Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 305 ... 517 Laatste
Acties:
  • 3.166.258 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-10 22:50
Ik heb vaak dat ik in de Tesla bij Spotify niet gewoon op play kan drukken, ik moet het dan instarten op telefoon. Daarna werkt volgend nr enzo wel.

Ik heb in principe een Bluetooth connectie, maar ben op Spotify ook ingelogd met m'n Spotify account.

Kan ik hier iets aan doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Hertog_Martin schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 17:32:
Ik heb vaak dat ik in de Tesla bij Spotify niet gewoon op play kan drukken, ik moet het dan instarten op telefoon. Daarna werkt volgend nr enzo wel.

Ik heb in principe een Bluetooth connectie, maar ben op Spotify ook ingelogd met m'n Spotify account.

Kan ik hier iets aan doen?
Bij mij werkt het switchen van radio naar Spotify (of ieder ander kanaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:52

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Heeft iemand met de recente update ook een haperende DAB connectie?

Ik heb het idee dat sinds 2022.8.2 dit nu op mijn 2022 Model Y aam de gang is. Sommige stukken tijdens het rijden hebben goede connectie en bij andere is hij de connectie compleet kwijt (streep door de ontvangst 'bars' welke ook knippert)

Spotify etc. Werkt wel gewoon goed; het is specifiek bij DAB. Ik zal straks de auto ook een keer rebooten, kijken of dat werkt. Ik weet eingelijk niet of ik van DAB naar FM kan overschakelen?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Notna DAB werkt hier prima.

Vanochtend kreeg ik de auto niet open met de telefoon, bleek de Bluetooth en LTE verbinding helemaal weg te zijn. Vanaf mijn werk aan het eind van de dag moest ik ergens heen waarvoor ik de navigatie nodig had: Ik kon alleen een exact adres invoeren ipv zoeken, want LTE deed het niet en ik kreeg een melding dat ik het SOS nummer moest bellen.

Een reset gedaan en ondertussen gaan rijden. Na +-15 minuten deden LTE en Bluetooth het ineens weer.

Vaag...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Notna hier werkt DAB ook (nog). Zit nog op 2022.4.5.3, dus wellicht komen de problemen nog. :) Je zou tijdelijk anders Tunein kunnen gebruiken.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-10 22:35
RocketKoen schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 23:54:
[...]

Model 2 en 2024 gaat het sowieso niet worden.
Als die er al komt, dan pas na de Semi, Roadster en Cyber.
En er bestaat een kans dat deze helemaal nooit in de verkoop gaat, maar alleen als autonome taxi gemaakt worden.
Maar maar... Dan wordt het geen sexy cars meer maar S3XY C2RS?

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:35
SirLct schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 00:07:
[...]

Maar maar... Dan wordt het geen sexy cars meer maar S3XY C2RS?
De 2 is bij mijn weten nooit bevestigd.... Elon kan die dus omschrijven als "model A", tenzij dat al ergens geregistreerd is. (misschien door Mercedes?)

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Inspired schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 20:52:
@Notna hier werkt DAB ook (nog). Zit nog op 2022.4.5.3, dus wellicht komen de problemen nog. :) Je zou tijdelijk anders Tunein kunnen gebruiken.
Ik heb de auto gisteren een reboot gegeven, dus wellicht dat het nu beter gaat. Ga het pas morgen testen; dan moet ik weer met de auto namelijk.
En als dat niet werkt; afspraak maken it is. Wellicht dat er iets niet lekker zit in dat geval met de kabelboom in de achterklep (waar, afaik, de antenne voor FM en LTE in het bovenste gedeelte van het achterraam zit)

Keep you posted :)

[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 24-03-2022 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-10 15:17
Na al dat zand van de afgelopen weken toch maar besloten een schuimlans te kopen. Ik ben zeker niet ontevreden!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54JuinXjfs6ttbdPKlk8ZcEmjcM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Pusx3yBXypsMBlCSRBNBCvT.jpg?f=fotoalbum_large

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
-Jaap-io schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:56:
Na al dat zand van de afgelopen weken toch maar besloten een schuimlans te kopen. Ik ben zeker niet ontevreden!
[Afbeelding]
Mogen we ook weten welke schuimlans je hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Tommie12 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:30:
[...]

Ik weet niet welke Jaap gebruikt, maar ik heb deze gekocht voor op de hogedrukspuit. Ik spuit de auto hoe dan ook eerst af met de hogedruk, zet dan de schuimlans erop voor lekker soppen, met een washandschoen even poetsen (met een emnmer met schoon water erbij voor het afspoelen van de washand) en spuit de auto dan weer af met de hogedruk.
Na-zemen met een raamzeem (kan je ook gewoon op de auto zelf gebruiken; niet alleen de ramen) en dan nog met een microfiber doek nadrogen :Y

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQjQQ430iXHNXN5P7VGZ_ZYuSUs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pb5sduy0TNXZHKZyT6NBSyB0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Notna op 24-03-2022 11:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bartzzz
  • Laatst online: 09:15
Notna schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:40:
[...]

Ik weet niet welke Jaap gebruikt, maar ik heb deze gekocht voor op de hogedrukspuit. Ik spuit de auto hoe dan ook eerst af met de hogedruk, zet dan de schuimlans erop voor lekker soppen, met een washandschoen even poetsen (met een emnmer met schoon water erbij voor het afspoelen van de washand) en spuit de auto dan weer af met de hogedruk.
Na-zemen met een raamzeem (kan je ook gewoon op de auto zelf gebruiken; niet alleen de ramen) en dan nog met een microfiber doek nadrogen :Y
Ik was hem ook zoals jij omschrijft maar dan met deze schuimlans https://www.carclean.com/nl/monello-lancia-2-0-foam-kit.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Jaap-io
Tommie12 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:30:
[...]

Ehm uiteraard 😉
https://www.carclean.com/...000ml-voordeelbundel.html
Met een connector voor een Kärcher hogedrukreiniger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Exact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
weet iemand wellicht waar je je aankoopfactuur kunt downloaden nadat je je Tesla geleverd hebt gekregen? Voorheen stond het in mijn Tesla account, maar nu is deze niet meer terug te vinden (app is veranderd bij levering van de auto).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hunkaroglu
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 20:19
bones schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:46:
weet iemand wellicht waar je je aankoopfactuur kunt downloaden nadat je je Tesla geleverd hebt gekregen? Voorheen stond het in mijn Tesla account, maar nu is deze niet meer terug te vinden (app is veranderd bij levering van de auto).
Nadat je ingelogd bent kun je onder menu dashboardkastje alle documenten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartzzz
DaCoTa schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:31:
Trekhaak voor Model Y is weer beschikbaar, maar de shop website werkt niet voor mij, ik kan geen auto kiezen waar de trekhaak voor bestemd is. Via de app werkte het wel. Kon alleen geen service center kiezen aan het einde van de aankoop, maar via Service request -> other kon ik alsnog zelf een afspraak maken bij het service center waar hij heen gaat. Ben benieuwd.
Als alles goed is wordt a.s. maandag mijn trekhaak bij het servicecenter in Eindhoven gemonteerd onder mijn MY.
Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren en wat het eind resultaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke henk
  • Laatst online: 14:53
bartzzz schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 07:32:
[...]

Als alles goed is wordt a.s. maandag mijn trekhaak bij het servicecenter in Eindhoven gemonteerd onder mijn MY.
Laat eens weten hoe het gegaan is? Ik heb een afspraak staan voor 6 april. Ben wel benieuwd.
Kan ik tevens even rekening houden met de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10 23:58
bartzzz schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 07:32:
[...]
Bij mij kon ik de volgende dag terugkomen, maar ik was vroeg in de lijst, misschien dat ze het nu binnen een dag kunnen. Maar het is een grote operatie, dus neem je tijd ervoor.

Verder netjes afgehandeld, de koppeling zit helemaal achter de plastic afdekplaat, dus je ziet er verder niks van. Trekhaak netjes in tas, met sleutel. Verder geen uitleg. Bij mij stond wel trailer mode aan toen ik wegreed, zonder dat er iets achter hing. Moest even graven in de menu's hoe dat uit moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-10 21:40
Het enige probleem wat ik heb met de radio is dat ik bij het zender wisselen via het stuur de auto soms niet meer tussen zenders wisselt maar opeens willekeurig naar Spotify gaat en een random nummer afspeelt. Hebben jullie dat wel eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:15
Divak schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:57:
[...] Hebben jullie dat wel eens?
Nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:04

Fab1Man

Live life to the fullest

Divak schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:57:
Het enige probleem wat ik heb met de radio is dat ik bij het zender wisselen via het stuur de auto soms niet meer tussen zenders wisselt maar opeens willekeurig naar Spotify gaat en een random nummer afspeelt. Hebben jullie dat wel eens?
Ja had ik gisteren ook. Was ook meer een foutje van mezelf, want normaliter wissel ik radio nooit, ik wilde onbewust gewoon het nummer skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10 18:21

TNJ

Frugalite

Gekke henk schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 07:37:
[...]

Laat eens weten hoe het gegaan is? Ik heb een afspraak staan voor 6 april. Ben wel benieuwd.
Kan ik tevens even rekening houden met de tijd.
Gaat het eigenlijk om de komplete constructie, of enkel het verwijderbare deel van de trekhaak?

https://shop.tesla.com/nl...akpakket-model-y?web=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:40
Sinds een week of twee af en toe een kraakje van voren, sinds gisteren heel veel gekraak en gepiep bij acceleren / vertragen. Afspraak ingeplanned en gelijk teruggebeld dat ik langs moet komen om de draagarmen te laten vervangen. Helaas weten ze niet wanneer die draagarmen weer binnen komen want ze zijn niet leverbaar?

Ben benieuwd hoe lang het duurt.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekke henk
TNJ schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:55:
[...]

Gaat het eigenlijk om de komplete constructie, of enkel het verwijderbare deel van de trekhaak?

https://shop.tesla.com/nl...akpakket-model-y?web=true
Het gaat om de complete constructie... heb er eerder al een foto van gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-10 22:35
desune schreef op woensdag 29 december 2021 @ 18:09:
[...]

Geen idee, hoe kan ik dit zien?
Hi desune, weet je al of het een amd of intel is? ik krijg wrs mn m3p nov 2021 model (die zo te zien MiC is) binnenkort.

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Notna schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 09:59:
[...]

Ik heb de auto gisteren een reboot gegeven, dus wellicht dat het nu beter gaat. Ga het pas morgen testen; dan moet ik weer met de auto namelijk.
En als dat niet werkt; afspraak maken it is. Wellicht dat er iets niet lekker zit in dat geval met de kabelboom in de achterklep (waar, afaik, de antenne voor FM en LTE in het bovenste gedeelte van het achterraam zit)

Keep you posted :)
@Inspired vanochtend zonder problemen de radio kunnen gebruiken; blijkbaar is de mantra 'have you tried turning it off and on again?' nog steeds een goude tip :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pewill
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-10 20:42
Uberprutser schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:27:
Sinds een week of twee af en toe een kraakje van voren, sinds gisteren heel veel gekraak en gepiep bij acceleren / vertragen. Afspraak ingeplanned en gelijk teruggebeld dat ik langs moet komen om de draagarmen te laten vervangen. Helaas weten ze niet wanneer die draagarmen weer binnen komen want ze zijn niet leverbaar?

Welke uitvoering en model jaar heb jij? Ben even benieuwd voor mijn eigen.

Model 3 | 2024 Highland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
pewill schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 12:46:
[...]

Welke uitvoering en model jaar heb jij? Ben even benieuwd voor mijn eigen.
M3P, september 2019

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartzzz
DaCoTa schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:45:
[...]

Bij mij kon ik de volgende dag terugkomen, maar ik was vroeg in de lijst, misschien dat ze het nu binnen een dag kunnen. Maar het is een grote operatie, dus neem je tijd ervoor.

Verder netjes afgehandeld, de koppeling zit helemaal achter de plastic afdekplaat, dus je ziet er verder niks van. Trekhaak netjes in tas, met sleutel. Verder geen uitleg. Bij mij stond wel trailer mode aan toen ik wegreed, zonder dat er iets achter hing. Moest even graven in de menu's hoe dat uit moest.
Hoe makkelijk krijg je het plaatje er uit als je de trekhaak er in wil doen. Ik zag namelijk verschillen mensen in USA “klooien” om het plaatje er uit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Uberprutser schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:27:

Je had in het verleden niet de tussenoplossing gekregen waarbij ze urethaan (?) kit op de draagarmen hebben gespoten ter voorkoming van vervuiling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Wolly schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 13:48:
[...]

Je had in het verleden niet de tussenoplossing gekregen waarbij ze urethaan (?) kit op de draagarmen hebben gespoten ter voorkoming van vervuiling?
Nada, ik dacht zelf aan dit klinkt als draagarmen voordat ik er ooit over gelezen had (dat Tesla daar issues mee heeft).

Zelfde als met m'n Z3, maar daar zat ook een breuk in toen ik 'm hoorde kraken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hessel_a
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21-10 16:16
De afgelopen weken meerdere keren bij een Supercharger geladen (zowel in NL als DE), maar ik krijg geen factuur. Ik zie ook niets in mijn account. Ervaren meerdere dit? Gratis stroom lijkt mij toch wel te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
hessel_a schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:02:
De afgelopen weken meerdere keren bij een Supercharger geladen (zowel in NL als DE), maar ik krijg geen factuur. Ik zie ook niets in mijn account. Ervaren meerdere dit? Gratis stroom lijkt mij toch wel te mooi om waar te zijn.
Ik heb de auto pas twee weken maar na opladen bij supercharger week geleden ook nog geen factuur, afschrijvingen (sepa) of vermelding ervan bij geschiedenis in de app.

Weet niet of facturatie wellicht maandelijks is, maar dat de sessie niet bij geschiedenis staat is wel vreemd

[ Voor 10% gewijzigd door Hertog_Martin op 25-03-2022 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikos_cs
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-10 13:31
Hertog_Martin schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:05:
[...]

Ik heb de auto pas twee weken maar na opladen bij supercharger week geleden ook nog geen factuur, afschrijvingen (sepa) of vermelding ervan bij geschiedenis in de app.

Weet niet of facturatie wellicht maandelijks is, maar dat de sessie niet bij geschiedenis staat is wel vreemd
Ik laad al sinds december bij superchargers en nog geen factuur gezien, niet in app en op website. Ik hou me nog maar even stil :)

Edit: Ik heb geen historie en geen facturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
bartzzz schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 13:02:
[...]
Hoe makkelijk krijg je het plaatje er uit als je de trekhaak er in wil doen. Ik zag namelijk verschillen mensen in USA “klooien” om het plaatje er uit te krijgen.
Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar de servicemedewerker zei dat je aan beide zijkanten er een pasje ofzoiets tussen moest drukken zodat de klips loskomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hessel_a
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21-10 16:16
nikos_cs schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:08:
[...]

[...]

Ik laad al sinds december bij superchargers en nog geen factuur gezien, niet in app en op website. Ik hou me nog maar even stil :)

Edit: Ik heb geen historie en geen facturen.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga dan gewoon laden en doe maar verder niets. Ben benieuwd hoelang dit blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmorx
  • Laatst online: 25-10 15:06
hessel_a schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:13:
[...]

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga dan gewoon laden en doe maar verder niets. Ben benieuwd hoelang dit blijft :)
Ik hoop alleen niet voor je dat je opportunisme bestraft wordt als je in het buitenland bij een supercharger staat. :+ Zou heel naar als je dan nog alles moet regelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikos_cs
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-10 13:31
Dat van mij is een leaseauto, daarom mis ik wel meer functies in de app. Kan het zijn dat de facturen toch zichtbaar zijn voor de LM?

Collega's van mij moeten wel declareren, misschien ligt het aan welke LM het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenshaak
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 16:37
De afgelopen weken kan mijn telefoon app geen connectie meer maken met mijn M3 als hij in de parkeergarage staat (zowel op werk als thuis). Kort nadat ik hem weg zet lukt het nog wel, maar daarna lijkt hij in een soort slaap modus te gaan en is de auto niet meer te bereiken. Een paar maanden geleden had ik dit probleem nog niet. Heeft iemand anders dit ook? En is er misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nikos_cs schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:23:
Dat van mij is een leaseauto, daarom mis ik wel meer functies in de app. Kan het zijn dat de facturen toch zichtbaar zijn voor de LM?

Collega's van mij moeten wel declareren, misschien ligt het aan welke LM het is.
Bij Leaseplan gaat het in ieder geval automatisch. Ik kan betalingen wel zien op het transactieoverzicht van de tankpas op de omgeving van Leaseplan. Niet bij Tesla zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Mijn leasemaatschappij (Mobility Service) gaf juist aan dat zij geen koppeling hebben met Tesla voor doorfactureren chargen. Ik heb dus ook m'n eigen bankrekening er aan gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:10

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

DaCoTa schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:11:
[...]

Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar de servicemedewerker zei dat je aan beide zijkanten er een pasje ofzoiets tussen moest drukken zodat de klips loskomen.
Aan de plaat zitten twee plastic klemmen die je allebei een kwartslag moet draaien. Dan klik je de afdekplaat er zo uit.

Tip: stop een wagenmuntje in de tas waar ook de trekhaak in zit. In de tas zit ook een plastic sleutelachtig-ding maar die voelt vrij zwak aan, met een (wagen)munt is het zo gepiept.

[ Voor 12% gewijzigd door MrTinux op 25-03-2022 16:39 ]

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
MrTinux schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 16:36:
[...]
Aan de plaat zitten twee plastic klemmen die je allebei een kwartslag moet draaien. Dan klik je de afdekplaat er zo uit.

Tip: stop een wagenmuntje in de tas waar ook de trekhaak in zit. In de tas zit ook een plastic sleutelachtig-ding maar die voelt vrij zwak aan, met een (wagen)munt is het zo gepiept.
Heb je een foto hiervan, want dit heb ik volgens mij niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrTinux

MrTinux

DaCoTa schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 17:17:
[...]

Heb je een foto hiervan, want dit heb ik volgens mij niet?
Betreft een 2019-model trouwens.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jLF1OMWmbZ0kKRLydaFWPY3ZqMo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1mTjx8AuNHUTuGyBRpK9RB8O.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
MrTinux schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:11:
[...]

Betreft een 2019-model trouwens.
[Afbeelding]
Ah, ik heb een Y, dan zit de klep veel horizontaler.

Afbeeldingslocatie: https://www.teslarati.com/wp-content/uploads/2020/03/tesla-model-y-trailer-hitch-cover-plate-scaled.jpg

Dit is dus erin duwen en klikt vast. Eruit met pasjes langs de naad om de klips los te krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door DaCoTa op 25-03-2022 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrTinux

MrTinux

DaCoTa schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:13:
[...]

Ah, ik heb een Y, dan zit de klep veel horizontaler.

[Afbeelding]

Dit is dus erin duwen en klikt vast. Eruit met pasjes langs de naad om de klips los te krijgen.
My bad, ik had natuurlijk ook gewoon even alle reacties kunnen lezen en zien dat het om een MY gaat }:O

Moet nog even wennen aan dat "wij" M3'ers niet meer alleen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
Verwachten jullie dat de laadcurve nog aangepast wordt bij een update binnen enoge tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
MrTinux schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:16:
[...]

My bad, ik had natuurlijk ook gewoon even alle reacties kunnen lezen en zien dat het om een MY gaat }:O

Moet nog even wennen aan dat "wij" M3'ers niet meer alleen zijn ;)
Moet zeggen dat een schroefsluiting me wel handiger lijkt. Zie ook allerlei aftermarket producten voor de tow hitch cover voor de Model Y, is blijkbaar vraag naar. Zoals dit:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0300/2584/2827/products/hitch_cover_v2_3_1200x1200.png

[ Voor 11% gewijzigd door DaCoTa op 25-03-2022 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pewill
  • Laatst online: 10-10 20:42
bartzzz schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 13:02:
[...]

Ik vond het nogal wat geklooi, maar het leek me niet goed om het gat open te houden, daarom laat ik de trekhaak steeds zitten

Model 3 | 2024 Highland

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Weet niet of deze hier al eens gedeeld is.
Tesla Model 3 op airride en de luchttanks als Duracell batterijen gespoten. Briljant! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FONJLWPdQ1mp91TVaw0MvBKwgCE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C2YWGLKkck7b1vud5RGMJpPZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartzzz
DaCoTa schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:18:
[...]

Moet zeggen dat een schroefsluiting me wel handiger lijkt. Zie ook allerlei aftermarket producten voor de tow hitch cover voor de Model Y, is blijkbaar vraag naar. Zoals dit:

[Afbeelding]
Die prijzen van dit soort producten zijn niet echt vriendelijke voor je portemonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:35
wat zie je in je scherm :? daar zie je laatste locatie en kosten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desune
  • Laatst online: 18-09 14:10
SirLct schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:47:
[...]

Hi desune, weet je al of het een amd of intel is? ik krijg wrs mn m3p nov 2021 model (die zo te zien MiC is) binnenkort.
Ik heb het nagekeken en heb een intel. Zijn er sowieso tesla's in NL met amd iemand? Mijn vriendin krijgt binnenkort een MY uit Berlijn, daar zou wel een amd in moeten zitten.

Tussen MiC en US model zit groot verschil in bouwkwaliteit, eigenlijk niet meer te vergelijken als je op oude reviews afgaat mbt bouwkwaliteit. Berlijn zou dan weer nog hoger moeten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke henk
desune schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:16:
[...]

Ik heb het nagekeken en heb een intel. Zijn er sowieso tesla's in NL met amd iemand? Mijn vriendin krijgt binnenkort een MY uit Berlijn, daar zou wel een amd in moeten zitten.

Tussen MiC en US model zit groot verschil in bouwkwaliteit, eigenlijk niet meer te vergelijken als je op oude reviews afgaat mbt bouwkwaliteit. Berlijn zou dan weer nog hoger moeten liggen.
Ik weet niet of dat je bedoelt of er Model 3 met AMD zijn in NL of Tesla's algemeen. Maar ik heb een Model Y en die heeft AMD. Volgens mij zijn de laatste leveringen model Y allemaal met AMD tegenwoordig... Voor model 3 durf ik het niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
desune schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:16:
[...]
Aan de andere land heeft Elon ooit gezegd dat je nooit de eerste batches van de band moet hebben, omdat ze tijd nodig hebben alles te finetunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenir
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-09 23:03
De Model 3 die ik heb besteld komt (vooralsnog) in november. Ben benieuwd of daar een AMD in zit. Is een RWD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc O.
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 25-10 16:25
Mijn M3LR uit China (vorige week geleverd) heeft een Ryzen processor. Volgens mij zijn alle mj'22 M3 en MY's daarmee uitgerust.

Tesla Model 3 LR 2022 | PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Caelorum schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 12:04:
[...]

...heeft Elon ooit gezegd dat je nooit de eerste batches van de band moet hebben, omdat ze tijd nodig hebben alles te finetunen.
Ik herinner me de quote anders. Je moest de eerste in de reeks hebben en de latere, maar niet die, welke tijdens de 'ramp' gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:59
Gisteren de achterbumper beschadigt met een server uit de achterbak halen. :(

Zou dat met een lakstift op te lossen zijn? Of de gehele bumper fixen en spuiten?

https://ibb.co/0DLJhX8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eippahc
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:47
Klopt het dat bij de model 3 geen banden reparatie set (spuitbus / compressor) standaard aanwezig is? Zojuist lekke band die inmiddels op de velg staat en geen enkele meter meer mee kan rijden, ook niet naar de dichtstbijzijnde bandenboer. Iemand hier ervaring mee? En hoe is het bij jullie opgelost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-10 12:01
xares schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 22:10:
Gisteren de achterbumper beschadigt met een server uit de achterbak halen. :(

Zou dat met een lakstift op te lossen zijn? Of de gehele bumper fixen en spuiten?

https://ibb.co/0DLJhX8
Veel te diep voor een lakstift. (Dat is eigenlijk nooit mooi)
eippahc schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 22:50:
Klopt het dat bij de model 3 geen banden reparatie set (spuitbus / compressor) standaard aanwezig is? Zojuist lekke band die inmiddels op de velg staat en geen enkele meter meer mee kan rijden, ook niet naar de dichtstbijzijnde bandenboer. Iemand hier ervaring mee? En hoe is het bij jullie opgelost?
Zit er niet standaard in nee.

Pechservice bellen (kantoor tijden Tesla evt), zelf je band repareren of een garage bellen?

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc O.
Wegenwacht bellen, die kunnen mogelijk een noodvelg+band plaatsen waarmee je verder kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eippahc
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:47
Band is lek aan de zijkant waardoor reparatie niet mogelijk is en hij loopt te snel leeg om naast de dichtstbijzijnde garage te rijden. Auto wordt morgen vroeg opgehaald door een berger. Dank voor de snelle reactie hierboven was voornamelijk benieuwd of er niet een "geheim luikje" was in de M3 waar nog een reparatie kit en compressor inzaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Marc O. schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 23:14:
Wegenwacht bellen, die kunnen mogelijk een noodvelg+band plaatsen waarmee je verder kunt.
Als je een tesla koopt, zit daar dan ook een soort pechservice bij of dien je zelf anwb te regelen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc O.
Nee, geen pechservice à la Wegenwacht, die binnen een uurtje ofzo bij je is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Marc O. schreef op zondag 27 maart 2022 @ 09:30:
Nee, geen pechservice à la Wegenwacht, die binnen een uurtje ofzo bij je is.
Wat is de average response time van Roadside Assistance hier in Europa dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bones schreef op zondag 27 maart 2022 @ 08:50:
[...]

Als je een tesla koopt, zit daar dan ook een soort pechservice bij of dien je zelf anwb te regelen o.i.d.
Tijdens de garantie krijg je Tesla Roadside Assistance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc O.
Inspired schreef op zondag 27 maart 2022 @ 09:33:
[...]

Tijdens de garantie krijg je Tesla Roadside Assistance.
Weer wat geleerd. _/-\o_ Ik had daar nog nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Stef87 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 22:54:
[...]
Zit er niet standaard in nee.

Pechservice bellen (kantoor tijden Tesla evt), zelf je band repareren of een garage bellen?
Je kan road site assistance ook in het weekend bellen, alleen die ene keer dat ik het deed kon hij ook niet meer aanbieden dan de auto af te laten slepen naar een service center en dan zou er maandag contact worden opgenomen. Uiteindelijk zelf maar uitgezocht en een steen tussen de naaf weggehaald om het piepgeluid te laten stoppen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:50
Een vrij specifieke vraag maar wir weet heeft iemand ervaring.

Sinds ik met de SR+ rijd heb ik gebruik gemaakt van het inbegrepen Spotify account. Nummers die ik tof vond heb ik “geliked” en komen in een playlist terecht. Nu zijn wij recent overgestapt van Apple Music naar Spotify en wil dus ook mn Spotify account gebruiken in de Tesla, maar wat gebeurt er dan met die opgebouwde playlist met gelikete nummers? En kan ik die op de een of andere manier exporteren als het niet naadloos mee over gaat?

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caelorum
Verdwenen en nee (zover ik weet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef87
Wolly schreef op zondag 27 maart 2022 @ 09:56:
[...]

Je kan road site assistance ook in het weekend bellen, alleen die ene keer dat ik het deed kon hij ook niet meer aanbieden dan de auto af te laten slepen naar een service center en dan zou er maandag contact worden opgenomen. Uiteindelijk zelf maar uitgezocht en een steen tussen de naaf weggehaald om het piepgeluid te laten stoppen :*)
Dat is eigenlijk wat ik bedoelde:)

Ik heb een eigen proppenset en een ook een Tesla-shop compressor met reparatie kit. Als een band lek zou zijn op het loopvlak, kan ik hem iig zelf ter plekke maken. (Indien nodig later vervangen van band)

(Heb immers 6jaar op school gezeten voor de autotechniek)

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenir
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-09 23:03
Iemand enig idee hoe lang je moet wachten op je RN als je besteld hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Xenir schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:39:
Ik geloof binnen 24 uur. Ff checken wat het bij mij was.

[EDIT] Op het "afschrift" en de bevestigings-mail staat hetzelfde tijdstip, dus was bij mij vrijwel direct.

[ Voor 19% gewijzigd door TNJ op 27-03-2022 18:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Xenir schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:39:
Dat stond bij mij in het scherm met de blije egel direct na het bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

Kan Tesla om hen moverende reden nog van een order af indien ze jou al een finale factuur, VIN en kenteken hebben gestuurd?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisL1971
  • Laatst online: 10:41
hmr schreef op zondag 27 maart 2022 @ 23:34:
Kan Tesla om hen moverende reden nog van een order af indien ze jou al een finale factuur, VIN en kenteken hebben gestuurd?
Van de order niet maar van de levering natuurlijk wel. Als deze bv beschadigd is , of ze een fout hebben gemaakt. Ze zullen natuurlijk wel proberen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Er speelt iets vreemds bij mij op dit moment. Zal het nader toelichten als Tesla dit niet oplost.. Ben op zijn zachtst gezegd niet heel erg tevreden op dit moment.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc O.
hmr schreef op maandag 28 maart 2022 @ 08:06:
Er speelt iets vreemds bij mij op dit moment. Zal het nader toelichten als Tesla dit niet oplost.. Ben op zijn zachtst gezegd niet heel erg tevreden op dit moment.
En als Tesla het wél oplost dan horen we niks meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Marc O. schreef op maandag 28 maart 2022 @ 08:10:
[...]

En als Tesla het wél oplost dan horen we niks meer?
Dan zal ik dat keurig melden. Begrijp deze assumptie niet, ik spuw geen ellende over Tesla voordat ik verneem of ze het netjes oplossen. Zal dus ook netjes melden als dit het geval is, zo niet: volgt nadere info... :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Marc O.
Ik begrijp niet waarom je zo'n bericht hier plaatst voordat het (wel of niet) is opgelost door Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Marc O. schreef op maandag 28 maart 2022 @ 08:41:
Ik begrijp niet waarom je zo'n bericht hier plaatst voordat het (wel of niet) is opgelost door Tesla.
Ok.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc O.
Nog een toevoeging op mijn eerdere reactie: Ik zou het nog snappen als je zegt wat het probleem is en hier evt. om hulp of eerdere ervaringen vraagt. Maar alleen melden dat je een probleem hebt en aangeven dat je verder uitwijdt als Tesla het niet naar wens oplost, is een beetje flauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Marc O. schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:23:
Nog een toevoeging op mijn eerdere reactie: Ik zou het nog snappen als je zegt wat het probleem is en hier evt. om hulp of eerdere ervaringen vraagt. Maar alleen melden dat je een probleem hebt en aangeven dat je verder uitwijdt als Tesla het niet naar wens oplost, is een beetje flauw.
Al right bij dezen. Heb zakelijk een order geplaatst voor een mooie Model Y uit 2021 in het grijs. Bezig geweest met alle randzaken en financiering etc. Alles was geregeld, zou vandaag de auto kunnen ophalen. Contracten getekend etc. Toen werd ik gebeld door Tesla dat de auto kennelijk op privé kenteken heeft gestaan. Was een demo met 150km, maar er is mij altijd verteld dat het een btw auto was. Conclusie: auto kan niet worden geleverd als zakelijke auto.

Voorstel was om andere auto aan te bieden. Maar de kleur is niet beschikbaar of hebben afwijkende interieur kleur en meeste auto’s zijn uit 2022. Daarbovenop heeft geen van de auto’s EAP en die van mij had dat wel. Ga er qua deal financieel dus enorm op achteruit, heb geen tesla nu en er zit al enorm veel tijd in.. baal er enorm van.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
hmr schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:25:
[...]

Al right bij dezen. Heb zakelijk een order geplaatst voor een mooie Model Y uit 2021 in het grijs. Bezig geweest met alle randzaken en financiering etc. Alles was geregeld, zou vandaag de auto kunnen ophalen. Contracten getekend etc. Toen werd ik gebeld door Tesla dat de auto kennelijk op privé kenteken heeft gestaan. Was een demo met 150km, maar er is mij altijd verteld dat het een btw auto was. Conclusie: auto kan niet worden geleverd als zakelijke auto.

Voorstel was om andere auto aan te bieden. Maar de kleur is niet beschikbaar of hebben afwijkende interieur kleur en meeste auto’s zijn uit 2022. Daarbovenop heeft geen van de auto’s EAP en die van mij had dat wel. Ga er qua deal financieel dus enorm op achteruit, heb geen tesla nu en er zit al enorm veel tijd in.. baal er enorm van.
EAP zou via software moeten kunnen geactiveerd worden...

En verder, Tesla verbreekt een getekend contract, dus zouden ze een schadevergoeding moeten voorzien.. die het verschil in kost tussen privé en zakelijke auto opheft.
Heb je geen rechtsbijstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Probeer het nu nog minnelijk te regelen. Een verdere juridificering heb ik op dit moment nog geen zin in. Maar dat kan dus veranderen op basis van hoe Tesla zich opstelt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
hmr schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:25:
[...]

Raar verhaal dat een demo op privé kenteken gezet is. Demo’s zijn toch eigendom van Tesla?

Juridisch zullen ze het wel op een typ of vorm fout gooien. Dus weet niet of je dat gaat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-10 20:01
hmr schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:39:
Probeer het nu nog minnelijk te regelen. Een verdere juridificering heb ik op dit moment nog geen zin in. Maar dat kan dus veranderen op basis van hoe Tesla zich opstelt.
Misschien voorstellen om de auto op hun kosten te wrappen in de gewenste kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Pierz schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:53:
[...]

Misschien voorstellen om de auto op hun kosten te wrappen in de gewenste kleur?
Zou dan een 2021 model voor dezelfde prijs inclusief grotere velgen en EAP moeten zijn. Het was allemaal heel moeilijk… hoor vandaag meer.

Typefout is het niet en vormfout is niet mijn probleem.

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 28-03-2022 13:10 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
hmr schreef op maandag 28 maart 2022 @ 13:09:
[...]

Zou dan een 2021 model voor dezelfde prijs inclusief grotere velgen en EAP moeten zijn. Het was allemaal heel moeilijk… hoor vandaag meer.
Velgen en zeker EAP zou niet lastig moeten zijn, de datum op kenteken is echt een stuk minder flexibel ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hmr

hmr

Update: het lijkt erop dat het goed gaat komen. Als alles nu gaat zoals het moet gaan, dan krijg ik alsnog woensdag de beschikking over de Tesla.

Ik hoop het want ben erg benieuwd naar mijn zo gewilde Model Y

[ Voor 108% gewijzigd door hmr op 28-03-2022 15:49 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:28

Phntm

Tlingelingeling

hmr schreef op maandag 28 maart 2022 @ 13:11:
Update: het lijkt erop dat het goed gaat komen. Als alles nu gaat zoals het moet gaan, dan krijg ik alsnog woensdag de beschikking over de Tesla.

Ik hoop het want ben erg benieuwd naar mijn zo gewilde Model Y
Veel plezier ermee! Maar wat was er aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:35
Stef87 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 16:38:
[...]

Ik heb een eigen proppenset en een ook een Tesla-shop compressor met reparatie kit. Als een band lek zou zijn op het loopvlak, kan ik hem iig zelf ter plekke maken. (Indien nodig later vervangen van band)

Ik heb niet 6 jaar op die school gezeten maar ga hetzelfde proberen :P
Gelukkig nog niet nodig gehad maar ook zo'n set in de auto en een compressor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-10 21:20
Stef87 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 16:38:
[...]

Waar staat die compressor in de tesla shop? 😇

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef87
refused81 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:46:
[...]

Waar staat die compressor in de tesla shop? 😇
Staat er op moment niet tussen helaas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:02
Dat verschrikkelijke gestuiter bij langzaam verkeer op AutoPilot is weer helemaal terug bij 2022.8.2. Het lijkt zelfs wel erger geworden, echt ongelofelijk. Helaas helpt het ook niet in regen helemaal uit te zetten (wat ook een ruk oplossing zou zijn haha want ik hou van one pedal driving).

Echt ongelofelijk zuur want het wordt net weer veel drukker op de weg (gister en vandaag >30 min file gehad). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:28

Phntm

Tlingelingeling

Djerro123 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 08:13:
Dat verschrikkelijke gestuiter bij langzaam verkeer op AutoPilot is weer helemaal terug bij 2022.8.2. Het lijkt zelfs wel erger geworden, echt ongelofelijk. Helaas helpt het ook niet in regen helemaal uit te zetten (wat ook een ruk oplossing zou zijn haha want ik hou van one pedal driving).

Echt ongelofelijk zuur want het wordt net weer veel drukker op de weg (gister en vandaag >30 min file gehad). :(
Ik maakte dat vorige week vrijdag mee na de update. Vond het behoorlijk storend. Besloot daarna om maar zelf gewoon te rijden. Zo herinner ik mij niet het file rijden met autopilot….
Pagina: 1 ... 305 ... 517 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Gebruik de zoekfunctie voordat je een vraag stelt.
  • Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan
  • Een keer een ander merk & type EV noemen is uiteraard prima, maar dit topic is niet bedoeld voor het vergelijken met bijv. de EV6, Ioniq5, etc. Daarvoor zijn andere topics, zie de lijst hieronder
  • We hebben het hier specifiek over de model 3 & Y, algemene Tesla onderwerpen passen beter in het algemene Tesla topic: Het grote Tesla topic - deel 3.
  • Of je wel of niet de nieuwste update hebt ontvangen voegt voor anderen niets toe. Updates kunnen uiteraard wel inhoudelijk worden besproken.
  • De discussie over welk voertuig energiezuiniger en beter voor het milieu is kan worden gevoerd in de algemene EV topics.

Gerelateerde topics: