlichten doet t echt niks. Die kofferbak blijft een groot gapend zwart gat in t donker.

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjego
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:10
zwahiel schreef op zondag 1 mei 2022 @ 00:04:
(Vws)

Maar niet de .2 update.

Knipperend lampje kan duiden op beginnende kabelbreuk van de kabelboom die naar je kofferklep gaat. Ik heb hier een breuk in gehad waarbij als eerste symptoom de knop om de achterklep te openen niet meer funtioneerde, maar ook een knipperend lampje in de kofferbak. Wiebel maar eens met de kabelboom als de klep geopend is. Wordt het dan erger, contact opnemen met Tesla.

Home Assistant | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 RWD 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

adjego schreef op zondag 1 mei 2022 @ 10:09:
[...]

Knipperend lampje kan duiden op beginnende kabelbreuk van de kabelboom die naar je kofferklep gaat. Ik heb hier een breuk in gehad waarbij als eerste symptoom de knop om de achterklep te openen niet meer funtioneerde, maar ook een knipperend lampje in de kofferbak. Wiebel maar eens met de kabelboom als de klep geopend is. Wordt het dan erger, contact opnemen met Tesla.
Ik heb een 3, die heeft ze aan de zijkant van de kofferbak zitten. Knopje openen doet bij mij toch al niks haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zwahiel schreef op zondag 1 mei 2022 @ 13:08:
[...]

Ik heb een 3, die heeft ze aan de zijkant van de kofferbak zitten. Knopje openen doet bij mij toch al niks haha...
Als het goed is wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ja van t slot af. Maar hij gaat niet open verder hoor. Moet je toch echt zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
zwahiel schreef op zondag 1 mei 2022 @ 13:56:
[...]

Ja van t slot af. Maar hij gaat niet open verder hoor. Moet je toch echt zelf doen.
Zou ik toch eens een servicerequest inschieten. Mijn M3 is niet veel jonger en werkt gewoon met automatische klep openen en sluiten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 09:02

Phntm

Tlingelingeling

Hendry Scholing schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:07:
[...]

Zou ik toch eens een servicerequest inschieten. Mijn M3 is niet veel jonger en werkt gewoon met automatische klep openen en sluiten :)
De automatische klep is pas sinds bouwjaar 2021 beschikbaar. 2019 en 2020 modellen komen niet met automatische kofferbak klep. Dit is wel te doen met aftermarket oplossingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:30
Hendry Scholing schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:07:
[...]

Gezien de datum in zijn signature, is zijn Model 3 een pre-2021 refresh (dus 2020 model) en hoort die klep echt niet automatisch open te gaan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Precies, die klep gaat alleen van het slot af ;)

Ik had er overigens wel veren tussen zitten die hem dan omhoog moesten duwen, maar die zijn er weer tussenuit, was alleen maar vervelend.

Als Tesla zo'n set aan zou bieden zou ik dat nog serieus overwegen ook, maar helaas doen ze dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21:15
Hier werkt premium ook nog steeds. Ben benieuwd voor hoe lang

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:32
Zat ook al te kijken… maar t kan zijn dat werkt t/m 1mei ipv tot 1mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Zijn de 'charge stats' in de app op een of ander manier ook gekoppeld aan de premium connectivity? Ik heb een privé Model Y waar de proefperiode slechts 1 maand bedroeg en toeval of niet, ik heb ook geen charge stats in de app meer (wel gehad). Ik zou natuurlijk een abo kunnen nemen om deze wilde hypothese te testen, maar ik ben momenteel aan het kijken of ik zonder kan :)

[ Voor 21% gewijzigd door noo op 01-05-2022 19:37 ]

Pagina: 1 ... 313 ... 517 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Gebruik de zoekfunctie voordat je een vraag stelt.
  • Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan
  • Een keer een ander merk & type EV noemen is uiteraard prima, maar dit topic is niet bedoeld voor het vergelijken met bijv. de EV6, Ioniq5, etc. Daarvoor zijn andere topics, zie de lijst hieronder
  • We hebben het hier specifiek over de model 3 & Y, algemene Tesla onderwerpen passen beter in het algemene Tesla topic: Het grote Tesla topic - deel 3.
  • Of je wel of niet de nieuwste update hebt ontvangen voegt voor anderen niets toe. Updates kunnen uiteraard wel inhoudelijk worden besproken.
  • De discussie over welk voertuig energiezuiniger en beter voor het milieu is kan worden gevoerd in de algemene EV topics.

Gerelateerde topics: