Beenruimte is bij Tesla inderdaad voldoende aanwezig. Uiteindelijk toch het belangrijkste, de open ruimte is eerder een gevoel. Dat bij aankoop toch meespeelt in het achterhoofd
.
Ik herken mij volledig in de reacties over Polestar 2. Fijne sportieve auto maar met mijn 1,90 meter zaten mijn benen bijna geklemd aan de middentunnel. Bij Volvo XC40 heb ik dat minder, al is die zeker niet riant. Mijn eigen wagen Lynk&Co 01 doet dat beter ondanks hoge tunnel.
Stiekem hoop ik nu op een MY uit Berlijn met hoedenplank (yep, koopargument) en geventileerde zetels… die enkele duizenden goedkoper is om binnen mijn leasebudget te passen incl. extended autopilot
.
Ik herken mij volledig in de reacties over Polestar 2. Fijne sportieve auto maar met mijn 1,90 meter zaten mijn benen bijna geklemd aan de middentunnel. Bij Volvo XC40 heb ik dat minder, al is die zeker niet riant. Mijn eigen wagen Lynk&Co 01 doet dat beter ondanks hoge tunnel.
Stiekem hoop ik nu op een MY uit Berlijn met hoedenplank (yep, koopargument) en geventileerde zetels… die enkele duizenden goedkoper is om binnen mijn leasebudget te passen incl. extended autopilot
:strip_exif()/f/image/VZGJ7F9GOrSgxrES0wSc5mA0.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/yCnM0FJAx795gso61Nw6lfV2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8X6ytyrX39NKRrpii7KEDLAO.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/72KXZwRAQS3DWN9o1o6ilMcz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3sfxcMpsgpLn98sP89K2rbhC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rQ5cpJz5gz1zrTFakgUaqnOt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/680UaZxKySzZQ0loSqjCgWlw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/COeWP2Yd7CaOOAsrbtX2bf2V.jpg?f=fotoalbum_large)